[PC] League of Legends - Deel 5 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 61 ... 79 Laatste
Acties:
  • 150.528 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• speedzor
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 01-02-2014
Verwijderd schreef op vrijdag 06 januari 2012 @ 18:53:
Vanmorgen zat Wickd nog op Speedzor elo range (1950) en nu al op 2150 :O
Hij heeft na mijn match er 3 verloren en 4 gewonnen. Hoe kun je met 1 nettowin, 200 elo bijkrijgen? O.o

Edit: nvm, er waren gewoon weinig mensen online op dat moment. Ik zie in m'n LolReplay dat de firstpick (wickd was 2nd) 2182 Elo had, wickd has 2149.

[ Voor 20% gewijzigd door speedzor op 06-01-2012 19:02 ]

Streaming History

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

speedzor schreef op vrijdag 06 januari 2012 @ 18:56:
[...]

Hij heeft na mijn match er 3 verloren en 4 gewonnen. Hoe kun je met 1 nettowin, 200 elo bijkrijgen? O.o
Hmm, dan was hij al een stuk hoger dan 1900 doen hij met jou speelde dus? wel apart dat je dan met m gematched wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 06 januari 2012 @ 18:59:
[...]

Hmm, dan was hij al een stuk hoger dan 1900 doen hij met jou speelde dus? wel apart dat je dan met m gematched wordt.
Helemaal niet. In ranked fluctueert het niveau vaak 150-250 Elo. speedzor kan ook 2000 Elo teammates hebben gehad. Het is niet zo dat jij 1900 bent dat er alleen maar 1890-1910 Elo spelers worden gematched ofzo. Enjoy dan maar 30min queue.

[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 06-01-2012 19:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op vrijdag 06 januari 2012 @ 19:00:
[...]

Helemaal niet. In ranked fluctueert het niveau vaak 150-250 Elo. speedzor kan ook 2000 Elo teammates hebben gehad. Het is niet zo dat jij 1900 bent dat er alleen maar 1890-1910 Elo spelers worden gematched ofzo. Enjoy dan maar 30min queue.
Vooral op high ELO. In eerste instantie zoekt hij naar een match in de buurt van jouw ELO, maar naarmate de tijd vordert wordt dat in prioriteit verlaagt en gaat het er vooral om DAT er een match gevonden wordt. Houdt wel in dat als het een ongelijke match is (bijv. 1900 vs 2100), dat de 2100 bij een win veel minder ELO erbij krijgt.

Vicariously I live while the whole world dies

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iFlames
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 28-07 18:14
Hallo ! ^^ Ik ben nieuw hier ;) Iemand zin om te spelen / Iemand Vayne of Lee Sin (vooral jungle) tips ? xD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Fanatic_FS schreef op vrijdag 06 januari 2012 @ 18:40:
Ezreal is ontzettend sterk really door zijn long range poke, zelfde verhaal als cait.

Vayne is juist wat zwakker in lane maar heel sterk lategame omdat ze door haar W heel goed scaled en haar ulti flinke steroids geeft.
En graves > all :)

Ze zijn mss allemaal een beetje vergelijkbaar maar graves steekt er voor mij toch bovenuit. CC-Dash-2Nukes :s

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fanatic_FS
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 08:13

Fanatic_FS

Rated T for Troll™

jup, Graves is de ranged AD met de base stats van een tanky dps champ, goede sustained dmg, een steroid en hoge burst

[specs]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Fanatic_FS schreef op vrijdag 06 januari 2012 @ 18:40:
Ezreal is ontzettend sterk really door zijn long range poke, zelfde verhaal als cait.

Vayne is juist wat zwakker in lane maar heel sterk lategame omdat ze door haar W heel goed scaled en haar ulti flinke steroids geeft.
Ezreal is na een minuut of 20 echt niks meer waard hoor zelfs als je je skillshots raakt doen carrys met goede steroids veel meer damage.

Corki heeft bijvoorbeeld zon beetje dezelfde kit dan beter.

Is een beetje hetzelfde verhaal als MF, je kan mf gaan maar graves doet hetzelfde en beter.

[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 06-01-2012 19:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Afbeeldingslocatie: http://i41.tinypic.com/30rmagi.png

Lekker!
Eventjes 32 assists met Soraka en Teemo gaat ook goed :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Fanatic_FS schreef op vrijdag 06 januari 2012 @ 19:09:
jup, Graves is de ranged AD met de base stats van een tanky dps champ, goede sustained dmg, een steroid en hoge burst
Wickd is nu graves aan het spelen tegen gp top lane. Arme gp :)

http://www.own3d.tv/live/18755/Wickd

edit : toch een beetje aan het falen nu :p

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 06-01-2012 19:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djengizz
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online
Cait heeft langere range en base speed (<-- blijkbaar niet) en kan zijn E/Q combo dodgen met haar net.
Een goede cait (en zeker met bv Taric) verslaat hem in lane.

Ook moet je voor ArPen en Armor runen en niet full AD tegen graves.

[ Voor 13% gewijzigd door djengizz op 06-01-2012 19:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

djengizz schreef op vrijdag 06 januari 2012 @ 19:42:
[...]

Cait heeft langere range en base speed (<-- blijkbaar niet) en kan zijn E/Q combo dodgen met haar net.
Een goede cait (en zeker met bv Taric) verslaat hem in lane.

Ook moet je voor ArPen en Armor runen en niet full AD tegen graves.
Als je cait taric gaat, dan gaan zij soraka graves en dan heeft de graves perma mana & health.

Cait heeft langere range maar graves geraakt in no time in haar range, doet meer damage en kan ze slowen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djengizz
  • Niet online
Verwijderd schreef op vrijdag 06 januari 2012 @ 19:50:
[...]

Als je cait taric gaat, dan gaan zij soraka graves en dan heeft de graves perma mana & health.

Cait heeft langere range maar graves geraakt in no time in haar range, doet meer damage en kan ze slowen.
Hoe komt hij in range dan vs een stun en net?
Als graves engaged met zijn E is hij ook zijn escape kwijt en kan een goede net + stun een hoop damage terug doen.

En de outsustain gaat natuurlijk alleen lukken als cait niet voldoende kan harassen met haar grotere range. Het range verschil is namelijk een enorm voordeel in AD carry vs AD carry.

Ik ben wel met je eens dat Soraka problematisch kan zijn alleen niet dat Graves in lane niet te counteren is ;).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat moet ik met de soraka runes?
Ik heb nu van alles een beetje.

Red: flat Armor
Yellow: hp/lvl
Blue: flat cdr
Quint: flat AP

Aangezien je op bot komt vs een ad carry leek me armor reds beter dan mpr.
HP/lvl dan ben je iets minder squishy
CDR: Erg handig aangezien je w zo lang duurt.
Quints kan ik kiezen uit flat hp, MS, en ap. Maar wil ook wel wat anders kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Drunk3nD3m0n
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 03-04-2015
Bedankt again doe ik echt alles in die game en dan verliezen die idioten nog omdat ze niet durven PUSHEN
DANKJE om mij in dit ELO te plaatsen RAAAAAGH ik kom nog gek :X :X :X :X :X :X :X :X :X :X :X
Afbeeldingslocatie: http://i1199.photobucket.com/albums/aa463/drunkendemon1/Knipsel.png

steel ik op het einde baron en wat doet het team JAAAA BARON TEAMFIGHT ! ik had low HP en ik ging back ...
pushen en onze nexus down enkel die nasus wist wat hij aan het doen was

Beep Boop son ... Beep Boop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

djengizz schreef op vrijdag 06 januari 2012 @ 19:57:
[...]

Hoe komt hij in range dan vs een stun en net?
Als graves engaged met zijn E is hij ook zijn escape kwijt en kan een goede net + stun een hoop damage terug doen.

En de outsustain gaat natuurlijk alleen lukken als cait niet voldoende kan harassen met haar grotere range. Het range verschil is namelijk een enorm voordeel in AD carry vs AD carry.

Ik ben wel met je eens dat Soraka problematisch kan zijn alleen niet dat Graves in lane niet te counteren is ;).
Al dit moet echt gaan gebeuren voor level 6 denk ik dan. Van zodra hij zijn ulti heeft kan een goede graves mits een beetje harras ervoor iemand echt wel neernuken.

Vraag me net iets af, maar stel nu dat die graves, zoals wel vaak tegenwoordig het geval is, cleanse neemt. Is hij dan niet immuun voor die traps ?

Ben er wel van overtuigd dat hij te counteren is, dat zeker, maar ik ben het niet eens met je statement dat er niet echt een ad carry bovenuit steekt. Graves is echt beter dan ieder elke andere ad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deefje85
  • Laatst online: 05-10-2024
Drunk3nD3m0n schreef op vrijdag 06 januari 2012 @ 20:21:
Bedankt again doe ik echt alles in die game en dan verliezen die idioten nog omdat ze niet durven PUSHEN
DANKJE om mij in dit ELO te plaatsen RAAAAAGH ik kom nog gek :X :X :X :X :X :X :X :X :X :X :X
[afbeelding]

steel ik op het einde baron en wat doet het team JAAAA BARON TEAMFIGHT ! ik had low HP en ik ging back ...
ah jong, ik zit al lang in die wereld. Zal er wel eens uitgeraken hoor. 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djengizz
  • Niet online
Verwijderd schreef op vrijdag 06 januari 2012 @ 20:30:
Vraag me net iets af, maar stel nu dat die graves, zoals wel vaak tegenwoordig het geval is, cleanse neemt. Is hij dan niet immuun voor die traps ?
Het helpt vs traps maar buiten dat je een cooldown probleem krijgt zul je in het geval van een Taric al moeten besluiten of je cleansed als hij stunned. Cait gooit haar trap wat later als jij gestunned staat onder je voeten.

Dus ja het helpt als je een keer verrast wordt door zo'n combo. Als counter is het cooldown verschil te groot.

edit:
en nu voor de liefhebbers een cait sona vs graves soraka op dyrus zijn stream.

[ Voor 10% gewijzigd door djengizz op 06-01-2012 21:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hu9o
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 24-09 12:25

Hu9o

Schokkend

[afbeelding]

This is ELO HELL... anything can happen!

>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>Vertel Microsoft over dit probleem <<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

djengizz schreef op vrijdag 06 januari 2012 @ 20:50:
[...]

Het helpt vs traps maar buiten dat je een cooldown probleem krijgt zul je in het geval van een Taric al moeten besluiten of je cleansed als hij stunned. Cait gooit haar trap wat later als jij gestunned staat onder je voeten.

Dus ja het helpt als je een keer verrast wordt door zo'n combo. Als counter is het cooldown verschil te groot.
Met soraka erbij zou taric niet veel mogen zijn stun landen op cruciale momenten dmv haar silence ofwel gaat ze cait silencen, hetgeen ook wel goed is om haar burst te vermijden. De poke kan je toch snel terug healen.

@ Drunkendemon : amumu lane ? Illegal :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[afbeelding]

Denk dat je gewoon super goede late game champs moet spelen waarmee je echt een paar gasten van hun team tegelijk aan kan. Dan denk ik aan jax,irelia,vayne. Want ik heb het idee dat iedereen in elo hell toch wel minstens 4 items farmt omdat niemand pusht en er veel kills worden gemaakt.

Alternatief is misschien goede pushers spelen, zoals trynda sivir of singed. Maar ik geloof dat singed mustban is in elo hell.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op vrijdag 06 januari 2012 @ 21:59:
[...]

Denk dat je gewoon super goede late game champs moet spelen waarmee je echt een paar gasten van hun team tegelijk aan kan. Dan denk ik aan jax,irelia,vayne. Want ik heb het idee dat iedereen in elo hell toch wel minstens 4 items farmt omdat niemand pusht en er veel kills worden gemaakt.

Alternatief is misschien goede pushers spelen, zoals trynda sivir of singed. Maar ik geloof dat singed mustban is in elo hell.
Vooral Tryndamere, Akali en Kassadin volgens mij. Al moet ik wel zeggen dat ik weinig ranked speel, mede omdat mijn ELO laag is en ik in normals gewoon betere games krijg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als je last hebt van mensen die niet pushen zou ik Sivir nemen. Ze krijgt namelijk razend snel towers down en is erg sterk. Je zou zelfs armour en magic resist op haar kunnen bouwen zodat je niet afhankelijk bent van teamgenoten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Soraka ligt mij wel, nu 2/6/26 geëindigd.

Alleen wel een vraagje over mijn build; ik start nu met:

Philosopher's Stone
Heart of Gold
Kage's Lucky Pick
Ionian Boots of Lucidity
Kindlegem

En dan in random volgorde:

Shurelya's Reverie (vanuit Philosopher's Stone & Kindlegem)
Aegis of Legion
Randuin's Omen (vanuit Heart of Gold)

Uiteindelijk kan ik dan nog twee items doen, wat is het beste? Kage's Lucky Pick uitbouwen? Abyssal Scepter nemen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• speedzor
Verwijderd schreef op vrijdag 06 januari 2012 @ 22:18:

Philosopher's Stone
Heart of Gold
Kage's Lucky Pick
Ionian Boots of Lucidity
Kindlegem

Aegis of Legion

Uiteindelijk kan ik dan nog twee items doen, wat is het beste? Kage's Lucky Pick uitbouwen? Abyssal Scepter nemen?
Randuins Omen en Abyssal Scepter kan je omwisselen afhankelijk van wat je nodig hebt uiteraard

Streaming History

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deefje85
Verwijderd schreef op vrijdag 06 januari 2012 @ 22:18:

Philosopher's Stone
Heart of Gold
Kage's Lucky Pick
Ionian Boots of Lucidity
Kindlegem

Aegis of Legion

Soraka is echt niet slecht.Ik speel haar graag.

vraag mij echt af hoe ik nog uit een elo low world moet geraken mijn rank trekt op niks meer xd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Denk dat ik mezelf ga proberen te boosten met maokai. Ik speelde hem voor het eerst omdat hij free was en ik dus met hem nog een win met hem wilde halen. Maar intussen sta ik 9 wins 1 loss met hem, en die loss was er zo-een waar je morgana mid verliest van morde etcetera. Heb ook een kda van 4.5 terwijl ik met vrijwel alle andere champs max 3 haal ofzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 06 januari 2012 @ 22:42:
Denk dat ik mezelf ga proberen te boosten met maokai. Ik speelde hem voor het eerst omdat hij free was en ik dus met hem nog een win met hem wilde halen. Maar intussen sta ik 9 wins 1 loss met hem, en die loss was er zo-een waar je morgana mid verliest van morde etcetera. Heb ook een kda van 4.5 terwijl ik met vrijwel alle andere champs max 3 haal ofzo.
Dat is extra knap met Maokai omdat hij een tank is. Waar speel je hem en hoe speel je hem eigenlijk?

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 07-01-2012 10:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zou sivir trouwens een goede metagame breker kunnen zijn? Ze countert mid bijna elke AP champion met haar E die een ability blockt en tijdens het blocken 150 mana geeft. Ook heeft ze een hoge range en kan ze gewoon harrassen met haar basic attacks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op zaterdag 07 januari 2012 @ 10:53:
Zou sivir trouwens een goede metagame breker kunnen zijn? Ze countert mid bijna elke AP champion met haar E die een ability blockt en tijdens het blocken 150 mana geeft. Ook heeft ze een hoge range en kan ze gewoon harrassen met haar basic attacks.
Het wordt wel eens gedaan, maar met wisselend succes. Vergeet niet dat haar spellshield, zeker in de eerste levels, een vrij hoge cooldow nheeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vicarious schreef op zaterdag 07 januari 2012 @ 11:02:
[...]

Het wordt wel eens gedaan, maar met wisselend succes. Vergeet niet dat haar spellshield, zeker in de eerste levels, een vrij hoge cooldow nheeft.
Ja dat is een nadeel. Misschien zou ze offtank kunnen gaan met een bansheesveil, maar dat duurt ook weer zo lang.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Lanen tegen Blitzcrank en Shaco is geen pretje :{.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 07 januari 2012 @ 10:40:
[...]

Dat is extra knap met Maokai omdat hij een tank is. Waar speel je hem en hoe speel je hem eigenlijk?
Ik jungle met hem en max R,Q,W,E en bouw gewoon aura items. Je start gewoon met de tegenwoordig bijna standaard philo stone en heart of gold. Daarna bouw ik een glacial shroud of aegis. Daarna shurelia en dan is de game meestal wel kaar. Anders bouw ik als ik geburst word de defense die ik nodig heb en als ik het meestal overleef neem ik een starks voor de ad/top spelers.
Meestal jungle ik tot level 4 en ga ik dan ganken, maar als ik bijvoorbeeld mid heel ver extended zie gank ik dat op level 3. Vind hem sowieso een van de betere gankers en je hoeft er niet eens een skillshot voor te raken.
Wat ik ook erg fijn vind is dat je bijna geen farm op hem nodig hebt om effectief te zijn daardoor kan je na level 4 eigenlijk gewoon overal gaan ganken en alleen farmen als je echt geen gank mogelijkheden ziet. Ook laat ik de kills vrijwel altijd voor de laners heb na 10 games 30 kills en 130 assists. Met andere vergelijkbare ganking junglers zul je toch echt ook moeten farmen omdat je anders opgeblazen word als je initiate. Met bijvoorbeeld rammus of skarner ga je sowieso opgeblazen worden bij het initiaten als je underfarmed bent.
Je moet alleen wel een beetje vertrouwen in je teammates hebben want 1 op 1 zal je vrijwel nooit iemand aankunnen, zelfs een support neerkrijgen gaat lastig worden omdat je gewoon heel weinig damage doet.

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 07-01-2012 12:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op zaterdag 07 januari 2012 @ 12:20:
[...]

Ik jungle met hem en max R,Q,W,E en bouw gewoon aura items. Je start gewoon met de tegenwoordig bijna standaard philo stone en heart of gold. Daarna bouw ik een glacial shroud of aegis. Daarna shurelia en dan is de game meestal wel kaar. Anders bouw ik als ik geburst word de defense die ik nodig heb en als ik het meestal overleef neem ik een starks voor de ad/top spelers.
Meestal jungle ik tot level 4 en ga ik dan ganken, maar als ik bijvoorbeeld mid heel ver extended zie gank ik dat op level 3. Vind hem sowieso een van de betere gankers en je hoeft er niet eens een skillshot voor te raken.
Wat ik ook erg fijn vind is dat je bijna geen farm op hem nodig hebt om effectief te zijn daardoor kan je na level 4 eigenlijk gewoon overal gaan ganken en alleen farmen als je echt geen gank mogelijkheden ziet. Ook laat ik de kills vrijwel altijd voor de laners heb na 10 games 30 kills en 130 assists. Met andere vergelijkbare ganking junglers zul je toch echt ook moeten farmen omdat je anders opgeblazen word als je initiate. Met bijvoorbeeld rammus of skarner ga je sowieso opgeblazen worden bij het initiaten als je underfarmed bent.
Je moet alleen wel een beetje vertrouwen in je teammates hebben want 1 op 1 zal je vrijwel nooit iemand aankunnen, zelfs een support neerkrijgen gaat lastig worden omdat je gewoon heel weinig damage doet.
Als je je E als eerste levelt kun je tot midgame de wat zwakkeren 1v1 wel neerkrijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blamauci
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 08-09 13:38
[afbeelding]

drunkendemon ff een tip. ga niet tegen ze lopen praten. maar spam ping torens. gewoon alles wat je ziet ping ervoor.
ook voor fall back gewoon spam pingen die shit werkt. ik ben van 940 terug naar 1049 in 2 dagen door te spam pingen. speel junglers en zorg dat je veel map overzicht hebt.

Edit: ja mensen worden in eerste instantie gek van je en gaan lopen zeiken dat je gereport gaat worden. maar dat zijn ze in een keer vergeten als je op de vijandelijke nexus staat te rammen

[ Voor 9% gewijzigd door blamauci op 07-01-2012 13:14 ]

http://www.lolstatistics.com/signature/eu/20836683/309

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vicarious schreef op zaterdag 07 januari 2012 @ 12:39:
[...]
Als je je E als eerste levelt kun je tot midgame de wat zwakkeren 1v1 wel neerkrijgen.
Je kunt E wel maxen en dan doet die skill best wat damage maar hij kost meer mana dan je Q dus je gaat oom van een jungle clear. En hij voegt verder niks toe qua cc. Ook zullen mannetjes met een dash/goede movespeed niet geraakt worden door de volledige combo. Ook is de cooldown op E 2 of 3 x zolang als op q. Met een beetje cc van je laner kan je 2 Q's doen 2E's zal nooit lukken. Daarbij zal ik niet vaak een solo support kunnen ganken waar ook niemand van mijn team in de lane is op 1600 elo.

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 07-01-2012 13:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 07 januari 2012 @ 13:18:
[...]

Je kunt E wel maxen en dan doet die skill best wat damage maar hij kost meer mana dan je Q dus je gaat oom van een jungle clear. En hij voegt verder niks toe qua cc. Ook zullen mannetjes met een dash/goede movespeed niet geraakt worden door de volledige combo. Ook is de cooldown op E 2 of 3 x zolang als op q. Met een beetje cc van je laner kan je 2 Q's doen 2E's zal nooit lukken. Daarbij zal ik niet vaak een solo support kunnen ganken waar ook niemand van mijn team in de lane is op 1600 elo.
Maokai is vrij mana dependant in de jungle. Hoe ga je daarmee om? Zijn dmg is inderdaad vrij slecht, maar zijn ult is fantastisch.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djengizz
  • Niet online
Verwijderd schreef op zaterdag 07 januari 2012 @ 14:19:
Maokai is vrij mana dependant in de jungle. Hoe ga je daarmee om?
Masteries (0/21/9 bv.), Philo Stone (en later Shurelya's) en Glacial Shroud zouden je mana problemen op moeten lossen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Welke runes gebruik je?
djengizz schreef op zaterdag 07 januari 2012 @ 14:51:
[...]

Masteries (0/21/9 bv.), Philo Stone (en later Shurelya's) en Glacial Shroud zouden je mana problemen op moeten lossen.
Dan ga ik dit maar eens proberen al lijkt het me dat je nog steeds mana problemen hebt. Alleen Philo maakt mana toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 07 januari 2012 @ 15:16:
[...]

Welke runes gebruik je?
[...]

Dan ga ik dit maar eens proberen al lijkt het me dat je nog steeds mana problemen hebt. Alleen Philo maakt mana toch?
Gewoon wat theoddone doet red: attack speed yellow: armor blue: scaling magic resist Quints: ap
Die attack speed is omdat je aan magic pen niks hebt in de jungle en armor pen ook niet echt opschiet met zo weinig ad. Yellow en blue is vrij standaard en die ap quints voor wat extra jungle snelheid.
Zelfs met starks en die attack speed reds heb je vaak in teamfights dat je je passive niet zo vaak kan proccen als je wilt omdat je castanimaties en attack speed gewoon niet snel genoeg zijn. 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeffroiscool
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 26-04-2024
Solo Top AP Shaco too good!

Afbeeldingslocatie: http://puu.sh/cGv2

Voor de mensen die m'n replay willen zien XD

http://puu.sh/cGvD

League of Legends [Last Updated 22-08-2012]: [EUW] Jeffro (Now:Silver, S1:Bronze), RankedSolo5x5: 1502 [120W/106L], Dominion: 84W, TT: 3W, Normal: 504W

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SaphuA
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 10-09 22:00
Elo hell of niet, ik word steeds minder gemotiveerd om dit spelletje te blijven spelen :)
Hier verslaagjes van mijn laatste 3 games (en losses).
Kan dit blijven doen, maar jullie snappen het idee :)

Game 1:
Ik: Gragas mid.
Kort: Early al snel LeBlanc outfarmed en outleveled door een gank van onze Rammus. Onze top Garen feed echter zowel Shaco als Skarner early game (overextenden zonder wards), waardoor ik mijn voorsprong tegen LeBlanc mis door constante ganks. Skarner is inmiddels al zo gefed dat hij zonder problemen de turret tankt terwijl mijn team hem focussed en de rest ons afmaakt. Onze Cait en Sona hebben geen defensive items en zijn dus easy targets voor Skarner, die zonder problemen het team inrent en ze beide afmaakt.
Invloed: Het ging early game prima, maar moest door de gefeede Shaco en Skarner wel towerhuggen. Skarner domineerde de game te hard, waardoor de game niet meer te redden viel.

Game 2
Ik: Jungle Blitzcrank.
Kort: Ik zorg al snel voor de eerste 3 kills van het spel, waarvan 2 voor onze mid. Onze Cassio valt echter twee keer voor dezelfde trap van Annie (die haar in brush opwacht, terwijl dit zeer voorspelbaar was) waardoor de voorsprong van mid al snel verloren is. Onze bot lane verliest al snel de toren en Vayne, waardoor Vayne besluit top te farmen. Dit resulteert in een dode dragon en twee teammates die besluiten te suiciden. In de meeste volgende teamfights zitten we zonder Vayne, die inmiddels boots en een Trinity Force heeft. Baron voor de tegenstander en gg.
Invloed: Vooral early game gedomineerd en alle lanes kunnen helpen.

Game 3
Ik: Jungle Blitzcrank
Kort: Onze Ahri blijkt enorm slecht en wordt al snel geowned door Kennen of Rammus. Hierdoor verliest onze Sion top zijn lane van Irelia en is hij gedwongen terug te trekken. Irelia heeft vrij spel en farmed rustig door. Ahri blamed natuurlijk de jungler voor het failen van de lane en besluit de rest van game niet meer te helpen in teamfights. Onze bot, waarvan de toren down is, besluit de jungle van de tegenstander in te gaan en gaan natuurlijk neer. Door het ontbreken van Ahri verliezen we alle fights en het is gg.
Invloed: Stond al snel 5-1 en heb vooral top en bot goed kunnen helpen (mid was constant dood of gepushed). Heel de game bij kunnen blijven, maar team liep te ver achter en beetje bij beetje werd onze Nexus gepushed. Enige grote gemaakte fout was dat ik Rammus onze 2e blue liet pakken en ook door hem gekilled werd.

[ Voor 4% gewijzigd door SaphuA op 07-01-2012 16:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• arcanis
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 13-06 10:25
Mijn broertje zit ook in "elo hell" volgens hem, ben nu dus van 1320 naar 900 elo aan het dodgen en dan kijken als ik weer boven de 1200 kan komen. Ik zit nu rond de 970 dus nog 2 uurtjes ofzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• speedzor
arcanis schreef op zaterdag 07 januari 2012 @ 17:03:
Mijn broertje zit ook in "elo hell" volgens hem, ben nu dus van 1320 naar 900 elo aan het dodgen en dan kijken als ik weer boven de 1200 kan komen. Ik zit nu rond de 970 dus nog 2 uurtjes ofzo.
Volgens mij had je beter eerst zelf geprobeerd tot minstens 1500 te raken, want het niveau tussen 1000 en 1300 elo is bijna zonder enig verschil.

Streaming History

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• arcanis
speedzor schreef op zaterdag 07 januari 2012 @ 17:04:
[...]

Volgens mij had je beter eerst zelf geprobeerd tot minstens 1500 te raken, want het niveau tussen 1000 en 1300 elo is bijna zonder enig verschil.
Mwah ik maak me niet druk om mijn rating,en anders duurt het wat langer om daar te komen. Ik snap zowiezo niet dat mensen zoveel waarde aan hun rating hechten als je maar lol hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Baristo
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 23-11-2022
arcanis schreef op zaterdag 07 januari 2012 @ 17:03:
dit ga ik ook doen met me broers account, lijkt me leuk om op 900 te spelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deefje85
http://imageshack.us/photo/my-images/546/naamloosoy.jpg/

net nog eens rank gedaan met soraka. ging wel lekker echt.
Het ander team was eigenlijk niet zo goed ook.Dus had wat geluk.

[ Voor 3% gewijzigd door Deefje85 op 07-01-2012 17:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• speedzor
Zo, ik heb even een ranked team aangemaakt genaamd Tweakers.
Ik heb nood aan een team waarmee ik semi-serieus kan oefenen op champions die ik nog moet verbeteren.

Waarschijnlijk zal ik dit dus het meeste 's avonds doen. Mensen die vaak in de avond niets te doen hebben (denk dan aan 20:30 tot 23:00), mogen me ingame iets laten weten en dan voeg ik je er aan toe.

Wat mij betreft maakt het niet uit op welk niveau je speelt, maar het zou toch tof zijn moest je het grootste deel van de tijd (minstens) je lane niet verliest. Zoals gezegd ga ik champions uittesten die ik nog maar enkele keren heb gespeeld (Cassiopeia, Veigar, Graves, Leblanc, Gangplank,.. komen dan direct naar voor), dus het is zeker mogelijk dat ik mijn lane ook verlies. Daarom dat ik erbij zeg dat het semi-serieus is, er zal zeker niet altijd gewonnen worden.

Uiteraard zullen er ook momenten zijn dat ik niet kan meedoen (Alienware, IRL, ...) maar dan kunnen jullie natuurlijk zelf spelen.

Ik ben geen fan van voicechat omdat ik me er ongemakkelijk bij voel en me eerder wil concentreren op de match, maar indien gewenst kan ik wel de calls maken en eventueel de redenering erachter uitleggen.

Ik kan 7 mensen buiten mezelf uitnodigen, dus first comes first served veronderstel ik. Als blijkt dat we 1 iemand tekort hebben om een match te starten, kan ik altijd iemand even eruit verwijderen.

M'n ingame naam is Speedzor, vaak te vinden in het GoT channel en 12 uur per dag online.

Streaming History

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deefje85
speedzor schreef op zaterdag 07 januari 2012 @ 17:21:
Ik heb nood aan een team waarmee ik semi-serieus kan oefenen op champions die ik nog moet verbeteren.

Waarschijnlijk zal ik dit dus het meeste 's avonds doen. Mensen die vaak in de avond niets te doen hebben (denk dan aan 20:30 tot 23:00), mogen me ingame iets laten weten en dan voeg ik je er aan toe.

Wat mij betreft maakt het niet uit op welk niveau je speelt, maar het zou toch tof zijn moest je het grootste deel van de tijd (minstens) je lane niet verliest. Zoals gezegd ga ik champions uittesten die ik nog maar enkele keren heb gespeeld (Cassiopeia, Veigar, Graves, Leblanc, Gangplank,.. komen dan direct naar voor), dus het is zeker mogelijk dat ik mijn lane ook verlies. Daarom dat ik erbij zeg dat het semi-serieus is, er zal zeker niet altijd gewonnen worden.

Uiteraard zullen er ook momenten zijn dat ik niet kan meedoen (Alienware, IRL, ...) maar dan kunnen jullie natuurlijk zelf spelen.

Ik ben geen fan van voicechat omdat ik me er ongemakkelijk bij voel en me eerder wil concentreren op de match, maar indien gewenst kan ik wel de calls maken en eventueel de redenering erachter uitleggen.

Ik kan 7 mensen buiten mezelf uitnodigen, dus first comes first served veronderstel ik. Als blijkt dat we 1 iemand tekort hebben om een match te starten, kan ik altijd iemand even eruit verwijderen.

M'n ingame naam is Speedzor, vaak te vinden in het GoT channel en 12 uur per dag online.
Anders mag je mij er inzetten, een beetje oefenen kan geen kwaad. kan niet zeggen dat ik elke avond ben natuurlijk heb ook nog werk te doen enz.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Deefje85 schreef op vrijdag 06 januari 2012 @ 22:36:
[...]

Soraka is echt niet slecht.Ik speel haar graag.

vraag mij echt af hoe ik nog uit een elo low world moet geraken mijn rank trekt op niks meer xd.
Gisteren een paar potjes gespeeld met mobility boots. Echt genieten om als een halve roadrunner ergens naar toe te rennen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Deefje85 schreef op zaterdag 07 januari 2012 @ 17:17:
http://imageshack.us/photo/my-images/546/naamloosoy.jpg/

net nog eens rank gedaan met soraka. ging wel lekker echt.
Het ander team was eigenlijk niet zo goed ook.Dus had wat geluk.
770 elo, sterkte.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deefje85
ja weet het. lekker toch é. Verschrikkelijk.

Als je eenmaal tegenslag krijgt met je teams zak je heel hard. zekers met veel afk spelers enz.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nutral
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 22-09 13:05

Nutral

gamer/hardware freak

Heb ik ook een beetje last van. zit nu op 1200 elo, win mijn lane vaak wel maar toch soms kleine foutjes of een game winnen en dan ineens toch weer verliezen. Een goede champion in een 5v5 oid werkt soms gewoon niet omdat je niet genoeg beschermd word of je kills worden gestolen. heel irritant.

[ Voor 30% gewijzigd door Nutral op 07-01-2012 19:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deefje85
Nutral schreef op zaterdag 07 januari 2012 @ 19:15:
Heb ik ook een beetje last van. zit nu op 1200 elo, win mijn lane vaak wel maar toch soms kleine foutjes of een game winnen en dan ineens toch weer verliezen. Een goede champion in een 5v5 oid werkt soms gewoon niet omdat je niet genoeg beschermd word of je kills worden gestolen. heel irritant.
heb ik vaak.

veel afk spelers. veel spelers die afk gaan omdat ze meer zitten te chatten dan te spelen eigenlijk.Wat hebben we nog..; Rage quit, spelers die voor de eerste keeer een champ uit testen ook leuk.

3 junglers heb ik ook al had in rank. geen bespreking wie er wat doet in het spel.

Denk dan de meeste voorkomende problemen wel het meest bekend staan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarluXiaXl
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 07-09 11:13

MarluXiaXl

Moshi Moshi!

speedzor schreef op zaterdag 07 januari 2012 @ 17:21:

Leuk idee, ik heb ook wel behoeften aan een team waarmee ik kan oefenen. Ingame name is MarluXiaXl dus daar zul je zo wel een buddy request van krijgen als je dat niet erg vind :P
Ik zal voornamelijk doordeweeks online zijn rond 9 a 10 uur ( en af en toe stiekem in de middag ), maar heb het ook druk met mijn studie :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeffroiscool
Heb maar een video gemaakt van mijn AP Shaco Solo Top <3

Edit, net weer lekker potje gedaan :D

Afbeeldingslocatie: http://puu.sh/cIlr

[ Voor 25% gewijzigd door Jeffroiscool op 07-01-2012 22:54 ]

League of Legends [Last Updated 22-08-2012]: [EUW] Jeffro (Now:Silver, S1:Bronze), RankedSolo5x5: 1502 [120W/106L], Dominion: 84W, TT: 3W, Normal: 504W

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat is eigenlijk het nut van Swift Boots?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• atlantisx
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 24-07-2021
Verwijderd schreef op zaterdag 07 januari 2012 @ 23:05:
|:(

Dat je sneller loopt dan met +2 boots ?

Zo kan je dus mensen beter achtervolgen / ontsnappen. Leuk in combi met een zeal/pd :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 07 januari 2012 @ 23:05:
useless boots als iemand ze koopt weet je dat er iets mis is.
Als je sneller wilt lopen op een character kan je beter ms quints nemen en boots kopen die wel nuttige stats geven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoe kunnen we dit verliezen?

Afbeeldingslocatie: http://oi41.tinypic.com/21o3gx0.jpg

[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 08-01-2012 01:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 08 januari 2012 @ 00:57:
[...]

useless boots als iemand ze koopt weet je dat er iets mis is.
Als je sneller wilt lopen op een character kan je beter ms quints nemen en boots kopen die wel nuttige stats geven.
Garen zijn we wel oke, als ze weinig cc hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 08 januari 2012 @ 01:00:
[...]

Garen zijn we wel oke, als ze weinig cc hebben.
Dan kan je imo beter boots of lucidity halen samen met brutaliser heb je dan heerlijke cdr een dikke movespeed boost heb je toch al van Q

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Legoblokje
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 14-09 21:57

Legoblokje

Stap niet op me!

Ik snap niet waarom iedereen Trundle zo'n slechte jungler vind.. Zijn jungle time is amazing (3:40, level 4) en al hij heeft hij geen echte CC zijn pilaar creeërt soms zulke mooie situaties. Zoals net: Wij hebben 1 DC en enemy team begint Baron, ik lock de helft vast in Baron met pillar we killen 2 champions en finishen daarna de overige 3 + Baron. Zijn W geeft dikke CC reduction dus je komt snel weg uit 2 vs 3 situaties plus zijn Ultimate werkt zalig op fed characters.

Wat vinden jullie van Trundle?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeffroiscool
Legoblokje schreef op zondag 08 januari 2012 @ 01:49:
Ik snap niet waarom iedereen Trundle zo'n slechte jungler vind.. Zijn jungle time is amazing (3:40, level 4) en al hij heeft hij geen echte CC zijn pilaar creeërt soms zulke mooie situaties. Zoals net: Wij hebben 1 DC en enemy team begint Baron, ik lock de helft vast in Baron met pillar we killen 2 champions en finishen daarna de overige 3 + Baron. Zijn W geeft dikke CC reduction dus je komt snel weg uit 2 vs 3 situaties plus zijn Ultimate werkt zalig op fed characters.

Beste Solo Top char ever :)

http://www.solomid.net/guides.php?g=14175

Kan meer op Top als in de jungle maar in principe is ie amazing :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Legoblokje schreef op zondag 08 januari 2012 @ 01:49:

Wie is 'iedereen'? WAnt volgens mij heeft niemand hem hier nog slecht genoemd...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deefje85
trundle slecht vind ik niet hoor.Die kerel kan hard aankomen .

heb nog maar weinig mensen geweten die zeggen dat hij slecht is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• speedzor
Je hebt geen defenses, iedereen is glasscannon gebouwd, bijna geen interrupts voor de katarina ult en AD Sion is een beest lategame.Over het pushen kunnen we uiteraard niets zeggen.

Streaming History

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LikeAKing
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 12-08-2024
speedzor schreef op zondag 08 januari 2012 @ 11:50:
[...]

Je hebt geen defenses, iedereen is glasscannon gebouwd, bijna geen interrupts voor de katarina ult en AD Sion is een beest lategame.Over het pushen kunnen we uiteraard niets zeggen.
Ik was die KnifeToAGunFight, maokai. ik interupte altijd katarina's assists, sion feedde want hij wou verliezen, maar ons team pushde niet, na een ace gingen ze OF junglen of back2base. hun scoorde een ace en gelijk al onze towers die er nog stonden weg + nexus kapot (en ja wij waren bij de nexus 25 minuten lang al aan het hangen) maar akali en gangplank waren de grootste klootzakken die ik ben tegen gekomen in het hele spel.
En dan mij nog uitschelden dat ik als maokai geen goede k/d had. :+ Akali telkens: OMG LOOK MY SCORE NOOB

hou toch op : D

[ Voor 9% gewijzigd door LikeAKing op 08-01-2012 12:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xanaroth
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 06-06 18:07
speedzor schreef op zondag 08 januari 2012 @ 11:50:
[...]

En geen counter tegen de extreme hp's van sion/riven zoals een madreds. Had je kog'maw richting AS gedaan (trinity voor proc, madreds, hoge AS en hoge AP). Dan had je aan kunnen kijken tegen 30% max health damage per seconde.
Zijn gelijk die riven/sion hun hoge hp voordeel kwijt.

Zie nu dat maokai wel ietwat tank was gebouwd. Dus er was wel iets van een tank en je had de ult voor 20% damage reduction. Alleen aan de score/build te zien snapte die het niet helemaal. Een tank met minste deaths, terwijl hij de meeste zou moeten hebben omdat hij telkens als eerste in het gevecht springt.

[ Voor 42% gewijzigd door Xanaroth op 08-01-2012 12:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fanatic_FS

Fanatic_FS

Rated T for Troll™

Tegen dit team was on-hit kog beast geweest, bloodrazor, wits end, malady en je had HEEL veel damage gedaan op hen.

[specs]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LikeAKing
Maar welke akali neemt nou: Mejais / CDR boots & Guinsoo's Rageblade. :l

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nutral
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 22-09 13:05

Nutral

gamer/hardware freak

Ik vind warmogs toch een beetje sterk als item, vooral samen met atma's. Natuurlijk is een warmogs duur en moet je hem ook opfarmen maar je krijgt er alsnog zoveel leven van en met een beetje magic resist doet madreds er ook niet zoveel damage meer tegen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LikeAKing
Nutral schreef op zondag 08 januari 2012 @ 12:33:
Ik vind warmogs toch een beetje sterk als item, vooral samen met atma's. Natuurlijk is een warmogs duur en moet je hem ook opfarmen maar je krijgt er alsnog zoveel leven van en met een beetje magic resist doet madreds er ook niet zoveel damage meer tegen.
Muah, riven had 7300 hp ofzo, maar was in seconden weg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xanaroth
LikeAKing schreef op zondag 08 januari 2012 @ 12:31:
Maar welke akali neemt nou: Mejais / CDR boots & Guinsoo's Rageblade. :l
Behoorlijk sterke items. Zie daar niks mis mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LikeAKing
Myrdreon schreef op zondag 08 januari 2012 @ 12:38:
[...]

Kan je beter Guardian Angel/Voidstaff/Rylais voor nemen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fanatic_FS

Fanatic_FS

Rated T for Troll™

Rageblade is niet goed op akali, je bent assassin en hebt geen manier om je stacks opgebouwd te houden zoals nidalee bv.

CDR boots, waarvoor? je wordt toch gelimiteerd door je energyregen.

[specs]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LikeAKing
Fanatic_FS schreef op zondag 08 januari 2012 @ 12:43:
Rageblade is niet goed op akali, je bent assassin en hebt geen manier om je stacks opgebouwd te houden zoals nidalee bv.

CDR boots, waarvoor? je wordt toch gelimiteerd door je energyregen.
Dit dus, en ze heeft nog geen eens een rylais scepter, dus chasen word lastiger.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xanaroth
Gaat om akali toch? Met zo'n ult en twilight shround (slow tot 30%) is chasen best makkelijk.

Rageblade is inderdaad niet het beste, maar er is ook niks mis mee. AD/AP/AS zijn prima op akali.

De ult kost trouwens geen energy, dus CD limited.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LikeAKing
Myrdreon schreef op zondag 08 januari 2012 @ 12:53:
Gaat om akali toch? Met zo'n ult en twilight shround (slow tot 30%) is chasen best makkelijk.

Rageblade is inderdaad niet het beste, maar er is ook niks mis mee. AD/AP/AS zijn prima op akali.

De ult kost trouwens geen energy, dus CD limited.
Je chased niet met de shroud hoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarluXiaXl
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 07-09 11:13

MarluXiaXl

Moshi Moshi!

De shroud gebruik ik ook als ik moet chasen. Gewoon voor hun neus neergooien en je kan op ze in meppen als ze geslowd zijn. Gaan ze eruit met flash of ontwijken ze gewoon weer je ult.
Naast rylais had ik ook eens een keer frozen mallet op haar gebouwd, werkte nog redelijk goed :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• arcanis
lol 900 elo is echt briljant zoveel rage :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deefje85
arcanis schreef op zondag 08 januari 2012 @ 15:34:
lol 900 elo is echt briljant zoveel rage :P
ik zit nu 750 en dat is niet beter. Zekers niet als je gaan jungel met karthus of als ze de jungel in gaan met 4

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Myrdreon schreef op zondag 08 januari 2012 @ 12:38:
[...]

Behoorlijk useless. Wat moet je met Aspeed op een caster en met CDR op een char die al bijna geen cooldowns heeft. -0.1 sec van een skill af. Yesss.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Welke runes zouden jullie halen voor Soraka (support), dus echt specfiek op haar gericht? :).

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 08-01-2012 17:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• speedzor
Verwijderd schreef op zondag 08 januari 2012 @ 17:02:
Welke runes zouden jullie halen voor Soraka, dus echt specfiek op haar gericht? :).
g/10 yellows en quintessences.
De rest hangt af van je persoonlijk voorkeur, maar hier heb je keus uit:

Armorpen reds
Flat armor reds
Flat armor blues
AP/Level blues
Flat Magic resist reds
Flat Magic resist blues

Ik gebruik beide flat armors omdat er een AD champ in de botlane zit en je dus wat resistenter bent tegen z'n harass.

Streaming History

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

speedzor schreef op zondag 08 januari 2012 @ 17:05:
[...]

Armorpen reds
Flat armor reds
Flat armor blues
AP/Level blues
Flat Magic resist reds
Flat Magic resist blues

Ik gebruik beide flat armors omdat er een AD champ in de botlane zit en je dus wat resistenter bent tegen z'n harass.
Vind je die g/10 yellows het waard ja? Dat is toch maar 2.25g/10 dus 13.5 gold per minuut daar kan je in een pot van 30 minuten net een null mantel van kopen. En dan ben je ook nog 3600 ip kwijt want op vrijwel elke andere support wil je armor yellows. Op iets anders dan support wil je sowieso geen g/10
Zou zelf gewoon armor seals gebruiken of als je het hebt ap seals.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• speedzor
Verwijderd schreef op zondag 08 januari 2012 @ 17:16:
[...]

Vind je die g/10 yellows het waard ja? Dat is toch maar 2.25g/10 dus 13.5 gold per minuut daar kan je in een pot van 30 minuten net een null mantel van kopen. En dan ben je ook nog 3600 ip kwijt want op vrijwel elke andere support wil je armor yellows. Op iets anders dan support wil je sowieso geen g/10
Zou zelf gewoon armor seals gebruiken of als je het hebt ap seals.
Waarom vind je die g/10 quintessences het dan waard? Die zijn toch ook maar 3 g/10 voor 3600 IP?

Samen geven ze 1 g/10 item. Waarom koop jij dan g/10 items? Kun je niet gewoon direct voor een aura item gaan?

Inderdaad, vele kleintjes maken 1 groot. Ik heb daarnaast nog eens 15 flat armor, dus nog eens armor seals erbij is onnodig.

Streaming History

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Die quints zijn net 5 wards waard na een halfuur denk ik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

speedzor schreef op zondag 08 januari 2012 @ 17:19:
[...]

Waarom vind je die g/10 quintessences het dan waard? Die zijn toch ook maar 3 g/10 voor 3600 IP?

Samen geven ze 1 g/10 item. Waarom koop jij dan g/10 items? Kun je niet gewoon direct voor een aura item gaan?

Inderdaad, vele kleintjes maken 1 groot. Ik heb daarnaast nog eens 15 flat armor, dus nog eens armor seals erbij is onnodig.
Die quints zijn bijna 30% meer efficient en ik denk dat die het misschien ook niet waard zijn maar ik gebruik ze wel om zo mijn eerste gp/5 en extra ward te kunnen halen als mijn andere ward doodgaat.
Ik start supports met regrowth ward. Dan kan ik nog wel meer g/10 runes nemen maar dat gaat denk ik geen wezenlijk verschil maken. En ik heb 28 flat armor level 1.

Eerst een aura item is opzich leuk maar je kan dan natuurlijk geen wards betalen. Dat zie je ook atlijd met van die supports die zich totaal gimpen met een tear.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
speedzor schreef op zondag 08 januari 2012 @ 17:05:
[...]

Armorpen reds
Flat armor reds
Flat armor blues
AP/Level blues
Flat Magic resist reds
Flat Magic resist blues

Ik vind CDR glyphs op supports ook altijd wel praktisch, zeker op Soraka en Alistar. Mijn support setup:

Armor reds
Armor yellows
CDR glyphs
Flat health quints (ik heb geen GP/5, zo vaak speel ik geen support dus de investering niet waard).

Die dikke armor zorgt ervoor dat ik in laning vrijwel nooit doodga, behalve als ze echt een sterke ganker hebben en ik niet op zit te letten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 08 januari 2012 @ 17:02:
Welke runes zouden jullie halen voor Soraka (support), dus echt specfiek op haar gericht? :).
Ik gebruik flat armor reds voor armor tegen botlane.
Life/lvl yellow voor 175? extra hp op lvl 18
Flat cdr blu om de healz wat sneller voorbij te laten komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zit zelf te denken aan Armor reds, Armor yellows en CDR glyphs in ieder geval. Dat wordt flink sparen voor de glyphs, die kosten 820 per stuk en bij 9x heb je 5,85% CDR.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• basrijk
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 29-01-2013
red/yellow: flat armor
blue: cdr of magicresist/lvl
quints: movementspeed of health of ability power

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op zondag 08 januari 2012 @ 17:50:
Ik zit zelf te denken aan Armor reds, Armor yellows en CDR glyphs in ieder geval. Dat wordt flink sparen voor de glyphs, die kosten 820 per stuk en bij 9x heb je 5,85% CDR.
Je kunt ook voor CDR/lvl gaan, die zijn volgens mij ook goedkoper.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vicarious schreef op zondag 08 januari 2012 @ 18:25:
[...]

Je kunt ook voor CDR/lvl gaan, die zijn volgens mij ook goedkoper.
Omslag punt is lvl 11 terwijl je graag early game wat meer healz wilt. volgens mij

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op zondag 08 januari 2012 @ 18:33:
[...]

Omslag punt is lvl 11 terwijl je graag early game wat meer healz wilt. volgens mij
Mwah, valt wel mee. Early game doe je alleen heals voor wat sustain. Tegen heavy burst kun je namelijk toch niet ophealen met die hoge cooldowns. Maar CDR/lvl zorgt er vaak wel voor dat je een extra heal kan doen tijdens een teamfight, en je ult komt veel sneller van cooldown af.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• basrijk
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 29-01-2013
je kan natuurlijk ook nog flash/heal als summoner spell erbij nemen en dan cv opgeven

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

basrijk schreef op zondag 08 januari 2012 @ 19:14:
je kan natuurlijk ook nog flash/heal als summoner spell erbij nemen en dan cv opgeven
cv geef ik zowiezo op op dit niveau. Plus lategame vind ik een extra spell handiger dan cv met alle wards op het veld.

Ik ga nu een potje spelen zonder flash. exhaust heal. Kijken hoe dat werkt / of ik de ad carry extra kan beschermen.

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 08-01-2012 19:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xanaroth
Ik ga meestal voor armor/level en mres/level. Omslagpunt ligt geloof ik rond level 9-10. Vind ik het meer dan waard richting endgame waar je dan zo'n 12 armor meer hebt. Moet je hooguit iets meer opletten tijdens early game.

Het is vaak makkelijker specifieke stats te krijgen van gear zoals cdr/gp10. CDR is bijvoorbeeld fijn, maar gelimiteerd tot 40%. Daarbij, met of zonder runes/masteries zul je altijd 2 items moeten hebben voor maximum CDR (geloof dat alleen met nashor's tooth/runes/mastery je op 40% ofzo uit kan komen, moet wel je masteries basis 8/0/19 zijn). Gp10 is vrij makkelijk te krijgen en items zijn altijd nuttig wat betreft overige stats (+25 AP, hp/mp5, 250hp..). Gp10 wordt tegen endgame ook steeds minder waard, zit je ineens met 'nutteloze' runes terwijl je items gewoon kan upgraden/verkopen.

[ Voor 8% gewijzigd door Xanaroth op 08-01-2012 19:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deefje85
alleen weer wat gezakt met die rank 735 gaat lekker toch
een lekkere yi jungle dat met 0-6 verliest.Dan zeg die dat die geen hulp krijgt in de jungel.

sion solo top 0-10. pfffffffffffffff. en dat allemaal op 20 minuten

sta je daar met je cait 2-3 en soraka bij jou. en dan beginnen ze natuurlijk lekker op die (noob button)surrender te klikken gelijk een zot
Pagina: 1 ... 61 ... 79 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
In de topicstart is heel veel informatie te vinden. Dus voor zaken als de patchnotes, champion rotation en bijvoorbeeld hoe je in contact kunt komen met andere LoL Tweakers, kun je daar terecht! :)

Voor de slowchatters onder ons is er natuurlijk het chatkanaal in-game (dat veel te rustig is), maar tegenwoordig ook een IRC kanaal!