[PC] League of Legends - Deel 5 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 10 ... 79 Laatste
Acties:
  • 150.470 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• the Virtual
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 31-12-2024
OxTox schreef op woensdag 26 oktober 2011 @ 15:32:
Wat is iedereen zijn favoriete Champion Quote, kan zijn als je met je champion loopt, /joke, /taunt of /dance.
[...]
"I AM evil! Stop laughing!"
of, ook een goeie:
"You're seriously asking a giant demon bird...for a joke?"

Alle champion quotes zijn trouwens te vinden op de League of Legends Wikia, sommige met geluidsfragmenten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fanatic_FS
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 21:56

Fanatic_FS

Rated T for Troll™

"Bromacia!!!"

[specs]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kainda schreef op woensdag 26 oktober 2011 @ 16:19:
[...]

Als eens gebruikt dit, maar meer omdat 2 mensen mid wilden en er allebij bleven staan. Mocht ik als Teemo solobot vs ashe+support gaan, gelukkig voor mij waren ze niet agro tegen mij dus kon ik aardig farmen.

Onze mid won ofc glansrijk, solo top vs solo top van ons won ook, onze jungler was beter bezig dan die van hun en aangezien ik niet harassed werd of outzoned wonnen we het makkelijk.

Dit gaat alleen werken als mid er dus SNEL voordeel uit haalt (hun solomid outzonen of killen en XP denien) en je bot goed tegen 1 adcarry + 1 support kan standhouden.... wat heel lastig is als ze agressief zijn. Normaal zou je bot dus snel verliezen, en heb je 2 roamers erbij en je 2mid zijn outleveled door hun 1mid.
2mid geeft je wel meer mobiliteit naar dragon/ top/bot ganks met jungler (3v1, 3v2)

Ben inderdaad wel benieuwd hoe goed dit systeem zal werken mits goed uitgevoerd en getest.
Bot is zelf ook outleveled dan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• the Virtual
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 31-12-2024
LikeAKing schreef op woensdag 26 oktober 2011 @ 14:39:
Wat is eigenlijk Metagame, speelstijl ofzo?
Wat Drunk3nD3m0n hier zegt is wel correct, maar het is een andere definitie van metagame dan in dit geval meestal wordt bedoeld. In spellen zoals LoL betekent metagame min of meer 'wat er gespeeld wordt'. Dat kan duiden op de laneverdeling (momenteel ranged AD + support bot, AP mid, Bruiser top, jungler), het soort champions dat veel gespeeld wordt (AoE teams met champs als Amumu, Morgana, Fiddlesticks, Katarina; poke teams met bijvoorbeeld Ezreal, Nidalee, Corki), of wat voor items veel gebruikt worden (gold/10 items op support; Warmog's + Atma's op Bruisers; Wriggle's op de jungler, bruiser én AD zodat je heel snel dragon en baron kunt doen).

Kortom, het gaat om de dingen die je kunt verwachten, en je dus ook op kunt voorbereiden. Zijn AoE teams populair, dan loont het om als support Janna te leren spelen. Draait de metagame echter om poke teams, dan is Janna veel slechter, omdat ze niet even een geraakte teammate kan healen zonder haar ult te verspillen; in zo'n geval wil je liever Soraka in je team hebben. Gaan veel champions voor de Warmog's Atma's combo, dan stijgt Kog'Maw weer in viability. De metagame kan zelfs verschillen per server; tijdens de WCG 2010 world finals werd Twisted Fate door US gezien als behoorlijk underpowered. Het EU team gebruikte hem echter in de eerste game en was compleet aan het domineren door optimaal van zijn mobiliteit gebruik te maken. Een ander voorbeeld was Evelynn: door iedereen de slechtste champion in het spel genoemd, totdat een speler genaamd SorakaBot de #1 ranking haalde door Smite/Revive jungle Eve te spelen.

Zie ook http://tvtropes.org/pmwiki/pmwiki.php/Main/Metagame (sorry)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heerlijk als je als enigste feeded bent.

Spam damage, tank damage,Spellvamp ulti, spam damage, tank damage, flash behind wall, walk back, mop up.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blaat
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 19:27

Blaat

Moderator Harde Waren / BBG'er

Hardware Fanaat

Ben wel benieuwd naar of Sivir een buff krijgt. Het is atm een compleet zinlose champ dus ik hoop dat ze weer viable wordt.

Mijn naam is rood, mijn text is blauw. Jouw post wordt ge-edit, als je niet stopt met dat gemauw.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zijn er trouwens heroes waarmee je kunt stuttersteppen? Ik deed dat in sc2 vaak met stimmed marines. Loop, shiet, loop, shiet.
Maar met ryze werkt dat niet. Die moet voordat hij schiet ff stilstaan en een hele animatie afwerken die niet onderbroken mag worden voordat hij schiet.

Word graves trouwens binnenkort nog generfed? Hij is volgens mij duidelijk sterker dan andere heroes.

[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 26-10-2011 18:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blaat
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 19:27

Blaat

Moderator Harde Waren / BBG'er

Hardware Fanaat

Dat heb ik mij ook een tijd afgevraagd. In SC2 kon dat goed icm het attack-move commando. Zoiets is er echter niet in lol dus dat maakt het wel onpraktisch.

Mijn naam is rood, mijn text is blauw. Jouw post wordt ge-edit, als je niet stopt met dat gemauw.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 26 oktober 2011 @ 18:51:
Zijn er trouwens heroes waarmee je kunt stuttersteppen? Ik deed dat in sc2 vaak met stimmed marines. Loop, shiet, loop, shiet.
Maar met ryze werkt dat niet. Die moet voordat hij schiet ff stilstaan en een hele animatie afwerken die niet onderbroken mag worden voordat hij schiet.

Word graves trouwens binnenkort nog generfed? Hij is volgens mij duidelijk sterker dan andere heroes.
Dat kan zeker alleen heb je wel een beetje attack speed nodig. Het is ook heel goed als je telkens een stapje doet tussen attacks blijf je dichter bij je tegenstander dan als je hem gewoon rightclicked. Bij heel veel attack speed is het ook lastig want dan moet je dus supersnel klikken om te lopen en te schieten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 26 oktober 2011 @ 18:51:

Dat komt gewoon doordat zijn attack speed laag is. Als je attackspeed erg laag is, kan je gewoon wat verder lopen voor je weer aanvalt. Maar ik snap niet echt waarom je zou willen stuttersteppen met Ryze, troll AD build ofzo? :D

Oh en op SV's stream zag ik een Graves zonder armor items, met een Taric met Aegis en Standard van Jarvan, met volle stacks had die 219 armor. Balanced imo :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 26 oktober 2011 @ 19:14:
[...]

Dat komt gewoon doordat zijn attack speed laag is. Als je attackspeed erg laag is, kan je gewoon wat verder lopen voor je weer aanvalt. Maar ik snap niet echt waarom je zou willen stuttersteppen met Ryze, troll AD build ofzo? :D

Oh en op SV's stream zag ik een Graves zonder armor items, met een Taric met Aegis en Standard van Jarvan, met volle stacks had die 219 armor. Balanced imo :P
Ach met bijna elke carry taric en wriggles zit je rond de 150 armor. Daardoor is taric eigenlijk mijn favoriete lanemate als ik carry speel. Bouw lekker wriggles en laat hem shatter maxen en je bent gewoon niet dood te krijgen door hun AD.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vandaag al 3 noobs die andere mensen noobs noemden. Zo net iemand met 4/14. Daarvoor iemand die met zijn zhao tegen mijn goed gefarmde Nasus wilde vechten. Ik gebruikte spells als hij achter me aanzat. Als hij low hp was en ik ook snel ulti. Toen ging hij maar bottom. Ook nog een Nederlander met een vriend die wel goed speelde. Hij noemde een paar van ons team met een laag KD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 26 oktober 2011 @ 19:14:
[...]

Nou soms valt ryze een turret aan zonder iemand in de buurt behalve zijn eigen minions. Dan wil ik achter de turret komen te staan om de minions op te vangen.
Maar zap, stapje, zap. Voelt langzamer aan als gewoon blijven zappen. (volgens mij omdat wanneer ryze schiet hij eerst weer in schiet positie moet komen wat bij gewoon stillstaan niet nodig is.

En een trol ryze ad build lijkt me best leuk. Wat zou de minst slechte zijn :D

[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 26-10-2011 21:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op woensdag 26 oktober 2011 @ 21:32:
[...]

Nou soms valt ryze een turret aan zonder iemand in de buurt behalve zijn eigen minions. Dan wil ik achter de turret komen te staan om de minions op te vangen.
Maar zap, stapje, zap. Voelt langzamer aan als gewoon blijven zappen. (volgens mij omdat wanneer ryze schiet hij eerst weer in schiet positie moet komen wat bij gewoon stillstaan niet nodig is.

En een trol ryze ad build lijkt me best leuk. Wat zou de minst slechte zijn :D
Eentje met manamune en sheen/triforce.

Vicariously I live while the whole world dies

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anvesi
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 24-03-2024

Anvesi

What you did there, I see it.

Voor de mensen die het interessant vinden geef ik een link naar de replay's / cast van wedstrijden die op The Reality zijn gespeeld. Dit is allemaal al in de brackets gespeeld; dus het niveau ligt redelijk hoog.
YouTube: Kanaal van T3hReality
Het is gecast door LLL Sneaky; van LowLandLions, een van de beste LoL clans van NL!

Oh; en vanuit het perspectief van Android Elephants ben ik toevallig zelf de jungler die wordt gevolgt.
Hiernaast staat er dus ook een match tussen tegen lolololol, waar Cloud in zat :)

[ Voor 8% gewijzigd door Anvesi op 26-10-2011 23:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flapmo
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 18:56

Flapmo

and back is gigi!

Voor de mensen achter een muurtje op werk:
For this mechanics preview, we wanted to focus less on the individual abilities of our upcoming champion and talk about the skillset and character flow of Shyvana, the Half Dragon, as a whole.

Shyvana is a melee champion that heavily rewards aggression. She does so by utilizing a system called Dragon’s Blood, a resource that accrues anytime Shyvana lands an auto-attack. Once her Dragon’s Blood is full, she can unleash it to transform into a dragon, giving her substantial buffs, ability enhancements and some upfront damage. While in dragon form, Shyvana’s Dragon’s Blood is slowly consumed, though she can continue auto-attacking to extend the duration of the Dragon Form and maximize her damage output with each use.

It’s also worth mentioning that Shyvana’s ultimate has no cooldown, but can only be used when her reserve of Dragon’s Blood is full. The right set of circumstances can allow a skilled player to transform much more often than other would otherwise be possible.

In addition, all of Shyvana’s abilities also have benefits that trigger when she auto-attacks. This is to differentiate her from the “melee caster” paradigm embodied by some other characters, making her play somewhere between an Attack Damage carry and a fighter.

Simply put, Shyvana is for players who like any of the following:

Offensive, aggressive playstyles
Melee carries or fighters
The idea of being a super-rad dragon
We think this wantonly aggressive playstyle is something we haven’t seen previously on the Fields of Justice. It’s an exciting opportunity for players to experience a new way to play League of Legends.

"The purpose of computing is insight, not numbers." -- Richard Hamming

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nukidin247
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 31-08 22:24
Ik vraag me nou echt af wat er vandaag gaat gebeuren, omdat het Riot's verjaardag is van LoL... Hmmmm :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flapmo
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 18:56

Flapmo

and back is gigi!

servers plat :p

"Sorry, we R eatin teh cakeszzz"

[ Voor 54% gewijzigd door Flapmo op 27-10-2011 08:25 ]

"The purpose of computing is insight, not numbers." -- Richard Hamming

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Naip
  • Laatst online: 28-08 23:27
Ugh het is ochtend, was al gepost :P--

Nieuwe champ lijkt me tog zeker wel leuk zo, past wel erg bij mijn playsyle :D

[ Voor 94% gewijzigd door Naip op 27-10-2011 08:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deTwisj
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 11-09 10:01
Waarom, als ik als support speel zit ik samen met een aggresieve ad carry die hard pushed en poke boven cs stelt. Binnen no-time sta ik daar als jan lul (alistar) niks anders te doen dan m'n lol heal te spammen want ik ga niet towerdiven op lv2-3. Vervolgens gaat ad carry op lv8-9 roamen en sta ik daar in m'n eentje tegen ad carry, support (+gank) waardoor ik zelfs onder m'n toren nog doodgemaakt kan worden.

Waarom, als ik ad carry speel heb ik geen support maar een nunu die overal consume op gebruikt en gaat engagen waardoor ik wel aggresief moet spelen/positioneren en zelf kapot wordt gepoked (door hun support die WEL speelt zoals het hoort).

Waarom, als ik tank speel en ik engage NIET een 3v3(+2 niet zichtbaar) krijg ik de schuld omdat de idiote vayne wordt gepakt omdat hij WEL engaged.

Waarom, als ik tank speel gaat mijn team tegen een nid/ashe/janna lopen poken. Wanneer er een mogelijkheid tot engage is wordt ik door rammus getaunt en krijg ik de schuld dat ik op rammus af ga (dood geburst tijdens taunt, rest van het team valt rammus aan). Krijg ik ook nog de schuld dat ik niet throw terwijl de helft van het enemy team banshees heeft en ik getaunt wordt zodra ik ook maar in de buurt van een carry/support kom (overigens, janna in het midden van je groep gooien is ook geen goed idee).

Ik denk dat ik gister van de 3 potjes die ik heb gespeeld wel 2x ben reported door een of andere lulhannes op mijn team wegens "feeding". Natuurlijk beide keren wanneer ik een kut score heb als 1/6/13 want als support of tank moet je kills maken! Terwijl het geen fuck uit maakt dat je op lv8 door je lane partner als support in de steek gelaten wordt om te gaan roamen, je tot 2x toe geganked wordt door hun bot lane en ap mid. Je fb op geeft omdat je lane partner gepakt wordt en jij hem moet redden. Volgende keer als ik met zo'n eikel in een team zit wordt het /surrender op 20, of we nog kans hebben of niet; zo iemand is het niet waard om moeite voor te doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Welkom in Soloqueue ;)

Over die nieuwe champ: lijkt me wel erg leuk eerlijk gezegd. Past ook wel bij mijn playstyle. Voorzichtig richting itembuilds denkend denk ik dat attack speed (zeal/phantom dancers, sword of the divine of black cleaver) een must gaat worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Naip
Vicarious schreef op donderdag 27 oktober 2011 @ 09:34:
Welkom in Soloqueue ;)

Over die nieuwe champ: lijkt me wel erg leuk eerlijk gezegd. Past ook wel bij mijn playstyle. Voorzichtig richting itembuilds denkend denk ik dat attack speed (zeal/phantom dancers, sword of the divine of black cleaver) een must gaat worden.
Zeker iets met attack speed lijkt me wel handing op haar, je hebt die autoattacks tog nodig :D. Time will see wat her wordt, maar denk dat het een bruiser wordt en misschien past er wel een triforce op haar, maarja dat ligt aan de cooldown etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OxTox
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 04-02 09:42

Fiddlesticks Spotlight

en *drom geR.O.F.L.*

Afbeeldingslocatie: http://riot-web-static.s3.amazonaws.com/images/news/October_2011/2011.10.26%20Fiddlesticks/Fiddlesticks%20Surprise%20Final3.jpg

Z'n E skill is nu een opblaas hondje! Z'n ulti heeft een icoontje er in van een bloem of iets dergelijks en z'n drain life is ook aardig opgefleurd!

Dit is een Legendary Skin voor 975 Riot Points!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Intruder
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 16-09 15:41
Weet moet of deze hier al eens gepost is, maar bij deze ^^ http://i.imgur.com/0mtlN.jpg

Edit :

Echt net een paar seconden te laat, -.-' OxTox was me voor :D

[ Voor 30% gewijzigd door Intruder op 27-10-2011 09:57 ]

-:iRacing profiel:- // LoL EUW = BatsAap //

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OxTox
Intruder schreef op donderdag 27 oktober 2011 @ 09:56:
Weet moet of deze hier al eens gepost is, maar bij deze ^^ http://i.imgur.com/0mtlN.jpg

Edit :

Echt net een paar seconden te laat, -.-' OxTox was me voor :D
Sorry man!

On-topic: Ik vindt het wel triest dat de post gedownvote wordt omdat mensen zitten te janken dat ze niks gratis gekregen hebben, het is Riot zijn verjaardag niet die van hun... :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!
AAahaahahahaaha die skin is te fucking geniaal. Mocht ik ooit nog in RP investeren ga ik deze skin zeker halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Intruder
Lol OxTox no problem :P

Btw die skin is echt HEEL erg gaaf, en ik zal hem zeker wel kopen. Denk qua modifications en dat soort dingen de coolste skin van het spel ^^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OxTox
Intruder schreef op donderdag 27 oktober 2011 @ 10:07:
Lol OxTox no problem :P

Btw die skin is echt HEEL erg gaaf, en ik zal hem zeker wel kopen. Denk qua modifications en dat soort dingen de coolste skin van het spel ^^
"Never underestimate the power of the scouts code!"

Leuke skin, maar ik vindt zelf Astronaut Teemo the best! "Pew pew lazor beam!"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Cn-
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 10-08 19:34
Vette Skin.

Duurde even na dat community topic van ongeveer 6maanden+ geleden maar dan heb je ook wat :P Ik vind zelf alleen wel die bloem als die in zijn ulti staat afschuwelijk. Ben btw benieuwd naar de sound effects als die in zijn ulti staat beter zijn die ook aangepast met toeters enz net alsof er echt een feest los barst.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Intruder
Waha ik heb astronaut teemo zelf, maar ik vind qua modifications deze leuker. ik bedoel DIE ULT! en dat vliegende hondje is ook echt gaaf.

@ -Cn-

Waha ik hoop idd dat ze de sounds behoorlijk hebben aangepas ^^, zou echt gaaf zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bloodclot
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 16-09 13:37

Bloodclot

Jawier!

Verwijderd schreef op woensdag 26 oktober 2011 @ 17:52:
Heerlijk als je als enigste feeded bent.

Spam damage, tank damage,Spellvamp ulti, spam damage, tank damage, flash behind wall, walk back, mop up.
Hadden een potje tegen een team met only overfeed akali. (in het begin deden overmoedige teammates op lvl4 tower ganks op akali) resulteerde op een fed akali op low lvl)

Ons team kon niks beginnen tegen akali. Akali pakte dus ook alle kills! het stond dus ook 25-0-0-0-0 de rest van akali's team was vrij bagger (ons team hadden gemiddeld 6 kills, en hadden gemiddeld betere gear dan de rest van akali's team). Want ons team verdeelde aardig wat kills.

We konden niks beginnen iedereen werd geinstakilled. En /surrenders werden geweigerd. Ik had er ook geen zin meer in. Akali had tijd van zijn leven.

Maar....gelukkig kocht ons team tankyness om toch 1-2 secs langer te leven zodat we akali konden killen in team fights. Akali dood zodat we door konden pushen. tower voor tower. We wonnen wel teamfights 3-5 omdat ons team de andere gasten makkelijk konden killen, omdat akali hun zeg maar geen enkele kill gunde.

Op het eind had akali 43-10-2 score. En uiteindelijk gewonnen.
Dit was een level20 potje. Dus niet van hoogstaand niveau natuurlijk :)

Maar lachen was het wel... Gelukkig hadden we 2 goede carrys die ons er door heen sleepte. en ik met malphite met ulti de akali toch even 2 secs buiten gevecht kon houden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zyppora
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 12-09 10:59

Zyppora

155/50 Warlock

Ik sta er eigenlijk wel een beetje van te kijken hoeveel matches gewoon een 'turning point' hebben, maw. early game belabberd spelen en uiteindelijk toch winnen, maar ook andersom: early game de sterren van de hemel spelen en uiteindelijk toch het onderspit delven. Tenzij er /ff@20 gedaan wordt is er eigenlijk nog van alles mogelijk (zolang het enemy team niet compleet roflstompt uiteraard).

Phenom II X4 945 \\ 8GB DDR3 \\ Crosshair IV Formula \\ R9 290

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Zyppora schreef op donderdag 27 oktober 2011 @ 10:53:
Ik sta er eigenlijk wel een beetje van te kijken hoeveel matches gewoon een 'turning point' hebben, maw. early game belabberd spelen en uiteindelijk toch winnen, maar ook andersom: early game de sterren van de hemel spelen en uiteindelijk toch het onderspit delven. Tenzij er /ff@20 gedaan wordt is er eigenlijk nog van alles mogelijk (zolang het enemy team niet compleet roflstompt uiteraard).
Ik heb gister toch een game gehad jongen :') Ik had Yorick net gekocht en deed een normal blind pick (omdat ik in draft toch nooit solotop krijg). Ik instalock Yorick omdat ik vind dat ik ook best een keertje mag instalocken, maar er komt geen jungler bij. Ik krijg dus een duo-lane met een braindead urgot die niet eens leek te snappen dat hij zijn q kon auto-aimen als ie die andere skill eerst afschoot, en we eindigden uiteindelijk in iets van 10-40 in kills en binnen 20 minuten waren ze tot onze base doorgedrongen. En NOG wilden die gasten niet surrenderen. Ik had met mijn 1/7 score nog het minste gefeed, echt een trieste game :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Drunk3nD3m0n
  • Laatst online: 03-04-2015
heb overlaatst ook zo een leuke 3 v 3 gehad met in mijn team jax annie TF <= MOI :D
en vijandelijke team was olaf trynda fiddle we hadden alle turrets down aan elke kant de onze en die van hen
het was bijna om de beurt een ace halen
en plots waren mijn 2 team mates dood en de andere 3 leefde nog ik was wat buffs aan het halen in de jungle en plots flashen er 3 champs over de muur naar onze nexus :o
jax respawnde net en ik teleporteerde zo snel als ik kon naad onze nexus met mijn ulti we haalde een ace behalve op trynda die ontsnapte met zijn ulti ...

daarna door gepusht en de nexus kapot gedaan terwijl superminions op die van ons bezig waren het was alles of niets we hebben het overleefd met mischien 1/20 van onze nexus health en wij hadden die van de vijand vernield

dat was echt een close game vond ik wel :D

Beep Boop son ... Beep Boop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snappie88
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 28-08 19:48

Snappie88

Mr. Hollywood

Gisteravond lekker Kazzadin drie potjes uitgeprobeerd. Twee maal gewonnen (één maal was ik toch wel de beslissende factor) en één maal verloren door een feedende bot en jungle. Daarna voelde ik mij wel gereed voor een potje ranked. Kwam Udyr jungle uit (want je weet, niemand kan support of junglen). De duo-que Ashe + Soraka bot faalde best hard, Mordekaiser gaf top firstblood weg en onze mid droeg ook weinig bij (getuige het feit dat ik eigenlijk niet meer weet wie er mid stond...). Maar wat erg typerend was, ik ging vol tank, maar als ik erin sprong rende m'n team de andere kant op en als ik niet in de buurt was ging men de encounter aan.

God wat was ik gefrustreerd na dat potje :X

Surfin' paradise!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• speedzor
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 01-02-2014
YouTube: League of Legends - Surprise Party Fiddlesticks!

Surprise party fiddle.
Z'n Fear geeft een soort van toetergeluid, z'n drain is ook een rare toeter die geluid maakt, z'n silence zijn opblaashondjes en z'n ult ziet er heel feestelijk uit met bijpassende juichende kinderstemmen.

Streaming History

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zyppora schreef op donderdag 27 oktober 2011 @ 10:53:
Het spel is ook zo gemaakt he. Heb je een lvl difference? Minions geven meer xp na verloop van tijd.
Heeft de vijand een killing streak? Extra goud voor de kill.
Duurt de game langer? Iedereen is capped @ lvl 18 en zes items.
Vijand te sterk? Blijf bij je turret op het einde kun je zelfs afwissellen om te healen bij spawn en heb je een vision voordeel.
Het spel word zo kunstmatig uitgerekt / is erg toegeeflijk.

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 27-10-2011 12:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 27 oktober 2011 @ 12:30:
[...]

Het spel is ook zo gemaakt he. Heb je een lvl difference? Minions geven meer xp na verloop van tijd.
Heeft de vijand een killing streak? Extra goud voor de kill.
Duurt de game langer? Iedereen is capped @ lvl 18 en zes items.
Vijand te sterk? Blijf bij je turret op het einde kun je zelfs afwissellen om te healen bij spawn en heb je een vision voordeel.
Het spel word zo kunstmatig uitgerekt / is erg toegeeflijk.
pffffft niet helemaal mee eens
het ligt grotendeels aan teamplay
en ook als iemand in het begin echt gefed wordt dat die dan nogal heel roekeloos durft beginnen te spelen
maar eigenlijk als je in het begin het voordeel krijgt en je blijft geconcentreerd dan behou je het voordeel
heb je goeie teamplay en kan je je team gefocust houden dan win je
merk dit vaak op vent, vanaf als er iemand plots gefrustreerd geraakt begint die minder goed te spelen
maar als vrienden onderling kan je dat snel terug rechttrekken het is maar een state of mind
Focus = win

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Naip
Hoop wel dat de surprise party fiddle maar limited te kopen is, maakt het net iets meer speciaal :D. Maarja betwijfel het enorm :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Drunk3nD3m0n
nee kijk bijvoorbeeld naar de PAX skins die zijn er ook nog altijd dus ik denk dat het voor altijd is :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Naip
Ja maar de PAX skins kun je niet meer kopen :D. Tuurlijk blijft die wel in het spel zitten, maar hoop dat je hem naar bijv 1 week niet meer kan kopen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Intruder
Meh supprise fiddlesticks blijft voor eeuwig te koop ;) en blijft 975 RP

http://clgaming.net/redtracker/topic/18570/?p=1

Wel jammer imho, ik vind limited skins toch een stuk leuker.

[ Voor 20% gewijzigd door Intruder op 27-10-2011 13:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OxTox
Tuurlijk, legendary skin voor 975 RP, dat is weer centjes voor Riot, ik zou het niet anders gedaan hebben!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Naip
Boo, wel een tegenvaller, ben wel een fan van limited skins :D, maarja haalt het niet weg dat ik deze skin waarschijnlijk tog ga kopen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Noq
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 10-09 19:25

Noq

Fiole schreef op woensdag 26 oktober 2011 @ 23:38:
Voor de mensen die het interessant vinden geef ik een link naar de replay's / cast van wedstrijden die op The Reality zijn gespeeld. Dit is allemaal al in de brackets gespeeld; dus het niveau ligt redelijk hoog.
YouTube: Kanaal van T3hReality
Het is gecast door LLL Sneaky; van LowLandLions, een van de beste LoL clans van NL!

Oh; en vanuit het perspectief van Android Elephants ben ik toevallig zelf de jungler die wordt gevolgt.
Hiernaast staat er dus ook een match tussen tegen lolololol, waar Cloud in zat :)
Hopelijk gooien ze ook nog een demo van ons team, Pentalicious, erop. Wil graag terugzien..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Intruder
Tuurlijk, en wat hadden ze dan willen doen? Iedereen een gratis skin geven? Dat maakt de skin automatisch een stuk minder leuk vind ik zelf. Die kayle skin die nu iedereen heeft zie je ondertussen alleen maar. Standaard kayle skin is ondertussen veen zeldzamer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bas_De_Beer
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 08-09 08:29
Surprise fiddle stick skin brengt me geluk, eerste potje ermee 24-2-14 :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Drunk3nD3m0n
net zoals riot tristana je ziet aleen nog maar die rondlopen ....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• speedzor
Bah, zielige community. Alle happy birthday wishes op de announcement worden gedownvoted, de announcement zelf staat nu op -280 en alle posts met daarin 'I want free stuff' staan tot +100 geupvoted.

Streaming History

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Drunk3nD3m0n
inderdaad dat is zeer zielig mensen kunnen toch zo egoïstisch zijn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Naja om gratis stuff zitten zeuren is no go maar in de announcement leek het ook wel heel erg alsof er een cadeau klaar lag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RTG
  • Registratie: Mei 2009
  • Niet online

RTG

Verwijderd schreef op donderdag 27 oktober 2011 @ 12:59:
[...]

pffffft niet helemaal mee eens
het ligt grotendeels aan teamplay
en ook als iemand in het begin echt gefed wordt dat die dan nogal heel roekeloos durft beginnen te spelen
maar eigenlijk als je in het begin het voordeel krijgt en je blijft geconcentreerd dan behou je het voordeel
heb je goeie teamplay en kan je je team gefocust houden dan win je
merk dit vaak op vent, vanaf als er iemand plots gefrustreerd geraakt begint die minder goed te spelen
maar als vrienden onderling kan je dat snel terug rechttrekken het is maar een state of mind
Focus = win
Klopt inderdaad. Zolang een game niet op hoog niveau gespeeld wordt, blijkt de mentaliteit 9/10 de bepalende factor te zijn. De fun is er voor mij al een hele tijd vanaf door de algemeen verklootte mentaliteit die de meeste mensen hebben, met als gevolg al het geflame en gezeur die veel potjes domineren. Het werd al een verademing als iemand eens relax omging met iets dat fout ging, wat imo meer de standaard hoort te zijn.

Ik voel me door de kleine teams uiteindelijk veel te afhankelijk van het fatsoenlijke gedrag van de rest van het team en ben eigenlijk ook zo goed als gestopt met het spel. Echt jammer want het spel zelf is superleuk en zit heel goed in elkaar.
Als fiddle-pro kan z'n nieuwe skin me nog bijna overhalen want die is echt geweldig. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
speedzor schreef op donderdag 27 oktober 2011 @ 13:34:
Bah, zielige community. Alle happy birthday wishes op de announcement worden gedownvoted, de announcement zelf staat nu op -280 en alle posts met daarin 'I want free stuff' staan tot +100 geupvoted.
;( ik word echt te oud voor dit soort games

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Drunk3nD3m0n
hoe bedoel je vicarious ?? xD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LikeAKing
  • Laatst online: 12-08-2024
speedzor schreef op donderdag 27 oktober 2011 @ 13:34:
-1 voor LoL community inderdaad.

ligt het aan mij of is die site van league of legends erg traag altijd.. :P

[ Voor 10% gewijzigd door LikeAKing op 27-10-2011 13:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Dat de community uit een stelletje fucked up kids van een jaar of 15 bestaat en ik daar met mijn 28 jaar misschien niet zo goed meer tussen pas.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vicarious schreef op donderdag 27 oktober 2011 @ 13:43:
[...]

;( ik word echt te oud De communty word te jong voor dit soort games
Fixed, stelletje verwende kleuters, bah!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Intruder
Jup, iedereen die iets positiefs over die skin zecht in de post die krijgt meteen een dikke lading downvotes naar de kop gegooid xD, (ik zit ondertussen al op -10 ofzo :P)

Beetje jammer dat zeker wel. Mja daarom zitten we toch ook allemaal op het tweakers forum me ^^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Drunk3nD3m0n
inderdaad er zijn veel vervelende kleine kinderen online die de volledige spelletjes trollen en dan ons noobs beginnen noemen en ook nog beginnen zagen over Kill steals en die toestanden

er zijn trouwens geen kill steals in LoL zeg ik altijd het is een team based spel beter een steentje bijdragen in de final blow dan hem laten lopen :) en dat begrijpen de kleintjes meestal niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LikeAKing
Vicarious schreef op donderdag 27 oktober 2011 @ 13:48:
[...]

Dat de community uit een stelletje fucked up kids van een jaar of 15 bestaat en ik daar met mijn 28 jaar misschien niet zo goed meer tussen pas.
inderdaad. Mij boeit het niet. Riot heeft gewoon een leuke skin gemaakt voor een goedkope prijs.
De game zelf is al gratis....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Waarom kan ryze niet top (met flash en TP)
Ik kwam net een nasus mid tegen. Ik kon hem zelf raken met mijn normal attacks. Mid game ik 2/3 lvls hoger en 20 meer cs terwijl ryze niet echt een mega farmer is early/mid (mana conservation).

Dus als ik nasus zie volgende keer zou ik dan top kunnen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LikeAKing
Drunk3nD3m0n schreef op donderdag 27 oktober 2011 @ 13:51:
inderdaad er zijn veel vervelende kleine kinderen online die de volledige spelletjes trollen en dan ons noobs beginnen noemen en ook nog beginnen zagen over Kill steals en die toestanden

er zijn trouwens geen kill steals in LoL zeg ik altijd het is een team based spel beter een steentje bijdragen in de final blow dan hem laten lopen :) en dat begrijpen de kleintjes meestal niet
Nou. heel vaak heb ik zo'n snitch in mijn team die de rest van de game geen fuck doet en dan in de bosjes staat, om de lasthit te pakken als ik iemand 1v1.
Als het een goede teamplayer is vind ik het geen probleem inderdaad

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Intruder
Verwijderd schreef op donderdag 27 oktober 2011 @ 13:54:
Ik kwam net een nasus mid tegen. Ik kon hem zelf raken met mijn normal attacks. Mid game ik 2/3 lvls hoger en 20 meer cs terwijl ryze niet echt een mega farmer is early/mid (mana conservation).

Ryze kan erg goed top imho. Meestal staan er melee champions op top en daar kan ryze super goed tegenover staan. Als ze iets et gevaarlijk dicht bij komen heb je altijd nog je Snare klaar. Het is even oefenen natuurlijk maar wel erg viable.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LikeAKing
Iemand die eigenlijk weet wat het verschil is tussen een stun/root/snare etc :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Drunk3nD3m0n
LikeAKing schreef op donderdag 27 oktober 2011 @ 13:55:
[...]

Nou. heel vaak heb ik zo'n snitch in mijn team die de rest van de game geen fuck doet en dan in de bosjes staat, om de lasthit te pakken als ik iemand 1v1.
Als het een goede teamplayer is vind ik het geen probleem inderdaad
ja het hangt er echt wel vanaf als die snitch hem lasthit als hij voor jou buiten range is dan wel maar als jij nog in range was dan was het wel smerig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Feralio
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 21:11
Stun = Compleet uitgeschakeld, oftewel geen acties meer ondernemen.

Root =/= snare = Nog steeds in staat om te casten/auto attacken. Geen movement spells!

Long time lurker, first time poster hier. :)

2e edit

[ Voor 23% gewijzigd door Feralio op 27-10-2011 14:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Drunk3nD3m0n
interesant dat wist ik nog niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Intruder
LikeAKing schreef op donderdag 27 oktober 2011 @ 13:58:
Iemand die eigenlijk weet wat het verschil is tussen een stun/root/snare etc :P
Stun = completely immobalized, dus geen skills/geen movement
Root/snare = alleen vastgeplakt aan de grond maar je kunt nog steeds auto attacken en skills gebruiken
Suppress = Een soort van Stun, alleen word het niet gereduced door merc threads. Of bijvoorbeeld Irelia's passive.

Edit :
@Hieronder
Swain is helemaal niet useless, door die snare kun je namelijk je Q volledig raken en 2 seconden gratis naast hem staan in je raven form.

Wat overigens veel mensen ook niet weten early is dat amumu zn ult geen stun is maar een snare, dus je kunt nog vrij veel als hij ult.

[ Voor 23% gewijzigd door Intruder op 27-10-2011 14:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LikeAKing
Feralio schreef op donderdag 27 oktober 2011 @ 13:59:
Stun = Compleet uitgeschakeld, oftewel geen acties meer ondernemen.

Root =/= snare = Nog steeds in staat om te casten/auto attacken.

Long time lurker, first time poster hier. :)
Hm, Swain is dan zeker best useless :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Feralio
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 21:11
Zekers niet, je kan nog steeds een melee uitschakelen door hem buiten de groep te laten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Drunk3nD3m0n
inderdaad swain kan echt well ownage zijn als ik nog een paar spelletjes in mijn history staan heb post ik wel eens wat scores :D you will be amazed ik haal met swain gemiddeld 15 kills

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LikeAKing
Maar ik heb zijn skin gekocht (die russen skin) maar ik blijf maar feeden met Swain, die Q = weinig damage, R = weinig damage, E = redelijke damage, W = matige damage :P
hoe wil je daar een squishy mee killen met zijn urenlange cooldowns

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Drunk3nD3m0n
met swain kan je het beste dit doen je doet een snare komt erin cast dan je ulti dan die vogel met een laser en de andere skill tegelijkertijd je moet dan heel goed leven regeneraten de hele tijd en ondertussen damage geven nog een heel handige manier is om bijna heel de tijd rond te lopen met blauwe buff op swain als je een jungler hebt die swain wat kent zal hij maar al te graag deze aan jou overhandigen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

RTG schreef op donderdag 27 oktober 2011 @ 13:42:
[...]

Klopt inderdaad. Zolang een game niet op hoog niveau gespeeld wordt, blijkt de mentaliteit 9/10 de bepalende factor te zijn. De fun is er voor mij al een hele tijd vanaf door de algemeen verklootte mentaliteit die de meeste mensen hebben, met als gevolg al het geflame en gezeur die veel potjes domineren. Het werd al een verademing als iemand eens relax omging met iets dat fout ging, wat imo meer de standaard hoort te zijn.

Ik voel me door de kleine teams uiteindelijk veel te afhankelijk van het fatsoenlijke gedrag van de rest van het team en ben eigenlijk ook zo goed als gestopt met het spel. Echt jammer want het spel zelf is superleuk en zit heel goed in elkaar.
Als fiddle-pro kan z'n nieuwe skin me nog bijna overhalen want die is echt geweldig. :)
ik versta je volledig
zelfs op vent met clanmembers die soms zitten te zagen dat je hun kill hebt afgesnoept als zijnde support botlane
who gives a fuck, ik geef hem alle cs en dan mag ik er niet voor zorgen dat de vijand zeker sterft, ok ik had ook liever dat hij de kill had maar ik wou gewoon helpen
ze denken altijd allemaal dat ze beter zijn dan mij omdat ze harder zagen, ik blijf gewoon chill en het enige dat ik op vent zeg is xxx mia, xxx going top/bot whatever of it's a good time to do dragon/baron of lets push that tower
voor de rest zeg ik niets en denk ik er toch wel veel het mijne van

als ik soloq dan heb je indd altyd wel gastjes van 14j enzo waar ook ik al naar de 30 toe ga
en dan is dat een lost game meestal:

u tard fu fu fu fu fu
nub
nub nub nub

pffft kheb wel iets beters te doen om dat te blijven lezen, trek het me dan gewoon even niet aan
duurt het te lang dan zeg ik wel (ongeacht als het aan mijn adres gericht was of niet)
don't you ever have a bad game? that's weird coz you get matched with nubs and tards
stop typing and start playing

soms werkt het en dan win je alsnog , soms ook niet

ik denk dat ik te chill ben of te stoned als ik speel om er me veel van aan te trekken ;)

binnenkort wat meer ranked spelen, ik vermoed dat als je rating hoog genoeg gaat je minder last hebt van random rage parties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LikeAKing
Drunk3nD3m0n schreef op donderdag 27 oktober 2011 @ 14:06:
met swain kan je het beste dit doen je doet een snare komt erin cast dan je ulti dan die vogel met een laser en de andere skill tegelijkertijd je moet dan heel goed leven regeneraten de hele tijd en ondertussen damage geven nog een heel handige manier is om bijna heel de tijd rond te lopen met blauwe buff op swain als je een jungler hebt die swain wat kent zal hij maar al te graag deze aan jou overhandigen :D
Ik speel zelden met junglers :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Drunk3nD3m0n
ja dan gewoon even aan een team mate vragen voor hulp kan ook :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djengizz
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online
RTG schreef op donderdag 27 oktober 2011 @ 13:42:
Het kan gelukkig ook anders al komt het minder vaak voor. Gisteren had ik nog een game waar ik als AP mid (mijn slechtste rol :() compleet werd weggespeelt door mijn tegenstander en al na een paar minuten 0/3/0 stond. Excuses aangeboden in de chat en kreeg vervolgens allemaal bemoedigende commentaren dat iedereen wel eens minder speelt en dat ze zelf ook vaker de feeder waren. Vervolgens werd mij gevraagd zoveel mogelijk te redden wat er te redden viel en omdat de rest hun lane aan het winnen was te wachten op hulp die idd ook kwam nadat de eerste torens gevallen waren bij de tegenstander. Hierdoor wist ik met toch redelijk te handhaven en ging ik de midgame 3/4/2 in en viel alle schade nog mee. Door hun (eigenlijk normale) reactie en begrip was ik ook beter in staat toch op een redelijke manier door te gaan. Maar idd jammer genoeg is dat eerder uitzondering dan regel.

Wat ik overigens ook merk is dat veel teams op mijn nivo de een early lead veel te makkelijk weggeven en dat het voordeel niet uitgespeelt wordt.

Voorbeelden:

-Je team compo is meer early game / mid game georienteerd en je haalt dit vroege voordeel er ook uit maar dit wordt vervolgens niet verzilvert (lanes worden niet gepushed, niemand ganked ondanks winst in eigen lane, snowball items worden gekocht met behaalde voordeel, etc). Late game verlies je vervolgens door de betere late game compo van de tegenstander en het niet afmaken toen het mogelijk was.
-Blijven last hitten en te weinig agro tonen terwijl je je tegenstander outlevelled en je de betere items hebt.
-Jungler / andere laner komt je lane helpen, je maakt samen de kill(s) en kunt de lane / tower pushen maar de hulp gaat terug naar lane of blue pilled zelfs om te healen (i was half health...sigh) of te shoppen.
-Baron scoren na een behaalt voordeel en vervolgens gaat iedereen naar huis met die mooie buff (healen / shoppen / whatever) om vervolgens weer hun lane in te duiken totdat baron weer is uitgewerkt... Hetzelfde na een gewonnen teamfight.
-Het niet willen of kunnen vechten als een team terwijl je tegenstander dit wel doet.
-Niet communiceren of juist te veel.
-Te laat of niet stoppen met lanen.
-Slechte trades aangaan ("ik heb toch de kill" als carry, na solo de support afgemaakt te hebben in een suicide actie en een kill en assist aan de tegenstander te geven).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RTG
  • Registratie: Mei 2009
  • Niet online

RTG

Verwijderd schreef op donderdag 27 oktober 2011 @ 14:08:
[...]
stop typing and start playing
Hehe ja, dat zinnetje typte ik ondertussen 50x per game. :+
binnenkort wat meer ranked spelen, ik vermoed dat als je rating hoog genoeg gaat je minder last hebt van random rage parties
Jup klopt ook. Ik zat eerst op 1700 en toen kwam de reset, dan vergaat je de zin nog 10x zo snel. Hoewel het gezeik op hoger niveau eigenlijk net zo erg is, maakt het hogere skill-niveau het nog een beetje goed. Als ik genoeg speel zal ik ook wel weer genoeg stijgen maar als ik bijv. 4 zeik-games moet spelen om er 6 te winnen heb ik er al geen zin meer in.

Samen daarmee heb ik nu een stuk minder tijd voor gaming en dan is de gok om minimaal 40min. met tegenzin vast te zitten in een game het niet meer waard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

djengizz schreef op donderdag 27 oktober 2011 @ 14:25:
[...]

Het kan gelukkig ook anders al komt het minder vaak voor.
hehe grappig net ook zoiets meegemaakt

hilarisch grappige game
het begin 11-3 ofzo voor het andere team en stond 0-3-0 met teemo
kdacht laat ik maar al mn excuses aanbieden voor een verschrikkelijke start op mid
zegt heimer its ok we'll win anyway they are terrible but lucky, ill take mid for a moment

we slagen erin al hun voorste torens neer te halen en zij enkel bij ons top en bot
onze mid met heimer blijft volle health :) zn turrets die ambetant in de weg staan
ik zie dat de vijand echt in group de mid aan het viseren is
en op die moment staat het 30-10 ofzo
en ik plant de mid gewoon vol met shrooms rond heimer zn turrets en onze midturret
en daar lopen ze zich keer voor keer op stuk
blijkt er maar 1 redelijke speler aan de andere kant te zitten :)
die volle bak begint te ragen in all op zn teammates
op die moment 40-25,
dus merk dat we goed terugkomen en in turrets staan we goed voor maar om een push te doen op een inhibturret was nog wel heel riskant en dan volgt de surrender
ik was samen met een maat aan het spelen en die snapte helemaal niet waarom ze surrenderden, het kwam vr mij ook vrij onverwachts maarja als ze geen enkele turret meer neerkregen is het eigenlijk een beetje logisch
zeker niet mn beste spel maar wel het meest relaxte spel ooit - gewoon niets van rage in ons team terwijl we heel het spel achterop hinkten
heb die heimer wel zwaar bedankt omwille van zn volwassen aanpak
bleek dan dat iedereen in ons team eind de 20 was

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kainda
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 07-09 13:00
Ja, het is inderdaad jammer dat een aardig deel van de community uit kinderachtige tieners bestaat die, ondanks ze zelf hun lane als eerste verliezen en hun enemy feeden, de schuld afschuiven op de teammates die vervolgens afgemaakt worden door de gefeede enemy. Die games verlies je dan ook hard en haalt het de lol (LOL) uit het spel.

Anders is het als je met je maten gewoon wat fun (maar toch balanced) champs kiezen, iedereen zijn rol goed vervult, maar het enemyteam gewoonweg een veel betere setup heeft (3-4 AOE stuns/ults). Dan is het niet erg om te verliezen.

Gister en eergister al 2x Zilean support tegen mij in lane gehad.... dat is zuur, zeker als je eigen support niet agro is of de zilean probeerd tegen te houden. 1x heal tegen 2x harass is niet te doen met de CD op de heal en als je defensief speelt wordt je keihard outleveled.

Heb eergister ook voor het eerst LB geprobeerd ... in dominion ... wat nuked die hard zeg, niet normaal meer. Maar ze verliest wel power lategame, hoewel ze met DFG erbij nog steeds pijn doet. Zal haar eens meer op mid gaan spelen ipv morgana/malzahar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 27 oktober 2011 @ 13:54:

Ik zou het zelf niet aanraden, als het een goeie Nasus is pakt hij je volledig in. Die zou tanky builden, en van zodra hij wat power op Q heeft gefarmed, gaat hij meer dan de helft van je lifebar er af slaan. Kan je leuk een shackle hebben, maar zijn wither is vele malen effectiever, ik zou persoonlijk niet bang zijn van een Ryze top als ik Nasus speelde, hij kan mij gewoonweg niet kapotbursten, en Nasus heeft de vervelende eigenschap dat hij prima kan overleven met wat harass door z'n lifesteal passive en z'n tanky build.

Endgame is Ryze prima tegen Nasus, maar top solo tegen hem? Zou het zelf niet doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• amtreble
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 09-05-2022
Dames en Heren,

Jullie hebben het nu een beetje over Nasus. Ben hem onlangs gaan spelen. maar soms heb ik nog wel wat moeite om Q op te bouwen (lasthitte). Hebbe jullie nog goeie tips? Ik had namelijk een keer een potje met Nasus en ik had me Q behoorlijk goed opgebouwd en ik was bijna niet meer te stoppen ik kon gewoon diven in me eentje tege 3 a v4 enemy's. Maarja je bent wel een klein beetje afhankelijk hoe goed je Q is opgebouwd.

Zou jungle iets voor Nasus zijn btw?

Graag hoor ik jullie meningen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nasus kan jungle, heb 't ooit geprobeerd, maar vond hem vreselijk langzaam. Daarom is Nasus ook het beste voor top solo. Speelde je dat ook? Daar kan je vaak in alle rust farmen. Zorg dat je tegen melee tegenstanders (krijg je vaak), je W en je Q levelled, niet je E (vreselijk mana inefficient). Wanneer ze je aanvallen meteen W, en weglopen, tenzij je denkt het te kunnen winnen, dan Q spammen en er het beste van hopen. Voor de rest, farmen als een baas.

Ik bouw hem vaak met Dorans Shield in 't begin, voor extra lane sustain, en met defensive / utility masteries. Daarnaast als summoners Ghost & Exhaust, om heel prettig te kunnen initiaten. Core items: Dodge / MR boots (afhankelijk van hun teamcompo), trinity force (sheen > phage > zeal) en Aegis of the Legion als niemand anders hem koopt. Daarna is 't op basis van hun teamcompo wat armor of magic resist kopen, en situational items.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djengizz
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online
amtreble schreef op donderdag 27 oktober 2011 @ 15:41:
Zou jungle iets voor Nasus zijn btw?
Waarom zou je? Er zijn zo veel betere junglers en de waarde van Nasus ligt in lane.

Dat gezegd hebbende kun je volgens mij met elke champ junglen (na Saintvicious met Morg te hebben zien junglen :P).

Nasus heeft idd net als de meeste junglers sustain door zijn lifesteal maar ik denk ook te veel gebreken in de jungle die andere keuzes beter maken.

Ik denk dat hij early niet snel genoeg is (te langzaam de creep camps dood en neemt zelf te veel damage). Daarnaast mis je te veel van je Q farm omdat je in verhouding tot lane niet voldoende last hits hebt. Tenslotte heeft Nasus wel een slow maar het lijkt me niet echt een goede ganker (meeste junglers hebben een echte stun of gap closer).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

djengizz schreef op donderdag 27 oktober 2011 @ 15:54:
[...]
Ik denk dat hij early niet snel genoeg is (te langzaam de creep camps dood en neemt zelf te veel damage).
Dit dus, ik sluit me hierbij aan. Heb dit ervaren, precies zoals het daar staat.

Edit: Hierbij nog een aardige guide voor Nasus, sluit me wel aan bij wat hij te vertellen heeft: http://www.mobafire.com/l...us-giveem-the-stick-40759

[ Voor 22% gewijzigd door Verwijderd op 27-10-2011 16:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• amtreble
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 09-05-2022
Danku :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Drunk3nD3m0n
nu dat we toch heel even bezig zijn over junglers ik heb overlaatst mij echt kapot gelachen ik heb een heimerdinger gezien die doodserieus zei in de champion select
I go jungle ok ?
...
...
:w 7(8)7
...
en zoals verwacht was dit verschrikkelijk slecht
hebben jullie dit ook al megemaakt heel rare champs die de jungle claimen ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Even voor de gein, Heimerdinger is een heel viable jungler als ik Stonewall moet geloven (een van de beste US junglers IIRC), dus dat het kan is wel bewezen. Jammer dat hij faalde. Ik heb laatst een twitch jungle gezien die het heel aardig deed, vond ik in 't begin heel gek, maar hij deed het prima eigenlijk, en stealth ganks zijn ontzettend grappig, warden kan, maar dan moeten ze wel pink zijn!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@amtreble
Bekijk deze video YouTube: Nasus Guide/Commentary - 135, in deze build bouw je eerst cooldown zodat je Q vaker beschikbaar is. Zo moet het makkelijker worden om te lasthitten

Check dit youtube kanaal voor meer tips/builds over champions YouTube: Kanaal van lcsullla.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• speedzor
Ik heb al met brand gejungled (inclusief wriggles lantern!) en heb ik uiteraard gecarried ;) Met Teemo ging het echter wat minder makkelijk..

Maar ja, ik denk dat ik zowat de meeste champions al heb zien junglen, in feite kan iedereen dat wel doen.

Streaming History

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ryze jungle lijkt me toch wel een uitdaging hoor... Brand en Veigar bijv. hebben nog met die pillar of dark matter een AoE-spell die FLINKE damage doet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nukidin247
  • Laatst online: 31-08 22:24
Vicarious schreef op donderdag 27 oktober 2011 @ 13:48:
[...]

15 jaar? Nu voel ik me beledigd.... :(
Ik zou eerder zeggen dat het 12 tot 14 jaar is. Maar niemand weet het echt, er zouden zo ook een paar 20+ mensen in kunnen zitten :P
Maar nog even over die fiddle skin, ik vind hem wel vet :P Alleen jammer dat het niet zo'n bijzondere ''surprise'' was :( Ik had echt iets groots verwacht en dan krijgen we dit.
Maarja, het spel gratis kunnen spelen is voor mij al iets heel moois xD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snappie88
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 28-08 19:48

Snappie88

Mr. Hollywood

Verwijderd schreef op donderdag 27 oktober 2011 @ 14:08:
[...]

ik versta je volledig
zelfs op vent met clanmembers die soms zitten te zagen dat je hun kill hebt afgesnoept als zijnde support botlane
_O-

Ik vorige week op een LAN, gozer naast me zit te piepen dat ik z'n kill steal (toegegeven, ik had alleen de laatste hit). Heb 'm een paar keer flink moeten meppen voordat ié z'n mond hield :P

Surfin' paradise!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fanatic_FS
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 21:56

Fanatic_FS

Rated T for Troll™

Ik snap die mensen niet, killsteal in een teamgame......
Ik heb liever dat een teammate 1 hit doet en de kill pakt en ik assist krijg dan dat ik de kill maak en hij niets krijgt, mensen vergeten dat assist ook geld geeft.

[specs]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

nukidin247 schreef op donderdag 27 oktober 2011 @ 16:31:
[...]

15 jaar? Nu voel ik me beledigd.... :(
Ik zou eerder zeggen dat het 12 tot 14 jaar is. Maar niemand weet het echt, er zouden zo ook een paar 20+ mensen in kunnen zitten :P
Maar nog even over die fiddle skin, ik vind hem wel vet :P Alleen jammer dat het niet zo'n bijzondere ''surprise'' was :( Ik had echt iets groots verwacht en dan krijgen we dit.
Maarja, het spel gratis kunnen spelen is voor mij al iets heel moois xD
Er zijn ook 17 jarige droeftoeters. Ik ben zelf 16 en toen ik 12-14 zat ik ook niet te trollen. Die eikels zijn geboren trollen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• arcanis
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 13-06 10:25
Ik merk aan mezelf dat ik soms express de hero maar niet kill bij een gegarendeerde kill. Omdat er dan somige beginnen te ragen met killsteal etc. en dan heb je de game eigenlijk al verloren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op lage niveaus zeiken ze niet voor KS ik doe dat zelf ook niet. Dikke onzin. Uiteindelijk als iedereen KS't dan heb je meer kills aan het einde omdat er dan minder ontsnappen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben het grotendeels met jullie eens over KS'en maar soms merk je gewoon dat iemand expres een skill gebruik voor die laatste hit OM die kill te pikken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik vind dat riot lol enkel mag openzetten voor GoT
wij lijken wel moraalridders
ik heb op 600-700 games misschien 2 potjes geraged en dan had k zoiets van het is het niet waard
maar je hebt er gewoon die het continu spammen in de chat
en die report ik gewoon vr negative attitude en vr de rest niet veel woorden aan vuil maken
als iedereen dit zou doen dan lopen die af en toe toch tegen een ban aan en dan heb je er minder last van :)

edit : KS dat heeft me nog nooit kwaad gemaakt
zelfs al merk je dat het bijna expres is
ik heb ook liever dat ie gewoon dood is en als ik nu de kill krijg of een ander
i dont care
teveel mensen hechten teveel belang aan de KD ratio maar die is helemaal niet representatief voor hoe goed je bent
ik heb tanks en supports met superweinig kills al gecomplimenteerd op hun wonderbaarlijke bijdrage aan het team

[ Voor 32% gewijzigd door Verwijderd op 27-10-2011 17:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• arcanis
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 13-06 10:25
Is er eigenlijk ook een manier hoe je een beetje je normal game elo kunt bepalen. Zodat je een beetje weet op welk lvl je speelt. Ik zit op ongeveer 15% meer wins dan losses atm. 130 tegen 110 ofzo.
Pagina: 1 ... 10 ... 79 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
In de topicstart is heel veel informatie te vinden. Dus voor zaken als de patchnotes, champion rotation en bijvoorbeeld hoe je in contact kunt komen met andere LoL Tweakers, kun je daar terecht! :)

Voor de slowchatters onder ons is er natuurlijk het chatkanaal in-game (dat veel te rustig is), maar tegenwoordig ook een IRC kanaal!