Ik heb zelf liever flat. In het begin is de bonus armor van je heal aardig laag, en early game heb je ook de meeste kans om geburst te worden, aangezien je je ult nog niet hebt (als je xx/heal runt heb je wat minder kans om geburst te worden, maar toch). Endgame wil je als Soraka toch niet gefocust kunnen worden, gewoon lekker achter je teammates aan lopen en ze blijven healen, en als er iemand initiate op je team een tegenstander silencen.Myrdreon schreef op zondag 08 januari 2012 @ 19:31:
Ik ga meestal voor armor/level en mres/level. Omslagpunt ligt geloof ik rond level 9-10. Vind ik het meer dan waard richting endgame waar je dan zo'n 12 armor meer hebt. Moet je hooguit iets meer opletten tijdens early game.
Het is vaak makkelijker specifieke stats te krijgen van gear zoals cdr/gp10. CDR is bijvoorbeeld fijn, maar gelimiteerd tot 40%. Daarbij, met of zonder runes/masteries zul je altijd 2 items moeten hebben voor maximum CDR (geloof dat alleen met nashor's tooth/runes/mastery je op 40% ofzo uit kan komen, moet wel je masteries basis 8/0/19 zijn). Gp10 is vrij makkelijk te krijgen en items zijn altijd nuttig wat betreft overige stats (+25 AP, hp/mp5, 250hp..). Gp10 wordt tegen endgame ook steeds minder waard, zit je ineens met 'nutteloze' runes terwijl je items gewoon kan upgraden/verkopen.
En gp10 runes en items zijn zeker de IP en de gold waard. Denk er ook aan dat Philo naar Shurelia gebouwd kan worden, eigenlijk het belangrijkste item voor je hele team.