Die Fiddle skin is bevestigd op Pax.SaphuA schreef op dinsdag 18 oktober 2011 @ 09:10:
Die Blitz skin heeft de potentie de eerste leuke Blitz skin te gaan worden! (imo)
Zouden ze echt die Fiddle skin gemaakt hebben? Kan me herinneren dat dit ooit als grapje gepost werdt op het forum. Zou wel erg cool zijn
Edit: 49 referrals! Vanavond de 50e maar eens levelen
heb gisteren 2 maal tegen een goede kog maw gespeeld en een heel handige manier gevonden om hem te dodenVerwijderd schreef op dinsdag 18 oktober 2011 @ 20:31:
Kog is inderdaad de sterkste carry van het moment. Hij is vooral sterk in teams die hun carry erg goed beschermen en enemy teams die geen goede focus hebben.
Xerath
hij is ftp deze week dus dacht ik probeer hem eens en hij kan onze goede vriend kog maw van een goede afstand veel damage afdoen ongeveer 4/5e meestal en dan laten afmaken door een akali of iemand anders die tamelijk snel kan zijn

Beep Boop son ... Beep Boop
Eens maar dat houdt toch in dat je in fights 2 man bezig hebt met 1 kog maw en dus een team battle van 4 vs 3 speelt ergens anders
Ik heb gisteren ook met Xerath geoefend maar ik vindt zijn skills wel erg wennen, ik wil wss Warwick als jungler kopen, is die een beetje viable in normals?
ik heb ook overlaats warwick als jungler gekocht als aanrader op dit forumVocalise schreef op woensdag 19 oktober 2011 @ 10:56:
Eens maar dat houdt toch in dat je in fights 2 man bezig hebt met 1 kog maw en dus een team battle van 4 vs 3 speelt ergens andersIk heb gisteren ook met Xerath geoefend maar ik vindt zijn skills wel erg wennen, ik wil wss Warwick als jungler kopen, is die een beetje viable in normals?
en ik ben er al heel blij om zijn lifesteal is heel handig en hij kan tamelijk snel de buffs nemen zelf zonder trier 3 runes
en zijn ulti is heel handig voor ganks en teamfights
Ja hoor warwick werkt prima in normals.Vocalise schreef op woensdag 19 oktober 2011 @ 10:56:
Eens maar dat houdt toch in dat je in fights 2 man bezig hebt met 1 kog maw en dus een team battle van 4 vs 3 speelt ergens andersIk heb gisteren ook met Xerath geoefend maar ik vindt zijn skills wel erg wennen, ik wil wss Warwick als jungler kopen, is die een beetje viable in normals?
Is alleen geen echte pubstomper dus verwacht geen superhoge scores.
Maar over het algemeen een goede jungler, maar niet de beste.
ik ben nu ongeveer 2 matchen verwijderd van level 20
dus dat betekent voor mij Trier 3 runes * feestje
*
ik ben dus ook al een tijdje IP aan het sparen ik heb nu ongeveer 5000
mijn main is ook akali heeft iemand enig idee hoeveel al mijn runes zullen kosten op lvl 20 en
welke ik zou moeten kopen ?
thnx
dus dat betekent voor mij Trier 3 runes * feestje
mijn main is ook akali heeft iemand enig idee hoeveel al mijn runes zullen kosten op lvl 20 en
thnx
Verwijderd
als akali
[troll]
attack speed reds
yellow dodge
blue mana regen
quints gold/5
[/troll]
kijk eens op solomid zou ik zeggen
en warwick is vrij vergevend om jungle te testen in normals. Hij redt zich prima met een long sword + health pot en kan zo perfect de jungle clearen zonder te bluepillen, maar is wel niet de snelste hierin.
[troll]
attack speed reds
yellow dodge
blue mana regen
quints gold/5
[/troll]
kijk eens op solomid zou ik zeggen
en warwick is vrij vergevend om jungle te testen in normals. Hij redt zich prima met een long sword + health pot en kan zo perfect de jungle clearen zonder te bluepillen, maar is wel niet de snelste hierin.
[ Voor 43% gewijzigd door Verwijderd op 19-10-2011 11:33 ]
Verwijderd
ruw geschat 20.000 IP voor 2 volle pagina's met niet teveel verschillende runesDrunk3nD3m0n schreef op woensdag 19 oktober 2011 @ 11:23:
dus dat betekent voor mij Trier 3 runes * feestje*
thnx
hangt af van wat je wil doen welke runes je zou kopen
wil je enkel page vr akali of gewoon 2 pages die bruikbaar zijn voor de meeste champs?
the general 2 page:
red marks : armor pen // magic pen
yellow seals : armor
blue glyphs : magic resist/lvl
Quint : Mov speed
zo zou ik het persoonlijk doen, alhoewel dat waarschijnlijk voor akali niet optimaal is
[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 19-10-2011 11:34 ]
Verwijderd
Voor optimale Akali runes (Double passive op lv1)Drunk3nD3m0n schreef op woensdag 19 oktober 2011 @ 11:23:
thnx
Greater Quintessence of Potency +4.95 ability power
x3
Greater Glyph of Force +0.17 ability power per level (+3.06 at champion level 18)
x5
Greater Glyph of Potency +0.99 ability power
x4
Greater Seal of Vitality +1.08 health per level (+19.44 at champion level 18)
x9
Greater Mark of Strength +0.95 attack damage
x7
Greater Mark of Insight +0.95 magic penetration
x2
Ik weet alleen niet hoever je hiermee komt voor lv30. Je moet in ieder geval:
7 Mark slots
3 Quint Slots
4 Glyph Slots
open hebben. 21/0/9 Masteries, Offense tree heeft prioriteit.
Alternatief kan het nog met 2 Quint slots en 8/9 Glyph slots. Moet je alleen meer "flat" AP Glyphs kopen. Je moet maar even puzzelen voordat je iets koopt. Zal je wel 10-12k+ IP kosten dit hele grapje. Maar goed, het werkt wel perfect. Je kunt dan met Boots+3Pots starten en nog steeds beide passives en redelijke health hebben zonder een Doran's te kopen die vrij waardeloos is en weinig sustain geeft.
OOK! kun je nog Ignite mastery nemen en gelijk in het begin van het spel gebruiken, dit geeft je 10(?) AP. Dat scheelt dan weer totdat je een Tome kan kopen ingame. Niet ideaal maar best te doen aangezien je nog mid-level bent.
Misschien is deze ook wel handig om te lezen = Intruder in "[PC] League of Legends - Deel 5" korte guide over items/runes/masteries/summoner spells + uitleg en gameplay. Akali is ook een main van mij btwDrunk3nD3m0n schreef op woensdag 19 oktober 2011 @ 11:23:
thnx
-:iRacing profiel:- // LoL EUW = BatsAap //
Ik dacht gister hey laat ik blitz weer eens doen om te kijken of ik die weer wil gaan spelen met die skin e.d. It didnot go so wellLikeAKing schreef op dinsdag 18 oktober 2011 @ 19:52:
Net ff RP gekocht.
Jammer dat er maar 4 halloween skins die imo te matig zijn om ze te kopen.
Ik speel geen 1 van die 4 helaas.

Blitz kan met zijn passive anders behoorlijk wat klappen hebben, moet je alleen wel zorgen dat je mana over hebt
Ja, Maar als je eens met sheen als eerste item wilt aanklooien heb je vrij weinig mana
. Gewoon gevalletje overmoedig een heel potje lang
(wel gewonnen dank aan me team)

[ Voor 11% gewijzigd door atlantisx op 19-10-2011 11:49 ]
Ik ga op blitz vrijwel altijd voor tear of the goddes.atlantisx schreef op woensdag 19 oktober 2011 @ 11:45:
Ja, Maar als je eens met sheen als eerste item wilt aanklooien heb je vrij weinig mana. Gewoon gevalletje overmoedig een heel potje lang
Dan boots, in archangels staff.
En daarna frozen hearth of rabadons.
Maar ik bouw blitz voornamelijk als AP.
Ja, ik bouwde hem voorheen ook altijd cdr+aptank. Maar dat heb ik al zo vaak gedaan met blitz dat ik wat anders wil, dus daarom beetje aankloten met andere dingen, maar dan moet ik er wel aan denken dat je dus niet die manashield buffer er bij hebt
.
Zat eraan te denken om Haunting Nocturne skin te kopen, maar zie net dat zijn particles gewoon hetzelfde zijn
Zwarte trail van zijn Q toch wel een tegenvaller waardoor ik me aan het bedenken ben.
Offtopic: Gefeliciteerd, Fanatic_FS!
OT:
Ik denk dat ik wel de skin van Noc haal, alleen al omdat het limited edition is. De Fiddle skin die er aan komt lijkt me erg mooi maar ik speel Fiddle haast niet, Noc speel ik de laatste tijd echter wel weer.
OT:
Ik denk dat ik wel de skin van Noc haal, alleen al omdat het limited edition is. De Fiddle skin die er aan komt lijkt me erg mooi maar ik speel Fiddle haast niet, Noc speel ik de laatste tijd echter wel weer.
Ik ga zometeen warwick aanschaffen en leren hoe ik moet junglen, nog tips n trucs? build en runes haal ik wel van solomid, warden is wenselijk op bepaalde punten toch?
Verwijderd
als ik ward dan doe ik dit bij voorkeur top of mid, aangezien bottom meestal met een support naast zich staat die veronderstelt wordt zelf ook te warden.
level w eerst, dan max je q . tracht je ultimate niet ALTIJD als initiate te gebruiken, vaak kan je champs die weglopen op deze manier alsnog neerkrijgen.
level w eerst, dan max je q . tracht je ultimate niet ALTIJD als initiate te gebruiken, vaak kan je champs die weglopen op deze manier alsnog neerkrijgen.
Ik level eerst mijn Q op ww omdat ik vaak gefocust wordt early game.Verwijderd schreef op woensdag 19 oktober 2011 @ 12:26:
als ik ward dan doe ik dit bij voorkeur top of mid, aangezien bottom meestal met een support naast zich staat die veronderstelt wordt zelf ook te warden.
Verwijderd
Door wie word je allemaal gefocussed in de jungle dan? Zijn advies is goed. 1x W levelen, dan Q maxen, dan E maxen (en R natuurlijk wanneer het kan), als laatste de 4x W.Awaken1 schreef op woensdag 19 oktober 2011 @ 12:28:
[...]
Ik level eerst mijn Q op ww omdat ik vaak gefocust wordt early game.
ik doe het levelen als volg ik begin met 1 W en dan doe ik 2 Q
1 maal E an dan eerst Q volledig levelen voor de hp waneer je het nodig hebt
dan de E levelen voor de snelheid en op het einde pas de W doen want zo veel gebruikte ik die toch niet ik gebruikde die bijna aleen bij het jungelen of na mijn ulti
en de ulti level je gewoon waneer je kan natuurlijk
1 maal E an dan eerst Q volledig levelen voor de hp waneer je het nodig hebt
dan de E levelen voor de snelheid en op het einde pas de W doen want zo veel gebruikte ik die toch niet ik gebruikde die bijna aleen bij het jungelen of na mijn ulti
en de ulti level je gewoon waneer je kan natuurlijk
Je zult ooit een keer uit je jungle moeten komen.Verwijderd schreef op woensdag 19 oktober 2011 @ 12:29:
[...]
Door wie word je allemaal gefocussed in de jungle dan? Zijn advies is goed. 1x W levelen, dan Q maxen, dan E maxen (en R natuurlijk wanneer het kan), als laatste de 4x W.
Bovendien probeer ik al te ganken vanaf level 2 en omdat je vaak met minder hp uit de jungle komt wordt ik vaak gefocust.
Maar inderdaad ik ga meestal hetzelfde als bij jou.
Verwijderd
Wel, dan scheelt er iets aan je route of build als je laag hp bent op lvl 2.Awaken1 schreef op woensdag 19 oktober 2011 @ 12:32:
[...]
Je zult ooit een keer uit je jungle moeten komen.
Bovendien probeer ik al te ganken vanaf level 2 en omdat je vaak met minder hp uit de jungle komt wordt ik vaak gefocust.
Als ik geen pull heb op blue en start bij de double golems met w skill, dan kom ik uit dit gevecht met level 2 en 1 blokje minder dan vol hp (nooit echt op gelet hoeveel HP ik heb op warwick op lvl1). Ganken op level 2 zou ik persoonlijk niet echt doen als warwick omdat je niets echt hebt die een goede gank mogelijk maakt op lvl2 tenzij je voor rode buff gaat op lvl1.
Als warwick probeer ik te speedlevelen naar level 6 en dan kan het ganken pas echt beginnen. Een beetje team rond jou zal dit wel snappen als ze een warwick zien junglen en zal je niet verplichten langs te komen vooraleer je echt iets kan betekenen.
Dit wil echter niet zeggen dat je gewoon blind je eigen ding moet doen vooraleer je je ultimate hebt, want het kan voorvallen dat na een early fight (top/mid/bot) er iemand zal trachten weg te lopen met laag hp. Als je dan je E skill hebt + rode buff betekent dit vaak een ez kill.
Verwijderd
Dan zie ik het probleem niet. Er word meerdere malen gezegd; Stop 1 punt in W, max dan Q (je moet sowieso andere skills levelen, je kan niet 5x Q achter elkaar doen). Tegen de tijd dat je uit de jungle om te ganken rond lv4/5 komt is je Q meerdere hoger dan je W. Bij je 3e/4e gank is ie waarschijnlijk max level.Awaken1 schreef op woensdag 19 oktober 2011 @ 12:32:
[...]
Je zult ooit een keer uit je jungle moeten komen.
Op lv2 ganken zonder red buff is vrij nutteloos tenzij de vijand het in de eerste minuut al voor elkaar heeft onder je torens te staan en hun lane heeft gewonnen.
*kuchkuch* nu nog warwick leren spelen
Gisteravond heb ik nog een blind pick normal gestart, en toevallig zat de #1 van EU in mijn team: LLL tabzz

Het was wel een leuke game. Die irelia ging nog wel goed tegen hem zeg, het was ook erg moeilijk om haar te ganken.

Het was wel een leuke game. Die irelia ging nog wel goed tegen hem zeg, het was ook erg moeilijk om haar te ganken.
hahahha dat halloween login scherm op US is geniaal
Vicariously I live while the whole world dies
screenshot plz, thxVicarious schreef op woensdag 19 oktober 2011 @ 13:25:
hahahha dat halloween login scherm op US is geniaal
Zijn skills zijn wel handig om ranged AD wat te counteren(smokescreen), echter zijn range maakt het moeilijk heb ik het idee.speedzor schreef op woensdag 19 oktober 2011 @ 13:26:
Graves ziet er een heerlijke ranged AD counter uit. Ik ga nog even afwachten, maar misschien dat ik hem ga kopen om botlanes in ranked te counteren
Ik zag net dat Dyrus hem even speelde en ik heb toch meer het idee dat hij het beter doet tegen mensen die dichtbij hem willen komen en dat hij wat meer moeite heeft tegen mensen met wat langere range.
Dat gezegd, hij ziet er wel erg leuk uit
Voor de kleine range heeft hij toch die skill voor een boost/dash? Op die manier sta je ongeveer direct in de schoenen van die Ranged ADPathology schreef op woensdag 19 oktober 2011 @ 13:46:
[...]
Zijn skills zijn wel handig om ranged AD wat te counteren(smokescreen), echter zijn range maakt het moeilijk heb ik het idee.
Ik zag net dat Dyrus hem even speelde en ik heb toch meer het idee dat hij het beter doet tegen mensen die dichtbij hem willen komen en dat hij wat meer moeite heeft tegen mensen met wat langere range.
Dat gezegd, hij ziet er wel erg leuk uit
Is graves vandaag gereleased? kan het niet checken want ben nog op stage...
Patch notes vandaag, dus waarschijnlijk pas morgen te koop.
ben benieuwd, ben eigenlijk echt aan het wachten tot akali beetje generfed word... weet alleen zeker dat de nerf van HGB niet genoeg zal zijn.
Heb zelf ook akali en vond het vanaf de eerste match een faceroll champion, 1 match gekeken hoe een vriend van mij akali speelde toen een match zelf gespeeld en had maarliefst 25 kills... Ik vind het niet erg als een champion redelijk makkelijk te spelen is maar een champion zoals akali is naar mijn mening gewoon unbalacned.
Hoewel een unfed akali bijna waardeloos is.
Heb zelf ook akali en vond het vanaf de eerste match een faceroll champion, 1 match gekeken hoe een vriend van mij akali speelde toen een match zelf gespeeld en had maarliefst 25 kills... Ik vind het niet erg als een champion redelijk makkelijk te spelen is maar een champion zoals akali is naar mijn mening gewoon unbalacned.
Hoewel een unfed akali bijna waardeloos is.
Verwijderd
High risk - High reward noemt dat dan.
Denk dat ze met de unstackable spellvamp en minder killsteal wel een stuk gebalanceerder zal zijn
Denk dat ze met de unstackable spellvamp en minder killsteal wel een stuk gebalanceerder zal zijn
Dat is een beetje het probleem, ze staat solotop of mid en is niet zo gemakkelijk te counteren (tenzij ze slecht is). Door haar energy-system kan ze skills bijna altijd gebruiken, en haar invis-screen is inderdaad super irritant, enige wat je daartegen kan doen is oracle kopen of pink-warden... of skillshot/aoe attacks gebruiken, maar dat is meestal niet voldoende om haar af te schrikken als ze spellvamp heeft.
HGB nerf is wel goed, eerst was de Unique spellvamp alleen op de revolver, dus kost het alleen wat meer om spellvamp te stacken. Maar meeste akali's die ik zie hebben aan 1 HGB genoeg, kan altijd nog WoTA nemen voor de extra spellvamp (geen AD/lifesteal daarop) en WoTA is maar ~2100 gold.
HGB nerf is wel goed, eerst was de Unique spellvamp alleen op de revolver, dus kost het alleen wat meer om spellvamp te stacken. Maar meeste akali's die ik zie hebben aan 1 HGB genoeg, kan altijd nog WoTA nemen voor de extra spellvamp (geen AD/lifesteal daarop) en WoTA is maar ~2100 gold.
[ Voor 9% gewijzigd door Kainda op 19-10-2011 14:20 . Reden: toevoeging. ]
Meh, Akali heb ik nooit zo'n problemen mee.
De laatste keer dat ik tegen een Akali speelde stond ik mid met Annie. Gewoon lekker farmen met je Q. Zodra je stun klaar is ofwel je jungler roepen om te ganken, of haar harassen door te stunnen Q+W+Autoattacks.
Als je haar niet feed door verder wat afstand te houden kan je als je je ult hebt Akali makkelijk naar 25% nuken, dat schrikt wel af!
Ook altijd leuk is als je dan Tibbers neer hebt geplempt en de tegenstander vlucht, is je Tibbers met Alt+Rightclick achteraan sturen en zelf doorfarmen.
Dat houdt haar wel ff bezig! Trololol!
De laatste keer dat ik tegen een Akali speelde stond ik mid met Annie. Gewoon lekker farmen met je Q. Zodra je stun klaar is ofwel je jungler roepen om te ganken, of haar harassen door te stunnen Q+W+Autoattacks.
Als je haar niet feed door verder wat afstand te houden kan je als je je ult hebt Akali makkelijk naar 25% nuken, dat schrikt wel af!
Ook altijd leuk is als je dan Tibbers neer hebt geplempt en de tegenstander vlucht, is je Tibbers met Alt+Rightclick achteraan sturen en zelf doorfarmen.
Dat houdt haar wel ff bezig! Trololol!
[ Voor 19% gewijzigd door Blaat op 19-10-2011 14:28 ]
Mijn naam is rood, mijn text is blauw. Jouw post wordt ge-edit, als je niet stopt met dat gemauw.
Akali kan met wat harde CC inderdaad redelijk makkelijk neergehaald worden, zeker door een nuker zoals Annie. Aangezien Akali zelf geen shield of CC of zo heeft, kan ze ook niet zo gemakkelijk uit AoEs/channels komen.
Wat Akali erg vervelend maakt, en de reden dat ze redelijk moeilijk te counteren is, is haar ult die gewoon een steengoede gap closer is. Zelfs als je eruit flasht, kan ze gewoon nog een keer naar je toe ulten.
Het unique maken van spellvamp op de HGB gaat haar echt niet zo hard raken als sommige mensen beweren. Tenzij je een troll Akali speelt, of de game ERG lang duurt, ga je toch geen tweede HGB bouwen lijkt me.
Wat Akali erg vervelend maakt, en de reden dat ze redelijk moeilijk te counteren is, is haar ult die gewoon een steengoede gap closer is. Zelfs als je eruit flasht, kan ze gewoon nog een keer naar je toe ulten.
Het unique maken van spellvamp op de HGB gaat haar echt niet zo hard raken als sommige mensen beweren. Tenzij je een troll Akali speelt, of de game ERG lang duurt, ga je toch geen tweede HGB bouwen lijkt me.
Phenom II X4 945 \\ 8GB DDR3 \\ Crosshair IV Formula \\ R9 290
ikzelf speel voornamelijk udyr nu dus heb zelf ook niet meer zo heel veel last van akali, maar soms word je echt afgemaakt door een akali die flink gefeed is door *meestal* teammates die maar blijven doodgaan.
Opzich vind ik die invis van haar nog niet eens zo heel erg, leuke AoE spell erin en ze moet er wel uit komen ^^. Vaker der gwn gekilled wanneer ze er nog in staat.
Opzich vind ik die invis van haar nog niet eens zo heel erg, leuke AoE spell erin en ze moet er wel uit komen ^^. Vaker der gwn gekilled wanneer ze er nog in staat.
die invis is inderdaad heel handig een leuk trucje om ermee te doen is als je met 2 bent en je akali komt low life doe dan de invis en laat de vijand op je teammate focussen en eenmal als dat gebeurt strike back
gewoon in de rug aanvallen lekker gemeen maar heel efficient
gewoon in de rug aanvallen lekker gemeen maar heel efficient
Akali is gewoon heel makkelijk te harassen met AOE in haar Twilight Shroud en voor dat 'ie level 6 is kun je er wel van ontsnappen. Zelf vind ik Yorick fijn tegen Akali door die ghouls die je er achter aan stuurt, pak een Oracle Elixer en ze kan niet veel meer doen in je lane.
Goede communicatie, damage en een stun werken ook heel goed. Met Blitzcrank haar uit die twilight shroud pullen blijft ook hilarisch en rage inducing!
Goede communicatie, damage en een stun werken ook heel goed. Met Blitzcrank haar uit die twilight shroud pullen blijft ook hilarisch en rage inducing!
Verwijderd
Spelen jullie eigenlijk ook dominion? Persoonlijk voor mij een stuk leuker dan classic, maargoed. Ik heb nu net Evelynn opgepakt, en dat gaat eigenlijk best wel lekker, al redelijk wat potjes hard gedomineerd qua kills en captures. Andere mensen die met haar spelen en nog tips hebben?
neen ben niet echt zo een fan van dominion is wel eens leuk als je niet te veel tijd hebt voor een volledige 5v5 maar ik blijf voorkeur geven aan een lekker classic spelletje
Tuurlijk is ze te counteren, maar als ze laat gepickt wordt of in blind pick he bje niet altijd de juiste champs om tegen Akali te spelen. Solo top of solo mid kan ze gewoon heel nasty zijn 1v1. Niet elke game heb je een lee sin, morgana of yorick in je teamOxTox schreef op woensdag 19 oktober 2011 @ 15:47:
Akali is gewoon heel makkelijk te harassen met AOE in haar Twilight Shroud en voor dat 'ie level 6 is kun je er wel van ontsnappen. Zelf vind ik Yorick fijn tegen Akali door die ghouls die je er achter aan stuurt, pak een Oracle Elixer en ze kan niet veel meer doen in je lane.
Goede communicatie, damage en een stun werken ook heel goed. Blitzcrank haar uit die twilight shroud pullen blijft ook hilarisch en rage inducing!
Eve' is wel leuk, maar jammer dat ze nu slow'd inplaats van stun't na haar stealth. Sheen builden naar die AP Sheen (Ben even de naam kwijt.) En combineren met Rylai's en Rabadon's werkt goed. Misschien een Hextech Gunblade erbij voor life(spell)steal + slow + AD damage erbij komt het wel goed!Verwijderd schreef op woensdag 19 oktober 2011 @ 15:48:
Spelen jullie eigenlijk ook dominion? Persoonlijk voor mij een stuk leuker dan classic, maargoed. Ik heb nu net Evelynn opgepakt, en dat gaat eigenlijk best wel lekker, al redelijk wat potjes hard gedomineerd qua kills en captures. Andere mensen die met haar spelen en nog tips hebben?
Klopt, in Dominion zorg ik er altijd wel voor dat ik Singed, Morgana, Pantheon, Teemo, Shaco, Blitz of Yorick ben want dat zijn gewoon fijne champions om die standaard 1 vs 1 OP champions aan te pakken zoals Akali, Jax en Shaco etc.Vicarious schreef op woensdag 19 oktober 2011 @ 15:49:
[...]
Tuurlijk is ze te counteren, maar als ze laat gepickt wordt of in blind pick he bje niet altijd de juiste champs om tegen Akali te spelen. Solo top of solo mid kan ze gewoon heel nasty zijn 1v1. Niet elke game heb je een lee sin, morgana of yorick in je team
Verwijderd
Net een potje Akali gedaan.
Ging al kut in champ select ik pak Akali en zeg mid.
Niemand reageert, en ineens voor het begin van de game pakt iemand snel Annie.
De game start en je raad het al Annie rent mid en begint te nooben.
Ik zeg netjes dat ik mid ben, en Annie begint te ragen en zegt "ok 2 mid".
Dus ik zeg ok gl hf, en flash in de tegenstanders mid toren en geef gratis first blood af. (Ja ik weet best noob/troll actie, maar gelijk me eerste potje zon gezeik had ik geen zin in.)
Iedereen in mijn team begint gelijk OMG REPORT!!!~~ Maar Annie ging naar bot toe.
Daarna ik own mijn lane, en daarna elke andere lane, win teamfights.
En op het einde nog een quadra kill gemaakt, en toen pakte Ashe mijn pentakill af. (snif snif)
Uiteindeljik gaf de tegenstander op, en kreeg ik allemaal gg wp Akali's.
Op het einde stond ik 25/4/7
.
En toch had de tegenstander aardig wat CC voor mij, maar totaal geen teamplay aan hun kant.
Ze hadden een Veigar mid, Amumu/Garen top, en WW Corki bot.
En dan op het eind gaan roepen dat Akali OP is.
In een potje van 30 minuten kwam het bij niemand van hun op om eens MR te gaan halen, ja dan is het niet moeilijk.
Ik ben niet trots op me suicide maar nogmaals, het was de frustratie
Ging al kut in champ select ik pak Akali en zeg mid.
Niemand reageert, en ineens voor het begin van de game pakt iemand snel Annie.
De game start en je raad het al Annie rent mid en begint te nooben.
Ik zeg netjes dat ik mid ben, en Annie begint te ragen en zegt "ok 2 mid".
Dus ik zeg ok gl hf, en flash in de tegenstanders mid toren en geef gratis first blood af. (Ja ik weet best noob/troll actie, maar gelijk me eerste potje zon gezeik had ik geen zin in.)
Iedereen in mijn team begint gelijk OMG REPORT!!!~~ Maar Annie ging naar bot toe.
Daarna ik own mijn lane, en daarna elke andere lane, win teamfights.
En op het einde nog een quadra kill gemaakt, en toen pakte Ashe mijn pentakill af. (snif snif)
Uiteindeljik gaf de tegenstander op, en kreeg ik allemaal gg wp Akali's.
Op het einde stond ik 25/4/7
En toch had de tegenstander aardig wat CC voor mij, maar totaal geen teamplay aan hun kant.
Ze hadden een Veigar mid, Amumu/Garen top, en WW Corki bot.
En dan op het eind gaan roepen dat Akali OP is.
In een potje van 30 minuten kwam het bij niemand van hun op om eens MR te gaan halen, ja dan is het niet moeilijk.
Ik ben niet trots op me suicide maar nogmaals, het was de frustratie
Amumu, Garen, Veigar en Corki kunnen allemaal redelijk goed tegen Akali vechten omdat ze damage kunnen blijven doen terwijl ze invisible in die shroud zit. Met een beetje teamplay hadden ze je dus moeten ownen.
[ Voor 15% gewijzigd door Vicarious op 19-10-2011 16:04 ]
Verwijderd
Ja inderdaad, maar ze hadden echt 0 team coordinatie.Vicarious schreef op woensdag 19 oktober 2011 @ 16:04:
Amumu, Garen, Veigar en Corki kunnen allemaal redelijk goed tegen Akali vechten omdat ze damage kunnen blijven doen terwijl ze invisible in die shroud zit. Met een beetje teamplay hadden ze je dus moeten ownen.
Ze renden gewoon allemaal beetje solo rond, achter onze "easy kills" aan te rennen.
hehe gister een aantal potjes met een maat van me gedaan. Hij speelde met Oriana, en stond tegenover een akali. Elke keer als zij haar Shroud deed, deed mn maat met Oriana zijn aoe attack in de shroud. Ze rende er telkens weer uit (en ze kreeg er dmg door + slow). Werkte perfect!OxTox schreef op woensdag 19 oktober 2011 @ 15:47:
Akali is gewoon heel makkelijk te harassen met AOE in haar Twilight Shroud
13:37
Wat dacht je van drain van fiddle (wel voordat ze in de shroud zit). Akali kan ik best hebben met fiddle, indien akali niet fedded is.Vicarious schreef op woensdag 19 oktober 2011 @ 16:04:
[ Voor 3% gewijzigd door Meneer iCy op 19-10-2011 16:11 ]
Steam id is ijsie \\ Xbox Live GT: Meneer iCy
Verwijderd
En daarvoor heb je dus een ignite als AkaliiCy schreef op woensdag 19 oktober 2011 @ 16:11:
[...]
Wat dacht je van drain van fiddle. Akali kan ik best hebben met fiddle, indien akali niet fedded is.
Zelfde als je bv een Soraka ofzo wil dood maken, ignite zorgt er wel voor dat dat snel gaat.
Ook niet voor elke simpele kill je ignite gebruiken, maar weten wanneer, en tegen wie je het wel nodig hebt.
Om je enige korte dash escape te gebruiken om door het enemy team heen naar hun ranged AD te komen lijkt mij niet een bijzonder elegante oplossing voor dit probleem.RaseriaN schreef op woensdag 19 oktober 2011 @ 13:47:
[...]
Voor de kleine range heeft hij toch die skill voor een boost/dash? Op die manier sta je ongeveer direct in de schoenen van die Ranged AD
Yay zonet level 20 geworden
Feestje
en nu IP uitgeven aan runes

ja leuk, maar die zat niet in hun teamiCy schreef op woensdag 19 oktober 2011 @ 16:11:
[...]
Wat dacht je van drain van fiddle (wel voordat ze in de shroud zit). Akali kan ik best hebben met fiddle, indien akali niet fedded is.
Verwijderd schreef op woensdag 19 oktober 2011 @ 17:39:
(..) ze gaat gillen en schieten tegelijk.
Miss fortune
Denk dat je Miss Fortune bedoelt? 
Edit: Bah spuit 11!
Edit: Bah spuit 11!

[ Voor 27% gewijzigd door Blaat op 19-10-2011 17:46 ]
Mijn naam is rood, mijn text is blauw. Jouw post wordt ge-edit, als je niet stopt met dat gemauw.
Verwijderd
Welke idioot stackte sowieso Gunblades op Akali. Behalve dat je er meestal maar 2 zou kunnen kopen ben je ook vies hard glass cannon met lage AP. Dat is vrij slecht.Verwijderd schreef op woensdag 19 oktober 2011 @ 14:17:
High risk - High reward noemt dat dan.
Wat is minder killsteal? En hoe nerf je dat zonder dat je haar skills aanraakt? lol
Grats en wees voorbereid om te gaan huilen en RSI te krijgen in de rune shop. Heb op lv30 25k IP er doorheen getrapt Q_QDrunk3nD3m0n schreef op woensdag 19 oktober 2011 @ 16:25:
Yay zonet level 20 geworden
Feestje
![]()
Veigar? Veigar is zo zwak tegen Akali bullying met Q+proc. Vooral early game wanneer jij boots hebt en hij niet (kan een Veigar niet hebben qua manaregen tenzij je flat mregen glyphs+seals hebt). Als hij iets terugdoet met Q of E dan is zijn mana bar snel leeg en doe je hem alsnog veel schade via farming toe zonder hem dood te maken.Vicarious schreef op woensdag 19 oktober 2011 @ 16:04:
Veigar is een van de slechtste mage solo laners en een nog slechtere Akali counter.
Akali is al godse lang hetzelfde en mensen huilen pas onlangs. Gunblade heeft daar een hand in gehad. Als ze haar nerfen wordt ze waardeloos.sjaggy schreef op woensdag 19 oktober 2011 @ 14:14:
ben benieuwd, ben eigenlijk echt aan het wachten tot akali beetje generfed word... weet alleen zeker dat de nerf van HGB niet genoeg zal zijn.
[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 19-10-2011 18:58 ]
Je weet dat je tegenwoordig runes per meervoud kan kopen? Erg heerlijk. Heb laatst ook 9 AP runes in 1x gekocht. nomnomnomVerwijderd schreef op woensdag 19 oktober 2011 @ 18:56:
[...]
Grats en wees voorbereid om te gaan huilen en RSI te krijgen in de rune shop. Heb op lv30 25k IP er doorheen getrapt Q_Q
Verwijderd
Sterke heroes genoeg, maar wat is de top 5 meest waardeloze heroes.
1. Twisted fate, Als je de skills hebt om met hem goed te zijn, dan ben je baas met een ander poppetje lijkt me. Plus die passive het duurt wel een tijd voordat iedereen gem 50 cs heeft. dan heb je 250*2 =500 heb je met het team 1 bonus life crystal. Yay
2. Evelyn. Cloacked bitch. Rennen een beetje under lvl'd rond en als er een team fight is een bijdrage van 0.0
3. Twitch. Cloacked bastard.
4. Tristana heb ik nooit echt nuttig gezien / feeder
5. Xerath. Alleen nuttig in het midden en redelijk immobile / makkelijk gefocussed met wat ap.
1. Twisted fate, Als je de skills hebt om met hem goed te zijn, dan ben je baas met een ander poppetje lijkt me. Plus die passive het duurt wel een tijd voordat iedereen gem 50 cs heeft. dan heb je 250*2 =500 heb je met het team 1 bonus life crystal. Yay
2. Evelyn. Cloacked bitch. Rennen een beetje under lvl'd rond en als er een team fight is een bijdrage van 0.0
3. Twitch. Cloacked bastard.
4. Tristana heb ik nooit echt nuttig gezien / feeder
5. Xerath. Alleen nuttig in het midden en redelijk immobile / makkelijk gefocussed met wat ap.
Ben het eigenlijk alleen eens met eve en twitch ^^
Tristana ben ik het niet helemaal mee eens. Ik heb vaak goede scores met haar.
vb. http://imgur.com/u7YgH
BTW zit er bij jullie ook niemand in de GOT channel?
[ Voor 20% gewijzigd door Rost op 19-10-2011 19:30 ]
Verwijderd
Die is wel erg goedRost schreef op woensdag 19 oktober 2011 @ 19:28:
channel is volRost schreef op woensdag 19 oktober 2011 @ 19:28:
>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>Vertel Microsoft over dit probleem <<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<
Grrr! Frusterend! Ik zou heel graag met een team willen spelen, maar ik ben vrij nieuw. Om als solo-er verder te spelen heeft gewoon geen zin, omdat ik er steeds gefrustreerder door raak: Geen communicatie, geen timing gevoel, support champions die full health carries te lijf gaan, leavers, whiners en smurfers....
Helaas zijn er weinig mensen in het GoT channel die tijd/zin hebben om met een Lvl 12 (first account) te gaan spelen.
Helaas zijn er weinig mensen in het GoT channel die tijd/zin hebben om met een Lvl 12 (first account) te gaan spelen.
Xerath en tristana zijn beide goede champs.
Xerath heeft een goede poke en kan super hard pushen. Zijn dmg komt voornamelijk uit zijn ult. (makelijk 1800 dmg @lvl 16) hij is geen AP carry, meer een solotop champ.
Tristana is #1 AD carry voor soloQ, jump, knockback, range en een 90% as steriod maken haar super imba.
useless champs zijn
#1 kayle
#2 katarina
#3 leblanc
#4 nidalee
#5 mundo
Met mundo troll ik wat rond (1300 ranked), maar hij is UP, heeft alleen een slow, en biedt niks voor een team. Riot gaat hem ook remaken/buffen.
Xerath heeft een goede poke en kan super hard pushen. Zijn dmg komt voornamelijk uit zijn ult. (makelijk 1800 dmg @lvl 16) hij is geen AP carry, meer een solotop champ.
Tristana is #1 AD carry voor soloQ, jump, knockback, range en een 90% as steriod maken haar super imba.
useless champs zijn
#1 kayle
#2 katarina
#3 leblanc
#4 nidalee
#5 mundo
Met mundo troll ik wat rond (1300 ranked), maar hij is UP, heeft alleen een slow, en biedt niks voor een team. Riot gaat hem ook remaken/buffen.
Ik vind Twisted juist een hele veelzijdige champ. Zowel als AP mid (Q maxen) en als AS carry (E maxen) te spelen en levert ook nog eens support aan zijn team door zijn ulti (teleport en een soort super clearvoyance).Verwijderd schreef op woensdag 19 oktober 2011 @ 19:23:
Sterke heroes genoeg, maar wat is de top 5 meest waardeloze heroes.
Als AP mid kan hij veel van de huidige populaire AP keuzes aan en als AS carry wordt het een endgame beest. Een W met zowel stun, AOE damage als mana regen is ook niet verkeerd.
Squishy as hell en een redelijke leercurve vergeleken met sommige champs maar dat moet denk ik ook om zijn veelzijdigheid een beetje te compenseren.
eensch2. Evelyn. Cloacked bitch. Rennen een beetje under lvl'd rond en als er een team fight is een bijdrage van 0.0
Hmm, ik weet niet en heb een beetje hetzelfde gevoel.3. Twitch. Cloacked bastard.
Wel is hij zeker viable op low ELO als pubstomper en heb ik ook op de top level streams Twitch als roaming carry gezien.
Een van de betere AD carries. Crazy farming door explosive shot passive en langste range endgame door passive. Wordt late game een aardige counter voor cait ook door haar jump. Zeer viable in mijn ogen.4. Tristana heb ik nooit echt nuttig gezien / feeder
SK Ocelote (één van de betere AP carries van europa) is het niet met je eens. Ik heb hem zelf te weinig gespeelt om er iets van te kunnen zeggen maar hij heeft wel een insane burst en kan mid houden vs de meeste andere AP mids. Super poke en van grote waarde in teamfights vanwege de AOE bursts.5. Xerath. Alleen nuttig in het midden en redelijk immobile / makkelijk gefocussed met wat ap.
Ik vind dit nogal slechte lijstjes om eerlijk te zijn.
Ten eerste wordt er niet gespecifieerd in de elo range. Eve gaat sterk zijn in -1000, maar relatief waardeloos op 2000+. Zelfde geldt voor katarina.
Verder zijn Twitch, Tristana, Xerath, Nidalee en Leblanc geen slechte champions, allesbehalve.
Zeker tristana en nidalee mag er geen twijfel over bestaan dat ze daar niet tussen horen.
Zoals gezegd: slechte lijstjes zonder motivatie, er zit geen onderbouwing bij.
Edit: buiten het channel om mag je me altijd toevoegen, ik heb altijd wel een champion die ik wat extra wil oefenen, dus normals wil ik vaak wel spelen.
Ten eerste wordt er niet gespecifieerd in de elo range. Eve gaat sterk zijn in -1000, maar relatief waardeloos op 2000+. Zelfde geldt voor katarina.
Verder zijn Twitch, Tristana, Xerath, Nidalee en Leblanc geen slechte champions, allesbehalve.
Zeker tristana en nidalee mag er geen twijfel over bestaan dat ze daar niet tussen horen.
Zoals gezegd: slechte lijstjes zonder motivatie, er zit geen onderbouwing bij.
Edit: buiten het channel om mag je me altijd toevoegen, ik heb altijd wel een champion die ik wat extra wil oefenen, dus normals wil ik vaak wel spelen.
[ Voor 14% gewijzigd door speedzor op 19-10-2011 21:12 ]
Goedenavond allemaal !!
Ik speel nu ongeveer een goede 5 dagen lol (niet al te veel, puur voor fun), en snap de basics van het spel. (Wie niet als je de test games speelt). Er zijn echter zoveel champions (support/melee/tank/mage) dan heb je nog runes, en dan nog mastery en nog maar niet te beginnen over de champion spells..
Waar moet je als beginneling beginnen met spelen? Welke class etc etc etc
Normaliter ben ik per launch bij een game betrokken en leer je het allemaal aardig snel, alleen nu lig je zover achter dat ik er de ballen verstand van heb maar het graag wil leren!
Wie o wie heeft wat beginner tips etc?
Bedankt alvast!
Ik speel nu ongeveer een goede 5 dagen lol (niet al te veel, puur voor fun), en snap de basics van het spel. (Wie niet als je de test games speelt). Er zijn echter zoveel champions (support/melee/tank/mage) dan heb je nog runes, en dan nog mastery en nog maar niet te beginnen over de champion spells..
Normaliter ben ik per launch bij een game betrokken en leer je het allemaal aardig snel, alleen nu lig je zover achter dat ik er de ballen verstand van heb maar het graag wil leren!
Bedankt alvast!
Hoho wacht even, ik zei nergens dat Veigar Akali countert. Ik zeg alleen dat zodra het op teamfights aankomt, veigar nog steeds damage op haar kan doen. Als ik bijvoorbeeld Udyr ben dan gaat ze in die invisible shroud en kan ik niks. Veigar kan er gewoon at random stuns en W-skill in droppen om haar alsnog te killen. In lane wil je met Veigar zeker niet tegen een Akali spelen, dan word je geheid gesloopt.Verwijderd schreef op woensdag 19 oktober 2011 @ 18:56:
[...]
Veigar? Veigar is zo zwak tegen Akali bullying met Q+proc. Vooral early game wanneer jij boots hebt en hij niet (kan een Veigar niet hebben qua manaregen tenzij je flat mregen glyphs+seals hebt). Als hij iets terugdoet met Q of E dan is zijn mana bar snel leeg en doe je hem alsnog veel schade via farming toe zonder hem dood te maken.
Veigar is een van de slechtste mage solo laners en een nog slechtere Akali counter.
Hoe is Nidalee useless? Snap daar echt helemaal niks van. Een van de beste solo tops ingame. Een geweldige early/mid game.Baristo schreef op woensdag 19 oktober 2011 @ 20:19:
Xerath en tristana zijn beide goede champs.
useless champs zijn
#1 kayle
#2 katarina
#3 leblanc
#4 nidalee
#5 mundo
Brokh - Dota 2 - https://dotabuff.com/players/25884604
Mee eens. Ook nog een hele goede poke en sterke heal en sterke splitpusher, ik vind haar zeker niet useless.Forn schreef op woensdag 19 oktober 2011 @ 21:59:
[...]
Hoe is Nidalee useless? Snap daar echt helemaal niks van. Een van de beste solo tops ingame. Een geweldige early/mid game.
Hoezo zijn die champs useless?
Kayle doet goede damage en heeft een goede ultimate.
Katarina is op hoge elo niet optimaal omdat mensen weten hoe haar te counteren, maar Kat snowballed superhard.
Leblanc, supersterke earlygame maar zwakt af naarmate de game lang duurt, maar instagibt nog steeds squishy carries met gemak.
Nidalee: Zie hotshotnidaleeGG, he kicka mah bruttah in da ass.
Mundo: Ignite countered zijn ultimate, maar Mundo is heel lastig kapot te krijgen en zijn damage is zeker niet slecht.
Katarina is op hoge elo niet optimaal omdat mensen weten hoe haar te counteren, maar Kat snowballed superhard.
Leblanc, supersterke earlygame maar zwakt af naarmate de game lang duurt, maar instagibt nog steeds squishy carries met gemak.
Mundo: Ignite countered zijn ultimate, maar Mundo is heel lastig kapot te krijgen en zijn damage is zeker niet slecht.
Er zijn zoo veel goede tips en zo veel dingen te leren in lol ^^ daar ben je nog wel even mee bezig qua schrijven. Maar gelukkig heeft deze gast het al voor me gedaan ^^. Dit is een erg uitgebreide guide met vragen en tips die je als nieuwe spelers kunt hebben.Spuitelf schreef op woensdag 19 oktober 2011 @ 21:27:
Goedenavond allemaal !!
Bedankt alvast!
Sterker nog, early/mid game is Mundo enorm sterk door zijn E skill (40/55/70/85/100) AD extra voor 5 seconden, 7 seconden CD (spammable met juiste runes en/of gear), extra CC reduction toggle die damage doet, sterke Q (%hp dmg in magic) die ook nog slowed, een ULT met een relatief lage CD die ervoor zorgt dat je lang in je lane kan blijven en je bouwt meestal HP item + AD op hem. OK hij is niet de beste solotop, maar kan zeerzeker zijn mannetje staan. Ik heb wel solotop GP/Akali's ermee gesloopt (akali was niet zo goed).Fanatic_FS schreef op woensdag 19 oktober 2011 @ 23:05:
Hoezo zijn die champs useless?
LB is supersterk earlygame, als je daar je slag uit haalt, ben je eerder lategame dan andere champs en win je nogsteeds.
En idd Kayle. grrrrr @ult + fiddle ult, zo fcking irritant.
Kayle + twitch ult is in een teamfight echt geniaal. Heb saintvicious laatst een pentakill met twitch zien maken op die manier.
Ligt er aan wat je wil doen, wil je je team ondersteunen, de klappen vangen, snel enemies uitschakelen, minions killen in de jungle en af en toe ganken, carry killer of combinatie van! Er is zo veel te spelen, communicatie is key. Begin champions die wel veilig en makkelijk zijn, zijn: Annie, Singed, Ashe, Tryndamerde, Master Yi, Warwick, Nunu, Cho'gath, Soraka en Veigar + nog een heleboel.Spuitelf schreef op woensdag 19 oktober 2011 @ 21:27:
Goedenavond allemaal !!
Bedankt alvast!
De lijst hierboven staan champions tussen met elke role die je maar kan bedenken, champions die snel dood zijn en champions die veel klappen kunnen nemen.
Neem niet te veel risico's, gebruik Clairvoyance (Summoner spell waarmee je een gebied kan zien, zelfs in bosjes/brush!).
Toen ik in de Béta begon met een klasgenoot speelde we via Skype en zorgden we er voor dat we veel CC(Crowd control) en damage hadden, ik was meestal singed en hij iets van AP of Ranged AD en dat werkte perfect. We gingen altijd botlane, waarom weet ik niet meer.
Die moet ik ook nog een keer proberen! Als je beetje veel damage/glass cannon bouwt en je kan achter het teamfight komen met stealth sloop je sowieso AP en AD carry!!Kayle + twitch ult is in een teamfight echt geniaal. Heb saintvicious laatst een pentakill met twitch zien maken op die manier.
[ Voor 8% gewijzigd door OxTox op 20-10-2011 09:31 ]
Verwijderd
Hij lijkt helemaal niet op Miss Fortune. Graves is effectief op een kortere afstand waar MF altijd afstand moet houden.Verwijderd schreef op woensdag 19 oktober 2011 @ 17:39:
Chaox heeft het potje al verloren met Graves. Graves is gewoon een normale champ en zijn vechtstijl lijkt op die van dat andere poppetje met een pistool. Ik weet niet hoe ze heet maar ze heeft volgens mij als aanval dat ze gaat gillen en schieten tegelijk.
Ook zijn de skills compleet anders.
Voor nieuwe spelers zou ik de volgende champs aanraden, voor elke rol 1:
- Ranged DPS: Ashe
- Mage: Annie
- Support: Soraka
- Jungler: Warwick (kan al zonder runes en met weinig masteries vrij effectief junglen)
- Full tank: Rammus. In low level games zul je namelijk meestal zonder jungler spelen
- Bruiser: Irelia
-
- Support: Soraka
- Jungler: Warwick (kan al zonder runes en met weinig masteries vrij effectief junglen)
- Full tank: Rammus. In low level games zul je namelijk meestal zonder jungler spelen
-
Ik zou voor Support Soraka neerzetten, is veel makkelijker dan Alistair. Bruiser zijn best veel opties, ik zou eigenlijk voor Nasus gaan (leert je ook lasthitten).
Edit @ hieronder, Assassin ook veel opties, maar Katerina is een heerlijke pubstomper op lagere levels. Sterker nog, Katarina was mijn aller- aller- eerste champion
Edit @ hieronder, Assassin ook veel opties, maar Katerina is een heerlijke pubstomper op lagere levels. Sterker nog, Katarina was mijn aller- aller- eerste champion
[ Voor 34% gewijzigd door Snappie88 op 20-10-2011 12:53 ]
Surfin' paradise!
en nog 1 tje als assasin zou ik zeggen akali of shaco naar mij mening tochVicarious schreef op donderdag 20 oktober 2011 @ 12:50:
- Support: Alistar
-
Verwijderd
Ryze is ook een leuke goedkope beginners mage en niet alleen beginners.Vicarious schreef op donderdag 20 oktober 2011 @ 12:50:
- Support: Alistar
-
Net een potje gespeeld met Nasus keihard gefeed en daarna met Ryze keihard gepwnt
Verwijderd
Hij krijgt wat AD erbij wat hem health kost, lijkt me niet echt sterk. Als je dit vergelijkt met bijvoorbeeld irelia die op level 5 w per hit 22 health erbij krijgt en 75 true damage. Die ook een e heeft die slowed ook cc reducion en een goede dash. Haar ult healt wat minder maar heeft ook niet zon hoge CDKainda schreef op donderdag 20 oktober 2011 @ 08:22:
[...]
Sterker nog, early/mid game is Mundo enorm sterk door zijn E skill (40/55/70/85/100) AD extra voor 5 seconden, 7 seconden CD (spammable met juiste runes en/of gear), extra CC reduction toggle die damage doet, sterke Q (%hp dmg in magic) die ook nog slowed, een ULT met een relatief lage CD die ervoor zorgt dat je lang in je lane kan blijven en je bouwt meestal HP item + AD op hem. OK hij is niet de beste solotop, maar kan zeerzeker zijn mannetje staan. Ik heb wel solotop GP/Akali's ermee gesloopt (akali was niet zo goed).
Als bruiser zou ik Garen pakken, cheap en gemakkelijker omdat hij geen mana costs heeft en bijna geen voordeel uit smartcasten haalt.
Klopt. Maar Annie is vaak een betere pick omdat ze betere burst heeft en ook kan stunnen (ipv alleen snare). Ryze is een vreemde eend in de bijt, want dat is eigenlijk een DPS caster in de zin dat hij continue spells aan het spammen is en niet zozeer aan burst doet. En dat terwijl burst nou juist karakteristiek is voor een mage. Annie leren lijkt me daarom voor beginners voordeliger dan Ryze.Verwijderd schreef op donderdag 20 oktober 2011 @ 12:57:
[...]
Ryze is ook een leuke goedkope beginners mage en niet alleen beginners.
Voor de bruisers heb je inderdaad veel opties. Ik heb Irelia gedaan omdat dit gewoon in vrijwel elk team een goede pick is. Bovendien wordt lasthitten je wat makkelijker gemaakt met die Q-ability en kun je het qua build eigenlijk niet verneuken op Irelia.
edit: support heb ik inderdaad op Soraka gezet. Goed punt.
[ Voor 11% gewijzigd door Vicarious op 20-10-2011 13:31 ]
Zo eindelijk een lekker potje gespeeld. Bottom lanen met Tristana samen met een Soraka. Farmen richting Beserker greaves, Phantom Dancer en Bloodthirster. 3 Enemy in lane, ik pop rapidfire en rocketjump op ze allerdrie. Buster shot de main damage dealer aan de kant en focus op de mage. Soraka healt me. Mage neer en nu nog de andere twee. Flash eerst richting degene die ik wegge-bustershot had, 4 a 5 schoten dood, en dan terug jumpen naar de laatste. Triple kill!
Feels good man!
/lvl 12
Feels good man!
/lvl 12
Verwijderd
Een 6300IP Champ voor beginners? Lijkt me Garen wel een beter optie.Vicarious schreef op donderdag 20 oktober 2011 @ 13:24:
Voor de bruisers heb je inderdaad veel opties. Ik heb Irelia gedaan omdat dit gewoon in vrijwel elk team een goede pick is. Bovendien wordt lasthitten je wat makkelijker gemaakt met die Q-ability en kun je het qua build eigenlijk niet verneuken op Irelia.
Verwijderd
Ik denk dat cho beter is voor beginners, ja zijn rupture zal misschien moeilijk te landen zijn maar hij heeft hele goede sustain. Ik kon zelf in ieder geval slecht met Garen omgaan toen ik net begon en dat was toen je gewoon 5 sunfires op hem stackte en spin to win deed.Verwijderd schreef op donderdag 20 oktober 2011 @ 14:01:
[...]
Een 6100IP Champ voor beginners? Lijkt me Garen wel een beter optie.
Garen's IP is toch generfd?Verwijderd schreef op donderdag 20 oktober 2011 @ 14:01:
[...]
Een 6300IP Champ voor beginners? Lijkt me Garen wel een beter optie.
heeel mooi gedaanDeX schreef op donderdag 20 oktober 2011 @ 14:00:
Zo eindelijk een lekker potje gespeeld. Bottom lanen met Tristana samen met een Soraka. Farmen richting Beserker greaves, Phantom Dancer en Bloodthirster. 3 Enemy in lane, ik pop rapidfire en rocketjump op ze allerdrie. Buster shot de main damage dealer aan de kant en focus op de mage. Soraka healt me. Mage neer en nu nog de andere twee. Flash eerst richting degene die ik wegge-bustershot had, 4 a 5 schoten dood, en dan terug jumpen naar de laatste. Triple kill!
Feels good man!
/lvl 12
heb gisteren ook zo een lekkere trippel gehad met kennen
het was 1 v 3 tegen een talon , ashe en soraka talon was zeer low life en soraka had bijna geen mana meer dus ik dacht ik grijp mijn kans ik doe thundering shuriken over de bosjes dan flash ik erin met mijn thunder dash(of zo iets) dan cast ik mijn ulti dat waren al 2 neer namelij talon en soraka
ashe deed een frost arrow op mij
dus spijtig genoeg een stun en dan ging ze achter de turret staan en wou ze return to base doen
en ik gewoon low life voorbij de turret ge dasht thundering shuriken en ignite did the job en dan heel close ontsnapt aan de turret

Hmmm. Mijn eerste was annie maar daarna ging ik snel over op amumu zo no skill is die met zijn ulti. Als ik soms gewoon echt een potje wil winnen kies ik amumu met een combinatie met een goede support gaat het vaak erg goed.
Vanochtend heb ik jarvan uitgetest maar wat een vette champ is die. Ging iets van 12-2 op twistedtreeline wanneer ik lvl 10 was. Snel de ip daar voor farmen en hem maar kopen. Nog iemand tips voor jarvan?
Vanochtend heb ik jarvan uitgetest maar wat een vette champ is die. Ging iets van 12-2 op twistedtreeline wanneer ik lvl 10 was. Snel de ip daar voor farmen en hem maar kopen. Nog iemand tips voor jarvan?
yup inderdaad ook een maat van mij heeft master yi gebruikt in den beginne en vindt het leuk om allemaal shadow dancers te stacken die kerel is ziek die slaat elke keer crits maar is wel heel snel dood dat is een nadeel en hij ontsnapt ook veel hij loopt als een luipaard op stereoïdenspeedzor schreef op donderdag 20 oktober 2011 @ 14:06:
M'n 2 maten die na mij LoL zijn beginnen spelen zijn beiden, onafhankelijk van elkaar, begonnen met master Yi en die is nu nog steeds (level 16 en 23) hun favoriet. Dus dia zal ook wel leuk zijn in low levels vermoed ik
Verwijderd
Klopt, kunt hem nu halen voor 1350.
Cho was ook mijn eerste aanschaf, erg fijne champ om mee te spelen. Het landen van zijn Q is even een kwestie van wennen maar zeker goed te doen voor een nieuwe speler.Verwijderd schreef op donderdag 20 oktober 2011 @ 14:03:
[...]
Ik denk dat cho beter is voor beginners, ja zijn rupture zal misschien moeilijk te landen zijn maar hij heeft hele goede sustain. Ik kon zelf in ieder geval slecht met Garen omgaan toen ik net begon en dat was toen je gewoon 5 sunfires op hem stackte en spin to win deed.
Dit topic is gesloten.
Let op:
In de topicstart is heel veel informatie te vinden. Dus voor zaken als de patchnotes, champion rotation en bijvoorbeeld hoe je in contact kunt komen met andere LoL Tweakers, kun je daar terecht! :)
Voor de slowchatters onder ons is er natuurlijk het chatkanaal in-game (dat veel te rustig is), maar tegenwoordig ook een IRC kanaal!
In de topicstart is heel veel informatie te vinden. Dus voor zaken als de patchnotes, champion rotation en bijvoorbeeld hoe je in contact kunt komen met andere LoL Tweakers, kun je daar terecht! :)
Voor de slowchatters onder ons is er natuurlijk het chatkanaal in-game (dat veel te rustig is), maar tegenwoordig ook een IRC kanaal!