i get it
Beep Boop son ... Beep Boop
Modern technology has its origins in an altogether non-practical search for useless knowledge.
Ik ben ingeschakeld! Op mn werk!ydegart schreef op donderdag 05 januari 2012 @ 14:44:
eyy speedzor speelt met Guardsman Bob nu
http://www.guardsmanbob.c...+Bob+Main+Stream&id=34046

Vicariously I live while the whole world dies
Ja XP boosts
Natuurlijk niet aan te raden maar het ken
Je hoeft niet goed te zijn om de beste te zijn, zolang je maar beter bent dan de rest || Het is niet belangrijk om te winnen, maar het is het enige dat telt
Sst ik ook
Never attribute to malice that which can be adequately explained by stupidity. - Robert J. Hanlon
60% of the time, it works all the time. - Brian Fantana
Ze kan de lane heel erg domineren, en in soloqueue is de laning phase nog belangrijker dan in premades.Cloud schreef op donderdag 05 januari 2012 @ 14:56:
Sivir is de nieuwe favoriet van Chaox schijnt hetVrij populair op dit moment, maar misschien een beetje 'fotm'. De game waarmee Chaox #1 werd op de NA ladder speelde hij met Sivir.
EDIT:
Morgana miD
[ Voor 16% gewijzigd door Killertjuh op 05-01-2012 15:01 ]
@Vicarious
Klopt inderdaad. Ga haar zelf ook meer spelen als ik als ad carry moet gaan spelen. Die Q range is heerlijk en de nieuwe E is helemaal prachtig.
Never attribute to malice that which can be adequately explained by stupidity. - Robert J. Hanlon
Mijn ervaring is belabberd. Heb volgens mij de echte elo hell. Heb nog geen normaal potje gehad na de 3 wins. Zit nu ergens op 3/11 of 12 en een extreem lage elo. Het gaat ongeveer zo: leave, double leave, troll, fed, fed fed trolls en ga zo maar door.Azaruc schreef op donderdag 05 januari 2012 @ 10:20:
[...]
Definitief? Dus de wedstrijd zal helemaal niet meer plaatsvinden?
Ik ben trouwens wel benieuwd naar jullie ervaring met solo-queuen. Welke rol blijft het meest over? Zelf ben ik nog geen lvl 30 (27 nu) en afgelopen week heb ik een aantal keer draft-pick normals gedaan in plaats van blind-pick. Hierbij werd ik steeds in een rol als jungler 'gedwongen'. Is dit ranked ook zo of is het gewoon toeval dat dit mij een aantal keer achter elkaar overkwam.
Wel 2 terechte verloren. De rest waren geen eerlijke games.
Steam id is ijsie \\ Xbox Live GT: Meneer iCy
Hij speelt op beide, maar op EU is zijn ELO hoger dan op NA.Drunk3nD3m0n schreef op donderdag 05 januari 2012 @ 15:13:
speelt gaurdsman BOB dan op de europese server ?
edit: ACE! Speedzor gaat winnen!
[ Voor 7% gewijzigd door Vicarious op 05-01-2012 15:22 ]

Begin ging maar moeilijk, mede door 3 blue buffs die me ontschoten zijn. Enkele ongelukkige trades mid en top en ik stond al wat achter, goed dat GMB fed raakte en mits wat bescherming de teamfights kon laten draaien. En een Morgana in teamfights is vele malen beter dan een Ahri uiteraard
Sivir is samen met Graves de beste AD carry op dit moment, heel sterk!
Wat kan die jax ragen hé. Aan het eind word hij alleen gepakt op top door jullie 5 en gaat direct janna en tristana de schuld geven lol. Uiteindelijk heb je toch nog een mooie score neer weten te zetten. 4-415 is niet slecht. Je shield/ult hebben goed geholpen.
League of Legends EUW: IBullit
Gratz! En Sivir is, mits enigszins fed, heel behoorlijk in teamfights. Zoveel damage met die bounces en die Q. En je kan jezelf ook nog enigszins beschermen met spellshield.speedzor schreef op donderdag 05 januari 2012 @ 15:37:
En toen was het gedaan
Begin ging maar moeilijk, mede door 3 blue buffs die me ontschoten zijn. Enkele ongelukkige trades mid en top en ik stond al wat achter, goed dat GMB fed raakte en mits wat bescherming de teamfights kon laten draaien. En een Morgana in teamfights is vele malen beter dan een Ahri uiteraard
Sivir is samen met Graves de beste AD carry op dit moment, heel sterk!

Verwijderd
Free report for you^^arcanis schreef op donderdag 05 januari 2012 @ 19:39:
ik denk laat ik weer eens ranked doen wordt ik er om de 3 min uitgegooit, blijkt mijn moeder de router om wat voor rede dan ook gereset te hebben. Hebben we dubbele dphc in het netwerkFree win voor het andere team dus.
Dat is wel klote ja
ik vind Ad carry toch een stuk erger, laat mij maar lekker junglen. Alleen is het soms wel kloten als je 6-0-3 ofzo staat en dan nog verliest.Verwijderd schreef op donderdag 05 januari 2012 @ 19:49:
Junglen is toch wel de k*tste rol in ranked. Als je niet 4-0 staat en elke lane 3x per minuut gank dan begint het al.. En laat ik nu net de laatste 4 matches gejungled te hebben haha. 2-2
Als ik 10-0-0 sta, kan ik zeggen wat ik wil en blijf ik een aardige gast die de waarheid spreek. Ook al gedraag ik mij als een bitch.
Als ik 0-10-0 sta ben ik een eikel, is niks wat ik zeg waar en moet ik een stoppen met feeden.
Zo had ik laatst een score van 4-7-25 als Leona. Ik begon erg slecht (0-4-2) en besloot katerina te feeden die samen met mij in de lane stond (dus mijn medespeler). Doordat ik mij steeds op kon offeren kon katarina binnen no time 12-1-5 staan ofzo.
Op een gegeven moment werd Katarina de hemel in geprezen hoe goed ze wel niet was, echter zagen ze niet dat Katarina, grotendeels door mij, die kills kon pakken. Zo gebruikten wij beiden perfect onze ulti's, mijn stun + kata's ult is awesome.
Deze zelfde domme instelling geldt voor de flames naar jungle speler. Als iemand zijn laan pushed, en pushed, en pushed. Daardoor drie keer dood gaat omdat de tegenstander hem wel ganked is het natuurlijk de schuld van de jungler. WANT WHY DE FUCK KOM JIJ NIET GANKEN ASSHOLE?!?!?!?!
Als iemand bottom pinged dat ze NU een gank willen, terwijl de jungler net top probeert te ganken dan is het de junglers schuld dat ze dood gingen, omdat de jungler er niet was toen ze erin gingen op het moment van pingen. WANT WHY DE FUCK KOM JIJ NIET GANKEN ASSHOLE!?!?!?!
Dit vind ik toch wel jammer, dat men zo kortzichtig is wat dat betreft.
PlayerUnknown's Battleground: TryingDutchman
Ah ja dat gevoel ken ik en daar sluit ik mij een stuk bij aan.Sommige hebben weinig geduld om te spelen. Ze geven inderdaad altijd iemand anders de schuld.Dreanor schreef op donderdag 05 januari 2012 @ 21:13:
Het kutte aan dit spel vind ik vooral dat iedereen enkel naar je score kijkt! Niks anders lijkt uit te maken enkel je hoeveelheid kills tegenover je hoeveelheid deaths. Een enkeling wil nog je assist erbij nemen maar dat is al zeldzaam.
Als ik 10-0-0 sta, kan ik zeggen wat ik wil en blijf ik een aardige gast die de waarheid spreek. Ook al gedraag ik mij als een bitch.
Als ik 0-10-0 sta ben ik een eikel, is niks wat ik zeg waar en moet ik een stoppen met feeden.
Zo had ik laatst een score van 4-7-25 als Leona. Ik begon erg slecht (0-4-2) en besloot katerina te feeden die samen met mij in de lane stond (dus mijn medespeler). Doordat ik mij steeds op kon offeren kon katarina binnen no time 12-1-5 staan ofzo.
Op een gegeven moment werd Katarina de hemel in geprezen hoe goed ze wel niet was, echter zagen ze niet dat Katarina, grotendeels door mij, die kills kon pakken. Zo gebruikten wij beiden perfect onze ulti's, mijn stun + kata's ult is awesome.
Deze zelfde domme instelling geldt voor de flames naar jungle speler. Als iemand zijn laan pushed, en pushed, en pushed. Daardoor drie keer dood gaat omdat de tegenstander hem wel ganked is het natuurlijk de schuld van de jungler. WANT WHY DE FUCK KOM JIJ NIET GANKEN ASSHOLE?!?!?!?!
Als iemand bottom pinged dat ze NU een gank willen, terwijl de jungler net top probeert te ganken dan is het de junglers schuld dat ze dood gingen, omdat de jungler er niet was toen ze erin gingen op het moment van pingen. WANT WHY DE FUCK KOM JIJ NIET GANKEN ASSHOLE!?!?!?!
Dit vind ik toch wel jammer, dat men zo kortzichtig is wat dat betreft.
Probeer daar zo weinig mogelijk naar te luisteren wat ze zeggen.Al heb ik het daar zelf ook moeilijk mee hoor.Veel spelers doen inderdaad niks anders dan sommige spelers verwijten van je bent noobs, kijk naar je score,je items je bent slecht, verwijderd dit spel. en het fijnste is dan. ZE SPELEN ZELF SLECHT.
Voorbeeld: Daarnet ging ik een potje doen.Was er iemand die ging junglen met SONA,die zei van je ik had eerst tryn om te junglen ,maar ben nu support.IK kon mijn spells niet meer verranderen ze zaten gelockt?

OF ze zeggen tegen NIDDA je bent support. Zeg NIDDA: Nee noobs,nidda is wel geen support maar full carry ,nidda speel je niet als support. (ik zie haar als support aan.)
het is wel een leuk spel, de fun moet er wat inblijven en met wat leuke mensen gaat dat wel hoor.
[ Voor 3% gewijzigd door Deefje85 op 05-01-2012 21:23 ]
Ik probeer zo weinig mogelijk deaths the hebben, maar als ik toch doodga, ga ik niet direct een ander beschuldigen maar ga ik denken hoe ik het de volgende keer anders moet aanpakken zodat ik het toch overleef.
Wat ik ook vervelend vind, is dat sommige gewoon pushen en pushen en pushen en aan lvl 10 al het spel gedaan willen hebben. Terwijl als je goed farmed, leuke items kan kopen en aan lvl 18 er vol voor gaat, wat trouwens een stuk leuker is, je soms nog een leuke flame krijgt omdat je NOOB bent want je pushed niet oid.
[ Voor 27% gewijzigd door Death1ord op 05-01-2012 21:39 ]
Verwijderd
Nouja het gaat erom om te winnen. Dus als je dat op level 10 kan doen door te pushen moet je dat doen en niet gewoon verder farmen. Het is geen farmville. Als je het leuk vind om eindeloze potjes te spelen gewoon voor de lol kan je beter een custom game starten waar je belooft eerst tot 6 items te farmen en daarna te spelen imo.misterdoom schreef op donderdag 05 januari 2012 @ 21:38:
Als ik plezier heb in het spel, en er is goed teamwork, vind ik dat een stuk leuker dan gewoon iedereen voor zichzelf en altijd op de achtergrond houden zodat je toch maar geen death hebt op het einde.
Ik probeer zo weinig mogelijk deaths the hebben, maar als ik toch doodga, ga ik niet direct een ander beschuldigen maar ga ik denken hoe ik het de volgende keer anders moet aanpakken zodat ik het toch overleef.
Wat ik ook vervelend vind, is dat sommige gewoon pushen en pushen en pushen en aan lvl 10 al het spel gedaan willen hebben. Terwijl als je goed farmed, leuke items kan kopen en aan lvl 18 er vol voor gaat, wat trouwens een stuk leuker is, je soms nog een leuke flame krijgt omdat je NOOB bent want je pushed niet oid.
Natuurlijk vind ik het soms ook wel is leuk om als ik keihard aan het winnen ben gewoon door te farmen om mijn build af te krijgen maar eigenlijk slaat dat natuurlijk nergens op.
In mijn laatste potje kwam ik iemand tegen die gerust de tijd nam om mij tips te geven over items voor Sivir. Nou was ik het er niet helemaal mee eens, en dat vatte hij gewoon normaal op. Hij ging niet te keer of wat dan ook.
Zelf houd ik er van om eerst wat te farmen, wanneer ik 2-3 items heb ga ik pushen wanneer ik zie dat het kan, en met Sivir kan dat heel erg goed. Soms als ik in mijn alleentje ga pushen met de minions dan krijgen we alsnog 2 towers neer voordat ik moet rennen
Ik begin LoL steeds meer te snappen (ondanks dat ik alleen Sivir speel)
Verwijderd
Ik met teemo (want die gaat de laatste tijd echt heel lekker) en hij sona. drie keer achter elkaar gewoon een relaxed team gekregen waarin niet geflamed werd.
Alleen het derde potje werd ik hard gefocussed (vayne vond mijn blind niet leuk
En er is natuulijk niets leuker als wanneer er een battle is in de jungle eromheen rennen en bij alle escapes shrooms zetten, denken ze weg te komen stappen ze nog even op een shroom xD
Helaas zijn de replays niet opgenomen omdat lol recorder vaag deed
Of team deathmatch...
Ik ben gestopt met tellen hoe vaak ik in chat aangevallen wordt omdat ik me richt op turrets/inhib/nexus (=winnen) en niet op kills.
Dan report krijgen van 'unskilled' omdat je iets van 1/10 hebt gedaan en men voor het gemak vergeet dat je in 1 push turret-inhib-tower-tower-nexus deed en het spel min of meer solo won. Oh, en dan door tribunal nog ban krijgen ook, want die kijken ook enkel naar score

Meestal zijn de flamers ook degene met enorm veel wins terwijl mn totale aantal games lager is dan zijn totale aantal wins. Ondertussen lukt het ze wel lager level te zijn...
[ Voor 17% gewijzigd door Xanaroth op 06-01-2012 07:55 ]
Towers downen is zeer belangrijk. Heb gemerkt dat als je in potten waar je voor staat echt pushed dat je wint
Je hoeft niet goed te zijn om de beste te zijn, zolang je maar beter bent dan de rest || Het is niet belangrijk om te winnen, maar het is het enige dat telt
maaar als je op het lvl 30 niveau speelt is pushen wel een risico want dan wordt je heel erg bekeken door een jungler van YES EEN KILL !
dus pushen is je eigen leven in gevaar brengen ik doe dit meestal aleen als de jungler net dood is of als ik geward heb
maar ik dacht dat jij lvl 21 was ofzo
( laat anders deze avond iets weten op de GoT channel misschien kan ik 4 lvl 30 mensen bij elkaar krijgen dan speel jij daar ook eens met samen en tegen
Ja precies, dan kan je nog zo goed zijn en meer kills bemachtigen als de enemy team, als hun sterk pushen winnen ze alsnogDrunk3nD3m0n schreef op vrijdag 06 januari 2012 @ 08:55:
jaa inderdaad pushen is veel de oplossing![]()
maaar als je op het lvl 30 niveau speelt is pushen wel een risico want dan wordt je heel erg bekeken door een jungler van YES EEN KILL !
dus pushen is je eigen leven in gevaar brengen ik doe dit meestal aleen als de jungler net dood is of als ik geward heb
maar ik dacht dat jij lvl 21 was ofzodusja dan is het pushe pushe pushe WIN
( laat anders deze avond iets weten op de GoT channel misschien kan ik 4 lvl 30 mensen bij elkaar krijgen dan speel jij daar ook eens met samen en tegen)
Drunken zijn internet vloog er uit ofzo
En voor de mensen die bij in het potje zaten dat ik Trundle speelde....
Sorry voor de slechte vertoning, ik had geen sound (M'n geluidskaart besloot vast te lopen...) en die Jax kreeg in m'n 1e 1v1 fight 4 stuns in een row, echt wth gewoon met die Jax....
League of Legends [Last Updated 22-08-2012]: [EUW] Jeffro (Now:Silver, S1:Bronze), RankedSolo5x5: 1502 [120W/106L], Dominion: 84W, TT: 3W, Normal: 504W
Klinkt redelijk bekend. Ik zat gisteren te spelen en toen stond opeens alles stil. Vervolgens de melding dat ik disconnected was. Bij de verbindingen stond dat er een kabel "unplugged" was. Dus ik naar beneden, naar de router, zie ik dat de stekker er uit lag.arcanis schreef op donderdag 05 januari 2012 @ 19:39:
ik denk laat ik weer eens ranked doen wordt ik er om de 3 min uitgegooit, blijkt mijn moeder de router om wat voor rede dan ook gereset te hebben. Hebben we dubbele dphc in het netwerkFree win voor het andere team dus.
Bleek dat m'n vader geen internetverbinding had en dus probeerde de router te resetten. "Oh, zit jij ook op die router?". Ja dus
Ik heb me zelf trouwens ook maar even geregistreerd op fakegaming. Ik wil morgen wat potjes gaan spelen en het zou mooi zijn om misschien wat potjes met andere tweakers (ben lvl 26/27 atm) te spelen
AAN
UIT
AAN
UIT
AAN
UIT
AAN
UIT
AAN
UIT
we moeten dat nogmaals proberen en dan eens op 3v3 die twitch / evelyn / shaco
Dit team wat we nu hadden is echt uitstekend. We hebben nu een paar keer gehad dat er iemand aan het pushen was. Jeffro zijn jump erop, ik gelijk DARKNESSSSSSSSS erop en hakken maar. Als jij er ook nog bij was hadden we alle fights gewonnen, nu verloren we er een aantal net aan waardoor zij uiteindelijk door konden pushen. Maar we hadden wel bijna een inhib down 2v3, ik vond dat we het nog aardig deden.Drunk3nD3m0n schreef op vrijdag 06 januari 2012 @ 09:18:
indeed telenet besloot om heel even op en avond mijn internet te laten flippen
AAN
UIT
AAN
UIT
AAN
UIT
AAN
UIT
AAN
UIT
Nog 500 IP, dan kan ik hem met IP kopen. Heb ook wel RP maar weet niet ik ik dat het waard vind voor TwitchDrunk3nD3m0n schreef op vrijdag 06 januari 2012 @ 09:18:
indeed telenet besloot om heel even op en avond mijn internet te laten flippen
AAN
UIT
AAN
UIT
AAN
UIT
AAN
UIT
AAN
UIT
Edit: Had wel een paar epic getaways
Hier het potje: http://nl.twitch.tv/jeffroiscool/b/304633381#
M'n mic hoor je daar niet omdat ik hem vergeten was over te pluggen van geluidskaart in Xsplit
[ Voor 22% gewijzigd door Jeffroiscool op 06-01-2012 09:23 ]
League of Legends [Last Updated 22-08-2012]: [EUW] Jeffro (Now:Silver, S1:Bronze), RankedSolo5x5: 1502 [120W/106L], Dominion: 84W, TT: 3W, Normal: 504W
Bijna L21Drunk3nD3m0n schreef op vrijdag 06 januari 2012 @ 08:55:
jaa inderdaad pushen is veel de oplossing![]()
maar ik dacht dat jij lvl 21 was ofzodusja dan is het pushe pushe pushe WIN
( laat anders deze avond iets weten op de GoT channel misschien kan ik 4 lvl 30 mensen bij elkaar krijgen dan speel jij daar ook eens met samen en tegen)
Ik speel overigens ook altijd laat op de avond.
Op een support pak je eigenlijk ook CV, dus Heal/CV of Flash/CV zijn goede opties. Probleem met Alistar is dat je flash nodig hebt als je ze naar je carry wilt krijgen. Je kan wel W->Q doen maar dat moet je carry wel stukje verder lopenSwanfield schreef op vrijdag 06 januari 2012 @ 09:37:
Ah okNou ben benieuwd gisteren speelde ik met Ali samen met een L30 die ik aardig wist te feeden. Toen hij de lane verliet met 6 kills opzak ging hij vrolijk de hele map over om alles af te maken. Na de game gevraagd wat hij er van vond en hij zei dat ik het wel ok deed maar dat ik flash nodig had
Was ik vergeten te pakken had dus mijn heal en teleport staan. Ik speel wel pure support vaak met die vrienden van mij dus dan speel ik echt op de heals hun redden uit situaties en zorgen dat ze de kills krijgen en ik vind daar die heal wel lekker bij in combinatie met mijn eigen heal. Maarja daar zijn de mensen nogal negatief over. Ik snap het flash gebeuren wel hoor en het is zeker nuttig in game maar die heal is in het begin toch ook wel lekker
En CV dan?SHEePYTaGGeRNeP schreef op vrijdag 06 januari 2012 @ 09:39:
@swanfield je kunt toch teleport inruilen voor flash, tuurlijk snap ik wel dat je teleport chill vind, maar als je recalled zal je lane partner wel blijven in de lane of jullie gaan samen als jullie lane gepushed is, dus heb je TP helemaal niet nodig.
Overigens ben ik het met dat pushen niet helemaal eens. Vaak zijn towers heel makkelijk neer te krijgen als je level 10 bent dus dan hebben ze een veel mindere impact in het spel (ook omdat je dan al 2v1 onder iemands tower kan ganken). Het is weliswaar 150g voor je hele team maar aan de andere kant geef je free farm weg aan je tegenstander. En 15 minion kills is ook weer ongeveer een kill. Ik heb laatst toch een aantal potjes gehad dat ik keihard mijn lane won... maar mijn lane tegenstander late game nog terug kon komen door die free farm. Denk dus dat je het towers downen toch meer per game moet beoordelen.
[ Voor 38% gewijzigd door broc85 op 06-01-2012 09:43 ]

Op soraka doe ik wel eens heal + CV. Als je een beetje voor ganks oplet tijdens pushen en je in team fights goed positioneert gaat dat echt top!Cloud schreef op vrijdag 06 januari 2012 @ 09:43:
CV wordt nog steeds veel gekozen maar Heal is echt geen slechte keuze meer hoor. Sinds de jungle en mastery changes kun je prima zonder. Ik zie tegenwoordig regelmatig op de high elo streams teams zonder CV gaan. Goed warden is iets dat je altijd moet doen natuurlijk
muwhahahaah full health biaaatcheeeees
Klopt, en op Soraka is de noodzaak om te flashen er niet zo. Met Sona kan dat heel voordelig zijn vanwege dr ult. Om te escapen waste ik mn flash toch altijd door weg te flashen en alsnog dood te gaan of gewoon domweg tegen een muur aan te flashen (ik heb niet kunnen wennen aan die korte range). Ik pak op Soraka dus ook vaak CV + Heal.broc85 schreef op vrijdag 06 januari 2012 @ 09:44:
[...]
Op soraka doe ik wel eens heal + CV. Als je een beetje voor ganks oplet tijdens pushen en je in team fights goed positioneert gaat dat echt top!
we kunnen hier nog wat leren van hem
( hier had ik echt nog niet aan gedacht )
Verwijderd
was gisteren erg van de trolls.
Toppunt was een botlane met ad soraka & evelynn ><
Kan trouwens niet genoeg zeggen hoe leuk ik alistar tegenwoordig vindt. Je neutraliseert ganks en towerdives alsof het niets is
[ Voor 40% gewijzigd door Verwijderd op 06-01-2012 09:57 ]
Ik kwam hier gisteren dus achter met die maat van mij. Je kan je voorstellen dat dit natuurlijk lachen gieren en brullen was vooral omdat de tegenstander Tyr de kill er voor al een keer door mij met een pulverizer en headbutt naar de toren was geknald en dood gingDrunk3nD3m0n schreef op vrijdag 06 januari 2012 @ 09:51:
hmm inderdaad vooral met ali is dit onverwacht plots een headbut en een pulverise vanuit de rug
we kunnen hier nog wat leren van hem
( hier had ik echt nog niet aan gedacht )
Speedzor zit bij de top 0,48% van EUW op dit moment; niet slecht!
Ik had eigenlijk niet verwacht dat 1250 ELO al ongeveer de top 25% is.Cloud schreef op vrijdag 06 januari 2012 @ 10:10:
Interessante grafieken over de ELO verdeling op dit moment: http://www.reddit.com/r/l...tatistics_revisedupdated/
Speedzor zit bij de top 0,48% van EUW op dit moment; niet slecht!En voor dat jullie je afvragen die die enkele 2400 speler is, dat is Chaox.
Daarom is het zo triest dat nieuwe spelers op 1200 ELO starten. Da's echt veel te hoog.broc85 schreef op vrijdag 06 januari 2012 @ 10:15:
[...]
Ik had eigenlijk niet verwacht dat 1250 ELO al ongeveer de top 25% is.
Tja, niet iedereen kan zo goed als ons zijn heVicarious schreef op vrijdag 06 januari 2012 @ 10:17:
[...]
Daarom is het zo triest dat nieuwe spelers op 1200 ELO starten. Da's echt veel te hoog.
Verwijderd
Ben hier wel met akkoord maar tegelijker tijd, moeten we denken hoe zouden ze het dan anders kunnen doen ?Cloud schreef op vrijdag 06 januari 2012 @ 10:20:
Het is al vaker gesteld dat 1200 ELO veel te hoog is om te starten, maar helaas doen ze daar niets aan. Van alle dingen die ik over Riot hoor vind ik dat wel een terecht stukje kritiek. Door die 1200 ELO is het beginnen met Ranked voor mensen een complete faal omdat ze op dat niveau al compleet gestomped worden.
Iedereen op 0 laten beginnen gaat dit probleem niet verhelpen maar versterken. Mensen nog hoger laten beginnen is duidelijk ook geen oplossing.
Zijn er alternatieven eigenlijk op het "elo" systeem ?
Brackets gebruiken zoals bij Bloodline Champions en je 1e 10 potjes gebruiken om je op te meten tegen verschillende teams uit verschillende brackets.Verwijderd schreef op vrijdag 06 januari 2012 @ 10:22:
[...]
Ben hier wel met akkoord maar tegelijker tijd, moeten we denken hoe zouden ze het dan anders kunnen doen ?
Iedereen op 0 laten beginnen gaat dit probleem niet verhelpen maar versterken. Mensen nog hoger laten beginnen is duidelijk ook geen oplossing.
Het ELO systeem is het beste systeem dat er in soloqueue verzonnen kan worden, daar kan ik echt niks beters voor verzinnnen. Alleen men moet op 1000 instappen.Verwijderd schreef op vrijdag 06 januari 2012 @ 10:22:
[...]
Ben hier wel met akkoord maar tegelijker tijd, moeten we denken hoe zouden ze het dan anders kunnen doen ?
Tja, als ik gister dan die game nog eens terughaal dat we 5v5 premade speelden met die DD'ers... tering... Die gasten hadden allemaal 1400 elo ofzo maar ik weet niet hoe ze eraan komen. Solo top met Shen en het dan raar vinden dat je Irelia niet kan doodmaken terwijl ze free farm krijgt. Nunu jungle spelen en dan vol AP gaan en na een minuut of 20 alleen magicpen boots en deathcap hebben... tja. Veel verstand van een goed team en een goede build samenstellen hadden ze in ieder geval nietJeffroiscool schreef op vrijdag 06 januari 2012 @ 10:18:
[...]
Tja, niet iedereen kan zo goed als ons zijn he
Tja, Wessel was aan het trollen geloof ik, Full AP Nunu is niet echt viable vanuit de Jungle. Neem dan iig Rod of Ages als je AP Nunu wilt...Vicarious schreef op vrijdag 06 januari 2012 @ 10:27:
[...]
Tja, als ik gister dan die game nog eens terughaal dat we 5v5 premade speelden met die DD'ers... tering... Die gasten hadden allemaal 1400 elo ofzo maar ik weet niet hoe ze eraan komen. Solo top met Shen en het dan raar vinden dat je Irelia niet kan doodmaken terwijl ze free farm krijgt. Nunu jungle spelen en dan vol AP gaan en na een minuut of 20 alleen magicpen boots en deathcap hebben... tja. Veel verstand van een goed team en een goede build samenstellen hadden ze in ieder geval niet
Die Irelia / Warwick lost us that game.
Verwijderd
Trouwens vicarious, heb je toegevoegd maar nog niet online tegengekomen op de juiste momenten of je was net in game.
Ik denk misschien zelfs makkelijker. Nu heb je rond 1200 elo de spelers die net beginnen aan ranked en de spelers die daar daadwerkelijk thuishoren. Als jij steeds gematched wordt met de nieuwe spelers is de kans dat je gaat winnen kleiner, waardoor je misschien zelfs zakt in elo.Verwijderd schreef op vrijdag 06 januari 2012 @ 10:33:
Is er dan geen gevaar dat iemand die bijvoorbeeld op 1700-1800 thuis hoort, daar moeilijker gaat geraken ?
Als je start rond 1000 elo zijn de spelers die daar daadwerkelijk horen minder goed, waardoor je je er makkelijker uit kunt spelen.
Het duurt wat langer misschien, maar het lukt ze echt wel. Er zijn al meerdere 1700+ spelers geweest die als test hun elo verlaagd hebben naar <800 of zelfs 0 en daarna weer teruggespeeld hebben.Verwijderd schreef op vrijdag 06 januari 2012 @ 10:33:
Is er dan geen gevaar dat iemand die bijvoorbeeld op 1700-1800 thuis hoort, daar moeilijker gaat geraken ?
Die 1000 elo start, lijkt mij niet problematisch
[ Voor 5% gewijzigd door Cloud op 06-01-2012 10:40 ]
Verwijderd
Werd nogal snel gedemotiveerd om te spelen bij het begin van het tweede seizoen door met een paar trolls gequeued te worden, had dat vorig seizoen ook. Soloqueue alles samen misschien nog maar 10-15 potjes gedaan denk ik, terwijl ik tegen de 500 normal wins heb. 5v5 ranked daarentegen vind ik super, de mensen in je eigen team kan je wel vertrouwen, en meestal heb je dan goede tegenstanders ook.

voor de mensen die het niet snappen er was een nunu die continu alle minions aan het opeten was van de jungler
[ Voor 35% gewijzigd door Drunk3nD3m0n op 06-01-2012 10:47 ]
tot 2x toe 2 teammaatjes die besluiten om te trollen. Sta je 50-10 oid op het laatst, natuurlijk steeds weigeren te surrenderen. Echt zonde van je tijd zulke potjes.
Verwijderd
Ik heb toch liever de surrender optie dan dat mensen die er geen zin meer in hebben de rest van het potje blijven trollen. Als je dan ook nog eens een tegenstander hebt die niet doorpusht kan dat vervelend lang duren.Verwijderd schreef op vrijdag 06 januari 2012 @ 11:12:
Ik vind het meer irritant in de mensen die strak op 20 minuten continu surrender voten, juist omdat ALLEEN zij dood zijn gegaan. Gisteren ook, gelukkig had ik samen met iemand anders gequeued dus rustig tegen hem gezegd om no te voten, ik speelde Vayne dus end-game zit wel goed. Uiteindelijk Beserkers/BT/PD en LW en toen eerst maar een pot genomen om iig meer dmgoutput te geven. Teamfight ingegaan en 4 van de 5 gekilled. Daarna doorgepushed naar hun base, 2 inhibs kunnen killen, terug naar Baron. Baron gepakt en toen gewonnen. Maar tussen die periode door 3x NO mogen voten. Dat surrender voten mag er van mij gewoon uit. Als je een potje verliest dan maar met Nexus erbij, uiteindelijk pakt de enemy die toch wel.
http://www.solomid.net/guides.php?g=14175
Ik ken trundle helemaal nietJeffroiscool schreef op vrijdag 06 januari 2012 @ 11:30:
Heb net een m'n guide gereleased, hij is nog een beetje early maar hopelijk zeker het lezen waard!
Dan speel je zeker nooit een botgame? (Ik wel als ik weinig tijd heb en m'n firstwin ff snel wil halen). Daar kom je em regelmatig tegen.Swanfield schreef op vrijdag 06 januari 2012 @ 11:39:
[...]
Ik ken trundle helemaal nietHeb hem nog nooit gezien op het speelveld
Je guide ziet er wel toppie verzorgt uit!
Though in normale games kom je em eigenlijk alleen in de jungle tegen en niet in een lane zoals met bots.
Trundle is ongelooflijk sterk in een lane en is een hard counter tegen de meeste bruisers net zoals Morgana een counter is tegen de meeste AP carriesBartjeh schreef op vrijdag 06 januari 2012 @ 11:41:
[...]
Dan speel je zeker nooit een botgame? (Ik wel als ik weinig tijd heb en m'n firstwin ff snel wil halen). Daar kom je em regelmatig tegen.
Though in normale games kom je em eigenlijk alleen in de jungle tegen en niet in een lane zoals met bots.
Verwijderd
Op zo'n punt verlies je toch wel. Dus die 1 a 2 minuten extra? En hoe vaak ik het wel niet heb gezien hoe mensen het toch nog verprutsen met een flinke voorsprong. Dat zijn wel de games waar de meeste al na 20 minuten op surrender hebben lopen klikken en dan toch aan het einde nog even de stoere comment geven: gg easy.Vicarious schreef op vrijdag 06 januari 2012 @ 11:25:
Onzin om surrender eruit te halen. Over het algemeen, als 4 man het niet meer ziet zitten, gaat het ook niet meer gebeuren. Tuurlijk zijn er uitzonderingen, maar als die ervoor zorgen dat ik niet continue mn tijd zit te verspillen in een game die je zelfs niet eens meer spannend kan maken vind ik het prima.
1 a 2 minuten? Ik heb geregeld van 20 minuten tot 40 minuten alleen maar lopen turtlen omdat we niks konden maar de tegenstander te bang was om echt te pushen terwijl ze echt heel dik voor stonden en wij ook nog eens een early game team hadden (eve bijv. is lategame in teamfights niets meer waard)Verwijderd schreef op vrijdag 06 januari 2012 @ 11:47:
[...]
Op zo'n punt verlies je toch wel. Dus die 1 a 2 minuten extra? En hoe vaak ik het wel niet heb gezien hoe mensen het toch nog verprutsen met een flinke voorsprong. Dat zijn wel de games waar de meeste al na 20 minuten op surrender hebben lopen klikken en dan toch aan het einde nog even de stoere comment geven: gg easy.
Nee doe mij maar een game waar ik een kans maak
Ziet er goed uit, alleen zou ik de masteries iets anders doen. Ik heb 2 opties die me aanspreken:Jeffroiscool schreef op vrijdag 06 januari 2012 @ 11:30:
Heb net een m'n guide gereleased, hij is nog een beetje early maar hopelijk zeker het lezen waard!
9/21/0 met vooral de attack speed uit offensive OF
21/9/0 met maar 1 punt in magicres en de health masteries. Die health masteries vind ik vaak gewoon te goed om niet te nemen. Sustain haal je wel uit je lifesteal mastery en je passive. Daar heb je die zielige regen uit die mastery niet voor nodig lijkt me.
edit: liked op solomid btw. Misschien wordt ie ooit nog wel eens featured
edit2: waarom btw armor penetration als wits end in je core zit? Kun je niet beter voor attack speed of AD gaan?
[ Voor 17% gewijzigd door Vicarious op 06-01-2012 12:28 ]
Misschien handig om te vermelden maar ik speel bijna enkel co-op vs AI aangezien ik vaak niet de tijd heb om te lang queuen voor een PvP game.Verwijderd schreef op donderdag 05 januari 2012 @ 21:49:
[...]
Nouja het gaat erom om te winnen. Dus als je dat op level 10 kan doen door te pushen moet je dat doen en niet gewoon verder farmen. Het is geen farmville. Als je het leuk vind om eindeloze potjes te spelen gewoon voor de lol kan je beter een custom game starten waar je belooft eerst tot 6 items te farmen en daarna te spelen imo.
Natuurlijk vind ik het soms ook wel is leuk om als ik keihard aan het winnen ben gewoon door te farmen om mijn build af te krijgen maar eigenlijk slaat dat natuurlijk nergens op.
Ik vind het gewoon belachelijk als je enkel maar WINWINWINWINWINWINWINWIN in je hoofd hebt en daardoor een game binnen de 5min MOET afgerond hebben want ja, het is toch winnen?
Nee, ik speel liever relaxed, bouw m'n dmg en speed op en doe rustig farmen/turrets neerhalen en wanneer je voelt dat je team er klaar voor is, gewoon in 1x uitspelen.
Het is juist dat in PvP de gameplay volledige anders is, maar dan nog heb ik geen moeite met een iets langere game aangezien ik niet binnen de 20 min MOET gewonnen hebben, dan is er voor mij geen plezier meer aan en dan is er ook geen reden dat ik het spel speel.
Gelukkig zijn m'n "vaste" teamgenoten ook van hetzelfde principe en zijn het relaxed players.
Aangezien ik support heel vaak (en graag) speel, hier is mijn gewoonlijke setup
Alistar
Flash + Heal
- Flash is een must voor je combo, daar valt niet over te discussieren. CV is iets heel handigs, maar als iedereen goed warded dan is het minder een noodzaak. Heal daarentegen laat je je lane winnen, in het grootste deel van de gevallen gaat de lane met Heal winnen.
Janna
Heal + CV
- Flash vind ik minder noodzakelijk om haar ult te gebruiken, als de vijand al zo gesplit is dat je er als janna kan tussen flashen om een ult te doen, dan kun je even goed erachter blijven en ze gewoon omhoog smijten met een tornado. Buiten dat heeft janna genoeg ingebouwde safety om ganks te overleven.
Sona
Flash + Heal
- Hetzelfde als bij alistar, als sona wil je toch echt de optie hebben om erin te flashen en je ult te doen (bijvoorbeeld nadat de vijandelijke Janna haar eigen ult gedaan heeft).
Soraka
Heal + CV
- Hetzelfde als Janna. Echter, als de vijand een sterk gank team heeft (Rammus, Sona, TF, etc) dan kun je toch Flash ipv CV overwegen.
Taric speel ik niet omdat ik hem relatief waardeloos vind en de rest van de supports zijn niche zoals blitz, lux en yorick en worden toch maar gespeeld in 1% van de matches.
Toch nog algemene opmerkingen:
Het is bijna altijd beter dat de AD Carry Heal neemt en de support Exhaust, echter wordt dit minder gedaan in soloqueue of de AD carry gaat voor Cleanse ipv Exhaust.
Als je tegen een triple heal Soraka staat, dan kun je overwegen om ignite te nemen in de botlane!
Wards zijn dusdanig zeldzaam, dat de enige wards op de map de mijne zijn. Voor voldoende map vision vind ik CV dan ook onmisbaar.
Modern technology has its origins in an altogether non-practical search for useless knowledge.
Verwijderd
Ik ga nog eens schuiven met de masteries. 9/21/0 is het niet waard omdat je dan full tank bouwt eigenlijk en met je ult ben je al meer als voldoende Tanky.Vicarious schreef op vrijdag 06 januari 2012 @ 12:25:
[...]
Ziet er goed uit, alleen zou ik de masteries iets anders doen. Ik heb 2 opties die me aanspreken:
9/21/0 met vooral de attack speed uit offensive OF
21/9/0 met maar 1 punt in magicres en de health masteries. Die health masteries vind ik vaak gewoon te goed om niet te nemen. Sustain haal je wel uit je lifesteal mastery en je passive. Daar heb je die zielige regen uit die mastery niet voor nodig lijkt me.
edit: liked op solomid btw. Misschien wordt ie ooit nog wel eens featuredZou wel mooi zijn om er ook een gameplay filmpje bij te doen, dat maakt de kans een stuk groter.
edit2: waarom btw armor penetration als wits end in je core zit? Kun je niet beter voor attack speed of AD gaan?
Als je solo top gaat is het belangrijk dat je de ander kan outharrassen, dat gaat veel beter met 21/9/0 ipv 9/21/0
Gameplay volgt nog wel, zal eens kijken in mijn LoL Recorder van de week. Featured krijg je pas bij 2000+ elo maar approved zou wel kunnen
Armor pen is er vooral voor early game, samen met de masteries en runes zou je genoeg armor pen moeten hebben om true damage te doen met je Q en die doet onwijs veel damage als je hem opvolgt met 2/3 autoattacks.
PvP is de standaard gameplay. Het punt is ook dat je zodra je een voorsprong hebt, je dit ook zo snel mogelijk om moet zetten in een win. Je moet het andere team geen kans geven om terug te komen door farmen of turtlen. Daarom ga je pushen. Maar co-op vs ai is dan ook zo ongelovelijk makkelijk dat het echt niet uit maakt wat je doet.misterdoom schreef op vrijdag 06 januari 2012 @ 12:33:
[...]
Misschien handig om te vermelden maar ik speel bijna enkel co-op vs AI aangezien ik vaak niet de tijd heb om te lang queuen voor een PvP game.
Ik vind het gewoon belachelijk als je enkel maar WINWINWINWINWINWINWINWIN in je hoofd hebt en daardoor een game binnen de 5min MOET afgerond hebben want ja, het is toch winnen?
Nee, ik speel liever relaxed, bouw m'n dmg en speed op en doe rustig farmen/turrets neerhalen en wanneer je voelt dat je team er klaar voor is, gewoon in 1x uitspelen.
Het is juist dat in PvP de gameplay volledige anders is, maar dan nog heb ik geen moeite met een iets langere game aangezien ik niet binnen de 20 min MOET gewonnen hebben, dan is er voor mij geen plezier meer aan en dan is er ook geen reden dat ik het spel speel.
Gelukkig zijn m'n "vaste" teamgenoten ook van hetzelfde principe en zijn het relaxed players.
Lange pvp que? Ik ben meestal binnen de 20 sec in een groepMisschien handig om te vermelden maar ik speel bijna enkel co-op vs AI aangezien ik vaak niet de tijd heb om te lang queuen voor een PvP game.
Wat zou de betere lane partner zijn voor Victor? Ik heb gemerkt dat het met Alistar en met Brand erg lastig spelen is.
Erg sterk in mid als je weet hoe je hem speelt. Hij is ook een control AP Carry. Zijn rol is om targets te kiezen, het hele team te slowen en met die silence erbij kan hij dat heel goed.Swanfield schreef op vrijdag 06 januari 2012 @ 13:16:
Btw wat is jullie mening over Victor? Een maat van mij speelt hem nu maar ik vind hem weinig damage doen in vergelijking met andere damage dealers... die laser is wel ook maar voor de rest vind ik het een beetje magertjes...
Wat zou de betere lane partner zijn voor Victor? Ik heb gemerkt dat het met Alistar en met Brand erg lastig spelen is.
ik vind victor niet echt een solo player.Hij speelt zekers goed in team en daar is die handig.Jeffroiscool schreef op vrijdag 06 januari 2012 @ 13:23:
[...]
Erg sterk in mid als je weet hoe je hem speelt. Hij is ook een control AP Carry. Zijn rol is om targets te kiezen, het hele team te slowen en met die silence erbij kan hij dat heel goed.
Tja er speelt al een Malzahar normaal mid. Dus wilt hij die in een top of bottom lane spelenJeffroiscool schreef op vrijdag 06 januari 2012 @ 13:23:
[...]
Erg sterk in mid als je weet hoe je hem speelt. Hij is ook een control AP Carry. Zijn rol is om targets te kiezen, het hele team te slowen en met die silence erbij kan hij dat heel goed.
dus dat is ook wel handig om te harrasen
Voor de geïnteresseerden, ik zit met wickd en LLL Tarzan in het team
Edit instalocking streamers die nooit naar de champ select kijken.. Er werd iets prepicked, gaat Wickd plots als 2nd pick een riven instalocken wanneer de jungler werdt geprepicked door de solo top. Geen idee hoe onze setup er nu gaat uitzien.
[ Voor 42% gewijzigd door speedzor op 06-01-2012 13:38 ]
Dit topic is gesloten.
In de topicstart is heel veel informatie te vinden. Dus voor zaken als de patchnotes, champion rotation en bijvoorbeeld hoe je in contact kunt komen met andere LoL Tweakers, kun je daar terecht! :)
Voor de slowchatters onder ons is er natuurlijk het chatkanaal in-game (dat veel te rustig is), maar tegenwoordig ook een IRC kanaal!