Toon posts:

[PC] League of Legends - Deel 5 Vorige deelOverzichtVolgende deelLaatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 77 78 79 Laatste
Acties:
  • 136.970 views

• Jeffroiscool
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 23-01-2018
Anoniem: 430643 schreef op donderdag 19 januari 2012 @ 16:40:
[...]

Mijn eerste keer met een champ speel ik vrijwel altijd goed, maar na 2 jaar lol ervaring komt dit gewoon automatisch. :)
Betaplayer zoals mij? XD

League of Legends [Last Updated 22-08-2012]: [EUW] Jeffro (Now:Silver, S1:Bronze), RankedSolo5x5: 1502 [120W/106L], Dominion: 84W, TT: 3W, Normal: 504W

• Drunk3nD3m0n
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 03-04-2015
jaa ik ook maar leblanc was voor mij echt de eerste moeilijke moet je plots gaan teleporten en dan een skillshot landen en dan terugkeren like err wut

ik kreeg het gevoel dat ik 100 keer werd rongedraaid op een stoel en dan een rechte lijn moest tekenen in 5 seconden ik kan die skillshot niet landen xD

Beep Boop son ... Beep Boop

Anoniem: 430643

Nee, ik kwam net na de officiële LoL uitkwam, rond oktober 2009? Weet het niet meer zeker. :p

• LikeAKing
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 17-11-2020
Nog een game gespeeld met Rumble, Rylais + hextech revolver in 30 minuten, kut galio solotop. vieze dmg met oneindige mana. hij deed zo 200 dmg per ability ofzo. net als jarvan, trundle en orianna, is rumble niet mijn champ. gelukkig heb ik nu alle 4800 ip champs :+ wel hard voor genolifed tho. om rumble te sparen.

ik doe 0 dmg, in dnagerzone, deed mijn flamethrower 41 dmg op minions, nou x2 op champions = 82 - hun magic resist is zo'n 70 dmg per seconde terwijl hij 3x zoveel hoort te doen. 150+(70) ofzo

[Voor 23% gewijzigd door LikeAKing op 19-01-2012 17:01]

• Diange
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 11-04 15:20
Haha betaplayer dus heb jij zoals mij ook de king rammus skin :)

Anoniem: 424927

TSM speelt nu tegen SK gaming:
http://tv.esl.eu/de/

• LikeAKing
wat een belachelijk community heeft dit spel. echt. belachelijk, het niveau van de gemiddelde Call of duty speler is zeker hoger dan die van LoL.
Mensen die 0/10 gaan in een kwartier en dan iedereen ervoor de schuldgeven, en dan gaan leaven... geen respect voor. slecht gaan kan iedereen, een keer fuck zeggen kan iedereen, een keer leaven zou ook nog eens kunnen, mits niet te vaak. Maar gewoon alles met opzet doen slaat nergens op, dit is dus: leaving, feeding on purpose & verbal abuse. gelijk een ban geven zulke lui.

• Snappie88
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 29-05 20:30

Snappie88

Mr. Hollywood

Vicarious schreef op donderdag 19 januari 2012 @ 09:51:
Ik las vandaag over iemand die een lane Zilean/Eve had gespeeld. Zilean kon zo onzichtbare bommetjes op Eve plaatsen, da's best geinig! Zeker early game als ze nog geen pinks en oracles hebben e.d.
Tijdje geleden heb ik dat met een vriend gedaan (alleen was hij Twitch dan), wel geniaal commentaar op Teamspeak. "Nicky, ik ben baaaaaang!!" terwijl ik hem als een ware fuhrer weer richting de vijand laat marcheren })

Surfin' paradise!

LikeAKing schreef op donderdag 19 januari 2012 @ 17:23:
wat een belachelijk community heeft dit spel. echt. belachelijk, het niveau van de gemiddelde Call of duty speler is zeker hoger dan die van LoL.
Mensen die 0/10 gaan in een kwartier en dan iedereen ervoor de schuldgeven, en dan gaan leaven... geen respect voor. slecht gaan kan iedereen, een keer fuck zeggen kan iedereen, een keer leaven zou ook nog eens kunnen, mits niet te vaak. Maar gewoon alles met opzet doen slaat nergens op, dit is dus: leaving, feeding on purpose & verbal abuse. gelijk een ban geven zulke lui.
Solo queuen hou je snel genoeg mee op met dit soort taferelen. Ik speel LoL eigenlijk nooit meer alleen tenzij er toevallig helemaal niemand online is (vrij zeldzaam) om mee te queuen. 1 random tolereer ik nog, 2 is de uitzondering. Ik speel meestal gewoon niet als er geen 5man gevormd kan worden.

LikeAKing schreef op donderdag 19 januari 2012 @ 17:23:
Helaas heeft elk spel dit soort sneue figuren. Gewoon op report ignore drukken of gewoon veel spelers voor je vriendenlijst zoeken zodat je altijd wel premade kan spelen.

• Peertje
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Ik had niet verwacht dat TSM vrij eenvoudig kon winnen :)

Peertje schreef op donderdag 19 januari 2012 @ 17:49:
[...]

Nee ik ook niet :) hopelijk wint TSM het toernooi, want theOddone is mijn favoriete speler. De commentatoren verwachtten dat Teemo zou winnen van Irelia, maar gek genoeg was die lane de enige lane die een beetje werd gewonnen door SK gaming. Vooral Sivir Sona bot gingen snoeihard tegen Vayne Janna.

• rubjo99
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 30-07-2020
Ik kan er echt niet meer tegen, elke game onder de lvl 20 word gewoon standaard verneukt door een zware unskilled player, leaver, feeder of een irritant personages die alleen maar zitten te flamen. Het is echt frustrerend :S

Anoniem: 384763

Peertje schreef op donderdag 19 januari 2012 @ 17:49:
[...]

Ik wel. TSM traint de laatste maanden echt ziekelijk veel terwijl sk maar een beetje rondklooit heb ik de indruk.
Zo wou clg.eu eergisteren skrimmen tegen sk maar was enkel nyph online terwijl ze afgesproken hadden en nyph had geen flauw idee waar de rest zat.

• Snappie88

Snappie88

Mr. Hollywood

Anoniem: 424927 schreef op donderdag 19 januari 2012 @ 17:47:
[...]

Helaas heeft elk spel dit soort sneue figuren. Gewoon op report ignore drukken of gewoon veel spelers voor je vriendenlijst zoeken zodat je altijd wel premade kan spelen.
Ik speel vrij vaak soloque en heb toch echt niet zo heel veel vervelende mensen meer als vroeger. Ofwel ben ik beter geworden en flamen mensen daardoor minder, ofwel ik zit op een 'betere' elo, of de community is volwassen aan het worden.

Surfin' paradise!

• LikeAKing
Anoniem: 424927 schreef op donderdag 19 januari 2012 @ 17:47:
[...]

Full premade is inderdaad het leukst. als ik dood ga of een gank krijg, dan ping ik. In een soloqueue komt niemand, in een full premade komt iedereen. maar ga ik dood na de gank ga ik niet leaven, mensen van mijn team uitschelden en/of met opzet feeden, want soms ligt het ook aan mezelf. het ergste nog, arrogante mensen van de enemy team die dingen zeggen als, Noob, fail, haha we win, run noob, etc etc.
zoveel mis met sommige mensen :p

Snappie88 schreef op donderdag 19 januari 2012 @ 17:55:
[...]

Ik speel vrij vaak soloque en heb toch echt niet zo heel veel vervelende mensen meer als vroeger. Ofwel ben ik beter geworden en flamen mensen daardoor minder, ofwel ik zit op een 'betere' elo, of de community is volwassen aan het worden.
Het kan ook toeval zijn als je de ene keer veel eikels hebt en de andere keer geen, maar inderdaad op de hogere elo heb je minder van dat soort figuren zitten. Of ze zijn gestraft, ze kunnen niet hoger komen omdat ze alleen spelen of ze hebben geleerd dat dit soort gedrag je eigen spel plezier onderuit haalt.
LikeAKing schreef op donderdag 19 januari 2012 @ 17:58:
[...]

Full premade is inderdaad het leukst. als ik dood ga of een gank krijg, dan ping ik. In een soloqueue komt niemand, in een full premade komt iedereen. maar ga ik dood na de gank ga ik niet leaven, mensen van mijn team uitschelden en/of met opzet feeden, want soms ligt het ook aan mezelf. het ergste nog, arrogante mensen van de enemy team die dingen zeggen als, Noob, fail, haha we win, run noob, etc etc.
zoveel mis met sommige mensen :p
Die arrogante mensen van de tegenstanders vind ik niet eens vervelend. Die kan je ignoren. Bovendien
kan je ze extra hard uitlachen als je zelf wint.

• Peertje
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Poll: Wie wint IEM Kiev?
SK Gaming
White Lotus
Team SoloMid
Curse Gaming
Against All Authority
Moscow Five
Sypher
Team Dignitas
Tussenstand:

Ook een poll maken? Klik hier

Zelf denk ik M5 :)

M5 denk ik ook. Ze hebben in scrims ieder ander team gepakt gewoon net voor kiev.

Zie TSM als enige echte bedreiger en dignitas mss
Snappie88 schreef op donderdag 19 januari 2012 @ 17:55:
[...]

Al dan wel minder, er zitten zelfs huilies en kleuters tussen de 1900+ers.
Anoniem: 384763 schreef op donderdag 19 januari 2012 @ 17:55:
[...]

Ik wel. TSM traint de laatste maanden echt ziekelijk veel terwijl sk maar een beetje rondklooit heb ik de indruk.
Zo wou clg.eu eergisteren skrimmen tegen sk maar was enkel nyph online terwijl ze afgesproken hadden en nyph had geen flauw idee waar de rest zat.
Mwah, SK heeft ook vrij veel gescrimd en zelfs van TSM gewonnen in een aantal scrims, dus een walkover had ik zeker niet verwacht. Wel dat TSM zou winnen.

Vicariously I live while the whole world dies

Ik denk dat TSM wint, maar het zou me niet verbazen als een ander team wint. Eén fout kan al beslissend zijn en zorgen voor een snowball effect.

• Jeffroiscool
Streaming GoT custom 5v5

http://www.twitch.tv/jeffroiscool

League of Legends [Last Updated 22-08-2012]: [EUW] Jeffro (Now:Silver, S1:Bronze), RankedSolo5x5: 1502 [120W/106L], Dominion: 84W, TT: 3W, Normal: 504W

• LikeAKing

Mooi je lane gehouden tegen warwick. Op een gegeven moment outsustainde hij jou
Feli :), ik wil ook een keer meedoen maar ik heb pw week en geen mic.

[Voor 34% gewijzigd door Anoniem: 424927 op 19-01-2012 21:31]

• Jeffroiscool
Anoniem: 424927 schreef op donderdag 19 januari 2012 @ 21:27:
[...]

Mooi je lane gehouden tegen warwick. Op een gegeven moment outsustainde hij jou
Feli :), ik wil ook een keer meedoen maar ik heb pw week en geen mic.
Daarom freezde ik ook de lane bij mij, heb hem dik geoutfarmed ^^

Jeffroiscool schreef op donderdag 19 januari 2012 @ 21:37:
[...]

Ja dat zag ik :) nice gedaan.

• Jeffroiscool
Atlantix gaat als het goed is deze match commentaten met stringr, mijn stream blijft ook up maar is meer van mijn POV :P

Atlantix's Stream:
http://www.own3d.tv/live/94293

• SaphuA
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 31-05 15:24
Geweldig dat commentaar :D

Anoniem: 331512

Waar staan de video's van gister nu precies? als die er al zijn?

• Baristo
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 23-11-2022
Anoniem: 331512 schreef op donderdag 19 januari 2012 @ 22:22:
Waar staan de video's van gister nu precies? als die er al zijn?
Soon™

Ja, ik zou ze ook graag willen zien, is het comentaar opgenomen??

Anoniem: 243552

Het is dat ik samen met drunken aan het spelen ben anders had ik ook zeker de stream gekeken

Het commentaar is goed :)

Anoniem: 331512

Het commentaar is zeer goed inderdaad! alleen hoor ik op het moment niets?

[Voor 49% gewijzigd door Anoniem: 331512 op 19-01-2012 23:01]

Paars heeft gewonnen neem ik aan? Want ik ging even weg. Iedergeval zou dat wel terecht zijn geweest van wat ik gezien had.

Anoniem: 147715

Fuck als ik dit zo zie gaat dit toernooi maokai generfed krijgen of vaak gebanned. Hij is mijn plan om hoger elo te worden gezien ik echt 20-4 in games met hem ben ofzo.

• RBuck
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 11-05 18:39
Jeffroiscool schreef op donderdag 19 januari 2012 @ 21:37:
[...]
Die Warwick was ik dus. Was m'n 2e keer WW ofzo, vond dat ik hem best aardig speelde voor een 2e keer :P Volgende keer een rematch met een champ die ik beter beheers ;)
En dan hopen dat de rest van de lanes niet zo hard kapot gaan... :(

• atlantisx
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 24-07-2021
Anoniem: 331512 schreef op donderdag 19 januari 2012 @ 22:56:
Het commentaar is zeer goed inderdaad! alleen hoor ik op het moment niets?
Iets met toetsenbord tegen me desktop micro's aan/uit knop duwen... We blijven leren iedere game =).
Baristo schreef op donderdag 19 januari 2012 @ 22:45:
[...]
Soon™
Ja, ik zou ze ook graag willen zien, is het comentaar opgenomen??
Hier alvast de link -> http://www.own3d.tv/watch/401376

Hij is nog wel "processing"

• Gropah
  • Registratie: December 2007
  • Niet online

Gropah

Admin Softe Goederen

Oompa-Loompa 💩

Stream had btw op een gegeven moment geen commentaar meer? zag wel die dingen die aangeven wie sprak (nice iets btw, hoe fix je dat), maar hoorde geen stemmen :S

Ja eventjes misverstand. Atlantis had ff geen sound meer en ik dacht dat mijn game bugged was en zweeg ook. We leren er uit !

• atlantisx
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 24-07-2021
Gropah schreef op donderdag 19 januari 2012 @ 23:22:
Stream had btw op een gegeven moment geen commentaar meer? zag wel die dingen die aangeven wie sprak (nice iets btw, hoe fix je dat), maar hoorde geen stemmen :S
Ik was met me toetsenbord tegen de on/of knop van me desktop microfoon aangeklapt. En heb nog wel zo'n mooi verhaal gedaan op dat moment :P!

De teamspeak overlay zou je via http://addons.teamspeak.com/directory/plugins/overlay.html moeten kunnen doen, Alle die plugins werken bij mij echter voor geen meter. Ik heb dus uiteindelijk PlayClaw gebruikt, alle opties behalve teamspeak overlay uit gezet, werkt prima :)!

[Voor 4% gewijzigd door atlantisx op 19-01-2012 23:31]

• Jeffroiscool
atlantisx schreef op donderdag 19 januari 2012 @ 23:20:
[...]

Iets met toetsenbord tegen me desktop micro's aan/uit knop duwen... We blijven leren iedere game =).

[...]

Hier alvast de link -> http://www.own3d.tv/watch/401376

Hij is nog wel "processing"
Het potje in kwestie: http://nl.twitch.tv/jeffroiscool/b/305972590
Was het 2e potje, beetje doorspoelen maargoed :P

Hier 1e potje
http://nl.twitch.tv/jeffroiscool/b/305965400

Ben wel benieuwd naar volledige commentary though. Ik zuigde als Trundle though, zal wel heel veel negative comments hebben gehad Q_Q

4v5, solo bot, solo top, solo mid en een geweldige jungler

global taunt op teemo is me steeds fataal geworden. na ionic spark en malady konden sivir en vayne me absoluut niet meer dood krijgen en ik rende gewoon sneller als de rest.

4v5, en we wonnen met gemak

• LikeAKing
Oh jij bent dus een van de velen die altijd roept. gg so easy! :D

wel slecht van hun team tho.

@jeffro, trundle overleeft makkelijk de jungle, maar zijn ganks zijn minder.

[Voor 48% gewijzigd door LikeAKing op 20-01-2012 10:09]

• psyy138
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 07-05 16:30

psyy138

blackbulls.nl

beter poorten staan tegenwoordig open op school ,,, its lol time ;P

O.R.C. Black Bulls Rugby

• LikeAKing
psyy138 schreef op vrijdag 20 januari 2012 @ 10:09:
beter poorten staan tegenwoordig open op school ,,, its lol time ;P
bij mij ook, alleen onder de les spelen.. :O

[Voor 11% gewijzigd door LikeAKing op 20-01-2012 10:10]

• Drunk3nD3m0n
ik zou hier ook LoL kunnen spelen op mijn werk maar ik denk dan dat ik hier niet lang meer zou werken eigenlijk xD

@jeffro : was die trundle even slecht als je skarner ? :+

• LikeAKing
Drunk3nD3m0n schreef op vrijdag 20 januari 2012 @ 10:25:
ik zou hier ook LoL kunnen spelen op mijn werk maar ik denk dan dat ik hier niet lang meer zou werken eigenlijk xD

Wat voor werk doe je dan :P

• Gideon_92
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 23-05 23:24
Drunk3nD3m0n schreef op vrijdag 20 januari 2012 @ 10:25:

Je bedoelt die skarner die ik eigenlijk nooit heb gezien. Als in ene quote: "Report die pokémon"?

• Drunk3nD3m0n
Server en netwerkbeheerder
Gideon_92 schreef op vrijdag 20 januari 2012 @ 10:39:
[...]

Je bedoelt die skarner die ik eigenlijk nooit heb gezien. Als in ene quote: "Report die pokémon"?
hahaaa lol ja inderdaad report die pokemon :D
jeffro had echt ongelofelijk gefaald dan nog nooit zo slecht gezien :P

• Nidhiki
  • Laatst online: 01-06 12:52
Eergisteren Lux aangeschaft, leek me altijd al leuke champion dus dacht laat ik haar maar eens proberen
eerste 3 potjes waren alle 3 dikke wins, echt super leuke champion met hele mooie burst, zowel early game als late game :)
Zodra ik me ult had en ze bleven met low health rondhangen kon ik ze gewoon lekker neer knallen, geeft goed gevoel :D
Ik wist niet precies hoe ik haar moest bouwen, begon met boots + pots dan doran - sheen - deathcap - lichbane
Dit werkte wel redelijk, iemand nog beter ideeën of is dit wel de beste optie?

---- Live For The Music ---- PSN: Mvbaardwijk

• Intruder
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 21:32
Nidhiki schreef op vrijdag 20 januari 2012 @ 10:46:
Eergisteren Lux aangeschaft, leek me altijd al leuke champion dus dacht laat ik haar maar eens proberen
eerste 3 potjes waren alle 3 dikke wins, echt super leuke champion met hele mooie burst, zowel early game als late game :)
Zodra ik me ult had en ze bleven met low health rondhangen kon ik ze gewoon lekker neer knallen, geeft goed gevoel :D
Ik wist niet precies hoe ik haar moest bouwen, begon met boots + pots dan doran - sheen - deathcap - lichbane
Dit werkte wel redelijk, iemand nog beter ideeën of is dit wel de beste optie?
Glass canon is imho de beste build voor haar. Zonder lich bane, daarvoor moet je namtlijk in de buurt komen voor die ene auto atack, terwijl haar kracht in teamfights juist die range is. Veilig op afstand ontzettend veel damage doen, dat is haar kracht.

In de laning phase is die passive erg leuk tho.

Mijn build is meestal als volgt.
Boots + 3 pots
Dorans ring,
Meyai's soulstealer (lux is simpel om stacks mee te krijgen en houden, long range en veel AOE)
Rabadons deathcap
Void staff
Situational items (misschien een zhonya's voor als je gefocussed word, of een bashees veil voor MR)
Mijn skill priority is als volgt
Q/E/E/W/E/R/E/Q/E/Q/Q/R/QQ/W/W/W/W/W (kan zijn dattie niet helemaal klopt mtog xD)
Die level 1 Q is gewoon voor veiligheid voor als iemand komt ganken of voor onverwachte dingen, na level 2 kun je beginnen met herassen. Proberen je Q te raken, daarna auto atack,E,auto atack.

Op level 3 Kun je beginnen met je E wat vaker te gebruiken voor free herass. hier is namelijk nouwelijks van weg te komen en doet al redelijk wat damage. Ik probeer eigenlijk constant mijn tegenstander laag te houden om hem daarna op level 6 neer te kunnen bursten (als iemand 80% van zijn leven nog heeft kun je hem met een snell Q/E/R/ignite combo afmaken).

De truuk met lux is om al je spels te weten casten in de tijd dat hij gesnared is, daarvoor moet je dus eigenlijk je E al gecast hebben als je Q nog onderweg is. Meteen je ult er achteraan en daarna je E triggeren. Het vergt wel behoorlijk veel oefenen om precies te zien of je Q gaat raken, maar als je dat eenmaal door hebt zijn er weinig mid champions die van je zullen winnen.

Ik run lux zelf met 21/0/9 masteries, samen met flash ignite.
Voor runes ga ik
Reds - magic pen
Yellows - Ap/level
Blues - Mana regen per 5 per level
Quints - AP

Zorg ook altijd dat je genoeg mana hebt voor een volle combo (ongeveer 400 mana voor nodig) Het is lullig als je deze net niet kunt casten.

Voor de rest zorg ik eigenlijk dat mijn ulti bijna altijd on cooldown is, stel mijn ult duurt nog 30 seconden, ga ik mijn lane voorberijden (hard pushen dus) om te verlaten om vervolgens top of bottom te ganken. Je bent namelijk niet afhankelijk van een lane met laag HP, omdat je burst damage zo hoog is.

Zal even kijken of ik nog een paar oude lux games/recordings heb liggen, het is namelijk 1 van mijn main champions en heb met deze tactiek ontzettend veel succes gehad op ranked, maar ook in tournaments.

Edit:
Screenshotje van een aantal lux games van vorig jaar ofzo. Denk ook dat het mijn most played champion is.

-:iRacing profiel:- // LoL EUW = BatsAap //

• Jeffroiscool
Drunk3nD3m0n schreef op vrijdag 20 januari 2012 @ 10:42:
[...]

Server en netwerkbeheerder

[...]

hahaaa lol ja inderdaad report die pokemon :D
jeffro had echt ongelofelijk gefaald dan nog nooit zo slecht gezien :P
En jij stond er ongelooflijk slechter voor als mij dat potje, misschien vergelijk je me teveel met je gebruikelijke speelstijl :D :9~

• Nidhiki
Ah erg bedankt, ja als ik me volledige combo kan raken dan zijn ze vaak gegarandeerd dood als ze niet full hp waren ;) En elke champ die met low hp rond blijft hangen wordt vaak hard afgestraft omdat je ult zo lage CD heeft, dus gebruik hem al lekker vaak :)

• Gideon_92
Jeffroiscool schreef op vrijdag 20 januari 2012 @ 11:14:
[...]

En jij stond er ongelooflijk slechter voor als mij dat potje, misschien vergelijk je me teveel met je gebruikelijke speelstijl :D :9~
Bedoel je nu mij of drunken?

• Jeffroiscool
Gideon_92 schreef op vrijdag 20 januari 2012 @ 11:17:
[...]

Bedoel je nu mij of drunken?
Drunken uiteraard :P

Ben iets minder actief vandaag op het forum though, heb een zeldzaam Exchange 2010 probleem -.-
(Misschien weet jij iets Drunken? XD Zo'n beetje dit probleem maar dan niet opgelost zoals hem: http://www.networksteve.c...he/?TopicId=20582&Posts=5 )

• Drunk3nD3m0n
Jeffroiscool schreef op vrijdag 20 januari 2012 @ 11:19:
[...]

Drunken uiteraard :P

Ben iets minder actief vandaag op het forum though, heb een zeldzaam Exchange 2010 probleem -.-
(Misschien weet jij iets Drunken? XD Zo'n beetje dit probleem maar dan niet opgelost zoals hem: http://www.networksteve.c...he/?TopicId=20582&Posts=5 )
zal er eens naar kijken een ja jeffro ik deed het niet slechter dan jou ik deed veel meer damage en ik kon mid lage goed uithouden MET MEER DAN 5 GANKS van de vijand en 1 faal gank van jou :D

• Blaat
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 15:43

Blaat

Moderator Harde Waren / BBG'er

Hardware Fanaat

Intruder schreef op vrijdag 20 januari 2012 @ 11:06:
[...]

Glass canon is imho de beste build voor haar. Zonder lich bane, daarvoor moet je namtlijk in de buurt komen voor die ene auto atack, terwijl haar kracht in teamfights juist die range is. Veilig op afstand ontzettend veel damage doen, dat is haar kracht.

(Lux verhaal)
Ik moet zeggen dat ik met Lux ook bijna nooit Lich Bane haal. Ze heeft een aardige range met autoattacks, maar niet groot genoeg om voordeel uit lich bane te halen. Ik haal echter wel bijna altijd een ROA. Dat geeft je net wat meer survivability in de laning phase, zeker met die catalyst.

Ikzelf harass continu met mijn E en die level ik ook het eerst. Als de mogelijkheid er is een autoattack erop voor je passive. Als je tegenstander low genoeg is, Q erop en erop ulten. Bijna altijd een kill.

De CD van de ult van lux is zeker lategame laag genoeg om een beetje te spammen.

[Voor 53% gewijzigd door Blaat op 20-01-2012 11:25]

Mijn naam is rood, mijn text is blauw. Jouw post wordt ge-edit, als je niet stopt met dat gemauw.

• Gideon_92
Drunk3nD3m0n schreef op vrijdag 20 januari 2012 @ 11:21:
[...]

zal er eens naar kijken een ja jeffro ik deed het niet slechter dan jou ik deed veel meer damage en ik kon mid lage goed uithouden MET MEER DAN 5 GANKS van de vijand en 1 faal gank van jou :D
Ik ben bijna level6, bijna lvel 6 alleen nog wolves, oh moet wraiths nog... Oh golems ook. "B"

*gank*

• psyy138

psyy138

blackbulls.nl

Ik ben de laatste tijd renekton beetje aan het uitproberen heb hem laatst gekocht ,, maar beste is q maxen als eerste dan w ofzo ? en spelen als offtank neem ik aan. warmogs atmas trinity ofzoiets dergelijks?

O.R.C. Black Bulls Rugby

• Drunk3nD3m0n
psyy138 schreef op vrijdag 20 januari 2012 @ 11:27:
Ik ben de laatste tijd renekton beetje aan het uitproberen heb hem laatst gekocht ,, maar beste is q maxen als eerste dan w ofzo ? en spelen als offtank neem ik aan. warmogs atmas trinity ofzoiets dergelijks?
indeed :D

shoentjes ( merc's uitbouwen )
brutalizer
Watmogs
tri force
en dan kies je maar

• psyy138

psyy138

blackbulls.nl

hoe noem je da ook al weer warmogs/atmas/trinity ,, die 3 samen daar is tog z'n naam voor als ik me nie vergis

O.R.C. Black Bulls Rugby

• Drunk3nD3m0n
Watmoginitytri ti ti ? xD

ik weet het niet nog nooit van gehoord :p

• Cloud
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 00:23
Er is wel een koosnaampje voor warmog+atmas en dat is volgens mij atmogs? :P Afgezien daarvan zou ik het niet weten.

Zijn er al mensen die met Sejuani gespeeld hebben? Eerst leek ze me niet zo erg leuk, maar toch ziet ze er wel uit als een sterke jungler. De range op die Q is enorm bij het ganken.

Never attribute to malice that which can be adequately explained by stupidity. - Robert J. Hanlon
60% of the time, it works all the time. - Brian Fantana

• eehbiertje
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 01-06 10:11
Cloud schreef op vrijdag 20 januari 2012 @ 11:35:
Er is wel een koosnaampje voor warmog+atmas en dat is volgens mij atmogs? :P Afgezien daarvan zou ik het niet weten.

Zijn er al mensen die met Sejuani gespeeld hebben? Eerst leek ze me niet zo erg leuk, maar toch ziet ze er wel uit als een sterke jungler. De range op die Q is enorm bij het ganken.
atmogs is bekende naam met trinity weet ik het zo ook niet..

heb sejuani zelf ook alleen ben er niet super weg van maar ik ben ook geen jungler... met echt een hp build kun je leuk tank spelen met sejuani maar voor de rest is dat het dan ook (in mijn geval) de slow kan irritant zijn maar veel champs maaien haar makkelijk neer

heb nog niet echt een leuke build gevonden om beetje een off-tank te spelen zodat ik toch nog een beetje fatsoenlijk damage kan doen

• Nidhiki
Ik wilde haar ook eerst kopen, maar heb toch maar niet gedaan.. tot nu toe heeft ze nog niet echt veel indruk gemaakt als ik andere mensen met haar zag spelen. En ik ben ook nog maar lvl 17, dus jungle lukt nog niet heel goed. Toch maar RP bewaren voor wat anders ;)

• Swanfield
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 31-03 15:13
[b][message=37535417,noline]
Ik heb haar ook gekocht alleen met het verkeerde idee hehe. Ik ben ook niet echt een jungler en al helemaal niet goed in het spelen van een tank :P Dus was een miskoop imo. Misschien een keer op L30 spelen dunno.

Nu bezig met Kennen en Rumble en die bevallen mij beter :)

Je hoeft niet goed te zijn om de beste te zijn, zolang je maar beter bent dan de rest || Het is niet belangrijk om te winnen, maar het is het enige dat telt

• djengizz
  • Niet online
psyy138 schreef op vrijdag 20 januari 2012 @ 11:31:
hoe noem je da ook al weer warmogs/atmas/trinity ,, die 3 samen daar is tog z'n naam voor als ik me nie vergis

• psyy138

psyy138

blackbulls.nl

da zijn 5 items jonge ik wil er 6 :D

ik noem het gewoon de BOTS build jonge ;)

8) 8) 8)

[Voor 45% gewijzigd door psyy138 op 20-01-2012 11:42]

O.R.C. Black Bulls Rugby

• Drunk3nD3m0n
he he he geniaale commic :D

• Jeffroiscool
psyy138 schreef op vrijdag 20 januari 2012 @ 11:41:
da zijn 5 items jonge ik wil er 6 :D
- Mercury Threads (1 is genoeg) + Wit's End + FoN = OP

• psyy138

psyy138

blackbulls.nl

ja maar dan heb je 7 items :)
of wil je frozen mallet weg hebben

[Voor 38% gewijzigd door psyy138 op 20-01-2012 11:46]

O.R.C. Black Bulls Rugby

• Jeffroiscool
psyy138 schreef op vrijdag 20 januari 2012 @ 11:46:
ja maar dan heb je 7 items :)
of wil je frozen mallet weg hebben
Ik zei dan ook MINUS Mercury Threads! :D

• SaphuA
Mensen! Benieuwd naar jullie mening.

Blitzcrank jungle:

Early wriggles
of:
Early Philo. Stone. + Tear

Edit: Zelf meer succes met Philo. Stone + Tear, maar benieuwd naar feedback.

[Voor 27% gewijzigd door SaphuA op 20-01-2012 11:53]

• psyy138

psyy138

blackbulls.nl

Jeffroiscool schreef op vrijdag 20 januari 2012 @ 11:48:
[...]

Ik zei dan ook MINUS Mercury Threads! :D
dat bedoel ik ook dan zit je met 7 ,

frozen mallet , warmogs , atmas , trinity , die schoenen ,, fon ,, wits end :)

O.R.C. Black Bulls Rugby

SaphuA schreef op vrijdag 20 januari 2012 @ 11:53:

Blitzcrank jungle:

Early wriggles
of:
Early Philo Stone. + Tear
Hmm. Wriggles is sowieso goed voor je early, tear dan weer meer voor je late & shield.

Gebruik je attack speed op hem ? Indien niet zou ik voor tear gaan.

[Voor 5% gewijzigd door Anoniem: 384763 op 20-01-2012 11:55]

• Intruder
SaphuA schreef op vrijdag 20 januari 2012 @ 11:53:

Blitzcrank jungle:

Early wriggles
of:
Early Philo. Stone. + Tear

Edit: Zelf meer succes met Philo. Stone + Tear, maar benieuwd naar feedback.
+ nog boots is dit een goede build :P zonder wriggles word de jungle van blits later zooo ontzettend traag.

• Drunk3nD3m0n
psyy138 schreef op vrijdag 20 januari 2012 @ 11:53:
[...]

dat bedoel ik ook dan zit je met 7 ,

frozen mallet , warmogs , atmas , trinity , die schoenen ,, fon ,, wits end :)
herp die derp MINUS betekent MIN ( - <-- Dat tekentje )
dat betekent weglaten uit de reeks of in een wiskundige term bekeken aftrekken
dus we laten de mercury threads weg en 7 items min ( - ) 1 = 6

• Gideon_92
Waarom zou je in godsnaam voor double boots gaan?

Anoniem: 211238

Meer Mres? :)

-> Dit is Pyrrian btw

• Cloud
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 00:23
Gideon_92 schreef op vrijdag 20 januari 2012 @ 12:06:
[...]

Je hebt twee voeten toch?

Het is een lollig bedoeld plaatje, niet een daadwerkelijke build. :p

Never attribute to malice that which can be adequately explained by stupidity. - Robert J. Hanlon
60% of the time, it works all the time. - Brian Fantana

• Convo
  • Laatst online: 14-04 20:49
Gideon_92 schreef op vrijdag 20 januari 2012 @ 12:06:
[...]

Dus je wilt zeggen dat de metagolem voortaan maar op 1 schoen moet lopen?

[Voor 30% gewijzigd door Convo op 20-01-2012 12:13]

• Killertjuh
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 31-05 12:50
Cloud schreef op vrijdag 20 januari 2012 @ 12:13:
[...]

_/-\o_

• Fanatic_FS
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 31-05 06:09

Fanatic_FS

Rated T for Troll™

Bouwt men uberhaupt tears (manamune) op jungle blitz?
ik zou zelf in de volgende volgorde bouwen
Wriggles (geeft je sustain, jungle spd en een ward)
Boots (uitbouwen naar mercs meestal)
Sheen (later triforce)
Frozen heart
Banshee's
Guardian Angel

Zonder manamune is blitz toch nog heel sterk hoor, heb je echt niet nodig voor dmg te doen.

[specs]

• Gropah
  • Niet online

Gropah

Admin Softe Goederen

Oompa-Loompa 💩

Drunk3nD3m0n schreef op vrijdag 20 januari 2012 @ 11:55:
[...]

herp die derp MINUS betekent MIN ( - <-- Dat tekentje )
dat betekent weglaten uit de reeks of in een wiskundige term bekeken aftrekken
dus we laten de mercury threads weg en 7 items min ( - ) 1 = 6
trinity + frozen + warmog + atma + merc == 5. Dan nog +Wit + FoN == 7. Dat is dus 1 meer dat je kan, en dan heb je dus maar 1 merc boots...

• Snappie88

Snappie88

Mr. Hollywood

Cloud schreef op vrijdag 20 januari 2012 @ 12:13:
[...]

Het is een lollig bedoeld plaatje, niet een daadwerkelijke build. :p
Ik wou al zeggen, een two handed mace in één hand, een spear in de andere, dat zou een fury warrior misschien kunnen maar die kunnen geen spears dragen :(

/WoW-nerd van vroegâh

Surfin' paradise!

• Gropah
  • Niet online

Gropah

Admin Softe Goederen

Oompa-Loompa 💩

Snappie88 schreef op vrijdag 20 januari 2012 @ 12:30:
[...]

Ik wou al zeggen, een two handed mace in één hand, een spear in de andere, dat zou een fury warrior misschien kunnen maar die kunnen geen spears dragen :(

/WoW-nerd van vroegâh
maar het is een gollem, die zijn OP dus die kunnen wel 2 two handers tegelijk dragen en gebruiken!

• SaphuA
@gr00v; geen AS (behalve wat van masteries) 21-9 masteries en bruiser runes. Met AS runes lever je teveel defense in die je early hard nodig hebt imo.

@Fantaic_FS; Tear is een must op Blitzcrank vanwege zijn passive imo.

@Intruder; je antwoord is een beetje vaag, maar volgens mij bedoel je dat je voor early Wriggles zou gaan?

Voordelen Wriggles;
- Jungle clear speed gaat iets omhoog, maar imo werkt Wriggles beter samen met champs met een hoge attackspeed.
- Free wards.
- Handig voor dragon / baron.

Nadelen Wriggles:
- Voegt qua stats niet veel toe mid / end game.
- Je hebt geen early Tear en Philo. Stone ( > minder mana en gold mid-game).
- Je hebt pas veel later je core.

[Voor 6% gewijzigd door SaphuA op 20-01-2012 12:41]

• Intruder
SaphuA schreef op vrijdag 20 januari 2012 @ 12:40:
@gr00v; geen AS (behalve wat van masteries) 21-9 masteries en bruiser runes. Met AS runes lever je teveel defense in die je early hard nodig hebt imo.

@Fantaic_FS; Tear is een must op Blitzcrank vanwege zijn passive imo.

@Intruder; je antwoord is een beetje vaag, maar volgens mij bedoel je dat je voor early Wriggles zou gaan?

Voordelen Wriggles;
- Jungle clear speed gaat iets omhoog, maar imo werkt Wriggles beter samen met champs met een hoge attackspeed.
- Free wards.
- Handig voor dragon / baron.

Nadelen Wriggles:
- Voegt qua stats niet veel toe mid / end game.
- Je hebt geen early Tear en Philo. Stone.
- Je core duurt langer om af te maken.
komt het wel op neer idd. zonder is zijn jungle te traag imho

• Fanatic_FS
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 31-05 06:09

Fanatic_FS

Rated T for Troll™

CDR is een must op blitz, tear niet.
Sheen, banshees en frozen heart geeft genoeg mana.

Btw, blitz heeft toch juist hoge attackspeed dankzij zijn W?

[Voor 26% gewijzigd door Fanatic_FS op 20-01-2012 12:43]

[specs]

• SaphuA
@Intruder, jungle clear speed is acceptabel zonder Wriggles (zie ook hieronder).

@Fanatic, en die mana omzetten naar AD is nu net waarom Tear -> Manamu zo goed werkt op Blitz.

Hij heeft idd hoge attackspeed dankzij zijn W, maar als je voor Wriggles gaat ipv Tear + Philo. Stone heb je te weinig mana(regen) om deze te kunnen spammen early game. En zonder die attackspeed proc'd je Wriggles weer minder vaak.

[Voor 43% gewijzigd door SaphuA op 20-01-2012 12:53]

• Snappie88

Snappie88

Mr. Hollywood

Blitz heeft gewoon beide nodig om fatsoenlijk mee te kunnen komen. Ik vind een Tear een must voor hem, Wriggle bouw ik op de meeste junglers eigenlijk wel (uitgezonderd de APers zoals Amumu en Fiddle).

Surfin' paradise!

De voornaamste vraag is of je clear snelheid in de eerste 10 a 15 minuten voldoende is zonder wriggles. Als dat antwoord ja is, heb je wriggles (madred) niet nodig. Later in het spel is je jungle snelheid niet meer zo van belang want dan moet je tegenwoordig als jungler toch al je buffs weggeven. Tegenwoordig kunnen AP carries namelijk ineens niet meer zonder blue en flipt een AD carry helemaal door als de jungler de red buff voor zichzelf pakt. De verwachting is dat de jungler elke minuut alle 3 de lanes komt ganken, niets van hun farm pakt, alle buffs weggeeft, TOCH bijblijft in levels en alle kills vanuit de ganks aan hun geeft.

• SaphuA
So true :D
Gister nog zo'n game. Ik speelde Jungle Jarvan en stond 0/1/3 na een minuut of 10 (death was omdat ik als lvl 3 bij het ganken van mid een foutje maakte, in towerrange kwam en toevallig net werd gebind door morgana). Maargoed, ik had na 10 minuten dus al 3 succesvolle ganks gedaan, waarvan 2 op mid en 1 op top. Bottom was continue aan het pushen waardoor ik niet kon ganken, maar deed het ook qua resultaten aardig goed: ze stonden voor in kills en farm. Ik besloot dus om mid en top wat meer te steunen omdat die lastigere matchups hadden en bot te laten voor wat het is.

Even later wordt er bot 1 gekilld, niet eens door een gank ofzo... nee gewoon een domme fout van hunzelf (taric facechecken en door vayne de muur ingeschoten worden). JUNGLER Y U NO GANK BOT?! Dus ik netjes uitleggen dat top en mid mn hulp meer nodig hadden en dat bot wel prima ging en dus minder ganks nodig had. NOOB JUNGLER L2P. Uiteindelijk ben ik die game met iets van 4/6/25 ofzo geeindigd en hebben we gewonnen, mede door veel succesvolle ganks en de zieke towerdives die je met J4 kan doen (250 armor en 3k+ health, what tower damage?). Toen was ik ineens geen noob meer.

• Dreanor
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 23:31

Dreanor

Joene

Klopt, maar het komt van twee kanten natuurlijk.

Zo is een jungler die nooit zijn jungle uitkomt ook gewoon game breaking. ;)

Edit; Nu zeg ik niet dat dit bij jou het geval is! Maar in het algemeen, junglers die nooit hun jungle uit komen!

[Voor 31% gewijzigd door Dreanor op 20-01-2012 13:13]

PlayerUnknown's Battleground: TryingDutchman

• djengizz
  • Niet online
Vicarious schreef op vrijdag 20 januari 2012 @ 12:56:
De voornaamste vraag is of je clear snelheid in de eerste 10 a 15 minuten voldoende is zonder wriggles.
Blitz kies je vanwege zijn goede ganks, niet vanwege zijn snelle jungle. Dat maakt hem minder een farming jungler maar meer een roamer / ganker.

Hierdoor is imo de noodzaak van wriggles wat kleiner juist omdat hij zo goed ganked en vs een jungler met een snellere clear toch achterkomt als de ganks niet lukken. Misschien nog steeds verstandig hoor (ik hem hem nooit gejungled) maar clear snelheid is niet de enige overweging.
djengizz schreef op vrijdag 20 januari 2012 @ 13:13:
[...]

Blitz kies je vanwege zijn goede ganks, niet vanwege zijn snelle jungle. Dat maakt hem minder een farming jungler maar meer een roamer / ganker.

Hierdoor is imo de noodzaak van wriggles wat kleiner juist omdat hij zo goed ganked en vs een jungler met een snellere clear toch achterkomt als de ganks niet lukken. Misschien nog steeds verstandig hoor (ik hem hem nooit gejungled) maar clear snelheid is niet de enige overweging.
Maar je moet wel zorgen dat je snel levelt om te zorgen dat je ganks sterk zijn. Met 1 skill kun je niet (goed) ganken, je hebt ze eigenlijk allemaal nodig. Je clearsnelheid is dus zeker early game wel degelijk belangrijk naar mijn mening. Later is dat veel minder van belang om redenen die ik al eerder genoemd heb.

Dreanor schreef op vrijdag 20 januari 2012 @ 13:12:
Klopt, maar het komt van twee kanten natuurlijk.

Zo is een jungler die nooit zijn jungle uitkomt ook gewoon game breaking. ;)

Edit; Nu zeg ik niet dat dit bij jou het geval is! Maar in het algemeen, junglers die nooit hun jungle uit komen!
Tuurlijk is dat niet goed. Maar die knakker ziet toch dat ik na 10 minuten 3 assists heb? Denkt ie dat ik assists krijg omdat ik de blauwe buff kill ofzo?

edit: IEM is trouwens weer van start. Nu komt DIG vs M5 (voorheen: Empire). Stream, schema en resultaten: http://iemkiev.leagueoflegends.com/

[Voor 12% gewijzigd door Vicarious op 20-01-2012 13:36]

@ LikeAKing Ik zeg eigenlijk nooit easy game.

dan zeg ik of niets of GG of WP.

heb echt zo'n hekel aan GG easy >_>
heb ze wel verteld dat we de win verdiend hadden met 4v5 en daar waren ze het wel mee eens :P

Weer zin in IEM, is altijd leuk om die super games te zien

[Voor 12% gewijzigd door Anoniem: 243552 op 20-01-2012 13:43]

Pagina: 1 ... 77 78 79 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
In de topicstart is heel veel informatie te vinden. Dus voor zaken als de patchnotes, champion rotation en bijvoorbeeld hoe je in contact kunt komen met andere LoL Tweakers, kun je daar terecht! :)

Voor de slowchatters onder ons is er natuurlijk het chatkanaal in-game (dat veel te rustig is), maar tegenwoordig ook een IRC kanaal!

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee