Toon posts:

[PC] League of Legends - Deel 5 Vorige deelOverzichtVolgende deelLaatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 77 78 79 Laatste
Acties:
  • 136.969 views

• Drunk3nD3m0n
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 03-04-2015
Anoniem: 243552 schreef op vrijdag 20 januari 2012 @ 13:41:
@ LikeAKing Ik zeg eigenlijk nooit easy game.

dan zeg ik of niets of GG of WP.

heb echt zo'n hekel aan GG easy >_>
heb ze wel verteld dat we de win verdiend hadden met 4v5 en daar waren ze het wel mee eens :P
ik durf dat wel eens vollop te zeggen vooral als het zo een team is dat al vanaf het begin een ongelofelijk EGO heeft xD

gwn om ze te pesten EASY 1 ! ! ! xD

Noob team durf ik wel nog veel te zeggen in ranked op het einde als we verliezen ofzo
vooral omdat het ook vaak is :P en dan is het leuk om een friend request een een duo queue invite te krijgen van het vijandelijke team xD

[Voor 7% gewijzigd door Drunk3nD3m0n op 20-01-2012 13:44]

Beep Boop son ... Beep Boop

Drunk3nD3m0n schreef op vrijdag 20 januari 2012 @ 13:43:
[...]

ik durf dat wel eens vollop te zeggen vooral als het zo een team is dat al vanaf het begin een ongelofelijk EGO heeft xD

Noob team durf ik wel nog veel te zeggen in ranked op het einde als we verliezen ofzo
vooral omdat het ook vaak is :P en dan is het leuk om een friend request een een duo queue invite te krijgen van het vijandelijke team xD
Ik heb het in totaal denk ik 1x gedaan na die ~1300 games die ik gespeeld heb. De tegenstander bleef maar trashtalken de hele tijd en dankzij hun eigen getroll konden wij een comeback maken, ze acen en uiteindelijk winnen terwijl we dik achter stonden. Toen kon ik me even niet inhouden, maar ze hadden het verdiend. Verder vind ik het uitermate onsportief om te doen.

Vicariously I live while the whole world dies

Anoniem: 243552

Als ik in ranked verlies dan geef ik eerst tips en vraag ik om te communiceren maar als dat niet lukt vertel ik gewoon de ze echt slecht spelen maar noob team ofzo niet, heb ik echt een hekel aan zelf, kan best zijn dat iemand gewoon outclassed word of een slechte game heeft.

ook geen zin in reports aangezien ze je echt overal voor reporten

• Cloud
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 20:29
Drunk3nD3m0n schreef op vrijdag 20 januari 2012 @ 13:43:
[...]

Ik zou beide achterwege laten als je niet in het tribunal wilt belanden. Riot heeft de laatste tijd meermaals aangegeven dat beide 'reportable' zijn. Hou gewoon je gemak en ga niet lopen patsen met een win die niet verwacht was; ook niet als de tegenpartij niet vriendelijk was. Negatief blaten over je eigen team is zo mogelijk nog erger.

En terecht overigens. De community is al kut genoeg op momenten zonder dat iedereen op het Victory/Defeat scherm gaat lopen natrappen.

[Voor 7% gewijzigd door Cloud op 20-01-2012 13:49]

Never attribute to malice that which can be adequately explained by stupidity. - Robert J. Hanlon
60% of the time, it works all the time. - Brian Fantana

Anoniem: 211238

Hmm, het doet mij vrijwel niks als iemand mij voor noob uit maakt. Maar ik doe het niet bij anderen, gewoonweg omdat het niet productief is.

• LikeAKing
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 17-11-2020
Cloud schreef op vrijdag 20 januari 2012 @ 13:49:
[...]

Ik zou beide achterwege laten als je niet in het tribunal wilt belanden. Riot heeft de laatste tijd meermaals aangegeven dat beide 'reportable' zijn. Hou gewoon je gemak en ga niet lopen patsen met een win die niet verwacht was; ook niet als de tegenpartij niet vriendelijk was. Negatief blaten over je eigen team is zo mogelijk nog erger.

En terecht overigens. De community is al kut genoeg op momenten zonder dat iedereen op het Victory/Defeat scherm gaat lopen natrappen.
klopt, ikzelf zeg alleen zelden. pff bad team, of report caitlyn for no teamplay (0/11/0 en blijven feeden)
hoop niet dat dat echt reportable is. :P ik blijf sportief, een wp vind ik ook sportiever dan gg. dus ik zeg de laatste tijd veel wp :P

Anoniem: 384763

Als je een goede nunu support wil zien moet je inderdaad nu naar kiev kijken.

Die kogmaw + nunu is dodelijk. M5 gaat dignitas wegduwen imo maar dignitas heeft net mooi de dragon kunnen nemen @ 4:30min. Wordt spannend.

[Voor 21% gewijzigd door Anoniem: 384763 op 20-01-2012 13:56]

lol@ swain mid, swain is de teemo vn deze game lijkt wel xD

• Baristo
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 23-11-2022
Ik zeg zelf nooit GG ezy maar snap niet waarom mensen er zo boos over worden, ik weet dat atlantis een ban ervoor heeft gekregen en op reddit er een paar OP's over zijn hoe erg het is.

Zelf word ik actief getrolled door 4 a 8 spelers in ranked omdat ik veel snachts speel met kleine player pool en me naam zo makelijk te onthouden is. Maakt me eigenlijk ook vrij weinig uit. Op het einde van de dag is het maar een game (vol met trolls, feeders, ragers en QQ'ers)

• LikeAKing
bij mij is de stream van erg slechte kwaliteit op 450+

hier ook idd, gisteren was het beter

wss iets omlaag geschroeft zodat de lag problemen van gisteren weg blijven

• Cloud
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 20:29
Baristo schreef op vrijdag 20 januari 2012 @ 13:56:
Ik zeg zelf nooit GG ezy maar snap niet waarom mensen er zo boos over worden, ik weet dat atlantis een ban ervoor heeft gekregen en op reddit er een paar OP's over zijn hoe erg het is.

[...]
Het is gewoon lullig, that's all. Zie je in het voetbal de winnende partij achteraf de verliezende partij keihard in hun gezicht uitlachen? Nee ze schudden elkaar de hand. Waarom kan men dan niet beleefd zijn in-game? :) Ik word er zeker niet boos om, maar ik report ze wel gewoon.
LikeAKing schreef op vrijdag 20 januari 2012 @ 13:58:
bij mij is de stream van erg slechte kwaliteit op 450+
Helaas moet je voor de 720p versie betalen van de ESL. Beetje jammer, maar begrijpelijk :)

Never attribute to malice that which can be adequately explained by stupidity. - Robert J. Hanlon
60% of the time, it works all the time. - Brian Fantana

• Drunk3nD3m0n
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 03-04-2015
Cloud schreef op vrijdag 20 januari 2012 @ 13:49:
[...]

ik doe het nu ook niet echt continu hoor maar dan heb je zo echt van die games waar jij het heel goed doet en dan echt het volledige team dat het kapot maakt voor je en dan krijg je zo van die idiote comments in je team you dont gank enough bla bla bla terwijl ik levels achterloop door hen en niks anders doe dan ganken omdat ze hun lanes aan het verliezen zijn dan lat ik ze de kill hebben en nemen ze hem niet echt dan heb je zo van die momenten hoe kom ik hierin terecht ...

dan begint ons team te ragen in all chat : our jungler is a noob ! ! !
en dan krijgen we dit als reply terug What lol is he is a noob zhy is he the only one in positive then and btw i want to switch him for our jungler

en dan krijg je echt van de vijand duo queue invites like WTF ? xD
ja dan heb je gewoon de neiging om Noob team nogmaals te confiremeren in all chat en dan krijg ik van iedereen gelijk ik heb echt massas games op ranked waar ik de enige ben met een herseninhoud groter dan die van een pindanoot .... ( Yup nog steeds niet uit die 800 tot 1000 elo schommeling gehaald .... telkens naar boven en weer naar beneden aan het gaan )

Beep Boop son ... Beep Boop

• djengizz
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online
Cloud schreef op vrijdag 20 januari 2012 @ 14:01:
Helaas moet je voor de 720p versie betalen van de ESL. Beetje jammer, maar begrijpelijk :)
Je kunt naar de franse versie kijken (720) en muten. Voor het commentaar luister ik zelf naar Dyrus en Wickd op Dyrus zijn stream.

http://fr.twitch.tv/milleniumtv2/

• LikeAKing
@cloud: ah ok :P

En ja ik ben ook al eens gereport. Lux & Vayne in een normal game waren dus bot, lux ging voor de mejai's toen ze 0/3/1 stond en Vayne stond 1/6/0. dus ik even ganken en ik ging dood want die lee sin was al redelijk gefeed.
zeiden ze gelijk: OMG REPORT UDYR FOR FAIL GANK
en bleven ze schelden en schelden hele game lang.
irritante kutlui.

• Convo
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 14-04 20:49
LikeAKing schreef op vrijdag 20 januari 2012 @ 14:06:
@cloud: ah ok :P

En ja ik ben ook al eens gereport. Lux & Vayne in een normal game waren dus bot, lux ging voor de mejai's toen ze 0/3/1 stond en Vayne stond 1/6/0. dus ik even ganken en ik ging dood want die lee sin was al redelijk gefeed.
zeiden ze gelijk: OMG REPORT UDYR FOR FAIL GANK
en bleven ze schelden en schelden hele game lang.
irritante kutlui.
Junglen in soloqueue is de meest invloedrijke en dankbare rol die er is. Als een lane verliest is dat altijd de schuld van de jungler. Hij had er immers voor moeten zorgen dat die lane niet verliest. Zelfs als alle lanes falen en feeden, is het aan de jungler om dat recht te zetten. Slaagt hij daar niet in, dan staat het uiteraard buiten kijf dat de game verloren is. In zo' n geval is het niet meer dan logisch om de jungler hiervan de schuld te geven.

[Voor 49% gewijzigd door Convo op 20-01-2012 14:12]

Wow wtf... DIG wordt echt heel erg hard geowned :)

• LikeAKing
Dr.R schreef op vrijdag 20 januari 2012 @ 14:12:
[...]

Junglen in soloqueue is de meest invloedrijke en dankbare rol die er is. Als een lane verliest is dat altijd de schuld van de jungler. Hij had er immers voor moeten zorgen dat die lane niet verliest. Zelfs als alle lanes falen en feeden, is het aan de jungler om dat recht te zetten. Slaagt hij daar niet in, dan staat het uiteraard buiten kijf dat de game verloren is. In zo' n geval is het niet meer dan logisch om de jungler hiervan de schuld te geven.
Speel dan niet. als ze gaan feeden on purpose houd het gauw op hoor, het was maar een normal maar toch.
Udyr is al zo'n failchamp. outdated en zwaar slecht tegen kiters & cc. ik fail met hem om te ganken, en als ik mn E activate, moet ik eerst 2 seconde wachten tot ik een andere ability kan, dus het is OF alleen een stun OF geen movement speed buff. Hij heeft geen gap closer niks. udyr is gewoon niet game changend

[Voor 21% gewijzigd door LikeAKing op 20-01-2012 14:16]

• Convo
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 14-04 20:49
LikeAKing schreef op vrijdag 20 januari 2012 @ 14:15:
[...]

Speel dan niet. als ze gaan feeden on purpose houd het gauw op hoor.
Gotcha :Y)

• Fanatic_FS
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 31-05 06:09

Fanatic_FS

Rated T for Troll™

Cloud schreef op vrijdag 20 januari 2012 @ 14:01:
[...]

Het is gewoon lullig, that's all. Zie je in het voetbal de winnende partij achteraf de verliezende partij keihard in hun gezicht uitlachen? Nee ze schudden elkaar de hand.
Omdat ze tijdens de wedstrijd elkaar naar de k*t kunnen trappen en als ze dan worden teruggepakt diegene een kaart kunnen aannaaien. Daarnaast verdienen ze bakken met geld ongeacht winst of verlies, als ik verlies en dan even aan mijn salarisstrookje denk als voetballer ben ik die nederlaag zo weer te boven :P

[specs]

Vicarious schreef op vrijdag 20 januari 2012 @ 14:13:
Told ya :P

M5 is een heel sterk team. Begrijp niet hoe maar die komen altijd zo scary over om tegen te staan. Die jungler is een master counterjungler en die genja een true terror op kogmaw

@djengizz : en wetende dat dign nog dragon had na 4:30 minuten :D

[Voor 10% gewijzigd door Anoniem: 384763 op 20-01-2012 14:18]

• djengizz
  • Niet online
Vicarious schreef op vrijdag 20 januari 2012 @ 14:13:
27k vs 44k gold :o

• arcanis
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 01-06 11:03
Wow ik wist dat m5 goed was maar om dignitas zo weg te vagen...
Anoniem: 384763 schreef op vrijdag 20 januari 2012 @ 14:17:
[...]

Told ya :P

M5 is een heel sterk team. Begrijp niet hoe maar die komen altijd zo scary over om tegen te staan. Die jungler is een master counterjungler en die genja een true terror op kogmaw

Ik heb ze zien scrimmen, en ze waren goed ja... maar dat ze DIG even zouden stompen had bijna niemand verwacht denk ik. Winnen, ok, maar op deze manier?

• Killertjuh
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 31-05 12:50
Friday, January 20th
14:40 – Group B Round 1: Moscow Five vs. Team Dignitas

Dr.R schreef op vrijdag 20 januari 2012 @ 14:12:
[...]

Ik heb soms een jungler die perfect ganked en iedereen killed bij iedere gank. dat is nog bijna slechter als een jungler die niet constant ganked maar wel zijn team feed

je hebt er endgame niets aan als een persoon 20/4/2 staat en de rest van je team iets van 2/3/8 als de tegenstander goed verdeeld is met 6/3/5 ofzo

ook flink wat leblanc's gezien die alles ownen maar ook alle kills voor zichzelf pakken.

als ik de mogenlijkheid heb om een kill aan de ad carry te geven op het moment dat het slecht gaat doe ik dat ook. het is een teamgame en je moet de kills aan de juiste personen geven
Killertjuh schreef op vrijdag 20 januari 2012 @ 14:21:
Friday, January 20th
14:40 – Group B Round 1: Moscow Five vs. Team Dignitas
Die is net geweest. Dat zijn Kiev tijden, hier is het een uur vroeger. Die wedstrijd was dus 13.40 onze tijd ;)

• Killertjuh
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 31-05 12:50
Vicarious schreef op vrijdag 20 januari 2012 @ 14:22:
[...]

Die is net geweest. Dat zijn Kiev tijden, hier is het een uur vroeger. Die wedstrijd was dus 13.40 onze tijd ;)
haha :D

16:20 – Group B Round 2: Moscow Five vs. Sypher

Onze tijd 15:20 dan _/-\o_

Vicarious schreef op vrijdag 20 januari 2012 @ 14:21:
[...]

Ik heb ze zien scrimmen, en ze waren goed ja... maar dat ze DIG even zouden stompen had bijna niemand verwacht denk ik. Winnen, ok, maar op deze manier?
Ik speel samen met een rus soms die nu in België woont en we kijken soms naar hun stream en hij vertaalt dan de grote lijnen. Tijdens het scrimmen + go4lols hadden ze echt alles met sprekend gemak gewonnen en de keren dat ze verloren kon je duidelijk voor de game horen volgens hem dat ze dik aan het trollen waren of er niet echt voor gingen. Hun teamfights zijn echt van een other level.

Ze hebben een vrij hoge 'can't touch this' factor :p Ben benieuwd of ze het tornooi halen.

edit : die arrogante russen :D

we're more afraid from aAa then TSM.

[Voor 5% gewijzigd door Anoniem: 384763 op 20-01-2012 14:29]

• djengizz
  • Niet online
Anoniem: 384763 schreef op vrijdag 20 januari 2012 @ 14:17:
Idd.

En ook nog eens het feit dat hun picks niet echt heel hard gecountered waren of hele afwijkende compo. Buiten een agro bot lane met nunu support die je ook wel vaker ziet was het eigenlijk puur op picks best gelijk.

Overigens vond ik het verschil in map control / vision ook opvallend groot en was die early taric gank mid super stom.

can't touch this factor, doet me denken aan een game van gisteren met een tanky nidalee. ZO GOED!

word geganked door het hele team en nidalee denkt alleen: hmmm nope

Anoniem: 351621

Ik heb soms een jungler die perfect ganked en iedereen killed bij iedere gank. dat is nog bijna slechter als een jungler die niet constant ganked maar wel zijn team feed
Oh dat ben ik :o
Maargoed ik ben slechts een paar weekjes bezig :p
Ik dacht altijd van, een kill is een kill hehe.

Gisteren de IEM finale gezien op youtube van augustus en nu zie ik pas dat het spel redelijk anders is dan dat ;-) En begrijp ik een beetje waarom ik uitgescholden werd toen ik 15/2/15 stond met Rammus :p

Maargoed tis ook wel lastig. Toen ik vroeg ingame wat ss nou betekend, omdat ik altijd dacht dat dat superstore was word je alleen maar uitgelachen.

• Dreanor
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 23:31

Dreanor

Joene

Anoniem: 243552 schreef op vrijdag 20 januari 2012 @ 14:21:
[...]

je hebt er endgame niets aan als een persoon 20/4/2 staat en de rest van je team iets van 2/3/8 als de tegenstander goed verdeeld is met 6/3/5 ofzo

ook flink wat leblanc's gezien die alles ownen maar ook alle kills voor zichzelf pakken.

als ik de mogenlijkheid heb om een kill aan de ad carry te geven op het moment dat het slecht gaat doe ik dat ook. het is een teamgame en je moet de kills aan de juiste personen geven
Klopt, uiteindelijk komt het op de spelers zelf neer.

Zo is het verschil tussen een goede support en een slechte dat de goede actief meevecht, maar de kill aan de carry over laat. Hoe vaak ik niet plezier beleef als support door tower te tanken, kills weg te geven en MIJN AD carry iedereen zie rapen. XD

En ja, zo af en toe pak je dan toch zelf een kill me (al dan niet express). Maar enkel als we echt hard ownen (3v2 of zelfs 4v2 winnen).

PlayerUnknown's Battleground: TryingDutchman

• Aapje!
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 31-05 19:56

Aapje!

Papa¹

djengizz schreef op vrijdag 20 januari 2012 @ 14:03:
[...]

Je kunt naar de franse versie kijken (720) en muten. Voor het commentaar luister ik zelf naar Dyrus en Wickd op Dyrus zijn stream.

http://fr.twitch.tv/milleniumtv2/
haha ik doe echt precies hetzelfde.

LoL: DND en YoungKappa

djengizz schreef op vrijdag 20 januari 2012 @ 14:25:
[...]

Overigens vond ik het verschil in map control / vision ook opvallend groot en was die early taric gank mid super stom.
Locust werd echt vrij vaak out of position gevonden waar die genja duidelijk goed op aan het letten was. Die verspeelde meer mana op zichzelf dan op zijn carry :)

Dreanor schreef op vrijdag 20 januari 2012 @ 14:29:
[...]

Klopt, uiteindelijk komt het op de spelers zelf neer.

Zo is het verschil tussen een goede support en een slechte dat de goede actief meevecht, maar de kill aan de carry over laat. Hoe vaak ik niet plezier beleef als support door tower te tanken, kills weg te geven en MIJN AD carry iedereen zie rapen. XD

En ja, zo af en toe pak je dan toch zelf een kill me (al dan niet express). Maar enkel als we echt hard ownen (3v2 of zelfs 4v2 winnen).
Wat ik vaak doe als ik met allistar support speel en er komt een teamfight die mis gaat, 4 van ons team rennen weg maar we kunnen eigenlijk niet weg komen. Ik ben tanky en kan hun dus afhouden. dan ga ik er vol in met alistar en hou ik ze zo lang mogelijk bezig. liever één kill geven als dat de rest van me team nog dood gaat.
gelijk pingen dat iedereen weg moet gaan maar ze zien het 9vd10 keer aan als een initiate en dan krijg ik de schuld dat we verliezen >_>

en kills maken als de support doe ik ook nog wel eens maar dat is vooral als het zo close word dat ik niet zeker weet of mijn teammate het wel wint. dan wil ik wel eens alles erop gooien om de ander zo snel mogelijk dood te hebben. beter een assist en een kill als een assist, een kill en een death

maar dat snappen veel mensen niet met als gevolg geflame

• LikeAKing
Iemand tips voor shaco jungle? Waar moet ik starten, welk item etc
Shaco is erg lastig, zelfde geld voor maokai trouwens, ik ga telkens dood in de jungle.
Mijn runes = 9x Armor, 9x Mr/level, 2x ArP quitns, 1x AD quint, 9ArP

• Fanatic_FS
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 31-05 06:09

Fanatic_FS

Rated T for Troll™

Shaco en Maokai lastig? :P

[specs]

Anoniem: 184982

Wel leuk dat we hier vrij recent een discussie over nunu support hadden, waarin vrij veel mensen hem als zwakke pick zagen en je hem nu vrij veel ziet in Kiev.

• kaluro2
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 09-10-2022

kaluro2

Kaluro.650

Ik ga heel de avond League of Legends streamen op www.twitch.tv/kaluroo.
Ik ga met een persoon die geen enkele MOBA ervaring heeft, de game inleren.

Ik ben zelf een high profile speler maar mijn nickname laat ik in het midden.
Ik zal spelen op een alt account genaamd "Kiwi Kaluro".

Vanaf een uur of 17:00, misschien iets eerder.

Pro streaming - www.twitch.tv/kaluroo

Anoniem: 184982 schreef op vrijdag 20 januari 2012 @ 14:48:
Wel leuk dat we hier vrij recent een discussie over nunu support hadden, waarin vrij veel mensen hem als zwakke pick zagen en je hem nu vrij veel ziet in Kiev.
Heb ik toen ook gezegd en blijf ik bij :P

Ik ga er niet vanuit omdat hij door een iemand heel sterk gespeeld wordt, hij daarom voor iedereen viable wordt. Zo werd ook van shyvana gezegd dat ze vrij zwak in de jungle is, maar hetgeen die m5 jungler uit zijn hoed toverde met die shyvana was echt mooi.
Je maakt toch een grapje hoop ik? Jungle Shaco is een van de makkelijkste junglers. Kijk een stonewall008 video.

Meeste simpele route is 3-4 boxes op het blauwe bloemtje voor de redbuff plaatsen, 1tje bij golems. Als minions spawnen mid lane de wraiths laten pullen, papa Wraith smiten en de rest afslachten, naar redbuff lopen en hem de 4 boxes in trekken, daarna golems killen door een extra box te plaatsen.

Q leren en First blood gaan halen in een lane.

• Intruder
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 21:32
ItsNotRudy schreef op vrijdag 20 januari 2012 @ 14:51:
[...]

Je maakt toch een grapje hoop ik? Jungle Shaco is een van de makkelijkste junglers. Kijk een stonewall008 video.

Meeste simpele route is 3-4 boxes op het blauwe bloemtje voor de redbuff plaatsen, 1tje bij golems. Als minions spawnen mid lane de wraiths laten pullen, papa Wraith smiten en de rest afslachten, naar redbuff lopen en hem de 4 boxes in trekken, daarna golems killen door een extra box te plaatsen.

Nu boxes nog maar 60 seconden blijven staan is zijn jungle wel lastiger geworden he ;) al die jungle guides zijn outdated geworden.

-:iRacing profiel:- // LoL EUW = BatsAap //

Anoniem: 384763 schreef op vrijdag 20 januari 2012 @ 14:51:
[...]

Ik ga er niet vanuit omdat hij door een iemand heel sterk gespeeld wordt, hij daarom voor iedereen viable wordt. Zo werd ook van shyvana gezegd dat ze vrij zwak in de jungle is, maar hetgeen die m5 jungler uit zijn hoed toverde met die shyvana was echt mooi.
Gister nog een erg leuke game gehad als AD + nunu support. Vraag me af waneer de Atlantix zijn video + commentaar werkt. Wil het graag nog eens bekijken :)
Intruder schreef op vrijdag 20 januari 2012 @ 14:52:
[...]

Nu boxes nog maar 60 seconden blijven staan is zijn jungle wel lastiger geworden he ;) al die jungle guides zijn outdated geworden.
Het concept blijft hetzelfde. Wraits > Red is nog steeds in één veeg te doen. Boxes neerplanten bij red, snel wraiths killen en terug lopen. Dat duurt nog geen 8 seconden en kan tijdens de cooldown van de laatste box die je neerplant bij red.

[Voor 19% gewijzigd door ItsNotRudy op 20-01-2012 14:56]

• Intruder
ItsNotRudy schreef op vrijdag 20 januari 2012 @ 14:55:
[...]

Het concept blijft hetzelfde. Wraits > Red is nog steeds in één veeg te doen. Boxes neerplanten bij red, snel wraiths killen en terug lopen. Dat duurt nog geen 8 seconden en kan tijdens de cooldown van de laatste box die je neerplant bij red.
hmmk^^ heb hem na de nerfs nog niet geprobeerd maar dat zal dan wel idd ;). Denk dat ze die nerfs alleen maar hebben gedaan zodat hij niet meer blue en red bij 2.10 minuuten ofzo kan hebben.

Intruder schreef op vrijdag 20 januari 2012 @ 14:59:
[...]

hmmk^^ heb hem na de nerfs nog niet geprobeerd maar dat zal dan wel idd ;). Denk dat ze die nerfs alleen maar hebben gedaan zodat hij niet meer blue en red bij 2.10 minuuten ofzo kan hebben.
Precies. Maar daar had je sowieso een goede timing voor nodig en speciale runes. Geen beginnersklus. Normaal junglen is nog prima te doen.

Intruder schreef op vrijdag 20 januari 2012 @ 14:59:
[...]

Volgens mij proberen ze AP nest bouw shaco ook te nerfen omdat het gewoon lame is. De 60 seconde leeftijd betekend gewoon 33% minder boxes als maximum in een nest.
Anoniem: 384763 schreef op vrijdag 20 januari 2012 @ 14:51:
[...]

Persoonlijk vind ik Nunu geen slechte support, maar ik vind GP, die in die rol een vergelijkbare skillset heeft, beter:
- Slow met Parrley... minder slow maar meer damage (zeker lategame)
- Heal met W geeft ook nog cleanse en is niet afhankelijk van minions
- AS + MS buff geldt niet alleen voor jezelf en je carry maar voor hele team
- Ulti is betrouwbaarder en flexibeler.

• Jeffroiscool
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 23-01-2018
http://puu.sh/dZK3
Soon TM

League of Legends [Last Updated 22-08-2012]: [EUW] Jeffro (Now:Silver, S1:Bronze), RankedSolo5x5: 1502 [120W/106L], Dominion: 84W, TT: 3W, Normal: 504W

zou wel erg vet zijn :D Ook handig om ranked 5's of gewoon Got vs Randoms op te zetten.

• Jeffroiscool
Vicarious schreef op vrijdag 20 januari 2012 @ 15:12:
zou wel erg vet zijn :D Ook handig om ranked 5's of gewoon Got vs Randoms op te zetten.

;)

League of Legends [Last Updated 22-08-2012]: [EUW] Jeffro (Now:Silver, S1:Bronze), RankedSolo5x5: 1502 [120W/106L], Dominion: 84W, TT: 3W, Normal: 504W

• kaluro2

kaluro2

Kaluro.650

Change of plans, er wordt nu al gestreamed at www.twitch.tv/kaluroo

• arcanis
kaluro2 schreef op vrijdag 20 januari 2012 @ 15:23:
Change of plans, er wordt nu al gestreamed at www.twitch.tv/kaluroo
je wilt je naam in het midden houden terwijl je hem onder je stream hebt staan,,,

League of Legends
League of Legends nickname:Kkaluro, EU West

lol je speelt alleen maar morde?

• kaluro2

kaluro2

Kaluro.650

arcanis schreef op vrijdag 20 januari 2012 @ 15:27:
[...]

je wilt je naam in het midden houden terwijl je hem onder je stream hebt staan,,,

League of Legends
League of Legends nickname:Kkaluro, EU West

lol je speelt alleen maar morde?
Dat is een alternatieve 100% mordekaiser account x).. Dus wat dat betreft, ja.

• arcanis
lol kennen/sona botlane als ik dat wil spellen in een normal/ranked krijg je een gratis report.

• Swanfield
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 31-03 15:13
arcanis schreef op vrijdag 20 januari 2012 @ 15:33:
lol kennen/sona botlane als ik dat wil spellen in een normal/ranked krijg je een gratis report.
Hoezo? Ik snap hem niet :D

Je hoeft niet goed te zijn om de beste te zijn, zolang je maar beter bent dan de rest || Het is niet belangrijk om te winnen, maar het is het enige dat telt

• Snappie88
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 29-05 20:30

Snappie88

Mr. Hollywood

Bot = AD + support

Vind 't ook een aparte keuze, maar kan eigenlijk wel prima werken. Hun top en jungle is AD (Shyvana is toch AD?) dus een AP bot zou zomaar kunnen.

Surfin' paradise!

• arcanis
Voor de duidelijkheid het gaat over M5 tegen sypher bij iem kiev :P

Anoniem: 351621

Worden er vods beschikbaar gesteld van IEM? Ben uiteraard aan het werk :P

• Swanfield
Anoniem: 351621 schreef op vrijdag 20 januari 2012 @ 15:36:
Worden er vods beschikbaar gesteld van IEM? Ben uiteraard aan het werk :P
Kennen kan toch ook AD carrie? :D

Je hoeft niet goed te zijn om de beste te zijn, zolang je maar beter bent dan de rest || Het is niet belangrijk om te winnen, maar het is het enige dat telt

Swanfield schreef op vrijdag 20 januari 2012 @ 15:38:
[...]

Dat doen ze dan ook. Kennen is Dorans Blade gestart....

• axel101
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 06-05-2021
Swanfield schreef op vrijdag 20 januari 2012 @ 15:38:
[...]

Kennen word ook als AD Carry gespeeld :) Hij heeft namelijk 78 AD en 0 AP. Ben benieuwd hoe dit gaat werken. Props voor M5 om ad kennen te spelen 8)

League of Legends EUW: IBullit

• Swanfield
Vicarious schreef op vrijdag 20 januari 2012 @ 15:40:
[...]

Dat doen ze dan ook. Kennen is Dorans Blade gestart....
Ah kijk! En ik kan je vertellen dat AD Kennen best aardig veel schade doet al vrij snel in het begin. Heb het zelf ook getest en werkte eigenlijk verbazingwekkend goed.

• Snappie88

Snappie88

Mr. Hollywood

Swanfield schreef op vrijdag 20 januari 2012 @ 15:41:
[...]

Ah kijk! En ik kan je vertellen dat AD Kennen best aardig veel schade doet al vrij snel in het begin. Heb het zelf ook getest en werkte eigenlijk verbazingwekkend goed.
Ik ook lang geleden, er zijn betere alternatieven.

Surfin' paradise!

Snappie88 schreef op vrijdag 20 januari 2012 @ 15:42:
[...]

Ik ook lang geleden, er zijn betere alternatieven.
Toch wint hij de lane momenteel. M5 wint deze game overigens alle lanes, vooral top. Het staat daar echt 60-30 ofzo in farm voor GP vs Riven.

• arcanis
Vicarious schreef op vrijdag 20 januari 2012 @ 15:43:
[...]

Toch wint hij de lane momenteel. M5 wint deze game overigens alle lanes, vooral top. Het staat daar echt 60-30 ofzo in farm voor GP vs Riven.
12.8K tegen 10.6K gold en dat zonder dragons enz.

Edit: sypher geact en m5 de dragon = gg

[Voor 6% gewijzigd door arcanis op 20-01-2012 15:47]

• Swanfield
Hoppa kill voor Kennen :) Maar ik zie dat hij ook Archangels staff heeft of zie ik dat niet goed?

• Snappie88

Snappie88

Mr. Hollywood

Vicarious schreef op vrijdag 20 januari 2012 @ 15:43:
[...]

Wow... Zojuist draak geforceerd en toch nog drie man weten te killen :o

Ik moet zeggen dat ik hun Vayne en Riven slecht vind, volgens mij is de communicatie ook ballen.

Surfin' paradise!

• Intruder
Swanfield schreef op vrijdag 20 januari 2012 @ 15:47:
Hoppa kill voor Kennen :) Maar ik zie dat hij ook Archangels staff heeft of zie ik dat niet goed?
Dacht ik laatst ook, maar dat was gewoon een health pot, omdat de kwaliteit zo slecht is zijn die 2 erg slecht uit mekaar te houden.

• arcanis
Swanfield schreef op vrijdag 20 januari 2012 @ 15:47:
hij heeft 3 dorans, berzeker greaves, healt pot en wriggels

• Swanfield
Intruder schreef op vrijdag 20 januari 2012 @ 15:48:
[...]

Dacht ik laatst ook, maar dat was gewoon een health pot, omdat de kwaliteit zo slecht is zijn die 2 erg slecht uit mekaar te houden.
Haha ok vond het ook al raar :P Zijn ulti doet wel veel schade met AD zag ik. 3x dorans blade.

• axel101
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 06-05-2021
toch ff in een spoiler gezet voor de mensen die de vods later gaan kijken

spoiler: title
Mid verliest het toch wel kwa cs. Als is het natuurlijk wel makkelijk farmen met morgana.

wow die ganks 2gud. 4 kills voor m5 op bot, 0 voor sypher
totaal 8 -0 voor m5 en 24,3k tegen 15,4k gold

[Voor 8% gewijzigd door axel101 op 20-01-2012 15:51]

League of Legends EUW: IBullit

• Intruder
Wie spelen er eigenlijk allemaal in M5? Omdat ze het zo goed doen, heb er zelf ook nog nooit van gehoord joh.

M5 is echt een beest. Ze zijn zo goed, echt perfecte communicatie en teamplay

daaaaaamn, die gp is SICK

• arcanis
Intruder schreef op vrijdag 20 januari 2012 @ 15:51:
Wie spelen er eigenlijk allemaal in M5? Omdat ze het zo goed doen, heb er zelf ook nog nooit van gehoord joh.
de bekenste is denk ik alex ich de rest ken ik ook eigenlijk niet

• Swanfield
Intruder schreef op vrijdag 20 januari 2012 @ 15:51:
Volgens mij: ROMJkE, Dosia, Fox, xek, ed1k

Via hun site in ieder geval :http://moscowfive.ru/

• SilentSimon
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 18:32

SilentSimon

Have you been hopped?

Jemig dat was snel, pure ownage

-= mijn eigen plekje -==- [HOP] =-

• Intruder
Ah got it!,
http://www.esl.eu/benelux/#/benelux/team/5361039/ volgens mij heette dat team ooit anders. Als ik me niet vergis.

Wh00t! 4deman als commentator, vind hem epic. (heb hier geen geluid)
Btw over uitslagen is het misschien handig om de spoiler tag gebruiken ;)
Overzicht van UBB-codes

[Voor 42% gewijzigd door Intruder op 20-01-2012 15:58]

• arcanis
Intruder schreef op vrijdag 20 januari 2012 @ 15:57:
Ah got it!,
http://www.esl.eu/benelux/#/benelux/team/5361039/ volgens mij heette dat team ooit anders. Als ik me niet vergis.
Het was eerst Empire hiervan bekend
http://www.youtube.com/watch?v=e89llah-u3s

Anoniem: 213904

Btw, voor degene geïnteresseerd in LoL als E-sport groot nieuws:

http://www.stateoftheleag...y9-on-sotl-next-week.html

LoL gaat meedoen in de After Hours Gaming League, en Day9 komt daarover vertellen in de SotL van volgende week.

ItsNotRudy schreef op vrijdag 20 januari 2012 @ 14:55:
[...]

ICM met veel meer dmg vangen idd,

Het is niet meer mogelijk 4 boxes bij red te plaatsen en 1 bij wraiths, je moet het dus doen met 3 bij red en 1 bij wraiths wat al aanzienlijk scheelt. Shaco jungle is gewoon zijn kracht kwijt en dat waren zijn harde vroege ganks. Snap best dat ze double buff level 2 shaco wilde nerfen, maar vind hem nu zelfs voor de hele jungle vrij kut geworden. Shaco is lategame gewoon redelijk crap imo en nu zijn early ook nog eens flink is aangepakt speel ik hem voorlopig iig niet meer.
Om 11u45 naar school vertrokken, om 16:10 terug thuis gekomen. Resultaat: 129 nieuwe berichten. :X

Ik heb gehoord dat er AD kennen werd gespeeld? Door Genja vermoed ik? Heb vorige week nog z'n stats hier gepost, tof om te horen dat hij er op top level ook mee door gaat :)

Streaming History

speedzor schreef op vrijdag 20 januari 2012 @ 16:21:

Ik heb gehoord dat er AD kennen werd gespeeld?
Vrij common tegenwoordig, op alle Elo-niveaus.
ItsNotRudy schreef op vrijdag 20 januari 2012 @ 16:24:
[...]

Vrij common tegenwoordig, op alle Elo-niveaus.
Buiten Genja heb ik het de afgelopen 5-6 maand geen enkele keer tegen gekomen hoor.

Streaming History

• LikeAKing
ItsNotRudy schreef op vrijdag 20 januari 2012 @ 14:51:
[...]

Dat is generfd, de boxjes kunnen nu 60 seconden staan, en ja Maokai is ook lastig.
Ik moet attack speed runes enzo hebben.. heb ik dat? nee, ik heb maar 2 runepages. :l
Is het handig om 3x ArP quinters te hebben en 9x attack speed runes dan? ipv 9x ArP runes

[Voor 5% gewijzigd door LikeAKing op 20-01-2012 16:36]

Pff, m5 facerolled tot nu toe al 2 games hard. Met niet de meest standaard team compo's.

[Voor 46% gewijzigd door Anoniem: 184982 op 20-01-2012 16:45]

• Lapeno
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 31-05 22:47
axel101 schreef op vrijdag 20 januari 2012 @ 15:49:
toch ff in een spoiler gezet voor de mensen die de vods later gaan kijken

spoiler: title
Mid verliest het toch wel kwa cs. Als is het natuurlijk wel makkelijk farmen met morgana.

wow die ganks 2gud. 4 kills voor m5 op bot, 0 voor sypher
totaal 8 -0 voor m5 en 24,3k tegen 15,4k gold
waar kan ik die vods vinden?

• Jeffroiscool
De pagina's om matches te joinen (voor GoT Customs en dergelijke) zijn ter beschikking gesteld!

http://www.fakegaming.eu/GoT/index.php?act=matches

Bugs graag aan mij doorgeven, hij is nog niet af aangezien er nog meer dingen inkomen (editing en leaving matches moet ik nog scripten).

Maar hij is iig klaar voor gebruik!

• Gideon_92
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 23-05 23:24
Jeffroiscool schreef op vrijdag 20 januari 2012 @ 17:00:
De pagina's om matches te joinen (voor GoT Customs en dergelijke) zijn ter beschikking gesteld!

http://www.fakegaming.eu/GoT/index.php?act=matches

Bugs graag aan mij doorgeven, hij is nog niet af aangezien er nog meer dingen inkomen (editing en leaving matches moet ik nog scripten).

Maar hij is iig klaar voor gebruik!
Fatal error: Call to undefined method Matches::joinmatch() in /home/snowclouds/domains/fakegaming.eu/public_html/GoT/act.php on line 197

• Jeffroiscool
Gideon_92 schreef op vrijdag 20 januari 2012 @ 17:03:
[...]

Fatal error: Call to undefined method Matches::joinmatch() in /home/snowclouds/domains/fakegaming.eu/public_html/GoT/act.php on line 197
Alweer opgelost, thx :)

Mooi gedaan Jeffro. Superhandig en hopelijk snel in gebruik genomen door de mensen hier !!

• Jeffroiscool
Anoniem: 384763 schreef op vrijdag 20 januari 2012 @ 17:09:
Mooi gedaan Jeffro. Superhandig en hopelijk snel in gebruik genomen door de mensen hier !!
Hij lijkt nog een beetje kaal maar ik ge ham van het weekend uitbreiden. (Screenshot support en replay kunnen neerzetten etc).

Ik hoop dat het ook in gebruik word genomen :)

• LikeAKing
Jeffroiscool schreef op vrijdag 20 januari 2012 @ 17:10:
[...]

Hij lijkt nog een beetje kaal maar ik ge ham van het weekend uitbreiden. (Screenshot support en replay kunnen neerzetten etc).

Ik zal me even registreren, gemaakt met html/css wat ik gister zag? :)

[Voor 3% gewijzigd door LikeAKing op 20-01-2012 17:11]

Jeffroiscool schreef op vrijdag 20 januari 2012 @ 17:10:
[...]

Kan iemand die een match maakt ook mensen eruit kicken?

• Jeffroiscool
Anoniem: 184982 schreef op vrijdag 20 januari 2012 @ 17:11:
[...]

Kan iemand die een match maakt ook mensen eruit kicken?
Goed idee, komt in de volgende aanpassingen. Kga namelijk zo naar huis en ook ff gamen natuurlijk. Maar ik maak hem van het weekend wat beter/uitgebreider.

jeffro

geweldig, kan alleen vanavond en van het weekeind niet echt meedoen maar ach, blijft staan :P
LikeAKing schreef op vrijdag 20 januari 2012 @ 16:34:
[...]

Dat is generfd, de boxjes kunnen nu 60 seconden staan, en ja Maokai is ook lastig.
Ik moet attack speed runes enzo hebben.. heb ik dat? nee, ik heb maar 2 runepages. :l
Is het handig om 3x ArP quinters te hebben en 9x attack speed runes dan? ipv 9x ArP runes
Ah, jij bent er zo een die nooit geinvesteerd heeft in runes maar lukraak champs heeft gekocht. Tja.. dan krijg je dat. Shaco blijft easymode, zelfs op smurf-accounts easy mee jungled. Boxes worden er toch niet beter op tenzij je AP gebruikt.

• Gideon_92
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 23-05 23:24
Wordt het niet eens tijd voor een deeltje 6 of komt dat pas bij pagina 500?

On-Topic:

Ik hoop dat mijn laptop weer opnieuw geinstalleerd is voordat het vanavond begint. En anders kom ik wat later binnen stormen. Hoop dat er net zo veel mensen mee doen als van de week. Heb er zin in. :D

• kaluro2

kaluro2

Kaluro.650

www.twitch.tv/kaluroo live. 3 man team met Backlash/Kiwi Kaluro/Sniekie.
Ze zijn nieuw, vandaar dat ik ook op een nieuw account zit, zodat ze niet gelijk tegen level 30s hoeven.

Pagina: 1 ... 77 78 79 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
In de topicstart is heel veel informatie te vinden. Dus voor zaken als de patchnotes, champion rotation en bijvoorbeeld hoe je in contact kunt komen met andere LoL Tweakers, kun je daar terecht! :)

Voor de slowchatters onder ons is er natuurlijk het chatkanaal in-game (dat veel te rustig is), maar tegenwoordig ook een IRC kanaal!

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee