League of Legends [Last Updated 22-08-2012]: [EUW] Jeffro (Now:Silver, S1:Bronze), RankedSolo5x5: 1502 [120W/106L], Dominion: 84W, TT: 3W, Normal: 504W
ik kreeg het gevoel dat ik 100 keer werd rongedraaid op een stoel en dan een rechte lijn moest tekenen in 5 seconden ik kan die skillshot niet landen xD
Beep Boop son ... Beep Boop
Anoniem: 430643
Nee, ik kwam net na de officiële LoL uitkwam, rond oktober 2009? Weet het niet meer zeker.

ik doe 0 dmg, in dnagerzone, deed mijn flamethrower 41 dmg op minions, nou x2 op champions = 82 - hun magic resist is zo'n 70 dmg per seconde terwijl hij 3x zoveel hoort te doen. 150+(70) ofzo
[Voor 23% gewijzigd door LikeAKing op 19-01-2012 17:01]
Mensen die 0/10 gaan in een kwartier en dan iedereen ervoor de schuldgeven, en dan gaan leaven... geen respect voor. slecht gaan kan iedereen, een keer fuck zeggen kan iedereen, een keer leaven zou ook nog eens kunnen, mits niet te vaak. Maar gewoon alles met opzet doen slaat nergens op, dit is dus: leaving, feeding on purpose & verbal abuse. gelijk een ban geven zulke lui.
Tijdje geleden heb ik dat met een vriend gedaan (alleen was hij Twitch dan), wel geniaal commentaar op Teamspeak. "Nicky, ik ben baaaaaang!!" terwijl ik hem als een ware fuhrer weer richting de vijand laat marcherenVicarious schreef op donderdag 19 januari 2012 @ 09:51:
Ik las vandaag over iemand die een lane Zilean/Eve had gespeeld. Zilean kon zo onzichtbare bommetjes op Eve plaatsen, da's best geinig! Zeker early game als ze nog geen pinks en oracles hebben e.d.

Surfin' paradise!
Solo queuen hou je snel genoeg mee op met dit soort taferelen. Ik speel LoL eigenlijk nooit meer alleen tenzij er toevallig helemaal niemand online is (vrij zeldzaam) om mee te queuen. 1 random tolereer ik nog, 2 is de uitzondering. Ik speel meestal gewoon niet als er geen 5man gevormd kan worden.LikeAKing schreef op donderdag 19 januari 2012 @ 17:23:
wat een belachelijk community heeft dit spel. echt. belachelijk, het niveau van de gemiddelde Call of duty speler is zeker hoger dan die van LoL.
Mensen die 0/10 gaan in een kwartier en dan iedereen ervoor de schuldgeven, en dan gaan leaven... geen respect voor. slecht gaan kan iedereen, een keer fuck zeggen kan iedereen, een keer leaven zou ook nog eens kunnen, mits niet te vaak. Maar gewoon alles met opzet doen slaat nergens op, dit is dus: leaving, feeding on purpose & verbal abuse. gelijk een ban geven zulke lui.
Anoniem: 424927
Helaas heeft elk spel dit soort sneue figuren. Gewoon op report ignore drukken of gewoon veel spelers voor je vriendenlijst zoeken zodat je altijd wel premade kan spelen.LikeAKing schreef op donderdag 19 januari 2012 @ 17:23:
wat een belachelijk community heeft dit spel. echt. belachelijk, het niveau van de gemiddelde Call of duty speler is zeker hoger dan die van LoL.
Ik had niet verwacht dat TSM vrij eenvoudig kon winnenAnoniem: 424927 schreef op donderdag 19 januari 2012 @ 17:19:
TSM speelt nu tegen SK gaming:
http://tv.esl.eu/de/

Nee ik ook nietPeertje schreef op donderdag 19 januari 2012 @ 17:49:
[...]
Ik had niet verwacht dat TSM vrij eenvoudig kon winnen

Anoniem: 384763
Ik wel. TSM traint de laatste maanden echt ziekelijk veel terwijl sk maar een beetje rondklooit heb ik de indruk.Peertje schreef op donderdag 19 januari 2012 @ 17:49:
[...]
Ik had niet verwacht dat TSM vrij eenvoudig kon winnen
Zo wou clg.eu eergisteren skrimmen tegen sk maar was enkel nyph online terwijl ze afgesproken hadden en nyph had geen flauw idee waar de rest zat.
Ik speel vrij vaak soloque en heb toch echt niet zo heel veel vervelende mensen meer als vroeger. Ofwel ben ik beter geworden en flamen mensen daardoor minder, ofwel ik zit op een 'betere' elo, of de community is volwassen aan het worden.Anoniem: 424927 schreef op donderdag 19 januari 2012 @ 17:47:
[...]
Helaas heeft elk spel dit soort sneue figuren. Gewoon op report ignore drukken of gewoon veel spelers voor je vriendenlijst zoeken zodat je altijd wel premade kan spelen.
Surfin' paradise!
Full premade is inderdaad het leukst. als ik dood ga of een gank krijg, dan ping ik. In een soloqueue komt niemand, in een full premade komt iedereen. maar ga ik dood na de gank ga ik niet leaven, mensen van mijn team uitschelden en/of met opzet feeden, want soms ligt het ook aan mezelf. het ergste nog, arrogante mensen van de enemy team die dingen zeggen als, Noob, fail, haha we win, run noob, etc etc.Anoniem: 424927 schreef op donderdag 19 januari 2012 @ 17:47:
[...]
Helaas heeft elk spel dit soort sneue figuren. Gewoon op report ignore drukken of gewoon veel spelers voor je vriendenlijst zoeken zodat je altijd wel premade kan spelen.
zoveel mis met sommige mensen

Het kan ook toeval zijn als je de ene keer veel eikels hebt en de andere keer geen, maar inderdaad op de hogere elo heb je minder van dat soort figuren zitten. Of ze zijn gestraft, ze kunnen niet hoger komen omdat ze alleen spelen of ze hebben geleerd dat dit soort gedrag je eigen spel plezier onderuit haalt.Snappie88 schreef op donderdag 19 januari 2012 @ 17:55:
[...]
Ik speel vrij vaak soloque en heb toch echt niet zo heel veel vervelende mensen meer als vroeger. Ofwel ben ik beter geworden en flamen mensen daardoor minder, ofwel ik zit op een 'betere' elo, of de community is volwassen aan het worden.
Die arrogante mensen van de tegenstanders vind ik niet eens vervelend. Die kan je ignoren. BovendienLikeAKing schreef op donderdag 19 januari 2012 @ 17:58:
[...]
Full premade is inderdaad het leukst. als ik dood ga of een gank krijg, dan ping ik. In een soloqueue komt niemand, in een full premade komt iedereen. maar ga ik dood na de gank ga ik niet leaven, mensen van mijn team uitschelden en/of met opzet feeden, want soms ligt het ook aan mezelf. het ergste nog, arrogante mensen van de enemy team die dingen zeggen als, Noob, fail, haha we win, run noob, etc etc.
zoveel mis met sommige mensen
kan je ze extra hard uitlachen als je zelf wint.
• SK Gaming
• White Lotus
• Team SoloMid
• Curse Gaming
• Against All Authority
• Moscow Five
• Sypher
• Team Dignitas
Tussenstand:
Ook een poll maken? Klik hier
Zelf denk ik M5

Zie TSM als enige echte bedreiger en dignitas mss
Al dan wel minder, er zitten zelfs huilies en kleuters tussen de 1900+ers.Snappie88 schreef op donderdag 19 januari 2012 @ 17:55:
[...]
Ik speel vrij vaak soloque en heb toch echt niet zo heel veel vervelende mensen meer als vroeger. Ofwel ben ik beter geworden en flamen mensen daardoor minder, ofwel ik zit op een 'betere' elo, of de community is volwassen aan het worden.
Mwah, SK heeft ook vrij veel gescrimd en zelfs van TSM gewonnen in een aantal scrims, dus een walkover had ik zeker niet verwacht. Wel dat TSM zou winnen.Anoniem: 384763 schreef op donderdag 19 januari 2012 @ 17:55:
[...]
Ik wel. TSM traint de laatste maanden echt ziekelijk veel terwijl sk maar een beetje rondklooit heb ik de indruk.
Zo wou clg.eu eergisteren skrimmen tegen sk maar was enkel nyph online terwijl ze afgesproken hadden en nyph had geen flauw idee waar de rest zat.
Vicariously I live while the whole world dies
League of Legends [Last Updated 22-08-2012]: [EUW] Jeffro (Now:Silver, S1:Bronze), RankedSolo5x5: 1502 [120W/106L], Dominion: 84W, TT: 3W, Normal: 504W
: D ik wil ook wel eens meedoenJeffroiscool schreef op donderdag 19 januari 2012 @ 20:51:
Streaming GoT custom 5v5
http://www.twitch.tv/jeffroiscool

Mooi je lane gehouden tegen warwick. Op een gegeven moment outsustainde hij jouJeffroiscool schreef op donderdag 19 januari 2012 @ 20:51:
Streaming GoT custom 5v5
http://www.twitch.tv/jeffroiscool
Feli

[Voor 34% gewijzigd door Anoniem: 424927 op 19-01-2012 21:31]
Daarom freezde ik ook de lane bij mij, heb hem dik geoutfarmed ^^Anoniem: 424927 schreef op donderdag 19 januari 2012 @ 21:27:
[...]
Mooi je lane gehouden tegen warwick. Op een gegeven moment outsustainde hij jou
Feli, ik wil ook een keer meedoen maar ik heb pw week en geen mic.
Ja dat zag ikJeffroiscool schreef op donderdag 19 januari 2012 @ 21:37:
[...]
Daarom freezde ik ook de lane bij mij, heb hem dik geoutfarmed ^^

Atlantix's Stream:
http://www.own3d.tv/live/94293
Soon™Anoniem: 331512 schreef op donderdag 19 januari 2012 @ 22:22:
Waar staan de video's van gister nu precies? als die er al zijn?
Ja, ik zou ze ook graag willen zien, is het comentaar opgenomen??
Anoniem: 243552
Anoniem: 331512
[Voor 49% gewijzigd door Anoniem: 331512 op 19-01-2012 23:01]
Anoniem: 147715
Die Warwick was ik dus. Was m'n 2e keer WW ofzo, vond dat ik hem best aardig speelde voor een 2e keerJeffroiscool schreef op donderdag 19 januari 2012 @ 21:37:
[...]
Daarom freezde ik ook de lane bij mij, heb hem dik geoutfarmed ^^

En dan hopen dat de rest van de lanes niet zo hard kapot gaan...

Iets met toetsenbord tegen me desktop micro's aan/uit knop duwen... We blijven leren iedere game =).Anoniem: 331512 schreef op donderdag 19 januari 2012 @ 22:56:
Het commentaar is zeer goed inderdaad! alleen hoor ik op het moment niets?
Hier alvast de link -> http://www.own3d.tv/watch/401376Baristo schreef op donderdag 19 januari 2012 @ 22:45:
[...]
Soon™
Ja, ik zou ze ook graag willen zien, is het comentaar opgenomen??
Hij is nog wel "processing"

Ik was met me toetsenbord tegen de on/of knop van me desktop microfoon aangeklapt. En heb nog wel zo'n mooi verhaal gedaan op dat moment :P!Gropah schreef op donderdag 19 januari 2012 @ 23:22:
Stream had btw op een gegeven moment geen commentaar meer? zag wel die dingen die aangeven wie sprak (nice iets btw, hoe fix je dat), maar hoorde geen stemmen
De teamspeak overlay zou je via http://addons.teamspeak.com/directory/plugins/overlay.html moeten kunnen doen, Alle die plugins werken bij mij echter voor geen meter. Ik heb dus uiteindelijk PlayClaw gebruikt, alle opties behalve teamspeak overlay uit gezet, werkt prima :)!
[Voor 4% gewijzigd door atlantisx op 19-01-2012 23:31]
Het potje in kwestie: http://nl.twitch.tv/jeffroiscool/b/305972590atlantisx schreef op donderdag 19 januari 2012 @ 23:20:
[...]
Iets met toetsenbord tegen me desktop micro's aan/uit knop duwen... We blijven leren iedere game =).
[...]
Hier alvast de link -> http://www.own3d.tv/watch/401376
Hij is nog wel "processing"
Was het 2e potje, beetje doorspoelen maargoed

Hier 1e potje
http://nl.twitch.tv/jeffroiscool/b/305965400
Ben wel benieuwd naar volledige commentary though. Ik zuigde als Trundle though, zal wel heel veel negative comments hebben gehad Q_Q
4v5, solo bot, solo top, solo mid en een geweldige jungler
global taunt op teemo is me steeds fataal geworden. na ionic spark en malady konden sivir en vayne me absoluut niet meer dood krijgen en ik rende gewoon sneller als de rest.
4v5, en we wonnen met gemak

wel slecht van hun team tho.
@jeffro, trundle overleeft makkelijk de jungle, maar zijn ganks zijn minder.
[Voor 48% gewijzigd door LikeAKing op 20-01-2012 10:09]
O.R.C. Black Bulls Rugby
bij mij ook, alleen onder de les spelen..psyy138 schreef op vrijdag 20 januari 2012 @ 10:09:
beter poorten staan tegenwoordig open op school ,,, its lol time ;P

[Voor 11% gewijzigd door LikeAKing op 20-01-2012 10:10]
@jeffro : was die trundle even slecht als je skarner ?

Wat voor werk doe je danDrunk3nD3m0n schreef op vrijdag 20 januari 2012 @ 10:25:
ik zou hier ook LoL kunnen spelen op mijn werk maar ik denk dan dat ik hier niet lang meer zou werken eigenlijk xD

Je bedoelt die skarner die ik eigenlijk nooit heb gezien. Als in ene quote: "Report die pokémon"?Drunk3nD3m0n schreef op vrijdag 20 januari 2012 @ 10:25:
ik zou hier ook LoL kunnen spelen op mijn werk maar ik denk dan dat ik hier niet lang meer zou werken eigenlijk xD
Server en netwerkbeheerder
hahaaa lol ja inderdaad report die pokemonGideon_92 schreef op vrijdag 20 januari 2012 @ 10:39:
[...]
Je bedoelt die skarner die ik eigenlijk nooit heb gezien. Als in ene quote: "Report die pokémon"?

jeffro had echt ongelofelijk gefaald dan nog nooit zo slecht gezien

eerste 3 potjes waren alle 3 dikke wins, echt super leuke champion met hele mooie burst, zowel early game als late game

Zodra ik me ult had en ze bleven met low health rondhangen kon ik ze gewoon lekker neer knallen, geeft goed gevoel

Ik wist niet precies hoe ik haar moest bouwen, begon met boots + pots dan doran - sheen - deathcap - lichbane
Dit werkte wel redelijk, iemand nog beter ideeën of is dit wel de beste optie?
---- Live For The Music ---- PSN: Mvbaardwijk
Glass canon is imho de beste build voor haar. Zonder lich bane, daarvoor moet je namtlijk in de buurt komen voor die ene auto atack, terwijl haar kracht in teamfights juist die range is. Veilig op afstand ontzettend veel damage doen, dat is haar kracht.Nidhiki schreef op vrijdag 20 januari 2012 @ 10:46:
Eergisteren Lux aangeschaft, leek me altijd al leuke champion dus dacht laat ik haar maar eens proberen
eerste 3 potjes waren alle 3 dikke wins, echt super leuke champion met hele mooie burst, zowel early game als late game![]()
Zodra ik me ult had en ze bleven met low health rondhangen kon ik ze gewoon lekker neer knallen, geeft goed gevoel![]()
Ik wist niet precies hoe ik haar moest bouwen, begon met boots + pots dan doran - sheen - deathcap - lichbane
Dit werkte wel redelijk, iemand nog beter ideeën of is dit wel de beste optie?
In de laning phase is die passive erg leuk tho.
Mijn build is meestal als volgt.
Boots + 3 pots
Dorans ring,
Meyai's soulstealer (lux is simpel om stacks mee te krijgen en houden, long range en veel AOE)
Rabadons deathcap
Void staff
Situational items (misschien een zhonya's voor als je gefocussed word, of een bashees veil voor MR)
Mijn skill priority is als volgt
Q/E/E/W/E/R/E/Q/E/Q/Q/R/QQ/W/W/W/W/W (kan zijn dattie niet helemaal klopt mtog xD)
Die level 1 Q is gewoon voor veiligheid voor als iemand komt ganken of voor onverwachte dingen, na level 2 kun je beginnen met herassen. Proberen je Q te raken, daarna auto atack,E,auto atack.
Op level 3 Kun je beginnen met je E wat vaker te gebruiken voor free herass. hier is namelijk nouwelijks van weg te komen en doet al redelijk wat damage. Ik probeer eigenlijk constant mijn tegenstander laag te houden om hem daarna op level 6 neer te kunnen bursten (als iemand 80% van zijn leven nog heeft kun je hem met een snell Q/E/R/ignite combo afmaken).
De truuk met lux is om al je spels te weten casten in de tijd dat hij gesnared is, daarvoor moet je dus eigenlijk je E al gecast hebben als je Q nog onderweg is. Meteen je ult er achteraan en daarna je E triggeren. Het vergt wel behoorlijk veel oefenen om precies te zien of je Q gaat raken, maar als je dat eenmaal door hebt zijn er weinig mid champions die van je zullen winnen.
Ik run lux zelf met 21/0/9 masteries, samen met flash ignite.
Voor runes ga ik
Reds - magic pen
Yellows - Ap/level
Blues - Mana regen per 5 per level
Quints - AP
Zorg ook altijd dat je genoeg mana hebt voor een volle combo (ongeveer 400 mana voor nodig) Het is lullig als je deze net niet kunt casten.
Voor de rest zorg ik eigenlijk dat mijn ulti bijna altijd on cooldown is, stel mijn ult duurt nog 30 seconden, ga ik mijn lane voorberijden (hard pushen dus) om te verlaten om vervolgens top of bottom te ganken. Je bent namelijk niet afhankelijk van een lane met laag HP, omdat je burst damage zo hoog is.
Zal even kijken of ik nog een paar oude lux games/recordings heb liggen, het is namelijk 1 van mijn main champions en heb met deze tactiek ontzettend veel succes gehad op ranked, maar ook in tournaments.
Edit:
Screenshotje van een aantal lux games van vorig jaar ofzo. Denk ook dat het mijn most played champion is.
-:iRacing profiel:- // LoL EUW = BatsAap //
En jij stond er ongelooflijk slechter voor als mij dat potje, misschien vergelijk je me teveel met je gebruikelijke speelstijlDrunk3nD3m0n schreef op vrijdag 20 januari 2012 @ 10:42:
[...]
Server en netwerkbeheerder
[...]
hahaaa lol ja inderdaad report die pokemon
jeffro had echt ongelofelijk gefaald dan nog nooit zo slecht gezien

Bedoel je nu mij of drunken?Jeffroiscool schreef op vrijdag 20 januari 2012 @ 11:14:
[...]
En jij stond er ongelooflijk slechter voor als mij dat potje, misschien vergelijk je me teveel met je gebruikelijke speelstijl![]()
Drunken uiteraard

Ben iets minder actief vandaag op het forum though, heb een zeldzaam Exchange 2010 probleem -.-
(Misschien weet jij iets Drunken? XD Zo'n beetje dit probleem maar dan niet opgelost zoals hem: http://www.networksteve.c...he/?TopicId=20582&Posts=5 )
zal er eens naar kijken een ja jeffro ik deed het niet slechter dan jou ik deed veel meer damage en ik kon mid lage goed uithouden MET MEER DAN 5 GANKS van de vijand en 1 faal gank van jouJeffroiscool schreef op vrijdag 20 januari 2012 @ 11:19:
[...]
Drunken uiteraard
Ben iets minder actief vandaag op het forum though, heb een zeldzaam Exchange 2010 probleem -.-
(Misschien weet jij iets Drunken? XD Zo'n beetje dit probleem maar dan niet opgelost zoals hem: http://www.networksteve.c...he/?TopicId=20582&Posts=5 )

Ik moet zeggen dat ik met Lux ook bijna nooit Lich Bane haal. Ze heeft een aardige range met autoattacks, maar niet groot genoeg om voordeel uit lich bane te halen. Ik haal echter wel bijna altijd een ROA. Dat geeft je net wat meer survivability in de laning phase, zeker met die catalyst.Intruder schreef op vrijdag 20 januari 2012 @ 11:06:
[...]
Glass canon is imho de beste build voor haar. Zonder lich bane, daarvoor moet je namtlijk in de buurt komen voor die ene auto atack, terwijl haar kracht in teamfights juist die range is. Veilig op afstand ontzettend veel damage doen, dat is haar kracht.
(Lux verhaal)
Ikzelf harass continu met mijn E en die level ik ook het eerst. Als de mogelijkheid er is een autoattack erop voor je passive. Als je tegenstander low genoeg is, Q erop en erop ulten. Bijna altijd een kill.
De CD van de ult van lux is zeker lategame laag genoeg om een beetje te spammen.
[Voor 53% gewijzigd door Blaat op 20-01-2012 11:25]
Mijn naam is rood, mijn text is blauw. Jouw post wordt ge-edit, als je niet stopt met dat gemauw.
Ik ben bijna level6, bijna lvel 6 alleen nog wolves, oh moet wraiths nog... Oh golems ook. "B"Drunk3nD3m0n schreef op vrijdag 20 januari 2012 @ 11:21:
[...]
zal er eens naar kijken een ja jeffro ik deed het niet slechter dan jou ik deed veel meer damage en ik kon mid lage goed uithouden MET MEER DAN 5 GANKS van de vijand en 1 faal gank van jou
*gank*
O.R.C. Black Bulls Rugby
indeedpsyy138 schreef op vrijdag 20 januari 2012 @ 11:27:
Ik ben de laatste tijd renekton beetje aan het uitproberen heb hem laatst gekocht ,, maar beste is q maxen als eerste dan w ofzo ? en spelen als offtank neem ik aan. warmogs atmas trinity ofzoiets dergelijks?

shoentjes ( merc's uitbouwen )
brutalizer
Watmogs
tri force
en dan kies je maar
O.R.C. Black Bulls Rugby
ik weet het niet nog nooit van gehoord

Zijn er al mensen die met Sejuani gespeeld hebben? Eerst leek ze me niet zo erg leuk, maar toch ziet ze er wel uit als een sterke jungler. De range op die Q is enorm bij het ganken.
Never attribute to malice that which can be adequately explained by stupidity. - Robert J. Hanlon
60% of the time, it works all the time. - Brian Fantana
atmogs is bekende naam met trinity weet ik het zo ook niet..Cloud schreef op vrijdag 20 januari 2012 @ 11:35:
Er is wel een koosnaampje voor warmog+atmas en dat is volgens mij atmogs?Afgezien daarvan zou ik het niet weten.
Zijn er al mensen die met Sejuani gespeeld hebben? Eerst leek ze me niet zo erg leuk, maar toch ziet ze er wel uit als een sterke jungler. De range op die Q is enorm bij het ganken.
heb sejuani zelf ook alleen ben er niet super weg van maar ik ben ook geen jungler... met echt een hp build kun je leuk tank spelen met sejuani maar voor de rest is dat het dan ook (in mijn geval) de slow kan irritant zijn maar veel champs maaien haar makkelijk neer
heb nog niet echt een leuke build gevonden om beetje een off-tank te spelen zodat ik toch nog een beetje fatsoenlijk damage kan doen

Ik heb haar ook gekocht alleen met het verkeerde idee hehe. Ik ben ook niet echt een jungler en al helemaal niet goed in het spelen van een tank[b][message=37535417,noline]

Nu bezig met Kennen en Rumble en die bevallen mij beter

Je hoeft niet goed te zijn om de beste te zijn, zolang je maar beter bent dan de rest || Het is niet belangrijk om te winnen, maar het is het enige dat telt
psyy138 schreef op vrijdag 20 januari 2012 @ 11:31:
hoe noem je da ook al weer warmogs/atmas/trinity ,, die 3 samen daar is tog z'n naam voor als ik me nie vergis

ik noem het gewoon de BOTS build jonge

[Voor 45% gewijzigd door psyy138 op 20-01-2012 11:42]
O.R.C. Black Bulls Rugby

- Mercury Threads (1 is genoeg) + Wit's End + FoN = OP

of wil je frozen mallet weg hebben
[Voor 38% gewijzigd door psyy138 op 20-01-2012 11:46]
O.R.C. Black Bulls Rugby
Ik zei dan ook MINUS Mercury Threads!psyy138 schreef op vrijdag 20 januari 2012 @ 11:46:
ja maar dan heb je 7 items
of wil je frozen mallet weg hebben

Blitzcrank jungle:
Early wriggles
of:
Early Philo. Stone. + Tear
Edit: Zelf meer succes met Philo. Stone + Tear, maar benieuwd naar feedback.
[Voor 27% gewijzigd door SaphuA op 20-01-2012 11:53]
dat bedoel ik ook dan zit je met 7 ,Jeffroiscool schreef op vrijdag 20 januari 2012 @ 11:48:
[...]
Ik zei dan ook MINUS Mercury Threads!
frozen mallet , warmogs , atmas , trinity , die schoenen ,, fon ,, wits end

O.R.C. Black Bulls Rugby
Hmm. Wriggles is sowieso goed voor je early, tear dan weer meer voor je late & shield.SaphuA schreef op vrijdag 20 januari 2012 @ 11:53:
Mensen! Benieuwd naar jullie mening.
Blitzcrank jungle:
Early wriggles
of:
Early Philo Stone. + Tear
Gebruik je attack speed op hem ? Indien niet zou ik voor tear gaan.
[Voor 5% gewijzigd door Anoniem: 384763 op 20-01-2012 11:55]
+ nog boots is dit een goede buildSaphuA schreef op vrijdag 20 januari 2012 @ 11:53:
Mensen! Benieuwd naar jullie mening.
Blitzcrank jungle:
Early wriggles
of:
Early Philo. Stone. + Tear
Edit: Zelf meer succes met Philo. Stone + Tear, maar benieuwd naar feedback.

herp die derp MINUS betekent MIN ( - <-- Dat tekentje )psyy138 schreef op vrijdag 20 januari 2012 @ 11:53:
[...]
dat bedoel ik ook dan zit je met 7 ,
frozen mallet , warmogs , atmas , trinity , die schoenen ,, fon ,, wits end
dat betekent weglaten uit de reeks of in een wiskundige term bekeken aftrekken
dus we laten de mercury threads weg en 7 items min ( - ) 1 = 6
Waarom zou je in godsnaam voor double boots gaan?
Je hebt twee voeten toch?Gideon_92 schreef op vrijdag 20 januari 2012 @ 12:06:
[...]
Het is een lollig bedoeld plaatje, niet een daadwerkelijke build.

Never attribute to malice that which can be adequately explained by stupidity. - Robert J. Hanlon
60% of the time, it works all the time. - Brian Fantana
Dus je wilt zeggen dat de metagolem voortaan maar op 1 schoen moet lopen?Gideon_92 schreef op vrijdag 20 januari 2012 @ 12:06:
[...]
[Voor 30% gewijzigd door Convo op 20-01-2012 12:13]
ik zou zelf in de volgende volgorde bouwen
Wriggles (geeft je sustain, jungle spd en een ward)
Boots (uitbouwen naar mercs meestal)
Sheen (later triforce)
Frozen heart
Banshee's
Guardian Angel
Zonder manamune is blitz toch nog heel sterk hoor, heb je echt niet nodig voor dmg te doen.
trinity + frozen + warmog + atma + merc == 5. Dan nog +Wit + FoN == 7. Dat is dus 1 meer dat je kan, en dan heb je dus maar 1 merc boots...Drunk3nD3m0n schreef op vrijdag 20 januari 2012 @ 11:55:
[...]
herp die derp MINUS betekent MIN ( - <-- Dat tekentje )
dat betekent weglaten uit de reeks of in een wiskundige term bekeken aftrekken
dus we laten de mercury threads weg en 7 items min ( - ) 1 = 6
Ik wou al zeggen, een two handed mace in één hand, een spear in de andere, dat zou een fury warrior misschien kunnen maar die kunnen geen spears dragenCloud schreef op vrijdag 20 januari 2012 @ 12:13:
[...]
Je hebt twee voeten toch?
Het is een lollig bedoeld plaatje, niet een daadwerkelijke build.

/WoW-nerd van vroegâh
Surfin' paradise!
maar het is een gollem, die zijn OP dus die kunnen wel 2 two handers tegelijk dragen en gebruiken!Snappie88 schreef op vrijdag 20 januari 2012 @ 12:30:
[...]
Ik wou al zeggen, een two handed mace in één hand, een spear in de andere, dat zou een fury warrior misschien kunnen maar die kunnen geen spears dragen
/WoW-nerd van vroegâh
@Fantaic_FS; Tear is een must op Blitzcrank vanwege zijn passive imo.
@Intruder; je antwoord is een beetje vaag, maar volgens mij bedoel je dat je voor early Wriggles zou gaan?
Voordelen Wriggles;
- Jungle clear speed gaat iets omhoog, maar imo werkt Wriggles beter samen met champs met een hoge attackspeed.
- Free wards.
- Handig voor dragon / baron.
Nadelen Wriggles:
- Voegt qua stats niet veel toe mid / end game.
- Je hebt geen early Tear en Philo. Stone ( > minder mana en gold mid-game).
- Je hebt pas veel later je core.
[Voor 6% gewijzigd door SaphuA op 20-01-2012 12:41]
komt het wel op neer idd. zonder is zijn jungle te traag imhoSaphuA schreef op vrijdag 20 januari 2012 @ 12:40:
@gr00v; geen AS (behalve wat van masteries) 21-9 masteries en bruiser runes. Met AS runes lever je teveel defense in die je early hard nodig hebt imo.
@Fantaic_FS; Tear is een must op Blitzcrank vanwege zijn passive imo.
@Intruder; je antwoord is een beetje vaag, maar volgens mij bedoel je dat je voor early Wriggles zou gaan?
Voordelen Wriggles;
- Jungle clear speed gaat iets omhoog, maar imo werkt Wriggles beter samen met champs met een hoge attackspeed.
- Free wards.
- Handig voor dragon / baron.
Nadelen Wriggles:
- Voegt qua stats niet veel toe mid / end game.
- Je hebt geen early Tear en Philo. Stone.
- Je core duurt langer om af te maken.
Sheen, banshees en frozen heart geeft genoeg mana.
Btw, blitz heeft toch juist hoge attackspeed dankzij zijn W?
[Voor 26% gewijzigd door Fanatic_FS op 20-01-2012 12:43]
@Fanatic, en die mana omzetten naar AD is nu net waarom Tear -> Manamu zo goed werkt op Blitz.
Hij heeft idd hoge attackspeed dankzij zijn W, maar als je voor Wriggles gaat ipv Tear + Philo. Stone heb je te weinig mana(regen) om deze te kunnen spammen early game. En zonder die attackspeed proc'd je Wriggles weer minder vaak.
[Voor 43% gewijzigd door SaphuA op 20-01-2012 12:53]
Surfin' paradise!
Even later wordt er bot 1 gekilld, niet eens door een gank ofzo... nee gewoon een domme fout van hunzelf (taric facechecken en door vayne de muur ingeschoten worden). JUNGLER Y U NO GANK BOT?! Dus ik netjes uitleggen dat top en mid mn hulp meer nodig hadden en dat bot wel prima ging en dus minder ganks nodig had. NOOB JUNGLER L2P. Uiteindelijk ben ik die game met iets van 4/6/25 ofzo geeindigd en hebben we gewonnen, mede door veel succesvolle ganks en de zieke towerdives die je met J4 kan doen (250 armor en 3k+ health, what tower damage?). Toen was ik ineens geen noob meer.
Zo is een jungler die nooit zijn jungle uitkomt ook gewoon game breaking.

Edit; Nu zeg ik niet dat dit bij jou het geval is! Maar in het algemeen, junglers die nooit hun jungle uit komen!
[Voor 31% gewijzigd door Dreanor op 20-01-2012 13:13]
PlayerUnknown's Battleground: TryingDutchman
Blitz kies je vanwege zijn goede ganks, niet vanwege zijn snelle jungle. Dat maakt hem minder een farming jungler maar meer een roamer / ganker.Vicarious schreef op vrijdag 20 januari 2012 @ 12:56:
De voornaamste vraag is of je clear snelheid in de eerste 10 a 15 minuten voldoende is zonder wriggles.
Hierdoor is imo de noodzaak van wriggles wat kleiner juist omdat hij zo goed ganked en vs een jungler met een snellere clear toch achterkomt als de ganks niet lukken. Misschien nog steeds verstandig hoor (ik hem hem nooit gejungled) maar clear snelheid is niet de enige overweging.
Maar je moet wel zorgen dat je snel levelt om te zorgen dat je ganks sterk zijn. Met 1 skill kun je niet (goed) ganken, je hebt ze eigenlijk allemaal nodig. Je clearsnelheid is dus zeker early game wel degelijk belangrijk naar mijn mening. Later is dat veel minder van belang om redenen die ik al eerder genoemd heb.djengizz schreef op vrijdag 20 januari 2012 @ 13:13:
[...]
Blitz kies je vanwege zijn goede ganks, niet vanwege zijn snelle jungle. Dat maakt hem minder een farming jungler maar meer een roamer / ganker.
Hierdoor is imo de noodzaak van wriggles wat kleiner juist omdat hij zo goed ganked en vs een jungler met een snellere clear toch achterkomt als de ganks niet lukken. Misschien nog steeds verstandig hoor (ik hem hem nooit gejungled) maar clear snelheid is niet de enige overweging.
Tuurlijk is dat niet goed. Maar die knakker ziet toch dat ik na 10 minuten 3 assists heb? Denkt ie dat ik assists krijg omdat ik de blauwe buff kill ofzo?Dreanor schreef op vrijdag 20 januari 2012 @ 13:12:
Klopt, maar het komt van twee kanten natuurlijk.
Zo is een jungler die nooit zijn jungle uitkomt ook gewoon game breaking.
Edit; Nu zeg ik niet dat dit bij jou het geval is! Maar in het algemeen, junglers die nooit hun jungle uit komen!
edit: IEM is trouwens weer van start. Nu komt DIG vs M5 (voorheen: Empire). Stream, schema en resultaten: http://iemkiev.leagueoflegends.com/
[Voor 12% gewijzigd door Vicarious op 20-01-2012 13:36]
dan zeg ik of niets of GG of WP.
heb echt zo'n hekel aan GG easy >_>
heb ze wel verteld dat we de win verdiend hadden met 4v5 en daar waren ze het wel mee eens

Weer zin in IEM, is altijd leuk om die super games te zien
[Voor 12% gewijzigd door Anoniem: 243552 op 20-01-2012 13:43]
Dit topic is gesloten.
In de topicstart is heel veel informatie te vinden. Dus voor zaken als de patchnotes, champion rotation en bijvoorbeeld hoe je in contact kunt komen met andere LoL Tweakers, kun je daar terecht! :)
Voor de slowchatters onder ons is er natuurlijk het chatkanaal in-game (dat veel te rustig is), maar tegenwoordig ook een IRC kanaal!