Ja , als een mens nog maar een uurtje wakker is.Jeffroiscool schreef op zondag 01 januari 2012 @ 14:52:
[...]
En dat om 13:37 D:
Van hetzelfde overigens voor iedereen!
Wow, een Annie zonder flash? Was toch wel zo'n beetje een must imospeedzor schreef op maandag 02 januari 2012 @ 02:34:
Zonet op TheOddOne z'n stream had hij een Annie die er niets van bakte en exhaust + ignite ging. Bleek na de match dat voyboy met annie duoqueue'de en die Annie 1000 elo was.
Goed om te zien dat hoe hoger het verschil tussen de premades, hoe hoger ze gematched worden.
League of Legends [Last Updated 22-08-2012]: [EUW] Jeffro (Now:Silver, S1:Bronze), RankedSolo5x5: 1502 [120W/106L], Dominion: 84W, TT: 3W, Normal: 504W
Speel dus de laatste potten veel met Alistar en hoor van mijn teammates dat ik het wel aardig doe (ik doe namelijk de assists en hun de kills en dan zijn ze al heel snel tevreden
). Het geen waar ik nog mee zit en waar ik niet echt uitkom in mijn build is mijn early mana probleem (sowieso zit ik de hele game met een mana issue) en ik zou graag een grotere heal willen doen. Naar mijn idee is mijn heal een beetje laag...heb wel een lage cool down dus kan achter elkaar E doen maarja dan kom je weer bij probleem 1 
Heeft iemand ervaring met Alistar en een werkende build? Ben nog geen L30 hoor dus heb geen runes maar die ga ik over 1,5 level (L20 dan) wel kopen.
Heeft iemand ervaring met Alistar en een werkende build? Ben nog geen L30 hoor dus heb geen runes maar die ga ik over 1,5 level (L20 dan) wel kopen.
Je hoeft niet goed te zijn om de beste te zijn, zolang je maar beter bent dan de rest || Het is niet belangrijk om te winnen, maar het is het enige dat telt
Beginnen met Doran's Ring en op 1e back boots en nog een Doran's halen als je AP Alistar gaat.Swanfield schreef op maandag 02 januari 2012 @ 08:49:
Speel dus de laatste potten veel met Alistar en hoor van mijn teammates dat ik het wel aardig doe (ik doe namelijk de assists en hun de kills en dan zijn ze al heel snel tevreden). Het geen waar ik nog mee zit en waar ik niet echt uitkom in mijn build is mijn early mana probleem (sowieso zit ik de hele game met een mana issue) en ik zou graag een grotere heal willen doen. Naar mijn idee is mijn heal een beetje laag...heb wel een lage cool down dus kan achter elkaar E doen maarja dan kom je weer bij probleem 1
Ga je support Alistar gewoon Philo Stone, Heart of Gold etc.
League of Legends [Last Updated 22-08-2012]: [EUW] Jeffro (Now:Silver, S1:Bronze), RankedSolo5x5: 1502 [120W/106L], Dominion: 84W, TT: 3W, Normal: 504W
Zo te zien speel je support en dan kun je starten met een faerie charm, 3 wards en een paar potions. Die charm kun je uitbouwen naar een philosopher stone en dan bouw je daarna weer andere gold per 10 items (heart of gold, kage pick). Na die items ga je voor Aegis en bouw je je philostone uit naar Shurelia's.Swanfield schreef op maandag 02 januari 2012 @ 08:49:
Speel dus de laatste potten veel met Alistar en hoor van mijn teammates dat ik het wel aardig doe (ik doe namelijk de assists en hun de kills en dan zijn ze al heel snel tevreden). Het geen waar ik nog mee zit en waar ik niet echt uitkom in mijn build is mijn early mana probleem (sowieso zit ik de hele game met een mana issue) en ik zou graag een grotere heal willen doen. Naar mijn idee is mijn heal een beetje laag...heb wel een lage cool down dus kan achter elkaar E doen maarja dan kom je weer bij probleem 1
Vicariously I live while the whole world dies
en om mijn mening er ook nog bij toe te voegen als het een lange game wordt ga ik als alistar na deze items voor een lichte tanky buildVicarious schreef op maandag 02 januari 2012 @ 09:11:
[...]
Zo te zien speel je support en dan kun je starten met een faerie charm, 3 wards en een paar potions. Die charm kun je uitbouwen naar een philosopher stone en dan bouw je daarna weer andere gold per 10 items (heart of gold, kage pick). Na die items ga je voor Aegis en bouw je je philostone uit naar Shurelia's.
Beep Boop son ... Beep Boop
http://www.mobafire.com/l...shness=Stale&vote_count=0Swanfield schreef op maandag 02 januari 2012 @ 08:49:
Ja daar had ik ook al gekeken. Maar kon geen build vinden die voor mij echt werkte. Ik heb er een zooi geprobeerd maar zoals ik al beschreef kwam ik gewoon op wat problemen uit die later in de build (aan het eind) wel opgelost waren maar in het begin kon je gewoon te weinig naar mijn smaak.
@alle item tips: tnx! Ga vanmiddag effe een build proberen te maken en deze hier spammen posten
[ Voor 8% gewijzigd door Swanfield op 02-01-2012 09:36 ]
Je hoeft niet goed te zijn om de beste te zijn, zolang je maar beter bent dan de rest || Het is niet belangrijk om te winnen, maar het is het enige dat telt
Verwijderd
Alistar is echt al super tanky met heel weinig items, ik zou die voorgestelde items enkel in heel specifieke gevallen nemen. Neem dan liever iets met een aura waar jou team het meest benefit van heeft.Drunk3nD3m0n schreef op maandag 02 januari 2012 @ 09:14:
[...]
en om mijn mening er ook nog bij toe te voegen als het een lange game wordt ga ik als alistar na deze items voor een lichte tanky buildwargoms, banshees, force of nature, etc ...
dat is waar maarja nog meer tankyness kan geen kwaad vind ik vooral omdat je met alistar zijn headbut en pulverize tamelijk veel in een gevecht duiktVerwijderd schreef op maandag 02 januari 2012 @ 09:40:
[...]
Alistar is echt al super tanky met heel weinig items, ik zou die voorgestelde items enkel in heel specifieke gevallen nemen. Neem dan liever iets met een aura waar jou team het meest benefit van heeft.
Met zijn ulti en wat heal werk ken je aardig lang een groep van 4 tankenDrunk3nD3m0n schreef op maandag 02 januari 2012 @ 09:49:
[...]
dat is waar maarja nog meer tankyness kan geen kwaad vind ik vooral omdat je met alistar zijn headbut en pulverize tamelijk veel in een gevecht duikt
ik ga vanavond nog eens jungle irrelia uitproberen zijn er hier mensen die geïntereseerd zijn in de replay of niet
?
Ik niet echt. Irelia is gewoon veel beter in lane. Als je wilt junglen met bruisers, neem dan Lee Sin, Riven, Skarner, Udyr, Trundle, Jarvan, Nocturne en/of Gangplank gewoon. Toevalligerwijs zijn dat (met uitzondering van Nocturne) ook precies de junglers die ik altijd speelDrunk3nD3m0n schreef op maandag 02 januari 2012 @ 10:01:
ik ga vanavond nog eens jungle irrelia uitproberen zijn er hier mensen die geïntereseerd zijn in de replay of niet?
ik speel ook altijd met die maar het is gewoon al een tijdje geleden dat ik dit heb geprobeerd en zou eens kijken of dit nog wel een goede jungler is ik speel haar normaalgezien ook altijd solo top maarja ik zie in irrelia wel een pottentieel van een goede jungler
We hebben onze eerste tegenstander. DD.TNT. Direct zo'n team, zal leuk worden XD
Succes, jammer dat ik niet mee kan (mag) doen. Al geoefend? Replays beschikbaar voor tips?Jeffroiscool schreef op maandag 02 januari 2012 @ 10:33:
We hebben onze eerste tegenstander. DD.TNT. Direct zo'n team, zal leuk worden XD
[ Voor 8% gewijzigd door Vicarious op 02-01-2012 10:35 ]
Verwijderd
Heb onlangs nog eens met warwick gejungled en daar waar hij met de vroegere jungle een van de snelste en gemakkelijkste was, is hij nu ronduit waardeloos bijna.
Enige waarvoor hij kan dienen is die ulti op lvl 6 maar in de jungle is hij echt veeeeel te traag nu. Hoop ergens wel dat ze hem gaan aanpassen.
Maokai jungle ook geprobeerd voor het eerst dit weekend en hij heeft me wel overtuigd. Moet hem nog een beetje gewend geraken maar hij is supersnel in de jungle en deelt vrij stevige ganks uit
Straks bij het naar huis gaan es stoppen voor een paysafecard, wil de caitlyn arctic warfare ^^
Jeffro, wordt die game ergens gestreamed ? En wanneer wordt die gespeeld ?
Enige waarvoor hij kan dienen is die ulti op lvl 6 maar in de jungle is hij echt veeeeel te traag nu. Hoop ergens wel dat ze hem gaan aanpassen.
Maokai jungle ook geprobeerd voor het eerst dit weekend en hij heeft me wel overtuigd. Moet hem nog een beetje gewend geraken maar hij is supersnel in de jungle en deelt vrij stevige ganks uit
Straks bij het naar huis gaan es stoppen voor een paysafecard, wil de caitlyn arctic warfare ^^
Jeffro, wordt die game ergens gestreamed ? En wanneer wordt die gespeeld ?
[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 02-01-2012 10:43 ]
Het probleem met Irelia in de jungle is dat ze én geen AoE heeft, én geen buffs. Ze zal de dus tergend langzaam zijn.
Ik probeer al tijden Poppy te junglen, maar dat is voorlopig ook nog drama.
Ik probeer al tijden Poppy te junglen, maar dat is voorlopig ook nog drama.
NP Jeffro zo goed zijn wij nou ook weer niet 
Ik kijk er ook naar uit.
Ik kijk er ook naar uit.
Hopelijk krijg we een beeld te zien of een replay .:) Veel succes.Vicarious schreef op maandag 02 januari 2012 @ 10:34:
[...]
Succes, jammer dat ik niet mee kan (mag) doen. Al geoefend? Replays beschikbaar voor tips?
Als deze match niet gelivestreamed wordt door onze casters, zal ik hem zelf wel livestreamenDeefje85 schreef op maandag 02 januari 2012 @ 11:26:
[...]
Hopelijk krijg we een beeld te zien of een replay .:) Veel succes.
hehehe een tweede scherm nemen en de livestream opzetten tijdens de match
muwhahahahahaha
muwhahahahahaha
haha i lol'd
Wanneer zijn deze titanen gevachten?
Wanneer zijn deze titanen gevachten?
ben er niet vanemiddag dus ja.SHEePYTaGGeRNeP schreef op maandag 02 januari 2012 @ 11:28:
[...]
Als deze match niet gelivestreamed wordt door onze casters, zal ik hem zelf wel livestreamen
De match is ook nog niet vanmiddag we moeten nog ff kijken wanneer
Ah oke.Dan lees ik het hier wel wanneer het is.:)
Gewoon delay van 3 minuten en 2 seconden zetten. Zitten ze naar wards te zoeken die net verlopen zijnDrunk3nD3m0n schreef op maandag 02 januari 2012 @ 11:30:
hehehe een tweede scherm nemen en de livestream opzetten tijdens de match![]()
muwhahahahahaha
Vanmiddag gaat inderdaad waarschijnlijk niet lukken (we willen ook nog oefenen als team er is).
We zullen jullie wel op de hoogte houden over streamen. Volgens mij was het zo dat er 2 mensen gingen casten.
Ze casten alleen de finale vanuit DD volgens mij. Maar als ik er toevallig bij ben wil ik best als spectator in de game gaan en hem recorden met LoL recorder. Dan kun je altijd van iedereen de healthbars zien etc.Jeffroiscool schreef op maandag 02 januari 2012 @ 11:35:
[...]
Gewoon delay van 3 minuten en 2 seconden zetten. Zitten ze naar wards te zoeken die net verlopen zijn
Vanmiddag gaat inderdaad waarschijnlijk niet lukken (we willen ook nog oefenen als team er is).
We zullen jullie wel op de hoogte houden over streamen. Volgens mij was het zo dat er 2 mensen gingen casten.
maar natuurlijk + commentary anders is het geen casten
Verwijderd
Wel een tegenvaller dat er geen grote Winter-sale is geweest aan skins
, voor niks 1700 RP overgehouden. Had gehoopt dat er een aantal van vorig jaar terug zoude komen.
Spelen jullie soms ook niet tegen members van hier om te oefenen?SHEePYTaGGeRNeP schreef op maandag 02 januari 2012 @ 12:18:
2 weken duurt het toernooi dus volop kijkplezier dus
@Jeffro we moeten voor donderdag nog spelen, want voor zondag moeten de eerste 3 rondjes gespeeld zijn
Veem succes in het tornooi
Dat doen we idd Deefje als we dat doen wordt die zeker ook gelivestreamed DO NOT WORRY.
maak mij geen zorgen.:DSHEePYTaGGeRNeP schreef op maandag 02 januari 2012 @ 13:23:
Dat doen we idd Deefje als we dat doen wordt die zeker ook gelivestreamed DO NOT WORRY.
Ik heb laatst Skarner ook eens met de regrowth pendant build geprobeerd en het werkt inderdaad ontzettend goed. 
Het werkt op vrijwel alle hero's. Ik heb in vrijwel alle spellen die ik doe dat amulet (hp regen is beter dan permanent potion hebben lopen, en mp regen is altijd nuttig) gevolgd door boots 1 en 2e gp5 item en dan pas boots upgraden. 9/10 spellen eindig ik ook met beide gp5 items omdat het over is voordat je ze verder kan upgraden.
Je merkt er het meeste van bij solo vs duo top of een counter, waardoor je (relatief) veel kills naar turret ziet gaan omdat je lane gepushed is. Heb je toch meer cash dan de andere kant waardoor je het prima kan volhouden totdat jungle komt ganken, en de hp regen zorgt ervoor dat je bij de turret kan blijven zonder vrees voor gank na herass.
Begon ooit toen ik met irelia ging spelen, doe het nu overal merk ik. Doe eigenlijk altijd heart of gold omdat randuins prettig werkt samen met banshee's veil (totaal +75 armor, +50 MR, +725hp, +375mana, 25hp regen, beiden leuke passive). Het is beter in defensive stats dan bijvoorbeeld guardian angel+frozen mallet (+68 armor, +38 mr, +700hp, resurrect passive) welke je vaak ziet.
Als je een slow nodig hebt kan je je CC combineren met randuin's active (ook een movement slow).
Je merkt er het meeste van bij solo vs duo top of een counter, waardoor je (relatief) veel kills naar turret ziet gaan omdat je lane gepushed is. Heb je toch meer cash dan de andere kant waardoor je het prima kan volhouden totdat jungle komt ganken, en de hp regen zorgt ervoor dat je bij de turret kan blijven zonder vrees voor gank na herass.
Begon ooit toen ik met irelia ging spelen, doe het nu overal merk ik. Doe eigenlijk altijd heart of gold omdat randuins prettig werkt samen met banshee's veil (totaal +75 armor, +50 MR, +725hp, +375mana, 25hp regen, beiden leuke passive). Het is beter in defensive stats dan bijvoorbeeld guardian angel+frozen mallet (+68 armor, +38 mr, +700hp, resurrect passive) welke je vaak ziet.
Als je een slow nodig hebt kan je je CC combineren met randuin's active (ook een movement slow).
[ Voor 22% gewijzigd door Xanaroth op 02-01-2012 14:52 ]
Ben een beetje de items aan het uitpluizen maar voor een support class is een item dat bijvoorbeeld een auto heeft met HP en Mana regen te verwaarlozen of is het handig om te hebben? Hoe groot is het bereik van de Aura?
als support is het heel handig om een item met (health) en Mana regen. Als soraka kom je niet zo snel zonder mana. Maar als een andere support (janna) zit je toch vrij snel zonder mana. Het bereik heb ik zo geen idee van.
Voor een champ zoals Kogmaw die ook best veel mana gebruikt kan het soms ook best handig zijn.
Als je geen support bij je hebt die je mana kan geven vind ik zoiets als de Meki Pendant best een aardige item.
Niet heel duur, maar toch flinke mana regen. Je moet dan natuurlijk wel de afweging maken tussen dit item of gelijk sparen voor zoiets als een BF sword oid.
Het is altijd zo jammer dat je nét te weinig mana hebt om de laatste ulti barage te kunnen doen
Als je geen support bij je hebt die je mana kan geven vind ik zoiets als de Meki Pendant best een aardige item.
Niet heel duur, maar toch flinke mana regen. Je moet dan natuurlijk wel de afweging maken tussen dit item of gelijk sparen voor zoiets als een BF sword oid.
Het is altijd zo jammer dat je nét te weinig mana hebt om de laatste ulti barage te kunnen doen
Best.. epic. 1v3, wukong mept fizz neer en weet weg te komen. Toch best knap gedaan.DeX schreef op maandag 02 januari 2012 @ 15:20:
moest ff gniffelen om dit filmpje:
[video]
Doing it right!
Meeste standaard supports:Swanfield schreef op maandag 02 januari 2012 @ 14:51:
Ben een beetje de items aan het uitpluizen maar voor een support class is een item dat bijvoorbeeld een auto heeft met HP en Mana regen te verwaarlozen of is het handig om te hebben? Hoe groot is het bereik van de Aura?
Neem de start goud en goud/10 masteries en open met:
-Faerie charm
-3 wards
-2 health pots
-1 mana pot
Variaties mogelijk natuurlijk (pink ward of meer wards)
Vervolgens:
-Faerie charm --> Philo stone
-Heart of Gold
-Standaard boots
-Oracle Elixer
-Wards, wards, wards (geen uitzonderingen, geen excuses waarom je geen wards koopt!)
Mid / late game:
-CDR boots
-Philo stone --> Shurelyia's
-Extra aura item = situationeel (Aegis/Stark's/Shoul Shroud/whatever)
-Voor extra defense lategame eventueel HoG-->Randuin
-Wards, wards, wards
Runes vooral defensief (ik run zelf armor reds / armor yellow / MR blue en GP10 quints) en masteries in de util (+defense) tree. Neem CV en/of Heal als summoners.
En voor degene die niet vaak support spelen:
-Neem geen CS van je carry (geen uitzonderingen, geen excuses waarom je toch cs neemt!)
-Maak je carry gank safe door te warden
-Zorg voor bush control in lane (dit is vaak "de battle van de supports"), harass vervolgens vanuit de brush
-Zorg voor dragon control
-Spam je CV, probeer de enemy jungler te volgen, gebruik CV bij ss/mia, zorg voor map awareness en concentreer je op de minimap
-Freeze de lane voor je carry indien nodig
-Ping target als je agro wilt gaan
-Follow up als carry agro gaat
-Help lasthitten
-Pull / kite jungle camps en start double gollems met je carry (kite!) als de junglers route dit toestaat
-Ga roamen met Oracles en clear / ward buffs and lanes
Oh ja, en wards, wards, wards.
Als ik support ben, start ik meestal met wards.
ik zelf blijf altijd in de buurd van de carry, ergesn in het gras zitten ofzo en laat de carry farmen , zo stijg je ondertussen ook van lvl. Gebruik je cv ook voor de top af en toe te helpen zodat die niet gegankt wordt.
ik speel meestal met soraka.Dus dan ga ik meestal voor AP + life en nog wat cooldown items+ Ap.Gemiddeld werkt dat wel
ik zelf blijf altijd in de buurd van de carry, ergesn in het gras zitten ofzo en laat de carry farmen , zo stijg je ondertussen ook van lvl. Gebruik je cv ook voor de top af en toe te helpen zodat die niet gegankt wordt.
ik speel meestal met soraka.Dus dan ga ik meestal voor AP + life en nog wat cooldown items+ Ap.Gemiddeld werkt dat wel
Best lastig m'n lach inhouden op het kantoorMyrdreon schreef op maandag 02 januari 2012 @ 15:24:
[...]
Best.. epic. 1v3, wukong mept fizz neer en weet weg te komen. Toch best knap gedaan.
Nu wil ik Wukong ook wel halen een keer xD
hij blijft staan en zei dachten dat het zijn dubbelganger was xdJeffroiscool schreef op maandag 02 januari 2012 @ 15:39:
[...]
Best lastig m'n lach inhouden op het kantoor![]()
Nu wil ik Wukong ook wel halen een keer xD
Verwijderd
Nu we het over support hebben mischien kunnen jullie meedenken:
Ik speel met mijn maat dicht onder de elo top 1800+ hij speelt eigenlijk altijd ad carry en ik vaste support.
Regelmatig zorg je ervoor dat je ad carry solo staat om zo sneller te lvlen. Ik zit al een tijdje te denken hoe je het beste mee kan lvlen als support. Met Janna probeer ik regelmatig solo top te ganken want hier is janna vrij goed in.
Maar hoe denken jullie over het mee lven ik wil hoog uit 2/3 lvs achter blijven maar niet mijn carry benadelen en hoger als hun carry hebben.
Ik speel met mijn maat dicht onder de elo top 1800+ hij speelt eigenlijk altijd ad carry en ik vaste support.
Regelmatig zorg je ervoor dat je ad carry solo staat om zo sneller te lvlen. Ik zit al een tijdje te denken hoe je het beste mee kan lvlen als support. Met Janna probeer ik regelmatig solo top te ganken want hier is janna vrij goed in.
Maar hoe denken jullie over het mee lven ik wil hoog uit 2/3 lvs achter blijven maar niet mijn carry benadelen en hoger als hun carry hebben.
ik zou zeggen eens gaan roamen om de 5 minuten ongeveer
de warden , wards plaatsen , ganken ( indien mogelijk ) , mid even healen/mana geven als je soraka bent
hoe meer team mates je kan helpen hoe langer ze de lane uithouden en tjah zolang jij wegbent heeft je ad carry even een solo lane natuurlijk
die tactiek betekent nu ook niet dat je 3 minuten weg blijft he xD
de warden , wards plaatsen , ganken ( indien mogelijk ) , mid even healen/mana geven als je soraka bent
hoe meer team mates je kan helpen hoe langer ze de lane uithouden en tjah zolang jij wegbent heeft je ad carry even een solo lane natuurlijk
die tactiek betekent nu ook niet dat je 3 minuten weg blijft he xD
Het hele idee om de support met de AD mee te sturen is dat in tegenstelling tot een AP carry een AD carry meer afhankelijk is van itemising (en dus gold) i.p.v. levels. Ideaal is het voor mij als AD carry als mijn support zo snel mogelijk mee levelled en zo met zijn betere abilities mij in staat stelt meer goud te halen.Verwijderd schreef op maandag 02 januari 2012 @ 15:44:
Een goede support zoned wel de tegenstander om zo XP te denyen. Verder neem ik zelf ook de XP masteries als support hierom.
Mocht je ganken of iemand helpen laat de XP dan over aan de jungler / AP carry. Voor (AD) solotop en bot is dit niet zo belangrijk en wil je mee levellen.
Wards worden niet tot nauwelijks gebruikt tot nu toe. Zal op L30 wel heel anders zijn maar als ik nu als enige veel wards gaat kopen schiet dat niet zo gek veel op toch?
Uit XP range staan is een slecht idee, je gaat zelf teveel levels missen en een grote achterstand opbouwen (vergeet niet dat je base stats ook verhogen per level up).Verwijderd schreef op maandag 02 januari 2012 @ 15:44:
Nu we het over support hebben mischien kunnen jullie meedenken:
Je mag in feite nooit ervoor gaan om een lager level te behouden, daarmee gimp je je alleen.
Wards kopen heeft ook alleen maar nut eigenlijk als de enemy team een jungler heeft, voor level 30 is dat heel vaak ook nog niet zo. Wellicht wat meer warden bij de buffs dan e.d.Swanfield schreef op maandag 02 januari 2012 @ 15:53:
Wards worden niet tot nauwelijks gebruikt tot nu toe. Zal op L30 wel heel anders zijn maar als ik nu als enige veel wards gaat kopen schiet dat niet zo gek veel op toch?
[ Voor 44% gewijzigd door SilentSimon op 02-01-2012 15:55 ]
geloof me onder de 30 is zooo en groot verschilSwanfield schreef op maandag 02 januari 2012 @ 15:53:
onder de 20 probeert iedereen te carryen en het spel te eindigen om zo snel mogelijk te winnen xp te krijgen lvl 30 te worden en andere mensen hun ELO verpesten door dan ranked te gaan spelen en niet weten wat te doen
true storry ... the ruined my ELO

Zal ik noooooit doen ;-) Anyway ik ga effe met de info aan de slagDrunk3nD3m0n schreef op maandag 02 januari 2012 @ 15:57:
[...]
geloof me onder de 30 is zooo en groot verschil
onder de 20 probeert iedereen te carryen en het spel te eindigen om zo snel mogelijk te winnen xp te krijgen lvl 30 te worden en andere mensen hun ELO verpesten door dan ranked te gaan spelen en niet weten wat te doen
true storry ... the ruined my ELO
Verwijderd
Als support heb je die 3 lvs niet nodig als ad carry wel. Als ik met Janna shield op 5 heb. Hoef ik bijna niet meer te lvlen. Ik kan met 3 lvs lager prima mijn carry defenden.speedzor schreef op maandag 02 januari 2012 @ 15:55:
[...]
Uit XP range staan is een slecht idee, je gaat zelf teveel levels missen en een grote achterstand opbouwen (vergeet niet dat je base stats ook verhogen per level up).
Je mag in feite nooit ervoor gaan om een lager level te behouden, daarmee gimp je je alleen.
Nee, die carry heeft z'n IE / BT / PD nodig en wil naar een 6 item build.Verwijderd schreef op maandag 02 januari 2012 @ 15:59:
Als support heb je die 3 lvs niet nodig als ad carry wel.
Tegen die tijd is hij sowieso level 18.
Btw stacken die Unique aura dingen ook? Dus als er twee champions met een Abyssal Scepter lopen is dat dan ook 2x -20 magic resist bij enemy champions?
Verwijderd
Ben het niet helemaal met je eens. Je ad carry is je meest krachtige wapen in teamfights(vooral end game).djengizz schreef op maandag 02 januari 2012 @ 15:52:
[...]
Het hele idee om de support met de AD mee te sturen is dat in tegenstelling tot een AP carry een AD carry meer afhankelijk is van itemising (en dus gold) i.p.v. levels. Ideaal is het voor mij als AD carry als mijn support zo snel mogelijk mee levelled en zo met zijn betere abilities mij in staat stelt meer goud te halen.
Een goede support zoned wel de tegenstander om zo XP te denyen. Verder neem ik zelf ook de XP masteries als support hierom.
Mocht je ganken of iemand helpen laat de XP dan over aan de jungler / AP carry. Voor (AD) solotop en bot is dit niet zo belangrijk en wil je mee levellen.
Kills op je ad carry is het meest waardevol wat je kan hebben. Daarom heb ik liever dat mijn carry 2 lvs hoger is als hun carry. Mijn vaste carry haalt zijn gold ook wel uit de farms zonder mij.
Voordeel dat je hieruit haalt:
- Meer EXP
- Normaal aantal gold zelfde
- Maximaal warding van je support
De eerst 4/5 lvs gewoon bji je ad carry blijven
Yep..Swanfield schreef op maandag 02 januari 2012 @ 16:05:
Btw stacken die Unique aura dingen ook? Dus als er twee champions met een Abyssal Scepter lopen is dat dan ook 2x -20 magic resist bij enemy champions?
Told ya! In de jungle is dusdanig weinig farm dat die Gp/10 best heel handig is en die HoG ook een supergoedkoop item is om tanky mee te worden. Je sustain is met die philostone ook prima en je hebt midgame als je je blue doneert aan je AP mid ook geen manaproblemen meer.Jeffroiscool schreef op maandag 02 januari 2012 @ 13:26:
Ik heb laatst Skarner ook eens met de regrowth pendant build geprobeerd en het werkt inderdaad ontzettend goed.
Werkt trouwens lang niet op alle junglers dit. Op junglers als Lee Sin of Riven moet je echt gewoon damage bouwen, anders zijn je ganks waardeloos. De reden dat dit op Skarner werkt is omdat hij met zijn aoe-skills naast Phoenix Udyr de snelste jungler is waardoor je niet volledig afhankelijk van geslaagde ganks bent om nog bij te blijven in levels.
Die kills komen niet van het feit dat je carry sneller levelled dan de enemy carry. Die komen uit het feit dat hij meer CS heeft en bv zijn BF sword sneller heeft.Verwijderd schreef op maandag 02 januari 2012 @ 16:06:
Ben het niet helemaal met je eens. Je ad carry is je meest krachtige wapen in teamfights(vooral end game).
Kills op je ad carry is het meest waardevol wat je kan hebben. Daarom heb ik liever dat mijn carry 2 lvs hoger is als hun carry.
De manier hoe hij dit cs voordeel haalt is via zijn support die dus wel wat heeft aan die levels.
Ik deed vroeger altijd cloth armor + 5 pots op skarner (of vampiric sceptar)Vicarious schreef op maandag 02 januari 2012 @ 16:07:
[...]
Told ya! In de jungle is dusdanig weinig farm dat die Gp/10 best heel handig is en die HoG ook een supergoedkoop item is om tanky mee te worden. Je sustain is met die philostone ook prima en je hebt midgame als je je blue doneert aan je AP mid ook geen manaproblemen meer.
Werkt trouwens lang niet op alle junglers dit. Op junglers als Lee Sin of Riven moet je echt gewoon damage bouwen, anders zijn je ganks waardeloos. De reden dat dit op Skarner werkt is omdat hij met zijn aoe-skills naast Phoenix Udyr de snelste jungler is waardoor je niet volledig afhankelijk van geslaagde ganks bent om nog bij te blijven in levels.
Maar ben er best mee eens dat Skarner op die manier goed blijft werken
Verwijderd
Tuurlijk is dat waar.djengizz schreef op maandag 02 januari 2012 @ 16:10:
[...]
Die kills komen niet van het feit dat je carry sneller levelled dan de enemy carry. Die komen uit het feit dat hij meer CS heeft en bv zijn BF sword sneller heeft.
De manier hoe hij dit cs voordeel haalt is via zijn support die dus wel wat heeft aan die levels.
Maar waarom zou hij meer Creeps hebben met support er de hele tijd bij?
Over het algemeen is er een Creep verschil van 5 tot 10
In de ideale wereld van LoL wint de support bottom lane, niet de carry.Verwijderd schreef op maandag 02 januari 2012 @ 16:12:
Maar waarom zou hij meer Creeps hebben met support er de hele tijd bij?
Carry wint de game maar dat is pas na de laning.
Als ik een support de botlane zie verlaten ga ik direct de enemy carry zonen of de jungler om een onmiddelijke gank vragen.
Verwijderd
Nou ik vroeg gewoon suggesties om hier meer uit te halenWravburn schreef op maandag 02 januari 2012 @ 16:17:
Als ik een support de botlane zie verlaten ga ik direct de enemy carry zonen of de jungler om een onmiddelijke gank vragen.
1800 elo kan iedereen goed farmen. Wilde nog meer waarde uit support halen in de laning fase.
Dus vandaar XD
Ik heb het laatst ranked gespeeld op de manier die ik bedoel:
- 8-3 ad carry
- 2 Geslaagde ganks op top met Janna
- 190 Creeps voor ad carry
- 20 min surrender voor hun
- 3 lvs hoger
Daarom wilde ik wat meningen horen hierover. Mischien wel slechte pot van andere team XD
Enemy carry zone is natuurlijk een gank van de jungler en dan ga ik wel eme als janna zijnde
[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 02-01-2012 16:27 ]
Als je ermee wegkomt: waarom niet. Maar dat lijkt mij het probleem. Zoals je zelf zegt: " Kills op je ad carry is het meest waardevol wat je kan hebben." Je carry alleen laten is een risico. Wil je dat risico nemen?
Verwijderd
Ik denk dat je daarin gelijk heb.Wravburn schreef op maandag 02 januari 2012 @ 16:27:
Als je ermee wegkomt: waarom niet. Maar dat lijkt mij het probleem. Zoals je zelf zegt: " Kills op je ad carry is het meest waardevol wat je kan hebben." Je carry alleen laten is een risico. Wil je dat risico nemen?
Als hun carry 2-0 maakt wordt de lane heel zwaar. En heb je natuurlijk zwaar gefaald als support. Het is het risico niet waard. Dat ene potje kon het inderdaad het blijft een enorm risico
Bedankt in iedergeval
Denk ook dat je goed op de situatie in moet spelen. Wie spelen zij, wie spelen jullie? Een Taric kan net als Janna een sterke gank uitvoeren, echter mist hij de snelheid om snel naar de lane terug te keren. Daarnaast is de ene AD de ander niet. Ik zou een Tristana of Caitlin sneller alleen laten dan een Ashe, om maar iets te noemen. Als de tegenstander een Taric als support heeft, zou ik sowieso mijn AD carry niet alleen laten, hij word dan namelijk keihard gezoned. Bij een Soraka kan je 'm alweer wat langer alleen laten.
Surfin' paradise!
Inderdaad de situatie bepaald het voor het grootste gedeelte. Zelf vind ik het altijd fijn om bij de ad carry te blijven en deze gewoon te babysitten. Warden waar je kan en goed kijken waar je cv kan plaatsen. Soms jungler helpen met de dragon.
En vooral gold items halen en deze later uitbouwen, je krijgt toch wel genoeg geld van de assists en/of de gold items. En soms zelfs 1 kill. Vooral met Sona eindig ik soms met 3 kills door haar q en passive in het begin. Als ik niet zeker weet of de ad carry de kill kan krijgen dan ga ik voor de kill. Vaak genoeg gehad dat ik de ad carry ervoor laat gaan en dat die de enemy niet dood krijgt terwijl ik dat wel had gekund.
En vooral gold items halen en deze later uitbouwen, je krijgt toch wel genoeg geld van de assists en/of de gold items. En soms zelfs 1 kill. Vooral met Sona eindig ik soms met 3 kills door haar q en passive in het begin. Als ik niet zeker weet of de ad carry de kill kan krijgen dan ga ik voor de kill. Vaak genoeg gehad dat ik de ad carry ervoor laat gaan en dat die de enemy niet dood krijgt terwijl ik dat wel had gekund.
Btw... als je nog oefentegenstanders zoekt... misschien kun je een keer tegen een gelegenheidsteam van GoT oefenen. Ik meld me alvast aan als vrijwilligerJeffroiscool schreef op maandag 02 januari 2012 @ 16:10:
[...]
Ik deed vroeger altijd cloth armor + 5 pots op skarner (of vampiric sceptar)
Maar ben er best mee eens dat Skarner op die manier goed blijft werken
Als ik thuis ben van werk. wil ik best ook wel eens mee doen.Gezellig onder elkaar en misschiens kunnen we dan wel iets leren van elkaar .:) een potje zonder elo flamers enzVicarious schreef op maandag 02 januari 2012 @ 18:15:
[...]
Btw... als je nog oefentegenstanders zoekt... misschien kun je een keer tegen een gelegenheidsteam van GoT oefenen. Ik meld me alvast aan als vrijwilliger
Ik ben er ook wel voor te vinden, als iemand zoiets op wilt zetten dan mag je mij ook wel inviten.Deefje85 schreef op maandag 02 januari 2012 @ 18:29:
[...]
Als ik thuis ben van werk. wil best ook wel eens mee doen.Gezellig onder elkaar en misschiens kunnen we dan wel iets leren van elkaar .:) een potje zonder elo flamers enz
Allemaal NL´s onder elkaar.Dan versta iedereen elkaar ook als ze een champ willen kiezen en iets willen afspreken dan.Laatste keer dat ik speelde zat ik met 2 supports en 3 junglers. Geen enkele persoon deed zijn mond open bij het kiezen van een champ.speedzor schreef op maandag 02 januari 2012 @ 18:32:
[...]
Ik ben er ook wel voor te vinden, als iemand zoiets op wilt zetten dan mag je mij ook wel inviten.
Verwijderd
Vanavond ranked 5v5 potje gespeeld met aoe comp in grote mate.
Ons team had : karthus mid, kennen top, soraka support, caitlynn ad carry & amumu jungle (mezelf)
replay here
in het begin twijfelde ik teveel welke route ik ging nemen
overweeg laatste teamfight online te zetten, is echt wel te grappig
Ons team had : karthus mid, kennen top, soraka support, caitlynn ad carry & amumu jungle (mezelf)
replay here
in het begin twijfelde ik teveel welke route ik ging nemen
overweeg laatste teamfight online te zetten, is echt wel te grappig
[ Voor 24% gewijzigd door Verwijderd op 02-01-2012 20:47 ]
Nee, een aura is altijd eenmalig.Swanfield schreef op maandag 02 januari 2012 @ 16:05:
De enige tijd dat het dubbel telt, is als jezelf carrier bent. Stel er zijn 2 Starks Fervors in je team en er is een teamfight, dan krijg je maar van 1 de aura.
Zijn er 2 en jij hebt er 1 van, dan krijg je zowel je eigen als die van de ander.
An exception to this rule is in the event that multiple champions are carrying an item with the same beneficial aura effect, each of those two champions will receive two instances of the aura buff: one from the item they are carrying, and a second from the aura of their ally. If a champions is near both of the champions with the same aura item, it will only receive one instance of the aura. No champion can ever receive more than two instances of a unique benevolent aura, regardless of how many nearby allies are providing the buff.
En dit is de reden dat double WotA stacking zo populair is momenteel. In een teamcomp waarin de solo top ook een AP-ert is worden de AP carries echt supersterk in teamfights, zelfs lategame. Hun AP gaat heel goedkoop flink omhoog en die spellvamp geeft ze er sustain bij.Myrdreon schreef op maandag 02 januari 2012 @ 20:46:
[...]
Nee, een aura is altijd eenmalig.
De enige tijd dat het dubbel telt, is als jezelf carrier bent. Stel er zijn 2 Starks Fervors in je team en er is een teamfight, dan krijg je maar van 1 de aura.
Zijn er 2 en jij hebt er 1 van, dan krijg je zowel je eigen als die van de ander.
[...]
Zonet In ranked een setup van Morgana (ik), Kennen, Amumu, Graves en Taric.Vicarious schreef op maandag 02 januari 2012 @ 21:08:
[...]
En dit is de reden dat double WotA stacking zo populair is momenteel. In een teamcomp waarin de solo top ook een AP-ert is worden de AP carries echt supersterk in teamfights, zelfs lategame. Hun AP gaat heel goedkoop flink omhoog en die spellvamp geeft ze er sustain bij.
Double WotA gaf me 80% Spellvamp en elke teamfight was het een ace binnen de 5 seconden. Gotta love AoE!
Verwijderd
Die comp is natuurlijk sowieso insta-win als je niet heel hard lanes verliest of amumu word heel hard gecounter jungled. Maar deze lanes kan je natuurlijk ook bijna niet hard verliezen.speedzor schreef op maandag 02 januari 2012 @ 23:18:
[...]
Zonet In ranked een setup van Morgana (ik), Kennen, Amumu, Graves en Taric.
Double WotA gaf me 80% Spellvamp en elke teamfight was het een ace binnen de 5 seconden. Gotta love AoE!
Vind die aoe cc teams een beetje boring eerlijk gezegd. Maar double wota is hier inderdaad huge.
Gisteren een 3 tal leuke potten gespeeld met Alistar als pure support en ook een beetje AP natuurlijk. Ik had 2 zeer enthousiaste vrienden die het geweldig vonden dat ze buffs en heals kregen en toen ik op bestelling champions naar hun toe beukte bereikte het enthousiasme helemaal een hoogte punt!
Paar keer leuk wat tegenstanders de lucht in gebeukt in de buurt van onze tower waardoor ze dus ook dood gingen
Moet zeggen dat Alistar steeds beter gaat bevallen.
Paar keer leuk wat tegenstanders de lucht in gebeukt in de buurt van onze tower waardoor ze dus ook dood gingen
Moet zeggen dat Alistar steeds beter gaat bevallen.
Run up to people and press R, is al zo'n oude meta.
Ik weet nog wel dat voordat zonya's werd gesplits alle AoE ultimates waren generfed (1 jaar geleden ?).
Over elo hell, ben nu een paar dagen op mijn broers account gaan spelen en ben binnen 3 dagen van 1100 naar 1400 gegaan met winstreaks van 9/10. En ja elo hell bestaat, 1100-1300 vind ik heel onprettig spelen. veel leavers, ragers, QQ'ers, trolls en bizar veel noobs. Op dat elo is LoL gewoon niet leuk, mensen nemen ranked heel serieus maar gaan zo ver dat ze de lol verpesten voor alle andere 9 spelers (+ze zijn niet eens goed).
Wat ik had gemerkt is dat junglen de slechtse rol is om te winnen (ik ben geen pr0 jungler), maar als je redelijk kan supporten je daar veel games mee kan winnen (agressieve support zoals alistar of AP taric/sona deden het heel goed bij mij). Als je ATM 1100 - 1350 elo zit en je wil naar boven maar je word te vaak getrolled, wil ik wel botlane voor je supporten of op een andere manier helpen te carryen. ik hou het elo van me broers account express laag zodat ik kan helpen.
Dus als iemand vast zit in "elo hell" wil ik wel een paar potjes helpen zodat je van de leavers/ragers af bent. Ik weet hoe frustrerend het kan zijn als je 3/4 games gewoon een instalose zijn door mensen die je game verpesten omdat ze geen tryndemere mid mogen spelen. (ik ben zelf ff tryhard ranked zat
)
TL;DR message "my lol account" of "warlord siebe" als je vind dat je te laag zit op de ladder. De meeste GoT'ers kunnnen makelijk maar 1400 met een relaxte duoQ.
Ik weet nog wel dat voordat zonya's werd gesplits alle AoE ultimates waren generfed (1 jaar geleden ?).
Over elo hell, ben nu een paar dagen op mijn broers account gaan spelen en ben binnen 3 dagen van 1100 naar 1400 gegaan met winstreaks van 9/10. En ja elo hell bestaat, 1100-1300 vind ik heel onprettig spelen. veel leavers, ragers, QQ'ers, trolls en bizar veel noobs. Op dat elo is LoL gewoon niet leuk, mensen nemen ranked heel serieus maar gaan zo ver dat ze de lol verpesten voor alle andere 9 spelers (+ze zijn niet eens goed).
Wat ik had gemerkt is dat junglen de slechtse rol is om te winnen (ik ben geen pr0 jungler), maar als je redelijk kan supporten je daar veel games mee kan winnen (agressieve support zoals alistar of AP taric/sona deden het heel goed bij mij). Als je ATM 1100 - 1350 elo zit en je wil naar boven maar je word te vaak getrolled, wil ik wel botlane voor je supporten of op een andere manier helpen te carryen. ik hou het elo van me broers account express laag zodat ik kan helpen.
Dus als iemand vast zit in "elo hell" wil ik wel een paar potjes helpen zodat je van de leavers/ragers af bent. Ik weet hoe frustrerend het kan zijn als je 3/4 games gewoon een instalose zijn door mensen die je game verpesten omdat ze geen tryndemere mid mogen spelen. (ik ben zelf ff tryhard ranked zat
TL;DR message "my lol account" of "warlord siebe" als je vind dat je te laag zit op de ladder. De meeste GoT'ers kunnnen makelijk maar 1400 met een relaxte duoQ.
[ Voor 8% gewijzigd door Baristo op 03-01-2012 08:49 ]
man man man gisteren ryze gekocht
wat een leuke champion
snare spam spam spam spam
en wat doet die pijn gisteren een potje gedaan met een veigar
het ultieme duo we kwamen nasus tegen en cho gath ik snare en doe mijn combo veigar doet zijn stun en zijn combo
ondertussen blijf ik verder spammen
komt uit veigar zijn stun dan ik nog een snare man man man
wij kilde alles ik en veigar elk tamelijk wat kills en alle 2 assist van elkaar
wat een leuke champion
en wat doet die pijn gisteren een potje gedaan met een veigar
het ultieme duo we kwamen nasus tegen en cho gath ik snare en doe mijn combo veigar doet zijn stun en zijn combo
ondertussen blijf ik verder spammen
komt uit veigar zijn stun dan ik nog een snare man man man
wij kilde alles ik en veigar elk tamelijk wat kills en alle 2 assist van elkaar
New Free Champion Rotation (Season Two: Week 6)

Graves! Die wil ik al tijdje uitproberen, maar heb het geduld niet tot 6300IP te wachten voordat ik alweer nieuw spul koop.
wil je het ook eens proberen bij mij daknzij idioten en trolls zit ik nu op het 901 ELO het enige dat je hier kan doen is als een GEK supporten of carrien en je hebt zeker 2 mensen die afk gaan en altijd alles op de jungler blamen en als je de jungle niet claimt verwacht dan maar een faalerBaristo schreef op dinsdag 03 januari 2012 @ 08:44:
Wat ik had gemerkt is dat junglen de slechtse rol is om te winnen (ik ben geen pr0 jungler), maar als je redelijk kan supporten je daar veel games mee kan winnen (agressieve support zoals alistar of AP taric/sona deden het heel goed bij mij)
Als iemand vast zit in "elo hell" wil ik wel een paar potjes helpen zodat je van de leavers/ragers af bent. Ik weet hoe frustrerend het kan zijn als je 3/4 games gewoon een instalose zijn door mensen die je game verpesten omdat ze geen tryndemere mid mogen spelen. (ik ben zelf ff tryhard ranked zat)
oow ja en mijn account is gedoemd om altijd aan de idiote 10 jaar oude kinderen kant te zitten die het spel niet snappen en gewoon trollen als ze geen tryndamere solo top mogen zijn
ik probeer er al een wek en een half uit te komen
Verwijderd
Zalige rotation.
Zal veel op me smurf zitten voor graves, caitlyn, brand, zilean, garen & maokai te oefenen :]
Level 8 voor het moment, indien er nog zijn : Stringa toevoege
Zal veel op me smurf zitten voor graves, caitlyn, brand, zilean, garen & maokai te oefenen :]
Level 8 voor het moment, indien er nog zijn : Stringa toevoege
Graves en nocturne(jungle) zeker het proberen waardGideon_92 schreef op dinsdag 03 januari 2012 @ 08:46:
New Free Champion Rotation (Season Two: Week 6)
is goed, add me maar ik zit nu op me broers account "warlord siebe"Drunk3nD3m0n schreef op dinsdag 03 januari 2012 @ 08:51:
[...]
wil je het ook eens proberen bij mij daknzij idioten en trolls zit ik nu op het 901 ELO het enige dat je hier kan doen is als een GEK supporten of carrien en je hebt zeker 2 mensen die afk gaan en altijd alles op de jungler blamen en als je de jungle niet claimt verwacht dan maar een faaler
oow ja en mijn account is gedoemd om altijd aan de idiote 10 jaar oude kinderen kant te zitten die het spel niet snappen en gewoon trollen als ze geen tryndamere solo top mogen zijn
ik probeer er al een wek en een half uit te komen
Leuke free week met Garen, Yi en Zilean. 
Gister weer eens mijn Tanky Teemo uit de kast getrokken. De laatste tijd is Pantheon als AD carry op bot samen met een support wel populair en Teemo werkt uitstekend daartegen. Eindresultaat een eenvoudige win en 15/4/13 voor Teemo.
Zo prachtig om zowel Poppy als Pantheon zich compleet te zien vergissen in hoe stevig ik was en hoeveel damage ik vanaf midgame deed. Na een tijdje was ik niet bang meer dat Panth mij zou bespringen, want dat durfde hij zelf niet eens
Ook nog wat leuke plays gedaan in een door mij voorbereide enemy jungle. Garen moest en zou mij dood krijgen, maar zelfs zijn Q was niet genoeg om bij mij te komen.
Gister weer eens mijn Tanky Teemo uit de kast getrokken. De laatste tijd is Pantheon als AD carry op bot samen met een support wel populair en Teemo werkt uitstekend daartegen. Eindresultaat een eenvoudige win en 15/4/13 voor Teemo.
Zo prachtig om zowel Poppy als Pantheon zich compleet te zien vergissen in hoe stevig ik was en hoeveel damage ik vanaf midgame deed. Na een tijdje was ik niet bang meer dat Panth mij zou bespringen, want dat durfde hij zelf niet eens
Never attribute to malice that which can be adequately explained by stupidity. - Robert J. Hanlon
60% of the time, it works all the time. - Brian Fantana
Hoop vooral veel te kunnen spelen met cait, zilean nocturne en garen.
en we gaan weer heeeeeeel veeeeeeel faal nocturnes is de jungle zien
Prima, zolang ze niet in mijn team zitten!Drunk3nD3m0n schreef op dinsdag 03 januari 2012 @ 09:00:
Ja, net zoals veeeeel faal graves/caitlyn als ad carry. Of Brand mid. Niet dat ik ze goed kan spelen.Drunk3nD3m0n schreef op dinsdag 03 januari 2012 @ 09:00:
Ik heb het altijd andersom ervaren, met support kan ik nog zo goed supporten maar als je AD carry hier geen gebruik van maakt of de hele tijd als een achterlijke blijft pushen en hits blijft ontvangen (omdat je ze toch kan healen) waardoor je effectief je lane verliest.Baristo schreef op dinsdag 03 januari 2012 @ 08:44:
Dus als iemand vast zit in "elo hell" wil ik wel een paar potjes helpen zodat je van de leavers/ragers af bent. Ik weet hoe frustrerend het kan zijn als je 3/4 games gewoon een instalose zijn door mensen die je game verpesten omdat ze geen tryndemere mid mogen spelen. (ik ben zelf ff tryhard ranked zat)
Ik vind juist dat je met Jungle een grote impact kan maken op 1 of 2 van je lanes waardoor die hun lane winnen en gefeed kunnen worden. Kijk naar Skarner bijvoorbeeld. Flash -> Ult -> W = 9/10 keer een kill als je teammates een beetje redelijke dmg hebben.
Of Trundle, als je goede pillar plaatsing beheerst kan je makkelijk 1 iemand afsluiten van de rest van de enemy team. Ook zorgt zijn ult ervoor dat je tegenstander tank bijvoorbeeld veel squishier is zodat de tegenstanders geen initiate meer hebben en je gewoon kan pushen.
TL;DR
Jungle hebben ongelooflijk veel invloed op de match.
ik zal je vanavond adden Drunken DemonBaristo schreef op dinsdag 03 januari 2012 @ 08:56:
[...]
is goed, add me maar ik zit nu op me broers account "warlord siebe"
en hopelijk gebeurt niet wat er gebeurt als ik met jefro speel wij 2 goed en dan 3 idiote feeders
(inside joke : GET ON MY ELOO !!!!!!!
Ik twijfel. De verhalen van Jeffro en Baristo klinken beide plausibel. In de jungle kun je al je lanes supporten, maar wat ik merk op low ELO (en daar zit ik) is dat je team vaak als een debiel loopt te pushen waardoor je niet kan ganken en zij wel. Vervolgens raakt hun jungler fed en ben ik een "noob jungler, never ganks". Gevolg is dat ik ook nog underleveled raak omdat je in de jungle niet zo hard kan farmen en in teamfights dus ook vrij nutteloos ben (zeker met mijn speelstijl waarmee ik meestal initiator ben). De games die ik solo top speelde hebben we wel gewonnen, puur omdat ik mijn lane vrij had won, als een malle kon farmen en zo in teamfights steeds de doorslaggevende factor was.
Misschien moet je dan zeggen tegen je team dat ze niet zo moeten pushen en dat je dan komt ganken
Nou speel ik zelf nooit ranked en zit ik dus ook niet in Elo hell, wel de beste elo die er is though : 1337 met bijna 666 wins in normal. Maar idd Trundle is een hele sterke jungler net als Lee Sin, kunnen beiden gemakkelijken ganken.
Dit topic is gesloten.
Let op:
In de topicstart is heel veel informatie te vinden. Dus voor zaken als de patchnotes, champion rotation en bijvoorbeeld hoe je in contact kunt komen met andere LoL Tweakers, kun je daar terecht! :)
Voor de slowchatters onder ons is er natuurlijk het chatkanaal in-game (dat veel te rustig is), maar tegenwoordig ook een IRC kanaal!
In de topicstart is heel veel informatie te vinden. Dus voor zaken als de patchnotes, champion rotation en bijvoorbeeld hoe je in contact kunt komen met andere LoL Tweakers, kun je daar terecht! :)
Voor de slowchatters onder ons is er natuurlijk het chatkanaal in-game (dat veel te rustig is), maar tegenwoordig ook een IRC kanaal!