@Vicarious
was niet op jou bedoeld
Japie zegt gewoon: "ik vind wriggles wel goed" en that's it
atlantis zegt gewoon : waste of slot maar een item neemt nu eenmaal een slot in en is geen goed argument op zich, dan moet je toch aangeven wat er een betere optie is en waarom
ik begrijp jouw argument en ik begrijp de andere die al genoemd zijn, het punt blijft dat beide speelbaar zijn en afhankelijk zijn van speelstijl
ik heb nog bijlange na niet genoeg lee sin gespeeld om hier een goeie mening over te geven maar wat RTG zegt lijkt wel logisch te zijn
tot je een premade begint en wil teleganken dan is wriggle's een must

iemand ooit al teleganks gedaan? als je premades doet zeker eens proberen
het idee is iedereen neemt teleport
1 iemand met ghost en teleport start met boots + ward + 1 health potion
en die gaat vanaf het begin (hoe sneller hoe beter) ghost naar bottom zet ward in verste bosje tussen jouw turret en enemy turret en gaat dan onmiddellijk mid
rest van het team gaat mid in de bosjes van de river
gank mid met alle 5

eenmaal bot lane aan het pushen is en ze geen vision meer hebben op mid
teleport iedereen naar de ward en gank je de 2 enemies op botlane

3-0 in teamkills en het spel is pas begonnen
vanaf dan wards all over the place (teemo shrooms zijn ook handig

)
je teleports per 2 of 3 champs samen opsparen voor de volgende gelegenheid om het enemy team steeds weer te ganken uit het niets
er bestaan nog andere versies maar deze had ik zelf uitgedacht voordat ik op youtube een filmpje zag met een teleport gank die begint tussen de enemy turrets, had ook wel verrassingseffect omdat niemand ooit verwacht een heel team tegen te komen voordat je je outer turret bereikt hebt
[
Voor 4% gewijzigd door
Anoniem: 399205 op 13-10-2011 17:24
]