officieel kan je het niet weten wat je elo is in normal
maar volgens mij is dat ±1300 elo
je bent wel nog geen lvl 30 denkek dan maja
maar volgens mij is dat ±1300 elo
je bent wel nog geen lvl 30 denkek dan maja
Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
Verwijderd
Verwijderd
Ja. Normal kan je met om het even welk aantal vrienden queuen, bij ranked is het ofwel alleen (solo), ofwel met 1 vriend (premade), ofwel met 4 vrienden (full premade).Verwijderd schreef op donderdag 27 oktober 2011 @ 17:21:
Ik heb ergens gehoord dat je solo-que (normal en ranked) met een partner kan doen, kan iemand dit bevestigen want dit lijkt me wel handig.
Verwijderd
Vicariously I live while the whole world dies
AP/Level vind ik heel aangenaam werken. Verder zou ik eventueel voor CDR/Level of flat MR gaan, maar die zijn situationeel.Verwijderd schreef op donderdag 27 oktober 2011 @ 17:27:
nja je hebt ruw geschat ongeveer 300 games in totaal nodig om lvl 30 te worden de dag van vandaag
hoe hoger je win percentage des te minder je er nodig hebt
ik heb nog een vraagje voor de wat meer pro spelers
ik ben nog aan het kijken welke glyphs ik me misschien nog zou aanschaffen
ik heb AP, MR/lvl, CDR
maar welke zijn er nog echt bruikbaar?
[ Voor 17% gewijzigd door Fanatic_FS op 27-10-2011 17:33 ]
Als je dat savonds in de chat ingame vraagt dan zul je wel een hoop reacties krijgenVerwijderd schreef op donderdag 27 oktober 2011 @ 17:59:
Wil iemand een keer een premade GOT team?
onzin natuurlijk... als jij een carry bent moet je kills gewoon krijgen das beter voor het team. Ik zeg niet dat je niks mag doen als een ander maar als het even kan ga dan als support of minder belangrijke positie niet kills nakken door express je abilities zo te timen want als ik ergens een hekel aan heb is het dat soort naaiers... Die dan denken van ja maar das leuk voor mij want dan heb ik een mooie score.. donder op het gaat om goede teamplay en dat gebeurt mede door in te schatten wie wel of niet kills moet hebben een een auto hit die een kill maakt ja das pech kan gebeuren maakt niet uit.Fanatic_FS schreef op donderdag 27 oktober 2011 @ 17:02:
Ik snap die mensen niet, killsteal in een teamgame......
Ik heb liever dat een teammate 1 hit doet en de kill pakt en ik assist krijg dan dat ik de kill maak en hij niets krijgt, mensen vergeten dat assist ook geld geeft.
[ Voor 11% gewijzigd door Jasper 99 op 27-10-2011 18:45 ]
huh?atlantisx schreef op donderdag 27 oktober 2011 @ 19:21:
Gewoon meet your makers, zijn er al heel wat jaartjes hoor. Je merkt nu dat veel team's ook LoL er bij pakken omdat er toch vaak wel redelijk wat te winnen valt.
Verwijderd
Ja sommige komen aanwandelen en flash q'en ze.Verwijderd schreef op donderdag 27 oktober 2011 @ 17:15:
Ik ben het grotendeels met jullie eens over KS'en maar soms merk je gewoon dat iemand expres een skill gebruik voor die laatste hit OM die kill te pikken.
HOI.
Verwijderd
ha die banaan. Hadden het gisteren nog over je, dat het lang geleden was.Bananenspin schreef op donderdag 27 oktober 2011 @ 22:54:
Zo hey, eindelijk weer een werkende PC en vrije tijd om LOL te spelen na bijna 5-6 weken niet hebben gespeeld, benieuwd hoe hard ik ga falen wanneer ik weer speel!
PlayerUnknown's Battleground: TryingDutchman
Ik!Gonzo_D schreef op vrijdag 28 oktober 2011 @ 09:50:
Wie heeft net als mij gisteren instant surprise fiddle gekocht?
Je eigen verjaardag? gefeliciteerd dan;) Ik heb hem ook nog niet gespeeld i.v.m. verbouwing.Awaken1 schreef op vrijdag 28 oktober 2011 @ 09:52:
[...]
Ik!
Fiddle is mijn lievelingschar, maar vanwege verjaardag nog niet gespeeld.
Beep Boop son ... Beep Boop
Verwijderd
Surfin' paradise!
Normaal gesproken zou ik ook zeggen dat Brand echt enorm sterk is. maar gister in een normal game zat er een brand tussen die niet echt wist wat hij aan het doen was. Constant over extenden, en met Brand (squisy) was dat niet een goed idee. Was zelf met Renekton, bot lane in de bosjes wachten, Brand komt langslopen, slice erin, Q, W en hij was al neer.Snappie88 schreef op vrijdag 28 oktober 2011 @ 10:25:
Gisteravond 2/3 ranked gewonnen. Eerste potje lekker ouderwets geowned met Brand mid (waarom deze champion niet meer op de banlijsten voorkomt weet ik niet
13:37
Eens proberen. Ik kan nooit een fatsoenlijke guide vinden van Warwick en Udyr. Bij die Solomid guidies staan 40 items die je kan kopen voor ze, en dan heb ik zoiets van. wat is nou goed en wat niet?OxTox schreef op vrijdag 28 oktober 2011 @ 10:50:
Warwick met lightbringer en ionian spark, is gewoon dodelijk! Gooi er de Dominion Madreds bij, warmogs en atma's en je faceroll'd veel! Zeker Akali's en Shaco's hebben niks meer te zeggen! Andere champions trouwens ook niet.
Ze lopen de bosjes in met sight, je ziet ze, ultimate er op en opeten maar!
Ja je moet maar kijken, ik vind lightbringer en ionian spark gewoon fijn op fast hittende champions en champions die geen gap closers hebben, in Dominion heb je vaak zat mensen die gewoon weg komen door de brush, als je ze een keer geraakt hebt met de lightbringer dan zie je ze gewoon nadat ze er in stappen.LikeAKing schreef op vrijdag 28 oktober 2011 @ 10:52:
[...]
Eens proberen. Ik kan nooit een fatsoenlijke guide vinden van Warwick en Udyr. Bij die Solomid guidies staan 40 items die je kan kopen voor ze, en dan heb ik zoiets van. wat is nou goed en wat niet?
Toen die net uit was deed ik Blood Thirster stack tegen teams zonder stun en snare, dan was het voor dat je dood ging turtle stance, twee hits en je was weer full health. Dus je kan er nog een Blood Thirster bij doen, misschien een phantom dancer? Anders iets van Randuins of Banshee's of Force of nature, net wat jou meer aanstaat en wat je nodig hebt.LikeAKing schreef op vrijdag 28 oktober 2011 @ 11:01:
Maar bijvoorbeeld Udyrs core = Wriggles, Merc Threads, Wits End,
welke 3 zijn dan handig in welke situatie?
armor nodig = randuims omen,
magic resist = force of nature
Olaf will be receiving some buff in the upcoming patch - Morello
Verwijderd
Als je Phoenix Udyr gaat zou ik zeker weten geen wriggle's halen. Aegis + mercs + Wit's End is een goede core voor Phoenix. Voor Tiger wel wriggle's.LikeAKing schreef op vrijdag 28 oktober 2011 @ 11:01:
Maar bijvoorbeeld Udyrs core = Wriggles, Merc Threads, Wits End,
welke 3 zijn dan handig in welke situatie?
armor nodig = randuims omen,
magic resist = force of nature
[ Voor 17% gewijzigd door SaphuA op 28-10-2011 11:30 ]
Sorry dat ik het zeg:LikeAKing schreef op vrijdag 28 oktober 2011 @ 11:28:
Merc Threads
2x Phantom Dancer
MaladyTriforce
Guardian Angel
-------
goede endgame build voor udyr?
Zou de Malady vervangen door iets met damage, Black Cleaver/Axe dinges, of Blood Thirster, Infinity Edge. En dan de Triforce er bij houden.LikeAKing schreef op vrijdag 28 oktober 2011 @ 11:28:
Merc Threads
2x Phantom Dancer
MaladyTriforce
Guardian Angel
-------
goede endgame build voor udyr?
[ Voor 31% gewijzigd door OxTox op 28-10-2011 11:35 ]
dan heb je lategame 80 attack damage ofzo. hij is officieel geen tank eh?Awaken1 schreef op vrijdag 28 oktober 2011 @ 11:33:
[...]
Sorry dat ik het zeg:
Gadverdamme 2 phantom dancer.
Ik vind udyr geen slechte dps'er maar ik bouw hem altijd tanky.
Ik ga normaal gesproken:
Wiggles,
Mercs,
Wit's end,
Randuin's,
FON.
Als ik dps wil ook mijn xin zao of pantheon build;):
Wiggle's
Mercs
Phage -> tri force
blood thirster of black cleaver.
en hier zeg je iets heel doms ... ik zelf speel eigenlijk niet genoeg ranked maar speel makkelijk boven 1500-1600 elo zit nu echter nog op 1330 dus sta vaak nog laatste maar ben een stuk beter dan mensen die first pick krijgen (speel met een vriend die iets minder dan mij is maar wel op 1500 zit). Ik weet dat het geen common logica is maar ik wordt heel moe van potjes waar je geforced bent een support te nemen om vervolgens elke carry in elke lane te zien falen...Snappie88 schreef op vrijdag 28 oktober 2011 @ 10:25:
En HAAT aan mensen die als vijfde in de lijst staan en schreeuwen dat ze mid willen. Hoe achtelijk ben je dan wel niet
-:iRacing profiel:- // LoL EUW = BatsAap //
Nee, de domme opmerking ligt bij jou. Jij mag er dan wel van overtuigd zijn dat je zo'n skills hebt, feit blijft dat je teammates dat niet kunnen checken en je geen enkel objectief argument hebt dat jij beter bent dan hen.Jasper 99 schreef op vrijdag 28 oktober 2011 @ 11:39:
[...]
en hier zeg je iets heel doms ... ik zelf speel eigenlijk niet genoeg ranked maar speel makkelijk boven 1500-1600 elo zit nu echter nog op 1330 dus sta vaak nog laatste maar ben een stuk beter dan mensen die first pick krijgen (speel met een vriend die iets minder dan mij is maar wel op 1500 zit). Ik weet dat het geen common logica is maar ik wordt heel moe van potjes waar je geforced bent een support te nemen om vervolgens elke carry in elke lane te zien falen...
Ik wil carryen met Udyr. Zoals Jax lategame, 2.5 attack speed, 200 attack damage en nog steeds 3300 HP.Intruder schreef op vrijdag 28 oktober 2011 @ 11:40:
@LikeAKing
Maar udyr heeft geen goede iniciates dus je moet wel in het gevecht kunnen komen zonder neergeburst te worden. Wat erg simpel is met jouw build. zelf ga ik voor full tank udyr met af en toe een triforce of wits end.
Mijn build ziet er meestal uit als volgt.
Mercs
Heart of gold (later naar randuins omen)
Philo (later naar shurelia's revery)
Force of nature (Movement speed)
Sunfire cape
Item naar keuze,
Zo doe je nog steeds fatsoenlijke damage als je pheonix levelt maar ben je ook bijna niet dood te krijgen. Je kunt er free in rennen, hun squishy stunnen zodat je team hem makkelijk af kan maken.
Verwijderd
[ Voor 16% gewijzigd door SaphuA op 28-10-2011 11:47 ]
waarschijnlijk een Sheen / TF / LB proc die kan pas om de 3 seconden dus dan spaced hij zijn skillsDrunk3nD3m0n schreef op vrijdag 28 oktober 2011 @ 11:46:
kan iemand dit uitleggen als ik met mijn teammate op skype zit en hij speelt jax is hij altijd tot 3 aan het tellen als hij aan het slaan is xD ?????
ik vind dit altijd ongelofelijk grappig maar hij wil mij nooit uitleggen waarop hij dit doet
ik ben nieuwsgierig wie kan dit uitleggen ?
Verwijderd
DankjeSaphuA schreef op vrijdag 28 oktober 2011 @ 11:47:
http://leagueoflegends.wikia.com/wiki/Jax Bekijk zijn ult eens.
[ Voor 15% gewijzigd door Intruder op 28-10-2011 11:48 ]
Ninja TabiVerwijderd schreef op vrijdag 28 oktober 2011 @ 11:45:
Ik speel soms wel eens met Jax. Kan iemand mij een goede equip geven?
Speel het nog niet zo lang LoL dus moet nog veel leren.
Verwijderd
Oke en hoe begin jij meestal?LikeAKing schreef op vrijdag 28 oktober 2011 @ 11:48:
[...]
Ninja Tabi
Guinsoo Rageblade
Hextech Gunblade
^ zijn mijn 3 core items
Verwijderd
[ Voor 9% gewijzigd door Fanatic_FS op 28-10-2011 12:13 ]
Udyr is officieel geen tank maar een zeer goede bruiser/offtank.LikeAKing schreef op vrijdag 28 oktober 2011 @ 11:35:
[...]
dan heb je lategame 80 attack damage ofzo. hij is officieel geen tank eh?
@hierboven: bloodthirster lijkt me wel mooi
Surfin' paradise!
Dat lijkt mij een lekkere build.LikeAKing schreef op vrijdag 28 oktober 2011 @ 12:30:
Wriggles,
Mercs,
Wit's end,
Randuin's,
FON.
Triforce
------
als endgame build dus?
Als ik top moet gaan als 3de pick ofzo, dan ga ik er toch bijna elke bruiser uitspelen met m'n Brand/Malzahar/Teemo hoor.Snappie88 schreef op vrijdag 28 oktober 2011 @ 12:26:
Ach, tegenwoordig bestaat het spel uit 2x een bruiser. Echte tanks (Amumu, Rammus, Shen) zie je eigenlijk weinig meer.
ik hou nog wel van janna hoorspeedzor schreef op vrijdag 28 oktober 2011 @ 12:35:
[...]
Als ik top moet gaan als 3de pick ofzo, dan ga ik er toch bijna elke bruiser uitspelen met m'n Brand/Malzahar/Teemo hoor.
Mensen moeten wat meer durven veranderen ipv constant aan die meta vast te houden en labels vast te kleven aan champions.
Heb gisteren nog ranked gespeeld met een battlemage soraka op toplane vs renekton. Na 15 minuten was de 2de top turret al down en had hij verschillende kills gepakt.
Ik zie ook dat blitzcrank support veel vaker gespeeld wordt, blij om dat te zien. Vooral Sona en Blitzcrank zie ik passeren, de liefde voor Soraka en Janna wordt steeds minder en minder (Janna was sowieso al weinig).
Even van de hak op de tak gesprongen, maar goed
nee niet echt.LikeAKing schreef op vrijdag 28 oktober 2011 @ 12:37:
[...]
ik hou nog wel van janna hoor
verder speel ik ook niet volgens die meta. ik doe normal games en duoqueue met udyr (of is dat niet vreemd?)
Boots of Speed + 3 Pots -> Ninja Tabi's afmaken -> Pick Axe -> Gunsoo's Rageblade -> Vampiric Scepter -> Hextech Revolver -> Hextech Gunblade.Verwijderd schreef op vrijdag 28 oktober 2011 @ 11:50:
Oke en hoe begin jij meestal?
[ Voor 42% gewijzigd door Fanatic_FS op 28-10-2011 13:07 ]
Ze heten nu alleen candy cornsFanatic_FS schreef op vrijdag 28 oktober 2011 @ 13:06:
Health potion, onder consumables tab
Onder consumables vind je de pots (=potions, nu onder een andere naam, volgens mij ivm Halloween). Deze restoren health (candy) of mana (apple) over een bepaalde tijd.Verwijderd schreef op vrijdag 28 oktober 2011 @ 13:05:
Rare vraag. Maar wat bedoelen jullie met pots en kan ik die gewoon kopen in de store?
[ Voor 8% gewijzigd door Azaruc op 28-10-2011 13:08 ]
Vaak ga ik voor Rabadon's en een Phantom Dancer (vooral voor Movement, die speed van Jax voelt zo traag aan in endgame). Maar een Frozen Mallet is ook nooit weg, maar dan vooral voor de slow denk ik dan?Fanatic_FS schreef op vrijdag 28 oktober 2011 @ 12:12:
Moonflair spellblade
Frozen Mallet/Crystal scepter
Runes: flat AD marks en quints, dodge seals (armor als je geen ip voor de dodge seals hebt) en mr glyph.
R>W>Q>E voor mij
Verwijderd
Jungelen is dat je alleen in de jungle XP en cash opdoet. Tevens af en toe een gank opzet op een lane. Hierdoor levellen jij en over het algemeen de Single top hero sneller.Verwijderd schreef op vrijdag 28 oktober 2011 @ 13:13:
Heb nog een vraag en dat is de term: Junglen. Kan iemand dit mij uitleggen heb al wat erover gelezen en ze zeggen dat het pas kan vanaf 20+ maar wat is het voordeel ervan?
Verwijderd
Njah, had laatst een potje toen gingen we helemaal van de meta af.Awaken1 schreef op vrijdag 28 oktober 2011 @ 12:40:
[...]
nee niet echt.
Maar wat hij bedoelt is dat je niet perse met 2 bruisers 1 ap 1 ad en 1 support hoeft te spelen.
Dit is wat tegenwoordig de meta is.
Of bijvoorbeeld AD +support bot, wat nu ook metagame is.
Dikke typfout, bedoelde Quint's uiteraardFanatic_FS schreef op vrijdag 28 oktober 2011 @ 13:14:
Dodge Glyphs bestaat niet.
Frozen mallet idd voor de slow en voor de health = dmg door atma's.
Mallet kun je ook vervangen door triforce.
Tussen de lanes heb je stukken map met neutral monsters. Deze leveren XP en geld op. Op het moment dat 1 iemand alleen maar levelt van deze monsters, moet er 1 iemand solo lane, zoals bij mid. Deze zal dus waarschijnlijk net zo snel levelen als mid level wat je dus 1 extra speler geeft met een hoger level. Hij heeft waarschijnlijk wel moeite om levend te blijven dus moet hij durable zijn.Verwijderd schreef op vrijdag 28 oktober 2011 @ 13:13:
Heb nog een vraag en dat is de term: Junglen. Kan iemand dit mij uitleggen heb al wat erover gelezen en ze zeggen dat het pas kan vanaf 20+ maar wat is het voordeel ervan?
Dat zou ik je kunnen uitleggen, maar TheOddOne (pro speler) kan dat veel beter. Zie voor zijn uitgebreide video guide. http://www.solomid.net/guides.php?g=4307#chap1.Verwijderd schreef op vrijdag 28 oktober 2011 @ 13:13:
fuck yeah, olaf buff! Heb ik die Brolaf-skin tenminste niet voor niksspeedzor schreef op vrijdag 28 oktober 2011 @ 11:06:
https://www.facebook.com/...w-passive/301285776556449
Xerath z'n passive gaat remaked worden (niets specifieks)
en
[...]
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq