Als er vanavond niemand heeft gekeken kijk ik wel even. Ben geen high elo speler, maar elkaar helpen kan natuurlijk altijd
EDIT: Hieronder alsnog mijn visie op je game:
3:00 - Je engaged Irelia met een auto-attack terwijl er veel van zijn minions zijn en maar weinig van jou. Als je auto-attackt krijg je minion aggro. Als je alleen een Q op hem doet niet. Free harass dus.
4:00 - Je mist best veel hits onder je eigen tower, imo onnodig, maar misschien was je minion blocked waardoor je niet bij de juiste kwam ofzo?
5:30 - Die gank daar vraag je ongeveer om. Je lane is unwarded en je pusht heel hard terwijl je net Olaf uit mid ziet weglopen die de lane van de dode Anivia overnam. Stukje map awareness. Was dus een te voorkomen death. Na je death koop je een vamp scepter en boots en 2 pots, maar geen ward. Waarom die pots als je al sustain haalt met je vamp scepter?
8:00 - Nu speel je (misschien door je death?) ineens heel passief. Zelfs lasthits laat je gewoon lopen?
12:50 - Teleport, noemde Speedzor ook al
14:00 - Nette kill op Irelia. Nu is te merken dat Trundle heel goed tegen AD solo top is met zijn ulti en zijn Q.
18:30 - Je loopt een ward bij dragon van jouw team voorbij, maar je hebt je wriggles nog. Ik gebruik die dan meestal om een ward bij enemy blue te zetten als ik daar toch in de buurt ben.
18:55 - Knappe kill mid, al had ik die pillar misschien iets eerder gedaan omdat Ryze nu wel erg low werd.
20:30 - Fight bij dragon. Fout van het hele team eigenlijk. Jullie waren gewoon uit positie. Op het moment dat je dat merkt moet je met zn allen vol terug rennen en degene die toch al dood aan het gaan is lekker laten gaan. Dan overleef je met de meeste mensen.
22:00 - Je kill op Olaf miste ik, de kleine leidde me net af. Kan ik dus weinig over zeggen behalve GJ

24:00 - Niet handig om als team je te laten vangen als Corki (die de meeste damage doet op dat moment met zo debiel veel CS) top loopt. Was vooral aan Ryze te wijten tho.
27:57 - WTF doet die Anivia van enemy team daar? In dr eentje dragon killen?

Nouja, in ieder geval goed afgestraft.
Even later de teamfight bij hun tower die volgt was prima, maar op een gegeven moment ga jij uit de fight om wolves te farmen terwijl de rest van jouw team doorging. Waarom niet nog even blijven hangen daar? Denk dat je beter als volledig team ervoor kan gaan en anders gewoon met zijn allen back moet.
30:20 - Je teleport naar mid, vermoedelijk om die tower te redden, maar Fiddle was er al bijna? Dan had ik eerder top geteleport om die tower om te pushen terwijl de tegenstander liep te verdedigen. Toch weer 150 teamgold

32:00 - Teamfight. Wat een slechte focus (van iedereen). Het begon goed met een redelijke Fiddle ult, maar daarna lieten jullie Vayne vrolijk op ryze knallen terwijl jij achter nota bene Irelia aan ging. Tuurlijk is het handig om Irelia te ulten als je trundle bent, maar niet ten koste van alles.
33:00 - 34:00 3 assists op ganks met alle keren een prima pillar. Die plaats je over het algemeen erg goed!
36:00 - Je gaat na je triforce voor Wits End. Ik zou in jouw team, met verder alleen Ryze als semi tanky character en niet echt een goede initiation, eerder voor full tank items gaan. Die gank top daarna was een beetje faal met zoveel MIA op de map, maar dat kan ook aan de beslissing van Fiddle te wijten zijn die ging ulten
40:10 - Haha die pillar bij baron was wat te laat (plaatsen toen Olaf naar jullie toe kwam en van zijn team gescheiden was!) en fiddle ult er precies bovenop op dat moment. Sorry, dit zag er heel grappig uit. Kan gebeuren tho, niet te zwaar aan tillen

40:50 - Nice save op Ryze met die pillar. Die had daar nooit moeten staan alleen. Vervolgens blijft ie nog hangen ook en gaat ie dood. Kon jij niks aan doen.
41:30 - Triple kill! Nice!
41:55 - Knappe pillar om fiddle te redden die de verkeerde route liep.
44:00 - Je haalt Frozen Mallet als upgrade van je Giant Belt. De kosten hiervan lijken het mij niet waard aangezien je al triforce hebt. Dan betaal je namelijk iets van 2100 gold voor een gegarandeerde slow ipv een 25% kans op slow (die vaak proct met je Wits End!) en wat HP. Imo kon je beter Sunfire of Warmogs halen vanuit die Giants Belt.
45:00 - Jullie vangen Irelia out of position maar riskeren alles om haar te killen terwijl ze een GA heeft. Even later maakt ze een triple kill!
48:00 - Knappe fiddle ult en netjes afgemaakt daarna.
Algemeen:
- Build kan imo iets beter
- Lasthitting kan imo iets beter. Je loopt vaak behoorlijk achter in CS. Na verloop van tijd liep je 40 CS achter op Irelia terwijl je tower top vrij vroeg down was waardoor je in die lane gratis kon CS'en. Soms is het beter om CS te pakken zodat je tankier bent ipv continue proberen overal te helpen. 40 CS is een Giants Belt!
- Vergeet je wriggles ward niet!
- Bescherm je carries als jij de enige tank bent. Dus niet blind achter Irelia aanrennen omdat je haar wilt ulten
- Pillars zijn over het algemeen uitstekend
- Skills van Trundle prima in de gaten (consequent die W-skill als je een toren wilt neermaaien, prima pillars en ult op de juiste personen).
edit: lol wtf?! Bij mij loopt de tijd door als ik de game op pause zet. Maar als ik verder ga springt de tijd weer goed!
[
Voor 105% gewijzigd door
Vicarious op 27-12-2011 19:36
]