[PC] League of Legends - Deel 5 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 6 ... 79 Laatste
Acties:
  • 150.462 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op donderdag 20 oktober 2011 @ 14:01:
[...]

Een 6300IP Champ voor beginners? Lijkt me Garen wel een beter optie.
Mjah da's ook wel weer waar. Zou wel een van de eerste champs zijn die ik zou kopen als ik opnieuw zou beginnen, juist omdat die eigenlijk in elk team wel past.

Vicariously I live while the whole world dies

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Drunk3nD3m0n
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 03-04-2015
hetgeen dat ik deed als ik een neuwe account begon was met de ftp champs spelen tot lvl 5 of 6 dacht ik en dan kreeg je wat gratis RP ( mogen ze nog doen xD )
en met die RP kocht ik mij een duurdere champ in de sale en nog een goedkopere en dan met de IP wat champs kopen die ik interesant vond

Beep Boop son ... Beep Boop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaggy
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 19-06-2021
ik persoonlijk vind niet dat er een betere beginner champion is, het ligt echt volledig aan welke game style je wil spelen en hoe. En zelfs al heb je een cahmpion, vaak kun je die ook nog eens op meerdere manieren spelen.

Ik zeg altijd tegen vrienden van mij die pas beginnen, wat vind je leuk... auto attacks met veel damage, tanken of toch spells met ability power. (ook heb je natuurlijk burst champions) maar die raad ik meestal niet aan voor beginners. Jungle ook niet tenzij iemand er goed mee geoefend heeft in bijv een bot game.

Ook raad ik iedereen aan om iedere champion minimaal 1 keer te spelen, al is het maar 1 potje... je weet tenminste wat voor een skills die champion heeft en hoe je dan de volgende keer als je tegen die champion speelt moet counteren en je hebt tenminste een beetje gevoel van cooldowns en welke mogelijkheden je enemy heeft.

Ook vanaf lvl 20, KOOP RUNES!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thasquealer
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 16:43
sjaggy schreef op donderdag 20 oktober 2011 @ 14:29:
ik persoonlijk vind niet dat er een betere beginner champion is, het ligt echt volledig aan welke game style je wil spelen en hoe. En zelfs al heb je een cahmpion, vaak kun je die ook nog eens op meerdere manieren spelen.

Ik zeg altijd tegen vrienden van mij die pas beginnen, wat vind je leuk... auto attacks met veel damage, tanken of toch spells met ability power. (ook heb je natuurlijk burst champions) maar die raad ik meestal niet aan voor beginners. Jungle ook niet tenzij iemand er goed mee geoefend heeft in bijv een bot game.

Ook raad ik iedereen aan om iedere champion minimaal 1 keer te spelen, al is het maar 1 potje... je weet tenminste wat voor een skills die champion heeft en hoe je dan de volgende keer als je tegen die champion speelt moet counteren en je hebt tenminste een beetje gevoel van cooldowns en welke mogelijkheden je enemy heeft.

Ook vanaf lvl 20, KOOP RUNES!
Tja, ik voel me echt zo'n jack of all trades. Daar mot ik eigenlijk vanaf, alhoewel et ook best wel goed gaat.
Mja runes kopen is dan lastig, als je vaak switcht van champion.

Maargoed, kheb iig mana/sec runes gekocht, die kunnen voor iedereen nutig zijn.
Ook heb ik alvast ArP runes (zoveel als ik slots heb), volgende zijn denk toch dan maar MP runes.

Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaggy
Tuurlijk weet ik dat het moeilijk is, ik heb zelf ook een gat in men hand. Maar ik raad iedereen aan om toch minimaal 1 Attack damage rune page en 1 Ability power rune page te maken. Die komen "grotendeels" toch wel goed uit en je merk het verschil toch wel.

ikzelf ben nog bezig met udyr runes, heb armor pen bijna compleet. Ga daarna ASP quints, dodge seals en wss armor glyphs.

Heb wel al bijna een AP page klaar, maar men main is toch wel udyr....maar manmanman wat is hij toch leuk om te spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

mijn vrienden die na mij zijn begonnen heb ik allemaal dezelfde strategie gegeven en ik heb nog niemand horen klagen, ondertussen zijn ze wel allemaal al lvl30

koop in het begin 3 champs van max 1350IP en speel ermee tot je lvl20 bent dan heb je genoeg IP over om al onmiddellijk 2 volle runepages te kopen (30+9 runes)
aleja enige verschil tussen de twee runepages is de marks
marks : armpen of magpen
seal: armor
glyph: mr/lvl
quint: mov speed
en dan heb je ook al wat meer ervaring en weet je al beter wat je wil en kan je weer wat champs beginnen kopen
en tegen dat je lvl30 bent weet je al genoeg van het spel om dan zelf nog andere runes te kopen voor eventueel nog extra pagina's
en ik raad ook altijd aan als je er geld in wilt steken koop dan de rune page bundel de beste RP investering die er is (als je veel speelt) dan hoef je uiteindelijk niet elk spel te zitten klooien met je rune setup

[ Voor 18% gewijzigd door Verwijderd op 20-10-2011 14:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Inferno IV
  • Laatst online: 14-08 16:57
Verwijderd schreef op donderdag 20 oktober 2011 @ 14:39:
mijn vrienden die na mij zijn begonnen heb ik allemaal dezelfde strategie gegeven

koop in het begin 3 champs van max 1350IP en speel ermee tot je lvl20 bent dan heb je genoeg IP over om al onmiddellijk 2 volle runepages te kopen (30+9 runes)
aleja enige verschil tussen de twee runepages is
marks : armpen of magpen
seal: armor
glyph: mr/lvl
quint: mov speed
en dan heb je ook al wat meer ervaring en kan je weer wat champs beginnen kopen
en tegen dat je lvl30 bent weet je al genoeg van het spel om dan zelf nog andere runes te kopen
en ik raad ook altijd aan als je er geld in wilt steken koop dan de rune page bundel
In principe een goed idee omdat je dan ook die champions goed leert kennen met alle skills enzo.
En ook goed dat je daarna ook alle runes kan kopen.
Het enige nadeel is waarschijnlijk wel dat het hartstikke saai is....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaggy
Het hoeft toch niet saai te zijn? iederee week andere f2p champions dus daar genoeg afwisseling is, alhoewel ik wel moet zeggen dat de rotation af en toe echt tegenvalt.

Maar is inderdaad goed wat je tegen je vrienden zegt, hoewel ik 3k voor een champion ook nietecht veel vind. Heb udyr denk ik al vanaf lvl 20 ofzo? hijs namelijk heel easy om jungle mee te leren maar als je udyr goed weet te masteren kan hij echt geweldig zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ja ik snap wat je wil zeggen maar je hebt de F2P champs elke week om wat mee te zitten klooien
tegen dat je dan lvl20 bent ga je al veel beter de meeste champs kennen en ga je ook beter weten welke je goed liggen en ga je minder vaak slechte aankopen doen, het is ook maar zuur om 3150 of 6300 Ip uit te geven om dan te beseffen dat de champ je gewoon niet goed ligt
want soms kom je wel in de verleiding om zelf een pubstomper aan te schaffen om dan te merken dat het toch niet zo eenvoudig is als het lijkt

het zou kunnen dat het wat saaier is dan onmiddellijk een hoop champs te kopen maar je doet er toch een voordeel mee denk ik, al was het maar om op lvl 20 al een zo vol mogelijke runepage onmiddellijk te hebben

ik heb het persoonlijk ook zo aangepakt
begonnen met master yi , ww en pantheon
achteraf gezien misschien niet de beste om mee te beginnen
master yi was ok
ww begon ik pas echt goed mee te worden eenmaal ik mn runes had, jungle onder lvl20 raad ik noobs niet aan
smurfen doen wat ze willen natuurlijk :)
pantheon was ok
maar het was iets teveel dezelfde rollen die ik vervulde en daarvan gezien zou ik noobs aanraden van
een tank (bvb singed, chogath, amumu)
een assassin (bvb master yi, ashe, ±poppy)
en een mage (bvb annie, veigar)
te kopen zodat ze tot lvl 20 zowiezo al wat verschillende rollen leren spelen en dat zou het al wat minder saai maken (jungler en support raad ik minder snel aan, het lijkt simpel maar voor je de game mechanics verstaat is dit eigenlijk niet ideaal, zeker jungle zonder extra armor is meestal killer)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaggy
Ikzelf ben ook begonnen met teveel champions,

volgensmij ben ik begonnen met Ashe, geniale champion vooral op low lvl's. Je kan noobs echt hard ownen met die ulti. Zien ze totaal niet aankomen.

Maar wat ik gedaan heb is altijd gewacht met het kopen van een champion totdat ie f2p was en daarna mijn beslissing maken. Met udyr had ik gewoon zoiets van wtf komt daar voor een beer uit de struik en voordat ik t wist was ik al getrolololt en brap dood.

Vanaf dat moment wist ik gewoon... ik MOET udyr hebben ^^

Acties:
  • 0 Henk 'm!
sjaggy schreef op donderdag 20 oktober 2011 @ 14:38:
ikzelf ben nog bezig met udyr runes, heb armor pen bijna compleet. Ga daarna ASP quints, dodge seals en wss armor glyphs.

Heb wel al bijna een AP page klaar, maar men main is toch wel udyr....maar manmanman wat is hij toch leuk om te spelen.
Waarom armor pen op Udyr?
- Tiger strike doet MAGIC damage, en scalet op je AD. Als je tiger strike build gaat wil je dus Attack Damage marks hebben
- Phoenix Strike doet ook MAGIC damage en scalet op AP. Aangezien je geen AP wilt bouwen op Udyr ga je voor Attack Speed omdat dan die AoE-wave sneller/vaker proct. Dan neem je dus Attack Speed marks.
- Als quints wil je movement speed omdat Udyr makkelijk te kiten is. Je moet zorgen dat je movement speed quints, dodge masteries + nimbleness en 3 punten in de swiftness mastery hebt zitten.

edit: en voor glyphs wil je magic resist (flat of /lvl, afhankelijk van je voorkeur. /lvl is op jungler veel handiger omdat je early game toch vooral in de jungle rondhangt)

[ Voor 8% gewijzigd door Vicarious op 20-10-2011 16:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Noq
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 10-09 19:25

Noq

Udyr makkelijk te kiten?
Geloof ik juist 1 van de beste kiters in het spel zelf. En als je wordt gechased, gewoon goed timing tussen E, proccen op iemand, W en E om weg te komen.

Udyr is echt easy, just takes some time

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Udyr is ontzettend makkelijk te kiten, want de enige chase optie die hij heeft is bear stance, heb je een degelijke slow en / of stun, dan gaat die udyr echt niet in je buurt komen als je kan spelen. Hij kan zelf ook 'redelijk' kiten, maar doet onderwijl weinig damage. Denk aan een ashe als een goeie kiter, niet een udyr. Hij heeft weldegelijk movespeed nodig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op donderdag 20 oktober 2011 @ 16:35:
Udyr is ontzettend makkelijk te kiten, want de enige chase optie die hij heeft is bear stance, heb je een degelijke slow en / of stun, dan gaat die udyr echt niet in je buurt komen als je kan spelen. Hij kan zelf ook 'redelijk' kiten, maar doet onderwijl weinig damage. Denk aan een ashe als een goeie kiter, niet een udyr. Hij heeft weldegelijk movespeed nodig.
Dit dus. Een Vayne kan hem gewoon continue knockbacken en uit de buurt houden. Alistar headbutt hem gewoon terug iedere keer. Een ashe/GP kan hem continue slowed houden. En zo zijn er nog wel meer voorbeelden. Die movement speed heb je hard nodig op Udyr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ben het hier helemaal eens met vicarious (en wel vaker, volg 't topic af en toe), als je udyr build zoals hij aangeeft, dan ga je pas zien hoe het écht moet met hem.

Edit: Neem aan dat je trouwens ATK speed seals bedoeld, er staat nu marks, dat lijkt me niet kloppen.

[ Voor 24% gewijzigd door Verwijderd op 20-10-2011 16:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Drunk3nD3m0n
komaan kindjes geen ruzie beginnen maken ;)

ik heb eigenlijk nog nooit udyr geprobeerd kan iemand mij eens kort de skils uiltggen dan kan ik wat volgen thnx :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Q: Tiger stance, verhoogd je attack speed & eerste hit is een dot die scaled op AD, maar magic damage doet (veel damage overigens)
W: Turtle stance verhoogd je armor en MR, geeft een shield dat scaled op AP, en lifesteal, handig voor junglen en sustained lanen
E: Bear stance, verhoogd movespeed en eerste hit is een stun
R: Phoenix stance, AoE damage op hit, ben vergeten welke stat hij verhoogd.

Passive zorgt ervoor dat als je 'stance danced' je dodge rating krijgt. Ofwel, nimbleness nemen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ook irritant, bij elke patch vernaggelt windows zeven de sound settings

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nazanir
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 19-07 22:44
Daar heb ik zelf geen last van, nog nooit problemen gehad met patches, ook niet dankzij Windows 7.

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

kan iemand de patch notes posten btw
heb al even niet meer online kunnen komen thuis

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fanatic_FS
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 16:01

Fanatic_FS

Rated T for Troll™

Verwijderd schreef op donderdag 20 oktober 2011 @ 16:46:
Nog nooit gehad hier.

Vandaag Talon gekocht na zijn eerste nerf en HOLY SHIT wat is hij nice, squishy maar oh zo heerlijke damage output.

[specs]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

New Skins in the Store

Hired Gun Graves
Jailbreak Graves
Haunting Nocturne
FrankenTibbers Annie
Bewitching Nidalee
Definitely Not Blitzcrank

League of Legends v1.0.0.127

Graves, the Outlaw

Buckshot: Graves fires three bullets in a cone damaging all enemies in the projectiles path. Enemies at close range can be hit by multiple projectiles, but each one beyond the first will deal reduced damage.
Smokescreen: Graves fires a smoke canister at the target area that deals damage and creates a cloud of smoke. Enemies inside the smoke cloud have reduced sight range and movement speed.
Quickdraw: Graves dashes forward gaining an attack speed boost for several seconds. Attacking enemies lowers the cooldown of this skill.
Collateral Damage (Ultimate): Graves fires an explosive shell dealing heavy damage to the first target it hits. After hitting a champion or reaching the end of its range the shell explodes dealing damage in a cone behind the target.
True Grit (Passive): Graves gains increasing armor and magic resistance the longer he remains in combat.

Corki

Gatling Gun
Now has a base damage of 20/32/44/56/68 per second
Duration has been adjusted to 4 seconds at all levels
Scales with 0.4 bonus Attack Damage ratio per second, from 0.4 total Attack Damage ratio every second

Gangplank

Raise Morale
Active movement speed reduced to 8/11/14/17/20 from 10/14/18/22/26
Active attack damage reduced to 12/19/26/33/40 from 14/22/30/38/46

Kog'Maw

Bio-Arcane Barrage duration reduced to 8 seconds from 10

Orianna

Basic attack range increased to 525 from 500

Riven

Broken Wings
Now counts as an attack command when you use it to lock-onto a target.
Slightly extended duration of collision ignoring with minions after using this ability

Shaco

Health per level increased to 84 from 80
Base Health increased to 525 from 501
Base Mana increased to 270 from 250

Skarner

Attack Speed per level increased to 2.1% from 1.44%
Energize will no longer activate when attacking Towers.
Crystal Slash Mana cost decreased to 15 at all ranks from 22/24/26/28/30
Fracture will now heal Skarner if Fracture kills its target.
Impale duration increased to 1.75 from 1.5 seconds

Talon

Base health regeneration reduced to 7.25 per 5 seconds from 9.5
Base mana regeneration reduced to 6.75 per 5 seconds from 10

Dominion

Ambient experience gain has been lowered by 10%
Lowered the point where Nexus Health will only be affected by holding capture points (and not by Champion Kills or Neutralizes) to 100 Nexus Health from 125 Nexus Health
Health Pack pickups will now grant 20% more Mana
Personal Scoring has been adjusted to more evenly reward defensive play:
Minion Kill reward increased to 2 points from 1
Channel Interrupt reward increased to 5 from 2
Martyr (dying on point) now gives an additional 10 points over its previous bonus
Point defense bonus is granted more regularly
There is now a score bonus associated with getting a Champion kill or assist while being on or near a point.

Items

Tear of the Goddess, Archangel's Staff, and Manamune now display their current bonus mana again
Hextech Gunblade
Attack Damage reduced to 40 from 60
Ability Power reduced to 70 from 75
Life Steal reduced to 15% from 20%
Spell Vamp reduced to 20% from 25% and is now UNIQUE

aub.

Weet er iemand trouwens tot wanneer de halloween skins beschikbaar zullen zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fanatic_FS

Fanatic_FS

Rated T for Troll™

geloof tot 31 oktober

Btw the Tier 2.5 Harrowing Runes zijn ook in de store, te vinden onder de Tier 2 tab

[ Voor 67% gewijzigd door Fanatic_FS op 20-10-2011 17:13 ]

[specs]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dan ligt het aan mij misschien. Maar sinds ik windows 7 gebruik gebeuren er wel meerdere rare dingen met geluid.
1. Bij elke lol patch staat de volume weer op 100
2. Als ik skype opstart tijdens het lol dan gaat lol op zacht.
En nog meer van die dingen waar ik niet om vraag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 20 oktober 2011 @ 17:21:
dan ligt het aan mij misschien. Maar sinds ik windows 7 gebruik gebeuren er wel meerdere rare dingen met geluid.
1. Bij elke lol patch staat de volume weer op 100
2. Als ik skype opstart tijdens het lol dan gaat lol op zacht.
En nog meer van die dingen waar ik niet om vraag.
Heb ik ook, dat na elke patch het volume weer op 100 staat. Dat van skype is as far as I know een instelling die je kan veranderen, zou dat even nakijken!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

thx gr00v

best intressante veranderingen aan dominion
vooral de eerste: Ambient experience gain has been lowered by 10%
ben eens benieuws

shaco buff :) juist wanneer ik er nogal uitbundig mee begin te spelen das leuk

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op donderdag 20 oktober 2011 @ 16:41:
Edit: Neem aan dat je trouwens ATK speed seals bedoeld, er staat nu marks, dat lijkt me niet kloppen.
Neehoor. Marks zijn die rooie. Mijn Udyr runepage voor Jungle Phoenix Udyr:

- 9x attack speed marks (rood)
- 9x dodge seals (geel)
- 9x magic res/lvl glyphs (blauw)
- 3x movement speed quints

Voor Tiger:
- 9x attack damage marks (rood)
- 9x dodge seals (geel)
- 9x magic res/lvl glyphs (blauw)
- 3x movement speed quints

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ah jij doet het met dodge seals, dat stond er dus niet bij. Kan ik het ook mee eens zijn, ik houd voor junglen eigenlijk bijna altijd van attack speed, gezien dat je jungle snelheid immens verhoogd zodra je een madreds hebt (meer procs in minder tijd).

Maar attack damage is voor tiger zeer zeker viable, en ook héerlijk voor ganks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op donderdag 20 oktober 2011 @ 17:30:
Ah jij doet het met dodge seals, dat stond er dus niet bij. Kan ik het ook mee eens zijn, ik houd voor junglen eigenlijk bijna altijd van attack speed, gezien dat je jungle snelheid immens verhoogd zodra je een madreds hebt (meer procs in minder tijd).

Maar attack damage is voor tiger zeer zeker viable, en ook héerlijk voor ganks.
Tiger gebruik ik niet in de jungle maar in lane. Jungle phoenix vind ik veel sneller, dus als ik jungle ga ik altijd voor een phoenix strike build. Madreds (-> wriggles) sla ik dan over omdat ik gelijk voor Wits End ga. Dan heb je debiel veel attack speed en proct je phoenix strike wave dusdanig vaak dat je die wriggles voor dat minuscule beetje damage en lifesteal niet nodig hebt. Lifesteal helpt je ook niet veel, want je haalt je damage niet uit attack damage maar uit je phoenix strike (magic damage) en attack speed. Wriggles op phoenix strike build vind ik dus overdreven.

In lane ga ik voor tiger strike. Creeps wil je niet met phoenix strike rammen want dan push je je lane veel te hard. Je wilt eigenlijk alleen lasthitten met turtle stance zodat je harass kan tegengaan en eventueel bij kan healen. Ook hou je je mana altijd hoog op die manier. Op het moment dat je tegenstander te dichtbij komt jaag je hem weg door bear stance te gaan, hem te stunnen en 2x met tiger strike te rammen. Zelfs een Irelia wordt dan gewoon bang. Echter ga ik voor de sustain wel voor wriggles in deze build. Met wriggles ben je als lane udyr met turtle stance als eerste gemaxte skill gewoon niet meer de lane uit te harassen.

edit: en ohja, die dodge seals die stacken mooi met zijn passive. Dacht dat wel bleek dat ik die gebruikte uit het feit dat ik ook de masteries ervan skill.

[ Voor 4% gewijzigd door Vicarious op 20-10-2011 17:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Klinkt bijzonder interessant, heb zelf altijd als tigerstance udyr gejungled, hoewel dat wel een hele tijd terug is. Wist er wel van dat phoenix viable was voor jungle, maar het lijkt me voor een gank niet optimaal. Hoe gaat dat dan in z'n werk? Want tiger lijkt me toch opzich meer single target damage doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -kardo-
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 08-11-2020
Hoe snel kan je wisselen tussne die stances?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fanatic_FS

Fanatic_FS

Rated T for Troll™

-kardo- schreef op donderdag 20 oktober 2011 @ 17:54:
Hoe snel kan je wisselen tussne die stances?
1.5s

[specs]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -kardo-
maar dan als je wilt ganken wissel je toch gewoon van stance.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sure, maar early ganks, hoe zou dat werken als je Phoenix eerst levelled? Want je gaat sowieso ook een punt in Bear nemen voor de stun, dus ik zie niet zo goed hoe Tiger daar ook nog in past. Op level 18 gaat het natuurlijk prima, maar ik heb 't uitsluitend over levels 1 tot 6, zeg maar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -kardo-
Ohw ja.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fanatic_FS

Fanatic_FS

Rated T for Troll™

-kardo- schreef op donderdag 20 oktober 2011 @ 17:55:
maar dan als je wilt ganken wissel je toch gewoon van stance.
Maar dan moet je dus Tiger en Phoenix lvlen waardoor je turtle en bear lager zijn = minder sustain/tankyness en lastiger ganken omdat je trager bent.

[specs]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dat bedoel ik dus Fnatic, ik vermoed zelf dat de ganks dan moeilijker worden, of op z'n best minder effectief.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op donderdag 20 oktober 2011 @ 17:58:
Dat bedoel ik dus Fnatic, ik vermoed zelf dat de ganks dan moeilijker worden, of op z'n best minder effectief.
Ganks zijn inderdaad iets minder effectief, maar onderschat de damage van een phoenix strike udyr niet. Het is natuurlijk wel IETS minder damage, maar zeker niet veel. Je attack speed is met deze build namelijk wel veel hoger. Het voordeel van deze build is echter wel dat je vaker kan ganken omdat je je jungle veel sneller leegtrekt, en dat je meer tijd over hebt om te counterjunglen.

[ Voor 15% gewijzigd door Vicarious op 20-10-2011 18:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nou Vicarious, naar aanleiding van je verhaal zal ik het dan toch 's proberen, lijkt me vrij interessant, vond Udyr altijd al een relatief betrouwbaar en snelle jungler, maar toch 's zien hoe 't gaat met Phoenix. Zal als ik er zin in heb ook mijn bevindingen hier neerzetten voor de rest, en daarna ook nog eens met tiger een paar matches spelen om te zien welke mij nu 't beste bevalt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op donderdag 20 oktober 2011 @ 18:08:
Nou Vicarious, naar aanleiding van je verhaal zal ik het dan toch 's proberen, lijkt me vrij interessant, vond Udyr altijd al een relatief betrouwbaar en snelle jungler, maar toch 's zien hoe 't gaat met Phoenix. Zal als ik er zin in heb ook mijn bevindingen hier neerzetten voor de rest, en daarna ook nog eens met tiger een paar matches spelen om te zien welke mij nu 't beste bevalt.
Tipje om ECHT snel te junglen: begin met cloth armor en 5x health pot. Skill phoenix strike als eerste en begin bij wolfcamp. Laat wel je team bij blue staan om die te protecten en te pullen. Op 1.40 spawnen die wolfjes. Die maak je binnen 10 seconden wel dood met phoenix strike (focus die grote! Die kleintjes eromheen gaan snel zat dood door de waveprocs) en op 1.50 kun je dan vrolijk aan blue beginnen. Na blue ben je dan gelijk vrij om:
- Te ganken (mid of de lane waar je het dichtste bij bent)
- Te counterjunglen (pak zijn wraiths, zeker als tegenstander Amumu jungle heeft fuck je hem daarmee up)
- Veilig door te lopen naar je eigen wraiths. In principe kun je als je turtle stance als tweede levelt bijna oneindig lang in de jungle blijven rondrennen, zelfs zonder lifesteal.

Skillvolgorde:
R, W, R, E en vervolgens R > W > E > Q

Q gebruik je lategame voor tower pushing.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Haha, nee ik ben wel level 30 & 1200+ games played, dus ik kan prima junglen, alleen ben wat roestig met udyr en vroeg me nu af hoe dat zat met Phoenix Stance, maar toch bedankt. De route ken ik ook, heb 't eerder zien gebeuren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vexanthrope
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 16-10-2023
Verwijderd schreef op donderdag 20 oktober 2011 @ 16:46:
Ja net alsof na iedere patch je een nieuwe LoL installatie hebt(geluid/scherm instellingen staat op default)

Over Udyr:
Zelf jungle ik met Udyr altijd tiger stance (gaat stukken sneller op lage levels)

Udyr bouw ik op een paar manieren:
AD + CDR + (armor en/of mres)
ATSPD + Bloodrazor + Ionic spark (dominion)/wits end/sword of the devine + (armor en/of mres)

jungle is altijd starten met cloth armor + pots> boots > Madred's Razors > (kies een van de 2 hier boven)

Phoenix stance is minder goed ~ na lvl 12. vandaar dat ik nooit meer Phoenix bouw.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Van dit soort gedrag wordt ik wel een beetje moe...

Afbeeldingslocatie: http://i56.tinypic.com/10geiv5.jpg

(ik ben niet numsefeen btw ;) )
gelukkig wel gewonnen uiteindelijk >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeX
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 18-07 12:20

DeX

Er is een overduidelijk verschil tussen 's avonds spelen, en overdag spelen. Overdag is het veeeeel makkelijker om solo te spelen. 's Avonds merk ik gewoon dat ik geen pot kan weinnen omdat er te goed gecommuniceerd word door de tegenpartij. Ganks vliegen je om de oren heen, ergens achter langs sneaken heeft geen zin, timed pushes zijn fucking hard en de ulti's zijn op elkaar afgestemt. Resultaat: 3 wins overdag (prima potjes) 3 loss 's avonds (not a fucking chance in hell). Maar echt. Not even close. Blizzcrack die samen met Ashe rocketgrab/ ulti's perfect timen om de carry te snipen, een invulnerable Yi (kayle ulti) die nog net even die ene kill weet te pakken om zijn ulti te chainen...

Zucht... Alsof ik met mijn handje vol wins en communicatieloze team daar IETS tegen kan doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

vexanthrope schreef op donderdag 20 oktober 2011 @ 19:46:
[...]

Ja net alsof na iedere patch je een nieuwe LoL installatie hebt(geluid/scherm instellingen staat op default)

Over Udyr:
Zelf jungle ik met Udyr altijd tiger stance (gaat stukken sneller op lage levels)

Udyr bouw ik op een paar manieren:
AD + CDR + (armor en/of mres)
ATSPD + Bloodrazor + Ionic spark (dominion)/wits end/sword of the devine + (armor en/of mres)

jungle is altijd starten met cloth armor + pots> boots > Madred's Razors > (kies een van de 2 hier boven)

Phoenix stance is minder goed ~ na lvl 12. vandaar dat ik nooit meer Phoenix bouw.
Udyr met phoenix stance heeft de snelste volledige jungle clear uit de game. Met tiger is echt veel trager. Daarbij als je tiger gaat word je verplicht om ad items te halen omdat je anders geen damage doet. Terwijl als je phoenix gaat je gewoon tanky kan bouwen.
Simpel gezegd is het gewoon zo phoenix is om te junglen en tiger om te lanen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• speedzor
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 01-02-2014
6 rankeds gespeeld vandaag. 6 keer verloren. Een echte horror :/ Enorm slechte spelers soms, abnormaal..
60 elo gedropped vandaag, genoeg ranked gespeeld..

Edit: nu ga ik, na toch zeker 100-150 normals met Teemo gespeeld te hebben, voor de eerste keer ranked solo top met hem tegen een talon, dan domineer ik m'n lane toch wel compleet terwijl m'n teammates de vijand wegspeelt..
Hoe minder serieus ik speel, des te beter de resultaten.

[ Voor 47% gewijzigd door speedzor op 20-10-2011 23:24 ]

Streaming History

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LikeAKing
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 12-08-2024
Ik heb even seeeerieus hulp nodig :$
Ik heb die halloween skin van Nidalee gekocht (die was gewoon het mooist)
maar ik kan haar totaal niet spelen. Ik ga AP en ik doe 80 dmg late game per ability. Hoe werken haar cougar scales? nu ik haar skin heb wil ik haar wel leren spelen :>
iemand tips + een viable guide atm? ik heb het gevoel dat ze "underpowered" is, je ziet/hoort haar noooit meer ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• badboyqxy
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 02-08 09:26
als je nidalee speelt, moet je eerste
dit moet je eigelijk altijd halen
item licht bane zijn, daarna boots of reduction en anders afhankelijk van de situatie sorcer shoens

hierna kun je gaan voor die tovenaars hoed
dan voor die grijze staf die 40% magic penatration heeft

--deze haal je eigelijk alleen in feeded of lange games
vervolgens kun je nog voor die zandloper gaan

en een leuk item om het aftesluiten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• atlantisx
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 24-07-2021
Graven met trollmogs <3 .
Zijn ulti is wel ietwat overdreven qua dmg, voor een AOE AD spell vind ik het te veel schade.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LikeAKing
badboyqxy schreef op donderdag 20 oktober 2011 @ 22:54:
item licht bane zijn, daarna boots of reduction en anders afhankelijk van de situatie sorcer shoens

aah, zal het morgen proberen. bedankt :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

badboyqxy schreef op donderdag 20 oktober 2011 @ 22:54:

Lich bane is altijd een slecht eerste item. Sheen is opzich wel goed maar hem daarna uitbouwen tot lich bane heeft pas nut als je meer AP hebt. Een goede nidalee build is eerst Rod of Ages, daarna deathcap, void staff, lich bane. Daarna kan je zelf kiezen of je meer ap haalt of misschien een gaurdian angel ofzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LikeAKing
maar is nidalee nog steeds een sterke pick? ik speel voornamelijk normal games, ik heb nog low level vrienden :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

LikeAKing schreef op donderdag 20 oktober 2011 @ 23:18:
maar is nidalee nog steeds een sterke pick? ik speel voornamelijk normal games, ik heb nog low level vrienden :P
Nidalee is sterk als je je lane wint, anders is ze sowieso niet echt sterk. Ik heb haar niet veel meer gespeeld na de nerfs, maar je lane winnen is best makkelijk. Je moet gewoon heel veel auto attacken en van zodra je in je tiger form kan ze heel hard bursten. Ze heeft met die spears hele goede poke en haar heal is als je veel AP hebt ook veel beter dan die van supports. Het probleem is wel dat je je spears dus van redelijke afstand moet weten te raken. Ook heb je sowieso een tanky jungler nodig, als je team geen tank heeft en je door nidalee ook geen tank top hebt ga je binnen no time geaced worden bij een engage.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LikeAKing
ik doe duo lane met een nocturne o.a.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Forn
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 18-02-2024
Ik ben wel een fervente Nidalee speler. Één van mijn favoriete champions. Wat ik altijd doe;

- Starten met Doran's ring. Daardoor krijg je zoveel sustain. Je bent, ook na de nerfs, bijna niet weg te krijgen uit de lane. Daarna je boots, ik prefereer magic threads. Doe ik eigenlijk bij de meeste champs, 35% cc reduction scheelt zoveel.
- Daarna rush Sheen, als je dan tiger form hebt kun je er in jumpen, E doen en daarna je Q. Kun je zoveel dmg er uit pompen, en dan snel weer weg springen.
- Ik maak altijd als tweede item Guinsoo's Rageblade, door je W kun je die oneindig op 8 stacks houden.
- Lichbane afmaken --> Rabadons --> Voidstaff. Kijken wat er nog nodig is.

R > E > Q > W. Met 1x E op level 4.

Brokh - Dota 2 - https://dotabuff.com/players/25884604

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ok ik start nu een game waarbij de eerste twee picks Ezrael en Graves namen. Derde pick nam caitlynn dus koos ik uiteraard Ashe. We hebben er ook nog een Jungle Yi bij. Wish me luck.

edit: we hebben NET NIET gewonnen. Yi ging 1/9 en onze bot lane was al vanaf het begin van de game vrij hard aan het feeden. Mid had ik vs Cassiopeia, wat op zich voor Ashe een heel nadelige lane is. Ik won echter in CS en kon haar aardig onder druk houden, maar die Yi en bot lane waren niet te carryen.

[ Voor 45% gewijzigd door Vicarious op 21-10-2011 00:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OxTox
  • Laatst online: 04-02 09:42
LikeAKing schreef op donderdag 20 oktober 2011 @ 22:47:
Ik heb even seeeerieus hulp nodig :$
Ik heb die halloween skin van Nidalee gekocht (die was gewoon het mooist)
maar ik kan haar totaal niet spelen. Ik ga AP en ik doe 80 dmg late game per ability. Hoe werken haar cougar scales? nu ik haar skin heb wil ik haar wel leren spelen :>
iemand tips + een viable guide atm? ik heb het gevoel dat ze "underpowered" is, je ziet/hoort haar noooit meer ;(
Nidalee kun je heel verschillend builden, ik focus het liefst op puur AP omdat ik goed kan mikken met die spear, zo versla ik enemies early game met die spear waardoor ze gewoon ragequitten omdat ze niet terug hun lane in kunnen.

Die spear doet zo veel damage! De truuk is gewoon in bijv. 5 v 5 er voor te zorgen dat je met iemand in lane zit die ze weg van hun minions kan houden en vervolgens gooi je gewoon de spear op hun van verste afstand en loop je weg, dan kan die spear namelijk 250% damage doen hoe verder weg je bent.

Cougar form is ook gewoon awesome omdat je er veel burst in hebt zitten, zeker de E + Q combo en de W voor aanval of escape!

Nidalee zit sowieso in mijn top 5 champions.

Dus mijn build is meestal rush Tear of the Goddess zodat je mana bijna niet op kan, en je hebt een heal! Pak blue buff als het kan, merc threads als ze veel magic/cc hebben anders CDReduc boots of magic pen boots, en als je graag roamed boots of mobility, als ik een beetje gefeed raak rush ik wel rabadon's daarna rylai's, nu is m'n tear of the goddess goed "gefeed" en koop ik archangel's staff. Nu kun je er nog een lichbane/sheen bij kwakken of een ander defensive item als het echt nodig is.

Altijd je W op cooldown hebben (in nidalee form) zodat je veel map control kan hebben, zet het op choke points in bosjes, bochtjes, dragon, blue buff, red buff en de hele mikmak!

Nidalee kun je ook meer rond cougar bouwen en dan rush je lichbane en guinsoo's rageblade.
LikeAKing schreef op donderdag 20 oktober 2011 @ 23:18:
Ik zou zeggen als je goed kan gooien, en je traps en heals goed gebruikt dan zou je best kunnen carryen, die heal geeft trouwens ook een fijne attack speed buff, dus als je met een AD carry loopt, meteen op 'm gooien als het gevecht begint. Of op de Nocturne waarmee je lane'd.

[ Voor 34% gewijzigd door OxTox op 21-10-2011 08:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Awaken1
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 28-04 11:18

Awaken1

All hail the mighty hypnotoad!

hej oxtox, ik heb gister met jou gespeeld.

maar volgens mij was ik slecht aan het spelen dus ik ga niet zeggen hoe ik ingame heet:P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Forn
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 18-02-2024
Awaken1 schreef op vrijdag 21 oktober 2011 @ 09:13:

maar volgens mij was ik slecht aan het spelen dus ik ga niet zeggen hoe ik ingame heet:P
Slechte games kan je altijd hebben.. moet je je niet zo druk om maken.

Heb er ook zo'n hekel aan als mensen dan in /all gaan roepen. Herp is feeding, please report him. Als ik dan vraag of zij nooit een slechte game hebben. Dan zijn ze altijd stil.

Brokh - Dota 2 - https://dotabuff.com/players/25884604

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OxTox
Awaken1 schreef op vrijdag 21 oktober 2011 @ 09:13:

Ik heb gister paar kaar Graves gespeeld en paar keer Jungle Gankplank, was de game beetje aan't carryen. Zat je daar bij ja? Ik speelde met Ricquert, AnonymousD en DreamHackS.
Forn schreef op vrijdag 21 oktober 2011 @ 09:18:
[...]

Slechte games kan je altijd hebben.. moet je je niet zo druk om maken.

Heb er ook zo'n hekel aan als mensen dan in /all gaan roepen. Herp is feeding, please report him. Als ik dan vraag of zij nooit een slechte game hebben. Dan zijn ze altijd stil.
Ach ja, dat hoort wel zo'n beetje bij League of Legends hé! :P

Ik zag trouwens on de League of Legends EUW forum een thread dat je ergens kon zien hoeveelste "summoner" je was, maar die manier werkte niet, weet iemand of dat überhaupt kan? Ik ben wel benieuwd!

[ Voor 44% gewijzigd door OxTox op 21-10-2011 10:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blaat
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 12:34

Blaat

Moderator Harde Waren / BBG'er

Hardware Fanaat

Ik word altijd heel sacherijnig van mensen die het hele potje lopen te flamen op andere mensen.

I mean cmon, het is maar een spelletje!

Laatst ook zo'n potje. Ik was Caitlyn en zat samen met een nocturne in een lane. Er was een Brand die mid zat en die continu op ons te ragen dat we noobs waren. Ik ging niet dood, stond op een omgeven moment 2-0 maar mijn Nocturne gaf achter elkaar kills weg (0-5). Het resultaat was een gefeede Wukong die mij praktisch kon instagibben. Toen bleef ik dood gaan, zelfs als ik towerhugde. Eindscore 3-7. Alleen die Brand bleef maar noobs roepen in /all en mij continu aan te spreken. Zijn eindscore: 2-9 :X

Ook mensen die aan het eind van het potje "Easy!" roepen kan ik me ook verschikkelijk aan ergeren, of ze nou in mijn team zitten of niet. Zoiets is gewoon not done!

[ Voor 11% gewijzigd door Blaat op 21-10-2011 10:41 ]

Mijn naam is rood, mijn text is blauw. Jouw post wordt ge-edit, als je niet stopt met dat gemauw.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DivineNL
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 14-09 12:47
Toevallig dat er hier net over Udyr gepraat wordt/werd want dat is de volgende die ik ga unlocken. Heb al een heleboel tips gelezen maar heeft iemand toevallig een hele goede guide?

Zeg al een paar weken dat ik udyr ga halen maar iedere keer unlock ik weer een andere :p

Maar nog een vraag: Wat is beter als Udyr zijnde: Jungle of solo top? (Duo lane is die volgens mij vrij nutteloos he?)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Awaken1

Awaken1

OxTox schreef op vrijdag 21 oktober 2011 @ 10:07:
[...]

Ik heb gister paar kaar Graves gespeeld en paar keer Jungle Gankplank, was de game beetje aan't carryen. Zat je daar bij ja? Ik speelde met Ricquert, AnonymousD en DreamHackS.
Ik speel onder naam Oxb.

Ik zei trouwens nog; Oxtox, I like your name.

Waarschijnlijk als Kat, blitz of pantheon.
Ik heb gister maar 1 potje goed gespeeld en dat was met kat.
Dus misschien was dat die maar ik kan ook slecht gespeeld hebben.
Jij speelde als graves volgens mij.

[ Voor 4% gewijzigd door Awaken1 op 21-10-2011 11:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• atlantisx
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 24-07-2021
R420R schreef op vrijdag 21 oktober 2011 @ 10:39:
Ik word altijd heel sacherijnig van mensen die het hele potje lopen te flamen op andere mensen.

Laatst ook zo'n potje. Ik was Caitlyn en zat samen met een nocturne in een lane. Er was een Brand die mid zat en die continu op ons te ragen dat we noobs waren. Ik ging niet dood, stond op een omgeven moment 2-0 maar mijn Nocturne gaf achter elkaar kills weg (0-5). Het resultaat was een gefeede Wukong die mij praktisch kon instagibben. Toen bleef ik dood gaan, zelfs als ik towerhugde. Eindscore 3-7. Alleen die Brand bleef maar noobs roepen in /all en mij continu aan te spreken. Zijn eindscore: 2-9 :X

Ook mensen die aan het eind van het potje "Easy!" roepen kan ik me ook verschikkelijk aan ergeren, of ze nou in mijn team zitten of niet. Zoiets is gewoon not done!
Ik denk dat mensen (inclusief mijzelf) in spellen zoals lol/hon/dota gewoon eerder ragen dan gemiddeld.
Als je in een potje call of duty / battlefield / command & conquer een slechte ronde hebt, dan stop je gewoon, of het potje is binnen een paar minuten voorbij.

Bij league of legends heb je eigenlijk niet de keuze te stoppen, hier krijg je leavepoints voor, Verlies je standing mee, en wilt er bijna niemand meer een potje met je doen, tenzij het zelf ook leavers zijn.
Je moet dus altijd minimaal die 20 minuten afmaken, en als je pech hebt word je nog even gegijzeld tot 40+ minuten terwijl het 20 minuten eerder al overduidelijk was dat de kans op overwinning te klein is om er tijd aan te besteden.

[ Voor 3% gewijzigd door atlantisx op 21-10-2011 11:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Awaken1

Awaken1

R420R schreef op vrijdag 21 oktober 2011 @ 10:39:

Hehe sorry razor, maar ik ben iemand die Easy zegt aan het einde van het potje.
Ik vind het leuk om mensen te zien ragen.

Vaak als ik een lane aan het domineren ben probeer ik iemand te laten ragen door te zeggen dat het easy mode is en ze verbaal uit te dagen.
Dan gaan ze vaak nog slechter spelen maar ik vind het vooral grappig als iemand dan helemaal los gaat in chat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blaat

Blaat

Hardware Fanaat

Ik ga daar nooit op in en ik vind het niet grappig.

Ik vind het uitermate disrespectvol naar je medespelers. Als je het nog nodig vindt ze op die manier naar beneden te halen, denk ik dat je wat aan je zelfvertrouwen moet doen.

No offense naar jou gericht Awaken1. :)

Mijn naam is rood, mijn text is blauw. Jouw post wordt ge-edit, als je niet stopt met dat gemauw.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OxTox
atlantisx schreef op vrijdag 21 oktober 2011 @ 11:26:
[...]

Ik denk dat mensen (inclusief mijzelf) in spellen zoals lol/hon/dota gewoon eerder ragen dan gemiddeld.
Als je in een potje call of duty / battlefield / command & conquer een slechte ronde hebt, dan stop je gewoon, of het potje is binnen een paar minuten voorbij.

Bij league of legends heb je eigenlijk niet de keuze te stoppen, hier krijg je leavepoints voor, Verlies je standing mee, en wilt er bijna niemand meer een potje met je doen, tenzij het zelf ook leavers zijn.
Je moet dus altijd minimaal die 20 minuten afmaken, en als je pech hebt word je nog even gegijzeld tot 40+ minuten terwijl het 20 minuten eerder al overduidelijk was dat de kans op overwinning te klein is om er tijd aan te besteden.
Ja, rage is aan de orde van de dag in League of Legends, maar ik denk dat ik persoonlijk het meeste geraged heb tijdens het spelen van APB! Daar zitten zoveel dodgy persons in, en teammates die liever voor kills gaan dan objectives zo irritant en frustrerend als je het serieus aan het spelen bent.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Psychologische oorlogsvoering vind ik juist goed. Ook al is het wel disrespectvol. Het hangt ervan af bij wie je dat doet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SaphuA
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 10-09 22:00
VraatJ is er een kei in :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wil iemand spelen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neophyte808
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 03-09 11:46

Neophyte808

Gadget inspector

(...)

(...)
[/quote]

Is de reden dat ik voorlopig gestopt ben met LoL. Ik ben nu summoner level 18 en het aantal wins en losses is bij mij nagenoeg gelijk. Het lijkt net alsof je binnen de LoL community geen bestaansrecht hebt als je geen 5 potjes per dag speelt (ik doe meestal 1 of 2 potjes per dag, zelden 3 of meer). Mensen lijken te vergeten dat het maar een spelletje is en vinden het nodig om noobs alleen maar destructieve feedback te geven i.p.v. constructieve. DAN BLIJVEN HET TOCH NOOBS!? Ik kan me ook ergeren aan mensen die teveel pingen op dezelfde plek, meestal zeg ik dan sarcastisch: "The last ping made it less clear, what did you mean?", wat ze niet begrijpen en waarna er weer een heel salvo aan pings over de minimap komt :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Awaken1

Awaken1

R420R schreef op vrijdag 21 oktober 2011 @ 11:45:
Ik ga daar nooit op in en ik vind het niet grappig.

Ik vind het uitermate disrespectvol naar je medespelers. Als je het nog nodig vindt ze op die manier naar beneden te halen, denk ik dat je wat aan je zelfvertrouwen moet doen.

No offense naar jou gericht Awaken1. :)
None taken.

maar ik doe het niet zozeer om ze naar beneden te halen of zelfvertrouwen te kweken maar vooral uit het feit dat mensen gewoon slechter gaan spelen als ze ragen.
Dit is gewoon een manier voor mij om games te winnen.

Ik praat overigens nooit slecht over teammates. Als ze feeden, pech. Ik kan daar niet veel meer aan doen. En als ik die aan het ragen maak dan heb ik er nog minder aan. Dus ik vraag ze vaak of ze bij het team willen blijven. Dat werkt vaak beter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OxTox
Verwijderd schreef op vrijdag 21 oktober 2011 @ 11:47:
Psychologische oorlogsvoering vind ik juist goed. Ook al is het wel disrespectvol. Het hangt ervan af bij wie je dat doet.
Shaco spelen en blijven stil staan en lopen met je kloon dat is echt mind fu**ken!
Awaken1 schreef op vrijdag 21 oktober 2011 @ 11:49:
[...]

None taken.

maar ik doe het niet zozeer om ze naar beneden te halen of zelfvertrouwen te kweken maar vooral uit het feit dat mensen gewoon slechter gaan spelen als ze ragen.
Dit is gewoon een manier voor mij om games te winnen.

Ik praat overigens nooit slecht over teammates. Als ze feeden, pech. Ik kan daar niet veel meer aan doen. En als ik die aan het ragen maak dan heb ik er nog minder aan. Dus ik vraag ze vaak of ze bij het team willen blijven. Dat werkt vaak beter.
Als ik Tank of gewoon graag alle klappen wil vangen en kan vangen ga ik ze uitdagen zodat ze eerder voor mij gaan!

En klopt, ik merk zelf ook als het team ons gewoon begint te roflstompen of gefeed is maakt het me echt niet meer uit of ik die keer dood ga, of gewoon er op af ga terwijl ik die death had kunnen verkomen.

[ Voor 59% gewijzigd door OxTox op 21-10-2011 11:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snobbieh
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 13:52
Gisteren tegen een niet normaal zieke Veigar gespeeld.
Die kerel had effe 1300 AP, deed 1800 damage met 1 skill :x Gelukkig was die niet van de slimste en hebben we nog gewonnen :)

I7 2600K - 8GB - M550 256GB - GTX 670

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Neophyte808 schreef op vrijdag 21 oktober 2011 @ 11:48:

(...)

(...)
[/quote]

Is de reden dat ik voorlopig gestopt ben met LoL. Ik ben nu summoner level 18 en het aantal wins en losses is bij mij nagenoeg gelijk. Het lijkt net alsof je binnen de LoL community geen bestaansrecht hebt als je geen 5 potjes per dag speelt (ik doe meestal 1 of 2 potjes per dag, zelden 3 of meer). Mensen lijken te vergeten dat het maar een spelletje is en vinden het nodig om noobs alleen maar destructieve feedback te geven i.p.v. constructieve. DAN BLIJVEN HET TOCH NOOBS!? Ik kan me ook ergeren aan mensen die teveel pingen op dezelfde plek, meestal zeg ik dan sarcastisch: "The last ping made it less clear, what did you mean?", wat ze niet begrijpen en waarna er weer een heel salvo aan pings over de minimap komt :9
Ja ik vind het ook niet normaal als iemand begint met ragen omdat het teammaatje er niet veel van bakt kan een keer gebeuren. Soms draai ik 4/12 en soms 20/5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

OxTox schreef op vrijdag 21 oktober 2011 @ 11:49:
[...]

Shaco spelen en blijven stil staan en lopen met je kloon dat is echt mind fu**ken!

[...]
Oké ga ik een keer doen :D

[ Voor 39% gewijzigd door Verwijderd op 21-10-2011 11:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blaat

Blaat

Hardware Fanaat

Verwijderd schreef op vrijdag 21 oktober 2011 @ 11:51:
[...]

Ja ik vind het ook niet normaal als iemand begint met ragen omdat het teammaatje er niet veel van bakt kan een keer gebeuren. Soms draai ik 4/12 en soms 20/5
Ik rage nooit in chat, het kan gewoon gebeuren dat iemand zijn potje niet heeft.

Ik ben echter ook niet heilig, dus je zal mij op skype heus wel eens "Stelletje beunhazen.." horen mompelen als teammates die niet bij je premade horen ontzettend domme dingen doen.

Expres domme dingen doen kan ook hilarisch zijn, zeker als het leuk uitpakt! Bijvoorbeeld als Singed als alle towers van de tegenstanders weg zijn de healpad van je tegenstanders oplopen en een healende enemy naar achteren flingen (dan gaat shoopdawhoop aan, knalt je heeeeeeeel snel neer). :P
Een kill erbij voor je teammates en zelf wegkomen met 50hp. :D

[ Voor 3% gewijzigd door Blaat op 21-10-2011 12:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Intruder
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 15:41
Eerder was dat nog hilarisch, toen de fountain nog geen true damage dee maar gewoon physical damage. Toen kon je nog als mundo met 200 armor en 5 k health met je ult aan in de fountain lopen zonder damage te ontvangen xD. fountain dive gaat nu niet meer zo easy :P al is het altijd geniaal als het lukt.

-:iRacing profiel:- // LoL EUW = BatsAap //

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Awaken1

Awaken1

Intruder schreef op vrijdag 21 oktober 2011 @ 12:11:
Eerder was dat nog hilarisch, toen de fountain nog geen true damage dee maar gewoon physical damage. Toen kon je nog als mundo met 200 armor en 5 k health met je ult aan in de fountain lopen zonder damage te ontvangen xD. fountain dive gaat nu niet meer zo easy :P al is het altijd geniaal als het lukt.
Klopt dat waren tijden.

Maar laatst hebben ze volgens mij de tijd wanneer die damage begint te doen later gemaakt.
Volgens mij was die eerst gelijk als je erin stapte maar nu heb je een seconde/halve seconde de tijd om er evt weer uit te stappen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OxTox
Vroeger toen je skill shots en turret hits terwijl ze naar je toe vlogen gewoon kon "dodgen/vermijden" doormiddel van flash! Dat was pas episch! Zeker als je AP was en Veigar z'n ultimate vloog naar je toe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

graves = OP nuff said :p

Gisteren paar potjes mee gespeeld. Build quasi same als vayne alleen twijfel ik nu om Trinity force in me build te zetten. Soort van Corki build ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Awaken1

Awaken1

Verwijderd schreef op vrijdag 21 oktober 2011 @ 12:22:
graves = OP nuff said :p

Gisteren paar potjes mee gespeeld. Build quasi same als vayne alleen twijfel ik nu om Trinity force in me build te zetten. Soort van Corki build ...
Ik vind zij health per level iets te veel en zijn ultimate iets te sterk.

Verder is hij redelijk goed gebalanced.

High risk high reward ADcarry a la MF/TF/Cait.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
OxTox schreef op vrijdag 21 oktober 2011 @ 12:16:
Vroeger toen je skill shots en turret hits terwijl ze naar je toe vlogen gewoon kon "dodgen/vermijden" doormiddel van flash! Dat was pas episch! Zeker als je AP was en Veigar z'n ultimate vloog naar je toe.
Haha dan neemt echt 100% van de summoners Flash als summoner spell. En flash is al OP.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Awaken1

Awaken1

Vicarious schreef op vrijdag 21 oktober 2011 @ 12:41:
[...]

Haha dan neemt echt 100% van de summoners Flash als summoner spell. En flash is al OP.
Flash had overigens eerst ook bijna 1,5 x de range als dat het nu heeft.

Maar toen had je ook nog promote die nog meer OP was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OxTox
Beste troll tactiek vroeger was, iedereen pakt Teleport, en een Twisted Faith kon toen overal heen teleporteren met z'n W skill, wat nu dus z'n ulti is. Toen kon hij met z'n teleport naar een bosje op een lane tussen 1e en tweede turret (niet base turret) teleporten, ward neer gooien heel team teleport er op, bam first blood booyaaaaaaaah!

BOO YAAH: YouTube: League of Legends - The Epic way to Firstblood

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Drunk3nD3m0n
gisteren echt een heel grappig spelletje gehad met akali gewoon de vijand DIK ingemaakt 24/2/6
en het vijandelijke team was heel de tijd aan het ragen om te vragen waneer de akali nerf kwam op de hextec gunblade

en het grappige is die was al gepatched zo zie je met een goed team en met wat gezond verstand kan je toch nog wat ownen met een nerfed character

ik heb ook nog eens een spel gespeeld met lee-sin en daar merkte ik een mindere range op.
is hier ook overlaatst een patch op geweest of was het ik die wat slecht bezig was ?
ik raakte mensen met mijn sonic wave maar ik deed geen damage en kreeg ook geen mark ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Drunk3nD3m0n
OxTox schreef op vrijdag 21 oktober 2011 @ 12:49:
Beste troll tactiek vroeger was, iedereen pakt Teleport, en een Twisted Faith kon toen overal heen teleporteren met z'n W skill, wat nu dus z'n ulti is. Toen kon hij met z'n teleport naar een bosje op een lane tussen 1e en tweede turret (niet base turret) teleporten, ward neer gooien heel team teleport er op, bam first blood booyaaaaaaaah!

BOO YAAH: YouTube: League of Legends - The Epic way to Firstblood
wordt nu nog gedaan af en toe met een sight ward en boots of speed :) overlaatst zo een spelletje gezien

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DivineNL
Drunk3nD3m0n schreef op vrijdag 21 oktober 2011 @ 12:56:
gisteren echt een heel grappig spelletje gehad met akali gewoon de vijand DIK ingemaakt 24/2/6
en het vijandelijke team was heel de tijd aan het ragen om te vragen waneer de akali nerf kwam op de hextec gunblade

en het grappige is die was al gepatched zo zie je met een goed team en met wat gezond verstand kan je toch nog wat ownen met een nerfed character

ik heb ook nog eens een spel gespeeld met lee-sin en daar merkte ik een mindere range op.
is hier ook overlaatst een patch op geweest of was het ik die wat slecht bezig was ?
ik raakte mensen met mijn sonic wave maar ik deed geen damage en kreeg ook geen mark ...
De patch voor de afgelopen patch is lee sin een beetje generfd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Drunk3nD3m0n
en wat is er exact generfed ??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SaphuA
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 10-09 22:00
Informatie

[ Voor 66% gewijzigd door SaphuA op 21-10-2011 13:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Drunk3nD3m0n schreef op vrijdag 21 oktober 2011 @ 12:57:
[...]

wordt nu nog gedaan af en toe met een sight ward en boots of speed :) overlaatst zo een spelletje gezien
ja en ik heb een variant gepost paar pagina's terug : telegank is fun fun fun

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Intruder
Heb het 1 keer tegen ons gehad xD, een rammus doe boots + ward begon, snel naar mid teleporte en met flash over de moeilijkste muur ging. Toen snel een ward plaatste. en de andere 4 teleporten daar naar toe. als je een beetje lang over je items kopen doet ben je al de lul xD.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DivineNL
Via mid? Die heb ik nog niet gezien, hoe deed die da dan want ik wil da binnenkort ook eens gaan doen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Drunk3nD3m0n
lol ik heb zonet ook een spelletje gehad met warwick ik was aan het jungelen alee ik wou beginnen ik stond aan de wolves en als de minions spawnde kwamen er plots 5 champs over de muur geflashed ik was direct first blood en dood op 5 seconden :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Intruder
Weet het niet meer precies (ook al X aantal maanden terug dat ze dit bij ons hebben gedaan xD)

Zoiets was dat ^^ YouTube: League Of Legends - How To Get First Blood alleen in het filmpje doen ze nog redelijk dom, de combo is beter uit te voeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DivineNL
Tegenwoordig kunen ze dit toch zien want dan komt de ward toch te voorschijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 13 oktober 2011 @ 17:21:
iemand ooit al teleganks gedaan? als je premades doet zeker eens proberen
het idee is iedereen neemt teleport
1 iemand met ghost en teleport start met boots + ward + 1 health potion
en die gaat vanaf het begin (hoe sneller hoe beter) ghost naar bottom zet ward in verste bosje tussen jouw turret en enemy turret en gaat dan onmiddellijk mid
rest van het team gaat mid in de bosjes van de river
gank mid met alle 5 :)
eenmaal bot lane aan het pushen is en ze geen vision meer hebben op mid
teleport iedereen naar de ward en gank je de 2 enemies op botlane :)
3-0 in teamkills en het spel is pas begonnen
vanaf dan wards all over the place (teemo shrooms zijn ook handig :))
je teleports per 2 of 3 champs samen opsparen voor de volgende gelegenheid om het enemy team steeds weer te ganken uit het niets
er bestaan nog andere versies maar deze had ik zelf uitgedacht voordat ik op youtube een filmpje zag met een teleport gank die begint tussen de enemy turrets, had ook wel verrassingseffect omdat niemand ooit verwacht een heel team tegen te komen voordat je je outer turret bereikt hebt
hierboven mijn versie
maar als je op youtube filmpje zoekt getiteld: teleport-gank wtf
dan krijg je een goed beeld van hoe je het bvb kunt uitvoeren, je kan dit nog wat tweaken of mijn versie eens proberen
gegarandeerde fun met een 5 man premade op TS, ventrillo of skype

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Intruder
Oja, moet je eens nagaan hoe lang het is geleden dat ze dat bij ons hebben gedaan :P het is me zelf ooit 1 keer gelukt ofzo.

Maar het is gewoon een waste om allemaal teleport te kiezen. Wat je zou kunnen doen is deze route naar hun jungle snel doen en zo allemaal op hun blue laten teleporten. Meeste teams zijn toch redelijk traag met kopen en volgen alleen zichtzelf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gaaf truukje. Maar midden in een potje kan een team ook zo ganken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op vrijdag 21 oktober 2011 @ 14:24:
Gaaf truukje. Maar midden in een potje kan een team ook zo ganken.
Mjah maar als het andere team bij elkaar blijft win je nooit een teamfight omdat je 5 summoner spells mist :P

Pagina: 1 ... 6 ... 79 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
In de topicstart is heel veel informatie te vinden. Dus voor zaken als de patchnotes, champion rotation en bijvoorbeeld hoe je in contact kunt komen met andere LoL Tweakers, kun je daar terecht! :)

Voor de slowchatters onder ons is er natuurlijk het chatkanaal in-game (dat veel te rustig is), maar tegenwoordig ook een IRC kanaal!