Toon posts:

[PC] League of Legends - Deel 5 Vorige deelOverzichtVolgende deelLaatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 2 3 ... 79 Laatste
Acties:
  • 136.477 views

• Convo
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 18-05 21:05
Vicarious schreef op vrijdag 14 oktober 2011 @ 11:23:
[...]

Vergeet je niet dat Tiger Udyr ook behoorlijk wat magic damage doet? ;) Zijn tiger stance geeft je MAGIC damage, de meesten denken dat dat physical is. En inderdaad, udyr is heel flexible. Al heb ik wel gemerkt dat ik phoenix jungle een stuk sneller vind en dat ik in lane tiger strike een stuk lekkerder vind.
Ik weet dat de tiger proc magic damage doet, maar als je je build volledig op magic damage wil richten kun je beter phoenix stance maxen i.p.v. tiger. Daarom staat er ook phoenix in het lijstje. Natuurlijk moet je die afwisselen met tiger voor extra damage en om je passive op te houden, maar het is dan ook geen diepgaande guide.

• Drunk3nD3m0n
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 03-04-2015
ik ga eens wachten tot hij in de champion rotation is en eens proberen als het de moeite waard is kopen ben nu nog wat aan het sparen voor al mijn benodigde runes voor mijn akali build te kopen als ik lvl 20 bereik

Beep Boop son ... Beep Boop

• wildcardxl
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 26-04 21:56
Gisteren tegenover een A-SO-CIAAL sterke Vayne komen te taan, was gewoon helemaal niks tegen te beginnen, de andere spelers vand e tegenstanders stelden niks voor, maar Vayne liep gewoon over de hele map heen en weer kills te maken, als ze 2-1 kwam te staan won ze gewoon met gemak... ze is 1 keer doodgegaan in 3-1 waarmee ze nog een kill maakte...

En mijn teamgenoten die renden op een gegeven moment gewoon terwijl ze in SR aand e andere kant vand e map waren met 3 tegen 1, toen was het voor haar helemaal een koud kunstje om ons 1 voor 1 af te maken omdat haar movement speed ook nog is veel hoger was dan ons.

Toch maar een 1 Vayne verdiepen, ik was zelf YI en had een aardige build maar hier kon ik niks tegen...

• Drunk3nD3m0n
wildcardxl schreef op vrijdag 14 oktober 2011 @ 12:00:
Gisteren tegenover een A-SO-CIAAL sterke Vayne komen te taan, was gewoon helemaal niks tegen te beginnen, de andere spelers vand e tegenstanders stelden niks voor, maar Vayne liep gewoon over de hele map heen en weer kills te maken, als ze 2-1 kwam te staan won ze gewoon met gemak... ze is 1 keer doodgegaan in 3-1 waarmee ze nog een kill maakte...

En mijn teamgenoten die renden op een gegeven moment gewoon terwijl ze in SR aand e andere kant vand e map waren met 3 tegen 1, toen was het voor haar helemaal een koud kunstje om ons 1 voor 1 af te maken omdat haar movement speed ook nog is veel hoger was dan ons.

Toch maar een 1 Vayne verdiepen, ik was zelf YI en had een aardige build maar hier kon ik niks tegen...
had gisteren ook zo een leuk spelletje met swain ik was solo top lane tegen 2 noobs na 10 min had ik al 5-0-1
lekker gefeed en dan het spel beeïndigd met 31-1-7
echt een ZALIG spel gewoon het grappige was dat de vijand dacht dat ik een lifesteal hack had maar ze hadden niet echt door dat als ik morph naar mijn Crow dat ik effectief heel snel life steal doe
had ook nog een handige lee-sin jungler die me bij elke spawn van blue buff die gewoon gaf _/-\o_
:D

• Brutal1ty
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 18-05 08:21
Xerath is erg leuk. Iedereen zeurt dat hij niet genoeg burst doet bla bla bla, maar men vergeet heel veel dingen.

Je HOEFT Xerath niet de hele tijd met W aan te spelen... je hebt de mogelijkheid, maar dat betekend niet dat je jezelf moet beperken tot in de bosjes staan tijdens een teamfight, 1x q rrr te lossen (e is te korte range) om vervolgend geganked te worden door een assasin.

Ook weten héél veel mensen dit niet, ik ben zelfs geflamed op het forum omdat ik er over begon want het zou niet kunnen:

Zet smartcasting aan, W->E-> R-R-R-Q

Als je dit snel genoeg doet valt je hele R R R Q combo allemaal in de stun, want je R zal je vijand 3x (!!!!) stunnen. Ik heb dit meerdere keren geprobeerd en het werkt vlekkeloos, ondanks dat er mensen zijn op het LoL forum die zeggen dat ik lieg -_-',, Ik ben een n00b, tuurlijk, maar dit werkt, en je hele combo in een lange stun droppen = verdomd effectief. Veel damage, goed tegen runners etc. Even de carry bursten: no problem. :D

[Voor 99% gewijzigd door Brutal1ty op 14-10-2011 12:30]

• Kaasdipje
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 21-05 17:51
(jarig!)
Lol, nee. Je stunned alleen de 1e keer. Je kunt R gebruiken als een makkelijk te plaatsen stun, maar de stun zal alleen bij de eerstvolgende geraakte spell komen.

Betekend niet dat je binnen de tijd van die stun niet bijna alles op hem kan gooien, maar hij krijgt zeker niet 3 keer een losse stun hiervan.

Stadia: StadiaSkies Steam: Kaasdipje - Uplay: Kaasdipje

• Gonzo_D
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 06-04-2021
Het kan best een bug zijn aangezien na activatie van je R je hem nog 2 keer kan casten voor hij op cooldown gaat zodat je E skill 3 keer procced hoor

• Kaasdipje
(jarig!)
Maar dan werkt het nog niet in de combo die hij aangeeft.

Mage Chains Deals magic damage to an enemy and marks them with Unstable Magic for 3 seconds. The next spell Xerath strikes this enemy with in these 3 seconds will stun them for 1.5 seconds.

• Gonzo_D
Als je aant smartcasten bent heb je 5 spells makkelijk in 4 seconden gecast hoor

• LikeAKing
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 17-11-2020
Zal ik maar voor Cassopeia gaan en Yorick? Of Jarvan. ik zoek de offtank met de meeste damage tussen de 2. Het meest vergelijkbaar met Lee Sin :P

• GeleFles
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online

GeleFles

What's in a bottle?

Gonzo_D schreef op vrijdag 14 oktober 2011 @ 13:03:
Als je aant smartcasten bent heb je 5 spells makkelijk in 4 seconden gecast hoor
Je moet wel snel zijn dan, want op de R zit wel een lange castanimatie. (op dat moment kan je even niks doen)

• Kaasdipje
(jarig!)
Het kan met de animaties en cd niet. Mooiste is dat ik gelijk op jou post kom op het forum en daar al gelijk mensen zijn die het tegenspreken. Als het echt waar was dan zou het al wel: Gebruikt worden/filmpjes van zijn/benoemd worden in guides.

Misschien dat je het verkeerd ziet want de stun zichzelf duurt al 1.5 seconden wat al best lang is.

• Azaruc
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 27-03 18:41
LikeAKing schreef op vrijdag 14 oktober 2011 @ 13:07:
Zal ik maar voor Cassopeia gaan en Yorick? Of Jarvan. ik zoek de offtank met de meeste damage tussen de 2. Het meest vergelijkbaar met Lee Sin :P
Yorick is f2p nu, dus je kunt proberen of je het lekker vindt werken..

D3 Profile

• DivineNL
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 20-05 12:58
LikeAKing schreef op vrijdag 14 oktober 2011 @ 13:07:
Als ik jouw was zou ik kiezen wat ik het leukste vind. Er zijn mensen zeggen cas, of yorick of jarvan maar vaak komt dat doordat zij die graag spelen. Uiteindelijk draait het spelen toch om het plezier dus mijn tip is kiezen wat je het leukst vind spelen.

• LikeAKing
DivineNL schreef op vrijdag 14 oktober 2011 @ 13:15:
[...]

Als ik jouw was zou ik kiezen wat ik het leukste vind. Er zijn mensen zeggen cas, of yorick of jarvan maar vaak komt dat doordat zij die graag spelen. Uiteindelijk draait het spelen toch om het plezier dus mijn tip is kiezen wat je het leukst vind spelen.
Maar je kan wel vertellen waar ze vergelijkbaar me zijn. Alhoewel die 3 champs vrij uniek zijn dacht ik..

• DivineNL
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 20-05 12:58
LikeAKing schreef op vrijdag 14 oktober 2011 @ 13:17:
[...]

Maar je kan wel vertellen waar ze vergelijkbaar me zijn. Alhoewel die 3 champs vrij uniek zijn dacht ik..
Misschien iemand anders maar ik kan ze nergens mee vergelijken :P

• Kaasdipje
(jarig!)
ik speel Yorick naar aanleiding van The Rain Man die daarmee heerlijk de toplane kan houden. Ik heb nooit problemen met mana of wat dan ook. In het begin moet je een beetje opletten met het gebruik van je mana, maar je krijgt na de tear al heel makkelijk je lane onder controle zonder daarvoor tussendoor naar je base te hoeven.

http://www.solomid.net/guides.php?g=7123

Anoniem: 384763

net de replays gezien van gisteren

spoiler:
fnatic ownde keihard. xpeke is enorm goed bezig

[Voor 7% gewijzigd door Anoniem: 384763 op 14-10-2011 14:02]

• Gonzo_D
http://euw.leagueoflegends.com/board/showthread.php?t=438608

Hier toevallig een thread gevonden waar ze OP niet aan het flamen zijn blijkt dus wel te werken

EDIT: de een zegt van wel de ander van niet dus heeft geen nut om hier over door te gaan ik zeg wacht tot volgende week dan is die waarschijnlijk f2p en test het allemaal zelf even

[Voor 36% gewijzigd door Gonzo_D op 14-10-2011 13:36]

• Drunk3nD3m0n
NibborSneffets schreef op vrijdag 14 oktober 2011 @ 13:21:
ik speel Yorick naar aanleiding van The Rain Man die daarmee heerlijk de toplane kan houden. Ik heb nooit problemen met mana of wat dan ook. In het begin moet je een beetje opletten met het gebruik van je mana, maar je krijgt na de tear al heel makkelijk je lane onder controle zonder daarvoor tussendoor naar je base te hoeven.

http://www.solomid.net/guides.php?g=7123
ik heb hem nog niet geprobeerd eigenlijk die yorick ik heb gisteren heel veel mensen met hem zien spelen en die waren echt verscrikkelijk slecht

maar ik heb gistreren ook Solomid even bezig gezien met hem en krijg nu toch wel even de kriebels om hun build te testen na het werk :P

• Kaasdipje
(jarig!)
Gonzo_D schreef op vrijdag 14 oktober 2011 @ 13:34:
http://euw.leagueoflegends.com/board/showthread.php?t=438608

Hier toevallig een thread gevonden waar ze OP niet aan het flamen zijn blijkt dus wel te werken

EDIT: de een zegt van wel de ander van niet dus heeft geen nut om hier over door te gaan ik zeg wacht tot volgende week dan is die waarschijnlijk f2p en test het allemaal zelf even
Die gast die die post gemaakt heeft is ook gelijk degene met wie ik nu in discussie ben geloof ik, als ik de naam zo zie. Dus dan is het wel heel gemakkelijk.

• Gonzo_D
NibborSneffets schreef op vrijdag 14 oktober 2011 @ 14:27:
[...]

Die gast die die post gemaakt heeft is ook gelijk degene met wie ik nu in discussie ben geloof ik, als ik de naam zo zie. Dus dan is het wel heel gemakkelijk.
Ja en als je de thread had gelezen zie je dat met het testen bij sommige mensen wel werkt en sommige niet het zal wel een bug zijn.

• Kaasdipje
(jarig!)
Blah, ik ga er hierna ook niet verder op in, maar ik wil het wel eens zien gebeuren. Hij kan het reproduceren zegt hij, dus dan vind ik het wel vreemd dat alleen hij een topic er over heeft op zowel na als euw.

Je kan je gelijk bewijzen als je er een video of wat dan ook van hebt.

• Drunk3nD3m0n
eigenlijk een kort vraagje maar vinden jullie ook niet dat als je dominion speelt altijd dezelfde technieken ziet en dezelfde champs ....
zoals een veel te snelle ramus een overal nartoe teleporterende TF een heel zwaar overpowerde akali (what i like a lot ) en dan nog een xin zhao die veel te op is.

en als je dan een 5v5 speelt kom je veeeeel meer verschil tegen of heb ik gewoon heel veel pech gehad met mijn dominion spelletjes om altijd dezelfde chaps tegen te komen

• Fanatic_FS
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 20:41

Fanatic_FS

Rated T for Troll™

Al is Xin Zhao niet OP, maar meer richting de UP.

[specs]

• Drunk3nD3m0n
Fanatic_FS schreef op vrijdag 14 oktober 2011 @ 15:05:
Al is Xin Zhao niet OP, maar meer richting de UP.
up ???

UBER POWERD ??? :D

Underpowered. Xin Zhao is goed op de low levels als mensen niet weten hoe je ertegen moet spelen, maar is inmiddels een makkelijk te counteren champ die door vele anderen is voorbijgestreefd.

Vicariously I live while the whole world dies

• Drunk3nD3m0n
idd met een goed team kan je hem wel aan maar bij een dominion game kom ik er meestal met akali aleen tegenover te staan en dan is het met xin zhao gewoon 1 sec en dood op mij :'( maar met een goed gebalanceerd team kan je idd wel wat counteren

• Fanatic_FS

Fanatic_FS

Rated T for Troll™

Xin scaled slecht vergeleken met andere. Bouw je hem puur damage dan ben je zo dood, bouw je hem tanky dan is je damage laag.

Er zijn gewoon zat op champs die hetzelfde als Xin kunnen, maar dan beter

[specs]

• Kainda
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 05-05 11:20
Ik vraag me af wat jullie van Dr. Mundo vinden als een solotop, ik zie em bijna nooit gespeeld worden en maar 1 keer gebanned in een Classic Normal Draftpick game.

21/9/0 met flash en exhaust.
Beginnen met boots + 5hp pots of Armor + 3hp pots. (merc, berserker of tabi's)
Warmogs (voor passive + skills kosten HP).
Atma's
(FoN, is misschien niet nodig)
Phantom Dancer
Bloodthirster of Starks Feror
IE

• Fanatic_FS

Fanatic_FS

Rated T for Troll™

Probleem met mundo in 5v5 is dat Ignite zijn ulti heel hard countered.
Trouwens, koop een spirit visage op Mundo. De keren dat ik Mundo speelde bouwde ik hem als volgt:
Boots
Spirit Visage
Force of Nature
Sunfire Capre
Warmogs Armor
Starks

Niet kapot te krijgen en toch goede damage door je E + attack speed van Starks

[specs]

Anoniem: 399205

Drunk3nD3m0n schreef op vrijdag 14 oktober 2011 @ 15:00:
eigenlijk een kort vraagje maar vinden jullie ook niet dat als je dominion speelt altijd dezelfde technieken ziet en dezelfde champs ....
de grote zwakte aan dominion
je kan een deel van de champs gewoonweg niet competitief spelen in die mode

elk spel zie je wel een Akali, Jax, Rammus

dominion is een leuk tussendoortje maar ik denk dat de meeste mensen toch liever summoners rift doen

• J_star
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 22:10
Mundo is mijn favoriet, maar er is helaas gedurende de maanden wat aan geknutseld. Ik merk wel bij 3vs3 hij enorm sterk is. Echter 5vs5 blijf je vaak toch achter op de rest.

Anoniem: 155599

Anoniem: 399205 schreef op vrijdag 14 oktober 2011 @ 16:32:
[...]

de grote zwakte aan dominion
je kan een deel van de champs gewoonweg niet competitief spelen in die mode

elk spel zie je wel een Akali, Jax, Rammus

dominion is een leuk tussendoortje maar ik denk dat de meeste mensen toch liever summoners rift doen
First win of the day op andere servers.

• Drunk3nD3m0n
Anoniem: 155599 schreef op vrijdag 14 oktober 2011 @ 16:43:
[...]

First win of the day op andere servers.
ook nogal random om te zeggen 8)7

Drunk3nD3m0n schreef op vrijdag 14 oktober 2011 @ 16:48:
[...]

ook nogal random om te zeggen 8)7
Ik reageer op dat dominion voor sommige een tussendoortje is.
Voor mij is het soms een quick first win of the day op niet mijn main servers.

Anoniem: 399205

Anoniem: 155599 schreef op vrijdag 14 oktober 2011 @ 16:50:
[...]

Ik reageer op dat dominion voor sommige een tussendoortje is.
Voor mij is het soms een quick first win of the day op niet mijn main servers.
kan je even goed een coop doordrammen heb je ook binnen 20min gedaan
maar het is een optie ja :)

• Kainda
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 05-05 11:20
20?? 12m40s is mijn record vs Co-Op beginner AI :)

Tip: OP champ + Snowball items >:)
Waarom zijn ze op IEM nu dominion aan het spelen?> Er staan toch normale games gepland?

• GeleFles
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online

GeleFles

What's in a bottle?

Ik denk dat dominion even tijd nodig heeft.
Op SR is er al een hele metagame ontstaan, iedereen weet wat voor taken er nodig zijn, en wat de efficiëntste manier van spelen is.

Op Dominion heb ik nog steeds het gevoel dat iedereen maar een beetje wat doet, een stuk minder gecoördineerd dan op SR.
Na een tijdje zal het niveau op Dominion ook omhoog gaan, en zal er vanzelf een metagame ontstaan. Tot die tijd is het gewoon lekker aanklooien ;)

• Fanatic_FS

Fanatic_FS

Rated T for Troll™

Volgende game is pas over 30minuten (Game 2 en 3 zijn gewisseld ivm een speler die laat is en de game van zojuist eindigde in 20minuten), vandaar wat Dominion voor de fun

[Voor 42% gewijzigd door Fanatic_FS op 14-10-2011 19:06]

[specs]

Hahahaha de huidige game tussen SK en Cursed is hilarisch. Nyjacky van cursed heeft veigar genomen en die is nu continue Janna (Nyph van SK) aan het instagibben :D Ze verliezen wel, maar die bursts zijn echt hilarisch.

• Lapeno
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 21:14
Speelt candy panda nu wel of speelt die Epikgamer gast?
Lapeno schreef op vrijdag 14 oktober 2011 @ 20:13:
Speelt candy panda nu wel of speelt die Epikgamer gast?
Candypanda speelt volgens mij gewoon, of er speelt iemand anders op zijn account...

• Lapeno
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 21:14
Ik dacht dat ze gisteren zeiden dat Candy problemen had met zijn paspoort en dat hij niet optijd er zou kunnen wezen, Toevallig zijn Epikgamers er ook en dan zou hun ad carry op candy's plek spelen.

hij speelt toch

[Voor 4% gewijzigd door Lapeno op 14-10-2011 20:52]

Anoniem: 147715

Ik hoop wel dat ze naar aanleiding van dit toernooi eindelijk iets aan kogmaw doen. Ik zei het een tijdje geleden al maar die champ is gewoon gigantisch OP. Beste ad carry by far. Gewoon te sterk in lane en te goed in teamfights.

• arcanis
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 20-05 12:05
weet iemand of er al ergens replays te vinden zijn? heb de eerste en tweede match gemist.
Anoniem: 147715 schreef op vrijdag 14 oktober 2011 @ 22:01:
Ik hoop wel dat ze naar aanleiding van dit toernooi eindelijk iets aan kogmaw doen. Ik zei het een tijdje geleden al maar die champ is gewoon gigantisch OP. Beste ad carry by far. Gewoon te sterk in lane en te goed in teamfights.
Qua damage output lategame misschien wel de beste en een hele vervelende poke maar ook:
- squishiest van allemaal
- Heel weinig CC
- Geen escapes

Als je je hele team eromheen bouwt kan hij heel gevaarlijk zijn, maar anders is hij vrij eenvoudig uit te schakelen imo.

Vicarious schreef op zaterdag 15 oktober 2011 @ 00:46:
[...]

Qua damage output lategame misschien wel de beste en een hele vervelende poke maar ook:
- Heel weinig CC
- Geen escapes

Als je je hele team eromheen bouwt kan hij heel gevaarlijk zijn, maar anders is hij vrij eenvoudig uit te schakelen imo.
Ja maar als je je team niet bouwt op het beschermen van je ranged carry zijn ze allemaal makkelijk uit te schakelen. Mf heeft ook geen escape, ezreal trist corki en sivir hebben helemaal geen cc. En ik geloof niet dat kogmaw veel squishier is dan andere ranged carrys. Hij is niet voor niets permaban of instapick.
Anoniem: 147715 schreef op zaterdag 15 oktober 2011 @ 03:16:
[...]

Ja maar als je je team niet bouwt op het beschermen van je ranged carry zijn ze allemaal makkelijk uit te schakelen. Mf heeft ook geen escape, ezreal trist corki en sivir hebben helemaal geen cc. En ik geloof niet dat kogmaw veel squishier is dan andere ranged carrys. Hij is niet voor niets permaban of instapick.
Sivir en MF worden nooit gepickt. Trist en corki hebben een heel goede escape en Ezrael een semi-goede escape. Het is met die 3 net iets makkelijker om te overleven als je team een foutje maakt. Dat maakt het dat Kogmaw een typische high risk high reward carry is. Tuurlijk is hij goed, maar imo niet echt heel OP ofzo.

Anoniem: 216320

Is een attack build voor Ezreal het beste om te bouwen?

• Brutal1ty
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 18-05 08:21
NibborSneffets schreef op vrijdag 14 oktober 2011 @ 13:02:
Maar dan werkt het nog niet in de combo die hij aangeeft.

Mage Chains Deals magic damage to an enemy and marks them with Unstable Magic for 3 seconds. The next spell Xerath strikes this enemy with in these 3 seconds will stun them for 1.5 seconds.
Dit soort reacties kreeg ik dus ook steeds op het officiële forum. Maar geloof me nou maar: het werkt dus wel. Ik kan m'n hele combo er in landen, pas als mijn Q hit (meestal) komt de vijand uit de stun. Vaak precies op dat moment dat ie raakt.
RonnieB82 schreef op vrijdag 14 oktober 2011 @ 13:10:
[...]

Je moet wel snel zijn dan, want op de R zit wel een lange castanimatie. (op dat moment kan je even niks doen)
Er zit een 0.75 cooldown op je R. 3x R bashen = 2.25 seconden voor 3 hits. Officiële stun is hoe lang? Ik krijg ook het gevoel dat het om een bug gaat, maar het bleef maar lukken! Gewoon snel smartcasten en je hele combo kon er in, wat natuurlijk onmogelijk is in een 1.5(ofzo?) seconden stun... Dus er gaat iets mis met het proccen.

• Blaat
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 21-05 11:25

Blaat

Moderator Harde Waren / BBG'er

Hardware Fanaat

Vicarious schreef op zaterdag 15 oktober 2011 @ 00:46:
[...]

- Heel weinig CC
- Geen escapes

Hij heeft meer cc dan Caitlyn met zijn slow tapijtje, en Caitlyn is IMHO ook een van de beste AD carries in het spel.

Custom water loops zijn als pannenkoeken, je eerste mislukt altijd.

Caitlyn heeft traps en een targeted slow die tegelijk ook een escape is.

Misschien wat bruut om te zeggen, maar ik ben het langzamerhand wat beu: Kog'Maw is niet OP, vind je dit wel dan moet je toch eens nadenken of het misschien niet bij jezelf ligt.

Van zodra je in een game gaat met de gedachte 'fuck, kogmaw niet banned, nu ga ik heel m'n lane verliezen' dan ga je ook minder goed spelen. Ipv terug te poken ga je met je staart vluchten zodra kogmaw je 1x aanraakt waarna je constant dat psychologisch overwicht afgeeft (hypothetische situatie).

Kog'Maw is heel squishy, een simpel combo tussen Cait, Vayne, Ashe of Corki en Taric, Alistar of Janna gaat hem zeker niet laten domineren.
Als je een Soraka of Sona tegen hem gaat gebruiken dan ga je er niet komen.

Ontwijk zijn Ulti, zorg dat je er niet 1v1 tegen gaat en zorg dat je harde CC in je buurt hebt.

Streaming History

• Nazanir
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 24-04 15:50
Riven is echt de meest fun Champ die ik in lange tijd gespeeld heb, en ik ben toch best wel goed met haar. Je bent constant bezig cooldowns the managen, kijken of je net die gap kan closen met je skills, 2 interrupts proberen te gebruiken, etc, etc.

Veel mogelijke builds, goed damage potentieel, beetje CDR er in verwerken en je bent toch erg sterk. Haar W schaalt geweldig met AD (0.6 voor een AoE is toch best erg veel) en haar E schaalt ook met AD, wat je een erg goed shield geeft en als gap closer of escape gebruikt kan worden. Ze is heel goed in hit & run, maar dankzij haar passive ook zeker in staat flink wat damage te doen.

-

Fanatic_FS schreef op vrijdag 14 oktober 2011 @ 16:06:
Probleem met mundo in 5v5 is dat Ignite zijn ulti heel hard countered.
Trouwens, koop een spirit visage op Mundo. De keren dat ik Mundo speelde bouwde ik hem als volgt:
Boots
Spirit Visage
Force of Nature
Sunfire Capre
Warmogs Armor
Starks

Niet kapot te krijgen en toch goede damage door je E + attack speed van Starks
3 HP items een geen Atmas... klinkt een beetje wasteful. Alleen de 82 AD die je krijgt van Atmas met zo'n tanky setup is het al waard, en dan krijg je er nog eens Armor en Crit bij.
Anoniem: 216320 schreef op zaterdag 15 oktober 2011 @ 10:02:
Is een attack build voor Ezreal het beste om te bouwen?
Ja. Triforce/Bloodthirster/Infinity Edge/Last Whisper

speedzor schreef op zaterdag 15 oktober 2011 @ 11:15:
Caitlyn heeft traps en een targeted slow die tegelijk ook een escape is.

Misschien wat bruut om te zeggen, maar ik ben het langzamerhand wat beu: Kog'Maw is niet OP, vind je dit wel dan moet je toch eens nadenken of het misschien niet bij jezelf ligt.
Waarom is kog-maw bij dat IEM tournooi dat nu gespeeld word elke game nog gebanned of gepicked. Dat geeft aan dat pros die deze game spelen hem het beste vinden. Orianna en rumble zijn om dezelfde reden ook generfed. Ook is hij permabanned in ranked, dat geeft ook wel aan dat er iets mis is.
Anoniem: 147715 schreef op zaterdag 15 oktober 2011 @ 11:46:
[...]

Waarom is kog-maw bij dat IEM tournooi dat nu gespeeld word elke game nog gebanned of gepicked. Dat geeft aan dat pros die deze game spelen hem het beste vinden. Orianna en rumble zijn om dezelfde reden ook generfed. Ook is hij permabanned in ranked, dat geeft ook wel aan dat er iets mis is.
Elke keer dat ik keek zag ik ook Ryze en Galio altijd gebanned worden. Wat wil je nu zeggen?

Streaming History

• Fanatic_FS

Fanatic_FS

Rated T for Troll™

Geeft meer aan dat hij nu eindelijk viable is na zijn buffs, aangezien hij daarvoor nooit gepicked werd.

[specs]

• Dreanor
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 16-05 07:57

Dreanor

Joene

speedzor schreef op zaterdag 15 oktober 2011 @ 11:47:
[...]

Elke keer dat ik keek zag ik ook Ryze en Galio altijd gebanned worden. Wat wil je nu zeggen?
Grappig, niet specifiek tegen jou speedzor, maar elke keer als er gezegd wordt dat een tryn of karthus OP is wordt er als tegen argument vaak gezegd dat deze champs nooit gepicked/banned worden door de pro's dus niet OP.

Nu wordt het argument andersom gebruikt met KogMaw en wordt het weg gewuifd als zijnde een non argument dat niks zegt.

Sorry, vind het wel humoristisch. :D

Again, niet tegen jou persoonlijk speedzor, maar als argumenten in het algemeen. Ow en ook niet om OMFG QQ Tryn OP QQ te starten oid. :+

PlayerUnknown's Battleground: TryingDutchman

speedzor schreef op zaterdag 15 oktober 2011 @ 11:47:
[...]

Heb het even nagekeken er zijn 10 matches waarvan de informatie online staat. Galio is 2x gebanned en niet gepicked, Ryze is 4x gebanned en niet gepicked. Kog-Maw 3x gebanned en 7x gespeeld. Dus ik ga ervanuit dat de bans op galio en ryze gericht zijn op spelers die er heel goed mee zijn. Hotshot speelt bijvoorbeeld goed galio dus daar zal hij wel tegen gebanned zijn. En dignitas speelt geloof ik vaak met ryze.
Ik wil dus zeggen dat blijkbaar kog-maw heel sterk is als hij elke match gebanned word of gekozen. Hetzelfde was het geval met rumble of orianna voordat ze generfed werden. Krijg echt een beetje het idee dat mensen hun favoriete champ zitten te verdedigen hier.

[Voor 5% gewijzigd door Anoniem: 147715 op 15-10-2011 12:14]

• djengizz
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online
Ik denk ook dat Kog zo'n sterke AD carry is vanwege de huidige metagame van bruisers / tanky dps. De 'bloodrazor' die hij krijgt met zijn W maakt hem een tank killer en maakt hem goed in de meeste teamcompos die nu populair zijn.

Ik meen me ook te herinneren dat Riot weg wil sturen van deze metagame en dan zul je zien dat Kog het helemaal niet meer zo goed doet. Hij blijft in mijn ogen veel gevoeliger voor burst damage / CC dan de andere AD carries en in een metagame van zeg squishy burst of meer AP carries zal hij het veel minder doen.

• Jasper 99
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 17-05 14:52
snap nog steeds niet dat mensen tryn uberhaupt op vinden, hij is een leuke pub stomper maar komop die kerel kan zo hard weggeknalt worden hij is gewoon een glass cannon, heb ik toch liever gewoon een range ad carry. Maar over kogmaw jij hij lijkt mij wat sterk met zijn % damage gebaaseerd op life. Maarja hij is ook dik squishy dus opzich is hij niet altijd een probleem als hij maar vanaf het begin goed denied wordt.

Orianna hebben ze in mijn ogen kapot generfed :( ze is minder viable als brand/kassa etc maar nogsteeds heel leuk :D

• blamauci
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 18-05 20:08
Ik heb ff een vraag mischien dom:P

maar valt het jullie ook heel erg op dat er in normals 9/10 keer geen jungler meer in zit??
ik zie nog alleen junglers in ranked.

dus als ik dan een normal speel, ik speel meestal junglers dan staat onze solotop eigenlijk gegarandeerd tegen 2 en wordt ie dus 9/10 keer gepowned.
zijn mensen in normals tegenwoordig nog dommer geworden dan de mensen die in ranked elo hell zitten?

http://www.lolstatistics.com/signature/eu/20836683/309

• djengizz
  • Niet online
Ik zag op weg naar level 30 ook nooit junglers in normals maar nu ik wat meer gespeeld heb zie ik eigenlijk in bijna al mijn normal games een jungler. Als ik weer queue met vrienden die een wat lager level hebben is de jungler meteen weer weg (en wordt het ook niet gewaardeerd als je jungled :P).

Komt af en toe nog wel voor dat er één ontbreekt maar een goede solotop met hulp van de jungler houdt meestal wel de 2v1 en geeft een gratis counterjungle.

• blamauci
maargoed ik ben al tijden level 30 en juist nu zie ik bar weinig junglers

• Intruder
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 19:13
Waha, als we geen jungler hebben dan duik ik zelf in de jungle. Dus nee ik zie het vrij weinig. Maar meestal hebben we op normal wel een jungler in ons team.

-:iRacing profiel:- // LoL EUW = BatsAap //

Als ik vs een jungler team speel en wij hebben geen jungler. Dan probeer ik met moeite duidelijk te maken dat je top zo min mogelijk minions wil slaan en proberen de tegenstander van de xp te houden.
Maar meestal komt het niet aan.
Anoniem: 147715 schreef op zaterdag 15 oktober 2011 @ 12:12:
[...]
Krijg echt een beetje het idee dat mensen hun favoriete champ zitten te verdedigen hier.
Allesbehalve, ik speel nooit Kog :D Ik vind hem gewoon niet OP. Wel sterk, zeker een van de betere AD carries, maar niet OP.

Vicarious schreef op zaterdag 15 oktober 2011 @ 13:42:
[...]

Allesbehalve, ik speel nooit Kog :D Ik vind hem gewoon niet OP. Wel sterk, zeker een van de betere AD carries, maar niet OP.
Ik heb 1x met Kogmaw gespeeld toen hij F2P was, maar daar eindigde het ook.

Als je kog'maw wat focused, dan gaat hij niet zo'n groot probleem vormen.

Streaming History

Als je duo bot bent tegen duo bot. En hun hebben een soraka oid plus iets anders. Wat probeer je dan te raken? De support? De ander. Of focus op de minions en lvl'en.

• djengizz
  • Niet online
Anoniem: 155599 schreef op zaterdag 15 oktober 2011 @ 13:50:
Als je duo bot bent tegen duo bot. En hun hebben een soraka oid plus iets anders. Wat probeer je dan te raken? De support? De ander. Of focus op de minions en lvl'en.
Volgens mij bestaat daar geen kant en klaar antwoord voor.

De prio's zijn wel:
-levellen en cs heeft altijd voorang (en als je meer farmed door mana te gebruiken voor farm i.p.v. harass moet je dit altijd doen)
-xp en cs van de andere carry voorkomen (hier speelt jouw support ook een grote rol)
-een kill op hun carry > een kill op hun support

Verder zie ik meestal een carry vs carry en support vs support achtige situatie onstaan waarbij de harass ondersteunen en het defenden van de carry de eerste prio is van support. Maar ook andere combo's heb ik gezien en een kill op een goede support is ook goed natuurlijk als je die kans hebt.

Maar alles is afhankelijk van hoe hard je lane gepushed wordt (support zal harder bezig zijn met de carry te supporten), de matchup, mana beschikbaarheid, map awareness, agressiviteit van de tegenstanders en ga zo maar door. Daarom geen pasklaar antwoord denk ik.

• Cvan
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 15-05 23:12
Soms is de support makkelijker te pakken als de carry een escape move heeft, daar moet je ook over nadenken. Bijvoorbeeld corki / soraka, kun je beter soraka focussen bij een gank als je corki niet 100% kan stunlocken, want dan jumped die gewoon weg.

• Snappie88
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 18-05 16:47

Snappie88

Mr. Hollywood

blamauci schreef op zaterdag 15 oktober 2011 @ 12:56:
maargoed ik ben al tijden level 30 en juist nu zie ik bar weinig junglers
Je bent niet de enige :Y

De laatste tijd erg vaak in games waar we geen jungler hebben. Meestal duik ik een Normal in als ik een nieuwe champion of build wil proberen, en als je dan bijvoorbeeld Nasus solotop wilt proberen lukt 't niet omdat er continue games zijn waar niemand wil junglen.

Denk dat de gedachte erachter is dat teams nogal ondankbaar zijn tegen junglers. Succesvolle gank top garandeert tegenwoordig een whine van mid en/of bot over het feit dat je nog niet bij hun hebt geganked. Als alle lanes gepushed zijn of simpelweg geen gankmogelijkheden zijn en je bent lekker bezig je jungle leeg te werken zit men ook al te mekkeren dat je niet langskomt. Probeer je toch een (onmogelijke) gank uit te voeren en ga je dood door onvoorziene omstandigheden, krijg je helemaal een rant over je heen.

Eigenlijk zouden ze die jungle 10 geboden verplicht leesvoer moeten maken voordat je uberhaubt ranked in mag :')

Surfin' paradise!

• blamauci
echt he
ik vind het voort facka bullshit hoe slecht je mede en tegenspelers zijn in normals

Mocht je ook problemen hebben om de stream te bekijken via de normale weg, er is iemand die de stream aan het streamen is :]

http://www.own3d.tv/live/130989/Tweaty14

• ydegart
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 20-05 09:41
Anoniem: 384763 schreef op zaterdag 15 oktober 2011 @ 16:57:
Mocht je ook problemen hebben om de stream te bekijken via de normale weg, er is iemand die de stream aan het streamen is :]

http://www.own3d.tv/live/130989/Tweaty14
tnx!! _/-\o_

Vreemd dat er zoveel problemen met de streams zijn...

Modern technology has its origins in an altogether non-practical search for useless knowledge.

• LikeAKing
Ik speel nu Talon en Cassiopeia. Beiden super sterke champs. hoop niet dat ze deze gaan nerfen eigenlijk..

Anoniem: 213904

LikeAKing schreef op zaterdag 15 oktober 2011 @ 17:39:
Ik speel nu Talon en Cassiopeia. Beiden super sterke champs. hoop niet dat ze deze gaan nerfen eigenlijk..
Talon verwacht ik wel een nerf voor in een van de volgende patches. Zeker omdat ze nu ook Gunblade hebben generfed. Ik vond Akali niet echt veel beter als Talon. Een heleboel assassins zullen geraakt worden door de Gunblade nerf, maar Talon niet.

• Fanatic_FS

Fanatic_FS

Rated T for Troll™

heleboel assassins geraakt door gunblade nerf?
Akali en Kat. De overige 3 zijn geen assassins.
Jax, Kayle, Morde

[specs]

als gunblade een nerf krijgt wordt jax nog lastiger :(

Komen patchnotes in dit topic voorbij?

• Nazanir
  • Laatst online: 24-04 15:50
Beetje vreemd om Talon te noemen dat Talon niet geraakt word door de Gunblade nerf, hij heeft geen AP ratios en ik heb nog NOOIT een Talon met GB gezien. Het is een compleet loos item voor hem, net zoals een Kassadin nooit een GB zal halen.

Patchnotes komen inderdaad in dit topic voorbij, maar op dit moment zijn er nog geen officïele notes.

Ik snap de nerf niet helemaal als ik eerlijk ben. Jax heeft het zowieso al erg moeilijk, Kayle zie je nooit, Akali is gewoon een FOTM waar mensen lekker tegen aan schoppen. Morde was al flink generfed en uitzonderingen als Teemo zie je de GB toch bijna nooit halen.

Ik snap niet dat GB ineens een probleem is, daar hij een flink aantal patches gewoon nooit is aangeraakt.

Wat tevens jammer is, dat Bilgewater Cutlass niet in een AD item veranderd, maar Revolver wel in een caster item. Voor AD champs is er geen enkele reden om Cutlass te halen, want late game heb je er niets meer aan (kun je bijv. beter een BT halen), alleen de slow is wel handig. Maar omdat deze dus lategame erg afzwakt, is er geen reden voor AD's om deze te halen.

-

• Jasper 99
hij zegt dus dat hij een nerf gaat krijgen die lost staat van de gunblade nerf want juist door de gunblade nerf zij hij nog sterker worden ...

• ydegart
  • Registratie: Februari 2003
Via de ESL site werkt de stream wel!

Modern technology has its origins in an altogether non-practical search for useless knowledge.

• Fanatic_FS

Fanatic_FS

Rated T for Troll™

Niet voor mij :(

[specs]

Het goede nieuws is dat ESL en twitch.tv nu officiële partners zijn... :(

Waarom niet own3d vraag ik me dan af.

• Baristo
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 19-10-2021
Jasper 99 schreef op zaterdag 15 oktober 2011 @ 12:17:
snap nog steeds niet dat mensen tryn uberhaupt op vinden, hij is een leuke pub stomper maar komop die kerel kan zo hard weggeknalt worden hij is gewoon een glass cannon, heb ik toch liever gewoon een range ad carry. Maar over kogmaw jij hij lijkt mij wat sterk met zijn % damage gebaaseerd op life. Maarja hij is ook dik squishy dus opzich is hij niet altijd een probleem als hij maar vanaf het begin goed denied wordt.

Orianna hebben ze in mijn ogen kapot generfed :( ze is minder viable als brand/kassa etc maar nogsteeds heel leuk :D
Mijn tanky tryn is OP, lekker alles baiten en je team laten cleanen.

Voor soloQ is hij koning

Edit: gunblade, triforce en infinity edge zijn OP items.
net als last whisper en void staff, zag liever meer mpen/apen items dan 40% voor 2200 gold.

[Voor 9% gewijzigd door Baristo op 15-10-2011 20:25]

• psyy138
  • Laatst online: 29-04 12:41

psyy138

blackbulls.nl

wat is sona toch heerlijk om te spelen als aura hoer :D

(ಠ_ಠ) Psyduck (ಠ_ಠ) | Xiaomi is spulleke ;)

speedzor schreef op zaterdag 15 oktober 2011 @ 13:46:
[...]

Ik heb 1x met Kogmaw gespeeld toen hij F2P was, maar daar eindigde het ook.

Als je kog'maw wat focused, dan gaat hij niet zo'n groot probleem vormen.
Dat geldt pretty much voor alles behalve een tank. Dat is dus niet echt solide advies of een counter. Je kunt niet altijd iemand met z'n allen focussen (een andere sterke burst/DPS of veel AoE CC maakt dit erg lastig). Dat is een oplossing van niks.
Vicarious schreef op donderdag 13 oktober 2011 @ 18:04:
Ik zal binnenkort de proef eens op de som nemen voor mezelf:
- Starten met dorans blade
- Starten met armor + pots en rush wriggles
- Starten met Longsword + 1 pot en rush wriggles

Kijken wat het beste werkt. Kheb het allemaal wel eens geprobeerd en voor mij werkte de eerste methode altijd het beste, maar dat is alweer even terug. Zeker nu de q-scaling wat omlaag gegaan is kan het andere wel eens gunstiger uitpakken.
Dorans Blade en Longsword-optie geprobeerd. Om eerlijk te zijn: het maakte geen ruk uit. In beide gevallen stond ik na een minuut of 15 op 3/1/1, zwakte het midgame wat af en was ik endgame vrij tanky en deed ik vrij veel damage. De game met Dorans heb ik verloren, de game met longsword gewonnen. Had echter weinig met mijn start te maken, meer de mijn eigen team en de tegenstander. Die game met Dorans werd mijn team ondanks mijn goede start met vrij veel ganks verder compleet geroflstompt. Dat je dan endgame alsnog een matige score hebt is niet heel verrassend. Tweede game was de tegenstander vrij slecht behalve een fed katarina maar wonnen we toen we haar goed focusten vrij eenvoudig.

• TheAngel
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 06-10-2014

TheAngel

Ondertitel

Vandaag een troll Sona gehad in ranked.
Sona jungle lock in, geen woord zeggen in team chat.
Vervolgens blauw pakken, mid "ganken" doodgaan.
En repeat dit.. 38x (Niet overdreven.)

Mocht je ooit dus Casi122 zien report/flame/ignore.
Ergste was dat we ook nog aan het winnen waren (ja ondanks die feed) maar toen leavde onze Singed en was het afgelopen.

De Tweakers Wildstar Beta lijst vind je hier

• Jasper 99
Baristo schreef op zaterdag 15 oktober 2011 @ 20:19:
[...]

Mijn tanky tryn is OP, lekker alles baiten en je team laten cleanen.

Voor soloQ is hij koning

Edit: gunblade, triforce en infinity edge zijn OP items.
net als last whisper en void staff, zag liever meer mpen/apen items dan 40% voor 2200 gold.
en hoe bouw jij tanky tryn dan? phantom into warmog into atma's? Lijkt me dat je dan wel wat van zn stomp factor weghaald.
Inzicht van de dag: Spell vamp werkt met abilities, item actives en summoner spells. Het maakt hierbij niet uit of de abilitie met AD of AP scaled, het mag gewoon geen on-hit of een gevolg van een autoattack zijn.
En aoe spells healen maar voor 33% van je spell vamp percentage.

Meer info: http://leagueoflegends.wikia.com/wiki/Spell_vamp

Enkele langlopende vragen eindelijk opgehelderd :)

[Voor 7% gewijzigd door speedzor op 16-10-2011 04:28]

Streaming History

net een patch gehad. Wat zit er in?

[Voor 29% gewijzigd door Anoniem: 155599 op 16-10-2011 12:39]

Fanatic_FS schreef op zaterdag 15 oktober 2011 @ 18:24:
heleboel assassins geraakt door gunblade nerf?
Akali en Kat. De overige 3 zijn geen assassins.
Jax, Kayle, Morde
Poppy en Kog'Maw (op Dominion is hybrid Guinsoos+Gunblade best een zieke build) worden ook best hard gepakt.

[Voor 27% gewijzigd door ItsNotRudy op 16-10-2011 12:48]

• Baristo
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 19-10-2021
@jasper99

Tanky tryn is gewoon, wriggle + warmogs.

Maar het is meer een state of mind. Ik troll gewoon alle lanes zodat ze alles op me gebruiken, ults, flashes- exhaust etc en ga daarna weer weg. Soms heb je je ult nodig, soms ook eem flash. als je zelf maar niet doodgaat is het altijd profit. Tryn doet goede dmg zonder items btw, als hij volle fury stacks heeft. Btw, met jungle tryn ben ik nu sneller lvl6 dan een sololans xD

• nukidin247
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 06-05 14:19
Wat zat er in de update voor vandaag?

• Hu9o
  • Registratie: Mei 2001

Hu9o

Schokkend

Dat vroeg ik me ook af.

>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>Vertel Microsoft over dit probleem <<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<

• Fanatic_FS

Fanatic_FS

Rated T for Troll™

Gunblade op Kog wordt niet vaak gespeeld, Poppy kan ook zonder gunblade wel overleven.
Jax, Kat, Morde, Akali hebben Gunblade toch wel als core item.

[specs]

Pagina: 1 2 3 ... 79 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
In de topicstart is heel veel informatie te vinden. Dus voor zaken als de patchnotes, champion rotation en bijvoorbeeld hoe je in contact kunt komen met andere LoL Tweakers, kun je daar terecht! :)

Voor de slowchatters onder ons is er natuurlijk het chatkanaal in-game (dat veel te rustig is), maar tegenwoordig ook een IRC kanaal!

Nintendo Switch (OLED model) Apple iPhone SE (2022) LG G1 Google Pixel 6 Call of Duty: Vanguard Samsung Galaxy S22 Garmin fēnix 7 Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2022 Hosting door True

Tweakers maakt gebruik van cookies

Bij het bezoeken van het forum plaatst Tweakers alleen functionele en analytische cookies voor optimalisatie en analyse om de website-ervaring te verbeteren. Op het forum worden geen trackingcookies geplaatst. Voor het bekijken van video's en grafieken van derden vragen we je toestemming, we gebruiken daarvoor externe tooling die mogelijk cookies kunnen plaatsen.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Forum cookie-instellingen

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee