[PC] League of Legends - Deel 5 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 54 ... 79 Laatste
Acties:
  • 150.532 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gropah
  • Registratie: December 2007
  • Niet online

Gropah

Admin Softe Goederen

Oompa-Loompa 💩

Vicarious schreef op vrijdag 30 december 2011 @ 10:35:
[...]

Ik level Q altijd als jungle olaf. Q is AOE, dus cleart camps sneller. Daarna level je E, als laatste W. Ulti altijd nemen wanneer beschikbaar (6,11,16). Qua items: rush wriggles, dan merc treads en ga voor Frozen Mallet. Dan Atma's en als het dan nog niet is afgelopen kun je voor een Stark gaan.
Ok, gezien abilities van olaf en arma's kun je niet beter ook ergens voor een warmogs gaan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Gropah schreef op vrijdag 30 december 2011 @ 10:39:
[...]

Ok, gezien abilities van olaf en arma's kun je niet beter ook ergens voor een warmogs gaan?
Warmogs levert maar weinig extra HP op tov Mallet (zeker na de nerf) en met Mallet kun je mensen beter bij je houden en heb je nog wat extra AD.

Vicariously I live while the whole world dies

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• murphsy
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 16-09 12:45

murphsy

Product Monkey

Gropah schreef op vrijdag 30 december 2011 @ 10:39:
[...]

als je Frozen Mallet en Atma's hebt zou ik niet snel ook nog een Warmogs bouwen. Forzen Mallet en Warmogs geven beide puur hitpoints. Een sterkere keuze zou ik dan een Wits End (magic resist + AS) of een Banshee's Veil (Magic Resist + HP / Mana) vinden. Pure HP items heb je aan of een Mallet of een Warmogs wel genoeg.

Gisteren 2 potten tegen Viktor gespeeld. Ik ben niet onder de indruk. Eerste pot ik als Cassio vs. Viktor op mid. Makkelijk mid win, stond 3/0/0 rond de 18e minuut met een flink CS voordeel. Tweede pot een iets betere Viktor, deed opzich wel damage, maar ik had nu Shaco en Viktor is een enom makkelijk gank-target...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fanatic_FS
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 12:22

Fanatic_FS

Rated T for Troll™

Maar waarom mallet op Olaf als je al een slow hebt met je Q?
En verder waarom merc threads als je cc immunity hebt :P

[specs]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeffroiscool
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 26-04-2024
murphsy schreef op vrijdag 30 december 2011 @ 10:43:
[...]

als je Frozen Mallet en Atma's hebt zou ik niet snel ook nog een Warmogs bouwen. Forzen Mallet en Warmogs geven beide puur hitpoints. Een sterkere keuze zou ik dan een Wits End (magic resist + AS) of een Banshee's Veil (Magic Resist + HP / Mana) vinden. Pure HP items heb je aan of een Mallet of een Warmogs wel genoeg.

Gisteren 2 potten tegen Viktor gespeeld. Ik ben niet onder de indruk. Eerste pot ik als Cassio vs. Viktor op mid. Makkelijk mid win, stond 3/0/0 rond de 18e minuut met een flink CS voordeel. Tweede pot een iets betere Viktor, deed opzich wel damage, maar ik had nu Shaco en Viktor is een enom makkelijk gank-target...
Lol, ik versloeg Cassio juist als Viktor, je moet Cassio gewoon direct aanpakken nadat ze een Q skill mist.

Als Shaco je wilt ganken zet je gewoon je W skill in jezelf en loop jij er makkelijk uit terwijl Shaco gestunned word :) Die had ik namelijk ook tegen me! :D

Edit: In mijn ogen moet je Viktor op deze manier bouwen:

Koop bij het begin een Doran's Ring (of boots met 3 health pots als het echt niet anders kan)
1e back haal je je 2 Doran's Ring en boots (liefste als je een kill hebt gemaakt).
Daarna ga je voor een WOTA.
Hierna maak je een Rylia's waardoor je laser effectief ook een longranged slow is en waardoor je zelf ook nog survivability krijgt.

Maar het daarna af met items zoals Rabadons en Void Staff/Abyssal of Zhonya's

[ Voor 18% gewijzigd door Jeffroiscool op 30-12-2011 11:33 ]

League of Legends [Last Updated 22-08-2012]: [EUW] Jeffro (Now:Silver, S1:Bronze), RankedSolo5x5: 1502 [120W/106L], Dominion: 84W, TT: 3W, Normal: 504W

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Fanatic_FS schreef op vrijdag 30 december 2011 @ 11:10:
Maar waarom mallet op Olaf als je al een slow hebt met je Q?
En verder waarom merc threads als je cc immunity hebt :P
Die CC immunity heeft een heftige cooldown. En die Q land je lang niet altijd en heeft ook een cooldown. Tenzij je je bijltje gaat halen, maar in een teamfight of gank is dat lang niet altijd even handig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gropah
  • Niet online

Gropah

Admin Softe Goederen

Oompa-Loompa 💩

Kwam net toch iets falends tegen. Was dominion, ik was Jax (#1 jej), maar ik ging even kijken bij tegenstanders en dan voornamelijk ahri, want die stond maar 7/10 (wat toch redelijk laag is voor een soms best wel OP champ), bleek dit:

Afbeeldingslocatie: http://img842.imageshack.us/img842/5236/failzz.png

en hun heimerdingen (2/8):

Afbeeldingslocatie: http://img12.imageshack.us/img12/4371/failz2.png

[ Voor 14% gewijzigd door Gropah op 30-12-2011 11:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Die speelt gewoon voornamelijk vs ai.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swanfield
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 23-06 13:57
Dus na L20 kan je ook L30'ers tegen komen? :S Dat bedoel je er toch mee te zeggen?

edit: Of bedoel je 9 wins en L20? :D

[ Voor 19% gewijzigd door Swanfield op 30-12-2011 12:10 ]

Je hoeft niet goed te zijn om de beste te zijn, zolang je maar beter bent dan de rest || Het is niet belangrijk om te winnen, maar het is het enige dat telt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gropah
  • Niet online

Gropah

Admin Softe Goederen

Oompa-Loompa 💩

Even voor de duidelijkheid ik ben lvl 27, dit was een gewone matchup, dus het is mogelijk om als lvl 20 een lvl 27 tegen te komen.

En idd, hij is lvl 20 en heeft maar 9 wins, heimer lvl 29 en maar 14 wins. Ik dacht btw dat die vs AI gewoon bij je wins komen te staan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cloud
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 17-09 10:39

Cloud

FP ProMod

Ex-moderatie mobster

Nee al die tellers werken gescheiden. Wat je daar dus ziet staan zijn puur Coop wins. :) En het zou prima kunnen dat de tegenpartij een (gedeeltelijke) premade was, waardoor je die lvl20 erbij kreeg.

Never attribute to malice that which can be adequately explained by stupidity. - Robert J. Hanlon
60% of the time, it works all the time. - Brian Fantana

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Killertjuh
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 24-09 13:26
Verwijderd schreef op donderdag 29 december 2011 @ 19:36:
[...]

als ik tegen LB speel kijk ik echt wel uit als me health een beetje zakt. gewoon grote fout van spelers om de burst van LB te onderschatten. Voor de rest ben ik niet echt bang van LB, enige wat ze kan is burst maar de escapes die ze heeft zijn heel irritant, niet alleen een flash maar ook nog die mirror >_>

Wil LB nog wel een keer proberen als ik de kans krijg
Ik zou het zeker doen ik speel 90% LB en je moet gewoon veel schade doen en dan snel weg rennen en over 10 sec weer terug komen 8)

oja en pak nooit een tank :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Killertjuh schreef op vrijdag 30 december 2011 @ 12:42:
[...]

Ik zou het zeker doen ik speel 90% LB en je moet gewoon veel schade doen en dan snel weg rennen en over 10 sec weer terug komen 8)
Le blanc is heel makkelijk te bestrijden.
Omdat ze early enorm damage heeft moet ze het hier van hebben om late game te carryen. Speel de eerste 8 levels defensief en geef haar geen kills dan maar wat minder creeps. Le Blanc is mid nog redelijk maar end game totaal niks meer. Gaat Le blanc ganken? ssen en volg haar via een omweg. Daarkomt nog eens bij dat Le Blanc slecht is in farmen. End game ga je er met elke andere AP carry dik overheen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swanfield
Gropah schreef op vrijdag 30 december 2011 @ 12:39:
Even voor de duidelijkheid ik ben lvl 27, dit was een gewone matchup, dus het is mogelijk om als lvl 20 een lvl 27 tegen te komen.

En idd, hij is lvl 20 en heeft maar 9 wins, heimer lvl 29 en maar 14 wins. Ik dacht btw dat die vs AI gewoon bij je wins komen te staan?
Hmm ik zit nu op 64 wins ofzo en ben nog niet eens L19 :P Maar je kan dus rapper levelen als je tegen AI speelt? De vraag is of je dat echt wilt maar stel dat je dat doet kan je dan ook die XP/RP boosts gebruiken uit de shop?

Je hoeft niet goed te zijn om de beste te zijn, zolang je maar beter bent dan de rest || Het is niet belangrijk om te winnen, maar het is het enige dat telt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Killertjuh
Verwijderd schreef op vrijdag 30 december 2011 @ 12:58:
[...]

Le blanc is heel makkelijk te bestrijden.
Omdat ze early enorm damage heeft moet ze het hier van hebben om late game te carryen. Speel de eerste 8 levels defensief en geef haar geen kills dan maar wat minder creeps. Le Blanc is mid nog redelijk maar end game totaal niks meer. Gaat Le blanc ganken? ssen en volg haar via een omweg. Daarkomt nog eens bij dat Le Blanc slecht is in farmen. End game ga je er met elke andere AP carry dik overheen.
Nouja ik vind het wel mee vallen elke ad carry (catlin, tristana enzo) mol ik late game ook allemaal hoor. Wanneer mid te defensief speelt gank ik super veel top en bottum maar dat probeer ik altijd. Vervolgens koop een stackbookje (soulstealer ofzo) en binnen 30min heb ik meer dan 300a400ap

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djengizz
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online
Gropah schreef op vrijdag 30 december 2011 @ 12:39:
Het is Dominion toch?

Ik heb geloof ik een whooping 4 wins in Dominion.
Speel het echt alleen maar als een vriend het toevallig wil.
Killertjuh schreef op vrijdag 30 december 2011 @ 13:05:
Vervolgens koop een stackbookje (soulstealer ofzo) en binnen 30min heb ik meer dan 300a400ap
Bad item is bad.

[ Voor 22% gewijzigd door djengizz op 30-12-2011 13:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Killertjuh
Stel wij verliezen dan loop ik nog met stats rond van 10/2/10 ofzo dus waarom is het dan bad.. Voor het geld geeft het veel AP. Ik denk als je LB goed beheerst en op begin veel molt binnen 20min dan ben je late game ook sterk..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djengizz
  • Niet online
Killertjuh schreef op vrijdag 30 december 2011 @ 13:08:
[...]

Stel wij verliezen dan loop ik nog met stats rond van 10/2/10 ofzo dus waarom is het dan bad.. Voor het geld geeft het veel AP. Ik denk als je LB goed beheerst en op begin veel molt binnen 20min dan ben je late game ook sterk..
Omdat jij in je eentje besluit een gamble te maken voor het hele team.

edit:

Daarnaast is het één van de minst kost effectieve items zonder stacks en in een gelijke skill matchup verlies je van een AP mid die het niet koopt en verzamel je nooit je stacks --> je snowballed de verkeerde kant op.

[ Voor 21% gewijzigd door djengizz op 30-12-2011 13:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Killertjuh
djengizz schreef op vrijdag 30 december 2011 @ 13:09:
[...]

Omdat jij in je eentje besluit een gamble te maken voor het hele team.

edit:

Daarnaast is het één van de minst kost effectieve items zonder stacks en in een gelijke skill matchup verlies je van een AP mid die het niet koopt en verzamel je nooit je stacks --> je snowballed de verkeerde kant op.
Daarom is het ook noodzakelijk dat je top en bot gankt.. Pak teleport gank top en teleport terug doe schade terwijl mid terug moet gank daarna bot tijd genoeg voor..

Ik vind mensen die mid spelen moeten ook gank top en bot niet alleen de jungler. Wanneer mid terug moet heb jij tijd zat om even te kijken en terug te komen.

[ Voor 11% gewijzigd door Killertjuh op 30-12-2011 13:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djengizz
  • Niet online
Killertjuh schreef op vrijdag 30 december 2011 @ 13:15:
Daarom is het ook noodzakelijk dat je top en bot gankt.. Pak teleport gank top en teleport terug doe schade terwijl mid terug moet gank daarna bot tijd genoeg voor..
Dit is nooit gegarandeerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Killertjuh
Daar heb je gelijk in daarom kies een lane waar een catlin of tristana of ahri (geen tank/healer staat). Je moet pas ganke wanneer je level 6 bent.

Ook al staan ze bij de toren loop er in brust alles wat je hebt en flash weg.. Kill er bij..

[ Voor 21% gewijzigd door Killertjuh op 30-12-2011 13:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Killertjuh schreef op vrijdag 30 december 2011 @ 13:05:
[...]

Nouja ik vind het wel mee vallen elke ad carry (catlin, tristana enzo) mol ik late game ook allemaal hoor. Wanneer mid te defensief speelt gank ik super veel top en bottum maar dat probeer ik altijd. Vervolgens koop een stackbookje (soulstealer ofzo) en binnen 30min heb ik meer dan 300a400ap
Betreft: het Ganken is dit heel afhankelijk van het ssen het volgen. Maar als le Blanc end game 4-4 of 6-6 in komt of een brand dan zal brand veel bepalender zijn als le blanc. Daarnaast koop een Banshee en le Blanc is helemaal niets meer end game. Je geeft aan een stackbookje wat als je geen stacks krijg door defensief te spelen? Geef een Brand, morgana of anivia die 400 ap en een compleet team wordt rond min 30 gesloopt.

Veel mensen weten mischien niet hoe te spelen tegen Le Blanc maar ik heb hier eigenlijk nooit zo veel problemen mee tenzij ze vol gestackt is inderdaad XD

Sowiezo ben ik het er mee eens dat mid mee moet ganken of mee moet lopen als de andere gaat ganken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gropah schreef op vrijdag 30 december 2011 @ 11:41:
Kwam net toch iets falends tegen. Was dominion, ik was Jax (#1 jej), maar ik ging even kijken bij tegenstanders en dan voornamelijk ahri, want die stond maar 7/10 (wat toch redelijk laag is voor een soms best wel OP champ), bleek dit:

[afbeelding]

en hun heimerdingen (2/8):

[afbeelding]
De dominion en classic wins zijn gescheiden. Zo kan iemand makkelijk level 30 zijn met maar 0 wins in dominion

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeffroiscool
Nieuwe meta, too good!

League of Legends [Last Updated 22-08-2012]: [EUW] Jeffro (Now:Silver, S1:Bronze), RankedSolo5x5: 1502 [120W/106L], Dominion: 84W, TT: 3W, Normal: 504W

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Drunk3nD3m0n
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 03-04-2015
ik kan hier niet naar de video kijken kan der een woordje uitleg bij :P

Beep Boop son ... Beep Boop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Voor de liefhebbers de nieuwe tier list 5vs5:

* Tier 1: Xerath, Skarner, Morgana, Graves, Ryze, Kennen, Rumble, Karthus, Caitlyn, Ahri, Galio, Gragas, Tristana, Kog'Maw, Rammus, Cassiopeia, Sona, Vayne, Yorick, Soraka, Alistar, Udyr, Irelia, Zilean,

* Tier 2: Lee Sin, Jarvan IV, Gangplank, Maokai, Nidalee, Twisted Fate, Shaco, Cho’Gath, Tryndamere, Anivia, Corki, Janna, Nasus, Amumu, Nocturne, Kassadin, Riven, Ashe, Trundle, Wukong, Ezreal, Annie,

* Tier 3: Brand, Akali, Renekton, Urgot, Swain, Sion, Fizz, Heimerdinger, Singed, Orianna, Miss Fortune, Taric, Jax, Mal'zahar, Talon,

* Tier 4: Leblanc, Veigar, Lux, Blitzcrank, Shen, Vladimir,Warwick, Olaf, Xin, Zhao, Teemo, Garen, Leona, Kayle, Shyvana, Poppy,

* Tier 5: Malphite, Nunu, Sivir, Pantheon, Yi, Volibear, Fiddlesticks,

* Hard to place on a team: Twitch, Mundo, Karma, Katarina, Eve, Mordekaiser

Niet alle champs staan er nog tussen het is namelijk part2
http://rog.clgaming.net/tier-lists/45-draft-mode/latest

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swanfield
Drunk3nD3m0n schreef op vrijdag 30 december 2011 @ 13:39:
Ze slopen de mid tower in minder dan een minuut :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hu9o
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 07:22

Hu9o

Schokkend

Drunk3nD3m0n schreef op vrijdag 30 december 2011 @ 13:39:
ja en iedereen heeft smite en surge

meteen 1e wave kapot smiten en met 5 man toren pushen :D

wel humor

>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>Vertel Microsoft over dit probleem <<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gropah
  • Niet online

Gropah

Admin Softe Goederen

Oompa-Loompa 💩

Verwijderd schreef op vrijdag 30 december 2011 @ 13:46:
Voor de liefhebbers de nieuwe tier list 5vs5:

* Tier 1: Xerath, Skarner, Morgana, Graves, Ryze, Kennen, Rumble, Karthus, Caitlyn, Ahri, Galio, Gragas, Tristana, Kog'Maw, Rammus, Cassiopeia, Sona, Vayne, Yorick, Soraka, Alistar, Udyr, Irelia, Zilean,

* Tier 2: Lee Sin, Jarvan IV, Gangplank, Maokai, Nidalee, Twisted Fate, Shaco, Cho’Gath, Tryndamere, Anivia, Corki, Janna, Nasus, Amumu, Nocturne, Kassadin, Riven, Ashe, Trundle, Wukong, Ezreal, Annie,

* Tier 3: Brand, Akali, Renekton, Urgot, Swain, Sion, Fizz, Heimerdinger, Singed, Orianna, Miss Fortune, Taric, Jax, Mal'zahar, Talon,

* Tier 4: Leblanc, Veigar, Lux, Blitzcrank, Shen, Vladimir,Warwick, Olaf, Xin, Zhao, Teemo, Garen, Leona, Kayle, Shyvana, Poppy,

* Tier 5: Malphite, Nunu, Sivir, Pantheon, Yi, Volibear, Fiddlesticks,

* Hard to place on a team: Twitch, Mundo, Karma, Katarina, Eve, Mordekaiser

Niet alle champs staan er nog tussen het is namelijk part2
http://rog.clgaming.net/tier-lists/45-draft-mode/latest
Volgens deze lijst zo Xerath het beste zijn, maar die zie ik eigenlijk vrij weinig?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gropah schreef op vrijdag 30 december 2011 @ 14:05:
[...]

Volgens deze lijst zo Xerath het beste zijn, maar die zie ik eigenlijk vrij weinig?
De lijst is samen gesteld door pro's het gaat hier voornamelijk om 5vs5 jungle niet meegerekent.
Xerath is bizar sterk mid. Long range, stun en met ulty nuked hij je weg ver achter je toren.
Ik zelf vind hem niet lekker spelen en hij is ook lastig te spelen. Maar tier1 zijn gewoon de beste champs het verschil is niet groot daartussen.
Als jij een team met tier 1 champs neem is je win kans hoger als tier 4. Maar tuurlijk kan er met Tier 4 champs gewonnen worden XD.

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 30-12-2011 14:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deefje85
  • Laatst online: 05-10-2024
Wie kan er mij eens helpen?? ik ben op zoek naar goeie runes voor een carry en support.

Ik heb nu 2 pagina´s met runes:
-crit damage en crit chance (goed voor gangplank).
-Ap runes (voor ability power)

Probleem bij is nog een beetje ,dat ik niet precies weet wat sommige runes doen. penetration,crit chance wat het betekent.

Bedankt voor de hulp gasten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Killertjuh schreef op vrijdag 30 december 2011 @ 13:15:
[...]

Ik vind mensen die mid spelen moeten ook gank top en bot niet alleen de jungler. Wanneer mid terug moet heb jij tijd zat om even te kijken en terug te komen.
Een goede trist (>lvl 2) of ahri (>lvl 6) zal je niet kunnen bursten. Beide hebben hun escapes. Een goede cait zal ook moeilijk te ganken zijn ivm traps. En een goede support houdt gewoon de river geward. Tegen bepaalde comps is LB heel goed, maar in veel gevallen is het veiliger om Morg, Xerath, Kassadin etc te pakken. Je moet als LB heel goed weten wanneer wel en wanneer niet erin te springen.

Verder weet ik heel goed wat me als jungler te doen staat als ik een LB mid zie met TP/flash. Als je TP gaat ben je meteen een heleboel burst kwijt (ignite) Gewoon mid babysitten. LB kan niet goed farmen, en zonder blue is ze mana snel kwijt wil ze lasthitten bij turret. Zonder kills heeft LB meestal te weinig gold om mensen kapot te maken met haar combo.

@Deefje85: Voor de meeste support wil je atm armor reds, gp/5 of manareg/5 yellows, magic resist/manareg per lvl blues en hp of gold per 5 quints.

Voor AD carries:

AD reds
AD quints
manaregen/lvl (voor caster AD's zoals Corki en Graves) of armor yellows
magic resist blues of attack speed blues (voor lui die goed met AS scalen, zoals Vayne)

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 30-12-2011 14:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gropah
  • Niet online

Gropah

Admin Softe Goederen

Oompa-Loompa 💩

Deefje85 schreef op vrijdag 30 december 2011 @ 14:38:
Probleem bij is nog een beetje ,dat ik niet precies weet wat sommige runes doen. penetration,crit chance wat het betekent.
Het is gewoon engels

Critical chance verhoogt de kans dat je critical hits doet, basic attacks die 2x zoveel damag doen.

Penetration = penetratie. Dit betekend dat je abilities/basic attacks schade doen alsof de tegenstander minder armor/restitstance heeft

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wie kan er mij eens helpen?? ik ben op zoek naar goeie runes voor een carry en support.

Belangrijkste runes zij op rood:
Magic penetration bij ability power
Armor penetration bij atk damage

Geel zou ik wat:
Armour / mage resist / health nemen

Blue:
Mana regen

De 3 grote:
Abilty power, Atk speed, Mana, Health

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeffroiscool

Paar pagina's terug staan mijn runepages :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swanfield
Zie dat mijn geliefde Fiddle afgezakt is :'( Verklaard misschien ook wel waarom ik er meestal mee verlies en met mijn Brand meestal win :P

Brand vind ik btw echt heel erg lekker spelen vind het alleen lastig om een 2de champion te vinden die ook lekker speelt. Ik weet de keuze is reuze en tot nu toe vond ik Kennen, Ahri en Fiddle wel lekker spelen maar daar ben ik lang niet zo goed mee als Brand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• speedzor
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 01-02-2014
Swanfield schreef op vrijdag 30 december 2011 @ 15:04:
Zie dat mijn geliefde Fiddle afgezakt is :'( Verklaard misschien ook wel waarom ik er meestal mee verlies en met mijn Brand meestal win :P

Brand vind ik btw echt heel erg lekker spelen vind het alleen lastig om een 2de champion te vinden die ook lekker speelt. Ik weet de keuze is reuze en tot nu toe vond ik Kennen, Ahri en Fiddle wel lekker spelen maar daar ben ik lang niet zo goed mee als Brand.
Brand is ook één van m'n favoriete mids, maar Swain, Annie, Gragas en Veigar zijn ook enorm leuk, zeker aanraders om te proberen.

Streaming History

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Drunk3nD3m0n
don't even talk about fiddle when i'm here :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swanfield
speedzor schreef op vrijdag 30 december 2011 @ 15:10:
[...]

Brand is ook één van m'n favoriete mids, maar Swain, Annie, Gragas en Veigar zijn ook enorm leuk, zeker aanraders om te proberen.
Annie is idd de bom :) Speel haar niet zo vaak meer sinds Brand omdat ze een beetje squishy is vond ik ten opzichte van Brand. Swain had ik het moeilijk mee, ik begreep hem niet helemaal.. heb ooit een hele goede Swain tegenover mij gehad en die ownde echt maar ik kreeg nog niet eens een 4 kills voor elkaar :-(

Gragas nooit echt aan gedacht :) Maar zal eens kijken als hij vrij is om te spelen. En Veigar staat wel op mijn lijstje om een keer te spelen :) Al is het maar om zijn verschijning :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swanfield
Drunk3nD3m0n schreef op vrijdag 30 december 2011 @ 15:13:
don't even talk about fiddle when i'm here :+
Ik heb die party skin maar die is echt wel funny hoor :) Heel de tijd toeters die af gaan enzo :) Mede spelers worden er gek van hehehe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeffroiscool
Swanfield schreef op vrijdag 30 december 2011 @ 15:15:
[...]

Annie is idd de bom :) Speel haar niet zo vaak meer sinds Brand omdat ze een beetje squishy is vond ik ten opzichte van Brand. Swain had ik het moeilijk mee, ik begreep hem niet helemaal.. heb ooit een hele goede Swain tegenover mij gehad en die ownde echt maar ik kreeg nog niet eens een 4 kills voor elkaar :-(

Gragas nooit echt aan gedacht :) Maar zal eens kijken als hij vrij is om te spelen. En Veigar staat wel op mijn lijstje om een keer te spelen :) Al is het maar om zijn verschijning :)
Annie is nog steeds goed, ook tegen een Brand win ik het nog van hem. Gewoon juiste starting items hebben en goed spelen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• speedzor
Jeffroiscool schreef op vrijdag 30 december 2011 @ 15:18:
[...]

Annie is nog steeds goed, ook tegen een Brand win ik het nog van hem. Gewoon juiste starting items hebben en goed spelen ;)
Tegen een brand van gelijk skill level zou je niet mogen winnen though, hij is haar counter.

YouTube: Who's at Bottom? (of League of Legends)

De LoL versie! Uiteraard veel beter dan die van WoW.

Streaming History

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swanfield
[...]
Tja (nog geen L30) de Annies die ik tegen komen knal ik meestal naar de vergetelheid :) De stuns van Annie heb ik nooit echt onder de knie gekregen moet ik wel er bij zeggen en die van Brand is in dat opzich wel wat makkelijker te triggeren dan die van Annie. Heb ooit een Annie tegen over mij gehad en toen was bijna iedere hit op mij een stun :P Toen kwam ik er pas achter dat Annie ook kon stunnen :+ Was wel heel erg in het begin hoor ;-) Nu lees ik wat er bij de skills staat en toen dacht ik van och het zal wel vuurballen en grote teddy beer = win :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Swanfield schreef op vrijdag 30 december 2011 @ 15:21:
[...]

Tja (nog geen L30) de Annies die ik tegen komen knal ik meestal naar de vergetelheid :) De stuns van Annie heb ik nooit echt onder de knie gekregen moet ik wel er bij zeggen en die van Brand is in dat opzich wel wat makkelijker te triggeren dan die van Annie. Heb ooit een Annie tegen over mij gehad en toen was bijna iedere hit op mij een stun :P Toen kwam ik er pas achter dat Annie ook kon stunnen :+ Was wel heel erg in het begin hoor ;-) Nu lees ik wat er bij de skills staat en toen dacht ik van och het zal wel vuurballen en grote teddy beer = win :)
Annie stunt na elke 5de spel volgens mij.
Waar Annie op te pakken is haar range die is heel weinig tegenover die van brand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeffroiscool
speedzor schreef op vrijdag 30 december 2011 @ 15:20:
[...]

Tegen een brand van gelijk skill level zou je niet mogen winnen though, hij is haar counter.

YouTube: Who's at Bottom? (of League of Legends)

De LoL versie! Uiteraard veel beter dan die van WoW.
Ik vind dat wel meevallen op zich, Annie heeft een dikke autoattack range en d'r Q-skill waarmee je heel makkelijk kan farmen.

Als Brand zonodig moet harrassen ontwijk ik 8/10 pillars en heb ik 3 health pots als backup. Hiermee zal hij dus vanzelf pushen aangezien ik er voor zorg dat ik redelijk dicht bij minions in de buurt blijf. Als hij dus pushed heb ik free farm onder m'n tower ^^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ein-de-lijk een potje waar het heerlijk liep. Ik zag die Tier-list bovenaan, dus besloot om Ryze maar weer eens uit de kast te halen.

Afbeeldingslocatie: http://i44.tinypic.com/fymox.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swanfield
Jeffroiscool schreef op vrijdag 30 december 2011 @ 15:28:
[...]
Ik vind dat wel meevallen op zich, Annie heeft een dikke autoattack range en d'r Q-skill waarmee je heel makkelijk kan farmen.

Als Brand zonodig moet harrassen ontwijk ik 8/10 pillars en heb ik 3 health pots als backup. Hiermee zal hij dus vanzelf pushen aangezien ik er voor zorg dat ik redelijk dicht bij minions in de buurt blijf. Als hij dus pushed heb ik free farm onder m'n tower ^^
Nouja mijn pillars in 1vs1 doe ik meestal na een stun. Dus die raak ik dan meestal wel ;) Maar inderdaad in het begin gebruik ik mijn pillar meer op de achterste minions om zo de andere champ naar achteren te pushen. Werkt 9 van de 10 keer en hij gaat dan ook niet verloren.
Het leukste is de ulti :) Als er een groep tegenstanders op je af loopt of van je af lopt op low health is nog beter :) Effe ulti er in knallen hehe.
Nog leuker is als er één voor op loopt die dan terug de groep in rent waar er dan een paar met low health staan :D Al een paar keer in chat gehad: FU Brand!! :D Heerlijk :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• speedzor
Verwijderd schreef op vrijdag 30 december 2011 @ 15:29:
Ein-de-lijk een potje waar het heerlijk liep. Ik zag die Tier-list bovenaan, dus besloot om Ryze maar weer eens uit de kast te halen.

[afbeelding]
Lich bane is een minder goed item op ryze vergeleken met de alternatieven. Veel AP ga je niet hebben, waardoor je beter een Will of the Ancients (absoluut noodzakelijk na je 3 mana items) of een Void staff koopt.

@ Jeffro: anderzijds gaat een goede Brand er toch in slagen je laag te brengen en houden door z'n E + passive en weinig gemiste Q's en W's.

Streaming History

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeffroiscool
Swanfield schreef op vrijdag 30 december 2011 @ 15:32:
[...]

Nouja mijn pillars in 1vs1 doe ik meestal na een stun. Dus die raak ik dan meestal wel ;) Maar inderdaad in het begin gebruik ik mijn pillar meer op de achterste minions om zo de andere champ naar achteren te pushen. Werkt 9 van de 10 keer en hij gaat dan ook niet verloren.
Het leukste is de ulti :) Als er een groep tegenstanders op je af loopt of van je af lopt op low health is nog beter :) Effe ulti er in knallen hehe.
Nog leuker is als er één voor op loopt die dan terug de groep in rent waar er dan een paar met low health staan :D Al een paar keer in chat gehad: FU Brand!! :D Heerlijk :D
Maar daarom kan ik juist zo veilig onder mijn toren farmen :')

En als jij mij wilt stunnen zonder je pillar eerst de gebruik zal je toch eerst die Confligate op mij moeten raken. Die heeft een beste korte range waardoor ik er dus voor zorg dat ik nooit initiate zonder mijn stun (of als ik nog 1 charge te gaan heb. Counter vind ik dus een nogal groot woord voor Brand tegen Annie. Je kan haar niet 100% shutdownen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

speedzor schreef op vrijdag 30 december 2011 @ 15:33:
[...]

Lich bane is een minder goed item op ryze vergeleken met de alternatieven. Veel AP ga je niet hebben, waardoor je beter een Will of the Ancients (absoluut noodzakelijk na je 3 mana items) of een Void staff koopt.
Ik was eigenlijk de Lich Bane aan het bouwen voor wat magic resist tegen Brand en Ryze, niet zozeer om de AP (wat wel mooi meegenomen is).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swanfield
Jeffroiscool schreef op vrijdag 30 december 2011 @ 15:35:
[...]
Maar daarom kan ik juist zo veilig onder mijn toren farmen :')
Hmm dat is inderdaad ook wel een aardige tacktiek. Maar hoe hou je dat vol? Je tower pakt toch schade?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeffroiscool
Swanfield schreef op vrijdag 30 december 2011 @ 15:37:
[...]

Hmm dat is inderdaad ook wel een aardige tacktiek. Maar hoe hou je dat vol? Je tower pakt toch schade?
Er is niks makkelijkers als met Annie onder een tower farmen. Autoattacks zijn simpel zat en Q skill doet altijd iets van 1.25x zoveel dmg als een autoattack op minions bij het begin. Daarbij heb ik ook nog m'n W skill voor als ik niet alle farm verloren wil laten gaan :)

Je moet eigenlijk gewoon een beetje regelen dat er altijd wel wat minions staat voor de andere. Of ik neem zelf wat damage, ook niet zo'n punt als je E skill aan staat :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Drunk3nD3m0n

[afbeelding]
hmm een lane evelynn die het nog goed doet welk lvl ben je ? :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Drunk3nD3m0n schreef op vrijdag 30 december 2011 @ 15:42:
[...]

hmm een lane evelynn die het nog goed doet welk lvl ben je ? :p
30.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Annie is ook de counter voor brand, eigenlijk iedereen die een goede burst dmg heeft. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Drunk3nD3m0n
oke dan was het wel een heeeel slecht team bij de vijand je kan toch nu met de compleet plat generfde evelyn lekker feeden van haar :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[afbeelding]
Je farm is wel erg laag vind je niet ? Hoelang duurde deze game?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deefje85
Jeffroiscool schreef op vrijdag 30 december 2011 @ 14:44:
[...]

Paar pagina's terug staan mijn runepages :)
Ahja juist. Normaal heb ik jou toegevoegd via GOT , maar weet nu niet of dat het gebeurd is of niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeffroiscool
Deefje85 schreef op vrijdag 30 december 2011 @ 15:51:
[...]

Ahja juist. Normaal heb ik jou toegevoegd via GOT , maar weet nu niet of dat het gebeurd is of niet
Die vriendenlijst op de GoT lijst is eigenlijk alleen op die site :P maar was meer een tooltje om bij te houden wie je al had toegevoegd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op vrijdag 30 december 2011 @ 15:48:
[...]

Ik heb ook altijd een trieste farm met ryze. Krijg het niet voor elkaar om met hem fatsoenlijk te lasthitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeffroiscool
Vicarious schreef op vrijdag 30 december 2011 @ 16:38:
[...]

Ik heb ook altijd een trieste farm met ryze. Krijg het niet voor elkaar om met hem fatsoenlijk te lasthitten.
Q, AA, AA, Q, Q, AA, AA, Q, Q, Q, Q, Q
Uiteindelijk heb je toch eindeloos mana xD

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Uiteindelijk wel ja, maar in het begin niet. Vooral op de eerste tot ~lvl 10 heb ik moeite om te farmen met Ryze.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deefje85
Jeffroiscool schreef op vrijdag 30 december 2011 @ 16:02:
[...]

Die vriendenlijst op de GoT lijst is eigenlijk alleen op die site :P maar was meer een tooltje om bij te houden wie je al had toegevoegd.
Ah oke

Daarnet potje gedaan lux(ik was lux) (spell flash en surge) tegen leblanc (spells: mana en heal voor leblanc) en die kerel maar zagen, ik ben pro ,jij bent noob met je flash xd stond wel ff 5-0 voor op hem 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vicarious schreef op vrijdag 30 december 2011 @ 16:54:
Uiteindelijk wel ja, maar in het begin niet. Vooral op de eerste tot ~lvl 10 heb ik moeite om te farmen met Ryze.
Het valt wel zijn attack is ranged en de bullet is sneller dan die van de minions. En als een cs dreigt dood te gaan omdat er teveel van de jouwe eropschieten en je attack speed redelijk laag is dan heb je nog altijd je Q
Onder een turret kun je ook redelijk farmen. 2turret attacks en 2 auto attacks (of 2 turret 1q/w) en je hebt zo'n stevige minion and 2auto attacks en 1 turret (of 1 turret en 1 q/w)attack en je hebt zo'n mage minion.
Ik denk vooral dat je moet wennen dat de damage niet zo groot is en je attackspeed laag en dat je dus geduldig moet zijn dat jou eigen minions genoeg damage hebben gedaan en niet te vroeg je normal attack gebruiken.

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 30-12-2011 17:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 30 december 2011 @ 15:48:
[...]

Niet zo lang, volgens mij maximaal 30 minuten.

Net tegen een andere tegenstander met Ryze gespeeld en geëindigd met 14/9/16, ging weer heerlijk.
Het begon ging vrij stroef, want binnen 5 minuten (!) was top turret al down, waardoor ik vaak met 1 vs 3 mid stond en niet kon farmen en snel Annie gefeed had. Uiteindelijk ging het weer lopen en was ik één van de beteren :).

Afbeeldingslocatie: http://i44.tinypic.com/rj2xcz.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Peertje
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Wie herkent in Tryndamere ook de stem van René Murat Auberjonois (Odo van Star Trek DS9) :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deefje85
Ik zekers al niet.:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deefje85
Gropah schreef op vrijdag 30 december 2011 @ 14:43:
[...]

Het is gewoon engels

Critical chance verhoogt de kans dat je critical hits doet, basic attacks die 2x zoveel damag doen.

Penetration = penetratie. Dit betekend dat je abilities/basic attacks schade doen alsof de tegenstander minder armor/restitstance heeft
Dank u wel, Mijn engels is niet altijd zo goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djengizz
  • Niet online
Ja duh, jij speelt ook tegen Brands met 76 AD op level 1 :P

(sry, just kidding, had je replay laatst gekeken)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• speedzor
Afbeeldingslocatie: http://img840.imageshack.us/img840/2628/1800likeaboss.png

En toen hebben we de volgende mijlpaal bereikt: 1800 elo 8)
Tevens één van m'n beste Morgana games ooit! Early game ging wat minder vlot, maar daarna.. Nog nooit zoveel cages geraakt denk ik! Verschillende cages in de fog of war, al noem ik het zelf: schitterend.

Bij deze de game voor mensen die erin geïnteresseerd zijn :)
http://www.2shared.com/fi...edzor_-_Morgana__14_.html

Streaming History

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Low health tristana die weg jumped. Ryze Q die net op tijd is. En met een hele mooie boog trist tot buiten het scherm volgt. Good times.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djengizz
  • Niet online
Verwijderd schreef op vrijdag 30 december 2011 @ 21:37:
Low health tristana die weg jumped. Ryze Q die net op tijd is. En met een hele mooie boog trist tot buiten het scherm volgt. Good times.
Dat kan beter.
Ah thanks.

Vind het nog wel lastig om goede high level replays te vinden, bij Starcraft was dat makkelijker.
Kennen jullie hier een goede site voor?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• speedzor
djengizz schreef op vrijdag 30 december 2011 @ 21:48:

[...]

Ah thanks.

Vind het nog wel lastig om goede high level replays te vinden, bij Starcraft was dat makkelijker.
Kennen jullie hier een goede site voor?
www.solomid.net heeft er een hoop, buiten dat zou je in feite gewoon livestreams moeten volgen.
Nevermind, ik heb je vraag niet goed verstaan. Ik kan me niet direct een replay site inbeelden, sorry.

[ Voor 12% gewijzigd door speedzor op 30-12-2011 21:50 ]

Streaming History

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djengizz
  • Niet online
Replays ook?
Ik vind alleen maar guides, video's and vlogs.

lama

[ Voor 10% gewijzigd door djengizz op 30-12-2011 21:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deefje85
Via hier zoeken en samen leren spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
djengizz schreef op vrijdag 30 december 2011 @ 21:57:
Replays ook?
Ik vind alleen maar guides, video's and vlogs.

lama
Geen replay files, maar wel VOD's op solomid. Kun je ook gewoon de hele game bekijken en zelfs terugspoelen. Imo is dat zelfs handiger. TheOddOne heeft laatst een geinige vid geplaatst waarin hij support speelt. Leuk om te zien en ook semi-leerzaam. Voor een jungler deed hij het best netjes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djengizz
  • Niet online
Vicarious schreef op vrijdag 30 december 2011 @ 22:41:
Geen replay files, maar wel VOD's op solomid. Kun je ook gewoon de hele game bekijken en zelfs terugspoelen. Imo is dat zelfs handiger.
Ja, maar dat is nogal afhankelijk van de observer.

Ik kijk graag naar wat het hele team doet en zaken als micro, jungle routes, items en ability upgrades zijn wat makkelijker te volgen in een replay.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
djengizz schreef op vrijdag 30 december 2011 @ 23:03:
[...]

Ja, maar dat is nogal afhankelijk van de observer.

Ik kijk graag naar wat het hele team doet en zaken als micro, jungle routes, items en ability upgrades zijn wat makkelijker te volgen in een replay.
Ohzo, ik dacht dat je gewoon games wilde bekijken. Maar dan heb je inderdaad meer aan .lrf files.

Hier bijvoorbeeld:
http://www.leaguereplays....=&level=&region=&sort=elo

Je kunt sorteren op ELO :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jeuj, twee nieuwe Champs in de naam van Gangplank en Morgana maakt het aantal op 28 :).

Edit; eerste keer Gangplank (ooit volgens mij) :D.

Afbeeldingslocatie: http://i43.tinypic.com/302cktd.png

[ Voor 38% gewijzigd door Verwijderd op 31-12-2011 00:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• speedzor
Afbeeldingslocatie: http://img39.imageshack.us/img39/7108/bigfat.png

Is die lastpick wie ik denk dat het is?

Streaming History

Acties:
  • 0 Henk 'm!
WTF @ Screenshot

Speelde net even een normaltje en mijn team had alle rollen al gepakt behalve AP mid. Dat is mijn slechtste rol en ik mocht ook nog tegen een leblanc. Maar ik moet zeggen dat dat met Gragas prima te doen is. De eerste paar levels heb je niet zoveel te vrezen van LeBitch, pas vanaf lvl 6 wordt ze echt gevaarlijk. Maar Gragas is voor een caster vrij tanky, helemaal met een dorans ring erbij. Bovendien haalde ik een hele snelle negatron cloak en ik had geen kind meer aan LeBlanc. Enige keer dat ze een kill kreeg was toen ze naar bot lane ging (ik pingde er nog voor, maar ze gingen niet terug) en ik haar tower om kon pushen mid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deefje85
Wat wil speedzor tonen aan ons?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ydegart
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 07-04 11:41
Bigfatjiji!

Was het hem echt??

Modern technology has its origins in an altogether non-practical search for useless knowledge.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• speedzor
Afbeeldingslocatie: http://img193.imageshack.us/img193/5927/bigfatsinged.png

;) Ik heb geen idee, maar het lijkt me best waarschijnlijk, vond em wel niet echt super spelen. Heeft z'n lane van Irelia verloren, gelukkig hebben we erna in de teamfights deze wel stevig gewonnen door onze compositie en fed Graves.

Streaming History

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Forn
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 18-02-2024
Jij speelt toch op EU servers en hij op US?

Brokh - Dota 2 - https://dotabuff.com/players/25884604

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• speedzor
Forn schreef op zaterdag 31 december 2011 @ 12:40:
Jij speelt toch op EU servers en hij op US?
Yep, maar dit is een account met 36 soloqueue wins, dus het lijkt me niet onwaarschijnlijk dat het een smurf is.
Guardsman BoB speelt ook op EU en US, zo zijn er wel meer pro spelers :)

Edit: de rankings zijn nog niet updated, maar eens het gebeurt zit ik in de top-1500 denk ik :)
Extra groot feestje vanavond dus!

Edit2:
Summoners,

We’ve just deployed a hotfix for League of Legends which address multiple bugs and some initial feedback that we’ve received about Viktor, the Machine Herald. Below you’ll find all the changes included in this hotfix which are now live on servers with this content enabled.

Viktor:
Lowered Augment Costs to 1,000
The displayed price will remain 1,200 until we patch in early 2012, but the Hex Core will be upgradable for 1,000 as it was originally intended
Fixed a bug where Augment: Power was not assigning the correct stats
Fixed a bug where Death Ray was not doing the correct amount of damage reported
Fixed a bug where Chaos Storm was reacting to Twisted Fate’s Passive
Fixed a bug where the End of Game screen was reporting massive damage done values for Viktor

Please have a safe and Happy New Year from all of us here at Riot Games!

[ Voor 77% gewijzigd door speedzor op 31-12-2011 13:15 ]

Streaming History

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flapmo
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 06:07

Flapmo

and back is gigi!

Als het hem is is het niet vreemd dat hij niet super speelde. USA op EU spelen toch vaak met ping >150ms.

Zelf ondertussen lekker aan het spelen met Irelia, die is toch in elke matchup wel goed te gebruiken. Mensen onderschatten haar damage ook aardig, zeker de true damage die je doet. Hoe vaak mensen met een buddy zich wel niet veilig wanen in 2v1 (ik solo) situatie. Ze jumpen je met 2x middle health en komen er vervolgens achter dat irelia toch wel heel makkelijk de squishy achterste afmaakt door over de voorste heen te Q-en/flashen.

Q,E,W en dan komt de squishy niet meer weg. Vervolgens rustig de meer tanky half-hp afmaken. True dmg van je w doet genoeg.

[ Voor 72% gewijzigd door Flapmo op 31-12-2011 13:36 ]

"The purpose of computing is insight, not numbers." -- Richard Hamming

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gropah
  • Niet online

Gropah

Admin Softe Goederen

Oompa-Loompa 💩

Summoners,

We’ve just deployed a hotfix for League of Legends which address multiple bugs and some initial feedback that we’ve received about Viktor, the Machine Herald. Below you’ll find all the changes included in this hotfix which are now live on servers with this content enabled.

Viktor:
Lowered Augment Costs to 1,000
The displayed price will remain 1,200 until we patch in early 2012, but the Hex Core will be upgradable for 1,000 as it was originally intended
Fixed a bug where Augment: Power was not assigning the correct stats
Fixed a bug where Death Ray was not doing the correct amount of damage reported
Fixed a bug where Chaos Storm was reacting to Twisted Fate’s Passive
Fixed a bug where the End of Game screen was reporting massive damage done values for Viktor

Please have a safe and Happy New Year from all of us here at Riot Games!
You aught to be shitting me... Ik vind hem al sterk, blijkt dat hij nog een aantal bugs heeft die snel gefixed worden en verlagen ze de kosten voor zijn standaard item.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Flapmo schreef op zaterdag 31 december 2011 @ 13:33:
Als het hem is is het niet vreemd dat hij niet super speelde. USA op EU spelen toch vaak met ping >150ms.
akkoord maar dat weerhoudt de meeste niet echt zozeer.

Dyrus was onlangs in top 25 (of 10?) van NA & EUW :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• murphsy
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 16-09 12:45

murphsy

Product Monkey

Zooo. Eens even een O&N potje ranked opgestart. Trundle Jungle. Wordt vast een mooie pot, lang niet gespeeld met Trundle. Super fijne ganker. Solide team met Riven, Ryze, Cait, Sona en ik. Speel vrijwel nooit ranked, dus ben benieuwd. Post over 40 min hoe het ging :)

::edit:: 17 minuten winst -> hun Sion mid ging weg nadat ik hem samen met onze mid (Ryze) 2x had geganked. Nu een tweede pot, weer Trundle jungle.

[ Voor 21% gewijzigd door murphsy op 31-12-2011 16:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nutral
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 22-09 13:05

Nutral

gamer/hardware freak

Iemand enig idee hoe ik tegen vladimir kan spelen als irelia? Ik heb het geprobeerd maar of ik ben gewoon supersnel door mijn mana heen en ga dan dood of ik heb geen cs en word langzaam dood geharrassed

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Nutral schreef op zaterdag 31 december 2011 @ 16:22:
Iemand enig idee hoe ik tegen vladimir kan spelen als irelia? Ik heb het geprobeerd maar of ik ben gewoon supersnel door mijn mana heen en ga dan dood of ik heb geen cs en word langzaam dood geharrassed
Gewoon vanaf level 1 super aggressief harassen? Iedere keer dat hij ook maar in de buurt komt gelijk een Q+E erop en als hij blijft hangen activeer je je W om hem met true damage neer te maaien. En zodra je een beetje low wordt ga je gewoon met je ulti healen.

Ohja, haal een spirit visage als een van je eerste items.

[ Voor 5% gewijzigd door Vicarious op 31-12-2011 16:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nutral

Nutral

gamer/hardware freak

Maar dat kost gewoon ongelovelijk veel mana en in het begin heb je natuurlijk geen ulti.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zo irritant dat de matchmaking er iedere keer zo lang over doet 4-8 keer de approx.
En idd een bloedhekel om in random teams gepaard te worden met een premade koppel.

[ Voor 33% gewijzigd door Verwijderd op 31-12-2011 20:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deefje85
Ik wens hierbij iedereen een gelukkig 2012 , met veel speel plezier in de wereld van League of Legends .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeffroiscool
Deefje85 schreef op zondag 01 januari 2012 @ 13:37:
Ik wens hierbij iedereen een gelukkig 2012 , met veel speel plezier in de wereld van League of Legends .
En dat om 13:37 D:

Van hetzelfde overigens voor iedereen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nutral

Nutral

gamer/hardware freak

is dit nou keihard ownen in 3v3?
Afbeeldingslocatie: http://dl.dropbox.com/u/756665/3V3LOL.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nazanir
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 19-07 22:44
Mensen spelen nog 3v3?

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gelukkig nieuwjaar iedereen!!
Dit is meer dan keihard denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nutral

Nutral

gamer/hardware freak

Jup, team gemaakt met 2 vrienden. 3v3 is wel lekker omdat de potjes kort zijn. alleen de eerste 4 ranked games waren eigenlijk veel te makkelijk.
huh, je wint 4 games en verliest er 1 in 3v3 ranked en je rating is ineens 1020?

[ Voor 22% gewijzigd door Nutral op 01-01-2012 21:05 ]

Pagina: 1 ... 54 ... 79 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
In de topicstart is heel veel informatie te vinden. Dus voor zaken als de patchnotes, champion rotation en bijvoorbeeld hoe je in contact kunt komen met andere LoL Tweakers, kun je daar terecht! :)

Voor de slowchatters onder ons is er natuurlijk het chatkanaal in-game (dat veel te rustig is), maar tegenwoordig ook een IRC kanaal!