[PC] League of Legends - Deel 5 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 57 ... 79 Laatste
Acties:
  • 150.531 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• broc85
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 08-09 17:24
Ik speel tegenwoordig vrij veel GP top en dat gaat me over het algemeen vrij goed af. Alleen laatst kwam ik een Vladimir tegen en daar had ik toch wel wat moeite mee. Meestal begin ik met een regrowth pendant -> philo + boots met teleport. Daarna hangt het ervan af hoe de lane gaat, maar met Vladimir ging het helemaal fout.

Heeft iemand tips?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
SHEePYTaGGeRNeP schreef op woensdag 04 januari 2012 @ 09:03:
Voor wie de match gemist had:
http://www.own3d.tv/Galter#/watch/369597
[/spoiler]één van de teams wint[spoiler]
Leuke match! Enige zwakke punt wat ik in het team van DeBeer kon ontdekken was Irelia, die verloor in het begin vrij hard van Ryze. Pas na flinke hulp van de jungle werd ze weer enigszins nuttig.

Vicariously I live while the whole world dies

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

broc85 schreef op woensdag 04 januari 2012 @ 10:15:
Ik speel tegenwoordig vrij veel GP top en dat gaat me over het algemeen vrij goed af. Alleen laatst kwam ik een Vladimir tegen en daar had ik toch wel wat moeite mee. Meestal begin ik met een regrowth pendant -> philo + boots met teleport. Daarna hangt het ervan af hoe de lane gaat, maar met Vladimir ging het helemaal fout.

Heeft iemand tips?
Met GP bekijk ik altijd tegen wie ik lane en wat het team nodig heeft. Dus ene keer ga ik richting een critplank (dus start ik met Avarice sword) aangezien met crit talent je dan al vrij snel met een paar Parley's je tegenstander laag krijgt en als je dat blijft volhouden is een Vlad ook vrij vlot uitgekeken.

Hebben we een tankplank nodig, start ik hetzelfde als jou met Philo / HoG en uiteindelijk Warmogs/Atma's (en dan resistance/armor bouw afhankelijk van het team).

Maar ja tips, tja zorgen dat hij bij de minions uit de buurt blijft zodat zijn healing minimaal zal zijn. Dus je lane niet te veel pushen, en zorgen dat je hem blijft harassen met Parley.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cloud
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 17-09 10:39

Cloud

FP ProMod

Ex-moderatie mobster

Bedankt voor de Galio tips. Die Google sheet heb ik gebookmarked voor de toekomst. Ik zocht dat ding al op het moment van champion select, maar je ziet altijd dat je dan te weinig tijd hebt. Udyr en Garen klinken inderdaad als goede counters. Udyr kan ik prima mee spelen, al is solo top even geleden. Ik ga gewoon de komende tijd bij draft picks constant die sheet gebruiken en datgene spelen wat mij voorgeschreven wordt. Hopelijk kan ik me die counters dan een beetje eigen maken :)

Never attribute to malice that which can be adequately explained by stupidity. - Robert J. Hanlon
60% of the time, it works all the time. - Brian Fantana

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• broc85
Verwijderd schreef op woensdag 04 januari 2012 @ 10:30:
[...]

Met GP bekijk ik altijd tegen wie ik lane en wat het team nodig heeft. Dus ene keer ga ik richting een critplank (dus start ik met Avarice sword) aangezien met crit talent je dan al vrij snel met een paar Parley's je tegenstander laag krijgt en als je dat blijft volhouden is een Vlad ook vrij vlot uitgekeken.

Hebben we een tankplank nodig, start ik hetzelfde als jou met Philo / HoG en uiteindelijk Warmogs/Atma's (en dan resistance/armor bouw afhankelijk van het team).

Maar ja tips, tja zorgen dat hij bij de minions uit de buurt blijft zodat zijn healing minimaal zal zijn. Dus je lane niet te veel pushen, en zorgen dat je hem blijft harassen met Parley.
Ik begin tegenwoordig altijd eigenlijk met Philo's voor de sustain tenzij er een tegenstander is á la Trynd. Voor tankplank ging ik meestal heart of gold daarna... denk dat Avarice voor mij wel een goede keus is als 2e item voor critplank. Deed het vroeger nooit, maar sinds ik één keer twee gp5 items solo top probeerde op GP doe ik het steeds vaker. Ben het alleen nog niet zoveel in builds tegen gekomen of bij tegen/medestanders.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Cloud schreef op woensdag 04 januari 2012 @ 10:38:
Bedankt voor de Galio tips. Die Google sheet heb ik gebookmarked voor de toekomst. Ik zocht dat ding al op het moment van champion select, maar je ziet altijd dat je dan te weinig tijd hebt. Udyr en Garen klinken inderdaad als goede counters. Udyr kan ik prima mee spelen, al is solo top even geleden. Ik ga gewoon de komende tijd bij draft picks constant die sheet gebruiken en datgene spelen wat mij voorgeschreven wordt. Hopelijk kan ik me die counters dan een beetje eigen maken :)
Tja, tis over het algemeen ook gewoon een kwestie van nadenken. Met mijn counterpicks kwam ik zonder de sheet en toevallig kwamen ze nog overeen ook. Maar als je al eens met of tegen de champ gespeeld hebt ken je over het algemeen de sterke en zwakke punten van een champ en kun je daarop anticiperen. Alleen Viktor ken ik nog niet zo goed, maar die champ is zo matig dat ik me daar ook niet echt druk over kan maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cloud

Cloud

FP ProMod

Ex-moderatie mobster

Vicarious schreef op woensdag 04 januari 2012 @ 11:05:
[...]

Tja, tis over het algemeen ook gewoon een kwestie van nadenken. Met mijn counterpicks kwam ik zonder de sheet en toevallig kwamen ze nog overeen ook. Maar als je al eens met of tegen de champ gespeeld hebt ken je over het algemeen de sterke en zwakke punten van een champ en kun je daarop anticiperen. Alleen Viktor ken ik nog niet zo goed, maar die champ is zo matig dat ik me daar ook niet echt druk over kan maken.
Ik was zover dat ik wist dat ik richting AD en sustain moest gaan, maar over die harde CC voor de ultimate van Galio had ik niet nagedacht. Ik dacht ik ga tanky! Evenals een gapcloser tegen de Q van Galio. Uiteindelijk ging het niet rampzalig maar het had dus nog wel wat beter gekund :)

Never attribute to malice that which can be adequately explained by stupidity. - Robert J. Hanlon

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vicarious schreef op woensdag 04 januari 2012 @ 11:05:
[...]

Gewoon belangrijk dat je met alle champions eens gespeeld hebt, of goed weet wat ze allemaal kunnen tenminste.

Als er een nieuwe champion komt koop ik die altijd, zelfs al speel ik die niet graag, enkel en alleen om die es in een botgame te testen wat hij/zij allemaal kan en hoe je het zou kunnen counteren.

Eens je dit van alle champions kent, zal je met meer zekerheid picks & bans kunnen doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Cloud schreef op woensdag 04 januari 2012 @ 11:08:
[...]

Ik was zover dat ik wist dat ik richting AD en sustain moest gaan, maar over die harde CC voor de ultimate van Galio had ik niet nagedacht. Ik dacht ik ga tanky! Evenals een gapcloser tegen de Q van Galio. Uiteindelijk ging het niet rampzalig maar het had dus nog wel wat beter gekund :)
Die CC voor die ult snap ik niet zo, want als je getaunt wordt kun je dat toch niet activeren? Lijkt me alleen nuttig als Galio buiten jouw range ult en jij hem eruit schopt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Cloud schreef op woensdag 04 januari 2012 @ 10:38:
Trouwens Galio, is ook 1 van mijn favo supports als ik AD carry bot speel. Vanaf level 3 is hij zo irritant, plus een perfecte gapcloser voor een enemy AD op low hp.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LikeAKing
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 12-08-2024
Is skarner meer een tanky dps junger(Udyr/lee sin/nocturne) of een full tank jungler (rammus/maokai)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SHEePYTaGGeRNeP
  • Laatst online: 24-09 14:08
Tanky DPS

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SHEePYTaGGeRNeP
Vanavond rond 19:30 DD.TNT vs Jeffro's Team KIJKEN DUS! :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

LikeAKing schreef op woensdag 04 januari 2012 @ 11:20:
Is skarner meer een tanky dps junger(Udyr/lee sin/nocturne) of een full tank jungler (rammus/maokai)
Meer fulltank

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• speedzor
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 01-02-2014
Vicarious schreef op woensdag 04 januari 2012 @ 11:11:
[...]

Die CC voor die ult snap ik niet zo, want als je getaunt wordt kun je dat toch niet activeren? Lijkt me alleen nuttig als Galio buiten jouw range ult en jij hem eruit schopt.
Sommigen zoals Udyr of Garen hebben een CC die geactiveerd wordt dmv een autoattack (respectievelijk stun en silence). Wanneer je begint te vechten met een Galio, dan ga je waarschijnlijk die activeren en van zodra hij je dan taunt ga je op Galio autoattacken -> aka, stun/silence waardoor de ult interrupted worden.

Dus ja, je moet het activeren voor Galio z'n ult doet, maar meestal kun je dat wel zien aankomen (plotse flash of hij gaat all out)

PS: handige tip tegen Galio: als je mercury treads hebt, ga je uit zijn taunt kunnen lopen voor het damage doet. Dat doet hem best ook wel wat teniet.
Hieraan gerelateerd: als je tijdens zijn ult erin loopt, dan ga je ook getaunt worden.

[ Voor 13% gewijzigd door speedzor op 04-01-2012 11:27 ]

Streaming History

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LikeAKing
Weet niet of ik hem dan wel wil kopen ;(
Doe skarner wel damage?

En is udyr black belt skin het waard of primal udyr?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

LikeAKing schreef op woensdag 04 januari 2012 @ 11:39:
[...]

Doe skarner wel damage?

Skarner heeft een te verwaarlozen burst maar eens hij dicht bij je is, geraak je echt niet gemakkelijk van hem weg :)

Ik rate hem, amumu & udyr als top tier junglers nu.

en primal udyr >>>>>>> black belt udyr.
Zag onlangs een geniaal voorstel tot legendary skin van udyr : the beastslayer

In tiger stance heeft em dode nidalee /warwick pelt over hem
Turtle -> Rammus shell
Phoenix -> Anivia pelt
Bear -> tibbers pelt

[ Voor 23% gewijzigd door Verwijderd op 04-01-2012 11:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

LikeAKing schreef op woensdag 04 januari 2012 @ 11:39:
[...]

Doe skarner wel damage?

Ja hij doet gigantisch veel damage vanaf het moment dat je triforce hebt, als je dan nog wat attack speed van wits end hebt is hij helemaal niet meer te stoppen. Zat gisteren nog een game te kijken waar saintvicious met jungle skarner in een game op 2300 elo 18-2-5 ofzo ging terwijl zijn team iets van 25 kills had.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LikeAKing
Verwijderd schreef op woensdag 04 januari 2012 @ 11:41:
[...]

Skarner heeft een te verwaarlozen burst maar eens hij dicht bij je is, geraak je echt niet gemakkelijk van hem weg :)

Ik rate hem, amumu & udyr als top tier junglers nu.
Aan te raden om te kopen met RP? Heb nu 1 ip, (net ahri gekocht) dus dat gaat hem niet worden ;(
als ie fun 2 play is koop ik hem :P

[ Voor 4% gewijzigd door LikeAKing op 04-01-2012 11:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GeeJeex
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 08-09 12:55
Volgens mij begrijpen veel mensen Skarner dan nog niet helemaal als hij als daadwerkelijk fulltank wordt beschouwd. ;)
Ik heb skarner veel matches als AD gebuild maar daar ben ik eigenlijk een paar maanden geleden mee gestopt. Al zijn skills scalen perfect met AP. Als je nu eens profijt haalt uit het feit dat Crystal slash, zijn Q, elke 3 seconde voor maar 15 mana kan worden gecast, weet je dat je kunt spammen en een tear of the godess moet halen voor ontiegelijk veel mana. Build deze dan naar een manamune en je hebt én veel mana om al zijn spells te gebruiken én je hebt behoorlijk wat attack damage. Je moet hem echt sterk hybrid bouwen en niet voor AD alleen gaan. Bouw ook geen frozen mallet maar ryleia's op 'm en je zult echt versteld staan van zijn z'n Q. Ook scalet skarner automatisch al lekker tanky wat 'm meer een offtank dan echt een volwaardige tank maakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

LikeAKing schreef op woensdag 04 januari 2012 @ 11:42:
[...]

Aan te raden om te kopen met RP? Heb nu 1 ip, (net ahri gekocht) dus dat gaat hem niet worden ;(
Ik koop persoonlijk alle champions tegenwoordig met IP omdat ik de meeste runes heb die ik wil en blijf rond de 15000 hangen :]

Probeer hem misschien eerst eens te spelen als hij in de champion rotation zit, zodanig dat je geen spijt hebt van je keuze.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Drunk3nD3m0n
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 03-04-2015
dan heb je pech gehad want hij was vorige week >.<

Beep Boop son ... Beep Boop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

GeeJeex schreef op woensdag 04 januari 2012 @ 11:44:
Volgens mij begrijpen veel mensen Skarner dan nog niet helemaal als hij als daadwerkelijk fulltank wordt beschouwd. ;)
Ik heb skarner veel matches als AD gebuild maar daar ben ik eigenlijk een paar maanden geleden mee gestopt. Al zijn skills scalen perfect met AP. Als je nu eens profijt haalt uit het feit dat Crystal slash, zijn Q, elke 3 seconde voor maar 15 mana kan worden gecast, weet je dat je kunt spammen en een tear of the godess moet halen voor ontiegelijk veel mana. Build deze dan naar een manamune en je hebt én veel mana om al zijn spells te gebruiken én je hebt behoorlijk wat attack damage. Je moet hem echt sterk hybrid bouwen en niet voor AD alleen gaan. Bouw ook geen frozen mallet maar ryleia's op 'm en je zult echt versteld staan van zijn z'n Q. Ook scalet skarner automatisch al lekker tanky wat 'm meer een offtank dan echt een volwaardige tank maakt.
Sorry maar kan niks anders zeggen dan dat je build waardeloos is.
Dit klinkt ongeveer net zo goed als gunblade garen en dan lich bane death cap bouwen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GeeJeex
Nee totaal niet gewoon. Dit is gewoon een hybrid build. Je hebt én attack damage en zat mana om spells te blijven casten. Vooral je shield en fracture kosten veel mana en juist deze spells heb je nodig in lane. Als je meteen begint met tear of the godess heb je gelijk geen mana problemen meer en kun je gigantisch sterk lanen. Als je deze vervolgens uitbouwt naar manamune krijg je ook nog veel atk dammage. Dat is gewoon hybrid spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja slim Rylais want skarner heeft nog geen ingebouwde slow.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Drunk3nD3m0n
Verwijderd schreef op woensdag 04 januari 2012 @ 11:47:
[...]

Sorry maar kan niks anders zeggen dan dat je build waardeloos is.
Dit klinkt ongeveer net zo goed als gunblade garen en dan lich bane death cap bouwen.
http://myinstants.com/instant/rimshot/

inderdaad dit is waardeloos :P
ik ga skarner eerder ook wat tanky bouwen en ik zet er gewoon een tri force op voor wat damage :P
de bedoeling van skarner is gewoon ulti derop trek hem naar je team toe en slow hem
en dit kan je heel veel doen de ulti heeft niet ZOO veel cooldown vind ik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Waarom zou je per se een triforce willen op skarner ? Superduur en een beetje misplaatst in mijn ogen omdat skarner diegene niet is in teamfights die moet damage gaan doen.

Hij moet vooral kunnen damage ontvangen. Een sheen is altijd wel leuk op hem, en durf ik ook wel eens te bouwen. Enkel in games waar je een ontzettend voordeel hebt, zou ik durven uitbouwen tot een triforce.

Verder ben je veel meer met frozen heart of andere meer defense gerichte items met een leuke debuff, die je carries zal helpen om mensen te melten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Drunk3nD3m0n
Verwijderd schreef op woensdag 04 januari 2012 @ 11:54:
Waarom zou je per se een triforce willen op skarner ? Superduur en een beetje misplaatst in mijn ogen omdat skarner diegene niet is in teamfights die moet damage gaan doen.

Hij moet vooral kunnen damage ontvangen. Een sheen is altijd wel leuk op hem, en durf ik ook wel eens te bouwen. Enkel in games waar je een ontzettend voordeel hebt, zou ik durven uitbouwen tot een triforce.

Verder ben je veel meer met frozen heart of andere meer defense gerichte items met een leuke debuff, die je carries zal helpen om mensen te melten.
ja zo bedoelde ik het ook ik koop zowieso een sheen en ja als je als een skarner lekker gefeed wordt :P maak je dr gewoon een tri force van sorry was niet zo in detail gegaan xD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

GeeJeex schreef op woensdag 04 januari 2012 @ 11:50:
Nee totaal niet gewoon. Dit is gewoon een hybrid build. Je hebt én attack damage en zat mana om spells te blijven casten. Vooral je shield en fracture kosten veel mana en juist deze spells heb je nodig in lane. Als je meteen begint met tear of the godess heb je gelijk geen mana problemen meer en kun je gigantisch sterk lanen. Als je deze vervolgens uitbouwt naar manamune krijg je ook nog veel atk dammage. Dat is gewoon hybrid spelen.
Je bedoelt, als je begint met tear of the godess heb je 1000 gold gewaste aan mana. Je kan je skills nu oneindig spammen maar bent gigantisch zwak. Vervolgens bouw je dit uit in een ad items dat je niet nodig hebt want je q zorgt voor de damage Dus heb je ongeveer 2k gewaste aan stats die je niet nodig hebt. Je krijgt namelijk sowieso wel mana van items die je haalt op skarner en zijn manacosts zijn ook low..
Je hebt imo veel meer aan een philo of eventueel mana crystal en chain vest zelfs al haal je 2 dorans rings ben je beter uit dan met tear, op dat moment heb je tenminste nog ap en health.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LikeAKing
Verwijderd schreef op woensdag 04 januari 2012 @ 11:44:
[...]

Ik koop persoonlijk alle champions tegenwoordig met IP omdat ik de meeste runes heb die ik wil en blijf rond de 15000 hangen :]

Probeer hem misschien eerst eens te spelen als hij in de champion rotation zit, zodanig dat je geen spijt hebt van je keuze.
Ik hou altijd wel van tanky dpsers/tanks enzo, ik zoek voornamelijk ook fun2play :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tjukkie
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 13-11-2024
Heb Lee Sin gelijk aangeschaft met de RP Reduction en inmiddels 10-15 potjes mee gespeeld. Zoals ik al had verwacht, heeft hij een ontzettend leuke speelstijl en kan hij echt uitblinken in games, tenzij je vaak je Q mist tijdens ganks :|

Junglen gaat prima met een vamp scep, zodat ik snel die wriggles kan bouwen, maar aan ganks moet ik echt werken. Ook heb ik moeite met het inschatten van de ulti damage, waardoor ik de tegenstander net levend houdt na het schoppen :|

Denk dat het een kwestie van oefenen is, maar wellicht hebben pro lee sin spelers tips?

Mijn build is wriggles > merc boots > mallet > giant belt > Atma's > warmog afmaken > frozen hamer afmaken > laatste item afhankelijk van team.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SHEePYTaGGeRNeP
@Tjukkie ik zou ook nog een HoG tussen wriggles en merc threads doen, maar dat je wel level 1 boots hebt voor wriggles :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rxs
  • Laatst online: 28-06-2022

rxs

Tjukkie schreef op woensdag 04 januari 2012 @ 12:17:
Heb Lee Sin gelijk aangeschaft met de RP Reduction en inmiddels 10-15 potjes mee gespeeld. Zoals ik al had verwacht, heeft hij een ontzettend leuke speelstijl en kan hij echt uitblinken in games, tenzij je vaak je Q mist tijdens ganks :|

Junglen gaat prima met een vamp scep, zodat ik snel die wriggles kan bouwen, maar aan ganks moet ik echt werken. Ook heb ik moeite met het inschatten van de ulti damage, waardoor ik de tegenstander net levend houdt na het schoppen :|

Denk dat het een kwestie van oefenen is, maar wellicht hebben pro lee sin spelers tips?

Mijn build is wriggles > merc boots > mallet > giant belt > Atma's > warmog afmaken > frozen hamer afmaken > laatste item afhankelijk van team.
Als je problemen hebt met je ult kan ik je aanraden om Q eerst te doen, dan je ult, en mocht hij dan nog niet dood zijn er achteraan je 2e Q doen. Als je je ult doet tijdens een gank waarbij je Q als gapcloser nodig hebt omdat je niet kan W-en naar een teammate/minion, doe je E zodat hij slowt, cirkel om de tegenstander heen en trap hem richting eigen tower/in een muur. Dan kan je eventueel alsnog de kill maken ook al gaat hij niet dood aan je ult.

[ Voor 13% gewijzigd door rxs op 04-01-2012 12:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik maak (bijna altijd) succesvolle ganks met leesin.
Ik begin double golems , wraiths en meteen een lvl 2 gank. Met geluk krijg ik de kill of anders burnt hij/zij zijn flash waarbij ik meer kans op kill heb op de volgende gank.
Ook geef ik de blue op lvl 4 al meteen naar de AP carry zodat hij een groot voordeel heeft op zijn lane.

mijn build: Start met dorans ring ( extra hp + dmg ) > Level 1 boots +2hp bots > vemp scepter > Wriggles > Warmogs > Atma's (Koop altijd warmogs eerder zodat je sneller je warmogs kan vol stacken) en daarna kijken wat de team nodig heeft. meestal ga ik nog voor randuims/banshees of een frozen mallet.

ps. ik mis nooit mijn Q, soms raak ik alleen verkeerde target. :P
Ook gebruik ik mijn ulti nooit voor een kill maar om deze weg te duwen naar een muur of naar teammates.

edit: typo- Ik bedoel natuurlijk dorans BLADE ipv Ring. :9

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 04-01-2012 13:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GeeJeex
Verwijderd schreef op woensdag 04 januari 2012 @ 11:57:
[...]

Je bedoelt, als je begint met tear of the godess heb je 1000 gold gewaste aan mana. Je kan je skills nu oneindig spammen maar bent gigantisch zwak. Vervolgens bouw je dit uit in een ad items dat je niet nodig hebt want je q zorgt voor de damage Dus heb je ongeveer 2k gewaste aan stats die je niet nodig hebt. Je krijgt namelijk sowieso wel mana van items die je haalt op skarner en zijn manacosts zijn ook low..
Je hebt imo veel meer aan een philo of eventueel mana crystal en chain vest zelfs al haal je 2 dorans rings ben je beter uit dan met tear, op dat moment heb je tenminste nog ap en health.
Het is gewoon het hele punt dat je ook nog eens een manamune uitbouwt wat voor je hybrid zorgt. Jij moet zometeen in het midden van het gevecht daar staan en alles spammen wat je hebt, die mana ga je echt goed benutten. Maar hé, bouw hem lekker zoals jij wilt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shalaka
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 19-09 09:29
nice, lee sin tips! kan ik ook wel gebruiken
Nu we toch bezig zijn

masteries? runes?

gebruiken jullie lee wel eens in lane?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tjukkie
SHEePYTaGGeRNeP schreef op woensdag 04 januari 2012 @ 12:22:
@Tjukkie ik zou ook nog een HoG tussen wriggles en merc threads doen, maar dat je wel level 1 boots hebt voor wriggles :P
Bouw jij HoG uit tot randuin?
rxs schreef op woensdag 04 januari 2012 @ 12:24:
[...]

Als je problemen hebt met je ult kan ik je aanraden om Q eerst te doen, dan je ult, en mocht hij dan nog niet dood zijn er achteraan je 2e Q doen. Als je je ult doet tijdens een gank waarbij je Q als gapcloser nodig hebt omdat je niet kan W-en naar een teammate/minion, doe je E zodat hij slowt, cirkel om de tegenstander heen en trap hem richting eigen tower/in een muur. Dan kan je eventueel alsnog de kill maken ook al gaat hij niet dood aan je ult.
Als je iemand tegen muur aan kickt, wordt hij dan gestunned?
Verwijderd schreef op woensdag 04 januari 2012 @ 12:33:
Ik maak (bijna altijd) succesvolle ganks met leesin.
Ik begin double golems , wraiths en meteen een lvl 2 gank. Met geluk krijg ik de kill of anders burnt hij/zij zijn flash waarbij ik meer kans op kill heb op de volgende gank.
Ook geef ik de blue op lvl 4 al meteen naar de AP carry zodat hij een groot voordeel heeft op zijn lane.

mijn build: Start met dorans ring ( extra hp + dmg ) > Level 1 boots +2hp bots > vemp scepter > Wriggles > Warmogs > Atma's (Koop altijd warmogs eerder zodat je sneller je warmogs kan vol stacken) en daarna kijken wat de team nodig heeft. meestal ga ik nog voor randuims/banshees of een frozen mallet.

ps. ik mis nooit mijn Q, soms raak ik alleen verkeerde target. :P
Ook gebruik ik mijn ulti nooit voor een kill maar om deze weg te duwen naar een muur of naar teammates.
Doran's ring?

Hmm, mss ook eens golems > wraiths proberen. Gebruik je smite gelijk op grote golem? Ik vind m'n dmg output ontzettend laag als ik eerst full warmog's bouw, maar ga hem proberen. Je bouwt geen mallet dus?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snappie88
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 19-09 22:45

Snappie88

Mr. Hollywood

shalaka schreef op woensdag 04 januari 2012 @ 12:53:
Lee Sin is geweldig als toplane, echter word je meestal in de positie als jungler geduwd.

Surfin' paradise!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wravburn
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 07-03 13:28
Lee kan in jungle Wriggles goed gebruiken, dus ik start altijd met een vamp scepter. Phage omdat Lee een beetje squishy start en flat AD is goed voor z'n ganks. En dan is het een beetje balanceren tussen wat je nodig hebt.

Dus

Wriggles -> boots 1 -> Phage -> Merc's -> Negatron/Chain/Belt -> uitbouwen naar FoN/Atma/Warmog's (-> TF -> LW/BT )

en volgorde van die defensieve spullen is natuurlijk afhankelijk van de tegenstander.

edit: Ik zou nooit Doran's Ring op Lee nemen, aangezien alleen zijn schild schaalt met AP. De rest schaalt goed met AD. (de abilities zelf en de auto-attacks van z'n passive). En dan zou ik persoonlijk liever een snelle Wriggles willen hebben dan een Doran's Blade, die dat weer vertraagt.

[ Voor 25% gewijzigd door Wravburn op 04-01-2012 13:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tjukkie schreef op woensdag 04 januari 2012 @ 12:55:

Doran's ring?

Hmm, mss ook eens golems > wraiths proberen. Gebruik je smite gelijk op grote golem? Ik vind m'n dmg output ontzettend laag als ik eerst full warmog's bouw, maar ga hem proberen. Je bouwt geen mallet dus?
Vraag om een pull en smite gelijk de big golem als hij jou begint te raken.
Doran's blade op Lee sin vind ik een handig item, het geeft je meer hp en extra dmg die je zeker wel kan gebruiken met ganken.

Ik bouw eigenlijk geen mallet tenzij ik een goeie tank in team heb. En als ik het bouw doe ik het altijd na warmogs/atma's. Voor dmg output hoef je ook nog bang te zijn, lee sin vind ik OP en zijn Q doet zeker wel genoeg dmg om te kunnen carryen.
shalaka schreef op woensdag 04 januari 2012 @ 12:53:
nice, lee sin tips! kan ik ook wel gebruiken
Nu we toch bezig zijn

masteries? runes?

Masteries:
Armor pen REDS
Armor YELLOW
Magic resist BLUE
Attack dmg Quints (Armor pen kan je ook gebruiken)

Ik gebruik Lee-sin nooit in lane tenzij ik iemand kan counteren (Akali bijvoorbeeld)

edit:
LOOOOOOOL ik zie dat ik de grootste typfout ooit heb gemaakt.
Ik bedoel natuurlijk Dorans BLADE ipv Ring! xD

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 04-01-2012 13:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LikeAKing
Heb rp gekocht, maar geen 300 additional gekregen :P
edit: toch wel :o

even kijken, ik dacht aan skarner en fizz kopen, of toch maar skins?

[ Voor 48% gewijzigd door LikeAKing op 04-01-2012 13:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nidhiki
  • Laatst online: 17-02-2024
Krijg je niet direct, komt iets later ;) had ik ook
Heb nu 2600 RP, maar eens ff kijken wat ik nog wil ga halen

---- Live For The Music ---- PSN: Mvbaardwijk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gropah
  • Registratie: December 2007
  • Niet online

Gropah

Admin Softe Goederen

Oompa-Loompa 💩

mijn filosofie over RP is: gebruik het alleen op dingen die je niet met IP kan krijgen, of op dingen waarbij de verhouding RP : IP abnormaal is. Champions vind ik zelf een waste, maar bijv 7 rune pages voor 1300 RP is best do-able

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Drunk3nD3m0n
Gropah schreef op woensdag 04 januari 2012 @ 13:19:
mijn filosofie over RP is: gebruik het alleen op dingen die je niet met IP kan krijgen, of op dingen waarbij de verhouding RP : IP abnormaal is. Champions vind ik zelf een waste, maar bijv 7 rune pages voor 1300 RP is best do-able
of dure champs voor mensen die geen IP kunnen opsparen zoals mij xD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Die runepages waren aangepast zeker eh nu dat je er meer dan 10 kon hebben ? Ga me er vanavond toch een paar extra halen, want meestal zie ik dan in champion select een champion die ik die game graag zou spelen, maar niet echt de juiste runes voor heb klaarstaan.

@Assassin61:

Een mallet of iets anders tanky is echt wel handig nochtans op lee sin aangezien hij tijdens gevechten meestal er midden in zal staan en je daar graag eventjes blijft staan ;) Best bouw je die wel nadat je iets van damage items gekocht heb (wriggles/brutalizer).

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 04-01-2012 13:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LikeAKing
Gropah schreef op woensdag 04 januari 2012 @ 13:19:
Ik denk zo; champs kunnen gekocht worden met ip, maar brengen fun.
skins niet, brengen niets toe behalve een recolour maar kan JUIST alleen met rp betaald worden.

Ik ben niet zo'n runepage mannetje ;p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nidhiki
  • Laatst online: 17-02-2024
Ik gebruik me RP ook voornamelijk op dingen die in de sale zijn, zoals champions van 6300 IP en leuke skins.
Zo maak ik optimaal gebruik van me RP vind ik ;)

---- Live For The Music ---- PSN: Mvbaardwijk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LikeAKing
Nidhiki schreef op woensdag 04 januari 2012 @ 13:28:
Ik gebruik me RP ook voornamelijk op dingen die in de sale zijn, zoals champions van 6300 IP en leuke skins.
Zo maak ik optimaal gebruik van me RP vind ik ;)
Ik ben ongeduldig hoor :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 04 januari 2012 @ 13:22:

@Assassin61:

Een mallet of iets anders tanky is echt wel handig nochtans op lee sin aangezien hij tijdens gevechten meestal er midden in zal staan en je daar graag eventjes blijft staan
Ja idd, maar ik ben zelf niet zo een frozen mallet fan.
Ik haal liever mijn tanky stats met randuims omen of banshees etc. Hiermee kun je net zo goed in het midden van een teamfight staan. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 04 januari 2012 @ 13:34:
[...]

Ja idd, maar ik ben zelf niet zo een frozen mallet fan.
Ik haal liever mijn tanky stats met randuims omen of banshees etc. Hiermee kun je net zo goed in het midden van een teamfight staan. :)
True dat.

Een goede lee sin is echt een enorme terror, gelukkig zie je er niet zoveel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Drunk3nD3m0n
ik heb nogal een goede build met lee sin :p ( vind ik zelf toch dat ie goed werkt )

de zelfde runes die assasin heeft gepost
en dan nu de items :

- ik speel lee sin in de jungle
ik begin met een lifesteal scepter ( of hoe je het ook noemt :p )
ik blijf jungelen en ganken tot waneer je een tamelijke hoop geld hebt en een paar lvls :p
als je ergens een gaatje vindt om terug te keren
koop je in de shop : boots en probeer je je wrigles af te maken
eenmaal als die in orde is doe je verder aan je jungle / gank routine
na je wrigles bouw je een brutalizer en daarna een watmogs ( warmogs + atma's impaler )
als je heeeeel erg goed bezig bent met een paar kills en je zegt ik wil eerder eerst nog wat damage doen
i.p.v. tanky te gaan bouwen begin je aan een tri force
en daarna direct je watmogs
na dat je deze items hebt bouw je verder naargelang de game vordert
meer tanky of meer damage

( Dit is mijn manier er zijn genoeg variaties :p )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shalaka
ik heb ook nog 2k aan rp
Ik kijk elke week welke champs er on sale zijn en beslis dan of ik er een wil
zoals lee sin

runepages denk ik ook over na
heb er nu 2, maar vind 10 eu daarvaan op een een of andere manier een beetje zonde
ook al heb ik nu steeds meer problemen met iets aangepaste runes omdat mn pages anders staan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tjukkie
Drunk3nD3m0n schreef op woensdag 04 januari 2012 @ 13:45:
ik heb nogal een goede build met lee sin :p ( vind ik zelf toch dat ie goed werkt )

de zelfde runes die assasin heeft gepost
en dan nu de items :

- ik speel lee sin in de jungle
ik begin met een lifesteal scepter ( of hoe je het ook noemt :p )
ik blijf jungelen en ganken tot waneer je een tamelijke hoop geld hebt en een paar lvls :p
als je ergens een gaatje vindt om terug te keren
koop je in de shop : boots en probeer je je wrigles af te maken
eenmaal als die in orde is doe je verder aan je jungle / gank routine
na je wrigles bouw je een brutalizer en daarna een watmogs ( warmogs + atma's impaler )
als je heeeeel erg goed bezig bent met een paar kills en je zegt ik wil eerder eerst nog wat damage doen
i.p.v. tanky te gaan bouwen begin je aan een tri force
en daarna direct je watmogs
na dat je deze items hebt bouw je verder naargelang de game vordert
meer tanky of meer damage

( Dit is mijn manier er zijn genoeg variaties :p )
vrijwel elke lee sin bouwt atmogs en wriggles hoor :> Probleem vind ik om daar te komen, want voordat je dit bij elkaar hebt is het >30min.

Ik probeer trouwens steeds vaker te ganken bij lvl2. Lukt me nog niet zo goed, maar een lvl2 lee sin is zo ontzettend sterk voor early ganks, mits goed uitgevoerd :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Drunk3nD3m0n
ik doe altijd het volgende voor mijn lee sin jungle route
start bij blue ( voor cdr )
wolfjes
wraiths
golems
red
wraiths
= lvl 4
en mid is dan meestal nog lvl 3 als je dit op een snel tempo doet dan mid ganken en jungle afwerken en dan back = shoentjes en bijna wriggles

skill order =
lvl 1 : E
lvl 2 : W
lvl 3 : E
lvl 4 : Q

[ Voor 10% gewijzigd door Drunk3nD3m0n op 04-01-2012 13:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LikeAKing
ben bezig met skarner, ik feed mezelf, ik zit ff in lane in normal game, maar hij is slecht. te lage dmg. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Drunk3nD3m0n
ik zal deze avond wel eens een lee sin en skarner jungle replay posten ( als ik niet te lang in terraria blijf met jeffro )

ik vind zelf dat het tamelijk goed lukt en ik ben benieuwd naar wat jullie er ook van denken :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• speedzor
LikeAKing schreef op woensdag 04 januari 2012 @ 13:55:
ben bezig met skarner, ik feed mezelf, ik zit ff in lane in normal game, maar hij is slecht. te lage dmg. :(
Ben je zeker dat het is omdat hij slecht is?

Streaming History

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LikeAKing
speedzor schreef op woensdag 04 januari 2012 @ 13:58:
[...]

Ben je zeker dat het is omdat hij slecht is?
70 base dmg van zijn Q, wtf zo laag :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!
LikeAKing schreef op woensdag 04 januari 2012 @ 14:02:
[...]

70 base dmg van zijn Q, wtf zo laag :P
Iemand op FOK zei het al over je:

Maarja jij wil een tanky ranged mage ad carry spelen, met veel burst, crowdcontrol en escapes, helaas die zijn er niet.

Het ligt echt aan jou als je Skarner slecht vindt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LikeAKing
Vicarious schreef op woensdag 04 januari 2012 @ 14:05:
[...]

Iemand op FOK zei het al over je:

Maarja jij wil een tanky ranged mage ad carry spelen, met veel burst, crowdcontrol en escapes, helaas die zijn er niet.

Het ligt echt aan jou als je Skarner slecht vindt.
Maar dit spel win je door dmg te doen, en dat doet hij ook zeker niet. ik moet 4x Q klikken voor 1 minion wave farm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rxs

rxs

In de muur kicken stunned niet, maar geeft jou en je teammates tijd om hem neer te maaien. Ik gebruik zelf om te junglen:
3 AD Quints,
2 AD Marks
7 ArP Marks
9 Armor Seals
9 MR Glyphs

Masteries: 21/9/0

Als items haal ik een long sword + health pot.
Ja, je kan ook dorans blade of vampiric scepter beginnen echter dorans is niet uit te bouwen en dus een waste of resources, en met een vampiric scepter ga je meer de farm jungle richting in, waardoor je gank burst een stuk minder is.

Mijn jungle route is als volgt:
Wraiths -> Red -> Gank/Golems -> Gank -> Wraiths -> Wolves -> Blue -> Gank -> etc
of Wolves -> Blue -> Gank/Wraiths -> Wolves -> Gank -> etc.

Zorg wel voor een redelijke pull. Als je Wraiths start laat red dan gepulled worden. Vraag je teammates om bij wolves een auto attack op elke wolf te doen en daarna blue te pullen.

Mede door deze runes + longsword heb je bij een lvl 2/3 gank een ongelofelijk harde burst. Ik start met iets van 78 ad op lvl 1. Probeer zonder je Q te ganken, dwz, probeer van achteren te komen, waarna je slowed met je E en dan je Q gebruikt na een flash of om te finishen.

Dit haalt naar mijn mening het maximale uit de early game van Lee Sin. Late game zwakt hij nogal af, dit is mede de reden waarom ik hem eigenlijk altijd met Warmogs/Atma's/FoN bouw. Het is namelijk de bedoeling dat je voor dat er 20 minuten om zijn, je zelf 1/2 kills hebt en je de lanes ook kills hebt gegeven. Mocht het allemaal niet zo lekker gaan qua farm/ganks, bouw ik af en toe voor mijn warmogs nog een heart of gold. Geeft wat extra hp + g/10.

[ Voor 8% gewijzigd door rxs op 04-01-2012 14:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wravburn
Volgens mij is z'n base dmg voor zijn Q: ~25-80 physical + ~25-80 magical. Het schaalt beter met AD dan AP en de cooldown is door z'n passive steeds laag zodat je kunt spammen.

Het is geen burst dmg, nee, maar het tikt flink aan, zeker omdat Skarner aan een enemy vast blijft plakken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• speedzor
LikeAKing schreef op woensdag 04 januari 2012 @ 14:07:
[...]

Maar dit spel win je door dmg te doen, en dat doet hij ook zeker niet. ik moet 4x Q klikken voor 1 minion wave farm
Dit spel win je door de nexus kapot te maken, al de rest leidt daar enkel toe.
Irelia moet ook minstens 6x een Q doen om een minionwave kapot te maken met enkel één ability, wat wil je nu zeggen?

Streaming History

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tjukkie
rxs schreef op woensdag 04 januari 2012 @ 14:07:
In de muur kicken stunned niet, maar geeft jou en je teammates tijd om hem neer te maaien. Ik gebruik zelf om te junglen:
3 AD Quints,
2 AD Marks
7 ArP Marks
9 Armor Seals
9 MR Glyphs

Masteries: 21/9/0

Als items haal ik een long sword + health pot en mijn jungle route is als volgt:
Wraiths -> Red -> Gank/Golems -> Wraiths -> Wolves -> Blue -> Gank -> etc
of Wolves -> Blue -> Gank/Wraiths -> Wolves -> Gank -> etc.

Zorg wel voor een redelijke pull. Als je Wraiths start laat red dan gepulled worden. Vraag je teammates om bij wolves een auto attack op elke wolf te doen en daarna blue te pullen.

Mede door deze runes + longsword heb je bij een lvl 2/3 gank een ongelofelijk harde burst. Ik start met iets van 78 ad op lvl 1. Probeer zonder je Q te ganken, dwz, probeer van achteren te komen, waarna je slowed met je E en dan je Q gebruikt na een flash of om te finishen.

Dit haalt naar mijn mening het maximale uit de early game van Lee Sin. Late game zwakt hij nogal af, dit is mede de reden waarom ik hem eigenlijk altijd met Warmogs/Atma's/FoN bouw. Het is namelijk de bedoeling dat je voor dat er 20 minuten om zijn, je zelf 1/2 kills hebt en je de lanes ook kills hebt gegeven. Mocht het allemaal niet zo lekker gaan qua farm/ganks, bouw ik af en toe voor mijn warmogs nog een heart of gold. Geeft wat extra hp + g/10.
bedankt voor de constructieve post. Gank tactiek zal ik proberen toe te passen, klinkt iig erg logisch. Hoezoe PRECIES die runes? Wat is je berekening daarop?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cloud

Cloud

FP ProMod

Ex-moderatie mobster

Ik heb anders Dan Dinh aardig zien uitpakken met Skarner op zijn streams en ook TheOddOne is niet vies van hem. Hij heeft een geweldig snelle jungle clear en zijn ultimate is echt game changing. Ja hij doet niet standaard zonder goeie farm bakken met damage, maar dat zou ook niet best zijn zeg! Skarner is geliefd om zijn utility niet omdat hij tonnes of damage doet.

Ook op solo top doet hij het volgens mij aardig met een flinke sustain en zeker i.c.m. een jungler is een post-6 gank erg lastig tegen te houden. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LikeAKing
Wravburn schreef op woensdag 04 januari 2012 @ 14:09:
Volgens mij is z'n base dmg voor zijn Q: ~25-80 physical + ~25-80 magical. Het schaalt beter met AD dan AP en de cooldown is door z'n passive steeds laag zodat je kunt spammen.

Het is geen burst dmg, nee, maar het tikt flink aan, zeker omdat Skarner aan een enemy vast blijft plakken.
Maar hoe werken zijn combo's? Zijn Q ofzo doet met een combo meer dmg, E+Q = heal, en wat is de combo voor perma slow? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SHEePYTaGGeRNeP
Q slowt als je al je vorige Q geraakt hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

speedzor schreef op woensdag 04 januari 2012 @ 14:09:
[...]

Dit spel win je door de nexus kapot te maken, al de rest leidt daar enkel toe.
Irelia moet ook minstens 6x een Q doen om een minionwave kapot te maken met enkel één ability, wat wil je nu zeggen?
Of 3x R :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

combo voor perma slow : q-q-q-q-q-q

qqqqqqqqqq!

En lees eens al de posts die mensen hier plaatsen. Je vragen worden telkens uitvoerig beantwoord maar je gaat daaronder gewoon verder.

[ Voor 57% gewijzigd door Verwijderd op 04-01-2012 14:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LikeAKing
Verwijderd schreef op woensdag 04 januari 2012 @ 14:13:
combo voor perma slow : q-q-q-q-q-q

qqqqqqqqqq!

En lees eens al de posts die mensen hier plaatsen. Je vragen worden telkens uitvoerig beantwoord maar je gaat daaronder gewoon verder.
lol, maar zijn radius is best klein dus moet ik wel snel zijn.

@ hierboven, ik kan toch geen 20 quotes beantwoorden? Ik lees ze uiteraard wel :P

[ Voor 10% gewijzigd door LikeAKing op 04-01-2012 14:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• speedzor
LikeAKing schreef op woensdag 04 januari 2012 @ 14:15:
[...]

lol, maar zijn radius is best klein dus moet ik wel snel zijn.
Daarom dat hij die ingebouwde speedboost heeft

Streaming History

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Drunk3nD3m0n
nog een handig truckje met skarner tijdens je ulti ook nog altijd Q spammen en als die ulti weg is
shieldje aanzetten E erop doen en terug Q spammen terwijl je al deze dingen doet :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djengizz
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online
Tjukkie schreef op woensdag 04 januari 2012 @ 14:10:
Hoezoe PRECIES die runes? Wat is je berekening daarop?
Dit is gebaseerd op de Armor values van de de jungle creatures.

Aangezien runes om te junglen je voornamelijk early voordeel geven wil je Armor penetration maar niet meer dan dat wat de gemiddelde jungle camps aan armor hebben. Red and Blue hebben hogere armour values maar als je hiervoor je runes zou kiezen heb je bij alle andere creatures een overschot aan penetratie wat zonde is van de runes omdat ze hier niks doen.

De sweetspot voor de jungle ligt dan ook zo rond de 12 ArPen, de overige slots vul je vervolgens met iets anders (AD/AS).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cloud

Cloud

FP ProMod

Ex-moderatie mobster

En je bouwt meestal een triforce op hem met nog wat extra snelheid. Veel mensen spelen hem dan ook nog eens met MS quints. Vanaf midgame en zeker in endgame kun je aan een goed gebouwde Skarner niet meer ontsnappen.

Omdat hij meestal ook nog wat tanky gebouwd wordt kunnen de meeste skarners dus zo naar je carry toelopen en hem mee terug slepen. De speedboost gebruikt de slimmere Skarner dan op de terugweg in plaats van de heenweg.

[ Voor 34% gewijzigd door Cloud op 04-01-2012 14:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wravburn
Zijn passive zorgt ervoor dat auto-attacks 0.5/1 seconde van zijn abilities afhalen. Zijn W geeft hem attackspeed, wat ervoor zorgt dat z'n passive vaker werkt wat ervoor zorgt dat je Q(en W en..) kan spammen.

De combinatie slow van Q en speed boost van W zorgt ervoor dat je op een tegenstander kan blijven auto-attacken en Q kan blijven spammen. (Zeker met movement speed quints en AS marks lukt dat prima)

/edit: Philo Stone -> Shurelya. Die active en/of een flash verzekert je van een carry in je ult en dan terug met W.

[ Voor 12% gewijzigd door Wravburn op 04-01-2012 14:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• speedzor
Cloud schreef op woensdag 04 januari 2012 @ 14:18:
En je bouwt meestal een triforce op hem met nog wat extra snelheid. Veel mensen spelen hem dan ook nog eens met MS quints. Vanaf midgame en zeker in endgame kun je aan een goed gebouwd Skarner niet meer ontsnappen.
En midgame met een Shurelias!

Streaming History

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rxs

rxs

Tjukkie schreef op woensdag 04 januari 2012 @ 14:10:
[...]

bedankt voor de constructieve post. Gank tactiek zal ik proberen toe te passen, klinkt iig erg logisch. Hoezoe PRECIES die runes? Wat is je berekening daarop?
Met deze runes heb je zonder masteries ongeveer 12 armor pen. Dit wordt veelal gezien als "genoeg" om te junglen. Je zal op bijna alle creeps true damage doen omdat je hun volledige armor negeert, behalve de grote creeps als lizard/red. Hier gebruik je echter bijna altijd smite voor en met pulls heb je die erg snel neer. Meer armor pen is leuk als je ad carry gaat spelen, maar omdat Lee late game afzwakt kun je je beter focussen op early game burst (dmw extra AD in runes/starting item) en daarna tank bouwen. Uiteraard ook goed gebruik van zijn passive maken tijdens het junglen, maar ook tijdens ganks als dat mogelijk is. Tijdens het junglen dus E -> 2 autoattacks -> E (+50% attackspeed en 10 energy refund). Dit werkt met al zijn abilities, dus ook als je W doet, 2 auto attacks voordat je W nog een keer activeerd. Het liefst ook tijdens een gank doen, maar dit gaat niet altijd lukken ivm met flashes/escape abilities en omdat je soms je slow meteen wilt activeren.
Let ook goed op dat je 2e Q meer damage doet als je target meer health mist.

[ Voor 7% gewijzigd door rxs op 04-01-2012 14:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Drunk3nD3m0n
Cloud schreef op woensdag 04 januari 2012 @ 14:18:
En je bouwt meestal een triforce op hem met nog wat extra snelheid. Veel mensen spelen hem dan ook nog eens met MS quints. Vanaf midgame en zeker in endgame kun je aan een goed gebouwde Skarner niet meer ontsnappen.

Omdat hij meestal ook nog wat tanky gebouwd wordt kunnen de meeste skarners dus zo naar je carry toelopen en hem mee terug slepen. De speedboost gebruikt de slimmere Skarner dan op de terugweg in plaats van de heenweg.
BAM tri force told you ! ! ! !
Cloud wat ben ik blij dat ik niet de enige was die er zo over dacht :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik bouw triforce pas echt superlategame. Mijn build op skarner (Jungle!):

- Start regrowth pendant + health pot
- Eerste back een Philo stone en boots
- Heart of gold
- Boots afmaken naar merc treads
- Sheen
- Philostone naar Shurelia's
- HoG naar Raduins Omen
- Hier maak ik op zijn vroegst mijn triforce af vanuit de sheen
- Situational

En ja, er is ook een ander item path op Skarner met als core Wits End, Triforce en Hextech. Alleen in de jungle kun je imo niet genoeg bij elkaar farmen om die build af te maken en dan wordt je gewoon geinstagibbed voor je die 'tons of damage' eruit kan gooien. Op solotop kun je wat makkelijker richting een AS/damage build gaan.

[ Voor 6% gewijzigd door Vicarious op 04-01-2012 14:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cloud

Cloud

FP ProMod

Ex-moderatie mobster

Triforce is toch logisch? Met al dat Q gespam wil je die Sheen proc echt wel hebben. Misschien kun je de Triforce uitstellen maar die Sheen wil je echt wel in de mid-game hebben vind ik.

Wat Vicarious hierboven ook zegt eigenlijk. Dat is grofweg hoe ik hem zou spelen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Drunk3nD3m0n
Cloud schreef op woensdag 04 januari 2012 @ 14:27:
Triforce is toch logisch? Met al dat Q gespam wil je die Sheen proc echt wel hebben. Misschien kun je de Triforce uitstellen maar die Sheen wil je echt wel in de mid-game hebben vind ik.

Wat Vicarious hierboven ook zegt eigenlijk. Dat is grofweg hoe ik hem zou spelen. :)
inderdaad maar ik doe toch altijd als ik heel goed bezig ben bij de start met toch een aantal kills en ik heb genoeg incomme ga ik toch eerst even die tri force afwerken
en als het gewoon een aantal assists zijn idd viccarious zijn build maar ik doe er aleen nog een wrigles ipv een philo stone

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Cloud schreef op woensdag 04 januari 2012 @ 14:27:

Logisch ? Een sheen ben ik met akkoord is zeker logisch, dat je hem daarna perse uit bouwt naar een triforce vind ik niet zo logisch eerlijk gezegd.

Akkoord de extra movement speed & eventuele phage proc zijn leuk. Maar dan zou ik liever iets tankier bouwen zodanig dat ze gerust wat cooldowns op je kunnen blazen terwijl je hun carry effe meeneemt naar jouw team.

Zou triforce echt pas laat bouwen, als ik hem al zou bouwen, en al enkel als ik superfed ben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djengizz
  • Niet online
Vicarious schreef op woensdag 04 januari 2012 @ 14:26:
Ik bouw triforce pas echt superlategame. Mijn build op skarner:
Dit is op de meeste tanky DPS junglers vaak ook de betere keus imo.

Wanneer voor triforce te gaan is situationeel en vaak een lastige beslissing, het duurt zo lang om te bouwen voor een jungler. Vaak zal je team meer hebben aan een jungler die eerst tanky / GP10 bouwt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cloud

Cloud

FP ProMod

Ex-moderatie mobster

Wriggles kan, maar Skarner heeft al een verschrikkelijk snelle jungle en hoeft dus niet per se. Als het je om de wards gaat kun je die net zo goed los kopen.

En oké logisch was misschien wat de kort door de bocht, ik bedoelde dat het een logisch item op hem is. Niet dat het je eerste grote item moet zijn. Erg late game is ook wat ik meestal doe, maar het gaat mij meer om die Sheen die gewoon super goed bij Skarner zijn speelstijl past. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SHEePYTaGGeRNeP
Je kan ook Lichbane nemen i.p.v. Triforce als je ook Rylais neemt en Abyssal :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• speedzor
Drunk3nD3m0n schreef op woensdag 04 januari 2012 @ 14:29:
[...]

inderdaad maar ik doe toch altijd als ik heel goed bezig ben bij de start met toch een aantal kills en ik heb genoeg incomme ga ik toch eerst even die tri force afwerken
en als het gewoon een aantal assists zijn idd viccarious zijn build maar ik doe er aleen nog een wrigles ipv een philo stone
Wat ik vaak zie is dat mensen early game wat voor komen te staan en dan voor damage gaan ipv tankiness, waardoor ze midgame plots als glasscanon eruit komen terwijl de vijand die survivability heeft gehaald en het dus nog heel nipt kan zijn. Als je skarner jungled dan ben je de tank, zorg dat je je team niet gimpt door te snel voor damage te gaan.

Ga dan liever voor een heel snelle Aegis om je team veel sterker te maken in z'n totaal ipv dat je daar zelf wat extra damage gaat doen.

Gisteren was ik Amumu en in een 4v5 aan dragon een triple kill kunnen ophalen waarna ik me direct als level 8 oid een aegis heb gekocht. Vanaf dat punt waren we veel te sterk in teamfights omdat er plots 60 armor, 75 magic resist en 40 attack damage in het team kwam.

Streaming History

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• broc85
speedzor schreef op woensdag 04 januari 2012 @ 14:34:
[...]
Wat ik vaak zie is dat mensen early game wat voor komen te staan en dan voor damage gaan ipv tankiness, waardoor ze midgame plots als glasscanon eruit komen terwijl de vijand die survivability heeft gehaald en het dus nog heel nipt kan zijn. Als je skarner jungled dan ben je de tank, zorg dat je je team niet gimpt door te snel voor damage te gaan.
Deze fout maakt ik in het begin ook vaak met solo top. Dan ging de laning phase me redelijk makkelijk af met een paar kills, dus besloot ik om voor damage te gaan... dan ga je uiteindelijk toch dood omdat je te squishy bent en dan geef je de tegenstander alsnog een kans. Dan is het natuurlijk beter om gewoon die kill nooit meer te gunnen aan je tegenstander :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Drunk3nD3m0n
ok speedzor ik zie je punt daarin maar je moet nu ammumu niet met skarner gaan vergelijken he ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Drunk3nD3m0n schreef op woensdag 04 januari 2012 @ 14:37:
ok speedzor ik zie je punt daarin maar je moet nu ammumu niet met skarner gaan vergelijken he ;)
Kan perfect vergeleken worden. AOE Tank inna di jungle met leuke cc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Waarom niet? Ze zijn qua build en rol heel vergelijkbaar, alleen hun skillset is anders

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• speedzor
gohja.. Waar ik Amumu een 80-20 rating qua defense-offense zou geven, zou dat bij skarner 70-30 zijn, dus echt veel verschil is er niet. Beide hebben ze een gamechanging ult en zijn ze het best in de jungle.

Sowieso zijn ze beide het best tanky gebouwd, dus het gaat best wel op voor beide

Streaming History

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cloud

Cloud

FP ProMod

Ex-moderatie mobster

Dat is een goed punt speedzor en ik vermoed dat velen dat (soms) fout zullen doen, inclusief ondergetekende. Zeker iets om eens goed bij stil te staan als ik mezelf eens in zo'n situatie bevindt. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tjukkie
rxs schreef op woensdag 04 januari 2012 @ 14:20:
[...]

Met deze runes heb je zonder masteries ongeveer 12 armor pen. Dit wordt veelal gezien als "genoeg" om te junglen. Je zal op bijna alle creeps true damage doen omdat je hun volledige armor negeert, behalve de grote creeps als lizard/red. Hier gebruik je echter bijna altijd smite voor en met pulls heb je die erg snel neer. Meer armor pen is leuk als je ad carry gaat spelen, maar omdat Lee late game afzwakt kun je je beter focussen op early game burst (dmw extra AD in runes/starting item) en daarna tank bouwen. Uiteraard ook goed gebruik van zijn passive maken tijdens het junglen, maar ook tijdens ganks als dat mogelijk is. Tijdens het junglen dus E -> 2 autoattacks -> E (+50% attackspeed en 10 energy refund). Dit werkt met al zijn abilities, dus ook als je W doet, 2 auto attacks voordat je W nog een keer activeerd. Het liefst ook tijdens een gank doen, maar dit gaat niet altijd lukken ivm met flashes/escape abilities en omdat je soms je slow meteen wilt activeren.
Let ook goed op dat je 2e Q meer damage doet als je target meer health mist.
duidelijk!

Dat betekent dat wanneer je de +6 van masteries neemt en de 10% armor pen, je alleen nog maar 5-6 van runes hoeft te hebben voor true damage op de jungle creeps.

Je hebt dus maar 3x Apen marks nodig voor 4.98 Apen
Je krijgt +6 van masteries en +1.2 (10% van de 12 armor neutrals)
Een jungle creep met 12 armor heeft dan (12-(12*0,1))-10,98 = -0,18

De rest van de marks kan je dan aanvullen met AD: 6x 0.95 = 5.7
3x AD quints = 2.25x 3 = 6,75
Totaal dus 12,45

Als je dan start met een Long Sword, begin je met 84AD op lvl1 en true damage op de standaard jungle creep.

Klopt dit een beetje? 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Cloud schreef op woensdag 04 januari 2012 @ 14:40:
Dat is een goed punt speedzor en ik vermoed dat velen dat (soms) fout zullen doen, inclusief ondergetekende. Zeker iets om eens goed bij stil te staan als ik mezelf eens in zo'n situatie bevindt. :)
Moet zeggen dat me opgevallen is dat dit vooral nu van toepassing is met de nieuwe jungle.

De jungler heeft eigenlijk ook een halve support rol aangezien hij belachelijk veel op korte tijd kan farmen. Als je rond lvl 10 bent en je hebt bijvoorbeeld nu zoals in speedzor zijn geval een aegis, dan sta je er veel sterker voor dan hun enemy team die geen aegis heeft en bijvoorbeeld een brutalizer in de plaats of iets dergelijks.

Voordien kon je dit ook wel doen, maar werkte je eigen snelheid in de hand. Nu is dat minder een probleem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djengizz
  • Niet online
speedzor schreef op woensdag 04 januari 2012 @ 14:34:
So true.

Sticky pls :P.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Drunk3nD3m0n
en voor like a king :
nog een leuk trucje met skarner is als er een teamfight is aan jullie base en je moet defenden probeer als skarner vooraan te blijven en als er 1 squishy target een beetje naar voor komt
hoppa derin met shieldje ulti derop en dan aanvallen
wel je team waarschuwen en daarna der ook volledig in duiken in die teamfight
dit kan heel onverwacht voor de vijand uit de hoek komen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Drunk3nD3m0n schreef op woensdag 04 januari 2012 @ 14:45:
en voor like a king :
nog een leuk trucje met skarner is als er een teamfight is aan jullie base en je moet defenden probeer als skarner vooraan te blijven en als er 1 squishy target een beetje naar voor komt
hoppa derin met shieldje ulti derop en dan aanvallen
wel je team waarschuwen en daarna der ook volledig in duiken in die teamfight
dit kan heel onverwacht voor de vijand uit de hoek komen
edit: clouded heeft dit eigenlijk net ook gezegd :]

Best je shieldje pas gebruiken na je ulti gedaan hebt. Flash erin & shield eruit doe ik het meest.

Op die manier sleep je hem verder naar achter.

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 04-01-2012 14:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Drunk3nD3m0n
inderdaad dat als je flash hebt natuurlijk :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

speedzor schreef op woensdag 04 januari 2012 @ 14:40:
[...]

gohja.. Waar ik Amumu een 80-20 rating qua defense-offense zou geven, zou dat bij skarner 70-30 zijn, dus echt veel verschil is er niet. Beide hebben ze een gamechanging ult en zijn ze het best in de jungle.

Sowieso zijn ze beide het best tanky gebouwd, dus het gaat best wel op voor beide
Heb je wel eens ap amumu geprobeerd? Ik heb dan dinh dit een paar keer zien doen en heb het zelf ook denk ik ongeveer 15 potjes met 80% winrate gespeeld. Build is philo hog boots, Wota dan zou ik wat armor en mr bouwen of als je gefeed word deathcap. Zeker in een press R to win team met nog een will werkt dit erg goed. Amumu ulti heeft een prima ratio dus als je teammates goed volgen is de tegenstander gelijk dood. Ook spellvamp je aardig wat leven terug zeker als je q doet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shalaka
*diepe zucht*
faalt op een of andere manier met ryze :(
Pagina: 1 ... 57 ... 79 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
In de topicstart is heel veel informatie te vinden. Dus voor zaken als de patchnotes, champion rotation en bijvoorbeeld hoe je in contact kunt komen met andere LoL Tweakers, kun je daar terecht! :)

Voor de slowchatters onder ons is er natuurlijk het chatkanaal in-game (dat veel te rustig is), maar tegenwoordig ook een IRC kanaal!