[PC] League of Legends - Deel 5 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 76 ... 79 Laatste
Acties:
  • 150.491 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeffroiscool
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 26-04-2024

League of Legends [Last Updated 22-08-2012]: [EUW] Jeffro (Now:Silver, S1:Bronze), RankedSolo5x5: 1502 [120W/106L], Dominion: 84W, TT: 3W, Normal: 504W

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is er iemand die deze game op een mac speelt? Ik zou em graag native willen draaien. Doe het nu via Parallels in Coherence mode maar dat gaat uiteraard niet zo fijn als native...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• atlantisx
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 24-07-2021
Verwijderd schreef op woensdag 18 januari 2012 @ 22:30:
Is er iemand die deze game op een mac speelt? Ik zou em graag native willen draaien. Doe het nu via Parallels in Coherence mode maar dat gaat uiteraard niet zo fijn als native...
Even mailen naar support@riotgames.com voor mac beta client.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Cloud schreef op woensdag 18 januari 2012 @ 22:23:
Ik vond het commentaar absoluut niet slecht hoor, al kon je dan merken dat het de eerste keer was. Jullie hadden wel nuttige dingen te vertellen en misten ook niet echt dingen voor mijn gevoel :)

Ik vroeg me júist af wie het waren omdat ik het commentaar wél aangenaam vond, i.t.t. andere Nederlanders die ik wel eens gehoord heb. :P
thx man. Vond het leuk om doen eerlijk gezegd en voor mijn part voor herhaling vatbaar.

Repetitio est mater studiorum

Was niet scherp, moet beter lukken als ik es niet om 5u moet opstaan misschien en gemakkelijk afdwaal :P Gelukkig was atlantis vrij spot on met de fights.

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 18-01-2012 22:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SaphuA
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 10-09 22:00
WTF! Net de raarse ranked game ooit met Vraatje gehad...

Ik Blitz jungle (te pro!) en Vraatje Anivia mid. Onze bot ging enorm slecht en onze top was ook niet alles. Kortom, faalpot. Tegenstander kreeg het voor elkaar om alle 3 de torens van alle lanes kapot te krijgen terwijl wij nog geen een turret down hadden.

Tot de Teemo van de tegenstander een domme fout maakte waardoor wij uiteindelijk Baron kregen en zo een voorsprong opbouwde en beetje bij beetje hun turrets kapot kregen. En we kregen het voor elkaar om uiteindelijk gewoon te winnen! |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SaphuA schreef op woensdag 18 januari 2012 @ 23:19:
WTF! Net de raarse ranked game ooit met Vraatje gehad...

Ik Blitz jungle (te pro!) en Vraatje Anivia mid. Onze bot ging enorm slecht en onze top was ook niet alles. Kortom, faalpot. Tegenstander kreeg het voor elkaar om alle 3 de torens van alle lanes kapot te krijgen terwijl wij nog geen een turret down hadden.

Tot de Teemo van de tegenstander een domme fout maakte waardoor wij uiteindelijk Baron kregen en zo een voorsprong opbouwde en beetje bij beetje hun turrets kapot kregen. En we kregen het voor elkaar om uiteindelijk gewoon te winnen! |:(
Jap, als trolls de game ingaan en uiteindelijk met zijn twee hard carry'en. (OMG BLITZ JUNGLE? OMG NO MORGANA BAN? GG MID)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

atlantisx schreef op woensdag 18 januari 2012 @ 22:34:
[...]

Even mailen naar support@riotgames.com voor mac beta client.
En dan? krijg ik em dan of zit je me nu te trollen O+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cloud
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 17-09 10:39

Cloud

FP ProMod

Ex-moderatie mobster

Verwijderd schreef op woensdag 18 januari 2012 @ 23:27:
[...]

Nee hoor. Er was eerst zelfs officiële Mac support vanuit Riot zelf; maar dat is opgeheven. Ik denk dat je de client echter nog wel van ze kunt krijgen en volgens mij doelt atlantisx daar ook op. :)

Never attribute to malice that which can be adequately explained by stupidity. - Robert J. Hanlon
60% of the time, it works all the time. - Brian Fantana

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• atlantisx
Verwijderd schreef op woensdag 18 januari 2012 @ 23:27:
[...]

Ik troll alleen ingame :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Maar ff serieus, waar doel je dan op?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• atlantisx
Verwijderd schreef op woensdag 18 januari 2012 @ 22:30:
Is er iemand die deze game op een mac speelt? Ik zou em graag native willen draaien.
Verwijderd schreef op woensdag 18 januari 2012 @ 23:52:
[...]
Maar ff serieus, waar doel je dan op?
Als je support@riotgames.com mailt sturen zij je de Mac Client (beta). Daar doel Ik op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rxs
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 28-06-2022

rxs

Of deze eens proberen: http://www.boompje.net/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Net zo'n mooie game gehad, 5v5 ranked. begin ging goed. daarna stomme fouten gemaakt en uiteindelijk dankzij een anni ult 4 mensen van hun team stunned, fiddle ult erin, graves ult erop en bam, teamfight gewonnen. inhib down halen, twee towers en nexus

GG

zijn replays en fraps van, worden wellicht nog gedeeld

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op donderdag 19 januari 2012 @ 00:08:
Net zo'n mooie game gehad, 5v5 ranked. begin ging goed. daarna stomme fouten gemaakt en uiteindelijk dankzij een anni ult 4 mensen van hun team stunned, fiddle ult erin, graves ult erop en bam, teamfight gewonnen. inhib down halen, twee towers en nexus

GG

Ik heb net een game gespeeld waarbij de tegenstander onze nexus op 60 health had en wij alsnog wonnen :D

Vicariously I live while the whole world dies

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SilentSimon
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 12-09 19:31

SilentSimon

Have you been hopped?

God ik word zo moe van mensen die nieuwe champs als eerste gaan uitproberen in een normal game...

'yeah sorry my first time as nidalee'

Ligt het aan mij? Ik vind het gewoon asociaal tegen teamgenoten dat je dat doet. Probeer het dan eerst uit op bots denk ik dan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

bots geven niet echt een goed beeld imo. daarop kun je niet alles testen, dan own je altijd. daarna moet je het nog in een game doen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Intruder
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 17:09
Verwijderd schreef op donderdag 19 januari 2012 @ 03:21:
bots geven niet echt een goed beeld imo. daarop kun je niet alles testen, dan own je altijd. daarna moet je het nog in een game doen
Dit idd, je speelstijl met een bepaalde champion klopt gewoon niet als je hem tegen bots probeerd. Ik test champions dan zelf ook altijd in normal games. Echter wil ik wel eerst precies weten wat de skils doen, met een beetje common sense kun je dan ook wel nagaan welke skill combo's goed zijn en wat je als eerste wil levelen.

-:iRacing profiel:- // LoL EUW = BatsAap //

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• axel101
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 06-05-2021
Gisteren heb ik de colorblind mode geprobeerd. (Zover ik weet ben ik geen kleurenblind :+ ) Maar ik moet zeggen dat het er erg goed uitziet. Ik vind het zelf een stuk makkelijker in teamfights om de goede champ eruit te picken. Heel vaak had ik namelijk dat ik nog wel is verkeerd wil healen, verkeerde aanval etc.

om dit in te schakelen ga je ingame naar options (esc) -> video -> onderaan het vinkje voor colorblind mode.

League of Legends EUW: IBullit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeffroiscool
Verwijderd schreef op donderdag 19 januari 2012 @ 00:08:

GG

Helaas was Twitch.TV even down anders had ik hem ook nog opgenomen xD

Ik ben genoemde Annie. Zag Irelia aan komen lopen om te initiaten, zie 4 man paar meter verderop achter haar aan waggelen. Boom Tibbers Stun + W + Graves Ult + Fiddle Ult = ACED. En direct finishen maar :D

Edit: Wel nog de replay hier: http://puu.sh/dSCf

[ Voor 3% gewijzigd door Jeffroiscool op 19-01-2012 09:11 ]

League of Legends [Last Updated 22-08-2012]: [EUW] Jeffro (Now:Silver, S1:Bronze), RankedSolo5x5: 1502 [120W/106L], Dominion: 84W, TT: 3W, Normal: 504W

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SHEePYTaGGeRNeP
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 15-09 13:41

SHEePYTaGGeRNeP

EUW: Dragon Hodor

Met hoeveel FPS speel jij Jeffro als je livestreamed?

EUW: Dragon Sheepy | Doubledutchdragons.nl | Diamond II - updated 29-11-2014

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeffroiscool
SHEePYTaGGeRNeP schreef op donderdag 19 januari 2012 @ 09:07:
Met hoeveel FPS speel jij Jeffro als je livestreamed?
Varieert van 50 tot 60 FPS :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SHEePYTaGGeRNeP

SHEePYTaGGeRNeP

HMM, als ik alleen xsplit al aanzet ga ik ineens naar de 30 fps :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!
SilentSimon schreef op donderdag 19 januari 2012 @ 02:14:
God ik word zo moe van mensen die nieuwe champs als eerste gaan uitproberen in een normal game...

'yeah sorry my first time as nidalee'

Ligt het aan mij? Ik vind het gewoon asociaal tegen teamgenoten dat je dat doet. Probeer het dan eerst uit op bots denk ik dan.
Als je dat niet wilt moet je ranked gaan spelen. Daar mag je mensen hierop aanspreken, in normals niet. Je moet toch ergens beginnen? Bot zijn gewoon waardeloos, daar win je van met 2 handen op je rug.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeffroiscool
SHEePYTaGGeRNeP schreef op donderdag 19 januari 2012 @ 09:19:
HMM, als ik alleen xsplit al aanzet ga ik ineens naar de 30 fps :/
Afbeeldingslocatie: http://puu.sh/dSDI
Zorg dat Aero uitstaat.

Afbeeldingslocatie: http://puu.sh/dSDM
Je preset is ook van belang, deze bepaald of je stream van je CPU of van je bandwidth gaat afhangen.

Afbeeldingslocatie: http://puu.sh/dSDZ
Als je in dit scherm op het edit knopje naast de codec drukt krijg je het onderstaande.

Afbeeldingslocatie: http://puu.sh/dSE1
Low Quality is niet echt Low Quality en wil je hoger heb je eigenlijk een SSD nodig.

Afbeeldingslocatie: http://puu.sh/dSEd
En dat gele scherm

Ik stream zelf Dxtory op 60 FPS maar laat dat weer omzetten naar 30 via Xsplit. Maakt ook een huge impact :0

Afbeeldingslocatie: http://puu.sh/dSEn

Denk aan je CPU, die processing threads kunnen het zoveel beter :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vicarious schreef op donderdag 19 januari 2012 @ 09:21:
[...]

Als je dat niet wilt moet je ranked gaan spelen. Daar mag je mensen hierop aanspreken, in normals niet. Je moet toch ergens beginnen? Bot zijn gewoon waardeloos, daar win je van met 2 handen op je rug.
Kan het niet helpen maar met champions die ik nog nooit gespeeld heb speel ik meestal wel een botgame. Vind het uittesten van alle skills en combos leuker dan er over te lezen. Je moet natuurlijk geen conclusies trekken uit fights (solo of team) want die zijn zoals eerder aangegeven zeker niet representatief met de werkelijkheid. Vooral met champions waar ik nog nooit mee gejungled heb, ga ik een bot of customgame doen zodoende dat als ik routes uitprobeer, mijn team daar het slachtoffer niet moet van zijn.

Trouwens vanavond nog een gamepje ? Het spectaten smaakt naar meer. De laatste game was echt wel leuk om volgen met de comebacks.

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 19-01-2012 09:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SHEePYTaGGeRNeP

SHEePYTaGGeRNeP

Staat uit.
Jeffroiscool schreef op donderdag 19 januari 2012 @ 09:27:
[afbeelding]
Je preset is ook van belang, deze bepaald of je stream van je CPU of van je bandwidth gaat afhangen.
Ik heb hem op Ultra fast staan.
[afbeelding]
Als je in dit scherm op het edit knopje naast de codec drukt krijg je het onderstaande.

[afbeelding]
Low Quality is niet echt Low Quality en wil je hoger heb je eigenlijk een SSD nodig.
Heb ik ook.
[afbeelding]
En dat gele scherm

Ik stream zelf Dxtory op 60 FPS maar laat dat weer omzetten naar 30 via Xsplit. Maakt ook een huge impact :0
Ik heb allebei op 25 fps staan o.o
[afbeelding]
Denk aan je CPU, die processing threads kunnen het zoveel beter :P
Die heb ik ook op 4 staan alleen multi GPU Fix is voor SLI / Crossfire neem ik aan?

Toch bedankt voor de screenshots ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik las vandaag over iemand die een lane Zilean/Eve had gespeeld. Zilean kon zo onzichtbare bommetjes op Eve plaatsen, da's best geinig! Zeker early game als ze nog geen pinks en oracles hebben e.d.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat vinden jullie van Warwick?

Ik speel hem heel erg vaak. Is mijn favoriete char. Maar ik ben nog lowlevel en doe alleen normale blind pick games.
Je kan hem spelen als solo-lane top, maar het sterkst vind ik hem als jungle met onhit items bouwen.

Hij voelt alleen nogal 'lacking' in team fights. En voor level 6 is hij useless voor ganken aangezien geen cc. Daarna is zijn ult uitermate geschikt voor ganken uiteraard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Intruder
Klopt, die lane heb ik ook wel eens gespeeld. Ontzettend irritant, maar, viable? valt best tegen :P Tenzij de lane tegenover je geen heals heeft is het wel leuk ;).

Eerder toen je nog sunfires kon stacken was dat ook gaaf met eve, 5 sunfire capes + boots en een beetje rond rennen :D. Ik was dan nog wel laag level toen dit nog kon en wisten spelers toen nog niet van oracles en pink wards maar toch!. Was wel ontzettend leuk om te doen xD.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op donderdag 19 januari 2012 @ 10:00:
Wat vinden jullie van Warwick?

Ik speel hem heel erg vaak. Is mijn favoriete char. Maar ik ben nog lowlevel en doe alleen normale blind pick games.
Je kan hem spelen als solo-lane top, maar het sterkst vind ik hem als jungle met onhit items bouwen.

Hij voelt alleen nogal 'lacking' in team fights. En voor level 6 is hij useless voor ganken aangezien geen cc. Daarna is zijn ult uitermate geschikt voor ganken uiteraard.
Je zegt het zelf eigenlijk al. Niet echt CC dus in teamfights kun je alleen maar een beetje rondrennen. Als je het goed doet ga je vol achter de carries aan om ze uit de fights te jagen. In principe ben je namelijk gewoon zo'n beetje onkwetsbaar met je tankyness en dikke heal (haal spirit visage!). Echter is bovenop wat je noemt zijn jungle ook zeer traag in vergelijking met andere junglers als Lee Sin, Skarner en Udyr, dus er is momenteel geen reden voor mij om hem te kiezen, behalve in sommige gevallen als 'veilige' solo top keuze.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

En nu ik wat hoger kom en iedereen dus meer runes ed heeft (ben zelf pas lvl 15) is ie nieteens zo tanky meer hehe. Dus in teamfights overal doorheen rennen is ook amper een optie meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 19 januari 2012 @ 10:06:
En nu ik wat hoger kom en iedereen dus meer runes ed heeft (ben zelf pas lvl 15) is ie nieteens zo tanky meer hehe. Dus in teamfights overal doorheen rennen is ook amper een optie meer.
Hetgeen warwick het best doet in teamfights in mijn ogen is gewoon op de carry springen zodanig dat je team deze in een mum van tijd kan neerbursten. Na de fight als die in jullie voordeel beslecht wordt, kan je makkelijk kills ophalen met zijn E-skill.

Zeggen dat hij enkel viable op top is zou ik nog niet zo snel durven stellen. Het kan, maar ik zou hem nog es moeten testen sinds de buff van gisteren die hij heeft. Op het eerste gezicht leek het me van wel.

@Zilean Eve combo. Ik heb es trollgame gehad waar ik yorick was en me collega zilean. Bommetjes op die ghouls die automatisch de enemy chasen is hard lachen en zonen tegelijker tijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Intruder
@gr00v
En als je de troll dan late game nog wilt voortzetten moet je er nog een karhtus bij doen ;)
Karthus rent in, doet shit laods of dmg ----> zilean ult,
Komt terug, doet weer veel dmg, -----> yorick ult,
Daarna kun je er alweer suicidal in rennen en dan heb je je eigen passive nog.

Met deze combo heb ik ooit een 3 v 5 aram gewonnen (ja we hadden gewoon mazzel met het team xD) karthus kon gewoon in zijn eentje zo hun hele team afslachten met zn AOE.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Intruder schreef op donderdag 19 januari 2012 @ 10:17:
@gr00v
En als je de troll dan late game nog wilt voortzetten moet je er nog een karhtus bij doen ;)
Karthus rent in, doet shit laods of dmg ----> zilean ult,
Komt terug, doet weer veel dmg, -----> yorick ult,
Daarna kun je er alweer suicidal in rennen en dan heb je je eigen passive nog.

Met deze combo heb ik ooit een 3 v 5 aram gewonnen (ja we hadden gewoon mazzel met het team xD) karthus kon gewoon in zijn eentje zo hun hele team afslachten met zn AOE.
Karthus, Yorick, Tryndamere, Zilean en Vayne en dan allemaal (behalve Vayne) revive nemen. Hilariteit gegarandeerd. The unkillables. Ohja, en je hebt nog aardige lanes ook:

- Yorick solo top
- Karthus mid
- Vayne en Zilean (support) bot
- Tryndamere jungle

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LikeAKing
  • Laatst online: 12-08-2024
Karthus met teleport en revive :*

Maar heb rumble gekocht, is ie goed? :D tier 1 momenteel, maar ik weet niet of ik element moet geloven

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xanaroth
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 06-06 18:07
Vicarious schreef op donderdag 19 januari 2012 @ 10:21:
[...]

Karthus, Yorick, Tryndamere, Zilean en Vayne en dan allemaal (behalve Vayne) revive nemen. Hilariteit gegarandeerd. The unkillables. Ohja, en je hebt nog aardige lanes ook:

- Yorick solo top
- Karthus mid
- Vayne en Zilean (support) bot
- Tryndamere jungle
Zowieso karthus met revive is hilarisch. Gevecht 'net' verliezen, revive gebruiken en met ult alsnog 1 of meerdere kills pakken. Is een van de weinige waarop ik revive zou gebruiken.

[ Voor 4% gewijzigd door Xanaroth op 19-01-2012 10:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Intruder
LikeAKing schreef op donderdag 19 januari 2012 @ 10:23:
Karthus met teleport en revive :*

Maar heb rumble gekocht, is ie goed? :D tier 1 momenteel, maar ik weet niet of ik element moet geloven
Rumble is heel erg sterk. Doet erg veel damage, heeft een goede slow en movement speed steroids. Een goed geplaatste ult kan teamfights winnen voor je team.

Om rumble fatsoenlijk te spelen heb je wel even oefening nodig tho ;).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LikeAKing
Intruder schreef op donderdag 19 januari 2012 @ 10:38:
[...]

Rumble is heel erg sterk. Doet erg veel damage, heeft een goede slow en movement speed steroids. Een goed geplaatste ult kan teamfights winnen voor je team.

Om rumble fatsoenlijk te spelen heb je wel even oefening nodig tho ;).
Weet je een goede build voor hem? Ik hoor steeds tanky ap, maar guides vertellen me full ap te gaan.
Ik dacht zelf aan: Merc threads > Ryalais > WotA > Zonya's > Force of Nature > Rabandon/GA/situational

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

LikeAKing schreef op donderdag 19 januari 2012 @ 10:41:
[...]

Weet je een goede build voor hem? Ik hoor steeds tanky ap, maar guides vertellen me full ap te gaan.
Ik dacht zelf aan: Merc threads > Ryalais > WotA > Zonya's > Force of Nature > Rabandon/GA/situational
Je moet sowieso een Hextech revolver halen voor de sustain, die je dan later uitbouwd naar WotA. Rylias en deathcap zou ik doen en dan nog van defensive dingen idd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LikeAKing
Hm dan zit het wel goed, zo bouw ik Vladimir ook, en op Morde word ook vaak zo'n build gebruikt. In Custom game deed mijn WotA trouwens vrij weinig, 20 heal per seconde met mijn flamethrower ^^, is rumble vooral lategame of meer early.

[ Voor 41% gewijzigd door LikeAKing op 19-01-2012 10:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Intruder
LikeAKing schreef op donderdag 19 januari 2012 @ 10:49:
Hm dan zit het wel goed, zo bouw ik Vladimir ook, en op Morde word ook vaak zo'n build gebruikt. In Custom game deed mijn WotA trouwens vrij weinig, 20 heal per seconde met mijn flamethrower ^^, is rumble vooral lategame of meer early.
En toch is WoTA echt wel een must, niet persee op je flame thrower. Die doet namelijk weinig damage op minions (veel op champions) en is AOE dus healt ie je maar voor 30% van de damage dealt, je slow echter doet een decent ammount of damage en is single target. Die zal dus een stuk meer healen. Hextech revolver early is dus wel aan aanrader.

Voor de rest kan ik aanraden om zo vroeg mogelijk je rylais te halen. Die zorgt er voor dat je iemand easy kan chasen en dat mensen eigenlijk niet van je weg kunnen flashen.

Ik speel hem meestal full ap, maar tanky AP is ook wel een erg goede keuze. denk aan, zhonya's hourglass/abyssal scepter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

LikeAKing schreef op donderdag 19 januari 2012 @ 10:41:
[...]

Zonya heeft zo weinig nut. Je bent niet typisch een squishy mage en je hebt ook geen skills die doorgaan tijdens Active zoals Kennen/Karth/Morg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tjukkie
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 13-11-2024
wat een heerlijke item is Ionic Spark. Speel vaak Teemo en hij past zo in m'n build. Heb nog niet precies berekend of de sparks een meerwaarde hebben t.o.v. andere items, maar vind de graphics leuk. :+ Veel mensen zijn ook nog verrast en vragen zich af wat voor item dat is 8)7

[ Voor 16% gewijzigd door Tjukkie op 19-01-2012 11:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Veilige build voor Rumble:
9/21/0 masteries
Magicpen, health/lvl of armor (meestal speel je vs bruisers top, dus armor), ap/lvl, flat AP runes
Summoners Teleport/Flash of Ignite/Flash

Start boots + 3 pots
Rush hextech revolver (1300 gold oid)
Rylai's scepter (start met Giants belt, finish dan je boots naar sorc shoes)
Finish WotA
Deathcap
Abyssal Scepter
Game over.

[ Voor 17% gewijzigd door Vicarious op 19-01-2012 11:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• broc85
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 08-09 17:24
Vicarious schreef op donderdag 19 januari 2012 @ 11:09:
9/21/0 masteries
Magicpen, health/lvl of armor (meestal speel je vs bruisers top, dus armor), ap/lvl, flat AP runes

Start boots + 3 pots
Finish WotA
Deathcap
Abyssal Scepter
Game over.
Is Rumble sowieso een goede solo top pick. Of moet je oppassen voor counter picks of hem juist gebruiken als counterpick? Op de counterpick lijst staat hij als counter tegen Skarner en Wukong, Gangplank en Irelia. Daar kan ik me nog wel iets bij voorstellen. Maar als counterpick staat er ook GP en verder Nasus en Trynd. Dus daar wordt ik uiteindelijk niet heel veel wijzer van! :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!
broc85 schreef op donderdag 19 januari 2012 @ 11:37:
[...]

Is Rumble sowieso een goede solo top pick. Of moet je oppassen voor counter picks of hem juist gebruiken als counterpick? Op de counterpick lijst staat hij als counter tegen Skarner en Wukong, Gangplank en Irelia. Daar kan ik me nog wel iets bij voorstellen. Maar als counterpick staat er ook GP en verder Nasus en Trynd. Dus daar wordt ik uiteindelijk niet heel veel wijzer van! :+
Rumble is een uitstekende solo top pick, zeker in een double WotA compositie met veel AoE damage zoals bijv. Kennen/Morgana mid. Je moet inderdaad wel zorgen dat je niet gecounterpicked wordt, maar dat geldt ook voor de mid lane. GP kan op afstand veilig harassen met zijn parrley want jij bent een melee mage. Nasus heeft gewoon heel goede sustain en die kun je niet kapot bursten, zeker niet als hij je slowt met wither. Hetzelfde geldt min of meer voor tryndamere. Tryndamere kan jou echter early game ook al gelijk slopen met wat crits terwijl Nasus gewoon free farm krijgt (is bad!). Nasus valt echter nog wel mee, want die is wel vrij vatbaar voor ganks.

[ Voor 5% gewijzigd door Vicarious op 19-01-2012 11:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LikeAKing
Vicarious schreef op donderdag 19 januari 2012 @ 11:09:
9/21/0 masteries

Start boots + 3 pots
Finish WotA
Deathcap
Abyssal Scepter
Game over.
Danku.
Ik dacht dat ik hem hetzelfdee moest bouwen als Vladimir.
Sorc boots > wota > spirit visage > force of nature > zonyas > rabandon.
Maar nu ik het zo lees denk ik dat bijvoorbeeld Abbyssal scepter beter werkt dan FoN op vladimir. hmm

Acties:
  • 0 Henk 'm!
LikeAKing schreef op donderdag 19 januari 2012 @ 12:42:
[...]

Danku.
Ik dacht dat ik hem hetzelfdee moest bouwen als Vladimir.
Sorc boots > wota > spirit visage > force of nature > zonyas > rabandon.
Maar nu ik het zo lees denk ik dat bijvoorbeeld Abbyssal scepter beter werkt dan FoN op vladimir. hmm
Force of Nature op Vlad? Als je magicres wilt kun je ook voor Spirit Visage gaan. Healt je Q ook harder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LikeAKing
Spirit visage + FoN heb ik altijd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gideon_92
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 18-09 18:25
http://iemkiev.leagueoflegends.com/

TSM - Curse Gaming nu.

Net SK - White Locus
SK won overduidelijk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GeeJeex
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 08-09 12:55
Is Riven nog een beetje viable na de nerf? :\ Want morgen komt de beste skin van Riven in de sale en ik twijfel of ik daar RP aan moet uitgeven als ze toch brak is geworden. :")

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LikeAKing
GeeJeex schreef op donderdag 19 januari 2012 @ 13:47:
Is Riven nog een beetje viable na de nerf? :\ Want morgen komt de beste skin van Riven in de sale en ik twijfel of ik daar RP aan moet uitgeven als ze toch brak is geworden. :")
Ze is zeker nog goed!
jammer dat ik net Redeemed Riven heb gekocht, komt ze nou opeens op sale ): ik wil een refund.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DrFlash
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 05-03 12:59
Dat vroeg ik me gisteren ook al af. Zelf lang niet meer met Riven gespeeld wil het echter wel weer proberen.

Gisteren na de Got vs Got nog 2 vrij erge fail potten met 5 man premade. Ondanks dat we het allemaal zelf niet slecht deden toch 2x echt totaal ingemaakt.

Wowhead profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

LikeAKing schreef op donderdag 19 januari 2012 @ 13:48:
[...]

Ze is zeker nog goed!
jammer dat ik net Redeemed Riven heb gekocht, komt ze nou opeens op sale ): ik wil een refund.
Komen alle skins aan de beurt? Gebeurt het op volgorde? Welke zijn al geweest? Wat worden de volgende.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LikeAKing
Huh? nee maar ik kon net zo goede en dag wachten en dan had ik ook nog galio erbij kunnen kopen.
Als er nou een maand verschil tussen zit.. tja ;P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaggy
  • Laatst online: 19-06-2021
zijn er ook champions in de sale?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik eis vanavond weer een aantal custom 5v5 got games!

Zo kunnen ik en atlantis misschien nog es oefenen op het casten. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ramon1984
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 05-05 02:13
Verwijderd schreef op donderdag 19 januari 2012 @ 14:10:

5v5 Smurfen game, kan ik ook joinen! :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LikeAKing
sjaggy schreef op donderdag 19 januari 2012 @ 14:06:
jep, weet alleen galio uit mn hoofd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GeeJeex
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 08-09 12:55
LikeAKing schreef op donderdag 19 januari 2012 @ 13:48:
[...]

Ze is zeker nog goed!
Goed om te horen, 'n favo champ is toch onderhand Riven geworden omdat het gewoon onwijs leuk is om mee te spelen. Ze heeft gewoon net dat beetje meer dan andere champs in mijn ogen. Niet afhankelijk van mana, korte cooldown en kan snel een hit geven en haarzelf weer uit de voeten weten te maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaggy
LikeAKing schreef op donderdag 19 januari 2012 @ 14:14:
[...]

jep, weet alleen galio uit mn hoofd
buybuybuybuy :9~

weet iemand anders welke andere 2 champs??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

sjaggy schreef op donderdag 19 januari 2012 @ 14:06:
www.leagueoflegends.com of open je patcher :+
Riven
Base movement speed reduced to 320 from 325
Base health regen reduced to 10.4 per 5 seconds from 12
Health regen per level reduced to 0.9 per 5 seconds from 1
Broken Wings base damage increased to 30/55/80/105/130 from 30/50/70/90/110
Ki Burst base damage reduced to 50/80/110/140/170 from 50/90/130/170/210

Trek je eigen conclusies. Niet heel erg hard generfed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arnevld
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 28-11-2024

Arnevld

Warhammer

Verwijderd schreef op donderdag 19 januari 2012 @ 14:10:

Ik wil wel meedoen, add Knoepert maar :)

Warhammer en PC games en lego

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djengizz
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online
broc85 schreef op donderdag 19 januari 2012 @ 11:37:
Is Rumble sowieso een goede solo top pick.
Rumble is in mijn ogen sleeper OP en samen met bv. Karthus één van de weinige echte hyper carries in deze game. Ook vind ik hem nog steeds ondergewaardeerd en is hij leuk om te spelen.

AOE + ticks (damage per second) geeft je insane scaling op je abilities en Rumble heeft er hier twee van. Late game teamfights hebben deze champs de mogelijkheid om 'tons of damage' te doen. Zo is het helemaal niet ondenkbaar om in sommige situaties late zo'n 7k dmage te doen met je flamer en dat is niet eens zijn ulti.

Overigens krijgt Rumble vooral zijn tankyness van z'n sustain (Revolver / Wota) i.p.v. echte tank items en is dit dus ook core op hem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LikeAKing
djengizz schreef op donderdag 19 januari 2012 @ 14:18:
[...]

Rumble is in mijn ogen sleeper OP en samen met bv. Karthus één van de weinige echte hyper carries in deze game. Ook vind ik hem nog steeds ondergewaardeerd en is hij leuk om te spelen.

AOE + ticks (damage per second) geeft je insane scaling op je abilities en Rumble heeft er hier twee van. Late game teamfights hebben deze champs de mogelijkheid om 'tons of damage' te doen. Zo is het helemaal niet ondenkbaar om in sommige situaties late zo'n 7k dmage te doen met je flamer en dat is niet eens zijn ulti.

Overigens krijgt Rumble vooral zijn tankyness van z'n sustain (Revolver / Wota) i.p.v. echte tank items en is dit dus ook core op hem.
Karthus ook sleepy op? maar wat bedoel je met hyper carries, underrated carrys ofzo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blamauci
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 08-09 13:38
YouTube: Team Flying Naked Monkeys Ranked 5v5

Ranked 5v5 Flying Naked Monkeys gogogo kijk deze kei grappig:p

http://www.lolstatistics.com/signature/eu/20836683/309

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djengizz
  • Niet online
Nee, Karthus is een regelmatige pick / bann en zijn damage in teamfights wordt over het algemeen niet onderschat.
maar wat bedoel je met hyper carries, underrated carrys ofzo?
Carries die met een 6 item build veel en veel meer damage doen dan de gemiddelde carry.
Term komt uit DotA.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LikeAKing
djengizz schreef op donderdag 19 januari 2012 @ 14:29:
[...]

Nee, Karthus is een regelmatige pick / bann en zijn damage in teamfights wordt over het algemeen niet onderschat.

[...]

Carries die met een 6 item build veel en veel meer damage doen dan de gemiddelde carry.
Term komt uit DotA.
Oftewel, karthus & rumble doen minder damage met een full item build? :l zoals vladimir ook. lame lategame zeg maar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Drunk3nD3m0n
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 03-04-2015
blaumachi hoe kon jij aan die andere pictures van de champions ? O.o ??

Beep Boop son ... Beep Boop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LikeAKing
Drunk3nD3m0n schreef op donderdag 19 januari 2012 @ 14:32:
blaumachi hoe kon jij aan die andere pictures van de champions ? O.o ??
chinese art pack, moet je erin gooien met een soort mod patcher. heb ik ook gedaan en gelijk verwijderd. vind ze niet zo mooi.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LikeAKing
nvm

[ Voor 96% gewijzigd door LikeAKing op 19-01-2012 14:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lapeno
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 23:38
LikeAKing schreef op donderdag 19 januari 2012 @ 14:31:
[...]

Oftewel, karthus & rumble doen minder damage met een full item build? :l zoals vladimir ook. lame lategame zeg maar
Full item build op karthus en hij is koning, hij sloopt alles.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LikeAKing
Lapeno schreef op donderdag 19 januari 2012 @ 14:34:
[...]

Full item build op karthus en hij is koning, hij sloopt alles.
Net was ie nog geen hyper carry :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaggy
denk je dat als ik dit kon dat ik het zou vragen? ^^, ben at stage atm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Drunk3nD3m0n
my team :')
PROUD :D

we moeten dit meer doen FnMo naar de top HOP HOP *O*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blamauci
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 08-09 13:38
OFWA

BAM!!!!

http://www.lolstatistics.com/signature/eu/20836683/309

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeffroiscool
Drunk3nD3m0n schreef op donderdag 19 januari 2012 @ 14:37:
[...]

my team :')
PROUD :D

we moeten dit meer doen FnMo naar de top HOP HOP *O*
M'N EPIC STUN ZIT ER NIET IN NEEEEEEEEE!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LikeAKing
sjaggy schreef op donderdag 19 januari 2012 @ 14:36:
[...]

Skin sale: Redeemed Riven / Karat Kennen / Exiled Morgana
Champ sale: Olaf / Jax / Galio

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djengizz
  • Niet online
LikeAKing schreef op donderdag 19 januari 2012 @ 14:31:
[...]

Nee, nee. Juist veel meer damage dan gemiddeld met een full item build.
Karthus en Rumble zijn hier beide voorbeelden van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaggy
LikeAKing schreef op donderdag 19 januari 2012 @ 14:38:
[...]

Skin sale: Redeemed Riven / Karat Kennen / Exiled Morgana
Champ sale: Olaf / Jax / Galio
<3 voor jou

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LikeAKing
djengizz schreef op donderdag 19 januari 2012 @ 14:38:
[...]

Nee, nee. Juist veel meer damage dan gemiddeld met een full item build.
Karthus en Rumble zijn hier beide voorbeelden van.
Ahah, dus goede lategame champions zeg maar. Ik hoop dat ik net zo irritant ben als dat de enemies altijd zijn met Rumble })

^ sjaggy, <3 jou ook hoor

[ Voor 3% gewijzigd door LikeAKing op 19-01-2012 14:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ugh Karthus. Dat is toch wel een champ met onwijs domme ulti. Komt totaal geen skill bij kijken :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Intruder
Verwijderd schreef op donderdag 19 januari 2012 @ 14:52:
Ugh Karthus. Dat is toch wel een champ met onwijs domme ulti. Komt totaal geen skill bij kijken :S
En toch komt later bij karthus best veel skill kijken. Ik had eerder pre level 30 ook een ontzettende hekel aan zijn ult. Maar dat kwam omdat ik er geen rekening me hield. Naarmate je tegen wat betere tegenstanders komt te spelen kom je er ook wel achter dat mensen hem beter weten te counteren.

Vind het zelf een erg leuke champion om te spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 19 januari 2012 @ 14:52:
Klinkt als de gemiddelde rager in een game: "ZOMG karth KS freaking n00b go die in a fire!!!11" :P

Yay ik! Gister eindelijk lvl 20 geworden, gelijk maar runes aangeschaft voor leven :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Drunk3nD3m0n
vind ik ook geniaal om te doen :D als iemand low HP weg loopt gaat de chat meestal zo als er een karthus in mijn team is
ik /all 3 2 1
karthus /all BOOM xD

vijand /all FUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU !1!!!!!!1!111!!!!!1

Afbeeldingslocatie: http://fc03.deviantart.net/fs71/f/2011/035/1/3/trollface_karthus_by_zeldrak-d38thvn.png

[ Voor 15% gewijzigd door Drunk3nD3m0n op 19-01-2012 15:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaggy
haha gewoon rekening mee houden dan is karthus niks, ik vind karthus eigenlijk niet zo heel vervelend. Niet te lang in zen AoE spell blijven lopen en bolletjes ontwijken en dan heb je karthus eigenlijk al gecounterd. Hij is namelijk zo dood....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

16:20 – Group A Round 2: White Lotus vs. Curse Gaming

http://iemkiev.leagueoflegends.com/

Game is about to start!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• broc85
  • Laatst online: 08-09 17:24
sjaggy schreef op donderdag 19 januari 2012 @ 15:15:
haha gewoon rekening mee houden dan is karthus niks, ik vind karthus eigenlijk niet zo heel vervelend. Niet te lang in zen AoE spell blijven lopen en bolletjes ontwijken en dan heb je karthus eigenlijk al gecounterd. Hij is namelijk zo dood....
Vlak aan het begin van een teamfight ulti-en, vaak krijg je dan dat mensen in paniek raken is easy kills :) Daarnaast verzeker je jezelf er dan ook meteen van dat je het meeste damage doet met je ult, namelijk de volle mep! Moet je er wel voor zorgen dat je het daarna wel afmaakt, anders is het zonde!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaggy
broc85 schreef op donderdag 19 januari 2012 @ 15:24:
[...]

Vlak aan het begin van een teamfight ulti-en, vaak krijg je dan dat mensen in paniek raken is easy kills :) Daarnaast verzeker je jezelf er dan ook meteen van dat je het meeste damage doet met je ult, namelijk de volle mep! Moet je er wel voor zorgen dat je het daarna wel afmaakt, anders is het zonde!
Het punt van karthus is alleen, hij heeft channeling time. En als hij op een grote afstand staat is hij dus niet direct bij een teamfight oftewel 4v5 en als hij er wel staat. Zodra hij zen ult cast moet je er eigenlijk direct invliegen en hem nog dood proberen te krijgen voordat hij het gecast heeft ^^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Drunk3nD3m0n
of stunnen :D doe ik altijd als er een fiddle ulti op iemand komt en ik ben toevallig veigar BAM stun op je neus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaggy
Drunk3nD3m0n schreef op donderdag 19 januari 2012 @ 15:37:
of stunnen :D doe ik altijd als er een fiddle ulti op iemand komt en ik ben toevallig veigar BAM stun op je neus
kheb ook wel eens gehad als fiddle, ben je je ult aant casten komt opeens soraka. Braaaap... silence xD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het voordeel als je Karthus in je team heb is dat je al voldoende AP damage heb in je team setup.
Zijn ulti doet al snel 2500/4000 damage op een heel team. Dan heb ik het alleen over zijn ulty

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• atlantisx
LikeAKing schreef op donderdag 19 januari 2012 @ 14:03:
Huh? nee maar ik kon net zo goede en dag wachten en dan had ik ook nog galio erbij kunnen kopen.
Als er nou een maand verschil tussen zit.. tja ;P
Over het algemeen kan je het verschil in RP terug krijgen op je account als er een zeer korte tijd tussen zit, of (eenmalig) een refund van je aankoop (in RP) als je ontevreden / teleurgesteld bent in je aankoop. Mailtje dus naar support@riotgames.com :)! (of maak een ticket aan bij https://support.leagueoflegends.com/home )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

atlantisx schreef op donderdag 19 januari 2012 @ 16:01:
[...]

Over het algemeen kan je het verschil in RP terug krijgen op je account als er een zeer korte tijd tussen zit, of (eenmalig) een refund van je aankoop (in RP) als je ontevreden / teleurgesteld bent in je aankoop. Mailtje dus naar support@riotgames.com :)! (of maak een ticket aan bij https://support.leagueoflegends.com/home )
30 dagen. alles wat je binnen 30 dagen van de ticket hebt gekocht kun je laten refunden met een limiet van 3. Dit heb ik ook gedaan. Hier de regels zoals ik ze opgestuurd kreeg:

---

Hello Summoner,

I can refund up to 3 purchases that have been made in the last 30 days of submitting your request. We encourage you to include all 3 purchases in your request as we will not make any additional refund exceptions once the refund has been completed.

So I can easily research the transaction(s) and assist you with this refund, please provide me with the following information for each of the three items you would like refunded:

- Type:
- Description:
- Currency Type (IP/RP):
- Amount:
- Date Purchased:

You can view your purchase history in the ‘Purchases’ tab of the store to find all this information.
Please also make sure you provide me with the correct account information:

- Your account name (What you log in to the game with)
- Your summoner name (What other players see in game)
- Which server you play on (NA, EU West, or EU Nordic & East)

If you did not provide me with all of this information, your purchases were made more than 30 days ago, or you have received a refund before we will be unable to process your refund request. I'm sorry for the inconvenience.

Please let me know if you have any further questions or feedback. Good luck on the Fields of Justice!

What is broken can be reforged,
Talise

---
sjaggy schreef op donderdag 19 januari 2012 @ 14:36:
[...]

Het internet lijkt aardig te werken op stage... :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LikeAKing
0/5/1 gespeeld, kapot gescholden door het team.. shyvana 1/7/1 zei NOOB solotop etc.
Geen rumble meer? :s ik zei: u lack some respect, hun, u lack skill.

bah. alsof een game hun leven is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ramon1984
LikeAKing schreef op donderdag 19 januari 2012 @ 16:26:
0/5/1 gespeeld, kapot gescholden door het team.. shyvana 1/7/1 zei NOOB solotop etc.
Geen rumble meer? :s ik zei: u lack some respect, hun, u lack skill.

bah. alsof een game hun leven is.
en 1 7 1 is wel skillfull? xD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LikeAKing
Niet echt, maarja, egoisten in LoL he

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ramon1984
LikeAKing schreef op donderdag 19 januari 2012 @ 16:32:
Niet echt, maarja, egoisten in LoL he
Achja niet te veel waarde aan hechten. ik kan ook altijd goed flamen wanneer ik iets niet leuk vind.

"In the heat of the game ;)"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Drunk3nD3m0n
ik heb dat ook gehad eerste keer leblanc ...
ik was echt verschrikkelijk maar ik deed echt massa's damage lategame en zij finshten altijd :(
early game was echt slecht voor mij geen ganks mid en shaco is een 7 tal keer gekomen van hen dus ik stond 2/7/3 na 10 minuten ofzo ( ik ben top gaan helpen want onze nocturne was een noob en deed niks )
en dan mid game :o AL de focus op mij zoals het hoorde en ik eindigde de game met 3/15/31
jaa jaa echt 31 mothaf*king assists een idiote graves die alles jatte maar echt alles ik doe ulti alle spells BAM 90% van die lifebar weg dan komt graves knalt ie een idiote steen tegen zijn kop en krijgt de kill echt 31 keer gebeurd en dan begint de flame wars op het einde Le blanc you fed them and are useless ...
en dan echt zo : first time le blanc she is pretty hard to master
OMG OMG beginnen ze dan te flamen LE BLANC IS EASYEST CHARACTER IN LoL

en ik vind dat nu echt niet he ik vind ze niet echt simpel vooral niet om die spel combo goed te kunnen kiezen en waneer je ulti te gebruiken voor welke spell

nu begin ik haar te snappen hoor en kan ik al easy kills krijgen early game
MAN WAT EEN BEEST DIE LeBlanc

hadden jullie ook problemen met haar de eerste keer of ging het direct goed ? :3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Drunk3nD3m0n schreef op donderdag 19 januari 2012 @ 16:36:

nu begin ik haar te snappen hoor en kan ik al easy kills krijgen early game
MAN WAT EEN BEEST DIE LeBlanc

hadden jullie ook problemen met haar de eerste keer of ging het direct goed ? :3
Mijn eerste keer met een champ speel ik vrijwel altijd goed, maar na 2 jaar lol ervaring komt dit gewoon automatisch. :)
Pagina: 1 ... 76 ... 79 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
In de topicstart is heel veel informatie te vinden. Dus voor zaken als de patchnotes, champion rotation en bijvoorbeeld hoe je in contact kunt komen met andere LoL Tweakers, kun je daar terecht! :)

Voor de slowchatters onder ons is er natuurlijk het chatkanaal in-game (dat veel te rustig is), maar tegenwoordig ook een IRC kanaal!