[PC] League of Legends - Deel 5 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 49 ... 79 Laatste
Acties:
  • 150.531 views

Verwijderd

SHEePYTaGGeRNeP schreef op donderdag 22 december 2011 @ 09:13:
Ik denk dat hij ignite bedoelde inplaats van smite :D
lol

ja dat dus :D

Insomnia is killing meh

• Drunk3nD3m0n
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 03-04-2015
Verwijderd schreef op donderdag 22 december 2011 @ 09:09:
[...]

Persoonlijk zou ik hier al niet op mijn gemak zijn. Junglen met smite is kinda ... weird :p
U bedoelt waarschijnlijk IGNITE en niet SMITE :Y

Beep Boop son ... Beep Boop

• Snappie88
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 19-09 22:45

Snappie88

Mr. Hollywood

Verwijderd schreef op donderdag 22 december 2011 @ 09:17:
Ik jungle met smite/ignite op shaco.. je hebt al een gap closer met meer range dan flash, plus een stealth bonus, voor little to no cooldown. Dus geef mij maar lekker een finisher erbij om toch die kill te krijgen
Speel jij toevallig ook altijd met een skin?

Tijdje geleden een Shaco met Ignite/Smite in mijn team. Deed het wel aardig (ging wel aardig all-in en kon goed gebait worden), maar totaal geen communicatie :/

Surfin' paradise!

• axel101
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 06-05-2021
Verwijderd schreef op donderdag 22 december 2011 @ 09:17:
Ik jungle met smite/ignite op shaco.. je hebt al een gap closer met meer range dan flash, plus een stealth bonus, voor little to no cooldown. Dus geef mij maar lekker een finisher erbij om toch die kill te krijgen
Ik speel Shaco ook zonder flash. Je hebt inderdaad je Q tot beschikking om weg te komen of om over muurtjes heen te komen. Het ligt aan de enemy welke summoner spells ik gebruik. Speel ik tegen een team met veel health regen. (mundo, swain etc.) Dan neem ik ignite. Anders ga ik altijd voor Ghost/Smite. Smite spreekt wel voor zich. En ghost vind ik veel nuttiger late game. Vind Late game ignite zwaar tegenvallen. (op de hp regen champs na)

League of Legends EUW: IBullit

• Wravburn
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 07-03 13:28
Ik speel overigens ook altijd Smite/Ignite. Early game zorgt ignite voor gegarandeerde kills. Persoonlijk vind ik dat de kracht van Shaco ook in Early game ligt. Door snel een paar ganks te verzorgen, kun je je team op een voorsprong brengen. Ignite zorgt er dan voor dat je ook in de lastige lanes een kill kan verzorgen.

• sjaggy
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 19-06-2021
Hoe zit het trouwens met de dodge rune refund? Ik had laatst gelezen dat iemand het hier al had gekregen maar ik heb niks geen refund ;o. Ik hoop dat ik het snel heb, kan ik meteen Gankplank kopen met een paar leuke runes ^^

• axel101
  • Laatst online: 06-05-2021
sjaggy schreef op donderdag 22 december 2011 @ 11:13:
Hoe zit het trouwens met de dodge rune refund? Ik had laatst gelezen dat iemand het hier al had gekregen maar ik heb niks geen refund ;o. Ik hoop dat ik het snel heb, kan ik meteen Gankplank kopen met een paar leuke runes ^^
Omdat er heel veel refunds gedaan moeten worden gaat het even duren voordat iedereen ze heeft. Uit me hoofd is de deadline voor de refund 26 december (weet het niet precies)
Dus even wachten ze komen eraan ! ik heb inmiddels ook al gehad

League of Legends EUW: IBullit

• Drunk3nD3m0n
ik heb ze ook al gekregen :D
attack speed runes gekocht en andere Quitns enz enz

• Xevoo
  • Laatst online: 23-09 07:58
Vanavond is de "kerstLAN" hier @ m'n stage, dat beloofd een goede 12 uur LoL te worden :+

• Drunk3nD3m0n
en je mede tweakers niet inviteren Foei Foei .... :N

Verwijderd

Xevoo schreef op donderdag 22 december 2011 @ 11:20:
Vanavond is de "kerstLAN" hier @ m'n stage, dat beloofd een goede 12 uur LoL te worden :+
Hmm, erg toevallig dat ik ook een Lan heb op school! Ook 12 uur LoL dus :P.

Verwijderd

Snappie88 schreef op donderdag 22 december 2011 @ 10:52:
[...]

Speel jij toevallig ook altijd met een skin?

Tijdje geleden een Shaco met Ignite/Smite in mijn team. Deed het wel aardig (ging wel aardig all-in en kon goed gebait worden), maar totaal geen communicatie :/
Yup, Asylum <3

Ik doe meestal alleen de blue, en dan ga ik ganken. lekker early game 24/7 ganken en je eigen team lekker feeden met assists/kills.

Zelf vind ik ghost wat minder, ik rush toch altijd wel mobility en trin force dus heb ik niet zoveel meer aan ghost, kga al snel. Ik zou eerder exhaust nemen zodat het team ook nog wat hulp kan bieden, en natuurlijk om die vervelende auto-attack champs(Tryn/Yi/Ashe/Etc.) useless te maken.

• Xevoo
Drunk3nD3m0n schreef op donderdag 22 december 2011 @ 11:21:
en je mede tweakers niet inviteren Foei Foei .... :N
Voel je vrij om me toe te voegen...! :')
Verwijderd schreef op donderdag 22 december 2011 @ 11:21:
[...]

Hmm, erg toevallig dat ik ook een Lan heb op school! Ook 12 uur LoL dus :P.
Zelfde school :o

• sjaggy
*wilt ook naar lan-party T_T*

Verwijderd

hm, nope denk het niet.. ;w

Verwijderd

Dus 0.8% van de gehele LoL-bevolking is dus opgehouden met een klootzakje zijn. De rest is gestraft met een waarschuwing of een dag-ban en doesn't give a fuck (terecht). Tribunal banned overigens nooit permanent, ken iemand die het erom doet en heeft inmiddels 7 bans aan de broek gehad, van warnings tot 2 weken. Straffen blijken ook niet oplopend maar per casus.

Bewijst wel weer wat een waardeloos system Tribunal is. Iets over dweilen met de kraan open.

• Xevoo
Nee inderdaad, ik keek in je profiel en zal wel niet inderdaad :9 maar wel toevallig :+

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 22 december 2011 @ 11:44:
[...]

Dus 0.8% van de gehele LoL-bevolking is dus opgehouden met een klootzakje zijn. De rest is gestraft met een waarschuwing of een dag-ban en doesn't give a fuck (terecht). Tribunal banned overigens nooit permanent, ken iemand die het erom doet en heeft inmiddels 7 bans aan de broek gehad, van warnings tot 2 weken. Straffen blijken ook niet oplopend maar per casus.

Bewijst wel weer wat een waardeloos system Tribunal is. Iets over dweilen met de kraan open.
Klopt, Zo'n goeie systeem is het niet. Maar ik dacht dat je na 5 bans wel een Perma-ban kreeg? Licht er volgens mij ook aan wat je doet. Met verbal abuse wordt je regelijk snel geband en Leaving in ranked games.

• speedzor
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 01-02-2014
[...]

Het zonnetje in huis is er ook.

Om permabanned te worden ga je een traject van 5 à 6 stages met waarschuwingen, bans voor een dag, enkele dagen, een week, twee weken en uiteindelijk permanent doorlopen.
Riot heeft niet zo heel lang geleden aangegeven dit te willen inkorten naar 2 à 3 stages.

Streaming History

Verwijderd

speedzor schreef op donderdag 22 december 2011 @ 11:47:
[...]

Het zonnetje in huis is er ook.

Om permabanned te worden ga je een traject van 5 à 6 stages met waarschuwingen, bans voor een dag, enkele dagen, een week, twee weken en uiteindelijk permanent doorlopen.
Riot heeft niet zo heel lang geleden aangegeven dit te willen inkorten naar 2 à 3 stages.
Dit is dus onwaar. Zijn bans waren onregelmatig en niet oplopend. En hoezo mag ik geen kritiek leveren? Als Riot een diagram gaat uitbrengen die alleen de "positieve" kanten laat zien, vindt ik dat ze er ook even bij mogen zetten hoeveel miljoenen CAPTCHAs en minuten er zijn verspild voor een magere 0.8% verbetering (deze is vertekend overigens, een persoon kan nog steeds trollen of anders vervelend zijn zonder report of veroordeling, de stas hebben het over veroordelingen)

Ik houdt er niet zo van als bedrijven statistieken gaan verdraaien of op zo'n manier naar buiten brengen.

• atlantisx
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 24-07-2021
[...]

Tribunal :').

Zo lang iedereen te bang is om forgive te voten blijven er nodeloze ban's vallen. En de mensen die gebanned horen te worden, die spelen na 24 uur weer rustig verder, En trollen in die tussentijd 2x zo hard op een smurf/extra account.

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 22 december 2011 @ 11:53:
[...]

Dit is dus onwaar. Zijn bans waren onregelmatig en niet oplopend. En hoezo mag ik geen kritiek leveren? Als Riot een diagram gaat uitbrengen die alleen de "positieve" kanten laat zien, vindt ik dat ze er ook even bij mogen zetten hoeveel miljoenen CAPTCHAs en minuten er zijn verspild voor een magere 0.8% verbetering (deze is vertekend overigens, een persoon kan nog steeds trollen of anders vervelend zijn zonder report of veroordeling, de stas hebben het over veroordelingen)

Ik houdt er niet zo van als bedrijven statistieken gaan verdraaien of op zo'n manier naar buiten brengen.
Het ligt er ook aan waarvoor hij gebanned word, misschien was de ene keer voor trollen, en de andere keer voor spammen(wat een lagere ban-niveau krijgt dan trollen)

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 22 december 2011 @ 12:02:
[...]

Het ligt er ook aan waarvoor hij gebanned word, misschien was de ene keer voor trollen, en de andere keer voor spammen(wat een lagere ban-niveau krijgt dan trollen)
Blijft tegenstrijdig met het oplopende-straf beleid dat ze zeiden te hanteren.

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 22 december 2011 @ 12:07:
[...]

Blijft tegenstrijdig met het oplopende-straf beleid dat ze zeiden te hanteren.
Ze zijn vaak wel tegen-strijdig met meerdere dingen..

• Drunk3nD3m0n
:| je hebt ook wel van die nutteloze repport he in de tribunal hoeveel keer dat ik al niet ben tegengekomen een repport voor offensive language en wat blijk is dat die persoon aleen maar Gl HF heeft gezegd

Verwijderd

Drunk3nD3m0n schreef op donderdag 22 december 2011 @ 12:10:
:| je hebt ook wel van die nutteloze repport he in de tribunal hoeveel keer dat ik al niet ben tegengekomen een repport voor offensive language en wat blijk is dat die persoon aleen maar Gl HF heeft gezegd
HAHAAHAHAH trollers gonna troll! :P

Verwijderd

Drunk3nD3m0n schreef op donderdag 22 december 2011 @ 12:10:
Klopt, laast had ik er 1 die was 9x gereport voor spammen, blijkt dat hij geen ene moer heeft gezegd..

• Drunk3nD3m0n
Lol over tribunal gesproken heb er zonet even 1 gedaan omdat we er toch over bezig waren

Offensive name : PonyMcMuffinFace

reports een 6 tal waarvan 1 de comment had
this name made me gay

:F

Verwijderd

Is er ook een mogelijkheid om te zien of jij ooit gepunished bent in Tribunal?

• SHEePYTaGGeRNeP
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 24-09 14:08
@Demon maar hij heeft ook wel een naam waar je spontaan gay van wordt :/ terecht report dus!

• SHEePYTaGGeRNeP
Vanavond DD.TNT vs DD.IME OM 20:00!

• koekwaus21
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 20-09 14:04
Gaan jullie het ook streamen?

Verwijderd

Het feit dat je maar 5 IP per vote krijgt op de tribunal zegt al genoeg over hoe slecht en onbetrouwbaar het systeem is.

• SaphuA
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 10-09 22:00
Het posten van goed onderbouwde kritiek wordt steeds moeilijk in het LoL topic schijnt...

Wat is er nu weer slecht aan een systeem dat gebruikt wordt, omdat mensen er waarde aan hechten en niet vanwege de grote rewards? Ik zie het probleem niet.

• speedzor
SaphuA schreef op donderdag 22 december 2011 @ 12:47:
Het posten van goed onderbouwde kritiek wordt steeds moeilijk in het LoL topic schijnt...

Wat is er nu weer slecht aan een systeem dat gebruikt wordt, omdat mensen er waarde aan hechten en niet vanwege de grote rewards? Ik zie het probleem niet.
Inderdaad, de laatste maanden begint het best wel op te vallen.

Het feit dat er kleine rewards uitgedeeld worden is net iets goed. Indien je veel meer IP per case zou krijgen, dan ga je voters aantrekken die elke minuut op de punish knop gaan drukken en zo makkelijk IP verdienen. Indien je er nu in mee doet, dan doe je het tenminste omdat je de community wilt opschonen en ga je dus ook wat zorgvuldiger te werk gaan.

Streaming History

• Meneer iCy
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 24-09 15:48

Meneer iCy

swarma

Zag net een report van mezelf :')

Steam id is ijsie \\ Xbox Live GT: Meneer iCy

Verwijderd

Je krijgt toch alleen 5 IP als je juist gevote hebt,
Als je Punish doet terwijl hij niks heeft gedaan krijg je volgens mij geen 5 IP

En ik vind het ook erg jammer dat er nooit een lvl 30 speler voorbij komt. Altijd tussen de 7-18 bij mij dan.

Verwijderd

speedzor schreef op donderdag 22 december 2011 @ 12:50:
[...]

Het feit dat er kleine rewards uitgedeeld worden is net iets goed. Indien je veel meer IP per case zou krijgen, dan ga je voters aantrekken die elke minuut op de punish knop gaan drukken en zo makkelijk IP verdienen. Indien je er nu in mee doet, dan doe je het tenminste omdat je de community wilt opschonen en ga je dus ook wat zorgvuldiger te werk gaan.
Je krijgt 5 IP per case die je goed hebt beoordeelt. Dus als een case die jij gepunish'd hebt door meerdere mensen word gepunished, dan word je beloont, anders niet. Dus alleen maar op punish klikken zal niet veel helpen, omdat niet iedereen zo denkt.

• speedzor
Verwijderd schreef op donderdag 22 december 2011 @ 12:55:
[...]

Je krijgt 5 IP per case die je goed hebt beoordeelt. Dus als een case die jij gepunish'd hebt door meerdere mensen word gepunished, dan word je beloont, anders niet. Dus alleen maar op punish klikken zal niet veel helpen, omdat niet iedereen zo denkt.
Maar 94% van de mensen die uberhaupt in het tribunal belanden zijn schuldig, dus je gaat wel grote kans hebben dat je juist bent.

Streaming History

Verwijderd

speedzor schreef op donderdag 22 december 2011 @ 12:57:
[...]

Maar 94% van de mensen die uberhaupt in het tribunal belanden zijn schuldig, dus je gaat wel grote kans hebben dat je juist bent.
Waar haal jij vandaan dat 94% van de mensen schuldig is? Heb zelf nog niet eerder met het tribunal gewerkt ( nog < lvl 30), maar het lijkt me dat de meeste reports onschuldig zijn en door de grote flammende massa gemaakt word (ZOMG 2 DEATHS REPORT FREAKING FEEDING NOOOOOOB, GO DIE IN A FIRE!!!1111oneoneone)

Verwijderd

Dan moet je even de comments voor de jouwe lezen. Daar staat toch echt beschreven waarom er geen waarde aan wordt gehecht. Iets over dat het minder dan 1%
[...]

Oplossing is dus een warning na x reported games, en daarna een ban voor een dag. Enzovoorts. Als je onschuldig bent, wordt je ook niet zomaar vaak genoeg reported om gebanned te worden. Weg Tribunal.

Verwijderd

[...]

Zo'n 99% van de percentages die je op internet kunt vinden worden zo uit de duim gezogen.

Anyway,

2 van de 10 cases vandaag waren schuldig bij mij.

• Swanfield
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 23-06 13:57
Verwijderd schreef op donderdag 22 december 2011 @ 13:01:
[...]

Waar haal jij vandaan dat 94% van de mensen schuldig is? Heb zelf nog niet eerder met het tribunal gewerkt ( nog < lvl 30), maar het lijkt me dat de meeste reports onschuldig zijn en door de grote flammende massa gemaakt word (ZOMG 2 DEATHS REPORT FREAKING FEEDING NOOOOOOB, GO DIE IN A FIRE!!!1111oneoneone)
Ugh ben dus onder L30 en ik krijg de meest bizarre beschuldigingen in chat te zien.

Voorbeeld: Gisteren deed ik mid lane met brand. Ging 1x dood (foutje annie was L6 had effe niet gerekend om timbers :'( ) Anyway word er dus na een 5 minuten daarna gezegd dat het een noob team is en dat ik ook een newb ben etc. (Lane nog steeds in tact, 1x dood) afijn kijk ik even naar de persoon die dus dat zegt (1/5/2) Dus ik zeg joh je bent zelf al 5x dood gegaan dus mij niet lopen beschuldigen he ;) Krijg ik natuurlijk weer een gescheld parade terug. Afijn paar minuten later (nog steeds onder de 20 min want een surrender hing gewoon in de lucht (10/28 ofzo) Lopen gewoon 2 van zijn tegenstanders naar mid lane. Geen waarschuwing niks dus ik word gestund bij het leven en kan net niet overleven (tweede keer dood) word ik weer uit gemaakt voor noob :S sorry hoor maar snap ik het niet of snap hij het niet :P

Je hoeft niet goed te zijn om de beste te zijn, zolang je maar beter bent dan de rest || Het is niet belangrijk om te winnen, maar het is het enige dat telt

• speedzor
@hierboven:

http://riot-web-static.s3...raphic_Tribunal_thumb.jpg

De afbeelding staat 1 pagina hiervoor. Waarom kun je die niet even doornemen?
Er staat letterlijk in hoeveel cases er pardoned worden (6%), hoeveel er stoppen na 1 veroordeling (+-50%) en hoeveel er blijven doorgaan (+-40%).

Laten we het bij de officiële cijfers houden ipv mij te betichten van zaken te verzinnen?

@zomgwtfbbq: en net door mensen zoals jou die er graag hun eigen mening over geven zonder het uberhaupt gebruikt te hebben en dan maar een oordeel vellen zonder er iets van te weten, krijg je vertekende beelden en gaan mensen nog meer klagen.

[ Voor 21% gewijzigd door speedzor op 22-12-2011 13:08 ]

Streaming History

• SHEePYTaGGeRNeP
@speedzor 6% pardon is toch precies hetzelfde als 94% punished :?

• djengizz
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online
Verwijderd schreef op donderdag 22 december 2011 @ 13:01:
8-9 v/d 10 cases bij mij is een 'punish' en bij een groot deel van die cases hoef ik niet verder te kijken dan het eerste report.

• speedzor
SHEePYTaGGeRNeP schreef op donderdag 22 december 2011 @ 13:10:
@speedzor 6% pardon is toch precies hetzelfde als 94% punished :?
Dat zeg ik toch..

Streaming History

Verwijderd

speedzor schreef op donderdag 22 december 2011 @ 13:07:
@hierboven:

Er staat letterlijk in hoeveel cases er pardoned worden (6%), hoeveel er stoppen na 1 veroordeling (+-50%) en hoeveel er blijven doorgaan (+-40%).

Laten we het bij de officiële cijfers houden ipv mij te betichten van zaken te verzinnen?

@zomgwtfbbq: en net door mensen zoals jou die er graag hun eigen mening over geven zonder het uberhaupt gebruikt te hebben en dan maar een oordeel vellen zonder er iets van te weten, krijg je vertekende beelden en gaan mensen nog meer klagen.
Dat ze ge-tag'd worden als schuldig betekent niet dat ze inderdaad schuldig zijn.

• SHEePYTaGGeRNeP
@speedzor ja ik d8 dat iemand anders die 94% had geschreven :D

• Jasper 99
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 06:56
Ik heb ook maar die tribunal geprobeerd maar wat mij opvalt er zit helemaal geen lvl 30 spelers tussen :D Erg fijn want dan kan ik teminste rustig blijven flamen als mensen zuigen.

Verder kijk ik er wel effe goed naar, sommige reports slaan echt nergens op en andere zijn dan weer totaal terrecht, ergste vind ik mensen die afk gaan etc die punish ik altijd flamers niet echt ben zelf ook een flamer i geuss. Als een lane 0/5 loopt binnen 5 minuten dan ga ik uitendelijk wel los ja.

• SHEePYTaGGeRNeP
@diegene die het wou weten
Ja DD.TNT vs DD.IME om 20:00 vanavond wordt gestreamed ;)

• speedzor
Verwijderd schreef op donderdag 22 december 2011 @ 13:12:
[...]

Dat ze ge-tag'd worden als schuldig betekent niet dat ze inderdaad schuldig zijn.
En hoe denk jij dat te weten?
Het feit dat ze door genoeg mensen schuldig geacht worden is een redelijk sterke indicatie. Het feit dat Riot medewerkers zelf ook het gros van de veroordelingen handmatig moeten bevestigen is ook best wat.

Streaming History

• Jasper 99
Mensen worden gereport voor Noob zeggen of Fuck, beetje kiddy je speelt op het internet je moet gewend zijn dat je rage krijgt.

En soms is het bijvoorbeeld maar 1 report van enemy team, omdat iemand aan het einde Easy zei etc etc.

Het gaat hier om lvl 11-20 spelers kortom allemaal noobs en allemaal boos als iets fout gaat blame wie je maar kan blamen toch ?

Verwijderd

speedzor schreef op donderdag 22 december 2011 @ 13:13:
[...]

En hoe denk jij dat te weten?
Het feit dat ze door genoeg mensen schuldig geacht worden is een redelijk sterke indicatie. Het feit dat Riot medewerkers zelf ook het gros van de veroordelingen handmatig moeten bevestigen is ook best wat.
Het gros van de mensen drukt gewoon op punish ook al zijn ze niet schuldig. Verder worden er geen replays gemaakt om de case toe te lichten, dus weet je ook niet wat zich afspeelt. Ik heb veel cases gehad voor feeden, maar dan mis toch echt de replay. Ik kan namelijk niet bekijken of het echt feeden is, of dat er gewoon geen SS/MIA word gecalled en de gene dus de hele tijd geganked word.

• djengizz
  • Niet online
Jasper 99 schreef op donderdag 22 december 2011 @ 13:15:
Mensen worden gereport voor Noob zeggen of Fuck, beetje kiddy je speelt op het internet je moet gewend zijn dat je rage krijgt.
Beetje kiddy op het internet moet maar eens wat sportiviteit en controle over zijn emoties leren.
Verwijderd schreef op donderdag 22 december 2011 @ 13:16:
Ik kan namelijk niet bekijken of het echt feeden is, of dat er gewoon geen SS/MIA word gecalled en de gene dus de hele tijd geganked word.
Feeden is niet tegen de regels, intentional feeding wel. De cases van intentional feeding zijn meestal erg duidelijk omdat ze het aankondigen in chat (of vanwege items, cs, etc.).

[ Voor 38% gewijzigd door djengizz op 22-12-2011 13:20 ]

• Jasper 99
djengizz schreef op donderdag 22 december 2011 @ 13:17:
[...]

Beetje kiddy op het internet moet maar eens wat sportiviteit en controle over zijn emoties leren.
En waarom? In het echt wordt ik ook "boos" waarom zou je niet gewoon rustig kunnen ragen?
Goede games zijn goede games daar zal flamen niet aan te pas komen, maar als mensen lopen te trollen te insta locken etc etc ja dan krijg je rage lijkt mij meer dan redelijk.

De mensen die in ranked als laatste pick dan effe je hele team nog verneuken door gewoon de slechtste pick ever te doen, dan vind ik het niet gek dat je fucking noob wordt genoemt of iets.

Als ik sommige van die reports doorlees zie je mensen die zelf net zo lekker flamen daarna wel reporten dat andere flamen. Dat is hypocriet en je lokt mensen uit en report daarna.

(Over zien of mensen feeden is vaak wel duidelijk uit de chat, soms lees je opeens I'm afk or free kills etc en die lopen dan ook vaak 0/10 etc. Das natuurlijk auto punish)
Hmm ninja edit @hierboven

• speedzor
Verwijderd schreef op donderdag 22 december 2011 @ 13:16:
[...]

Het gros van de mensen drukt gewoon op punish ook al zijn ze niet schuldig. Verder worden er geen replays gemaakt om de case toe te lichten, dus weet je ook niet wat zich afspeelt. Ik heb veel cases gehad voor feeden, maar dan mis toch echt de replay. Ik kan namelijk niet bekijken of het echt feeden is, of dat er gewoon geen SS/MIA word gecalled en de gene dus de hele tijd geganked word.
Nogmaals: je zuigt dingen uit je duim waar je niets van af weet. Waar haal jij het vandaan dat iedereen gewoon zit te rammen op die Punish knop?
Waarom zou iemand ss moeten roepen? Leer wat map awareness te krijgen, nergens in de regels staat dat jij elke keer ss moet typen. Koop een ward en je zit ook goed.

Naar mijn ervaring zijn de meeste intentional feeding cases gekenmerkt door een 0/16/0 score en/of de beklaagde die het grif toegeeft in de chat en er plezier om heeft.
Vaak zijn deze personen ook reported voor hun taalgebruik, waar je dus ook makkelijk voor kunt bannen.
Buiten dat heb je ook nog itembuilds die je kunnen helpen (geen items, boots of mobility + zeals,..) en eventueel commentaar van de spelers die report hebben.

Je komt constant met slechte en ononderbouwde argumenten af.

Streaming History

Verwijderd

speedzor schreef op donderdag 22 december 2011 @ 13:07:
@hierboven:

Ah excuus, had de eeste diagram verkeerd geinterpreteerd, ging er van uit dat het de groep spelers voorstelde die bij het tribunal voorbij gekomen zijn in plaats van de totale LoL community.

Verwijderd

speedzor schreef op donderdag 22 december 2011 @ 13:22:
[...]

Nogmaals: je zuigt dingen uit je duim waar je niets van af weet. Waar haal jij het vandaan dat iedereen gewoon zit te rammen op die Punish knop?
Ik zeg toch ook niet iedereen?
Waarom zou iemand ss moeten roepen? Leer wat map awareness te krijgen, nergens in de regels staat dat jij elke keer ss moet typen. Koop een ward en je zit ook goed.
Omdat je niet altijd geld hebt voor een ward, of je bent nog steeds in lane nadat je wards zijn verlopen. Laast had ik een match waar ik gewoon in mijn lane zat door te farmen omdat onze jungler het niet over wou nemen zodat ik een keer B kon gaan, zonder mijn tower te verliezen.(had ong 4-5k gefarmed).

Als ik zit in te hakken op een enemy, ga ik niet op de andere lanes kijken of ze iemand missen of niet, die kan net zogoed in een bosje zitten in hun lane. Vooral als je mid speelt is dit lastig, omdat je van alle kanten kan worden geganked.

En nu over dat wardje, ook al pleur je een ward neer, ze kunnen zelf via de jungle komen(dit maak ik vaker mee), en dan heeft die ward dus ook geen nut wanneer ze je van achter pakken.(Zelfs onder de tower, omdat ze tanky zijn).

Ja ik ben het er mee eens dat map awareness nodig is, maar op sommige momenten is het niet handig om op een lane te letten, oa als je zelf aan het vechten bent, of aangevallen word.
Naar mijn ervaring zijn de meeste intentional feeding cases gekenmerkt door een 0/16/0 score en/of de beklaagde die het grif toegeeft in de chat en er plezier om heeft.
Vaak zijn deze personen ook reported voor hun taalgebruik, waar je dus ook makkelijk voor kunt bannen.
Buiten dat heb je ook nog itembuilds die je kunnen helpen (geen items, boots of mobility + zeals,..) en eventueel commentaar van de spelers die report hebben.

Je komt constant met slechte en ononderbouwde argumenten af.
Ik heb vaak zat kut scores omdat ik overal geganked word door mensen die dus niet gecalled worden. Item builds boeit ook niet, vaak zat bouw ik een AP in eens AD aan het eind van de match om sneller die torens af te maken. Dus ja, ook zeals voor meer attack speed, en mobility boots om er sneller te komen. Dat is ook weer een nadeel van de tribunal, je kunt niet alle items zien die er gehaald zijn.

En vooral als ik al kut ga en het team niet meer kan carryen, bouw ik ad/as om toch useful te zijn dor snel hun base kapot te maken.

• atlantisx
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 24-07-2021
Verwijderd schreef op donderdag 22 december 2011 @ 13:02:
[...]
Oplossing is dus een warning na x reported games, en daarna een ban voor een dag. Enzovoorts. Als je onschuldig bent, wordt je ook niet zomaar vaak genoeg reported om gebanned te worden. Weg Tribunal.
1e warn & 24 hour ban vallen automatisch op dezelfde dag. Beetje doelloze "warn" dus.

En je kan -met gemak- aan genoeg reports komen zonder zelf daadwerkelijk iets fout te doen. Je hoeft bijvoorbeeld maar te winnen en ergens early game BooM! gezecht te hebben, en je mag rekenen op 5 reports van de tegenstander.
speedzor schreef op donderdag 22 december 2011 @ 12:50:
[...]

Onderbewust zal een zeer groot deel van de stemmers toch echt "stemmen want het publiek doet" zodat hij/zij een mooi mailtje krijgt met < all your votes were right!> of <you just recieved 30 ip for your work>

Ik heb tussen het werk door een stuk of honderd cases gedaan, en in al die games was nagenoeg niemand fout bezig, heb dan ook nagenoeg iedereen een forgive gegeven.

Om nog maar niet te beginnen over de incompleetheid van het tribunal, Je kan geen replay bekijken, gekochte en verkochte items niet zichtbaar, wanneer welke kills gemaakt is en hoe. Aan de hand van de beschikbare gegevens zou men eigelijk helemaal geen degelijk oordeel kunnen vellen.

• djengizz
  • Niet online
Jasper 99 schreef op donderdag 22 december 2011 @ 13:21:
En waarom? In het echt wordt ik ook "boos" waarom zou je niet gewoon rustig kunnen ragen?
Imo heb jij dan ook issues, zeker als ik dit lees:
Jasper 99 schreef op donderdag 22 december 2011 @ 13:12:
Als een lane 0/5 loopt binnen 5 minuten dan ga ik uitendelijk wel los ja.
En in het echt begin je ook te ragen als iemand wat verkeerd doet....?
Sorry hoor, iedereen mag wel eens uit zijn slof schieten maar als je met grote regelmaat raged in computer games dan is er wel iets mis met je emotie controle. Ik zie geen enkele reden om een iemand een fucking noob te noemen en hem te vertellen dat hij beter tetris kan gaan spelen (en dit vervolgens elke X minuten).
Als ik sommige van die reports doorlees zie je mensen die zelf net zo lekker flamen daarna wel reporten dat andere flamen. Dat is hypocriet en je lokt mensen uit en report daarna.
Klopt.
Maar zo vind ik het ook hypocriet om zelf gedragsregels te eisen van andere (niet trollen / feeden / etc.) maar je eigen gedragsregels buiten boord te zetten door te gaan ragen.

Verwijderd

Ik vind ss callen bijna de grootste onzin die er is ik wil nog wel eens pingen als ik denk dat iemand het niet door heeft. Maar het kan toch niet moelijk zijn om voordat je iets agressiefs gaat doen in lane even te kijken. Staat de mid nog op zijn plek? Waar is hun jungler het laatst gezien? En daarna pas aan te vallen. Als je denkt dat je gedived gaat worden moet je ook gewoon of heel snel hulp roepen of gewoon weggaan bij je tower. Ik word altijd zo moe van die gasten die lullen dat het ok is dat ze dood zijn omdat ze gedived zijn. Wanneer je gewoon ward zie je dat gewoon al lang aankomen.

En als je 4-5k hebt gefarmed en niemand wil je tower even overnemen kan je toch gewoon back gaan? Je komt echt een stuk sterker terug, dan maar een dode tower.

• Wravburn
Het probleem met tribunal is, is dat LoL heel erg een teamgame is. Dat zorgt voor verreweg het meeste gescheld. Een heel simpel voorbeeld:

"Een paar minuten in het spel, iedereen is rustig aan het lanen en de jungler heeft net z'n buffs gehaald en gaat voor een gank op bottom. In theorie moet de botlane de gank voorbereiden. Zorgen dat de tegenstanders al gewond zijn, genoeg health/mana hebben om zelf mee te doen aan de gank en in positie komen voor de gank. De jungler moet het daadwerkelijk timen en goed uitvoeren. Stel, de gank mislukt: de verkeerde mensen gaan dood, of er gebeurt niets. Dit kan dus komen omdat de botlane niet meewerkt, de jungler faalde of misschien is de tegenstander wel echt goed. Nu zal de botlane de schuld aan de jungler geven, en de jungler aan de botlane. Ondertussen in midlane succesvol gegankt door de enemy jungler. De jungler krijgt de schuld. De solo top speler pingt en pingt, en roept om een gank. De huidige jungle heeft als effect dat als je gankt en je gank mislukt, loop je flink achter in exp. De jungler komt top, maar loopt achter in lvls. De solo top is low hp, de tegenstander heeft nog alle hp: dat is simpelweg een lastige situatie. Als de solo top er te vroeg of te hard ingaat, kan hij doodgaan. Als ie niets doet, kan de jungler neergaan."

Bovenstaande situatie kan op de ergste manier verlopen, maar wiens schuld is het? Lastig om de schuld op 1 persoon te gooien, misschien zitten er gewoon hele goede tegenstanders tussen. Maar het is 'normaal' om iemand de schuld te geven en "feeder" te roepen. Het is altijd de schuld van de rest, terwijl het vaak toch ingewikkelder is.

tldr: Mensen zouden niet zo zwart/wit over de schuldvraag moeten doen.

• Convo
  • Laatst online: 21-06 22:00
Verwijderd schreef op donderdag 22 december 2011 @ 13:38:

Ik heb vaak zat kut scores omdat ik overal geganked word door mensen die dus niet gecalled worden. Item builds boeit ook niet, vaak zat bouw ik een AP in eens AD aan het eind van de match om sneller die torens af te maken. Dus ja, ook zeals voor meer attack speed, en mobility boots om er sneller te komen. Dat is ook weer een nadeel van de tribunal, je kunt niet alle items zien die er gehaald zijn.

En vooral als ik al kut ga en het team niet meer kan carryen, bouw ik ad/as om toch useful te zijn dor snel hun base kapot te maken.
Ss zeggen doe je als 'aardigheid' vooral bij spelers die geen map awarness hebben. Maar als je geganked word en doodgaat is dat je eigen schuld, en niet de schuld van iemand die geen ss heeft gezegd. Regelmatig op de minimap kijken is niet lastiger dan de chat lezen. Als je merkt dat je team geen ss called moet je na 1 gank toch wel doorhebben dat je op de minimap moet gaan kijken en moet gaan warden. Als je regelmatig slechte scores hebt doordat je team geen mia's callt moet je je afvragen wat je er zelf tegen kunt doen in plaats van je team de schuld geven omdat ze geen ss te callen.

Iemand met boots of mobility en een zeal stack is gewoon een troll. Gestackte zeals zijn totaal niet geschikt om torens neer te halen omdat je niet kunt critten op torens, en ze geven geen extra damage of armor pen. De creepwave die je normaal gesproken nodig hebt om in je eentje te pushen gaat ook niet ineens sneller lopen.
AP ineens AD bouwen is gewoon dom. Je gooit een hoop geld weg, en om torens neer te halen heb je geen AD nodig. Je doet namelijk 40% van je AP in damage op torens. Als je torens sneller neer wilt halen koop je een gewoon een lichbane.

• broc85
  • Laatst online: 08-09 17:24
[...]
Goede games zijn goede games daar zal flamen niet aan te pas komen, maar als mensen lopen te trollen te insta locken etc etc ja dan krijg je rage lijkt mij meer dan redelijk.
Als ik in het echt goed hard uit mijn slof schiet dan wordt ik daar toch ook op afgerekend? Er zijn zat situaties waarvan ik "boos" zou kunnen worden... bijvoorbeeld een automobilist die niet kan in parkeren en mij de weg 10 minuten lang blokkeert. Als ik dan ziedend wordt en begin te schelden wordt ik sowieso raar aangekeken en wie weet wordt het zelfs erger.

Ragen is niet redelijk, nooit niet.

Heb het meeste respect gehad voor een Trundle jungle speler die erg zijn best deed om een team bij elkaar te houden door opbouwende adviezen te geven... extra aandacht te geven waar het mis ging (bottom lane die 0-6-0 stonden) in plaats van ze uit te schelden en alleen te ganken waar het hem uit kwam, hij stond overigens aan het einde zeer positief k/d.
Wravburn schreef op donderdag 22 december 2011 @ 13:56:
tldr: Mensen zouden niet zo zwart/wit over de schuldvraag moeten doen.
+1

[ Voor 7% gewijzigd door broc85 op 22-12-2011 14:01 ]

• Drunk3nD3m0n
man man man man wanneer gaan mensen het eens begrijpen heb eens een spelletje gehad met 2 mensen die continu ragen over kill-steals ...
DIT BESTAAT NIET IN LoL

Verwijderd

Jasper 99 schreef op donderdag 22 december 2011 @ 13:12:
Ik heb ook maar die tribunal geprobeerd maar wat mij opvalt er zit helemaal geen lvl 30 spelers tussen :D Erg fijn want dan kan ik teminste rustig blijven flamen als mensen zuigen.

Verder kijk ik er wel effe goed naar, sommige reports slaan echt nergens op en andere zijn dan weer totaal terrecht, ergste vind ik mensen die afk gaan etc die punish ik altijd flamers niet echt ben zelf ook een flamer i geuss. Als een lane 0/5 loopt binnen 5 minuten dan ga ik uitendelijk wel los ja.
;( ;( ;(
Drunk3nD3m0n schreef op donderdag 22 december 2011 @ 14:05:
man man man man wanneer gaan mensen het eens begrijpen heb eens een spelletje gehad met 2 mensen die continu ragen over kill-steals ...
DIT BESTAAT NIET IN LoL
Mwah, als jouw support steeds je kills pakt in botlane is dat toch echt niet handig :P Neemt niet weg dan 9 van de 10 KS geroep nergens op slaat idd.

[ Voor 26% gewijzigd door Verwijderd op 22-12-2011 14:07 ]

• sjaggy
DIT BESTAAT NIET IN LoL
Nou.... ik vind als je support bent en je gaat alles jatten van je carry dan ben je in mijn ogen een killstealer, verder als ik gekillstealt word door vrienden van mij (op teamspeak) zeggen hun ook altijd van oooh sorry man.... mja ik heb zoiets van ach dood = dood . Plus het feit dat ik liever 4 assists heb dan 1 kill en dan dood gaan.

• Azaruc
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 29-07-2024
DIT BESTAAT NIET IN LoL
Ik moet zeggen dat ik ook niet altijd heel vrolijk word als ik bijna een enemy gekilled heb (zonder hulp) en dan een van m'n teammates even snel langs komt en alleen de last hit maakt. Hoewel dit uiteindelijk misschien wel gunstiger is voor het team (kill + assist gold? ) voelt het toch wat zuur. Niet dat ik er over ga ragen, dat niet.

Wat betreft het flamen: van mij mag je best schelden achter de computer, maar ik zie echt het nut niet van het in de chat plaatsen van dit soort dingen.

D3 Profile

• Drunk3nD3m0n
ja inderdaad maar je hebt van die momenten dat als ik als jungler ergens naartoe ga en de carry achtervolt iemand low life en die vijand kan dan nog 50% kans hebben om weg te graken en ik kom dan af en neem de kill snapen ze niet dat ik gewoon een kill SECURE in plaats van hem de kans te geven om het te laten ontsnappen

• Jasper 99
djengizz schreef op donderdag 22 december 2011 @ 13:45:
[...]

Imo heb jij dan ook issues, zeker als ik dit lees:

[...]

En in het echt begin je ook te ragen als iemand wat verkeerd doet....?
Sorry hoor, iedereen mag wel eens uit zijn slof schieten maar als je met grote regelmaat raged in computer games dan is er wel iets mis met je emotie controle. Ik zie geen enkele reden om een iemand een fucking noob te noemen en hem te vertellen dat hij beter tetris kan gaan spelen (en dit vervolgens elke X minuten).

[...]

Klopt.
Maar zo vind ik het ook hypocriet om zelf gedragsregels te eisen van andere (niet trollen / feeden / etc.) maar je eigen gedragsregels buiten boord te zetten door te gaan ragen.
Zo jij klinkt hypocriet zeg....
Hou toch op issues, ik denk dat 80-90 % van de mensen in game raged, niet zo gek want je zit ook 50% van de tijd met monkeys...
Je mag best claimen dat je Jezus incarnate bent, zal mij een worst wezen maar laten we effe realistisch zijn.
Bij een teamgame ga je gewoon vaker ragen, als ik starcraft 2 speel en verlies kan ik ook gaan ragen maarja dan is er niemand anders die je kan blamen als het 1v1 is. Boeie dat is meer dan normaal.
Het is gewoon competatief zijn.
In het echt is natuurlijk ook anders, als iemand een foutje maakt wordt je niet boos nee, maar als iemand je in het echt loop te trollen/irriteren wordt je net zo goed boos. Zo niet dan denk ik dat je zelf wat issues hebt dat betekent dat je een probleem hebt met uiten van emoties en dat je zo iemand bent die het lekker gaat stappelen en dan opeens 12 mensen afschiet in de supermarkt, dat zijn issues.

Begrijp het niet verkeerd meeste van de tijd maak ik me niet zo druk omdat ik veel met vrienden speel maar je krijgt er soms gasten bij... daar wordt je gewoon niet vrolijk van, niet dat ik dan de hele tijd ga ragen maar ik kan wel losgaan als een noob zelf iets fout doet en dan ook nog irritant gaat lopen doen, dan begin ik ook wel een chat war ja.

Killsteal vindt ik zelf niet zo erg, er zijn grenzen maar meestal hoe meer assist + kills je team heeft hoe beter. Maar er zijn wel sommige die echt gewoon timen om te stealen geen damage doen en dan wachten op cd van de ander en snel snoepen.

[ Voor 14% gewijzigd door Jasper 99 op 22-12-2011 14:20 ]

• Wravburn
Het bestaat wel, het ligt alleen ingewikkelder. Het is altijd het beste om de kill met zoveel mogelijk man te delen. Daarnaast heeft je AD carry doorgaans prioriteit op de kill. Als je al fed bent, is het goed om iemand anders een kill te geven: alle eieren in hetzelfde mandje is zelden goed.

Dit alles is in solo queue natuurlijk lastig.

(Als een Garen in een teamfight op een enemy met 10 hp z'n ulti doet is het stiekem wel een ks. Als Morde hetzelfde doet is het weer anders.)

• djengizz
  • Niet online
Jasper 99 schreef op donderdag 22 december 2011 @ 14:15:
Hou toch op issues, ik denk dat 80-90 % van de mensen in game raged, niet zo gek want je zit ook 50% van de tijd met monkeys...
Je mag best claimen dat je Jezus incarnate bent, zal mij een worst wezen maar laten we effe realistisch zijn.
Lol, nuf said :Y).

Verwijderd

Jasper 99 schreef op donderdag 22 december 2011 @ 14:15:
[...]

Nope, ik en de mensen waarmee ik speel ragen nooit. Jij bent gewoon het type dat ik en vele anderen proberen te ontwijken en indien we je tegenkomen reporten ingame.

• Jasper 99
Prima je mag het zien zoals je wilt maakt mij niet uit hoor, ik ga niet claimen dat ik niet rage/flame doe het vaak genoeg heb meer moeite met de kindjes die er moeilijk over doen dan de mensen die zelf ragen/flamen.

Stel je voor op het internet wordt je door iemand die je nooit zal tegenkomen of kent een noob genoemd.
You are breaking my acky breaky little heart.... O wait... Not

Je moet het gewoon in context zien, er zijn gewoon punten waar je best effe wat mag typen, je hoeft niet het hele spel te verzieken gebeurt eigenlijk ook nooit maar soms mag je best wel even ragen

[ Voor 20% gewijzigd door Jasper 99 op 22-12-2011 14:24 ]

Wravburn schreef op donderdag 22 december 2011 @ 13:56:
Het probleem met tribunal is, is dat LoL heel erg een teamgame is. Dat zorgt voor verreweg het meeste gescheld. Een heel simpel voorbeeld:

"Een paar minuten in het spel, iedereen is rustig aan het lanen en de jungler heeft net z'n buffs gehaald en gaat voor een gank op bottom. In theorie moet de botlane de gank voorbereiden. Zorgen dat de tegenstanders al gewond zijn, genoeg health/mana hebben om zelf mee te doen aan de gank en in positie komen voor de gank. De jungler moet het daadwerkelijk timen en goed uitvoeren. Stel, de gank mislukt: de verkeerde mensen gaan dood, of er gebeurt niets. Dit kan dus komen omdat de botlane niet meewerkt, de jungler faalde of misschien is de tegenstander wel echt goed. Nu zal de botlane de schuld aan de jungler geven, en de jungler aan de botlane. Ondertussen in midlane succesvol gegankt door de enemy jungler. De jungler krijgt de schuld. De solo top speler pingt en pingt, en roept om een gank. De huidige jungle heeft als effect dat als je gankt en je gank mislukt, loop je flink achter in exp. De jungler komt top, maar loopt achter in lvls. De solo top is low hp, de tegenstander heeft nog alle hp: dat is simpelweg een lastige situatie. Als de solo top er te vroeg of te hard ingaat, kan hij doodgaan. Als ie niets doet, kan de jungler neergaan."
Hey je beschrijft hier mijn typische soloqueue game!

Vicariously I live while the whole world dies

• broc85
edit: was al genoeg gereageerd hierboven, daarnaast was het offtopic.

[ Voor 95% gewijzigd door broc85 op 22-12-2011 14:27 ]

• Jasper 99
Dat zeg ik ook niet, en unskilled zijn is zeker anders, er zijn echter mensen die gewoon niet tips willen en als je gewoon redelijk bent krijg je "rage" terug ja dan ga ik zelf flamen eventueel. In het echt ragen is wel daadwerkelijk anders het heeft meer betekenis en zal ook sneller tot conflict lijden. Ik kan niet geloven dat er gamers zijn die totaal cool blijven bij het spelen van spelletjes klinkt gewoon als pure leugens. Ik speel met veel vrienden en iedereen zal wel ragen ook als je gewoon met zn 4en achter de xbox zit en je doet Halo, het is echter van korte duur en helemaal niet zo erg. Als jij een headshot krijgt door een unsnipped persoon, dan zit je wel even van WTF zo random... Boeie is dat rage?
Als je bij rugby wordt getrolled ga je ook niet iemand inelkaar slaan toch?? Maar je kan wel terug trollen, dat is normaal dat is een taunt waarom denk je dat het uberhaupt in het spel zit.

Ik zeg niet dat je op alles mag los gaan, soms kan iemand er niks aan doen. Maar in ranked krijg je mensen die speciaal picks doen om het te verneuken of summoners revive en promote nemen en dan afk gaan.
Dan ga ik ragen, dat zou iedereen doen.

• broc85
Jasper 99 schreef op donderdag 22 december 2011 @ 14:30:
Dat zeg ik ook niet, en unskilled zijn is zeker anders, er zijn echter mensen die gewoon niet tips willen en als je gewoon redelijk bent krijg je "rage" terug ja dan ga ik zelf flamen eventueel. In het echt ragen is wel daadwerkelijk anders het heeft meer betekenis en zal ook sneller tot conflict lijden. Ik kan niet geloven dat er gamers zijn die totaal cool blijven bij het spelen van spelletjes klinkt gewoon als pure leugens. Ik speel met veel vrienden en iedereen zal wel ragen ook als je gewoon met zn 4en achter de xbox zit en je doet Halo, het is echter van korte duur en helemaal niet zo erg. Als jij een headshot krijgt door een unsnipped persoon, dan zit je wel even van WTF zo random... Boeie is dat rage?
Als je bij rugby wordt getrolled ga je ook niet iemand inelkaar slaan toch?? Maar je kan wel terug trollen, dat is normaal dat is een taunt waarom denk je dat het uberhaupt in het spel zit.

Ik zeg niet dat je op alles mag los gaan, soms kan iemand er niks aan doen. Maar in ranked krijg je mensen die speciaal picks doen om het te verneuken of summoners revive en promote nemen en dan afk gaan.
Dan ga ik ragen, dat zou iedereen doen.
Ik heb daar als oplossing voor dat ik het gewoon negeer... kan ik dat niet, dan zet ik gewoon mijn compu uit en dan ga ik wat anders doen. Als ik me dagelijks over dat soort dingen zou opwinden dan is het einde zoek. Daarnaast ga ik slechter spelen als ik niet "cool" blijf en mijn emoties de kans geef om los te gaan :*)

Overigens ging het een tijdje terug over Kog'maw, die heb ik laatst weer gespeeld en als je vol AS gaat is dat echt een beest van een AD! :P

[ Voor 4% gewijzigd door broc85 op 22-12-2011 14:36 ]

• Jasper 99
True je hebt zeker een punt, maar ik reset na een potje. Ik kan blij zijn en boos zijn in korte tijd :)
als ik 0/3 loop doordat ik door de jungler wordt geganked en mijn jungler niks doet dan ben ik effe boos, maar dat kan snel naar blij gaan als ik gewoon weer wat beter ga lopen.

Maar ja rage verneukt het spel voor jezelf ik merk het als ik noob wordt gecalled als ik 1 ding fout doe, of random dood ga dan blijf ik in een cirkeltje maarja dan is het ook snel je laatste potje.

• sjaggy
Ach, ragers zijn leuk. Ik vraag me altijd af als iemand op mij aan het ragen is hoe die persoon in het echt zou moeten zijn. Hun helemaal aan het flippen terwijl ik lekker met de nederlandse tuinkruiden achter een computer zit te chillen (:

edit: en ik heb ook de goude regels: Don't feed the troll, I <3 Haters

[ Voor 13% gewijzigd door sjaggy op 22-12-2011 14:42 ]

Verwijderd

sjaggy schreef op donderdag 22 december 2011 @ 14:40:
Ach, ragers zijn leuk. Ik vraag me altijd af als iemand op mij aan het ragen is hoe die persoon in het echt zou moeten zijn. Hun helemaal aan het flippen terwijl ik lekker met de nederlandse tuinkruiden achter een computer zit te chillen (:
Oh, ben jij die vervelende Poolse buurjongen waardoor die stinklucht naar binnen waait als de wind naar het westen staat. :'(

• sjaggy
Verwijderd schreef op donderdag 22 december 2011 @ 14:42:
[...]

Oh, ben jij die vervelende Poolse buurjongen waardoor die stinklucht naar binnen waait als de wind naar het westen staat. :'(
haha +1, maar helaas.... ben niet Pools ^^

edit: ik vind de geur trouwens wel iets hebben btw O-)

[ Voor 8% gewijzigd door sjaggy op 22-12-2011 14:46 ]

Verwijderd

sjaggy schreef op donderdag 22 december 2011 @ 14:40:
De meeste ragers doen me altijd wel denken aan de "angry German videogame kid", terwijl ze hopeloos hun keyboard verrot slaan op hun bureau :P

• Drunk3nD3m0n
ja net zoals mijn buurman in de informatica-les hij slaat keyboards kapot als hij verliest op trackmania
kapotlachen :Y

• Jasper 99
Precies en dat is nou het mooie, ik geniet echt van ragers van het andere team. Dat maakt het spel zoveel mooier als je iemand killed en daarna ook nog rage krijgt.

• sjaggy
Jasper 99 schreef op donderdag 22 december 2011 @ 14:49:
Precies en dat is nou het mooie, ik geniet echt van ragers van het andere team. Dat maakt het spel zoveel mooier als je iemand killed en daarna ook nog rage krijgt.
klopt maar ook hun negeer ik vaak, ik was laatst met Sion tegen twisted fate aan het vechten. Killde hem zeker 4 keer achter elkaar. Werd alle 4 de keer lucker genoemd..... ^^

Maarja het enigste nadeel van ragers is dat ze niet tegen hun verlies kunnen en dan erg kinderachtig worden, dat is het enigste wat mij een beetje irriteert aan lol. Ik heb echt vaak het gevoel dat ik met een paar kleuters aan het gamen ben. Al zeker bij solo queue!

• Bartjeh
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 17-09 09:27
Mooiste is als ze gaan: "F!@#$%^ lucker!! #@$@!~" Terwijl ze gewoon echt domme fouten maken :D

Verwijderd

omg fucking tryhards (als je een goed gebalanceerde teamcomp kiest, lol)

We gingen een tijdje terug tegen een team dat opmerkte dat wij champions hadden gekozen met de "Recommended" tag in Champion menu. (totaal onbewust overigens, ik als Ashe bot en een Annie mid)

Wij allebei heel erg fed @ 20min, beginnen ze te ragen dat "Recommended" champs OP zijn en dat we een echte champ moeten leren spelen. Ironisch genoeg kwam het meest van dat soort commentaar van een Garen en een Sona :')

• Jasper 99
Hehehe :P ja das toch mooi :) ! Terwijl meeste recommended champs echt totaal niet op zijn, ze zijn makkelijker maar bv annie legt het af tegen zoveel units, ashe blijft wel leuk maarja OP is ze niet :D

• Convo
Er zijn zeker wel mensen die niet ragen of niet ragen tegen het team. En als random gasten in de soloqueue tegen mij beginnen te ragen doe ik 1 van de twee dingen.

vijand raged -> zorg ervoor dat ze zich extra kut voelen met keurige kalme bijdehande kutopmerkingen waardoor ze helemaal flippen.
teammaat raged -> ignore als er nog een kans is om te winnen, zo niet dan zie boven.

Ik zeg weleens dat mensen iets niet goed doen, maar ik ga nooit spelers uitmaken voor N00B, retard etc. En als iemand van mijn premade aan het ragen is dan was dat gewoon de laatste premade. Tweaker of niet.

Verwijderd

Dr.R schreef op donderdag 22 december 2011 @ 14:59:
Er zijn zeker wel mensen die niet ragen of niet ragen tegen het team. En als random gasten in de soloqueue tegen mij beginnen te ragen doe ik 1 van de twee dingen.

vijand raged -> zorg ervoor dat ze zich extra kut voelen met keurige kalme bijdehande kutopmerkingen waardoor ze helemaal flippen.
Dat blijft het leukst.

Enemy #2: Omg Ally #1 I almost had you, fucking lucker, you suck
Me: Maybe he's not lucky, maybe you're just really bad.
Enemy #2: @#$@#$^#$%$$&

Geweldig :+

• Jasper 99
Dr.R schreef op donderdag 22 december 2011 @ 14:59:

teammaat raged -> ignore als er nog een kans is om te winnen, zo niet dan zie boven.

Ik zeg weleens dat mensen iets niet goed doen, maar ik ga nooit spelers uitmaken voor N00B, retard etc. En als iemand van mijn premade aan het ragen is dan was dat gewoon de laatste premade. Tweaker of niet.
We agree to disagree i geuss :) als ik met vrienden speel ragen we allemaal soms wel even op elkaar maarja daar maak ik me niet heel druk om.

Je eerste punt blijft altijd genieten ja :) Gewoon een beetje taunten tegen de enemy, wat je trouwens wel een report kan opleveren 8)7 .

Verwijderd

Dus alle reports na een game met een redelijk aantal votes gaan naar de tribunal?

• speedzor
Verwijderd schreef op donderdag 22 december 2011 @ 15:05:
Dus alle reports na een game met een redelijk aantal votes gaan naar de tribunal?
Zo lijkt het. Vergeet niet dat wanneer iemand vaak verkeerd report, zijn reports worden steeds minder belangrijk.

Streaming History

• Jasper 99
Verwijderd schreef op donderdag 22 december 2011 @ 15:05:
ik zie reports met maar 1 report of 2, maar dat dan bijvoorbeeld 2 games of 3 dus ik krijg het gevoel dat elke report voor de tribunal komt bijna.

[ Voor 16% gewijzigd door Jasper 99 op 22-12-2011 15:43 ]

• Convo
Verwijderd schreef op donderdag 22 december 2011 @ 15:01:
[...]

Dat blijft het leukst.

Enemy #2: Omg Ally #1 I almost had you, fucking lucker, you suck
Me: Maybe he's not lucky, maybe you're just really bad.

Geweldig :+
Yes I was really luck there...
Only 1 out of 100 people fail that hard.

• Wravburn
Alle reports gaan naar tribunal. Als je genoeg reports hebt (weet niet exact hoeveel), kom je voor op de tribunal. Heeft verder weinig met games te maken geloof ik.

• Drunk3nD3m0n
man man man
tribunal is voor mij het nieuwe tijdsverdrijf geworden wat je daar allemaal niet kan lezen in die chat ! xD
zojuist een cho-gath gezien die maar niet kon stoppen met een discussie over welke champ de grootste borsten heeft ahri of sona :D

off-topic : Y U NO active on forums!
Afbeeldingslocatie: http://cs11315.vk.com/u16197324/134181926/m_bae38159.jpg

• Swanfield
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 23-06 13:57
Dr.R schreef op donderdag 22 december 2011 @ 15:08:
[...]

Yes I was really luck there...
Only 1 out of 100 people fail that hard.
Lol die is cool! Ga ik op zeker gebruiken! :)

Je hoeft niet goed te zijn om de beste te zijn, zolang je maar beter bent dan de rest || Het is niet belangrijk om te winnen, maar het is het enige dat telt

Pagina: 1 ... 49 ... 79 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
In de topicstart is heel veel informatie te vinden. Dus voor zaken als de patchnotes, champion rotation en bijvoorbeeld hoe je in contact kunt komen met andere LoL Tweakers, kun je daar terecht! :)

Voor de slowchatters onder ons is er natuurlijk het chatkanaal in-game (dat veel te rustig is), maar tegenwoordig ook een IRC kanaal!