[PC] League of Legends - Deel 5 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 47 ... 79 Laatste
Acties:
  • 150.526 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SHEePYTaGGeRNeP
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 23-09 11:15

SHEePYTaGGeRNeP

EUW: Dragon Hodor

Drunk3nD3m0n schreef op dinsdag 20 december 2011 @ 15:12:
hmmm dat DD tourney ziet er mij wel interesant uit :D
ga eens kijken of ik een team vind :D
of iemand mij vindt :p
Voor iedereen die ook mee wilt doen, je moet wel een DD Recruit of hoger zijn, mensen die niet in DD zitten kunnen ook niet meedoen en waarschijnlijk ook niet deze links goed openen.
Informatie over het toernooi.
Voor hen die nog een team zoeken.

[ Voor 3% gewijzigd door SHEePYTaGGeRNeP op 20-12-2011 15:30 ]

EUW: Dragon Sheepy | Doubledutchdragons.nl | Diamond II - updated 29-11-2014

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• speedzor
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 01-02-2014
Ik ga proberen een spot in mid in de game van 8u vanavond te bemachtigen zodat ik de sceptici de Ryze power kan tonen.
Ryze gaat niet Twoshotten, maar 10-15% van iemands HP met een Q wegdoen is niet zo enorm moeilijk.

Streaming History

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeX
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 18-07 12:20

DeX

5v5 random solo:
Team:
GP
Kata
Kennen
Cait (ik)
In chat: I will be tank.. last second lock in: ezreal.
FML :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Drunk3nD3m0n
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 03-04-2015
@dex : http://myinstants.com/instant/rimshot/
en heeft hij dan effectief getankt met ezrael ? :D

Beep Boop son ... Beep Boop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeX

DeX

1/12/2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wravburn
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 07-03 13:28
Ryze is 1vs1 errug sterk, met significante splash dmg met z'n ulti. Hij speelt ook wel lekker midgame. Wat voor mij echter echt een afknapper is: hij kan totaal geen towers pushen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SaphuA
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 10-09 22:00
Welke AP carry kan dat wel? Begreep je even verkeerd ;)
Er zijn wel meer AP carry's die het net zo goed/slecht kunnen als Ryze. Met zijn Q & E kan je toch aardig pushen?

[ Voor 209% gewijzigd door SaphuA op 20-12-2011 15:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SHEePYTaGGeRNeP

SHEePYTaGGeRNeP

lol saphua?

das beter :)

[ Voor 51% gewijzigd door SHEePYTaGGeRNeP op 20-12-2011 15:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• axel101
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 06-05-2021
Ryze doet het niet heel slecht als je towers pushen met andere ap carries gaat vergelijken. Ik denk zelfs dat hij het redelijk goed doet. Je moet towers pushen alleen niet gaan vergelijken met een Sivir of een Master Yi.

League of Legends EUW: IBullit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wravburn
Ryze is verreweg het slechtste erin.

Je autoattack dmg tegen towers is afhankelijk van AD of AP(percentage ervan), ligt eraan wat hoger is. Daarnaast gebruikt Ryze geen Lich Bane. Ook is hij niet echt goed in de lane pushen.

/edit: weet niet of je me helemaal verkeerd begreep. Onder towers pushen versta ik zowel de lane pushen als de tower damagen.

[ Voor 22% gewijzigd door Wravburn op 20-12-2011 16:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SaphuA schreef op dinsdag 20 december 2011 @ 15:56:
Welke AP carry kan dat wel? Begreep je even verkeerd ;)
Er zijn wel meer AP carry's die het net zo goed/slecht kunnen als Ryze. Met zijn Q & E kan je toch aardig pushen?
Malzahar en heimer zijn echt king in towers pushen, ten eerste kan je al constante druk in lane zetten. En als je tegenstander weg is en je met 2 voidlings of turrets tegen een tower aan kan schieten gaan die echt rap neer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeX

DeX

Ik ga nieuwe champs leren. Vandaag serieus spelen lukt never nooit.. Retards Retards Retards everywhere!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
DeX schreef op dinsdag 20 december 2011 @ 16:13:
Ik ga nieuwe champs leren. Vandaag serieus spelen lukt never nooit.. Retards Retards Retards everywhere!
Gewoon direct op lock in rammen en de random accepteren, no exceptions! Leer je stiekem best veel van... Zorg wel dat je een beetje algemene rune- en mastery pages hebt dan.

Vicariously I live while the whole world dies

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeffroiscool
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 26-04-2024
Vicarious schreef op dinsdag 20 december 2011 @ 16:17:
[...]

Gewoon direct op lock in rammen en de random accepteren, no exceptions! Leer je stiekem best veel van... Zorg wel dat je een beetje algemene rune- en mastery pages hebt dan.
Of heb gewoon 10 rune pages of meer :D

League of Legends [Last Updated 22-08-2012]: [EUW] Jeffro (Now:Silver, S1:Bronze), RankedSolo5x5: 1502 [120W/106L], Dominion: 84W, TT: 3W, Normal: 504W

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 20 december 2011 @ 15:09:
[...]
Mooi verhaal..... ( Niet zijn ulti vergeten he)
Maare Ryze kan zeker wel 2 shotten. (Zoals je zelf vermeld welke AP carry kan dit niet?)
Geeft Spellvamp en maakt zijn spells tijdelijk AoE. De mana zit al in de berekening. En volgens de damage counters op de skills kan dit 2-shotten dus niet, tenzij de vijandelijke carry na lv16 nog steeds op een luttele 800-900HP zit. In dat geval kun je "AD carry" gewoon vervangen met het woord "baddie".

Hoe kun je dit nou roepen nadat ik je net met keiharde getallen heb laten zien dat de damage er gewoon niet is? Echt, leer eens lezen. Dit is hetzelfde als dat ik zou roepen dat Leblanc iemand kan one-hitten. De damage is er gewoon niet, dus het gebeurt niet.
En Ryze wordt lategame sowieso sterk, of je nou een 10/1 score hebt of 1/10 en je ulti erbij heb je ook nog een hele sterke AoE dmg. Je kan altijd vooroplopen dus je hoeft niet bang te zijn voor een kleine poke.
Je wordt nooit snel gefocused dus kun je gewoon vrij lopen.
Nou ja, 1/10 is wel heel overdreven. Ergens moet het geld vandaan komen en als je 1/10 staat heb je iemand anders veel geld gegeven terwijl je zelf tijdens je death counter niets verdiend hebt- zoveel tanky items heb je dan niet. Ik denk niet dat je tegen die persoon zomaar "voorop" kan lopen en het zal overleven. Klinkt een beetje overdreven. Blitz en Ali kunnen dit wel vanwege hun CCs en ulti/passive.
Hij is niet de sterkste op mid, en ja hij zal vaak zijn lane verliezen. Maar UP is hij zeker niet.
Ook nooit gezegd. Early is ie een slechte mid-mage.
Vicarious schreef op dinsdag 20 december 2011 @ 15:09:
[...]

Vergeet je nu niet de mana charges van archangels mee te nemen die je al heel vroeg opbouwt als je tear of goddess rusht? Bovendien kun je die Q vaker doen doordat je cooldowns verlagen na meerdere spells : Q R Q W Q E Q
Nope. Dit is met volledige AA-stacks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SHEePYTaGGeRNeP

SHEePYTaGGeRNeP

Nou ik stond laatste met Ryze 1-6 tegen Ahri en kon daarna ze toch allemaal 1v1 aan, maar ja mijn team snapte dat weer niet en zei dat ze door mij verloren hadden terwijl ik gewoon diegene die ik gefeed had makkelijk aan kon :/ en zelf ging ik ook niet heel gemakkelijk meer dood. Zo jammer dat zoveel mensen gewoon niet weten hoe ze met Late game om moeten gaan. Tuurlijk had ik het wel moeilijker voor ons gemaakt om te winnen, maar ik zorgte zeker niet voor ons verlies :/

[ Voor 15% gewijzigd door SHEePYTaGGeRNeP op 20-12-2011 16:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SHEePYTaGGeRNeP schreef op dinsdag 20 december 2011 @ 16:24:
Nou ik stond laatste met Ryze en had kon daarna ze toch allemaal 1v1 aan, maar ja mijn team snapte dat weer niet en zei dat ze door mij verloren hadden terwijl ik gewoon diegene die ik gefeed had makkelijk aan kon :/ en zelf ging ik ook niet heel gemakkelijk meer dood. Zo jammer dat zoveel mensen gewoon niet weten hoe ze met Late game om moeten gaan.
Als jij iemand gefed hebt die vervolgens met dat geld je team afslacht dan is dat toch jouw schuld...? Of mis ik hier iets. Dat jij die persoon kunt 1v1en is daarna niet erg relevant in een game die later vooral draait om 5v5

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 20-12-2011 16:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SHEePYTaGGeRNeP

SHEePYTaGGeRNeP

Verwijderd schreef op dinsdag 20 december 2011 @ 16:26:
[...]

Als jij iemand gefed hebt die vervolgens met dat geld je team afslacht dan is dat toch jouw schuld...? Of mis ik hier iets. Dat jij die persoon kunt 1v1en is daarna niet erg relevant.
Maar dat deed ze niet echt, ze had misschien 3 kills ofzo niet van mij. Je hebt ook wel gelijk, maar als mijn team gewoon blind erin rent en dood gaat aan Ahri is dat dan ook mijn schuld :? en het punt van van andere post was dat Ryze gewoon lategame sterk is ook zonder goede score :)

[ Voor 8% gewijzigd door SHEePYTaGGeRNeP op 20-12-2011 16:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 20 december 2011 @ 16:20:
[...]

Geeft Spellvamp en maakt zijn spells tijdelijk AoE. De mana zit al in de berekening. En volgens de damage counters op de skills kan dit 2-shotten dus niet, tenzij de vijandelijke carry na lv16 nog steeds op een luttele 800-900HP zit. In dat geval kun je "AD carry" gewoon vervangen met het woord "baddie".

Hoe kun je dit nou roepen nadat ik je net met keiharde getallen heb laten zien dat de damage er gewoon niet is? Echt, leer eens lezen. Dit is hetzelfde als dat ik zou roepen dat Leblanc iemand kan one-hitten. De damage is er gewoon niet, dus het gebeurt niet.

[...]

Nou ja, 1/10 is wel heel overdreven. Ergens moet het geld vandaan komen en als je 1/10 staat heb je iemand anders veel geld gegeven terwijl je zelf tijdens je death counter niets verdiend hebt- zoveel tanky items heb je dan niet. Ik denk niet dat je tegen die persoon zomaar "voorop" kan lopen en het zal overleven. Klinkt een beetje overdreven. Blitz en Ali kunnen dit wel vanwege hun CCs en ulti/passive.

[...]

Ook nooit gezegd. Early is ie een slechte mid-mage.

[...]

Nope. Dit is met volledige AA-stacks.
Leer eens lezen?
De theorie die jij hebt klopt niet. Ik ben nu niet thuis dus kan ff geen game starten om te laten zien wat ik bedoel.
Voor alle duidelijkheid two shotten hoeft niet persee 2 spells te zijn :F maar geewoon iemand neerknallen binnen een antaal seconden.
Probeer ryze nou ook niet te vergelijken met LB want het zijn 2 verschillende soorten champs.

Geen één champ zit boven de lvl 11 onder de 800 of 900 hp. Dus dat slaat sowieso nergens op. Ik heb dus echt meegemaakt waarbij ik met mijn Q,W en mischien nog E iemand van full hp kon killen op lvl 16-18.
Ryze zal 1 v 1 van (bijna) iedereen winnen.
Zijn Totale mana als dmg wordt ook verhoogd in levels volgens mij dus 8% blijft het niet... (correct me if I'm wrong)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeX

DeX

Vicarious schreef op dinsdag 20 december 2011 @ 16:17:
[...]

Challenge accepted.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Drunk3nD3m0n
ik heb ook veel een probleem met mijn focus en het " weten wat te doen " Late game omdat ik er zo weinig heb meegemaakt ik heb nu al een 100 tal wins en ik heb denk ik maar een 15 tal games meegemaakt boven de 30 minuten altijd maar surrenders ;( vind ik wel heel spijtig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deefje85
  • Laatst online: 05-10-2024
Drunk3nD3m0n schreef op dinsdag 20 december 2011 @ 16:37:
ik heb ook veel een probleem met mijn focus en het " weten wat te doen " Late game omdat ik er zo weinig heb meegemaakt ik heb nu al een 100 tal wins en ik heb denk ik maar een 15 tal games meegemaakt boven de 30 minuten altijd maar surrenders ;( vind ik wel heel spijtig
Dat kom ik vaak tegen, mensen die heel rap surrenderen en echt voor domme dingen eigenlijk.

1 tower kapot : surrender
1 dood :surrender
achter 25 surrender

Daarom dat ik spelers zoek die gewoon spelen ,zonder te rap te surrender en elkaar proberen te helpen. Veel spelers zitten elkaar te verwijten en dat gaat héél de game door. i go afk, you ar noob and you feed (1 dead)

Als ik met een NL speler speel ,probeer ik altijd te helpen en vriendelijke te doen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• speedzor
Bij deze heb ik mijn volledige Ryze build nagemaakt in de leaguecraft builder, op level 18 met alle items.

http://tinyurl.com/bs3adv8

Hier vind je mijn volledige Ryze build zonder specifieke counteritems die afhankelijk zijn van de match.
Ryze blasts enemy unit for 140 (+62.6074) plus 8% of his max mana (+314.7664) in magic damage.

Ryze traps an enemy unit, preventing them from moving for 2 seconds and dealing 200 (+187.8222) plus 5% of his max mana (+196.729) in magic damage.

Ryze unleashes an orb of magical power which bounces to enemy units or himself, up to 5 times. Each bounce deals 130 (+109.56295) magic damage and reduces the target's Magic Resistance by 24 for 5 seconds.
Zijn Q alleen al is +- 500 damage, zijn W zit dicht bij de 600 en zijn bounce doet 250 damage per bounce.
Buiten dit is er dan ook nog magic resist shredding van de bounce en void staff, heb je enorm veel spellvamp met je ult, doet alles ook nog eens 50% AoE damage, etc etc.

Granted, dit is een full build, maar dan nog. Je core zorgt voor de meeste damage en die heb je wel vrij snel.

Streaming History

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wravburn
Wat veel mensen vergeten, en waarom sommige potjes ook een beetje doelloos worden is je wint door de nexus te slopen.Ik bedoel het niet op een lullige manier, maar veel mensen spelen voor een positieve K/D ratio, maar daar gaat het niet om. Voor mij was het in ieder geval een flinke openbaring toen ik echt dààr op ging letten.

De nexus moet kapot, om dat te doen moet je towers slopen. CS & Kills zijn slechts een manier om een voordeel te behalen zodat je dat kunt doen. Wat is dus vaak zie in die "doelloze mid/end games" is dat beide teams zo rondjes gaan lopen tot het op een confrontantie uitloopt: een van de twee wint, en de survivors gaan naar huis. Dat is dwaas, je moet dan direct doorpushen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koekwaus21
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 20-09 14:04
Wravburn schreef op dinsdag 20 december 2011 @ 16:47:
Wat veel mensen vergeten, en waarom sommige potjes ook een beetje doelloos worden is je wint door de nexus te slopen.Ik bedoel het niet op een lullige manier, maar veel mensen spelen voor een positieve K/D ratio, maar daar gaat het niet om. Voor mij was het in ieder geval een flinke openbaring toen ik echt dààr op ging letten.

De nexus moet kapot, om dat te doen moet je towers slopen. CS & Kills zijn slechts een manier om een voordeel te behalen zodat je dat kunt doen. Wat is dus vaak zie in die "doelloze mid/end games" is dat beide teams zo rondjes gaan lopen tot het op een confrontantie uitloopt: een van de twee wint, en de survivors gaan naar huis. Dat is dwaas, je moet dan direct doorpushen.
Ja, dat klopt misschien wel, maar wanneer je een tower kapot maakt (in plaats van gewoon door farmen) kan het de game omdraaien en uiteindelijk in jou nadeel komen,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wravburn
Uiteraard. Het zijn allemaal afwegingen die je moet maken.

Wat kost het aan tijd (farm = xp+gold) om die tower kapot te maken?

Maar uiteindelijk draait het alleen om de towers -> nexus. Farm is enkel om die voorsprong te behalen en te behouden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DrFlash
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 05-03 12:59
Verwijderd schreef op dinsdag 20 december 2011 @ 16:31:
Voor alle duidelijkheid two shotten hoeft niet persee 2 spells te zijn :F maar geewoon iemand neerknallen binnen een antaal seconden.
Eh?

De term 1-shot houd in dat je in 1 actie (shot (dus spell of autoattack)) iemand neerhaalt. 2-shot zijn er dus gewoon 2. niet 2 seconden of iets in die trend, maar 2 acties.

http://en.wiktionary.org/wiki/one-shot

[ Voor 4% gewijzigd door DrFlash op 20-12-2011 17:03 ]

Wowhead profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wravburn schreef op dinsdag 20 december 2011 @ 16:55:
Uiteraard. Het zijn allemaal afwegingen die je moet maken.

Wat kost het aan tijd (farm = xp+gold) om die tower kapot te maken?

Maar uiteindelijk draait het alleen om de towers -> nexus. Farm is enkel om die voorsprong te behalen en te behouden.
Je weet dat 20-30 minnion kills gelijk is aan 1 kill?
Dus 90 minnions is al 3 kills. Meer gold = Meer power om te pushen
Meer power om te pushen = Makkelijk turrets killen + nexus
Meer gold = ook meer items en meer dmg.
Meer dmg = Teamfights winnen.
Teamfights winnen = Free turrets killen.

Het is echt niet alleen de nexus kapot maken, maar dat is uiteindelijk wel de doel natuurlijk :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• speedzor
Verwijderd schreef op dinsdag 20 december 2011 @ 17:04:
[...]

Je weet dat 20-30 minnion kills gelijk is aan 1 kill?
Dus 90 minnions is al 3 kills. Meer gold = Meer power om te pushen
Meer power om te pushen = Makkelijk turrets killen + nexus
Meer gold = ook meer items en meer dmg.
Meer dmg = Teamfights winnen.
Teamfights winnen = Free turrets killen.

Het is echt niet alleen de nexus kapot maken, maar dat is uiteindelijk wel de doel natuurlijk :).
Je blaat blaat als een schaap. +- 12 minions kills staat gelijk aan 1 champion kill.

Streaming History

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swanfield
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 23-06 13:57
speedzor schreef op dinsdag 20 december 2011 @ 17:07:
[...]

Je blaat blaat als een schaap. +- 12 minions kills staat gelijk aan 1 champion kill.
Volgens mij toch niet early game?

Je hoeft niet goed te zijn om de beste te zijn, zolang je maar beter bent dan de rest || Het is niet belangrijk om te winnen, maar het is het enige dat telt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• speedzor
Damien2004 schreef op dinsdag 20 december 2011 @ 17:09:
[...]

Het is uiteraard zonder de XP loss gerekend, maar die is niet zo groot aangezien XP makkelijk bij te benen is.
Ik denk dat ik hier een link gezien had van een volledige uitleg over het goldverschil, indien niet dan zal ik zo meteen even zoeken in m'n history of ik het kan terugvinden.

Streaming History

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SHEePYTaGGeRNeP

SHEePYTaGGeRNeP

Damien2004 schreef op dinsdag 20 december 2011 @ 17:09:
[...]
First blood = +100 gold.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

speedzor schreef op dinsdag 20 december 2011 @ 16:42:
Bij deze heb ik mijn volledige Ryze build nagemaakt in de leaguecraft builder, op level 18 met alle items.

http://tinyurl.com/bs3adv8

Hier vind je mijn volledige Ryze build zonder specifieke counteritems die afhankelijk zijn van de match.

[...]

Zijn Q alleen al is +- 500 damage, zijn W zit dicht bij de 600 en zijn bounce doet 250 damage per bounce.
Buiten dit is er dan ook nog magic resist shredding van de bounce en void staff, heb je enorm veel spellvamp met je ult, doet alles ook nog eens 50% AoE damage, etc etc.

Granted, dit is een full build, maar dan nog. Je core zorgt voor de meeste damage en die heb je wel vrij snel.
Build die ik gebruiklink

2421hp vs 3543hp
3934.58mana vs 4965 (en dan heb ik mr blu en mana regen yellows ipv mana runes)
ms 388 vs 405
MR 130 vs 109
mpr 8.55 vs mpr 28.55
mpr% 50% vs 10%
Spellvamp 28% vs 3%
Tenacity 35% vs 0%
cdr 34% vs 40%
AP 313 vs 356
armor 182,2 vs 180,2

abilities
Q 521 vs 608
W590 vs 660
e 240 vs 255

1000HP en 1000mana meer, max cdr, Meer mana regen early game door runes en masteries, eerder magic penetration, meer damage, meer movement speed, minder spellvamp en tenacity

En die voidstaf, je main targets AD carry, AP carry en andere squishies hebben tot de banshee veil 30 MR. Wat betekent dat je mid game met de build die ik gebuik veel meer schade doet.

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 20-12-2011 17:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 20 december 2011 @ 17:18:
[...]

Build die ik gebruiklink

2421hp vs 3543hp
ms 388 vs 405
MR 130 vs 109
mpr 8.55 vs mpr 28.55
mpr% 50% vs 10%
Spellvamp 28% vs 3%
Tenacity 35% vs 0%
cdr 34% vs 40%
AP 313 vs 356
armor 182,2 vs 180,2

abilities
Q 521 vs 608
W590 vs 660
e 240 vs 255

1000HP en 1000mana meer, max cdr, Meer mana regen early game door runes en masteries, eerder magic penetration, meer damage, meer movement speed, minder spellvamp en tenacity

En die voidstaf, je main targets AD carry, AP carry en andere squishies hebben tot de banshee veil 30 MR. Wat betekent dat je mid game met de build die ik gebuik veel meer schade doet.
Je kan voidstaff ook weglaten en een quicksilver kopen tegen exhaust en ignite, maar ik vind die spellvamp echt wel meer waard dan die extra mana ap en health die jij koopt.
En toplane zijn die ms quints wel handig maar mid heb je early game meer aan mr gezien je toch al niet de sterkste bent.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• speedzor
Verwijderd schreef op dinsdag 20 december 2011 @ 17:18:
[...]

Build die ik gebruiklink

2421hp vs 3543hp
ms 388 vs 405
MR 130 vs 109
mpr 8.55 vs mpr 28.55
mpr% 50% vs 10%
Spellvamp 28% vs 3%
Tenacity 35% vs 0%
cdr 34% vs 40%
AP 313 vs 356
armor 182,2 vs 180,2

abilities
Q 521 vs 608
W590 vs 660
e 240 vs 255
Rod of Ages stacking lijkt me maar matig.

Als we kijken naar de stats waar er stevige verschillen op zitten, dan zien we het volgende:
2421hp vs 3543hp
3934.58mana vs 4965
Uiteraard is dit veel beter bij jouw build, no doubt.
MR 130 vs 109
Matig verschil, maar het voegt wel best wat tankiness toe.
mpr 8.55 vs mpr 28.55
mpr% 50% vs 10%
Hier ga je vooral early game veel verschil van halen, endgame ga je veel minder defenses penetreren en ben je best nutteloos tegen mensen met een hoop magic resist.
Aangezien Ryze een lategame champion is, moet je dus niet op die early game focussen.
Spellvamp 28% vs 3%
Dit voegt enorm veel survivability toe bij mij waar jij enkel die korte ult gaat hebben om te regennen.
Tenacity 35% vs 0%
Heel veel tankiness, 35% disables die weg zijn zorgt ervoor dat je die tank status makkelijk kan behouden.

Al bij al zou ik toch eerder voor mijn build gaan ipv gewoon mana en HP erbij

Streaming History

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 20 december 2011 @ 17:52:
[...]

Je kan voidstaff ook weglaten en een quicksilver kopen tegen exhaust en ignite, maar ik vind die spellvamp echt wel meer waard dan die extra mana ap en health die jij koopt.
En toplane zijn die ms quints wel handig maar mid heb je early game meer aan mr gezien je toch al niet de sterkste bent.
Die quints zijn personal preference ik vind het wel fijn dat ryze iets makkelijker skillshots dodge, zichzelf goed in positie zet, mensen die wegrennen prism'en.

[ Voor 57% gewijzigd door Verwijderd op 20-12-2011 17:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

speedzor schreef op dinsdag 20 december 2011 @ 17:54:
[...]

Rod of Ages stacking lijkt me maar matig.

Als we kijken naar de stats waar er stevige verschillen op zitten, dan zien we het volgende:

[...]

Uiteraard is dit veel beter bij jouw build, no doubt.
1000hp+ erbij als je er 2400 hebt is inderdaad een hele hoop
[...]

Matig verschil, maar het voegt wel best wat tankiness toe.
http://www.wolframalpha.c...8100%2BA%29+from+0+to+500

Het MR verschil op het einde maakt vrijwel niks uit.
[...]

Hier ga je vooral early game veel verschil van halen, endgame ga je veel minder defenses penetreren en ben je best nutteloos tegen mensen met een hoop magic resist.

Aangezien Ryze een lategame champion is, moet je dus niet op die early game focussen.
Om tot late game te komen moet je ook door de early en mid. En als het even kan zo goed mogelijk zodat je sneller bij je late zit.

Zo'n 20% minder schade doen in die phase is niet niks.
[...]

Dit voegt enorm veel survivability toe bij mij waar jij enkel die korte ult gaat hebben om te regennen.

[...]

Heel veel tankiness, 35% disables die weg zijn zorgt ervoor dat je die tank status makkelijk kan behouden.

Al bij al zou ik toch eerder voor mijn build gaan ipv gewoon mana en HP erbij
Met die spellvamp moet je dus meer dan 4000 schade doen om die 1000 hp terug te krijgen. En aangezien we nu niet rustig aan het lanen zijn en we het niet doen voor de lanesustain maar de korte snelle teamfights. Heb je aan die HP veel meer.

En dan is mijn Q ook nog eens 15% sterker waarmee ik met mijn ulti net zo makkelijk spellvamp wanneer het nodig is.

[ Voor 24% gewijzigd door Verwijderd op 20-12-2011 18:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zou zowiezo voor geen enkele champion mijn volledige 6 items vast leggen als build. Dit verandert gewoon per game en ligt erg aan de comp van de tegenstanders. Je hebt voor een boel champions wel een core build (bv. Wit's End > Aegis voor Phoenix Udyr, 2/3 Doran's + boots > IE voor veel AD carries, HoG + Philo + Boots voor support, etc). Ik denk dan ook dat niemand de core van Ryze zou veranderen (Tear + boots + Banshee's + Frozen Heart).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 20 december 2011 @ 16:31:
[...]

Leer eens lezen?
De theorie die jij hebt klopt niet. Ik ben nu niet thuis dus kan ff geen game starten om te laten zien wat ik bedoel.
Probeer ryze nou ook niet te vergelijken met LB want het zijn 2 verschillende soorten champs.
2 shot. 2 schoten. Niet twee seconden. Dus ja, leer lezen. En/of Engels.
Geen één champ zit boven de lvl 11 onder de 800 of 900 hp. Dus dat slaat sowieso nergens op. Ik heb dus echt meegemaakt waarbij ik met mijn Q,W en mischien nog E iemand van full hp kon killen op lvl 16-18.
Ryze zal 1 v 1 van (bijna) iedereen winnen.
Zijn Totale mana als dmg wordt ook verhoogd in levels volgens mij dus 8% blijft het niet... (correct me if I'm wrong)
Corrected bij deze. 8% it is. En van iedereen? Err iedereen heeft counters. Kassadin, Malz, Leblanc, off-tanks met genoeg HP om zijn combo te overleven. Sorry, maar je Q+W theorie is zelfs met een belachelijke 14k Gold build al bewezen fout te zijn. Als we diezelfde 14k toepassen op andere characters die tegen hem zijn, vraag ik me toch echt af hoe deze dood zullen gaan in 2 shots. Dat is dus 1100 in 2 spells met 14k aan items. Ja, dit is goede damage, maar niet genoeg om iemand van een soortgelijk kaliber af te maken in 2 hits. Ranged carries hebben op volledige HP zonder enige items al 1800+. Dan mag je even uitleggen welke 2 spells allebei 900+ raken.

Het feit dat je "misschien nog een E" toevoegd aan je argument zegt eigenlijk genoeg over hoe zeker je bent van je zaak. Wiskunde liegt niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xevoo
  • Laatst online: 23-09 07:58
Pfff... League of Legends downloaden duurt gewoon een uur met die trage verbinding van Riot :9

[ Voor 11% gewijzigd door Xevoo op 20-12-2011 18:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deefje85
  • Laatst online: 05-10-2024
Xevoo schreef op dinsdag 20 december 2011 @ 18:53:
Pfff... Gamecliënt downloaden duurt gewoon een uur met die trage verbinding van Riot :9
???? Game client?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Xevoo schreef op dinsdag 20 december 2011 @ 18:53:
Pfff... Gamecliënt downloaden duurt gewoon een uur met die trage verbinding van Riot :9
2e PC/laptops zijns je beste vriend >:) je kan ook nog nieuwegroepen o.i.d. overwegen. Dan zit je alleen met de updates (die ook de Riot installer nog gaat doen)

Also, Dodge Runes refunded. +8.6k IP

@hierboven het programma waarmee je aan de game server verbindt.

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 20-12-2011 18:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xevoo
  • Laatst online: 23-09 07:58
Verwijderd schreef op dinsdag 20 december 2011 @ 18:57:
[...]

2e PC/laptops zijns je beste vriend >:) je kan ook nog nieuwegroepen o.i.d. overwegen. Dan zit je alleen met de updates (die ook de Riot installer nog gaat doen)

Also, Dodge Runes refunded. +8.6k IP

@hierboven het programma waarmee je aan de game server verbindt.
Goed idee, dan scheelt het alweer 50 minuten :9

Ff uitpakken en updaten nu :+

edit:
rustig avondje geweest hier :+
Ik heb de hele avond met Ahri gespeeld maar man man man wat ben ik hier slecht in :')

[ Voor 11% gewijzigd door Xevoo op 20-12-2011 23:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Safarikip
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 31-07 09:41
Hallo iedereen,

Ik heb net m'n account hier aangemaakt, voornamelijk eigenlijk voor dit topic. :3

Ik speel al 'n tijdje LoL en ben nu bezig om op een beetje goede elo ranking te komen. Nu lijkt het me leuk om met iemand via duo q te gaan stijgen. Ik ben 1581 atm, iemand interesse?

Is er daarnaast al een GoT Ranked Team?

Om even on topic te komen:

Met Ryze zou ik zeker een void staff nemen endgame, je bent dan misschien tanky, maar best gemakkelijk te negeren als je geen damage doet. Je hebt immers maar 1 cc en dat is niet eens een echte disrupt (Warwick z'n ultimate stopt er bijv. niet door).

Dit is de build die ik zou gebruiken http://www.leaguecraft.co...1030430231000031&level=18

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• speedzor
YouTube: Oddone on shrooms

Oh OddOne..

Edit: Reginald, HotShotGG, saintvicious en nog enkele zijn gebanned ingame en/of op de forums vanwege trolling en 'violations van de summoners code'! Mooi gebaar van Riot, eens tonen dat er wat aan veranderd wordt.
Tigeg picks jungler before saint, so saint picks jungle anyways. Saint follows Tigeg (lee sin) around the entire game trolling him. As soon as the game gets over, he is immediatly disconneted and banned for 4 days. Looks like Riot watches his stream.
http://www.reddit.com/r/l..._for_4_days_for_trolling/

[ Voor 75% gewijzigd door speedzor op 21-12-2011 02:40 ]

Streaming History

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik heb dat live gezien, ik heb me ziek gelachen. Die gast is zo fucking RAAR gewoon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cloud
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 17-09 10:39

Cloud

FP ProMod

Ex-moderatie mobster

Zijn Regi en HSGG ook gebanned? Ik las wel dat Regi van de forums gebanned is, maar dat van HSGG heb ik gemist. Wat betreft SV, dat is geheel terecht. Waar hij nu voor geband is, is exact hetzelfde als wat mij laatst ook overkwam.
Vicarious schreef op woensdag 21 december 2011 @ 00:32:
[...]

Ik heb dat live gezien, ik heb me ziek gelachen. Die gast is zo fucking RAAR gewoon.
OddOne is echt te raar, wat een prachtig filmpje :D

SV speelt nu op een smurf account met een erg lage elo (nouja laag, ~1350) schijnt het :P

[ Voor 44% gewijzigd door Cloud op 21-12-2011 09:00 ]

Never attribute to malice that which can be adequately explained by stupidity. - Robert J. Hanlon
60% of the time, it works all the time. - Brian Fantana

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Lol, zal ongetwijfeld besproken worden tijdens de drunk state of the league deze week.
Hey everyone,

As I mentioned in my post last week, State of the Game does an excellent thing at the end of the year where the guests all drink on the show and the audience participates in a drinking game created by the community. This is a once a year thing, so appreciate it while it lasts =P

I think that the League of Legends community can appreciate their booze even more than the StarCraft 2 community, so I'm going to steal their idea on this.

Tomorrow I will be joined by Saintvicious, Wickd, Scarra, OddOne, and Snoopeh at 5 PM PST. We will all be drinking.

We'll talk about some of the news that's come out this week (cough, three CLG players on the show now, cough), and about Viktor, but for the most part it'll just be a fun bullshit episode. We'll discuss 2011 and 2012 and have super fun time. I'll run the show as long as people want to be on, taking questions from IRC and Twitter, etc.

But I want all of you drinking along as well, so to that end, if you want to create a drinking game in the comments here by suggesting "when x happens take x sips" I'll compile some of the good ones and throw them into the post tomorrow.

Tomorrow's episode will be the last one for a couple of weeks, as SotL will be going on hiatus. So it'll be the last one for a while and it'll be super fun. Tell everyone you know about it. Walk next door and tell that pretty chick about it. Tweet about it. Make general forum posts about it.

And go buy some booze.
Sona>Blitz btw :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Drunk3nD3m0n
man man man ik heb gisteren rammus gejungled ;(
ik vind het niet echt lekker gaan mijn ganks faalde ik was niet tanky en jungle ging niet vlot
ik blij toch maar even bij lee-sin binnekort eens uddyr aanschaffen trundle en skarner wil die wel eens uittesten omdat die er toch een stukje leuker uitzien dan rammus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SHEePYTaGGeRNeP

SHEePYTaGGeRNeP

@Drunken jij begon zeker met taunt of level 1 ofzo :D?

Rammus gaat heel snel en heel gemakkelijk, je moet gewoon level 1 W, Q,E,WWWWWWWWW,EEEEEEEE,QQQQQQQQ levelen. Cloth 5 pots.
Wolves -> Blue, Wraits, Red, Double Golems en je hebt nog een hele boel pots over.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• speedzor
SHEePYTaGGeRNeP schreef op woensdag 21 december 2011 @ 09:05:
@Drunken jij begon zeker met taunt of level 1 ofzo :D?

Rammus gaat heel snel en heel gemakkelijk, je moet gewoon level 1 W, Q,E,WWWWWWWWW,EEEEEEEE,QQQQQQQQ levelen. Cloth 5 pots.
Wolves -> Blue, Wraits, Red, Double Golems en je hebt nog een hele boel pots over.
Taunt moet als eerste gemaxed worden ipv je W, het gaat om je ganks, die veiligheid in de jungle heb je toch al.

Streaming History

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Drunk3nD3m0n
heb ik ook gedaan ik vind hem echt niet goed :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SHEePYTaGGeRNeP

SHEePYTaGGeRNeP

speedzor schreef op woensdag 21 december 2011 @ 09:07:
[...]

Taunt moet als eerste gemaxed worden ipv je W, het gaat om je ganks, die veiligheid in de jungle heb je toch al.
Oeps ja dat bedoelde ik ook :D
maar wel level 1 W level 2 Q Level 3 E EEEE WWWWW QQQQ :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!
speedzor schreef op woensdag 21 december 2011 @ 09:07:
[...]

Ik level ze om en om. Het is niet alleen veiligheid maar ook junglesnelheid. Tegen de tijd dat jij de blauwe wraith dood hebt met een hoger level W hebben die kleintjes zich al doodgeslagen op je W en je mastery. Dit scheelt behoorlijk wat tijd. Gister 2 Rammus-games gespeeld en hij bevalt mij juist uitstekend. Zeer goede ganks, zeer goede jungle-snelheid en de ultieme initierende tank lategame.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vicarious schreef op woensdag 21 december 2011 @ 09:13:
[...]
de ultieme initierende tank lategame.
amumu is triest nu.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeffroiscool
Kan niet meer spelen sinds gister :(

Wou reloggen om te kijken of ik m'n Dodge runes IP had. Krijg ik dit:

Afbeeldingslocatie: http://puu.sh/bacD

Nee het is geen firewall dat heb ik zelfs nog met zo'n online port ding gecontroleerd.
Tijd verzetten of terugzetten helpt ook geen drol. US en BETA clients hebben het probleem ook.
Ik heb alle Windows Updates geinstalleerd staan (zelfs IE9 die ik niet hoef).
IP-Helper uitzetten help ook niet.

Ik heb zo'n beetje van alles geprobeerd behalve een reinstall wat ik eigenlijk echt NIET wil.
Iemand nog suggesties?

League of Legends [Last Updated 22-08-2012]: [EUW] Jeffro (Now:Silver, S1:Bronze), RankedSolo5x5: 1502 [120W/106L], Dominion: 84W, TT: 3W, Normal: 504W

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SHEePYTaGGeRNeP

SHEePYTaGGeRNeP

Gewoon wachten en iets zinvols voor je werk of school gaan doen of op "here" klikken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeffroiscool
SHEePYTaGGeRNeP schreef op woensdag 21 december 2011 @ 09:22:
Gewoon wachten en iets zinvols voor je werk of school gaan doen of op "here" klikken?
Die hele stomme pagina heb ik al geprobeerd. En ik kan wel gaan wachten de hele dag maar als iedereen behalve ik gewoon kan inloggen en spelen zou het vreemd zijn als dit alsnog serversided het probleem is...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Azaruc
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 29-07-2024
Heerlijk :)

Even een vraagje: Al die extra info die hij ziet, is dat een add-in of een instelling in de client oid?

D3 Profile

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

CLG eu is een feit. AbsoluteLegends & CLG zullen samenwerken en hieruit is een EU team ontstaan die in mijn ogen veel potentieel heeft.

Lineup :

* • Mike "Wickd" Petersen
* • Henrik "Froggen" Hansen
* • Stephen "Snoopeh" Ellis
* • Mitch "Krepo" Voorspoels
* • Peter "yellowpete" Wüppen

Yellowpete & Krepo spelen al een jaar samen in lagg en vervangen wewillfailer & lyumi, snoopeh verlaat sk.

SK heeft zo een hele pak veranderingen te verwerken gekregen het afgelopen jaar, en ik ben sceptisch over hoe ze hun oude niveau gaan terughalen als nu ook snoopeh weg is. Trolcelote alleen vind ik nu niet zo sterk en heb het nooit echt gehad voor candypanda.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• speedzor
Azaruc schreef op woensdag 21 december 2011 @ 09:47:
[...]

Heerlijk :)

Even een vraagje: Al die extra info die hij ziet, is dat een add-in of een instelling in de client oid?
Waar zie jij extra info?

Streaming History

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Azaruc
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 29-07-2024
De summoner spells links en rechts in beeld en de items/score onderin. Ook iets van gold farm en score bovenin? Niet echt extra info, maar wel alles in beeld ipv score opzoeken via 'tab'.

edit: in het begin van het filmpje zie ik het.

[ Voor 6% gewijzigd door Azaruc op 21-12-2011 09:53 ]

D3 Profile

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cloud

Cloud

FP ProMod

Ex-moderatie mobster

FPS en latency misschien? Het eerste deel van het filmpje is de spectator interface, ik denk niet dat hij dat bedoelt.
Oke dat bedoel je wel. :P Dat kunnen alleen toeschouwers zien, niet de spelers zelf.

Ik heb overigens mijn dodge refund al binnen, 7380 IP schoon aan de haak. :) Een van de champs die ik nog steeds niet heb is Jarvan IV, wat vinden jullie van hem? Sterke jungler? Hoe bouw je hem ongeveer en met wat voor runes?

Op streams zie ik hem toch regelmatig voorbijkomen en hij lijkt ook flinke damage te kunnen doen.

[ Voor 7% gewijzigd door Cloud op 21-12-2011 09:54 ]

Never attribute to malice that which can be adequately explained by stupidity. - Robert J. Hanlon

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SHEePYTaGGeRNeP

SHEePYTaGGeRNeP

Azaruc schreef op woensdag 21 december 2011 @ 09:52:
[...]

De summoner spells links en rechts in beeld en de items/score onderin. Ook iets van gold farm en score bovenin? Niet echt extra info, maar wel alles in beeld ipv score opzoeken via 'tab'.

Dat is de nieuwe spectator mode denk ik, of hij speelt op de beta client.
Ik kan het filmpje niet op me werk kijke ;)

[ Voor 4% gewijzigd door SHEePYTaGGeRNeP op 21-12-2011 09:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• speedzor
Azaruc schreef op woensdag 21 december 2011 @ 09:52:
[...]

Oh uiteraard, in het begin van het filmpje. Dat is de spectator mode :)
Staat geactiveerd op de toernooi client waardoor toernooien op deze manier gestreamed worden.

Streaming History

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Cloud schreef op woensdag 21 december 2011 @ 09:54:
[...]

Een van de champs die ik nog steeds niet heb is Jarvan IV, wat vinden jullie van hem? Sterke jungler? Hoe bouw je hem ongeveer en met wat voor runes?

Op streams zie ik hem toch regelmatig voorbijkomen en hij lijkt ook flinke damage te kunnen doen.
Jarvan is zeker een sterke jungler die weer boven water komt na de masteries & jungle updates. Vroeger werd hij enorm veel gejungled maar werd dan een beetje te veel generfd om goed te zijn.

Ik zou hem 21-9-0 bouwen of 9-21-0 met arp/armor/attack speed runes. Zelf nog niet veel gespeeld maar ken iemand die hem tegenwoordig bijna iedere game weer speelt en hij geniet er mateloos van :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Cloud schreef op woensdag 21 december 2011 @ 09:54:
[...]

FPS en latency misschien? Het eerste deel van het filmpje is de spectator interface, ik denk niet dat hij dat bedoelt.
Oke dat bedoel je wel. :P Dat kunnen alleen toeschouwers zien, niet de spelers zelf.

Ik heb overigens mijn dodge refund al binnen, 7380 IP schoon aan de haak. :) Een van de champs die ik nog steeds niet heb is Jarvan IV, wat vinden jullie van hem? Sterke jungler? Hoe bouw je hem ongeveer en met wat voor runes?

Ik jungle de laatste tijd heel veel met J4 en hij bevalt uitstekend. Hij heeft AoE-damage om kleine camps snel te kunnen clearen en een AS steroid om samen met wriggles de grote camps snel te kunnen clearen. Zijn ganks zijn met zijn E + Q en daarna W combo uitstekend en als hij zijn ult heeft zelfs godlike, en hij is lategame ook een hele goede tank. Zijn damage is de hele game door vrij goed, maar midgame is hij op zijn best.

Als je nog build tips ofzo nodig hebt hoor ik het wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wravburn
Jarvan is weer vrij sterk op het moment(na nieuwe masteries+jungle+buff). Hij is van jungler naar solo top gegaan, maar daar werd hij weggeduwd door allerlei nieuwe en aangepaste champions. Hij heeft niet de sustain om het top uit te houden.

Ik zou voor jungle dus gaan, met AD quints, arp marks, armor seals en magic res glyphs. Zijn ganks zijn sterk: knockup+slow(en ULT!) en hij is vanwege zijn W al flink tanky. Hij is een geweldige initiator mid->lategame en zijn banner is OP in teamfights.

Hij is niet de snelste of veiligste jungler, maar zijn ganks zijn misschien nog beter dan die van Lee.

/edit: wat betreft Junglers ben ik zelf errug benieuwd naar Skarner nu. Volgens mij is het een beest, maar ik zie hem nooit. Maar ik heb al zoveel junglers waarmee ik speel, dus lage prio.

[ Voor 13% gewijzigd door Wravburn op 21-12-2011 10:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cloud

Cloud

FP ProMod

Ex-moderatie mobster

Hmm klinkt allemaal wel goed. Wel een jungler die echt verschil kan maken in een game dus :P Daar ben ik naar op zoek. Volgens mij wel een solide keuze, en zelfs maar 4800IP.

De champs die ik nog niet heb zijn:
Leona 6300, Orianna 4800, Rumble 4800, Jarvan IV 4800, Karma 3150, Trundle 4800, Kog'Maw 6300, Mordekaiser 3150, Olaf 3150 & Galio 6300.

Ik heb 11827 IP :P Orianna, Karma en Mordekaiser heb ik absoluut geen interesse in. Wat vinden jullie van de rest?

[ Voor 5% gewijzigd door Cloud op 21-12-2011 10:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 20 december 2011 @ 18:47:
[...]

2 shot. 2 schoten. Niet twee seconden. Dus ja, leer lezen. En/of Engels.

[...]

Corrected bij deze. 8% it is. En van iedereen? Err iedereen heeft counters. Kassadin, Malz, Leblanc, off-tanks met genoeg HP om zijn combo te overleven. Sorry, maar je Q+W theorie is zelfs met een belachelijke 14k Gold build al bewezen fout te zijn. Als we diezelfde 14k toepassen op andere characters die tegen hem zijn, vraag ik me toch echt af hoe deze dood zullen gaan in 2 shots. Dat is dus 1100 in 2 spells met 14k aan items. Ja, dit is goede damage, maar niet genoeg om iemand van een soortgelijk kaliber af te maken in 2 hits. Ranged carries hebben op volledige HP zonder enige items al 1800+. Dan mag je even uitleggen welke 2 spells allebei 900+ raken.

Het feit dat je "misschien nog een E" toevoegd aan je argument zegt eigenlijk genoeg over hoe zeker je bent van je zaak. Wiskunde liegt niet.
Dus jij wilt zeggen dat je met 1 spel niet meer dan 800 dmg kan doen? Dan heb je het fout, Speel jij uberhaupt wel eens ryze? Ben je ooit wel een keer tot een goeie built gekomen dat jij dit kan bewijzen?
Jij moet niet gaan praten over iemands anders speelstijl. Dat jij niet goed wilt kan spelen met een champ hoeft het niet te zijn dat deze champ ook slecht is. Ryze is tenslotte ook een AP carry!

Err elke AP carry heeft counter ( niet elke champion ). Klopt maar ik wil leblanc niet vergelijken met ryze. Ik zie morgana/vladimir een betere counter. En Ahri de nieuwe champ kan nu bijna iedereen counteren als je het goed speelt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nazanir
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 19-07 22:44
Trundle is dan een fantastische keuze/pick. Hij cleared de jungle nog redelijk snel, kan dit heel veilig doen, en heeft naar mijn idee de beste ganks pre level 6 ten opzichte van alle andere junglers:

Pillar is zonder twijfel zijn beste skill. Je kan voorkomen dat mensen ontsnappen, je kan het gebruiken om teammates te redden (ik heb vele epic saves vs een rammus gedaan bijv.), zijn Cursed Ground is erg sterk voor towerpushen, anti-cc en teamfight pressence. Je Rabid bite steelt wat AD (handig vs carries) en geeft het aan jou, daarnaast is hij erg spambaar en een geweldige sheen/tri proccer. Zijn ultimate maakt korte metten met tanks en heeft een relatief lage cooldown.

Nadeel van Trundle: hij is een stuk meer teamafhankelijk dan een Lee Sin bijv. dus hij is vooral geschikt voor 5 man premads, maar dan blinkt hij ook echt uit.

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeffroiscool
Verwijderd schreef op woensdag 21 december 2011 @ 10:04:
[...]

Dus jij wilt zeggen dat je met 1 spel niet meer dan 800 dmg kan doen? Dan heb je het fout, Speel jij uberhaupt wel eens ryze? Ben je ooit wel een keer tot een goeie built gekomen dat jij dit kan bewijzen?
Jij moet niet gaan praten over iemands anders speelstijl. Dat jij niet goed wilt kan spelen met een champ hoeft het niet te zijn dat deze champ ook slecht is. Ryze is tenslotte ook een AP carry!

Err elke AP carry heeft counter ( niet elke champion ). Klopt maar ik wil leblanc niet vergelijken met ryze. Ik zie morgana/vladimir een betere counter. En Ahri de nieuwe champ kan nu bijna iedereen counteren als je het goed speelt.
Hoelang gaan jullie nog discusseren over Ryze :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cloud

Cloud

FP ProMod

Ex-moderatie mobster

Als ik toch meer wil gaan junglen is misschien Jarvan IV samen met Trundle wel een mooi paar. Ik jungle nu altijd met Lee Sin of Rammus en wil wel eens wat anders. Rammus kan heel sterk zijn maar op een of andere manier zit het me steeds tegen. Lee Sin gaat altijd erg goed maar die wordt op mijn niveau nog vrij vaak geband.

Gister gejungled met Fizz. Nou het kan wel, maar het is rete traag. Misschien had ik voor een AS runepage moeten gaan of zo, maar het ging niet echt lekker. Gelukkig werd ik keihard gecarried door m'n team :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wravburn
Ik zou zeker voor Jarvan gaan. Hij blijft het hele spel door nuttig, en is midgame een monster. Als jij de teamfights goed kan uit zoeken, zorgt Jarman wel voor het initieren. Bijkomend voordeel is dat hij ook vrij duidelijk initieert. Een cataclysm maakt het voor je team direct duidelijk wat ze doen. Daarna kun je je eigen carry redden met een knockup+slow, en heb je je banner midden in het team staan. Vaak ga je overigens wel dood, maar dan zijn er inmiddels ook 5 enemies neer.

Ik zou Galio & Karma eens proberen(free nu). Galio mid countert een hoop enemies, maar is endgame hit/miss. Karma moet je eigenlijk niet als support proberen, maar als solotop. Olaf is een prima jungler, als je hem tanky bouwt krijgt niemand hem kapot en kun je toch dmg doen, alleen heeft hij lang niet zo'n invloed als Jarvan in teamfights.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Cloud schreef op woensdag 21 december 2011 @ 10:03:
Hmm klinkt allemaal wel goed. Wel een jungler die echt verschil kan maken in een game dus :P Daar ben ik naar op zoek. Volgens mij wel een solide keuze, en zelfs maar 4800IP.

Leona, Orianna, Rumble, Jarvan IV, Karma, Trundle, Kog'Maw, Mordekaiser, Olaf & Galio.

Ik heb 11827 IP :P Orianna, Karma en Mordekaiser heb ik absoluut geen interesse in. Wat vinden jullie van de rest?
Olaf is een beest solotop. Niet zo eenvoudig om te junglen maar solo top vernietigt hij een aantal bruisers.

Van rumble kan eigenlijk hetzelfde gezegd worden. En ja, hij wordt zelfs gejungled, met veel succes zelfs door iemand die ik ken.

Galio kan zowel mid als top eigenlijk, maar is heel gevoelig aan ganks vind ik persoonlijk.

Leona is een heel sterke support maar dat is ook haar enige plaats. Ergens anders is ze echt nutteloos imo.

Trundle is een heel solide jungler, kan ook top uitgespeeld worden als counter misschien tegen yorick. Goddelijke ganks als je die pillar een beetje handig kan plaatsen en je goede communicatie hebt met je laner.

Kog'maw : donno. Nog maar 1 à 2 keer gespeeld misschien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djengizz
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online

Leona 6300, Orianna 4800, Rumble 4800, Jarvan IV 4800, Karma 3150, Trundle 4800, Kog'Maw 6300, Mordekaiser 3150, Olaf 3150 & Galio 6300.

Inderdaad, Trundle vind ik één van de leukere junglers om te spelen en is een erg goede pick vs een tanky team.

Verder vind ik Rumble leuk. Hij kan zowel top als mid in sommige gevallen en is imo nog steeds ondergewaardeerd. Één van de sterkste champs in de game met een leuke speelstijl en bizarre damage output late game.

Tenslotte was Kog lang mijn main en ondanks dat je hem niet meer zo vaak ziet na zijn W nerf vind ik hem nog steeds een sterke AD carry. Ook zie je hem nu wat vaker als AP mid wat ook een erg grappige build is en verrassend sterk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaap.
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 00:42

Uiteraard afhankelijk welke rolje het best ligt, kan ik toch Rumble, Trundle en Kog aanbevelen.

Rumble leuke top champ, met leuke skillset welke echt significante invloed heeft in fights..
Trundle is m.i. een van de leukere junglers, mede door zijn Pillar..
Kogmaw is in principe een straight forward ad carry, niet heel speciaal. Alleen geeft het toch wel erg voldoening wanneer je iemand die probeert weg te komen alsnog neer nuked met je ult..

Edit: wat zijn we het allemaal eens haha...

Acties:
  • 0 Henk 'm!
In willekeurige volgorde:
- J4
- Rumble
- Trundle
- Olaf

Leona, Orianna, Karma en Morde zou ik iig voorlopig links laten liggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SHEePYTaGGeRNeP

SHEePYTaGGeRNeP

Verwijderd schreef op woensdag 21 december 2011 @ 10:14:
[...]

Olaf is een beest solotop. Niet zo eenvoudig om te junglen maar solo top vernietigt hij een aantal bruisers.
ik weet niet hoor met zijn Axe ability gaat dat allemaal heel erg snel, gewoon even TheOddOne's Olaf Jungle Guide video zoeken je kan gewoon de heletijd die Axe spammen met een CD van 2s ofzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als je een goeie jungler wilt en dan niet leesin/udyr of rammus etc. moet je Poppy gaan spelen :D!
Hij is een goeie jungler, iedereen onderschat hem wel. Maar met hem maak je echt de beste ganks extra movement speed met je W + extra armor en je Q doet veel dmg en je hebt ook nog een stun als je een muur raakt.

Ik had laatst nog een ranked game waarbij ik poppy jungler ging, hele team flamen op mij. Maarja boeie allemaal gemuted en alle lanes succesvol geganked. Kwam ook niet levels achter ofsow en ik stond 4/0, pro jungler :D.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SHEePYTaGGeRNeP schreef op woensdag 21 december 2011 @ 10:19:
[...]

ik weet niet hoor met zijn Axe ability gaat dat allemaal heel erg snel, gewoon even TheOddOne's Olaf Jungle Guide video zoeken je kan gewoon de heletijd die Axe spammen met een CD van 2s ofzo.
Zal met de nieuwe jungle inderdaad veel gemakkelijker zijn. Ik herinner me nog dat mijn eerste jungle potjes met olaf echt, maar dan ook echt slecht waren. Traag & constant low hp, maar als je door hebt hoe je je moet positioneren om die axe te kunnen spammen en de lifesteal goed leert te gebruiken, moet hij wel vlot gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wravburn
Poppy is een "ZIJ"!!

Ik vind haar echt geweldig spelen, maar ze is niet goed genoeg in de laning phase. Ik speel haar nu altijd als ik wil winnen op Dominion. Nog niet aan gedacht om haar in de nieuwe jungle te proberen. Vanavond ff doen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op woensdag 21 december 2011 @ 10:21:
[...]

Zal met de nieuwe jungle inderdaad veel gemakkelijker zijn. Ik herinner me nog dat mijn eerste jungle potjes met olaf echt, maar dan ook echt slecht waren. Traag & constant low hp, maar als je door hebt hoe je je moet positioneren om die axe te kunnen spammen en de lifesteal goed leert te gebruiken, moet hij wel vlot gaan.
Olaf is nooit een trage jungler geweest, dan doe je iets verkeerd. Wel vaak low HP, dat was zijn grootste nadeel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cloud

Cloud

FP ProMod

Ex-moderatie mobster

Waarom zijn jullie het nu niet met elkaar eens? Dan moet ik alsnog zelf nadenken :+

Nee bedankt voor de tips mensen. Kog'maw is de enige AD carry die ik niet heb, maar omdat ik er al zoveel heb zie ik die noodzaak nog niet zo. In free weeks speel ik hem wel graag. :)

Ik denk dat ik in elk geval voor J4 ga, omdat het gewoon een goede ganker is. Trundle zal inderdaad wat meer team afhankelijk zijn en dat team heb ik niet zo heel vaak. Wat dat betreft lijkt Rumble mij wel een goede keuze voor solo top. Kom ik niet zo heel vaak tegen, maar als ik hem tegenkom is het meestal pijnlijk. Volgens mij speelt Vykro een hele enge rumble :P Olaf ken ik, maar als jungler ben ik denk ik nog niet ervaren genoeg om goed met hem overweg te kunnen. Hij moet het toch deels wel hebben van zijn passive in de jungle, wat betekent dat hij met lage hp rondloopt lijkt mij.

Ik denk er vandaag nog even over na maar tot nu toe lijkt het J4 + Rumble te worden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wravburn
Olaf is ook een sterke counterpick top, maar daar vind ik hem een beetje saai.

Ik wil je nog wel een alternatief meegeven: Ga voor J4 + Victor ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeffroiscool
Onderschat Trundle niet though. Hij is enorm sterk, niet alleen in de jungle maar ook in top lane. Je hebt een hele goede harrass met je Q waarmee je AD steelt en je tegenstander dus bijna altijd harder kan raken. En heeft een goede sustain dankzij zijn passive.

Laatste 2 games met Trundle
Afbeeldingslocatie: http://puu.sh/aShn
Deze was premade.

Afbeeldingslocatie: http://puu.sh/aRSb
Dit was ranked en dan in m'n placement matches :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!
HAha die eerste game zat ik ook in. Heb je gelijk je J4 build Cloud ;)

11k IP, daar kun je 2x een 4800 IP champ van halen en bijna een 3150. HAal eerst J4 en Rumble (voor solotop) en daarna Olaf zou ik zeggen.

[ Voor 8% gewijzigd door Vicarious op 21-12-2011 10:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djengizz
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online
Cloud schreef op woensdag 21 december 2011 @ 10:24:
Wat dat betreft lijkt Rumble mij wel een goede keuze voor solo top. Kom ik niet zo heel vaak tegen, maar als ik hem tegenkom is het meestal pijnlijk. Volgens mij speelt Vykro een hele enge rumble
TreeEskimo en BigFatJiJi zijn ook erg goed met Rumble.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
djengizz schreef op woensdag 21 december 2011 @ 10:37:
[...]

TreeEskimo en BigFatJiJi zijn ook erg goed met Rumble.
Maar niet zo goed als de legendarische Vykro van GoT :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeffroiscool
Vicarious schreef op woensdag 21 december 2011 @ 10:37:
HAha die eerste game zat ik ook in. Heb je gelijk je J4 build Cloud ;)

11k IP, daar kun je 2x een 4800 IP champ van halen en bijna een 3150. HAal eerst J4 en Rumble (voor solotop) en daarna Olaf zou ik zeggen.
Overigens denk ik dat z'n laatste item een Atma's zou worden? Of een sunfire natuurlijk :D

Maar dat potje was inderdaad lekker :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Jeffroiscool schreef op woensdag 21 december 2011 @ 10:39:
[...]

Overigens denk ik dat z'n laatste item een Atma's zou worden? Of een sunfire natuurlijk :D

Maar dat potje was inderdaad lekker :)
Atma's. Sunfire is overrated. Als de game dan NOG langer duurde zou ik voor Last Whisper gaan.

Zet jij trouwens dat DD-team nog op voor ons? bwj90 (Chimerae) had iig wel interesse om mee te doen, en je had zelf ook nog iemand dacht ik. Ik ken zelf niemand binnen DD, dus misschien kun je er nog een vijfde bij vinden?

[ Voor 34% gewijzigd door Vicarious op 21-12-2011 10:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeffroiscool
Vicarious schreef op woensdag 21 december 2011 @ 10:41:
[...]

Atma's. Sunfire is overrated. Als de game dan NOG langer duurde zou ik voor Last Whisper gaan.
Moet jij maar eens kijken wat er met het enemy team gebeurt als je voor Sunfire/Atma's gaat op Phoenix Udyr :D

Edit: ik zal nog even kijken aangezien ik wel gevraagd ben als support bij nog een ander team, maar aangezien ik gister niet kon inloggen (nu nog niet) heb ik nog niet met ze kunnen spelen. Morgen ben ik iig op een kerstbedrijfsuitje (inclusief de avond) dus dan zie je me niet.

Hopelijk kan ik vanavond nog spelen :/

[ Voor 32% gewijzigd door Jeffroiscool op 21-12-2011 10:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Jeffroiscool schreef op woensdag 21 december 2011 @ 10:43:
[...]

Moet jij maar eens kijken wat er met het enemy team gebeurt als je voor Sunfire/Atma's gaat op Phoenix Udyr :D
Waarom Atma's? Phoenix Udyr moet het van magic damage van zijn Phoenix strike hebben, waarom zou je dan AD + crit bouwen? Ik kan me wel betere items bedenken op Udyr...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sunfire is idd een beetje overrated maar op Renekton vind ik het een must-buy item :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Killertjuh
  • Registratie: September 2004
  • Nu online
Verwijderd schreef op woensdag 21 december 2011 @ 10:14:
[...]

Kog'maw : donno. Nog maar 1 à 2 keer gespeeld misschien.
Het is zeker mogelijk met kog'maw te jungle. Ik speel hem super vaak maar amper jungle gespeeld. Ik denk dat de beste combo is AS en lifesteal en kiezen voor W.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op woensdag 21 december 2011 @ 10:44:
Sunfire is idd een beetje overrated maar op Renekton vind ik het een must-buy item :).
Op Rammus is hij midgame ook wel leuk. Armor + health is een goede combi voor Rammus :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SHEePYTaGGeRNeP

SHEePYTaGGeRNeP

Evelyn met Sunfire is ook cool gewoon damage uit het niets :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeffroiscool
Vicarious schreef op woensdag 21 december 2011 @ 10:44:
[...]

Waarom Atma's? Phoenix Udyr moet het van magic damage van zijn Phoenix strike hebben, waarom zou je dan AD + crit bouwen? Ik kan me wel betere items bedenken op Udyr...
Was slechts een voorbeeld als je veel AD tegen je hebt xD
Ik speel Udyr 9/10 toch als tank :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SHEePYTaGGeRNeP

SHEePYTaGGeRNeP

Maar Brand met Sunfire is ook wel cool eigenlijk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shalaka
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 19-09 09:29
Goede morgen!

is er gisteren nog gespeeld???
Pagina: 1 ... 47 ... 79 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
In de topicstart is heel veel informatie te vinden. Dus voor zaken als de patchnotes, champion rotation en bijvoorbeeld hoe je in contact kunt komen met andere LoL Tweakers, kun je daar terecht! :)

Voor de slowchatters onder ons is er natuurlijk het chatkanaal in-game (dat veel te rustig is), maar tegenwoordig ook een IRC kanaal!