[PC] League of Legends - Deel 5 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 62 ... 79 Laatste
Acties:
  • 150.526 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Myrdreon schreef op zondag 08 januari 2012 @ 19:31:
Ik ga meestal voor armor/level en mres/level. Omslagpunt ligt geloof ik rond level 9-10. Vind ik het meer dan waard richting endgame waar je dan zo'n 12 armor meer hebt. Moet je hooguit iets meer opletten tijdens early game.

Het is vaak makkelijker specifieke stats te krijgen van gear zoals cdr/gp10. CDR is bijvoorbeeld fijn, maar gelimiteerd tot 40%. Daarbij, met of zonder runes/masteries zul je altijd 2 items moeten hebben voor maximum CDR (geloof dat alleen met nashor's tooth/runes/mastery je op 40% ofzo uit kan komen, moet wel je masteries basis 8/0/19 zijn). Gp10 is vrij makkelijk te krijgen en items zijn altijd nuttig wat betreft overige stats (+25 AP, hp/mp5, 250hp..). Gp10 wordt tegen endgame ook steeds minder waard, zit je ineens met 'nutteloze' runes terwijl je items gewoon kan upgraden/verkopen.
Ik heb zelf liever flat. In het begin is de bonus armor van je heal aardig laag, en early game heb je ook de meeste kans om geburst te worden, aangezien je je ult nog niet hebt (als je xx/heal runt heb je wat minder kans om geburst te worden, maar toch). Endgame wil je als Soraka toch niet gefocust kunnen worden, gewoon lekker achter je teammates aan lopen en ze blijven healen, en als er iemand initiate op je team een tegenstander silencen.

En gp10 runes en items zijn zeker de IP en de gold waard. Denk er ook aan dat Philo naar Shurelia gebouwd kan worden, eigenlijk het belangrijkste item voor je hele team.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• arcanis
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 13-06 10:25
Ik zat net effe rond te klikken op verschillende streams zie ik dat die CLG.eu Krepo nederlander/belg is. Volgens mij de enigste Nederlandstalige speler die op echt hoog niveau speelt of niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deefje85
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 05-10-2024
arcanis schreef op zondag 08 januari 2012 @ 22:28:
Ik zat net effe rond te klikken op verschillende streams zie ik dat die CLG.eu Krepo nederlander/belg is. Volgens mij de enigste Nederlandstalige speler die op echt hoog niveau speelt of niet?
Bestaat er geen website mee alle top spelers op??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lapeno
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 11:33
Hij is een belg

Acties:
  • 0 Henk 'm!
NEehoor. Zoek het voormalige LLL-team maar eens op, alle 5 spelers uit de top 50 EU.

Over runes scaling en flat: over het algemeen prefereer ik flat. Runes zijn voor mij juist voor de early game advantage, late game maakt die paar armor extra of paar health extra ten opzichte van je items etc. nog maar heel weinig uit. Enige uitzondering die ik heb is dat ik meestal scaling magicres glyphs heb om te junglen, aangezien je in de eerste paar levels toch weinig magic damage zal ontvangen. Verder neem ik op casters vaak AP/lvl glyphs omdat dat breakpoint heel snel is en omdat ik al flat AP als quints heb voor de early game.

Vicariously I live while the whole world dies

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• the Virtual
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 31-12-2024
Speedzor komt spelers tegen als Wickd en Ocelote, dus dat is best hoog niveau. :P
LowLandLions is een Benelux team dat redelijk succes heeft gehad, onder andere gewonnen van CLG. Een van hun spelers, Tabzz, is een tijdje geleden opgestapt, daar is nu Western Wolves uit voortgekomen, een voornamelijk Nederlands team. Op de solo queue ranked ladder staan nu WW Tabzz 4e met 2304 en WW Metalx 24e met 2217, beide Nederlanders. Wetdream is een Vlaming, die is ook niet onbekend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• arcanis
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 13-06 10:25
the Virtual schreef op zondag 08 januari 2012 @ 23:33:
[...]

Speedzor komt spelers tegen als Wickd en Ocelote, dus dat is best hoog niveau. :P
LowLandLions is een Benelux team dat redelijk succes heeft gehad, onder andere gewonnen van CLG. Een van hun spelers, Tabzz, is een tijdje geleden opgestapt, daar is nu Western Wolves uit voortgekomen, een voornamelijk Nederlands team. Op de solo queue ranked ladder staan nu WW Tabzz 4e met 2304 en WW Metalx 24e met 2217, beide Nederlanders. Wetdream is een Vlaming, die is ook niet onbekend.
ah er zit dus toch nog wel wat nederlands in de top. Probleem is dat de meeste nederlanders gewoon engels praten ingame en je dus eigenlijk nooit ziet dat ze nederlands zijn. (niet dat engels praten ingame slecht is :P)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

arcanis schreef op zondag 08 januari 2012 @ 23:58:
[...]

ah er zit dus toch nog wel wat nederlands in de top. Probleem is dat de meeste nederlanders gewoon engels praten ingame en je dus eigenlijk nooit ziet dat ze nederlands zijn. (niet dat engels praten ingame slecht is :P)
Mocht ik ooit de top geraken dan herken je me wel aan mijn nederlandse naam :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Peertje
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Vandaag ongeveer 15 potjes met Tryndamere gespeeld en daarvan er 2 verloren. Wat een beest is dat als je op het niveau rond level 22 speelt. Geen enkel team heeft de skills om hem goed te counteren als je een beetje redelijk speelt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• speedzor
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 01-02-2014
Ik heb het hier nog niet zien passeren, maar bij deze een heerlijke youtubechannel:

YouTube: League of Legends SONG - I'm Good At This Game by Cody aka Crykoda

Streaming History

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Grappigste LoL channel vind ik wel deze YouTube: Kanaal van MineKraft
Volgens mij is hij van chaox ofzo?
Vooral WHY NUNU WHY met hotshot is te hilarisch

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 09-01-2012 03:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rxs
  • Laatst online: 28-06-2022

rxs

AD vs ArP runes leesvoer:

http://rog.clgaming.net/b...e-better-than-arpen-runes

Best interessant om te lezen, binnenkort maar eens proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xanaroth
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 06-06 18:07
rxs schreef op maandag 09 januari 2012 @ 05:50:
AD vs ArP runes leesvoer:

http://rog.clgaming.net/b...e-better-than-arpen-runes

Best interessant om te lezen, binnenkort maar eens proberen.
Zegt eigenlijk wat iedereen al volgt, ArP>AD. Tenzij je tegenstander tegen de 0 armor heeft of >400 na overige reducties (Starks, BC, Last Wisper, Masteries etc).
En junglers beetje 50/50, afhankelijk van focus op jungle of ganken.

Veel nuttiger zou zo'n artikel zijn geweest met volledige build. Namelijk (wat iedereen nu doet) ArP runes en dan AD items gaan (BT, IE..) tegen AD runes met ArP items (BC, LW...) in combinatie met de masteries (10% en 6 ArP).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cloud
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 17-09 10:39

Cloud

FP ProMod

Ex-moderatie mobster

Myrdreon schreef op maandag 09 januari 2012 @ 08:09:
[...]

Zegt eigenlijk wat iedereen al volgt, ArP>AD. Tenzij je tegenstander tegen de 0 armor heeft of >400 na overige reducties (Starks, BC, Last Wisper, Masteries etc).
En junglers beetje 50/50, afhankelijk van focus op jungle of ganken.
Dat is niet de conclusie die in het artikel getrokken wordt, noch een die je er zo uit kunt afleiden. De conclusie van het artikel is:
Conclusions that cannot be drawn

As you can see, the effectiveness of AD and ArPen runes varies over armor and AD value of the players in question. AD runes deal more damage earlier in the game and will be easier for last hitting. Would this be enough to dominate your lane opponent? ArPen runes in general deal more damage than AD runes from 15 - 90 Armor for values of 100 AD and more.

Questions that need to be answered:
- Are you going to be focusing the carry or an off-tank?
- Are you going to buy Last Whisper if you use AD runes or ArPen runes, or does it not make a difference to your build?
- Are you an early game beast or late game beast?
-Are you an AD Caster who requires AD for damage?

Due to these factors, I cannot conclusively debunk this and will have to give Plausible status to this myth.
Het hangt af van je type champion, maar meerdere pro ad carry spelers hebben al aangegeven meer AD te wensen in de early game en mid-game een LW te kopen. :)
Xevoo schreef op maandag 09 januari 2012 @ 09:09:
Vorige week Donderdag bijna een gehele dag aan LoL besteed, maar wat gaat het toch klote soms! Net dat ik dacht dat ik Ahri goed onder de knie kreeg had ik weer een paar kut games. Toen maar met Vayne gegaan, welke verrassend goed ging. Nu hier maar eens mee verder gaan, samen met Ahri en dan nog proberen een support er bij te pakken welke fijn speelt.
Komt me bekend voor. Afgelopen weekend (vrijdagavond, zaterdagavond) alle 8 gespeelde games verloren. Ja zaterdagmiddag twee games gewonnen die ik met een lvl12 kameraad speelde, wat wel eenvoudig was. Maar in mijn eigen solo queue gewoon alles verloren.

En dan niet eens door afkers/leavers enzo, maar gebrek aan teamplay of kleine foutjes op exact het verkeerde moment. Ganks die mislukken omdat stomtoevallig de andere jungler daar ook liep. Rond de 40 minuten in-game spelers die denken dat ze nog wel even solo wat creeps in de enemy jungle kunnen pakken. Niet pushen na een gewonnen teamfight, maar farmen. :| Zelf vrijwel elke game prima scores gehaald (elke keer mijn lane gewonnen, zij het met moeite soms) en echt geprobeerd het team te leiden. Maar als ze niet luisteren dan valt er niets te doen. Wel weinig geflame, dat was wel prettig :P Maar 8 keer op rij verliezen is nooit cool.

[ Voor 31% gewijzigd door Cloud op 09-01-2012 09:18 ]

Never attribute to malice that which can be adequately explained by stupidity. - Robert J. Hanlon
60% of the time, it works all the time. - Brian Fantana

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xevoo
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 23-09 07:58
Vorige week Donderdag bijna een gehele dag aan LoL besteed, maar wat gaat het toch klote soms! Net dat ik dacht dat ik Ahri goed onder de knie kreeg had ik weer een paar kut games. Toen maar met Vayne gegaan, welke verrassend goed ging. Nu hier maar eens mee verder gaan, samen met Ahri en dan nog proberen een support er bij te pakken welke fijn speelt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SHEePYTaGGeRNeP
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 14:08
Laatst ook nog een keer Nunu gespeeld, omdat die demolisher skin on sale gaat. Gewoon die eerste counterjungle move van TheOddOne gedaan ( Je eigenblue -> zijn grote wraith -> zijn red warden -> zijn golems doen -> hem dood maken bij zijn red ). Bijna FB hij ontkwam net :/
Natuurlijk hadden we gewonnen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
SHEePYTaGGeRNeP schreef op maandag 09 januari 2012 @ 09:16:
Laatst ook nog een keer Nunu gespeeld, omdat die demolisher skin on sale gaat. Gewoon die eerste counterjungle move van TheOddOne gedaan ( Je eigenblue -> zijn grote wraith -> zijn red warden -> zijn golems doen -> hem dood maken bij zijn red ). Bijna FB hij ontkwam net :/
Natuurlijk hadden we gewonnen :)
Ik kan met bijna alles junglen, maar met Nunu heb ik het altijd kut gevonden. Zijn jungle snelheid is ondanks zijn consume niet heel best omdat je geen AD bouwt, je damage is door de hele game heen vrijwel niet-bestaand, behalve als je een keer per ongeluk je hele ult af mag maken en je hebt wel wat utility in teamfights, maar dan vind ik het eigenlijk een slechte versie van gangplank.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SHEePYTaGGeRNeP
@vica JAP!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gisterenavond nog es ranked 5v5 ingedoken omdat we toevallig met zn vijven online waren.

De persoon die over het algemeen onze calls doet, geeft over het algemeen in champion select ook meestal aan welke characters best genomen worden en welk plan hij ermee heeft. Onze setup was soraka top, karthus mid, corki & sona bot en ik als gp in de jungle. Was mijn eerste keer gp jungle en moest dus beetje zoeken naar een leuke build. Heb dan uiteindelijk, onze team naam indachtig (supertrollz), puur voor critplank gegaan :)

Was vrij geestig, stond al snel 3/0 en uiteindelijk geëindigd als 7/2/8 ofzo. Ga meer met de zotte plank spelen in de jungle maar dan met een iets betere build naar teamfights toe :p Alhoewel critplank overdreven veel damage doet, was er best van geschrokken van die parley crits.

5v5 ranked vind ik echt het leukste van alles dat je kan doen in LoL.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LikeAKing
  • Laatst online: 12-08-2024
Als het gaat om een fun 2 play champ & tegelijke tijd een vrij goede pick in ranked. Wie is dan leuker om te spelen? Shyvana of Fizz? Wat zijn hun roles? (ik zie ze te weinig), dan kijk ik eigenlijk puur om fun2play, want ik doe ook vaak genoeg normals.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cloud

Cloud

FP ProMod

Ex-moderatie mobster

Fizz vind ik echt super leuk om te spelen :) Shyvana is stoer maar minder sterk en m.i. ook minder leuk om te spelen. Die Fizz 'troll pole' en zijn ultimate zijn uitermate geinig.

Never attribute to malice that which can be adequately explained by stupidity. - Robert J. Hanlon

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LikeAKing
Is shyvana zwak dan? En speel je fizz ad of ap?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeffroiscool
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 26-04-2024
LikeAKing schreef op maandag 09 januari 2012 @ 09:36:
Als het gaat om een fun 2 play champ & tegelijke tijd een vrij goede pick in ranked. Wie is dan leuker om te spelen? Shyvana of Fizz? Wat zijn hun roles? (ik zie ze te weinig), dan kijk ik eigenlijk puur om fun2play, want ik doe ook vaak genoeg normals.
Shyvana kan leuk zijn maar is meer een control jungler en heer vrij slechte ganks voor level 6.

Fizz heb ik nooit gespeeld maar ik hoor altijd dat hij ontzettend leuk is met die pole :D

League of Legends [Last Updated 22-08-2012]: [EUW] Jeffro (Now:Silver, S1:Bronze), RankedSolo5x5: 1502 [120W/106L], Dominion: 84W, TT: 3W, Normal: 504W

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swanfield
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 23-06 13:57
Ik speel Soraka sinds kort net een weekje ofzo maar ik wist niet dat ze ook geschikt was voor solo top :S Ze doet toch bijna geen schade? Ik speel haar nu de laatste tijd bottom met Xerath naast me en dan werkt wel super. Voor Xer gratis mana en die schiet er dus lekker op los met zijn bizarre range :P

Je hoeft niet goed te zijn om de beste te zijn, zolang je maar beter bent dan de rest || Het is niet belangrijk om te winnen, maar het is het enige dat telt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LikeAKing
Pole? Die ult van hem?
Shyvana dacht ik ook meer te spelen als Renekton, gewoon in lane @ normal games

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op maandag 09 januari 2012 @ 09:35:
Gisterenavond nog es ranked 5v5 ingedoken omdat we toevallig met zn vijven online waren.

De persoon die over het algemeen onze calls doet, geeft over het algemeen in champion select ook meestal aan welke characters best genomen worden en welk plan hij ermee heeft. Onze setup was soraka top, karthus mid, corki & sona bot en ik als gp in de jungle. Was mijn eerste keer gp jungle en moest dus beetje zoeken naar een leuke build. Heb dan uiteindelijk, onze team naam indachtig (supertrollz), puur voor critplank gegaan :)

Was vrij geestig, stond al snel 3/0 en uiteindelijk geëindigd als 7/2/8 ofzo. Ga meer met de zotte plank spelen in de jungle maar dan met een iets betere build naar teamfights toe :p Alhoewel critplank overdreven veel damage doet, was er best van geschrokken van die parley crits.

Op jungle GP heb je imo 2 viable routes:
- Critplank (rush wriggles + boots en ga voor IE + triforce + phantom dancers)
- Tankplank (rush wriggles + boots en ga voor atmogs)

De route die je kiest hangt ervan af hoe je het doet (3/0 bij de start zorgt ervoor dat je Atmogs heel snel bij elkaar gefarmd hebt), of je hard gefocust wordt en wat je teamcompositie nodig heeft. Als je bijvoorbeeld Galio top hebt en een Leona/Alistar support bot kun je wat meer richting Critplank gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

LikeAKing schreef op maandag 09 januari 2012 @ 09:41:
Is shyvana zwak dan? En speel je fizz ad of ap?
Shyvana is zeker niet zwak. Ze is een toplaner of jungler maar ik zie ze liever top staan aangezien ze niet echt veel gankmogelijkheden heeft uitgezonderd haar speed boostje. Ze komt vooral tot haar recht endgame waar ze echt een terror kan zijn met haar dragon form.

Fizz speel je ap.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LikeAKing
Topic was gesloten :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cloud

Cloud

FP ProMod

Ex-moderatie mobster

Fizz inderdaad AP spelen. En die pole is niet zijn ultimate (dat is die gigantische haai), maar het stokje waar hij op kan springen om vrijwel alle vormen van damage te kunnen vermijden.

En ja topic was even gesloten, verkeerde knop geklikt 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LikeAKing
Oh Playful/Trickster, maar die doet haast geen damage (tenzij je hem goed land natuurlijk) Zijn damage hangt toch meer af van W+Q combo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cloud

Cloud

FP ProMod

Ex-moderatie mobster

Damage is niet direct waarvoor je hem gebruikt. Het is je escape spell, of als je hem correct gebruikt ook een slow. Damage kan hij wel redelijk doen overigens, maar escapen en damage negeren is het primaire doel :)

De meeste damage komt uit zijn W en dan vooral de passive die W met zich mee brengt. Q is ook goed voor de damage, en de scaling op zijn ultimate is ook absoluut niet slecht.
LikeAKing schreef op maandag 09 januari 2012 @ 09:55:
Die W is die ingebouwde ignite of niet :P
Heb je zijn specs wel eens bekeken? ;) Het is precies andersom. De active van W is een soort Ignite, de passive geeft een DoT die meer damage doet naarmate het doelwit meer health mist.

[ Voor 30% gewijzigd door Cloud op 09-01-2012 09:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LikeAKing
Die W is die ingebouwde ignite of niet :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeffroiscool
NIEUWE SKINS!!!

Afbeeldingslocatie: http://2.bp.blogspot.com/-VNK86QTw2JU/TwlI8oj_q6I/AAAAAAAABuY/gBCi1VuQb-M/s1600/5FdL6h.jpg

Afbeeldingslocatie: http://3.bp.blogspot.com/-nk87vI4Mrac/TwlI-kCDl-I/AAAAAAAABvA/CTdTdTIzNg0/s1600/lzqaoh.jpg

Afbeeldingslocatie: http://4.bp.blogspot.com/-qgvsa9UmLTQ/TwlI-y4zp-I/AAAAAAAABvI/Pa6ab9d8t-E/s1600/m4fSZh.jpg

Afbeeldingslocatie: http://2.bp.blogspot.com/-dtmYAw-okCs/TwlI9Vb21MI/AAAAAAAABuo/U3y7siVnP3g/s1600/Bair2h.jpg

Sona skin will be mine! (Laat ik nou net 2.7k RP over hebben ;D)

League of Legends [Last Updated 22-08-2012]: [EUW] Jeffro (Now:Silver, S1:Bronze), RankedSolo5x5: 1502 [120W/106L], Dominion: 84W, TT: 3W, Normal: 504W

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SHEePYTaGGeRNeP
Gisteren nog Shushei stream gekeken met fizz lolz :D
Zoveel damage :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sona & Lee sin will be mine!

Take my moneys riot :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Killertjuh
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 13:26
Jeffroiscool schreef op maandag 09 januari 2012 @ 09:57:
NIEUWE SKINS!!!

Sona skin will be mine! (Laat ik nou net 2.7k RP over hebben ;D)
Ik neem aan dat de eerste skin Talon moet zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SHEePYTaGGeRNeP
@killertjuh yes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LikeAKing
Lelijk, die lange haren bij hem

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaggy
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 19-06-2021
Hoe duur is die lee sin skin, neem aan 975?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deefje85
Verwijderd schreef op maandag 09 januari 2012 @ 09:35:

Rank is leuk,maar zorg dat je geen tegenslag krijgt gelijk dat ik heb ,want dan zak je rap naar een klote rank en is het moeilijk om daaruit te komen.

ps: soraka top?? die speel je normaal toch niet solo? die ga je toch bij een carry gebruiken ofzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LikeAKing
Bruce Lee Sin* denk het wel ja.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Deefje85 schreef op maandag 09 januari 2012 @ 10:11:
[...]

Rank is leuk,maar zorg dat je geen tegenslag krijgt gelijk dat ik heb ,want dan zak je rap naar een klote rank en is het moeilijk om daaruit te komen.

ps: soraka top?? die speel je normaal toch niet solo? die ga je toch bij een carry gebruiken ofzo.
Ja, die tegenslagen waar je van spreekt dat is dan voornamelijk soloqueue vind ik. Daar heb je niet zozeer in de hand met wie je speelt, en aangezien ik voornamelijk support/jungler speel en geen carry rollen en vermoedelijk ook niet goed genoeg ben, kan ik deze potjes niet in mijn voordeel beslechten. Vandaar dat ik zelden soloqueue speel maar meestal 5v5 ranked. De mensen waarmee ik queue zijn voornamelijk +1600 rating en das toch wel aangenaam spelen.

Anders speel ik wel normal draft maar ook meestal als er een paar zijn.

Soraka top inderdaad want we wilden soraka & karthus nemen. Onze support was echter eventjes naar het toilet en toen hij terug kwam nam hij gelijk sona alsnog :) Het gaat uiteindelijk wel en je bent sterk tegen ganks met je silence en heals. Hij had het early game wat lastig maar end game was de soraka echt stevig. Top is niet haar meest evidente plaats, mid als battlemage of bot als support is het meest voorkomende.

@Vicarious. Dankje voor de tips. Mijn build met gp was wriggles boots infinite edge en last whisper. Tegen dan was de game gedaan ;)

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 09-01-2012 10:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaggy
Deefje85 schreef op maandag 09 januari 2012 @ 10:11:
[...]

Het snel zakken zal wel meevallen in 5v5 ranked, het probleem met ELO speelt zich denk ik alleen maar voor in solo queue aangezien je daar afhankelijk bent wat voor een teammates je krijgt. Als je 5v5 gaat heb je toch echt wel zelf in de hand wie je in je team laat ^^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deefje85
sjaggy schreef op maandag 09 januari 2012 @ 10:20:
[...]

Het snel zakken zal wel meevallen in 5v5 ranked, het probleem met ELO speelt zich denk ik alleen maar voor in solo queue aangezien je daar afhankelijk bent wat voor een teammates je krijgt. Als je 5v5 gaat heb je toch echt wel zelf in de hand wie je in je team laat ^^
Ik heb nu een zeer lage rank. Maar ga eens beginnen kijken om toch met bepaalde mensen te spelen. De pret is er ook een beetje af eigenlijk en gelijk dat je zelf zegt als je in een bepaalde elo gedeelte...je ken het verhaal al zelf.

@Groove: ik speel meestal gang met Boots of mobility (extra look speed) dan atma´s(heb je armor en crit + meer damage) en dan ga ik voor warmog en dan ja infinity edge en phanton dancer of iets anders.Gang speelt wel lekker.Als ze de lane goed verdedigen en geven de jungler de tijd. dan kan je goed ganken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LikeAKing
Ik heb 2x ArP Quints, 1x AD Quint, 9x ArP reds, yellow 9x Armor, blue Mr/lvl x9
En toch ga ik soms dood als ik jungle in custom games, ligt het aan mij of aan de runepage?
Enigste verschil is is dat sommige 9x attack speed heeft ipv ArP, maakt dit veel uit of.. ? Ben ik in staat om te junglen met elke hoge tier champ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
LikeAKing schreef op maandag 09 januari 2012 @ 10:28:
Ik heb 2x ArP Quints, 1x AD Quint, 9x ArP reds, yellow 9x Armor, blue Mr/lvl x9
En toch ga ik soms dood als ik jungle in custom games, ligt het aan mij of aan de runepage?
Enigste verschil is is dat sommige 9x attack speed heeft ipv ArP, maakt dit veel uit of.. ? Ben ik in staat om te junglen met elke hoge tier champ?
In custom games krijg je geen leash, dat is een heel verschil. Met die runepage moet je met elke character zo'n beetje kunnen junglen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cloud

Cloud

FP ProMod

Ex-moderatie mobster

Ik heb twee jungle pages, eentje met de nadruk op AS en eentje met de nadruk op AD. Beide hebben ArP Quints. Ik gebruik verder dezelfde seals/glyphs in beide pages. Sommige champs hebben meer AS nodig sommige meer AD. Ik speel bijvoorbeeld Rammus met AS, en Lee Sin met AD. :)

Maar op zich zou de pagina voor de meeste jungle champs moeten werken ja. Hangt wel af van je route natuurlijk. De kleine camps zijn easy, maar Blue/Red vereisen toch echt een leash of hoger lvl.

edit:
@hieronder
Volgens mij heb ik die tip gekregen van jou, dus dat is logisch :+

[ Voor 8% gewijzigd door Cloud op 09-01-2012 10:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Cloud schreef op maandag 09 januari 2012 @ 10:34:
Ik heb twee jungle pages, eentje met de nadruk op AS en eentje met de nadruk op AD. Beide hebben ArP Quints. Ik gebruik verder dezelfde seals/glyphs in beide pages. Sommige champs hebben meer AS nodig sommige meer AD. Ik speel bijvoorbeeld Rammus met AS, en Lee Sin met AD. :)
Haha ik heb precies hetzelfde. Ze heten ook echt AS/Arpen jungle en AD/Arpen jungle :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LikeAKing
Vicarious schreef op maandag 09 januari 2012 @ 10:33:
[...]

In custom games krijg je geen leash, dat is een heel verschil. Met die runepage moet je met elke character zo'n beetje kunnen junglen.
Wat bedoel je met leash?
Maar blue lukt met "juist" wel. vind ik een makkelijkere route. Blue > Wolfs > Wraiths > Red > Golems
Oh, leash = pull? Muah, ik zie high elo junglers altijd een pull krijgen inderdaad, soms zelf met meerdere man :P

[ Voor 12% gewijzigd door LikeAKing op 09-01-2012 10:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
LikeAKing schreef op maandag 09 januari 2012 @ 10:36:
[...]

Wat bedoel je met leash?
Maar blue lukt met "juist" wel. vind ik een makkelijkere route. Blue > Wolfs > Wraiths > Red > Golems
Dat iemand blue buff wat damage geeft en aggro trekt zodat jij een zooi gratis hits op blue kan doen zonder dat je damage krijgt. Als ze het goed doen kom jij met 90% health van lbue weg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xanaroth
Doodgaan zou haast niet moeten kunnen, tenzij je misschien bij blue begint (net iets makkelijker als je al lvl2 bent, scheelt toch...).
Hangt natuurlijk ook af van de champ. Iets met een damage boost/aoe zoals noc/malphite hebben maakt het een stuk efficienter en dus minder health pots nodig/damage ontvangen.

[ Voor 39% gewijzigd door Xanaroth op 09-01-2012 10:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LikeAKing
Vicarious schreef op maandag 09 januari 2012 @ 10:37:
[...]
Dat iemand blue buff wat damage geeft en aggro trekt zodat jij een zooi gratis hits op blue kan doen zonder dat je damage krijgt. Als ze het goed doen kom jij met 90% health van lbue weg.
Is dat belangrijk in ranked? Om een pull te krijgen? Ik zie het wel eens op streams :P

@Boven: Blue lukt me wel, maar daarna ben ik low hp. ik weet geen andere "goede" route die voor de meeste junglers handig is.

[ Voor 14% gewijzigd door LikeAKing op 09-01-2012 10:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

LikeAKing schreef op maandag 09 januari 2012 @ 10:38:
[...]

Is dat belangrijk in ranked? Om een pull te krijgen? Ik zie het wel eens op streams :P
Is belangrijk in alle games als je het mij vraagt.

Dmv een goede pull krijgt je jungler amper damage van blue en eens hij hier voorbij is, is voor de meeste jungler het "moeilijkste" voorbij. Over het algemeen kan je blue na een pull op ongeveer iets meer dan half zijn hp krijgen, met een smite en wat autoattacks heb je hem zo neer.

Dat heeft als gevolg dat je jungler zich sneller kan bezighouden met ganken en dergelijke meer. Het spaart je toch gemakkelijk een 30 seconden uit, want ik laat mijn mid meestal ook helpen op de wolves, zodanig die neer zijn voor 01:55.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LikeAKing
Dus zonder leash ben ik niet de enige die hoopt op niet dood gaan tijdens zo'n game.
Met een redelijke pull moet ik dus met die runepage prima kunnen junglen ;)
Ik dacht namelijk om Udyr/Skarner/Riven jungle te doen :P

[ Voor 15% gewijzigd door LikeAKing op 09-01-2012 10:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xanaroth
LikeAKing schreef op maandag 09 januari 2012 @ 10:38:
[...]

@Boven: Blue lukt me wel, maar daarna ben ik low hp. ik weet geen andere "goede" route die voor de meeste junglers handig is.
Blue afmaken met low hp ligt het waarschijnlijk aan jezelf. Met blue beginnen kost meestal 2-3 health pots en dan ga je weg met full hp (in ieder geval nadat de pot afgelopen is). Ook zou je na blue gelijk lvl2 moeten zijn en doorgaan voor top gank (top is dan nog lvl1 en meestal gepushed omdat hij je bij blue ziet beginnen).

Meest gebruikte route voor mij is golems (gelijk smite op de grote, cd is klaar als je bij blue bent), wraiths, wolves, dan als lvl2 blue pakken, vervolgens terug wolves/wraiths/golem en dan red.
1st blood is erg fijn, maar blue zet je wel open voor makkelijke counterjungle/gank als de andere jungler je gelijk komt opzoeken. Gank terwijl blue op je mept wordt meestal een kill.

Pull is handig, maar moet je erg voorzichtig mee zijn. Over het algemeen bij zo'n pull kan top snel lanen waardoor die lvl2 is als jouw lvl1 er pas is. Maakt een snelle top gank onmogelijk en zet je top ook gelijk 1 level achter.

[ Voor 9% gewijzigd door Xanaroth op 09-01-2012 10:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeffroiscool
LikeAKing schreef op maandag 09 januari 2012 @ 10:36:
[...]

Wat bedoel je met leash?
Oh, leash = pull? Muah, ik zie high elo junglers altijd een pull krijgen inderdaad, soms zelf met meerdere man :P
De juiste route sinds de nieuwe Jungle is nu: Wolves, Blue, Wraiths, Wolves, Red, Wraiths, Golems :)

Maar leash is highly recommended imo. Ook eindig is met de meeste Junglers met bijna full hp als ik een goede leash krijg :)

[ Voor 7% gewijzigd door Jeffroiscool op 09-01-2012 10:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• axel101
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 06-05-2021
LikeAKing schreef op maandag 09 januari 2012 @ 10:43:
Dus zonder leash ben ik niet de enige die hoopt op niet dood gaan tijdens zo'n game.
Met een redelijke pull moet ik dus met die runepage prima kunnen junglen ;)
Ik dacht namelijk om Udyr/Skarner/Riven jungle te doen :P
Probeer anders is deze route: golems > wraiths > wolves > recall > red > gank. Niet de snelste manier om te junglen maar wel een hele veilige.

New Sona skin will be mine !

League of Legends EUW: IBullit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LikeAKing
Hoe wil ik een pull/leash krijgen dan, bij blue pas of bij.. Wolves :l
En nee, ik ben net geen lvl 2 na blue.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yezoxant
  • Laatst online: 21-09 00:53
LikeAKing schreef op maandag 09 januari 2012 @ 10:48:
Misschien ben je wel lvl 2 als je de mastery goed instelt:).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SHEePYTaGGeRNeP
LikeAKing gewoon skarner of Udyr, die kunnen wolves doen voordat blue spawnt en krijg je wel gewoon je leash / pull

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeffroiscool
yezoxant schreef op maandag 09 januari 2012 @ 10:48:
[...]

Misschien ben je wel lvl 2 als je de mastery goed instelt:).
Als het een beetje opschiet bij Wolves (laat je teammate/mates ook een beetje damagen) en daarna Blue laat pulen met een beetje dmg geef jij je Jungler een heel groot voordeel (full hp blijven). Dat jungled veiliger en daarmee kan je ook veilig ganken!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xanaroth
LikeAKing schreef op maandag 09 januari 2012 @ 10:48:
Dan moet je jungle talents nemen. Awareness bijvoorbeeld voor 5% extra xp.

Zoals ik zei, leash kan je team erg tegen werken dus probeer dat te voorkomen. Je wilt niet dat na 5min je al 0-1 staat omdat door jouw leash je eigen top gelijk 1 level achter stond.

[ Voor 23% gewijzigd door Xanaroth op 09-01-2012 10:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LikeAKing
Wanneer spawnen wolfs dan en wanneer blue? :P
Masteries heb ik goed staan btw .
Bedankt voor alle hulp btw, kan ik eindelijk eens proberen te junglen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yezoxant
Jeffroiscool schreef op maandag 09 januari 2012 @ 10:50:
[...]

Als het een beetje opschiet bij Wolves (laat je teammate/mates ook een beetje damagen) en daarna Blue laat pulen met een beetje dmg geef jij je Jungler een heel groot voordeel (full hp blijven). Dat jungled veiliger en daarmee kan je ook veilig ganken!
Dat is waar, ik jungle eigenlijk nooit dus maar dat is wat een vriend van mij heeft. Hij jungled elke game. Ik sta meestal mid, met Ahri of Brand.

@likeaking:
De wolves spawnen op ongeveer 1.35 als ik het goed heb en de Blue op 1.55.

[ Voor 7% gewijzigd door yezoxant op 09-01-2012 10:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeffroiscool
LikeAKing schreef op maandag 09 januari 2012 @ 10:51:
Wanneer spawnen wolfs dan en wanneer blue? :P
Masteries heb ik goed staan btw .
Bedankt voor alle hulp btw, kan ik eindelijk eens proberen te junglen.
Wolves op 1:40
Blue op 1:55

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LikeAKing
Oh dan gaat ie pull wel lukken inderdaad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yezoxant
Ik heb wel nog 1 vraagje:
Hoe kun je shaco het beste spelen, ik speel hem nu AD maar ik word altijd snel afgemaakt en gefocused. Iemand wat tips?
Ik heb wat builds op internet geprobeerd maar het lukt me maar niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SHEePYTaGGeRNeP
Alle niet buffs spawnen op 1:40 -> 1min respawn
Alle buffs spawnen op 1:55 -> 5 min respawn
Dragon spawnt op 2:30 -> 6 min respawn
Baron Nashor spawnt op 15:00 -> 7 min respawn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaggy
yezoxant schreef op maandag 09 januari 2012 @ 10:57:
Ik heb wel nog 1 vraagje:
Hoe kun je shaco het beste spelen, ik speel hem nu AD maar ik word altijd snel afgemaakt en gefocused. Iemand wat tips?
Ik heb wat builds op internet geprobeerd maar het lukt me maar niet.
Blijven oefenen ^^, toevallig dat ik je tegenkom op tweakers.net trouwens :p . Hoor jij niet op stage te zitten?

Als ik shaco jungle speel ga ik ook AD. 5 boxes @ red, daarna 2 blue. Ik heb dan binnen 2-3 minuten blue en red en probeer dan op lvl 2 vaak een early gank. Mocht dat niet lukken dan gewoon lekker terug in de jungle en farmen. Als je gefocust word moet je decieve iets beter gebruiken en eventueel boxes blijven plaatsen om te fearen. Voor de rest moet je shaco blijven oefenen...... mijn build is wriggles, boots of mob, IE, GA en blood thirster. Werkt goed genoeg voor mij (:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeffroiscool
sjaggy schreef op maandag 09 januari 2012 @ 11:07:
[...]

Blijven oefenen ^^, toevallig dat ik je tegenkom op tweakers.net trouwens :p . Hoor jij niet op stage te zitten?

Als ik shaco jungle speel ga ik ook AD. 5 boxes @ red, daarna 2 blue. Ik heb dan binnen 2-3 minuten blue en red en probeer dan op lvl 2 vaak een early gank. Mocht dat niet lukken dan gewoon lekker terug in de jungle en farmen. Als je gefocust word moet je decieve iets beter gebruiken en eventueel boxes blijven plaatsen om te fearen. Voor de rest moet je shaco blijven oefenen...... mijn build is wriggles, boots of mob, IE, GA en blood thirster. Werkt goed genoeg voor mij (:
Echte systeembeheerders en computer fanatieken zitten op Tweakers :D (en weten dit te combineren en te doen onder werktijd ;D)

[ Voor 3% gewijzigd door Jeffroiscool op 09-01-2012 11:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

sjaggy schreef op maandag 09 januari 2012 @ 11:07:
[...]

Gisteren met mn collega iets getest in een custom game.

Hij plaatst 4 boxes bij red buff en gaat dan direct naar blauw. Ik als ad carry sta bij zijn rode buff en zorg ervoor dat die neergaan met zijn boxes zodanig dat hij rood krijgt. Ondertussen helpt mid hem met de blue buff. Dit zorgt ervoor dat hij op 2:10-2:15 top kan gaan ganken met dubbel buff >:)

Hij zei ook nog iets van experience quints ofzo wat ervoor kan zorgen dat hij ietsje erna al level 3 is ook maar heb ik niet goed bij opgelet :p

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 09-01-2012 11:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zorg dat je altijd eerst wolves doet je team heeft in principe toch niks te doen die 15 seconde want de creeps zijn niet eens in lane. Zie zoveel junglers die ik voorstel om die wolves eerst te doen die zeggen nee dat vind ik niet slim. Terwijl het enige wat je doet is gold/exp pakken in tijd die je anders duimen zit te draaien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaggy
Verwijderd schreef op maandag 09 januari 2012 @ 11:10:
[...]

Gisteren met mn collega iets getest in een custom game.

Hij plaatst 4 boxes bij red buff en gaat dan direct naar blauw. Ik als ad carry sta bij zijn rode buff en zorg ervoor dat die neergaan met zijn boxes zodanig dat hij rood krijgt. Ondertussen helpt mid hem met de blue buff. Dit zorgt ervoor dat hij op 2:10-2:15 top kan gaan ganken met dubbel buff >:)

Hij zei ook nog iets van experience quints ofzo wat ervoor kan zorgen dat hij ietsje erna al level 3 is ook maar heb ik niet goed bij opgelet :p
klinkt zeer goed, zelf nog niet aan gedacht. Het enige probleem waar ik altijd tegenop loop is het feit dat mijn boxes de 2 minions niet killen van red. Dat betekent dus dat de red respawn timer pas begint te lopen zodra ik langs ben geweest om die te killen. Dit ga ik zeker eens aankaarten bij mijn vrienden!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeffroiscool
Verwijderd schreef op maandag 09 januari 2012 @ 11:11:
[...]

Zorg dat je altijd eerst wolves doet je team heeft in principe toch niks te doen die 15 seconde want de creeps zijn niet eens in lane. Zie zoveel junglers die ik voorstel om die wolves eerst te doen die zeggen nee dat vind ik niet slim. Terwijl het enige wat je doet is gold/exp pakken in tijd die je anders duimen zit te draaien.
Heel veel mensen weten nog niet dat die XP range van jungle creeps enorm verkleint is :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SHEePYTaGGeRNeP
idd jeffro je kan gewoon onder de wolves staan als je topteam bent en nog steeds geen EXP jatten :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

sjaggy schreef op maandag 09 januari 2012 @ 11:11:
[...]

klinkt zeer goed, zelf nog niet aan gedacht. Het enige probleem waar ik altijd tegenop loop is het feit dat mijn boxes de 2 minions niet killen van red. Dat betekent dus dat de red respawn timer pas begint te lopen zodra ik langs ben geweest om die te killen. Dit ga ik zeker eens aankaarten bij mijn vrienden!
was inderdaad ook het opzet dat ik nadat rood neer ging ik de resterende minions neerleg. Zo kan hij beide buffs gaan ophalen rond 7 minuten in game voor de tweede keer.

Hij is wel iemand die altijd shaco blijven spelen is en shaco echt op en top kent. Hij is de reden waarom ik shaco meestal ban als ik mag picken / bannen, ook al falen 80% van de mensen met shaco.

Een echt goed gespeelde shaco kan de enemy jungler gewoon uit zijn eigen jungle pesten. Heb het ooit zelf eens mogen meemaken, de ergste 20 minuten die ik speelde op summoner's rift.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaggy
Verwijderd schreef op maandag 09 januari 2012 @ 11:18:
[...]

was inderdaad ook het opzet dat ik nadat rood neer ging ik de resterende minions neerleg. Zo kan hij beide buffs gaan ophalen rond 7 minuten in game voor de tweede keer.

Hij is wel iemand die altijd shaco blijven spelen is en shaco echt op en top kent. Hij is de reden waarom ik shaco meestal ban als ik mag picken / bannen, ook al falen 80% van de mensen met shaco.

Een echt goed gespeelde shaco kan de enemy jungler gewoon uit zijn eigen jungle pesten. Heb het ooit zelf eens mogen meemaken, de ergste 20 minuten die ik speelde op summoner's rift.
Wat denk je dat de reden is waarom ik Shaco ben gaan spelen? ^^

Toen ik LoL pas speelde, denk nu zon jaartje terug ongvr (nog op mijn oude account) vond ik shaco al uitermate irritant. Nu kwam ik eens een keer een shaco tegen die geloof het of niet Atmogs build had met IE en hij was niet dood te krijgen! Dat moment was voor mij ook de druppel, ik was zo vaak gecounter jungled door shaco en werd altijd lastig gevallen dat ik die champ wel moest hebben!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Drunk3nD3m0n
  • Laatst online: 03-04-2015
ja ik ga hier ook eens mijn mening geven he van die jungle route
hetgeen dat ik doe is wolves dan blue met een pull daarna wraiths daarna golems dan red dan terug wraiths dan bem je lvl 4.5 op een 4 tal minuten maximum dan kan je makkelijk ganken

Beep Boop son ... Beep Boop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yezoxant
Thanks allemaal. Dat ga ik straks eens uitproberen.
Ja Sjaggy ik zit op stage:P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaggy
yezoxant schreef op maandag 09 januari 2012 @ 11:24:
Thanks allemaal. Dat ga ik straks eens uitproberen.
Ja Sjaggy ik zit op stage:P
Er staat een erg goede tutorial op mob.... ik weet niet of ik de link mag posten hier, maar je weet denk ik wel wat ik bedoel. Kan sowieso de link niet geven want ook deze jongen zit op stage...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LikeAKing
Drunk3nD3m0n schreef op maandag 09 januari 2012 @ 11:22:
ja ik ga hier ook eens mijn mening geven he van die jungle route
hetgeen dat ik doe is wolves dan blue met een pull daarna wraiths daarna golems dan red dan terug wraiths dan bem je lvl 4.5 op een 4 tal minuten maximum dan kan je makkelijk ganken
Die moet ik dus even onthouden :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yezoxant
sjaggy schreef op maandag 09 januari 2012 @ 11:32:
[...]

Er staat een erg goede tutorial op mob.... ik weet niet of ik de link mag posten hier, maar je weet denk ik wel wat ik bedoel. Kan sowieso de link niet geven want ook deze jongen zit op stage...
Ik zal eens kijken op mob straks. Als ik hem neit vind dan laat ik je ingame wel wat weten:) kun je hem dan geven^^.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jasper 99
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 07:58
shaco jungle, ben hem al een tijdje aan het spellen met dubbel buff hij blijft te sterk, simpel weg OP.
Nog geen ranked game gehad waar hij niet gebanned wordt (+/-1600 atm) dat hij onzichtbaar kan ganken is gewoon te lane disrupting, al is hij er niet dat moet je veilig spelen. Zelf kom ik soms gewoon even langs voor deceive + shiv dat is vaak toch 300-400 damage al op lagere levels, dan is de lane gedaan voor de tegenstander meestal. Maarja kan hem dus alleen in normals spelen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• broc85
  • Laatst online: 08-09 17:24
Hoe reeel is het om met Maokai de wraiths van de tegenstander te counter junglen at start?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SHEePYTaGGeRNeP
@broc heel reëel alleen ben je dan denk ik iets later bij de blue,
want je kan gewoon 3 - 4 sapplings erin gooien en dan zijn ze dood, moet je evne kijke naar maokai guide van TheOddOne als je dan meer FLAT AP hebt dan hem kan je het gewoon ineenkeer doen zonder die auto attacks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

broc85 schreef op maandag 09 januari 2012 @ 11:35:
Hoe reeel is het om met Maokai de wraiths van de tegenstander te counter junglen at start?
Om dit snel te doen wil je 3 sapplings gooien op de wraiths, waarvan je de eerste op ongeveer 01:05 neerlegt, en dan de laatste wanneer ze spawnen. Het lijkt me niet eenvoudig, maar het kan wel. Je moet eigenlijk een 35tal seconden onzichtbaar in hun jungle moeten kunnen zitten.

Ik zou het niet doen eerlijk gezegd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Drunk3nD3m0n
  • Laatst online: 03-04-2015
heel reeel heel weinig junglers starten bij wraiths je smijt daar een paar sapplings is en gaat dan naar je blue en de vijnand zijn wraiths zijn ook dood

Beep Boop son ... Beep Boop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rxs
  • Laatst online: 28-06-2022

rxs

broc85 schreef op maandag 09 januari 2012 @ 11:35:
Moakai moet je mee preparen normaal gesproken (3 saplings oid), maar met een pull van mid + damage van top zou het niet moeten uitmaken. Denk ook niet dat je met je sapling de wraiths in 1 keer kan clearen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• broc85
  • Laatst online: 08-09 17:24
Top, we gaan het eens testen als ik thuis ben. Als het inderdaad een kwestie is van 3 saplings neer gooien zou het een leuke optie zijn. @Sheepytagger, had inderdaad de guide van TheOddOne gezien vandaar het idee ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat de fuck speel net een ranked game hoop precies 1600 elo te worden met die win.
Krijg ik een vayne in mijn team met 2 ranked wins? Leuke matchmaking dan...

Over de wraiths counter junglen met maokai. Dat schiet voor geen meter op, je killt ze namelijk allemaal met die sapplings. En als je dat doet zullen ze dus respawnen voordat je tegenstander daar aankomt. En je loopt hiermee een flink risico voor 0 exp tijd of gold winst.

[ Voor 46% gewijzigd door Verwijderd op 09-01-2012 11:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaggy
Verwijderd schreef op maandag 09 januari 2012 @ 11:43:
Wat de fuck speel net een ranked game hoop precies 1600 elo te worden met die win.
Krijg ik een vayne in mijn team met 2 ranked wins? Leuke matchmaking dan...

Over de wraiths counter junglen met maokai. Dat schiet voor geen meter op, je killt ze namelijk allemaal met die sapplings. En als je dat doet zullen ze dus respawnen voordat je tegenstander daar aankomt. En je loopt hiermee een flink risico voor 0 exp tijd of gold winst.
rond deze tijd is het meestal een ramp, merk dat ook bij normal games. Pas later in de avond is het naar mijn mening enigsinds fijn spelen. Zo na 10 uur.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• speedzor
  • Laatst online: 01-02-2014
Opstaan om 11:30 zorgt ervoor dat de dingen waar ik op wil reageren 3 pagina's terug staan :(

@Ver ver hiervandaan:
Battlemage soraka (dus solo top of mid) is heel sterk early en mid game en je gaat een heel goede harasser en jungler nodig hebben om ze van het domineren te weerhouden. Lategame zwakt ze wat af, maar tegen dan is ze al redelijk fed kunnen raken. Je moet ze dan ook niet bouwen en spelen als een support, maar door haar Q eerst te maxen doe je enorm veel damage.

Ben al heel lange tijd voorstander van battlemage soraka ;)

Streaming History

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swanfield
speedzor schreef op maandag 09 januari 2012 @ 11:49:
Opstaan om 11:30 zorgt ervoor dat de dingen waar ik op wil reageren 3 pagina's terug staan :(

@Ver ver hiervandaan:
Battlemage soraka (dus solo top of mid) is heel sterk early en mid game en je gaat een heel goede harasser en jungler nodig hebben om ze van het domineren te weerhouden. Lategame zwakt ze wat af, maar tegen dan is ze al redelijk fed kunnen raken. Je moet ze dan ook niet bouwen en spelen als een support, maar door haar Q eerst te maxen doe je enorm veel damage.

Gaat jou voorkeur uit naar Dorans ring als start of Regrowth Pendant om naar Philo stone te bouwen?

En gebruik je wel eens Mejai's Soulstealer? Laatste vraag (voor deze post :) ) Heb je 9/0/21 dan? of 21/0/9?

Je hoeft niet goed te zijn om de beste te zijn, zolang je maar beter bent dan de rest || Het is niet belangrijk om te winnen, maar het is het enige dat telt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaggy
speedzor schreef op maandag 09 januari 2012 @ 11:49:

@Ver ver hiervandaan:

Moest laatst spelen tegen een battlemage soraka, de Q die je bedoelt zijn toch die straaltjes die naar beneden vallen toch? Ik twijfel nog altijd over soraka AP, ze is zeker vaible. Maar of het nou echt scheelt? Idk... Kon haar namelijk makkelijk outrangen op mid. Geen idee welke champ ik was toen though

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

sjaggy schreef op maandag 09 januari 2012 @ 11:57:
[...]

Moest laatst spelen tegen een battlemage soraka, de Q die je bedoelt zijn toch die straaltjes die naar beneden vallen toch? Ik twijfel nog altijd over soraka AP, ze is zeker vaible. Maar of het nou echt scheelt? Idk... Kon haar namelijk makkelijk outrangen op mid. Geen idee welke champ ik was toen though
Das die Q inderdaad. Starfall (world of warcraft druids anyone ? :) )

Doet toch ontzettend veel damage, en met die stacking debuff is ze echt een terror in teamfights als je ze niet snel focust. Denk dat je haar ofwel met boots wil laten starten, ofwel met een ring.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 09 januari 2012 @ 11:59:
[...]

Das die Q inderdaad. Starfall (world of warcraft druids anyone ? :) )

Doet toch ontzettend veel damage, en met die stacking debuff is ze echt een terror in teamfights als je ze niet snel focust. Denk dat je haar ofwel met boots wil laten starten, ofwel met een ring.
Dat slaat natuurlijk nergens op. Soraka is zwaar unviable zowel als support als AP-nuke. Kijk maar naar de hoog ELO streams. Soraka wordt zelden gepicked omdat er gewoon andere champs zijn die dezelfde rol vervullen maar dan beter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

not sure if troll :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Graag zou ik zien dat je inhoudelijk ingaat op mijn stelling. Dit is een discussieforum. Scheldwoorden als 'troll' moet ik hier niet hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swanfield
Verwijderd schreef op maandag 09 januari 2012 @ 12:09:
[...]

Dat slaat natuurlijk nergens op. Soraka is zwaar unviable zowel als support als AP-nuke. Kijk maar naar de hoog ELO streams. Soraka wordt zelden gepicked omdat er gewoon andere champs zijn die dezelfde rol vervullen maar dan beter.
LoL erhm ik denk dat Speedzor daar niet mee eens is met deze uitspraak :)

Edit voor inhoud: Ik speel Soraka sinds kort en speel nog niet op L30 hoor dus ik kan niet zeggen hoevaak ze ranked gekozen word. Ik zie haar ook zelde in L20-L30 matches maar ik kan je wel vertellen dat als je volledig support gaat wat ik de meeste keren doet dat na de match ik meestal wel word aangemerkt als de persoon die het verschil maakte. (beetje te weinig punten en komma's verhaal maarja)

Qua support is ze denk ik de beste (mijn mening), haar heal is uber haar mana is gratis en 2 sec cooldown en werkt ook als silence van 1,5 secs wat gewoon OP is. Haar ulti is massive en kan in team fights echt het verschil maken. Haar starfall -8 magic resist en kan stacken mega OP :)

Soraka speelt lekker gaat weinig dood en je team mates will love u :) Als je sterkste speler blijft leven zodat hij nog meer kills kan maken dan is dat echt wel het verschil wat je kan maken. 5vs5 is niet alleen maar champions die andere champions kunnen afmaken het is team play en soms is een assist belangrijker dan een kill.

[ Voor 54% gewijzigd door Swanfield op 09-01-2012 12:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 09 januari 2012 @ 12:12:
[...]

Graag zou ik zien dat je inhoudelijk ingaat op mijn stelling. Dit is een discussieforum. Scheldwoorden als 'troll' moet ik hier niet hebben.
Ok dan.

Waarom ik vind dat soraka op zijn minst viable is :

Als support biedt ze meer dan de meeste supports te bieden hebben in de vorm van health regen, silence & mana regen. Deze drie samen zorgen ervoor dat soraka een graag gezien support is met veel ad carries die graag skills spammen. Zoals daar zijn : graves, corki, caitlynn to some extent. In fights kan ze ook nog es aardig wat pijn doen met haar Q, maar daarvoor is ze er niet.

Met haar global heal + silence is ze de perfecte counter voor karthus. Die ulti + een goed oplettende soraka red veel levens, niet moeilijk om dat in te zien.

Als battlemage kan ze het veel mid/top spelers aardig lastig maken. Zoals ik al zei kan een karthus er maar weinig tegen beginnen. Opnieuw haar silence, mana regen & health regen zorgen ervoor dat ze eeuwig mid kan blijven staan, en met een ap build zal haar Q heus wel veel damage gaan doen. Zoals eerder aangegeven is ze niet zozeer de endgame burst champ zoals bijvoorbeeld veigar maar tegen dan zijn haar heals ook ferm toegenomen en is ze zeker niet nutteloos.

Kan jij nu misschien es ook inhoudelijk terugkeren op je stelling dat soraka niet viable is ? :)

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 09-01-2012 12:21 ]

Pagina: 1 ... 62 ... 79 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
In de topicstart is heel veel informatie te vinden. Dus voor zaken als de patchnotes, champion rotation en bijvoorbeeld hoe je in contact kunt komen met andere LoL Tweakers, kun je daar terecht! :)

Voor de slowchatters onder ons is er natuurlijk het chatkanaal in-game (dat veel te rustig is), maar tegenwoordig ook een IRC kanaal!