[PC] League of Legends - Deel 5 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 9 ... 79 Laatste
Acties:
  • 150.466 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SaphuA
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 10-09 22:00
Dan moet haar nieuwe passive haar een stun en blink geven en dan is ze weer viable :D [/troll]

[ Voor 9% gewijzigd door SaphuA op 26-10-2011 08:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Intruder
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 15:41
Of gewoon zoals op het forum gezegd word "new sivir passive, she starts with a trinity force"
Nee maar even serieus. Er staat rework he, ik denk dat er nog wel meer verranderd word dan alleen haar passive.

Ander voorbeeld. Gangplank was niet viable voor zijn passive change (die slow) dus 1 kleine verandering kan een champion opeens weer super viable maken.

-:iRacing profiel:- // LoL EUW = BatsAap //

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Knupoltor
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 06-10-2022
Man man man...

Gisteren van 1340 naar 1256 en dit enkel en alleen door trolls.
Start ik het eerste potjen, kom ik met een xerath en udyr in game die beiden rally en revive nemen.
Denkt die udyr dat ie op level 8 nashor kan duoen met xerath door beiden hun rally te spammen.
Hele tijd niets anders gedaan dan gefeed.

Goed, ik denk bij me eigen dat het volgend potje wel beter word dus ik solo queue again.
Het lot was me echter niet gunstig en raar maar waar, zat ik weer bij dezelfde trolls...
Screen genomen en strx maar eens op forum posten.

Ik wou echt een potje winnen gisteren dus queue ik terug maar solo.
Ik pik ap carry en rest van team kiest ok champs tot onze last pick geen supp neemt maar ook ap carry.

Werkelijk ziek word ik van zulke acties .... |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SaphuA
Hou er rekening mee dat je geen summoner names mag plaatsen op het forum. Je kunt ze beter reporten en vervolgens support mailen dat je 2x bij dezelfde trolls zat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deTwisj
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 11-09 10:01
Ik snap zulke acties ook niet. League of Legends is een team spel en als het dan zo is dat je niet overweg kunt met een bepaalde rol (solo top, support, ap mid, ad carry, jungle) dan moet het toch mogelijk zijn om dit te overleggen in de champion select? Dat is overigens ook een punt van irritatie, het gebrek aan communicatie in de champion select. Daardoor wil het nog wel eens gebeuren dat je 2 mensen hebt die dezelfde rol willen vervullen, als ap of ad carry is dat niet zo'n heel groot probleem maar het wordt al moeilijker wanneer je 2 junglers hebt.

Hoe moeilijk kan het zijn om aan het begin te zeggen "I can play [x] [y] and [z]. What do we need?" waarbij [x] [y] en [z] een rol is of misschien een specifieke champion+rol (jungle brolaf!). Dan met 5 mensen beslissen wat de beste oplossing is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@speedzor en lordronddraai

ok ik moet toegeven W eerst levelen heeft zo zn charmes :)

1ste spel eist een kass solo top
ga ik maar bot tegen een ashe en een akali
de yi die met mij moest lanen was afk de helft van de tijd
dus stond solo bot en tegen lvl6-7 sta ik 4-0-4 (ganks van de semi afk yi en jungle rammus hielpen wel)
dus vrij snel philo stone - merc threads - trinity force en al een guardian angel aan het voorbereiden
uiteindelijk 9-0-13 niet zoveel later en surrender van de vijand en dat terwijl yi nog lvl 6 was echt rare kerel
speelt twee minuten is twee minuten afk, wash rince repeat

2e spel top tegen irelia en mundo en ik kreeg een Xin erbij
Irelia begint ook met W en met doran's shield :) ik met regrowth
de xin naast me faalt wel een paar keer en voor ik het weet ben ik dik geowned :(
ik kon geen tegenwicht bieden voor die xin, die samen mee naar voor komt om dan in de bosjes te blijven staan en niets te doen, 2-3 keren had die gemakkelijk uit de bosjes kunnen komen om een kill te pakken zonder risico van een champ die ik echt low had geharassed en xin bleef gewoon staan
ik: what are you doing xin? xin: getting xp without hitting
dan heb ik het maar opgegeven en onder mn turret wat proberen te defenden maar tegenstander was zwaar gefed en er viel niets meer tegen te doen

meer tijd had ik niet om te testen maar adhv die spelletjes moet ik toegeven dus dat W eerst levelen wel intressant is en waarschijnlijk wel de betere keus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LikeAKing
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 12-08-2024
die 520 RP skin van Nocturne is nu mooier geworden dan mijn Frozen Terror skin laatste patch :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Intruder
Jup :D na aanleiding van een groot thread of het forum, waarin gevraagd werd om een particle change. Heeft riot het gisteren geïmplementeerd. Ben er zelf echt blij mee, vond die witte particels veel fijner, daarom gebruikte ik mijn oude altijd nog. Nu ga ik altijd met haunted spelen ^^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LikeAKing
Dan wil ik ook een Nidalee buff, daar heb ik ook een halloween skin voor :(

[ Voor 7% gewijzigd door LikeAKing op 26-10-2011 10:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zyppora
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 12-09 10:59

Zyppora

155/50 Warlock

LikeAKing schreef op woensdag 26 oktober 2011 @ 10:50:
Dan wil ik ook een Nidalee buff, daar heb ik ook een halloween skin voor :(
Dan doe Katarina ook maar een buff (uninterruptable ult? :9 ), daar heb ik namelijk de kitty cat skin van.

Particle change != buff.

Phenom II X4 945 \\ 8GB DDR3 \\ Crosshair IV Formula \\ R9 290

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SaphuA
Wat Katarina misschien zou helpen is dat ze stealthed wordt wanneer ze haar ult doet. Het zou opzich wel bij de skill/champion passen en het scheelt iig een paar targetted interrupts.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Intruder
Zou idd helpen, want dat zou haar COMPLEET OP maken xD denk ik dan. Nidalee heeft geen buff nodig imho. ze is gewoon goed op het moment. Ik heb solo top mijn lane nog nooit verloren als nidalee en ze kan zo goed overextenden mits je goede ward coverage hebt. Door die movement speed in de bosjes + haar cougar jump kom je bijna altijd wel weg. Heb al meerdere mensen laten ragen op die manier ^^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nazanir
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 19-07 22:44
Ja om haar OP te maken? Het hele idee om haar ult sterk te maken, is omdat het mogelijk is deze te onderbreken. Het is aan jou om op het juiste moment in te springen, en niet een teamfight openen met je ult.

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zyppora

Zyppora

155/50 Warlock

Valt wel mee. Op die manier moet men dus of een aoe/skillshot interrupt hebben (Blitz, Kennen ;w ) of een pink ward/oracles/andere manier van visibility (Lee Sin, Caitlyn) om Kat's ult te interrupten.

Ze kan nog steeds geCCed worden voordat ze haar ult doet (Shunpo -> Kassadin's silence -> Ult = interrupt).

EDIT:
Misschien kan ze in plaats van invisibility, na een combo van KI + Shunpo een soort van 5 seconde BV buff krijgen? Eerste CC pops the bubble, tweede interrupt haar ult.

[ Voor 22% gewijzigd door Zyppora op 26-10-2011 11:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SaphuA
Mwah, daar ben ik het dus niet mee eens.

Als Katarina gefeed is en ze speelt tegen noobs / een team zonder cc, dan zou het OP zijn idd...
Uiteraard kan de damage hierop worden aangepast, mocht zoiets geimplementeerd zou worden. Het is dan immers een stuk minder high risk/high reward.
Daarnaast zijn er voldoende skillshots over die haar ult alsnog kunnen interrupten.

Het punt is gewoon dat haar ultimate alles behalve een ultimate gevoel geeft. Het is volgens mij de enige ultimate die midden in een teamfight gechanneld moet worden en zo eenvoudig geinterrupt kan worden, dat vind ik raar.

Een dergelijke oplossing als dat wat ik aankaartte zou bij kunnen dragen aan het ultimate gevoel imo.

[ Voor 11% gewijzigd door SaphuA op 26-10-2011 11:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deTwisj
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 11-09 10:01
Nu ik dichter bij de 30 begin te komen zit ik er naar te kijken om te leren junglen. Hopelijk snap ik dan ook meer wat ik in lane zou kunnen verwachten. Nu probeer ik een jungler te vinden die a) niet te specifieke rune set nodig heeft en b) een wat lage drempel heeft. Wat me op valt is dat bijna elke jungler wel +armor yellows heeft, heb ik het goed begrepen dat dit een van de begin principes is van een jungler om zijn sustain hoger te maken in de eerste paar levels?

Persoonlijk zit ik te kijken om nocturne te proberen als jungler aangezien hij met zijn arpen runes/quints redelijk overeen komt met de runes die ik al heb. De meest belangrijke runes die ik nog mis zijn wel de +armor yellows, dus daar moet ik nog aan werken. Is nocturne een redelijk laagdrempelige jungler? Zo niet, waar kan ik dan beter kijken als introductie in de wondere wereld van junglers?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ydegart
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 07-04 11:41
Ik jungle momenteel met Sion op m'n smurf account (lvl14) dus geen runes

deze guide gebruik ik daarvoor: http://www.mobafire.com/league-of-legends/build/the-art-of-jungle-sion-127175

Modern technology has its origins in an altogether non-practical search for useless knowledge.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zyppora

Zyppora

155/50 Warlock

SaphuA schreef op woensdag 26 oktober 2011 @ 11:45:
Het punt is gewoon dat haar ultimate alles behalve een ultimate gevoel geeft. Het is volgens mij de enige ultimate die midden in een teamfight gechanneld moet worden en zo eenvoudig geinterrupt kan worden, dat vind ik raar.
De enige andere channeled ult die ik me kan verzinnen is die van Karthus. En Karthus kan hem bij wijze van spreken vanaf zijn base uitvoeren en ALLE tegenstanders raken. Dit itt. Kat's ult, die EN midden in de teamfight moet zitten EN maar 3 enemies tegelijk raakt.

Vergelijk Kat's ult anders ook eens met die van Kennen of Fiddle. Ongeveer vergelijkbare damage over het algemeen, alleen kunnen Kennen en Fiddle dus wel met de enemies meebewegen, hebben ze een groter bereik (?) en raken ze alle enemies, naast het feit dat ze ook nog andere abilities en autoattacks tussendoor kunnen gooien. Tel daarbij op dat de ult van Kennen NOG een leuk extraatje heeft, en wel dat enemies die er te lang in blijven staan, gewoon doodleuk gestund worden, en Kat's ult is gewoon een aanfluiting geworden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SaphuA
Warwick is de meeste veilige, maar trage, jungler. Noc is iets meer squishy waardoor het hebben van een juiste rune/mastery page wat belangrijker wordt. Armor is inderdaad erg belangrijk voor de damage reduction, waardoor je meer health overhoud voor een gank.

@zyppora, precies mijn punt :)
Karthus, net als veel andere champions, zijn ult is inderdaad te interrupten. Het grote verschil is echter dat hij, in tegenstelling tot Katarina, niet midden in een teamfight hoeft te staan om zijn ult te casten.

[ Voor 32% gewijzigd door SaphuA op 26-10-2011 11:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Naip
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 28-08 23:27
deTwisj schreef op woensdag 26 oktober 2011 @ 11:48:
Nu ik dichter bij de 30 begin te komen zit ik er naar te kijken om te leren junglen. Hopelijk snap ik dan ook meer wat ik in lane zou kunnen verwachten. Nu probeer ik een jungler te vinden die a) niet te specifieke rune set nodig heeft en b) een wat lage drempel heeft. Wat me op valt is dat bijna elke jungler wel +armor yellows heeft, heb ik het goed begrepen dat dit een van de begin principes is van een jungler om zijn sustain hoger te maken in de eerste paar levels?

Persoonlijk zit ik te kijken om nocturne te proberen als jungler aangezien hij met zijn arpen runes/quints redelijk overeen komt met de runes die ik al heb. De meest belangrijke runes die ik nog mis zijn wel de +armor yellows, dus daar moet ik nog aan werken. Is nocturne een redelijk laagdrempelige jungler? Zo niet, waar kan ik dan beter kijken als introductie in de wondere wereld van junglers?
Ikzelf vind Nocturne een zeer makkelijker jungler en kan best makkelijk ganken vanwege zijn skills (fear, spell shield en attack boost+speed boost). Verder is zijn ultimate gewoon gemaakt om te ganken :P, gewoon uit zicht ganken levert vaak wel een kill op, mits je niet suicide :D.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Zyppora schreef op woensdag 26 oktober 2011 @ 11:53:
[...]

De enige andere channeled ult die ik me kan verzinnen is die van Karthus. En Karthus kan hem bij wijze van spreken vanaf zijn base uitvoeren en ALLE tegenstanders raken. Dit itt. Kat's ult, die EN midden in de teamfight moet zitten EN maar 3 enemies tegelijk raakt.

Vergelijk Kat's ult anders ook eens met die van Kennen of Fiddle. Ongeveer vergelijkbare damage over het algemeen, alleen kunnen Kennen en Fiddle dus wel met de enemies meebewegen, hebben ze een groter bereik (?) en raken ze alle enemies, naast het feit dat ze ook nog andere abilities en autoattacks tussendoor kunnen gooien. Tel daarbij op dat de ult van Kennen NOG een leuk extraatje heeft, en wel dat enemies die er te lang in blijven staan, gewoon doodleuk gestund worden, en Kat's ult is gewoon een aanfluiting geworden.
Nunu? :D

Vicariously I live while the whole world dies

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snappie88
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 28-08 19:48

Snappie88

Mr. Hollywood

Zyppora schreef op woensdag 26 oktober 2011 @ 11:53:
[...]

De enige andere channeled ult die ik me kan verzinnen is die van Karthus.
Nunu ;) Kampt trouwens een beetje met hetzelfde probleem als Kat.

Wat wel enigszins zou helpen en niet OP zou zijn, is dat haar W op haar E in plaats van een 15% damage reduction een 1,5 seconde invisibility zou geven. Zodoende kan je wat damage doen zonder dat er meteen vijf man op je duikt, en geeft het je wat survivability.

Surfin' paradise!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Die van Nunu is godzijdank vele malen beter dan die van Kat. En de slow applied nog steeds als hij interrupted word.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LikeAKing
Ezreals ult moet je ook channelen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Naip
Maarja, Ezreals ult hoef je niet te gebruiken in het midden van de enemys, die kun je van veraf doen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Fiddle zijn ult heeft ook een channel.

Bad fiddles doen dit midden in een teamfight
Good fiddles komen vanuit de jungle/bosjes om die interrupt te vermijden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meneer iCy
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 12:58

Meneer iCy

swarma

Verwijderd schreef op woensdag 26 oktober 2011 @ 12:44:
Bad fiddles doen dit midden in een teamfight
Ligt er aan wat voor teamfight. Als iedereen focussed op elkaar dan wil ik vanaf een afstand wel in een teamfight erin springen. Liefst als ik flash beschikbaar hebt. Heb je zo gemakkelijk 3 of meer kills als ze weinig leven hebben :-) Zo al 2 keer een penta gehaald.

Uiteraard niet precies midden in het gevecht, wel iets afstand houden.

Liefst onverwachts vanuit een bosje/andere kant van de muur :-)

[ Voor 14% gewijzigd door Meneer iCy op 26-10-2011 12:53 ]

Steam id is ijsie \\ Xbox Live GT: Meneer iCy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zyppora

Zyppora

155/50 Warlock

Nunu heeft dan weer als voordeel dat hij over het algemeen redelijk tanky is, en dus nogal wat burst kan hebben. Voor Kat geldt gewoon dat focus = dead kitty, zeker als je Shunpo gebruikt hebt om IN de teamfight te komen en deze dus niet kunt gebruiken om er weer UIT te komen (1 kill is in principe voldoende om Shunpo te resetten, maar als je ult gekortwiekt wordt, krijg je die dus ook niet).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bloodyus
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 15:26
Nunu is overigens ook een prima champ om mee te junglen, om even in te haken op vraag van deTwisj.
Zijn ganks zijn alleen wel iets moeilijker, simpelweg omdat zijn spells vooral gericht zijn op het slainen van minions.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Naip
New champion sneak peek, ooo lijkt me wel een vette champ :D, hopen dat de skills het waarmaken als half dragon :D.

http://euw.leagueoflegend...80%93-shyvana-half-dragon

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cvan
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 12-05 20:59
Misschien is het wel zoals nidalee's ultimate?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Drunk3nD3m0n
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 03-04-2015
of zoals die van Swain :D

Beep Boop son ... Beep Boop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OxTox
  • Laatst online: 04-02 09:42
Mijn favorieten jungler is Shaco, stack jack in the boxes op redbuff, en smite de blue wraith voordat redbuff spawnt is level 2 na redbuff en level 3 na golem, kun je bottom lane kei hard ganken!

Stond gisteren namelijk 10-0-0 en einde van de game rond de 18-2-8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SaphuA
is het coole van Shaco jungle niet dat je juist zonder Smite kan junglen? Of is dat niet viable?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OxTox
Kan wel, maar het was niet echt nodig voor iets anders, aangezien ik niet dood ging en enemy team geen jungeler had, had ik permabuffs! Maar Smite is toch handig als je er meer snelheid in wilt hebben, lekker ganken die enemies!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Intruder
Jungle zonder smite is best wel slecht imho. Ook al kan het op een aantal champions goed. je bent gewoon veel trager en je hebt smite nodig voor eventuele baron en dragon kills. anders is het een easy steal voor het andere team.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nukidin247
  • Laatst online: 31-08 22:24
Kan iemand de sneak peak hier posten? LoL site is hier namelijk geblokkeerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Drunk3nD3m0n
Eventually everyone has one of those moments where life throws them a curve ball and they learn that you sometimes meet people who are full of surprises. So, when we first ran into Shyvana, the Half-Dragon, suffice to say we were rather taken aback indeed when we saw her actually transform into a dragon.

So unless you’re a truly incorrigible herpetophobic, we’re confident that you’ll find that not all surprises have to be unpleasant.

edit : afbeelding verwijderd iemand heeft een betere resolutie ik laat de tekst wel staan

[ Voor 179% gewijzigd door Drunk3nD3m0n op 26-10-2011 13:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nukidin247
Misschien moet je eens verder lezen... Ik zie geen plaatje op deze pagina staan alleen een link en die is van euw.leaugeoflegends etc. (bij Naip, die link van hem).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• speedzor
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 01-02-2014
Hier stond een mooi plaatje

Afbeeldingslocatie: http://riot-web-static.s3.amazonaws.com/images/news/October_2011/2011.10.25%20Shyvanna%20Teaser/Shyvana_teaser_complete_sf4_thumb.jpg

EN NU BLIJFT DE MIJNE STAAN

[ Voor 161% gewijzigd door speedzor op 26-10-2011 13:43 ]

Streaming History

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nukidin247
Bedankt speedzor :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Drunk3nD3m0n
speedzor schreef op woensdag 26 oktober 2011 @ 13:41:
Hier stond een mooi plaatje

EN NU BLIJFT DE MIJNE STAAN
lol soz speedzor :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

allrighty dat beloofd

shyvana the half dragon skillset
q: firebreath
breaths out a tiny firewave dealing magic damage
w: firewings
jumps and leaves a trail of fire
e: firetail
lashes out her tail dealing physical damage
r: dragon reborn
aces the enemy team

/troll

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• speedzor
Corki much

Streaming History

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vocalise
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 13:39
Klinkt inderdaad similar aan Corki, maar dan met een Stoerdere look /troll off

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koekwaus21
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 14-07 21:26
Ben benieuwd of het een tank wordt, ik dacht dat namelijk bij skaner ook. Dat leek mij ook een vette tank, maar bleek uiteindelijk meer dps. Maar een dragon zou ik toch snel denken tank of ap achtige champion.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Drunk3nD3m0n
ik zou bij dragon eerder denken aan een champ met nogal veel damage en movement speed

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik vind die nieuwe er gaaf uit zien maar ik speel nog maar net maar mij lijkt het wel fijn als ze de frequentie nieuwe champions gaan afbouwen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michielodc
  • Laatst online: 22-08 19:30

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Baristo
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 23-11-2022
Ik vind graves een super chille champion, gJ RIOT.

Ikweet niet of hij compleet OP is maar als hij in je face Q+R doet zijn de meeste champs +50% hp kwijt. Die passive is heel relaxed.want daardoor kan je andere runes gebruiken. Ik doe nu hp/lvl yellow omdat het zynergy geeft met zijn passive en mana reg/lvl blu omdat het zo fijn is om zijn skills te spammen. Ik spam zijn ult nonstop als er geen healer in de buurt is op champs zonder sustain, het is toch alleen maar rauwe dmg met een korte cd.

Ik rush een bt voor dmg en leech, door zijn passive, mana regen, en extra hp pool hoef ik dan niet meer B totdat ik een phantom dancer heb voor ms, crit en as.

Daarna word het tijd voor een last whisper en frozen mallet. Banshee veil vind ik niet nodig op graves. Sluit je build af met een GA en nog een phantom dancer/IE en ze kunnen je niet stoppen.

mijn support naar keuze in de lane is zile of janna. Deze 2 hebben veel utilty Mid game en die heals in de lane heb ik zelden nodig.

Starting item boots+3pots, voor E+Q combo en hem dan weer snel wegmaken xD.

Late game heeft graves een beetje last van zijn range, dus zorg dat alles dood en kapot is voordat je word gefcused.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

i dunno ben echt benieuwd wat ze er van gaan maken, ik bedoel maar is dat dan de halfzus van dragon en baron ofzo :)

zou wel wijs zijn om als draak dragon te doen: dragonfight ma kvind dan wel dat ze wat groter mag zijn :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OxTox
Verwijderd schreef op woensdag 26 oktober 2011 @ 14:12:
[...]

wat staat daar? gaan ze flash wegdoen?
WUT??
2012 is dichtbij! Oh noooooes!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LikeAKing
Flash weg, eindelijk! ik gebruik toch exhaust en ignite :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• speedzor
Eindelijk, flash remove! Werd hoognodig tijd..
Gedaan met slechte acties een free escape te geven zeg

Nu gaat de nood om bot en top te warden direct een stuk hoger zijn, en gaat mid agressiever kunnen spelen omdat je niet plots je tegenstander vlak voor je neus moet verwachten.

[quote=Zileas]

"So... how do you justify Flash and Ghost? Very little enjoyment when you get away from a 5 man gank, Very Very frustrating when you can't gank someone with 5 people."

well, we are removing flash
[/quote]

Necropost

[ Voor 77% gewijzigd door speedzor op 26-10-2011 14:17 ]

Streaming History

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik vind het wel terecht dat als je weg kan komen van een 5 man gank dat die ability dan wat OP is. Maar als iedereen hem kan hebben is het weer geen OP maar toch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nja, akkoord. Op verdedigend vlak liet het je toe soms onbesuisd te werk te gaan, maar de offensieve kracht van flash, ga ik zeker missen.

Gaan ze de summoner spell volledig verwijderen of aanpassen ? Kan iemand de inhoud van die thread posten aub ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Drunk3nD3m0n
hopelijk vinden ze er wel een leuk alternatief voor :s

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydrosine
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 29-05 20:40
Is wel een post uit 2010 (10-23-2010, 10:37 AM)
Dus betwijfel het bericht eerlijk gezegd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LikeAKing
Hydrosine schreef op woensdag 26 oktober 2011 @ 14:16:
nu je het zegt ..... ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bloodyus
Hydrosine schreef op woensdag 26 oktober 2011 @ 14:16:
Dit! Ik zat het ook te lezen en dacht wtf.. Maar toen viel mijn oog op de datum >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bloodyus
LikeAKing schreef op woensdag 26 oktober 2011 @ 14:13:
Flash weg, eindelijk! ik gebruik toch exhaust en ignite :P
Paniekzaaier :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LikeAKing
grappenmaker :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Intruder
Ook al willen ze flash removen, dan MOETEN ze gewoon met een goed alternatief komen, zoals een soort van jump die door muren heen gaat. Anders moet riot weer een paar maand spenderen aan het balanceren van champions als, Anivia en Jarvan. Nu kan je nog van de wall weg flashen en uit jarvan zn ult flashen.

Er is dus ooit sprake van geweest maar ik denk ook dat riot dit heeft gerealiseerd en toen heeft besloten flash gewoon een behoorlijke nerf te geven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Meh, als ze gewoon zorgen dat de AD carries door walls kunnen gaan (Vayne's tumble kan dat atm niet, net zoals Riven), zie ik niet echt in waarom flash niet weg zou kunnen. Ik zou dan wel graag evt een item zien met een flash achtige ability (enkel te gebruiken als je langer dan 10s niet in combat bent ofzo) met een hoge cooldown.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OxTox
Altijd Shaco spelen dus!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Drunk3nD3m0n
geef ze allemaal gewoon riftwalk probleem opgelost xD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• basketnoobj3
  • Laatst online: 22-07 14:18
ik vind het jammer dat flash eigenljik zo verplicht is geworden. .als je als mid speelt en je hebt geen flash, ben je zo vurnerable voor ganks. kan je wel wards gaan kopen maar ben je er nog niet zeker van dat je niet geganked kan worden.. geldt overigens niet alleen voor mid maar daar is het toch het gevaarlijkst om zonder flash te spelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OxTox
basketnoobj3 schreef op woensdag 26 oktober 2011 @ 14:36:
ik vind het jammer dat flash eigenljik zo verplicht is geworden. .als je als mid speelt en je hebt geen flash, ben je zo vurnerable voor ganks. kan je wel wards gaan kopen maar ben je er nog niet zeker van dat je niet geganked kan worden.. geldt overigens niet alleen voor mid maar daar is het toch het gevaarlijkst om zonder flash te spelen
Klopt maar andere hebben het dan ook niet meer. Misschien word dan Clairvoyance een must voor mid. Komt er een hele andere metagame!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LikeAKing
Wat is eigenlijk Metagame, speelstijl ofzo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• basketnoobj3
LikeAKing schreef op woensdag 26 oktober 2011 @ 14:39:
wat op dit moment als normaal wordt gezien, meestal: solo top/ap mid/jungler/ad + support bot

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OxTox
LikeAKing schreef op woensdag 26 oktober 2011 @ 14:39:
Meestal in ranked heb je Ranged AD Carry met Support bot. AP Carry mid en jungler + tanky/sustainable top. Daar kun je op in spelen en dat is metagame.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LikeAKing
Ik speel bijna alleen normal en dan is het wel eens 5x AD carrys vs 5x AP carrys :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• basketnoobj3
LikeAKing schreef op woensdag 26 oktober 2011 @ 14:42:
Ik speel bijna alleen normal en dan is het wel eens 5x AD carrys vs 5x AP carrys :P
lol je bent zeker nog geen lvl 30? :P dat is dus het tegen overgestelde van metagame :p normaal gezien zou je met zo'n setup niet kunnen winnen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Drunk3nD3m0n
ik heb het even gegoogeld (google FTW )

en heb er een kleine uilteg gevonden bij Meta-game ( hier wordt halo als voorbeld genomen )
Halo 3 heeft een "campaign meta-game" waarin een speler een numerieke score krijgt gebaseerd op hun prestaties terwijl ze het level uitspelen. De meeste punten krijgt de speler bij het verslaan van vijanden, met extra punten die gegeven worden als ze stijlvolle "kills" verrichten zoals "headshots" of "stick-kills"(Het doden van een vijand met een plasma of spike-grenade die op de vijand zelf blijft plakken). Het vinden en activeren van Skulls, wat ook in Halo 2 was, laat de speler toe om nog hogere scores te krijgen in de meta-game. Naast dat er een score wordt bijgehouden van elke individuele speler laat de meta-game ook zien dat ook in co-op campagne competitief kan worden. Als een speler zichzelf vermoordt of een co-op teamgenoot vermoordt, verliest hij punten. Gamerscore wordt gegeven voor het behalen van een specifieke score (of hoger dan dat) en medailles voor specifieke overwinningen, en voor het vinden van skulls en andere verstopte spullen.
edit : typo ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OxTox
LikeAKing schreef op woensdag 26 oktober 2011 @ 14:42:
Hehe, ja dat heb je ook. Maakt eigenlijk niet uit, als je maar op mekaar inspeelt. Gister was ik met twee vrienden die lager level zijn aan het spelen, zitten er twee in ons team een gaat Malzahar en de andere ging Ryze insta-lockin, dus ik pak Karthus, en twee vrienden vatten Xerath en Vladje op 't padje, en daarmee hebben we toen bijna gewonnen. :P Alleen hun renekton had magic resist boots voor de rest had niemand magic resist.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

1 2 1 en dan 1 jungler lijkt me ook wel wat. Ik had helaas niet naar de datum van die post gekeken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Intruder
heb laatst tegen een 1-3-1 gespeeld -.-' ik was akali mid xD, na 3 minuuten hadden ze de eerste toren neer. Natuurlijk snap ik dat het geen goede tactiek is. Maar als je er niet op verdacht bent is het wel zwaar kut :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Net een klote potje gespeeld. Niet dat ik zelf slecht was al had ik 6/10/6. Ik moest solo mid tegen Veigar die me makkelijk outrangde met Nasus en 3 van onze spelers waren grote feeders. 0/13/1, 3/17/17 en 5/14/10. Hun laagste was level 16 en ik was samen met nog iemand de hoogste van mijn team met level 15.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Intruder schreef op woensdag 26 oktober 2011 @ 14:50:
heb laatst tegen een 1-3-1 gespeeld -.-' ik was akali mid xD, na 3 minuuten hadden ze de eerste toren neer. Natuurlijk snap ik dat het geen goede tactiek is. Maar als je er niet op verdacht bent is het wel zwaar kut :P
Nee 1-3-1 lijkt me ook niet goed maar een 1-2-1 systeem wel met ook nog een jungler als je tenminste een solo bot zet die 2 personen kan houden met toren defence.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Drunk3nD3m0n
ik zie een toekomst in dit 1-2-1 systeem vooral met een jungler ik ga dit eens in matchen beginnen voorstellen en zien hoever we ermee komen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LikeAKing
basketnoobj3 schreef op woensdag 26 oktober 2011 @ 14:43:
[...]

lol je bent zeker nog geen lvl 30? :P dat is dus het tegen overgestelde van metagame :p normaal gezien zou je met zo'n setup niet kunnen winnen
Ik ben level 30 met 350 wins, 10.000 takedowns, 60.000 minion kills. :)
niemand communiceerd in de champion select en telkens insta akali/tryndamere/morgana lockers
Dus ik pak ook gewoon waar ik zin in heb

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Drunk3nD3m0n
indeed akali is de laatste tijd veel te veel insta ban vind ik akali is niet echt zo OP als je goed oplet en goed ward kan je zeker akali counteren :)
en zeker met de welgekende counter champs voor akali

(toch blijft ze mijn favoriet :p )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OxTox
Je kan ook dubbel jungle doen, en 3 sustain in lanes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zyppora

Zyppora

155/50 Warlock

OxTox schreef op woensdag 26 oktober 2011 @ 14:59:
Je kan ook dubbel jungle doen, en 3 sustain in lanes.
Worden gezellige ganks dan =D

An sich is 2x jungle te doen als je een pro jungler hebt die de enemy jungle in duikt en daar redelijk goed buiten zicht blijft (dus als de enemy geen jungler heeft). 2 junglers in je eigen jungle gaat echter niet werken. Je komt elkaar in het midden tegen en dan sta je daar mekaar lief aan te kijken totdat de eerste jungle creeps weer spawnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OxTox
Zyppora schreef op woensdag 26 oktober 2011 @ 15:04:
[...]

Worden gezellige ganks dan =D

An sich is 2x jungle te doen als je een pro jungler hebt die de enemy jungle in duikt en daar redelijk goed buiten zicht blijft (dus als de enemy geen jungler heeft). 2 junglers in je eigen jungle gaat echter niet werken. Je komt elkaar in het midden tegen en dan sta je daar mekaar lief aan te kijken totdat de eerste jungle creeps weer spawnen.
Counter jungelen met z'n twee, dan moeten er mensen uit lanes :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Intruder
http://www.own3d.tv/video...litz_Double_Jungle_huehue double jungle met ali/blitz erg leuk om een keer te doen met een 5 man premade. werkt best wel goed. als je geganked word ben je ook dood.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OxTox
Wat is iedereen zijn favoriete Champion Quote, kan zijn als je met je champion loopt, /joke, /taunt of /dance.

Mijne is: "Why do chemists call helium, curium and barium the medical elements? Because if you can't helium or curium you barium! Háhá!"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Drunk3nD3m0n
"So Manny noobs ... Will matchmaking ever find true ballance ?"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alfuananzo
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 29-09-2022
"ok" - ramus

Inspiratie voor generaties!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaap.
  • Laatst online: 22:27
OxTox schreef op woensdag 26 oktober 2011 @ 15:32:
Wat is iedereen zijn favoriete Champion Quote, kan zijn als je met je champion loopt, /joke, /taunt of /dance.

Mijne is: "Why do chemists call helium, curium and barium the medical elements? Because if you can't helium or curium you barium! Háhá!"
Met stip: de /joke van Kog'Maw.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meneer iCy
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 12:58

Meneer iCy

swarma

Drunk3nD3m0n schreef op woensdag 26 oktober 2011 @ 14:59:
indeed akali is de laatste tijd veel te veel insta ban vind ik akali is niet echt zo OP als je goed oplet en goed ward kan je zeker akali counteren :)
en zeker met de welgekende counter champs voor akali

(toch blijft ze mijn favoriet :p )
Akali is altijd leuk als ik fiddle ben, Lekker drainen voordat ze in haar cirkeltje zit :-)

Steam id is ijsie \\ Xbox Live GT: Meneer iCy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

"Do not underestimate the power of the boy scout" of zn /l
als ie invisible is
zalig grappig om de vijand plots te zien weglopen
hangt er wel beetje vanaf tegen welke champs je staat, tegen lee sin is deze wat minder

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DrFlash
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 05-03 12:59
iCy schreef op woensdag 26 oktober 2011 @ 15:45:
[...]

Akali is altijd leuk als ik fiddle ben, Lekker drainen voordat ze in haar cirkeltje zit :-)
Ik wou net hetzelfde posten, kom maar op tegen m'n fiddle. ik zal met hem ook altijd een akali opzoeken als ik de kans krijg, ze trappen er allemaal in, zone neergooien dan gooi ik direct m'n drain aan, ga je maar lekker verstoppen ;)

Wowhead profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Drunk3nD3m0n
inderdaad als ik tegen een fiddle speel laat ik altijd eerst mijn teammates opgaaan en dan van in de rug aanvallen vanuit de bosjes als dit lukt dan kan ik toch nog mijn damage bijdragen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zyppora

Zyppora

155/50 Warlock

"You can't milk those." - Alistar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snappie88
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 28-08 19:48

Snappie88

Mr. Hollywood

"For my next trick, I make their lifebars disappear" :')

Surfin' paradise!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michielodc
  • Laatst online: 22-08 19:30
Mundo, als je er gewoon mee loopt.

"MSDFAASFMLEFIEJ EMUAUAMUA MUNDO"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Intruder
"mundo runs interntational corporation as he pleases"

"mundo is the king of office romance"

Die zijn gaaf imho, en die van brolaf zijn ook leuk, Die heb ik alleen niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kainda
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 07-09 13:00
Drunk3nD3m0n schreef op woensdag 26 oktober 2011 @ 14:55:
ik zie een toekomst in dit 1-2-1 systeem vooral met een jungler ik ga dit eens in matchen beginnen voorstellen en zien hoever we ermee komen :)
Als eens gebruikt dit, maar meer omdat 2 mensen mid wilden en er allebij bleven staan. Mocht ik als Teemo solobot vs ashe+support gaan, gelukkig voor mij waren ze niet agro tegen mij dus kon ik aardig farmen.

Onze mid won ofc glansrijk, solo top vs solo top van ons won ook, onze jungler was beter bezig dan die van hun en aangezien ik niet harassed werd of outzoned wonnen we het makkelijk.

Dit gaat alleen werken als mid er dus SNEL voordeel uit haalt (hun solomid outzonen of killen en XP denien) en je bot goed tegen 1 adcarry + 1 support kan standhouden.... wat heel lastig is als ze agressief zijn. Normaal zou je bot dus snel verliezen, en heb je 2 roamers erbij en je 2mid zijn outleveled door hun 1mid.
2mid geeft je wel meer mobiliteit naar dragon/ top/bot ganks met jungler (3v1, 3v2)

Ben inderdaad wel benieuwd hoe goed dit systeem zal werken mits goed uitgevoerd en getest.
Pagina: 1 ... 9 ... 79 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
In de topicstart is heel veel informatie te vinden. Dus voor zaken als de patchnotes, champion rotation en bijvoorbeeld hoe je in contact kunt komen met andere LoL Tweakers, kun je daar terecht! :)

Voor de slowchatters onder ons is er natuurlijk het chatkanaal in-game (dat veel te rustig is), maar tegenwoordig ook een IRC kanaal!