[PC] League of Legends - Deel 5 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 63 ... 79 Laatste
Acties:
  • 150.526 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• speedzor
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 01-02-2014
Swanfield schreef op maandag 09 januari 2012 @ 11:57:
[...]

Gaat jou voorkeur uit naar Dorans ring als start of Regrowth Pendant om naar Philo stone te bouwen?

En gebruik je wel eens Mejai's Soulstealer? Laatste vraag (voor deze post :) ) Heb je 9/0/21 dan? of 21/0/9?
Je bouwt geen philo stone, je bent geen support ;)
Boots + 3 pots is ook hier het best om mee te starten, daarna enkel dorans rings en dan ga je voor een rabadons, rylais of will of the ancients.

Mejais is een slecht item.

Streaming History

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Convo
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 21-06 22:00
Verwijderd schreef op maandag 09 januari 2012 @ 12:12:
[...]

Graag zou ik zien dat je inhoudelijk ingaat op mijn stelling. Dit is een discussieforum. Scheldwoorden als 'troll' moet ik hier niet hebben.
Soraka is viable, geloof me. Als andere supports meer gespeeld worden wil dat niet zeggen dat soraka niet viable is. Betere heals dan die van soraka krijg je niet. De armor buff is gigantisch, en de silence biedt goede utitlity.
Als je het belangrijk vind wat high elo spelers ervan denken moet je eens naar de tier list van elementz kijken. Daar zie je dat soraka in Tier 1 staat.

Tier list
http://rog.clgaming.net/tier-lists/45-draft-mode/latest

Ik snap de reactie van gr00v wel, want echte onderbouwing dat soraka zwaar unviable is heb je niet gegeven. Natuurlijk voel je vrij om dat alsnog te doen.

EDIT: wow tijdens het typen van deze reactie was er alweer flink gereageerd.

[ Voor 6% gewijzigd door Convo op 09-01-2012 12:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fanatic_FS
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 07:15

Fanatic_FS

Rated T for Troll™

Best logisch dat Soraka unviable is als AP burst, aangezien ze een sustained damager is toch?

[specs]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 09 januari 2012 @ 12:18:
[...]

Ok dan.

Waarom ik vind dat soraka op zijn minst viable is :

Als support biedt ze meer dan de meeste supports te bieden hebben in de vorm van health regen, silence & mana regen. Deze drie samen zorgen ervoor dat soraka een graag gezien support is met veel ad carries die graag skills spammen. Zoals daar zijn : graves, corki, caitlynn to some extent. In fights kan ze ook nog es aardig wat pijn doen met haar Q, maar daarvoor is ze er niet.

Met haar global heal + silence is ze de perfecte counter voor karthus. Die ulti + een goed oplettende soraka red veel levens, niet moeilijk om dat in te zien.

Als battlemage kan ze het veel mid/top spelers aardig lastig maken. Zoals ik al zei kan een karthus er maar weinig tegen beginnen. Opnieuw haar silence, mana regen & health regen zorgen ervoor dat ze eeuwig mid kan blijven staan, en met een ap build zal haar Q heus wel veel damage gaan doen. Zoals eerder aangegeven is ze niet zozeer de endgame burst champ zoals bijvoorbeeld veigar maar tegen dan zijn haar heals ook ferm toegenomen en is ze zeker niet nutteloos.
Daar ga je al meteen de fout in 'ik vind haar viable'. Een champ is viable of niet dit is niet een kwestie van smaak o.i.d. Verder zijn er champions die vele malen meer burst hebben dan soraka met haar starfall. Het is natuurlijk wel zo dat ze veel sustain heeft te bieden tijdens de laning phase maar naast haar silence heeft ze geen CC en weinig te bieden tijdens de teamfights.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swanfield
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 23-06 13:57
speedzor schreef op maandag 09 januari 2012 @ 12:20:
[...]

Je bouwt geen philo stone, je bent geen support ;)
Boots + 3 pots is ook hier het best om mee te starten, daarna enkel dorans rings en dan ga je voor een rabadons, rylais of will of the ancients.

Mejais is een slecht item.
Hmm klinkt allemaal zo logisch :) Hehe ok tnx in ieder geval ga ik vanavond eens op mijn gemakkie uitproberen :)

Je hoeft niet goed te zijn om de beste te zijn, zolang je maar beter bent dan de rest || Het is niet belangrijk om te winnen, maar het is het enige dat telt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Battlemage soraka is sinds die rework imo altijd goed geweest. Zeker tegen melee ap's zoals gragas en kassadin die kunnen gewoon bijna niet farmen zonder in starcall te staan en dat doet gigantisch veel damage.
Ik denk dat de reden dat je maar weinig ap sorakas ziet is omdat ze heel kwetsbaar is voor ganks. En ze heeft hele lage burst. Sustained damage is wel extreem op haar. En zeker met een hoop stacks strarfall kan een infuse onverwachts hard aankomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swanfield
Verwijderd schreef op maandag 09 januari 2012 @ 12:22:
[...]

Daar ga je al meteen de fout in 'ik vind haar viable'. Een champ is viable of niet dit is niet een kwestie van smaak o.i.d. Verder zijn er champions die vele malen meer burst hebben dan soraka met haar starfall. Het is natuurlijk wel zo dat ze veel sustain heeft te bieden tijdens de laning phase maar naast haar silence heeft ze geen CC en weinig te bieden tijdens de teamfights.
Nogmaals, een team met een soraka of een team zonder soraka is echt wel een aanzienlijk verschil. Ook al win je niet de fight soms is een escape met soraka makkelijk en blijf je dus leven. Ik neem meestal een heal ipv CV omdat er niet tot weinig gejungled word op mijn level maar dan heb ik toch 3 heals waarmee ik mensen direct een volle healthbar kan geven en aan mana geen gebrek. In de langere gevechten gaat dit echt wel de doorslag geven.
Als je een teamfight alleen maar ziet met wie het meeste schade doet enzo tja dat is een ander verhaal maar stel jij bent een Brand en ik kan zorgen dat jij vul health en full mana blijft dan is dat toch wel beter dan 2 enemy champs die geen heal hebben?

Je hoeft niet goed te zijn om de beste te zijn, zolang je maar beter bent dan de rest || Het is niet belangrijk om te winnen, maar het is het enige dat telt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Swanfield schreef op maandag 09 januari 2012 @ 12:27:
[...]

Nogmaals, een team met een soraka of een team zonder soraka is echt wel een aanzienlijk verschil.
...goh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Convo
Erm, je moet dan wel zelf het goede voorbeeld geven:
Verwijderd schreef op maandag 09 januari 2012 @ 12:12:
[...]
Graag zou ik zien dat je inhoudelijk ingaat op mijn stelling. Dit is een discussieforum...
Kun je dan eens aangeven waarom je soraka niet viable vind, behalve dan dat ze volgens jou niet vaak gepickt word op high elo streams ?

[ Voor 7% gewijzigd door Convo op 09-01-2012 12:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swanfield
Je vraagt om argumenten en discussie en je plaatst alleen "goh"....? Sorry dat ik tekst plaats op jouw blog. /ignore Eduardbar modus aan :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op maandag 09 januari 2012 @ 12:22:
[...]

Daar ga je al meteen de fout in 'ik vind haar viable'. Een champ is viable of niet dit is niet een kwestie van smaak o.i.d.
Onzin. Elke champ is viable mits aan een aantal voorwaarden wordt voldaan:
- speler is goed met de champ
- teamcompositie laat het toe
- teamcompositie van de tegenstander laat het toe.

En Soraka is na Sona en Janna de populairste support, ook op high ELO. In tournament games wordt ze ook behoorlijk vaak gepickt. Hoe kom je er nou bij dat support soraka niet viable is?

Battlemage Soraka kun je over discussieren, maar support Soraka niet viable? Daar ga je weinig medestanders in krijgen denk ik.

Vicariously I live while the whole world dies

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cloud
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 17-09 10:39

Cloud

FP ProMod

Ex-moderatie mobster

Battlemage Soraka is dan ook geen nuker, maar een sustained damage mage. Ik weet niet wat ik daarvan vind, maar als support is ze natuurlijk 200% viable. Een van de sterkste op dit moment denk ik wel. :) Battlemage Soraka kan ook best naar uitpakken, maar of die ook echt op hoge elo gespeeld wordt; geen idee. Nog maar één keer voorbij zien komen volgens mij.

edit:
Oh en inderdaad. Of iets 'viable' is hangt wel degelijk van meerdere zaken aan. De champs die 'non-viable' zijn op ~2000 elo kunnen heel goed werken op <1600 bijvoorbeeld. :)

Verder graag een beetje vriendelijk en vooral inhoudelijk houden mensen. Ieder zijn mening!

[ Voor 17% gewijzigd door Cloud op 09-01-2012 12:38 ]

Never attribute to malice that which can be adequately explained by stupidity. - Robert J. Hanlon
60% of the time, it works all the time. - Brian Fantana

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Swanfield schreef op maandag 09 januari 2012 @ 12:34:
[...]

Je vraagt om argumenten en discussie en je plaatst alleen "goh"....? Sorry dat ik tekst plaats op jouw blog. /ignore Eduardbar modus aan :|
Het me er meer om dat je het kennelijk nodig vind om aan te geven dat soraka merkbaar is in het team. Verder negeer je alles wat ik daarvoor opnoemde en vertel je over je eigen ervaringen waar je nog eens uitlegt waarom je heal gebruikt ipv CV wat natuurlijk nergens op slaat. Ik hoor al dat je weinig tot geen ervaring hebt met ranked games en ik snap daarom ook niet helemaal waarom je überhaupt reageert. Je snapt het spel nog maar half.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LikeAKing
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 12-08-2024
Support is toch wel de saaiste rol om te spelen, beetje wards carryen als een pak ezel, weinig damage doen in teamfights, heal hier heal daar :D neh niet zo leuk

@ boven; je hoeft geen ranked ervaring te hebben om veel van het spel te weten hoor.

[ Voor 21% gewijzigd door LikeAKing op 09-01-2012 12:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op maandag 09 januari 2012 @ 12:38:
[...]

ipv CV wat natuurlijk nergens op slaat. Ik hoor al dat je weinig tot geen ervaring hebt met ranked games en ik snap daarom ook niet helemaal waarom je überhaupt reageert. Je snapt het spel nog maar half.
Dit soort shit heb ik geen zin in. Wat mij betreft een ban als je zo door blijft gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fanatic_FS

Fanatic_FS

Rated T for Troll™

Met het oog op de Jax remake die zeer binnenkort gaat komen wil ik eens vragen wat jullie eigenlijk een betere build vinden voor hem, ik zit namelijk te twijfelen over 2 items in zijn build:

Core:
Gunblade
Rageblade
Tabi
Atma's

maar dan de laatste 2 items zat ik te denken aan of Triforce en banshees OF een andere route namelijk Lichbane en Deathcap.

Een route richt zich meer op de autoattacks, terwijl de tweede een veel hogere burst geeft, maar je W veel meer dmg geeft door die lichbane proc. Wat denken jullie dat sterker gaat uitpakken?

[specs]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cloud

Cloud

FP ProMod

Ex-moderatie mobster

Verwijderd schreef op maandag 09 januari 2012 @ 12:38:
[...]

Het me er meer om dat je het kennelijk nodig vind om aan te geven dat soraka merkbaar is in het team. Verder negeer je alles wat ik daarvoor opnoemde en vertel je over je eigen ervaringen waar je nog eens uitlegt waarom je heal gebruikt ipv CV wat natuurlijk nergens op slaat. Ik hoor al dat je weinig tot geen ervaring hebt met ranked games en ik snap daarom ook niet helemaal waarom je überhaupt reageert. Je snapt het spel nog maar half.
Ik vroeg om het vriendelijk te houden, en de bovenstaande post voldoet daar niet aan. Reageer inhoudelijk en speel niet op de man. En laten we al helemaal geen aannames over elkaars elo/ervaring gaan doen. Dat is een doodlopende straat.

En heal ipv CV is iets wat 'nergens op slaat' :? Waarom is het tegenwoordig dan zo populair (ja ook op high elo)?

Never attribute to malice that which can be adequately explained by stupidity. - Robert J. Hanlon

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Fanatic_FS schreef op maandag 09 januari 2012 @ 12:41:
Met het oog op de Jax remake die zeer binnenkort gaat komen wil ik eens vragen wat jullie eigenlijk een betere build vinden voor hem, ik zit namelijk te twijfelen over 2 items in zijn build:

Core:
Gunblade
Rageblade
Tabi
Atma's

maar dan de laatste 2 items zat ik te denken aan of Triforce en banshees OF een andere route namelijk Lichbane en Deathcap.

Een route richt zich meer op de autoattacks, terwijl de tweede een veel hogere burst geeft, maar je W veel meer dmg geeft door die lichbane proc. Wat denken jullie dat sterker gaat uitpakken?
Is al bekend wat die remake gaat zijn dan? Lastig oordelen als ik niet weet hoe de champ eruit komt te zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LikeAKing
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 12-08-2024
Hij is een mainstream speler, hij houd zich aan de metagame en niks mag er van afwijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fanatic_FS

Fanatic_FS

Rated T for Troll™

Vicarious schreef op maandag 09 januari 2012 @ 12:42:
[...]
Is al bekend wat die remake gaat zijn dan? Lastig oordelen als ik niet weet hoe de champ eruit komt te zien.
Nee nog niet bekend, maar lijkt me niet dat ze iets gaan veranderen aan zijn Q en W omdat de remake alleen gedwongen is geworden door het verwijderen van dodge.
Het dodge gedeelte gaan ze veranderen en dan de MR buff op zijn ulti die nu gebaseerd is op zijn hoeveelheid dodge.

[specs]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Nouja ik vind Rageblade niet zo heel sterk omdat het zelden voorkomt dat je heel lang op iemand mag autoattacken om stacks op te bouwen. En als je dat wel mag win je sowieso wel als jax, rageblade of niet. Mijn build op Jax was meestal:

Start dorans blade voor lvl1/2 burst damage
Nog een dorans blade en boots
Hextech Revolver bouwen
Uitbouwen naar gunblade
Defensive items afhankelijk van enemy team. Vaak haal ik gewoon een negatron cloak en die armor van 700 gold
Atma's uit die armor
Banshees uit die negatron cloak
Meestal is game dan wel over.

Mijn build richt zich dus iets meer op burst ipv sustained autoattacks. Triforce vind ik sowieso niet heel handig omdat je je abilities niet kan spammen zoals trundle Q of udyr stances etc.

[ Voor 14% gewijzigd door Vicarious op 09-01-2012 12:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• speedzor
Verwijderd schreef op maandag 09 januari 2012 @ 12:09:
[...]

Dat slaat natuurlijk nergens op. Soraka is zwaar unviable zowel als support als AP-nuke. Kijk maar naar de hoog ELO streams. Soraka wordt zelden gepicked omdat er gewoon andere champs zijn die dezelfde rol vervullen maar dan beter.
Vanwege je uiterst constructieve posts zal ik hier maar op reageren.
Soraka is zwaar unviable zowel als support
Ik zie soraka heel vaak in mijn games passeren, ik speel ze zelf vaak en ook in streams zie ik ze vaak gebruikt worden (en geloof me, ik kijk heel veel streams)
Waarom zou ze unviable zijn? Ze brengt de veiligste laning phase die er maar kan zijn door haar sterke heals, armor buff en permanent mana, waardoor je met een champ als graves, ezreal, corki, etc. gewoon je lane onder hun turret kan pushen, zo hen veel CS denien en elke tradeoff heal je toch terug op.
als AP-nuke
Heb je nog zwakkere argumenten? Stellen dat Soraka een zwakke AP nuke is, is hetzelfde als zeggen dat Ashe een matige AP carry is. Ze is nu eenmaal geen AP nuke maar een sustained damage AP carry zoals Vladimir en Swain.
Kijk maar naar de hoog ELO streams. Soraka wordt zelden gepicked omdat er gewoon andere champs zijn die dezelfde rol vervullen maar dan beter.
Soraka haar rol is die van een sustain lane, de enige andere support met dezelfde functie is Sona. Tegen een Sona ben je net goed om Soraka te pakken om die constante harass van Sona teniet te doen, en geloof me: Soraka wordt wel degelijk veel gespeeld.

Alistar, Blitzcrank en Taric zijn beide bedoelt om hoge druk te zetten en zo een agressieve lane te creëeren, Janna is iets tussen sustain en agressief.

Heb je battlemage Soraka al gespeeld? Heb je ze al goed gespeeld?

Er is niets zoals viability. Sommige champions zijn beter in tournament play tussen professionele teams, maar dat zegt helemaal niets soloqueue.

Uiteraard ga je met een Mundo niet ver komen in ranked omdat daar de gap gewoon te groot is, maar Soraka hoort daar helemaal niet bij. Ik heb al Karma supports in mijn games compleet de game zien carrien, amumu's die alles met de grond gelijk maken ondanks dat hij in onmin is gevallen door zijn afhankelijkheid van blue buff, Kayle jungle die een game op zichzelf domineert en poppy's die de botlane wegspelen.
Zijn ze minder viable? Volgens jou wel. Zijn ze daarom slecht? Nee, ze zijn gewoon minder goed op letterlijk het allerhoogste niveau.

Bij deze gaan we de post afsluiten met het beste motivatieliedje dat me altijd goed geholpen heeft in soloqueue:
YouTube: Pokémon Theme Song

Edit: dan typ je heel dit ding, zijn er intussen al 10 andere reacties tussen gekomen :(

Streaming History

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nutral
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 22-09 13:05

Nutral

gamer/hardware freak

Het punt is natuurlijk wel dat als je al je Q en W doet + sprong heb je al 3 stacks te pakken. Dan gaan de stacks wel snel natuurlijk. Zeker als je veel attack speed hebt zit je zo vol met die rageblade.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fanatic_FS

Fanatic_FS

Rated T for Troll™

Hmmm, ik start zelf altijd cloth en 5 pots op Jax.
Verder heb ik niet echt zo het idee dat het lastig is om die stacks van Rageblade te krijgen, meestal begin je een gevecht met Q+W combo en heb je meteen al 2 stacks, daarnaast vind ik de attackspd van de rageblade gewoon net ff dat verschil maken met het aanzwengelen van je ulti :P

[specs]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Cloud schreef op maandag 09 januari 2012 @ 12:41:
[...]

[mbr]Ik vroeg om het vriendelijk te houden, en de bovenstaande post voldoet daar niet aan. Reageer inhoudelijk en speel niet op de man. En laten we al helemaal geen aannames over elkaars elo/ervaring gaan doen. Dat is een doodlopende straat.[/mbr]

En heal ipv CV is iets wat 'nergens op slaat' :? Waarom is het tegenwoordig dan zo populair (ja ook op high elo)?
Mee eens, daarbij als je een Ashe hebt (die ook weer regelmatig door top elo spelers wordt gepicked) heb je al een soort van CV bij je.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cloud

Cloud

FP ProMod

Ex-moderatie mobster

Dat is één, maar de aanpassing in de verkorte duur en langere CD en de flinke buff op Heal, heeft Heal gewoon echt een goede pick gemaakt. Als je AD carry Heal al heeft is het natuurlijk wat overdreven en zou CV prima kunnen, maar een team zonder CV is absoluut niet per definitie in het nadeel. Sowieso zijn de jungle routes helemaal open gegooid dus checken op de enemy jungler is nagenoeg onmogelijk geworden, afgezien van het beginpunt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Cloud schreef op maandag 09 januari 2012 @ 13:15:
Dat is één, maar de aanpassing in de verkorte duur en langere CD en de flinke buff op Heal, heeft Heal gewoon echt een goede pick gemaakt. Als je AD carry Heal al heeft is het natuurlijk wat overdreven en zou CV prima kunnen, maar een team zonder CV is absoluut niet per definitie in het nadeel. Sowieso zijn de jungle routes helemaal open gegooid dus checken op de enemy jungler is nagenoeg onmogelijk geworden, afgezien van het beginpunt.
Ben volledig met je eens maar wil toch inpikken op de jungle routes. Aangezien er zo'n korte respawn tijden zijn, kan je nog steeds min of meer inschatten waar hij zit door zijn small camps te cv'en af en toe. Aangezien ze om de minuut spawnen, en je ziet dat het camp neer is, kan je veronderstellen dat hij in de buurt moet zitten. Kan natuurlijk ook geteleport zijn of iets dergelijk.

Het is niet meer zo gemakkelijk als vroeger om hiermee de enemy jungler terug te vinden, maar het kan nog steeds denk ik. Ik vind cv belangrijk op sommige support champs zoals blitz die hiermee de hele game voordeel uit kunnen halen maar anders neem ik altijd heal.

Zie niet veel een ad carry met heal passeren, de laatste tijd is het vooral flash/cleanse die de klok slaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wravburn
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 07-03 13:28
Een AD carry neemt alleen een Heal als de support een Exhaust neemt. En dit dus alleen als ze niet voor Cleanse gaan.

Het punt is denk ik ook als je in een botlane heal+exhaust tegenover alleen een exhaust zet je kunt beter kunt dreigen met een gevecht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• broc85
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 08-09 17:24
Vicarious schreef op maandag 09 januari 2012 @ 12:49:
Nouja ik vind Rageblade niet zo heel sterk omdat het zelden voorkomt dat je heel lang op iemand mag autoattacken om stacks op te bouwen. En als je dat wel mag win je sowieso wel als jax, rageblade of niet. Mijn build op Jax was meestal:

Start dorans blade voor lvl1/2 burst damage
Nog een dorans blade en boots
Hextech Revolver bouwen
Uitbouwen naar gunblade
Defensive items afhankelijk van enemy team. Vaak haal ik gewoon een negatron cloak en die armor van 700 gold
Atma's uit die armor
Banshees uit die negatron cloak
Meestal is game dan wel over.

Mijn build richt zich dus iets meer op burst ipv sustained autoattacks. Triforce vind ik sowieso niet heel handig omdat je je abilities niet kan spammen zoals trundle Q of udyr stances etc.
Het is een tijdje geleden dat ik Jax gespeeld heb maar ik begon altijd emt amplifying tome vanwege je jump damage. Die bouw ik uit naar Malady voor de AS (yes i know, here me out) en daarna bouw ik vaak Rageblade. Met die extra AS van Malady hoef je niet lang bij een enemy te staan voor volle stacks van zowel Rageblad als Ult. Daarna vaak gunblade en dan verder kijken.

edit: ook hier tijdens het typen al een tal van reacties ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fanatic_FS

Fanatic_FS

Rated T for Troll™

Voordeel van CV is dat je ook zijn blue en red timer krijgt nadat ze in een van de laatste patches het icoontje laten verdwijnen als je zijn lege jungle checkt en het weer verschijnt zodra de junglemob respawnt.

@Broc
Dan zou ik liever een Zeal nemen ipv malady en deze uitbouwen naar trinity force.

[ Voor 17% gewijzigd door Fanatic_FS op 09-01-2012 13:24 ]

[specs]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• speedzor
Verwijderd schreef op maandag 09 januari 2012 @ 13:19:
[...]

Ben volledig met je eens maar wil toch inpikken op de jungle routes. Aangezien er zo'n korte respawn tijden zijn, kan je nog steeds min of meer inschatten waar hij zit door zijn small camps te cv'en af en toe. Aangezien ze om de minuut spawnen, en je ziet dat het camp neer is, kan je veronderstellen dat hij in de buurt moet zitten. Kan natuurlijk ook geteleport zijn of iets dergelijk.

Het is niet meer zo gemakkelijk als vroeger om hiermee de enemy jungler terug te vinden, maar het kan nog steeds denk ik. Ik vind cv belangrijk op sommige support champs zoals blitz die hiermee de hele game voordeel uit kunnen halen maar anders neem ik altijd heal.

Zie niet veel een ad carry met heal passeren, de laatste tijd is het vooral flash/cleanse die de klok slaat.
Ik pak anders altijd heal als ik een AD carry speel :)
Omdat heal meer healt aan de persoon die het gebruikt, ga je dus meer je AD carry healen als je het zelf pakt. Exhaust is niet zo belangrijk meer door de verbeterde cleanse

Streaming History

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tjukkie
  • Laatst online: 13-11-2024
Wil jullie nog even bedanken voor de Lee Sin tips. Ik bouw hem nu 21/9/0, armor/mres yellow/blue, 3x Apen marks en de rest AD. Begin item = Longsword+pot uitleg hier

Na een pull van Red, gank ik gelijk Top/Mid met 75% slagingskans bij 1e keer. Als ze flashen, ga ik ff weg en gank ik weer binnen 10sec, dan is vrijwel altijd raak :)

Voordat 10min. voorbij zijn, heb ik elke lane 1-3x geganked en heb ik zelf ook 1-2 kills.

80% van de games beginnen op deze manier, maar de helft van deze games verliezen we alsnog, omdat we niet gebruik maken van de voorsprong door niet te pushen!!! :(

Stelletje watjes |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!
broc85 schreef op maandag 09 januari 2012 @ 13:22:
[...]

Het is een tijdje geleden dat ik Jax gespeeld heb maar ik begon altijd emt amplifying tome vanwege je jump damage. Die bouw ik uit naar Malady voor de AS (yes i know, here me out) en daarna bouw ik vaak Rageblade. Met die extra AS van Malady hoef je niet lang bij een enemy te staan voor volle stacks van zowel Rageblad als Ult. Daarna vaak gunblade en dan verder kijken.

edit: ook hier tijdens het typen al een tal van reacties ;)
Maar die malady geeft geen AD waardoor je ook geen health krijgt. Dan ben je toch veel te squishy?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• broc85
Vicarious schreef op maandag 09 januari 2012 @ 13:28:
[...]

Maar die malady geeft geen AD waardoor je ook geen health krijgt. Dan ben je toch veel te squishy?
Squishier, maar je deelt wel rake klappen uit met je Q+W (jump+extra damage?). In die zin kan je dus tijdens het traden wel iets verduren. Dan begin ik wel met masteries 9 in defense voor extra health.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fanatic_FS

Fanatic_FS

Rated T for Troll™

Vicarious schreef op maandag 09 januari 2012 @ 13:28:
[...]

Malady is geloo ik wel 20 of 25 AP wat ook health geeft.
Maar vind zelf malady niet zo goed voor Jax als je kijkt dat een Zeal je ook movespd geeft en naar een item uitbouwt dat toch wel een must is voor jax (triforce of lichbane vind ik een must aangezien je W lage CD heeft en de Sheen/Lichbane proc je damage dus flink vergroot)

[specs]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• broc85
Fanatic_FS schreef op maandag 09 januari 2012 @ 13:30:
[...]

Malady is geloo ik wel 20 of 25 AP wat ook health geeft.
Maar vind zelf malady niet zo goed voor Jax als je kijkt dat een Zeal je ook movespd geeft en naar een item uitbouwt dat toch wel een must is voor jax (triforce of lichbane vind ik een must aangezien je W lage CD heeft en de Sheen/Lichbane proc je damage dus flink vergroot)
Het is dan ook een tijd geleden dat ik hem zeer actief speelde. Zeal zou in principe ook moeten werken voor de AS en biedt inderdaad meerwaarde in het uitbouwen naar beter items. Maar beginnen met amplifying tome voor de extra AP speelde erg fijn. Die zou je missen met Zeal.

edit: wat dat betreft vind ik Jax erg lijken op Akali, daar het allebij "hybrid" champions zijn die voordelen halen uit AP en AD. Maar zowel bij Akali als bij Jax vind ik dat AP meerwaarde heeft boven AD omdat het in mijn ogen (voornamelijk) nuke champions zijn.

[ Voor 15% gewijzigd door broc85 op 09-01-2012 13:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fanatic_FS

Fanatic_FS

Rated T for Troll™

Ikzelf speel Jax solotop en start altijd met cloth en 5 pots of heel soms boots en 3 pots.
Toplane sta je heel vaak tegen een AD hero (Tryn, Rivern, Garen, Irelia, Nasus, Renekton) en biedt die cloth je gewoon veel bescherming en die 5 pots laten je lang in lane blijven, terwijl je met Amp Thone maar 1 pot kan nemen.

Maar even terug naar mijn vraag :P Heb voor mezelf geconcludeerd dat je op Jax ofwel Sheen of Lichbane wilt voor die proc, maar wat gaat uiteindelijk beter zijn? Triforce + item of Lichbane + Deathcap.

[specs]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik zou dan voor triforce gaan omdat die je ook een slow en attack speed geeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaggy
  • Laatst online: 19-06-2021
Vicarious schreef op maandag 09 januari 2012 @ 13:39:
Ik zou dan voor triforce gaan omdat die je ook een slow en attack speed geeft.
+1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• broc85
Fanatic_FS schreef op maandag 09 januari 2012 @ 13:37:
Ikzelf speel Jax solotop en start altijd met cloth en 5 pots of heel soms boots en 3 pots.
Toplane sta je heel vaak tegen een AD hero (Tryn, Rivern, Garen, Irelia, Nasus, Renekton) en biedt die cloth je gewoon veel bescherming en die 5 pots laten je lang in lane blijven, terwijl je met Amp Thone maar 1 pot kan nemen.

Maar even terug naar mijn vraag :P Heb voor mezelf geconcludeerd dat je op Jax ofwel Sheen of Lichbane wilt voor die proc, maar wat gaat uiteindelijk beter zijn? Triforce + item of Lichbane + Deathcap.
Mijn interesse voor Jax is weer gewekt! Zal het allebei uitproberen, mocht je er dan nog niet uit zijn dan laat ik het je wel weten ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fanatic_FS

Fanatic_FS

Rated T for Troll™

Ben echt benieuwd naar zijn remake en naar de remake van Ninja tabi.
Mijn interesse in Jax is er gekomen omdat hij zo goed scaled naar lategame, geeft gewoon een goed gevoel om die Tryn die net een quadra heeft gehaald even de baas te kunnen zijn :D

Daarnaast helpt die Pax Jax skin die ik gekregen heb natuurlijk ook flink mee met mijn Jax liefde <3
En die taunt/joke/laugh zijn gewoon geweldig.

[ Voor 6% gewijzigd door Fanatic_FS op 09-01-2012 13:55 ]

[specs]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Imagine if I had a REAL weapon!

Ik wacht zelf de remake even af voor ik hem weer ga spelen. Heb hem ook een hele tijd solo top gespeeld en sporadisch zelfs mid, en ik kon er altijd wel aardig mee overweg.

[ Voor 73% gewijzigd door Vicarious op 09-01-2012 14:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fanatic_FS

Fanatic_FS

Rated T for Troll™

Imagine if i could still dodge Turrets and Nexus! :D

[specs]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Fanatic_FS schreef op maandag 09 januari 2012 @ 13:53:
Ben echt benieuwd naar zijn remake en naar de remake van Ninja tabi.
Mijn interesse in Jax is er gekomen omdat hij zo goed scaled naar lategame, geeft gewoon een goed gevoel om die Tryn die net een quadra heeft gehaald even de baas te kunnen zijn :D

Daarnaast helpt die Pax Jax skin die ik gekregen heb natuurlijk ook flink mee met mijn Jax liefde <3
En die taunt/joke/laugh zijn gewoon geweldig.
OH FU! Gief pax jax nao ! ;)

Normaal gezien komt zijn remake deze week of volgende week. Zijn remake zou komen bij de volgende nieuwe champion is onlangs beloofd geweest door een rioter. Ninja tabi remake was iets van een 10% minder ad damage als ik het goed herinner.

Ben ook benieuwd hoe ze hem gaan herwerken. Denk niet dat ze uiteindelijk udyr zijn passive gaan hermaken aangezien het nu niet echt zo'n groot verschil is voor zijn overall game.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xanaroth
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 06-06 18:07
Ik hoop dat jax zijn innate houdt en die passive AS buff op de ult. Dan wordt hij diezelfde dag mijn main champ. Zo makkelijk om hem sterk en toch tank te maken daarmee.

Voor de rest, eens zien wat ze doen ter compensatie van dodge. Hij is zonder gear toch vrij squishy (slechts 1800hp op lvl18..). Misschien wat armor/mres in plaats van dodge, maar dan wordt het wel heel erg tank met zn innate...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jasper 99
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 07:58
nice even 100 elo droppen in een paar games door epic noobs :D wordt je altijd vrolijk van!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaggy
Jasper 99 schreef op maandag 09 januari 2012 @ 15:37:
nice even 100 elo droppen in een paar games door epic noobs :D wordt je altijd vrolijk van!
dit klinkt zooo bekend

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jasper 99
hmm ondertussen 200 al bijna :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaggy
om te huilen of niet?, ik speel bijna geen ranked meer daardoor ^^. Wil het binnekort wel nog eens proberen maar moet eens even goede mate vinden om te duo queuen....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jasper 99
Ja wordt er echt heel sjaggie van, ook echt gewoon potjes waar je eigenlijk al gewonnen hebt krijg je een vayne die gewoon effe de game finished in zn eentje bijna... Daarna alleen maar droevigere potjes gehad terwijl je elo dropped maarja volgende keer weer als ik dan weer drop is er altijd nog een uninstall optie :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Convo
Simpele tip: Als je op een ranked losing streak zit STOP er dan mee, slaap een nachtje en ga de volgende dag weer fris en fruitig verder :p. Doorgaan is DE manier om je elo te verprutsen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tip voor spelen van rankeds:
Als je een potje of 2~3 achter elkaar verliest is het slimmer om gewoon even te stoppen en normals te gaan spelen. Je gaat er zelf namelijk ook niet beter van spelen aangezien je eerder gefrustreerd als geconcentreerd achter je pc gaat zitten.

+ rankeds alleen spelen na 8 uur wil ook wel helpen.

edit: net te laat :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja dat stoppen helpt wel, ik weet wel dat mijn losing streaks altijd heel groot waren omdat ik met de rage van het vorige potje gewoon doorging een nieuwe game in. Maar ik ben tegenwoordig vrijwel helemaal gestopt met ragen. Flamed iemand of zit hij heel de tijd te zeuren dat we verliezen maak ik daar geen woorden meer aan vuil dan gebruik ik gewoon de ignore knop.

Moet wel zeggen dat ik toevallig vandaag nog geafked heb in ranked. Ik was 2e pick en we speelden met een russiche duo que. Zij hadden irelia en gezien ik het liefst toplane speelde ik nasus. Pickt de laatste pick van die duo que vlad terwijl we al een mid hebben en zegt dat ik maar bot moet gaan anders word het duo lane top en sona solo bot. Dus ik ga bot feeden die gasten irelia in 10 minuten ongeveer 8 kills. Met nasus tegen een carry/support botlane gaat natuurlijk ook kut dus toen ben ik met die andere 2 maar gewoon op de fountain gaan staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 09 januari 2012 @ 17:47:
Ja dat stoppen helpt wel, ik weet wel dat mijn losing streaks altijd heel groot waren omdat ik met de rage van het vorige potje gewoon doorging een nieuwe game in. Maar ik ben tegenwoordig vrijwel helemaal gestopt met ragen. Flamed iemand of zit hij heel de tijd te zeuren dat we verliezen maak ik daar geen woorden meer aan vuil dan gebruik ik gewoon de ignore knop.

Moet wel zeggen dat ik toevallig vandaag nog geafked heb in ranked. Ik was 2e pick en we speelden met een russiche duo que. Zij hadden irelia en gezien ik het liefst toplane speelde ik nasus. Pickt de laatste pick van die duo que vlad terwijl we al een mid hebben en zegt dat ik maar bot moet gaan anders word het duo lane top en sona solo bot. Dus ik ga bot feeden die gasten irelia in 10 minuten ongeveer 8 kills. Met nasus tegen een carry/support botlane gaat natuurlijk ook kut dus toen ben ik met die andere 2 maar gewoon op de fountain gaan staan.
Op de fountain gaan staan is anders zo mogelijk nog kutter gedrag. En hoe ironisch ook in jouw geval nog zon beetje het enige banbare wat er in die game gebeurt is waarschnijnlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 09 januari 2012 @ 17:56:
[...]

Op de fountain gaan staan is anders zo mogelijk nog kutter gedrag. En hoe ironisch ook in jouw geval nog zon beetje het enige banbare wat er in die game gebeurt is waarschnijnlijk.
Jij speelt dus gewoon door als mensen bewust feeden en het daardoor 0-15 staat in 10 minuten en je met een top in de botlane staat omdat diezelfde gasten die feeden jou trollen door als lastpick nog een top te kiezen ipv een carry? Ik vind het nogal een no brainer om met de wel normale mensen in je team dan gewoon af te spreken van laat deze gasten maar in de stront zakken wij gaan lekker op GoT posten of whatever.
Als er iemand van de niet trollers per se door zou willen spelen zou ik het misschien nog wel doen.

Ohja ik doe diit alleen in ranked, in normal kan het me geen fuck schelen wat mijn teammates uitvoeren al gaan ze 0-30.

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 09-01-2012 18:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Pro tip als je afk'd doe dat dan achter een turret, dan duurt het veel langer voordat ze doorhebben dat je afk bent.
Nog een tip /ignore all

Soms heb je gewoon van die potjes dat je beter kunt alt tabben en kijken wanneer de 20 minuten voorbij zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jep, ik speel mijn games gewoon uit. Heb aan weinig dingen een groter hekel dan mensen die gaan AFKen omdat de game ze niet zint. Report zo ook altijd gewoon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jasper 99
om nom van 1600 naar 1400 gegaan :| QQ maarja inderdaad voortaan kap ik gewoon gelijk als ik merk dat er een streak aankomt! maarja op naar een winstreak i geuss

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Die doublelift toch. Heeft met gemak het meeste pentakills dat ik al gezien heb op stream.

YouTube: Doublelift Twitch pentakill in ranked 5v5

en nog een fijntje om de dag mee af te sluiten :)

YouTube: Trolling singed = First blood!

singed got trolled

[ Voor 32% gewijzigd door Verwijderd op 09-01-2012 18:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rprp
  • Registratie: December 2007
  • Nu online
Verwijderd schreef op maandag 09 januari 2012 @ 17:47:

Ik hoop dat je dan een permban krijgt. Ik word helemaal gek van gasten zoals jij, die het spelvermaak voor anderen verpesten. Die losingstreak ligt dus ook waarschijnlijk gewoon aan jezelf als je je zo opstelt.

Ik ben van 45 meer wins (350-305) naar nog "maar" 20 wins meer gegaan in 5 dagen. I just move on, dont care. Dat zouden overigens meer mensen moeten doen inplaats van zo kinderachtig te doen zoals feeden of AFK-fountain.
Ik zie het ook in champselect. "I take mid" - "NO ME OR DUO LANE!". Wees dan zo verstandig en pick gewoon een andere role. Move on to the next game!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gropah
  • Niet online

Gropah

Admin Softe Goederen

Oompa-Loompa 💩

Ik zou het niet raar vinden als ze een AFK/Leavers queue komt waar je in wordt geplaatst op het moment dat je 5 matches achter elkaar leaved of meer dan 15 leaves hebt en dat je pas weer terug word geplaatst als je 5 matches niet AFK gaat. Zou het speel plezier voor velen verbeteren...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Rprp schreef op maandag 09 januari 2012 @ 18:46:
[...]

Ik hoop dat je dan een permban krijgt. Ik word helemaal gek van gasten zoals jij, die het spelvermaak voor anderen verpesten. Die losingstreak ligt dus ook waarschijnlijk gewoon aan jezelf als je je zo opstelt.

Ik ben van 45 meer wins (350-305) naar nog "maar" 20 wins meer gegaan in 5 dagen. I just move on, dont care. Dat zouden overigens meer mensen moeten doen inplaats van zo kinderachtig te doen zoals feeden of AFK-fountain.
Ik zie het ook in champselect. "I take mid" - "NO ME OR DUO LANE!". Wees dan zo verstandig en pick gewoon een andere role. Move on to the next game!
Volgens mij snap je het niet helemaal. Ik heb het hier over ranked waar je al een mannetje hebt ingelockt. Bijvoorbeeld een ad carry. En dat dan de 5e pick als hij aan de beurt is zegt i dont play support support is for noobs en hij picked nog een ad carry. Vervolgens sta je dus bijvoorbeeld met ashe trist in een lane, en hij blijft gewoon erin jumpen en feeden. Daarna begint hij je te flamen dat je niet genoeg damage doet.
Dan ga ik dus echt niet 20 minuten me zitten ergeren aan dat we niet kunnen surrenderen en een 6v4 spelen.

I just move on vraag aan de rest van mijn team of ze die kerel reporten. Ik vind het fijner om zon game dan binnen 10 minuten te verliezen omdat onze nexus dood is dan dat er 9 man 20 minuten een saai potje doet. Heb geloof ik op 2k games 4 leaves ofzo vrijwel allemaal omdat ik RL iets moet doen. Maar ik denk dat ik wel 1 op de 50 potjes een keer een paar minuten op de founain sta tot 20 minuten. meestal niet in mijn eentje.

Ik heb het dus niet over potjes waarbij je toplane gewoon geowned word door een counterpick en het niet helemaal lekker loopt. Dat hoort er gewoon bij en misschien kan je met goed teamwork nog een mooie comeback maken. Ik heb het gewoon over games waar iemand 100% erop uit is om de game voor zijn team te verzieken.

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 09-01-2012 19:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 09 januari 2012 @ 19:01:
[...]

Volgens mij snap je het niet helemaal. Ik heb het hier over ranked waar je al een mannetje hebt ingelockt. Bijvoorbeeld een ad carry. En dat dan de 5e pick als hij aan de beurt is zegt i dont play support support is for noobs en hij picked nog een ad carry. Vervolgens sta je dus bijvoorbeeld met ashe trist in een lane, en hij blijft gewoon erin jumpen en feeden. Daarna begint hij je te flamen dat je niet genoeg damage doet.
Dan ga ik dus echt niet 20 minuten me zitten ergeren aan dat we niet kunnen surrenderen en een 6v4 spelen.

I just move on vraag aan de rest van mijn team of ze die kerel reporten. Ik vind het fijner om zon game dan binnen 10 minuten te verliezen omdat onze nexus dood is dan dat er 9 man 20 minuten een saai potje doet. Heb geloof ik op 2k games 4 leaves ofzo vrijwel allemaal omdat ik RL iets moet doen. Maar ik denk dat ik wel 1 op de 50 potjes een keer een paar minuten op de founain sta tot 20 minuten. meestal niet in mijn eentje.

Ik heb het dus niet over potjes waarbij je toplane gewoon geowned word door een counterpick en het niet helemaal lekker loopt. Dat hoort er gewoon bij en misschien kan je met goed teamwork nog een mooie comeback maken. Ik heb het gewoon over games waar iemand 100% erop uit is om de game voor zijn team te verzieken.
Dat veranderd voor mij niets, om maar te gaan zieken omdat een ander dat ook doet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 09 januari 2012 @ 19:06:
[...]

Dat veranderd voor mij niets, om maar te gaan zieken omdat een ander dat ook doet.
Maar wie ziek ik dan? Niet mijn eigen team want die willen ook niet verder met iemand die gewoon alleen maar feed. Ook niet de tegenstander, die krijgt een freewin en heeft toch al een saaie pot omdat ze feitelijk tegen 4 spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Convo
Ik ga nooit afk zolang er nog iemand is in mijn team die het probeert. Dat valt gewoon niet goed te praten. Alleen als iedereen in je team het ermee eens is kun je voorstellen om de vijand gratis je basis te laten slopen in het geval dat de game nog geen 20 min lang duurt. Maar dat gebeurt eigenlijk alleen in de meest trieste gevallen met 2 of meer trolls/leavers.

[ Voor 24% gewijzigd door Convo op 09-01-2012 19:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djengizz
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online
Mensen met een andere standaard van niet winbare match of die iig door willen spelen.

Het feit dat de match niet eindigt en dat jij blijkbaar een hele poos afk in de fountain moet staan geeft al aan dat er blijkbaar mensen willen doorspelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 09 januari 2012 @ 19:08:
[...]

Maar wie ziek ik dan? Niet mijn eigen team want die willen ook niet verder met iemand die gewoon alleen maar feed. Ook niet de tegenstander, die krijgt een freewin en heeft toch al een saaie pot omdat ze feitelijk tegen 4 spelen.
Die 2 russen, die ondanks dat ze misschien niet naar jouw luisteren en niet goed zijn wel plezier in het spel hebben. En in de meeste gevallen zijn er lijkt me mensen die het niet erg vinden om de overige 10 minuten gewoon te spelen.

Feit blijft gewoon dat je bannable gedrag gaat vertonen puur en alleen omdat iemand in je team iets doet wat jou niet zint. Dat is kut, dat geef ik toe, maar zelf gaan AFKen vind ik nog triester.

edit: wat mijn voorgangers zeggen dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rprp
  • Nu online
Ach, LoL is net de loterij. LoL gaat niet om skill, LoL gaat om geluk. Het team die geen troll/feeder krijgt, die wint.

LoL is ook helemaal geen ontspanning, elke game is er wel een troll/feeder die het verpest. Ik ben bang dat LoL veel spelers gaat verliezen als Dota eenmaal uit is met wel een fatsoenlijk ELO systeem. Het gaat helemaal nergens over.

Het is ook zelden zo dat je zegt van: mm, ja! Dit heb ik verdiend verloren. Nee, het is altijd 40-0 voor enemy, of 40-0 voor jezelf. Het is zelfden zo dat het mooi gelijk opgaat.
De vorige potjes van mezelf, binnen 10 minuten een kassa op mid met 0/10, ander potje een Vayne met 2/11 op bot, etcetra.

LoL heeft niets met eigen skill te maken. Het is geluk of pech. Uiteraard kan je wel de lane winnen en goed farmen, maar daarvoor moet je ook mid of bottom spelen. Ik speel zelf altijd top, win 99% v.d. games mijn lane, maar heb te weinig inbreng in early/mid-game. Soms heeft bot al 10 kills, waar ik natuurlijk onmogelijk tegen op kan als die ook een goede farm heeft.
Ik ben afgelopen week gaan junglen. Je kan hiermee veel meer je stempel op de game drukken, een goede gank levert je lane een advantage op.

Van de afgelopen 20 games heb ik maar 4 gewonnen. Het gaat natuurlijk helemaal nergens over. De 4 games die ik won, waren tegen flinke trolls. Een Sona met 0/15 op bottom bijvoorbeeld.
De games die ik verloor, waren ook trolls. Helaas dat LoL zo'n slechte naam krijgt op deze manier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

djengizz schreef op maandag 09 januari 2012 @ 19:13:
[...]

Mensen met een andere standaard van niet winbare match of die iig door willen spelen.

Het feit dat de match niet eindigt en dat jij blijkbaar een hele poos afk in de fountain moet staan geeft al aan dat er blijkbaar mensen willen doorspelen.
Ja iedereen had er echt nog zin in, ik en shaco waren level 5 cassio en sona waren level 7 en vlad level 8 toen de pot klaar was. Shaco en vlad waren de trolls en hadden meer deaths dan levels.
Maar inderdaad ik had hun speelplezier niet mogen bederven 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Benjamin-
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 10:54

Benjamin-

CrazyGunner#2385

Ze moeten gewoon een veel harder systeem maken tegen leavers. Tegen slechte spelers kan ik wel, shit happens, maar die leavers enz. Eerder bannen, harder bannen een systeem maken waarbij je ook lang of zelfs permanent op een blacklist kom waardoor heel veel niet meer mogelijk is.

Nikon D7000 + grip, Sigma 70-200 f2.8, Nikon 18-200mm VR, Nikon 35mm f1.8, Nikon SB-900

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik geef Lord-Ronddraai in dit geval gewoon groot gelijk. Als 2 mensen niet willen communiceren en uberhaupt vanaf het begin van het potje al niet van plan zijn normaal te gaan spelen moeten ze dat maar tegen bots gaan doen. Je speelt met een team dus gedraag je daar dan ook naar.

Als 2 van de 5 trollen en de andere 3 willen dan niet meer door zie ik niet in wat die 3 verkeerd doen? Laat die 2 dan maar met zijn 2e hun eigen tijd verpesten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GeeJeex
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 08-09 12:55
Wordt helemaal bang van al die ranked verhalen hier.. :") Heb hier en daar wel een leaver en elk potje wel een feeder maar gek genoeg levert dit niet veel problemen op.. Wellicht omdat ik bijna altijd met 1 of 2 vrienden dit spel speel. Wel zonde aangezien LoL opzich een goed gedesigned spel is maar gewoon de community het spel verziekt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Convo
De kans dat de tegenstander een troll in z'n team heeft is altiijd groter, tenzij je zelf een troll bent. Als je op losing streak gaat, en je denkt dat het alleen aan trolls/leavers/feeders ligt moet je gewoon stoppen en later verdergaan.

Je negatieve stemming die je van een verpeste game overhoudt neem je al snel mee naar de volgende. Je speelt slechter en soms kom je in een neerwaardse spiraal terecht 'losing streak'. In poker noemen ze het effect 'tilting'.

[ Voor 5% gewijzigd door Convo op 09-01-2012 19:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

GeeJeex schreef op maandag 09 januari 2012 @ 19:27:
Wordt helemaal bang van al die ranked verhalen hier.. :") Heb hier en daar wel een leaver en elk potje wel een feeder maar gek genoeg levert dit niet veel problemen op.. Wellicht omdat ik bijna altijd met 1 of 2 vrienden dit spel speel. Wel zonde aangezien LoL opzich een goed gedesigned spel is maar gewoon de community het spel verziekt.
Speel het ook zelden of nooit solo. Is veeeeel leuker als je met een vaste groep mensen kan spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

GeeJeex schreef op maandag 09 januari 2012 @ 19:27:
Ik denk dat als er trollen of leavers zijn dat je dat dan ook meteen hoort op het forum. Laat je niet bang maken en ga zelf ranked spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rprp
  • Nu online
Verwijderd schreef op maandag 09 januari 2012 @ 20:31:
[...]

Ik denk dat als er trollen of leavers zijn dat je dat dan ook meteen hoort op het forum. Laat je niet bang maken en ga zelf ranked spelen.
Er zit altijd wel een troll of feeder in het spel. Je moet alleen geluk hebben dat die in het enemy team zit. :P

Verder gewoon eerst veel normals spelen, elke role oefenen, etc. Als je direct op 30 ranked gaat verpruts je veel ELO. Vanaf 400/500 wins pas ranked gaan. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Rprp schreef op maandag 09 januari 2012 @ 20:47:
[...]

Er zit altijd wel een troll of feeder in het spel. Je moet alleen geluk hebben dat die in het enemy team zit. :P

Verder gewoon eerst veel normals spelen, elke role oefenen, etc. Als je direct op 30 ranked gaat verpruts je veel ELO. Vanaf 400/500 wins pas ranked gaan. :P
Als je nu net level 30 bent kan je prima ranked gaan spelen. Voordat je 400/500 wins hebt zit je al bijna in het nieuwe seizoen en de snelste manier om te leren is om ranked te gaan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 09 januari 2012 @ 20:55:
[...]

Als je nu net level 30 bent kan je prima ranked gaan spelen. Voordat je 400/500 wins hebt zit je al bijna in het nieuwe seizoen en de snelste manier om te leren is om ranked te gaan
Als je jezelf de frustraties van ranked wil besparen raad ik toch sterk af om meteen met ranked te beginnen... Normals zijn over het algemeen veel relaxter en als je net level 30 bent heb je over het algemeen niet genoeg kennis/skills/runes om boven de 1000 te blijven waardoor je jezelf alleen maar de frustraties van trolls/leavers op je hoofd haalt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djengizz
  • Niet online
Verwijderd schreef op maandag 09 januari 2012 @ 19:22:
Maar inderdaad ik had hun speelplezier niet mogen bederven 8)7
Hmm, je sarcasme helpt echt je pleidooi niet hoor.

Er zijn 3 manieren om een game te beëindigen: win, loss of surrender. AFK is er daar niet één van en is terecht een bannable offense. Als jij niet kan leven met het feit dat je soms games moet doorspelen om één van deze condities te bereiken ook al heb je daar persoonlijk geen zin meer in dan is misschien een team game niet de meest geschikte game voor jou.

Ja, ik begrijp dat het irritant is als er mensen trollen. Ja, ik begrijp dat je hierdoor soms mindere games moet spelen die gedoemd zijn te mislukken. Alleen nu probeer jij iets te forceren op een manier die net zo goed niet binnen de regels van het spel vallen. Sterker nog, dit is jouw oplossing voor gedrag dat strikt genomen niet eens een ban zal opleveren (niet picken volgens de meta of unintentinal feeding) zoals hierboven al gezegd was. Als jij je tijd zo belangrijk vind moet je niet een game aangaan waarvan je weet dat ze soms langer duren dan dat jij persoonlijk zou willen.

Dit gedrag pak je aan door de kanalen te gebruiken die binnen de regels van het spel vallen, niet door AFK te gaan. Bevallen die kanalen je niet zoek dan een andere game. En als je team-mates het met je eens zijn dan vraag je gewoon om een report voor trolling en maak je samen de game af naar beste kunnen (en hopelijk zo snel mogelijk). AFK gaan is imo nooit te rechtvaardigen en die rechtvaardiging gaat je iig naar mij toe niet lukken, ook niet met sarcastisch smiley gebruik.

Mensen gaan voornamelijk afk omdat ze hun zin niet krijgen of omdat ze solo besluiten dat de game hun 'kostbare' tijd niet meer waard is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

djengizz schreef op maandag 09 januari 2012 @ 21:54:
[...]

Hmm, je sarcasme helpt echt je pleidooi niet hoor.

Er zijn 3 manieren om een game te beëindigen: win, loss of surrender. AFK is er daar niet één van en is terecht een bannable offense. Als jij niet kan leven met het feit dat je soms games moet doorspelen om één van deze condities te bereiken ook al heb je daar persoonlijk geen zin meer in dan is misschien een team game niet de meest geschikte game voor jou.

Ja, ik begrijp dat het irritant is als er mensen trollen. Ja, ik begrijp dat je hierdoor soms mindere games moet spelen die gedoemd zijn te mislukken. Alleen nu probeer jij iets te forceren op een manier die net zo goed niet binnen de regels van het spel vallen. Sterker nog, dit is jouw oplossing voor gedrag dat strikt genomen niet eens een ban zal opleveren (niet picken volgens de meta of unintentinal feeding) zoals hierboven al gezegd was. Als jij je tijd zo belangrijk vind moet je niet een game aangaan waarvan je weet dat ze soms langer duren dan dat jij persoonlijk zou willen.

Dit gedrag pak je aan door de kanalen te gebruiken die binnen de regels van het spel vallen, niet door AFK te gaan. Bevallen die kanalen je niet zoek dan een andere game. En als je team-mates het met je eens zijn dan vraag je gewoon om een report voor trolling en maak je samen de game af naar beste kunnen (en hopelijk zo snel mogelijk). AFK gaan is imo nooit te rechtvaardigen en die rechtvaardiging gaat je iig naar mij toe niet lukken, ook niet met sarcastisch smiley gebruik.

Mensen gaan voornamelijk afk omdat ze hun zin niet krijgen of omdat ze solo besluiten dat de game hun 'kostbare' tijd niet meer waard is.
Waarom zou jij je eigen tijd verneuken als blijkt dat de rest hier puur en alleen op uit is?
AFK gaan is imo best te rechtvaardigen als blijkt dat de rest het alleen voor zichzelf speelt en het hen daarbij niet boeit wat de gevolgen zijn voor de rest van het team. Laat ze dan toch lekker solo spelen?

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 09-01-2012 22:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djengizz
  • Niet online
Verwijderd schreef op maandag 09 januari 2012 @ 21:59:
Waarom zou jij je eigen tijd verneuken als blijkt dat de rest hier puur en alleen op uit is?
Er spelen 10 mensen, die zekerheid heb je zelden.

Heb je die wel dan rapporteer je massaal dit soort spelers, dit is hoe het binnen dit spel opgelost hoort te worden. Bevalt het report systeem (in dit geval Tribunal) je niet dan moet je je sterk maken voor een ander systeem. Niet met je eigen 'systeem' komen (wat ook nog eens illegaal is binnen de regels van het spel) en dit rechtvaardigen aan de hand van andermans fouten.

[ Voor 5% gewijzigd door djengizz op 09-01-2012 22:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

djengizz schreef op maandag 09 januari 2012 @ 22:02:
[...]

Er spelen 10 mensen, die zekerheid heb je zelden.

Heb je die wel dan rapporteer je massaal dit soort spelers, dit is hoe het binnen dit spel opgelost hoort te worden. Bevalt het report systeem (in dit geval Tribunal) je niet dan moet je je sterk maken voor een ander systeem. Niet met je eigen 'systeem' komen (wat ook nog eens illegaal is binnen de regels van het spel) en dit rechtvaardigen aan de hand van andermans fouten.
de 5 tegenstanders gaan niet klagen bij een free win in ranked. Zijn 3 medespelers besluiten samen AFK te gaan en de 2 russen zijn de 2 die het voor de rest willen verpesten.
De 8 moeten de 2 nog steeds reporten voor het verpesten, maar ik zie geen rede waarom die 3 niet AFK zouden gaan? De 2 hebben geen intentie om het spel leuk te maken voor de rest, dus waarom moet de rest dan nog wel zo zijn best doen?

edit: dit IS noujuist tribunal, mensen die iets fout doen worden bestraft. Dat zijn in dit geval de 2 trolls aangezien die gereport gaan worden door de rest, niet de 3 die afk gaan staan (niet leave oid). De 2 komen bij tribunal de afk's niet. Hoe perfect voorbeeld van het reportsysteem wil je hebben?

[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 09-01-2012 22:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djengizz
  • Niet online
Omdat er aan jullie 'AFK bij trolling syteem' ook haken en ogen zitten en het niet het gewenste systeem is om dit soort gedrag aan te pakken (zoals gedefinieerd door de makers van het spel).

Simpel as that. Ook al valt het goed te redeneren of vallen er argumenten te bedenken voor dit systeem het is niet de default en je opent een hele nieuwe pandora's box aan problemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

djengizz schreef op maandag 09 januari 2012 @ 22:20:
Omdat er aan jullie 'AFK bij trolling syteem' ook haken en ogen zitten en het niet het gewenste systeem is om dit soort gedrag aan te pakken (zoals gedefinieerd door de makers van het spel).

Simpel as that. Ook al valt het goed te redeneren of vallen er argumenten te bedenken voor dit systeem het is niet de default en je opent een hele nieuwe pandora's box aan problemen.
Ik ben benieuwd welke haken en ogen jij dan ziet, ik kan er namelijk verdomd weinig verzinnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 09 januari 2012 @ 22:13:
[...]

de 5 tegenstanders gaan niet klagen bij een free win in ranked. Zijn 3 medespelers besluiten samen AFK te gaan en de 2 russen zijn de 2 die het voor de rest willen verpesten.
De 8 moeten de 2 nog steeds reporten voor het verpesten, maar ik zie geen rede waarom die 3 niet AFK zouden gaan? De 2 hebben geen intentie om het spel leuk te maken voor de rest, dus waarom moet de rest dan nog wel zo zijn best doen?

edit: dit IS noujuist tribunal, mensen die iets fout doen worden bestraft. Dat zijn in dit geval de 2 trolls aangezien die gereport gaan worden door de rest, niet de 3 die afk gaan staan (niet leave oid). De 2 komen bij tribunal de afk's niet. Hoe perfect voorbeeld van het reportsysteem wil je hebben?
Wait wut? Die 2 verpesten het niet he. Die 2 zijn gewoon niet zo goed. De 3 die afk gaan zijn juist degene die het verpesten en weigeren om te proberen iets van de game te maken. Waar maak je nou uit op dat die 2 geen intentie hadden om het spel leuk te maken?

Die trolls worden niet gebanned want ze doen niets fout, de afkers report ik wel altijd (en in de tribunal druk ik op punish).

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 09-01-2012 22:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djengizz
  • Niet online
Verwijderd schreef op maandag 09 januari 2012 @ 22:22:
Ik ben benieuwd welke haken en ogen jij dan ziet, ik kan er namelijk verdomd weinig verzinnen.
Stagnatie van meta om maar een hele belangrijke te noemen.
En er zijn er veel meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

Wait wut? Die 2 verpesten het niet he. Die 2 zijn gewoon niet zo goed. De 3 die afk gaan zijn juist degene die het verpesten en weigeren om te proberen iets van de game te maken. Waar maak je nou uit op dat die 2 geen intentie hadden om het spel leuk te maken?
Als je rond de elo van Lord-Ronddraai zit hoor je ongeveer te weten wat de meta is. Als je niet wil communiceren met mensen en gewoon als last pick dan toch nog een top hero pakt om vervolgens keihard te feeden, dan kan je mij niet wijsmaken dat het allemaal goede bedoelingen waren.

Als je zo graag wat wil rondfeesten hebben ze daar iets voor: normals.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

djengizz schreef op maandag 09 januari 2012 @ 22:23:
[...]

Stagnatie van meta om maar een hele belangrijke te noemen.
En er zijn er veel meer.
Leg uit? De meta draait toch vrijwel volledig om de top competitie. Als daar niks veranderd, veranderd er beneden ook niks. En verdere verandering van meta vind toch plaats in premades van 5.

edit: denk dat dit sowieso een eindeloze discussie gaat worden aangezien ik vind dat je in dergelijke uitzonderlijke situaties gewoon AFK mag gaan (al is dat maar 1% van de keren) terwijl een aantal het daar obviously niet mee eens is :9 .

[ Voor 23% gewijzigd door Verwijderd op 09-01-2012 22:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

Omdat een systeem waarin andere spelers bepalen wat jij moet doen en anders gaan ze AFKen nu eenmaal niet werkt.

Dan gaat de rest van je team even voor je bepalen wat je doet en anders "you troll so i AFK".

Er zijn duidelijke regels wat banbaar is en wat niet. Feeden is dat niet, AFken wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik weet niet wat een goede oplossing is voor het probleem van trolls/feeders.
Bij de meeste andere spellen zoals shooters kan je als iemand op een friendly fire server alleen maar op zijn teammates zit hem eenvoudig kicken. Bij LoL kan dit niet, denk dat er gewoon een soortgelijk systeem nodig is.
Het probleem is alleen dat het natuurlijk dan misbruikt gaat worden om slechte spelers eruit te gooien.

Wat bijvoorbeeld zou kunnen is een soort remake vote, waar bijvoorbeeld 7 of 8 spelers mee in moeten stemmen en dat er een nieuwe draft gestart word zonder de trolls. Weet niet of de LoL community volwassen genoeg is om bij een surewin door feeders bij de tegenstander voor een remake te kiezen. Maar Riot gaat ervanuit dat de community blijkbaar goed genoeg is om zelf over ditsoort dingen te beslissen zie de Tribunal.

Wat voor mij ook een oplossing zou zijn is 10 minuten surrender. Ik que dodge namelijk nooit ook niet als ik vrijwel zeker weet dat er trolls in mijn team zitten. Wil altijd graag even kijken of het misschien toch werkt. Alleen als je er dan na 5 minuten achterkomt dat het helemaal geen zin heeft zou ik graag eerder het potje beindigen.
Heb bijvoorbeeld gisteren een gast gehad die in champ select na 1 seconde zei IM AFK en afk ging.
Hij kreeg een random champ had revive en promote en iemand dodgde dus. Dit gebeurde zon 3x op rij toen zat hij weer in mijn team. Game startte dit keer wel, nou die kerel dus afk speel je vanaf minuut 1 4v5.
Wij proberen dat 10 minuten ofzo worden keihard geslacht > iedereen afked in base.
Tegenstander pusht niet 20 minuten van 9 mensen verneukt. Door 1 faalhaas.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 09 januari 2012 @ 22:32:
Bij de meeste andere spellen zoals shooters kan je als iemand op een friendly fire server alleen maar op zijn teammates zit hem eenvoudig kicken. Bij LoL kan dit niet, denk dat er gewoon een soortgelijk systeem nodig is.
Het probleem is alleen dat het natuurlijk dan misbruikt gaat worden om slechte spelers eruit te gooien.

Wat bijvoorbeeld zou kunnen is een soort remake vote, waar bijvoorbeeld 7 of 8 spelers mee in moeten stemmen en dat er een nieuwe draft gestart word zonder de trolls. Weet niet of de LoL community volwassen genoeg is om bij een surewin door feeders bij de tegenstander voor een remake te kiezen. Maar Riot gaat ervanuit dat de community blijkbaar goed genoeg is om zelf over ditsoort dingen te beslissen zie de Tribunal.

Wat voor mij ook een oplossing zou zijn is 10 minuten surrender. Ik que dodge namelijk nooit ook niet als ik vrijwel zeker weet dat er trolls in mijn team zitten. Wil altijd graag even kijken of het misschien toch werkt. Alleen als je er dan na 5 minuten achterkomt dat het helemaal geen zin heeft zou ik graag eerder het potje beindigen.
Heb bijvoorbeeld gisteren een gast gehad die in champ select na 1 seconde zei IM AFK en afk ging.
Hij kreeg een random champ had revive en promote en iemand dodgde dus. Dit gebeurde zon 3x op rij toen zat hij weer in mijn team. Game startte dit keer wel, nou die kerel dus afk speel je vanaf minuut 1 4v5.
Wij proberen dat 10 minuten ofzo worden keihard geslacht > iedereen afked in base.
Tegenstander pusht niet 20 minuten van 9 mensen verneukt. Door 1 faalhaas.
Dat heb je nu eenmaal af en toe. Zeker met MOBA games. Om dan maar te gaan AFKen zou ik nooit doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 09 januari 2012 @ 22:33:
[...]

Dat heb je nu eenmaal af en toe. Zeker met MOBA games. Om dan maar te gaan AFKen zou ik nooit doen.
Ja zo kan ik het ook omdraaien AFK heb je nou eenmaal in moba games. Trollen zou ik nooit doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djengizz
  • Niet online
Verwijderd schreef op maandag 09 januari 2012 @ 22:26:
Leg uit? De meta draait toch vrijwel volledig om de top competitie. Als daar niks veranderd, veranderd er beneden ook niks. En verdere verandering van meta vind toch plaats in premades van 5.
Tuurlijk niet.
Het feit dat er anders gepicked en gebanned wordt op low vs high elo geeft al aan dat er hier een andere metagame aan het werk is.
denk dat dit sowieso een eindeloze discussie gaat worden aangezien ik vind dat je in dergelijke uitzonderlijke situaties gewoon AFK mag gaan (al is dat maar 1% van de keren) terwijl een aantal het daar obviously niet mee eens is :9 .
Eens

Voor mij om af te sluiten:
Ik denk dat het imo het belangrijkste is dat je op deze manier het recht in eigen handen neemt.
Dit doe je ook nog eens in-the-heat-of-the-moment. Het tribunal systeem legt dit soort besluiten bij een groter publiek, achteraf en meer objectief (speelden zelf niet mee). Ik prefereer zo'n systeem boven eigen rechter spelen wat meer gevaar heeft op fouten of negatieve bij-effecten. Het nadeel is idd dat je hierdoor altijd een game moet afspelen voordat er iets aan gedaan kan worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 09 januari 2012 @ 22:34:
[...]

Ja zo kan ik het ook omdraaien AFK heb je nou eenmaal in moba games. Trollen zou ik nooit doen.
Met als verschil dat AFK gaan banbaar is, en wat jij trollen noemt (paar x dood gaan, niet de game spelen zoals jij wilt) niet.

De AFK troll in het laatste voorbeeld is wel banbaar natuurlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nouja ben eigenlijk wel een beetje klaar met deze discussie. Ik kan gebanned worden voor wat ik doe maar dat interesseert me niet.

Over iets anders ik zie tegenwoordig gigantisch veel Rivens voorbij komen.
Maar ook echt met de meest weirde builds. Hou bouwen jullie hem?
Ik doe meestal Westrice's build met 2 Dorans naar Brutaliser > Bloodthirster> Last Whisper> GA
Maar ik zie ook zat mensen voor een Frozen mallet/Warmogs atma build gaan.
Is dat viable? Die slow van Mallet werkt toch alleen op de auto attacks en niet op zijn spells?
Lijkt mij namelijk dat je dan voor mallet gewoon niet genoeg attack speed hebt om dat ooit effectief te laten zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op maandag 09 januari 2012 @ 22:44:
Nouja ben eigenlijk wel een beetje klaar met deze discussie. Ik kan gebanned worden voor wat ik doe maar dat interesseert me niet.

Over iets anders ik zie tegenwoordig gigantisch veel Rivens voorbij komen.
Maar ook echt met de meest weirde builds. Hou bouwen jullie hem?
Ik doe meestal Westrice's build met 2 Dorans naar Brutaliser > Bloodthirster> Last Whisper> GA
Maar ik zie ook zat mensen voor een Frozen mallet/Warmogs atma build gaan.
Is dat viable? Die slow van Mallet werkt toch alleen op de auto attacks en niet op zijn spells?
Lijkt mij namelijk dat je dan voor mallet gewoon niet genoeg attack speed hebt om dat ooit effectief te laten zijn.
Die auto-attacks doe je vaak ook tussen de skills door. Je Q kun je het beste doen als Q-aa-Q-aa-Q-aa, dan haal je er de meeste damage uit. Dat is volgens mij snel zat om die mallet actief te houden. Toch lijkt mij de eerste build beter omdat Riven uit zichzelf tanky zat is. Overigens is Hexdrinker ook een goed item als ze wat meer magic damage hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Peertje
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Verwijderd schreef op maandag 09 januari 2012 @ 22:32:
Wat volgens mij de enige oplossing is, is als je iemand kan kicken waarna hij direct wordt vervangen door een andere speler. Deze zou dan verder kunnen spelen met de champ die is geleaved. Hang er een leuke ip/rp bonus aan en genoeg mensen die volgens mij zo wel zouden willen joinen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Peertje schreef op maandag 09 januari 2012 @ 23:39:
[...]

Wat volgens mij de enige oplossing is, is als je iemand kan kicken waarna hij direct wordt vervangen door een andere speler. Deze zou dan verder kunnen spelen met de champ die is geleaved. Hang er een leuke ip/rp bonus aan en genoeg mensen die volgens mij zo wel zouden willen joinen :)
Hmm trekt denk ik ook trolls aan. Lekker trollen en nog een bonus krijgen ook. Bovendien gaan mensen dan ook slechte spelers kicken die niet intentional feeden. Tribunal is de beste lange-termijnoplossing die er is imo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deefje85
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 05-10-2024
Verwijderd schreef op maandag 09 januari 2012 @ 21:43:
[...]

Als je jezelf de frustraties van ranked wil besparen raad ik toch sterk af om meteen met ranked te beginnen... Normals zijn over het algemeen veel relaxter en als je net level 30 bent heb je over het algemeen niet genoeg kennis/skills/runes om boven de 1000 te blijven waardoor je jezelf alleen maar de frustraties van trolls/leavers op je hoofd haalt.
ik kan je eerlijk zeggen, mijn rank is zeer laag. Dat komt door verschillende rede. veel afk spelers trolls. veel spelers die bepaalde champs voor de eerste keer gaan spelen. enz.. Eenmaal je redelijk laag zit wordt het wel moeilijk om daaruit te geraken (spreek van ervaring).

Gelijk dan de meeste mensen hier al hebben gezegd hebben , is het beter om samen te spelen met mensen die je kent dan met solo players.Je weet nooit wie je krijgt ,wat hij gaat doen enzz. en daar heb ik nu wel een beetje spijt van.maar ja goed.

ik speel het als ontspanning nu.Ik heb gewoon één hekel aan mensen die spel spelen en het spel niet afmaken of lopen te zagen. het is gelijk of je monopoly speelt en als je verliest loop je van tafel. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Peertje schreef op maandag 09 januari 2012 @ 23:39:
[...]

Tja wat een beetje het probleem is als dit gebeurt.
Stel ik denk laat ik mensen verder helpen en potjes van trolls/feeders tot een goed einde proberen te brengen.
Word je in een game gegooid en speel je eve die tiamats stacked. Of blitzcrank met alleen 3 oracles denk niet dat je daar dan vrolijk van wordt.
Pagina: 1 ... 63 ... 79 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
In de topicstart is heel veel informatie te vinden. Dus voor zaken als de patchnotes, champion rotation en bijvoorbeeld hoe je in contact kunt komen met andere LoL Tweakers, kun je daar terecht! :)

Voor de slowchatters onder ons is er natuurlijk het chatkanaal in-game (dat veel te rustig is), maar tegenwoordig ook een IRC kanaal!