[PC] League of Legends - Deel 5 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 60 ... 79 Laatste
Acties:
  • 150.531 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ydegart
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 07-04 11:41
cool, die kijk ik wel :)

Modern technology has its origins in an altogether non-practical search for useless knowledge.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swanfield
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 23-06 13:57
Misschien omdat ik op mijn werk zit maar ik zie niks :)

Je hoeft niet goed te zijn om de beste te zijn, zolang je maar beter bent dan de rest || Het is niet belangrijk om te winnen, maar het is het enige dat telt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Drunk3nD3m0n
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 03-04-2015
speedzor = the underdog PRO !

YEEEAAAAHHHHHH 8)

een nieuw motto voor speedzor : Without speedzor the pro's would lose the game :*)

[ Voor 44% gewijzigd door Drunk3nD3m0n op 06-01-2012 13:39 ]

Beep Boop son ... Beep Boop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Diange
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 13-09 16:07
Pff, kan op me werk geen filmpjes kijken ze blocken alles -_-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swanfield
Diange schreef op vrijdag 06 januari 2012 @ 13:42:
Pff, kan op me werk geen filmpjes kijken ze blocken alles -_-
Nou kon hem zien maar effe afgezet :p Denk niet dat ze dat tof vinden hier ondanks dat het vrijdag is :)
Speedzor was aardig bezig geloof ik ;)

Je hoeft niet goed te zijn om de beste te zijn, zolang je maar beter bent dan de rest || Het is niet belangrijk om te winnen, maar het is het enige dat telt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• broc85
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 08-09 17:24
Niet slecht Speedzor. Denk toch echt dat jij ook zelf moet gaan streamen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• axel101
  • Laatst online: 06-05-2021
oei lekker speedzor :D
Voor degene op werk: speedzor(soraka) wicked (riven) op bot tegen graves en taric. Moaki komt ganken, uiteindelijk halen ze er 3 kills uit (en 1 death van wicked) met een double kill van speedzor :D

League of Legends EUW: IBullit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swanfield
axel101 schreef op vrijdag 06 januari 2012 @ 13:51:
Voor degene op werk: speedzor(soraka) wicked (riven) op bot tegen graves en taric. Moaki komt ganken, uiteindelijk halen ze er 3 kills uit (en 1 death van wicked) met een double kill van speedzor :D
Nice! :) Soraka heb ik ook als champ, misschien dat ik die toch ook maar een tweede kans gaat bieden als support :) Is effe een goede build zoeken *kuch* kijkt speedzor aan *kuch* en dan maar eens pingelen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ydegart
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 07-04 11:41
alvast een vraag voor Speedzor:

Waarom focussen jullie telkens Taric, en niet Graves??

Modern technology has its origins in an altogether non-practical search for useless knowledge.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gropah
  • Registratie: December 2007
  • Niet online

Gropah

Admin Softe Goederen

Oompa-Loompa 💩

Nou, wickd houd van je speedzor :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Diange
Ik denk dat taric zijn heal + stun vervelender zijn in team fights and graves zijn attacks

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Lekker bezig Speedzor! Wickd zegt dat je perfect speelt lekker man.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

lol speedzor.

wickd: soraka i love you, even if you steal all kills i love you^^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• broc85
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 08-09 17:24
Je hebt iemand overtuigd speedzor, Wickd: "I love this Soraka man, even though she steals all the kills I still love her!"

edit: ik geloof niet dat ik de enige ben die dat was opgevallen ;)

[ Voor 22% gewijzigd door broc85 op 06-01-2012 13:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik wou dat ik met Wickd enzo kon spelen:P kom ik aan met met 1500 elo na 250 rankeds:P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Drunk3nD3m0n
jah waar is de speedzor fan-shop ?
ik wil een t-shirt :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeffroiscool
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 26-04-2024
Rofl, Speedzor word helemaal ondergespamt met fans xD

Edit: CLG member: Real Soraka man, takes all the kills. (In hun IRC chat xD)

[ Voor 43% gewijzigd door Jeffroiscool op 06-01-2012 14:00 ]

League of Legends [Last Updated 22-08-2012]: [EUW] Jeffro (Now:Silver, S1:Bronze), RankedSolo5x5: 1502 [120W/106L], Dominion: 84W, TT: 3W, Normal: 504W

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• speedzor
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 01-02-2014
axel101 schreef op vrijdag 06 januari 2012 @ 13:51:
Wickd was daar niet gestorven! Tenzij dat je die gank bedoelt waar ryze ook bijkwam, maar daar was het een 4 voor 1 exchange denk ik.

@Rest: Was wel ff verbaasd :P Op m'n laptop zag k jullie berichten binnenlopen en ingame werd k door iemand pm'd dat hij dat zei! Het begin van de professionele carriere, opgemerkt worden door een pro ;)

Streaming History

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deefje85
  • Laatst online: 05-10-2024
Drunk3nD3m0n schreef op vrijdag 06 januari 2012 @ 13:59:
jah waar is de speedzor fan-shop ?
ik wil een t-shirt :D
Hebben ze ook onderbroeken?? 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeffroiscool
speedzor schreef op vrijdag 06 januari 2012 @ 14:03:
[...]

Wickd was daar niet gestorven! Tenzij dat je die gank bedoelt waar ryze ook bijkwam, maar daar was het een 4 voor 1 exchange denk ik.

@Rest: Was wel ff verbaasd :P Op m'n laptop zag k jullie berichten binnenlopen en ingame werd k door iemand pm'd dat hij dat zei! Het begin van de professionele carriere, opgemerkt worden door een pro ;)
Ik wou dat ik professioneel LoL'er kon worden :(
Te veel werk atm om m'n rank omhoog te werken...

M'n guide is een beetje begraven door Speedzor fanboys dus nog een keertje als iemand hem nog wilt zien :)

http://www.solomid.net/gu...s.php?g=14175&me=9790&v=1 Trundle Solo Top ;)

[ Voor 14% gewijzigd door Jeffroiscool op 06-01-2012 14:06 ]

League of Legends [Last Updated 22-08-2012]: [EUW] Jeffro (Now:Silver, S1:Bronze), RankedSolo5x5: 1502 [120W/106L], Dominion: 84W, TT: 3W, Normal: 504W

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Azaruc
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 29-07-2024
Ik zit op dit moment op m'n werk (met een redelijk filter op alles wat met games te maken heeft ^^ ). Kan ik de stream van Wickd en Speedzor vanavond nog ergens terugzien?

D3 Profile

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swanfield
Word nog wat zo met de GoT fan base :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

speedzor schreef op vrijdag 06 januari 2012 @ 14:03:
[...]

En beginnen streamen ! Zeg tegen je ouders dat je moet van wicked ;)

@ hierboven: je kan die herbekijken als speedzor de replay ergens online plaatst of wicked.

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 06-01-2012 14:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• speedzor
Azaruc schreef op vrijdag 06 januari 2012 @ 14:09:
Ik zit op dit moment op m'n werk (met een redelijk filter op alles wat met games te maken heeft ^^ ). Kan ik de stream van Wickd en Speedzor vanavond nog ergens terugzien?
Een vriend van me vroeg net om de replay omdat hij het gemist had, ik zal zo meteen deze post editen met de replay :)

Edit:
http://www.2shared.com/fi...eedzor_-_Soraka__11_.html

[ Voor 8% gewijzigd door speedzor op 06-01-2012 14:17 ]

Streaming History

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

speedzor schreef op vrijdag 06 januari 2012 @ 14:15:
[...]

Een vriend van me vroeg net om de replay omdat hij het gemist had, ik zal zo meteen deze post editen met de replay :)

Edit:
http://www.2shared.com/fi...eedzor_-_Soraka__11_.html
Thanks! Zat zelf ook net in een potje lol, dus wil em nog wel ff terug kunnen zien :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Diange
Ik kijk de replay vanaaf wel als ik van werk kom, dan kan ik zien hoe je als support moet spelen. Enige rollen die ik nooit heb gedaan zijn support en jungle

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ben aan het kijken naar de replay en heb een vraagje.

Op 8 minuten ga je terug en koop je het healt regen component van philo. Vaak zit ik op dat punt te twijfelen tussen een aantal extra wards en dit item en neem vaak wards. Is dit afhankelijk van de situatie of zou je aanraden telkens voor de regrowth te gaan?

Mocht ik nog vragen hebben zal ik ze terug in deze post zetten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• speedzor
Verwijderd schreef op vrijdag 06 januari 2012 @ 14:37:
Ben aan het kijken naar de replay en heb een vraagje.

Op 8 minuten ga je terug en koop je het healt regen component van philo. Vaak zit ik op dat punt te twijfelen tussen een aantal extra wards en dit item en neem vaak wards. Is dit afhankelijk van de situatie of zou je aanraden telkens voor de regrowth te gaan?

Mocht ik nog vragen hebben zal ik ze terug in deze post zetten
Ik zou zo goed als altijd voor de Regrowth Pendant gaan, het zorgt ervoor dat de laning zelf een heel stuk makkelijker gaat en ik ben dan veel dichter bij mijn eerste g/10.
Ik denk dat ik nog geld genoeg had voor 1 ward, nee? Dat is meer dan genoeg tijd om daarna nog snel even terug te gaan voor een volledige g/10 en wat wards erbij te halen.

Ik had ook CV waardoor ik om de zoveel tijd mijn eigen bot brush kon cv'en en ons zo veilig houden, en als support kun je goed op de map letten, zien waar hun jungler zich bevindt (Top aan het ganken? Voorbij een ward in mid? Zie ik hem recallen?) en zo inschatten waar en wanneer hij naar mijn lane zou komen.

Streaming History

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

speedzor schreef op vrijdag 06 januari 2012 @ 14:42:
[...]

Ik zou zo goed als altijd voor de Regrowth Pendant gaan, het zorgt ervoor dat de laning zelf een heel stuk makkelijker gaat en ik ben dan veel dichter bij mijn eerste g/10.
Ik denk dat ik nog geld genoeg had voor 1 ward, nee? Dat is meer dan genoeg tijd om daarna nog snel even terug te gaan voor een volledige g/10 en wat wards erbij te halen.
Inderdaad je had 1 ward mee dacht ik. Ze moeten dringend een terugspoel functie in lol replay integreren.

Ik had daar 2 purple wards meegenomen om eentje bij dragon te zetten. Meestal wacht ik zelf tot ik rond de 700 gold heb om philo direct af te maken en een ward maar misschien moet ik zo lang niet wachten altijd.

Verder geen vragen, propere game. Heb wat opgestoken van je positioning alvast en sommige mechanics (bvb silence & direct banana erop). Speelde haar het minst van alle support maar dat zal zeker veranderen.

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 06-01-2012 14:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xanaroth
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 06-06 18:07
Jeffroiscool schreef op vrijdag 06 januari 2012 @ 14:05:
[...]

M'n guide is een beetje begraven door Speedzor fanboys dus nog een keertje als iemand hem nog wilt zien :)

http://www.solomid.net/gu...s.php?g=14175&me=9790&v=1 Trundle Solo Top ;)
De wits end snap ik niet helemaal. Het helpt je Rabid Bite niet en werkt niet tegen turrets. Dus 2k enkel voor paar champions en early game minions.
Ik zou dan eerder gaan voor een Guinsoo's rageblade. Full stack 32% attack speed (wits end beter) en 35 damage per hit (wits end beter). Echter schaalt de 35 AD wel op je Rabid Bite en heb je ook 93 AP voor je ult's lifesteal en werkt AD wel op turrets bij neermeppen.

Of denk aan Sword of the divine (proc werkt wel op turrets). Die 30 Armor Penetration active is ook leuk early game, schaalt ook weer wel met Rabit Bite.

Of wil je ook de MR (blijkt niet uit item keuze motivatie)?

Voor de rest is je offensieve setup wel heel erg defensief met frozen mallet/atma's. Dat is een 80AD/18% crit met verder health/armor. Bij offensief zou ik eerder denken aan een Phantom Dancer aangezien je toch aan Trinity hebt (heeft zelfde proc als mallet op 25% kans, dus genoeg AS en ze zijn ook slowed) en misschien iets van BT of BC.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeffroiscool
Myrdreon schreef op vrijdag 06 januari 2012 @ 15:00:
[...]

De wits end snap ik niet helemaal. Het helpt je Rabid Bite niet en werkt niet tegen turrets. Dus 2k enkel voor paar champions en early game minions.
Ik zou dan eerder gaan voor een Guinsoo's rageblade. Full stack 32% attack speed (wits end beter) en 35 damage per hit (wits end beter). Echter schaalt de 35 AD wel op je Rabid Bite en heb je ook 93 AP voor je ult's lifesteal en werkt AD wel op turrets bij neermeppen.

Of denk aan Sword of the divine (proc werkt wel op turrets). Die 30 Armor Penetration active is ook leuk early game, schaalt ook weer wel met Rabit Bite.

Of wil je ook de MR (blijkt niet uit item keuze motivatie)?

Voor de rest is je offensieve setup wel heel erg defensief met frozen mallet/atma's. Dat is een 80AD/18% crit met verder health/armor. Bij offensief zou ik eerder denken aan een Phantom Dancer aangezien je toch aan Trinity hebt (heeft zelfde proc als mallet op 25% kans, dus genoeg AS en ze zijn ook slowed) en misschien iets van BT of BC.
Wit's End zorgt ervoor dat je niet alleen vroeg Tanky bent maar verzekerd early game ook dat je Phage/Trinity Force Procced.
Ookal werkt je Rabid Bite niet op towers je nog wel aardige damage hiermee en push je towers als een malle.

Ook gebruik je Trundle als een counter tegen de meeste Solo Top bruisers. Deze zullen armor stacken terwijl je Wit's End ervoor zorgt dat je er magic damage bovenop doet.

M'n offensieve setup blijft alsnog defensief ja, ik speel Trundle als iemand die gewoon overal in kan rennen en ervoor zorgt dat je mensen neerhaalt. Een offtank is altijd nog beter als een Glass Cannon ;) En HP scaled goed met je ult. Black Cleaver is inderdaad wel een optie maar niet 1 die je snel zal maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• speedzor
Jeffroiscool schreef op vrijdag 06 januari 2012 @ 15:09:
[...]

Wit's End zorgt ervoor dat je niet alleen vroeg Tanky bent maar verzekerd early game ook dat je Phage/Trinity Force Procced.
Ookal werkt je Rabid Bite niet op towers je nog wel aardige damage hiermee en push je towers als een malle.

Ook gebruik je Trundle als een counter tegen de meeste Solo Top bruisers. Deze zullen armor stacken terwijl je Wit's End ervoor zorgt dat je er magic damage bovenop doet.

M'n offensieve setup blijft alsnog defensief ja, ik speel Trundle als iemand die gewoon overal in kan rennen en ervoor zorgt dat je mensen neerhaalt. Een offtank is altijd nog beter als een Glass Cannon ;) En HP scaled goed met je ult. Black Cleaver is inderdaad wel een optie maar niet 1 die je snel zal maken.
Ik vind de builds wel goed, als Trundle moet je eenmaal midden in het vijandelijke team lopen en dan heb je toch sowieso een hoop defensieve stats nodig.
Goeie builds enzo, geupvoted uiteraard :)

Streaming History

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeffroiscool
speedzor schreef op vrijdag 06 januari 2012 @ 15:13:
[...]

Ik vind de builds wel goed, als Trundle moet je eenmaal midden in het vijandelijke team lopen en dan heb je toch sowieso een hoop defensieve stats nodig.
Als onze 1800+ speler het zegt moet het wel goed zijn hehe :D

Bedankt voor de upvote :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Drunk3nD3m0n
natuurlijk ook een upvote gedaan voor onze jeffro

misschien toch nog een notitie toevoegen om deze build niet uit te testen zonder geluid :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeffroiscool
Drunk3nD3m0n schreef op vrijdag 06 januari 2012 @ 15:16:
natuurlijk ook een upvote gedaan voor onze jeffro

misschien toch nog een notitie toevoegen om deze build niet uit te testen zonder geluid :+
Fuuuuu xD

Had ook geen Jax verwacht op top (die 4 stuns in 4 seconden wist te doen). Dan had ik begonnen met een Doran's Shield en had ik gewoon de lane geprobeerd te freezen :/

Edit: Bleh, hele Frozen Mallet VS Triforce discussie @ DD forums :-(

[ Voor 7% gewijzigd door Jeffroiscool op 06-01-2012 15:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swanfield
speedzor schreef op vrijdag 06 januari 2012 @ 15:13:
[...]

Over build gesproken ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeX
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 18-07 12:20

DeX

Vraagjes over GP solo top (enige champ waarmee ik iets weet te bereiken de laatste tijd). Ik build zo:
- Brawlers + 2 pots
- Avarice Blade + boots
- Sheen (vanaf nu kan ik pushen)
- Boots --> lucidity
- Sheen -> trinity force
- Infinity edge
- Phantom dancer
- Bloodthirster

Hiermee haal ik vs non-armor champs ontzettend hoge scores. Na een paar potjes echt op een GP wolk gezeten te hebben (L-L-L-Legendary!!!) kwam ik vs Tryndamere solo top. En dat was eigenlijk het einde van mijn GP winstreak. Mijn Q kwam nergens doorheen, zelfs niet na mijn Sheen/triforce E/Q combo (die vaak ontzettend hard crit). Ik bleef maar Q gebruiken op hem, maar dat werkt niet. Vervolgens Q gebruiken om te farmen, maar hij kon me steeds wegdrukken.

Hetzelfde probleem heb ik met Garen, alleen die kan me meestal niet aan, maar kan me garm aardig denyen.

Tips/builds hiervoor?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wravburn
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 07-03 13:28
Normaal heb ik voor runes

Red; ArP
Yellow; mana regen
Blue; magic res
Quint: AD

als ik denk dat ik tegen Garen/Trynd/Rene ga, doe ik stiekem m'n jungle runes, die zijn hetzelfde behalve armor ipv mana regen.

Daarnaast ga ik

->cloth + 5pots (normaliter doe ik boots+3 pots) en rush ik ->wriggles.
-> Phage
-> Ionian boots

->Chain vest -> Atma's
->Triforce afmaken
->Warmog's
->Infinity Edge
(->Bloodthirster van Wriggles)

is wat ik vrijwel altijd doe tegen trynd/garen/rene. En farmen. Als je een degelijke jungler hebt, die ook redelijk kan ganken, kun je wel harrassen. Anders moet je gewoon focusen op farm en je W iets meer levellen voor meer sustain. Ik heb altijd tp+flash dus dan ga ik maar iets vaker terug naar base als het slecht gaat. Je bent gangplank, dus met je ulti heb je meer invloed op de rest van je spel in je eigen lane dan je tegenstander. Gelijkspel = winst!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LikeAKing
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 12-08-2024
Welke high elo spelers streamen regelmatig jungle skarner? kan ik er ff wat van leren :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DeX schreef op vrijdag 06 januari 2012 @ 15:54:
Vraagjes over GP solo top (enige champ waarmee ik iets weet te bereiken de laatste tijd). Ik build zo:
- Brawlers + 2 pots
- Avarice Blade + boots
- Sheen (vanaf nu kan ik pushen)
- Boots --> lucidity
- Sheen -> trinity force
- Infinity edge
- Phantom dancer
- Bloodthirster

Hiermee haal ik vs non-armor champs ontzettend hoge scores. Na een paar potjes echt op een GP wolk gezeten te hebben (L-L-L-Legendary!!!) kwam ik vs Tryndamere solo top. En dat was eigenlijk het einde van mijn GP winstreak. Mijn Q kwam nergens doorheen, zelfs niet na mijn Sheen/triforce E/Q combo (die vaak ontzettend hard crit). Ik bleef maar Q gebruiken op hem, maar dat werkt niet. Vervolgens Q gebruiken om te farmen, maar hij kon me steeds wegdrukken.

Hetzelfde probleem heb ik met Garen, alleen die kan me meestal niet aan, maar kan me garm aardig denyen.

Tips/builds hiervoor?
Wat je moet doen met gp top tegen garen tryn of renekton is beginnenmet dorans shield en q, ignite nemen en gelijk op level 1 all in gaan q auto q auto ignite is guaranteed kill dankzij je passive. Anders zijn ze op zijn minst heel low, daarna kan je ze lekker denien. Ik vind averice ook niet echt een goed eerste item geeft je helemaal geen stats die je nodig hebt. Geen sustain of armor wat toch wel nodig is top.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lapeno
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 24-09 21:21
LikeAKing schreef op vrijdag 06 januari 2012 @ 16:17:
Welke high elo spelers streamen regelmatig jungle skarner? kan ik er ff wat van leren :P
snoopeh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LikeAKing
Danku

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Danh dinh saintvicious theoddone

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• speedzor
Speedzor (Annie) vs SK Ocelote (Ahri) in midlane in enkele minuten!

Streaming History

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cloud
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 17-09 10:39

Cloud

FP ProMod

Ex-moderatie mobster

speedzor schreef op vrijdag 06 januari 2012 @ 16:21:
Speedzor (Annie) vs SK Ocelote (Ahri) in midlane in enkele minuten!
Jij baas! Bekende LoL-er :P Gelukkig is het vrijdagmiddag en kan ik wel even een streampje aanzetten :+

Hebben jullie ook dat als je het woord 'lol' ziet, dat je dat dan in je hoofd uitspreekt op de manier waarop Wickd dat altijd doet? :/

Never attribute to malice that which can be adequately explained by stupidity. - Robert J. Hanlon
60% of the time, it works all the time. - Brian Fantana

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LikeAKing
Ik zie je :-) 5000 viewers van sk ocelotes stream

Edit: Malphite gank, haha pro ahri.

[ Voor 86% gewijzigd door LikeAKing op 06-01-2012 16:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• speedzor
Stoppen met kijken! Ik word omver geblazen..

Streaming History

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LikeAKing
Feed niet zo :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tja ocelotte heeft gisteren TSM nog gedquadrakilled dus lijkt me ook wat hoog gegrepen :P.
Maar snap niet dat hij ook maar 1900 elo is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LikeAKing
Was een grapje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
speedzor schreef op vrijdag 06 januari 2012 @ 16:35:
Stoppen met kijken! Ik word omver geblazen..
haha ik zie het. Gaat niet heel best. Gewoon defensief spelen, bij je team blijven en kijken of je nog een AoE-stun op een lekker moment eruit kan krijgen. MEer kun je niet doen momenteel.

Vicariously I live while the whole world dies

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vicarious schreef op vrijdag 06 januari 2012 @ 16:40:
haha ik zie het. Gaat niet heel best. Gewoon defensief spelen, bij je team blijven en kijken of je nog een AoE-stun op een lekker moment eruit kan krijgen. MEer kun je niet doen momenteel.
Max lvl je Q als eerst en annie is weer back! :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cloud

Cloud

FP ProMod

Ex-moderatie mobster

Oce kreeg vroeg voordeel door die drie ganks van Malphite. Maokai kwam pas ganken nadat Oce al 3 kills had; beetje aan de late kant.

Never attribute to malice that which can be adequately explained by stupidity. - Robert J. Hanlon

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AJ1815
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 15-08-2021
Hebben jullie speedzors stream voor mij?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
SPEEDZOR KILLING SPREE! http://www.solomid.net/livestream.php?s=59

edit: RAMPAGE!

[ Voor 11% gewijzigd door Vicarious op 06-01-2012 16:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cloud

Cloud

FP ProMod

Ex-moderatie mobster

Ze lijken het herpakt te hebben inderdaad, dat was een goede fight daar bij dragon. Die root van Maokai + Annie is gewoon dodelijk. Oce kon vanaf moment van root niets meer doen totdat hij dood was. :)

offtopic:
Dit wordt wel een beetje slowchat-achtig, maar gezien de omstandigheden geef ik toestemming! O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LikeAKing
Cloud schreef op vrijdag 06 januari 2012 @ 16:48:
Ze lijken het herpakt te hebben inderdaad, dat was een goede fight daar bij dragon. Die root van Maokai + Annie is gewoon dodelijk. Oce kon vanaf moment van root niets meer doen totdat hij dood was. :)

offtopic:
Dit wordt wel een beetje slowchat-achtig, maar gezien de omstandigheden geef ik toestemming! O-)
hij ook nog: Wat de fuck :l
is ahri meer een eralygamer of lategamer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Die blitz is wel ideaal wanneer de tegenstander aan het nashorren is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wauw die blitz is echt goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cloud

Cloud

FP ProMod

Ex-moderatie mobster

Misschien moet ik mijn mening over Blitz support bijstellen, want deze kerel land vrijwel elke grab die ik tot nu toe gezien heb :o

De game is nu spannend geworden :)

Helaas toch verloren :(

[ Voor 9% gewijzigd door Cloud op 06-01-2012 16:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wie wint er -,-. in welke team zit blitz? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LikeAKing
Speedzor heeft verloren :+ wel goed gedaan hoor

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Oce doet nu net als speedzor meteen "play again" dus misschien komen ze weer bij elkaar ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LikeAKing
Maar, is dit op NA server?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeffroiscool
Nope, EU

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• speedzor
En we zijn verloren :(
Ahri is veel te sterk, ik kon geen enkel moment in de buurt komen van hoor. En die early ganks van Malphite hebben me zo ver achtergezet dat ik daarna niet veel meer kon doen.
Ocelote zit toch nog wat boven m'n niveau ;)

Streaming History

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cloud

Cloud

FP ProMod

Ex-moderatie mobster

Die mobiliteit van Ahri is gewoon gruwelijk in combinatie met haar damage bij een kleine voorsprong. Oce zei dat ze volgende patch generfd gaat worden. De vraag is natuurlijk hoeveel ;)

Toch naar omstandigheden goed gespeeld speedzor. Je zit nu niet bij hem in de game?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LikeAKing
speedzor schreef op vrijdag 06 januari 2012 @ 17:01:
En we zijn verloren :(
Ahri is veel te sterk, ik kon geen enkel moment in de buurt komen van hoor. En die early ganks van Malphite hebben me zo ver achtergezet dat ik daarna niet veel meer kon doen.
Ocelote zit toch nog wat boven m'n niveau ;)
Maar Ahri = net zulke harde nuke als Annie + betere kite + betere mobility.
Valt niet tegen op te gaan, de oude ap carry's zijn echt puur ap carry's, die deze dagen uit komen zijn meer ap carry assassins

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• speedzor
Cloud schreef op vrijdag 06 januari 2012 @ 17:02:
Die mobiliteit van Ahri is gewoon gruwelijk in combinatie met haar damage bij een kleine voorsprong. Oce zei dat ze volgende patch generfd gaat worden. De vraag is natuurlijk hoeveel ;)

Toch naar omstandigheden goed gespeeld speedzor. Je zit nu niet bij hem in de game?
Nope, nu met de laatste picks van die match als firstpicks, dus een range lager. Die blitzcrank speelt opnieuw blitz, maar dan bij de tegenstander :(

Streaming History

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Post anders ff bij het loadscreen bij welke bekende streamer je nu zit. Nu streamen o.a.:
- Wickd
- Oce
- Guardsman Bob
- Froggen
- Nyph

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LikeAKing
Waarom een ahri nerf, nerf tanky dpsers eens.. :L

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

LikeAKing schreef op vrijdag 06 januari 2012 @ 17:05:
Waarom een ahri nerf, nerf tanky dpsers eens.. :L
Ja inderdaad man als er 1 ap mid veel te sterk is doet riot er inderdaad beter aan om dat te negeren en een hele groep andere champs te nerfen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LikeAKing
Verwijderd schreef op vrijdag 06 januari 2012 @ 17:07:
[...]

Ja inderdaad man als er 1 ap mid veel te sterk is doet riot er inderdaad beter aan om dat te negeren en een hele groep andere champs te nerfen.
sarcasme? ehm, ap is niet zo gevaarlijk late game, waarin tanky dpsers juist meer domineren.
Ahri is niet echt te sterk

[ Voor 3% gewijzigd door LikeAKing op 06-01-2012 17:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

LikeAKing schreef op vrijdag 06 januari 2012 @ 17:08:
[...]

sarcasme? ehm, ap is niet zo gevaarlijk late game, waarin tanky dpsers juist meer domineren.
Je bedoeld ranged ad, bruisers worden nogal snel gekilled lategame.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LikeAKing
Verwijderd schreef op vrijdag 06 januari 2012 @ 17:10:
[...]

Je bedoeld ranged ad, bruisers worden nogal snel gekilled lategame.
Welke dan? Caitlyn/Ashe, nooit problemen mee als ik ze in 2 seconde weg heb met Lee Sin.
Alleen Kogmaw's lategame is ziek :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

LikeAKing schreef op vrijdag 06 januari 2012 @ 17:11:
[...]

Welke dan? Caitlyn/Ashe, nooit problemen mee als ik ze in 2 seconde weg heb met Lee Sin.
Alleen Kogmaw's lategame is ziek :+
Lee Sin is lategame niks waard daarmee ga je echt geen carry killen.
Maargoed ik ga denk ik geen discussie met jou starten want je moet je nog even verdiepen in de basics van het spel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cloud

Cloud

FP ProMod

Ex-moderatie mobster

Huh? Is dat niet precies andersom? :?

De meest AP carries instagibben andere AP/AD carries in de lategame. En Tanky DPS is vrijwel altijd single target damage, waar AP veel AoE/Multitarget damage kent. Dat die carries makkelijker dood te krijgen zijn doet daar niets af, als je niet oplet leggen ze in no-time je team om.

En Graves/Sivir worden op dit moment beschouwd als de sterkste ranged AD carries.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LikeAKing
Verwijderd schreef op vrijdag 06 januari 2012 @ 17:12:
[...]

Lee Sin is lategame niks waard daarmee ga je echt geen carry killen.
Maargoed ik ga denk ik geen discussie met jou starten want je moet je nog even verdiepen in de basics van het spel.
ik heb 1x ranked gespeeld, defeat vanwege de leaver, maar de match duurde 40 minuten en ik stond toch echt 24/7/11 ofzo. Lee sin is een assassin, die kunnen makkelijk een carry 1v1en.
Skarner was ik ook (normal game), 300 attack damage, 1.4 attack speed, 3k hp, 260 armor. Daar pak je een carry echt wel mee hoor.

@boven: ik heb geen van beiden nog echt zien domineren in mijn normal games :)

[ Voor 12% gewijzigd door LikeAKing op 06-01-2012 17:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

LikeAKing schreef op vrijdag 06 januari 2012 @ 17:14:
[...]

ik heb 1x ranked gespeeld, defeat vanwege de leaver, maar de match duurde 40 minuten en ik stond toch echt 24/7/11 ofzo. Lee sin is een assassin, die kunnen makkelijk een carry 1v1en.
Skarner was ik ook (normal game), 300 attack damage, 1.4 attack speed, 3k hp, 260 armor. Daar pak je een carry echt wel mee hoor.
carry is ranged jij bent melee gg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LikeAKing
Verwijderd schreef op vrijdag 06 januari 2012 @ 17:16:
[...]

carry is ranged jij bent melee gg
Q-Q met lee sin en je bent er > attack speed debuff. gg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Cloud schreef op vrijdag 06 januari 2012 @ 17:12:
Huh? Is dat niet precies andersom? :?

De meest AP carries instagibben andere AP/AD carries in de lategame. En Tanky DPS is vrijwel altijd single target damage, waar AP veel AoE/Multitarget damage kent. Dat die carries makkelijker dood te krijgen zijn doet daar niets af, als je niet oplet leggen ze in no-time je team om.

En Graves/Sivir worden op dit moment beschouwd als de sterkste ranged AD carries.
Kog'Maw hoort er nog steeds bij hoor ^^ al zie je hem de laatste tijd erg weinig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

LikeAKing schreef op vrijdag 06 januari 2012 @ 17:17:
[...]

Net was je nog skarner, en anyway met een beetje positionering kan jij een ranged carry nooit hitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cloud

Cloud

FP ProMod

Ex-moderatie mobster

LikeAKing schreef op vrijdag 06 januari 2012 @ 17:14:
[...]

@boven: ik heb geen van beiden nog echt zien domineren in mijn normal games :)
Nu wil ik niet lullig doen, maar dan heb je blijkbaar nog nooit met een goede ranged ad speler gespeeld. Dat kan bijna niet anders. Een goede ad carry met een paar kills en wat farm is naast misschien een even gevuld ap carry, het gevaarlijkste wat in de game zit.
LikeAKing schreef op vrijdag 06 januari 2012 @ 17:17:
[...]

Een Lee Sin kan mij als ranged ad, tenzij ik in de jungle overvallen wordt, niet raken met zijn Q. Ik ben niet zo dom dat ik vooraan ga staan. Geldt hetzelfde voor Skarner, dan sta ik niet vooraan en zelfs niet in het midden van mijn team. Maar achteraan. Net zolang totdat hij z'n ult gebruikt. Zoals Ronddraai hierboven ook al zegt; positionering is alles.
Verwijderd schreef op vrijdag 06 januari 2012 @ 17:17:
[...]

Kog'Maw hoort er nog steeds bij hoor ^^ al zie je hem de laatste tijd erg weinig.
Erg weinig inderdaad maar hij is nog steeds geliefd, dat klopt :)

[ Voor 7% gewijzigd door Cloud op 06-01-2012 17:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LikeAKing
Lol, die reactie vermogen heb ik dus echt niet. ik hit altijd iemand met Q, en zij mij ook. Als je daar vet op let speel je waarschijnlijk wat ingespannen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cloud

Cloud

FP ProMod

Ex-moderatie mobster

LikeAKing schreef op vrijdag 06 januari 2012 @ 17:23:
Lol, die reactie vermogen heb ik dus echt niet. ik hit altijd iemand met Q, en zij mij ook. Als je daar vet op let speel je waarschijnlijk wat ingespannen. :)
Positionering is dan ook het allermoeilijkste aan het spelen van ranged ad carries. Als je in een teamfight niet op de juiste plaats staat ben je geheel nutteloos. En ja dat betekent dat je constant bezig bent met nadenken over je positie en de positie van de tegenpartij en hun skills.

Ga maar eens als ad carry op de botlane tegen een Blitz spelen; dat is zweten! Maar als je het enigszins goed doet kun je de meeste grabs vermijden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LikeAKing
Cloud schreef op vrijdag 06 januari 2012 @ 17:24:
[...]

Positionering is dan ook het allermoeilijkste aan het spelen van ranged ad carries. Als je in een teamfight niet op de juiste plaats staat ben je geheel nutteloos. En ja dat betekent dat je constant bezig bent met nadenken over je positie en de positie van de tegenpartij en hun skills.

Ga maar eens als ad carry op de botlane tegen een Blitz spelen; dat is zweten! Maar als je het enigszins goed doet kun je de meeste grabs vermijden :)
Dan moet ik eerst even een leuk ranked team zien te regelen, maar ik wou me meer verdiepen in jungle udyr of jungle skarner :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 06 januari 2012 @ 17:17:
[...]

Wat dacht je van vayne? wordt solo que als sterkste pick gezien

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 06 januari 2012 @ 17:31:
[...]

Wat dacht je van vayne? wordt solo que als sterkste pick gezien
Sivir en graves verslaan vayne beide heel hard in lane dus dan lijkt me eerder dat graves de sterkste is.
De zwakste is in ieder geval ook makkelijk dat zijn ez en mf. Cait begint ook een beetje uit te raken gezien ze de meeste carrys niet echt genoeg meer kan denyen om het verschil in mid en endgame damage goed te maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gideon_92
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 18-09 18:25
LikeAKing schreef op vrijdag 06 januari 2012 @ 16:17:
CLG Snoopeh, TSM TheOddOne (beter bekend atm als de TrashOne) en af en toe Dan Dinh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoe komt het dat de solo matchmaking zo lang duurt bij mij? Er staat approx 17 seconden en we zijn weer 3 minuten verder. En zo gaat het de hele tijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damien
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 23-08 13:05
Woehoe! Mijn eerste pentakill ooit op Vayne. Nice adrenaline boost :P

A wise man can learn more from his enemies than a fool from his friends.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djengizz
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online
Verwijderd schreef op vrijdag 06 januari 2012 @ 17:44:
De zwakste is in ieder geval ook makkelijk dat zijn ez en mf.
Blijkbaar domineert ez de chinese server wat ik eigenlijk niet zo vreemd vind. Speelstijl / meta zal hier ook wel meespelen.

Imo nog steeds een hele sterke pick met een prima poke en mobility. Zeker niet de zwakste AD carry.

edit:

Er is geen sterkste ad carry, alles is situationeel en afhankelijk van team comp, support en laning tegenstander.

[ Voor 14% gewijzigd door djengizz op 06-01-2012 18:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jasper 99
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 06:56
Wat is dit verhaal over ahri op? Vind ik echt totaal niet, leuke unit maar scaled niet echt heel hard en kan gemakkelijk geraped worden. Alleen op level 6 moet je een beetje oppassen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koekwaus21
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 20-09 14:04
Jasper 99 schreef op vrijdag 06 januari 2012 @ 18:25:
Wat is dit verhaal over ahri op? Vind ik echt totaal niet, leuke unit maar scaled niet echt heel hard en kan gemakkelijk geraped worden. Alleen op level 6 moet je een beetje oppassen!
Als je beetje goed farmed is ze zeker wel sterk. Met haar Q doe je True damage (als bal terug gaat). Dat zeker een sterke kant van haar. Verder kan ze der ult in dashen of wegkomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gideon_92
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 18-09 18:25
Ahri is helemaal niet zo op. ik vind viktor alleen erg zwak als je die vergelijkt met andere champs.
Om op Ezreal in te gaan... op NA is hij heel erg zwak. EU is hij wel redelijk goed. En verder is het grappig om anderen zien te ragen op ezreals zwakte

http://www.nerfplz.com/20...mpiled-ezreal-quotes.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jasper 99 schreef op vrijdag 06 januari 2012 @ 18:25:
Zo erg is haar scaling niet, als je je even realiseert dat Q AP > True Damage scaling is.
LikeAKing schreef op vrijdag 06 januari 2012 @ 17:23:
Spijtig dat jij en wie jij bevecht geen skillshots kunnen ontwijken, voor vele anderen is dit normaal. Vraag me toch echt af hoe een Lee Sin mij gaat raken als ik mij achter een tanky persoon positioneer of bij minions in de buurt.
Gideon_92 schreef op vrijdag 06 januari 2012 @ 18:29:
Ahri is helemaal niet zo op. ik vind viktor alleen erg zwak als je die vergelijkt met andere champs.
Om op Ezreal in te gaan... op NA is hij heel erg zwak. EU is hij wel redelijk goed. En verder is het grappig om anderen zien te ragen op ezreals zwakte

http://www.nerfplz.com/20...mpiled-ezreal-quotes.html
De champ zelf is even sterk op beide versies. En tenzij je tournaments speelt, waar teamcomps vrij vaak voorspelbaar/hetzelfde zijn is jouw uitspraak dikke onzin.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fanatic_FS
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 08:13

Fanatic_FS

Rated T for Troll™

Ezreal is ontzettend sterk really door zijn long range poke, zelfde verhaal als cait.

Vayne is juist wat zwakker in lane maar heel sterk lategame omdat ze door haar W heel goed scaled en haar ulti flinke steroids geeft.

[specs]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Fanatic_FS schreef op vrijdag 06 januari 2012 @ 18:40:
Ezreal is ontzettend sterk really door zijn long range poke, zelfde verhaal als cait.

Vayne is juist wat zwakker in lane maar heel sterk lategame omdat ze door haar W heel goed scaled en haar ulti flinke steroids geeft.
Ik zou zeggen dat Ez beste early game AD carry is. Hij moet alleen gewoon of de vijand eruit farmen of veel kills krijgen om dit lategame vol te houden. Ben gisteren met Ezreal gestart na hem gekocht te hebben en een quadra in m'n 2e gameg gescoord. Positioning en Q raken is een must. Also, smartcast of je kunt gelijk wel inpakken met Ezreal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fanatic_FS
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 08:13

Fanatic_FS

Rated T for Troll™

Ezreal is net als Ahri, kun je skillshots raken dan is hij heel sterk, kun je dat niet is hij niks waard.

[specs]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vanmorgen zat Wickd nog op Speedzor elo range (1950) en nu al op 2150 :O
Pagina: 1 ... 60 ... 79 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
In de topicstart is heel veel informatie te vinden. Dus voor zaken als de patchnotes, champion rotation en bijvoorbeeld hoe je in contact kunt komen met andere LoL Tweakers, kun je daar terecht! :)

Voor de slowchatters onder ons is er natuurlijk het chatkanaal in-game (dat veel te rustig is), maar tegenwoordig ook een IRC kanaal!