[PC] League of Legends - Deel 5 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 56 ... 79 Laatste
Acties:
  • 150.533 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!
SHEePYTaGGeRNeP schreef op dinsdag 03 januari 2012 @ 09:24:
Misschien moet je dan zeggen tegen je team dat ze niet zo moeten pushen en dat je dan komt ganken :)
Haha alsof die gasten daarnaar luisteren. Dat doe ik uiteraard, maar dat helpt geen reet. Op low ELO willen mensen alleen maar de blame game spelen, en de jungler is dan een populair target. Als je niet alle 3 de lanes tegelijk campt voor ganks, ook nog bijblijft in levels, de hele map af ward en ook nog alle buffs trouw aan je carries sponsort ben je echt een dikke noob jungler.

Vicariously I live while the whole world dies

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeffroiscool
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 26-04-2024
Drunk3nD3m0n schreef op dinsdag 03 januari 2012 @ 09:19:
[...]

ik zal je vanavond adden Drunken Demon
en hopelijk gebeurt niet wat er gebeurt als ik met jefro speel wij 2 goed en dan 3 idiote feeders
(inside joke : GET ON MY ELOO !!!!!!! ;) )
Arghhhhhhhh
Vicarious schreef op dinsdag 03 januari 2012 @ 09:21:
Ik twijfel. De verhalen van Jeffro en Baristo klinken beide plausibel. In de jungle kun je al je lanes supporten, maar wat ik merk op low ELO (en daar zit ik) is dat je team vaak als een debiel loopt te pushen waardoor je niet kan ganken en zij wel. Vervolgens raakt hun jungler fed en ben ik een "noob jungler, never ganks". Gevolg is dat ik ook nog underleveled raak omdat je in de jungle niet zo hard kan farmen en in teamfights dus ook vrij nutteloos ben (zeker met mijn speelstijl waarmee ik meestal initiator ben). De games die ik solo top speelde hebben we wel gewonnen, puur omdat ik mijn lane vrij had won, als een malle kon farmen en zo in teamfights steeds de doorslaggevende factor was.
Mijn favoriete rollen zijn dan ook op het moment Solo Top / Jungle :)

Het gedoe over levels kan je makkelijk voorkomen door een jungler die goede AoE heeft. Skarner, Lee Sin, Udyr etc. Hierdoor clear je je camps ontzettend snel en kan je vaak ook even tussen de enemy jungle pakken.

Ik ga vaak genoeg enemy junglertje pesten :) Had me gisteren weer moeten zien toen Olaf zijn blue wou pakken. Ik op TS: 3, 2, 1 /smite. "ty Olaf" typen in all chat :D Blijft leuk ^^

League of Legends [Last Updated 22-08-2012]: [EUW] Jeffro (Now:Silver, S1:Bronze), RankedSolo5x5: 1502 [120W/106L], Dominion: 84W, TT: 3W, Normal: 504W

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Jeffroiscool schreef op dinsdag 03 januari 2012 @ 09:28:
[...]

Arghhhhhhhh

[...]

Mijn favoriete rollen zijn dan ook op het moment Solo Top / Jungle :)

Het gedoe over levels kan je makkelijk voorkomen door een jungler die goede AoE heeft. Skarner, Lee Sin, Udyr etc. Hierdoor clear je je camps ontzettend snel en kan je vaak ook even tussen de enemy jungle pakken.

Ik ga vaak genoeg enemy junglertje pesten :) Had me gisteren weer moeten zien toen Olaf zijn blue wou pakken. Ik op TS: 3, 2, 1 /smite. "ty Olaf" typen in all chat :D Blijft leuk ^^
Toevallig noem je met Udyr en Skarner twee van mn favoriete junglers. Zijn echter wel twee junglers waarmee ganken vrij lastig is (alhoewel skarner godlike wordt vanaf level 6, zeker als je flash up is) omdat ze volledig melee zijn en geen echte gapclosers hebben. Skarner heeft ook nog eens geen stun en Udyr een vrij korte. En aangezien je hele team gedemoraliseerd raakt als je gank eens een keer geen kill oplevert zijn ook die 2 niet in elke game de juiste keuze.

Veel mensen hier weten hoe ik speel, met mensen van ~1200 elo kan ik in ieder geval in normals gewoon prima meekomen. Alleen heb ik het gevoel dat ik lager zit juist omdat ik meestal jungle. Maargoed, misschien hoor ik er ook wel gewoon thuis, who knows ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Drunk3nD3m0n
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 03-04-2015
SHEePYTaGGeRNeP schreef op dinsdag 03 januari 2012 @ 09:24:
Misschien moet je dan zeggen tegen je team dat ze niet zo moeten pushen en dat je dan komt ganken :) Nou speel ik zelf nooit ranked en zit ik dus ook niet in Elo hell, wel de beste elo die er is though : 1337 met bijna 666 wins in normal. Maar idd Trundle is een hele sterke jungler net als Lee Sin, kunnen beiden gemakkelijken ganken.
hmmm ik vind dit nogal heeel erg verdacht
elo van 1337 = LEET ?
en 666 wins = The number of the beast

:+ r u trollin there good sir ? :+
Vicarious schreef op dinsdag 03 januari 2012 @ 09:26:
[...]

Haha alsof die gasten daarnaar luisteren. Dat doe ik uiteraard, maar dat helpt geen reet. Op low ELO willen mensen alleen maar de blame game spelen, en de jungler is dan een populair target. Als je niet alle 3 de lanes tegelijk campt voor ganks, ook nog bijblijft in levels, de hele map af ward en ook nog alle buffs trouw aan je carries sponsort ben je echt een dikke noob jungler.
i weet precies hoe je je voelt ookal ben je als een Gek mid en bot aan het ganken en hun kills geven of daar kills nemen komt er plots in chat als de solo topper dood gaat aan een jungler terwijl hij zelf als een idioot an het pushen is zonder ward

quote : NOOB jungler ennemy tryndamere 4 ganks top so far AND YOU 0

ik zeg dan : well if you would stop pushing so much and placing a ward for trynda i would be able to gank but you dont give me a chance

quote idote solo laner : No you are just retarded ...

en dan begint het team te ragen dat je wel een goede jungler bent want ik kom hun lanes wel ganken ...

en dan 5 min later

solo top : ok i go AFK work it out for yourself

"IdiotSoloLaner" has left the game

Beep Boop son ... Beep Boop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SHEePYTaGGeRNeP
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 24-09 14:08
Nee dat is eigenlijk helemaal geen troll demon, maar gewoon helemaal awesome.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeffroiscool
Drunk3nD3m0n schreef op dinsdag 03 januari 2012 @ 09:38:
[...]

elo van 1337 = LEET ?

[...]

i weet precies hoe je je voelt ookal ben je als een Gek mid en bot aan het ganken en hun kills geven of daar kills nemen komt er plots in chat als de solo topper dood gaat aan een jungler terwijl hij zelf als een idioot an het pushen is zonder ward

ik zeg dan : well if you would stop pushing so much and placing a ward for trynda i would be able to gank but you dont give me a chance

en dan begint het team te ragen dat je wel een goede jungler bent want ik kom hun lanes wel ganken ...

en dan 5 min later

Dat soort gasten krijg ik tegenwoordig alleen als ik met jou duo Q XD

Maarja in Solo Q neem ik meestal de laatste rol (ookal sta ik bovenaan) en vaak komt het dan uit dat ik mid mag :)

Annie FTW

League of Legends [Last Updated 22-08-2012]: [EUW] Jeffro (Now:Silver, S1:Bronze), RankedSolo5x5: 1502 [120W/106L], Dominion: 84W, TT: 3W, Normal: 504W

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cloud
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 17-09 10:39

Cloud

FP ProMod

Ex-moderatie mobster

Ik heb gisteravond nog gejungled met Rammus. Ging op zich best goed, maar tegen sommige dingen kun je als jungler niet opboksen. Ik verbrandde flashes op top en op mid maar ze bleven maar pushen, ook nadat ik ze vroeg om even een stapje terug te doen. Ondertussen pusht en feed bot als een malle en klagen ze dat ik niet bij ze langskom. Dus ik naar bot, pingt solo top dat hij in problemen zit, toch maar doorzetten op bot. Ik zorg voor een kill, gaat solo top dood. Ik weer naar top toe, komt mid in de problemen. Daarna gaat bot weer door met feeden.

Nu is Rammus een sterke ganker maar echt, ik kan niet overal tegelijkertijd ganken. Ik heb ook nog een jungle te clearen! Had niet eens meer tijd om buffs te scoren omdat ik constant bezig was met damage control. Die game verloren we dus ook. Overigens wil ik niet zeggen dat het niet aan mij ligt, jungle is samen met support nog steeds mijn slechtste rol dus ik maak ongetwijfeld fouten. Maar dit was beyond saving.

Never attribute to malice that which can be adequately explained by stupidity. - Robert J. Hanlon
60% of the time, it works all the time. - Brian Fantana

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Cloud schreef op dinsdag 03 januari 2012 @ 09:51:
Ik heb gisteravond nog gejungled met Rammus. Ging op zich best goed, maar tegen sommige dingen kun je als jungler niet opboksen. Ik verbrandde flashes op top en op mid maar ze bleven maar pushen, ook nadat ik ze vroeg om even een stapje terug te doen. Ondertussen pusht en feed bot als een malle en klagen ze dat ik niet bij ze langskom. Dus ik naar bot, pingt solo top dat hij in problemen zit, toch maar doorzetten op bot. Ik zorg voor een kill, gaat solo top dood. Ik weer naar top toe, komt mid in de problemen. Daarna gaat bot weer door met feeden.

Nu is Rammus een sterke ganker maar echt, ik kan niet overal tegelijkertijd ganken. Ik heb ook nog een jungle te clearen! Had niet eens meer tijd om buffs te scoren omdat ik constant bezig was met damage control. Die game verloren we dus ook. Overigens wil ik niet zeggen dat het niet aan mij ligt, jungle is samen met support nog steeds mijn slechtste rol dus ik maak ongetwijfeld fouten. Maar dit was beyond saving.
De game waar ik gisteren de replay van stuurde was hopelijk niet de laatste dat ik op die manier gespeeld had. Werd mijn blauw ontnomen als amumu in mn jungle door invasion en normaal gezien betekent dit niet veel goeds voor de rest van de game, maar omdat al de lanes aan het winnen waren kon ik mij concentreren op enkel farmen bijna.

Resulteerde in een lvl 10 amumu met hog philo & sunfire cape :] bring it on!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snappie88
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 19-09 22:45

Snappie88

Mr. Hollywood

Ik heb gister een potje 4 vs 5 ranked gewonnen :')

Onze Ashe disconnecte de hele tijd, waardoor Soraka solo bot kwam te staan. Ze hield haar lane nog redelijk, maar tegen Vayne kon ze weinig doen en uiteindelijk verloren we vrij snel alle drie de torens. Toch nog twee kunnen pakken, maar 4 vs 5 konden we de hele tijd net niet winnen. Connect Ashe gelukkig na 30 minuten weer. Je had de vijand moeten zien, dwars door vier man heen om level 1 Ashe neer te halen. Paar keer hun geAced, kills gelijk, nog twee teamfights in hun basis nipt verloren en uiteindelijk net gewonnen.

Brand <3

Surfin' paradise!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartjeh
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 17-09 09:27
Snappie88 schreef op dinsdag 03 januari 2012 @ 10:01:
Ik heb gister een potje 4 vs 5 ranked gewonnen :')

Onze Ashe disconnecte de hele tijd, waardoor Soraka solo bot kwam te staan. Ze hield haar lane nog redelijk, maar tegen Vayne kon ze weinig doen en uiteindelijk verloren we vrij snel alle drie de torens. Toch nog twee kunnen pakken, maar 4 vs 5 konden we de hele tijd net niet winnen. Connect Ashe gelukkig na 30 minuten weer. Je had de vijand moeten zien, dwars door vier man heen om level 1 Ashe neer te halen. Paar keer hun geAced, kills gelijk, nog twee teamfights in hun basis nipt verloren en uiteindelijk net gewonnen.

Brand <3
Toch altijd leuk hoe iedereen achter easykills aanrent, waardoor het andere team makkelijk kills kan pakken :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bartjeh schreef op dinsdag 03 januari 2012 @ 10:38:
[...]

Toch altijd leuk hoe iedereen achter easykills aanrent, waardoor het andere team makkelijk kills kan pakken :D
Zie je heel vaak inderdaad! Dan is is hij low hp dan moet hij kosten wat het kost gekilled worden XD
Loopt iemand weg laat hem lekker lopen en zorg dat je de teamfight wint XD

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 03-01-2012 10:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op dinsdag 03 januari 2012 @ 10:46:
[...]

Zie je heel vaak inderdaad! ok al is hij 10 hp.
Juist. Vaak blijft diegene toch nog in de buurt hangen en kun je hem alsnog oppikken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• broc85
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 08-09 17:24
Verwijderd schreef op dinsdag 03 januari 2012 @ 10:46:
[...]

Zie je heel vaak inderdaad! Dan is is hij low hp dan moet hij kosten wat het kost gekilled worden XD
Baiten ftw!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeffroiscool

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gister een dominion game gewonnen 4vs5. Wij hadden een shaco in ons team die leaved voor het starten van de game..... Dus we spelen 30 min lang 4 vs 5 staat het 6/18 voor ons logt shaco weer in -.- winnen we na 5 sec. Ik heb hier zown hekel aan die leavers:( maar wel dik gewonnen 19-4 met Kennen in kills.

Maar als je normal speelt/dominion hoe vaak er wel niet een leaver is ... ik vind dat dit harder bestraft moet worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op dinsdag 03 januari 2012 @ 11:34:
Gister een dominion game gewonnen 4vs5. Wij hadden een shaco in ons team die leaved voor het starten van de game..... Dus we spelen 30 min lang 4 vs 5 staat het 6/18 voor ons logt shaco weer in -.- winnen we na 5 sec. Ik heb hier zown hekel aan die leavers:( maar wel dik gewonnen 19-4 met Kennen in kills.

Maar als je normal speelt/dominion hoe vaak er wel niet een leaver is ... ik vind dat dit harder bestraft moet worden.
Mee eens. Met een leave zorg je dat 9 mensen een kutgame hebben, uitzonderingen daargelaten. Ik heb zelf ook sporadisch een leave omdat er dan iets tussen komt wat ik belangrijker vind, maar ik zou het niet onterecht vinden als ik daarvoor gestraft zou worden. (voordat iedereen me af gaat zeiken, dit is misschien iets van 3 keer voorgekomen op 1000+ games en alleen in normals ;) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vicarious schreef op dinsdag 03 januari 2012 @ 11:37:
[...]

Mee eens. Met een leave zorg je dat 9 mensen een kutgame hebben, uitzonderingen daargelaten. Ik heb zelf ook sporadisch een leave omdat er dan iets tussen komt wat ik belangrijker vind, maar ik zou het niet onterecht vinden als ik daarvoor gestraft zou worden. (voordat iedereen me af gaat zeiken, dit is misschien iets van 3 keer voorgekomen op 1000+ games en alleen in normals ;) )
3x op 1000 games is natuurlijk niks.
Maar soms is het niet leuk meer. Ik speelde laatst op mijn broertjes account 400 elo Xd ja hij is 9 jaar oud:P
Het was gewoon onmogelijk om dit te carryen. Vanwege de picks die gedaan werden waren er al 2 geleaved :O Ik was kartus 55-11 nog verloren XD. Ben zelf 1800 elo maar dit is gewoon niet te carryen..... Ik snap nu gewoon dat mijn broertje nooit hoger als 400/500 elo wordt je kan beter een nieuw account aanmaken.

Al gebeurt dit bij de tegenstander is je game inderdaad ook verpest...
Riot zou dit harder aan moeten pakken bij mensen die dit regelmatig doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snappie88

Snappie88

Mr. Hollywood

Op die elo zou je gewoon een goede duelist moeten nemen welke ook redelijk beefy is. Denk dat je met Irelia / Jax een goede kans hebt om te winnen, ook als je team prut.

Daarnaast zou statistisch er dus ook 2,5 man uit jou vijandelijk team al moeten zijn geragequit ;)

Surfin' paradise!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Snappie88 schreef op dinsdag 03 januari 2012 @ 11:51:
Op die elo zou je gewoon een goede duelist moeten nemen welke ook redelijk beefy is. Denk dat je met Irelia / Jax een goede kans hebt om te winnen, ook als je team prut.

Daarnaast zou statistisch er dus ook 2,5 man uit jou vijandelijk team al moeten zijn geragequit ;)
Nou ik heb ook duellist gespeeld met een maat. Toen heb ik inderdaad 12x op rij gewonnen zelfs een game 2 tegen 5.
Nasus & Irelia. Maar wat je dan ziet is als je al snel 4-0 heb dan leaved de helft van de tegenstanders XD.
Tis en blijft een leuk niveau. Wordt Trynda door xin zao gekild is Xin gelijk OP.Iedereen heeft daar ook dezelfde build (phantom dancers met infitiy edge no armour XD) Maar voor mijn broertje is het balen hij speelt nooit een game 5vs5 uit. |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• speedzor
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 01-02-2014
NessOnett
You keep giving champions quality of life changes, but the game itself is in need of many. And none of them are complicated in the slightest.

1. Mastery Pages upped to 20. We have been recently given 20 Rune Pages, and your new masteries adding "more choice." It is becoming overly problematic with these improvements along with new champions to keep up all necessary pages. And having to remake pages every other game is obnoxious.

2. Customizable "recommended items." Yes, there are independently developed mods that allow for this, but they are a hassle when patches come out. And this is really a feature that should be in the game. Especially when the game has characters like TF who are still recommended as awkward AD/on-hit characters, yet everyone plays them as AP. So you can't even find basic build items to jump from in the recommended list.

3. Customized control saving. This is the only one that would taken any decent amount of effort. But even still not much. A lot of players like using smart-casting for specific skills on specific champions. But in general don't like to use smart-casting on everyone at all times. This requires people to re-map their controls at the start of games based on which character they're playing. This is absurd for summoner's rift which(unlike dominion) starts immediately on load. Putting you at a huge disadvantage if you have to take that time to do something that should be built into the game. And causing even more headaches should you forget and get to lane before noticing your skills are off. Controls should save on a champion-by-champion basis to solve this problem.

RiotVeonneth - Production Assistant
These are some great suggestions, and we've definitely talked about some of them, but unfortunately some take quite a bit of effort.

In regards to Mastery Pages up to 20, the issue here is actually server load implications. We're working to making it so that all Mastery Pages are stored on the server. This way, players who switch between multiple computers won't have to redo their mastery pages each time. With 10 mastery pages and hundreds of thousands of players playing simultaneously, you can imagine that there's a lot of server load involved. When we increase it to 20, we want to make sure that our servers can handle it. Even 10 is a stretch, because unlike rune pages, Mastery Pages are free. Very few players even have 10 rune pages, so the sever load from them isn't very high.

For Custom Recommended Items, we completely agree, but we're looking at more holistic solutions (like importing build orders for both items and skills, or saving guides/notes in a better way).

For "customize control saving," I don't think we've had any direct discussions about this one. I'll make sure we talk about it, but I don't think the value here is too extreme. A huge portion of our players never change their default keybindings, and those that are "hardcore" enough to do it on a per-champion basis also probably know how to edit their keybindings outside the game.

Streaming History

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deefje85
  • Laatst online: 05-10-2024
Verwijderd schreef op dinsdag 03 januari 2012 @ 11:59:
[...]

Nou ik heb ook duellist gespeeld met een maat. Toen heb ik inderdaad 12x op rij gewonnen zelfs een game 2 tegen 5.
Nasus & Irelia. Maar wat je dan ziet is als je al snel 4-0 heb dan leaved de helft van de tegenstanders XD.
Tis en blijft een leuk niveau. Wordt Trynda door xin zao gekild is Xin gelijk OP.Iedereen heeft daar ook dezelfde build (phantom dancers met infitiy edge no armour XD) Maar voor mijn broertje is het balen hij speelt nooit een game 5vs5 uit. |:(
Dat gebeurd veel. Heb net ook een spel gespeeld; we waren maar 3 toren´s kwijt en de helf keek naar de score , en ze beginnen allemaal te surrenderen en scheelde maar 5 kills met elkaar.Ik speel vaak geen potjes uit omdat ze allemaal op de surrendervbutton zitten rammen.De meeste spelers gaan voor kills en denken dan ze alles kunnen winnen of ze spelen zelf mega slechte en beginnen dan op andere spelers hun dak te zitten.

Daarnet zat er iemand te zagen dat ik moest last hitten, maar ik heb daar zo een probleem mee. IK speelde met cait ,maar ik kan toch moeilijk wachten tot er minion of een speler bijna dood is. Ik schiet gewoon en farm op mijn gemak. Die kerel zat constant te zagen wacht in het gras , doe last hit en blablabla.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• speedzor
http://screenshot.xfire.com/s/120618486-4.jpg

Speedzor vs Kotlettdrake, battle of the supports 8)

Streaming History

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Deefje85 schreef op dinsdag 03 januari 2012 @ 12:40:
[...]

Daarnet zat er iemand te zagen dat ik moest last hitten, maar ik heb daar zo een probleem mee. IK speelde met cait ,maar ik kan toch moeilijk wachten tot er minion of een speler bijna dood is. Ik schiet gewoon en farm op mijn gemak. Die kerel zat constant te zagen wacht in het gras , doe last hit en blablabla.
Ik kan hem wel begrijpen. Door enkel te lasthitten, en hiermee bedoelt hij enkel op minions natuurlijk en niet spelers, zorg je ervoor dat je niet in 1-2-3 onder je enemies toren staat. Op die manier ben je namelijk vatbaar voor ganks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Deefje85 schreef op dinsdag 03 januari 2012 @ 12:40:
[...]

Dat gebeurd veel. Heb net ook een spel gespeeld; we waren maar 3 toren´s kwijt en de helf keek naar de score , en ze beginnen allemaal te surrenderen en scheelde maar 5 kills met elkaar.Ik speel vaak geen potjes uit omdat ze allemaal op de surrendervbutton zitten rammen.De meeste spelers gaan voor kills en denken dan ze alles kunnen winnen of ze spelen zelf mega slechte en beginnen dan op andere spelers hun dak te zitten.

Ik weet niet precies wat je lv is maar met runes is het wel stuk makkelijker.
Lasthitten doe je omdat je alleen geld krijg als jij de minion killt en je zorgt ervoor dat je de lane niet pushed.
Het is in het begin vrij moeilijk maar ik zou hier wel op gaan oefenen wil je sterker worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SilentSimon
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 23-09 14:48

SilentSimon

Have you been hopped?

Drunk3nD3m0n schreef op dinsdag 03 januari 2012 @ 09:38:
[...]

elo van 1337 = LEET ?

[...]

en dan 5 min later

Ik moet zeggen dat ik het soms best wel moeilijk vind om mijn lane niet te hard te pushen.
Aan de ene kant moet je toch je lasthits halen (en tower pushen soms) en aan de andere kant moet je ruimte over laten voor je jungler. Als je eenmaal bezig bent met (hard) pushen en je doet een stapje terug valt het ook zo op he

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SilentSimon schreef op dinsdag 03 januari 2012 @ 12:57:
[...]

Ik moet zeggen dat ik het soms best wel moeilijk vind om mijn lane niet te hard te pushen.
Aan de ene kant moet je toch je lasthits halen (en tower pushen soms) en aan de andere kant moet je ruimte over laten voor je jungler. Als je eenmaal bezig bent met (hard) pushen en je doet een stapje terug valt het ook zo op he
Gewoon blijven last hitten. Push je de lane naar de toren pak dan het dichtst bijzijnde jungle camp om te farmen of recall om items te kopen. Mid lane zou je ook eventueel kunnen gaan ganken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djengizz
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online
speedzor schreef op dinsdag 03 januari 2012 @ 12:50:
Speedzor vs Kotlettdrake, battle of the supports 8)
#1 troll EU :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeffroiscool
Verwijderd schreef op dinsdag 03 januari 2012 @ 12:59:
[...]

Gewoon blijven last hitten. Push je de lane naar de toren pak dan het dichtst bijzijnde jungle camp om te farmen of recall om items te kopen. Mid lane zou je ook eventueel kunnen gaan ganken.
Echter als je beter lasthit als je tegenstander dan raakt de lane eigenlijk best snel gepushed en dat is soms lastig :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cloud

Cloud

FP ProMod

Ex-moderatie mobster

@Deefje85
Goed last hitten is een van de belangrijkste zaken in de game. Zeker als je een ad carry als Caitlyn speelt. Diegene heeft in principe gewoon gelijk. Het doel is om alleen te schieten indien die ene kogel de minion om zal leggen. En ja dat betekent dat je soms staat te wachten (het harassen van de tegenpartij hier even buiten gelaten).

Het probleem met door blijven attacken is, zoals gezegd, dat je dan onvermijdelijk onder de toren van de tegenpartij terecht komt. Tenminste, als zij niet hetzelfde doen als jij natuurlijk. En onder de toren van de tegenpartij ben je erg kwetsbaar voor ganks van mid of de jungler. Een ander probleem ermee is dat als je door blijft attacken je gegarandeerd last hits gaat missen waardoor je gold inkomsten flink lager zullen zijn als mogelijk.

Maar er zijn natuurlijk ook situaties waarin je wel wilt pushen. Als je weet dat je veilig bent kun je hard pushen om zoveel als mogelijk schade te doen op de toren van de tegenpartij. Maar normaliter is last hitten het advies. :) Mocht de tegenpartij wel veel autoattacken dan is het slim om die hoeveelheid zelf te matchen, omdat anders de minions onder je eigen toren terechtkomen. Daar is het nog veel moeilijker om correct te last hitten.

Never attribute to malice that which can be adequately explained by stupidity. - Robert J. Hanlon

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Speedzor, het wordt tijd dat je gaat streamen pik. Vaste schare trouwe GoT-volgers die allemaal willen zien hoe hun 'eigen' speedzor eventjes Ocelote laat ragequitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jeffroiscool schreef op dinsdag 03 januari 2012 @ 13:00:
[...]

Echter als je beter lasthit als je tegenstander dan raakt de lane eigenlijk best snel gepushed en dat is soms lastig :)
Last hitten is als het goed is de meest trage manier van farmen. Dus dit zou niet kunnen tenzij de tegenstander farmt met bijvoorbeeld Ashe's volley XD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ydegart
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 07-04 11:41
Vicarious schreef op dinsdag 03 januari 2012 @ 13:06:
Speedzor, het wordt tijd dat je gaat streamen pik. Vaste schare trouwe GoT-volgers die allemaal willen zien hoe hun 'eigen' speedzor eventjes Ocelote laat ragequitten.
Ik hoop al een tijdje dat ik hem bij Guardsman Bob op de stream zie :)

Modern technology has its origins in an altogether non-practical search for useless knowledge.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wie is die kotlettdrake eigenlijk ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• speedzor
Vicarious schreef op dinsdag 03 januari 2012 @ 13:06:
Als ik ooit m'n ouders kan overtuigen op een betere internetverbinding over te stappen, dan ga ik het inderdaad doen, liefst à la TheOddOne met wat commentaar erbij. Ik vermoed dat de verbouwingen hier thuis binnen 2 maand ten laatste klaar zullen zijn, waardoor ik in m'n nieuwe kamer zit en m'n ouders er wat voor los kunnen komen.

Maar goed, het gaat er dus ooit wel van komen!

@Ydegart: Gisteren ben ik in de queue gedoken op hetzelfde moment als Guardsman Bob, maar hij had een game net voor mij :(

Gewonnen tegen Kotlettdrake uiteraard, wat had je gedacht.

Streaming History

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SaphuA
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 10-09 22:00
Je kunt het natuurlijk ook lokaal recorden met commentaar en achteraf ergens uppen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• broc85
SaphuA schreef op dinsdag 03 januari 2012 @ 13:23:
Je kunt het natuurlijk ook lokaal recorden met commentaar en achteraf ergens uppen :)
Of een eigen replay van commentaar voorzien ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Voor de relatief nieuwen onder ons, of simpelweg mensen die hun Runes willen verbeteren:

[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=5Vr4anqYbmA]

Lange video, maar wel de tijd waard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deefje85
Ik ga zekers oefenen op dat last hitten.

Vindt dat gewoon in het begin wat raar, misschiens ook omdat ik er nog niet zo goed in ben denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SHEePYTaGGeRNeP
Deefje85 schreef op dinsdag 03 januari 2012 @ 13:31:

Vindt dat gewoon in het begin wat raar, misschiens ook omdat ik er nog niet zo goed in ben denk ik.
Misschien dat junglen iets beters is daar hoef je namelijk helemaal niet op last hitten te letten. Ik weet niet welk level je bent, maar Warwick en Udyr kunnen volgens mij ook zonder runes makkelijk junglen, maar Last Hitten moet je toch echt wel leren :o

[ Voor 5% gewijzigd door SHEePYTaGGeRNeP op 03-01-2012 13:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeffroiscool
SHEePYTaGGeRNeP schreef op dinsdag 03 januari 2012 @ 13:34:
[...]

Misschien dat junglen iets beters is daar hoef je namelijk helemaal niet op last hitten te letten. Ik weet niet welk level je bent, maar Warwick en Udyr kunnen volgens mij ook zonder runes makkelijk junglen, maar Last Hitten moet je toch echt wel leren :o
Maar aan de andere kant moet iedereen toch een keer leren last hitten. Je kan niet ELKE game junglen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SHEePYTaGGeRNeP
Dat zeg ik toch Jeffro :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Deefje85 schreef op dinsdag 03 januari 2012 @ 13:31:

Is enkel een kwestie van gewente. Eens je een aantal games zal gespeeld hebben, zal je zaken die nu misschien vreemd klinken, normaal gaan vinden.

Streams kijken is zeker een aanrader aangezien je daar soms veel interessante zaken van leert. Een goede site hiervoor is http://www.own3d.tv/live .

@ die kotlettdrake, blijkbaar dus iemand die bekend geworden is door gman bob te trollen als hij met hem in games terecht kwam. Had een of andere prospeler verwacht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deefje85
Jeffroiscool schreef op dinsdag 03 januari 2012 @ 13:37:
[...]

Maar aan de andere kant moet iedereen toch een keer leren last hitten. Je kan niet ELKE game junglen.
ik probeer alles een beetje. Omdat ik zelf ook weet dat niet iedereen support of mid of jungler kan zijn en soms zorg dat wel voor problemen als je moet kiezen onder elkaar.

Nu ben ik voor ook Xp aan het verzamelen voor runes en ondertussen leren. Junglen heb ik al gedaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SHEePYTaGGeRNeP schreef op dinsdag 03 januari 2012 @ 13:34:
[...]

Zelfs op een jungler vindt ik het een must. Als je iemands lane overneemt na een gank of gewoon omdat ze laag HP hebben moet je niet de lane lopen pushen als een idioot als diegene dit niet wil/kan gebruiken. Dan blijf je gewoon om de lasthits te pakken zodat niemand EXP/Gold verliest en tegelijkertijd de lane niet pushed is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wravburn
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 07-03 13:28
Inderdaad, een van de naarste dingen die je kunt doen als jungler is als er iemand uit zijn lane is (door een kill of gewoon B): naar zijn lane gaan en alle mobs AoE'en zodat de lane onwijs gepushed is. Als de tegenstander slim is, houdt hij de wave dicht bij zijn toren waardoor jouw teammate niet of lastig kan farmen (zeker na een kill, want dan loopt hij al achter en loopt het verder uit.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeffroiscool
Wravburn schreef op dinsdag 03 januari 2012 @ 14:02:
Inderdaad, een van de naarste dingen die je kunt doen als jungler is als er iemand uit zijn lane is (door een kill of gewoon B): naar zijn lane gaan en alle mobs AoE'en zodat de lane onwijs gepushed is. Als de tegenstander slim is, houdt hij de wave dicht bij zijn toren waardoor jouw teammate niet of lastig kan farmen (zeker na een kill, want dan loopt hij al achter en loopt het verder uit.)
Het is echter wel weer verstandig om te pushen als de tegenstander dood is (en de laner nog maar 10 hp overheeft ofzo en back moet). Hierdoor kan je verzekeren dat de tegenstander XP verliest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Jeffroiscool schreef op dinsdag 03 januari 2012 @ 14:03:
[...]

Het is echter wel weer verstandig om te pushen als de tegenstander dood is (en de laner nog maar 10 hp overheeft ofzo en back moet). Hierdoor kan je verzekeren dat de tegenstander XP verliest.
Of als je denkt dat je de tower met 2 man snel om kan pushen. Soms wil je gewoon die tower weghebben omdat andere lanes het moeilijk hebben zodat je kan rondroamen om anderen te helpen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vicarious schreef op dinsdag 03 januari 2012 @ 14:06:
[...]

Of als je denkt dat je de tower met 2 man snel om kan pushen. Soms wil je gewoon die tower weghebben omdat andere lanes het moeilijk hebben zodat je kan rondroamen om anderen te helpen.
Om het es anders te bekijken. Wanneer zouden jullie beslissen een toren niet neer te leggen, terwijl je dit wel zou kunnen?

Om de enemy carry geen free farm te gunnen ?

Zie dit soms op hogere elo's gebeuren en vroeg het me af.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SHEePYTaGGeRNeP
@groov en om zelf ook nog te kunnen farmen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rxs
  • Laatst online: 28-06-2022

rxs

Vind ik voor top of bot niet zo'n goed idee, snel zo'n toren ompushen. Als mid geeft het wel redelijk wat voordeel ivm sidelanes ganken. Top en bot willen het liefst zo veilig mogelijk farmen. Kan natuurlijk als nog door de creepwave vlak bij je toren te houden en hem in principe daar te "freezen" maar toch.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Aha, fair enough en logisch inderdaad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wravburn
Het ligt er inderdaad maar net aan waar de minion wave komt.

-Als ik als laner dood ben gegaan en kom terug mijn lane in en de minions zijn heel er gepushed, dan kan ik niet farmen. Wat een kill dus dubbel erg maakt.

Dit geldt ook als er een toren neer is. Als je nog wilt farmen is het niet echt een goed idee, tenzij je heel goed bent in het bevriezen van minion waves. Dichtbij jouw toren en de tegenstander kan niet farmen, maar ga je verder hun terrein in: uit met de farmpret. Als je een topganker bent, prima. Anders niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Whaaa net een geweldige actie gehad met lee sin :D.

Was de Veigar mid aan het ganken, maar hij had het redelijk gauw door. Hij stunde me en begon weg te rennen. Ik plaats een ward waar ik heen W, ik E, 2 aa, Q, R en finish met Q. Allemaal <5 seconden.

Voelde zo badass ^^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SHEePYTaGGeRNeP
En daarom altijd wriggles op Lee Sin <3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jeffroiscool schreef op dinsdag 03 januari 2012 @ 13:00:
[...]

lasthit laat de minionwave niet pushen, autoattack laat een minionwave pushen. Als jij continu minions zelf naar low hp schiet ja dan gaat je lane idd snel pushen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• speedzor
Verwijderd schreef op dinsdag 03 januari 2012 @ 15:09:
[...]

lasthit laat de minionwave niet pushen, autoattack laat een minionwave pushen. Als jij continu minions zelf naar low hp schiet ja dan gaat je lane idd snel pushen.
Lasthitten gaat de minionwave pushen, zij het minimaal. Maar doordat de vijand hetzelfde doet wordt het geëvenaard.

Streaming History

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SHEePYTaGGeRNeP
Gangplank met zijn oude E was zeer handig voor lane / push control :/

[ Voor 5% gewijzigd door SHEePYTaGGeRNeP op 03-01-2012 15:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cloud

Cloud

FP ProMod

Ex-moderatie mobster

Verwijderd schreef op dinsdag 03 januari 2012 @ 15:09:
[...]

Het verschil is minimaal maar het is er wel. Als jij 100% last hits scoort en dus nooit een AA teveel doet; als jouw tegenstander minder dan 100% scoort zal je lane gaan pushen. Simpelweg omdat zijn minions iets korter leven dan de jouwe. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

speedzor schreef op dinsdag 03 januari 2012 @ 15:11:
[...]

Lasthitten gaat de minionwave pushen, zij het minimaal. Maar doordat de vijand hetzelfde doet wordt het geëvenaard.
Maar de quote was: als de enemy hierin faalt. Dat beschouw ik als een minion die gekilled word door een minion waarbij de enemy simpelweg net te laat klikte (ervan uitgaan dat jij dan jouw enemy minion op low hp wel killed, dan is het 1 op 1). In zo'n geval zal je lane echt niet pushen. Lane pushed puur als je zelf agressief zit te auto-attacken op de minions waardoor ze sneller hp verliezen dan die van de enemy.

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 03-01-2012 15:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• speedzor
Verwijderd schreef op dinsdag 03 januari 2012 @ 15:17:
[...]

Maar de quote was: als de enemy hierin faalt. Dat beschouw ik als een minion die gekilled word door een minion waarbij de enemy simpelweg net te laat klikte. In zo'n geval zal je lane echt niet pushen. Lane pushed puur als je zelf agressief zit te auto-attacken op de minions waardoor ze sneller hp verliezen dan die van de enemy.
Beschouw volgende situatie:
Jouw attacks - 80 damage
Minion HP - 70 HP
Jouw minion attacks - 30 damage.

Hier kun je door 1x te autoattacken een mooie lasthit halen en je gaat je gold krijgen (80 > 70).
Wat je echter ook kunt doen is jouw minion de vijandelijke minion 1 of 2x laten aanvallen en dan autoattacken, waardoor je ook een lasthit krijgt maar dan wel een veel riskantere.

Het verschil tussen beide scenarios is dat je met de eerste je lane sneller gaat pushen omdat jouw minions dan direct van target verwisselen, en ze bij scenario twee nog één of twee autoattacks op die minion gaan smijten.
Beide een lasthit, maar de ene gaat je lane meer pushen dan de andere.

Streaming History

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeffroiscool
Verwijderd schreef op dinsdag 03 januari 2012 @ 15:17:
[...]

Maar de quote was: als de enemy hierin faalt. Dat beschouw ik als een minion die gekilled word door een minion waarbij de enemy simpelweg net te laat klikte. In zo'n geval zal je lane echt niet pushen. Lane pushed puur als je zelf agressief zit te auto-attacken op de minions waardoor ze sneller hp verliezen dan die van de enemy.
Als de tegenstander te laat klikt is het goed mogelijk dat de minion (bijvoorbeeld caster minion) nog 1 boltje gooit, als je dit bij elkaar opbouwt pushed de lane uiteindelijk.

De andere manier waarop het kan gebeuren dat de lane pushed is als jij de enemy harrassed en dat je zelf een paar minion hits krijgt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

speedzor schreef op dinsdag 03 januari 2012 @ 15:20:
[...]

Beschouw volgende situatie:
Jouw attacks - 80 damage
Minion HP - 70 HP
Jouw minion attacks - 30 damage.

Hier kun je door 1x te autoattacken een mooie lasthit halen en je gaat je gold krijgen (80 > 70).
Wat je echter ook kunt doen is jouw minion de vijandelijke minion 1 of 2x laten aanvallen en dan autoattacken, waardoor je ook een lasthit krijgt maar dan wel een veel riskantere.

Het verschil tussen beide scenarios is dat je met de eerste je lane sneller gaat pushen omdat jouw minions dan direct van target verwisselen, en ze bij scenario twee nog één of twee autoattacks op die minion gaan smijten.
Beide een lasthit, maar de ene gaat je lane meer pushen dan de andere.
Ik snap je voorbeeld :) en uiteraard er zijn meer dan genoeg scenario's te bedenken waar mijn statement niet bij op zal gaan. Maar er werd al gepraat over het pushen van towers :P dat maak je mij niet wijs dat je dat alleen met lasthitten bereikt. Tenzij de game 1 uur duurt en je hebt ALLEEN maar zitten lasthitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Cloud schreef op dinsdag 03 januari 2012 @ 15:15:
[...]

Het verschil is minimaal maar het is er wel. Als jij 100% last hits scoort en dus nooit een AA teveel doet; als jouw tegenstander minder dan 100% scoort zal je lane gaan pushen. Simpelweg omdat zijn minions iets korter leven dan de jouwe. :)
Ligt aan je runes en base damage.
Als beide spelers elke minion 1x raakt en je tegenstander last hit hem net niet of verkeerd, zou in theorie de minions niet moeten gaan pushen. :)

Meer damage kan je ze sneller lasthitten:P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Convo
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 25-09 22:14
Nog een tip. Soms komt het voor dat minions van de tegenstander laag genoeg zijn om te lasthitten maar dat ze niet meer aangevallen worden door je eigen creeps. Als je niet wilt pushen moet je deze creeps niet lasthitten totdat ze weer aggro van je eigen minions hebben. Ik zie erg veel spelers die fout maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SHEePYTaGGeRNeP
Verwijderd schreef op dinsdag 03 januari 2012 @ 15:23:
[...]

Ik snap je voorbeeld :) en uiteraard er zijn meer dan genoeg scenario's te bedenken waar mijn statement niet bij op zal gaan. Maar er werd al gepraat over het pushen van towers :P dat maak je mij niet wijs dat je dat alleen met lasthitten bereikt. Tenzij de game 1 uur duurt en je hebt ALLEEN maar zitten lasthitten.
Lane pushen is betekent niet dat de tower kapot gaat :P maar gewoon over de helft / naar de tower toe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 03 januari 2012 @ 14:10:
[...]

Om het es anders te bekijken. Wanneer zouden jullie beslissen een toren niet neer te leggen, terwijl je dit wel zou kunnen?

Om de enemy carry geen free farm te gunnen ?

Zie dit soms op hogere elo's gebeuren en vroeg het me af.
Dat ja, of als je eigen lane dominant is (ie; top lane enemy staat 0/3 door ganks en achter in farm) kun je de toren intact laten met een kleine balk HP. Zo kun je nog wat kills krijgen en kan die lane doorfarmen. Vaak vraagt m'n vaste jungler of ik de toren neer wil hebben of niet.
Jeffroiscool schreef op dinsdag 03 januari 2012 @ 14:03:
[...]

Dat kan ook gewoon door niet te pushen. Minions maken elkaar wel af. Door pushen tot tower kan er ook voor zorgen dat jouw laners geen EXP krijgen als ze terug komen, omdat die van hun buiten ganks om dominant zijn. Blind pushen zonder de toren neer te krijgen blijft gewoon niet slim.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeffroiscool
Verwijderd schreef op dinsdag 03 januari 2012 @ 15:34:
[...]

Dat ja, of als je eigen lane dominant is (ie; top lane enemy staat 0/3 door ganks en achter in farm) kun je de toren intact laten met een kleine balk HP. Zo kun je nog wat kills krijgen en kan die lane doorfarmen. Vaak vraagt m'n vaste jungler of ik de toren neer wil hebben of niet.

[...]

Dat kan ook gewoon door niet te pushen. Minions maken elkaar wel af. Door pushen tot tower kan er ook voor zorgen dat jouw laners geen EXP krijgen als ze terug komen, omdat die van hun buiten ganks om dominant zijn. Blind pushen zonder de toren neer te krijgen blijft gewoon niet slim.
Dat gaan er XP voor BEIDE verloren. Dan gun ik m'n jungler liever die XP en gaan de minions dood aan de enemy tower, hierdoor zal de lane weer wat gelijk gaan staan :)

Edit: Kom net het volgende op reddit tegen:

[ Voor 5% gewijzigd door Jeffroiscool op 03-01-2012 15:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blamauci
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 08-09 13:38
is goed filmpje werkt heel goed.

Doe het altijd als ik Nidalee AD bruiser speel op top of als gangplank top.
Ze kunnen gewoon niet bij hun minions komen en de minions zijn meestal dood als ze er al in de buurt kunnen komen. omdat je constant een grote wave hebt.

werkt het beste tegen melee champs als Nasus en Renekton.

btw drunkendemon ik zit ook op je ELO

http://www.lolstatistics.com/signature/eu/20836683/309

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jeffroiscool schreef op dinsdag 03 januari 2012 @ 15:36:
[...]

Dat gaan er XP voor BEIDE verloren. Dan gun ik m'n jungler liever die XP en gaan de minions dood aan de enemy tower, hierdoor zal de lane weer wat gelijk gaan staan :)
Nee. Je last-hit de monsters. Je pushed ze niet. Jungler krijgt nog steeds EXP als hij last-hit of in de buurt staat van de monsters. Je hoeft ze niet handmatig allemaal zelf af te slachten voor EXP. Waar hebben we het nu de hele tijd over?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snappie88

Snappie88

Mr. Hollywood

blamauci schreef op dinsdag 03 januari 2012 @ 16:23:

Denk niet dat dit tegen een goede Nasus werkt. Heeft een mooie AoE farm ability (E) die als je 'm als eerst levelt, ook nog eens flink auw doet.

Surfin' paradise!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Snappie88 schreef op dinsdag 03 januari 2012 @ 16:35:
[...]

Denk niet dat dit tegen een goede Nasus werkt. Heeft een mooie AoE farm ability (E) die als je 'm als eerst levelt, ook nog eens flink auw doet.
Als ik nasus speel zorg ik gewoon dat de lane in de buurt van mijn tower blijven door eventueel af en toe een last hit te missen. Lijkt me voordeliger dan AOE farmen waarbij je ook veel mist en je lane hard pusht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cloud

Cloud

FP ProMod

Ex-moderatie mobster

Over Nasus gesproken, vinden jullie hem een counter voor Galio?

Gister moest ik tegen Galio counterpicken maar ik had geen flauw idee. Uiteindelijk vanwege tijdgebrek maar Nasus gekozen maar ik had het wel zwaar. Zelfs met vroege Merc Threads begint hij na een tijd zo veel damage te doen! Pas nadat ik ook een Negatron Cloak had werd het goed te doen. Als Nasus heb je op zich wel sustain maar die heb je alleen als je meer dan alleen last hits gaat doen en dat wil je nu net niet tegen Galio. Onder zijn tower uitkomen is vrij dodelijk.

Iemand ideeën? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Drunk3nD3m0n
blamauci schreef op dinsdag 03 januari 2012 @ 16:23:

Doe het altijd als ik Nidalee AD bruiser speel op top of als gangplank top.
Ze kunnen gewoon niet bij hun minions komen en de minions zijn meestal dood als ze er al in de buurt kunnen komen. omdat je constant een grote wave hebt.

btw drunkendemon ik zit ook op je ELO
ik zou alvast een grote voorraad anti stress ballen gaan kopen en je kamer geluidsdicht te maken voor de hele gemeente niet te storen met je geroep

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeffroiscool
Verwijderd schreef op dinsdag 03 januari 2012 @ 16:25:
[...]

Nee. Je last-hit de monsters. Je pushed ze niet. Jungler krijgt nog steeds EXP als hij last-hit of in de buurt staat van de monsters. Je hoeft ze niet handmatig allemaal zelf af te slachten voor EXP. Waar hebben we het nu de hele tijd over?
Ik bedoelde in principe als jij alleen last-hit, heeft de enemy nog een aantal lasthits tegoed omdat zijn creeps niet zo snel doodgaan :) Dat bedoelde ik xD
Cloud schreef op dinsdag 03 januari 2012 @ 16:43:
Over Nasus gesproken, vinden jullie hem een counter voor Galio?

Gister moest ik tegen Galio counterpicken maar ik had geen flauw idee. Uiteindelijk vanwege tijdgebrek maar Nasus gekozen maar ik had het wel zwaar. Zelfs met vroege Merc Threads begint hij na een tijd zo veel damage te doen! Pas nadat ik ook een Negatron Cloak had werd het goed te doen. Als Nasus heb je op zich wel sustain maar die heb je alleen als je meer dan alleen last hits gaat doen en dat wil je nu net niet tegen Galio. Onder zijn tower uitkomen is vrij dodelijk.

Iemand ideeën? :)
Mooi lijdraad: https://docs.google.com/s...Vb3FoUVZLM1E&toomany=true

[ Voor 42% gewijzigd door Jeffroiscool op 03-01-2012 16:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Udyr en Garen kunnen prima werken, maar met tryndamere verwacht ik ook niet heel veel problemen te krijgen tegen een Galio. Galio heeft gewoon veel moeite tegen AD bruisers, vooral als ze een gap closer hebben.

Galio is dus heel makkelijk te counterpicken. Ik zou Galio alleen gebruiken om zelf een counterpick te doen. Hij kan bijvoorbeeld alleraardigst tegen bijvoorbeeld Swain of Rumble solo top spelen, juist omdat je met hem Magic Resist WIL bouwen.

Edit: als nasus had je spirit visage kunnen rushen. Geeft je MR, meer sustain (want meer heal) en ook nog CDR.

[ Voor 11% gewijzigd door Vicarious op 03-01-2012 16:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LikeAKing
  • Laatst online: 12-08-2024
Word echt helemaal gek van Akali. BAH
Ik was Singed, 230 armor / 230 magic resist, 3600 hp, guardian angel, een team 1v4t mij, ik ga amper dood. Komt akali. Wolkje > OP dmg > Wolkje > OP dmg.
Wat countert haar nu wel hard?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
LikeAKing schreef op dinsdag 03 januari 2012 @ 16:52:
Ik was Singed, 230 armor / 230 magic resist, 3600 hp, guardian angel, een team 1v4t mij, ik ga amper dood. Komt akali. Wolkje > OP dmg > Wolkje > OP dmg.
Garen en Lee Sin.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Drunk3nD3m0n
lee sin en garen gewoon in die twilight shroud staan met lee sin een E doen en iedereen kan haar zien
en garen tjah ... SPIN TO WIN :D
en natuurlijk een oracle

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wravburn
Akali counter je met harde cc + een oracle's elixir. Wat nou wolkje!

Tegen Galio heb ik op top zelden problemen. Zou gewoon een mobiele AD champ nemen, die z'n harass kan ontwijken/negeren. Riven bijvoorbeeld. (al vind ik Riven een antwoord op vrijwel alles)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Akali is mijn main, en ik speel haar praktisch nooit. Behalve als ik last pick heb en een toplane wil counteren (bijvorobeeld een vain). Of ik zie dat ze een redelijk squishy team hebben met weinig cc (kog maw, soraka etc). Garen en Lee sin countert haar hard. Riven zou ik echt nooit nemen tegen haar, echt ezwin. Ze doet het redelijk slecht met alles dat veel HP heeft. En Pre lvl 6 kan ze echt geen drol.

Edit: dat hele oracle en je wint vs akali is echt onzin tbh. Heb je hoogstens wataan in teamfights. 1v1 moet je gewoon defense stacken.

[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 03-01-2012 17:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djengizz
  • Niet online

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als je zulke tanky stats hebt. En zij hebben akali, moet je gewoon oracle halen. Of moet die support met 100 armor en 2k life het doen ofzo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nasus kan Akali ook redelijk makkelijk aan als hij goed gefarmt is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LikeAKing
Verwijderd schreef op dinsdag 03 januari 2012 @ 17:19:
[...]

Als je zulke tanky stats hebt. En zij hebben akali, moet je gewoon oracle halen. Of moet die support met 100 armor en 2k life het doen ofzo?
had geen plekje meer :'), ik speel normals en daar is akali fotm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wravburn
Als je levend bent en shopt, kun je gewoon elixirs kopen, die drink je dan direct op!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SHEePYTaGGeRNeP

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LikeAKing
Wravburn schreef op dinsdag 03 januari 2012 @ 17:27:
Als je levend bent en shopt, kun je gewoon elixirs kopen, die drink je dan direct op!
Oh vet :P

Ff lol opnieuw installen, had een chinese art mod erin gedaan, was lelijk dus heb gekloot om het eruit te halen. zit het spel vol met bugs

[ Voor 25% gewijzigd door LikeAKing op 03-01-2012 17:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 03 januari 2012 @ 16:58:
Akali is mijn main, en ik speel haar praktisch nooit
wut

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik had net met ryze een pantheon mid. Die speer van hem is geen skillshot volgens mij en word niet geblocked door minions.

Ik heb geen idee hoe tegen hem te spelen, maar volgens mij is het uitwissellen van Q's geen goed idee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djengizz
  • Niet online
Verwijderd schreef op dinsdag 03 januari 2012 @ 19:15:
Ik had net met ryze een pantheon mid. Die speer van hem is geen skillshot volgens mij en word niet geblocked door minions.

Ik heb geen idee hoe tegen hem te spelen, maar volgens mij is het uitwissellen van Q's geen goed idee.
Rush Glacial Shroud / Frozen Heart. Ga geen duels aan met hem early game, speel passive en farm onder je turret. Proc zijn shield passive met een auto-attack voordat je je combo's start.

Als hij red elixer start verwacht sowieso een stun --> turret dive en zorg dat je hiervoor altijd een rune prison beschikbaar hebt. Waarschuw je team als hij level 6 wordt want hij gaat ult-ganken op top en bottom.

Drag je lane tot 20 minuten en win vervolgens elke teamfight omdat panth geen damage meer doet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

djengizz schreef op dinsdag 03 januari 2012 @ 19:38:
[...]
omdat panth geen damage meer doet.
lol'd. Spelen wij hetzelfde spelletje?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op dinsdag 03 januari 2012 @ 20:17:
[...]

Ga je weer met je sarcastische ondertoon. Kun je niet gewoon eens een keer normaal doen? Ik geloof gezien de inhoud van een aantal posts van je best dat je er verstand van hebt, maar Djengizz maakt over het algemeen ook zeer verstandige posts. Als je het dan niet met hem eens bent, doe het dan op een normale manier en licht het ook even toe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 03 januari 2012 @ 19:15:

Het is een lastige lane, dat klopt. Echter denk er aan dat Pantheon veel mana gebruikt door Q's te doen, en veel meer dan jij mid game gebruikt met je Tear + Catalyst. Trade early game vooral niet. Pantheon's Q heeft erg hoge base damage. Probeer ook vroeg chain vest te halen, heb je toch nodig voor Frozen Heart.

Als je laag in hp komt door de harass, ga gewoon terug en koop een hele zooi hp pots. Pantheon's scaling is poop als hij niet gefeed wordt.

Over Singed/Akali. Tja. Akali is een beetje de counter voor Singed top lane. Erg lastig om die lane te winnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• speedzor
Verwijderd schreef op dinsdag 03 januari 2012 @ 20:17:
[...]

Pantheon heeft vooral early game wat damage, maar daarna valt hij redelijk snel af tenzij hij fed geraakt is.

En zeker wat Vicarious zegt, het valt nogal op bij veel van je posts en wordt niet echt gewaardeerd.

Streaming History

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SHEePYTaGGeRNeP

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rambie
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 18-06 21:20
Delete aub

[ Voor 93% gewijzigd door Rambie op 03-01-2012 21:05 . Reden: verkeerde topic ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SHEePYTaGGeRNeP
Voor wie de match gemist had:
http://www.own3d.tv/Galter#/watch/369597
[/spoiler]één van de teams wint[spoiler]

[ Voor 22% gewijzigd door SHEePYTaGGeRNeP op 04-01-2012 09:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

En sinds gisteren voeg ik daar Rammus aan toe :(. Al zat daar ook grotendeels persoonlijke fouten van mijzelf aan vast. Maar de taunt + shield en eenmaal 6 zijn ult bij, was vrij pijnlijk voor mijn Akali... shroud had ik ietswat slecht geplaatst waardoor hij gewoon met ult erover heen bleef dansen.

Wil haar opzich wel vaker spelen, maar ze blijft nog steeds standaard 1 van de bans op mijn elo. Hogere elo schijnt het probleem minder erg te zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• broc85
Verwijderd schreef op woensdag 04 januari 2012 @ 09:35:
[...]

En sinds gisteren voeg ik daar Rammus aan toe :(. Al zat daar ook grotendeels persoonlijke fouten van mijzelf aan vast. Maar de taunt + shield en eenmaal 6 zijn ult bij, was vrij pijnlijk voor mijn Akali... shroud had ik ietswat slecht geplaatst waardoor hij gewoon met ult erover heen bleef dansen.

Wil haar opzich wel vaker spelen, maar ze blijft nog steeds standaard 1 van de bans op mijn elo. Hogere elo schijnt het probleem minder erg te zijn.
Ze is in ELO hell gewoon erg sterk. Zeker als ze snowballed dan kan ze zeer snel squishies uitschakelen en dan weer onder shroud verstoppen voordat de tegenstander reageerd. De meeste durven dan niet meer in de buurt te komen en weten niet hoe ze te counteren is. Dan zie je alleen nog maar teksten als "OMG AKALI OP!" Er zijn wel een paar counters, dus als ze over een tijdje niet meer standaard gebannd wordt kan je prima als 4e of 5e pick weer akali top nemen ;) ik ben ook wel fan, heb mijn eerste ranked pentakill met Akali gehaald >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

broc85 schreef op woensdag 04 januari 2012 @ 09:39:
[...]

Ze is in ELO hell gewoon erg sterk. Zeker als ze snowballed dan kan ze zeer snel squishies uitschakelen en dan weer onder shroud verstoppen voordat de tegenstander reageerd. De meeste durven dan niet meer in de buurt te komen en weten niet hoe ze te counteren is. Dan zie je alleen nog maar teksten als "OMG AKALI OP!" Er zijn wel een paar counters, dus als ze over een tijdje niet meer standaard gebannd wordt kan je prima als 4e of 5e pick weer akali top nemen ;) ik ben ook wel fan, heb mijn eerste ranked pentakill met Akali gehaald >:)
Ik speelde meestal mid met Akali (speel tegenwoordig bijna standaard solo top of support / ad carry bot). Maar heel weinig keren mid verloren van de andere AP's. Binnenkort maar weer eens fulltime ranked spelen om weer eens een fatsoenlijke ranking te halen. Hopelijk gaat het weer net zo goed als in season 1.

Moet trouwens zeggen, support geeft zoveel voldoening. Vooral op champs die niet altijd als support worden gebruikt maar toch nuttig blijken te zijn, ondanks de lack of heal. En meestal is het in champion select ook geflame/gewhine voor de support pick, maar na de game komen dan de complimenten wel, tenzij ik het ook echt verpruts natuurlijk.
Pagina: 1 ... 56 ... 79 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
In de topicstart is heel veel informatie te vinden. Dus voor zaken als de patchnotes, champion rotation en bijvoorbeeld hoe je in contact kunt komen met andere LoL Tweakers, kun je daar terecht! :)

Voor de slowchatters onder ons is er natuurlijk het chatkanaal in-game (dat veel te rustig is), maar tegenwoordig ook een IRC kanaal!