Dan moet haar nieuwe passive haar een stun en blink geven en dan is ze weer viable
[/troll]
[ Voor 9% gewijzigd door SaphuA op 26-10-2011 08:48 ]
Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
[ Voor 9% gewijzigd door SaphuA op 26-10-2011 08:48 ]
-:iRacing profiel:- // LoL EUW = BatsAap //
Verwijderd
[ Voor 7% gewijzigd door LikeAKing op 26-10-2011 10:50 ]
Dan doe Katarina ook maar een buff (uninterruptable ult?LikeAKing schreef op woensdag 26 oktober 2011 @ 10:50:
Dan wil ik ook een Nidalee buff, daar heb ik ook een halloween skin voor
Phenom II X4 945 \\ 8GB DDR3 \\ Crosshair IV Formula \\ R9 290
-
[ Voor 22% gewijzigd door Zyppora op 26-10-2011 11:38 ]
[ Voor 11% gewijzigd door SaphuA op 26-10-2011 11:48 ]
Modern technology has its origins in an altogether non-practical search for useless knowledge.
De enige andere channeled ult die ik me kan verzinnen is die van Karthus. En Karthus kan hem bij wijze van spreken vanaf zijn base uitvoeren en ALLE tegenstanders raken. Dit itt. Kat's ult, die EN midden in de teamfight moet zitten EN maar 3 enemies tegelijk raakt.SaphuA schreef op woensdag 26 oktober 2011 @ 11:45:
Het punt is gewoon dat haar ultimate alles behalve een ultimate gevoel geeft. Het is volgens mij de enige ultimate die midden in een teamfight gechanneld moet worden en zo eenvoudig geinterrupt kan worden, dat vind ik raar.
[ Voor 32% gewijzigd door SaphuA op 26-10-2011 11:57 ]
Ikzelf vind Nocturne een zeer makkelijker jungler en kan best makkelijk ganken vanwege zijn skills (fear, spell shield en attack boost+speed boost). Verder is zijn ultimate gewoon gemaakt om te gankendeTwisj schreef op woensdag 26 oktober 2011 @ 11:48:
Nu ik dichter bij de 30 begin te komen zit ik er naar te kijken om te leren junglen. Hopelijk snap ik dan ook meer wat ik in lane zou kunnen verwachten. Nu probeer ik een jungler te vinden die a) niet te specifieke rune set nodig heeft en b) een wat lage drempel heeft. Wat me op valt is dat bijna elke jungler wel +armor yellows heeft, heb ik het goed begrepen dat dit een van de begin principes is van een jungler om zijn sustain hoger te maken in de eerste paar levels?
Persoonlijk zit ik te kijken om nocturne te proberen als jungler aangezien hij met zijn arpen runes/quints redelijk overeen komt met de runes die ik al heb. De meest belangrijke runes die ik nog mis zijn wel de +armor yellows, dus daar moet ik nog aan werken. Is nocturne een redelijk laagdrempelige jungler? Zo niet, waar kan ik dan beter kijken als introductie in de wondere wereld van junglers?
Nunu?Zyppora schreef op woensdag 26 oktober 2011 @ 11:53:
[...]
De enige andere channeled ult die ik me kan verzinnen is die van Karthus. En Karthus kan hem bij wijze van spreken vanaf zijn base uitvoeren en ALLE tegenstanders raken. Dit itt. Kat's ult, die EN midden in de teamfight moet zitten EN maar 3 enemies tegelijk raakt.
Vergelijk Kat's ult anders ook eens met die van Kennen of Fiddle. Ongeveer vergelijkbare damage over het algemeen, alleen kunnen Kennen en Fiddle dus wel met de enemies meebewegen, hebben ze een groter bereik (?) en raken ze alle enemies, naast het feit dat ze ook nog andere abilities en autoattacks tussendoor kunnen gooien. Tel daarbij op dat de ult van Kennen NOG een leuk extraatje heeft, en wel dat enemies die er te lang in blijven staan, gewoon doodleuk gestund worden, en Kat's ult is gewoon een aanfluiting geworden.
Vicariously I live while the whole world dies
NunuZyppora schreef op woensdag 26 oktober 2011 @ 11:53:
[...]
De enige andere channeled ult die ik me kan verzinnen is die van Karthus.
Surfin' paradise!
Verwijderd
Die van Nunu is godzijdank vele malen beter dan die van Kat. En de slow applied nog steeds als hij interrupted word.
Verwijderd
Ligt er aan wat voor teamfight. Als iedereen focussed op elkaar dan wil ik vanaf een afstand wel in een teamfight erin springen. Liefst als ik flash beschikbaar hebt. Heb je zo gemakkelijk 3 of meer kills als ze weinig leven hebben :-) Zo al 2 keer een penta gehaald.Verwijderd schreef op woensdag 26 oktober 2011 @ 12:44:
Bad fiddles doen dit midden in een teamfight
[ Voor 14% gewijzigd door Meneer iCy op 26-10-2011 12:53 ]
Steam id is ijsie \\ Xbox Live GT: Meneer iCy
Nunu heeft dan weer als voordeel dat hij over het algemeen redelijk tanky is, en dus nogal wat burst kan hebben. Voor Kat geldt gewoon dat focus = dead kitty, zeker als je Shunpo gebruikt hebt om IN de teamfight te komen en deze dus niet kunt gebruiken om er weer UIT te komen (1 kill is in principe voldoende om Shunpo te resetten, maar als je ult gekortwiekt wordt, krijg je die dus ook niet).
Beep Boop son ... Beep Boop
[ Voor 179% gewijzigd door Drunk3nD3m0n op 26-10-2011 13:42 ]
lol soz speedzorspeedzor schreef op woensdag 26 oktober 2011 @ 13:41:
Hier stond een mooi plaatje
EN NU BLIJFT DE MIJNE STAAN
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
2012 is dichtbij! Oh noooooes!Verwijderd schreef op woensdag 26 oktober 2011 @ 14:12:
[...]
wat staat daar? gaan ze flash wegdoen?
WUT??
[ Voor 77% gewijzigd door speedzor op 26-10-2011 14:17 ]
Verwijderd
Ik vind het wel terecht dat als je weg kan komen van een 5 man gank dat die ability dan wat OP is. Maar als iedereen hem kan hebben is het weer geen OP maar toch
Verwijderd
nu je het zegt .....Hydrosine schreef op woensdag 26 oktober 2011 @ 14:16:
Is wel een post uit 2010 (10-23-2010, 10:37 AM)
Dus betwijfel het bericht eerlijk gezegd
Dit! Ik zat het ook te lezen en dacht wtf.. Maar toen viel mijn oog op de datumHydrosine schreef op woensdag 26 oktober 2011 @ 14:16:
Is wel een post uit 2010 (10-23-2010, 10:37 AM)
Dus betwijfel het bericht eerlijk gezegd
PaniekzaaierLikeAKing schreef op woensdag 26 oktober 2011 @ 14:13:
Flash weg, eindelijk! ik gebruik toch exhaust en ignite
Verwijderd
Klopt maar andere hebben het dan ook niet meer. Misschien word dan Clairvoyance een must voor mid. Komt er een hele andere metagame!basketnoobj3 schreef op woensdag 26 oktober 2011 @ 14:36:
ik vind het jammer dat flash eigenljik zo verplicht is geworden. .als je als mid speelt en je hebt geen flash, ben je zo vurnerable voor ganks. kan je wel wards gaan kopen maar ben je er nog niet zeker van dat je niet geganked kan worden.. geldt overigens niet alleen voor mid maar daar is het toch het gevaarlijkst om zonder flash te spelen
wat op dit moment als normaal wordt gezien, meestal: solo top/ap mid/jungler/ad + support botLikeAKing schreef op woensdag 26 oktober 2011 @ 14:39:
Wat is eigenlijk Metagame, speelstijl ofzo?
Meestal in ranked heb je Ranged AD Carry met Support bot. AP Carry mid en jungler + tanky/sustainable top. Daar kun je op in spelen en dat is metagame.LikeAKing schreef op woensdag 26 oktober 2011 @ 14:39:
Wat is eigenlijk Metagame, speelstijl ofzo?
lol je bent zeker nog geen lvl 30?LikeAKing schreef op woensdag 26 oktober 2011 @ 14:42:
Ik speel bijna alleen normal en dan is het wel eens 5x AD carrys vs 5x AP carrys
edit : typo ...Halo 3 heeft een "campaign meta-game" waarin een speler een numerieke score krijgt gebaseerd op hun prestaties terwijl ze het level uitspelen. De meeste punten krijgt de speler bij het verslaan van vijanden, met extra punten die gegeven worden als ze stijlvolle "kills" verrichten zoals "headshots" of "stick-kills"(Het doden van een vijand met een plasma of spike-grenade die op de vijand zelf blijft plakken). Het vinden en activeren van Skulls, wat ook in Halo 2 was, laat de speler toe om nog hogere scores te krijgen in de meta-game. Naast dat er een score wordt bijgehouden van elke individuele speler laat de meta-game ook zien dat ook in co-op campagne competitief kan worden. Als een speler zichzelf vermoordt of een co-op teamgenoot vermoordt, verliest hij punten. Gamerscore wordt gegeven voor het behalen van een specifieke score (of hoger dan dat) en medailles voor specifieke overwinningen, en voor het vinden van skulls en andere verstopte spullen.
Hehe, ja dat heb je ook. Maakt eigenlijk niet uit, als je maar op mekaar inspeelt. Gister was ik met twee vrienden die lager level zijn aan het spelen, zitten er twee in ons team een gaat Malzahar en de andere ging Ryze insta-lockin, dus ik pak Karthus, en twee vrienden vatten Xerath en Vladje op 't padje, en daarmee hebben we toen bijna gewonnen.LikeAKing schreef op woensdag 26 oktober 2011 @ 14:42:
Ik speel bijna alleen normal en dan is het wel eens 5x AD carrys vs 5x AP carrys
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
Nee 1-3-1 lijkt me ook niet goed maar een 1-2-1 systeem wel met ook nog een jungler als je tenminste een solo bot zet die 2 personen kan houden met toren defence.Intruder schreef op woensdag 26 oktober 2011 @ 14:50:
heb laatst tegen een 1-3-1 gespeeld -.-' ik was akali mid xD, na 3 minuuten hadden ze de eerste toren neer. Natuurlijk snap ik dat het geen goede tactiek is. Maar als je er niet op verdacht bent is het wel zwaar kut
Ik ben level 30 met 350 wins, 10.000 takedowns, 60.000 minion kills.basketnoobj3 schreef op woensdag 26 oktober 2011 @ 14:43:
[...]
lol je bent zeker nog geen lvl 30?dat is dus het tegen overgestelde van metagame
normaal gezien zou je met zo'n setup niet kunnen winnen
Worden gezellige ganks dan =DOxTox schreef op woensdag 26 oktober 2011 @ 14:59:
Je kan ook dubbel jungle doen, en 3 sustain in lanes.
Counter jungelen met z'n twee, dan moeten er mensen uit lanesZyppora schreef op woensdag 26 oktober 2011 @ 15:04:
[...]
Worden gezellige ganks dan =D
An sich is 2x jungle te doen als je een pro jungler hebt die de enemy jungle in duikt en daar redelijk goed buiten zicht blijft (dus als de enemy geen jungler heeft). 2 junglers in je eigen jungle gaat echter niet werken. Je komt elkaar in het midden tegen en dan sta je daar mekaar lief aan te kijken totdat de eerste jungle creeps weer spawnen.
Met stip: de /joke van Kog'Maw.OxTox schreef op woensdag 26 oktober 2011 @ 15:32:
Wat is iedereen zijn favoriete Champion Quote, kan zijn als je met je champion loopt, /joke, /taunt of /dance.
Mijne is: "Why do chemists call helium, curium and barium the medical elements? Because if you can't helium or curium you barium! Háhá!"
Akali is altijd leuk als ik fiddle ben, Lekker drainen voordat ze in haar cirkeltje zit :-)Drunk3nD3m0n schreef op woensdag 26 oktober 2011 @ 14:59:
indeed akali is de laatste tijd veel te veel insta ban vind ik akali is niet echt zo OP als je goed oplet en goed ward kan je zeker akali counteren![]()
en zeker met de welgekende counter champs voor akali
(toch blijft ze mijn favoriet)
Steam id is ijsie \\ Xbox Live GT: Meneer iCy
Verwijderd
"Do not underestimate the power of the boy scout" of zn /lOxTox schreef op woensdag 26 oktober 2011 @ 15:32:
Wat is iedereen zijn favoriete Champion Quote, kan zijn als je met je champion loopt, /joke, /taunt of /dance.
Mijne is: "Why do chemists call helium, curium and barium the medical elements? Because if you can't helium or curium you barium! Háhá!"
Ik wou net hetzelfde posten, kom maar op tegen m'n fiddle. ik zal met hem ook altijd een akali opzoeken als ik de kans krijg, ze trappen er allemaal in, zone neergooien dan gooi ik direct m'n drain aan, ga je maar lekker verstoppeniCy schreef op woensdag 26 oktober 2011 @ 15:45:
[...]
Akali is altijd leuk als ik fiddle ben, Lekker drainen voordat ze in haar cirkeltje zit :-)
"You can't milk those." - Alistar.OxTox schreef op woensdag 26 oktober 2011 @ 15:32:
Surfin' paradise!
Als eens gebruikt dit, maar meer omdat 2 mensen mid wilden en er allebij bleven staan. Mocht ik als Teemo solobot vs ashe+support gaan, gelukkig voor mij waren ze niet agro tegen mij dus kon ik aardig farmen.Drunk3nD3m0n schreef op woensdag 26 oktober 2011 @ 14:55:
ik zie een toekomst in dit 1-2-1 systeem vooral met een jungler ik ga dit eens in matchen beginnen voorstellen en zien hoever we ermee komen
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq