Elo hell of niet, ik word steeds minder gemotiveerd om dit spelletje te blijven spelen

Hier verslaagjes van mijn laatste 3 games (en losses).
Kan dit blijven doen, maar jullie snappen het idee
Game 1:
Ik: Gragas mid.
Kort: Early al snel LeBlanc outfarmed en outleveled door een gank van onze Rammus. Onze top Garen feed echter zowel Shaco als Skarner early game (overextenden zonder wards), waardoor ik mijn voorsprong tegen LeBlanc mis door constante ganks. Skarner is inmiddels al zo gefed dat hij zonder problemen de turret tankt terwijl mijn team hem focussed en de rest ons afmaakt. Onze Cait en Sona hebben geen defensive items en zijn dus easy targets voor Skarner, die zonder problemen het team inrent en ze beide afmaakt.
Invloed: Het ging early game prima, maar moest door de gefeede Shaco en Skarner wel towerhuggen. Skarner domineerde de game te hard, waardoor de game niet meer te redden viel.
Game 2
Ik: Jungle Blitzcrank.
Kort: Ik zorg al snel voor de eerste 3 kills van het spel, waarvan 2 voor onze mid. Onze Cassio valt echter twee keer voor dezelfde trap van Annie (die haar in brush opwacht, terwijl dit zeer voorspelbaar was) waardoor de voorsprong van mid al snel verloren is. Onze bot lane verliest al snel de toren en Vayne, waardoor Vayne besluit top te farmen. Dit resulteert in een dode dragon en twee teammates die besluiten te suiciden. In de meeste volgende teamfights zitten we zonder Vayne, die inmiddels boots en een Trinity Force heeft. Baron voor de tegenstander en gg.
Invloed: Vooral early game gedomineerd en alle lanes kunnen helpen.
Game 3
Ik: Jungle Blitzcrank
Kort: Onze Ahri blijkt enorm slecht en wordt al snel geowned door Kennen of Rammus. Hierdoor verliest onze Sion top zijn lane van Irelia en is hij gedwongen terug te trekken. Irelia heeft vrij spel en farmed rustig door. Ahri blamed natuurlijk de jungler voor het failen van de lane en besluit de rest van game niet meer te helpen in teamfights. Onze bot, waarvan de toren down is, besluit de jungle van de tegenstander in te gaan en gaan natuurlijk neer. Door het ontbreken van Ahri verliezen we alle fights en het is gg.
Invloed: Stond al snel 5-1 en heb vooral top en bot goed kunnen helpen (mid was constant dood of gepushed). Heel de game bij kunnen blijven, maar team liep te ver achter en beetje bij beetje werd onze Nexus gepushed. Enige grote gemaakte fout was dat ik Rammus onze 2e blue liet pakken en ook door hem gekilled werd.
[
Voor 4% gewijzigd door
SaphuA op 07-01-2012 16:57
]