In de muur kicken stunned niet, maar geeft jou en je teammates tijd om hem neer te maaien. Ik gebruik zelf om te junglen:
3 AD Quints,
2 AD Marks
7 ArP Marks
9 Armor Seals
9 MR Glyphs
Masteries: 21/9/0
Als items haal ik een long sword + health pot.
Ja, je kan ook dorans blade of vampiric scepter beginnen echter dorans is niet uit te bouwen en dus een waste of resources, en met een vampiric scepter ga je meer de farm jungle richting in, waardoor je gank burst een stuk minder is.
Mijn jungle route is als volgt:
Wraiths -> Red -> Gank/Golems -> Gank -> Wraiths -> Wolves -> Blue -> Gank -> etc
of Wolves -> Blue -> Gank/Wraiths -> Wolves -> Gank -> etc.
Zorg wel voor een redelijke pull. Als je Wraiths start laat red dan gepulled worden. Vraag je teammates om bij wolves een auto attack op elke wolf te doen en daarna blue te pullen.
Mede door deze runes + longsword heb je bij een lvl 2/3 gank een ongelofelijk harde burst. Ik start met iets van 78 ad op lvl 1. Probeer zonder je Q te ganken, dwz, probeer van achteren te komen, waarna je slowed met je E en dan je Q gebruikt na een flash of om te finishen.
Dit haalt naar mijn mening het maximale uit de early game van Lee Sin. Late game zwakt hij nogal af, dit is mede de reden waarom ik hem eigenlijk altijd met Warmogs/Atma's/FoN bouw. Het is namelijk de bedoeling dat je voor dat er 20 minuten om zijn, je zelf 1/2 kills hebt en je de lanes ook kills hebt gegeven. Mocht het allemaal niet zo lekker gaan qua farm/ganks, bouw ik af en toe voor mijn warmogs nog een heart of gold. Geeft wat extra hp + g/10.
[
Voor 8% gewijzigd door
rxs op 04-01-2012 14:09
]