[PC] League of Legends - Deel 5 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 4 ... 79 Laatste
Acties:
  • 150.368 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• flessuh
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 20:46

flessuh

Set sail for fail!

Anoniem: 384763 schreef op zaterdag 15 oktober 2011 @ 16:57:
Mocht je ook problemen hebben om de stream te bekijken via de normale weg, er is iemand die de stream aan het streamen is :]

http://www.own3d.tv/live/130989/Tweaty14
livesteam block, violation of terms of use...jammer dan..want de ESL stream doet ook niks meer net nu de match begint nevermind, hij doet het weer

[ Voor 4% gewijzigd door flessuh op 16-10-2011 17:44 ]

https://www.dutchsolarboat.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ydegart
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 07-04 11:41
ESL stream werkt hier wel, zij het haperig

Modern technology has its origins in an altogether non-practical search for useless knowledge.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Dat hele twitch.tv gezeik gaat ze echt viewers kosten. Met IEM china keken er zo 100k mensen naar de US stream op own3d.tv, dat aantal tikken ze nu bij lange na niet aan. De helft haakt af omdat de stream hapert als er actie on screen is of omdat de stream niet eens wil starten.

edit: wow, chauster gaat AP carry spelen (Kennen) en BigfatJiji AD carry (Ashe). Denk dat dat is omdat BFJJ hopeloos uit vorm is de laatste tijd.

[ Voor 21% gewijzigd door Vicarious op 16-10-2011 18:05 ]

Vicariously I live while the whole world dies

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• speedzor
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 01-02-2014
http://iemnewyork.leagueoflegends.com/

Ik heb m'n torrents en de downloader van LOTRO aanstaan en er hapert niets, ik ben tevreden :)

Streaming History

Acties:
  • 0 Henk 'm!
speedzor schreef op zondag 16 oktober 2011 @ 18:06:
http://iemnewyork.leagueoflegends.com/

Ik heb m'n torrents en de downloader van LOTRO aanstaan en er hapert niets, ik ben tevreden :)
Bij mij net eventjes, maar over het algemeen gaat het nu wel goed ja. Gister was dat wel anders...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 420148

Fanatic_FS schreef op zondag 16 oktober 2011 @ 17:22:
Gunblade op Kog wordt niet vaak gespeeld
Toch blijft het een fijn item op Dominion aangezien de standaard %HP/AD build daar niet helemaal goed uitpakt (geen MBR)
Poppy kan ook zonder gunblade wel overleven.
Jax, Kat, Morde, Akali hebben Gunblade toch wel als core item.
Die champs deden het allemaal prima voordat Gunblade uitkwam (nouja, Kat nog steeds niet omdat ze vrij waardeloos is vanwege... haar hele kit). En hij wordt niet verwijderd, alleen wat generfed (we weten niet eens hoeveel). Dus ik zie het hele probleem niet. Akali heeft niet eens een Gunblade nodig om mensen te slopen. Juist op Poppy is Gunblade gigantsich goed, haar Q scaled met beide stats en de active scaled met haar ult en zorgt ervoor dat ze haar niet juken tijdens ult.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Anoniem: 420148 schreef op zondag 16 oktober 2011 @ 19:23:
[...]
Akali heeft niet eens een Gunblade nodig om mensen te slopen. J
Maar het helpt wel heel veel! Denk dat veel Akali's als de nerf behoorlijk is zullen gaan starten met Rylai's Scepter. Minder sustain (want minder lifesteal en spellvamp) en burst, maar wel tankier en iets meer utility (want 500 health en slow)

edit: Zit er nog iemand IEM te kijken? Ik zal niets over de uitslagen vertellen (de huidige game is nog bezig), maar wat wordt die SK Nyph (hun support) vaak uit positie gepakt zeg. Dat zei ik de vorige toernooitjes ook al, maar het blijft opvallen.

[ Voor 22% gewijzigd door Vicarious op 16-10-2011 21:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nukidin247
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 03-04 16:40
spoiler:
Wooohooo FNATIC Heeft gewonnen!! <3 :D

[ Voor 20% gewijzigd door nukidin247 op 16-10-2011 22:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WouterKvG
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 20:55
Net echt een überlange game gehad.. bijna anderhalf uur! :o Wel gewonnen gelukkig. :D
Afbeeldingslocatie: http://farm7.static.flickr.com/6033/6251660370_da612a7307_z_d.jpg

- Somnox, 's werelds eerste slaaprobot

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 384763

Vicarious schreef op zondag 16 oktober 2011 @ 21:15:
[...]
edit: Zit er nog iemand IEM te kijken? Ik zal niets over de uitslagen vertellen (de huidige game is nog bezig), maar wat wordt die SK Nyph (hun support) vaak uit positie gepakt zeg. Dat zei ik de vorige toernooitjes ook al, maar het blijft opvallen.
Exact. Ik zie vaak dat mensen Nyph als de beste support in eu beschouwen, maar wat is die Melisan toch een absolute dikke heerser. Denk niet dat ik hem foutjes heb zien maken gedurende het tornooi.

spoiler:
Echt knap hoe fnatic iedereen met droge cijfers naar huis speelde. Elke single game hebben ze hard gedominate. xPeke verdient de MVP award imo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Anoniem: 384763 schreef op maandag 17 oktober 2011 @ 09:19:
[...]

Exact. Ik zie vaak dat mensen Nyph als de beste support in eu beschouwen, maar wat is die Melisan toch een absolute dikke heerser. Denk niet dat ik hem foutjes heb zien maken gedurende het tornooi.

spoiler:
Echt knap hoe fnatic iedereen met droge cijfers naar huis speelde. Elke single game hebben ze hard gedominate. xPeke verdient de MVP award imo.
spoiler:
Wat mij betreft verdient Cyanide hem. Hij heeft veel games echt gedomineerd vanuit de jungle met scores als 6/0/7 ofzo. Door zijn ganks werden de lanes bijna altijd gewonnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lapeno
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 22:06
Vicarious schreef op maandag 17 oktober 2011 @ 09:27:
[...]

spoiler:
Wat mij betreft verdient Cyanide hem. Hij heeft veel games echt gedomineerd vanuit de jungle met scores als 6/0/7 ofzo. Door zijn ganks werden de lanes bijna altijd gewonnen.
spoiler:
ik vond shushei wel tegenvallen in de finale de rest van het toernoei was hij wel goed, maar ik vind dat xPeke mvp is

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 399205

wat gaan ze nerfen aan gunblade?
pfffft ocharme my poor jax, i probably won't play you anymore
beetje shaco oefenen in de plaats denkk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gonzo_D
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 19-03-2024
Hopelijk word gunblade lekker gebalanced want eerlijk is eerlijk hij is best wel op voor de hoeveelheid gold wat hij kost.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

akkoord maar alle champs die er voordeel bij hadden zijn generfd en als ze nu deze item killen dan zijn al die champs competitief niet veel meer waard

dit zal ook een grote impact hebben op dominion
waar een akali en jax bij de OP champs behoren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Volgens de patch preview op youtube worden alle stats aangepast op gunblade.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gonzo_D
Ja de nerf komt voor de champs niet lekker nee maar dat ziet riot ook wel ik denk dat ze deze patch de nerf op gunblade droppen en dan 2 a 3 weken kijken hoe de champs ermee om zullen gaan. Dan is er nog altijd plaats voor een extra item of een slight buff op de champs.
Een nieuw item zou juist een perfect idee zijn als deze generfed word of net zoals de Classic Zhonya's ring splitsen in 2 items?

Edit: kan iemand even de Gunblade stats hier droppen + de 2 pre item stats? ik zit op werk namelijk.

[ Voor 11% gewijzigd door Gonzo_D op 17-10-2011 10:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Naip
  • Laatst online: 21:35
Gonzo_D schreef op maandag 17 oktober 2011 @ 10:56:
Ja de nerf komt voor de champs niet lekker nee maar dat ziet riot ook wel ik denk dat ze deze patch de nerf op gunblade droppen en dan 2 a 3 weken kijken hoe de champs ermee om zullen gaan. Dan is er nog altijd plaats voor een extra item of een slight buff op de champs.
Een nieuw item zou juist een perfect idee zijn als deze generfed word of net zoals de Classic Zhonya's ring splitsen in 2 items?

Edit: kan iemand even de Gunblade stats hier droppen + de 2 pre item stats? ik zit op werk namelijk.
Hextech Revolver
+40 Ability Power UNIQUE Passive: +15% Spell Vamp

Bilgewater Cutlass
+35 Attack Damage +15% Life Steal UNIQUE Active: Deals 150 magic damage and slows the target champion by 50% for 3 seconds (400 range). 60 second cooldown.

Hextech Gunblade
+60 Attack Damage +75 Ability Power +20% Life Steal +25% Spell Vamp UNIQUE Active: Deals 300 magic damage and slows the target champion by 50% for 3 seconds (700 range). 60 second cooldown.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Awaken1
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 28-04 11:18

Awaken1

All hail the mighty hypnotoad!

Vicarious schreef op zondag 16 oktober 2011 @ 17:51:
Dat hele twitch.tv gezeik gaat ze echt viewers kosten. Met IEM china keken er zo 100k mensen naar de US stream op own3d.tv, dat aantal tikken ze nu bij lange na niet aan. De helft haakt af omdat de stream hapert als er actie on screen is of omdat de stream niet eens wil starten.

edit: wow, chauster gaat AP carry spelen (Kennen) en BigfatJiji AD carry (Ashe). Denk dat dat is omdat BFJJ hopeloos uit vorm is de laatste tijd.
Twitch.tv werkt bij mij op 3 verschillende pc's met verschillende besturingssystemen (MacOS, Windows XP en Windows 7), dus ik denk dat de stream gewoon erg flashupdate gevoelig is.
Overigens keken er zondag 110k viewers via twitch.tv, waaronder ikzelf;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gropah
  • Registratie: December 2007
  • Niet online

Gropah

Admin Softe Goederen

Oompa-Loompa 💩

Zou mij niks verbazen als nieuwe stats het volgende worden:

50 AD, 60 AP, 15% lifesteal en 20% spellvamp,

maar nog 1 vraagje.... Waarom verhogen ze de prijs van dat ding niet gewoon? Als hij te costeffective is kun je toch 2 dingen doen. of de prijs ophogen of stats omlaag brengen. RIOT kiest dus voor de 2e, maar waarom?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gonzo_D
Naip schreef op maandag 17 oktober 2011 @ 11:02:
[...]

Hextech Revolver

Bilgewater Cutlass
+35 Attack Damage +15% Life Steal UNIQUE Active: Deals 150 magic damage and slows the target champion by 50% for 3 seconds (400 range). 60 second cooldown.

Hextech Gunblade
+60 Attack Damage +75 Ability Power +20% Life Steal +25% Spell Vamp UNIQUE Active: Deals 300 magic damage and slows the target champion by 50% for 3 seconds (700 range). 60 second cooldown.
Ten eeerste Bednkt! ;)

Eens kijken een idee zou zijn om het op te splitsen in de items
Een meer AD focused hybrid item
Bilgewater cutlass + AP item
50 AD - 20 % lifesteal
40 AP + 15% spell vamp

Een meer AP focused hybrid item
Hextech revolver + AD item
60 AP + 25% spell vamp
40/45 AD + 15% life steal

EDIT: De prijs zou dan ook rond de gunblade op dit moment moeten liggen zodat hybrids een keuze moeten maken tussen een meer Ad gerichte of AP gerichte build

[ Voor 8% gewijzigd door Gonzo_D op 17-10-2011 11:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Awaken1 schreef op maandag 17 oktober 2011 @ 11:05:
[...]

Twitch.tv werkt bij mij op 3 verschillende pc's met verschillende besturingssystemen (MacOS, Windows XP en Windows 7), dus ik denk dat de stream gewoon erg flashupdate gevoelig is.
Overigens keken er zondag 110k viewers via twitch.tv, waaronder ikzelf;)
Twitch.tv werkte tijdens de finaledag prima. De dag ervoor was het echter huilen met de pet op, terwijl ik op mijn systemen in die ene dag toch echt niets veranderd heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Awaken1

Awaken1

Gropah schreef op maandag 17 oktober 2011 @ 11:06:
Zou mij niks verbazen als nieuwe stats het volgende worden:

50 AD, 60 AP, 15% lifesteal en 20% spellvamp,

maar nog 1 vraagje.... Waarom verhogen ze de prijs van dat ding niet gewoon? Als hij te costeffective is kun je toch 2 dingen doen. of de prijs ophogen of stats omlaag brengen. RIOT kiest dus voor de 2e, maar waarom?
Hij is niet te costeffective, maar een te grote upgrade ten opzichte van de items die erin gaan.
Hextech Revolver

Bilgewater Cutlass

Hextech Gunblade
Increase van 25 AD, 35 AP, 5% lifesteal, 10% Spell vamp en 150 magic damage op active.

Dat lijkt mij te veel van het goede.
Ik denk dat ze de increase halveren op de base stats.
Dus 10 of 15 AD increase en 20 AP increase.

Totaal:
Hextech Gunblade
+45 Attack Damage +60 Ability Power +20% Life Steal +25% Spell Vamp UNIQUE Active: Deals 300 magic damage and slows the target champion by 50% for 3 seconds (700 range). 60 second cooldown.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Vicarious schreef op maandag 17 oktober 2011 @ 11:13:
[...]

Twitch.tv werkte tijdens de finaledag prima. De dag ervoor was het echter huilen met de pet op, terwijl ik op mijn systemen in die ene dag toch echt niets veranderd heb.
Het probleem bij mij, en volgens reddit voor heel velen, was dat op het moment dat je de streamresolutie trachtte te veranderen naar 720+ hij tilt begon te slaan. (niet voor iedereen wel!). Je zag enkel nog het esl logo en kon niet meer terug veranderen naar lagere resolutie.

Het frustrerende was dat ze de streams die de matchen alsnog trachten uit te zenden op own3d dan ook nog eens gingen bannen .. Maar gisteren, zoals gezegd waren deze problemen verholpen. Hopelijk een goede les geleerd. Blijkbaar waren er op een bepaald moment 125k viewers, hetgeen wel echt nice is.

[ Voor 5% gewijzigd door Anoniem: 384763 op 17-10-2011 11:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deTwisj
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 15-03 14:06
Gisteren maar weer eens een paar normals gespeeld. Nu merk ik dat ik de laatste tijd vaker Alistar kies vanwege een chronisch gebrek aan support en vaak ook aan tanks. Ik ben nog maar lv24 en zie dat de meeste mensen hier graag AP of AD carries spelen, heel af en toe zit er een jungler tussen maar dan hebben we geen (goede) solo top. Het probleem waar ik alleen vaak mee zit is in de midgame weet ik niet echt meer wat ik nodig heb. Ik start tegenwoordig altijd met een philo stone -> boots1 -> heart of gold -> cdr boots2 -> kage's lucky pick. Aanvullend met wards en health pots zodat ik in ieder geval kan blijven warden. Daarna moet ik keuzes gaan maken hoe ik het team verder wil helpen. Ik ga vaak voor frozen heart en upgrade ik m'n philo's naar shurelyas (sp). Heeft iemand enig idee of het nut heeft als ik moet initiaten/tanken met Alistar om dan een FoN oid te kopen of ik beter voor aura's kan gaan zoals de armor/mr aura item (ben even de naam kwijt).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spunkjah
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 02-09-2024
Even een vraagje over muizen als iemand er verstand van heeft.

Ik heb een nieuwe nodig aangezien me muis het langzaam aan begeeft. Ik twijfel nu tussen deze:

http://store.razerzone.co...08800/categoryId.36716100
http://store.razerzone.co...GB/pd/productID.169416100

http://store.razerzone.co...08800/categoryId.36716300

tips plz :)

edit: nvm. ben er uit met dank aan Naip

[ Voor 33% gewijzigd door Spunkjah op 17-10-2011 13:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
deTwisj schreef op maandag 17 oktober 2011 @ 11:43:
Gisteren maar weer eens een paar normals gespeeld. Nu merk ik dat ik de laatste tijd vaker Alistar kies vanwege een chronisch gebrek aan support en vaak ook aan tanks. Ik ben nog maar lv24 en zie dat de meeste mensen hier graag AP of AD carries spelen, heel af en toe zit er een jungler tussen maar dan hebben we geen (goede) solo top. Het probleem waar ik alleen vaak mee zit is in de midgame weet ik niet echt meer wat ik nodig heb. Ik start tegenwoordig altijd met een philo stone -> boots1 -> heart of gold -> cdr boots2 -> kage's lucky pick. Aanvullend met wards en health pots zodat ik in ieder geval kan blijven warden. Daarna moet ik keuzes gaan maken hoe ik het team verder wil helpen. Ik ga vaak voor frozen heart en upgrade ik m'n philo's naar shurelyas (sp). Heeft iemand enig idee of het nut heeft als ik moet initiaten/tanken met Alistar om dan een FoN oid te kopen of ik beter voor aura's kan gaan zoals de armor/mr aura item (ben even de naam kwijt).
Het hangt er helemaal vanaf wat je team nodig heeft:
- Veel squishies die bescherming nodig hebben? -> Rush Aegis of the Legion
- Weinig CC in je team? -> Ga voor cooldown reduction met idd bijvoorbeeld frozen heart en shurelya's
- Heeft je team damage nodig? -> maak van je Kage Lucky pick een deathfire grasp en ga voor Deathcap
- Heeft je team sterke heals nodig? -> Zie hierboven
- Ga je zelf snel/vaak dood? -> Alsnog Aegis rushen. Geeft je extra tankyness, maar ook je team. Na Aegis kies je dan een tankitem dat het beste bij de situatie past.

[ Voor 49% gewijzigd door Vicarious op 17-10-2011 11:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• speedzor
Ik bouw m'n Alistar ook zoals je zelf doet. CDR Boots, Heart of Gold, Kage's Lucky Pick, Philo stone.
Dan heb je nog twee spots vrij. Eén ervan hou je open waar er constant 5 wards in moeten zitten, in de andere bouw ik zo goed als altijd een aegis en dan ben je klaar. De rest van je geld gebruik je aan Wards en oracles, als je na al dit nog steeds vaak veel gold over hebt, dan ben je de game aan het dominaten en is het toch al zo goed als gewonnen.

Streaming History

Acties:
  • 0 Henk 'm!

iemand een aan te raden build voor Shaco?
is al lang geleden dat ik er nog mee gespeeld heb en doe het niet slecht maar ik heb het gevoel dat mn build nog niet optimaal is
tevens twijfel ik wat het beste speelt AD of AP

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LikeAKing
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 12-08-2024
Ik heb een beetje Talon zitten spelen en ik zie zoveel verschillende builds voor hem.
Ik zie nu builds zoals:
Warmogs, Atma's (tanky dps build)

en builds zoals:
Infinity Edge,
Phantom Dancer (dps / attack speed build)

zelf ga ik:
Triforce
cdr boots
ghostblade
2x bloodthirster
Last Whisperer (squishy / burst build)

wat is nou het effectiefst op hem? ik vraag het liefst naar jullie eigen ervaring :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheNephilim
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 15:32

TheNephilim

Wtfuzzle

Spunkjah schreef op maandag 17 oktober 2011 @ 11:45:
Even een vraagje over muizen als iemand er verstand van heeft.

Ik heb een nieuwe nodig aangezien me muis het langzaam aan begeeft. Ik twijfel nu tussen deze:

http://store.razerzone.co...08800/categoryId.36716100
http://store.razerzone.co...GB/pd/productID.169416100

http://store.razerzone.co...08800/categoryId.36716300

tips plz :)

edit: nvm. ben er uit met dank aan Naip
Dit is ook een goede! http://steelseries.com/products/mice/steelseries-xai-laser

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 155599

Ik zie dat die muis macro's heeft. Kan je zoiets eigenlijk ook software matig doen?

Als ik op q druk bijvoorbeeld dat hij automatisch qweq doet?
Mag het?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• atlantisx
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 24-07-2021
Anoniem: 155599 schreef op maandag 17 oktober 2011 @ 14:39:
Ik zie dat die muis macro's heeft. Kan je zoiets eigenlijk ook software matig doen?

Als ik op q druk bijvoorbeeld dat hij automatisch qweq doet?
Mag het?
Bij logitech kan het in ieder geval wel, diverse keys met diverse intervals via een muisknop/toets te laten gaan.
Of het mag ? Het spel ziet in principe niks anders dan een aantal toets aanslagen die achter elkaar worden gedaan.

Het zou wel zo kunnen zijn dat ze een soort van anti-cheat ingebouwd hebben en merken dat een software laag die commando's uitvoert, en dat zou als hack/abuse gezien kunnen worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaggy
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 19-06-2021
persoonlijk ken ik geen enkel spel dat macro's verbied. Juist omdat wat atlantis zegt het eigenlijk niets meer is dan een paar aanslagen achter elkaar. Mocht het gebruikt worden voor spam is het natuurlijk een ander verhaal en word het gezien als spam.

Verder heb ik zelf een logitecht g15v2 (geloof ik, ben op werk) en kan inderdaad met de drivers macros maken op de G toetsen die ik extra heb. Of dit werkt in lol weet ik niet maar ik ga het zeker eens proberen met smartcasting.

Ik denk zelfs dat ik het zo kan instellen dat hij bijvoorbeeld zodra ik op G6 duw hij automatisch in chat iets zegt van: miss of ss mid etc....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaseriaN
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 16-07 10:30

RaseriaN

So much choices..

Anoniem: 399205 schreef op maandag 17 oktober 2011 @ 10:27:
wat gaan ze nerfen aan gunblade?
pfffft ocharme my poor jax, i probably won't play you anymore
beetje shaco oefenen in de plaats denkk
Nou, Jax is denk ik met die kleine nerf nog steeds smerig goed en OP (in de juiste handen that is).
Maarja, ik merkte wel dat ik na mijn GRB en HGB wel erg vooruit schoot en erg gevaarlijk werd :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kainda
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 16-06 13:20
Je kan ook een macroprogramma gebruiken zoals AutoHotKey gok ik, nog niet geprobeerd met LOL maar zou wel moeten werken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

RaseriaN schreef op maandag 17 oktober 2011 @ 15:52:
[...]

Nou, Jax is denk ik met die kleine nerf nog steeds smerig goed en OP (in de juiste handen that is).
Maarja, ik merkte wel dat ik na mijn GRB en HGB wel erg vooruit schoot en erg gevaarlijk werd :P
nja Jax hebben ze nu al 3 nerfs op een rij gegeven ofzo

mijn core start build op hem is gewoon:
ninja tabi
hextech gunblade

dus na de jax nerfs nog een nerf op mn precious gunblade
noooooo

ja indd een jax wort gevaarlijk met de juiste build
ma dat geldt toch voor elke champ :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nibbz
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 22:39

Nibbz

Postmaster General

Toevallig dit weekend gezien.. wel goeie muis.. hij weegt alleen zowat niks.. dat is wel ff wennen (G500 user).

offtopic: hele setje is wel super vet trouwens.. tobo, muis + headset.. alleen ook prijzig.. €300

[ Voor 14% gewijzigd door Nibbz op 17-10-2011 16:44 ]

13:37

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• speedzor
Niets beter dan een goeie ouwe logitech :)

Streaming History

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Baristo
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 23-11-2022
Een vraagje.

Hoe kan het dat als ik speel op 60 fps mijn spel dramatisch achteruitgaat? Op 30 fps speel ik 'normaal' maar Als ik op 60 fps zet, heb ik opvallend veel missclicks en raak zelfs mijn cursor kwijt in teamfights (dat heb ik op 30fps heel zelden)

Kunnen mijn hersens 60 fps niet aan?

Edit: is lagere graphics zowieso beter als je speelt FTW?

[ Voor 9% gewijzigd door Baristo op 17-10-2011 17:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Baristo schreef op maandag 17 oktober 2011 @ 17:46:
Een vraagje.

Hoe kan het dat als ik speel op 60 fps mijn spel dramatisch achteruitgaat? Op 30 fps speel ik 'normaal' maar Als ik op 60 fps zet, heb ik opvallend veel missclicks en raak zelfs mijn cursor kwijt in teamfights (dat heb ik op 30fps heel zelden)

Kunnen mijn hersens 60 fps niet aan?

Edit: is lagere graphics zowieso beter als je speelt FTW?
Alleen als die lagere graphics je FPS boosten en het spel dusdanig meer overzichtelijk maakt.

Voorderest kan het zo zijn dat je 60FPS met Vsync aan hebt. op het moment dat je PC geen 60FPS meer haalt (bvb tijdens druk gevecht dropt naar 50FPS) dropt het automatisch naar 30FPS. Je krijgt dan een schommelende framerate. Misschien is dat even wennen of de reden van je muis-verlies. Voor de rest zit er juist nadeel aan lagere framerates. Je krijgt minder tijd om te reageren op acties.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Baristo
Maar je ogen zien toch, maar 24 fps?

Ik denk niet dat ik een fps drop krijg in teamfights, maar ga er wel op letten. (behalve met karthus ult en andere lol bugs). Ik heb een nieuwe laptop qc i7 met goede graphic card 540 amd etcetc.

Ik mis al gelijk cs als ik in lane het op 60 fps zet. Mischien ligt het wel helemaal aan mij, maar vreemd vind ik het wel.

Waarvoor is vsync eigenlijk?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gropah
  • Niet online

Gropah

Admin Softe Goederen

Oompa-Loompa 💩

Vsync is dat je PC wacht met het doorsturen van een beeld tot je monitor het aan kan. Dit voorkomt dat de onderkant van je beeld op een ander beeldje zit dan de bovenkant, wat ook wel bekend staat als screen tearing

Disclaimer: Dit is mij vertelt. De correctheid kan ik niet garanderen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LikeAKing
LikeAKing schreef op maandag 17 oktober 2011 @ 13:50:
Ik heb een beetje Talon zitten spelen en ik zie zoveel verschillende builds voor hem.
Ik zie nu builds zoals:

en builds zoals:
Infinity Edge,

zelf ga ik:
Triforce
cdr boots
ghostblade
2x bloodthirster

wat is nou het effectiefst op hem? ik vraag het liefst naar jullie eigen ervaring :)
Niemand?

Akali mag ook wel een nerf hebben, is ze niet gebuffed ofzo? ik heb haar het laatst gespeeld, en het is eigenlijk alleen maar je Q+R spammen en je hebt vanzelf een kill :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Baristo schreef op maandag 17 oktober 2011 @ 19:46:
Maar je ogen zien toch, maar 24 fps?

Ik denk niet dat ik een fps drop krijg in teamfights, maar ga er wel op letten. (behalve met karthus ult en andere lol bugs). Ik heb een nieuwe laptop qc i7 met goede graphic card 540 amd etcetc.

Ik mis al gelijk cs als ik in lane het op 60 fps zet. Mischien ligt het wel helemaal aan mij, maar vreemd vind ik het wel.

Waarvoor is vsync eigenlijk?
Je ogen hebben geen concrete FPS limiet. Zou dat wel zo zijn, dan was het zeker niet zo laag. Ik zie nog steeds het verschil tussen 30/60 FPS op mijn PC en mijn 100Hz TV. Er zijn tests geweest waar mensen honderden frames/sec kregen te zien waar willekeurige frames in zaten van een geheel ander onderwerp (bvb foto van een vliegtuig met letters op de zijkant in een tekenfilm) en ze konden min of meer identificeren wat het object was. Met training ook de letters. Was ooit op Discovery.
LikeAKing schreef op maandag 17 oktober 2011 @ 20:16:
[...]

Niemand?

Akali mag ook wel een nerf hebben, is ze niet gebuffed ofzo? ik heb haar het laatst gespeeld, en het is eigenlijk alleen maar je Q+R spammen en je hebt vanzelf een kill :D
Akali is al een jaar niet aangeraakt als het niet meer is.
Also, new Gunblade uit de PTR:

Afbeeldingslocatie: http://a1.sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-snc7/318466_290742187611003_155123054506251_1198965_1853860273_n.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LikeAKing
is dat goed of niet voor akali spelers?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 213904

LikeAKing schreef op maandag 17 oktober 2011 @ 13:50:
Ik zie nu builds zoals:

en builds zoals:
Infinity Edge,

zelf ga ik:
Triforce
cdr boots
ghostblade
2x bloodthirster

Guide door Westrice (van EPIK Gaming):
http://solomid.net/guides.php?g=6846

starten met boots+3, dan brutalizer. Midgame merc threads/ionian boots + Bloodthirster. Endgame Triforce + Last Whisper. Defensive Item: QSS/Banshee's/Guardian Angel.

Of snowball stijl: Ionian boots + brutalizer + Sword of the Occult + 2 Bloodthirster + Triforce.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• axel101
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 06-05-2021
Ik ben al een tijdje niet meer hier geweest, waarschijnlijk zal dit ook al wel gepost zijn.
Maar hier zijn de nieuwe halloween skins.

KLIK!

Ligt eraan hoe duur de blitz skin word maar dat word zeker een buy voor me!

League of Legends EUW: IBullit

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Behalve Nidalee vind ik ze eigenlijk allemaal wel lollig :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Intruder
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 15:42
LikeAKing schreef op maandag 17 oktober 2011 @ 21:38:
is dat goed of niet voor akali spelers?
Niet goed voor akali spelers ;) ze zullen nu minder health regennen en minder damage doen als ze een gunblade kopen. Dit was eigenlijk wel het item die akali erg sterk maakte.

-:iRacing profiel:- // LoL EUW = BatsAap //

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Naip
Alweer een skin voor annie die er waarschijnlijk mooier uitziet dan de legendary skin en hoogstwaarschijnlijk goedkoper, beetje jammer. Verder vind ik ze allemaal wel grappig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SaphuA
  • Laatst online: 06-05 16:40
Die Blitz skin heeft de potentie de eerste leuke Blitz skin te gaan worden! (imo)

Zouden ze echt die Fiddle skin gemaakt hebben? Kan me herinneren dat dit ooit als grapje gepost werdt op het forum. Zou wel erg cool zijn :)

Edit: 49 referrals! Vanavond de 50e maar eens levelen :)

[ Voor 11% gewijzigd door SaphuA op 18-10-2011 09:33 . Reden: Typo's & Referrals ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Awaken1

Awaken1

axel101 schreef op maandag 17 oktober 2011 @ 23:07:
Ik ben al een tijdje niet meer hier geweest, waarschijnlijk zal dit ook al wel gepost zijn.
Maar hier zijn de nieuwe halloween skins.

KLIK!

Ligt eraan hoe duur de blitz skin word maar dat word zeker een buy voor me!
Op een of andere manier laat hij deze website bij mij niet.
Kan iemand die skins direct linken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Killertjuh
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 16-07 14:46
Awaken1 schreef op dinsdag 18 oktober 2011 @ 09:17:
[...]

Op een of andere manier laat hij deze website bij mij niet.
Kan iemand die skins direct linken?
http://imageshack.us/photo/my-images/827/anniesu.jpg/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gonzo_D
SaphuA schreef op dinsdag 18 oktober 2011 @ 09:10:
Zouden ze echt die Fiddle skin gemaakt hebben? Kan me herinneren dat dit ooit als grapje gepost werd de op het forum. Zou wel erg cool zijn :)
Ik hoop het idee is zo geniaal echt waar ook met die sounds enzo _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 346066

Intruder schreef op dinsdag 18 oktober 2011 @ 08:03:
[...]

Niet goed voor akali spelers ;) ze zullen nu minder health regennen en minder damage doen als ze een gunblade kopen. Dit was eigenlijk wel het item die akali erg sterk maakte.
Mwah 5% minder spelvamp is jammer, maar met Akali dr passive moet je nog steeds instaat zijn om voldoende te healen. De 5 AP die je nu minder krijgt is ook niet al te schokkend. Volgens mij kun je nog steeds flink kont schoppen met Akali + HGB.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 346066 schreef op dinsdag 18 oktober 2011 @ 09:38:
[...]

Mwah 5% minder spelvamp is jammer, maar met Akali dr passive moet je nog steeds instaat zijn om voldoende te healen. De 5 AP die je nu minder krijgt is ook niet al te schokkend. Volgens mij kun je nog steeds flink kont schoppen met Akali + HGB.
niet alleen 5% minder maar ook unique passive
ze willen spellvamp echt niet stackable maken precies
minder lifesteal minder af minder ap
als de prijs dezelfde blijft :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gropah
  • Niet online

Gropah

Admin Softe Goederen

Oompa-Loompa 💩

Ik dacht begrepen te hebben dat ze alleen de spellvamp van de Gunblade unique wouden maken en niet van alle spellvamp items?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Awaken1

Awaken1

Dank je, heb net elders de video gevonden.

Ik ga zeker die blitzcrank skin halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gonzo_D
Anoniem: 399205 schreef op dinsdag 18 oktober 2011 @ 09:46:
[...]

niet alleen 5% minder maar ook unique passive
ze willen spellvamp echt niet stackable maken precies
minder lifesteal minder af minder ap
als de prijs dezelfde blijft :(
Ze willen alleen de spellvamp op HGB niet stackable maken als je een WotA koopt werkt het er gewoon bij hoor

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaseriaN
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 16-07 10:30

RaseriaN

So much choices..

Anoniem: 399205 schreef op maandag 17 oktober 2011 @ 16:34:
nja Jax hebben ze nu al 3 nerfs op een rij gegeven ofzo

mijn core start build op hem is gewoon:
ninja tabi
hextech gunblade

dus na de jax nerfs nog een nerf op mn precious gunblade
noooooo

ja indd een jax wort gevaarlijk met de juiste build
ma dat geldt toch voor elke champ :)
Ik bouw met Jax ook een Gunblade, maar wel pas als 3e item..
Begin met Ninja Tabi's, dan de Pick Axe, volledige Gunsoo's RageBlade, Vampiric Scepter, dan Revolver en dan Gunblade bouwen :) Vanaf dat punt ben je echt pijnlijk :P

Maargoed, de nerfs zijn elke keer maar klein, gelukkig! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildcardxl
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 23-05-2022
Champion rotation :

http://na.leagueoflegends...rotation-preseason-week-5

Eindelijk Jarvan en Xerath proberen:D

[ Voor 3% gewijzigd door wildcardxl op 18-10-2011 10:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Forn
  • Laatst online: 18-02-2024
Ik vind Nidalee juist een van de gaafste. Misschien ook omdat het een van mijn favoriete champions is.

[ Voor 59% gewijzigd door Forn op 18-10-2011 12:18 ]

Brokh - Dota 2 - https://dotabuff.com/players/25884604

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Gonzo_D schreef op dinsdag 18 oktober 2011 @ 09:48:
[...]

Ze willen alleen de spellvamp op HGB niet stackable maken als je een WotA koopt werkt het er gewoon bij hoor
alsk me niet vergis zijn er maar 3 items met spellvamp

hextech revolver UNIQUE
hextech gunblade UNIQUE
WotA

meer dan 1 WotA is niet aan te raden dus ok je kan het nog stacken maar toch niet meer zoals vroeger en niet zoals lifesteal
aan 100% spellvamp zal je niet meer geraken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Forn
Video van de nieuwe skins is hier te vinden:

http://www.reddit.com/r/l...ds_the_harrowing_trailer/.

Misschien dat ik even terug ga komen naar Lol om die awesome Nidalee skin te halen en daarmee de 1600 rating ga bestormen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Awaken1

Awaken1

De skins staan inmiddels ook op de website van LoL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deTwisj
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 15-03 14:06
Eindelijk level 25 geworden :) Het was een goede avond, na een slechte start en 2 losses aan m'n broek toch nog kunnen afsluiten met 2 wins. Ik heb zelfs een paar keer ranged ad kunnen spelen ipv de eeuwige tanksupport (Alistar). Daar merk ik wel meteen bij dat ik m'n cs timing moet verbeteren na zo veel games te hebben gespeeld waar ik alle cs aan de carry over laat. Erg irritant wanneer je met je schot een minion wel dood maakt maar niet het geld er voor krijgt, juist omdat je hit tegelijk met een minion (of lane partner) valt. Meestal pak ik dat later wel weer op door tussendoor snel een lane leeg te farmen alleen moet je dan wel oppassen dat je niet overextend of te lang weg bent waardoor je team in 4v5 situaties engaged.

Nog een kleine 80 games te gaan (vanuitgaande dat ik deze win/loss ratio behoud) voor ik level 30 ben. Dat gaat nog wel de nodige maandjes duren :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 400871

Dit is volgens mij de NA rotation, er zit vaak wel verschil in met de EU rotation. Tenzij je op NA speelt natuurlijk. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Intruder schreef op dinsdag 18 oktober 2011 @ 08:03:
[...]
Heb het uitbouwen eigenlijk nooit heel nodig gevonden..

Ik ben veel meer gehecht aan Boots + 3 pots - Hextech Revolver - Sheen - Rylais - Deathcap - Sheen>Lich Bane - Gunblade (zover komt het nauwelijks). Zeker nu Gunblade een nerf krijgt is gewend zijn aan een solide build wel fijn. Ik prefereer hardere burst boven sustain, en dat werkt ook gewoon in de praktijk. Met een Revolver alleen al krijg ik aardig veel HP terug voor Q+proc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Awaken1

Awaken1

Anoniem: 400871 schreef op dinsdag 18 oktober 2011 @ 10:54:
[...]

Dit is volgens mij de NA rotation, er zit vaak wel verschil in met de EU rotation. Tenzij je op NA speelt natuurlijk. :)
Volgens mij zit hier nooit verschil in hoor;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Naip
Awaken1 schreef op dinsdag 18 oktober 2011 @ 10:58:
[...]

Volgens mij zit hier nooit verschil in hoor;)
Inderdaad, er zit geen verschil tussen de na en eu met champion rotation.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SaphuA
  • Laatst online: 06-05 16:40
deTwisj schreef op dinsdag 18 oktober 2011 @ 10:53:
Eindelijk level 25 geworden :)

Daar merk ik wel meteen bij dat ik m'n cs timing moet verbeteren na zo veel games te hebben gespeeld waar ik alle cs aan de carry over laat. Erg irritant wanneer je met je schot een minion wel dood maakt maar niet het geld er voor krijgt, juist omdat je hit tegelijk met een minion (of lane partner) valt. Meestal pak ik dat later wel weer op door tussendoor snel een lane leeg te farmen alleen moet je dan wel oppassen dat je niet overextend of te lang weg bent waardoor je team in 4v5 situaties engaged.
Congrats :)

Mijn ervaring is dat wanneer je (min of meer) tegelijkertijd met een eigen mininon een enemy minion killed , je vaak zelf het geld krijgt.

Waar ik zelf altijd op moet letten bij last hitten is dat ik niet te vroeg schiet (gebeurt vaker dan te laat). Hou ook goed rekening mee met het aantal minions dat op dezelfde enemy minion aan het inslaan is, dat is erg belangrijk voor je timing.

@Forn, volgens mij quote je de verkeerde of snapte je de post niet... 8)7 (Of ik de jouwe niet..)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Forn
SaphuA schreef op dinsdag 18 oktober 2011 @ 11:03:
[...]

Congrats :)

Mijn ervaring is dat wanneer je (min of meer) tegelijkertijd met een eigen mininon een enemy minion killed , je vaak zelf het geld krijgt.

Waar ik zelf altijd op moet letten bij last hitten is dat ik niet te vroeg schiet (gebeurt vaker dan te laat). Hou ook goed rekening mee met het aantal minions dat op dezelfde enemy minion aan het inslaan is, dat is erg belangrijk voor je timing.

@Forn, volgens mij quote je de verkeerde of snapte je de post niet... 8)7 (Of ik de jouwe niet..)
Last hitten is ook gewoon gewenning, en verschilt per champion ook hoe makkelijk dat is. Het is puur een kwestie van oefenen. Later zul je niet vaak hebben dat je moet vechten met je lanepartner om CS, aangezien de enige lane waar je met twee komt te staan er een support is, en toch de last hits aan jou overlaat.

Ik had inderdaad verkeer gequote haha, was richting vicarious bedoelt die Nidalee de minst nieuwe skin vond krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blaat
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 14-07 14:36

Blaat

Moderator Harde Waren / BBG'er

Hardware Fanaat

Ben de laatste tijd veel aan het spelen met Singed (met surfer skin 8) ).

Wat een trolltank ik dat zeg, lekker champs naar achteren klappen met je surfboard. :P
Je hebt alleen wel farm nodig, en als je solo top tegen Jax+Kassadin zit lukt dat niet geweldig. Iemand daar tips voor?

[ Voor 10% gewijzigd door Blaat op 18-10-2011 12:28 ]

Mijn naam is rood, mijn text is blauw. Jouw post wordt ge-edit, als je niet stopt met dat gemauw.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

R420R schreef op dinsdag 18 oktober 2011 @ 12:28:

Wat een trolltank ik dat zeg, lekker champs naar achteren klappen met je surfboard. :P
Je hebt alleen wel farm nodig, en als je solo top tegen Jax+Kassadin zit lukt dat niet geweldig. Iemand daar tips voor?
Zijn slow wordt zo hard onderschat. Ik level die na zijn poison trail en met enige handigheid kan je champions onder je toren gooien en ze slowen als ze trachten weg te lopen.

Verder moet je heel voorzichtig spelen voor je je ulti hebt, en eens dat gebeurd is, ben je toch wel heel moeilijk neer te krijgen. Al zeker in combinatie met flash & ghost.

Sowieso is solo lane tegen duo lane niet zo evident en moet je vrij defensief gaan opstellen. Ik zou bij mijn turret campen tot lvl 6, creeps lasthitten en snel neerkrijgen met je poison, champs afstraffen die te veel pushen met fling + slow en vanaf lvl 6 kan het trollen beginnen :p

Zijn surfer skin vond ik in het begin veruit zijn leukste skin, maar die mad scientist en riot singed doen het nu toch meer voor me. Had hetzelfde met gentleman cho'gath die ik eerst zijn beste vond, maar gebruik nu enkel nog loch ness cho.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

R420R schreef op dinsdag 18 oktober 2011 @ 12:28:

Singed is juist een van de counters voor Jax, aangezien Singed geen damage uit z'n autoattacks haalt. Als Singed kan je makkelijk early game je lane houden door je hoge sustain (catalyst). Boots + 3 naar catalyst en de meeste Jax houden je maar heel moeilijk bij. Zorg vooral dat Jax geen farm heeft door of je wave te pushen of hem te zonen. Start met je Fling, en daarna Q>Q>W. Max Q als eerste. Maak zijn tower zo langzaam mogelijk kapot. Als singed kan je makkelijk achter de tegenstander's tower creeps vermoorden met je poison trail, zonder echt gevaar te lopen (ult + Ghost? Trololo, in noodgevallen TP). Zorg ook dat je dodge masteries, dodge yellows en ninja tabi haalt vs Jax. Helpt enorm!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• speedzor
Gadver, vanochtend stond de patch nog gepland voor morgen, nu is het al overmorgen..

Streaming History

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Baristo
Suprise fiddle is in de maak, hij komt echt. (99% zeker)

Maar niet deze patch.... Maar een red heeft gezegd dat hij komt. Riot is daar meestal wel netjes met dit soort dingen.

Toch maar weer RP gekocht, voor herfst+winter skins. vind deze game toch te leuk om dat te laten.

Was vorige week nog erg aan het ragen door soloQ ranked, ben nu maar dyrus style gaan spelen en het werkt wel. Ben maar gaan accepteren dat er trolls en mensen met 0 skill zijn. (ik had het echt gehad, sinds season2 gewoon geen leuke potjes te vinden)

Vind de fotm van deze periode zowiezo gay, en er is ook meer 'OP' dan te bannen. Akali, kog, talon, morgana, gp zijn zulke pubstompers. Dat ze altijd wel gefeed worden in middelmatige teams.

Maarja, nieuwe nerfs, buffs, bans and picks incoming. Ik hoop dat riot een manier vind om georganiseerde teams meer te rewarden, ipv dat je een pubstomper neemt en je solo een game carried. Omdat je die pubstomper moet focusen waardoor je team geaced word of hem niet focused waardoor je team geaced word.... (dit is vooral een kog probleem)

[ Voor 22% gewijzigd door Baristo op 18-10-2011 14:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Drunk3nD3m0n
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 03-04-2015
surprise fiddle ziet er echt leuk uit :D
misschien wel een aankoop

en nu nog een leuke nieuwe skin voor akali en ik ben blij

[ Voor 88% gewijzigd door Drunk3nD3m0n op 18-10-2011 14:55 ]

Beep Boop son ... Beep Boop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Naip
Tog grappig dat tristana nooit genoemd wordt, haar early game jump doet zoveel damage als je dit combineert met een taric/alistar, gewoon niet meer normaal en trust me, een fed Tristana is net zo sterk als het niet sterke is dan een fed kog maw O-) vanwege haar passive, Q en W. Tristana is erg underrated als je het mij vraagt.

[ Voor 1% gewijzigd door Naip op 18-10-2011 14:58 . Reden: Spelfoutjes ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Drunk3nD3m0n
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 03-04-2015
Naip schreef op dinsdag 18 oktober 2011 @ 14:57:
Tog grappig dat tristana nooit genoemd wordt, haar early game jump doet zoveel damage als je dit combineert met een taric/alistar, gewoon niet meer normaal en trust me, een fed Tristana is net zo sterk als het niet sterke is dan een fed kog maw O-) vanwege haar passive, Q en W. Tristana is erg underrated als je het mij vraagt.
tristana is gewoon 1 ding

Shunpo (teleport skill)=is a bitch :P

Beep Boop son ... Beep Boop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Baristo
klopt tristana heeft een goede early game, en een hele goede late game.

Kog maw heeft een slechte early game en een kapotte late game. het verschil tussen Kog maw en alle andere AD carries is dat hij hoe dan ook rond lvl 9-13 gewoon ziek veel damage doet, zonder veel items nodig te hebben. terwijl alle andere carries gewoon netjes voor hun CS moetten vechten, doet kog gewoon Q+W pewpewGG.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blaat
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 14-07 14:36

Blaat

Moderator Harde Waren / BBG'er

Hardware Fanaat

Anoniem: 213904 schreef op dinsdag 18 oktober 2011 @ 14:05:
[...]

Singed is juist een van de counters voor Jax, aangezien Singed geen damage uit z'n autoattacks haalt. Als Singed kan je makkelijk early game je lane houden door je hoge sustain (catalyst). Boots + 3 naar catalyst en de meeste Jax houden je maar heel moeilijk bij. Zorg vooral dat Jax geen farm heeft door of je wave te pushen of hem te zonen. Start met je Fling, en daarna Q>Q>W. Max Q als eerste. Maak zijn tower zo langzaam mogelijk kapot. Als singed kan je makkelijk achter de tegenstander's tower creeps vermoorden met je poison trail, zonder echt gevaar te lopen (ult + Ghost? Trololo, in noodgevallen TP). Zorg ook dat je dodge masteries, dodge yellows en ninja tabi haalt vs Jax. Helpt enorm!
Als ik alleen tegen Jax zou staan zou ik het met je eens zijn, maar 1vs2, Jax en Kassadin die je om de haverklap silenced heb ik het toch wel moeilijk.

Mijn naam is rood, mijn text is blauw. Jouw post wordt ge-edit, als je niet stopt met dat gemauw.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

lol silence heb je als singed toch niet zoveel problemen mee
het is niet dat je het moet hebben van je burstcombo's :)
zet gewoon je poison aan voordat je hun confronteerd dan heb je je grootste afschrik skill aanstaan en zullen ze je niet chasen

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Anoniem: 399205 schreef op dinsdag 18 oktober 2011 @ 15:31:
lol silence heb je als singed toch niet zoveel problemen mee
het is niet dat je het moet hebben van je burstcombo's :)
zet gewoon je poison aan voordat je hun confronteerd dan heb je je grootste afschrik skill aanstaan en zullen ze je niet chasen
Dat beetje poison worden ze niet bang van hoor, zeker niet als ze wat pots hebben. 1v2 tegen die 2 is gewoon echt towerhuggen en wachten op kansen voor je CS. Zodra er iemand bij je toren in de buurt komt fling je hem erin om hem af te schrikken, zodra hij dan B moet kun je 1v1 flink CS'en, terug naar base om te buyen en zodra je weer naar je tower teleport is de wave wel weer gepusht naar jouw tower toe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fanatic_FS
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 22:13

Fanatic_FS

Rated T for Troll™

2v1 als singed vs jax en kassadin is inderdaad lastig. Kass kan je harrassen van afstand met zijn Q en hij heeft 15% damage reduction van je poison en fling, verder nog de jax stun die hij door minions krijgt en ze krijgen je gemakkelijk laag gebracht.

[specs]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Vicarious schreef op dinsdag 18 oktober 2011 @ 15:36:
[...]

Dat beetje poison worden ze niet bang van hoor, zeker niet als ze wat pots hebben. 1v2 tegen die 2 is gewoon echt towerhuggen en wachten op kansen voor je CS. Zodra er iemand bij je toren in de buurt komt fling je hem erin om hem af te schrikken, zodra hij dan B moet kun je 1v1 flink CS'en, terug naar base om te buyen en zodra je weer naar je tower teleport is de wave wel weer gepusht naar jouw tower toe.
lol dat beetje posion worden ze niet bang van hoor
do you even play singed?
first rule of combat when playing against singed
do NOT follow singed
hangt natuurlijk van je build af maja puur tank build op singed vind ik boring like hell
en met mn tanky AP build haal ik soms meer kills dan de carries en toch behoud ik mn tank rol in het team

ik heb ook nooit gezegd dat je niet onder je toren moet blijven vind ik beetje vanzelfsprekend alhoewel ik met singed vrij aggressief lane zelfs tegen 2, of toch op zn minst proberen niet gezoned te worden dan outlevel je ze al

nuja ik vind het gemakkelijk gewoon even zeggen wat je moet doen of een ander weerleggen want het is te circumstantieel, hangt af van wat er op het moment zelf gebeurd (geldt ook voor sommige van mijn argumenten)

gewoon een onder de toren flingen is gemakkelijk gezegd maar zoals R420R zegt dat ie om de haverklap dan silenced is valt er niet veel te flingen (omstandigheden he)

ik geef als advies dat op zn minst je poison eenmaal die aanstaat niet kan gesilenced worden
en die poison is op zn minst irritant :) zowat de enige manier om solo kills te halen zonder dat de tegenstander hem suicidet op je fling onder je toren wat al niet te bijster snugger is, en als je er geen kills mee haalt dan zorg je toch dat ze geregeld terug moeten

[ Voor 5% gewijzigd door Anoniem: 399205 op 18-10-2011 16:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 399205 schreef op dinsdag 18 oktober 2011 @ 16:17:
[...]

lol dat beetje posion worden ze niet bang van hoor
do you even play singed?
first rule of combat when playing against singed
do NOT follow singed
hangt natuurlijk van je build af maja puur tank build op singed vind ik boring like hell
en met mn tanky AP build haal ik soms meer kills dan de carries en toch behoud ik mn tank rol in het team

ik heb ook nooit gezegd dat je niet onder je toren moet blijven vind ik beetje vanzelfsprekend alhoewel ik met singed vrij aggressief lane zelfs tegen 2, of toch op zn minst proberen niet gezoned te worden dan outlevel je ze al

nuja ik vind het gemakkelijk gewoon even zeggen wat je moet doen of een ander weerleggen want het is te circumstantieel, hangt af van wat er op het moment zelf gebeurd (geldt ook voor sommige van mijn argumenten)

gewoon een onder de toren flingen is gemakkelijk gezegd maar zoals R420R zegt dat ie om de haverklap dan silenced is valt er niet veel te flingen (omstandigheden he)

ik geef als advies dat op zn minst je poison eenmaal die aanstaat niet kan gesilenced worden
en die poison is op zn minst irritant :) zowat de enige manier om solo kills te halen zonder dat de tegenstander hem suicidet op je fling onder je toren wat al niet te bijster snugger is, en als je er geen kills mee haalt dan zorg je toch dat ze geregeld terug moeten
Oeps, post per ongeluk gedelete alvorens te posten.

Als ik weet dat ik 1v2 lane ga ik zowiezo een stuk defensiever spelen. Gewoon proberen om in ieder geval alle exp te krijgen, cs hoeft niet perse perfect te zijn dan. Singed is nog redelijk goed te doen om onder de tower te last hitten, dus dat gaat ook nog wel. Met Mres/lvl blues en armor yellows zal het steeds makkelijker worden om te lanen, hoewel je natuurlijk misschien wel vaker terug moet om te healen. Zodra je lvl 6 bent kan je wat aggressiever spelen, zeker omdat Kassadin zonder blue buff zo oom is, al helemaal in een 2v1 lane. Je zal early game veel moeite hebben, maar als je het goed speelt hoor je ze te outlvlen en daardoor een fikse voorsprong te krijgen. Verder bouw ik eigenlijk altijd RoA, omdat catalyst je de nodige sustain geeft. Daarna Rylai of tanky (FoN, Frozen Heart, Randuin, soms Abyssal). Verder hoort hun farm veel lager te zijn dan die van jou, waardoor jax toch erg benadeeld wordt (zeer farm afhankelijk).

[ Voor 32% gewijzigd door Anoniem: 213904 op 18-10-2011 18:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Baristo
Als tank/support/jungler en ook singed is het toch beter als je je kills aan je carries geeft, dan zou je zien dat de teamfights daarna steeds makelijker gaat.

Als je AD ranged full build heeft in 30-40 min is het zowiezo GG

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Zo jammer altijd he, dit soort argumenten. Maar ja, ik heb denk ik zeker 50+ games met singed gespeeld, vrij succesvol ook. Ik denk dus dat ik wel een beetje weet waar ik over praat en wat zijn sterke en zwakke punten zijn. Zijn grootste zwakke punt is dat hij volledig melee is. Als zij op afstand blijven en je harassen met silence (Ranged!) en Jump + stun (die kan jax op minions laten opladen) kun je vrijwel niets terugdoen en chippen ze langzaam health van je weg terwijl je niet al te veel health regent.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Baristo schreef op dinsdag 18 oktober 2011 @ 17:38:
Als tank/support/jungler en ook singed is het toch beter als je je kills aan je carries geeft, dan zou je zien dat de teamfights daarna steeds makelijker gaat.

Als je AD ranged full build heeft in 30-40 min is het zowiezo GG
Als singed is het met die poison DoT soms best lastig om je carry de kills te geven. Pech gehad, een goed gefarmde singed is ook heel waardevol in teamfights.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nukidin247
  • Laatst online: 03-04 16:40
Is irelia goed tegen een talon? als niet, hoe kan ik hem het best counteren? Want ik kom hem vaak tegen solo top

Acties:
  • 0 Henk 'm!
nukidin247 schreef op dinsdag 18 oktober 2011 @ 18:25:
Is irelia goed tegen een talon? als niet, hoe kan ik hem het best counteren? Want ik kom hem vaak tegen solo top
Talon (en ook Akali) burst een Irelia early game kapot en kan je daarna denyen. Dit zijn zo'n beetje de vervelendste matchups die je kan hebben. Ik zou Talon counteren met een Udyr, Garen of Cho bijvoorbeeld. Die bursten ze niet zo makkelijk neer en hebben genoeg CC om hun flinke damage te kunnen doen zonder dat ze wegjumpen. Als je dan toch Irelia speelt moet je zorgen voor early game tankyness en extra sustain/lifesteal. Je zou dus Spirit Visage of Wriggles kunnen rushen. Vergeet ook niet iedere keer te stunnen zodra ze je proberen te bursten, dat schrikt ook af.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rxs
  • Laatst online: 28-06-2022

rxs

Gewoon een early wriggle's en ninja tabi als de enemy comp dat toestaat. Dan is die burst van talon wel weg. Verder in het begin hem vooral laten pushen. Irelia is een meester in last hitten onder je eigen toren. Vanaf level 4 kan je Talon al een stuk makkelijker aan.

Net trouwens een ranked gedaan waarin first pick soraka instalocked met flash/ignite, mid roept en vervolgens 15/2 gaat. Onverwachts maar goed. Ben maar supportplank gaan spelen en zo m'n ashe lekker veel kills gegeven. 2/2/14 was het resultaat. Heb wat kills meegepikt door m'n ult, maar goed ^^

[ Voor 35% gewijzigd door rxs op 18-10-2011 18:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cvan
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 12-05 20:59
Zoals rxs zegt, Irelia kan inderdaad tegen Talon lanen. Het is natuurlijk geen counterpick en je moet goed oppassen, maar het kan prima. Wriggles en heart of gold zijn goede items, beginnen met armor en 5 pots. Ninja tabi halen als ze niet veel cc / silences hebben (silence gaat niet door haar passive geloof ik). Als het daarna beter gaat zou ik phage en zeal halen. Ik denk dat de standaard philo stone je te vulnerable laat. Spirit visage is zeker goed op irelia, maar die zou ik alleen nemen als ze redelijk wat ap hebben, jammer om hem tegen full ad team te kopen. Als talon je nog steeds in lane blijft bursten, meer dan je wil, koop dan een chain vest, die kan je later gebruiken voor Randuin's of atma's impaler.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• speedzor
Battlemage soraka is echt sterk als je ze goed speelt en enorm enorm enorm leuk om te spelen. Vanwege je heal ga je elke poke damage wegblazen, je silence countert elke gangbare midchamp en je starcall doet na elke stacks best veel pijn. Buiten dat haal je makkelijk minionwaves neer met je starcall en krijg je als eerste in het spel een global ulti. die 250 global heal is veel op een moment dat je botlane maar level 4 is en nog geen 1000 HP heeft. Het is niet moeilijk om fed te raken met haar en dat maakt je zwakkere lategame terug wat goed.

Als je teammates niet volledige idioten zijn en overal lopen te feeden, dan ga je in veel teamfights de ommekeer maken.

In normals speel ik haar vaak zo en ik carry er elke keer wel mee, zeker een aanrader. Key is om je skills goed te gebruiken, de juiste volgorde voor het levellen te gebruiken en kunnen inschatten wanneer je welk item moet kopen.

Streaming History

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Cvan schreef op dinsdag 18 oktober 2011 @ 18:53:
Zoals rxs zegt, Irelia kan inderdaad tegen Talon lanen. Het is natuurlijk geen counterpick en je moet goed oppassen, maar het kan prima. Wriggles en heart of gold zijn goede items, beginnen met armor en 5 pots. Ninja tabi halen als ze niet veel cc / silences hebben (silence gaat niet door haar passive geloof ik). Als het daarna beter gaat zou ik phage en zeal halen. Ik denk dat de standaard philo stone je te vulnerable laat. Spirit visage is zeker goed op irelia, maar die zou ik alleen nemen als ze redelijk wat ap hebben, jammer om hem tegen full ad team te kopen. Als talon je nog steeds in lane blijft bursten, meer dan je wil, koop dan een chain vest, die kan je later gebruiken voor Randuin's of atma's impaler.
spirit visage was meer bedoeld voor Akali.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LikeAKing
Net ff RP gekocht.
Jammer dat er maar 4 halloween skins die imo te matig zijn om ze te kopen.
Ik speel geen 1 van die 4 helaas.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

LikeAKing schreef op dinsdag 18 oktober 2011 @ 19:52:
Net ff RP gekocht.
Jammer dat er maar 4 halloween skins die imo te matig zijn om ze te kopen.
Ik speel geen 1 van die 4 helaas.
Bewaar gewoon voor Surprise Party Fiddle :P

Zelf vind ik die Nidalee skin nog het gaafst, maar speel haar te weinig om de skin te kopen. Ik zou graag Beekeeper singed zien (ook een suggestie van de forums), ik hoop dat Riot hem maakt, net als surprise party fiddle

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 345620

Kog is inderdaad de sterkste carry van het moment. Hij is vooral sterk in teams die hun carry erg goed beschermen en enemy teams die geen goede focus hebben.

Tristana is niet underrated. Het is de #1 counter voor caitlyn, maar toch zie je in Low/Mid elo meestal Cait en Kog.
Pagina: 1 ... 4 ... 79 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
In de topicstart is heel veel informatie te vinden. Dus voor zaken als de patchnotes, champion rotation en bijvoorbeeld hoe je in contact kunt komen met andere LoL Tweakers, kun je daar terecht! :)

Voor de slowchatters onder ons is er natuurlijk het chatkanaal in-game (dat veel te rustig is), maar tegenwoordig ook een IRC kanaal!