[PC] League of Legends - Deel 5 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 46 ... 79 Laatste
Acties:
  • 150.525 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Increases health regen/5 by 1 percent of max mana
1% 5000 = 50
1% 500= 5
Dus health regen tussen de 1 en 10hp per seconde door die mastery.
Zit er na te denken om met ryze/ 0/0/30 te doen of iig tot lvl 29 0/0/29 te doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LikeAKing
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 12-08-2024
wat kun je btw met dragon souls :s

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Daarmee unlock je champion abilities.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LikeAKing
Verwijderd schreef op maandag 19 december 2011 @ 21:46:
Daarmee unlock je champion abilities.
Mhh?? :7 shouts? hoe krijg je nieuwe.

[ Voor 7% gewijzigd door LikeAKing op 19-12-2011 21:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deefje85
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 05-10-2024
koekwaus21 schreef op maandag 19 december 2011 @ 16:55:
[...]

Misschien opnieuw installeren?
Heb eens volledig er af gegooid en opnieuw er opgezet en dat werk weer.

Bedankt voor de hulp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nazanir
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 19-07 22:44
Verwijderd schreef op maandag 19 december 2011 @ 21:37:
Increases health regen/5 by 1 percent of max mana
1% 5000 = 50
1% 500= 5
Dus health regen tussen de 1 en 10hp per seconde door die mastery.
Zit er na te denken om met ryze/ 0/0/30 te doen of iig tot lvl 29 0/0/29 te doen.
Volgens mij heb je het over Strength of Spirit?

Naar mijn idee de meest waardeloze Mastery die ze hebben toegevoegd, want deze mastery moet vooral early game zijn werk doen. Echter, om toch een beetje een fatsoenlijk effect ervan te krijgen, heb je minstens 1k mana nodig (zit je op 10hp/5, wat neer komt op 2hp/s maar dat is nog altijd tergend traag, als je zo'n 500 HP hebt, doe je er dus 50 seconden over voor 100HP, oftewel 250 voor de volle 500, wat ruim 4 minuten is).

In een lane waar harass gebruikelijk is (zeker vs Ryze, die wat korte range heeft vergeleken met ander AP carry mid) ga je daar bar weinig van merken.

En late game, stel dat je met Ryze 4k mana weet te bouwen, wat dan? 40hp/5 of tewel 8hp/s om bijv. 3k HP te vullen? (met een beetje standaard build waar een BV inzit), ga je daar überhaupt iets van merken? Tijdens teamfights misschien? Zeker niet, daar gaat het om snelle burst en sustained DPS daarna.

Ook het feit dat je eerst 16 punten moet spenderen om er zowieso bij te kunnen vind ik zwaar over de top voor zo'n relatief nutteloze Mastery. Hij klinkt natuurlijk erg leuk, maar ik wil je ervan overtuigen om ver weg te blijven van deze Mastery, gewoon omdat regen alleen zijn werk goed doet early game, en je er gewoon teveel mana voor nodig hebt om het nut ervan te voelen. Want mid-late heb je gewoon geen ene drol hieraan.

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vocalise
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 23-09 14:54
En potje drie, waarim de akali ashe en Shaco gingen huilen als de bokshandschoenen van BLitz weer vlogen en de stun en poel van mij erbij wederom het team omlegden :D

Helaas een pannekoek Wukong en Caitlyn maar wel een leuke game :)

Afbeeldingslocatie: http://img832.imageshack.us/img832/6818/game3h.png

Uploaded with ImageShack.us

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vocalise
Even als laatste, zo leuk vond men ons in lane :)

Afbeeldingslocatie: http://img580.imageshack.us/img580/9808/screen01ix.th.png

Uploaded with ImageShack.us

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• speedzor
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 01-02-2014
Afbeeldingslocatie: http://img7.imageshack.us/img7/3521/datepicgame.png

Holy crap.. Elke 5 minuten veranderde het spel van kant, zelden zo'n spannend potje meegemaakt.
Eén van m'n betere janna matches en constant tegen mezelf moeten zeggen van het hoofd koel te houden, de rest op elkaar te laten ragen en die verdomd squishy tristana laten overleven.

Holy crap.

Streaming History

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Spelen met Blitz op bot die geen ene moer doet en als argument gebruikt dat ze zo goed positionen terwijl de tegenstander constant in de bosjes zat te campen. Zo frustrerend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wackeeh
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 30-06-2018
Ok, ben niet echt van het sharen van "war stories", maar deze was echt te bizar.
Ik speelde jungle Maokai en we hadden op zich een prima comp. Ahri top, Veigar mid en Sivir / Taric bot.

Bleek onze veigar een complete troll. Hij liep gewoon over mid naar de enemy waar hij zich liet killen. Na een tijd ging hij gelukkig afk ergens in de bosjes. Toen begon het voor ons eigenlijk best lekker te lopen, maar met die overpowered Ahri is dat niet zo gek.

Bottom line: we wilden surrenderen @ 20 mins, maar zo blijkt maar eens volhouden is zo slecht nog niet. Mooie win eruit weten te slepen 4 v 5, ondanks dat Veigar nog terug kwam na een lange periode afk...

Screenie

Oh en Maokai is echt te sterk soms :)

Edit: juiste screenie erin

[ Voor 9% gewijzigd door Wackeeh op 19-12-2011 23:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xevoo
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 23-09 07:58
Is eigenlijk ergens de volledige cliënt van LoL te downloaden? Zodat je niet nog die updates binnen hoeft te halen?
Morgen mijn PC opnieuw installeren en dan zou dat wel makkelijk zijn!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Xevoo schreef op maandag 19 december 2011 @ 23:18:
Is eigenlijk ergens de volledige cliënt van LoL te downloaden? Zodat je niet nog die updates binnen hoeft te halen?
Morgen mijn PC opnieuw installeren en dan zou dat wel makkelijk zijn!
Kopieer gewoon de inhoud van je lol folder naar een dvd ofzo en gooi die er na de installatie overheen.

Vicariously I live while the whole world dies

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vicarious schreef op maandag 19 december 2011 @ 23:20:
[...]

Kopieer gewoon de inhoud van je lol folder naar een dvd ofzo en gooi die er na de installatie overheen.
Meestal hou ik de setup files op m'n tweede harde schijf. Ben toch meer van het compleet geinstalleerd-houdende type

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jasper 99
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 07:58
Hmm best vet. Maar ben benieuwd of hij genoeg damage gaat doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LikeAKing
Wrong topic, wtf. hoort in Skyrim. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swanfield
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 23-06 13:57
Gisteren 4 potjes 1 lost :) L14 nu en we gaan gestaag naar L15 :)
Begin Brand nu beter en beter te kennen.

Ik speel met 4 maten en we willen een team maken maar de vraag is een beetje of de champs die we graag spelen ook wel een goed team kunnen zijn? Ik denk namelijk dat we wel wat missen en te veel van het zelfde hebben maar ik weet niet hoe erg dat op L30 is. Graag jullie mening:

We hebben:
Malzahar
Brand
Cho'Gath
Dr. Mundo
Ezreal

Je hoeft niet goed te zijn om de beste te zijn, zolang je maar beter bent dan de rest || Het is niet belangrijk om te winnen, maar het is het enige dat telt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wackeeh
  • Laatst online: 30-06-2018
Denk dat je wel wat support / utility champs mist, zoals bijv Alistar of Sona...
In ieder geval, dat is zoals het spel nu het meeste gespeeld wordt: solo top, AP mid, Support / AD carry bot...
Plus op level 30 kan de tegenstander champs bannen (als in verboden te gebruiken in dit potje), als ze dat met een hiervan doen dan ben je de pineut..

Meer verschillende champs leren is dus altijd goed

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swanfield
  • Laatst online: 23-06 13:57
Wackeeh schreef op dinsdag 20 december 2011 @ 08:19:
Denk dat je wel wat support / utility champs mist, zoals bijv Alistar of Sona...
In ieder geval, dat is zoals het spel nu het meeste gespeeld wordt: solo top, AP mid, Support / AD carry bot...
Plus op level 30 kan de tegenstander champs bannen (als in verboden te gebruiken in dit potje), als ze dat met een hiervan doen dan ben je de pineut..

Meer verschillende champs leren is dus altijd goed
Ah tnx! Van dan bannen wist ik dus niet af :)

Je hoeft niet goed te zijn om de beste te zijn, zolang je maar beter bent dan de rest || Het is niet belangrijk om te winnen, maar het is het enige dat telt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• arcanis
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 13-06 10:25
Voor iedereen die wel eens top speelt een zeer leerzaam filmpje over zoneing wave control etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shalaka
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 19-09 09:29
Leuke video!

Maar wat als je vanuit de bosjes (of gewoon in de lane) flink geharrassed wordt?
Dan wordt je al snel onder je turret gezet en met een beetje ongeluk hebben ze de range om je daar te houden
Zelfs als ze pushen

Dan ben jij de gene die xp en farm gaat missen
Iemand?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SHEePYTaGGeRNeP
  • Laatst online: 23-09 11:15

SHEePYTaGGeRNeP

EUW: Dragon Hodor

shalaka schreef op dinsdag 20 december 2011 @ 10:07:
Leuke video!

Maar wat als je vanuit de bosjes (of gewoon in de lane) flink geharrassed wordt?
Dan wordt je al snel onder je turret gezet en met een beetje ongeluk hebben ze de range om je daar te houden
Zelfs als ze pushen

Dan ben jij de gene die xp en farm gaat missen
Iemand?
Niet zo heel moeilijk, gewoon pingen en schreeuwen
GANK TOP PLEASE!

EUW: Dragon Sheepy | Doubledutchdragons.nl | Diamond II - updated 29-11-2014

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cloud
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 17-09 10:39

Cloud

FP ProMod

Ex-moderatie mobster

Altijd terug harassen. Over je heen laten lopen is de grootste fout die ik zie gebeuren (en die ik zelf maak). Raakt hij jou een paar keer? Zorg ervoor dat je hem ook wat geeft. Altijd zoeken naar een uitwisseling van damage, met als het even kan, meer damage bij de tegenpartij dan bij jou.

Niet geraakt worden en denken 'oh shit, better run!' waarna je nog twee auto attacks krijgt en de tegenpartij er dus gratis vanaf komt. Naast last hitten is harass heel belangrijk, omdat je anders vrij eenvoudig gezoned wordt en je daarna volledig afhankelijk wordt van je jungler.

Never attribute to malice that which can be adequately explained by stupidity. - Robert J. Hanlon
60% of the time, it works all the time. - Brian Fantana

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shalaka
:D
Neem aan dat dit ook niet met elke champ werkt
je moet wel tanky zijn of goede lifesteal/regen hebben

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SHEePYTaGGeRNeP

SHEePYTaGGeRNeP

Laatst nog een potje Ashe op solo top gespeeld omdat ik d8 dat we geen AD Carry hadden :D
Moest ik tegen GP helemaal ingemaakt die gangplank :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cloud

Cloud

FP ProMod

Ex-moderatie mobster

@shalaka
Ongeacht de champion, ongeacht de lane, ongeacht de rol; dat is altijd belangrijk. Lifesteal of niet. Zorg ook dat jij zelf begint met harass. Als je passief bent totdat je aangevallen wordt, verlies je ook. Maar als je consequent de eerste bent die hits uitdeelt, krijg je voordeel in je lane. :)

Never attribute to malice that which can be adequately explained by stupidity. - Robert J. Hanlon

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shalaka
Cloud schreef op dinsdag 20 december 2011 @ 10:13:
@shalaka
Ongeacht de champion, ongeacht de lane, ongeacht de rol; dat is altijd belangrijk. Lifesteal of niet. Zorg ook dat jij zelf begint met harass. Als je passief bent totdat je aangevallen wordt, verlies je ook. Maar als je consequent de eerste bent die hits uitdeelt, krijg je voordeel in je lane. :)
Oh die tweede post bedoelde ik meer het tanken van de minions
Als je daar met bijvoorbeeld vayne staat zou ik er niet aan denken om zon groep met minions te tanken :P

Maar wat je zegt: Als ik harras krijg is vaak mijn eerste reactie. ruuuun forest!
Maar dat is zeker vaak niet de juiste optie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rubjo99
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 30-07-2020
Cloud schreef op dinsdag 20 december 2011 @ 10:13:
@shalaka
Het is ook vooral een kwestie van goed uitlokken en het enige wat je dan hoeft te doen is te poken en harrassen en weer beetje terug gaan en dan hetzelfde herhalen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

shalaka schreef op dinsdag 20 december 2011 @ 10:11:
:D
Neem aan dat dit ook niet met elke champ werkt
je moet wel tanky zijn of goede lifesteal/regen hebben
Dat is meestal een gewenst attribuut voor top. Vandaar dat je de Nasus-es, Irelia's, Garen's en Xin's steeds top ziet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rubjo99
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 30-07-2020
Verwijderd schreef op dinsdag 20 december 2011 @ 10:18:
[...]

Dat is meestal een gewenst attribuut voor top. Vandaar dat je de Nasus-es, Irelia's, Garen's en Xin's steeds top ziet.
En dan verbazingwekkend genoeg geen fiddlesticks. Gewoon zorgen voor goede mana regen als je solo top bent en dan maar poken met Dark Wind, echt niks aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vocalise
Met Ashe een GP uit top gedrukt?
Wow nice, ik heb toch wel angst voor een goed doorvoedde ( minio of hero kill wise) Gangplank tbh.

Heb gisteren 2 dingen geleerd, Ahri < Morgana keer op keer en Blitz+Morgana is Rage quit in je opposing teams :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pieterll
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 24-08 11:44

Pieterll

Pataar op Discord

Vocalise schreef op dinsdag 20 december 2011 @ 10:21:
Met Ashe een GP uit top gedrukt?
Wow nice, ik heb toch wel angst voor een goed doorvoedde ( minio of hero kill wise) Gangplank tbh.

Heb gisteren 2 dingen geleerd, Ahri < Morgana keer op keer en Blitz+Morgana is Rage quit in je opposing teams :D
Blitz en Shaco is ook een gevaarlijke combinatie!

Shaco plant verschillende Jack-in-a-boxes in een bosje en blitz pult je erin. Instakill :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• arcanis
Pieterll schreef op dinsdag 20 december 2011 @ 10:25:
[...]

Blitz en Shaco is ook een gevaarlijke combinatie!

Shaco plant verschillende Jack-in-a-boxes in een bosje en blitz pult je erin. Instakill :P
en toen plaatste ze een vision ward in de bosjes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cloud

Cloud

FP ProMod

Ex-moderatie mobster

rubjo99 schreef op dinsdag 20 december 2011 @ 10:17:
[...]

Het is ook vooral een kwestie van goed uitlokken en het enige wat je dan hoeft te doen is te poken en harrassen en weer beetje terug gaan en dan hetzelfde herhalen.
Dat is het hele spel inderdaad en ik merk dat als ik zelf daar scherp op ben (tryhard) en dat soort signalen goed in de gaten houd, ik op mijn niveau mijn lane altijd win. Alleen als ik in casual gaming mode zit, dan speel ik wat suf en ben ik niet goed genoeg met dat soort dingen bezig. Evenals map awareness, alhoewel dat de laatste tijd ook bij passief spelen wat beter gaat.

Maar hoe dan ook, met dat soort mind games kun je heel veel winnen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vocalise
arcanis schreef op dinsdag 20 december 2011 @ 10:26:
[...]

en toen plaatste ze een vision ward in de bosjes.
En dan? Mensen staan echt heel veel uit positie zonder het te beseffen, als je met Shaco een poke hit uitdeeld waardoor de tegenstander een stap naar erchts zet leur je met Blitz die hero gewoon net zo hard in de gewarde boxes helaas ;D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• arcanis
Vocalise schreef op dinsdag 20 december 2011 @ 10:40:
[...]

En dan? Mensen staan echt heel veel uit positie zonder het te beseffen, als je met Shaco een poke hit uitdeeld waardoor de tegenstander een stap naar erchts zet leur je met Blitz die hero gewoon net zo hard in de gewarde boxes helaas ;D
ik bedoel dat je shaco zijn boxes nu gewoon kunt killen met je ranged ad.

Edit :typo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cloud

Cloud

FP ProMod

Ex-moderatie mobster

Shaco is inderdaad irritant in lane, maar een pink ward lost al je problemen op. Feit blijft wel dat het een stevige aanschaf is, maar als jij daardoor geen minion wave aan farm hoeft te missen; heb je al winst gemaakt. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koekwaus21
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 20-09 14:04
Cloud schreef op dinsdag 20 december 2011 @ 10:44:
Shaco is inderdaad irritant in lane, maar een pink ward lost al je problemen op. Feit blijft wel dat het een stevige aanschaf is, maar als jij daardoor geen minion wave aan farm hoeft te missen; heb je al winst gemaakt. :)
Mja, zal ik echt doen als je echt last van hebt. Vaak zitten deze boxes op obvious plekken zoals bushes. Dus daar zou je wel misschien ward zetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LikeAKing
Cloud schreef op dinsdag 20 december 2011 @ 10:10:
Altijd terug harassen. Over je heen laten lopen is de grootste fout die ik zie gebeuren (en die ik zelf maak). Raakt hij jou een paar keer? Zorg ervoor dat je hem ook wat geeft. Altijd zoeken naar een uitwisseling van damage, met als het even kan, meer damage bij de tegenpartij dan bij jou.

Niet geraakt worden en denken 'oh shit, better run!' waarna je nog twee auto attacks krijgt en de tegenpartij er dus gratis vanaf komt. Naast last hitten is harass heel belangrijk, omdat je anders vrij eenvoudig gezoned wordt en je daarna volledig afhankelijk wordt van je jungler.
zo denk ik ook, word je gechased en ga je dood? Kan je beter dmg doen en dood gaan, dan wegrennen en alsnog dood gaan. Die fout maken veel teammates vaak. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• arcanis
LikeAKing schreef op dinsdag 20 december 2011 @ 10:49:
[...]

zo denk ik ook, word je gechased en ga je dood? Kan je beter dmg doen en dood gaan, dan wegrennen en alsnog dood gaan. Die fout maken veel teammates vaak. ;)
of wegrennen van je eigen team 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cloud

Cloud

FP ProMod

Ex-moderatie mobster

koekwaus21 schreef op dinsdag 20 december 2011 @ 10:46:
[...]

Mja, zal ik echt doen als je echt last van hebt. Vaak zitten deze boxes op obvious plekken zoals bushes. Dus daar zou je wel misschien ward zetten.
Natuurlijk, altijd afwegen. Maar je hebt in elk geval de keuze om Shaco compleet nutteloos te maken. Als je geen Blitz hebt in de tegenpartij dan is het een eitje. Geen ward kopen, maar loop gewoon _nooit_ een bush in. :) Het enige wat Shaco dan nog kan doen is een Deceive > Two-Shiv, maar daar ga je tenzij je heel erg low hp bent, echt niet aan dood.
LikeAKing schreef op dinsdag 20 december 2011 @ 10:49:
[...]

Daar herinnerde Vicarious mij vorige week nog aan. Speelde als Teemo tegen een Trynd en ik zou steeds weglopen. Maar weglopen heeft toch geen zin, je kunt beter zoveel als mogelijk damage doen. Soms win je zo'n 1v1 nog ook. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michielodc
  • Laatst online: 20-09 17:28
Zijn er eigenlijk veel mensen die op DotA2 gaan overstappen als het uitkomt? Ik ga dat zelf wel doen. Ik speelde eerst HoN en DotA voordat ik met LoL begon. Speel nu namelijk DotA2 beta :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SHEePYTaGGeRNeP

SHEePYTaGGeRNeP

Cloud schreef op dinsdag 20 december 2011 @ 10:55:
[...]
Het enige wat Shaco dan nog kan doen is een Deceive > Two-Shiv, maar daar ga je tenzij je heel erg low hp bent, echt niet aan dood.
Dat is natuurlijk als Shaco AP gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SaphuA
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 10-09 22:00
Kleine update over 'Project Shiny': http://na.leagueoflegends...p?p=18699405#post18699405

Samengevat:
Project Shiny bestaat niet meer als een groot project. In plaats daarvan releasen ze de nieuwe models ed. met de patch, zodra ze klaar zijn. In 2012 worden meer wijzigingen verwacht.

[ Voor 5% gewijzigd door SaphuA op 20-12-2011 11:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• arcanis
SaphuA schreef op dinsdag 20 december 2011 @ 11:13:
Kleine update over 'Project Shiny': http://na.leagueoflegends...p?p=18699405#post18699405

Samengevat:
Project Shiny bestaat niet meer als een groot project. In plaats daarvan releasen ze nieuwe models ed. zodra ze klaar zijn met de patch. In 2012 worden er meer wijzigingen verwacht.
als ze zo mislukt maken als de nieuwe gp doe mij dan maar de oude models.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cloud

Cloud

FP ProMod

Ex-moderatie mobster

SHEePYTaGGeRNeP schreef op dinsdag 20 december 2011 @ 11:06:
[...]

Dat is natuurlijk als Shaco AP gaat.
In de botlane zie ik anders AD shaco eigenlijk nooit voorbij komen. Lijkt mij ook wat lastig omdat hij doorgaans als support moet optreden en dus niet kan farmen. Zonder farm lijkt AP bij een veiligere build. Maar dat kan aan mij liggen ;)
Michielodc schreef op dinsdag 20 december 2011 @ 11:05:
Zijn er eigenlijk veel mensen die op DotA2 gaan overstappen als het uitkomt? Ik ga dat zelf wel doen. Ik speelde eerst HoN en DotA voordat ik met LoL begon. Speel nu namelijk DotA2 beta :)
Absoluut niet. Teveel tijd in LoL geïnvesteerd en ik zie te weinig voordeel (eerder nadeel) in Dota2. Maar dat is voor iedereen persoonlijk.
arcanis schreef op dinsdag 20 december 2011 @ 11:16:
[...]

als ze zo mislukt maken als de nieuwe gp doe mij dan maar de oude models.
Mislukt? Ik vind de nieuwe gp wel nice, of heb ik iets gemist? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wravburn
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 07-03 13:28
De model/skin van de nieuwe GP vind ik wel aangenaam, maar z'n nieuwe portret.. blaaaaaaaaaargh!

Heb wel alternatieve skins voor GP, maar dat portret verandert dan niet mee :(

Wat betreft Dota2: ik ga het zeker proberen. Pas dan kan ik zeggen of het het vervangt.. (nog geen beta-access nl.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• arcanis
Cloud schreef op dinsdag 20 december 2011 @ 11:20:
Mislukt? Ik vind de nieuwe gp wel nice, of heb ik iets gemist? :)
Alleen dat loopje al :X

free champions deze week http://euw.leagueoflegend...otation-season-two-week-4
ben benieuwd of ik wat karma's ga zien deze week.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Jungle Rammus, Ezrael en Karma maar eens proberen. Ez was de vorige frree rotatie zeer verrassend voor mij best goed. Ik zuig normaal met AD carries en al helemaal met teveel skillshots, maar ik heb alleen maar goede scores gehaald met Ez.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Killertjuh
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 23-09 13:56
Afbeeldingslocatie: http://riot-web-static.s3.amazonaws.com/images/news/Champion_Rotation_Cards/English/fiddlesticks.jpg Afbeeldingslocatie: http://riot-web-static.s3.amazonaws.com/images/news/Champion_Rotation_Cards/English/katarina.jpg

Afbeeldingslocatie: http://riot-web-static.s3.amazonaws.com/images/news/Champion_Rotation_Cards/English/nunu.jpgAfbeeldingslocatie: http://riot-web-static.s3.amazonaws.com/images/news/Champion_Rotation_Cards/English/rammus.jpg

Afbeeldingslocatie: http://riot-web-static.s3.amazonaws.com/images/news/Champion_Rotation_Cards/English/ryze.jpgAfbeeldingslocatie: http://riot-web-static.s3.amazonaws.com/images/news/Champion_Rotation_Cards/English/teemo.jpg

Afbeeldingslocatie: http://riot-web-static.s3.amazonaws.com/images/news/Champion_Rotation_Cards/English/warwick.jpgAfbeeldingslocatie: http://riot-web-static.s3.amazonaws.com/images/news/Champion_Rotation_Cards/English/ezreal.jpg

Afbeeldingslocatie: http://riot-web-static.s3.amazonaws.com/images/news/Champion_Rotation_Cards/English/galio.jpgAfbeeldingslocatie: http://riot-web-static.s3.amazonaws.com/images/news/Champion_Rotation_Cards/English/karma_en.jpg

Ik moet zeggen niet echt iemand die ik persee wil proberen :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• arcanis
Vicarious schreef op dinsdag 20 december 2011 @ 11:27:
Jungle Rammus, Ezrael en Karma maar eens proberen. Ez was de vorige frree rotatie zeer verrassend voor mij best goed. Ik zuig normaal met AD carries en al helemaal met teveel skillshots, maar ik heb alleen maar goede scores gehaald met Ez.
Jungle rammus is echt heerlijk om te spelen, ik moet zelf maar eens ez gaan oefenen kan daar bijzonder weinig van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SHEePYTaGGeRNeP

SHEePYTaGGeRNeP

Ik vind de nieuwe gangplank ook zwaar slecht, zijn loopje idd, en ook zijn aanvallen zo mislukt, als hij met zijn zwaard slaat zet hij een stap naar voren >.<

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tjukkie
  • Laatst online: 13-11-2024
Bedankt voor de Champ rotation! Mag je elke week doen _/-\o_

Ezreal ga ik deze week zeker diehard spelen. Heb wel weer afwisseling nodig na de hele week Ahri gespeeld te hebben :+ De speelwijze komt naar mijn mening in de buurt van beide champs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dnbo
  • Laatst online: 05:47
Het nieuwe model van GP is juist 100x beter dan de oude vind ik..... gedetailleerder en echt pirate like

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

de gustibus et coloribus non est disputandum !

Wat je wel kan zeggen is dat het portrait van GP nu meer klopt met de werkelijkheid, vroeger zat zijn hoofd precies een halve meter achter zijn brede borst + borstharen :P

Waar ik mezelf vaak op betrap als jungle rammus is dat ik te weinig tijd doorbreng in mijn eigen jungle en wel bijna constant overal tracht te ganken waardoor ik net iets teveel xp verlies.

Gisteren met saphua afgesproken om vnvnd om 8u ons potje te spelen waar we het gisteren over hadden. Be there !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shalaka
Verwijderd schreef op dinsdag 20 december 2011 @ 11:42:

Gisteren met saphua afgesproken om vnvnd om 8u ons potje te spelen waar we het gisteren over hadden. Be there !
ben benieuwd! kunnen jullie streamen ofzo? :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Galio en Karma maar proberen deze week. Nog op zoek naar een goede support champ, kijken hoe Karma presteerd tegenover Sona die ik vorige week redelijk vaak gespeeld heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koekwaus21
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 20-09 14:04
-edit: is al gepost-

@champion rotation: Al weer rammus? achja, ik wil fiddle jungle wel proberen. Of gallio :)

[ Voor 32% gewijzigd door koekwaus21 op 20-12-2011 12:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

rubjo99 schreef op dinsdag 20 december 2011 @ 10:21:
[...]

En dan verbazingwekkend genoeg geen fiddlesticks. Gewoon zorgen voor goede mana regen als je solo top bent en dan maar poken met Dark Wind, echt niks aan.
Omdat Fiddle niet genoeg manaregen kan kopen om lang effectief in de lane te blijven. En het hele doel van Fiddle is lanes harrassen en vooral het verrassingselement is waar hij in uitblinkt (en durf bijna gerust te zeggen het enige wat hem viable maakt)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

shalaka schreef op dinsdag 20 december 2011 @ 11:43:
[...]

ben benieuwd! kunnen jullie streamen ofzo? :D
Ikzelf niet , maar als het goed is moeten er twee mensen kunnen spectaten wel als we custom game maken :)

Dont get your hopes up too high, moeten natuurlijk met genoeg zijn :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cloud

Cloud

FP ProMod

Ex-moderatie mobster

Sowieso moet die game even opgenomen worden met LoL recorder natuurlijk ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shalaka
Verwijderd schreef op dinsdag 20 december 2011 @ 11:47:
[...]

Ikzelf niet , maar als het goed is moeten er twee mensen kunnen spectaten wel als we custom game maken :)

Dont get your hopes up too high, moeten natuurlijk met genoeg zijn :)
Anders wil ik best mee doen :P
Als er niet teveel om hangt dan, ben nog niet zo lang lvl 30 :D

175/135 wins ofzo, geen ranked

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Cloud schreef op dinsdag 20 december 2011 @ 10:55:
[...]
Daar herinnerde Vicarious mij vorige week nog aan. Speelde als Teemo tegen een Trynd en ik zou steeds weglopen. Maar weglopen heeft toch geen zin, je kunt beter zoveel als mogelijk damage doen. Soms win je zo'n 1v1 nog ook. :)
Dit geldt natuurlijk dubbel voor Trynda. Als je met je rug naar hem toestaat kan hij je superhard en lang slowen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SHEePYTaGGeRNeP

SHEePYTaGGeRNeP

Voor de mensen die geïnteresseerd zijn in een stream van een Nederlands toernooi.
Het is een Double Dutch only toernooi, DD.TNT doet mee.
Het vind plaats tussen 2 en 15 januari, ik zal zelf streamen als onze casters van DD onze match niet streamen.
Een heel klein beetje erg vroeg natuurlijk dat ik dit meld, maar toch :)
Prijzen zijn nog niet bekend, maar zal wel niet zo heel speciaal worden denk ik.
Je kunt alleen meedoen als je in Double Dutch Clan zit.

Ook een leuk nieuwtje, Double Dutch Clan doneert aan 3FM Serious Request ( voor moeders die hulp nodig hebben? )

[ Voor 28% gewijzigd door SHEePYTaGGeRNeP op 20-12-2011 11:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Killertjuh
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 23-09 13:56
Verwijderd schreef op dinsdag 20 december 2011 @ 11:44:
Galio en Karma maar proberen deze week. Nog op zoek naar een goede support champ, kijken hoe Karma presteerd tegenover Sona die ik vorige week redelijk vaak gespeeld heb.
Toevallig had ik hem gister MID tegenover me. Opzich ze is wel goed maar ik ownde hem toch hard met LB.

Ik denk dat karma een van de meeste schade doet tegenover sona of soraka..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeffroiscool
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 26-04-2024
SHEePYTaGGeRNeP schreef op dinsdag 20 december 2011 @ 11:54:
Voor de mensen die geïnteresseerd zijn in een stream van een Nederlands toernooi.
Het vind plaats tussen 2 en 15 januari, ik zal zelf streamen als onze casters van DD onze match niet streamen.
Prijzen zijn nog niet bekend, maar zal wel niet zo heel speciaal worden denk ik.

Ook een leuk nieuwtje, Double Dutch Clan doneert aan 3FM Serious Request ( voor moeders die hulp nodig hebben? )
Ik zelf wil ook meedoen met toernooi, moet alleen nog ff een team vinden ;D

League of Legends [Last Updated 22-08-2012]: [EUW] Jeffro (Now:Silver, S1:Bronze), RankedSolo5x5: 1502 [120W/106L], Dominion: 84W, TT: 3W, Normal: 504W

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• speedzor
Ik raad iedereen aan om zeker Ryze en Galio uit te proberen, als je die twee goed kunt spelen dan kun je letterlijk elke Mid lane winnen ;)

Zal me rond 8u vanavond uit game houden zodat ik eventueel ook kan binnenspringen :)

Streaming History

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• arcanis
net een normal met vayne gespeelt, wat ben ik daar slecht in. Ik kan gewoon geen bot lane spelen. Jungle, mid of top gaat me prima af maar bot lane werkt gewoon niet :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeffroiscool
Nou, heb iedereen behalve Karma, Galio en Katarina uit de free champs XD

League of Legends [Last Updated 22-08-2012]: [EUW] Jeffro (Now:Silver, S1:Bronze), RankedSolo5x5: 1502 [120W/106L], Dominion: 84W, TT: 3W, Normal: 504W

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Malantur
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 10:54
Mooie clairvoyance kill O+
YouTube: It's All Mind Games...

Voor zij die voten, bij voorbaat dank _/-\o_

'Let's eat Grandma!' or, 'Let's eat, Grandma!'. Punctuation saves lives.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

speedzor schreef op dinsdag 20 december 2011 @ 12:06:
Ik raad iedereen aan om zeker Ryze en Galio uit te proberen, als je die twee goed kunt spelen dan kun je letterlijk elke Mid lane winnen ;)

Zal me rond 8u vanavond uit game houden zodat ik eventueel ook kan binnenspringen :)
Niet alleen mid ook vrijwel elke toplane. Ryze mag wat mij betreft daarom ook wel wat minder, bijna niet te counteren en zoveel damage.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meneer iCy
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 23-09 15:13

Meneer iCy

swarma

Gadver, deze week zeker veel prelockers fiddle en die keihard falen :<

Gebeurt elke keer als Fiddle er tussen staat.

Steam id is ijsie \\ Xbox Live GT: Meneer iCy

Acties:
  • 0 Henk 'm!
SHEePYTaGGeRNeP schreef op dinsdag 20 december 2011 @ 11:54:

Ik doe liever gewoon mee. Mogen recruits (zoals ik) ook meedoen? Nu nog een team... Jeffro? bwj90? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

arcanis schreef op dinsdag 20 december 2011 @ 12:07:
net een normal met vayne gespeelt, wat ben ik daar slecht in. Ik kan gewoon geen bot lane spelen. Jungle, mid of top gaat me prima af maar bot lane werkt gewoon niet :P
ik denk dat dominion spelen met vayne een heel goede oefening is voor haar laning in summoners rift, doordat er constant actie is bijna. Op deze manier kan je leren hoe walls op te zoeken, je positioning & gedrag in teamfights oefenen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeffroiscool
Vicarious schreef op dinsdag 20 december 2011 @ 12:48:
[...]

Ik doe liever gewoon mee. Mogen recruits (zoals ik) ook meedoen? Nu nog een team... Jeffro? bwj90? ;)
Zoiets zat ik eigenlijk ook al aan te denken idd en dan Phix erbij alstie wilt, dan komen we al een heel eind ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Support+AD > Iets anders+AD

YouTube: League of Legends - Vayne - 18/12/2011
Verwijderd schreef op dinsdag 20 december 2011 @ 12:35:
Ryze mag wat mij betreft daarom ook wel wat minder, bijna niet te counteren en zoveel damage.
Lol, wtf. Veel damage? Niet echt. Korte spell-range, geen mobiliteit, en geen harde disable. Oh, en boring as shit. Een setje auto-target skills. Doe mij maar een Brand/Ahri/Karthus/Morgana/Karthus/Kassadin. Veel nuttiger in het grotere geheel. Hij wordt pas interessant als je Heart+Banshees hebt, terwijl de meeste mages met mobiliteit+CC heel vroeg al met een Deathcap veel kunnen aanrichten.

Ryze is misschien een beetje té wanneer ie volledig in tank/mana gear staat, daarvoor nauwelijks. Zeker niet de damage.

[ Voor 73% gewijzigd door Verwijderd op 20-12-2011 13:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Jeffroiscool schreef op dinsdag 20 december 2011 @ 12:54:
[...]

Zoiets zat ik eigenlijk ook al aan te denken idd en dan Phix erbij alstie wilt, dan komen we al een heel eind ;)
top, roggel jij het effe? Praten we wel verder via DM om hier de boel niet te vervuilen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FikkieHo
  • Laatst online: 10-09 20:13

FikkieHo

Wokmaster

iCy schreef op dinsdag 20 december 2011 @ 12:46:
[...]

Gadver, deze week zeker veel prelockers fiddle en die keihard falen :<

Gebeurt elke keer als Fiddle er tussen staat.
Ach, Fiddle is een echt hit of miss. Als ie eenmaal slecht bezig is, heb je ook niks meer aan hem.. Zelfs als hij dan zijn ulti doet gaat ie binnen 2 seconde neer :) Zie hem voornamelijk failen in de jungle, dan hoor je weer aan de andere kant: A minion has slain an enemy champion :P

Vliegtuigjes bouwer - i.o.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lapeno
  • Registratie: Oktober 2009
  • Nu online
fiddle support is the man

Acties:
  • 0 Henk 'm!
FikkieHo schreef op dinsdag 20 december 2011 @ 13:15:
[...]

Ach, Fiddle is een echt hit of miss. Als ie eenmaal slecht bezig is, heb je ook niks meer aan hem.. Zelfs als hij dan zijn ulti doet gaat ie binnen 2 seconde neer :) Zie hem voornamelijk failen in de jungle, dan hoor je weer aan de andere kant: A minion has slain an enemy champion :P
Dat ze door minions doodgaan komt voornamelijk doordat ze drain overschatten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meneer iCy
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 23-09 15:13

Meneer iCy

swarma

FikkieHo schreef op dinsdag 20 december 2011 @ 13:15:
[...]

Dan ben je een dikke faalhaas of verkeerde runes/items. Met een pull kill je blue met enkel drain en een enkele heal en 20ap. Niks geen spells nodig.

Steam id is ijsie \\ Xbox Live GT: Meneer iCy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 20 december 2011 @ 12:56:

Lol, wtf. Veel damage? Niet echt. Korte spell-range, geen mobiliteit, en geen harde disable. Oh, en boring as shit. Een setje auto-target skills. Doe mij maar een Brand/Ahri/Karthus/Morgana/Karthus/Kassadin. Veel nuttiger in het grotere geheel. Hij wordt pas interessant als je Heart+Banshees hebt, terwijl de meeste mages met mobiliteit+CC heel vroeg al met een Deathcap veel kunnen aanrichten.

Ryze is misschien een beetje té wanneer ie volledig in tank/mana gear staat, daarvoor nauwelijks. Zeker niet de damage.
Ryze kan heus ziek veel damage doen. Tear rushen en cataclyst early game geven je echt veel damage.

Vergeet ook niet dat ryze DE counter is tegen veigar op mid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• speedzor
Verwijderd schreef op dinsdag 20 december 2011 @ 12:56:
[...]

Spreek voor jezelf, Ryze zijn damage is enorm hoog en spammable, zijn korte range wordt opgevangen door zijn automatisch heel hoge defenses en 'geen harde disable' wordt goedgemaakt door een targetted cage zonder traveltijd.

Streaming History

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ryze is daarbij ook nog de sterkste late-game AP caster, dit omdat hij supertanky is en kan opbouwen tot 5k mana. Je kilt bijna elke AD carry met 2 shots.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SHEePYTaGGeRNeP

SHEePYTaGGeRNeP

@vicarius Recruits mogen ook meedoen aan het DD toernooi.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
SHEePYTaGGeRNeP schreef op dinsdag 20 december 2011 @ 13:32:
top, thanx!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 20 december 2011 @ 13:30:
Ryze is daarbij ook nog de sterkste late-game AP caster, dit omdat hij supertanky is en kan opbouwen tot 5k mana. Je kilt bijna elke AD carry met 2 shots.
Dit en hij countered zon beetje alle bruisers. Probeer maar een keer renekton/irelia/jax/garen,warwick,lee tegen een ryze te spelen. Dat kan voor geen meter gebruik je je gapcloser dan gebruikt hij zijn cage. En probeer je te farmen dan kan hij je gigantisch harassen.

Vind trouwens kassadin ook lang zo sterk niet meer naar zijn nerfs, in solo que zal het natuurlijk wel lastig blijven om hem goed te counteren gezien je team vaak feed maar in lane is hij toch echt ronduit zwak. Met cassio, morde, soraka, morg, sion, ryze kan je hem allemaal makkelijk outpushen/outharassen.
Ik ga iig geen kassa meer bannen in ranked.

[ Voor 24% gewijzigd door Verwijderd op 20-12-2011 13:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snappie88
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 19-09 22:45

Snappie88

Mr. Hollywood

SHEePYTaGGeRNeP schreef op dinsdag 20 december 2011 @ 13:32:
Hoe word ik een recruit? :P

Surfin' paradise!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeffroiscool
www.doubledutchclan.nl

Registreren, post maken en je word trial :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• speedzor
Verwijderd schreef op dinsdag 20 december 2011 @ 13:43:
[...]

Dit en hij countered zon beetje alle bruisers. Probeer maar een keer renekton/irelia/jax/garen,warwick,lee tegen een ryze te spelen. Dat kan voor geen meter gebruik je je gapcloser dan gebruikt hij zijn cage. En probeer je te farmen dan kan hij je gigantisch harassen.

Vind trouwens kassadin ook lang zo sterk niet meer naar zijn nerfs, in solo que zal het natuurlijk wel lastig blijven om hem goed te counteren gezien je team vaak feed maar in lane is hij toch echt ronduit zwak. Met cassio, morde, soraka, morg, sion, ryze kan je hem allemaal makkelijk outpushen/outharassen.
Ik ga iig geen kassa meer bannen in ranked.
Kassadin is sterker dan Morgana, dus die matchup zou je niet mogen verliezen.
Sion en Ryze zijn hardcounters, dus dat lijkt me vanzelfsprekend.
Soraka mid valt lastig te bekijken aangezien deze niet op pro niveau gespeeld wordt en ik maar heel weinig zie passeren (sowieso is ze beter als solotop vanwege de armor buff).
Cassiopeia kan ik niet direct zeggen, maar het lijkt me een redelijk gelijke matchup met een licht voordeel voor kassadin. Vanaf level 6 flash je er gewoon in met je Q waardoor Cassio veel harass neemt en ze jou niets kan doen. Cassio haar Q kun je opvangen door zelf ook je Q te doen, de range is zowat gelijk.
Mordekaiser is nutteloos.

Streaming History

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

speedzor schreef op dinsdag 20 december 2011 @ 13:59:
[...]

Soraka mid valt lastig te bekijken aangezien deze niet op pro niveau gespeeld wordt en ik maar heel weinig zie passeren (sowieso is ze beter als solotop vanwege de armor buff).
Cassiopeia kan ik niet direct zeggen, maar het lijkt me een redelijk gelijke matchup met een licht voordeel voor kassadin. Vanaf level 6 flash je er gewoon in met je Q waardoor Cassio veel harass neemt en ze jou niets kan doen. Cassio haar Q kun je opvangen door zelf ook je Q te doen, de range is zowat gelijk.
Mordekaiser is zeker niet nutteloos..
Op lvl 6 kan je kassadin makkeljik aan, het maakt niet uit of je gesilenced bent. Als je maar ( shield )W optijd hebt gebruikt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SaphuA
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 10-09 22:00
Wel leuk om Ryze voorbij te zien komen. Hij viel me toevallig de laatste tijd al wat meer op. Meestal als ik een Ryze zag dacht ik :F En een falende tot meh early game beaamden dat dan ook. Maar mid / late game zijn veel Ryze's zo hard dat het eng is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vorige week Athene twee keer met ryze zien spelen.

Een schoolvoorbeeld hoe het niet moet :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 20 december 2011 @ 13:30:
Met 10k aan items; Frozen Heart, Banshees en Archangels:

Ryze blasts enemy unit for 140 (+30.09) plus 8% of his max mana (+281.2) in magic damage.
Ryze traps an enemy unit, preventing them from moving for 2 seconds and dealing 200 (+90.27) plus 5% of his max mana (+175.75) in magic damage.
Ryze unleashes an orb of magical power which bounces to enemy units or himself, up to 5 times. Each bounce deals 130 (+52.6575) magic damage and reduces the target's Magic Resistance by 24 for 5 seconds.

170+281+290+175+182 = 1098 damage dus op lv18, voor resists, met alle skills used.
Dat moet wel een hele slechte ranged carry zijn dat deze op lv16-18 nog maar 1100 HP heeft en geen resists.

2 shots... never nooit niet. Ja, hij is goed omdat ie zeer tanky is en medium damage doet met lage cooldowns, maar 2shotten a la Leblanc en een keiharde insta-kill combo van Malzahar heeft 'ie niet. Je fanboy'd te hard volgens mijn berekeningen (en wat ik heb gezien in-game). Ryze doet meer aan poking met Q en over tijd HP verminderen i.p.v. de methode die o.a. Leblanc, Malz, Annie en Kassadin gebruiken- een beetje HP verminderen en er daarna overheen walsen met een keiharde combo.

Hij is vooral lategame. Early-game weinig damage en legt het af tegen veel andere mages die gemakkelijk silence of stuns kunnen casten (en dat zijn er een boel)

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 20-12-2011 14:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op dinsdag 20 december 2011 @ 14:57:
[...]

Ryze blasts enemy unit for 140 (+30.09) plus 8% of his max mana (+281.2) in magic damage.
Ryze traps an enemy unit, preventing them from moving for 2 seconds and dealing 200 (+90.27) plus 5% of his max mana (+175.75) in magic damage.
Ryze unleashes an orb of magical power which bounces to enemy units or himself, up to 5 times. Each bounce deals 130 (+52.6575) magic damage and reduces the target's Magic Resistance by 24 for 5 seconds.

170+281+290+175+182 = 1098 damage dus op lv18, voor resists, met alle skills used.
Dat moet wel een hele slechte ranged carry zijn dat deze op lv16-18 nog maar 1100 HP heeft en geen resists.

2 shots... never nooit niet. Ja, hij is goed omdat ie zeer tanky is en medium damage doet met lage cooldowns, maar 2shotten a la Leblanc en een keiharde insta-kill combo van Malzahar heeft 'ie niet. Je fanboy'd te hard volgens mijn berekeningen (en wat ik heb gezien in-game). Ryze doet meer aan poking met Q en over tijd HP verminderen i.p.v. de methode die o.a. Leblanc, Malz, Annie en Kassadin gebruiken- een beetje HP verminderen en er daarna overheen walsen met een keiharde combo.

Hij is vooral lategame. Early-game weinig damage en legt het af tegen veel andere mages die gemakkelijk silence of stuns kunnen casten (en dat zijn er een boel)
Vergeet je nu niet de mana charges van archangels mee te nemen die je al heel vroeg opbouwt als je tear of goddess rusht? Bovendien kun je die Q vaker doen doordat je cooldowns verlagen na meerdere spells : Q R Q W Q E Q

[ Voor 3% gewijzigd door Vicarious op 20-12-2011 15:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 20 december 2011 @ 14:57:
[...]

Mooi verhaal..... ( Niet zijn ulti vergeten he)
Maare Ryze kan zeker wel 2 shotten. (Zoals je zelf vermeld welke AP carry kan dit niet?)
En Ryze wordt lategame sowieso sterk, of je nou een 10/1 score hebt of 1/10 en je ulti erbij heb je ook nog een hele sterke AoE dmg. Je kan altijd vooroplopen dus je hoeft niet bang te zijn voor een kleine poke.
Je wordt nooit snel gefocused dus kun je gewoon vrij lopen.

Hij is niet de sterkste op mid, en ja hij zal vaak zijn lane verliezen. Maar UP is hij zeker niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

speedzor schreef op dinsdag 20 december 2011 @ 13:59:
[...]

Mordekaisers damage is nog precies hetzelfde als voor zijn nerfs, en tegen en zwakke laner als kass pak ik echt 0 damage als ik start met dorans shield en health regen yellows en quints. Ganks moet je natuurlijk wel voor uitkijken maar je kan gewoon redelijk snel back gaan voor een ward.
Als je geward hebt kan je hem gewoon tegen zijn tower aan pushen en harassen met e als hij voor last hits gaat. En echt roamen zal er voor kassadin dan niet opzitten tenzij hij 0 waarde hecht aan zijn cs/tower.

En heb Reginald wel een paar potjes soraka op mid zien spelen en die ging daar wel hard mee kan er alleen geen replays van vinden.. En ze is op ook heel sterk omdat je met haar passive extra mr krijgt, dan kan je ook nog mr reds erbij runnen omdat je toch magic pen krijgt van je q.
Ik begin zelf meestal een game met iets van 80 mr met haar en dat is met boots. Als je dan bedenkt dat je een aardige silence/mana back hebt vind ik haar zeker een sterke mid, enige is wel dat je burst om te huilen is. Dus het werkt alleen met double ap.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Drunk3nD3m0n
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 03-04-2015
hmmm dat DD tourney ziet er mij wel interesant uit :D
ga eens kijken of ik een team vind :D
of iemand mij vindt :p

Beep Boop son ... Beep Boop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Drunk3nD3m0n schreef op dinsdag 20 december 2011 @ 15:12:
hmmm dat DD tourney ziet er mij wel interesant uit :D
ga eens kijken of ik een team vind :D
of iemand mij vindt :p
Hoe ben jij te vinden? Ben jij geen Ninja? :P :+
Pagina: 1 ... 46 ... 79 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
In de topicstart is heel veel informatie te vinden. Dus voor zaken als de patchnotes, champion rotation en bijvoorbeeld hoe je in contact kunt komen met andere LoL Tweakers, kun je daar terecht! :)

Voor de slowchatters onder ons is er natuurlijk het chatkanaal in-game (dat veel te rustig is), maar tegenwoordig ook een IRC kanaal!