[PC] League of Legends - Deel 5 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 2 ... 79 Laatste
Acties:
  • 150.357 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LikeAKing
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 12-08-2024
atlantisx schreef op donderdag 13 oktober 2011 @ 12:24:
[...]

Ik speel "vrij veel" Lee Sin, en vind juist xin & akali ondoendebare champs om mee te spelen, xin early/midgame gaat wel oke, maar erna zou ik niet weten wat ik nog moet inbrengen in teamfights op een trollburst na.

[...]

Ach, Wat is zonde, als ik 10 uur een spel moet doen of 5 minuten werken voor een champ waar ik op dat moment zin in heb om te spelen.
10 euro per 5 minuten werken? = 120 euro per uur?
geef mij anders ook wat geld als je een beetje gul bent 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• arcanis
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 13-06 10:25
Net voor het eerst een normaal potje gejungeld maar het is toch wel effe wennen. Het lijkt zo makkelijk :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LikeAKing
is het ook.. met warwick + full runepage

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• arcanis
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 13-06 10:25
LikeAKing schreef op donderdag 13 oktober 2011 @ 13:06:
ik bedoel meer het ganken lanes in de gaten houden etc. Het killen van de creeps is inderdaad niet zoon probleem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 384763

LikeAKing schreef op donderdag 13 oktober 2011 @ 13:06:
Lol.

Dan heb je het over het killen van creeps in de jungle, en niet over junglen opzich :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 399205

arcanis schreef op donderdag 13 oktober 2011 @ 13:03:
Net voor het eerst een normaal potje gejungeld maar het is toch wel effe wennen. Het lijkt zo makkelijk :D
het lijkt ..

op solomid staat er een goeie guide
a comprehensive laning guide by a jungler, firewallwerkthingy anders poste ik de link wel
kan je veel uit leren, over hoe je moet junglen en hoe je moet lanen als je met een jungler speelt

[ Voor 5% gewijzigd door Anoniem: 399205 op 13-10-2011 13:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snappie88
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 21-06 21:09

Snappie88

Mr. Hollywood

Denk dat 't ook wel het lastigst is van junglen, het herkennen van potentiële ganks. Had laatst een potje waar drie lanes zaten te pushen en alle drie zaten te piepen dat ze een gank wilden. Uiteindelijk solotop maar paar keer flink geganked omdat hun Irelia een betere CS had en redelijk gefeed raakte. Bot ging toen natuurlijk weer piepen :')

Iemand had een tijdje geleden de jungle bijbel gepost, die erg goed was en zeker de moeite waard om te lezen. Geloof dat 't deze was.

#edit: was 'm niet ;( maar ook wel een goede trouwens :P

[ Voor 5% gewijzigd door Snappie88 op 13-10-2011 13:40 ]

Surfin' paradise!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ydegart
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 07-04 11:41
deze guide blijf ik erg goed vinden. Geeft goed aan wat de prioriteiten zijn voor een jungler.
Verplicht leesvoer voor zowel junglers als laners!!

Modern technology has its origins in an altogether non-practical search for useless knowledge.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaasdipje
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 12-07 15:57
Vicarious schreef op donderdag 13 oktober 2011 @ 09:11:
[...]

Haha dat wordt toevallig mijn volgende aankoop. Paar keer geprobeerd nu hij F2P is, en hij speelt best lekker. Mijn build:

- Rush tear of goddess
- Lvl 1 boots
- Manamune maken
- Sprit Visage (die heal is echt lekker en ook nog CDR en magicres!)
- Merc Treads
- Triforce
- Als de game nog loopt situationele tankitems. Meestal Frozen Heart.
Zo speel ik hem ook na het lezen van een guide van The Rain Man. Ik doe alleen Spirit Visage al als een filler voordat ik Manamune kan kopen, erg fijne manier om hem tanky maar sterk te spelen. Zo kun je op solo top gewoon rofl-farmen terwijl je tegenstander je probeert te harrassen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LikeAKing
maar als ik als lee sin jungle ga ik dood door de creeps ;')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gonzo_D
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 19-03-2024
HEH!? xD hoe doe je dat dan :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LikeAKing
ik heb 9x ArP, 2x ArP quiter, 1x AD quinter, MR per level, flat armor, en nog kan ik geen goede route voor hem vinden :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gonzo_D
Ik start bij small golems level E en koop Vamp scepter waar je vooral op moet letten als je begint 1 aanval -> E -> 2 aanvallen -> E -> 2 aanvallen. oftewel zorg ervoor tussen elke use van een skill 2 aanvallen van je passive te doen. Ook geef aan aan de bot of top laner ligt eraan waar je begint... om even de small golems te pullen dan kun je ze zonder smite neerhalen en naar de lane gaan voor een lvl 2 gank waarin je trouwens erg op bent.

Als je niet kunt ganken ga naar wraiths smite grote en kill de kleintjes
Skills EWQ dan eerst R maxen daarna Q dan W dan E.
Items die ik build zijn vanuit de vamp scepter een wriggles maken waarna als ik mijn eerste ronde golems wraiths en wolves heb gedaan een cloth armor koop met 1 pot zodat ik als ik golems lizzard gedaan heb kan ganken of gewoon makkelijk verder junglen.

EDIT: als je ziet dat je kunt ganken smite die eerste small golems well trouwens om minder hp te verliezen
EDIT: en ipv EWQ als ik ga ganken doe ik EQW

[ Voor 8% gewijzigd door Gonzo_D op 13-10-2011 14:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LikeAKing
Ik zal het proberen in een custom game vandaag ;)

maaaaar ik doe geen ranked, en niemand werkt mee als ik jungle (alhoewel ik mn laatste jungle match met warwick 14/2/10 ben geeindigd, maar dat was met 4 man premade, 1 random solo queuer)

[ Voor 66% gewijzigd door LikeAKing op 13-10-2011 14:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Intruder
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 11-07 20:26
Vraag iemand om de golems te pullen, start dorans blade en start Q. Met een fatsoenlijke pull heb je 1 golem dood zonder dmg te hebben genomen/zonder smite te hebben gebruikt. Smite de 2e golem en daarna meteen early gank bottom.

Custom heb je dus wel iemand nodig om te pullen, dan kun je simpel dorans blade junglen.

-:iRacing profiel:- // LoL EUW = BatsAap //

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• atlantisx
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 24-07-2021
LikeAKing schreef op donderdag 13 oktober 2011 @ 12:56:
[...]
10 euro per 5 minuten werken? = 120 euro per uur?
geef mij anders ook wat geld als je een beetje gul bent 8)
Het was een ietwat overtrokken voorbeeld, maar dan nog.

Lang niet alle champs kosten 975 RP, en voor 4500 ip moet je 10 uur spelen, als je iedere game binnen 20 minuten wint. Dus bij 3150 ip vind ik het al erg veel tijd die je er in moet steken, als je de ip niet hebt en de champ op dat moment wilt spelen.

Voor de jungle is wat intruder al heeft neer gezet een goed plan :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RTG
  • Registratie: Mei 2009
  • Niet online

RTG

@Lee junglers... probeer eens te starten met een long sword, dan heb je veel sneller je madreds.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 359772

Vicarious schreef op donderdag 13 oktober 2011 @ 10:12:
[...]

Heel aggressief spelen denk ik. Als je hem gewoon rustig op afstand zijn minions laat droppen dan outlanet ie je. Hij heeft namelijk met zijn e-skill onwijze sustain in de lane want die creeps healen hem gewoon. Alleen heeft hij in het begin wel mana issues als hij zijn skills moet spammen, en als jij aggressief harasst dan moet hij dus veel skills gebruiken om jou uit de buurt te houden. Zo kun je zorgen dat hij out of mana raakt en zonder mana is Yorick totaal ongevaarlijk. Zeker early game, want dan is zijn auto attack damage niet heel hoog.

De ultieme counter voor Yorick is trouwens Trundle. Die krijgt health als er creeps om hem heen sterven, dus jij krijgt health van de creeps van Yorick!
Klopt helemaal. Yorick kan gewoonweg niet tegen burst, overigens. Hij mag er niet squishy uitzien, en redelijk imuun zijn voor poken door z'n heal mechanic, maar een goeie burst overleef je niet op low level (voor je spirit visage hebt). Tegen sustained harass en poking kan hij dan wel weer prima overleven mits hij slim speelt en een tear heeft (maar die heb je vrij vlug). Dus de enige manier om hem te counteren is hem kapot te bursten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LikeAKing
Is het trouwens waard om caitlyn + die nieuwe officer skin te kopen? Is ze een viable ad carry?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• speedzor
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 01-02-2014
Cait is één van de sterkste AD rangeds op dit moments. Samen met Vayne is ze het best geschikt voor soloqueue, samen met Ashe is ze het best voor premade.

Streaming History

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gonzo_D
Cait is een zeer goede AD champ vooral door haar range. LEkker hoge base damage en heerlijke harras met een soraka bij je fijn je Q spammen en mana krijgen van soraka maar dat heb je ook met Ezreal waar ik zelf persoonlijk meer fan van ben aangezien op low elo je bijna gaan late games hebt en bijna alle potjes rond de 30/40 over zijn is Ezreal zeer overpowered

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 359772

Caitlyn is vooral in combinatie met taric een fantastische botlane. Bijna niet te verslaan. Zijn stun + haar trap eronder en haar immense range en poke mogelijkheden is een extreem sterke combinatie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LikeAKing
Ja, ik zat nog aan de volgende champs te denken:
Yorick,
Ezreal,
Caitlyn,
akali bloodmoon skin (ookal heb ik de stinger versie :P )
Blitzcrank (met RP?)
Talon

hoe goed is caitlyn lategame qua auto attacks?

[ Voor 13% gewijzigd door LikeAKing op 13-10-2011 14:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• atlantisx
RTG schreef op donderdag 13 oktober 2011 @ 14:27:
@Lee junglers... probeer eens te starten met een long sword, dan heb je veel sneller je madreds.
En wat als je default geen madreds wilt hebben omdat de kosten niet opwegen tegen de baten :).
Maar het kan inderdaad wel, ookal maak je geen madreds, gewoon een phage o.i.d. van maken.

*O* Blitzcrank *O* Super fun times =).

Caitlin kan indien goed gefarmed hard aan komen, en ze heeft een aardige goede range, dus steeds towers een stukje weg poken. Vind het wel jammer dat ze lategame niet zoveel bijdraagd op auto attacks na, Daar waar ashe/tristana nog een goede stun/knockback hebben.

[ Voor 28% gewijzigd door atlantisx op 13-10-2011 14:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gonzo_D
Ik denk niet dat hij een bloodrazor bedoelde maar ik wil default wel een madreds voor uit te bouwen naar een wriggle's hoor de ward wat AD armor en life steal vindt ik toch erg goed voor het geld wat de wriggle's kost.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• atlantisx
Ik doel ook puur op madreds, wriggles heb je als lee niet nodig, het versnelt je jungle (nouwelijks). Maar tegen de tijd dat je een wriggles kan kopen ben je toch allang iedereen non-stop aan het ganken.
En daar zit je dan, met je item wat nouwelijks schade bijdraagd, wat lifeleach heeft en een ward. En daar een heel slot voor opofferen ? No thanks.

[ Voor 31% gewijzigd door atlantisx op 13-10-2011 14:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
op lee sinter is wrigglrs niet nodig

Vicariously I live while the whole world dies

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gonzo_D
is niet nodig nee maar die armor zo early game en de constant ward om de 3 min is na mijn mening zeer goed na wriggles + mercs ga ik voor giant belt dan atma's dan negatron cloak maak ik mijn warmogs of frozen en bou force of nature. lekker tanky en toch wat damage om het af te maken een last whisperer ofzo en als ik dan nog genoeg tijd heb vervang ik mijn wriggle's met wat nodig is (meer dmg, armor of MR).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• atlantisx
Dan kan je net zo goed meteen je warmogs starten, beetje onzin om eerst wriggles te gaan bouwen en vervolgens naar een trollmog's build te gaan =/. Op die manier ga je veel te laat (en te weinig) damidge doen, en alsnog middelmatig tanken.

[ Voor 3% gewijzigd door atlantisx op 13-10-2011 14:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gonzo_D
Lee sin zijn base damage is zeer hoog vindt ik vandaar dat ik eerst een wriggle's maak die 23 extra AD is meegenomen en je hebt ook meteen meer sustain door je lifesteal na een gank loop je weg met 20% hp loop even de jungle in kill 1 of 2 spawns en hoppa je zit alweer bijna full voor de volgende gank

EDIT: Ik zal straks eens kijken om anders te beginnen met die dorans blade als dat fijn werkt maar ik vindt persoonlijk wriggle's heerlijk.

[ Voor 19% gewijzigd door Gonzo_D op 13-10-2011 14:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• atlantisx
Uiterraard doen waar je jezelf fijn bij voelt :). Maar lifeleach heb je gewoon van je W, en eventueel een vampscepter->bloodthirster. Dus ook zonder wriggles kan je snel regennen.

Even in perspectief, een wriggles kost evenveel als, Boots+GiantsBelt+5wards, Of een BF+2wards:).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gonzo_D
Heb je de 450 van starting met vamp scepter meegenomen? :+
grapje ja klopt hoor hij is erg duur maar zoals ik al zei voor mij persoonlijk is hij erg goed ook voor early dragon zonder dat bot erbij hoeft te zijn (die luisteren in soloQ toch nooit).

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Wriggles is ook heel goed, maar op Lee Sin haal ik hem nooit. Is overigens ook de enige jungler (naast warwick die ik virjwel nooit meer speel) waarop ik geen wriggles haal hoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Intruder
LikeAKing schreef op donderdag 13 oktober 2011 @ 14:35:
Ja, ik zat nog aan de volgende champs te denken:
Yorick,
Ezreal,
Caitlyn,
akali bloodmoon skin (ookal heb ik de stinger versie :P )
Blitzcrank (met RP?)
Talon

hoe goed is caitlyn lategame qua auto attacks?
Cait is een super goede carry vanwege haar ranged en poke skills in lane. ze famed ontzettend simpel door haar Q (alle minions 1 keer auto atacken, Q erdoor en je hebt er weer 6) imho samen met vayne qua damage de beste AD carry op het moment. Qua utility zou ik toch voor ashe gaan. Ik speel zelf ook redelijk veel cait en weet elke game wel goed te eindigen met hoge farm en goede scores.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• speedzor
Nu we het hier toch over AD rangeds hebben. Is de liefde voor corki echt compleet weg vanwege z'n blind die weg is?
Heb hem gisteren nog eens gespeeld, enorm mee vermaakt. Z'n damage is zo hard :/
Ga hem de komende week wat meer oefenen zodat ik er eens mee in ranked kan springen.

Streaming History

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Forn
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 18-02-2024
Dat je Wriggles niet wil aanschaffen, prima, ieder zijn eigen keuze. De reden die je hiervoor aanbrengt vind ik wel kortzichtig. Dat het je jungle nauwelijks versnelt is gewoon onzin, dat het je een slot kwijtraakt is ook niet helemaal waar. Hoe vaak heb je nu een volle build? Bovendien is endgame een ward hartstikke veel waard.

Maar goed, deze discussie heb ik wel eens eerder hier gevoerd. IMO is wriggles een must op Lee Sin.

Brokh - Dota 2 - https://dotabuff.com/players/25884604

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Intruder
Corki is nog steeds wel goed hoor imho. Ik speel hem alleen niet zo graag. Beetje als ezreal, was eerder erg goed met hem. Maar ik heb niet het gevoel dat ik met corki/ezreal kan carryen en met vayne/cait kan ik dat wel. Al ben ik laatst wel gedestroyed door een erg goede corki bottom. Niet leuk meer gewoon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Forn schreef op donderdag 13 oktober 2011 @ 15:22:
Dat je Wriggles niet wil aanschaffen, prima, ieder zijn eigen keuze. De reden die je hiervoor aanbrengt vind ik wel kortzichtig. Dat het je jungle nauwelijks versnelt is gewoon onzin, dat het je een slot kwijtraakt is ook niet helemaal waar. Hoe vaak heb je nu een volle build? Bovendien is endgame een ward hartstikke veel waard.

Maar goed, deze discussie heb ik wel eens eerder hier gevoerd. IMO is wriggles een must op Lee Sin.
Ik neem aan dat je nu op atlantis reageert, maar mijn redenen zijn als volgt:
- Dorans blade levert je extra AD op. Aangezien je Q scalet op AD heb je op level 1 met je Q hele dikke damage voor een vroege gank. Q raken is dan bijna gegarandeerd een kill
- Dorans blade levert je ook 100 HP op. Dat compenseert een beetje voor het gemis aan armor / HP pots.
- Lee Sin kan ECHT heel snel junglen zonder wriggles. Vast wel iets langzamer, maar naar mijn mening scheelt het juist door je skills en je passive helemaal niet zo gek veel.
- Lifesteal is geen must omdat je die met je W-skill al hebt.
- Wards kun je ook gewoon kopen. Met warwick haal ik ook geen wriggles (alleen het razor-deel, die bouw ik endgame om naar bloodrazor).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• atlantisx
Dat je Wriggles niet wil aanschaffen, prima, ieder zijn eigen keuze. De reden die je hiervoor aanbrengt vind ik wel kortzichtig.
Een slot kwijt, nouwelijks extra damidge, nouwelijks extra armor, en een beetje lifeleach die je niet nodig hebt via het item ?
Dat het je jungle nauwelijks versnelt is gewoon onzin
Jij bent er zo een die nog aan het junglen is op 35 min?

Het begint inderdaad repetief te worden, maar blijkbaar sta je ook niet open voor iets anders dan wat een of andere trollguide heeft geschreven. Je laned ook top/mid/bot met wriggles?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gonzo_D
atlantisx schreef op donderdag 13 oktober 2011 @ 15:39:
[...]

35min? wanneer heb jij je wriggle af man ik heb hem rond de 10 min al klaar hoor en dan kun je nog minimaal 10 min gaan "junglen(ook ganks inbegrepen)" voor de echte teamfights beginnen

EDIT: genoeg over wriggle's volgende onderwerp: wie kijkt er ook zo uit naar de nieuwe champs Graves en die Kyuubi wat ze op de presentatie (in korea? als ik het nog goed weet) hebben laten zien

[ Voor 21% gewijzigd door Gonzo_D op 13-10-2011 15:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LikeAKing
Blitzcrank + Legendary skin kopen of Blitzcrank + BoomBoom boxing skin? beiden met RP.
Caitlyn heb ik aangeschaft, yorick wou ik eigenlijk ook nog :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Intruder
Cait is zoo fijn imho (hier een replay van gisteren, early game ging kut tho) ^^ speel haar met een taric in lane, is niet te counteren. Van blitz vind ik de legendary mooier omdat die andere animaties e.d. heeft. Maar hij kost wel 1820 RP dus je moet het dr zelf voor over hebben.

[ Voor 19% gewijzigd door Intruder op 13-10-2011 16:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LikeAKing
Ik heb 20 eu RP betaald. Ik ben out of RP als ik ze koop met RP. boom boom is daaren tegen wel heel goedkoop nu

ik zat namelijk ook te denken aan die caitlynn skin :P

[ Voor 20% gewijzigd door LikeAKing op 13-10-2011 16:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaap.
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 12-07 12:03
[...]

Een slot kwijt, nouwelijks extra damidge, nouwelijks extra armor, en een beetje lifeleach die je niet nodig hebt via het item ?

[...]

[...]

Het begint inderdaad repetief te worden, maar blijkbaar sta je ook niet open voor iets anders dan wat een of andere trollguide heeft geschreven. Je laned ook top/mid/bot met wriggles?
Aangezien je toon van je bericht post een tergend is, punt twee ook enigszins provocerend en tot slot zelfs kleinerend tegenover Forn die gewoon zijn mening geeft kan ik het niet laten om te reageren.

Als hij vind dat wriggle's wel handig is, wie ben jij dan om het af toe doen als "een of andere trollguide" ?
Vervolgens geef je aan dat het repetief (??? of bedoel je wellicht repetitief?) wordt en Forn niet openstaat voor iets anders, terwijl er over jezelf hetzelfde gezegd kan worden.

Tot slot; lees je post eens door voordat je op "verstuur bericht" drukt; nouwelijks (nauwelijks), damidge (damage), lifeleach (lifeleech ofwel lifesteal), no offence maar dat kan echt niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 44492

Over de discussie van een wriggles;

Een wriggles geeft je zon goede sustain, het bied alles wat je als jungler nodig zou hebben. (Sommige "pro's" halen hem zelfs op non-junglers. (Tijdje geleden die game waar ze 3x een wriggles hadden in 1 team).
Het geeft je extra damage, extra armor, en life steal. Plus daarbij komend is de proc van een wriggles altijd welkom neem ik aan.
Ten 2e is hij extra lekker omdat je constant minimaal 1 extra ward hebt op de map.
Op Lee Sin (Ja ik speel hem zelf ook.) is hij ook heerlijk om te gebruiken als extra escape.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cloud
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 07-07 10:46

Cloud

FP ProMod

Ex-moderatie mobster

Kunnen we de discussie over Wriggle's wel een beetje vriendelijk houden? Het is w.m.b. een kwestie van smaak of je het wel of niet gebruikt op een bepaalde champion. Het is niet nodig om mensen op hun smaak aan te vallen, toch? :)

Never attribute to malice that which can be adequately explained by stupidity. - Robert J. Hanlon
60% of the time, it works all the time. - Brian Fantana

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• atlantisx
JapieTalent schreef op donderdag 13 oktober 2011 @ 16:25:
[...]
Aangezien je toon van je bericht post een tergend is, punt twee ook enigszins provocerend en tot slot zelfs kleinerend tegenover Forn die gewoon zijn mening geeft kan ik het niet laten om te reageren.
Zo was het zeker niet bedoeld. Mijn excusus als het zo overkomt.
JapieTalent schreef op donderdag 13 oktober 2011 @ 16:25:
[...]
Als hij vind dat wriggle's wel handig is, wie ben jij dan om het af toe doen als "een of andere trollguide" ?
Vervolgens geef je aan dat het repetief (??? of bedoel je wellicht repetitief?) wordt en Forn niet openstaat voor iets anders, terwijl er over jezelf hetzelfde gezegd kan worden.

Tot slot; lees je post eens door voordat je op "verstuur bericht" drukt; nouwelijks (nauwelijks), damidge (damage), lifeleach (lifeleech ofwel lifesteal), no offence maar dat kan echt niet.
Ik heb het al in een van de eerdere berichten gezet, dat een ieder moet doen wat hij/zij fijn vind :). >.< best wel veel spelling faals inderdaad. Te snel getyped en gestressed :P. maar misschien moet je in ieder geval niet iemands engels verbeteren als je eigen verbeteringen ook niet kloppen

[ Voor 5% gewijzigd door atlantisx op 13-10-2011 16:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fanatic_FS
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 12-07 14:25

Fanatic_FS

Rated T for Troll™

Jumpen naar je eigen ward van wriggles is best wel nice met lee sin.

[specs]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Fanatic_FS schreef op donderdag 13 oktober 2011 @ 16:53:
ben ik toch te traag voor als ik word gechased. Of de ward moet al staan natuurlijk. Maar wat houdt je tegen om gewoon een ward te kopen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

@TheAngel : nice one
onderbouwde argumenten blijven de beste :)
wriggle's is over het algemeen een beetje onderschat
zoals iemand aangaf wriggles is BF + 2 wards dit is een slecht argument want wriggles = ward all game long
wat het al heel moeilijk maakt om een cost efficientie op wriggles te plakken

@Japie
ik vond je eerste alinea in je post een goeie start
maar de rest van je post terug provoceren is dan ook niet de beste manier om je mening duidelijk te maken
er zijn genoeg mensen die typfouten maken of niet 100% correct spellen, trouwens de interpuntcie in je post is ook niet correct :p
laat andere mensen maar eruit opmaken wie het meest intelligentie heeft en wiens mening bijgevolg dus mogelijks beter is ;)

@atlantis
ik vergeef je :) want ik weet dat je dit meestal niet doet, het kan iedereen eens overkomen

@ everyone:
builds zijn nog steeds deels persoonlijke opinie omdat niet iedereen dezelfde speelstijl heeft
dat hier een vorm van rage aan te pas moet komen op GoT vind ik een beetje zielig
een discussie over een build mag zeker maar denk dan na en argumenteer duidelijk dan wordt iedereen er beter van en leer je misschien nog iets bij hoe pro je ook (denkt dat je) bent

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LikeAKing
iemand een probleem die met" Logging into chat service" blijft staan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Anoniem: 399205 schreef op donderdag 13 oktober 2011 @ 16:55:
onderbouwde argumenten blijven de beste :)
Die geef ik ook gewoon, maar mensen vinden het blijkbaar leuker (makkelijker?) om te reageren op al dan niet zo bedoelde trollposts. Ik ben het met alle argumenten VOOR wriggles eens, maar alleen voor Lee Sin maak ik een uitzondering omdat zijn lvl 2 ganks zo extreem sterk kunnen zijn met die extra damage op je Q van je armorpen en AD runes en dorans blade.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 155599

Wie kan mij de allermakkelijkste heroes aanraden?
Eenmaal op lvl 30 aangekomen ben ik erachter dat in ranked men het niet leuk vind dat ik alleen ryze heb. elo 1371 *O*

Ik speel liever een makkelijke hero goed dan een moeilijke hero slecht.

[ Voor 18% gewijzigd door Anoniem: 155599 op 13-10-2011 17:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RTG
  • Registratie: Mei 2009
  • Niet online

RTG

Fanatic_FS schreef op donderdag 13 oktober 2011 @ 16:53:
Gelukkig iemand die daar ook nog aan denkt.

Mijn opmerking was sowieso bedoelde voor de Lee's die toch al wirggles bouwen. Lee heeft geen wriggles nodig inderdaad, maar als je zegt dat hij er nauwelijks sneller door gaat sla je de plank volledig mis. Na een succesvolle snelle gank op level 2, heb je icm een klein beetje jungle al genoeg voor madreds. Op level 2/3 al een madreds ben je echt een stúk sneller. Wriggles is daarna gewoon geweldig voor goede jungle controle (incl drag/bar) en als je het slot nodig hebt verkoop je hem gewoon lategame.

Mensen waren aan het praten over dorans (vroeg verkopen) en vampscep (vertraagde wrig) en die vind ikzelf nou juist zonde als startitem. Ieder heeft zń eigen manier en van mij mag je, maar openstaan voor iets anders is soms wel eens handig... zo ben ik zelf ook tot deze manier van junglen gekomen en die geeft voor mij het beste resultaat. Vandaar ook dat ik zei "probeer eens longsword". ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LikeAKing
LikeAKing schreef op donderdag 13 oktober 2011 @ 16:57:
iemand een probleem die met" Logging into chat service" blijft staan?
Niemaaand? :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Drunk3nD3m0n
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 03-04-2015
Anoniem: 155599 schreef op donderdag 13 oktober 2011 @ 17:10:
Wie kan mij de allermakkelijkste heroes aanraden?
Eenmaal op lvl 30 aangekomen ben ik erachter dat in ranked men het niet leuk vind dat ik alleen ryze heb. elo 1371 *O*

Ik speel liever een makkelijke hero goed dan een moeilijke hero slecht.
hangt er vanaf wat je speelstijl is ga je als een halve zot gaan slaan of vanop afstand damage doen of gewoon mensen in hun rug gaan stabben ?

Beep Boop son ... Beep Boop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 155599

Drunk3nD3m0n schreef op donderdag 13 oktober 2011 @ 17:14:
[...]

hangt er vanaf wat je speelstijl is ga je als een halve zot gaan slaan of vanop afstand damage doen of gewoon mensen in hun rug gaan stabben ?
Als het maar super ryze gemakkelijk is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

@Vicarious
was niet op jou bedoeld

Japie zegt gewoon: "ik vind wriggles wel goed" en that's it

atlantis zegt gewoon : waste of slot maar een item neemt nu eenmaal een slot in en is geen goed argument op zich, dan moet je toch aangeven wat er een betere optie is en waarom

ik begrijp jouw argument en ik begrijp de andere die al genoemd zijn, het punt blijft dat beide speelbaar zijn en afhankelijk zijn van speelstijl

ik heb nog bijlange na niet genoeg lee sin gespeeld om hier een goeie mening over te geven maar wat RTG zegt lijkt wel logisch te zijn

tot je een premade begint en wil teleganken dan is wriggle's een must :)
iemand ooit al teleganks gedaan? als je premades doet zeker eens proberen
het idee is iedereen neemt teleport
1 iemand met ghost en teleport start met boots + ward + 1 health potion
en die gaat vanaf het begin (hoe sneller hoe beter) ghost naar bottom zet ward in verste bosje tussen jouw turret en enemy turret en gaat dan onmiddellijk mid
rest van het team gaat mid in de bosjes van de river
gank mid met alle 5 :)
eenmaal bot lane aan het pushen is en ze geen vision meer hebben op mid
teleport iedereen naar de ward en gank je de 2 enemies op botlane :)
3-0 in teamkills en het spel is pas begonnen
vanaf dan wards all over the place (teemo shrooms zijn ook handig :))
je teleports per 2 of 3 champs samen opsparen voor de volgende gelegenheid om het enemy team steeds weer te ganken uit het niets
er bestaan nog andere versies maar deze had ik zelf uitgedacht voordat ik op youtube een filmpje zag met een teleport gank die begint tussen de enemy turrets, had ook wel verrassingseffect omdat niemand ooit verwacht een heel team tegen te komen voordat je je outer turret bereikt hebt

[ Voor 4% gewijzigd door Anoniem: 399205 op 13-10-2011 17:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Drunk3nD3m0n
Anoniem: 155599 schreef op donderdag 13 oktober 2011 @ 17:16:
[...]

ik ben niet echt zo een MAGE fan maar ik heb 1 mage en ik kan er toch wel meestal goed met OWNEN
O-)
I suggest Swain : The Master Tactician

hij heeft goede damage en ook een handige stun en als je in moeilijke situaties komt gewoon even morphen naar je ultmate ( een grote kraai ) en je steal heel snel het leven van nabije champs en minions
zeker het proberen waard

[ Voor 70% gewijzigd door Drunk3nD3m0n op 13-10-2011 17:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fanatic_FS
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 12-07 14:25

Fanatic_FS

Rated T for Troll™

Anoniem: 155599 schreef op donderdag 13 oktober 2011 @ 17:16:
[...]

Als het melee mag zijn, Xin Zhao. Druk knop en win.

[specs]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Drunk3nD3m0n
Fanatic_FS schreef op donderdag 13 oktober 2011 @ 17:31:
[...]

Als het melee mag zijn, Xin Zhao. Druk knop en win.
veeel te overpowerd als een paar noobs hem feeden in het begin ooh wat haat ik noobs ( en xin zhao )

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik zal binnenkort de proef eens op de som nemen voor mezelf:
- Starten met dorans blade
- Starten met armor + pots en rush wriggles
- Starten met Longsword + 1 pot en rush wriggles

Kijken wat het beste werkt. Kheb het allemaal wel eens geprobeerd en voor mij werkte de eerste methode altijd het beste, maar dat is alweer even terug. Zeker nu de q-scaling wat omlaag gegaan is kan het andere wel eens gunstiger uitpakken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nazanir
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 17-03 19:53
Alles heeft zo zijn voor en nadelen, maar je bent ook heel erg afhankelijk van je tegenstander en hoe hij/zij speelt.

Een Doran's Blade kan prima als je een range voordeel hebt en/of je tegenstander is vrij passief. De reden hiervoor is, dat je early game misschien iets van 70 AD hebt (even runes en masteries meegeteld) en 3% van die 70 is iets van 2.3HP per aanval. Dat is echt heel, heel weinig. Dat betekend als je tegenstander aggresief speelt, je of vaak terug moet, om te healen, of je bent een heel makkelijk gank doelwit, omdat je na wat harass gewoon de tools niet hebt je HP hoog te houden. Gevolg, je mist veel gold/exp of zelfs death. Dit kan een redelijk klap zijn op je early game.

Armor + pots lijkt een hele leuke keuze, echter heb je er early game heel weinig aan, want de meeste damage komt in laning voornamelijk van skills. Daar het merendeel toch magical is, zal die extra armor weinig tot geen verschil maken. Die 5 pots geven je een mooie lane sustain, maar het is wel 5x35 wat neerkomt op 175 gold early game. Nu is dat misschien niet zo heel veel, maar het vetraagd je build wel een beetje, zeker als je mikt op een Wriggles die een totale cost heeft van 1600, wat neerkomt op meer dan 10%. Als je nu nog gezoned/harrased word, ben je redelijk gegimped in je early game.

Longsword + 1 pot lijkt dan weer kost effectiever, maar het longsword zelf geeft je geen enkele lane sustainability. De damage maakt last hitten weer wat makkelijker, dus goed voor je laning phase/gold income. Maar die enkele pot, is ook een aanslag op je sustainability, maar veel minder weggegooid geld.

Het juiste antwoord hier is: er is geen juist antwoord. Soms speel je heel goed, dan red je het makkelijk met je Doran's. Soms heb je een rot lane, en heb je die 5 pots er al na 3 minuten doorheen zitten. Je tegenstander is erg aggresief, of misschien juist passief. Je word veel of niet geganked. Allemaal factoren die early game een hele grote invloed hebben op verder verloop van het spel.

Er is geen goed of fout hier, enkel wat jouw voorkeur heeft en hoe goed jouw vertrouwen zit, oh en je tegenstander natuurlijk.

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 420148

[...]

Voor de luttele prijs krijg je er best veel stats en "damidge"(lol) voor terug. Ook, Reken maar uit hoeveel geld je terug krijgt elke keer dat je een ward ermee plaats. Een hele game lang makkelijk 700-900 Gold aan wards dat je aan het plaatsen bent.
Een beetje jungler heeft lv2 boots + Wriggles nog voor 12min. En ja, na 12min zijn er nog steeds laners en jungle je nog steeds voor XP (ook, counter jungle, lane pushen en dragon gaan een stuk sneller)
Lol, trollguide. Wriggles is een solide item. En zelfs een laner kan een Wriggles halen. Je kan voor eeuwig blijven lanen door lifesteal, je kan altijd de waves onder controle houden door de proc en je kan altijd je lane warded houden. Als iets een viable keuze is voor een AD solo laner, dan is het Wriggles wel. AD solo laner + Jungle Wriggles = superfast Dragon/Baron. Ik heb een AD Wriggles duo wel eens Dragon binnen 5 sec en Baron binnen 15sec zien pakken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LikeAKing
iemand ervaring met xerath? is ie leuk/goed?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 213904

Vicarious schreef op donderdag 13 oktober 2011 @ 18:04:
Ik zal binnenkort de proef eens op de som nemen voor mezelf:
- Starten met dorans blade
- Starten met armor + pots en rush wriggles
- Starten met Longsword + 1 pot en rush wriggles

Kijken wat het beste werkt. Kheb het allemaal wel eens geprobeerd en voor mij werkte de eerste methode altijd het beste, maar dat is alweer even terug. Zeker nu de q-scaling wat omlaag gegaan is kan het andere wel eens gunstiger uitpakken.
Waarom niet ook een jungleroute gaan met vamp als eerste item?

En als je met doran's blade begint kan je niet een erg aggressieve jungleroute gaan (wolves+blue>wraiths>golems>boots kopen>red>gank. Je kan natuurlijk wel lvl 2 ganken, maar als die faalt raak je al gauw op laag hp in de jungle. Verder is wriggle's gewoon een heel goed item.
Als je wriggle's koopt op 10 min (redelijk laat), heb je iedere 3 minuten een gratis ward. Als je game 30 minuten duurt heb je al 7*75 gold eruit = 525 gold. Als je net zoveel geward zou hebben zonder wriggle's, en je hebt madred's wel, heb je het extra geld voor wriggle's er al uit. En dan heb je ook nog extra life steal voor als je Iron Will niet up is.
De meeste junglers van pro teams (Saint/OddOne/Jatt/Dan) zie je ook eigenlijk altijd wriggle's halen op zowat alle populaire junglers (Phoenix Udyr/Mummy/Fiddle uitgesloten). De gratis ward/3min is gewoon te goed om niet te hebben. Als ik zelf jungle koop ik vaak nog wards bij, juist omdat wards zo erg goed zijn.

Over pro LoL gesproken, de stream van IEM NY is live. Er is wel vertraging.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Anoniem: 213904 schreef op donderdag 13 oktober 2011 @ 19:46:
[...]

Waarom niet ook een jungleroute gaan met vamp als eerste item?

En als je met doran's blade begint kan je niet een erg aggressieve jungleroute gaan (wolves+blue>wraiths>golems>boots kopen>red>gank. Je kan natuurlijk wel lvl 2 ganken, maar als die faalt raak je al gauw op laag hp in de jungle. Verder is wriggle's gewoon een heel goed item.
Als je wriggle's koopt op 10 min (redelijk laat), heb je iedere 3 minuten een gratis ward. Als je game 30 minuten duurt heb je al 7*75 gold eruit = 525 gold. Als je net zoveel geward zou hebben zonder wriggle's, en je hebt madred's wel, heb je het extra geld voor wriggle's er al uit. En dan heb je ook nog extra life steal voor als je Iron Will niet up is.
De meeste junglers van pro teams (Saint/OddOne/Jatt/Dan) zie je ook eigenlijk altijd wriggle's halen op zowat alle populaire junglers (Phoenix Udyr/Mummy/Fiddle uitgesloten). De gratis ward/3min is gewoon te goed om niet te hebben. Als ik zelf jungle koop ik vaak nog wards bij, juist omdat wards zo erg goed zijn.

Over pro LoL gesproken, de stream van IEM NY is live. Er is wel vertraging.
Volgens mij kun je JUIST een aggressieve route nemen, zeker als je die small golems laat pullen. Je doet je Q op die ene en tegen de tijd dat hij naar jou focust is hij al zowat dood, en de ander smite je weg. Vervolgens kun je al op 1.50 ofzo je eerste gank doen. Ga er even vanuit dat je daar geen kill uithaalt (je mist je Q of hij flasht weg), normaal gesproken raak je daar niet veel health van kwijt. Omdat je op level 2 je E-skill hebt genomen kun je gelijk door naar je wraiths. Ram je e-skill in midden tussen die wraiths, 2x auto-attack, nogmaals E, auto-attack en die blauwe wraith is dood. Samen met je Q zijn die andere 2 ook zo weg. Als je health dan niet te laag is kun je gelijk hierna mid proberen te ganken. Stel dat hier ook geen kill uit valt dan kun je nog door naar wolves. Omdat je smite up is kun je die zelfs doen als je maar 10% health over hebt. Als die dood zijn kun je toch minimaal wel boots halen en anders nog een dorans blade. Dan heb je voordat de 5 minuten over zijn al 2 ganks geprobeerd en misschien al wat summoner spells gepakt. Als je voor jouw route gaat komt je eerste gank na een minuut of 4 pas ofzo.

EDIT: DIE KWALITEIT VAN DIE STREAM!!! :9~ _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• speedzor
Vicarious schreef op donderdag 13 oktober 2011 @ 19:53:
[...]

EDIT: DIE KWALITEIT VAN DIE STREAM!!! :9~ _/-\o_
Over welke heb je het? IEM NY is toch nog niet gestart?

Streaming History

Acties:
  • 0 Henk 'm!

speedzor schreef op donderdag 13 oktober 2011 @ 19:57:
[...]

Over welke heb je het? IEM NY is toch nog niet gestart?
De stream is al wel up. Het toernooi zelf is nog niet gestart nee. 2 Uur vertraging al :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 424927

Wriggles is een goed jungle item en als je toch niet alle 6 de slots vol koopt sowieso erg geld besparend! Alleen is junglen wel lastig zonder runes en goede teammates die top niet tot level 6 kunnen houden

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Trouwens echt een zwaar belachelijke seeding in dat toernooi. Vergelijk de kwaliteit van poule A eens met die van poule B

Group A
Dignitas
FnaticMSI
Team SoloMid
Counter Logic Gaming

Group B
v8esports
SK Gaming
Sypher
Curse

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LikeAKing
Ik wil sowieso mijn geld terug vanwege Talon kopen :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Forn
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 18-02-2024
Drunk3nD3m0n schreef op donderdag 13 oktober 2011 @ 17:29:
[...]

ik ben niet echt zo een MAGE fan maar ik heb 1 mage en ik kan er toch wel meestal goed met OWNEN
O-)
I suggest Swain : The Master Tactician

hij heeft goede damage en ook een handige stun en als je in moeilijke situaties komt gewoon even morphen naar je ultmate ( een grote kraai ) en je steal heel snel het leven van nabije champs en minions
zeker het proberen waard
Een paar punten;

Swain is een hartstikke leuke champion, maar hij heeft GEEN stun. Hetgene waar je op doelt is een snare. Al lijkt het op elkaar, bij een snare kan degene nog wel spells casten, en melee aanvallen doen (als de champion in casu in range is natuurlijk). Vergis je daar niet in! :)

Ten tweede, hebben jullie al hier naar gekeken; http://www.solomid.net/fo...t-realm-access-look-here/. Kun je op de public test realm spelen. Je moet het volgens mij wel vandaag aanmaken.

Als laatste excuses wat mijn post heeft lostgemaakt haha. Was niet de bedoeling, speel eigenlijk ook geen LoL meer, dus misschien kan ik beter wegblijven :P. Vind het namelijk nog wel leuk om het topic te volgen aangezien ik nog wat mensen ken.

Brokh - Dota 2 - https://dotabuff.com/players/25884604

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ah fuck vandaar dat ik je niet meer zie. En jij moest me nog wel naar high elo carryen, Vykrootje ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LikeAKing
Iemand hier die Talon speelt? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

http://nl.twitch.tv/esltv_event2

Kan je Voyboy's Talon zien :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• speedzor
De kwaliteit is toch niet echt schitterend meer. Zullen ze op moeten geven hebben zeker?

Streaming History

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LikeAKing
Dankje, ik feed namelijk zwaar met hem. nog nooit zo bagger gespeeld met een champion.
Die E is ook zo waardeloos :7

Acties:
  • 0 Henk 'm!
speedzor schreef op donderdag 13 oktober 2011 @ 20:47:
De kwaliteit is toch niet echt schitterend meer. Zullen ze op moeten geven hebben zeker?
denk dat dat automatisch meeschaalt met de hoeveelheid viewers en de beschikbare bandbreedte. TSM start sterk trouwens, ziet er goed ingespeeld uit. Als Regi gaat ganken zie je TheOddOne gelijk naar mid bewegen om over te nemen etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LikeAKing
Hoe zit het met Talons combo wil je optimale dmg doen ivm zijn passive? W+E+Q?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 384763

ging net om de link vragen van de stream

THX !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rprp
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 21:29
Helaas heeft de stream echt een ontzettend slechte kwaliteit... Ik kan de pixels bijna tellen. (720p+)

Beetje jammer. ;w

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LikeAKing
Ik twijfel tussen de volgende champs:
Cassopeia (is het een viable en leuke AP carry om te spelen?)
Xerath (is het een viable en leuke AP carry om te spelen?)
Yorick (is het een viable en leuke offtank om te spelen?)
Jarvan (is het een viable en leuke offtank om te spelen?)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Azaruc
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 29-07-2024
LikeAKing schreef op vrijdag 14 oktober 2011 @ 09:27:
Er zijn veel mensen enthousiast over Yorick. Maar ik heb hem gisteren geprobeerd en mij lukt het nog niet om hem ten volle te benutten. Hij speelt heel anders dan andere champions die ik tot nu toe heb gespeeld.

D3 Profile

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Intruder
LikeAKing schreef op vrijdag 14 oktober 2011 @ 09:27:
Cassio is momenteel erg viable, zieke burst, goede CC en een erg goede teamfight champion.
Xerath kan ik zelf niet (samen met het grootste gedeelte van de lol spelers xD) maar een maat van me is erg goed met hem en doet echt zieke burst/poke met xerath.
Yorick is ook viable, vooral op solo top vanwege zn ability om 24/7 in lane te blijven en ook nog eens je opponent hart te herassen.
Jarvan is goed als solotop/jungler, hij doet een decent amount of damage in lane, maar heeft ook erg goede ganks

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Helaas is Jarvan net als Irelia wel behoorlijk traag in jungle. Ze zijn beide echt beter in de lane.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LikeAKing
solotop/lane maakt heel veel verschil?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
LikeAKing schreef op vrijdag 14 oktober 2011 @ 09:53:
solotop/lane maakt heel veel verschil?
wat bedoel je?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LikeAKing
Aangezien ik normal speel, krijg ik niet veel de kans om solo top te spelen. Maakt het uit als ik duolane met bijvoorbeeld Jarvan/Yorick?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• badboyqxy
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 09-07 17:18
bij yorrick is het heel belangrijk een degelijke build te hebben en van te voren te bepalen of je je gaat focusses op strong early/mid game of strong late game

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Intruder
Jarvan is niet echt traag in de jungle hoor, volledige jungle clear heb je bij ong. 4 minuuten. Dat is gewoon een goede tijd imho en zijn ganks zijn gewoon erg goed door de gap closer/knockup/slow

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gonzo_D
Ik heb nog nooit Yorick gespeeld maar ik zal hem ook vanavond eens proberen ik denk dat ik voor een hoop mp/5 ga omdat ik al vaker heb gehoord dat je zoveel mana problemen hebt early game dat het teveel invloed heeft op de rest van je game.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MazeMouse
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 26-06 11:35

MazeMouse

Ja, of niet natuurlijk

Vicarious schreef op donderdag 13 oktober 2011 @ 20:52:
[...]

denk dat dat automatisch meeschaalt met de hoeveelheid viewers en de beschikbare bandbreedte. TSM start sterk trouwens, ziet er goed ingespeeld uit. Als Regi gaat ganken zie je TheOddOne gelijk naar mid bewegen om over te nemen etc.
Dat vind ik inderdaad zo geweldig om aan sommige teams te zien. "waarom gaan ze ineens allemaal naar mid/bot" *dragon spawned* "O... uiteraard"

sudo apt-get rekt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Drunk3nD3m0n
kort vraagje over jungelen is het echt een groot verschil jungelen met trier 2 runes ipv trier 3 runes want als ik probeer met lee sin te jungelen op trier 2 runes fail ik echt wel heel veel en doe ik altijd eerst de kleine jungles zoals wolves en wraiths en dan pas de bufs ?

iemand tips voor Low lvl jungelen of gewoon wachten tot lvl 20

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Drunk3nD3m0n schreef op vrijdag 14 oktober 2011 @ 10:16:
kort vraagje over jungelen is het echt een groot verschil jungelen met trier 2 runes ipv trier 3 runes want als ik probeer met lee sin te jungelen op trier 2 runes fail ik echt wel heel veel en doe ik altijd eerst de kleine jungles zoals wolves en wraiths en dan pas de bufs ?

iemand tips voor Low lvl jungelen of gewoon wachten tot lvl 20
Gewoon wachten tot lvl 20+ of een hele veilige jungler uitzoeken met veel sustain. Denk dan aan nunu, fiddle, udyr of warwick.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Drunk3nD3m0n
Vicarious schreef op vrijdag 14 oktober 2011 @ 10:25:
[...]

Gewoon wachten tot lvl 20+ of een hele veilige jungler uitzoeken met veel sustain. Denk dan aan nunu, fiddle, udyr of warwick.
Udyr zag me er wel altijd al interesant uit is hij een easy jungler of is het even wennen en is hij goed in ganks ? ( ik hang nogal graag de ambetanten uit in LOL >:) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Het is niet de makkelijkste jungler, met name omdat je in teamfights heel goed moet weten wat je doet. Je bent namelijk puur melee dus het kan soms lastig zijn om bij mensen in de buurt te komen. De meeste andere characters hebben wel minimaal 1 ranged skill of anders een speed boost/jump om dichterbij te komen. Ganken kan hij echter weer wel goed door zijn bear stance skill die kan stunnen.

Als beginnende jungler zou ik je echter warwick aanraden. Heel veilig door zijn ingebouwde lifesteal en vanaf level 6 kan hij met zijn ultimate ook vrij goed ganken. Kost ook maar 1350 IP nu.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djengizz
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online
Qua jungling vind ik het één van de makkelijkste champs (phoenix Udyr that is). Hij heeft een hele snelle jungle met veel sustain en is moeilijk te counter junglen.

Qua ganking zijn er makkelijkere champs want ook al heeft hij een move speed buff + stun hij heeft geen echte gap closer en is gevoelig voor CC en kiting. Ook niet de moeilijkste ganker die ik geprobeerd heb en je kunt nog steeds overextending afstraffen of een flash forceren.

Late game kan hij als tanky DPS een hoop doen voor je team al is het zeker niet de beste initiator en moet je zoals hier boven gezegd werd voorzichtig zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Convo
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 21-06 22:00
Ik speel meestal tiger udyr, maar dat is persoonlijk. Het voordeel van udyr is dat het een van de meeste flexibele chars uit het spel is. Tijdens je jungle kun je nog van rol veranderen. Tank nodig? Geen probleem. Bruiser? tuurlijk. Niet genoeg magic dmg? Ome Udyr staat voor je klaar. Melee AD ? waarom niet ?

Tank build -> randuims FoN etc
Bruiser -> Trinity, atmogs, sunfire etc.
Magic -> wits end, madreds, phoenix stance
melee ad -> Blootdhirster, trinity.

Eigenlijk kun je hem bouwen zoals je wilt. Er bestaat geen vaste udyr build.

(Geen build volgorde, gewoon opsomming van items die in die rol bij udyr passen)

[ Voor 14% gewijzigd door Convo op 14-10-2011 11:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Dr.R schreef op vrijdag 14 oktober 2011 @ 11:15:
Ik speel meestal tiger udyr, maar dat is persoonlijk. Het voordeel van udyr is dat het een van de meeste flexibele chars uit het spel is. Tijdens je jungle kun je nog van rol veranderen. Tank nodig? Geen probleem. Bruiser? tuurlijk. Niet genoeg magic dmg? Ome Udyr staat voor je klaar. Melee AD ? waarom niet ?

Tank build -> randuims FoN etc
Bruiser -> Trinity, atmogs, sunfire etc.
Magic -> wits end, madreds, phoenix stance
melee ad -> Blootdhirster, trinity.

Eigenlijk kun je hem bouwen zoals je wilt. Er bestaat geen vaste udyr build.

(Geen build volgorde, gewoon opsomming van items die in die rol bij udyr passen)
Vergeet je niet dat Tiger Udyr ook behoorlijk wat magic damage doet? ;) Zijn tiger stance geeft je MAGIC damage, de meesten denken dat dat physical is. En inderdaad, udyr is heel flexible. Al heb ik wel gemerkt dat ik phoenix jungle een stuk sneller vind en dat ik in lane tiger strike een stuk lekkerder vind.

Pagina: 1 2 ... 79 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
In de topicstart is heel veel informatie te vinden. Dus voor zaken als de patchnotes, champion rotation en bijvoorbeeld hoe je in contact kunt komen met andere LoL Tweakers, kun je daar terecht! :)

Voor de slowchatters onder ons is er natuurlijk het chatkanaal in-game (dat veel te rustig is), maar tegenwoordig ook een IRC kanaal!