[PC] League of Legends - Deel 5 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 45 ... 79 Laatste
Acties:
  • 150.524 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 19 december 2011 @ 11:57:
[...]

Je hoeft dit gerust niet op zo'n toon te zetten. Ik heb blitz genoeg gespeeld om zijn skills te kennen.

Als je denkt dat blitz een sterke support is met vayne, denk dan eens aan hoeveel meer je aan een leona/taric/alistar hebt in dat geval. Vooral de laatste twee zorgen ervoor dat je een echte monsterlane hebt door de stun & heal.
Ik zou niet 2 supports in 1 lane gooien. Daarmee ga je lategame teamfights verliezen omdat je geen ranged AD hebt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat hebben jullie tegen taric ?

Met taric in je team kan je analoog met sona de vijand keihard zonen early game hetgeen zijn vruchten afwerpt naar late game toe. Ik speel persoonlijk heel graag met taric.

Hij is ook handig om bij je te hebben mocht je een lvl1 fight forceren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 19 december 2011 @ 12:03:

Met taric in je team kan je analoog met sona de vijand keihard zonen early game hetgeen zijn vruchten afwerpt naar late game toe. Ik speel persoonlijk heel graag met taric.

Totdat je zijn brush ward. Dan valt de zoning ineens reuze mee.

Edit: Ik heb persoonlijk niets tegen taric. Kan er zelf alleen absoluut niets mee, ga me dan ook altijd vervelen. En zijn ult is op het moment ook niet meer zo wat het geweest is als je 't mij vraagt. Ga niet zeggen dat hij slecht is, maar ik vind hem op z'n minst licht awkward.

[ Voor 23% gewijzigd door Verwijderd op 19-12-2011 12:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 19 december 2011 @ 12:06:
[...]

Totdat je zijn brush ward. Dan valt de zoning ineens reuze mee.
Als je tussen enemy minions & enemy begeeft early game kan je ze vrij hard zonen als je carry tussen het last hitten kan harassen. Hoef je zelf niet in de brush te staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 19 december 2011 @ 12:03:

Bedoel je nou te zeggen dat je als Taric moet lanen met Sona? Twee supports in een lane kan helemaal niet. Je komt dan gewoon damage te kort na de laning phase

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 19 december 2011 @ 12:09:
[...]

Bedoel je nou te zeggen dat je als Taric moet lanen met Sona? Twee supports in een lane kan helemaal niet. Je komt dan gewoon damage te kort na de laning phase
Wat gr00v bedoeld is dat taric net áls Sona heel goed kan zonen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djengizz
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online
Taric vind ik meh in solo queue.

-Coördinatie is erg belangrijk met de AD carry vanwege de relatief korte duur en de range van zijn stun en die ontbreekt vaak in soloqueue. Zijn sustain is ook minder dan bv. een Sona of Soraka.
-Taric is een erg sterke lane support maar brengt minder in de late game voor het hele team dan de meeste andere supports.

Ik ben ook wel bevooroordeeld omdat ik zo veel ontzettend slechte tarics zie in mijn eigen games. Een heal spammende support heeft een lagere skillcap en heeft geen coördinatie nodig.

En nee, gr00v stelt geen twee supports in één lane voor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SHEePYTaGGeRNeP
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 23-09 11:15

SHEePYTaGGeRNeP

EUW: Dragon Hodor

Waarom zijn jullie vandaag wel zo hardstikke actief en als ik een keer niet aan het werk ben is het doodstil :(

EUW: Dragon Sheepy | Doubledutchdragons.nl | Diamond II - updated 29-11-2014

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• arcanis
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 13-06 10:25
Ik zie net dat vayne voor 243 rp te koop is :D toch maar even meenemen dan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vayne, Xerath, en Taric zijn voor 75% RP korting te koop, als ik het me goed herinner.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fanatic_FS
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 07:15

Fanatic_FS

Rated T for Troll™

Jup, vanmorgen vayne en xerath in EU gekocht, wou eigenlijk stoppen met rp kopen, maar voor 6 euro met telefoon had ik het er wel voor over :P, jmmr dat ik vayne in US al heb gekocht toen ze 50% discount was.

[specs]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• speedzor
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 01-02-2014
"Annie is een heel sterke mid laner, maar waarom zou je haar ooit nemen als Brand, Kassadin, Sion en Morgana zoveel beter zijn?"

Wat voor een nutteloze discussie is dit, het is gewoon een andere keuze van support met andere mogelijkheden. Er hoort een verschillende speelstijl bij en heeft een heel hoog dreigingsgehalte. De setup heeft het potentieel om een game al heel vroeg te vernietigen, maar bij een goede tegenstander gaan ze je grabs ontwijken en zo veel van je potentieel teniet doen. Indien deze dreiging niet voldoende is om een achterstand in CS te bewerkstellen, dan gaat de CC of heals van een andere support mogelijks meer effectief zijn (Blitzcrank zonder geslaagde grab is minder waard dan een janna of alistar bv).

Oplossing van de dag: 5 vs 5, Custom GoT Game, blitz fans in het ene team, anti-blitz'ers in het andere team. Beide teams spelen naar het beste van hun kunnen en de replay wordt op tweakers gezet zodat iedereen kan oordelen naar de kwaliteiten van de botlane.

Streaming History

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DrFlash
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 05-03 12:59
speedzor schreef op maandag 19 december 2011 @ 12:33:
Oplossing van de dag: 5 vs 5, Custom GoT Game, blitz fans in het ene team, anti-blitz'ers in het andere team. Beide teams spelen naar het beste van hun kunnen en de replay wordt op tweakers gezet zodat iedereen kan oordelen naar de kwaliteiten van de botlane.
zowiezo een goed idee :P

Wowhead profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben er wel klaar voor ;) Komt u maar met die Janna / Soraka / Taric!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Knupoltor
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 06-10-2022
Je verget Karma :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wravburn
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 07-03 13:28
Nunu!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gangplank, Alistar, Sona, Leona, Kayle, Nidalee, Lux, Galio, Maokai, Zilean, Shen, Orianna .. ook die 'vergeten'. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• arcanis
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 13-06 10:25
Verwijderd schreef op maandag 19 december 2011 @ 12:49:
Gangplank, Alistar, Sona, Leona, Kayle, Nidalee, Lux, Galio, Maokai, Zilean, Shen, Orianna .. ook die 'vergeten'. ;)
fiddle niet vergeten he.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

speedzor schreef op maandag 19 december 2011 @ 12:33:
Natuurlijk niet echt een oplossing, maar hier wil ik wel graag bij zijn! Met een beetje geluk speelt Saphua met Blitz in het PRO-Blitzcrank team, dan wil ik graag als AD carry daar tegen over staan 8) .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cloud
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 17-09 10:39

Cloud

FP ProMod

Ex-moderatie mobster

Ik vind Blitz een beetje hetzelfde als Lux. Als je tegenstanders er niet mee om kunnen gaan, is het echt een easy win voor je lane. Kunnen ze er wel mee omgaan, dan ben je fked omdat je geen sustain hebt in je lane. Als je laned tegen bijvoorbeeld Corki+Soraka en je land die grabs niet, dan krijg je het echt zwaar.

Ik vond vroeger Blitz ook altijd idioot om tegen te spelen, tegenwoordig focus ik dan vooral op positionering achter minions en probeer ik de brushes geward te houden door de support. Dan valt er prima mee om te gaan, maar je moet altijd op scherp staan. Altijd in de gaten houden wanneer de minions tussen jou en Blitz in dood zullen gaan en op tijd uit de weg gaan. :)

Ik speel dan wel geen Blitz support, maar de laatste tijd wel weer Lux support. Ik heb geen enkele lane noch game verloren sinds die tijd, maar ik weet dat dat ook komt omdat de tegenpartij niet goed genoeg is om ermee om te gaan. Ik weet dat als ik tegen een degelijke compo moet spelen, Lux het af zal leggen vanwege het gebrek aan sustain tegen goede pokers. Al moet ik zeggen dat ik Lux nog enger vind dan Blitz, omdat haar binding immers twee doelen kan raken en ze naast die binding nog een extra CC heeft.

Moet wel eerlijk toegeven dat ik een hele tijd Lux gemaind heb, dus misschien komt het ook wel door de bakken ervaring met haar dat het me zo eenvoudig af gaat :P

Never attribute to malice that which can be adequately explained by stupidity. - Robert J. Hanlon
60% of the time, it works all the time. - Brian Fantana

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 19 december 2011 @ 12:56:
[...]

Natuurlijk niet echt een oplossing, maar hier wil ik wel graag bij zijn! Met een beetje geluk speelt Saphua met Blitz in het PRO-Blitzcrank team, dan wil ik graag als AD carry daar tegen over staan 8) .
Zal ik je dan wel bijstaan als taric of alistar ^^

En een nutteloze discussie zou ik het nu ook niet noemen speedzor. Ik trachtte aan de hand van argumenten aan te geven waarom een bepaalde support effectiever is dan blitzcrank.

Eigenlijk heeft cloud het net best verwoord door te stellen dat je tegen stomperds zwaar kan uithalen met blitz, maar tegen enigzins ervaren spelers zal dit meer tegenvallen.

[ Voor 32% gewijzigd door Verwijderd op 19-12-2011 13:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SaphuA
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 10-09 22:00
Verwijderd schreef op maandag 19 december 2011 @ 12:56:
[...]

Afbeeldingslocatie: http://s3.amazonaws.com/kym-assets/entries/icons/original/000/004/457/challenge.jpg?1291495361
Challenge accepted!

Btw, waar was je dit weekend man? Nou moest ik helemaal alleen 200 elo droppen :(

[ Voor 10% gewijzigd door SaphuA op 19-12-2011 13:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik wil junglen in het pro-blitz team! :P

Vicariously I live while the whole world dies

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op maandag 19 december 2011 @ 12:09:
[...]

Bedoel je nou te zeggen dat je als Taric moet lanen met Sona? Twee supports in een lane kan helemaal niet.
VraatJ en ik willen nog een woordje met jou spreken. Taric/Sona botlane OP!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vicarious schreef op maandag 19 december 2011 @ 13:01:
[...]

VraatJ en ik willen nog een woordje met jou spreken. Taric/Sona botlane OP!
4-sure!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaggy
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 19-06-2021
SaphuA schreef op maandag 19 december 2011 @ 13:00:
[...]

[afbeelding]
Challenge accepted!

Btw, waar was je dit weekend man? Nou moest ik helemaal alleen 200 elo droppen :(
ben ook bijna 200 gezakt, welcome to the group :p... het leukste is ook gwn dat ik zelfs leavers heb in ranked matches -.-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cloud

Cloud

FP ProMod

Ex-moderatie mobster

:)

Alles kan inderdaad en Taric/Sona kan nog best eng zijn als de tegenpartij (daar heb je hem weer:) er niet mee om kan gaan. Sona haar Q en passive procs kunnen enorme hoeveelheden damage doen. Zeker als ze AP bouwt.

Never attribute to malice that which can be adequately explained by stupidity. - Robert J. Hanlon

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Cloud schreef op maandag 19 december 2011 @ 13:07:
:)

Alles kan inderdaad en Taric/Sona kan nog best eng zijn als de tegenpartij (daar heb je hem weer:) er niet mee om kan gaan. Sona haar Q en passive procs kunnen enorme hoeveelheden damage doen. Zeker als ze AP bouwt.
Jonge, VraatJ en ik waren gewoon pro, het lag helemaal niet aan de tegenstanders die vrolijk 3v5 op ons initieerden en zich continue lieten vangen door die Ahri taunt van jou. Onze botlane was gewoon OP en jij bent jelly.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meneer iCy
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 23-09 15:13

Meneer iCy

swarma

Blitz en Fiddle is (L)

Fear, Drain, enemy loopt weg, blitz pakt hem en dood ^^

Steam id is ijsie \\ Xbox Live GT: Meneer iCy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is niet zo eenvoudig om mee om te gaan denk ik de support combo, zeker met sona erbij wegens die dikke poke die ze heeft.

Denk dat veel support combo's devestating kunnen zijn uiteindelijk gezien de eternal heal/shield en al helemaal met battlemage soraka erbij.

Misschien potje 5 supports vs blitzcrank lovers doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SaphuA
Wat we ook kunnen doen...

Een 5 man premade maken, met:
SaphuA: Blitzcrank Support
VraatJ: AD
Vicarious: Jungle
gr00v: top/mid
Iemand: top/mid

En daarna met hetzelfde team, maar dan gaat gr00v support en ik top/mid ofzo.

Dat recorden we en dan maken we daar een poll van :)

@VraatJ: Waarom reageer je niet, troll!

[ Voor 16% gewijzigd door SaphuA op 19-12-2011 13:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wravburn
Enige probleem is dat geloof ik alle supports schalen met AP. Dus een Negatron en 't is ongeveer GG. Heb wel eens succesvolle AD Sona en een Jungle AD Taric gezien, maar in normal queue kan alles.

.Tenzij je Shen/GP als support telt, maar dat is amper eerlijk :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koekwaus21
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 20-09 14:04
Wravburn schreef op maandag 19 december 2011 @ 13:23:
Enige probleem is dat geloof ik alle supports schalen met AP. Dus een Negatron en 't is ongeveer GG. Heb wel eens succesvolle AD Sona en een Jungle AD Taric gezien, maar in normal queue kan alles.

.Tenzij je Shen/GP als support telt, maar dat is amper eerlijk :)
Ja maar niet iedereen koopt gelijk een negatron. En zo wel, koop je gewoon een void staff.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swanfield
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 23-06 13:57
Ik wil opzich ook wel mee doen maar zit een beetje met de tijd, wanneer vind dit precies plaats? Ik speel voornamelijk Brand.

Je hoeft niet goed te zijn om de beste te zijn, zolang je maar beter bent dan de rest || Het is niet belangrijk om te winnen, maar het is het enige dat telt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SaphuA schreef op maandag 19 december 2011 @ 13:20:
Wat we ook kunnen doen...

Een 5 man premade maken, met:
SaphuA: Blitzcrank Support
VraatJ: AD
Vicarious: Jungle
gr00v: top/mid
Iemand: top/mid

En daarna met hetzelfde team, maar dan gaat gr00v support en ik top/mid ofzo.

Dat recorden we en dan maken we daar een poll van :)

@VraatJ: Waarom reageer je niet, troll!
Mij ook best, al is 5v5 GoT toch altijd net iets leuker, wel wat moeilijker te regelen helaas.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
De laatste 5v5 got is voor mij zeker een paar maanden terug. Een 5-man premade is al lastig zat om op touw te zetten meestal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koekwaus21
Vicarious schreef op maandag 19 december 2011 @ 13:29:
De laatste 5v5 got is voor mij zeker een paar maanden terug. Een 5-man premade is al lastig zat om op touw te zetten meestal.
Als mensen actiever op de chat channel zijn moet dit toch sneller opgelost zijn :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swanfield
Tja ik denk gewoon een lijstje van mensen die mee willen doen en dan een tijd afspreken en allemaal aanwezig zijn :-)

Je hoeft niet goed te zijn om de beste te zijn, zolang je maar beter bent dan de rest || Het is niet belangrijk om te winnen, maar het is het enige dat telt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swanfield
Iemand btw al Ahri gespeeld? En zo ja hoe speelt ze?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ninjaman
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 23-09 15:53
Vicarious schreef op maandag 19 december 2011 @ 13:29:
Mijn laatste was ook een tal van maanden geleden toen ons team won. Aangezien ik maar niet dood ging dankzij karma. Was wel een leuke match.
Zal de chat vanavond weer eens gaan joinen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Knupoltor
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 06-10-2022
Ik zal wel top voor mijn rekening nemen in het blitz team :)

[ Voor 5% gewijzigd door Knupoltor op 19-12-2011 13:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zal ook vanavond trachten online te zitten.

Kunnen erna nog es ARAM gaan en iedereen op mumble/teamspeak/vent. Altijd grappig !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Toen er nog max 20 mensen in het GoT Channel zaten sprak je ook iedereen nog via TS, dat is nu helaas ook wel anders :(. Helft van de mensen in het Got Channel spreek ik nooit (zeggen nooit wat).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swanfield
Effe voor mij als newb, hoe kom ik in die channel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SaphuA
En er komen ook steeds minder mensen op de oh zo geweldige Nutral TeamSpeak! Daar maak ik liever een team dan dat ik random invites ontvang.

Anywho, ik zal er zijn vanavond! :)

Ps. Even iets totaal anders. Kwam dit toevallig tegen en het reflecteerd goed hoe ik denk over het huidige ranked (http://na.leagueoflegends.com/board/showthread.php?t=1580243).

Kort samengevat: het is voornamelijk een kwestie van veel geluk en veel spelen waardoor je klimt in de ladders en veel minder je eigen skill.

@Damien: in de client rechtsonder 'Add Chat Channel' en dan 'GoT'. En lees de startpost even door ;)

[ Voor 24% gewijzigd door SaphuA op 19-12-2011 13:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Damien2004 schreef op maandag 19 december 2011 @ 13:34:
Heel fijn. Solide mid-mage.

M'n tweede potje met haar gefrapsed:
YouTube: League of Legends - Ahri - 16-12-2011 - #1

Staan er nog wel meer op m'n channel. Insta-favorite champ.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swanfield
Verwijderd schreef op maandag 19 december 2011 @ 13:50:
[...]

Heel fijn. Solide mid-mage.

M'n tweede potje met haar gefrapsed:
YouTube: League of Legends - Ahri - 16-12-2011 - #1

Staan er nog wel meer op m'n channel. Insta-favorite champ.
Nice! Lijkt me wel effe wennen met die 3 jumps die ze heeft maar zo te zien in je filmpje zijn ze wel erg vet te gebruiken.

@Saphua tnx effe gelijk geregistreerd op de GoT site.

[ Voor 5% gewijzigd door Swanfield op 19-12-2011 14:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• speedzor
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 01-02-2014
SaphuA schreef op maandag 19 december 2011 @ 13:48:

Ps. Even iets totaal anders. Kwam dit toevallig tegen en het reflecteerd goed hoe ik denk over het huidige ranked (http://na.leagueoflegends.com/board/showthread.php?t=1580243).

Kort samengevat: het is voornamelijk een kwestie van veel geluk en veel spelen waardoor je klimt in de ladders en veel minder je eigen skill.
Het is misschien wel een hele hoop tekst meer, maar de kern blijft 'I get crappy teammates, why do I have to lose elo?'.
De vijand kan dit even goed hebben en dan feed jij jezelf daarop, de enige constante blijft jezelf. Jij hebt 4 randoms en de vijand heeft 5 randoms, indien jij van minstens het niveau bent waar je bent, dan heb jij minder kans om een slechte teammate te hebben vergeleken met de vijand.

Maar uiteraard ben ik het erover eens dat dit systeem niet perfect is, je individuele score heeft er niet veel mee te maken en een slechte teammate gaat meer impact hebben dan een goede teammate.
Maar het gaat zich gewoon uitbalanceren, jij bent de enige constante en als jij blijft goed spelen, dan ga je ook stijgen.

Streaming History

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Killertjuh
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 23-09 13:56
Damien2004 schreef op maandag 19 december 2011 @ 13:48:
Effe voor mij als newb, hoe kom ik in die channel?
Zie topic starter..
GoT Channel
Er wordt veelvuldig gebruik gemaak van het GoT chat channel in League of Legends. Het openen of starten van een chat channel doe je rechtsonder in de client. Na het openen van een chat channel kun je instellen dat deze altijd geopend moet worden bij het starten van League of Legends in het settings knopje rechtsboven in het chat venster.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swanfield
Yes yes tnx :) Typisch gevalletje eerst vragen dan lezen ;) Maar bedankt ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

speedzor schreef op maandag 19 december 2011 @ 14:11:
[...]

Maar het gaat zich gewoon uitbalanceren, jij bent de enige constante en als jij blijft goed spelen, dan ga je ook stijgen.
Dat staat er ook, alleen moet je daarbij, volgens het topic, 1k+ games hebben gespeeld. En dat is zo'n beetje het probleem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SaphuA
speedzor schreef op maandag 19 december 2011 @ 14:11:
Maar uiteraard ben ik het erover eens dat dit systeem niet perfect is, je individuele score heeft er niet veel mee te maken en een slechte teammate gaat meer impact hebben dan een goede teammate.
Verwijderd schreef op maandag 19 december 2011 @ 14:18:
Dat staat er ook, alleen moet je daarbij, volgens het topic, 1k+ games hebben gespeeld. En dat is zo'n beetje het probleem.
Juist :) Je kunt zelf nog zo goed zijn, maar een slecht team carry je niet zomaar. Dat 'excuus' dat je zelf de constante bent zie ik wel vaker voorbij komen, maar zoals je zelf al aangeeft is je invloed (met nog 4 anderen in je team en 5 tegenstanders) marginaal. En dan kom je inderdaad op de 1k+ games (ok, misschien iets overdreven..) en een dosis geluk wil je dat recht kunnen trekken.

Zelf kan ik tegenwoordig max zo'n 2 games per dag spelen. Het gebeurt helaas vaker wel dan niet dat er een noob, troll of afk-er in mijn team zit. Dan stijg je niet snel hoor ;)

[ Voor 10% gewijzigd door SaphuA op 19-12-2011 14:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 19 december 2011 @ 14:18:
[...]

Best wel onzin. Heb mezelf in een 20-win streak van 1210 Elo naar 1500 Elo gesleept vorig seizoen. Veel feeders aan beide kanten. Dat was echt geen geluk dat ik super-positief stond vrijwel elke game. Als je daadwerkelijk goed genoeg bent, kom je er wel uit. Sommige mensen accepteren gewoon niet dat ze bij de 75% van alle spelers horen die sub-1300 zijn.

[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 19-12-2011 14:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 19 december 2011 @ 14:24:
[...]

Best wel onzin. Heb mezelf in een 20-win streak van 1210 Elo naar 1500 Elo gesleept vorig seizoen. Veel feeders aan beide kanten. Dat was echt geen geluk dat ik super-positief stond vrijwel elke game.
Dat zegt totaal niets. Verder heb je ook een veel grotere invloed op games als je 800 ELO onder je eigenlijk niveau speelt dan 200

Edit: Vorig seizoen mezelf makkelijk kunnen handhaven in 1600+ elo range en stijgende, nu ben ik de afgelopen 25 games zelfs onder de 1400 gezakt. En dan ligt het gemiddeld gezien echt niet aan mij hoor. Tevens is in season 2 de kennis van de game veel belangrijker geworden dan je eigenlijke skill. Je MOET nu gewoon mee in de meta met de daarbij behorende champions, als die je niet liggen ben je eigenlijk gewoon al fcked en daarbij komen dan ook nog 100 nieuwe champions die je moet leren kennen voor als je er een keer tegen staat.

[ Voor 37% gewijzigd door Verwijderd op 19-12-2011 14:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tjukkie
  • Laatst online: 13-11-2024
Damien2004 schreef op maandag 19 december 2011 @ 13:34:
2 uurtjes geleden: http://gathering.tweakers.net/forum/view_message/37350725

Jammer genoeg al snel uit het beeld geduwd door alle spam xD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Precies wat vraatje zegt hoe dichter je bij je elo in de buurt komt hoe minder kans je hebt om een game te beinvloeden.
Als ik in lane zit tegen de beste speler uit hun team die een counter tegen mijn champ heeft.
En mijn jungler gankt nooit dan zal ik natuurlijk nooit in staat zijn om wat goed te maken voor de feedende botlane.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swanfield
Tjukkie schreef op maandag 19 december 2011 @ 14:33:
[...]

2 uurtjes geleden: http://gathering.tweakers.net/forum/view_message/37350725

Jammer genoeg al snel uit het beeld geduwd door alle spam xD
Haha bedankt! :) Zelf ook verantwoordelijk voor de spam maarja :P Wel een mooie uitgebreide review dus dank daar voor!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaggy
Over de elo comments ben ik het hier gedeeltelijk mee eens, maar ranked is voor mij helaas geen plezier. Voor mijn gevoel is ranked spelen gewoon auto lose. Heb bij het begin toen ik ranked speelde echt mooie matches gehad en mooie teams. Zaten echt matches bij waarvan ik dacht wauw kan LoL ook op deze manier zijn. Maar de laatste 5 ranked matches die ik gespeeld heb waren om het maar even lichtelijk uit te drukken heel erg "lelijk".
De ene leaver/troller/feeder na de andere en zo hield het 5 matches achter alkaar aan totdat ik bijna 200 elo kwijt was. Sindsdien ben ik niet meer zo van de ranked (:

edit: ik vind dat ze ook wel eens rekening mogen houden met de mensen die in het losing team zitten, ik begrijp dat hun geen plus punten krijgen bij hun elo. Maar een volle -50 voor een match waar je echt TOTAAL niks aan kan doen. mwah, werkt in mijn ogen eerder demotiverend

[ Voor 18% gewijzigd door sjaggy op 19-12-2011 15:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

sjaggy schreef op maandag 19 december 2011 @ 15:09:
Maar een volle -50 voor een match waar je echt TOTAAL niks aan kan doen. mwah, werkt in mijn ogen eerder demotiverend
Als de verliezers geen - krijgen zou iedereen uiteindelijk op de max Elo terechtkomen. Dat werkt dus niet.

@VraatJ dat je mee moet met de meta is altijd al zo geweest op non-faceroll Elo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 19 december 2011 @ 15:23:
[...]
@VraatJ dat je mee moet met de meta is altijd al zo geweest op non-faceroll Elo.
Dat klopt, maar er was toch meer variatie in champions. En de huidige "OP" champs liggen mij niet, boeien mij niet, zijn saai. Aangezien ik ze dus niet volledig kan benutten omdat ik ze niet genoeg speel heb ik al meteen een nadeel tov mijn tegenstander.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaggy
Verwijderd schreef op maandag 19 december 2011 @ 15:23:
[...]

Als de verliezers geen - krijgen zou iedereen uiteindelijk op de max Elo terechtkomen. Dat werkt dus niet.

Ik zeg ook niet dat er niks van af getrokken moet worden, maar stel je gaat echt goed op je lane. Tower down onder de 10 minuten en je team verpest het zo hard dat het potje heel snel over is en je hard verliest. Dan ben je alsnog 50 kwijt...... Waar ik me ook zo aan erger is het feit dat je ook veel elo verliest als je queues leaved. Ik leave echt NOOIT maar in ranked wil ik het soms zooooooooooooooooooooo graag. Ik kan in de eerst 30 seconden al zien wat mijn team ervan gaat bakken. Als er al getrollt word binnen 30 minuten ben ik al erg geneigd om de alt + F4 aan te raken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xanaroth
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 06-06 18:07
/rant

NEEEEEEEE!!! Eindelijk een penta kill en de screenshot komt er met enkel een zwart blad uit :? . :-( ;( ;(

Weet iemand of dat te herstellen valt?

[ Voor 15% gewijzigd door Xanaroth op 19-12-2011 15:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SaphuA
Het is niet mogelijk om screenshots te maken met de PrintScreen knop, helaas. Dan wordt hij idd zwart als je hem in Paint paste.

Screenshots maak je met F12 en die komen dan in je game directory.

Maar beter is om gewoon League Replay te draaien ;)

[ Voor 17% gewijzigd door SaphuA op 19-12-2011 15:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vocalise
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 23-09 14:54
Ik moet toch even terugkomen op jullei Blitz Bot lane verhaal.
Ik speel met tramalant een vaste bot lane als het team het toelaat van Morgana en Blitz, ik farm de minions, Blitz maatk in 99% van de gevallen de killing blow op de hero's.

Er is geen hardere, gemenere Combo dan Blitz en morgana in Bot in normals voro ons, er is nog niet 1 potje geweest waarin we niet minimaal 5 a 6 kills hebben en de toren van de lane omligt.

Late game is Blitz een AWESOME initiator, Pull meestel een Carry, die is dood en voila 5 tegen 4 voor de teamfight echt begint, sta je voor de turrent bij de Basis en de vijand te huggen, vlam leur en afmaken die hap.

Ik vind Blitz een ondergewaarde hero, al raakt tramalant zijn skillshots wel bijna altijd, dat zal veel schelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaggy
je moet ook niet vergeten dat blitz ook echt underplayed is, zie hem als je kijkt naar de verhoudingen van champions ook vrij weinig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vocalise
True, maar de combi van een grab, knockup, silence en een shield die na manamune bijna onbreekbaar is...
I dunno sounds like win to me ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cloud

Cloud

FP ProMod

Ex-moderatie mobster

Vocalise schreef op maandag 19 december 2011 @ 15:58:
Ik moet toch even terugkomen op jullei Blitz Bot lane verhaal.
Ik speel met tramalant een vaste bot lane als het team het toelaat van Morgana en Blitz, ik farm de minions, Blitz maatk in 99% van de gevallen de killing blow op de hero's.
Het zou mooier zijn als Morgana de farm pakt én de kills. Je hebt 10x meer aan een weldoorvoede Morgana dan een Blitz. ;) Blitz moet alleen grabs raken.
Er is geen hardere, gemenere Combo dan Blitz en morgana in Bot in normals voro ons, er is nog niet 1 potje geweest waarin we niet minimaal 5 a 6 kills hebben en de toren van de lane omligt.
[...]
Hij is misschien wel ondergewaardeerd, maar het grootste probleem is dat het succes van Blitzcrank vrijwel geheel afhangt van het maken van fouten door de tegenstander.

Die initiate die je beschrijft: 'blitz grabbed carry, carry dood, 4v5', zou eigenlijk niet voor mogen komen als je tegenstander enigszins capabel is. Iedereen maakt fouten, maar ik sta als carry altijd achter mijn tank. Of in elk geval iemand die een tikje kan hebben. En stel je speelt in een team tegen Amumu of Galio en je grabbed Amumu/Galio. Ja dat gebeurt echt, ik heb het zien gebeuren ;) De gevolgen van zoiets zijn niet te overzien en je hebt het als Blitz zijnde niet zelf in de hand (pun intended).

Neem dan een Sona als support. Die ultimate van haar is als Sona een beetje kan richten, 100% betrouwbaar. Of in elk geval in zoverre, dat het puur en alleen afhangt van de skill van de Sona speler. Neem daarbij nog de sustain en utility die Sona geeft en tja. :)

Hiermee wil ik overigens niet zeggen dat ik nooit gegrabbed wordt door Blitz. Maar dit is gewoon (deel van) de reden dat Blitz in gemiddeld+ elo minder viable is als support. Op lagere elo's (ook waar ik zit) kan het op zich wel werken.

[ Voor 6% gewijzigd door Cloud op 19-12-2011 16:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vocalise
Dat is ook waar, maar een simpele W van Morgana voo r of leiver nog in het enemy team zorgt toch altijd voor *paniek reacteis, en een clear shot voor Blitz, maar ik ben het absoluut met je eens dat er stekere combi';s bestaan, maar ik meot de pot nog meemaken dat we niet domineren in lane, als ons team enigzins capabel is winnen we ook de game met enige regelmaat, al is een Garen in je Team die na 15 minuten op 0 -12-3 staat en dan roet dat het best ok gaat een beetje lastig ;D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SHEePYTaGGeRNeP
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 23-09 11:15

SHEePYTaGGeRNeP

EUW: Dragon Hodor

Jarvan + Blitzcrank is ook een hele dodelijk combi heb ik gehoord op Chaox en TheOddOne's streams.

EUW: Dragon Sheepy | Doubledutchdragons.nl | Diamond II - updated 29-11-2014

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vocalise
Mjah als jeiemand grabbed met Blitz daarna na de initial hits kunt knockuppen en daarna met je aoe silenced en je teammate staat daar ook vroljik op te rossen,,,,,, ik zie het wel :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cloud

Cloud

FP ProMod

Ex-moderatie mobster

Zolang je kunt forceren dat bepaalde spelers op bepaalde plaatsen komen en Blitz daarop kan anticiperen, maak je natuurlijk goede kans. Jarvan zijn ult zorgt ervoor dat Blitz gewoon niet kan missen tenzij het doelwit eruit flashed. :) Maar dat zijn teamfights, die luxe heb je in de laning phase niet.

Als ik speel tegen Blitz als AD carry en ik heb niet een totale idioot als support, dan warden we onze eigen bush en de river en ga ik ongeveer aan de river zijde lanen. Zo hou ik als ik niet push de minions op zo'n plaats dat ik vanuit hun brush niet te grabben ben en als Blitz naar onze brush toe loopt kan ik redelijk veilig teruglopen. Ondertussen zoveel als mogelijk druk op de AD carry van de tegenpartij zetten omdat diegene toch niet geheald kan worden door Blitz.

Aan de andere kant heb ik ook wel games dat ik niet scherp genoeg ben en wel steeds gepakt wordt. Dat is het enige echte nadeel aan Blitz in de tegenpartij, fouten/onoplettendheid worden gewoon keihard afgestraft. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

sjaggy schreef op maandag 19 december 2011 @ 15:26:
[...]

Ik zeg ook niet dat er niks van af getrokken moet worden, maar stel je gaat echt goed op je lane. Tower down onder de 10 minuten.
Als jij je lane goed speelt, MOET jij de vijandeljike turret nooit binnen 10 minuten kapot maken...
Waarom? Zodra jij de turret kapot maakt vernietig jij ook je eigen farm. Je kan wel verder pushen naar de volgende turret maar een redelijke team maakt jou dan vrij snel kapot.
Je kunt dan ook niet de komende 5-10 minuten continue ganken want dan vernietig je ook de farm van je teamgenoten.
Je kunt ook geen jungle pakken want die is "bezet" :P.
Volgende keer ervoor zorgen dat je de vijandelijke turret niet kapot maakt, niet voordat de teamfights pas beginnen. ( Dit kan verschillende kwa potjes natuurlijk maar uiteindelijk zal je de turret nooit moeten killen binnen 15 min.).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SaphuA
Daar zou ik toch nog eens over nadenken Assasins ;)

Een toren vroeg kapot krijgen heeft erg veel voordelen:
- Gold voor het hele team
- Betere map / jungle / dragon control
- 1 (of meer) persoon extra om te ganken en pushen
- Torens pushen wint games

[ Voor 15% gewijzigd door SaphuA op 19-12-2011 16:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dreanor
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 22-09 13:28

Dreanor

Joene

SaphuA schreef op maandag 19 december 2011 @ 16:31:
Daar zou ik toch nog eens over nadenken Assasins ;)

- Extra gold
- 1 (of meer) persoon extra om te ganken
- Andere torens kunnen harder gepushed worden
Ik moet het hiermee eens zijn. De beste matches voor mij zijn als ik snel de vijandige tower down krijg, zeker als ik mid sta.

Dan kan je heerlijk ganken zonder heel veel zorgen te hebben over je lane. Bovendien, de vijandige minions zullen ooit jou toren bereiken maar voordat het zover is heb je misschien wel 2 ganks kunnen doen. Dan keer je terug om even je tower te verdedigen en wat minions te farmen.

Ook betekend een kapotte tower dat je tegenstander kwetsbaar wordt als je hun lane pushen! Immers, ze moeten verder lopen voor de "veiligheid" van de toren.

En uiteindelijk is het doel die torens kapot te krijgen en de nexus. Hoe vaak ik wel niet gewonnen heb terwijl de vijand ver voor lag qua farm/kills ... Enkel omdat wij de towers net wat sneller down kregen.

PlayerUnknown's Battleground: TryingDutchman

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cloud

Cloud

FP ProMod

Ex-moderatie mobster

Ik dacht het ook altijd, maar ik denk dat SaphuA wel gelijk heeft. Het enige wat je niet moet doen, is die lane hard pushen tenzij je dat wilt. Probeer dus nog steeds de minionwave precies op dezelfde plaatst te houden wat je anders ook doet. Dat de toren van de tegenpartij ontbreekt hoeft niet te betekenen dat je niet meer kunt farmen.

Voor de Ahri geïnteresseerden heeft Xpecial een guide gemaakt, met daarin twee games. Eentje waarin hij Reginald (Morgana) op mid totaal wegspeeld. Het lijkt erop dat Ahri heel sterk is tegen Morgana vanwege haar mobility en lage CD skills. :) Aanrader om die games te zien, hij laat echt zien wat Ahri kan als je haar beheerst.

Guide: http://www.solomid.net/guides.php?g=12667

[ Voor 3% gewijzigd door Cloud op 19-12-2011 16:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vocalise
Ja ik zie het probleem van een early tower push ook niet echt, meestal assist Blitz dan mid of top terwijl ik met een gewarde river en side lane bot rustig doorfarm, tevens proberen we erdelijk vlot na de mid tower en top tower een midlane fight te forceren en dan hopelijk een ace of retreat van het andere team en toren 2 in mid down halen emt 5 mand, opsplitsen en met 3 man top of bot neer halen

Daarna lopen de games meestalw el goed af, maar ik heb het uiteraard ook meer dan eens in mijn gezicht zien klappen. Ach wij vermaken ons in ieder geval prima ;D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SaphuA schreef op maandag 19 december 2011 @ 16:31:
Dat moet je toch nog eens herzien Assasins ;)

- Extra gold
- 1 (of meer) persoon extra om te ganken
- Andere torens kunnen harder gepushed worden
- Extra gold? Deze krijg je sowieso al. mischien iets later maar dat zal niet veel uitmaken.
- Betere map control? Daarvoor kun je ook wards gebruiken, een redelijke support gebruikt ook nog eens goeie cv's
- 1 ( of meer ) persoon extra om te ganken. Dit is true maar zoals al vermeld. Je kunt niet continue gaan ganken. En je vijanden zullen echt wel zien dat jij telkens zult ganken nadat de turret kapot is dus zij zullen ook warden en passive spelen.
- Andere torens kunnen harder gepushed worden? Dus ook de farm van je team-mate killen en mischien xp?
- Torens pushen wint games. True dat. Maar je kunt na 1 ace makkelijk 2 torens + inhib ( mischien al nexus ) kapot pushen.

Op High elo zie je ook dat dit altijd gebeurt.
Vorige keer nog een tournament game gezien van TSM. Waarbij zei ook de turret niet kapot wouden pushen terwijl zij dat wel konden doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vocalise
Mjah ieder zijn speelstijl laten we maar zeggen.
Overigens ik heb nu een 5 tal matches tegen Ahri mid gespeeld op zowel Brand 2x en Morgana 3 x.

Ik ahd met Brand moeite en zelfs een pot echt mijn lane verloren helaas, maar op Morgana ben ik van mening dat ze niet echt sterk uit de hoek komt... haar damage output lijkt verwaarloosbaar i.v.m. die van mijn Morgana. En dat echt 3 potten op rij tegen andere spelers.... ik weet dan ook nog niet zo goed wat ik van haar moet denken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deefje85
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 05-10-2024
ik kan nu een mijn legeau of legends niet opstarten ,ik krijg enkel het scherm te zien met de oranje knop play.

Als ik daar op klik doe die niks meer.

Iemand een idéé?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Deefje85 schreef op maandag 19 december 2011 @ 16:44:
ik kan nu een mijn legeau of legends niet opstarten ,ik krijg enkel het scherm te zien met de oranje knop play.

Als ik daar op klik doe die niks meer.

Iemand een idéé?
Dit heb ik ook af en toe, even computer opnieuw opstarten en probleem weg :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wravburn
Toren pushen wint games. Een snelle tower is vaak wel goed, maar je moet er mee oppassen.

Je speelt namelijk een tegenstander vrij op die manier. Als je bv. mid tower na 10 minuten neerkrijgt, heeft de enemy mid geen 'veilig' plekje om te farmen. Hij is dus 'vrij'. Als dat geen probleem is, prima, pushen met die hap!

Maar als je bv tegen LeBlanc mid ging, kan die nu gaan roamen en ganken. Je team zal dat niet altijd fijn vinden.

tl;dr: Torens pushen is goed, maar weet wel dat je waarschijnlijk een extra roamer tegen je hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• axel101
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 06-05-2021
Torens pushen kan inderdaad goed zijn. Maar let wel op dat als je een toren als ad-carry gaat pushen. Dat je (meestal) geen plek meer hebt om te farmen. Andere lanes gaat niet want dan steal je farm/exp van je team maten. Jungle zelfde verhaal. Onder de tweede toren van de tegenstander farmen is ook niet echt handig. Grote kans om geganked te worden door enemy jungler.
Roamen met een ashe bijv. Gaat minder goed werken. Dit doordat je echt items nodig hebt op ashe.

League of Legends EUW: IBullit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deefje85
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 05-10-2024
Verwijderd schreef op maandag 19 december 2011 @ 16:45:
[...]

Dit heb ik ook af en toe, even computer opnieuw opstarten en probleem weg :).
Heb ik al een gedaan en repair ook,maar hij start niet meer op.Ik kom niet op zijn inlog scherm terecht

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koekwaus21
Deefje85 schreef op maandag 19 december 2011 @ 16:53:
[...]

Heb ik al een gedaan en repair ook,maar hij start niet meer op.Ik kom niet op zijn inlog scherm terecht
Misschien opnieuw installeren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vocalise
Ik heb overigens mijn MSI alppertje maar een clean install gegeven en alles weer even een update gegeven en nu laad de autumn map wel gewoon in... erg apart maar ik ben een blije LOL'er weer gewoon solo normals queen om die laatste 2 lvl's te gainen naar 30 :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Wow... in sommige gevallen wil je gewoon per direct kunnen surrenderen. Laatste game was ik vanaf de start 4v5 omdat iemand wegviel en dat werd per direct een 3v5 omdat iemand anders besloot dat hij er dan ook maar geen zin in had. 3v5 is gewoon niet leuk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vocalise
Nope een okish 3 vs 5 moet ik nog meemaken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wravburn
Ze moeten gewoon even heel simpel per disconnect 5min(of iets dergelijks) van de surrendertijd afhalen. Al eens voorgesteld, maar dat wordt ondergesneeuwd op de officiele fora.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Lol, ik had een keer een game waarbij ik 5 v 1 speelden. ( Ik zat in de team met 5 ).
De andere 4 bij de leaver team waren pre-made en ze kregen allemaal tegelijk een DC :F .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Cloud schreef op maandag 19 december 2011 @ 16:10:
Die initiate die je beschrijft: 'blitz grabbed carry, carry dood, 4v5', zou eigenlijk niet voor mogen komen als je tegenstander enigszins capabel is.
Dat is natuurlijk een oneindige cirkel van Blitz l2grab en carry l2dodge.Diegene die er beter in is, wint. Ik heb wel eens Blitz's op high Elo gezien, tegen andere high Elo spelers. Die worden ook gewoon gegrabbed wanneer ze gezoned worden of als de Blitz zich goed positioneert.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 19 december 2011 @ 17:54:
[...]

Dat is natuurlijk een oneindige cirkel van Blitz l2grab en carry l2dodge.Diegene die er beter in is, wint. Ik heb wel eens Blitz's op high Elo gezien, tegen andere high Elo spelers. Die worden ook gewoon gegrabbed wanneer ze gezoned worden of als de Blitz zich goed positioneert.
Ik vind blitz geen hele goede support tegen echt goede spelers maar blitz met bijvoorbeeld graves kan echt wel winnen van een lane met niet zoveel sustain zoals iets met janna of alistar. En als je de tegenstander iets laat pushen en ze daarna met w chased kunnen ze echt niet altijd je grab ontwijken. Als je voorkomt word hij ook echt sterk maar als je een losing game speelt word blitz snel vrij useless.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op maandag 19 december 2011 @ 18:37:
[...]

Ik vind blitz geen hele goede support tegen echt goede spelers maar blitz met bijvoorbeeld graves kan echt wel winnen van een lane met niet zoveel sustain zoals iets met janna of alistar. En als je de tegenstander iets laat pushen en ze daarna met w chased kunnen ze echt niet altijd je grab ontwijken. Als je voorkomt word hij ook echt sterk maar als je een losing game speelt word blitz snel vrij useless.
Niet om vervelend te doen hoor... maar wat heb je precies aan sustain als je een blitzgrab + knockup + silence + condemn tegen de muur + een paar auto-attacks met silver bolts te verwerken krijgt? Heals hebben cooldowns...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 19 december 2011 @ 18:37:
[...]

Blitz is bij uitstek een character dat nog steeds een goede lategame kan hebben ondanks vaak doodgaan of geen farm hebben. Al zijn CCs blijven hetzelfde en dat is toch waar het om gaat bij Blitz. Heb vaak zat potjes gewonnen waar ik gewoon elke teamfight dood ging, alle farm aan de carry heb gegeven en m'n team toch naar de eindstreep hielp door de juiste persoon te grabben en flash+silence in enemy team te doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fanatic_FS
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 07:15

Fanatic_FS

Rated T for Troll™

Wat de cc van Blitz betreft is het dezelfde als Alistar, CC die niet reduced wordt door tenacity (op silence na, maar die gebruik je toch meestal om channels te distrubten waar de duratie dus niet erg belangrijk voor is), dat is ook best wel wat waard.

[specs]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xevoo
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 23-09 07:58
Vanavond nog maar eens wat potjes doen, hoop dat ik Ahri kan kiezen steeds, maar zal wel weer voor m'n neus worden weggekaapt :')

Heb er weer zin in!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vicarious schreef op maandag 19 december 2011 @ 18:40:
[...]

Niet om vervelend te doen hoor... maar wat heb je precies aan sustain als je een blitzgrab + knockup + silence + condemn tegen de muur + een paar auto-attacks met silver bolts te verwerken krijgt? Heals hebben cooldowns...
Jij gaat ervanuit dat je wel een condemn kan raken maar blitz geen grab? Zo werkt dat natuurlijk niet, sustain komt van philo + pots, op de carry zal het van de lifesteal moeten komen. Maar je neemt natuurlijk met blitz support ook gewoon heal. In principe moet je op level 3 of 4 dan je lane wel kunnen killen als je met een goede bursty ad carry zit. Daarna kan je gewoon backen of healen van creeps. Met een zwakke early game carry hoef je dit natuurlijk niet te doen want dan word je gewoon harassed naar 0.

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 19-12-2011 19:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vicarious schreef op maandag 19 december 2011 @ 18:40:
[...]

Dan moet blitz in de bosjes staan om je goed tegen de rand te hebben, anders ben je totaal niet aan het opletten.

En als je een blitz met vayne tegen je hebt, moeten die bosjes ten allen tijde geward zijn.

Blitz vayne kan kapot geharasst worden door cait & sona/taric/soraka

Het blijft op het punt komen dat je met blitz moet rekenen op fouten van de tegenstander. Akkoord dat is in vele gevallen zo, maar het maakt blitz zo oneindig waardeloos als support als zijn grabs niet te landen zijn aangezien hij zijn ad carry tijdens het lanen niet echt van nut kan zijn voor de rest.

[ Voor 19% gewijzigd door Verwijderd op 19-12-2011 19:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op maandag 19 december 2011 @ 19:18:
[...]

Jij gaat ervanuit dat je wel een condemn kan raken maar blitz geen grab?
huh? volgens mij begrijp je me verkeerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vocalise
Game 1 Bot lane Blitz and Morgana tegen Garen en Soraka en daarna Soraka en Katarina, bizar sterke jungler surrender was vlotjes.

http://imageshack.us/phot...13/morganablitzzzzzz.png/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vocalise
En potje twee :
Wederom een easy Botlane, Teema ragedquit na 3 kills in a row tristiana blijft solo bot, mid towers down en game surrendered

[IMG=http://img233.imageshack.us/img233/8330/morganablitzzzzzzzpot2.png][/IMG]

Uploaded with ImageShack.us

[ Voor 20% gewijzigd door Vocalise op 19-12-2011 21:15 ]

Pagina: 1 ... 45 ... 79 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
In de topicstart is heel veel informatie te vinden. Dus voor zaken als de patchnotes, champion rotation en bijvoorbeeld hoe je in contact kunt komen met andere LoL Tweakers, kun je daar terecht! :)

Voor de slowchatters onder ons is er natuurlijk het chatkanaal in-game (dat veel te rustig is), maar tegenwoordig ook een IRC kanaal!