[PC] League of Legends - Deel 5 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 58 ... 79 Laatste
Acties:
  • 150.531 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• speedzor
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 01-02-2014
Verwijderd schreef op woensdag 04 januari 2012 @ 14:57:
[...]

Heb je wel eens ap amumu geprobeerd? Ik heb dan dinh dit een paar keer zien doen en heb het zelf ook denk ik ongeveer 15 potjes met 80% winrate gespeeld. Build is philo hog boots, Wota dan zou ik wat armor en mr bouwen of als je gefeed word deathcap. Zeker in een press R to win team met nog een will werkt dit erg goed. Amumu ulti heeft een prima ratio dus als je teammates goed volgen is de tegenstander gelijk dood. Ook spellvamp je aardig wat leven terug zeker als je q doet.
Als je enkele maanden terugkijkt, dan zul je zien dat ik er nog een tijdje over zitten zingen heb :)
Dus ja, ik heb het geprobeerd, maar ik vind amumu het soort champion dat als AP de eerste 3-4 items maar matig is, en dan plots met item 5 en 6 regelrecht godlike is.
Echter zijn de meeste games early game al gedaan waardoor je daarop wil focussen, en dan wil je daar een tanky amumu tussen de vijand hebben lopen, liefst met een Aegis, Abyssal en Frozen heart op hem om zoveel mogelijk AoE impact te hebben (AoE % damage van je tears, AoE snare van je ult, AoE buff voor je team en AoE debuffs voor de vijand).

Edit: AD Sona, AD Janna en AD Blitz kunnen je ook nog veel pijn doen, maar daarom ga je hen geen grotere damage toekennen omdat ze potentieel met een ongewone build die om terechte redenen niet gespeeld wordt toch nog iets kunnen betekenen.

[ Voor 9% gewijzigd door speedzor op 04-01-2012 15:07 ]

Streaming History

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rxs
  • Laatst online: 28-06-2022

rxs

Tjukkie schreef op woensdag 04 januari 2012 @ 14:42:
[...]

duidelijk!

Dat betekent dat wanneer je de +6 van masteries neemt en de 10% armor pen, je alleen nog maar 5-6 van runes hoeft te hebben voor true damage op de jungle creeps.

Je hebt dus maar 3x Apen marks nodig voor 4.98 Apen
Je krijgt +6 van masteries en +1.2 (10% van de 12 armor neutrals)
Een jungle creep met 12 armor heeft dan (12-(12*0,1))-10,98 = -0,18

De rest van de marks kan je dan aanvullen met AD: 6x 0.95 = 5.7
3x AD quints = 2.25x 3 = 6,75
Totaal dus 12,45

Als je dan start met een Long Sword, begin je met 84AD op lvl1 en true damage op de standaard jungle creep.

Klopt dit een beetje? 8)7
Wolves starten met 6/9 armor (alles na de / ga ik uit van de grote variant)
Wraiths starten met 30/35 armor (hebben echter dusdanig weinig hp dat dit niet zoveel uitmaakt)
Kleine golem weet ik niet met nieuwe jungle, grote heeft 12 armor
Blue start met 8/24 armor
Red start met 8/24 armor

Hiermee zie je dus dat je met 12 armor pen op alle kleine creeps (inclusief double golems) behalve de wraiths true damage doet. Wraiths hebben echter heel lage HP waardoor die alsnog snel dood gaan. Red en Blue gebruik je normaal smite bij.

Dit geldt wel alleen voor de eerste paar minuten. Met deze nieuwe jungle worden de creeps sterker na een x aantal seconden, in tegenstelling tot de oude jungle waarbij dit na een clear van een camp gebeurde. Echter heb je dan madred's/wriggle's al waardoor je toch snel jungled.

In principe kun je inderdaad met 6 ad marks ook uit de voeten. Dit is een beetje eigen voorkeur.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

speedzor schreef op woensdag 04 januari 2012 @ 15:01:
[...]

Als je enkele maanden terugkijkt, dan zul je zien dat ik er nog een tijdje over zitten zingen heb :)
Dus ja, ik heb het geprobeerd, maar ik vind amumu het soort champion dat als AP de eerste 3-4 items maar matig is, en dan plots met item 5 en 6 regelrecht godlike is.
Echter zijn de meeste games early game al gedaan waardoor je daarop wil focussen, en dan wil je daar een tanky amumu tussen de vijand hebben lopen, liefst met een Aegis, Abyssal en Frozen heart op hem om zoveel mogelijk AoE impact te hebben (AoE % damage van je tears, AoE snare van je ult, AoE buff voor je team en AoE debuffs voor de vijand).
Ja abyssal haalde ik sowieso altijd al heb eigenlijk 2 builds op mumu 1 is met aegis, sunfire, abyssal, frozen heart. De andere is dus ap dan zou ik gaan voor Wota abyssal deathcap frozen heart shurelia, als je ap gaat laat je gewoon de support een aegis halen of misschien kan je de toplane wel zo ver krijgen.
Ze zijn allebij wel dusdanig duur dat je het waarschijnlijk nooit afmaakt maar ik moet zeggen dat ik amumu met 2 ap items al best goed vind werken, zeker niet veel minder dan met aegis en bijv sunfire dan ben je ook nog steeds zo dood.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LikeAKing
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 12-08-2024
Ik neem mijn woorden wel weer terug, Mijn endgame build met skarner was: Wriggles / Triforce / Atma's / Randuims Omen / Hextech Gunblade / Merc Threads.

Geweldige endgame, ik 1v1e een brand en een nocturne.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• broc85
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 08-09 17:24
LikeAKing schreef op woensdag 04 januari 2012 @ 15:17:
Geweldige endgame, ik 1v1e een brand en een nocturne.
Das dus 1v2 ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LikeAKing
Brand pakte ik vanuit de jungle toen ie ff aan het farmen was, nocturne toen ie mij chasede.
Toen ze 4v1 op mij gingen, pakte ik gewoon weer even brand :D
3k hp
256 armor,
150 mr
298 ad
1.1 attackspeed (1.4 met W)
muah redelijke endgame stats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• speedzor
Verwijderd schreef op woensdag 04 januari 2012 @ 15:13:
[...]

Ja abyssal haalde ik sowieso altijd al heb eigenlijk 2 builds op mumu 1 is met aegis, sunfire, abyssal, frozen heart. De andere is dus ap dan zou ik gaan voor Wota abyssal deathcap frozen heart shurelia, als je ap gaat laat je gewoon de support een aegis halen of misschien kan je de toplane wel zo ver krijgen.
Ze zijn allebij wel dusdanig duur dat je het waarschijnlijk nooit afmaakt maar ik moet zeggen dat ik amumu met 2 ap items al best goed vind werken, zeker niet veel minder dan met aegis en bijv sunfire dan ben je ook nog steeds zo dood.
Zowel Aegis, als Frozen Heart als Sunfire is overkill imo.
Beter pak je dan een Rylais scepter ipv die Sunfire, daar krijg je nog een hoop utility en toch HP mee.
Mijn build voor een normale setup zou Mercurys Treads, Aegis of the Legion, Abyssal Scepter, Frozen Heart, Rylais Crystal Scepter en Rabadons Deathcap zijn.
Ik weet dat dit best wat AP heeft zitten, maar deze worden pas heel endgame gekocht. Als je daar raakt als Amumu, dan ben je ofwel enorm zwaar fed, ofwel een uur aan het spelen.
Uiteraard kun je één van die twee laatste items laten vallen voor een ander item dat beter past (Will of the Ancients als je sterk AP afhankelijk bent, Warmogs armor als de vijand veel AP heeft, Thornmail/Sunfire als ze veel AD hebben, etc), maar dit hangt dus af van de situatie.
Full AP of Full defense zou ik in ieder geval niet gaan.

Streaming History

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tjukkie
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 13-11-2024
rxs schreef op woensdag 04 januari 2012 @ 15:11:
[...]

Wolves starten met 6/9 armor (alles na de / ga ik uit van de grote variant)
Wraiths starten met 30/35 armor (hebben echter dusdanig weinig hp dat dit niet zoveel uitmaakt)
Kleine golem weet ik niet met nieuwe jungle, grote heeft 12 armor
Blue start met 8/24 armor
Red start met 8/24 armor

Hiermee zie je dus dat je met 12 armor pen op alle kleine creeps (inclusief double golems) behalve de wraiths true damage doet. Wraiths hebben echter heel lage HP waardoor die alsnog snel dood gaan. Red en Blue gebruik je normaal smite bij.

Dit geldt wel alleen voor de eerste paar minuten. Met deze nieuwe jungle worden de creeps sterker na een x aantal seconden, in tegenstelling tot de oude jungle waarbij dit na een clear van een camp gebeurde. Echter heb je dan madred's/wriggle's al waardoor je toch snel jungled.

In principe kun je inderdaad met 6 ad marks ook uit de voeten. Dit is een beetje eigen voorkeur.
Bedankt voor de feedback. Vanavond maar eens die nieuwe rune build proberen dan :)

Ik heb momenteel 9xApen marks, 3xApen quints en defense yellow/blue. Weliswaar handig om door de armor van enemy champs te komen, maar overkill aan Apen voor jungle :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SHEePYTaGGeRNeP
  • Laatst online: 24-09 14:08
Maar met armor kan toch ook negatief worden, want doe je dan zoveel meer damage als je Apen en AD neemt inplaats van alleen Apen op je marks en quins?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djengizz
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online
Tjukkie schreef op woensdag 04 januari 2012 @ 15:24:
Ik heb momenteel 9xApen marks, 3xApen quints en defense yellow/blue. Weliswaar handig om door de armor van enemy champs te komen, maar overkill aan Apen voor jungle :X
Het is op zich niet slecht op Lee.

Bedenk alleen dat je wat minder voor early game jungle runed en wat minder voor snelle ganks / kills.
Mid / lategame wordt dit wel de betere runes setup voor hem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pimorez
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online
Ook ik ben nu begonnen aan LoL, en ik moet zeggen dat het me bevalt! Het is een leuk spel met goed gebalanceerde Champions.

Ik moet nog wel even veel oefenen, want ik merk dat ik met sommige offensieve Champions het nog niet zo goed doe, maar met andere juist weer wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rxs
  • Laatst online: 28-06-2022

rxs

djengizz schreef op woensdag 04 januari 2012 @ 15:28:
[...]

Het is op zich niet slecht op Lee.

Bedenk alleen dat je wat minder voor early game jungle runed en wat minder voor snelle ganks / kills.
Mid / lategame wordt dit wel de betere runes setup voor hem.
Tuurlijk is 25 ArP beter mid/late, maar omdat Lee meer een early champ is en zijn damage flink afzwakt naar mate de game langer duurt en je dus beter tanky kan bouwen is het niet zo'n gemis. Je doet redelijke damage met je Atmogs, je disrupt het enemy team dmv je E (-60% attackspeed en movement speed voor 4 seconden). Je kan nog steeds op een squishy springen en hem melten dmv je q->ult->q, je trapt juist iemand jouw team in voor een easy kill of je disrupt aoe ults door die enemy weg te trappen.

Hierdoor zou ik vooral de damage focussen op de early game ganks en snelle jungle farm.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djengizz
  • Niet online
SHEePYTaGGeRNeP schreef op woensdag 04 januari 2012 @ 15:27:
Maar met armor kan toch ook negatief worden, want doe je dan zoveel meer damage als je Apen en AD neemt inplaats van alleen Apen op je marks en quins?
Alleen Armor en MR reductie kunnen negatieve waardes geven (en wordt toegepast voor de penetration).
Armor en Magic pen hebben geen effect meer na een value van 0.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SHEePYTaGGeRNeP
@djengizz ty :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Je kunt alleen wel hoger hitten met meet Ar pen.
Mijn AD rond lvl 3-4 met MF is ong. rond de 86 en met 20 Armor pen hit ik toch rond de 89/92 dmg op de 'caster' minnions

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vind rylais echt een slecht item op mumu die slow op je w en e is slecht want dat zijn aoe abilities, en op je q en ult maakt het niet uit want dan is hij afgelopen wanneer de stun afloopt. Dus dan koop je het item alleen voor de stats en die zijn niet echt geweldig voor die prijs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• speedzor
Verwijderd schreef op woensdag 04 januari 2012 @ 16:02:
[...]

Vind rylais echt een slecht item op mumu die slow op je w en e is slecht want dat zijn aoe abilities, en op je q en ult maakt het niet uit want dan is hij afgelopen wanneer de stun afloopt. Dus dan koop je het item alleen voor de stats en die zijn niet echt geweldig voor die prijs
Een constante 15% AoE slow, wat is daar verkeerd mee? Buiten dat gaat je slow ook nog heel even duren vlak na je bandage toss waardoor je team net dat beetje dichter kan komen buiten de stun en je dus die kill kan oppakken zonder dat je daarvoor je ult moet gebruiken.

15% AoE slow mag dan misschien weinig klinken, het is het zeker niet. Het is een iets zwakkere versie van ashe haar slow, enkel heb je hier het volledige team mee.

Streaming History

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• broc85
speedzor schreef op woensdag 04 januari 2012 @ 16:05:
[...]
15% AoE slow mag dan misschien weinig klinken, het is het zeker niet. Het is een iets zwakkere versie van ashe haar slow, enkel heb je hier het volledige team mee.
Met zo'n slow lopen ze ook moeilijker bij je weg... kan je ze langer onderhuilen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• speedzor
Afbeeldingslocatie: http://img687.imageshack.us/img687/1073/platinao.png

En drie dagen na de 1800 grens, werden we platina O+

Streaming History

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeffroiscool
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 26-04-2024
speedzor schreef op woensdag 04 januari 2012 @ 17:02:
[afbeelding]

Nice! :D

We hebben een pro op ons forum hoor :P

League of Legends [Last Updated 22-08-2012]: [EUW] Jeffro (Now:Silver, S1:Bronze), RankedSolo5x5: 1502 [120W/106L], Dominion: 84W, TT: 3W, Normal: 504W

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gratz speedzor. Blijven gaan jonge

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SHEePYTaGGeRNeP
Gratz speedzor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hu9o
  • Registratie: Mei 2001
  • Nu online

Hu9o

Schokkend

* Hu9o meldt zich ook aan bij de fanclub van speedzor :D

>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>Vertel Microsoft over dit probleem <<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[afbeelding]

Doe mij ook maar elo heaven _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!
speedzor schreef op woensdag 04 januari 2012 @ 16:05:
[...]

Een constante 15% AoE slow, wat is daar verkeerd mee? Buiten dat gaat je slow ook nog heel even duren vlak na je bandage toss waardoor je team net dat beetje dichter kan komen buiten de stun en je dus die kill kan oppakken zonder dat je daarvoor je ult moet gebruiken.

Helemaal mee eens. Mobiliteit in teamfights is zeer belangrijk, daarom is ook een item als Raduins zo sterk en is ook GP zo sterk in teamfights. De rest langzamer (Want: ulti) en jouw team sneller (met E-skill). Als jij iedereen aan je laat plakken met je slow hebben je carries vrij spel. Ook met een full tank build haal ik als zesde item (als de game lang duurt) ook wel eens een Rylai's.

Vicariously I live while the whole world dies

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• speedzor
Verwijderd schreef op woensdag 04 januari 2012 @ 17:37:
[...]

Doe mij ook maar elo heaven _/-\o_
Beeld je maar niet teveel in, daarnet had de vijand twee junglers, gisteren begonnen ze in m'n team in champ select op elkaar te ragen omdat de één de andere aan het trollen was in de vorige game en je zit constant met duoqueuers van 200 elo lager.

Vooral de duoqueues zijn het probleem, vaak kunnen die niet op tegen de 200 elo hogere solo's. En dan maar eisen beginnen stellen van de roles dat ze willen.

Maar goed, het is uiteraard wel een stuk minder dan lagere levels. Je speelt ook vaker tegen dezelfde spelers en vaak met/tegen enkele van de match ervoor, waardoor negatieve attitudes meegenomen worden naar de nieuwe match.

En bedankt iedereen uiteraard :)

Streaming History

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Drunk3nD3m0n
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 03-04-2015
ruilen speedzor ? ik heb hetzelfde getalletje enkel die 1 vooraan ontbreekt :p

Beep Boop son ... Beep Boop

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Drunk3nD3m0n schreef op woensdag 04 januari 2012 @ 18:11:
ruilen speedzor ? ik heb hetzelfde getalletje enkel die 1 vooraan ontbreekt :p
Als speedzor op jouw account zou spelen haalt hij waarschijnlijk binnen de kortste keren weer dezelfde ELO, ervan uitgaande dat jij champs hebt die hem liggen en ook de runes ervoor hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

speedzor schreef op woensdag 04 januari 2012 @ 18:06:
[...]

Beeld je maar niet teveel in, daarnet had de vijand twee junglers, gisteren begonnen ze in m'n team in champ select op elkaar te ragen omdat de één de andere aan het trollen was in de vorige game en je zit constant met duoqueuers van 200 elo lager.

Vooral de duoqueues zijn het probleem, vaak kunnen die niet op tegen de 200 elo hogere solo's. En dan maar eisen beginnen stellen van de roles dat ze willen.

Maar goed, het is uiteraard wel een stuk minder dan lagere levels. Je speelt ook vaker tegen dezelfde spelers en vaak met/tegen enkele van de match ervoor, waardoor negatieve attitudes meegenomen worden naar de nieuwe match.

En bedankt iedereen uiteraard :)
Bedoel niet dat je geen slechte games hebt rond 1900 of ragers of whatever.
Doelde er meer op dat je opeens heel snel elo erbij krijgt lijkt me niet dat je in 3 dagen veel beter bent geworden in het spel.

Ben zelf trouwens ook rap aan het stijgen heb met 84 champs gewonnen in ranked nu nog 6 te gaan. Maar heb geen 40k ip voor de champs die ik nog mis jammer genoeg.
Ben denk ik 200 rating gedropped om een mundo en shen win voor elkaar te krijgen. Maar nu speel ik weer champs waar ik goed mee ben en heb ik alleen maar wins in mijn recently played staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 04 januari 2012 @ 15:47:
Je kunt alleen wel hoger hitten met meet Ar pen.
Mijn AD rond lvl 3-4 met MF is ong. rond de 86 en met 20 Armor pen hit ik toch rond de 89/92 dmg op de 'caster' minnions
Minion Damage en +% Damage uit Offense Masteries. Met enkel ArPen kun je niet boven je eigen AD hitten met normale attacks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• speedzor
Verwijderd schreef op woensdag 04 januari 2012 @ 18:26:
[...]

Bedoel niet dat je geen slechte games hebt rond 1900 of ragers of whatever.
Doelde er meer op dat je opeens heel snel elo erbij krijgt lijkt me niet dat je in 3 dagen veel beter bent geworden in het spel.

Ben zelf trouwens ook rap aan het stijgen heb met 84 champs gewonnen in ranked nu nog 6 te gaan. Maar heb geen 40k ip voor de champs die ik nog mis jammer genoeg.
Ben denk ik 200 rating gedropped om een mundo en shen win voor elkaar te krijgen. Maar nu speel ik weer champs waar ik goed mee ben en heb ik alleen maar wins in mijn recently played staan.
Oh, op die manier. Nee, daar denk ik wel dat je gelijk hebt. Buiten enkele leuke trucjes die ik op streams heb gezien, heb ik niet echt veel bijgeleerd de laatste dagen denk ik.
Het zal misschien wat voorbarig zijn, maar ik denk dat ik hier zo snel stijg omdat ik nog wat hoger hoor en het vlotter gaat om je echt elo te bereiken in deze range.
Misschien ben ik verkeerd, kan altijd uiteraard want ik heb nog niet hoger gespeeld, maar afgaande op de vorige matches lijkt me wel dat ik nog wat kan stijgen.

Het zou een mooie prestatie zijn moest je met alle 90 een win kunnen halen :)

Streaming History

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

speedzor schreef op woensdag 04 januari 2012 @ 18:39:
[...]

Oh, op die manier. Nee, daar denk ik wel dat je gelijk hebt. Buiten enkele leuke trucjes die ik op streams heb gezien, heb ik niet echt veel bijgeleerd de laatste dagen denk ik.
Het zal misschien wat voorbarig zijn, maar ik denk dat ik hier zo snel stijg omdat ik nog wat hoger hoor en het vlotter gaat om je echt elo te bereiken in deze range.
Misschien ben ik verkeerd, kan altijd uiteraard want ik heb nog niet hoger gespeeld, maar afgaande op de vorige matches lijkt me wel dat ik nog wat kan stijgen.

Heb net even gekeken welke elo ocelote is en hij is maar 3 wins hoger dan jij :D
Misschien moet sk hem maar is vervangen door speedzor dan 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

speedzor schreef op woensdag 04 januari 2012 @ 18:39:
[...]

1. Trek portomonee open. Koop alle champs.
2. Verlies net zo lang totdat de matchmaking zo in je voordeel is dat je makkelijker wint.
3. Knappe prestatie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djengizz
  • Niet online
Feli, mooie prestatie hoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deefje85
  • Laatst online: 05-10-2024
djengizz schreef op woensdag 04 januari 2012 @ 19:11:
[...]

Feli, mooie prestatie hoor.
Bravo voor jou moet zeggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deefje85
Pimorez schreef op woensdag 04 januari 2012 @ 15:32:
Ook ik ben nu begonnen aan LoL, en ik moet zeggen dat het me bevalt! Het is een leuk spel met goed gebalanceerde Champions.

Ik moet nog wel even veel oefenen, want ik merk dat ik met sommige offensieve Champions het nog niet zo goed doe, maar met andere juist weer wel.
Komt wel goed hoor. Ik speel het nu ook al een tijdje en zo goed ben ik ook nog niet hoor. Alles met de tijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 04 januari 2012 @ 19:07:
[...]

2. Verlies net zo lang totdat de matchmaking zo in je voordeel is dat je makkelijker wint.
3. Knappe prestatie.
Hij geeft zelf aan dat hij de 40k IP niet heeft ipv het geld niet

Er zijn ook mensen die de game al heel lang spelen en die al zat runes hebben waardoor je al je ip aan champs kan besteden.

Heb de laatste dagen Teemo weer ontdekt, alleen maar wins mee gehad (normal) en zojuist met een geweldige allistar support. Zo fijn als je steeds precies hetzelfde denkt en een support die door heeft wat zijn taak heeft. Ik heb zelf ook veel allistar gespeeld en dat merk je, ging perfect samen.

Ranked ben ik laatst aan begonnen (begin vakantie) maar dat ging echt waardeloos. Ik ging duo met me broer (weet zijn ranking ff niet maar dacht dat hij zo'n 1500 was) en echt, desondanks de duo maar één win gehaald en drie lose. Ik geloofde niet in ELO hell maar damn wat zijn sommige mensen slecht en wat heb je veel leavers. Ik probeer ranked nog wel een keer buiten de vakantie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deefje85
Verwijderd schreef op woensdag 04 januari 2012 @ 19:28:
[...]

Hij geeft zelf aan dat hij de 40k IP niet heeft ipv het geld niet

Er zijn ook mensen die de game al heel lang spelen en die al zat runes hebben waardoor je al je ip aan champs kan besteden.

Heb de laatste dagen Teemo weer ontdekt, alleen maar wins mee gehad (normal) en zojuist met een geweldige allistar support. Zo fijn als je steeds precies hetzelfde denkt en een support die door heeft wat zijn taak heeft. Ik heb zelf ook veel allistar gespeeld en dat merk je, ging perfect samen.

Ranked ben ik laatst aan begonnen (begin vakantie) maar dat ging echt waardeloos. Ik ging duo met me broer (weet zijn ranking ff niet maar dacht dat hij zo'n 1500 was) en echt, desondanks de duo maar één win gehaald en drie lose. Ik geloofde niet in ELO hell maar damn wat zijn sommige mensen slecht en wat heb je veel leavers. Ik probeer ranked nog wel een keer buiten de vakantie.
Ben nu ook even gestopt met ranked en eens weer wat normal games aan het doen.Ook om punten te verzamelen zodat ik een deftige layout kan maken en champs kan kopen.

Teemo speelt echt heerlijk.Maar veel spelers willen enkel met de champs spelen die ze het meest zien tijdens de games.(ik zie veel Karthus ,tryn ahri twitch )weer de laaste tijd. ook Fizz eerst , maar dat is al goed verminderd moet ik zeggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 04 januari 2012 @ 19:07:
[...]

3. Knappe prestatie.
1 ik heb geen een champ gekocht met geld alleen runepages.
2 Ik heb met 56 champs wintratios van 50% of hoger 21 daarvan 100%, die heb ik alleen gedaan omdat ik met allemaal een keer wilde winnen. Dus ik heb op 28 champs elo verloren en dat zijn dan voornamelijk champs die met gewoon niet liggen, ik speel bijvoorbeeld in principe nooit mid. Of champs die gewoon compleet underpowered zijn en trolling veroorzaken. Met mundo en shen werd de helft van de keren ook gelijk door iemand eve gepicked of iets dergelijks.
3 Probeer het eens zal je waarschijnlijk nog tegenvallen. Het is natuurlijk makkelijk om met bijvoorbeeld 10 champs een aardige rating te halen dat vergt weinig skill imo.

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 04-01-2012 19:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SilentSimon
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 23-09 14:48

SilentSimon

Have you been hopped?

Ik had van de week een potje met 2 andere vrienden en we deden 3 vs 3 random pick, kreeg ik shen :')

Ik speel voornamelijk ranged champions en dan meestal carries, blitzcrank is ook nog heel leuk om te spelen maar closer combat dan dat moet het niet worden :p

Ging dus ook desastreus slecht met Shen :p
Wat een belachelijke champion om te spelen zeg die Shen, sowieso een ulti waarmee je niks kan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
SilentSimon schreef op woensdag 04 januari 2012 @ 19:43:
Ik had van de week een potje met 2 andere vrienden en we deden 3 vs 3 random pick, kreeg ik shen :')

Ik speel voornamelijk ranged champions en dan meestal carries, blitzcrank is ook nog heel leuk om te spelen maar closer combat dan dat moet het niet worden :p

Ging dus ook desastreus slecht met Shen :p
Wat een belachelijke champion om te spelen zeg die Shen, sowieso een ulti waarmee je niks kan.
De kunst is om je ulti METEEN te gebruiken zodra iemand gefocust wordt. Vaak wachten mensen tot iemand bijna dood is en ulten dan. Dan gaat hij door je shield heen alsnog dood en wordt je teleport gecanceld. Waste of ult.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SilentSimon
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 23-09 14:48

SilentSimon

Have you been hopped?

Vicarious schreef op woensdag 04 januari 2012 @ 19:45:
[...]

De kunst is om je ulti METEEN te gebruiken zodra iemand gefocust wordt. Vaak wachten mensen tot iemand bijna dood is en ulten dan. Dan gaat hij door je shield heen alsnog dood en wordt je teleport gecanceld. Waste of ult.
Dat klopt, maar als je dus wel op het goede moment je ult gebruikt, zit je ineens midden in de (team)fight, en als je dan al slecht speelt door weinig CC enzo heb je dus 0 aan je abilities die nauwelijks damage doen :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja ik vind shen wel echt een van de meest useless champs atm. Je laned er nou niet echt geweldig mee, junglen is traag. Hij heeft een slechte lategame en zijn ult is tenzij je wat ap bouwt bijna altijd te weinig op een squishy. Daarbij kom je als je ult meestal achter degende die je ult terwijl je ervoor wilt zitten om degene die hem aanvalt te taunten. Speelde zelf iig altijd met heal op shen waardoor je ult + heal nog een redelijke kans heeft iemand te redden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LikeAKing
Weetje, mensen zeggen dat je katarina countert met cc. is niet zo. Ik gebruik telkesen exhaust + stun op katarina (als sion) ga ik nog steeds dood door 600 dmg te taken :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!
LikeAKing schreef op woensdag 04 januari 2012 @ 21:01:
Weetje, mensen zeggen dat je katarina countert met cc. is niet zo. Ik gebruik telkesen exhaust + stun op katarina (als sion) ga ik nog steeds dood door 600 dmg te taken :(
Ja, als zij al in haar ult bezig is en jij moet er nog helemaal heen lopen om in stunrange te komen ga je wel damage vangen ja. Wat wil je nu eigenlijk zeggen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LikeAKing
Vicarious schreef op woensdag 04 januari 2012 @ 21:06:
[...]

Ja, als zij al in haar ult bezig is en jij moet er nog helemaal heen lopen om in stunrange te komen ga je wel damage vangen ja. Wat wil je nu eigenlijk zeggen?
Shunpo > Ult
ik doe gelijk stun, >>> death recap 600 damage met 50 ability power.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Net een strategic call gemaakt.Het was ryze,cho,annie,singed,schac.
annie mid, shac jungle en cho wilde perse top.
Bot was ali trist en ik zag het niet zitten om ryze singed er neer te zetten. Dus ik ging top tot ragens toe van mijn team. Maar met lvl 1 w kreeg top panth amper een minion. En tegen bot zei ik max je poison en blijf gewoon in leven.
Uiteindelijk ging het allemaal best goed :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• speedzor
LikeAKing schreef op woensdag 04 januari 2012 @ 21:07:
[...]

Shunpo > Ult
Lijkt me eerder een geval van trage reactie. Als je een replay hebt en het tijdstip weet waar je op doelt, kunnen we misschien zeggen hoe het komt dat ze zoveel damage deed.

Streaming History

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LikeAKing
speedzor schreef op woensdag 04 januari 2012 @ 21:11:
[...]

Lijkt me eerder een geval van trage reactie. Als je een replay hebt en het tijdstip weet waar je op doelt, kunnen we misschien zeggen hoe het komt dat ze zoveel damage deed.
Heb ik niet, maar hoe snel moeten die reactievermogen dan wel niet zijn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• speedzor
LikeAKing schreef op woensdag 04 januari 2012 @ 21:12:
[...]

Heb ik niet, maar hoe snel moeten die reactievermogen dan wel niet zijn
- Katarina shunpo
- Stun

Doe de stun al wanneer ze op je springt, het enige dat AP sion kan is toch maar stunnen en laten ontploffen, moet je er maar wat autoattacks op missen.

Streaming History

Acties:
  • 0 Henk 'm!
LikeAKing schreef op woensdag 04 januari 2012 @ 21:07:
[...]

Shunpo > Ult
Als Kat 50 AP heeft ga ik uit van lvl 6-8 ongeveer. Dan doet haar ult 50 damage per dagger met een max van 10 daggers per persoon. De scaling met AP is 0.25, dus 12,5 damage extra. 62.5 damage per dagger dus, maakt 625 damage. Dan heb je haar dus bijna de volledige ulti af laten maken. Dat is geen trage reactiesnelheid meer, dat is gewoon niet op zitten te letten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LikeAKing
Vicarious schreef op woensdag 04 januari 2012 @ 21:24:
[...]

Als Kat 50 AP heeft ga ik uit van lvl 6-8 ongeveer. Dan doet haar ult 50 damage per dagger met een max van 10 daggers per persoon. De scaling met AP is 0.25, dus 12,5 damage extra. 62.5 damage per dagger dus, maakt 625 damage. Dan heb je haar dus bijna de volledige ulti af laten maken. Dat is geen trage reactiesnelheid meer, dat is gewoon niet op zitten te letten.
Level 12. ze kocht tank items

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• broc85
Hulde voor Lord-Ronddraai en Speedzor. Beide nette prestaties... hoewel jullie het beiden nog even moeten afmaken ;)... wanneer sta je #1 EU Speedzor? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Drunk3nD3m0n schreef op woensdag 04 januari 2012 @ 13:45:
ik heb nogal een goede build met lee sin :p ( vind ik zelf toch dat ie goed werkt )

de zelfde runes die assasin heeft gepost
en dan nu de items :

- ik speel lee sin in de jungle
ik begin met een lifesteal scepter ( of hoe je het ook noemt :p )
ik blijf jungelen en ganken tot waneer je een tamelijke hoop geld hebt en een paar lvls :p
als je ergens een gaatje vindt om terug te keren
koop je in de shop : boots en probeer je je wrigles af te maken
eenmaal als die in orde is doe je verder aan je jungle / gank routine
na je wrigles bouw je een brutalizer en daarna een watmogs ( warmogs + atma's impaler )
als je heeeeel erg goed bezig bent met een paar kills en je zegt ik wil eerder eerst nog wat damage doen
i.p.v. tanky te gaan bouwen begin je aan een tri force
en daarna direct je watmogs
na dat je deze items hebt bouw je verder naargelang de game vordert
meer tanky of meer damage

( Dit is mijn manier er zijn genoeg variaties :p )
Ik beschouw mezelf toch wel als een ervaren Lee Sin speler en ik bouw hem tegenwoordig zo:

Start met Armor + 5 pots. Wolves>blue>gank mid>wraiths> red > gank mid of golems> gank top > gank mid.
Doordat ik start met Armor + 5 pots kun je de eerste minuten gewoon BLIJVEN ganken. Meestal sta ik 2-0-1 wanneer ik mn eerste keer recall.

Als dit inderdaad zo is dan koop ik meestal 2 doransblades en tier1/2 shoes. (als ik geen kills heb bouw ik tank!)
Geen wriggles dus. De reden hiervoor is: de Doransblades maken je ganks HARD, maar dan ook echt héél hard en door het feit dat ik constant aan het ganken ben komt dit wel goed uit. Kwa jungle speed ga je er iets op achteruit (vooral de buffs) en natuurlijk heb je niet de proc voor baron en dragon. Wat ik wel vaak zie ik dan m'n solotop ook al een lantern heeft dus baron zal toch niet heel lang duren. gratis ward is handig, maar je neemt toch elke keer dat je recalled wel 1/2 wards mee.

Nu komt het, bij mn volgende b zorg ik ervoor dat ik een BF-sword haal. Welke ik daarna ombouw tot Bloodthister. je wilt niet weten hoe absurt veel damage je doet. Je bent nu inderdaad een stuk minder beefy dan met een giantsbelt/warmogs maar zolang je redelijk wat succesvolle ganks hebt gehad valt het nog mee hoe squishy je bent.

Volledige build:
Merc's
Bloodthister
Aegis/warmogs
e.v.t MR
Atmas

Meestal komt het echter niet zover.
Had maar 2 lee sin games in mn history dus dit bewijst niet zoveel maar ach :P
(één van de losses in ranked was een 3v5 haha.)

http://imageshack.us/photo/my-images/535/leesinz.jpg/

Edit: Lee is altijd banned in ranked óf ik speel hem, vandaar dat ik maar 9 games heb haha.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op donderdag 05 januari 2012 @ 00:45:
[...]

Ik beschouw mezelf toch wel als een ervaren Lee Sin speler en ik bouw hem tegenwoordig zo:

Start met Armor + 5 pots. Wolves>blue>gank mid>wraiths> red > gank mid of golems> gank top > gank mid.
Doordat ik start met Armor + 5 pots kun je de eerste minuten gewoon BLIJVEN ganken. Meestal sta ik 2-0-1 wanneer ik mn eerste keer recall.

Als dit inderdaad zo is dan koop ik meestal 2 doransblades en tier1/2 shoes. (als ik geen kills heb bouw ik tank!)
Geen wriggles dus. De reden hiervoor is: de Doransblades maken je ganks HARD, maar dan ook echt héél hard en door het feit dat ik constant aan het ganken ben komt dit wel goed uit. Kwa jungle speed ga je er iets op achteruit (vooral de buffs) en natuurlijk heb je niet de proc voor baron en dragon. Wat ik wel vaak zie ik dan m'n solotop ook al een lantern heeft dus baron zal toch niet heel lang duren. gratis ward is handig, maar je neemt toch elke keer dat je recalled wel 1/2 wards mee.

Nu komt het, bij mn volgende b zorg ik ervoor dat ik een BF-sword haal. Welke ik daarna ombouw tot Bloodthister. je wilt niet weten hoe absurt veel damage je doet. Je bent nu inderdaad een stuk minder beefy dan met een giantsbelt/warmogs maar zolang je redelijk wat succesvolle ganks hebt gehad valt het nog mee hoe squishy je bent.

Volledige build:
Merc's
Bloodthister
Aegis/warmogs
e.v.t MR
Atmas

Meestal komt het echter niet zover.
Had maar 2 lee sin games in mn history dus dit bewijst niet zoveel maar ach :P
(één van de losses in ranked was een 3v5 haha.)

http://imageshack.us/photo/my-images/535/leesinz.jpg/

Edit: Lee is altijd banned in ranked óf ik speel hem, vandaar dat ik maar 9 games heb haha.
Als je voor harde ganks gaat, waarom start je niet met Dorans Blade dan? Lee Sin kan met een fatsoenlijke pull een behoorlijk harde lvl 2 gank doen met die blade. Ik doe het meestal zo:

Start dorans blade
Nog een dorans blade en boots
Frozen Mallet
Atma's
Situationeel, afhankelijk van game.

Soms nog een brutalizer tussendoor, hangt ervan af hoe het loopt en of de tegenstander snel veel armor gaat stacken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vicarious schreef op donderdag 05 januari 2012 @ 01:41:
[...]
Als je voor harde ganks gaat, waarom start je niet met Dorans Blade dan? Lee Sin kan met een fatsoenlijke pull een behoorlijk harde lvl 2 gank doen met die blade. Ik doe het meestal zo:

Start dorans blade
Nog een dorans blade en boots
Frozen Mallet
Atma's
Situationeel, afhankelijk van game.

Soms nog een brutalizer tussendoor, hangt ervan af hoe het loopt en of de tegenstander snel veel armor gaat stacken.
Dat deed ik voor de jungle changes ook inderdaad. Dan deed ik double golems > gank > wraits > wolves > recall omdat je dan erg low hp bent..
Als je dit nu nog doet ben je halverwege lvl 2 terwijl de solo lanes al een stuk hoger zijn. en dan heb je nog amper geganked ook.

Ik heb net nog een game lee sin gejungled op "mijn manier". ik hield beide solo lanes bij kwa xp, ik was zelfs de eerste op heel de map die lvl 6 was! 1-0-1 haha. Mn eerste recall was pas nadat ik voor de tweede keer blue/red deed en ik had iets van 2,5k gold. 5-2-19 geeindigt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Haha holy shit ik dus speel eindelijk weer mijn mains en moest irelia tegen rumble top opzich een harde matchup. Maar mijn team werd echt heel hard geslacht. Alleen ik kon dankzij betere summoners( ik had ignite heal hij tp flash) en een udyr gank die rumble totaal zonen en een paar keer killen. Vervolgens zitten ze alleen maar te zeuren dat het 100% lost is en dat ik niet kan carryen. Ok onze gragas was 0-5-0 en vayne iets van 1-5-0 maar ik had er nog wel vertrouwen in. Dus ik mij scheel getyped dat ze gewoon even safe moesten spelen en dat het wel goed zou komen negativiteit alom. Toen had ik op 15 minuten had ik eindelijk de turret van rumble gepusht en wits end en mercs en ging maar gewoon overal ganken. Uiteindelijk 16-2-10 geindigd op een teamscore met 32 kills. Iedereen mij toch maar bedanken voor het carryen.
Denk dat ik op deze wijze de 1500 elo ook wel snel weer ga verlaten ^^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swanfield
  • Laatst online: 23-06 13:57
Speel dan nog niet op L30 maar ik kom er maar weinig tegen (20-29) die echt een team kunnen carryen. Maar als je er dan één tegen komt dan damn.... Meeste weten niet hoe ze er mee moeten omgaan en blijven dan ook lekker feeden :P

Kwam gisteren een Jax tegen die echt zeer irritant goed was :( Had dat nog niet mee gemaakt. Meeste Jaxen die ik tot nu tegen was gekomen suckte enorm. Maar Jax kan ook behoorlijk snel heel erg sterk worden :S Ik snap alleen uit het uitleg filmpje zijn stun niet. Ik begreep dat hij direct kon stunnen maar hij doet dat met een shield op ofzo?

Je hoeft niet goed te zijn om de beste te zijn, zolang je maar beter bent dan de rest || Het is niet belangrijk om te winnen, maar het is het enige dat telt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Killertjuh
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 24-09 13:26
Swanfield schreef op donderdag 05 januari 2012 @ 08:25:
Speel dan nog niet op L30 maar ik kom er maar weinig tegen (20-29) die echt een team kunnen carryen. Maar als je er dan één tegen komt dan damn.... Meeste weten niet hoe ze er mee moeten omgaan en blijven dan ook lekker feeden :P

Kwam gisteren een Jax tegen die echt zeer irritant goed was :( Had dat nog niet mee gemaakt. Meeste Jaxen die ik tot nu tegen was gekomen suckte enorm. Maar Jax kan ook behoorlijk snel heel erg sterk worden :S Ik snap alleen uit het uitleg filmpje zijn stun niet. Ik begreep dat hij direct kon stunnen maar hij doet dat met een shield op ofzo?
Hij kan pas stunnen wanneer hij volgens mij 7seconde onder attack staat. Dus een goeie jax vecht eerst tegen minions zodat hij de stun kan uitvoeren. Vliegt op je af en stunt je.
(Active): Jax stuns surrounding enemies for 1 second and deals magic damage to them. Usable only within 7 seconds of dodging an attack.

bron: http://leagueoflegends.wi...x_the_Grandmaster_at_Arms
Opzich is Jax een goeie champ echter naar een grote nerf van ROIT speel ik hem nooit meer. Hij is te snel dood en wanneer je hem tanky dps maakt doet hij te weinig damage.

[ Voor 10% gewijzigd door Killertjuh op 05-01-2012 08:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swanfield
Killertjuh schreef op donderdag 05 januari 2012 @ 08:31:
[...]

Hij kan pas stunnen wanneer hij volgens mij 7seconde onder attack staat. Dus een goeie jax vecht eerst tegen minions zodat hij de stun kan uitvoeren. Vliegt op je af en stunt je.

[...]
Jeetje :S dan was hij inderdaad wel erg goed :P Mijn overige newbee team maten hadden er ook moeite mee :)

Waar ik wel af en toe van baal is dat je dan erg goed op je lane bezig bent en een andere lane het verziekt. Gisteren een Sion gehad en die stond binnen 10 min 0/6/0. Tja toen was de schade al heel erg groot aangezien ik op 0/1/0 stond en mijn lane partner op 0/0/1

Je hoeft niet goed te zijn om de beste te zijn, zolang je maar beter bent dan de rest || Het is niet belangrijk om te winnen, maar het is het enige dat telt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartjeh
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 17-09 09:27
Swanfield schreef op donderdag 05 januari 2012 @ 08:34:
[...]

Jeetje :S dan was hij inderdaad wel erg goed :P Mijn overige newbee team maten hadden er ook moeite mee :)

Waar ik wel af en toe van baal is dat je dan erg goed op je lane bezig bent en een andere lane het verziekt. Gisteren een Sion gehad en die stond binnen 10 min 0/6/0. Tja toen was de schade al heel erg groot aangezien ik op 0/1/0 stond en mijn lane partner op 0/0/1
op 0/2/0 of 0/3/0 met hem lane switchen. Anders ga je het inderdaad hard verliezen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swanfield
Bartjeh schreef op donderdag 05 januari 2012 @ 08:39:
[...]

op 0/2/0 of 0/3/0 met hem lane switchen. Anders ga je het inderdaad hard verliezen.
Tja dat hebben we dus te laat gedaan inderdaad. Maar toen we geswitcht waren klaagde mijn lane partner steen en been hehe hij bleek niet echt zo goed te zijn met Sion :P Waarschijnlijk eerste keer met champion want hij was al L20 dus je mag toch wel een bepaald niveau verwachten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Drunk3nD3m0n
eindelijk zijn we uit de ELO hell aan het raken
gisteren 2 potjes gewonnen :D
eindelijk aan de goeie kant ( de winnende en niet trollende )
eerste potje ik als jungler :D heeeel goed gegaan heel veel assists maar
toch een grote steen kunnen bijdragen aan de overwinning

tweede potje soraka support omdat we anders een troll gingen hebben
quote van chat : " hey can you be support we have everything ? "
"NO I WANT TO JUNGLE OR I TROLL"
ik : " i hope you dont f*ck it up ... go jungle "

dat is dus een troll al op voorhand tegengehouden :p
en ik was heel verbaasd maar hij kon een heeel goede nocturne jungle doen hij gankte op de juiste momenten en warde zelf top en mid lane ( <- en goed voorbeeld mensen )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeffroiscool
Drunk3nD3m0n schreef op donderdag 05 januari 2012 @ 09:06:
eindelijk zijn we uit de ELO hell aan het raken
gisteren 2 potjes gewonnen :D
eindelijk aan de goeie kant ( de winnende en niet trollende )
eerste potje ik als jungler :D heeeel goed gegaan heel veel assists maar
toch een grote steen kunnen bijdragen aan de overwinning

tweede potje soraka support omdat we anders een troll gingen hebben
quote van chat : " hey can you be support we have everything ? "
"NO I WANT TO JUNGLE OR I TROLL"
ik : " i hope you dont f*ck it up ... go jungle "

dat is dus een troll al op voorhand tegengehouden :p
en ik was heel verbaasd maar hij kon een heeel goede nocturne jungle doen hij gankte op de juiste momenten en warde zelf top en mid lane ( <- en goed voorbeeld mensen )
1200 elo range is nog steeds ELO hell. met 2 potjes kom je daar niet uit :D

League of Legends [Last Updated 22-08-2012]: [EUW] Jeffro (Now:Silver, S1:Bronze), RankedSolo5x5: 1502 [120W/106L], Dominion: 84W, TT: 3W, Normal: 504W

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vicarious schreef op woensdag 04 januari 2012 @ 21:24:
[...]

Ulti van katarina scaled ook met AD dus waarschijnlijk had ze een hextech gunblade?
Dmg van katarina is sowieso erg sterk alleen in teamfights heeft zij ook een "global taunt". :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• broc85
Verwijderd schreef op donderdag 05 januari 2012 @ 09:17:
[...]

Ulti van katarina scaled ook met AD dus waarschijnlijk had ze een hextech gunblade?
Dmg van katarina is sowieso erg sterk alleen in teamfights heeft zij ook een "global taunt". :P
Dat heeft er in mijn potjes in ieder geval ook vaak mee te maken dat ze easy kill is... Katarina Shunpo't midden in ons team -> Katarina stunned midden in ons team -> Katarina dood. Moet je natuurlijk wel een stun hebben... maar dat is vaak een kwestie van counterpicken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeffroiscool
broc85 schreef op donderdag 05 januari 2012 @ 09:24:
[...]

Dat heeft er in mijn potjes in ieder geval ook vaak mee te maken dat ze easy kill is... Katarina Shunpo't midden in ons team -> Katarina stunned midden in ons team -> Katarina dood. Moet je natuurlijk wel een stun hebben... maar dat is vaak een kwestie van counterpicken.
Mensen denken altijd dat je met AOE ultimates IEDEREEN moet raken terwijl dit helemaal niet nodig is. Bij Katarina heb je bijvoorbeeld je passive. In andere woorden hoef je dus alleen 1 of 2 simpele kills te maken of dmg te dealen en je krijgt zo al je cd's terug. 1 of 2 nuken bij het begin maakt een 3/4 v 5. Een overgeweldigens voordeel :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• broc85
Jeffroiscool schreef op donderdag 05 januari 2012 @ 09:27:
[...]

Mensen denken altijd dat je met AOE ultimates IEDEREEN moet raken terwijl dit helemaal niet nodig is. Bij Katarina heb je bijvoorbeeld je passive. In andere woorden hoef je dus alleen 1 of 2 simpele kills te maken of dmg te dealen en je krijgt zo al je cd's terug. 1 of 2 nuken bij het begin maakt een 3/4 v 5. Een overgeweldigens voordeel :)
Toch is dat bij de AOE ult van Amumu wel fijn ;) denk dat het verschil in Katarina's met name te danken is aan de ELO. Ik speel nog rond de 1200.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jeffroiscool schreef op donderdag 05 januari 2012 @ 09:27:
Mijn tactiek voor katarina:
Wanneer een teamfight begint te starten probeer de enemy's een beetje te baiten want katarina is altijd target #1.
Als de vijanden aanvallen laat je tank alles tanken en wacht een paar seconden tot je een opening ziet, als je de opening vind shunpoo op hun carry/ap carry. Als je dan meteen ulti doet heb je 1 kill en met geluk een assist en kill je de rest, als er op jou gefocused word flash je er weer uit en probeer weg te komen met shunpoo.

Met elke game van katarina ( één van mijn mains ) krijg ik altijd boven de 10 kills en maar een paar deads.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op donderdag 05 januari 2012 @ 09:17:
[...]

Ze had 50 AP volgens het verhaal van LikeAKing, dus denk het niet. Ulti van kat scalet alleen met BONUS AD, dus alleen de AD van items wordt hierbij meegerekend. Aangezien je op Kat (buiten misschien een gunblade) nooit AD haalt denk ik niet dat daar veel scaling vandaan kwam. Maargoed, als Kat 600 damage kan doen met de ult is hij gewoon bijna helemaal completed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SHEePYTaGGeRNeP
Vicarious schreef op donderdag 05 januari 2012 @ 09:58:
[...]

Ze had 50 AP volgens het verhaal van LikeAKing, dus denk het niet. Ulti van kat scalet alleen met BONUS AD, dus alleen de AD van items wordt hierbij meegerekend. Aangezien je op Kat (buiten misschien een gunblade) nooit AD haalt denk ik niet dat daar veel scaling vandaan kwam. Maargoed, als Kat 600 damage kan doen met de ult is hij gewoon bijna helemaal completed.
Ad katarina, iemand? :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Wanneer ga je nou tegen Jeffro en Drunkendemon knokken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SHEePYTaGGeRNeP
Ging niet door zijn team viel uit elkaar :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Azaruc
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 29-07-2024
SHEePYTaGGeRNeP schreef op donderdag 05 januari 2012 @ 10:03:
Ging niet door zijn team viel uit elkaar :/
Definitief? Dus de wedstrijd zal helemaal niet meer plaatsvinden?

Ik ben trouwens wel benieuwd naar jullie ervaring met solo-queuen. Welke rol blijft het meest over? Zelf ben ik nog geen lvl 30 (27 nu) en afgelopen week heb ik een aantal keer draft-pick normals gedaan in plaats van blind-pick. Hierbij werd ik steeds in een rol als jungler 'gedwongen'. Is dit ranked ook zo of is het gewoon toeval dat dit mij een aantal keer achter elkaar overkwam.

D3 Profile

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeX
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 18-07 12:20

DeX

Bah. Lvl 28 zijn is echt kut. Kom nu vaak tegen lvl 30 die veeeeeeeel beter zijn, en ik ben de faler van het team (vaak). Kom nu eigenlijk alleen maar games tegen waar "the summoners code" uit het raam is gevlogen. OMG NOOB! Easy GG. 2 AP carries die beide mid willen splen. Junglers die het woord gank nog nooit gehoord hebben. Etc etc.

Ik moet een team hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• broc85
Azaruc schreef op donderdag 05 januari 2012 @ 10:20:
[...]

Definitief? Dus de wedstrijd zal helemaal niet meer plaatsvinden?

Ik ben trouwens wel benieuwd naar jullie ervaring met solo-queuen. Welke rol blijft het meest over? Zelf ben ik nog geen lvl 30 (27 nu) en afgelopen week heb ik een aantal keer draft-pick normals gedaan in plaats van blind-pick. Hierbij werd ik steeds in een rol als jungler 'gedwongen'. Is dit ranked ook zo of is het gewoon toeval dat dit mij een aantal keer achter elkaar overkwam.
Uit mijn ervaring (1200 ELO) is de rol die het meeste overblijft die van de support. Jungler, solo top en mid zijn de meest "begeerde" rollen. Hoewel ik af en toe ook mensen tegen kom die de verantwoordelijkheid van zo'n rol niet willen. Je kan bij duo bot natuurlijk veel makkelijker de andere de schuld geven :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Airdack
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 19-09 14:07
Spelen mensen hier ook nog weleens Dominion of is het SR wat de klok slaat? Ik speel zelf bijna alleen nog maar Dominion, en ik heb een tijdje terug een hele reeks mooie resultaten gehaald (nu helaas wat terugval). Ik kan echt niet wachten tot ze klaar zijn met Dominion en ranked toevoegen als game-optie, lijkt me echt heel leuk om een ELO te hebben in Dominion zodat ik kan zien op wat voor niveau ik nu zit!

Gamen op een laptop is best ok .... echt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Airdack schreef op donderdag 05 januari 2012 @ 10:37:
Spelen mensen hier ook nog weleens Dominion of is het SR wat de klok slaat? Ik speel zelf bijna alleen nog maar Dominion, en ik heb een tijdje terug een hele reeks mooie resultaten gehaald (nu helaas wat terugval). Ik kan echt niet wachten tot ze klaar zijn met Dominion en ranked toevoegen als game-optie, lijkt me echt heel leuk om een ELO te hebben in Dominion zodat ik kan zien op wat voor niveau ik nu zit!
Wij zijn gisteren nog een dominion game ingedoken met 5.

Mits een beetje teamplay kan je daar echt zwaar stompen :) Wij hadden akali, gangplank, shaco, soraka & karthus. Potje duurde 9 minuten dacht ik.

Vind het wel leuk om af en toe een dominion potje te doen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
broc85 schreef op donderdag 05 januari 2012 @ 10:27:
[...]

Uit mijn ervaring (1200 ELO) is de rol die het meeste overblijft die van de support. Jungler, solo top en mid zijn de meest "begeerde" rollen. Hoewel ik af en toe ook mensen tegen kom die de verantwoordelijkheid van zo'n rol niet willen. Je kan bij duo bot natuurlijk veel makkelijker de andere de schuld geven :+
Huh? Ik ben echt in 90% van de games de jungler :D Support hebben we vaak helemaal niet. De populairste rollen zijn mid en solo top omdat ze dan minder afhankelijk zijn van hun teammates. Junglers worden vaak het zwarte schaap van het team als iemand de lane verliest en is dus geen populaire rol imo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ninjaman
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 16:48
Airdack schreef op donderdag 05 januari 2012 @ 10:37:
Ik doe bijna niks anders speel voornamelijk met shaco, maokai en vayne.
Wat ik wel merk is dat er een paar champions boven de rest uitspringt.
Rammus, Le Blanc, Akali, Kassadin en zo kan ik er nog een paar noemen.

Echter vind ik dat je wel wat weinig punten krijgt voor het verdedigen . Meestal ben ik aan het verdedigen als ik shaco speel en de anderen zijn dan een punt aan het innemen waardoor ik geen punten krijg voor het eventueel capturen of killen van een tegenstander.
Nou maken die extra punten niet zoveel uit maar een beloning voor je harde werk kan nooit kwaad. Ditzelfde geld voor de bottom lane die zich ook goed staande moet houden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Drunk3nD3m0n
Vicarious schreef op donderdag 05 januari 2012 @ 11:20:
[...]

Huh? Ik ben echt in 90% van de games de jungler :D Support hebben we vaak helemaal niet. De populairste rollen zijn mid en solo top omdat ze dan minder afhankelijk zijn van hun teammates. Junglers worden vaak het zwarte schaap van het team als iemand de lane verliest en is dus geen populaire rol imo.
inderdaad daarom speel ik ook Hybride op een ranked game ik kan bijna alles doen behalve AD carry :p

de jungler wordt inderdaad heeeeeel veel geblamed dan doe je je best om alle lanes te ganken en dan is er natuurlijk altijd 1 tje die aan het pushen is en dan een beetje minder kan ganken
en dan die 1e persoon ( solo topper 90% kans )
begint te ragen ragen ragen ragen en dan heb je 50/50 kans dat ie zegt
ok i will go AFK
of ok ik will go FEEDING

and that there good Sir ruins a ranked game !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pimorez
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online
Gister heb ik Sivir gekocht. Ik vind dat zo'n fijne Champion. In het begin is het een beetje lastig opstarten, want met weinig damage moet je wat geld bij elkaar zien te sprokkelen. Maar wanneer je eenmaal op de ~120 basic attack zit kun je gaan investeren in Attack Speed. Als je 1.2> attack speed hebt dan ga je al snel als een beest te keer. Helemaal als je het combineert met die buff die extra movement en attack speed geeft voor een kleine 10 sec ofzo, je kunt dan met gemak 3-4 Champions achter elkaar neer halen.

Zijn er nog andere goede ranged basic attack champions (dus champions die niet van hun abilities afhankelijk zijn)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Azaruc
Vicarious schreef op donderdag 05 januari 2012 @ 11:20:
[...]

Klinkt wel logisch. Dan ga ik de komende tijd maar flink oefenen op mijn jungle skills (nocturne is free deze week, dat is dan wel even lekker :) )

D3 Profile

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nidhiki
  • Laatst online: 17-02-2024
Ik zelf vind Vayne een goede ranged carry omdat haar basic attacks met silver bolts mooie dmg opleveren (ook wat true dmg) En met haar ulti moet je het ook gewoon van haar basic attacks hebben, als je beetje goed bouwt krijg je daar lekker veel dmg uit

---- Live For The Music ---- PSN: Mvbaardwijk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wil iemand advies geven over harrassen in de lane. Bij goede tegenstanders word ik makkelijk de lane uitgeharrased. Eigenlijk met elke champ die ik speel zonder dat ik weet hoe ik terug moet spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• broc85
Verwijderd schreef op donderdag 05 januari 2012 @ 11:57:
Wil iemand advies geven over harrassen in de lane. Bij goede tegenstanders word ik makkelijk de lane uitgeharrased. Eigenlijk met elke champ die ik speel zonder dat ik weet hoe ik terug moet spelen.
De belangrijkste tip die ik daar voor heb gekregen is om hits te "traden". Met andere woorden, vergeet niet dat als jij geharasst wordt... om ook terug te harassen. Het is makkelijk te vergeten als je ook defensief speelt omdat je jezelf graag in veiligheid brengt, maar af en toe is een goed offensief ook defensief voordelig. Bijvoorbeeld als GP naar je toe komt om te parleyen... dan hit jij hem ook met jou attack. Als je echt out harrast wordt zit er niks anders op dan je jungler callen en te focussen op last hits onder je tower.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tjukkie
nog een vraagje over Lee Sin: wat is je doel tijdens teamfights? Ik raak meestal de controle kwijt tijdens heftige teamfights, waardoor ik m'n skills spam, maar als ik er logisch over nadenk dan kan je het beste je carry shielden, enemy team slowen en ulti's interupten met je ulti. Jammer genoeg denk ik daar niet over na tijdens zo'n gevecht :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• broc85
Tjukkie schreef op donderdag 05 januari 2012 @ 12:08:
nog een vraagje over Lee Sin: wat is je doel tijdens teamfights? Ik raak meestal de controle kwijt tijdens heftige teamfights, waardoor ik m'n skills spam, maar als ik er logisch over nadenk dan kan je het beste je carry shielden, enemy team slowen en ulti's interupten met je ulti. Jammer genoeg denk ik daar niet over na tijdens zo'n gevecht :')
Ook als je tanky bent gebouwd kan je initieren naast het shielden en slowen. Anders moet je voor de tegenstanders carry gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SHEePYTaGGeRNeP
Tjukkie schreef op donderdag 05 januari 2012 @ 12:08:
Als je eenmaal 6 Warmogs hebt de tegenstanders de nexus in schoppen:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

broc85 schreef op donderdag 05 januari 2012 @ 12:05:
[...]

De belangrijkste tip die ik daar voor heb gekregen is om hits te "traden". Met andere woorden, vergeet niet dat als jij geharasst wordt... om ook terug te harassen. Het is makkelijk te vergeten als je ook defensief speelt omdat je jezelf graag in veiligheid brengt, maar af en toe is een goed offensief ook defensief voordelig. Bijvoorbeeld als GP naar je toe komt om te parleyen... dan hit jij hem ook met jou attack. Als je echt out harrast wordt zit er niks anders op dan je jungler callen en te focussen op last hits onder je tower.
Oké dankjewel. Dit ga ik de volgende keer doen

Acties:
  • 0 Henk 'm!
broc85 schreef op donderdag 05 januari 2012 @ 12:05:
[...]

Dit inderdaad. En in sommige matchups ben je gewoon de lul. Als je met Udyr of Garen top vs een Caitlynn of Vayne moet spelen, ga er dan maar vanuit dat je tower binnen 10 minuten platligt tenzij je jungler top komt campen. Ze outrangen je gewoon hard en je komt niet bij ze in de buurt omdat je behalve een minimale speedbuff niet echt een gapcloser hebt.

Wat ik wel merk is dat het vaak verstandig is om ZELF aggressief te spelen. Ik ben van nature ook een vrij defensieve speler en de tegenstander harasst mij vaak eerder dan ik hem omdat ik puur met lasthitten bezig ben. Als je zelf eventjes tijd overhebt omdat er geen minions low zijn, gooi er dan even wat harass tussendoor. Dikke kans dat je tegenstander terugloopt, dan kun je nog wat free hits erbij doen. Vervolgens kun je hem als hij low is behoorlijk goed zonen waardoor hij heel veel cs en XP misloopt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wravburn
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 07-03 13:28
Altijd een schot/aanval teruggeven is in de meeste gevallen een goed idee ja. Als je ze kosteloos kunnen harrassen ben je een varkentje rijp voor de slacht.

Een stapje is elke champion goed kennen en weten +/- hoe sterk ze zijn met welke items. Dan weet je of je "hits kunt traden" of niet. Bijvoorbeeld tegen een Graves wil je zelden blijven staan. Zijn shotgun in je gezicht en een auto-attack kun je meestal niet tegenop harrassen in een 'eerlijke' uitwisseling.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dat is waar. Is het erg om je tower te laten vallen om zelf makkelijker te kunnen farmen, omdat je tegenstander kwetsbaarder is voor ganks of niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tjukkie
Verwijderd schreef op donderdag 05 januari 2012 @ 13:06:
Dat is waar. Is het erg om je tower te laten vallen om zelf makkelijker te kunnen farmen, omdat je tegenstander kwetsbaarder is voor ganks of niet?
als je je toren laat vallen, dan heeft je lane tegenstander de tijd om andere lanes te ganken. Niet goed dus :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tjukkie schreef op donderdag 05 januari 2012 @ 13:08:
[...]

als je je toren laat vallen, dan heeft je lane tegenstander de tijd om andere lanes te ganken. Niet goed dus :p
Ja dat is waar, maar als je eigen teamgenootjes voorzichtig gaan spelen mist je lane tegenstander exp en gold

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Tjukkie schreef op donderdag 05 januari 2012 @ 13:08:
[...]

Early game valt het wel mee. Als je andere lanes wat defensiever gaan spelen zijn ze lastig te ganken onder hun tower. Ondertussen kun jij freefarmen bij je eigen inner turret, want de tegenstander durft daar niet te komen uit angst voor ganks zodat je tegenstander effectief zichzelf gezoned heeft. Later in het spel is dat weer minder van belang, want dan 2v1 diven ze iemand gewoon onder zijn eigen tower omdat je dan toch tanky genoeg bent.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Azaruc
Vicarious schreef op donderdag 05 januari 2012 @ 13:14:
[...]

Early game valt het wel mee. Als je andere lanes wat defensiever gaan spelen zijn ze lastig te ganken onder hun tower. Ondertussen kun jij freefarmen bij je eigen inner turret, want de tegenstander durft daar niet te komen uit angst voor ganks zodat je tegenstander effectief zichzelf gezoned heeft. Later in het spel is dat weer minder van belang, want dan 2v1 diven ze iemand gewoon onder zijn eigen tower omdat je dan toch tanky genoeg bent.
Wordt het door het vallen van je outer turret voor je tegenstander ook niet makkelijker om te counter-junglen?

D3 Profile

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Azaruc schreef op donderdag 05 januari 2012 @ 13:25:
[...]

Wordt het door het vallen van je outer turret voor je tegenstander ook niet makkelijker om te counter-junglen?
Niet echt, want hij heeft nog steeds geen zicht op jouw jungler. Tenzij hij heel veel wards gaat plaatsen in de jungle is het voor hem nog altijd risicovol om zonder vision de enemy jungle in te lopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swanfield
@Dex ik ben ook onder de L30. Ben geen dikke owner maar vind dat ik best aardig speel :) Je mag mij best toevoegen aan je team als ik online ben. Ben L20. Verder kan je in de got chat toch wel wat mensen vragen? En als je er echt helemaal een hekel aan heb dan kan je levels kopen volgens mij ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Drunk3nD3m0n
levels kopen ??

LOL WUT !? :+

Pagina: 1 ... 58 ... 79 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
In de topicstart is heel veel informatie te vinden. Dus voor zaken als de patchnotes, champion rotation en bijvoorbeeld hoe je in contact kunt komen met andere LoL Tweakers, kun je daar terecht! :)

Voor de slowchatters onder ons is er natuurlijk het chatkanaal in-game (dat veel te rustig is), maar tegenwoordig ook een IRC kanaal!