Cloud schreef op vrijdag 20 januari 2012 @ 13:49:
[...]
Ik zou beide achterwege laten als je niet in het tribunal wilt belanden. Riot heeft de laatste tijd meermaals aangegeven dat beide 'reportable' zijn. Hou gewoon je gemak en ga niet lopen patsen met een win die niet verwacht was; ook niet als de tegenpartij niet vriendelijk was. Negatief blaten over je eigen team is zo mogelijk nog erger.
En terecht overigens. De community is al kut genoeg op momenten zonder dat iedereen op het Victory/Defeat scherm gaat lopen natrappen.
ik doe het nu ook niet echt continu hoor maar dan heb je zo echt van die games waar jij het heel goed doet en dan echt het volledige team dat het kapot maakt voor je en dan krijg je zo van die idiote comments in je team you dont gank enough bla bla bla terwijl ik levels achterloop door hen en niks anders doe dan ganken omdat ze hun lanes aan het verliezen zijn dan lat ik ze de kill hebben en nemen ze hem niet echt dan heb je zo van die momenten hoe kom ik hierin terecht ...
dan begint ons team te ragen in all chat : our jungler is a noob ! ! !
en dan krijgen we dit als reply terug What lol is he is a noob zhy is he the only one in positive then and btw i want to switch him for our jungler
en dan krijg je echt van de vijand duo queue invites like WTF ? xD
ja dan heb je gewoon de neiging om Noob team nogmaals te confiremeren in all chat en dan krijg ik van iedereen gelijk ik heb echt massas games op ranked waar ik de enige ben met een herseninhoud groter dan die van een pindanoot .... ( Yup nog steeds niet uit die 800 tot 1000 elo schommeling gehaald .... telkens naar boven en weer naar beneden aan het gaan )
Beep Boop son ... Beep Boop