[PC] League of Legends - Deel 5 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 48 ... 79 Laatste
Acties:
  • 150.528 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeffroiscool
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 26-04-2024
SHEePYTaGGeRNeP schreef op woensdag 21 december 2011 @ 10:49:
Maar Brand met Sunfire is ook wel cool eigenlijk
Oldschool Twitch + Evelynn met 5 Sunfire Capes en Boots of Mobility :D

League of Legends [Last Updated 22-08-2012]: [EUW] Jeffro (Now:Silver, S1:Bronze), RankedSolo5x5: 1502 [120W/106L], Dominion: 84W, TT: 3W, Normal: 504W

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Drunk3nD3m0n
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 03-04-2015
@ DD members op tweakers :D

hebben jullie al een team of nog niet anders een DD Tweakers team zou wel nog nice zijn :) ?
ik ben al heel zwaar aan het oefenen geweest met lee-sin jungle/bruiser
ik kan ook wel carry zijn maar dan moet ik er wel nog even terug inkomen :P
laatste weeken alleen maar jungle gedaan :D

Beep Boop son ... Beep Boop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vicarious schreef op woensdag 21 december 2011 @ 10:44:
[...]

Waarom Atma's? Phoenix Udyr moet het van magic damage van zijn Phoenix strike hebben, waarom zou je dan AD + crit bouwen? Ik kan me wel betere items bedenken op Udyr...
Als final item bouw ik atmas wel eens, omdat je met triforce en wat andere defensive items ook makkelijk aan +3k hp komt. en voor Tiger is de ad wel nice. En natuurlijk geeft hij ook armor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SHEePYTaGGeRNeP
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 24-09 14:08
Ik heb al een team drunken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djengizz
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online
Sunfire cape is vooral goed op slecht schalende tanks en is in veel gevallen dan één van de meest kost efficiënte damage items die ook nog eens tanky stats geeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

shalaka schreef op woensdag 21 december 2011 @ 10:51:
Goede morgen!

is er gisteren nog gespeeld???
Jip.

Werd eerst een potje gewoon 5vs5 normal waarin we een team namen met een "normal" support.

Het werd taric & tristana vs ... soraka & gangplank. Keihard gezoned vanaf level 1 en eigenlijk nooit echt een kans gemaakt, speedzor met ryze deed het behoorlijk op mid dacht ik, maar hebben die game op 20 minuten gesurrendered.

Daarna moest speedzor weg en konden we het potje 5vs5 met blitz als support niet meer doen, kwam ook niet direct reactie vanuit GoT chat en dan zijn we maar een custom game ingedoken, 2vs2.

Was blitz met vayne, tegen sona met tristana. Needless to say dat blitz niet zo denderend veel kon doen nadat brushes geward werden en trist & sona de lane wonnen (desondanks de prachtfaalulti van me sona :p)

Zouden nog eens een aantal games moeten doen om de test eerlijk te verlopen, zoals een blitz met trist vs sona & vayne en liefst met dezelfde spelers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeffroiscool
Drunk3nD3m0n schreef op woensdag 21 december 2011 @ 10:57:
@ DD members op tweakers :D

hebben jullie al een team of nog niet anders een DD Tweakers team zou wel nog nice zijn :) ?
ik ben al heel zwaar aan het oefenen geweest met lee-sin jungle/bruiser
ik kan ook wel carry zijn maar dan moet ik er wel nog even terug inkomen :P
laatste weeken alleen maar jungle gedaan :D
Ik ga het iig nog proberen.

Als Vicirious zegt dattie wilt en bwj90 ook hebben we met jou erbij al 4. En dan kijk ik nog of Phix mee wilt doen met dit team dan en we hebben ons team! :)

League of Legends [Last Updated 22-08-2012]: [EUW] Jeffro (Now:Silver, S1:Bronze), RankedSolo5x5: 1502 [120W/106L], Dominion: 84W, TT: 3W, Normal: 504W

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SaphuA
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 10-09 22:00
Phreak: "Saintvicious was not suspended for "double jungle." He is trying to spin the story to make himself look better. He knows exactly what he did wrong and his actions are in no way defensible."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• speedzor
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 01-02-2014
M'n Ryze ging matig, licht aan de zwakkere kant. Het was de eerste keer dat ik tegen een Ahri stond dus dat verklaart enkele verkeerde inschattingen :)
Ik was haar wel aan het outdamagen, eens ik haar skills en range wat doorhad.

Streaming History

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shalaka
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 19-09 09:29
Oke oke nais
Het was me gister eigenlijk een beetje ontschoten :p
Was met een aantal vrienden aan het spelen

Moet die chat ook maar eens op gaan zoeken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SHEePYTaGGeRNeP
Morgen Rond 20:00 DD.TNT vs DD.IME als oefening, maar wordt wel gecast en gestreamed.
Ik zal hier morgen ook de link van de stream plaatsen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shalaka
Noes
moet vrijdag mn scriptie inleveren
nieuwe deadline donderdagavond 20:00

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xanaroth
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 06-06 18:07
djengizz schreef op woensdag 21 december 2011 @ 10:59:
Sunfire cape is vooral goed op slecht schalende tanks en is in veel gevallen dan één van de meest kost efficiënte damage items die ook nog eens tanky stats geeft.
Niet helemaal waar over kost efficiente damage item. Sunfire is extra damage, niet AD/AP, waardoor je auto attack en skills er niet sterker van worden. Daarbij is het een vaste damage per second, dus schaalt verder ook niet door bijvoorbeeld AS (voor auto attack) of CDR (voor skills).
Ook is het magic damage, terwijl meeste tanks voor armor penetration gaan.

Iets als Atma's zal daardoor vrijwel altijd beter zijn in kost efficiente damage item met tank stats. Vooral omdat Atma's via auto attack en skills werkt (dus AS/CDR maakt atma's indirect ook sterker) en schaalt met HP.

Een van de weinige uitzonderingen is bijvoorbeeld jungle of solo-lane en early game, dan is zo'n extra aoe best interessant voor je kills (en 35dps is dan nog merkbaar in gevechten). Maar dan ook met het idee het naderhand in te wisselen voor iets beters en doe je het voor de damage.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SHEePYTaGGeRNeP
shalaka schreef op woensdag 21 december 2011 @ 11:28:
Noes
moet vrijdag mn scriptie inleveren
nieuwe deadline donderdagavond 20:00
Ik zou alvast maar beginnen dan :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SaphuA
Verwijderd schreef op woensdag 21 december 2011 @ 11:08:
Jip.

[...]

Needless to say dat blitz niet zo denderend veel kon doen

[...]
Laat ik hier even inhoudelijk en wel eerlijk op reageren :D

Het plan was om gisteren het welles-nietes Blitz tourney te houden (wat tevens Speedzor de gelegenheid gaf om de kracht van Ryze te showen). Het tourney zou ons alle statistieken geven om een zeer nauwkeurige en onderbouwde conclusie te trekken over of Blitz evengoed een support kan zijn als een Taric of een Sona.

Omdat we nooit 10 man bij elkaar kregen begonnen we met volle moed met een 5 man premade. Het eerste potje zou Gr00v een support spelen en het volgende potje ik als Blitz. Om de resultaten nog betrouwbaarder te maken maakten we er een blind pick van.

Vol moed startten we aan het eerste potje. Iedereen kreeg een vaste rol (Gr00v en ik jungle). Gr00v nam Taric en Convolution nam Tristana. Ze kwamen bot tegen Gangplank en Sona. Zoals te verwachten met een Taric als support werdt bot, ondanks de heldhaftige daden van de buitengewoon goede Amumu, hard ingemaakt en Gangplank was al snel niet meer te stoppen. Speedzor, die mid met Ryze stond, speelde volgens eigen zeggen 'voor het eerst tegen Ahri' en ook hij had moeite met het showen van de ultieme kracht die hij Ryze noemt. Kortom, een snelle surrender en tijd voor het volgende potje. 1-0 voor team Blitz.

Door alle schaamte kapte onze Ryze op dit punt en helaas konden we geen vervanger vinden. Dit zeer betrouwbare onderzoek moest worden voorgezet dus startten we een 2v2 custom: Blitz (ik) met Vayne (Wash) tegen Sona (Gr00v) en Tristana (Convolution). De regels waren simpel; bot lane only en het team dat als eerst twee towers down krijgt wint.

Tevens vol moed werd deze finale gestart. Sona moest en zou de nederlaag van wijlen Taric rechtzetten. De eerste items werden gekocht en er werdt passief bij de toren gewacht op de eerste minions. Na de clash van de eerst minions kon het farmen beginnen. Tristana ging als een malle tekeer met haar Bucket Shot en deed haar uiterste best om geen farm te missen. Vayne daarintegen liet het last hitten aan de minions over. De tijd die ze hiermee won gebruikte ze voor het opvangen van de pokes van Sona, waar ze een duidelijke affiniteit voor had. Dit ging even door tot Blitz level 6 was. Met een rotgang rende hij op Sona af en er ontstond een ligt erotische worsteling. Vayne en Tristana mengde zich er al snel bij en de focus wisselde al snel naar de carry’s. Sona knoopte haar jurk weer dicht en begon als een gek te healen met zowel Aria of Preserverance en de summoner spell Heal. De minions waren duidelijk in het voordeel van team Crappy Healing Support en ondanks een zeer goed getimede Heal van Blitz ging Vayne strijdend ten onder. Tristana kwam weg met slechts 20hp en werd compleet genegeerd door de minions van team Blitz. Na de recalls en respawns kwam Vayne terug met een Zeal en Tristana met een B.F. Sword. Het moge duidelijk zijn dat het lot enigszins bepaald was. Na wat poken van Tristana en een bijzonder lucky ass tower dive ging team Blitz samen met de eerste toren neer als een mislukte cake. Door deze kleine nederlaag zakte de moed in team Blitz enigszins in en er werd een surrender gecalled…

…Maar toen gebeurde er iets wat niemand verwacht had. Blitz levelde. Het leek een teken van een hogere macht te zijn. Dit gaf hem de moed gaf voor nog een laatste heldhaftige actie. Hij zou strijdend ten onder gaan.

Blitz swaffelde Sona met zijn grote vuist waardoor ze al snel neer ging. Blitz kende geen genade. Een door Sheen versterkte uppercut in de maag van Sona was voldoende om haar darmen het daglicht te laten zien. Wat volgde was een bloederig spektakel van rondvliegende minions en ledematen.

Tristana keek hopeloos toe en deed nog een poging Blitz af te schrikken met haar supersoker. Een welgeplaatste Grab maakte snel een eind aan deze trieste vertoning. Het enige dat terugkeerde was het kleine hoofdje van Tristana die teleurgesteld met haar glazige oogjes in de ogen van Blitz keek. Even leek er een glimlach op haar gezicht te vormen, maar het samenknijpen van de ferme vingers van Blitz maakte hier al snel een einde aan.

Geheel toevallig kwam Vayne nu pas aanlopen, maar bij het zien van deze bloederige scene begon ze direct in een hoekje te knikkebollen.

Op dit moment kwamen Baron Nashor en Ebonmaw toevallig net de hoek om. Ze kwamen net terug van een spetterend carnavals feest en waren dus vermomd. Blitz zag echter direct door deze vermommingen en castte zijn ultimate 'Crowstorm'. Ebonmaw, die toepasselijk verkleed was als een lammetje, viel op zijn knie en begon te huilen. Een simpele hit van Blitz zijn ultimate 'Demacian Justice' deed Ebonmaw uiteen spatten. Baron Nashor zette het op een rennen, maar door Blitz zijn ultimate ‘Glacial Storm’ kwam hier weinig van terecht. Blitz gooide zijn ultimate ‘Finales Funkeln’ erachteraan en deed wel meer dan 9000 damage! Baron Nashor, die overigens was vermomd als zijn favoriete tekenfilm held Sponge Bob, viel in notime als een blok door deze overweldigende kracht. Blitz deed een paar stappen naar voren en sprak de legendarische woorden ‘I put the 'goal' in 'golem' That was humor. Other golems find that to be appropriately funny.’ terwijl hij zijn ultimate ‘Nether Grasp’ castte om een einde te maken aan deze ellende.

2-0 voor team Blitz.

De conclusie die we uit dit onderzoek kunnen trekken mag duidelijk zijn :)

Ps. De replay is helaas corrupted dus kan deze niet uploaden.

Pps. Binnenkort een rematch! Ik en Vraatje tegen Gr00v en Convolution!

[ Voor 16% gewijzigd door SaphuA op 21-12-2011 13:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wravburn
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 07-03 13:28
Feiten moeten uiteraard niet in de weg staan van een goed verhaal!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koekwaus21
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 20-09 14:04
Eerst dacht ik tl;dr maar toch gelezen : _/-\o_

[ Voor 93% gewijzigd door koekwaus21 op 21-12-2011 13:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SaphuA schreef op woensdag 21 december 2011 @ 11:34:
[...]

[...]
Zoals te verwachten met een Taric als support werdt bot, ondanks de heldhaftige daden van de buitengewoon goede Amumu, hard ingemaakt en Gangplank was al snel niet meer te stoppen. Speedzor, die mid met Ryze stond, speelde volgens eigen zeggen 'voor het eerst tegen Ahri' en ook hij had moeite met het showen van de ultieme kracht die hij Ryze noemt. Kortom, een snelle surrender en tijd voor het volgende potje.
HAHA. Schitterend. Inderdaad flinke ganks van de amumu maar het mocht niet baten. De piraat had bloed geroken en was niet te houden. Die vuile crits toch ook..
SaphuA schreef op woensdag 21 december 2011 @ 11:34:
…Maar toen gebeurde er iets wat niemand verwacht had. Blitz levelde. Het leek een teken van een hogere macht te zijn. Dit gaf hem de moed gaf voor nog een laatste heldhaftige actie. Hij zou strijdend ten onder gaan.

Blitz swaffelde Sona met zijn grote vuist waardoor ze al snel neer ging. Blitz kende geen genade. Een door Sheen versterkte uppercut in de maag van Sona was voldoende om haar darmen het daglicht te laten zien. Wat volgde was een bloederig spektakel van rondvliegende minions en ledematen.

Tristana keek hopeloos toe en deed nog een poging Blitz af te schrikken met haar supersoker. Een welgeplaatste Grab maakte snel een eind aan deze trieste vertoning. Het enige dat terugkeerde was het kleine hoofdje van Tristana die teleurgesteld met haar glazige oogjes in de ogen van Blitz keek. Even leek er een glimlach op haar gezicht te vormen, maar het samenknijpen van de ferme vingers van Blitz maakte hier al snel een einde aan.

Op dit moment kwam ook Vayne aanlopen die bij het aanzien van deze bloederige scene in een hoekje begon te huilen.

De conclusie die we uit dit onderzoek kunnen trekken mag duidelijk zijn :)
Tiens lijk me dit helemaal niet te herinneren. Gelukkig heb ik een werkende replay van deze game en zal ik dit vanavond minitieus verifiëren :P Fantastische review wel.

Mochten er nog zaken moeten uitgeklaard worden in de fields of justice, ben ik absoluut kandidaat om aan dit wetenschappelijk verantwoord onderzoek deel te nemen :P

En voor duoqueue trouwens ook saphua, jammer dat we er gisteren geen resultaat konden uithalen, maar dit soort geluk heb ik nu es steeds :) Scheldende teamgenoten doen weinig goed aan de prestaties.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SHEePYTaGGeRNeP
koekwaus21 schreef op woensdag 21 december 2011 @ 11:49:
[...]

Eerst dacht ik tl;dr maar toch gelezen : _/-\o_
Ik ook, maar het onderzoek is niet echt heel concreet, veel meer games zijn nodig:)
Maar ik denk nog steeds dat Leona + Jarvan veel gevaarlijker is dan Blitz + ad carry.
Kan je ook uitproberen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SHEePYTaGGeRNeP schreef op woensdag 21 december 2011 @ 12:03:
[...]

Ik ook, maar het onderzoek is niet echt heel concreet, veel meer games zijn nodig:)
Maar ik denk nog steeds dat Leona + Jarvan veel gevaarlijker is dan Blitz + ad carry.
Kan je ook uitproberen :D
Hmmmmmmm leona + jarvan? nooit aan gedacht maar als ik denk aan beide passive's zal dit zeker OP zijn.
Vanavond maar ff uitproberen :+ .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeffroiscool
Geweldig XD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Drunk3nD3m0n
Heb overlaatst ook iets pijnlijk gezien een Leona jungle :D
in ranked man man man die heeft zwaar ge-owned

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djengizz
  • Niet online
hehehe, mooi verhaal.
Myrdreon schreef op woensdag 21 december 2011 @ 11:28:
Niet helemaal waar over kost efficiente damage item. Sunfire is extra damage, niet AD/AP, waardoor je auto attack en skills er niet sterker van worden. Daarbij is het een vaste damage per second, dus schaalt verder ook niet door bijvoorbeeld AS (voor auto attack) of CDR (voor skills).
Ook is het magic damage, terwijl meeste tanks voor armor penetration gaan.
Meeste full tanks doen magic damage.
Iets als Atma's zal daardoor vrijwel altijd beter zijn in kost efficiente damage item met tank stats. Vooral omdat Atma's via auto attack en skills werkt (dus AS/CDR maakt atma's indirect ook sterker) en schaalt met HP.
Hoe werkt Atma's op skills en maakt CDR het sterker? Het geeft AD en crit.

Het gaat mij om schaling en damage output op een tank, dus om AP in dit geval. Als je dan kijkt naar de DPS per AP van slecht schalende tanks is het voor je DPS kost efficiënter om Sunfire te kopen dan AP als je wilt bouwen voor damage.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SaphuA
Verwijderd schreef op woensdag 21 december 2011 @ 11:50:
Tiens lijk me dit helemaal niet te herinneren. Gelukkig heb ik een werkende replay van deze game en zal ik dit vanavond minitieus verifiëren :P Fantastische review wel.

Mochten er nog zaken moeten uitgeklaard worden in de fields of justice, ben ik absoluut kandidaat om aan dit wetenschappelijk verantwoord onderzoek deel te nemen :P

En voor duoqueue trouwens ook saphua, jammer dat we er gisteren geen resultaat konden uithalen, maar dit soort geluk heb ik nu es steeds :) Scheldende teamgenoten doen weinig goed aan de prestaties.
Ben benieuwd naar de replay, maar denk niet dat het verstandig is om hem hier te posten vanwege de bloederige scenes. Er komt vast nog een vervolg aan het onderzoek ;)

Jammer van de ranked inderdaad (kwam zeker doordat je Sona speelde ;)).

Ps. Heb het verhaal onderzoeksraport iets aangepast. Het einde ontbrak vreemd genoeg dus heb nog een hoofdstukje toegevoegd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SaphuA schreef op woensdag 21 december 2011 @ 12:43:
[...]

Ben benieuwd naar de replay, maar denk niet dat het verstandig is om hem hier te posten vanwege de bloederige scenes. Er komt vast nog een vervolg aan het onderzoek ;)

Jammer van de ranked inderdaad (kwam zeker doordat je Sona speelde ;)).

Ps. Heb het verhaal onderzoeksraport iets aangepast. Het einde ontbrak vreemd genoeg dus heb nog een hoofdstukje toegevoegd.
Justice will be served !

Laten we team research opstarten, die elke avond ziekelijke combos uittest in blindpick mode :P

Brand Leona botlane incoming

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Convo
  • Laatst online: 21-06 22:00
De volgende keer dat Tristana tegen een gp en soraka gaat lanen zorgt ze ervoor dat ze niet per ongeluk vergeet om de goede runes en masteries te kiezen. AP/lvl + mpen vielen haar toch enigzins tegen.

In het tweede potje heeft Tristana eigenlijk alleen maar aangetoond dat Tristana > Vayne :3 Die conclusie kun je duidelijk trekken op basis van de onderstaande gegevens.

Gespeeld: 1
Gewonnen: 1
Gemiddeld gewonnen: 1
Standaardafwijking: -> oneindig

GoT LoL Research team, putting the 'tat' in statistics.

*Ik heb de replays nog >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wravburn
Karthus+Soraka bot = "Who needs blue!?!" & "LOL @ Magic resistance!"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jarvan+Fiddlesticks bot = "Why even try to run away?"
Harde combo onmogelijk om uit de ulti van fiddle te komen :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Convo
Verwijderd schreef op woensdag 21 december 2011 @ 13:39:
Moet je eens met Galio + Fiddlesticks proberen. Liefst op een heel team.

[ Voor 4% gewijzigd door Convo op 21-12-2011 13:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wravburn
Probleem met fiddle in lane is alleen dat je z'n ult al uren aan ziet komen en hij niet genoeg manaregen/sustain heeft om én te farmen, én te harrassen. Dat betekent dat je nonstop kills moet maken om na 20min. nog iets te kunnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 21 december 2011 @ 13:39:
Flash eruit en daar zit je dan met een fiddle opgesloten :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 21 december 2011 @ 13:49:
[...]

Flash eruit en daar zit je dan met een fiddle opgesloten :P
Je kunt ook fear doen he ;).
En flash zal niet zo makkelijk zijn omdat jarvan ook nog een knock-up heeft. En als je er toch uitkomt met flash ga je dood door ignite :P.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaggy
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 19-06-2021
Dr.R schreef op woensdag 21 december 2011 @ 13:42:
[...]

Moet je eens met Galio + Fiddlesticks proberen. Liefst op een heel team.
en de ult van nunu er nog bij, gewoon omdat het KAN

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 21 december 2011 @ 13:53:
[...]

Je kunt ook fear doen he ;).
En flash zal niet zo makkelijk zijn omdat jarvan ook nog een knock-up heeft. En als je er toch uitkomt met flash ga je dood door ignite :P.
zeker niet, want ik heb sona in het team. Sona wint games ! (wetenschappelijk bewezen)

enemy team kan ook een amumu + kat/galio/nunu/karthus/brand nemen en dan ga je toch twijfelen om je ulti combo te doen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hahaha oke maar dit zijn toch meer in troll games :P.
Wel moeten we een keer Amumu,Nunu,Galio,Fiddlesticks en Missfortune combo doen! Zul je zien dat enemy's Nooit in een groepje zal staan >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SHEePYTaGGeRNeP
Doet me denken aan die ene co-op vs ai game met Nunu Ult, Cho Gath Rupture, MF ult en dan nog tibbers :(

[ Voor 12% gewijzigd door SHEePYTaGGeRNeP op 21-12-2011 14:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaggy
SHEePYTaGGeRNeP schreef op woensdag 21 december 2011 @ 14:01:
Doet me denken aan die ene co-op vs ai game met Nunu Ult, Cho Gath Rupture, MF ult en dan nog tibbers :(
ai vind ik dan ook echt het grappigste van alles xD, kspeel ai als ik even vlug men first win of the day wil hebben. Verder zie ik het nieteens als een serieus potje xD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koekwaus21
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 20-09 14:04
Moet me denken aan een potje dat ik speelde met Amumu in een ARAM game.
Ik ging full AP. Nooit zo hard gelachen.
Het ging ongeveer zo:
Me in chat: Im gonna unleash the kraken!!!
in teamfight, ik druk R.
Bam, iedereen zijn levens gehalveerd of dood.
Scorde ik ff een Quadra :)

Ik wil het een keer in een normal proberen, wie wilt me helpen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

sjaggy schreef op woensdag 21 december 2011 @ 14:07:
[...]

ai vind ik dan ook echt het grappigste van alles xD, kspeel ai als ik even vlug men first win of the day wil hebben. Verder zie ik het nieteens als een serieus potje xD
Heb ik ook veel te lang gedaan, maar ik kan maar 1 ding zeggen daarover.

Stop er onmiddellijk mee ! Je leert niets uit bot games, buiten misschien de range van bepaalde skills.

En @ hierboven, dit zou met de nieuwe jungle vrij eenvoudig moeten lukken. Gewoon jezelf 15-20 minuten in je eigen jungle blijven en farmen als een gek. Je zal een hoger level hebben dan om het even welke lane en een pak meer gold. Dan weten ze niet dat je full AP gaat en zal de eerste ulti een aangename verrassing voor ze worden :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Azaruc
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 29-07-2024
Verwijderd schreef op woensdag 21 december 2011 @ 14:12:
[...]

Stop er onmiddellijk mee ! Je leert niets uit bot games, buiten misschien de range van bepaalde skills.
Het idee is ook juist om even snel je first win of the day te halen, niet om wat te leren ;)

D3 Profile

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaggy
[...]

En @ hierboven, dit zou met de nieuwe jungle vrij eenvoudig moeten lukken. Gewoon jezelf 15-20 minuten in je eigen jungle blijven en farmen als een gek. Je zal een hoger level hebben dan om het even welke lane en een pak meer gold. Dan weten ze niet dat je full AP gaat en zal de eerste ulti een aangename verrassing voor ze worden :p
Ik speel ook geen bot games, ik speel ranked of normal verder niks. Ook geen dominion of dergelijke. De enigste reden waarom ik AI doe is omdat ik vaak binnen 12-20 minuten er ZEKER van ben dat ik win.

edit: en als ik AI doe is het dan ook echt puur en alleen voor die first win of the day, als ik daarna op de dag nog een match kan doen ga ik nooit ai doen. Zoals ik al hierboven gemeld had, kvind ai hilarisch meer niet xD
Ik heb namelijk niet zoveel tijd op een dag ;o

[ Voor 11% gewijzigd door sjaggy op 21-12-2011 14:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Omdat ik ziek ben, ben ik erachter gekomen wat bedroevend laag het niveau in ranked is vergeleken met 's avonds. De meest bedroevende dingen die je op normals nog niet tegenkom gebeuren en toch heb ik al 2 keer gewonnen:P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

sjaggy schreef op woensdag 21 december 2011 @ 14:21:
[...]

Ik speel ook geen bot games, ik speel ranked of normal verder niks. Ook geen dominion of dergelijke. De enigste reden waarom ik AI doe is omdat ik vaak binnen 12-20 minuten er ZEKER van ben dat ik win.

edit: en als ik AI doe is het dan ook echt puur en alleen voor die first win of the day, als ik daarna op de dag nog een match kan doen ga ik nooit ai doen. Zoals ik al hierboven gemeld had, kvind ai hilarisch meer niet xD
Ik heb namelijk niet zoveel tijd op een dag ;o
Moest misschien meer genuanceerd gesproken hebben. Ik speelde in het begin namelijk heel veel bot potjes, en dat komt je gameplay niet ten goede aangezien ik daar helemaal niets uit leerde, buiten dan misschien hoe je bots kunt ownen met iedere champ.

Het moment dat ik deze games achterwege liet, en enkel nog botgames doe voor pure lulz, merkte ik dat het een pak beter ging.

Iedereen kiest natuurlijk hoe hij wil spelen, dus mijn opmerking slaagt nergens op. Als iemand 24/7 botgames wilt doen, dan is dat zijn volste recht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cloud
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 17-09 10:39

Cloud

FP ProMod

Ex-moderatie mobster

Verwijderd schreef op woensdag 21 december 2011 @ 14:31:
[...]

Iedereen kiest natuurlijk hoe hij wil spelen, dus mijn opmerking slaagt nergens op. Als iemand 24/7 botgames wilt doen, dan is dat zijn volste recht.
Er zijn mensen die dat doen. Ik doe zelf ook af en toe een coop game om een champ voor de eeste keer te spelen of om de FWOTD te halen. Maar ik zie dan wel andere spelers met letterlijk honderden wins in coop. Die hebben dan ook echt tactieken ontwikkeld om zo goed als mogelijk misbruik van de ai van botjes te maken.

Zo is (of misschien niet meer) het mogelijk om de botjes door de jungle heen te loods direct na eerste spawn en ze allebei zichzelf dood te laten lopen op je eigen middle tower. Beetje dom dat soort dingen, maar goed ieder zijn lolletje :P

Never attribute to malice that which can be adequately explained by stupidity. - Robert J. Hanlon
60% of the time, it works all the time. - Brian Fantana

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Cloud schreef op woensdag 21 december 2011 @ 14:41:
[...]
Beetje dom dat soort dingen, maar goed ieder zijn lolletje :P
I see what u did there :]

Heb mijn broer ook het spel laten testen door mijn account te geven aan hem en hij deed letterlijk enkel botgames. Denk dat ik er een 300 tal heb ofzo :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Killertjuh
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 24-09 13:26
Verwijderd schreef op woensdag 21 december 2011 @ 14:46:
[...]

I see what u did there :]

Heb mijn broer ook het spel laten testen door mijn account te geven aan hem en hij deed letterlijk enkel botgames. Denk dat ik er een 300 tal heb ofzo :D
Jij blij en hij maar alle IP binnen halen he :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deTwisj
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 11-09 10:01
Cloud schreef op woensdag 21 december 2011 @ 14:41:
[...]
Maar ik zie dan wel andere spelers met letterlijk honderden wins in coop.
*Schuldig*

Het is eigenlijk alweer een tijdje geleden dat ik een normal heb gespeeld in tegenstelling tot een bot game, nu speel ik eigenlijk alleen maar 1x net voor het slapen gaan om ff die 150 IP te krijgen -of- co-op met m'n broer/neef die alleen tegen bots spelen. Het duurt overigens vrij lang om lv30 te worden met voornamelijk 1 bot game per dag :P zit nu net op lv27 alleen heb de fut niet om naast werk/wow nog eens 20-40 minuten per potje normals te spelen.

Ik heb 1x geprobeerd om m'n fwotd te halen met een normal, resultaat was om ~22:30 beginnen en om 02:00 kwaad m'n bed in te stappen zonder fwotd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hu9o
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 24-09 12:25

Hu9o

Schokkend

haha cool verhaal Sap :D

Ik wil ook wel mee helpen aan zo'n bot lane duel !

>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>Vertel Microsoft over dit probleem <<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SaphuA
Hu9o schreef op woensdag 21 december 2011 @ 15:00:
haha cool verhaal onderzoeksrapport Sap :D
Fixed :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Azaruc schreef op woensdag 21 december 2011 @ 14:17:
[...]

Het idee is ook juist om even snel je first win of the day te halen, niet om wat te leren ;)
Dominion door de korte duur werkt ook wel om je FWOTD te scoren, al loop je daar nog altijd het risco dat je een x-keer verliest en alsnog een uur kwijt bent :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shalaka
vriend van me geintroduceerd met LoL
week later zegt ie: Ik ben level 14!

Scroll ik over zn plaatje zie ik 14 wins staan....derp?
Juist...heeft ie alleeeeeen meer coop gespeeld

dude -_-'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Convo
En dan ben je - na al die bot games - eindelijk lvl 30 en je gaat je eerste potje ranked spelen. Naja, de <100 elo spelers moeten ook ergens vandaan komen denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fanatic_FS
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 08:13

Fanatic_FS

Rated T for Troll™

Gotta love free week Galio, wat speelt die toch lekker, fijn MR bouwen en geen dmg meer krijgen van je tegenstander en zelf meer damage gaan doen door de passive en wat is die W van Galio toch heerlijk, gewoon ff healen op minionwave.

[specs]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaggy
deTwisj schreef op woensdag 21 december 2011 @ 14:57:
[...]

*Schuldig*

Het is eigenlijk alweer een tijdje geleden dat ik een normal heb gespeeld in tegenstelling tot een bot game, nu speel ik eigenlijk alleen maar 1x net voor het slapen gaan om ff die 150 IP te krijgen -of- co-op met m'n broer/neef die alleen tegen bots spelen. Het duurt overigens vrij lang om lv30 te worden met voornamelijk 1 bot game per dag :P zit nu net op lv27 alleen heb de fut niet om naast werk/wow nog eens 20-40 minuten per potje normals te spelen.

Ik heb 1x geprobeerd om m'n fwotd te halen met een normal, resultaat was om ~22:30 beginnen en om 02:00 kwaad m'n bed in te stappen zonder fwotd.
dit +1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snappie88
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 19-09 22:45

Snappie88

Mr. Hollywood

[...]

Heb wel eens na een succesvolle gank met Amumu een Blasting Wand gehaald (uiteindelijk een Abyssal Scepter), gaat het junglen toch sneller en Amumu kan early game de extra defense wel missen eigenlijk. Potje hard gecarried uiteindelijk :Y

Surfin' paradise!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cloud
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 17-09 10:39

Cloud

FP ProMod

Ex-moderatie mobster

Ach maakt niet uit toch. Ieder zijn cup of tea natuurlijk :) Er zijn spelers die het helemaal geweldig vinden. Kom wel eens lui tegen die echt met z'n 3en, 4en of 5en premade tegen de ai gaan spelen. Je moet ervan houden, maar het lijkt mij wat saai. De ai moet toch echt wel een keer voorspelbaar worden.

Ik haal meer voldoening uit een loss in Normal dan uit een win tegen AI. Ik speel dus gemiddeld ook maar 1 of 2 keer per twee weken tegen de ai. Soms iets vaker als ik wat nieuwe champs uitprobeer. Maar ook dat doe ik altijd maar één keer tegen de ai om een klein beetje feeling met de skills te ontwikkelen. De rest leer ik in Normals wel :)

Never attribute to malice that which can be adequately explained by stupidity. - Robert J. Hanlon
60% of the time, it works all the time. - Brian Fantana

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fanatic_FS
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 08:13

Fanatic_FS

Rated T for Troll™

Abyssal is geen slecht item voor amumu, bouw het soms zelf ook wel, maar ga meestal toch voor banshees voor de extra health en mana.

[specs]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• axel101
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 06-05-2021
Cloud schreef op woensdag 21 december 2011 @ 15:24:
Ach maakt niet uit toch. Ieder zijn cup of tea natuurlijk :) Er zijn spelers die het helemaal geweldig vinden. Kom wel eens lui tegen die echt met z'n 3en, 4en of 5en premade tegen de ai gaan spelen. Je moet ervan houden, maar het lijkt mij wat saai. De ai moet toch echt wel een keer voorspelbaar worden.

Ik haal meer voldoening uit een loss in Normal dan uit een win tegen AI. Ik speel dus gemiddeld ook maar 1 of 2 keer per twee weken tegen de ai. Soms iets vaker als ik wat nieuwe champs uitprobeer. Maar ook dat doe ik altijd maar één keer tegen de ai om een klein beetje feeling met de skills te ontwikkelen. De rest leer ik in Normals wel :)
Dat is hetzelfde als mensen die nooit normals spelen maar alleen maar ranked. Want normal vinden ze te "saai" omdat je er geen elo door krijgt en daarom denken dat normal alleen is om te trollen.

zoals je zegt: ieder zijn eigen ding :)

League of Legends EUW: IBullit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaggy
Cloud schreef op woensdag 21 december 2011 @ 15:24:

Ik ben het hier mee eens, en sowieso.... AI was bij mij al het eerste potje voorspelbaar. Ik doe het dan ook echt puur alleen omdat ik zeker weet dat ik even vlug 1 potje kan winnen binnen 10-15 minuten. Voor de rest raak ik het ook helemaal niet aan.

Tegen normals heb ik tenminste nog het gevoel dat ik enemys heb, AI heb ik dit gevoel helemaal niet. Ranked ligt voor mij eigenlijk ook erg anders. Ik zit nog in de elo hell dus heb er momenteel niet veel plezier in :P. Ik heb het nooit zo met de teams, krijg altijd wel een maar ............................... in me team. Je begrijpt het vast wel ^^

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik heb het nog wel eens gedaan toen die kleine van mij wat jonger was en heel kort sliep. Ik kon dan het risico niet nemen om een normal te doen, maar een coop vs AI boeit totaal niet. Die win je 4v5 ook nog met gemak. Dan oefende ik vooral champs waarvan ik van tevoren wist dat ze me totaal niet zouden liggen (eve, leblanc, dat soort champs)

Vicariously I live while the whole world dies

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Peertje
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Vanaf hoelaat reset die fwotd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wravburn
22 uur nadat je de vorige hebt gekregen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wravburn schreef op woensdag 21 december 2011 @ 16:32:
22 uur nadat je de vorige hebt gekregen.
24 uur.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeffroiscool

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Killertjuh
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 24-09 13:26
22 uur :)

bron: http://na.leagueoflegends.com/board/showthread.php?t=1455338

EDIT: Damm net te laat :p

[ Voor 17% gewijzigd door Killertjuh op 21-12-2011 16:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

uwhhhhhhhh, Missed it, sorry :-(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• speedzor
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 01-02-2014
Even iets terzijde: ben ik de enige die sinds 15:00 à 16:00 vandaag malware waarschuwingen van deze pagina krijg?
Blijkbaar één of andere lycos.nl invoegtoepassing o.i.d.

Heb de waarschuwing maar genegeerd, maar toch..

Streaming History

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeffroiscool
speedzor schreef op woensdag 21 december 2011 @ 16:49:
Even iets terzijde: ben ik de enige die sinds 15:00 à 16:00 vandaag malware waarschuwingen van deze pagina krijg?

Heb het ook gezien maar genegeerd en zag er maar 1.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

speedzor schreef op woensdag 21 december 2011 @ 16:49:

Ik heb geen waarwchuwingen etc gehad, mischien moet je malwarebytes maar ff gebruiken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaggy
Als je links naast die balk kijkt, kun je ook als het goed is zien hoellang het nog duurt voordat er weer 1 beschikbaar is. Als er een gouden 1 bij staat weet je dat je first win of the day beschikbaar is. First win of the day is +150 ip ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wravburn
User Icon van Hu9o.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Drunk3nD3m0n
indeed mijn google chrome geeft ook een mallware melding op het icoontje van Hu9o :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Drunk3nD3m0n schreef op woensdag 21 december 2011 @ 16:56:
indeed mijn google chrome geeft ook een mallware melding op het icoontje van Hu9o :P
Same :D Kheb hem een DM gestuurd

[ Voor 5% gewijzigd door Vicarious op 21-12-2011 17:31 ]

Vicariously I live while the whole world dies

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gister twee fantastische ranked games gehad. Hier de recap (in woorden) van de eerste: Was met een andere DD'r (LocjE), en we gingen de eerste game support / AD carry bot. Nu was het zo dat we een Ali mid hadden, (uberhaupt al niet fantastisch) versus een akali. Om zaken nog erger te maken, was onze GP op top niet de tanky variant, maar een critplank. Enig vertrouwen wat ik nog had in dit team verdween toen onze nocturne voor 15 minuten het presteerde om 0/6 te staan, en hun akali de blue te geven, zodat ze vervolgens onze Alistar compleet vernietigde. Hieropvolgend vonden zowel Alistar als GP het niet meer waard, en dreigden te gaan AFK'n of trollen. Heb ze toen zo goed als gesmeekt om naar me te luisteren, me een kans te geven dit nog in een win om te zetten, en te bewijzen dat het nog kon. Gezien mijn alleraardige farm & niet onredelijke stats op dat punt (4/2/3), hebben ze godzijdank geluisterd, waarna we na 20 minuten de win te pakken hadden, en ik op een hele nette 16/2/9 stond. Het was wat zweten waard!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Drunk3nD3m0n
echt regelrecht een bende IDIOTEN op LoL soms raagh ik zou er een zenuwinzinking van krijgen ...
ranked SOLO :
ahum
ik mag niet junglen want 1 kerel denkt dat hij de beste scarner jungler is van heeeeeeel LoL dus ik laat hem maar doen en ik ga xerath mid wat kom ik tegen een ahri ! en een fiddle jungle bij de vijand 1e dat ik zeg i need ganks mid i dont want ahri to get feeded cause fiddle is in jungle
15 minuten later 6 ganks fiddle mid ! 0 ganks skarner mid .,. ik 5 keer dood begint die skarner toch te ragen op mij ! ! ! en dan de teamfights ik had een goede farm op de minions dus ik had toch wat AP items en ik deed een beetje damage en dan nog een tank die het principe niet kent bescherm de carry's de idioot loop altijd achteraan en laat een taunt van ahri op mij vallen een silence van soraka een silence van fiddle ik kan niks doen weeral dood en dan een ragende tank op mij ! ik ga echt nooit meer solo ranked spelen -.-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djengizz
  • Niet online
Drunk3nD3m0n schreef op woensdag 21 december 2011 @ 19:04:
...ik ga xerath mid wat kom ik tegen een ahri ! en een fiddle jungle bij de vijand 1e dat ik zeg i need ganks mid i dont want ahri to get feeded cause fiddle is in jungle
Xerath is een counterpick vs Ahri vanwege zijn range en stun.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Drunk3nD3m0n
djengizz schreef op woensdag 21 december 2011 @ 19:23:
[...]

Xerath is een counterpick vs Ahri vanwege zijn range en stun.
jah dat weet ik ook maar dan komt er zo een fiddle uit de bosjes SILENCE,TAUNT,FEAR en xerath staat daar dan mooi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djengizz
  • Niet online
Met Xerath kun je zelfs free farmen van onder je turret.

Ik zie niet waarom fiddle het je moeilijker zou maken dan andere junglers of dat Xer het moeilijker heeft daarmee dan andere AP mids.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Drunk3nD3m0n
djengizz schreef op woensdag 21 december 2011 @ 19:30:
Met Xerath kun je zelfs free farmen van onder je turret.

Ik zie niet waarom fiddle het je moeilijker zou maken dan andere junglers of dat Xer het moeilijker heeft daarmee dan andere AP mids.
ooit al tegen een gefeede ahri gespeeld van 6 kills op 15 minuten ? als xerath in het midden met geen kills en assist en een jungler die niet gank ? :D bergrijp je me nu ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djengizz
  • Niet online
Drunk3nD3m0n schreef op woensdag 21 december 2011 @ 19:31:
[...]

ooit al tegen een gefeede ahri gespeeld van 6 kills op 15 minuten ? als xerath in het midden met geen kills en assist en een jungler die niet gank ? :D bergrijp je me nu ?
Nee, das het gevolg niet de oorzaak.
Hoe komt die zo gefeed dan? Dat is dan toch omdat jij je lane verliest?

Ik zie niet in waarom je daar je jungler de schuld van geeft. Jij mained junglers dus weet jij ook wel dat een verliezende lane zelden aan de jungler ligt (al krijgt die wel vaak de schuld). Als jij gewoon ward en safe speelt kan fiddle toch nooit 6 kills op je maken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Drunk3nD3m0n
ik warde ook wel veel na dat ik 2 keer werd gekild maar die kwam dan telkens net als die ward uitloopte en die fear en taunt neemde me gewoon van onder de turret weg :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djengizz
  • Niet online
Drunk3nD3m0n schreef op woensdag 21 december 2011 @ 19:39:
ik warde ook wel veel na dat ik 2 keer werd gekild maar die kwam dan telkens net als die ward uitloopte en die fear en taunt neemde me gewoon van onder de turret weg :(
Meh das dan gewoon vervelend en kan gebeuren, slechte game voor jou. 6 ganks in 15 minuten is gewoon een campende jungler en dat is op zich een voordeel voor je team als die ganks niet succesvol zijn (ook al verlies je daardoor wat CS).

Mijn opmerking komt ook vooral omdat ik vaak falende laners zie die dan maar beginnen te ragen op de jungler. Soms komt het idd voor dat er door de picks of iets anders een lane wat extra aandacht nodig heeft van de jungler maar dat was hier op voorhand niet het geval. Xerath is juist één van de veiligste picks omdat je vanaf zo ver weg nog kunt farmen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• arcanis
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 13-06 10:25
Drunk3nD3m0n schreef op woensdag 21 december 2011 @ 19:39:
Ik probeer altijd een tijd mee tegeven aan de wards die de tegenstander plaatst, misschien dat ze dat bij jou ook deden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xevoo
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 23-09 07:58
Het gaat vanavond op zich wel lekker met Ahri!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Drunk3nD3m0n schreef op woensdag 21 december 2011 @ 19:04:
echt regelrecht een bende IDIOTEN op LoL soms raagh ik zou er een zenuwinzinking van krijgen ...
ranked SOLO :
ahum
ik mag niet junglen want 1 kerel denkt dat hij de beste scarner jungler is van heeeeeeel LoL dus ik laat hem maar doen en ik ga xerath mid wat kom ik tegen een ahri ! en een fiddle jungle bij de vijand 1e dat ik zeg i need ganks mid i dont want ahri to get feeded cause fiddle is in jungle
15 minuten later 6 ganks fiddle mid ! 0 ganks skarner mid .,. ik 5 keer dood begint die skarner toch te ragen op mij ! ! ! en dan de teamfights ik had een goede farm op de minions dus ik had toch wat AP items en ik deed een beetje damage en dan nog een tank die het principe niet kent bescherm de carry's de idioot loop altijd achteraan en laat een taunt van ahri op mij vallen een silence van soraka een silence van fiddle ik kan niks doen weeral dood en dan een ragende tank op mij ! ik ga echt nooit meer solo ranked spelen -.-
5 geslaagde ganks en na geen enkele keer dacht je je mid te warden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harkov
  • Registratie: Juli 2003
  • Niet online
Zijn er meer mensen die vandaag last hebben van enorme lag? Een vriend van me en ik hebben beiden last hiervan terwijl de latency niet meer dan 25 ms is.

Het duurt enkele seconden voordat de champion reageert en chat duurt meer dan 10 sec. Verder iedere paar minuten een disconnect. Health bars missen, minions en champions lijken op plaatsen te staan waar ze niet zijn, verspringen of drijven zomaar wat rond de map. Kortom totaal onspeelbaar.

ISP is de universiteit twente. Voor de rest lijkt de verbinding het prima te doen, websites pingen is geen probleem. Download en upload snelheid zien er verder ook prima uit.

Hopelijk is het tijdelijk...

• the Virtual
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 31-12-2024
De skins voor de volgende patch: http://imgur.com/a/R1Tb6
(Viktor default, zijn 2 skins, Katarina, Kennen, Veigar)

Verwijderd

the Virtual schreef op donderdag 22 december 2011 @ 00:06:
De skins voor de volgende patch: http://imgur.com/a/R1Tb6
(Viktor default, zijn 2 skins, Katarina, Kennen, Veigar)
Ik was alweer vergeten dat er een nieuwe aankwam, zit nog steeds met die ahri toei in mijn haren.

• DeX
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 18-07 12:20

DeX

Kerstvraagje:
Een buddy van me heeft geen RP meer, en het leek mij een leuk cadeau, hem RP te schenken. in de VS heb je gift cards, maar in EU werken deze schijnbaar niet. Iemand een idee wat ik zou kunnen doen voor mijn mede-LoL-er

• Azaruc
Gisteren ook weer even een heerlijke game gespeeld... niet dus (normal blind pick). Tijdens het picken heeft er nog niemand jungle gepickt, dus pickt degene die niet gekozen heeft shaco als jungler. 3 sec voor tijd besluit 1 van de andere 4 toch maar ww jungle te pakken. Shaco kan nog net Brand pakken voordat gelockt wordt. Team bestaat nu uit Graves, Ashe, Brand en WW, met mij als Rumble voor solo top. Het lijkt nog redelijk ondanks dat we 2 ranged ad's op bot hebben.
Warwick start bij de golems, dus ik geef een pull. Hij killt de golems met ignite en smite (...) en gaat vervolgens naar red. Tot zover lijkt er nog niets aan de hand.

Daarna besluit hij om maar top te gaan pushen, waardoor ik een exp achterstand + een farm achterstand oploop t.o.v. Sion, die gratis onder z'n toren kan blijven farmen. Zo bleef het het hele potje gaan. Zodra ik weer dichter bij m'n eigen turret aan het farmen was (dus met minder gevaar van ganks), kwam warwick weer langs. In plaats van Sion te ganken focuste hij de minions, om dan weer de lane te pushen.

Meerdere malen bij hem aangegeven dat we zo alleen maar meer achterstand opliepen, maar er kwam geen reactie. Ondanks dit wisten we toch een kill voordeel te halen en de 3 front towers te slopen. Maar richting end-game begon het spel van ww toch steeds meer z'n tol te eisen. In teamfights was hij er niet bij en zodra blue beschikbaar kwam besloot hij die maar te pakken in plaats van hem aan brand te geven.

Omdat ook de bot-lane verschrikkelijk was (ashe ging 1-11 met een cs van 60 na 25 minuten) hebben we toch moeten surrenderen. Drama. /rant :p

D3 Profile

• Nidhiki
  • Laatst online: 17-02-2024
Grappig om ze zien dat meerder mensen last hebben van zulke games :9
Ik gister net zo, met 2 vrienden een normal game ingegaan. overige 2 waren dus blijkbaar ook premade en zaten direct te zeuren dat ze met elkaar in een lane wilden, pakten ze Cho'gath en Ahri en gingen ze beide naar top.. Sloeg dus als nergens op, en ik mocht dus maar als Vayne solo gaan staan op botlane. Kon nog wel beetje farmen onder me tower maar dat werkte niet echt. Cho en Ahri deden voor de rest niks voor het team en hebben totaal nergens bij geholpen. Surrender @ 20 wilden ze niet dus hebben we maar moeten doorspelen tegen compleet gefed team. Altijd frustrerend zoiets... :/

---- Live For The Music ---- PSN: Mvbaardwijk

• Drunk3nD3m0n
DeX schreef op donderdag 22 december 2011 @ 08:13:
Kerstvraagje:
Een buddy van me heeft geen RP meer, en het leek mij een leuk cadeau, hem RP te schenken. in de VS heb je gift cards, maar in EU werken deze schijnbaar niet. Iemand een idee wat ik zou kunnen doen voor mijn mede-LoL-er
Paypal storten ? :p

• SaphuA
@speedzor, vet plaatje :)
@dex, je kunt zo'n paysafe card kopen voor 'm.

Edit: De nieuwe Katarina skin doet me verdacht veel denken aan die chick van Harry Potter.

[ Voor 39% gewijzigd door SaphuA op 22-12-2011 09:08 ]

Verwijderd

Azaruc schreef op donderdag 22 december 2011 @ 08:20:

Warwick start bij de golems, dus ik geef een pull. Hij killt de golems met ignite en smite (...) en gaat vervolgens naar red. Tot zover lijkt er nog niets aan de hand.
Persoonlijk zou ik hier al niet op mijn gemak zijn. Junglen met smite ignite is kinda ... weird :p

• Azaruc
Verwijderd schreef op donderdag 22 december 2011 @ 09:09:
[...]

Persoonlijk zou ik hier al niet op mijn gemak zijn. Junglen met smite is kinda ... weird :p
Ik bedoelde meer de combo van ignite en smite om de golems om te leggen ;)

D3 Profile

• Jeffroiscool
Verwijderd schreef op donderdag 22 december 2011 @ 09:09:
[...]

Persoonlijk zou ik hier al niet op mijn gemak zijn. Junglen met smite is kinda ... weird :p
Junglen zonder smite is /backstab

• SHEePYTaGGeRNeP
Ik denk dat hij ignite bedoelde inplaats van smite :D

• SHEePYTaGGeRNeP
Gisteren trouwens iemand Reginald pro Baronsteal gezien met morgana ^^?
ze waren met ze 4e of 5e baron aan het doen en Regi gebruikt ze pool en een tijdje later zijn bind ( geen vision op baron ) en stealt hem gewoon. Dan TheOddOne schreeuwde als een gek :D zoeiets als:
YouTube: TheOddOne & Chaox do the EMPIRE

Verwijderd

Ik jungle met smite/ignite op shaco.. je hebt al een gap closer met meer range dan flash, plus een stealth bonus, voor little to no cooldown. Dus geef mij maar lekker een finisher erbij om toch die kill te krijgen
Pagina: 1 ... 48 ... 79 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
In de topicstart is heel veel informatie te vinden. Dus voor zaken als de patchnotes, champion rotation en bijvoorbeeld hoe je in contact kunt komen met andere LoL Tweakers, kun je daar terecht! :)

Voor de slowchatters onder ons is er natuurlijk het chatkanaal in-game (dat veel te rustig is), maar tegenwoordig ook een IRC kanaal!