^^Drunk3nD3m0n schreef op donderdag 22 december 2011 @ 15:57:
man man man
tribunal is voor mij het nieuwe tijdsverdrijf geworden wat je daar allemaal niet kan lezen in die chat ! xD
zojuist een cho-gath gezien die maar niet kon stoppen met een discussie over welke champ de grootste borsten heeft ahri of sona
Ik ga het nu checken!
Ok lastiger dan ik had gedacht... Maar ik denk AHRI!
Ok lastiger dan ik had gedacht... Maar ik denk AHRI!
[ Voor 57% gewijzigd door Jasper 99 op 22-12-2011 16:14 ]
Weet niet of jullie dit soort mensen ooit zijn tegen gekomen maar heb wel vaker meegemaakt dat mensen aan het losen waren en uiteindelijk niks anders gingen kopen als wards. hun gingen dan direct wards spammen overal.... Wat ik me altijd afvraag met dit soort mensen is: hebben hun nou echt niks beters te doen?
een discussie beginnen over welke champ de mooiste beenen heeft ?
Beep Boop son ... Beep Boop
Urgot heeft de meeste. Kwantiteit = Kwaliteit!
ik durft te wedden dat karthus ook wel mooie beentjes verbergt onder die rok van hem
Kassadin heeft veel mooiere onder zijn jurk, d'uh, wie weet dat nou niet?Drunk3nD3m0n schreef op donderdag 22 december 2011 @ 16:40:
ik durft te wedden dat karthus ook wel mooie beentjes verbergt onder die rok van hem
Nog steeds de beste LoL video die er is:
YouTube: TSM pulls off an EMPIRE Epic Move!
Gragas, without doubt.Drunk3nD3m0n schreef op donderdag 22 december 2011 @ 16:37:
een discussie beginnen over welke champ de mooiste beenen heeft ?
Waarom zijn er van die mensen die direct in het begin van een spel ,spelers gaan verwijten dan ze noob zijn enzovoort .Het spel is nog niet gestart en ze flamen dat het géén naam heeft.SHEePYTaGGeRNeP schreef op donderdag 22 december 2011 @ 16:14:
Waarom zjin er van die mensen die intentionally feeden met 0-18gewoon permabannen :L
Dan wil je even voor de ontspanning een spel spelen.:s
ps: Soraka speelt lekker vind ik
[ Voor 5% gewijzigd door Deefje85 op 22-12-2011 17:31 ]
Die is mooi om te zien met nunuSHEePYTaGGeRNeP schreef op donderdag 22 december 2011 @ 16:54:
Nog steeds de beste LoL video die er is:
Op basis van JULLIE advies een paar potjes random instalock gedaan om champs te leren. Dan heb je wel eens een game van 2/11/7 waar men niet blij van wordt. Maar daarna een een First Time Annie game met 9/2/11
.
Tnx
Tnx
Verwijderd
Welke runes zouden jullie kopen voor een algemene tankpage (laten we zeggen Rammus/Amumu/Shen)?
Magic pen marks/Armor marksVerwijderd schreef op donderdag 22 december 2011 @ 18:35:
Welke runes zouden jullie kopen voor een algemene tankpage (laten we zeggen Rammus/Amumu/Shen)?
Armor seals
Magic resist/Magic resist/lvl glyph
Movespd quints
Verwijderd
Waarom de Movespd quints? Is Flat Health niet beter?Fanatic_FS schreef op donderdag 22 december 2011 @ 18:39:
[...]
Magic pen marks/Armor marks
Armor seals
Magic resist/Magic resist/lvl glyph
Movespd quints
Mijn mening is dat movespeed door de hele game heen hetzelfde schaalt, altijd even goed.
76 extra health earlygame is goed maar schaalt slecht, lategame is 76 health bijna niets.
Daarnaast geven de meeste items die een tank bouwt ook health, permanente movespd krijg je als tank maar van 1 item, namelijk Force of Nature.
76 extra health earlygame is goed maar schaalt slecht, lategame is 76 health bijna niets.
Daarnaast geven de meeste items die een tank bouwt ook health, permanente movespd krijg je als tank maar van 1 item, namelijk Force of Nature.
DD TNT vs DD IME Stream is up:
http://www.own3d.tv/live/42000/League_Of_Legends_Conflixx
Verwijderd
Waarom niet gewoon Draft Mode Practice Game ipv handmatig bannen?SHEePYTaGGeRNeP schreef op donderdag 22 december 2011 @ 19:52:
DD TNT vs DD IME Stream is up:

Waarschijnlijk hebben niet alle spelers alle champions, op deze manier kun je first-picken wie je wil.Verwijderd schreef op donderdag 22 december 2011 @ 20:06:
[...]
Waarom niet gewoon Draft Mode Practice Game ipv handmatig bannen?
Verwijderd
Ik snap even niet hoe dit relevant is aan wat ik zei.the Virtual schreef op donderdag 22 december 2011 @ 20:15:
[...]
Waarschijnlijk hebben niet alle spelers alle champions, op deze manier kun je first-picken wie je wil.
De ban-choice bestaat uit een combinatie van alle champions die alle spelers van beide teams bezitten en je kunt met elkaar ruilen van champ. Dus sowieso kun je altijd je champ-volgorde bepalen.
Verwijderd
Net vanuit de bosjes gekropen tussen de 1ste en 2de turret mid van de tegenstander. Nidalee en vlad waren beide low health. Ik sta daar tussen die turrets. Doe een dansje nidalee's spear gaat rakelings langs mijn dansje. Zij bloeddoorlopen ogen rent op mij af, en ik maak haar af.
Op die manier kun je een champion als eerste picken zonder dat al bepaald is wie ermee moet spelen. Indien je firstpick in draft mode een champion moet prepicken, maar hij heeft die niet, dan zit je team met een nadeel omdat je die dus niet kunt prepicken.Verwijderd schreef op donderdag 22 december 2011 @ 20:19:
[...]
Ik snap even niet hoe dit relevant is aan wat ik zei.
De ban-choice bestaat uit een combinatie van alle champions die alle spelers van beide teams bezitten en je kunt met elkaar ruilen van champ. Dus sowieso kun je altijd je champ-volgorde bepalen.
In de tekst versie kun je die prepicken en gewoon door de beoogde speler laten nemen erna, er is namelijk nog niet bepaald wie er mee speelt.
Ah, dan werkt een draft mode practice game dus anders dan ranked, dat wist ik niet. Wat ik dan nog voor voordelen kan verzinnen zijn meer tijd voor picks, of meer/minder bans per team.Verwijderd schreef op donderdag 22 december 2011 @ 20:19:
[...]
Ik snap even niet hoe dit relevant is aan wat ik zei.
Redelijk spannende game nog DD 
edit: en Sheepy , die crit van 6 komt door die mastery die damage returnt naar beestjes. Die wolfjes critten, dus krijgen ze 6 crit damage van jou.
edit: en Sheepy , die crit van 6 komt door die mastery die damage returnt naar beestjes. Die wolfjes critten, dus krijgen ze 6 crit damage van jou.
[ Voor 69% gewijzigd door Vicarious op 22-12-2011 21:03 ]
Vicariously I live while the whole world dies
Verwijderd
Ik heb geen idee wat je bedoelt. Volgens mij is prepick ook geen bestaand woord.speedzor schreef op donderdag 22 december 2011 @ 20:32:
[...]
Op die manier kun je een champion als eerste picken zonder dat al bepaald is wie ermee moet spelen. Indien je firstpick in draft mode een champion moet prepicken, maar hij heeft die niet, dan zit je team met een nadeel omdat je die dus niet kunt prepicken.
In de tekst versie kun je die prepicken en gewoon door de beoogde speler laten nemen erna, er is namelijk nog niet bepaald wie er mee speelt.
Prepicken is het gebeuren dat een firstpick een champion neemt om ervoor te zorgen dat deze in je team zit voor de vijand hem kan nemen waarna hij hem kan ruilen met teammates.Verwijderd schreef op donderdag 22 december 2011 @ 21:20:
[...]
Ik heb geen idee wat je bedoelt. Volgens mij is prepick ook geen bestaand woord.
Sona, maar die vos is het geilste met haar voice.Drunk3nD3m0n schreef op donderdag 22 december 2011 @ 15:57:
man man man
tribunal is voor mij het nieuwe tijdsverdrijf geworden wat je daar allemaal niet kan lezen in die chat ! xD
zojuist een cho-gath gezien die maar niet kon stoppen met een discussie over welke champ de grootste borsten heeft ahri of sona
off-topic : Y U NO active on forums!
[afbeelding]
Steam id is ijsie \\ Xbox Live GT: Meneer iCy
Even concreet:speedzor schreef op donderdag 22 december 2011 @ 21:59:
[...]
Prepicken is het gebeuren dat een firstpick een champion neemt om ervoor te zorgen dat deze in je team zit voor de vijand hem kan nemen waarna hij hem kan ruilen met teammates.
- Ik ben firstpick, Speedzor is 4th pick in ons team
- Speedzor wil HEEL graag Eve spelen, want die is super OP
- Omdat ik firstpick ben kan ik Eve voor Speedzor kiezen en later ruilen
- Echter zit Eve niet in mijn lijstje champions die ik gekocht heb omdat ik het een backstabbende kuthoer vind
- Ik kan nu Eve niet voor Speedzor picken
Als je gewoon buiten de draft pick om de picks/bans doet heb je hier geen last van.
Als iemand nog wil spelen straks / vannacht, voeg me even toe: Xevoo ben niet heel erg goed, lvl 17 ofzo maar kan wel wat tips gebruiken enz.
Ga in het GoT channel op LoL zelf en vraag daar eens, dan heb je meer kans iemand te krijgen.Xevoo schreef op donderdag 22 december 2011 @ 23:58:
Als iemand nog wil spelen straks / vannacht, voeg me even toe: Xevoo ben niet heel erg goed, lvl 17 ofzo maar kan wel wat tips gebruiken enz.
Gisteravond kerstuitje gehad (was pas om kwart voor 1 thuis :*( )
Zal vanavond eens kijken of ik het DD.GoT Team op kan zetten voor het tournooi!
Zal vanavond eens kijken of ik het DD.GoT Team op kan zetten voor het tournooi!
League of Legends [Last Updated 22-08-2012]: [EUW] Jeffro (Now:Silver, S1:Bronze), RankedSolo5x5: 1502 [120W/106L], Dominion: 84W, TT: 3W, Normal: 504W
go go go go go go go go Jeffro 
ik claim al een spot in dat team
Jou had ik er al in berekendDrunk3nD3m0n schreef op vrijdag 23 december 2011 @ 08:40:
go go go go go go go go Jeffro
League of Legends [Last Updated 22-08-2012]: [EUW] Jeffro (Now:Silver, S1:Bronze), RankedSolo5x5: 1502 [120W/106L], Dominion: 84W, TT: 3W, Normal: 504W
had je er ook aan gedacht dat ik de jungle zou claimen ?
Off topic : Lukt mijn nieuwe avatar picture bij jullie of niet ?
Over het claimen zie ik wel xDDrunk3nD3m0n schreef op vrijdag 23 december 2011 @ 09:31:
had je er ook aan gedacht dat ik de jungle zou claimen ?![]()
Van mij mag je junglen. Ik kan het meeste andere zolang ik maar geen ad carry hoef (ik ga ALTIJD dood als ad carry).
Solo Top/Jungle is best comfortable voor me en een paar AP carries (zeg nog niet welke anders weet Sheepy direct wie ze gaan bannen xD)
Heb gister een paar potjes met Maokai in de jungle gespeeld... nadat hij verscheidene keren voorbij was gekomen op de streams. Gaat erg lekker, vooral het ganken is erg fijn!
Nope, wit met XDrunk3nD3m0n schreef op vrijdag 23 december 2011 @ 09:31:
We bespreken de rollen wel als het team compleet isDrunk3nD3m0n schreef op vrijdag 23 december 2011 @ 09:31:
Support doe je ook prima hoorVicarious schreef op vrijdag 23 december 2011 @ 10:20:
[...]
We bespreken de rollen wel als het team compleet isMij wil je namelijk niet als AP carry hebben. Ik ben het beste in jungle + solo top net als Jeffro, maar Support moet ook zeker lukken. AD carry kan misschien wel, maar dan moet ik flink oefenen daarop en dan nog denk ik dat dat lang niet optimaal is.
Ik heb helaas gister een game verloren door een bug met Riven.

Daarna nog wel een leuke 3v3 custom met tweakers gedaan met tweakers. Drie solo lanes. Was een leuke game, toch wel humor zo'n custom game
Never attribute to malice that which can be adequately explained by stupidity. - Robert J. Hanlon
60% of the time, it works all the time. - Brian Fantana
ik heb die bug met nidalee en haar cougar form xD
dan zit je daar tussen die bosjes speren te gooien en jezelf te healen -.- heeel erg saai maar grappig
dan zit je daar tussen die bosjes speren te gooien en jezelf te healen -.- heeel erg saai maar grappig
Precies.Vicarious schreef op vrijdag 23 december 2011 @ 10:20:
[...]
We bespreken de rollen wel als het team compleet isMij wil je namelijk niet als AP carry hebben. Ik ben het beste in jungle + solo top net als Jeffro, maar Support moet ook zeker lukken. AD carry kan misschien wel, maar dan moet ik flink oefenen daarop en dan nog denk ik dat dat lang niet optimaal is.
Team zoals het er nu uit ziet:
Jeffroiscool (Jeffro)
Vicirious (PublicPervert)
bwj90 (Chimerae) (Heb nog geen official OK gehoord though
Drunk3nD3m0n (Drunk3nD3m0n)
* Free Spot * (Misschien Phix alsie wilt maar heb hem nog niet gesproken, druk laatste tijd hierzo xD)
Ik moet toch es wat meer premade met jullie gaan spelen, hang wel in het kanaal maar meestal mis ik net de game invites of heb ik net solo queue gestart als er weer een invite ronde komt

Haha, same here. Gisteren zelfs een coop game verloren (dieptepuntje). Ik ging zelf als galio om die eens te proberen en m'n first win binnen te halen.DrFlash schreef op vrijdag 23 december 2011 @ 11:20:
Ik moet toch es wat meer premade met jullie gaan spelen, hang wel in het kanaal maar meestal mis ik net de game invites of heb ik net solo queue gestart als er weer een invite ronde komt
Ik stond alleen met een fiddle in lane die na 5 min 0-7 stond, een falende top lane (die in chat ook niets anders zeiden dan "fr") en een mid die ongeveer gelijk liep met de ai.
Uiteindelijk heb ik zelf nog 12-2-10 kunnen lopen, maar niet genoeg om het hele team te carryen. Fiddle ging uiteindelijk 0-21 geloof ik...
Misschien dat als ik wat meer premade ga doen dat dit wordt verminderd
Ik gister ook co-op tegen ai gedaan... Duurde wel geteld 18 minuten om te winnen. Helaas wel een mid die niet wou pushen omdat hij zoveel mogelijk kills wou maken.
Het enige wat ik wou is die match winnen voor mijn fwotd en dan pitten
geeindigd met 19-1-11
Las dat hier wel meer mensen dat doen als ze echt geen tijd hebben voor een gewoon potje, goede manier daarvoor.
Het enige wat ik wou is die match winnen voor mijn fwotd en dan pitten
geeindigd met 19-1-11
Las dat hier wel meer mensen dat doen als ze echt geen tijd hebben voor een gewoon potje, goede manier daarvoor.
Wat is dit voor toernooiJeffroiscool schreef op vrijdag 23 december 2011 @ 10:29:
[...]
Precies.
Jeffroiscool (Jeffro)
bwj90 (Chimerae) (Heb nog geen official OK gehoord though)
* Free Spot * (Misschien Phix alsie wilt maar heb hem nog niet gesproken, druk laatste tijd hierzo xD)
Surfin' paradise!
DoubleDutch TournooitjeSnappie88 schreef op vrijdag 23 december 2011 @ 11:51:
[...]
Wat is dit voor toernooiNiet die van Alienware?
Aaaah, daar moest je toch lid voor zijn? Jammer, wil wel een toernooitje spelen
Surfin' paradise!
Yup, Theoretisch zou je member kunnen worden (recruits mogen ook meedoen) en met ons meedoen.Snappie88 schreef op vrijdag 23 december 2011 @ 11:54:
[...]
Maar dan moet je natuurlijk wel member blijven
Verwijderd
Ik claim AD carry als het mogelijk is. Also: 1599 ELO. Makes me scream. Die éne ELO hadden ze me niet kunnen gunnen, en ik ken de misselijke humor van de duistere goden van LoL, als ik nu straks een game speel, dan krijg ik 4 trolls bij me en mag ik tegen Shushei spelen.Jeffroiscool schreef op vrijdag 23 december 2011 @ 10:29:
[...]
Precies.
Jeffroiscool (Jeffro)
bwj90 (Chimerae) (Heb nog geen official OK gehoord though)
en mensen die spelen voor plezier?? die niet echt in clan willen ,maar toch willen mee spelen ofzoSnappie88 schreef op vrijdag 23 december 2011 @ 11:54:
[...]
[ Voor 11% gewijzigd door Deefje85 op 23-12-2011 12:05 ]
Nog steeds geen dicussie over Viktor? de Stats staan er inmiddels op maar ik weet zelf niet echt wat ik er van moet vinden.
Het hele idee met de upgrades vind ik leuk bedacht. De laser lijkt mij een beetje vergelijkbaar met Xerath zijn bliksemskill.... De anders skills heb ik me nog niet kunnen inlezen want werk...
Als jullie hem nou even gaat bespreken kan ik straks bepalen of ik hem moet nemen;)
Het hele idee met de upgrades vind ik leuk bedacht. De laser lijkt mij een beetje vergelijkbaar met Xerath zijn bliksemskill.... De anders skills heb ik me nog niet kunnen inlezen want werk...
Als jullie hem nou even gaat bespreken kan ik straks bepalen of ik hem moet nemen;)
Verwijderd
Z'n Q lijkt bruikbaar, vooral na die upgrade dat hij 40% movespeed bonus geeft
Z'n W lijkt op een betere Swain nevermore (AKA, dit willen we!)
Z'n E is traag, en een skillshot, dus hier ben ik niet zeker over.
Z'n R lijkt ook wat onduidelijk, moet ik eerst goed in de praktijk zien, voordat ik hier goed over kan oordelen
Ik zie hem zelf als een beetje een Swain 2.0 met wat meer utility, en wat minder sustain. Komt het eigenlijk op neer. Interessant mocht je sustained damage mage leuk vinden om te spelen!
Z'n R lijkt ook wat onduidelijk, moet ik eerst goed in de praktijk zien, voordat ik hier goed over kan oordelen
Ik zie hem zelf als een beetje een Swain 2.0 met wat meer utility, en wat minder sustain. Komt het eigenlijk op neer. Interessant mocht je sustained damage mage leuk vinden om te spelen!
Wat doen z'n QWE en R, naast het feit of ze wel of niet bruikbaar zijn?Verwijderd schreef op vrijdag 23 december 2011 @ 12:16:
Z'n Q lijkt bruikbaar, vooral na die upgrade dat hij 40% movespeed bonus geeft
Verwijderd
Remote-controlled AoE a la Tibbers heen en weer sturen.Verwijderd schreef op vrijdag 23 december 2011 @ 12:16:
Verwijderd
Inderdaar, moeten we vaker doenCloud schreef op vrijdag 23 december 2011 @ 10:26:
[...]
Daarna nog wel een leuke 3v3 custom met tweakers gedaan met tweakers. Drie solo lanes. Was een leuke game, toch wel humor zo'n custom game
Verwijderd
Q: Soort van nuke, doet damage & geeft je een damage shield op basis van die damagebroc85 schreef op vrijdag 23 december 2011 @ 12:23:
[...]
Wat doen z'n QWE en R, naast het feit of ze wel of niet bruikbaar zijn?
W: AoE slow, en als je er lang genoeg in staat (zo'n 1.5 sec, meen ik), dan is het een stun
E: Straight line nuke, laser, doet zware damage
R: Controleerbare wolk des doods die GELOOF ik AoE damage doet (pin me hier niet op vast)
Passive: Mr. Viktor heeft een itemslot minder, en krijgt daarvoor in de plaats een item wat stats geeft, en je kan er in de shop een upgrade voor kopen die meer stats geeft en ook een van z'n basic skills upgrade.
Q krijgt daar een 40% movespeed buff op hit mee
W krijgt minder tijd in de AoE voor de stun
E krijgt meer een DoT op hit
Thanks bwj. Klinkt in ieder geval interresant... AP of AD champ? De skills klinken iig redelijk AP-achtig.
http://leagueoflegends.wi...Viktor_the_Machine_Heraldbroc85 schreef op vrijdag 23 december 2011 @ 13:29:
Thanks bwj. Klinkt in ieder geval interresant... AP of AD champ? De skills klinken iig redelijk AP-achtig.
Gotta catch 'em all!Verwijderd schreef op vrijdag 23 december 2011 @ 13:35:
Bijna tachtig champs dus.
Verwijderd
Zijn 90 champs met victor erbij heb er zelf 80 en nu met ongeveer 70 champs een ranked gewonnen hoop ergens in januari met allemaal een win te hebben. Daarna nog maar is proberen om plat te halen of iig 1700.
Moet wel zeggen dat mensen trouwens hard kunnen ragen als ik zeg dat ik zuig met een champ maar hem toch speel omdat ik hem nog niet gehad heb. Terwijl ik vaak op dat moment beter bezig ben dan zij zijn. Komt gewoon omdat ik veel beter last hit en het spel ken dan de mensen op de elo waar ik nu zit ~1400.
Vraag me wel af hoe ik aan mijn shaco win moet komen though ben echt heel slecht met die knaap en hij is echt altijd banned zelfs als ik captain ben en hem niet ban.
Moet wel zeggen dat mensen trouwens hard kunnen ragen als ik zeg dat ik zuig met een champ maar hem toch speel omdat ik hem nog niet gehad heb. Terwijl ik vaak op dat moment beter bezig ben dan zij zijn. Komt gewoon omdat ik veel beter last hit en het spel ken dan de mensen op de elo waar ik nu zit ~1400.
Vraag me wel af hoe ik aan mijn shaco win moet komen though ben echt heel slecht met die knaap en hij is echt altijd banned zelfs als ik captain ben en hem niet ban.
Ik zou gewoon met hem junglen. Je kan sowieso de eerste route door het bos oefenen met een custom. Als je dan een succesvolle gank hebt te pakken kan je misschien snowballen. Dat 'ie vaak gebant wordt kan je natuurlijk weinig aan doenVerwijderd schreef op vrijdag 23 december 2011 @ 14:07:
Zijn 90 champs met victor erbij heb er zelf 80 en nu met ongeveer 70 champs een ranked gewonnen hoop ergens in januari met allemaal een win te hebben. Daarna nog maar is proberen om plat te halen of iig 1700.
Verwijderd
6*15=80Verwijderd schreef op vrijdag 23 december 2011 @ 14:07:
Verwijderd
Ja iemand een goede shaco jungle guide met de beste route/aantal boxes en andere mechanics.broc85 schreef op vrijdag 23 december 2011 @ 14:41:
[...]
Ik zou gewoon met hem junglen. Je kan sowieso de eerste route door het bos oefenen met een custom. Als je dan een succesvolle gank hebt te pakken kan je misschien snowballen. Dat 'ie vaak gebant wordt kan je natuurlijk weinig aan doen
Volgens mij in lower lvl's rofl stomp je ermee.
[ Voor 56% gewijzigd door Verwijderd op 23-12-2011 14:55 ]
bwa ik denk dat ik er toch ook al een 50€ heb ingestoken tjah het is F2P maar ik speel het elke dag en ik vind het heel goed , hoe meer support RIot games krijgt beste meer ze kunnen vorderen
het is trouwens de eerste F2¨P waar ik uberhaupt geld aan geef
het is trouwens de eerste F2¨P waar ik uberhaupt geld aan geef
Heeft er iemand al meerdere Taimant geprobeerd op een champ? Deze passive is namelijk niet uniek 
http://leagueoflegends.wikia.com/wiki/Tiamat
Verwijderd
Mss op kayle?Killertjuh schreef op vrijdag 23 december 2011 @ 15:06:
Heeft er iemand al meerdere Taimant geprobeerd op een champ? Deze passive is namelijk niet uniek
Zou ik zelf nooit halen op kayle, met iets meer gold haal je: http://leagueoflegends.wikia.com/wiki/Rageblade
Verwijderd
Het lijkt me ook geen beste build zes van die dingen. Vroeg me alleen af op wie zoiets het beste op zou werken.Bartjeh schreef op vrijdag 23 december 2011 @ 15:12:
[...]
Zou ik zelf nooit halen op kayle, met iets meer gold haal je: http://leagueoflegends.wikia.com/wiki/Rageblade
Ik vond het al jammer dat hij niet gestackt wordt met de Q van nasus
Tiamat is een farming / pushing item en aangezien je over het algemeen niet wilt pushen maar wilt last hitten...
Tiamat stacking is ineffectief en niet erg slim. AoE is veel te klein en het item is niet kost effectief qua damage en je mist teveel andere stats. Overigens is het wel grappig en smelt het minion waves
.
Als je dan Tiamats wilt stacken voor de lulz kun je dit het beste doen op iemand als Twitch (procced ook voor zijn ulti die ook al splashed van zichzelf) of andere champs met abilities die on-hit effects toepassen (GP's Parley, Ez's Mystic Shot, etc.)
Tiamat stacking is ineffectief en niet erg slim. AoE is veel te klein en het item is niet kost effectief qua damage en je mist teveel andere stats. Overigens is het wel grappig en smelt het minion waves
Als je dan Tiamats wilt stacken voor de lulz kun je dit het beste doen op iemand als Twitch (procced ook voor zijn ulti die ook al splashed van zichzelf) of andere champs met abilities die on-hit effects toepassen (GP's Parley, Ez's Mystic Shot, etc.)
Stel je zit in een teamfigt en je hebt iemand tank/dps als nasus/jarvan en je hebt 2 van deze items dan geeft die iedereen er om heen schade. Nasus/jarven is niet snel dood te krijgen en kan hard slaan vandaar mijn vraag.djengizz schreef op vrijdag 23 december 2011 @ 15:31:
Tiamat is een farming / pushing item en aangezien je over het algemeen niet wilt pushen maar wilt last hitten...
Tiamat stacking is ineffectief en niet erg slim. AoE is veel te klein en het item is niet kost effectief qua damage. Overigens is het wel grappig en smelt het minion waves.
Tevens is Tiamat de goedkoopste item vergelijken de prijsverhouding/attack damage (op de BF na dan)
[ Voor 5% gewijzigd door Killertjuh op 23-12-2011 15:34 ]
Ik koop wel eens 1 of 2 tiamat's op Riven en Malphite, maar dan alleen als roflstomp-ik-sta-al-6-0-en-mijn-team-is-fed item
Het probleem is dat je zelfs in een teamfight zelden meer dan één champ zal hitten.
Tiamat is soms al niet in staat om de drie caster minions tegelijkertijd te raken, zo klein is de AOE.
En als single target damage item zijn er veel betere keuzes. Daarbij komt dat als je ze stacked je te weinig andere stats zoals penetration of defensive stats zult hebben.
Tiamat is soms al niet in staat om de drie caster minions tegelijkertijd te raken, zo klein is de AOE.
En als single target damage item zijn er veel betere keuzes. Daarbij komt dat als je ze stacked je te weinig andere stats zoals penetration of defensive stats zult hebben.
binnekort is ionic spark ter onze beschikking dit zal wel beter zijn
Het enige probleem van tiamats imo is dat de range veel maar dan ook veel te klein is. Targets moeten zowat tegen elkaar aan staan om de splash damage te krijgen. In Dota heb je de battlefury, die geeft 35% splash geloof ik, dat is minder dan de tiamat (voor melee), maar door de fatsoenlijke range is het toch een goed item op bepaalde champs. (mortred en kornuiten)
Btw, ik kan niet wachten op ionic spark op tristana te kopen en dan met mijn q tegen de AS cap aan te gaan zitten. Ik vrees dat het niet echt viable zal zijn, maar de epicness alleen al moet genoeg zijn toch ?
Btw, ik kan niet wachten op ionic spark op tristana te kopen en dan met mijn q tegen de AS cap aan te gaan zitten. Ik vrees dat het niet echt viable zal zijn, maar de epicness alleen al moet genoeg zijn toch ?
[ Voor 22% gewijzigd door Convo op 23-12-2011 16:56 ]
En wat mag dat inhouden ??Drunk3nD3m0n schreef op vrijdag 23 december 2011 @ 15:43:
binnekort is ionic spark ter onze beschikking dit zal wel beter zijn
http://bit.ly/uIK7QZ

Tier Advanced
Effects
+50% attack speed
+250 health
Passive Unique: Every fourth basic attack unleashes a chain lightning, dealing 110 magic damage to up to 4 targets. (400 Bounce Range)
Item cost 2300g (775g)
Sell value 1610g
Item code 3178
(Dacht wel dat deze enigszins aangepast word voor classic)
TiamatKillertjuh schreef op vrijdag 23 december 2011 @ 15:06:
Ninja Tabi
+25 Armor
UNIQUE Passive: Reduces the damage taken from non-turret basic attacks by 10%.
UNIQUE Passive: Enhanced Movement 2

[ Voor 90% gewijzigd door atlantisx op 23-12-2011 17:30 ]
Verwijderd
Hmm. Ze hebben dus feitelijk de dodge damage reduction gebaseerd op RNG omgezet in % dmg reduction. Hij blijft nog steeds erg goed tegen autoattackers (Tryn enzo), maar tegen bruisers is hij denk ik wat minder. Vooral de bruisers die AD modifier skills hebben zullen beter tegen Ninja Tabi kunnen lanen. Denk aan Nasus Q, Trundle Q, Skarner Q. Worden on-hit effects ook verminderd door de nieuwe Ninja Tabi?atlantisx schreef op vrijdag 23 december 2011 @ 17:17:
[...]
http://bit.ly/uIK7QZ
[afbeelding]
Tier Advanced
Effects
+50% attack speed
+250 health
Passive Unique: Every fourth basic attack unleashes a chain lightning, dealing 110 magic damage to up to 4 targets. (400 Bounce Range)
Item cost 2300g (775g)
Sell value 1610g
Item code 3178
(Dacht wel dat deze enigszins aangepast word voor classic)
[...]
TiamatWas altijd zo leuk deze op de oude critplank te bouwen
.
[...]
Dus toch geen ignore unit collision
Ik vond 90 euro al veel van mezelf.rxs schreef op vrijdag 23 december 2011 @ 14:55:
[afbeelding]
Holy mother of god. En dit voor een f2p game.

Hoe die nieuwe Ninja Tabi precies gaan werken weet ik natuurlijk ook nog niet, maar abilities zoals de Q van Nasus en Poppy konden sowieso al niet gedodged worden (sinds patch 1.0.0.99). Alle soortgelijke abilities, die je volgende attack een extra effect geven en je auto-attack timer resetten, zouden zo moeten werken.Verwijderd schreef op vrijdag 23 december 2011 @ 18:07:
[...]
Hmm. Ze hebben dus feitelijk de dodge damage reduction gebaseerd op RNG omgezet in % dmg reduction. Hij blijft nog steeds erg goed tegen autoattackers (Tryn enzo), maar tegen bruisers is hij denk ik wat minder. Vooral de bruisers die AD modifier skills hebben zullen beter tegen Ninja Tabi kunnen lanen. Denk aan Nasus Q, Trundle Q, Skarner Q. Worden on-hit effects ook verminderd door de nieuwe Ninja Tabi?
Insert flauwe grap over Nasus Q dodgen en 5 minuten penalty
Verwijderd
Free riot points. Nice. Kijken wat een skin kost.
Edit: lol. Dit is net zoiets als 9credits geven in een 10credits shop.
Well played riot well played.
[ Voor 55% gewijzigd door Verwijderd op 24-12-2011 09:50 ]
Ja waar komt deze set Riot punten vandaan? De vorige twee waren omdat de servers steeds down waren....Verwijderd schreef op zaterdag 24 december 2011 @ 09:47:
Heb nu 1350 gekregen in totaal
>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>Vertel Microsoft over dit probleem <<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<
Guess there isn't pleasing some people.Verwijderd schreef op zaterdag 24 december 2011 @ 09:47:
Serieus, wacht op een skinsale voor een skin die je graag wilt hebben ofzo, en wees niet zo ondankbaar.
-
Verwijderd
Het is gewoon slim gespeeld kadoridder.Nazanir schreef op zaterdag 24 december 2011 @ 10:24:
[...]
Guess there isn't pleasing some people.
Serieus, wacht op een skinsale voor een skin die je graag wilt hebben ofzo, en wees niet zo ondankbaar.
Iedereen die een brave summoner geweest is (geen bans in de laatste 2 maanden) krijgt 450 RP.Hu9o schreef op zaterdag 24 december 2011 @ 10:22:
[...]
Ja waar komt deze set Riot punten vandaan? De vorige twee waren omdat de servers steeds down waren....
Waat? Ik 300450! Wel mooi, nu heb ik weer net genoeg voor een skin-on-saleHu9o schreef op zaterdag 24 december 2011 @ 10:22:
[...]
Ja waar komt deze set Riot punten vandaan? De vorige twee waren omdat de servers steeds down waren....
Voor 28 December 2011moet je ze normaal hebben jou punten
Verwijderd
Weet niet of blitz support spelers wel onder de noemer nice summoners geplaatst kunnen wordenSaphuA schreef op zaterdag 24 december 2011 @ 11:06:
[...]
Waat? Ik 300450! Wel mooi, nu heb ik weer net genoeg voor een skin-on-sale
na hevige verjaardagsfeesten terug op de field of justice geraakt
ben een smurf begonnen om wat te lulzen en net 9-0-10 met teemo. Enemy team had graves ashe & nocturne
iemand de laatste state of the league gezien? Saint is een held
[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 24-12-2011 11:30 ]
Verwijderd
Ja, lijkt me ook erg grappig. Saint is imho ook een veel betere host, Travis is een redelijk saai en onverzorgd persoon. Hij voegt ook niet veel toe aan de LoL discussies, itt bijvoorbeeld JP met State of the Game (SC2), die masters is met random.Verwijderd schreef op zaterdag 24 december 2011 @ 11:28:
[...]
Weet niet of blitz support spelers wel onder de noemer nice summoners geplaatst kunnen wordenff summoners code nazien
na hevige verjaardagsfeesten terug op de field of justice geraakt
ben een smurf begonnen om wat te lulzen en net 9-0-10 met teemo. Enemy team had graves ashe & nocturne
iemand de laatste state of the league gezien? Saint is een heldGaat zelfs misschien zelf zijn show hebben binnenkort. Drunken games van pro's tegen fans, zou wel lachen zijn.
Niet mee eens, een skin tijdens een sale kost 260, dus als je geduldig wacht krijg je gewoon een gratis skin voor een poppetje die je graag wilt. Voor degenen die nog wat losse Riot Points hadden liggen, komen ze met deze 450 makkelijk aan de 520 (zoals ikzelf), dus hoe je het ook wendt of keert, ik ben er zeker wel erg blij mee.Verwijderd schreef op zaterdag 24 december 2011 @ 10:35:
[...]
Het is gewoon slim gespeeld kadoridder.
-
Verwijderd
Het is toch OOK slim.Nazanir schreef op zaterdag 24 december 2011 @ 14:45:
[...]
Niet mee eens, een skin tijdens een sale kost 260, dus als je geduldig wacht krijg je gewoon een gratis skin voor een poppetje die je graag wilt. Voor degenen die nog wat losse Riot Points hadden liggen, komen ze met deze 450 makkelijk aan de 520 (zoals ikzelf), dus hoe je het ook wendt of keert, ik ben er zeker wel erg blij mee.
Laten we zeggen dat het gros van de spelers geen riot points heeft gehaald. Al die spelers die krijgen dan 450 punten. Oh laten we eens kijken wat je eigenlijk met die punten kan doen.
Een rune page lijkt me leuk. 590
3dagen IP boost anders? 520
Een skin die mij wat lijkt? 487, 520, 975.
En ondertussen heb je in je gedachten al allerlei producten bekeken, half geshopped. En hebben ze er weer xxxxxxx extra betalers erbij.
[ Voor 31% gewijzigd door Verwijderd op 24-12-2011 15:34 ]
Dit topic is gesloten.
Let op:
In de topicstart is heel veel informatie te vinden. Dus voor zaken als de patchnotes, champion rotation en bijvoorbeeld hoe je in contact kunt komen met andere LoL Tweakers, kun je daar terecht! :)
Voor de slowchatters onder ons is er natuurlijk het chatkanaal in-game (dat veel te rustig is), maar tegenwoordig ook een IRC kanaal!
In de topicstart is heel veel informatie te vinden. Dus voor zaken als de patchnotes, champion rotation en bijvoorbeeld hoe je in contact kunt komen met andere LoL Tweakers, kun je daar terecht! :)
Voor de slowchatters onder ons is er natuurlijk het chatkanaal in-game (dat veel te rustig is), maar tegenwoordig ook een IRC kanaal!