[PC] League of Legends - Deel 5 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 64 ... 79 Laatste
Acties:
  • 150.525 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deefje85
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 05-10-2024
Verwijderd schreef op dinsdag 10 januari 2012 @ 00:08:
[...]

Tja wat een beetje het probleem is als dit gebeurt.
Stel ik denk laat ik mensen verder helpen en potjes van trolls/feeders tot een goed einde proberen te brengen.
Word je in een game gegooid en speel je eve die tiamats stacked. Of blitzcrank met alleen 3 oracles denk niet dat je daar dan vrolijk van wordt.
Dan gaat er een misbruik worden gemaakt van dat kicken. Wie weet speel je eens slecht of wordt je goed gegankt en dan kicken ze je.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• basrijk
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 29-01-2013
word je ook niet vrolijk van, maar gewoon blijven reporten.
die mensen krijgen vanzelf een perma ban.
en helaas is op dit moment de tribunal de enige manier om die mensen eruit te filteren, maar deze werkt ook alleen maar als je blijft reporten.

en hoevaak hebben jullie zo'n troll één op de >10 games?
daar verlies je 10-15 elo mee, valt best nog wel goed te maken in een andere game.
Verwijderd schreef op dinsdag 10 januari 2012 @ 00:08:
[...]

Tja wat een beetje het probleem is als dit gebeurt.
Stel ik denk laat ik mensen verder helpen en potjes van trolls/feeders tot een goed einde proberen te brengen.
Word je in een game gegooid en speel je eve die tiamats stacked. Of blitzcrank met alleen 3 oracles denk niet dat je daar dan vrolijk van wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nutral
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 22-09 13:05

Nutral

gamer/hardware freak

omg, zit in een game waar iemand taric, soraka en sona heeft gebanned >.<

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xanaroth
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 06-06 18:07
Tribunal is nutteloos systeem waar je absoluut niet op moet rekenen. De enige die naar tribunal gaan zijn types die het spel al verpesten.
Zo heb ik een ban gehad omdat ik iemand uitlegde hoe wards werkte (en dus even 'afk' was als in niet spelen want zat dus in chat uit te leggen).

Ow, en de 4 fransozen samen een pre-made hadden (in solo que.. fijn..) waarbij ze alles deden in voice chat. Hierdoor kreeg ik 0 mia's binnen (gingen over voice) waardoor ik na tijdje 2/10 stond en als feeder ban krijg. Tegenstander heeft door dat de andere 4 niet communiceren en organiseren rustig 3-4 man ganks op mid. Zelfs bij je turret staan werkt niet als er zoveel op je af komen.
Maarja, 4 fransen die mij dan allemaal reporten en ik ben degene die bij tribunal komt, niet de 4 fransen die ik rapporteer van 1 report is niet voldoende.

Of de nazi's die constant SS spammen (dacht dat in europe west er toch wel geschiedenis les werd gegeven) en als je ze erop wijst daarmee te stoppen wordt je gerapporteerd voor noob.

Zo zijn er nog wel paar bans die ik heb gehad (zit ondertussen aan 2e account)...

Nee, je moet het ingame aanpakken zoals AFK gaan en niet rekenen dat degene in tribunal eerlijk zijn en de chat/scores/replay goed bekijken.

[ Voor 25% gewijzigd door Xanaroth op 10-01-2012 08:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swanfield
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 23-06 13:57
Goedemorgen allemaal :) Nieuwe champions rotation heeft al weer veel leuke champs die ik een keer wilde proberen! Gisteren twee potten gespeeld met Zilean en Soraka samen bot lane en het ging echt top :P Was zelfs een partij waar een pantheon 25 kills had (niet zo zeer door ons hoor ;) ) en toch nog winnen :) Natuurlijk kan dat wel maar wij werden echt de hele pot hard in de hoek gedrukt tot dat we een beetje lucht kregen en wat team fights gingen winnen. Is dan ook wel een lekker gevoel :)

De laatste pot had ik 1/3/19 en Zilean had 19/1/19 dus dat ging wel erg lekker :)

Je hoeft niet goed te zijn om de beste te zijn, zolang je maar beter bent dan de rest || Het is niet belangrijk om te winnen, maar het is het enige dat telt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Benjamin-
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 10:54

Benjamin-

CrazyGunner#2385

Myrdreon schreef op dinsdag 10 januari 2012 @ 07:55:
Tribunal is nutteloos systeem waar je absoluut niet op moet rekenen. De enige die naar tribunal gaan zijn types die het spel al verpesten.
Zo heb ik een ban gehad omdat ik iemand uitlegde hoe wards werkte (en dus even 'afk' was als in niet spelen want zat dus in chat uit te leggen).
Sorry hoor maar dit is onzin.

1 is er dan geen bewijs voor afk en dat zou betekenen dat zowel spelers als riot zelf totaal niet opletten. Oke dat is nog mogelijk, maar 2 krijg je niet een ban voor de eerste de beste keer, dus er zal wel een geschiedenis achter zitten.
Ik heb nog nooit een ban gehad en een vriend van me ook niet, terwijl ik zeker weet dat we reports hebben gehad, zeker hij weleens (hij heeft een zieke moeder waardoor hij heel soms even afk is waar hij reports voor krijgt).

Nikon D7000 + grip, Sigma 70-200 f2.8, Nikon 18-200mm VR, Nikon 35mm f1.8, Nikon SB-900

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zyppora
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 12-09 10:59

Zyppora

155/50 Warlock

Spijt me zeer hoor, maar bovenstaande heb ik ook nogal eens, en ik heb ooit in een ver verleden eens een email gehad waarin ik gewaarschuwd werd mijn gedrag te verbeteren. Sindsdien nooit meer gelazer gehad.

4 (of zelfs 9) reports op een en dezelfde match gaat je echt geen ban opleveren, dan heb je veel meer op je kerfstok zitten dan alleen maar geganked worden zonder MIAs.

Wat ik ook vreemd vind is dat je in game A gereport wordt voor AFKen omdat je het systeem van wards uitlegt, en dat je in game B gereport wordt omdat je herhaaldelijk gegankt wordt, m.i. is het voorkomen/aan zien komen van ganks juist een van de core mechanics van wards. Als je supporter/jungler geen wards koopt, koop je die zelf toch? Kost wat gold, maar da's nog altijd beter dan geganked worden, plus je mag je supporter als unskilled reporten.

Phenom II X4 945 \\ 8GB DDR3 \\ Crosshair IV Formula \\ R9 290

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Diange
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 13-09 16:07

Of de nazi's die constant SS spammen (dacht dat in europe west er toch wel geschiedenis les werd gegeven) en als je ze erop wijst daarmee te stoppen wordt je gerapporteerd voor noob.
SS Staat voor miss, dus ik weet niet of je de game goed kent, MIA, SS, Miss betekenen dat gewoon de enemy er niet is. Dus voordat je iemand flamed die SS zegt moet je wel de betekenis kennen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Killertjuh
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 23-09 13:56
Afbeeldingslocatie: http://riot-web-static.s3.amazonaws.com/images/news/Champion_Rotation_Cards/English/amumu.jpgAfbeeldingslocatie: http://riot-web-static.s3.amazonaws.com/images/news/Champion_Rotation_Cards/English/gangplank.jpg

Afbeeldingslocatie: http://riot-web-static.s3.amazonaws.com/images/news/Champion_Rotation_Cards/English/heimerdinger.jpgAfbeeldingslocatie: http://riot-web-static.s3.amazonaws.com/images/news/Champion_Rotation_Cards/English/nasus.jpg

Afbeeldingslocatie: http://riot-web-static.s3.amazonaws.com/images/news/Champion_Rotation_Cards/English/singed.jpgAfbeeldingslocatie: http://riot-web-static.s3.amazonaws.com/images/news/Champion_Rotation_Cards/English/sivir.jpg

Afbeeldingslocatie: http://riot-web-static.s3.amazonaws.com/images/news/Champion_Rotation_Cards/English/taric.jpgAfbeeldingslocatie: http://riot-web-static.s3.amazonaws.com/images/news/Champion_Rotation_Cards/English/pantheon.jpg

Afbeeldingslocatie: http://riot-web-static.s3.amazonaws.com/images/news/Champion_Rotation_Cards/English/kogmaw.jpgAfbeeldingslocatie: http://riot-web-static.s3.amazonaws.com/images/news/Champion_Rotation_Cards/English/viktor.jpg

Damm mijn main champ is kogmaw. Ik hoop toch niet dat veel mensen deze gaan kiezen |:(

Volgens mij gaan we deze week ook heel veel noob GP zien _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Drunk3nD3m0n
  • Laatst online: 03-04-2015
yesh ! eindelijk kan ik eens ammumu en gangplank jungle proberen
ik was altijd al aan het twijfelen om mijn dierbare IP hieraan uit te geven :3

Beep Boop son ... Beep Boop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeffroiscool
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 26-04-2024
Ik heb al die champs..... -.-"

League of Legends [Last Updated 22-08-2012]: [EUW] Jeffro (Now:Silver, S1:Bronze), RankedSolo5x5: 1502 [120W/106L], Dominion: 84W, TT: 3W, Normal: 504W

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swanfield
Drunk3nD3m0n schreef op dinsdag 10 januari 2012 @ 09:22:
yesh ! eindelijk kan ik eens ammumu en gangplank jungle proberen
ik was altijd al aan het twijfelen om mijn dierbare IP hieraan uit te geven :3
Sorry Killertjuh maar ik wil Kog'Maw ook heel graag uitproberen en was dus ook van plan dierbare IP uit te geven hier voor :P Zijn butterfly skin is ook uber btw! :)

Amumu heb ik en beviel niet echt en Gangplak stond ook op mijn verlanglijstje ;)

Je hoeft niet goed te zijn om de beste te zijn, zolang je maar beter bent dan de rest || Het is niet belangrijk om te winnen, maar het is het enige dat telt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ow, en de 4 fransozen samen een pre-made hadden (in solo que.. fijn..) waarbij ze alles deden in voice chat. Hierdoor kreeg ik 0 mia's binnen (gingen over voice) waardoor ik na tijdje 2/10 stond en als feeder ban krijg. Tegenstander heeft door dat de andere 4 niet communiceren en organiseren rustig 3-4 man ganks op mid. Zelfs bij je turret staan werkt niet als er zoveel op je af komen.
Maarja, 4 fransen die mij dan allemaal reporten en ik ben degene die bij tribunal komt, niet de 4 fransen die ik rapporteer van 1 report is niet voldoende.

Zo zijn er nog wel paar bans die ik heb gehad (zit ondertussen aan 2e account)...

Nee, je moet het ingame aanpakken zoals AFK gaan en niet rekenen dat degene in tribunal eerlijk zijn en de chat/scores/replay goed bekijken.
Not sure if trolling or just really dumb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeffroiscool
Verwijderd schreef op dinsdag 10 januari 2012 @ 09:34:
[...]

Not sure if trolling or just really dumb.
Probably both ;D

League of Legends [Last Updated 22-08-2012]: [EUW] Jeffro (Now:Silver, S1:Bronze), RankedSolo5x5: 1502 [120W/106L], Dominion: 84W, TT: 3W, Normal: 504W

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geef toe zijn verhaal was wel komisch, ik kwam niet meer bij toen hij over het SS gedeelte begon :). Moet je nagaan hoeveel reports hij misschien al heeft verstuurd.

If troll, then you made me laugh :D.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SHEePYTaGGeRNeP
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 23-09 11:15

SHEePYTaGGeRNeP

EUW: Dragon Hodor

@swanfield hoe kan je amumu nou niet fijn vinden, ik denk omdat je er nie mee junglende :P
Amumu is zeker één van de makkelijkste junglers.

EUW: Dragon Sheepy | Doubledutchdragons.nl | Diamond II - updated 29-11-2014

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nutral schreef op dinsdag 10 januari 2012 @ 02:25:
Ik had mezelf zo ver gekregen om een ranked soloqueue te doen gisteren.

Heb nog geen rating maar de vorige games hebben me waarschijnlijk al vrij laag gebracht want er was geen jungler aanwezig in beide teams en ik was de enige support speler. Onze ashe ging mid, gragas ging top met teemo en ik stond bot als alistar met .. blitzcrank.

Geloof het of niet, gewonnen.

Zit op een punt dat ik me niet ga zenuwachtig maken als ik een dergelijke setup zie en gewoon mijn game tracht te spelen. Zo jaag je niemand anders op stang, en dat helpt al een pak.

Potje erna wordt er een paar keer gedodget en kom ik uiteindelijk tegenover de vayne te staan waar ik voor de laatste dodge mee had afgesproken bot te gaan en zware terror lane uit te hangen. Na de dodge vayne dus in het andere team en mag ik met een caitlyn bot terug als alistar. Mn caitlyn besloot dat lasthits niet nodig waren en harass al helemaal niet. Desondanks waren we onze lane wel aan het winnen en konnen we vayne een paar keer met een luttele hp's over terug laten basen.

Helaas stond onze veigar ondertussen tegen karthus mid 0-4 achter ofzo. Potje werd gesurrendered op 20 minuten :(

Volhouden is de boodschap, ik ga proberen meer soloqueue te spelen en voornamelijk mij concentreren op support en hopelijk mij zo omhoog trachten te brengen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Killertjuh
Swanfield schreef op dinsdag 10 januari 2012 @ 09:25:
[...]

Sorry Killertjuh maar ik wil Kog'Maw ook heel graag uitproberen en was dus ook van plan dierbare IP uit te geven hier voor :P Zijn butterfly skin is ook uber btw! :)

Amumu heb ik en beviel niet echt en Gangplak stond ook op mijn verlanglijstje ;)
Ik neem aan dat je voor AD gaat spelen.

Probeer dit eens: Doran's Ring -> Tear of the Goddess ->Sorcerer's Shoes (of eerst Mejai's Soulstealer) -> Chalice of Harmony -> Rabadon's Deathcap -> Archangel's Staff

Daarna kun je nog kiezen voor nog 1 Archangel's Staff of Morello's Evil Tome

Wanneer je deze build hebt kun je je ultie en spels blijven spammen en niemand komt meer in de buurt van je. Elke bosje gebruik je ulti en iedereen zal veel schade opbrengen. Ook bij push en defense is de ulti uber vanwege zijn range.

Komt er toch iemand in de buurt gebruik je slow en je Q voor extra damage.

[ Voor 4% gewijzigd door Killertjuh op 10-01-2012 09:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Drunk3nD3m0n
Nutral schreef op dinsdag 10 januari 2012 @ 02:25:
ik heb erger gehad een ban op teemo / heimerdinger / evelyn :F

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swanfield
SHEePYTaGGeRNeP schreef op dinsdag 10 januari 2012 @ 09:38:
@swanfield hoe kan je amumu nou niet fijn vinden, ik denk omdat je er nie mee junglende :P
Amumu is zeker één van de makkelijkste junglers.
Haha ja sorry :) ik jungelde er inderdaad niet mee. Onder de L30 gebeurd dat eigenlijk niet en ik zat toen nog wel vrij vroeg in het spel :P Dus misschien dat het nu beter gaat maar had er toen geen fijn gevoel bij. Zegt niet dat hij slecht is want een ownende amumu is echt een hell :)

@Killertjuh tnx voor je build! Ga ik zeker gebruiken! Zal hier mijn bevindingen wel posten morgen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Drunk3nD3m0n schreef op dinsdag 10 januari 2012 @ 09:42:
[...]

die dacht waarschijnlijk dat hij in dominion zat :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Drunk3nD3m0n schreef op dinsdag 10 januari 2012 @ 09:42:
[...]

Tja, vraag me af wat je erger vind: nuttige champs bannen of 1 van die 3 :P.

Al is Teemo nog wel nuttig mits goed gebruikt. Heimerdinger mwah zijn betere opties. Evelynn, no comment.

[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 10-01-2012 09:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SHEePYTaGGeRNeP

SHEePYTaGGeRNeP

Als ik gewoon draft doe ( dus niet ranked en ik speel met gewoon een paar mensen waar ik bijna nooit mee speel ) ban ik ook altijd zinloze champions :P
Kan iedereen spelen wat die wil :)

[ Voor 31% gewijzigd door SHEePYTaGGeRNeP op 10-01-2012 09:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Drunk3nD3m0n
jaa maar die taric ban snap ik eigenlijk wel de meest irritante lane dat er bestaat op bottom is een taric/vayne lane

taric stunt je vayne rollt neer je toe en knalt je in de muur dat is een irritante stun van een 5 tal seconden ....

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ah, gratis feeden op NOG slechtere Viktors! Tevens Pantheon weer eens proberen. Is wel een type champ dat mij zou moeten liggen, maar ik presteerde er in de vorige freeweek niet al te best mee. Misschien lag het aan de build of het feit dat hij toen nog geen buffjes gehad heeft, i dunno. In ieder geval weer even het proberen waard.

Over Tribunal: ik heb nog geen ban of waarschuwing gehad terwijl ik regelmatig door 4-man premades wordt gereport voor feeding (terwijl ik zelden feed) puur uit frustratie omdat ze verliezen. Alles is dan ineens mijn schuld. Ik ben solo top, bot wordt gegankt door jungler -> mijn schuld. Dat soort shit. Krijg je geen bans voor.

@drunkendemon: dan kun je beter die OP Vayne gewoon bannen. Als een game langer dan 30 minuten duurt gaat ze hoe dan ook quadra's en/of penta's halen.

[ Voor 10% gewijzigd door Vicarious op 10-01-2012 09:47 ]

Vicariously I live while the whole world dies

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SaphuA
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 10-09 22:00
Verwijderd schreef op dinsdag 10 januari 2012 @ 09:38:

Ik had mezelf zo ver gekregen om een ranked soloqueue te doen gisteren.

...

Geloof het of niet, gewonnen.

Zit op een punt dat ik me niet ga zenuwachtig maken als ik een dergelijke setup zie en gewoon mijn game tracht te spelen. Zo jaag je niemand anders op stang, en dat helpt al een pak.

...

Helaas stond onze veigar ondertussen tegen karthus mid 0-4 achter ofzo. Potje werd gesurrendered op 20 minuten :(

Volhouden is de boodschap, ik ga proberen meer soloqueue te spelen en voornamelijk mij concentreren op support en hopelijk mij zo omhoog trachten te brengen.
Dat soort situaties heb ik zo enorm vaak :) Een onmogelijk team en dan win je toch, of andersom: Gisteren speelde ik Sona met een Vayne, tegen een Corki die zo ontiegelijk slecht was (leek alsof hij de harass constant uitlokte gewoon). Easy win denk je dan, maar de Vayne besloot tot 3 keer toe te tower diven waardoor we toch de lane (en uiteindelijk de game) verloren. Kansloos.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wij moeten meer queuen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deefje85
Zyppora schreef op dinsdag 10 januari 2012 @ 09:08:
[...]

Spijt me zeer hoor, maar bovenstaande heb ik ook nogal eens, en ik heb ooit in een ver verleden eens een email gehad waarin ik gewaarschuwd werd mijn gedrag te verbeteren. Sindsdien nooit meer gelazer gehad.

4 (of zelfs 9) reports op een en dezelfde match gaat je echt geen ban opleveren, dan heb je veel meer op je kerfstok zitten dan alleen maar geganked worden zonder MIAs.

Wat ik ook vreemd vind is dat je in game A gereport wordt voor AFKen omdat je het systeem van wards uitlegt, en dat je in game B gereport wordt omdat je herhaaldelijk gegankt wordt, m.i. is het voorkomen/aan zien komen van ganks juist een van de core mechanics van wards. Als je supporter/jungler geen wards koopt, koop je die zelf toch? Kost wat gold, maar da's nog altijd beter dan geganked worden, plus je mag je supporter als unskilled reporten.
Hier ben ik ook mee eens. Dan zit jij heel het spel uit te leggen dat een ward gewoon een tijdje een gebied toont op de map? en je wordt geband of krijgt een waarschuwing.

IK ben ook nog niet geband geweest.Reports hebben we allemaal al had.Je hebt altijd spelers die jou gaan reporten soms voor domme dingen en soms niet.

ik denk dat er bij hem nog wel een verhaaltje zit , of misschiens ben je zelf wel zo een elo spelers. Je weet het niet.maar zomaar bannen doen ze nu ook niet.

Trouwens Riot voor ze bannen , bekijken ze toch de potje die gespeeld zijn.?? of niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SaphuA
Prima!

Over bans gesproken...

Ik vind het zo vreemd dat mensen die first pick hebben altijd direct Morgana of Kassadin bannen (die toch wel gezien worden als erg viable atm). Je weet toch wel dat de tegenstander die gaat bannen, dus waarom benut je die bans niet beter denk ik dan. En zo niet, dan pick je ze natuurlijk zelf :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deefje85
SaphuA schreef op dinsdag 10 januari 2012 @ 09:54:
Prima!

Over bans gesproken...

Ik vind het zo vreemd dat mensen die first pick hebben altijd direct Morgana of Kassadin bannen (die toch wel gezien worden als erg viable atm). Je weet toch wel dat de tegenstander die gaat bannen, dus waarom benut je die bans niet beter denk ik dan. En zo niet, dan pick je ze natuurlijk zelf :)
ik vind dat niet vreemd.

misschiens doen ze het voor het zekers te zijn dan ze geband worden.Heb al bans had waar ze champ´s in bannen waarvan je zelf zegt tegen je eigen WTF.

De top 3 van bans zijn toch meestal Kassa,Morgana en akalia.

Als je wilt kan je goed spelen met elke champ. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fanatic_FS
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 07:15

Fanatic_FS

Rated T for Troll™

SaphuA schreef op dinsdag 10 januari 2012 @ 09:54:
Prima!

Over bans gesproken...

Of ze hebben deze champ zelf niet, waardoor ze hem dus niet kunnen 1st picken.
Ze zijn zelf niet goed met deze champ, maar vinden het lastig ertegen te spelen.
Ze willen zelf een andere rol spelen en weten niet of ze kunnen ruilen met team/denken dat team niet goed genoeg is om met deze champs te spelen.

Mijn bans zijn toch wel Shaco en Rammus, te sterke ganks.

[ Voor 3% gewijzigd door Fanatic_FS op 10-01-2012 09:59 ]

[specs]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Voor mij is altijd shaco 1st ban. Hij is gewoon niet leuk om tegen te spelen. Van een goede shaco kan ik dusdanig geirriteerd raken dat ik de rest van de avond geen zin meer heb in lol.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Drunk3nD3m0n
voor mij zijn toch tryndamere shaco en taric een ban

tryndamere ( de meest irritante ulti in heel LoL ( uitgezonderd van die van karthus ) )
shaco ( hij kan early game zooo veel damage doen en veel kills geven aan carry's )
taric ( ik haat hem gewoon vraag maar aan Jeffro :P )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SHEePYTaGGeRNeP

SHEePYTaGGeRNeP

@vicarious
Had ik ook, Ik was maokai had perongeluk cloth armor gkocht dus snel haasten naar de wraiths omdat het zolang duurde om cloth armor te kopen, maar die sappling dan weer net te vroeg gegooid, dus 65% nog over na de wraiths en pull van blue kwam daardoor ook pas op 2:05 ofzo en toen ging LB dood aan LB in mid die al level 3 was terwijl die van ons nog pas level 1 was :/
Verloren, want toen ik de blue gedaan had kwam shaco eraan :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• broc85
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 08-09 17:24
Drunk3nD3m0n schreef op dinsdag 10 januari 2012 @ 10:01:
voor mij zijn toch tryndamere shaco en taric een ban

tryndamere ( de meest irritante ulti in heel LoL ( uitgezonderd van die van karthus ) )
shaco ( hij kan early game zooo veel damage doen en veel kills geven aan carry's )
taric ( ik haat hem gewoon vraag maar aan Jeffro :P )
Trynda silencen terwijl je hem nuket ;) dus gewoon een counterpick nemen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SHEePYTaGGeRNeP

SHEePYTaGGeRNeP

@broc tryn ult kan gewoon gecast worden als hij gestunned / gesilenced is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• broc85
SHEePYTaGGeRNeP schreef op dinsdag 10 januari 2012 @ 10:04:
@broc tryn ult kan gewoon gecast worden als hij gestunned / gesilenced is.
Ja? Woops... dan heb ik echt domme dingen lopen verkondigen in een paar potjes :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fanatic_FS

Fanatic_FS

Rated T for Troll™

Zijn een paar van die skills die gewoon gebruikt kunnen worden ook al ben je silenced/stunned.
Tryns ulti, Gangplank oranges, Olafs Ulti bijvoorbeeld.

[specs]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Drunk3nD3m0n
oooow ja ik heb mij gisteren jax aangeschaft iemand nog tips ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 10 januari 2012 @ 09:38:
[...]

Geef toe zijn verhaal was wel komisch, ik kwam niet meer bij toen hij over het SS gedeelte begon :). Moet je nagaan hoeveel reports hij misschien al heeft verstuurd.

If troll, then you made me laugh :D.
Vind "ss" sowieso een stomme term. Een afkorting voor miss, de dubbele "s". Speel zelf geen euro meer, maar call zelf op beide versies gewoon "miss <lane>" en in sommige gevallen champ naam er nog bij (bvb als de jungler die top hield voor zijn top lane weer weggaat. Zelf zou ik ook niet altijd door hebben dat iemand uit een bepaalde lane weg is als ik enkel "ss" of "mia" voorbij zie komen zonder lane vermeldingen.

@DrunkenDemon geld terugvragen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LikeAKing
  • Laatst online: 12-08-2024
Drunk3nD3m0n schreef op dinsdag 10 januari 2012 @ 10:09:
oooow ja ik heb mij gisteren jax aangeschaft iemand nog tips ?
Dodge boots > Guinso's Rageblade > Hextech > Warmogs > Atma's > Rylais Scepter
Zoiets als build? ik speel nooit jax :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fanatic_FS

Fanatic_FS

Rated T for Troll™

Gister nogal wat posts over Jax geweest, kijk even op de vorige pagina, misschiend dat je er wat aan hebt :)

[specs]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SHEePYTaGGeRNeP

SHEePYTaGGeRNeP

LikeAKing schreef op dinsdag 10 januari 2012 @ 10:11:
[...]

Dodge boots > Guinso's Rageblade > Hextech > Warmogs > Atma's > Rylais Scepter
Zoiets als build? ik speel nooit jax :P
Ik speel zelf ook nooit jax, maar triforce is beter dan Rylais :)
Movement speed, attack speed, ook een slow en natuurlijk dan die proc :P

[ Voor 4% gewijzigd door SHEePYTaGGeRNeP op 10-01-2012 10:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LikeAKing
30% kans op een slow is niet zo nice :{

[ Voor 18% gewijzigd door LikeAKing op 10-01-2012 10:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

LikeAKing schreef op dinsdag 10 januari 2012 @ 10:16:
30% kans op een slow is niet zo nice :{
Triforce zuigt sowieso op Jax.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swanfield
Ik speelde gisteren samen met een Jax en die stortte zich gewoon op 2 champions en kwam er nog als winnaar uit. Ik was getuige van sommige fights die hij deed waarbij ik zelf op een gegeven moment dacht nou dit is ook weer niet zo eerlijk :) Kan zijn dat hij gewoon mega goed was maar hij won echt battles waar ik tanks nog wel eens zie sneuvelen :P Ik ken Jax niet nooit mee gespeeld maar staat op mijn lijstje van wan't to play! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LikeAKing
Swanfield schreef op dinsdag 10 januari 2012 @ 10:20:
Ik speelde gisteren samen met een Jax en die stortte zich gewoon op 2 champions en kwam er nog als winnaar uit. Ik was getuige van sommige fights die hij deed waarbij ik zelf op een gegeven moment dacht nou dit is ook weer niet zo eerlijk :) Kan zijn dat hij gewoon mega goed was maar hij won echt battles waar ik tanks nog wel eens zie sneuvelen :P Ik ken Jax niet nooit mee gespeeld maar staat op mijn lijstje van wan't to play! :)
Een goed gefeede jax kan zelfs 1v5en. zijn passive maakt hem tanky + koop spellvamp+lifesteal items = win.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Even een vraag:

Ik vind Maokai leuk om te spelen.

Ik ben nu level 16, nooit eerder een account gehad, heb wel een soort van gevoel voor dit soort games, dus compleet clueless ben ik niet. En ik lees ook veel op solomid en dit topic.

Nu zijn er allerlei guides voor Maokai in de jungle, wat ik prima vind, alleen kan ik daarmee niet beter wachten tot ik level 30 ben? En volle masteries heb, en runes? Aangezien ik nu niet de ideale routes kan volgen zoals in guides, omdat ik wat begin stats mis.

Óf kan ik gewoon junglen maar een beetje voorzichtiger zijn/route aanpassen?

Of moet ik gewoon een 'simpele' champion nemen en z.s.m. level 30 worden:P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SHEePYTaGGeRNeP

SHEePYTaGGeRNeP

@Supreme als je level 30 bent is inderdaad wel het makkelijkste in jungle met alle runes, maar op level 20 kan je al de tier 3 runes, maar ik zou inderdaad simplere champions nemen in de jungle zoals erhm
Udyr, Warwick, Amumu etc.
Ik weet niet maar volgens mij kan maokai best gewoon bij de blue beginnen met 4 sapplings op level 16, kan je misshcien nog wel magic pen masteries + armor masteries zou moeten lukken denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LikeAKing
Ja voor junglen zal ik eerst level 30 worden en alle tier 3 runes aanschaffen.
Maokai is wel tof inderdaad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 10 januari 2012 @ 10:22:
Even een vraag:

Ik vind Maokai leuk om te spelen.

Ik ben nu leven 16, nooit eerder een account gehad, heb wel een soort van gevoel voor dit soort games, dus compleet clueless ben ik niet. En ik lees ook veel op solomid en dit topic.

Nu zijn er allerlei guides voor Maokai in de jungle, wat ik prima vind, alleen kan ik daarmee niet beter wachten tot ik level 30 ben? En volle masteries heb, en runes? Aangezien ik nu niet de ideale routes kan volgen zoals in guides, omdat ik wat begin stats mis.

Óf kan ik gewoon junglen maar een beetje voorzichtiger zijn/route aanpassen?

Of moet ik gewoon een 'simpele' champion nemen en z.s.m. level 30 worden:P
Riot heeft getracht om jungle mogelijk te maken op lagere levels en is hier misschien gedeeltelijk in geslaagd, maar voor het gros van de junglers behaal je toch niet het gewenste effect.

Zeker met maokai zou ik wachten tot je over ap quints beschikt en ap/lvl blues, omdat hij deze wel heel goed kan gebruiken tijdens het junglen. Zijn eerste stop zijn namelijk de wraiths die hij met 3 sapplings neerkrijgt, je kan het wel zonder de runes maar je gaat zodanig traag gaan dat het niet veel helpt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xanaroth
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 06-06 18:07
Je kan prima junglen op lvl16, hooguit beetje oppassen (misschien ben je net iets eerder door je pots heen).

Wat je kan doen is beginnen met de tier 1 runes, die zijn enorm kosten-efficient.
So is resilience glyph 0,78 op tier 1 voor 15 IP en 1.41 armor op tier 3 voor 205 IP.

Je krijgt dus voor minder dan 1/10 van de kosten meer dan 1/2 aan stats.

Dan kan je vanaf lvl20 1 voor 1 je runes vervangen door lvl3s.

[ Voor 8% gewijzigd door Xanaroth op 10-01-2012 10:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Killertjuh
Swanfield schreef op dinsdag 10 januari 2012 @ 10:20:
Zoals ik ook al eerder in deze topic heb aangegeven. In het begin toen ik LOL ging spelen was Jax mijn main champ. Wanneer je de Stun (volgens mij E) onder controle hebt win je bijna altijd.

Natuurlijk moet je altijd de Hextech Gunblade bouwen. Echter een Trinaty force lijkt me ook een sterke item ivm je passive. Guinsoo's Rageblade zou ik ook zeker aanraden de rest is afhankelijk van je team.

Echter heb ik mijn twijfels over Dodge boots. Overal is dodge uitgehaald en zou ik kiezen voor Mercury's Treads puur voor de +35 Tenacity. Waarom wanneer jax gestunt is is hij namelijk snel dood. Hij moet blijven rammen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fanatic_FS

Fanatic_FS

Rated T for Troll™

1~2 weken tot de Jax remake, dan hoef standaard geen ninja tabi meer te kopen :)

Ninja tabi is nu gewoon core op Jax, als je tenacity nodig hebt koop je een Moonflair Spellblade.

[ Voor 38% gewijzigd door Fanatic_FS op 10-01-2012 10:35 ]

[specs]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Drunk3nD3m0n
jax ziet er mij eigenlijk nog een goede jungler uit of vergis ik mij hierin al iemand geprobeerd ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fanatic_FS

Fanatic_FS

Rated T for Troll™

Slechte ganks omdat je geen cc hebt afgezien van je stun welke je eerst op minions moet proccen wat niet lukt als je jungled.

[specs]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Killertjuh
Drunk3nD3m0n schreef op dinsdag 10 januari 2012 @ 10:38:
jax ziet er mij eigenlijk nog een goede jungler uit of vergis ik mij hierin al iemand geprobeerd ?
Nadeel van Jax is hij is snel dood en heeft standaard geen lifesteal of niks. De extra schade van zijn passive is natuurlijk wel mooi meegenomen Mijn fout hij krijgt extra HP door zijn passive. Echter ik vind et jammer waarom hij zoon Stun heeft. Nu vooral omdat de dodge runes weg zijn.

[ Voor 5% gewijzigd door Killertjuh op 10-01-2012 10:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
En voordat hij lvl 6 is doet hij met autoattacken toch een stuk minder damage (want geen passive voor ult)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Drunk3nD3m0n
OK het klinkt nu idioot maar ik heb die ult van jax nog niet goed gelezen het was laat op de avond xD ik activeerde hem gewoon en dan mijn W skill dan sprong ik op een vijand en stunde hem bij een dodge

dus mijn vraag is wat doet die ulti nu weer specifiek en activeer ik die VOOR het aanvallen of Tijdens ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LikeAKing
Verwijderd schreef op dinsdag 10 januari 2012 @ 10:26:
[...]

Riot heeft getracht om jungle mogelijk te maken op lagere levels en is hier misschien gedeeltelijk in geslaagd, maar voor het gros van de junglers behaal je toch niet het gewenste effect.

Zeker met maokai zou ik wachten tot je over ap quints beschikt en ap/lvl blues, omdat hij deze wel heel goed kan gebruiken tijdens het junglen. Zijn eerste stop zijn namelijk de wraiths die hij met 3 sapplings neerkrijgt, je kan het wel zonder de runes maar je gaat zodanig traag gaan dat het niet veel helpt.
Nou ik heb het nog lastig hoor met volle runepage. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fanatic_FS

Fanatic_FS

Rated T for Troll™

Jax zijn ultimate geeft je een attackspeed bonus stack voor iedere autoattack die je doet tot een max van 10 stacks. Dit is de passive.

De active geeft je een MR boost gelijk aan je dodge + base

[specs]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SHEePYTaGGeRNeP

SHEePYTaGGeRNeP

league of legends wikia drunken ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Drunk3nD3m0n schreef op dinsdag 10 januari 2012 @ 10:44:
OK het klinkt nu idioot maar ik heb die ult van jax nog niet goed gelezen het was laat op de avond xD ik activeerde hem gewoon en dan mijn W skill dan sprong ik op een vijand en stunde hem bij een dodge

dus mijn vraag is wat doet die ulti nu weer specifiek en activeer ik die VOOR het aanvallen of Tijdens ?
Tijdens het vechten.

Zijn ultimate heeft een active & passive

Passive : iedere 3e hit geeft extra magic damage en je krijgt er attack speed bij per stack. Max 10 stacks.
Active : geeft hem extra magic resist en nog iets maar kan er niet opkomen :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Drunk3nD3m0n
block op het werk sheepy ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeffroiscool

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LikeAKing
Blocked door mn school. nice

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Drunk3nD3m0n
Der moet nog gewerkt worden ook het jeffro

ik ben al verslaafd gonoeg aan dit forum ...

Bedankt hoor SaphuA

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Killertjuh
Drunk3nD3m0n schreef op dinsdag 10 januari 2012 @ 10:44:

(Passive): Jax's basic attacks increase his attack speed for 2.5 seconds. This bonus stacks up to 10 times. Additionally, every third consecutive attack will deal bonus magic damage.
Attack Speed: 6 / 10 / 14 % per stack
Magic Damage: 140 / 170 / 210 (+0.7 per ability power)

(Active): Grants a magic resistance bonus for few seconds.
Cost: 80 mana
Cooldown: 60 seconds
Magic Resistance Bonus: 20 / 35 / 50 (+1.0 per dodge percent)
Duration: 5 / 6.5 / 8 seconds

Offtopic: Ben ook al verslaaft aant worden aan deze topic tijdens me werk :S
Systemebeheerder werk buiten de webfilter om :) Anders wordt het wel heel lastig spulltjes te downloaden en informatie winnen.

[ Voor 18% gewijzigd door Killertjuh op 10-01-2012 11:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LikeAKing
Drunk3nD3m0n schreef op dinsdag 10 januari 2012 @ 10:59:
[...]

Der moet nog gewerkt worden ook het jeffro

ik ben al verslaafd gonoeg aan dit forum ...

Bedankt hoor SaphuA
bedankt voor wat :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Drunk3nD3m0n
voor de meer dan 280 post die ik al hier heb gezet en dit dan nog tijdens de werk uren man man man ...
dit is eigenlijk het eerste forum waar ik meer dan een week op actief ben geweest

en het is allemaal SaphuA zijn schuld ,xD ( HE STARTED IT :+ )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeffroiscool
LikeAKing schreef op dinsdag 10 januari 2012 @ 10:58:
[...]

Blocked door mn school. nice
Hier heb je er 1 die via mijn eigen pc werkt.
Gaarna geen CP op zoeken enzo xD

http://jeffro.fakegaming.eu/proxy/

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Jeffroiscool schreef op dinsdag 10 januari 2012 @ 11:06:
[...]

Hier heb je er 1 die via mijn eigen pc werkt.
Gaarna geen CP op zoeken enzo xD

http://jeffro.fakegaming.eu/proxy/
haha youtube hoef je niet te proberen via deze proxy :D MAar we dwalen af...

Hoe is het DD toernooi eigenlijk afgelopen?

[ Voor 10% gewijzigd door Vicarious op 10-01-2012 11:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LikeAKing
Drunk3nD3m0n schreef op dinsdag 10 januari 2012 @ 11:05:
[...]

voor de meer dan 280 post die ik al hier heb gezet en dit dan nog tijdens de werk uren man man man ...
dit is eigenlijk het eerste forum waar ik meer dan een week op actief ben geweest

en het is allemaal SaphuA zijn schuld ,xD ( HE STARTED IT :+ )
Haha, het is hier in elk geval beter dan Fok. ik kon me nog herinneren op Fok! dat ik daar in het lol topic kwam, iedereen wou zijn gelijk doordringen, ik werd telkens als troll gezien, maar ik gewoon nog niets over dit spel. (lvl 8 ofzo) :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

LikeAKing schreef op dinsdag 10 januari 2012 @ 11:09:
[...]

Haha, het is hier in elk geval beter dan Fok. ik kon me nog herinneren op Fok! dat ik daar in het lol topic kwam, iedereen wou zijn gelijk doordringen, ik werd telkens als troll gezien, maar ik gewoon nog niets over dit spel. (lvl 8 ofzo) :P
Je was daar dan ook vreselijk irritant, wat je nu overigens nog steeds regelmatig bent.

PS: Saphua heeft niet het eerste topic geopend van de LoL reeks als ik het me goed herinner. Volgens mij is hij gewoon mede-starter geworden. Was volgens mij Minnema als ik het goed herinner.

edit: benn nu trouwens view aan het kijken van behkuh, aziatisch vrouwke ofzo. Maar volgens mij krijgt ze geen views voor haar skills, zit aan de 3k viewers maar bakt er niet heel veel van. Ze kan wel tering snel en goed mijnenvegeren overigens 8)7.

[ Voor 20% gewijzigd door Verwijderd op 10-01-2012 11:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
LikeAKing schreef op dinsdag 10 januari 2012 @ 11:09:
[...]

Ik zit ook op fok, en dat is met name gewoon omdat je zelf niks wilde aannemen van anderen die overduidelijk er een betere kijk op hadden dan jij, je geen enkele moeite deed om zelf eens wat uit te zoeken ondanks dat we je plenty sites gegeven hebben waar beginners vrijwel alles uit kunnen halen en je ook nog eens over elke aankoop zei dat de champion waardeloos was.

@vraatje: in de OP staat dat Minnema deel 1 geopend had.

[ Voor 3% gewijzigd door Vicarious op 10-01-2012 11:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LikeAKing
Zand erover, het was een half jaar terug ofzo ):

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Drunk3nD3m0n
komaan mensen vriendelijk blijven tegen elkaar hier :D

SaphuA als je dit leest ? xD : hoeveel ontslagen heb je al op je geweten door dit forum ? :+

( jk :) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SaphuA
SaphuA schreef op woensdag 12 oktober 2011 @ 09:44:

23-11-2009
  • Deeltje 1! (Door [Verwijderde gebruiker])
Maar alsnog graag gedaan. Het verspillen van jullie tijd is een kleine moeite ;)

Edit:
Verwijderd schreef op vrijdag 18 februari 2011 @ 01:45:
Laat Saphua maar lekker een nieuwe OP maken, kan die volgens mij best wel goed. Zolang hij maar niet te diep in gaat op de gameplay en tactieken in LoL, want dan gaat het mis.
Toen was je al een vervelende knaap...

[ Voor 37% gewijzigd door SaphuA op 10-01-2012 11:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeffroiscool
Vicarious schreef op dinsdag 10 januari 2012 @ 11:08:
[...]

haha youtube hoef je niet te proberen via deze proxy :D MAar we dwalen af...

Hoe is het DD toernooi eigenlijk afgelopen?
http://jeffro.fakegaming.eu/proxy2/

Opgelost.

DD toernooi heb ik niet meer aan mee kunnen doen. Hele team uit elkaar gevallen dus een default loss.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Drunk3nD3m0n
enkel ik stond nog trouw aan jeffro zijn zijde :-(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SHEePYTaGGeRNeP

SHEePYTaGGeRNeP

MAAR VREES NIET DD Toernooi gaat nog steeds door en wij doen wel steeds mee :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LikeAKing
dd toernooi?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• axel101
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 06-05-2021
Na een hoop faal ranked potjes begin ik langzaam weer terug te komen! Ik zat altijd rond de 1400 elo. Door een hoop trollers,afk feeders etc. ben ik op 1150 elo terecht gekomen. Hier was ook geen vaste meta aanwezig. Een jungler was al vrij zeldzaam :(. Ik ben vanaf hier eigenlijk altijd mid/solo top gaan claimen. Dit omdat ik denk dat ik via deze posities de game naar de winnende hand kan zetten. Zodra ik lvl6 ben op mid ga ik direct me lane pushen en bot ganken. Op bot is de grootste kans dat je kills haalt. Dit omdat de toplane vaak hetzelfde lvl is als dat jij op mid bent. Op bot lopen ze vaak een lvl achter waardoor je een voordeel hebt.
Als tips wil ik meegeven dat je niet moet gaan flamen of iets dergelijks. Zodra de flamewar in chat ontstaat is het eigenlijk al verloren.
Langzaam begin ik weer omhoog te klimmen. Zit nu rond de 1360 elo! :D

League of Legends EUW: IBullit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SHEePYTaGGeRNeP

SHEePYTaGGeRNeP

DD toernooi -> Double Dutch Toernooi, gehost door DoubleDutch voor DD Members only :)
Maar sommige matches zullen wel gestreamed / gecast worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• broc85
Verwijderd schreef op dinsdag 10 januari 2012 @ 11:11:
[...]
Ze kan wel tering snel en goed mijnenvegeren overigens 8)7.
Volledig offtopic.. maar het ultieme streven blijft nog altijd om alle 3 de scores onder de 100 te krijgen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LikeAKing
Dan kijk ik wel een stream ofzo, heb je skill nodig om in die clan te komen? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Drunk3nD3m0n
axel101 schreef op dinsdag 10 januari 2012 @ 11:34:
Na een hoop faal ranked potjes begin ik langzaam weer terug te komen! Ik zat altijd rond de 1400 elo. Door een hoop trollers,afk feeders etc. ben ik op 1150 elo terecht gekomen. Hier was ook geen vaste meta aanwezig. Een jungler was al vrij zeldzaam :(. Ik ben vanaf hier eigenlijk altijd mid/solo top gaan claimen. Dit omdat ik denk dat ik via deze posities de game naar de winnende hand kan zetten. Zodra ik lvl6 ben op mid ga ik direct me lane pushen en bot ganken. Op bot is de grootste kans dat je kills haalt. Dit omdat de toplane vaak hetzelfde lvl is als dat jij op mid bent. Op bot lopen ze vaak een lvl achter waardoor je een voordeel hebt.
Als tips wil ik meegeven dat je niet moet gaan flamen of iets dergelijks. Zodra de flamewar in chat ontstaat is het eigenlijk al verloren.
Langzaam begin ik weer omhoog te klimmen. Zit nu rond de 1360 elo! :D
ik ruil je 1150 ELO tegen mijn 850-990 elo waar ik blijf tussen schommelen alles wordt continu verknoeid door feeders trolls leavers slecht junglers en geen supports ik ben meestal de enige die iets nuttig doet een goede CS proberen halen zonder dat iemand anders in mijn lane of de jungler deze steelt en defensive spelen en kills onder de turret proberen halen wat meestal ook lukt maar dan komt de gefeede tryndamere op het einde SOLO je base rapen |:( |:( |:( |:( |:( |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

LikeAKing schreef op dinsdag 10 januari 2012 @ 10:21:
[...]

Een goed gefeede jax kan zelfs 1v5en. zijn passive maakt hem tanky + koop spellvamp+lifesteal items = win.
To be fair, als je zoveel kills en farm hebt om te kunnen 1v5en op een Jax, dan kan dat ook best op een andere champion, aangezien ik met scores als 16/4 ook een 3v1 gank niet overleefde. Je zal nooit gegarandeerd een 1v2+ winnen omdat je fed bent. Ligt aan de tegenstander. Het zegt ook niet bijzonder veel over hoe goed Jax is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SHEePYTaGGeRNeP

SHEePYTaGGeRNeP

@LikeAKing nee je hoeft alleen maar 16 te zijn, nederlands te kunnen en Teamspeak / Mic hebben om DoubleDutchClan te joinen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op dinsdag 10 januari 2012 @ 11:37:
[...]

To be fair, als je zoveel kills en farm hebt om te kunnen 1v5en op een Jax, dan kan dat ook best op een andere champion, aangezien ik met scores als 16/4 ook een 3v1 gank niet overleefde. Je zal nooit gegarandeerd een 1v2+ winnen omdat je fed bent. Ligt aan de tegenstander. Het zegt ook niet bijzonder veel over hoe goed Jax is.
Het zegt wel veel over hoe Jax scalet naar lategame met lvl 18 en goede items.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• broc85
Vicarious schreef op dinsdag 10 januari 2012 @ 11:39:
[...]

Het zegt wel veel over hoe Jax scalet naar lategame met lvl 18 en goede items.
Jax speelt ook erg lekker 3v3, jammer dat je daar geen soloqueue voor hebt... wel te begrijpen, maar toch jammer!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik twijfel tussen het kopen van Xinzhao en Pantheon , gelukkig is Pantheon nu free champ , dus kan hem de komende week heerlijk testen.

Vind het ook altijd raar dat de nieuwe champs een week of 2 na hun release free champ zijn.

Heb dit mee gemaakt vanaf Fizz, en nu is Viktor weer gratis..
Lijtk me dat de mensen die em gekocht hebben zich best Ge****d voelen :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Drunk3nD3m0n schreef op dinsdag 10 januari 2012 @ 11:37:
[...]

ik ruil je 1150 ELO tegen mijn 850-990 elo waar ik blijf tussen schommelen alles wordt continu verknoeid door feeders trolls leavers slecht junglers en geen supports ik ben meestal de enige die iets nuttig doet een goede CS proberen halen zonder dat iemand anders in mijn lane of de jungler deze steelt en defensive spelen en kills onder de turret proberen halen wat meestal ook lukt maar dan komt de gefeede tryndamere op het einde SOLO je base rapen |:( |:( |:( |:( |:( |:(
Als je de skills hebt kun je er altijd uitkomen. Ik heb ooit een troll-account van 800 naar 1100 gecarried met daartussen slechts 2 losses. Gewoon champs pakken waarvan de tegenstander niet weet hoe die moet worden gecountered. Xin mid/Akali mid zijn daarvoor bijvoorbeeld meesterlijke champs. Vooral xin heeft me toen 100% winrate opgeleverd op mid.
Verwijderd schreef op dinsdag 10 januari 2012 @ 11:41:
Vind het ook altijd raar dat de nieuwe champs een week of 2 na hun release free champ zijn.

Gebeurt met elke champ, met als doel dat natuurlijk niemand vergeet dat er een nieuwe champion is en mensen hem na die free week alsnog kopen natuurlijk.

[ Voor 20% gewijzigd door Verwijderd op 10-01-2012 11:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Drunk3nD3m0n
ik vind dit eigenlijk wel goed ze doen zo kan iedereen deze even uittesten en weten hoe ze spelen zodat ze ook beter kunnen counteren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DieVeenman
  • Laatst online: 09-01-2019

DieVeenman

.NET Gekkie

Ik vind het altijd grappig dat mensen andere mensen de schuld geven terwijl ze zelf waarschijnlijk het niet veel beter doen maarja.

Ik ben nu bezig met Jungle Shaco het is zo' n verschrikkelijke baas. Eerst koop je boots en potions dan ren je naar red buff en zet daar 5 JITB' s neer op de plek van de grote hagedis, dan ren je naar blue buff en maak je die af dan doe je je rondje en maak je ondertussen te andere 2 hagedissen bij RB af als je Teammates ze nog niet hebben gekilled, na blue kan je ook Top / Bot ganken met je Q. Dit is de reden waarom Shaco volgens vele OP is aangezien je dan geganked wordt op 2:10 met een shaco bet beide buffs.

“Never underestimate the bandwidth of a station wagon full of tapes hurtling down the highway.”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LikeAKing
Is altijd al zo, maar ik vind de nieuwe champs altijd leuker spelen. Zelf vind ik pantheon leuker dan Xin, maar xin is meer viable in ranked. hij is gewoon, W+Q aan zetten, E+R gelijk doen op iemand en auto attacken. Pantheon is meer Q voor harass, dan W+E+Q, en een leuke ult voor teleport.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 10 januari 2012 @ 11:41:
Ik twijfel tussen het kopen van Xinzhao en Pantheon , gelukkig is Pantheon nu free champ , dus kan hem de komende week heerlijk testen.

Ik vind het toch wel eerlijk om mensen met een nieuwe champ te laten spelen. Op die manier kunnen mensen een nieuwe champion beter leren en weten ze hoe die werkt als ze tegen die champ moeten lanen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dat is zo.. maar ik zou nooit een nieuwe champ op release kopen als ik weet dat ie binnen 2 weken gratis te spelen wordt, om hem zo eens goed te kunnen testen. Mocht ie echt leuk zijn, kan ik hem altijd nog kopen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 10 januari 2012 @ 11:45:
Dat is zo.. maar ik zou nooit een nieuwe champ op release kopen als ik weet dat ie binnen 2 weken gratis te spelen wordt, om hem zo eens goed te kunnen testen. Mocht ie echt leuk zijn, kan ik hem altijd nog kopen
Zo denk ik ook, maar blijkbaar lang niet iedereen he ;)
Iets nieuws is altijd extra leuk voor mensen.

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 10-01-2012 11:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LikeAKing
Verwijderd schreef op dinsdag 10 januari 2012 @ 11:45:
Heb ik ook, zo heb ik ook ahri gekocht, ik dacht, eerst even wachten tot free2play. Eerst zag ik namelijk slechte ahri's maar nu alleen nog maar goede. :s
Pagina: 1 ... 64 ... 79 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
In de topicstart is heel veel informatie te vinden. Dus voor zaken als de patchnotes, champion rotation en bijvoorbeeld hoe je in contact kunt komen met andere LoL Tweakers, kun je daar terecht! :)

Voor de slowchatters onder ons is er natuurlijk het chatkanaal in-game (dat veel te rustig is), maar tegenwoordig ook een IRC kanaal!