[PC] League of Legends - Deel 5 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 65 ... 79 Laatste
Acties:
  • 150.524 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• broc85
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 08-09 17:24
Ik vind Akali op mid toch moeilijk te spelen. Zeker voor level 6. Ze is toch met name geschikt om AD te counteren? Denk dat ik het waarschijnlijk wel taai zou hebben tegen over een brand of Annie met der stun.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Glasya
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 16-08 14:53
Mwa, brand moet je met 2 skills raken voor je gestunned bent, voor die tijd ben jij al bij hem en kun je met die invis zorgen dat je kan ontsnappen. De ergste om op mid tegen je te hebben vind ik Leblanc, die heeft zoveel nuke power dat je vrijwel dood bent voor je ook maar iets kan doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• speedzor
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 01-02-2014
Bah, wat een irritante champ die Ahri. Veel te sterk.
Heb haar 2x in een normal gespeeld en zonet ranked mee gegaan, gewoon je Q en E mikken en voor de rest wat mashen en rondhuppelen en je haalt plots een triple kill in een teamfight. Ik had geen idee waar m'n kills vandaan kwamen, veel teveel aoe damage met lage cooldowns.
Ik hoop dat ze binnenkort een nerf krijgt op haar Q vooral. En die ult waarmee ze in 1.5s een halve jungle doorsteekt is ook maar lame.

Streaming History

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ramon1984
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 05-05 02:13
Meh, ik heb weinig vrienden die LoL spelen.

Ben altijd een fanatieke gamer geweest in diverse genres, LoL trekt me aandacht ook echter speel ik momenteel dus alleen random 5v5 met allemaal vreemde, graag zou ik wat contact hebben met mensen die ook vaker LoL spelen en mij wat tips kunnen geven tijdens het gamen over wat anders te doen.

Ook bepaalde termen die gebruikt worden wil ik nog leren kennen zodat ik weet wat er moet gebeuren
wanneer iemand wat zegt... xD

Mocht iemand zich geroepen voelen, ben er vanavond weer en heb wel zin om een paar potjes te doen.
Heb ook een Mic + vent/teamsp/skype whatever is needed.

Username F4cer (LoL)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ramon1984 schreef op dinsdag 10 januari 2012 @ 11:51:
Meh, ik heb weinig vrienden die LoL spelen.

Ben altijd een fanatieke gamer geweest in diverse genres, LoL trekt me aandacht ook echter speel ik momenteel dus alleen random 5v5 met allemaal vreemde, graag zou ik wat contact hebben met mensen die ook vaker LoL spelen en mij wat tips kunnen geven tijdens het gamen over wat anders te doen.

Ook bepaalde termen die gebruikt worden wil ik nog leren kennen zodat ik weet wat er moet gebeuren
wanneer iemand wat zegt... xD

Mocht iemand zich geroepen voelen, ben er vanavond weer en heb wel zin om een paar potjes te doen.
Heb ook een Mic + vent/teamsp/skype whatever is needed.

Username F4cer (LoL)
Join het GoT channel ingame (in de OP staat hoe je daar moet komen), daar zijn altijd wel games te vinden na 8 uur. Zitten dan gemiddeld 40 got'ters bij elkaar, wil dat iig gerust met je een potje spelen om je het een en ander uit te leggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ramon1984
Top, ik zal vanavond even kijken hoe ik daar terecht komt ^^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SHEePYTaGGeRNeP
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 11:15

SHEePYTaGGeRNeP

EUW: Dragon Hodor

@ramon OP = Original Post o.i.d.
Verwijderd schreef op dinsdag 10 januari 2012 @ 11:54:
[...]

Join het GoT channel ingame (in de OP staat hoe je daar moet komen)

EUW: Dragon Sheepy | Doubledutchdragons.nl | Diamond II - updated 29-11-2014

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ramon1984
SHEePYTaGGeRNeP schreef op dinsdag 10 januari 2012 @ 11:59:
@ramon OP = Original Post o.i.d.

[...]
ah Yes ik zie het al! ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Drunk3nD3m0n
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 03-04-2015
DieVeenman schreef op dinsdag 10 januari 2012 @ 11:43:
Ik vind het altijd grappig dat mensen andere mensen de schuld geven terwijl ze zelf waarschijnlijk het niet veel beter doen maarja.

Ik ben nu bezig met Jungle Shaco het is zo' n verschrikkelijke baas. Eerst koop je boots en potions dan ren je naar red buff en zet daar 5 JITB' s neer op de plek van de grote hagedis, dan ren je naar blue buff en maak je die af dan doe je je rondje en maak je ondertussen te andere 2 hagedissen bij RB af als je Teammates ze nog niet hebben gekilled, na blue kan je ook Top / Bot ganken met je Q. Dit is de reden waarom Shaco volgens vele OP is aangezien je dan geganked wordt op 2:10 met een shaco bet beide buffs.
shaco is heel irritant in early game vooral met inderdaad die lvl 2 gank in de 2.10 minuten range maar op mijn ELO heb je hierbij heel veel mensen die denken JAAA SHACO OP UITTESTEN OP RANKED en dan ongelofelijk greedy zijn en feeden en ik dan als AD carry word dan gewoon gekilled door de gefeede vijand en dan word ik gezoned en dan heb ik geen CS meer het grote probleem bij mij nu is dat mensen niet meer farmen niet meer durven zonen en te veel pushen op de verkeerde momenten en te weinig doorpushen na een geslaagde teamfight

ik zit nu gewoon met de problemen dat ik continu in het team beland met mensen die heel weinig van het spel snappen en toch ranked gaan spelen het is meestal deze combinatie 3 mensen die er iets van snappen 1 die loopt te feeden en 1 die loopt te klagen en te Ragen en er uiteindelijk zelf niks van bakt

Welkom op het Forum trouwens _/-\o_

Beep Boop son ... Beep Boop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vicarious schreef op dinsdag 10 januari 2012 @ 11:39:
[...]

Het zegt wel veel over hoe Jax scalet naar lategame met lvl 18 en goede items.
Maar goed, dit betekent dat ie in korte potjes of met wat earlygame moeilijkheden dus waardeloos is. Early/midgame Jax = shit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ramon1984
Thanks, ben al langer actief op tweakers hoor en kijk ook al een tijdje mee in het LoL topic.

Echter nu ben ik ook wat actiever gaan spelen en dan ben ik altijd wel iemand die alles wil weten en ook zeker veel wil winnen en goed wil spelen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Killertjuh
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 13:56
Verwijderd schreef op dinsdag 10 januari 2012 @ 11:43:
[...]

Ik vind het toch wel eerlijk om mensen met een nieuwe champ te laten spelen. Op die manier kunnen mensen een nieuwe champion beter leren en weten ze hoe die werkt als ze tegen die champ moeten lanen.
Natuurlijk maar speel eerst een botgame voordat je normaal gaat spelen. Ik heb teammates gehad die bijvoorbeeld GP voor het eerst spelen en een score hebben van 0/10/2 ofzo.

Dan zeggen ze dood leuk van "Frist time with GP". Sorry maar dat verpest het voor het hele team.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rxs
  • Laatst online: 28-06-2022

rxs

Dat is onzin, iedereen met 2 handen kan met elke champion bots ownen, zelfs al is het de eerste keer. Het enige wat je fout kan hebben is je build/masteries enzo. Ga lekker normals spelen als je een champ fatsoenlijk wil uit testen. Als je dan 0/10 gaat ga je ook met andere champs niet goed zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deefje85
  • Laatst online: 05-10-2024
vraagje zat daarnet te spelen en zat er iemand tegen mij bezig van jou build van gang is useless.
mijn score was 3-6-22. veel Ks wel maar ja goed. + die kerel zat bezig dat die alle kills alleen deed met vik, zonder teamhulp (maar ja..)

ik bouw gangplank gemiddel zo.

atamas, warmog, boots of mobility (loopt lekker snel) infinity edge, en dan nog phantom dancer, en bloodthrister?(sorry voor schrijf fouten). zo bouw ik hem meestal en dat speel lekker. + heb crit dam en crit chance for gang.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Convo
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 21-06 22:00
Ik probeer champs altijd voor het eerst uit in normals. Soms gaat het goed, soms iets minder maar keihard feeden is gewoon niet nodig. Als je het spel snapt is er geen reden om overdreven hard te falen met een nieuwe champ.

Ik heb wel altijd de neiging om in de 1e game met een nieuwe champ alles bij mekaar te ownen om vervolgens in de games daarna alleen maar slechter en slechter te worden. Ik houdt het maar op puur toeval.

Bot games... das zooooo 2011.

[ Voor 30% gewijzigd door Convo op 10-01-2012 12:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Deefje85 schreef op dinsdag 10 januari 2012 @ 12:40:
vraagje zat daarnet te spelen en zat er iemand tegen mij bezig van jou build van gang is useless.
mijn score was 3-6-22. veel Ks wel maar ja goed. + die kerel zat bezig dat die alle kills alleen deed met vik, zonder teamhulp (maar ja..)

ik bouw gangplank gemiddel zo.

atamas, warmog, boots of mobility (loopt lekker snel) infinity edge, en dan nog phantom dancer, en bloodthrister?(sorry voor schrijf fouten). zo bouw ik hem meestal en dat speel lekker. + heb crit dam en crit chance for gang.
Als endbuild perfect, wel zorgen dat je op het begin de keuze maakt Crit of Tank te gaan.
Tank is eerst Atmas + warmogs uitbouwen
Crit is eerst infinitys edge + phantoms maken en eindigen met BT

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deefje85
  • Laatst online: 05-10-2024
Vergeten zeggen was jungle:).

meestal ga ik richting Tank een stuk.Omdat ik vind dat het beter gank ook eigenlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartjeh
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 17-09 09:27
Ik zal zelf op GP altijd minimaal een Sheen bouwen (begin midgame ofzo), aangezien die proct op je Parley (Vaak bouw ik die richting het eind van de game nog wel uit naar een trinity).

edit:
Ahhh, als jungler. Heb hem eigenlijk nog nooit in jungle gespeeld ;)

[ Voor 18% gewijzigd door Bartjeh op 10-01-2012 12:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Deefje85 schreef op dinsdag 10 januari 2012 @ 12:45:
Vergeten zeggen was jungle:).

meestal ga ik richting Tank een stuk.Omdat ik vind dat het beter gank ook eigenlijk.
Dan sowieso beginnen met wriggles. Afhankelijk van top, Crit of Tank gaan over het algemeen. Als je een singed/nasus oid top hebt wil je Critplank gaan, heb je top een wat squishier champ zitten lekker atmogs bouwen en eventueel later nog FoN en dergelijke.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
speedzor schreef op dinsdag 10 januari 2012 @ 11:50:
Bah, wat een irritante champ die Ahri. Veel te sterk.
Heb haar 2x in een normal gespeeld en zonet ranked mee gegaan, gewoon je Q en E mikken en voor de rest wat mashen en rondhuppelen en je haalt plots een triple kill in een teamfight. Ik had geen idee waar m'n kills vandaan kwamen, veel teveel aoe damage met lage cooldowns.
Ik hoop dat ze binnenkort een nerf krijgt op haar Q vooral. En die ult waarmee ze in 1.5s een halve jungle doorsteekt is ook maar lame.
Mee eens. Is momenteel denk ik verreweg de sterkste AP mid en heeft ook niet echt harde counters ofzo.

Vicariously I live while the whole world dies

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rxs

rxs

LeBitch zou een goede counter tegen haar moeten zijn door die burst, is de laatste tijd trouwens ook een stuk populairder zowel op streams als in game.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wravburn
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 07-03 13:28
LeBonk is inderdaad erg sterk tegen Ahri. Morgana en Kennen ook, maar die zijn sterk tegen iedereen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DieVeenman
  • Laatst online: 09-01-2019

DieVeenman

.NET Gekkie

rxs schreef op dinsdag 10 januari 2012 @ 13:03:
LeBitch zou een goede counter tegen haar moeten zijn door die burst, is de laatste tijd trouwens ook een stuk populairder zowel op streams als in game.
Maar echt sterk vind ik Leblanc niet.

Om even een voorbeeld te geven:

Leblanc, Jungler, Ranged AD Carry, Support en Tank

Zelfde Compositie in het andere team

Leblanc kan dan 2 dingen doen:

-Hun AP carry killen met haar burst
-Hun AD carry killen met haar burst

Daarna is ze waardeloos daarom is ze ook een goede begin en mid-game champ maar end-game is ze zo goed als waardeloos aangezien al haar skills dan op CD zijn. Dan zou ik liever Malzahar of Veigar hebben endgame met hun Snare en Stun.

“Never underestimate the bandwidth of a station wagon full of tapes hurtling down the highway.”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Drunk3nD3m0n
LeBlech! is inderdaad een goede counter pick maar je moet weten hoe je ermee speelt want enkel iemand die weet wat hij ermee doet kan veel pijn doen en nog ontsnappen ook

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Convo
LB countert zo'n beetje elke squishy caster mid. Aleen ze is een beetje snowball afhankelijk. Godlike midgame maar veel andere casters zijn gewoon nuttiger in de lategame. Ja, ze kan de carry opblazen, maar met een BV wordt dat al snel een stuk lastiger.

Maargoed, als LB ervoor kan zorgen dat een ahri/andere caster niet op rampage gaat is ze zeker het overwegen waard.

terzijde,
Ik speelde haar 'vroeger' veel, en als het andere team er niet mee om kon gaan had ik altijd scores als 10/0/0. Maar als de game te lang duurt kun je tegenstanders niet meer istagibben, en aangezien je 0 assists hebt heb je de rest van je team ook niet echt geholpen. m.a.w. Je kunt wel even bot gaan ganken, double kill halen en weer gaan. Maar dan heb jij gold en je bot laners niet. Omdat je zelf niet goed naar lategame schaalt komt je team steeds meer in het nadeel door jou. We noemden het destijds overcarryen, dat 1 speler die voor geen meter naar lategame schaalt zo'n beetje ALLE kills van het team heeft waardoor er niets meer overblijft voor de rest :)

Natuurlijk is dit een onzinvoorbeeld uit de goeie ouwe tijd dat ik nog maar net lvl 30 was :p. Maar dat was destijds altijd mijn probleem als ik verloor met LB.

[ Voor 48% gewijzigd door Convo op 10-01-2012 13:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaap.
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 08:45
Drunk3nD3m0n schreef op dinsdag 10 januari 2012 @ 11:37:
[...]

ik ruil je 1150 ELO tegen mijn 850-990 elo waar ik blijf tussen schommelen alles wordt continu verknoeid door feeders trolls leavers slecht junglers en geen supports ik ben meestal de enige die iets nuttig doet een goede CS proberen halen zonder dat iemand anders in mijn lane of de jungler deze steelt en defensive spelen en kills onder de turret proberen halen wat meestal ook lukt maar dan komt de gefeede tryndamere op het einde SOLO je base rapen |:( |:( |:( |:( |:( |:(
Ik wil me bij deze wel aanbieden om met je te duo'en?

Zelf tijden rond dit elo rondgezworven, en weet hoe irritant het is.. Ondanks dat ben ik middels enkele goede duo reeksen en Kennen (heerlijke champ) inmiddels opgeklommen naar +/- 1300..

Mocht je geinteresseerd zijn; laat maar even weten.. Wanneer ik online ben, ben ik ook te vinden in het GoT channel..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swanfield
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 23-06 13:57
Ik kan het even niet vinden maar volgens mij is het hier een keer gepost, een champion counter list. Dus wie is de counter van wie. Mocht dit niet zo zijn dan zoek ik nog wel even verder :)

Je hoeft niet goed te zijn om de beste te zijn, zolang je maar beter bent dan de rest || Het is niet belangrijk om te winnen, maar het is het enige dat telt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SHEePYTaGGeRNeP

SHEePYTaGGeRNeP

@swanfield opslaan bij favorieten:P ik heb hem nog w8 ff

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SaphuA
  • Laatst online: 10-09 22:00
LB is echt geen snowball champ. Er zijn gewoon niet veel mensen die er goed mee kunnen spelen. Met weinig farm is LB vanaf 6 nog altijd een beest en een van de betere hit-n-run champs, naar mijn mening.

@Swan: https://docs.google.com/s...VZLM1E&toomany=true&pli=1

Acties:
  • 0 Henk 'm!
rxs schreef op dinsdag 10 januari 2012 @ 13:03:
Maar Ahri heeft weer wel veel mobiliteit om wat skillshots te ontwijken en dan is de burst toch wel een stuk minder. Maarja... 1v1 is leblanc tegen bijna iedereen wel sterk. Vraatje heeft geloof ik laatst tegen verschillende tweakers 1v1 gespeeld en iets van een verhouding 10:2 gewonnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• broc85
JapieTalent schreef op dinsdag 10 januari 2012 @ 13:16:
[...]

Ik wil me bij deze wel aanbieden om met je te duo'en?

Zelf tijden rond dit elo rondgezworven, en weet hoe irritant het is.. Ondanks dat ben ik middels enkele goede duo reeksen en Kennen (heerlijke champ) inmiddels opgeklommen naar +/- 1300..

Mocht je geinteresseerd zijn; laat maar even weten.. Wanneer ik online ben, ben ik ook te vinden in het GoT channel..
Ik kan zelf nu geen guides checken maar heb eigenlijk altijd wel moeite met Kennen. Hoe speel je hem goed? Dan bedoel ik het meest qua abilities...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swanfield
  • Laatst online: 23-06 13:57
@all tnx! Voeg hem nu toe :D

Je hoeft niet goed te zijn om de beste te zijn, zolang je maar beter bent dan de rest || Het is niet belangrijk om te winnen, maar het is het enige dat telt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• speedzor
Wravburn schreef op dinsdag 10 januari 2012 @ 13:08:
LeBonk is inderdaad erg sterk tegen Ahri. Morgana en Kennen ook, maar die zijn sterk tegen iedereen.
Ahri countered Morgana net.
Haar true damage wordt niet tegengehouden door het shield van morgana en haar extreme mobiliteit zorgt ervoor dat ze de ultieme counter vormt voor haar cages en ultimate.

Streaming History

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeffroiscool
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 26-04-2024
speedzor schreef op dinsdag 10 januari 2012 @ 13:35:
[...]

Ahri countered Morgana net.
Haar true damage wordt niet tegengehouden door het shield van morgana en haar extreme mobiliteit zorgt ervoor dat ze de ultieme counter vormt voor haar cages en ultimate.
Het is moeilijk maar mogelijk :)

Afbeeldingslocatie: http://puu.sh/cNDh

Je moet wachten tot Ahri haar ult volledig heeft gebruikt (deze kan je wel helemaal opvangen met je schild). En True damage is kwestie van skillshots ontwijken ^^

League of Legends [Last Updated 22-08-2012]: [EUW] Jeffro (Now:Silver, S1:Bronze), RankedSolo5x5: 1502 [120W/106L], Dominion: 84W, TT: 3W, Normal: 504W

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fanatic_FS
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 18:38

Fanatic_FS

Rated T for Troll™

broc85 schreef op dinsdag 10 januari 2012 @ 13:20:
[...]

Ik kan zelf nu geen guides checken maar heb eigenlijk altijd wel moeite met Kennen. Hoe speel je hem goed? Dan bedoel ik het meest qua abilities...
Q maxen en proberen wanneer mogelijk een Q op tegenstander te gooien, minions lasthitten totdat je E passive geladen is en dan 1 hit op tegenstander gevolgd door E active. W gebruiken om ganks te escapen of te engagen op enemy als hij laag genoeg is om te killen.

[specs]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoe zou een Sivir mid spelen en een Ryze blitzcrank duo bot? Sivir is prima opgewassen tegen de meeste AP mid champs met haar spelshield en met Ryze zijn non skillshot cage kan tegenstanders een tegenstander locken die blitzcrank zonder problemen kan binnenhalen dan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• speedzor
Jeffroiscool schreef op dinsdag 10 januari 2012 @ 13:37:
[...]

Het is moeilijk maar mogelijk :)

[afbeelding]

Je moet wachten tot Ahri haar ult volledig heeft gebruikt (deze kan je wel helemaal opvangen met je schild). En True damage is kwestie van skillshots ontwijken ^^
Aan de andere kant is de cage van morgana een kwestie van skillshots ontwijken en gaat het erom dat je je ult spaart voor tijdens morgana haar ult ;)
Je W en Q maken het morgana schild met gemak kapot.

Streaming History

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaap.
broc85 schreef op dinsdag 10 januari 2012 @ 13:20:
[...]

Voordat ik over builds ga praten is het (in principe zoals met elke champ) belangrijk dat je goed weet hoe hij werkt. Hiermee bedoel ik zijn stun.. Elke ability geeft een mark en bij 3 marks is hij gestund. Dit is vooral noodzakelijk bij het wegkomen van lastige situaties en beheersing hiervan is essentieel..

Wat de build betreft begin ik altijd met òf een dorans shield (vooral voor de hp/hpregen tegen tegenstanders met niet dodgebare skills; zoals annie) of boots +3 pots (voor de mobility tegen tegenstanders als brand en ahri)..

Daarna probeer ik zoveel mogelijk te farmen om Will of the Ancients zsm te kopen.. (Minimaal the hextech revolver) voor een goede sustain. Daarna finish ik boots, 95% v/d tijd sorcerer shoes, bij extreem veel cc ga ik merc's.. Volgende items zijn in principe altijd game afhankelijk. Ga ik goed en domineer ik mijn lane pak ik eerst Rylai's voor de slow, ap en hp.. Dan ga ik ook sidelanes ganken in samenwerking met de jungler.
Ga ik niet goed (en moet ik dus farmen om bij te komen) ga ik eerst voor abyssal scepter om in mijn lane te blijven.. In principe koop ik dan dus defense voor mijn eigen lane.

Wanneer ik dat item af heb koop ik vaak diegene die ik dan nog niet heb.. Dus bij Rylai's eerst koop ik erna Abyssal en omgekeerd.. Uiteraard ook de blauwe elixer rond deze tijd.

Is de game dan nog niet afgelopen ga ik deathcap, maar praktisch elke game rond dit elo is dan wel klaar..

Voor teamfights kan je met kennens ult prima engagen, maar dan zou ik wel een zhonya's kopen.. Zelf probeer ik altijd een ander te laten engagen waarna ik er in flash / of middels E en dan ult..

Runes:
Red: Mpen
Yellow: HP/lvl
Blue: AP/lvl
Quint Flat AP

Masteries volgens mij 9 0 21 maar dit kan ik niet met zekerheid checken aangezien ik momenteel aan het werk ben..

Qua abilities start ik met Q, ook om de jungler te pullen, gevolgd door W, E, Q, Q, R
Je kan je tegenstander harassen met je Q of met de passive van je W (elke 4e auto attack geeft ook een dagger die in mark plaatst) direct gevolgd door de active van W..

Vaak is dit ngo lastig genoeg, een goede jungler doet daar echter wonderen tegen.

Tot slot nog 1 laatste tip: je kan dubbel stunnen; gebruik dit.. E, Q, W = stun en dan pas je ult activeren = nog een stun.

[ Voor 10% gewijzigd door Jaap. op 10-01-2012 13:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wravburn
Is dat zo?

Ik vind de taunt van Ahri het gevaarlijkste, waarna haar bal makkelijk te dodgen is. Ahri springt ook altijd dichtbij voor haar W&R waarna de cage van Morgana makkelijker te plaatsen is. Daarnaast heeft ze veel sustain tegen Ahri's harass en kan Morgana pushen als een gek, waardoor Ahri eigenlijk niet kan gaan ganken.

Persoonlijk vind ik dat sterke punten, maar ik heb de match-up nog nooit gespeeld, dus je kunt in de praktijk gelijk hebben. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Drunk3nD3m0n
het leuke is aan ahri dat die taunt momenteel een beetje buggy is :P
als ze je taunt en als een maniak blijt klikken naar een plek van haar verwijderd ga je ter plaatse blijven glitchen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wordt ahri niet het best gecounterd door champions die geen skillshots hebben ?

Ik denk aan annie of ryze die gemakkelijk kunnen traden en lategame zieke burst hebben. Zolang je maar begint met boots en zoveel mogelijk tracht te dodgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djengizz
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online
JapieTalent schreef op dinsdag 10 januari 2012 @ 13:40:
...
Masteries volgens mij 9 0 21 maar dit kan ik niet met zekerheid checken aangezien ik momenteel aan het werk ben..
Goed advies en build.

Voor masteries is 21/9/0 (wat meer defense) of 21/0/9 (extra movespeed / energy) tegenwoordig beter op Kennen imo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Drunk3nD3m0n
ik speel tegen aan ahri mid meestal fizz en dit draait goed uit gewoon over de bal heen springen tot haar mana op is en dan der in gaan en killen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Drunk3nD3m0n schreef op dinsdag 10 januari 2012 @ 13:45:
ik speel tegen aan ahri mid meestal fizz en dit draait goed uit gewoon over de bal heen springen tot haar mana op is en dan der in gaan en killen
Wat is je plan als ze een jungler heeft die haar op level 6 blue geeft?
Ik vind de oplossing voor ahri best simpel instaban.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Drunk3nD3m0n
maar het is gewoon early game dat fizz makkelijk kan dodgen en mana wasten en ja late game is die gewoon heel erg pijnlijk

fizz kan ook heel irritant zijn op mid spring over alle skills bijna en kan makkelijk farmen met zijn DOT

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ramon1984
Hoe doen jullie dat met Runes etc.

Ben nu lvl12 maar lees wel flink wat, en heb gelezen dat veel mensen niks met runes doen tot ze lvl20 zijn.
Wat is hier het beste om te doen, momenteel speel ik veel met soraka support, alleen heb nog flink wat te leren ga niet extreem vaak dood maar af en toe wel domme deaths.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Diange
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 13-09 16:07
ramon1984 schreef op dinsdag 10 januari 2012 @ 13:52:

Ben nu lvl12 maar lees wel flink wat, en heb gelezen dat veel mensen niks met runes doen tot ze lvl20 zijn.
Wat is hier het beste om te doen, momenteel speel ik veel met soraka support, alleen heb nog flink wat te leren ga niet extreem vaak dood maar af en toe wel domme deaths.
Ik zou wachten met runes tot level 20+ op low level vind ik dat de runes nog niet zoveel uitmaken. Zelf heb ik geen ervaring met support champs dus weet niet wat het beste is voor een Soraka

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rxs

rxs

ramon1984 schreef op dinsdag 10 januari 2012 @ 13:52:

Je kan tot lvl 20 de Tier 1 runes gebruiken, die kosten geen drol (iets van 15-30 IP). Spaar ondertussen je IP punten op om tier 3 runes te kopen zodat je op lvl 30 je volle pagina's hebt. Ga dan pas grinden voor nieuwe champs/speel ze in de free week/koop ze met sales etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Drunk3nD3m0n
sparen zou ik zegen ik heb IP gespaard vanaf lvl 13 / 12 om dan genoeg runes te kopen zodat ik meteen alles had voor 2 full rune pages ik heb het basic gehouden 1 AD runepage en 1 AP runepage

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tjukkie
  • Laatst online: 13-11-2024
denk dat ik deze week maar Gangplank probeer, omdat ik hem ontzettend irritant vind als tegenstander xD

Dacht eraan om crit chance reds en marks te gaan met armor/mres yellow/blue en beginnen met brawlers + 2 pots voor 26% crit chance. 21/0/9 runes voor om mana regen naar 12/5sec te brengen Is dit verstandig om te doen voor top lane?

[ Voor 6% gewijzigd door Tjukkie op 10-01-2012 13:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ramon1984
rxs schreef op dinsdag 10 januari 2012 @ 13:55:
[...]

Je kan tot lvl 20 de Tier 1 runes gebruiken, die kosten geen drol (iets van 15-30 IP). Spaar ondertussen je IP punten op om tier 3 runes te kopen zodat je op lvl 30 je volle pagina's hebt. Ga dan pas grinden voor nieuwe champs/speel ze in de free week/koop ze met sales etc.
Ja ik pak er vanavond wat guides bij om iedergeval een support rune page vol te gooien met de tier1 runes.
Ben benieuwd of ik daar iets in merk qua survivability, wel een paar lekkere potjes gespeelt gister waar ik flink wat ganks heb kunnen afslaan door hard te rennen en te healen xD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ramon1984
Kan ik ergens een lijst vinden met wat de betekenissen daarvan zijn?

Bijvoorbeeld;
AD / AP / Carry / jungler etc..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ramon1984 schreef op dinsdag 10 januari 2012 @ 14:01:

Bijvoorbeeld;
Ja dat kan,
http://euw.leagueoflegends.com/board/showthread.php?t=445109

had je ook zelf kunnen vinden ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SHEePYTaGGeRNeP

SHEePYTaGGeRNeP

@Ramon
AD Carry = Attack Damage Carry ( Ashe, Miss Fortune, Caitlyn etc. )
AP Carry = Ability Power Carry ( Mages zoals: Veigar, Xerath, Brand )
Jungler = Champions die in de jungle beginnen om zo de EXP te verdelen ( top die staat alleen die krijgt dus meer en jij krijgt ook EXP van de jungle minions ) ( bijv: Amumu, Olaf, Shaco, Udyr )
:/
Probeer anders iets op league of legends wikia.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tjukkie
ramon1984 schreef op dinsdag 10 januari 2012 @ 14:01:

Bijvoorbeeld;
1e hit met google met zoekterm "League of legends abbreviations": http://drywater.hubpages....erms-Phrases-and-Acronyms

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wravburn
Met Gangplank ga ik eigenlijk altijd voor cloth armor+5 pots of boots+3pots, ligt eraan wie je tegen je hebt. Ik vind het zelf altijd fijn om met wriggles/boots/phage te gaan met teleport/flash. Dit is op safe spelen zodat ik sowieso lekker kan farmen, wat er ook gebeurt. (neem dan ook ArP reds/AD quints ipv crit)

Ik kan me voorstellen dat je voor crit chance wilt gaan, met brawler's, crit chance runes en ignite. Dit blijft wel een hit/miss. De kans is dat je goed crit en dat je je lane keihard wint, het kan ook niet gebeuren en dan zul je wat lastiger farmen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Diange

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ramon1984
Lekker actief forum ;)..

Thanks allen, ik weet dat ik het zo had kunnen vinden. maar ik weet ook dat jullie hier graag over het spel praten dus bedankt voor de replys!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat trouwens misschien nog wel een goede counter tegen ahri is is Warwick. Met zijn sustain zou je early makkelijk haar harass moeten kunnen weerstaan en zijn ult countered die van haar best hard.
Moet je wel een ap top sturen maar misschien is het het proberen waard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Over LB. Je moet eigenlijk ook wel mejais met haar gaan en snowballen OF wat ik altijd doe en wat mijns inziens nog veel beter werkt: Alle ganks die je bot/top doet probeer de kills aan je laners te geven.
Als LB kan je iedereen instagibbe early/mid maar word je later inderdaad een heel stuk minder.
Als je het voor elkaar krijgt early en mid je andere carry gefeed te krijgen doe je het als LB goed.

[ Voor 21% gewijzigd door Verwijderd op 10-01-2012 14:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeffroiscool
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 26-04-2024
ramon1984 schreef op dinsdag 10 januari 2012 @ 14:06:
Lekker actief forum ;)..

Thanks allen, ik weet dat ik het zo had kunnen vinden. maar ik weet ook dat jullie hier graag over het spel praten dus bedankt voor de replys!
Denk dat de Tweakers dan ook de meest actieve nederlandse discusserende LoL spelers zijn :P

[ Voor 41% gewijzigd door Jeffroiscool op 10-01-2012 14:09 ]

League of Legends [Last Updated 22-08-2012]: [EUW] Jeffro (Now:Silver, S1:Bronze), RankedSolo5x5: 1502 [120W/106L], Dominion: 84W, TT: 3W, Normal: 504W

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaap.
djengizz schreef op dinsdag 10 januari 2012 @ 13:44:
[...]

Goed advies en build.

Voor masteries is 21/9/0 (wat meer defense) of 21/0/9 (extra movespeed / energy) tegenwoordig beter op Kennen imo.
Vooralsnog heeft mijn setup altijd goed gewerkt; vandaar dat ik hem ook deelde.. Kennen is ook mijn meest gespeelde champion..

Wat betreft jou masteries zijn deze beide interessant om eens te proberen.. Ga dat vanavond maar eens doen; thanks!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Drunk3nD3m0n
Jeffroiscool schreef op dinsdag 10 januari 2012 @ 14:09:
[...]

Denk dat de Tweakers dan ook de meest actieve nederlandse discusserende LoL spelers zijn :P
Yesh we arez :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djengizz
  • Niet online
JapieTalent schreef op dinsdag 10 januari 2012 @ 14:11:
Wat betreft jou masteries zijn deze beide interessant om eens te proberen.. Ga dat vanavond maar eens doen; thanks!
Sinds de mastery changes is het imo voor een offensieve champ nooit meer waard om 21 punten in util te doen. Defense en offense trees zijn nu simpelweg te sterk en offense bevat nu meer voor AP.
Wravburn schreef op dinsdag 10 januari 2012 @ 14:04:
Ik kan me voorstellen dat je voor crit chance wilt gaan, met brawler's, crit chance runes en ignite. Dit blijft wel een hit/miss. De kans is dat je goed crit en dat je je lane keihard wint, het kan ook niet gebeuren en dan zul je wat lastiger farmen.
AD of ArP is bijna altijd de betere keus dan Crit Chance runes.

AD schaalt met crit en sommige abilities en geeft meer early game damage dan CrC. CrC wordt iets beter late game maar het verschil is klein en je runes zijn vooral bedoeld voor early game voordeel. Crit damage runes zijn troep (help niet early en late is CrC beter).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wravburn
De enige reden om CrC te gaan is de kans op die ene (of meer) crit. Een crit op het juiste(/verkeerde) moment kan een lane in jouw voordeel breken.

Ik raad het niet aan, ik gebruik het zelf ook niet. Maar dat ene potje waarin het gebeurt: WIN!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SaphuA
  • Laatst online: 10-09 22:00
Opzich al bekende informatie, maar toch interesant om het eens uitgewerkt te zien :)

AD runes vs ArPen runes:
http://rog.clgaming.net/b...e-better-than-arpen-runes

Conclusie:
ArPen is voornamelijk beter mid/late game als de tegenstanders armor gaan stacken.
AD is voornamelijk beter early game (lasthitten / harassen) en AD-junglers.

Edit:
Maar... gezien de items die redelijk vaak op een AD-carry gehaald worden (BT, IE, PD) zou ik toch sneller kiezen voor ArPen runes, aangezien je de AD toch wel van items krijgt.

[ Voor 19% gewijzigd door SaphuA op 10-01-2012 14:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wravburn schreef op dinsdag 10 januari 2012 @ 14:23:
De enige reden om CrC te gaan is de kans op die ene (of meer) crit. Een crit op het juiste(/verkeerde) moment kan een lane in jouw voordeel breken.

Ik raad het niet aan, ik gebruik het zelf ook niet. Maar dat ene potje waarin het gebeurt: WIN!
Tja als je wilt hopen op geluk kan je dat in principe ook met alleen de crit masterie.
Als je op level 1 een crit krijgt met die 4% kans doe je echt gruwelijk veel damage.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• broc85
JapieTalent schreef op dinsdag 10 januari 2012 @ 14:11:
[...]

Vooralsnog heeft mijn setup altijd goed gewerkt; vandaar dat ik hem ook deelde.. Kennen is ook mijn meest gespeelde champion..

Thanks Japie, ga jou advies eens opvolgen, kijken hoe het gaat!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• broc85
Wravburn schreef op dinsdag 10 januari 2012 @ 14:23:

Met 26% kans hoef je gemiddeld maar 4 keer te parleyen voor veel damage ;) dat vind ik nog wel te overzien. Ik start tegenwoord meestal ook zo als ik een makkelijke solo top tegen verwacht. Je kan dan vrij snel iemand zonen, als je een paar wards koopt en je eerste items met teleport ben je echt een farming machine.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tjukkie
thnx voor de commentaar op m'n post. Ik ga hem crit build proberen, maar als starting item armor+5pots tegen AD bruiser, of boots+3pots tegen skillshot champs (top). Dat geeft me toch wat meer sustain dan die ene brawler glove :)

Volgende detail: 21/9/0 voor extra HP of 21/0/9 voor extra mana regen om vaker parley te doen?

[ Voor 17% gewijzigd door Tjukkie op 10-01-2012 14:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeX
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 18-07 12:20

DeX

Wravburn schreef op dinsdag 10 januari 2012 @ 14:04:
Met Gangplank ga ik eigenlijk altijd voor cloth armor+5 pots of boots+3pots, ligt eraan wie je tegen je hebt. Ik vind het zelf altijd fijn om met wriggles/boots/phage te gaan met teleport/flash. Dit is op safe spelen zodat ik sowieso lekker kan farmen, wat er ook gebeurt. (neem dan ook ArP reds/AD quints ipv crit)

Met GP solo top dacht ik een Irilia tegen me te gaan hebben, bleek het Teemo to worden. Ik dus eerst een Dorans Shield kopen, kon ik 5 minuten later met 2 kills toch mijn sheen nemen. Daarna was het eigenlijk een beetje Carryplank. Sheen = extra dmg na een ability. Dus als je kan critten, doe ff een "Raise Morale" voor Parley voor extra veel pijn.

Dryus heeft een mooie GP guide die ik bestudeerd en gevolgd heb, met een paar interesante matchups @ solo top: http://www.solomid.net/guides.php?g=11903

[ Voor 5% gewijzigd door DeX op 10-01-2012 14:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SHEePYTaGGeRNeP

SHEePYTaGGeRNeP

SaphuA schreef op dinsdag 10 januari 2012 @ 14:23:
Opzich al bekende informatie, maar toch interesant om het eens uitgewerkt te zien :)

AD runes vs ArPen runes:

Conclusie:
ArPen is voornamelijk beter mid/late game als de tegenstanders armor gaan stacken.

Edit:
Maar... gezien de items die redelijk vaak op een AD-carry gehaald worden (BT, IE, PD) zou ik toch sneller kiezen voor ArPen runes, aangezien je de AD toch wel van items krijgt.
Niet helemaal waar als je gaat junglen, kleine jungle creeps hebben ~15 - 20 armor, dus is armor pen beter :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tjukkie
DeX schreef op dinsdag 10 januari 2012 @ 14:32:
[...]

Met GP solo top dacht ik een Irilia tegen me te gaan hebben, bleek het Teemo to worden. Ik dus eerst een Dorans Shield kopen, kon ik 5 minuten later met 2 kills toch mijn sheen nemen. Daarna was het eigenlijk een beetje Carryplank.

Dryus heeft een mooie GP guide die ik bestudeerd en gevolgd heb, met een paar interesante matchups @ solo top: http://www.solomid.net/guides.php?g=11903
--dubbel post--

[ Voor 6% gewijzigd door Tjukkie op 10-01-2012 14:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tjukkie
DeX schreef op dinsdag 10 januari 2012 @ 14:32:
[...]

Met GP solo top dacht ik een Irilia tegen me te gaan hebben, bleek het Teemo to worden. Ik dus eerst een Dorans Shield kopen, kon ik 5 minuten later met 2 kills toch mijn sheen nemen. Daarna was het eigenlijk een beetje Carryplank.

meeste dmg van teemo early game is magic, waarom bouw je doran shield?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeX

DeX

Tjukkie schreef op dinsdag 10 januari 2012 @ 14:33:
[...]

meeste dmg van teemo is magic, waarom bouw je doran shield?
Dacht dat ik Irilia tegen me zou hebben. Als ik wist dat Teemo me zou komen vergezellen, had ik Brawlers genomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tjukkie
DeX schreef op dinsdag 10 januari 2012 @ 14:34:
[...]

Dacht dat ik Irilia tegen me zou hebben. Als ik wist dat Teemo me zou komen vergezellen, had ik Brawlers genomen.
oh ok ok :)

critplank wordt overal afgekraakt op het web, maar die crits geven volgens mij wel ontzettende voldoening >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Convo
SaphuA schreef op dinsdag 10 januari 2012 @ 14:23:

AD runes vs ArPen runes:

Conclusie:

Edit:
Als je een LW + de 10% ArP mastery hebt (wat de meeste AD carries dus hebben) wordt de effectiviteit van je flat armor pen gehalveerd omdat je %ArP altijd na flat arp wordt gerekend.

Vandaar dat ik AD quints op ad carry heb zodat ik een voordeel in lane hebt. Ik heb meer aan een lane voordeel dan aan wat extra armor pen in de midgame. Maar dat is mischien een kwestie van smaak.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeX

DeX

Tjukkie schreef op dinsdag 10 januari 2012 @ 14:36:
[...]

oh ok ok :)

critplank wordt overal afgekraakt op het web, maar die crits geven volgens mij wel ontzettende voldoening >:)
Critplank bouw ik alleen als ik in de eerste paar minuten lekker CS én een paar champs heb kunnen farmen. Laatst GP vs GP toplane, dan ga je écht merken hoe belangerijk CS is. Wie er als eerst zijn Sheen heeft = Win. Wel afhankelijk van de junglers natuurlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wravburn
Probleem is dat je

- moet critten, anders was je beter afgeweest met andere items/runes. -> je staat achter.
- tegenstander stackt armor -> crits zijn lang niet zo indrukwekkend.
- veel gevoeliger voor ganks itt andere build.

Er zitten dus wel wat nadelen aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djengizz
  • Niet online
Wravburn schreef op dinsdag 10 januari 2012 @ 14:40:
- moet critten, anders was je beter afgeweest met andere items/runes. -> je staat achter.
Zelf al zou het niet afhankelijk zijn van de RNG en zou je elke keer een vast percentage critten dan is je early dps lager met crit dan met ad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DeX schreef op dinsdag 10 januari 2012 @ 14:39:
[...]

Critplank bouw ik alleen als ik in de eerste paar minuten lekker CS én een paar champs heb kunnen farmen. Laatst GP vs GP toplane, dan ga je écht merken hoe belangerijk CS is. Wie er als eerst zijn Sheen heeft = Win. Wel afhankelijk van de junglers natuurlijk.
Lol Sheen rushing...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wravburn
Maar het gaat dus niet om dps uitmiddelen. Een crit = enorme burst. Waar ga je eerder aan dood? Eén klap van 300, of 2 van 150? Die van 150 kan je met pots healen, of met je innate regen. Die van 300 kan je doden of zonen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• axel101
  • Laatst online: 06-05-2021
viktor
-base mana regen per 5 seconds increased to 6.9 from 4.3
-basic attack frame has been improved to be more responsive
-fixed a bug with chaos storm where the opposing viktor could control your storm
-fixed a bug where gravity field's stun effect could not be cleansed
-improved death ray to be more responsive
-fixed a bug where viktor's augments displayed a cost of 1200g instead of 1000g

En de nieuwe skins + skin voor potions

bronnen:

http://na.leagueoflegends...p?p=19521637#post19521637
http://na.leagueoflegends.com/lunar-revel

League of Legends EUW: IBullit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Drunk3nD3m0n
Ennemy Gangplank : [ALL] huehuehuehue i have got my sheen
Friendly Annie : [ALL] Oeh noez not the sheen
Friendly Vayne : /surrender

:/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tjukkie
djengizz schreef op dinsdag 10 januari 2012 @ 14:41:
[...]

Zelf al zou het niet afhankelijk zijn van de RNG en zou je elke keer een vast percentage critten dan is je early dps lager met crit dan met ad.
Hmm, even snel berekend met 2 builds

Crit reds + quints + brawler build = 26% crit met 60 AD
AD reds + quints + doran's blade = 4% crit met 85 AD

Crit doet 200% damage

Stel 100 attacks:
Build 1: (26x60)x2 + (74x60) = 7520 damage
Build 2: (4x85)x2 + (96x85) = 8500 damage (als je geen doran's blade gaat, zit je op 7500 damage)

Theoretisch klopt het wel, maar stel je doet binnen 5sec een aantal crits, dan burst je iemand neer voordat hij weg kan rennen van je sustained damage. Het is echter wel een kansspel...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Drunk3nD3m0n
O.o Die nieuwe Lee-Sin skin wordt een insta Buy o.O
:9~ :9~ :9~ :9~ :9~ :9~ :9~ :9~ :9~ :9~ :9~ :9~ :9~ :9~ :9~ :9~ :9~

http://riot-web-static.s3...a/lunar/LeeSin_Dragon.jpg

[ Voor 66% gewijzigd door Drunk3nD3m0n op 10-01-2012 14:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeX

DeX

Wravburn schreef op dinsdag 10 januari 2012 @ 14:45:
Maar het gaat dus niet om dps uitmiddelen. Een crit = enorme burst. Waar ga je eerder aan dood? Eén klap van 300, of 2 van 150? Die van 150 kan je met pots healen, of met je innate regen. Die van 300 kan je doden of zonen.
Vooral het zonen helpt ontzettend early game. Ff een 1/3 health crit en je tegenstander blijft uit je buurt. FarmFarmFarm. Als die Health Pots weer wat hebben hersteld, crit again! Mindgames zijn hierbij heel belangerijk.

Uiteraard snap ik dat dit zorgt voor onstabiele gameplay, je kan namelijk ook 0x critten, een champ met innate/built armor/runes hebben, zelf een crit op je nek krijgen van een champ of geganked worden. Voelt soms (zeker niet altijd) coin-flippy aan (some games it works, some games it don't).

Na een minuut of 5 kies ik voor critplank als het lekker gaat / enemy comp is squishy, voor tankplank (Ninja Tabi + Warmogs + Atmas) of iets daartussenin.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Killertjuh
Verwijderd schreef op dinsdag 10 januari 2012 @ 14:09:
Over LB. Je moet eigenlijk ook wel mejais met haar gaan en snowballen OF wat ik altijd doe en wat mijns inziens nog veel beter werkt: Alle ganks die je bot/top doet probeer de kills aan je laners te geven.
Als LB kan je iedereen instagibbe early/mid maar word je later inderdaad een heel stuk minder.
Als je het voor elkaar krijgt early en mid je andere carry gefeed te krijgen doe je het als LB goed.
Lees dit maar eens door (6a7 posts). Niet iedereen is hier mee eens :)

Killertjuh in "[PC] League of Legends - Deel 5"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Azaruc
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 29-07-2024
Even een vraagje mbt communicatie. Ik wil wat meer met mijn broertje gaan duo-queuen en heb hiervoor een headset aangeschaft. Wat is nu de makkelijkste manier om in LoL te communiceren via headset? Ik ken teamspeak een beetje, maar dit lijkt me meer gericht op clan-based communicatie dan 1-op-1 communicatie.

Is er een betere methode dan TS, of is dat wel gewoon dé tool?

D3 Profile

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Killertjuh
Azaruc schreef op dinsdag 10 januari 2012 @ 15:17:
Even een vraagje mbt communicatie. Ik wil wat meer met mijn broertje gaan duo-queuen en heb hiervoor een headset aangeschaft. Wat is nu de makkelijkste manier om in LoL te communiceren via headset? Ik ken teamspeak een beetje, maar dit lijkt me meer gericht op clan-based communicatie dan 1-op-1 communicatie.

Is er een betere methode dan TS, of is dat wel gewoon dé tool?
Skype of Ventrilo(zoals jij het noemt ook een clanbased communicatie). Maar persoonlijk gebruik ik Teamspeak en ik vind het super :)

[ Voor 4% gewijzigd door Killertjuh op 10-01-2012 15:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Diange
@Azaruc, je kan vanalles gebruiken, skype, ts, vent, mumble. Het is maar wat je zelf handig vindt. Ik gebruik zelf mumble met een paar vrienden maar het is een kwestie van smaak.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Diange schreef op dinsdag 10 januari 2012 @ 15:18:
@Azaruc, je kan vanalles gebruiken, skype, ts, vent, mumble. Het is maar wat je zelf handig vindt. Ik gebruik zelf mumble met een paar vrienden maar het is een kwestie van smaak.
Precies. Moet wel zeggen dat ik push to talk erg prettig vind. Voor zowel mijn eigen 'achtergrondgeluiden' als de eetgeluiden, roepende/scheldende moeders etc. van anderen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djengizz
  • Niet online
Killertjuh schreef op dinsdag 10 januari 2012 @ 15:03:
Lees dit maar eens door (6a7 posts). Niet iedereen is hier mee eens :)

Killertjuh in "[PC] League of Legends - Deel 5"
Ik ben niet de enige hoor ;):
Ik wil dit nog wel toelichten:

Puur voor laning even je hele team en hun prestaties negerend.
-Bij gelijk skill in een mirror matchup lane verliest degene die Mejais koopt van iemand die niet snowball items koopt vanwege de vroege kost inefficiëntie van mejais --> je kunt nooit je stacks bouwen.

Nu de volgende situaties:
-Je verliest je lane en je team verliest ook: mejais is niet goed, heeft geen uitleg nodig denk ik.
-Jij wint je lane maar je team verliest, jij carried dus. Een goed team ziet dit en jij wordt prime target voor de jungler, in team fights wordt je gefocussed want je bent de carry met mejais. Je build dus opnieuw geen stacks op of verliest ze telkens weer.
-Jij en je team winnen je lane. Dit zou een situatie kunnen zijn dat eventueel mejais te rechtvaardigen is. Echter ben je zo hard aan het winnen dat het risico wat het meebrengt helemaal niet nodig is en dat je met een normale build ook wint.

--> high risk, low reward.

De enige situatie die ik zie waar mejais misschien te rechtvaardigen is is als je keihard aan het winnen bent met je team maar dat je de slechtere late game compositie hebt en dus snel wilt finishen. Verder heeft het imo zelden een plek in welke build op welke champ dan ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Killertjuh
djengizz schreef op dinsdag 10 januari 2012 @ 15:21:

-Bij gelijk skill in een mirror matchup lane verliest degene die Mejais koopt van iemand die niet snowball items

........
Is snowball een nieuwe term ofzo. Snowball champ / Snowball items ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
djengizz schreef op dinsdag 10 januari 2012 @ 15:21:
[...]

Ik ben niet de enige hoor ;):

[...]

Ik wil dit nog wel toelichten:

-Bij gelijk skill in een mirror matchup lane verliest degene die Mejais koopt van iemand die niet snowball items koopt vanwege de vroege kost inefficiëntie van mejais --> je kunt nooit je stacks bouwen.

Nu de volgende situaties:
-Je verliest je lane en je team verliest ook: mejais is niet goed, heeft geen uitleg nodig denk ik.
-Jij wint je lane maar je team verliest, jij carried dus. Een goed team ziet dit en jij wordt prime target voor de jungler, in team fights wordt je gefocussed want je bent de carry met mejais. Je build dus opnieuw geen stacks op of verliest ze telkens weer.
-Jij en je team winnen je lane. Dit zou een situatie kunnen zijn dat eventueel mejais te rechtvaardigen is. Echter ben je zo hard aan het winnen dat het risico wat het meebrengt helemaal niet nodig is en dat je met een normale build ook wint.

--> high risk, low reward.

De enige situatie die ik zie waar mejais misschien te rechtvaardigen is is als je keihard aan het winnen bent met je team maar dat je de slechtere late game compositie hebt en dus snel wilt finishen. Verder heeft het imo zelden een plek in welke build op welke champ dan ook.
Hier ben ik het heel erg mee eens.

Betekent niet dat Leblanc een kutchamp is. Met die burst kan ze bijna elke 1v1 lane winnen, EN lategame kan ze nog altijd de AD en/of AP carry opblazen. Als die uit de fight zijn scheelt dat nogal een bult damage.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Killertjuh schreef op dinsdag 10 januari 2012 @ 15:27:
[...]

Is snowball een nieuwe term ofzo. Snowball champ / Snowball items ?
Niet nieuw. Gewoon een item waarmee je stacks opbouwt. Die stacks zorgen dat je harder wint waardoor je blijft winnen en het gat alleen maar groter wordt (je krijgt namelijk EN stacks EN gold voor nieuwe items terwijl je tegenstander dit beide niet krijgt). Snowball items zijn echter wel risicovol, want niet cost-efficient bij het begin en je kunt stacks kwijtraken bij deaths.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• broc85
Vicarious schreef op dinsdag 10 januari 2012 @ 15:29:
[...]

Niet nieuw. Gewoon een item waarmee je stacks opbouwt. Die stacks zorgen dat je harder wint waardoor je blijft winnen en het gat alleen maar groter wordt (je krijgt namelijk EN stacks EN gold voor nieuwe items terwijl je tegenstander dit beide niet krijgt). Snowball items zijn echter wel risicovol, want niet cost-efficient bij het begin en je kunt stacks kwijtraken bij deaths.
Die laatste stack geeft zoveeeeel voldoening ;) moet zeggen dat ik wel eens snowball items op GP neem als ik zo ver voor sta tijdens laning phase. Als je dusdanig ver voorstaat (vanwege kills of farm) valt het efficientie verlies namelijk een beetje weg en kun je het zien als een bonus item. Maar of het dan meteen goed is...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Diange
Ik heb allang geen snowball items gebruikt. Vroeger deed ik dat met kassadin dat was altijd grappig om met meija rond de blinken over het veld :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Drunk3nD3m0n
aaaah meija soulstealer waar is de tijd met annie :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wravburn
De enige op wie ik wel eens een Soulstealer gebruikt is Soraka. Haar ult geeft heel makkelijk assists en zolang je niet alleen loopt/vooraan staat wordt je ook zelden gefocused. (na de laning phase)
Pagina: 1 ... 65 ... 79 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
In de topicstart is heel veel informatie te vinden. Dus voor zaken als de patchnotes, champion rotation en bijvoorbeeld hoe je in contact kunt komen met andere LoL Tweakers, kun je daar terecht! :)

Voor de slowchatters onder ons is er natuurlijk het chatkanaal in-game (dat veel te rustig is), maar tegenwoordig ook een IRC kanaal!