[PC] League of Legends - Deel 5 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 11 ... 79 Laatste
Acties:
  • 150.471 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

officieel kan je het niet weten wat je elo is in normal
maar volgens mij is dat ±1300 elo
je bent wel nog geen lvl 30 denkek dan maja

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb ergens gehoord dat je solo-que (normal en ranked) met een partner kan doen, kan iemand dit bevestigen want dit lijkt me wel handig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• arcanis
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 13-06 10:25
ik ben inderdaad lvl 26 zit tegen 27 aan volgens mij

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• speedzor
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 01-02-2014
Verwijderd schreef op donderdag 27 oktober 2011 @ 17:21:
Ik heb ergens gehoord dat je solo-que (normal en ranked) met een partner kan doen, kan iemand dit bevestigen want dit lijkt me wel handig.
Ja. Normal kan je met om het even welk aantal vrienden queuen, bij ranked is het ofwel alleen (solo), ofwel met 1 vriend (premade), ofwel met 4 vrienden (full premade).

Streaming History

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

nja je hebt ruw geschat ongeveer 300 games in totaal nodig om lvl 30 te worden de dag van vandaag
hoe hoger je win percentage des te minder je er nodig hebt :)

ik heb nog een vraagje voor de wat meer pro spelers
ik ben nog aan het kijken welke glyphs ik me misschien nog zou aanschaffen
ik heb AP, MR/lvl, CDR
maar welke zijn er nog echt bruikbaar?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Welke characters speel je of wil je graag nog spelen? En bedoel je met MR/lvl mana regen of magic resist?

Vicariously I live while the whole world dies

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• speedzor
Verwijderd schreef op donderdag 27 oktober 2011 @ 17:27:
nja je hebt ruw geschat ongeveer 300 games in totaal nodig om lvl 30 te worden de dag van vandaag
hoe hoger je win percentage des te minder je er nodig hebt :)

ik heb nog een vraagje voor de wat meer pro spelers
ik ben nog aan het kijken welke glyphs ik me misschien nog zou aanschaffen
ik heb AP, MR/lvl, CDR
maar welke zijn er nog echt bruikbaar?
AP/Level vind ik heel aangenaam werken. Verder zou ik eventueel voor CDR/Level of flat MR gaan, maar die zijn situationeel.

Streaming History

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fanatic_FS
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 21:56

Fanatic_FS

Rated T for Troll™

Manaregen/lvl Glyph is ook wel handig voor sommige solotop laners die wel graag armor seals willen of voor ranged AD die veel mana gebruiken zoals corki of ezreal, maar wel armor seals willen om minder dmg van tegenstander te krijgen.

[ Voor 17% gewijzigd door Fanatic_FS op 27-10-2011 17:33 ]

[specs]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djengizz
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online
S-Rank: MR, AP/lvl, MR/lvl
A-Rank: CDR, MP5/lvl, AP

bron

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@speedzor
Bedankt, ik speel nog niet zolang LOL ben pas lvl 15

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wil iemand een keer een premade GOT team?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• speedzor
Verwijderd schreef op donderdag 27 oktober 2011 @ 17:59:
Wil iemand een keer een premade GOT team?
Als je dat savonds in de chat ingame vraagt dan zul je wel een hoop reacties krijgen

Streaming History

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Oké

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Baristo
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 23-11-2022
Trolls uit trolleland hebbe alle leeftijden, meestal zijn het mensen die gefrustreerd zijn door een losestreak.

Ikzelf heb een paar haters, die mij elke keer trollen als ik ze tegenkom. Vind hetzelf niet meer zo erg (ik troll ze terug en dan hebben we eigenlijk best veel fun), wel jammer voor de andere 3 spelers.

Mijn acc naam is ook te ezy te onthouden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jasper 99
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 00:07
Fanatic_FS schreef op donderdag 27 oktober 2011 @ 17:02:
Ik snap die mensen niet, killsteal in een teamgame......
Ik heb liever dat een teammate 1 hit doet en de kill pakt en ik assist krijg dan dat ik de kill maak en hij niets krijgt, mensen vergeten dat assist ook geld geeft.
onzin natuurlijk... als jij een carry bent moet je kills gewoon krijgen das beter voor het team. Ik zeg niet dat je niks mag doen als een ander maar als het even kan ga dan als support of minder belangrijke positie niet kills nakken door express je abilities zo te timen want als ik ergens een hekel aan heb is het dat soort naaiers... Die dan denken van ja maar das leuk voor mij want dan heb ik een mooie score.. donder op het gaat om goede teamplay en dat gebeurt mede door in te schatten wie wel of niet kills moet hebben een een auto hit die een kill maakt ja das pech kan gebeuren maakt niet uit.

Ps. mooiste trol unit nog steeds is anivia :P die wall gewoon vol voor je team knallen als ze proberen te escapen is zo lekker boem 2-3 van je eigen mensen dood kan in premade's erg veel fun opleveren :P als het toch al een poep game is :D

[ Voor 11% gewijzigd door Jasper 99 op 27-10-2011 18:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Baristo
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 23-11-2022
Nyph had ooit een mooie score 0/0/30. En jasper heeft gelijk als carry heb je niet zoveel aan 175 gold voor een assist. Ik heb ook een hekel aan support die liver items koopt dan wards. Als ik support heb ik altijd (elke 3 min) 5 wards die ik constant ververs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LikeAKing
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 12-08-2024
http://www.own3d.tv/live/107012/sommie

random kereltjes (?) die een Fnatic xPeke slachtte (hij is kassadin mid).
En wie is MYM?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• atlantisx
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 24-07-2021
Gewoon meet your makers, zijn er al heel wat jaartjes hoor. Je merkt nu dat veel team's ook LoL er bij pakken omdat er toch vaak wel redelijk wat te winnen valt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LikeAKing
atlantisx schreef op donderdag 27 oktober 2011 @ 19:21:
Gewoon meet your makers, zijn er al heel wat jaartjes hoor. Je merkt nu dat veel team's ook LoL er bij pakken omdat er toch vaak wel redelijk wat te winnen valt.
huh?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 27 oktober 2011 @ 17:15:
Ik ben het grotendeels met jullie eens over KS'en maar soms merk je gewoon dat iemand expres een skill gebruik voor die laatste hit OM die kill te pikken.
Ja sommige komen aanwandelen en flash q'en ze.

Of idd van die mensen die gaan lopen zeiken over ks in een team fight. Iedereen half dood, skin of your teeth een voordelige situatie van gemaakt. Gaan ze zeiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

2 potjes achter elkaar gefeed :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bananenspin
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 13-08 15:52

Bananenspin

Omdat het kan

Zo hey, eindelijk weer een werkende PC en vrije tijd om LOL te spelen na bijna 5-6 weken niet hebben gespeeld, benieuwd hoe hard ik ga falen wanneer ik weer speel!

HOI.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bananenspin schreef op donderdag 27 oktober 2011 @ 22:54:
Zo hey, eindelijk weer een werkende PC en vrije tijd om LOL te spelen na bijna 5-6 weken niet hebben gespeeld, benieuwd hoe hard ik ga falen wanneer ik weer speel!
ha die banaan. Hadden het gisteren nog over je, dat het lang geleden was.

Nice to see you back.

en vicarious, ik ben blij te horen dat er nog leeftijdsgenoten hier aanwezig zijn. Laat je niet ontmoedigen door de kids, er zijn genoeg volwassen spelers maar het feit is dat deze niet zo zeer opvallen in de community. Het meeste lawaai wordt gemaakt door de minst mature spelers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dreanor
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 20:24

Dreanor

Joene

ok /flame on (zoals Thorch van Fantastic 4 zou zeggen) :P

Gisteren twee geweldige potjes gehad.

Ik als AD Sona, mijn maat als Tank Soraka (met heal als summoner spell jaja). Ja, je leest het goed en dit zorgde voor veel rage bij alle onwetende, niet openstaande geesten. :D

Maar we ownen zo ongelooflijk hard gisteren, niet normaal. 17-0-24 was mijn score het tweede potje. :o

Men verwacht gewoon niet dat Soraka niet dood te krijgen is (met 2 of 3 man op haar in hakkend). En dan verwacht men ook niet dat Sona zo veel damage doet early game. Echt te grappig, en zo veer rage als we mensen killen. :D

Was onze beste combo tot nu toe in normal blind pick unranked games. Haha

PlayerUnknown's Battleground: TryingDutchman

Acties:
  • 0 Henk 'm!
AD sona kan prima werken, maar tank soraka snap ik niet. Waarom zou iemand zo'n Soraka aanvallen? Ze heeft geen AP, dus kleine heals en ze doet vrijwel geen damage, want geen AP. Geen taunt of andere CC behalve een single target silence, dus ik zou niet weten waarom ik op Soraka zou klikken tenzij ze d elaatst overgeblevene is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LikeAKing
Ik had het laatst ook een AD sona in het team, die zoog flink. Beetje 1/8 geeindigd ofzo :P
begin van de game: I go AD sona
toen vroeg ik waarom
antwoord: OP :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gonzo_D
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 19-03-2024
Wie heeft net als mij gisteren instant surprise fiddle gekocht?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Awaken1
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 28-04 11:18

Awaken1

All hail the mighty hypnotoad!

Gonzo_D schreef op vrijdag 28 oktober 2011 @ 09:50:
Wie heeft net als mij gisteren instant surprise fiddle gekocht?
Ik!

Fiddle is mijn lievelingschar, maar vanwege verjaardag nog niet gespeeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gonzo_D
Awaken1 schreef op vrijdag 28 oktober 2011 @ 09:52:
[...]

Ik!

Fiddle is mijn lievelingschar, maar vanwege verjaardag nog niet gespeeld.
Je eigen verjaardag? gefeliciteerd dan;) Ik heb hem ook nog niet gespeeld i.v.m. verbouwing.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LikeAKing
Ik ga hem niet kopen denk ik, ik mag fiddlesticks niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OxTox
  • Laatst online: 04-02 09:42
Vriend van me speelde gister met Suprise Fiddlestick skin, de geluidjes zijn gewoon lol, zeker van drain, doet me denken aan die happy beam van Spore als je in de ruimte zit!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Drunk3nD3m0n
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 03-04-2015
gisteren iets leuk uitgeprobeerd Yorick op dominion :D
1 ding opgemerkt ....
OWNAGE !
25-2-13
ze konden mij aleen doden met 5 tegen 1 :')
en dan waren er nog 3 van de 5 dood

LOVE IT =D

Beep Boop son ... Beep Boop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LikeAKing
Je was gefeed, dit gaat je niet elke game lukken hoor :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Yorick is echt veel te stevig.

Stond gisteren toplane tegen een trundle en kassadin (vreemde combo maar goed) met yorick. De lane heel gemakkelijk gewonnen en kon blijven pushen. Ook maar die gravedigger skin gekocht want ik ga hem geregeld spelen op top denk ik.

Welke masteries gebruiken jullie op yorick ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Drunk3nD3m0n
bwa ik was eigenlijk wel slim begonnen ik had alle 3 mijn skills en dan gewoon daar die boots met cooldown reduction opgestoken en dan
SPAMMEN DIE HANDEL :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LikeAKing
Hm, welke endgame build had je voor hem?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Drunk3nD3m0n
err die herriner ik mij niet echt meer ik zal de link sturen naar de build waar ik mij heel licht op gebaseerd heb maar ik ben begonnen met cooldown redution ipv wat er op de build stond
maar ik heb me wel late game gebaseerd op deze build

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Drunk3nD3m0n
ik had late game een trinity force atma's impaler en een brutalizer de rest was cooldown reduction en armor
de build vind ik niet meer xD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snappie88
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 28-08 19:48

Snappie88

Mr. Hollywood

Gisteravond 2/3 ranked gewonnen. Eerste potje lekker ouderwets geowned met Brand mid (waarom deze champion niet meer op de banlijsten voorkomt weet ik niet, vijandige Swain kon gewoon helemaal niets en ik deniede 'm veel XP en CS), derde potje Shaco jungle en de level 2 gank geprobeerd, meteen first blood, nice!

Alleen dat tweede potje... Auch :X Ik lock als tweede persoon Kassadin (mid) in en draai mij even om van Under Siege te genieten, draai mij om zodra het potje begint en zie ik opeens een Veigar naar mid rennen... Zit ik dus bot opgescheept met een Sona tegenover een Ashe en Soraka. Kreeg totaal geen farm en zodra Sona recallde werd ik onder m'n toren afgemaakt. Dit herhaalde zich nog enkele malen, en kreeg uiteindelijk 't hele team over mij heen. Sona en Veigar maar meteen op /ignore gezet en verder gespeeld, maar was eigenlijk hopeloos verloren. Veigar mid presteerde ook niet, Gangplank jungle niet langs zien komen en top (geen flauw idee wie dat was) presteerde ook niet. Geloof dat 't 6/25 was in score uiteindelijk, 20 minute surrender. Heerlijk als mensen gewoon kiezen wat ze willen spelen in ranked en niet gewoon een beetje nadenken.

En HAAT aan mensen die als vijfde in de lijst staan en schreeuwen dat ze mid willen. Hoe achtelijk ben je dan wel niet :?

Surfin' paradise!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nibbz
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 16-09 15:10

Nibbz

Postmaster General

Snappie88 schreef op vrijdag 28 oktober 2011 @ 10:25:
Gisteravond 2/3 ranked gewonnen. Eerste potje lekker ouderwets geowned met Brand mid (waarom deze champion niet meer op de banlijsten voorkomt weet ik niet
Normaal gesproken zou ik ook zeggen dat Brand echt enorm sterk is. maar gister in een normal game zat er een brand tussen die niet echt wist wat hij aan het doen was. Constant over extenden, en met Brand (squisy) was dat niet een goed idee. Was zelf met Renekton, bot lane in de bosjes wachten, Brand komt langslopen, slice erin, Q, W en hij was al neer.

End game werd het wel anders..Brand op afstand, dan kan hij zieke damage doen. Maar deze player raakte in paniek ofzo als er een melee naast hem stond. (End game was hij zo goed als oneshot met 100% fury + stun + q).

Maargoed, dit was de uitzondering op de regel geloof ik.. want normaal gesproken zie ik alleen maar echt goede/sterke Brand spelers.

13:37

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Killertjuh
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 16-09 07:58
Ik lees dit topic regelmatig maar ik speel voornamelijk kogmow bij dominion. Ik moet zeggen dat ik het een super fijn champ vind. Vooral wanneer je 1 punt moet defende. Je gaat gewoon ergens in de bosjes zitten en je gaat met je ulti spammen. Wanneer ze te dicht bij komen slow je hem en g aje door met spammen van je ulti.

Ik speel voornamelijk AP

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OxTox
Warwick met lightbringer en ionian spark, is gewoon dodelijk! Gooi er de Dominion Madreds bij, warmogs en atma's en je faceroll'd veel! Zeker Akali's en Shaco's hebben niks meer te zeggen! Andere champions trouwens ook niet.

Ze lopen de bosjes in met sight, je ziet ze, ultimate er op en opeten maar!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LikeAKing
OxTox schreef op vrijdag 28 oktober 2011 @ 10:50:
Warwick met lightbringer en ionian spark, is gewoon dodelijk! Gooi er de Dominion Madreds bij, warmogs en atma's en je faceroll'd veel! Zeker Akali's en Shaco's hebben niks meer te zeggen! Andere champions trouwens ook niet.

Ze lopen de bosjes in met sight, je ziet ze, ultimate er op en opeten maar!
Eens proberen. Ik kan nooit een fatsoenlijke guide vinden van Warwick en Udyr. Bij die Solomid guidies staan 40 items die je kan kopen voor ze, en dan heb ik zoiets van. wat is nou goed en wat niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Wat goed is, is situationeel en afhankelijk van het enemy team en of je voorstaat of niet. Allemaal zijn het goede items, alleen een goede speler kan bepalen welke items hij specifiek voor DIE game gaat gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OxTox
LikeAKing schreef op vrijdag 28 oktober 2011 @ 10:52:
[...]

Eens proberen. Ik kan nooit een fatsoenlijke guide vinden van Warwick en Udyr. Bij die Solomid guidies staan 40 items die je kan kopen voor ze, en dan heb ik zoiets van. wat is nou goed en wat niet?
Ja je moet maar kijken, ik vind lightbringer en ionian spark gewoon fijn op fast hittende champions en champions die geen gap closers hebben, in Dominion heb je vaak zat mensen die gewoon weg komen door de brush, als je ze een keer geraakt hebt met de lightbringer dan zie je ze gewoon nadat ze er in stappen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LikeAKing
Maar bijvoorbeeld Udyrs core = Wriggles, Merc Threads, Wits End,
welke 3 zijn dan handig in welke situatie?
armor nodig = randuims omen,
magic resist = force of nature

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OxTox
LikeAKing schreef op vrijdag 28 oktober 2011 @ 11:01:
Toen die net uit was deed ik Blood Thirster stack tegen teams zonder stun en snare, dan was het voor dat je dood ging turtle stance, twee hits en je was weer full health. Dus je kan er nog een Blood Thirster bij doen, misschien een phantom dancer? Anders iets van Randuins of Banshee's of Force of nature, net wat jou meer aanstaat en wat je nodig hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• speedzor
https://www.facebook.com/...w-passive/301285776556449
Xerath z'n passive gaat remaked worden (niets specifieks)

en
Olaf will be receiving some buff in the upcoming patch - Morello

Streaming History

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

LikeAKing schreef op vrijdag 28 oktober 2011 @ 11:01:
Als je Phoenix Udyr gaat zou ik zeker weten geen wriggle's halen. Aegis + mercs + Wit's End is een goede core voor Phoenix. Voor Tiger wel wriggle's.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OxTox
Wordt Mundo überhaupt nog gespeeld, die zie je ook niet meer. Ik kan me herinneren dat z'n ulti gewoon beest was om te roamen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LikeAKing
Ik duo lane gewoon met Udyr aangezien ik gewon blind picks doe normal game:P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Drunk3nD3m0n
ik zie ook heel weining mundo's de laatste tijd :'( ik vond die wel nog grappig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LikeAKing
Merc Threads
2x Phantom Dancer
MaladyTriforce
Guardian Angel
-------

goede endgame build voor udyr? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SaphuA
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 10-09 22:00
Iets minder slowchat jongens ;)

[ Voor 17% gewijzigd door SaphuA op 28-10-2011 11:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Awaken1

Awaken1

LikeAKing schreef op vrijdag 28 oktober 2011 @ 11:28:
Merc Threads
2x Phantom Dancer
MaladyTriforce
Guardian Angel
-------

Sorry dat ik het zeg:

Gadverdamme 2 phantom dancer.

Ik vind udyr geen slechte dps'er maar ik bouw hem altijd tanky.

Ik ga normaal gesproken:

Wiggles,
Mercs,
Wit's end,
Randuin's,
FON.

Als ik dps wil ook mijn xin zao of pantheon build;):

Wiggle's
Mercs
Phage -> tri force
blood thirster of black cleaver.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OxTox
LikeAKing schreef op vrijdag 28 oktober 2011 @ 11:28:
Merc Threads
2x Phantom Dancer
MaladyTriforce
Guardian Angel
-------

Zou de Malady vervangen door iets met damage, Black Cleaver/Axe dinges, of Blood Thirster, Infinity Edge. En dan de Triforce er bij houden.

-

Maar ik vind guides volgen stom, meeste games kom je toch niet aan al je endgame items en moet je je items toch aanpassen op het andere team. Daarom gewoon veel potjes doen, allerlei items proberen en zelf uitvogelen werkt meestal het beste.

Guides geven meestal maar een richtlijn, en een duwtje in de juiste richting.

[ Voor 31% gewijzigd door OxTox op 28-10-2011 11:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LikeAKing
Awaken1 schreef op vrijdag 28 oktober 2011 @ 11:33:
[...]

Sorry dat ik het zeg:

Gadverdamme 2 phantom dancer.

Ik vind udyr geen slechte dps'er maar ik bouw hem altijd tanky.

Ik ga normaal gesproken:

Wiggles,
Mercs,
Wit's end,
Randuin's,
FON.

Als ik dps wil ook mijn xin zao of pantheon build;):

Wiggle's
Mercs
Phage -> tri force
blood thirster of black cleaver.
dan heb je lategame 80 attack damage ofzo. hij is officieel geen tank eh?
@hierboven: bloodthirster lijkt me wel mooi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jasper 99
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 00:07
Snappie88 schreef op vrijdag 28 oktober 2011 @ 10:25:

En HAAT aan mensen die als vijfde in de lijst staan en schreeuwen dat ze mid willen. Hoe achtelijk ben je dan wel niet :?
en hier zeg je iets heel doms ... ik zelf speel eigenlijk niet genoeg ranked maar speel makkelijk boven 1500-1600 elo zit nu echter nog op 1330 dus sta vaak nog laatste maar ben een stuk beter dan mensen die first pick krijgen (speel met een vriend die iets minder dan mij is maar wel op 1500 zit). Ik weet dat het geen common logica is maar ik wordt heel moe van potjes waar je geforced bent een support te nemen om vervolgens elke carry in elke lane te zien falen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Intruder
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 16-09 15:41
@LikeAKing

Maar udyr heeft geen goede iniciates dus je moet wel in het gevecht kunnen komen zonder neergeburst te worden. Wat erg simpel is met jouw build. zelf ga ik voor full tank udyr met af en toe een triforce of wits end.

Mijn build ziet er meestal uit als volgt.
Mercs
Heart of gold (later naar randuins omen)
Philo (later naar shurelia's revery)
Force of nature (Movement speed :9~ )
Sunfire cape
Item naar keuze,

Zo doe je nog steeds fatsoenlijke damage als je pheonix levelt maar ben je ook bijna niet dood te krijgen. Je kunt er free in rennen, hun squishy stunnen zodat je team hem makkelijk af kan maken.

-:iRacing profiel:- // LoL EUW = BatsAap //

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• speedzor
Jasper 99 schreef op vrijdag 28 oktober 2011 @ 11:39:
[...]

en hier zeg je iets heel doms ... ik zelf speel eigenlijk niet genoeg ranked maar speel makkelijk boven 1500-1600 elo zit nu echter nog op 1330 dus sta vaak nog laatste maar ben een stuk beter dan mensen die first pick krijgen (speel met een vriend die iets minder dan mij is maar wel op 1500 zit). Ik weet dat het geen common logica is maar ik wordt heel moe van potjes waar je geforced bent een support te nemen om vervolgens elke carry in elke lane te zien falen...
Nee, de domme opmerking ligt bij jou. Jij mag er dan wel van overtuigd zijn dat je zo'n skills hebt, feit blijft dat je teammates dat niet kunnen checken en je geen enkel objectief argument hebt dat jij beter bent dan hen.
Als jij zonodig duoqueue wil gaan dan moet je je aanpassen aan de mensen die een hoger elo dan jou hebben en er vooral niet over klagen.

Streaming History

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LikeAKing
Intruder schreef op vrijdag 28 oktober 2011 @ 11:40:
@LikeAKing

Maar udyr heeft geen goede iniciates dus je moet wel in het gevecht kunnen komen zonder neergeburst te worden. Wat erg simpel is met jouw build. zelf ga ik voor full tank udyr met af en toe een triforce of wits end.

Mijn build ziet er meestal uit als volgt.
Mercs
Heart of gold (later naar randuins omen)
Philo (later naar shurelia's revery)
Force of nature (Movement speed :9~ )
Sunfire cape
Item naar keuze,

Zo doe je nog steeds fatsoenlijke damage als je pheonix levelt maar ben je ook bijna niet dood te krijgen. Je kunt er free in rennen, hun squishy stunnen zodat je team hem makkelijk af kan maken.
Ik wil carryen met Udyr. Zoals Jax lategame, 2.5 attack speed, 200 attack damage en nog steeds 3300 HP.
Oh nee, dat kan Jax alleen. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik speel soms wel eens met Jax. Kan iemand mij een goede equip geven?

Speel het nog niet zo lang LoL dus moet nog veel leren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Intruder
OOOO maar geloof me, pheonix udyr doet zieke damage voor een tank. Je bent alleen redelijk simpel te kiten, en daarom wil je hem gewoon niet full dps spelen en daarom wil je dus ook movement speed hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Drunk3nD3m0n
kan iemand dit uitleggen als ik met mijn teammate op skype zit en hij speelt jax is hij altijd tot 3 aan het tellen als hij aan het slaan is xD ?????

ik vind dit altijd ongelofelijk grappig maar hij wil mij nooit uitleggen waarop hij dit doet
ik ben nieuwsgierig wie kan dit uitleggen ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SaphuA
  • Laatst online: 10-09 22:00
http://leagueoflegends.wikia.com/wiki/Jax Bekijk zijn ult eens.

[ Voor 16% gewijzigd door SaphuA op 28-10-2011 11:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gonzo_D
Drunk3nD3m0n schreef op vrijdag 28 oktober 2011 @ 11:46:
kan iemand dit uitleggen als ik met mijn teammate op skype zit en hij speelt jax is hij altijd tot 3 aan het tellen als hij aan het slaan is xD ?????

ik vind dit altijd ongelofelijk grappig maar hij wil mij nooit uitleggen waarop hij dit doet
ik ben nieuwsgierig wie kan dit uitleggen ?
waarschijnlijk een Sheen / TF / LB proc die kan pas om de 3 seconden dus dan spaced hij zijn skills

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Intruder
Meh, het zijn de auto atacks. Elke 3e auto attack doet hij meer damage. Daar moet jax het ook van hebben qua damage. Nadat hij zn ult heeft gekregen dat wel.

[ Voor 15% gewijzigd door Intruder op 28-10-2011 11:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Drunk3nD3m0n
oooow bedankt =D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LikeAKing
Verwijderd schreef op vrijdag 28 oktober 2011 @ 11:45:
Ik speel soms wel eens met Jax. Kan iemand mij een goede equip geven?

Speel het nog niet zo lang LoL dus moet nog veel leren.
Ninja Tabi
Guinsoo Rageblade
Hextech Gunblade

^ zijn mijn 3 core items

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

LikeAKing schreef op vrijdag 28 oktober 2011 @ 11:48:
[...]

Ninja Tabi
Guinsoo Rageblade
Hextech Gunblade

^ zijn mijn 3 core items
Oke en hoe begin jij meestal?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LikeAKing
Dorans Shield > Ninja Tabi > Guinsoo Rageblade > Hextech Gunblade

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

En heb je ook nog een bepaalde manier om je skills goed te gebruiken? Welke moet ik als eerst halen? En wat kan ik spammen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LikeAKing
Zoveel mogelijk je Q upgraden, dan je W, en je R altijd natuurlijk. Je E pas later.
Wil je damage doen? Doe je eerst je W, en dan doet je Q meer damage op de tegenstander.
Dodge je een minion attack? (zie je zo'n schildje om je heen glanzen) Doe snel je W en Q op de enemy en gelijk je E spammen, dan hebben ze midgame al gauw van 100% hp naar 60% + ze zijn stunned.
blijf ze wat auto attacken als ze niet turret huggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fanatic_FS

Fanatic_FS

Rated T for Troll™

Beginnen met boots en 3 pots of cloth en 5 pots op jax

Ninja tabi
Hextech Gunblade
Guinsoo's Rageblade
Atma's Impaler
Moonflair spellblade
Frozen Mallet/Crystal scepter

Dorans Shield niet kopen op jax, als je een dorans item wil kopen neem dan Dorans Blade, krijg je teminste nog 20hp door je passive.

Begin met 1 punt in Q, daarna een punt in W en dan 1 punt in E.
Ikzelf max W eerst, omdat die de laagste cooldown heeft en je hem het meeste in een gevecht kan gebruiken.

Runes: flat AD marks en quints, dodge seals (armor als je geen ip voor de dodge seals hebt) en mr glyph.
R>W>Q>E voor mij

[ Voor 9% gewijzigd door Fanatic_FS op 28-10-2011 12:13 ]

[specs]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Awaken1

Awaken1

LikeAKing schreef op vrijdag 28 oktober 2011 @ 11:35:
[...]

dan heb je lategame 80 attack damage ofzo. hij is officieel geen tank eh?
@hierboven: bloodthirster lijkt me wel mooi
Udyr is officieel geen tank maar een zeer goede bruiser/offtank.

Je zult zien dat je met mijn eerste build goed als tank fungeert en zeker als towerdiver.
En de damage is beter dan je denkt.
Dit is overigens als Tiger stance udyr.

En je kan ook games carrien als tank, ik heb het meermaals gedaan.
Als jij niet kapot te krijgen bent en je gaat er iedere keer als eerste in dan kunnen ze ook vrij weinig tegen je teammates maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snappie88
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 28-08 19:48

Snappie88

Mr. Hollywood

Ach, tegenwoordig bestaat het spel uit 2x een bruiser. Echte tanks (Amumu, Rammus, Shen) zie je eigenlijk weinig meer.

Surfin' paradise!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LikeAKing
Wriggles,
Mercs,
Wit's end,
Randuin's,
FON.
Triforce
------
als endgame build dus?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Awaken1

Awaken1

LikeAKing schreef op vrijdag 28 oktober 2011 @ 12:30:
Wriggles,
Mercs,
Wit's end,
Randuin's,
FON.
Triforce
------
als endgame build dus?
Dat lijkt mij een lekkere build.

die triforce kan je ook eerder bouwen als je meer damage wil doen.
Verder kan je ook frozen mallet bouwen in plaats van triforce.
Is zeker voor udyr een goed item.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• speedzor
Snappie88 schreef op vrijdag 28 oktober 2011 @ 12:26:
Ach, tegenwoordig bestaat het spel uit 2x een bruiser. Echte tanks (Amumu, Rammus, Shen) zie je eigenlijk weinig meer.
Als ik top moet gaan als 3de pick ofzo, dan ga ik er toch bijna elke bruiser uitspelen met m'n Brand/Malzahar/Teemo hoor.

Mensen moeten wat meer durven veranderen ipv constant aan die meta vast te houden en labels vast te kleven aan champions.
Heb gisteren nog ranked gespeeld met een battlemage soraka op toplane vs renekton. Na 15 minuten was de 2de top turret al down en had hij verschillende kills gepakt.

Ik zie ook dat blitzcrank support veel vaker gespeeld wordt, blij om dat te zien. Vooral Sona en Blitzcrank zie ik passeren, de liefde voor Soraka en Janna wordt steeds minder en minder (Janna was sowieso al weinig).

Even van de hak op de tak gesprongen, maar goed :P

Streaming History

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LikeAKing
speedzor schreef op vrijdag 28 oktober 2011 @ 12:35:
[...]

Als ik top moet gaan als 3de pick ofzo, dan ga ik er toch bijna elke bruiser uitspelen met m'n Brand/Malzahar/Teemo hoor.

Mensen moeten wat meer durven veranderen ipv constant aan die meta vast te houden en labels vast te kleven aan champions.
Heb gisteren nog ranked gespeeld met een battlemage soraka op toplane vs renekton. Na 15 minuten was de 2de top turret al down en had hij verschillende kills gepakt.

Ik zie ook dat blitzcrank support veel vaker gespeeld wordt, blij om dat te zien. Vooral Sona en Blitzcrank zie ik passeren, de liefde voor Soraka en Janna wordt steeds minder en minder (Janna was sowieso al weinig).

Even van de hak op de tak gesprongen, maar goed :P
ik hou nog wel van janna hoor 8)7
verder speel ik ook niet volgens die meta. ik doe normal games en duoqueue met udyr (of is dat niet vreemd?)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Awaken1

Awaken1

LikeAKing schreef op vrijdag 28 oktober 2011 @ 12:37:
[...]

ik hou nog wel van janna hoor 8)7
verder speel ik ook niet volgens die meta. ik doe normal games en duoqueue met udyr (of is dat niet vreemd?)
nee niet echt.

Maar wat hij bedoelt is dat je niet perse met 2 bruisers 1 ap 1 ad en 1 support hoeft te spelen.
Dit is wat tegenwoordig de meta is.

Of bijvoorbeeld AD +support bot, wat nu ook metagame is.

Als je niet volgens de meta speeld dan doe je bijvoorbeeld AP top, ad mid, tank+support bot.
Dit was trouwens ook de oude metagame van vorig jaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LikeAKing
Oh, ik pak gewoon waar ik zin in heb altijd. ik speel vaak genoeg 3x AD, 2x AP bijvoorbeeld.
supports worden bij mij altijd als ap carry gespeeld (rylais rabandon als core bij hun) en shields/heal worden amper gegeven

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaseriaN
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 16-09 11:34

RaseriaN

So much choices..

Boots of Speed + 3 Pots -> Ninja Tabi's afmaken -> Pick Axe -> Gunsoo's Rageblade -> Vampiric Scepter -> Hextech Revolver -> Hextech Gunblade.

Laatste tijd ga ik daarna voor Atma's Impaler als 4e item ipv. een Rabadon's Deathcap!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Rare vraag. Maar wat bedoelen jullie met pots en kan ik die gewoon kopen in de store?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fanatic_FS

Fanatic_FS

Rated T for Troll™

Health potion, onder consumables tab

@Raserian
Waarom Rageblade voor Gunblade bouwen?

[ Voor 42% gewijzigd door Fanatic_FS op 28-10-2011 13:07 ]

[specs]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Fanatic_FS schreef op vrijdag 28 oktober 2011 @ 13:06:
Health potion, onder consumables tab
Ze heten nu alleen candy corns :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Azaruc
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 29-07-2024
Verwijderd schreef op vrijdag 28 oktober 2011 @ 13:05:
Rare vraag. Maar wat bedoelen jullie met pots en kan ik die gewoon kopen in de store?
Onder consumables vind je de pots (=potions, nu onder een andere naam, volgens mij ivm Halloween). Deze restoren health (candy) of mana (apple) over een bepaalde tijd.

edit: spuit 11

[ Voor 8% gewijzigd door Azaruc op 28-10-2011 13:08 ]

D3 Profile

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Oke! Ik leer nog eens wat van jullie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaseriaN

RaseriaN

So much choices..

Fanatic_FS schreef op vrijdag 28 oktober 2011 @ 12:12:
Moonflair spellblade
Frozen Mallet/Crystal scepter

Runes: flat AD marks en quints, dodge seals (armor als je geen ip voor de dodge seals hebt) en mr glyph.
R>W>Q>E voor mij
Vaak ga ik voor Rabadon's en een Phantom Dancer (vooral voor Movement, die speed van Jax voelt zo traag aan in endgame). Maar een Frozen Mallet is ook nooit weg, maar dan vooral voor de slow denk ik dan?

Runes heb ik Flat AD Marks, Dodge Seals, AP Quints en Dodge Glyphs. Is denk ik persoonlijke voorkeur :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb nog een vraag en dat is de term: Junglen. Kan iemand dit mij uitleggen heb al wat erover gelezen en ze zeggen dat het pas kan vanaf 20+ maar wat is het voordeel ervan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fanatic_FS

Fanatic_FS

Rated T for Troll™

Dodge Glyphs bestaat niet.
Frozen mallet idd voor de slow en voor de health = dmg door atma's.
Mallet kun je ook vervangen door triforce.

[specs]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arjan_25
  • Laatst online: 15-09 16:55
Verwijderd schreef op vrijdag 28 oktober 2011 @ 13:13:
Heb nog een vraag en dat is de term: Junglen. Kan iemand dit mij uitleggen heb al wat erover gelezen en ze zeggen dat het pas kan vanaf 20+ maar wat is het voordeel ervan?
Jungelen is dat je alleen in de jungle XP en cash opdoet. Tevens af en toe een gank opzet op een lane. Hierdoor levellen jij en over het algemeen de Single top hero sneller.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Awaken1 schreef op vrijdag 28 oktober 2011 @ 12:40:
[...]

nee niet echt.

Maar wat hij bedoelt is dat je niet perse met 2 bruisers 1 ap 1 ad en 1 support hoeft te spelen.
Dit is wat tegenwoordig de meta is.

Of bijvoorbeeld AD +support bot, wat nu ook metagame is.
Njah, had laatst een potje toen gingen we helemaal van de meta af.

Ons team, Ryze, morg, caitlyn, kennen, jungler.
Hun team, Nasus, anivia, Talon, Zillean, Jungler.

Ik had ryze ik denk ik ga mooi top om te spelen tegen Nasus. Bleek hij mid te staan tegen morgana.
Ik had opeens anivia en talop top tegen mijn ryze. En onze bot was caitlyn en kennen tegen een zilean.

Elo }) >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaseriaN

RaseriaN

So much choices..

Fanatic_FS schreef op vrijdag 28 oktober 2011 @ 13:14:
Dodge Glyphs bestaat niet.
Frozen mallet idd voor de slow en voor de health = dmg door atma's.
Mallet kun je ook vervangen door triforce.
Dikke typfout, bedoelde Quint's uiteraard :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gropah
  • Registratie: December 2007
  • Niet online

Gropah

Admin Softe Goederen

Oompa-Loompa 💩

Tussen de lanes heb je stukken map met neutral monsters. Deze leveren XP en geld op. Op het moment dat 1 iemand alleen maar levelt van deze monsters, moet er 1 iemand solo lane, zoals bij mid. Deze zal dus waarschijnlijk net zo snel levelen als mid level wat je dus 1 extra speler geeft met een hoger level. Hij heeft waarschijnlijk wel moeite om levend te blijven dus moet hij durable zijn.

Daarnaast heb je ook nog de jungler. Als deze het goed doet kan hij net iets achter de solo lane aanzitten met level. Doet hij het minder, dan is hij ongeveer het level van de dual laners.

het voordeel van een jungler is ook dat hij makkelijk kan ganken omdat mensen hem toch niet verwachten. Hij zit immers de hele tijd in de jungle.

Of het pas kan van lvl 20 weet ik niet. Ik weet wel dat ik op lvl 24 het met amumu best aankan, maar dan moet je wel iets van 15x armor glyps/seals kopen en is dus niet echt efficient.

Weet niet of alles ongeveer klopt, maar dit is hoe ik het ervaar op lvl 24

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Convo
  • Laatst online: 21-06 22:00
Dat zou ik je kunnen uitleggen, maar TheOddOne (pro speler) kan dat veel beter. Zie voor zijn uitgebreide video guide. http://www.solomid.net/guides.php?g=4307#chap1.

Vragen over wat je met welke champ kunt bouwen, wat het nut is van supporten en veel meer van dat soort informatie vind je op http://solomid.net. Wat mij betreft zou iedereen met basic vraagjes eerst daar even moeten rondneuzen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
fuck yeah, olaf buff! Heb ik die Brolaf-skin tenminste niet voor niks :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arjan_25
  • Laatst online: 15-09 16:55
Kijken of Olaf dan weer viable wordt. Is nog steeds een leuke om mee te spelen.
Pagina: 1 ... 11 ... 79 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
In de topicstart is heel veel informatie te vinden. Dus voor zaken als de patchnotes, champion rotation en bijvoorbeeld hoe je in contact kunt komen met andere LoL Tweakers, kun je daar terecht! :)

Voor de slowchatters onder ons is er natuurlijk het chatkanaal in-game (dat veel te rustig is), maar tegenwoordig ook een IRC kanaal!