[PC] League of Legends - Deel 5 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 43 ... 79 Laatste
Acties:
  • 150.524 views

Verwijderd

axel101 schreef op donderdag 15 december 2011 @ 12:09:
[...]

Er was vroeger inderdaad een tool waarme je kon switchen. Die was erg handig toen europa nog niet gesplit was, en de inlogtijd over 9000 was.
...? Die tool switchte tussen NA en EU. Hoe heeft dit met login queue te maken?

• BlackD0
  • Registratie: November 2011
  • Niet online
Verwijderd schreef op donderdag 15 december 2011 @ 12:50:
[...]

...? Die tool switchte tussen NA en EU. Hoe heeft dit met login queue te maken?
Als de EU server een queue had van 9000, kon je wisselen naar de NA server en daar kijken of de queue net zo lang was, als die korter was, kon je daar lekker spelen terwijl iedereen op de EU server nog in de queue stond.

• Jeffroiscool
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 26-04-2024
Cloud schreef op donderdag 15 december 2011 @ 10:56:
Ongetwijfeld, vroeger ook wel eens gezien inderdaad in die marathon. Maar de laatste tijd zie ik het eigenlijk nooit meer. Wat mij betreft ook zeker weten een van de beste spelers ter wereld, misschien wel de beste. Al is het maar vanwege die mind games en tactieken van hem, samen met z'n mechanics.

/fanboy

Het account waarop hij nu speelt is trouwens nog unranked, je zal maar tegenover hem komen te staan als noobje die voor het eerst Ranked speelt :+

[...]

Ah dat is wel een waarschijnlijke verklaring ja :)

Hoe wisselen jullie trouwens tussen NA en EUW, voor de mensen die op beide spelen? Er was toch zo'n tooltje waarmee je eenvoudig kon kiezen?
Dit zit nu ingebouwd in de officiele launcher (je kunt van region switchen in het allereerste scherm van de launcher (NA zit hierbij)

League of Legends [Last Updated 22-08-2012]: [EUW] Jeffro (Now:Silver, S1:Bronze), RankedSolo5x5: 1502 [120W/106L], Dominion: 84W, TT: 3W, Normal: 504W

Fanatic_FS schreef op donderdag 15 december 2011 @ 12:45:
Wickd vind ik dus echt niet bij de 2 beste solo tops horen. Hotshot en Rainman zijn de beste 2. Vond Wickd altijd de slechtste speler van SK, ban irelia en wickd is niks meer waard.
Gedeeltelijk mee eens. Wickd hoort wmb zeker niet tot de absolute top voor de solo top positie, maar ik vind hem ook niet direct waardeloos als je Irelia bant. Hij kan nog wel meer bruisers spelen, maar Irelia is wel zijn beste character. Een beetje vergelijkbaar met HSGG op Nidalee.

Overigens vind ik Dyrus ook een erg goede solo top. Zijn lasthitting laat wel eens te wensen over, maar ook hij verliest zeer zelden zijn lane. Verder kan xPeke van Fnatic ook een leuke solo top spelen met AP characters (denk aan Swain bijv.)

Vicariously I live while the whole world dies

• sjaggy
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 19-06-2021
shalaka schreef op donderdag 15 december 2011 @ 12:19:
[...]

Werkt zeker goed! Zeker vanaf level 6
Malphite is een beest! ^^ ik ben van plan hem misschien door deze week te kopen, mja ik wil ook zeer graag AP shaco jungle. Even mensen verassen met men doosjes haha
Malphite is nog maar 1350 IP dus je kan er je haast geen buil aan vallen.

• Fanatic_FS
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 08:01

Fanatic_FS

Rated T for Troll™

Malphite is een goede counter tegen melee met attackspeed door zijn attackspeed debuff en omdat hij graag armor bouwt.

[specs]

• SHEePYTaGGeRNeP
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 11:15

SHEePYTaGGeRNeP

EUW: Dragon Hodor

Ik zal vanavond ook is kijke hoe het gaat met jungle Malphite +D Heb hem erg lang gemained samen met Shen.

EUW: Dragon Sheepy | Doubledutchdragons.nl | Diamond II - updated 29-11-2014

• sjaggy
Plus je vergeet dat bij iedere melee attack je ook alles voor je raakt, ideaal voor jungle dus. Ik kan jungle zo snel clearen op malphite. Ik kon het bijna niet geloven, zonder potions en moeite. Het enigste wat ik nodig had daarvoor was een blue pull (wat niet al te veel gevraagd is toch? ^_^)

Edit @ sheepy, echt een aanrader! starten met je E en daarna je W. Q op lvl 4 voor ganks ;)

Kan helaas de build niet sturen die ik gebruik wat op mobafire stond, kben namelijk op het werk ^^

[ Voor 24% gewijzigd door sjaggy op 15-12-2011 14:12 ]

• Xevoo
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 07:58
Hmm, ik ben verslaafd geraakt aan LoL ook al bak ik er niets van :') heel de dag het forum in de gaten te houden hier en verlangen naar vanavond dat ik weer kan spelen :9

• Jeffroiscool
Hallo allemaal!

Sinds vandaag heeft de GoT website clansupport.
Dit aangezien het kan voorkomen dat iemand in een clan zit maar daarbij ook gewoon op Tweakers zit.

Laat me weten wat jullie ervan vinden!

http://www.fakegaming.eu/GoT/index.php?act=clans

League of Legends [Last Updated 22-08-2012]: [EUW] Jeffro (Now:Silver, S1:Bronze), RankedSolo5x5: 1502 [120W/106L], Dominion: 84W, TT: 3W, Normal: 504W

• SHEePYTaGGeRNeP

SHEePYTaGGeRNeP

@jeffro hmm ik heb een wachtwoord nodig om te joinen, kan je mij toevoegen of moet ik dat zelf doen met het w8woord?

• Jeffroiscool
SHEePYTaGGeRNeP schreef op donderdag 15 december 2011 @ 14:29:
@jeffro hmm ik heb een wachtwoord nodig om te joinen, kan je mij toevoegen of moet ik dat zelf doen met het w8woord?
Klopt, je kan echter ook eventueel een nieuwe maken voor DD.TNT maar als je wil joinen PM ik je het password wel ff :)

• sjaggy
Ik heb toevallig een flinke tijd terug ook nog in DD gezeten haha, speelde destijds toen Battlefield Bad Company 2 haha. Leuke tijden op die servers gehad! :]
Zijn er trouwens nog teams/clans die een member zoeken? Ik nader inmiddels de 600 wins, dus redelijk wat ervaring. Voorkeursrollen: solo top en jungle, maar in principe sta ik overal voor open.

Verwijderd

Heeft hier iemand al met Ahri gespeelt, hoe speelt ze? En hoe duur is de double bundle eigenlijk? :P Ik kan niet wachten tot ik thuis ben! haha

• Jeffroiscool
Verwijderd schreef op donderdag 15 december 2011 @ 15:33:
Heeft hier iemand al met Ahri gespeelt, hoe speelt ze? En hoe duur is de double bundle eigenlijk? :P Ik kan niet wachten tot ik thuis ben! haha
1949

Hoe ze speelt weet ik niet maar ze is nogal een kruising tussen Akali en LeBlanc met een taunt die dmg doet en jou geen dmg doet xD

@Vicarious waarom probeer je DD niet eens, kijken of er hier een leuk team bij zit. Ben zelf nog zoekende naar een team binnen DD maar we kunnen ook een team starten hiero :P

Ik vind het prima hoor. Zelf geen zin/tijd om een team op te starten en ben liever gewoon member, maar als jij een team start join ik met alle liefde ;) Begin gewoon dat soloqueue een beetje zat te worden en in het GoT-kanaal is het vaak ondanks 48 aanwezigen gewoon uitgestorven.

Verwijderd

Haha, ooit nog nodig voor een AP mid/Jungle/Support/AD carry kun je me altijd nog toevoegen, heb ook een MIC dus teamspeak is geen probleem :P
EUW in-game name = Legendary61
Ik heb ook genoeg games gespeelt dus ervaring zat ^^

• Jeffroiscool
Vicarious schreef op donderdag 15 december 2011 @ 15:38:
Ik vind het prima hoor. Zelf geen zin/tijd om een team op te starten en ben liever gewoon member, maar als jij een team start join ik met alle liefde ;) Begin gewoon dat soloqueue een beetje zat te worden en in het GoT-kanaal is het vaak ondanks 48 aanwezigen gewoon uitgestorven.
In principe is er in DD altijd wel iemand in voor een potje. Komt niet vaak voor dat er te weinig mensen zijn. De reden waarom ik nog geen team heb gemaakt is omdat je dan hele tijd 4 andere members moet gaan bijhouden enzo. Beetje zelfde idee als jou, liever member xD

Maar je kan DD zoiezo joinen en daarna heb je binnen in DD zeg maar een rits teams :).

@Assasins61

http://www.fakegaming.eu/GoT/

Learn it, Love it, Use it! :D

@Saphua of modjes,
Kunnen we niet zo'n topic waarschuwing inschakelen voor dit soort dingen. Blijkbaar leest niet iedereen de volledige OP :)

[ Voor 12% gewijzigd door Jeffroiscool op 15-12-2011 15:43 ]

• Jaap.
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 08:45
Vicarious schreef op donderdag 15 december 2011 @ 15:38:
Wellicht een idee om eens een (aantal) potje(s) te spelen? Van wat ik van je heb gelezen hier zitten we wel redelijk op hetzelfde niveau. Ik zal straks wel even in het GoT channel langshoppen.

Verwijderd

Ik heb ari gespeeld maar het was ranked tegen fizz, mijn team was ook gigantisch slecht dus het was een vrij snelle loss. Is een champ waar je wel even aan moet wennen vrees ik. Farmen ging ook niet echt heel makkelijk gezien alleen je q een aardige spell daarvoor is. Daarbij vind ik het ook niet echt duidelijk hoe dichtbij je bij iemand moet ulten om hem te raken, maarja dat is gewoon een kwestie van gewenning lijkt me.

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 15 december 2011 @ 15:45:
Ik heb ari gespeeld maar het was ranked tegen fizz, mijn team was ook gigantisch slecht dus het was een vrij snelle loss. Is een champ waar je wel even aan moet wennen vrees ik. Farmen ging ook niet echt heel makkelijk gezien alleen je q een aardige spell daarvoor is. Daarbij vind ik het ook niet echt duidelijk hoe dichtbij je bij iemand moet ulten om hem te raken, maarja dat is gewoon een kwestie van gewenning lijkt me.
Je moet ook geen ranked doen met een champion die net een dag uit is _O- .
Wat is haar standaard range? ik hoop echt boven de 500.
Jeffroiscool schreef op donderdag 15 december 2011 @ 15:41:
[...]

In principe is er in DD altijd wel iemand in voor een potje. Komt niet vaak voor dat er te weinig mensen zijn. De reden waarom ik nog geen team heb gemaakt is omdat je dan hele tijd 4 andere members moet gaan bijhouden enzo. Beetje zelfde idee als jou, liever member xD

Maar je kan DD zoiezo joinen en daarna heb je binnen in DD zeg maar een rits teams :).
Ik zal eens kijken. Een teampje van een paar gasten om regelmatig mee te spelen (7 a 8 man ofzo zodat niet altijd iedereen er hoeft te zijn) lijkt me leuker en leerzamer dan soloqueue normals te spelen (ranked doe ik momenteel weinig omdat mn laptop een lage framerate haalt en ik alleen 's avonds laat op de vaste pc kan spelen omdat mn vriendin die in gebruik heeft)

Verwijderd

Ik snap nu pas shaco quick red blue.
Boxes bij red en tegelijkertijd een pull bij blue.
Denk niet dat het de bedoeling is dat je zo snel dubbele buffs hebt.

• Cloud
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 17-09 10:39

Cloud

FP ProMod

Ex-moderatie mobster

Verwijderd schreef op donderdag 15 december 2011 @ 15:53:
Valt niet zoveel tegen te doen. Shaco is wel de allersnelste, maar met wat hulp kunnen heel veel champions een snelle blue+red halen. Ik zag Dan Dinh het vorige week nog op stream doen met GP. Een flinke pull op blue zodat hij geen smite hoeft te gebruiken, daarna meteen door naar Red en daar wel smiten. Daarna gank top, waarbij de top lane nog geen lvl2 is.

De jungle changes hebben dit soort snelle ganks mogelijk gemaakt :)

Never attribute to malice that which can be adequately explained by stupidity. - Robert J. Hanlon
60% of the time, it works all the time. - Brian Fantana

• koekwaus21
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 20-09 14:04
Of hij staat alvast klaar om een lane te ganken. Is al aantal keren gebeurt bij mij.

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 15 december 2011 @ 15:48:
[...]

Je moet ook geen ranked doen met een champion die net een dag uit is _O- .
Wat is haar standaard range? ik hoop echt boven de 500.
Ik zit al gigantsich veel games tussen de 1400-1650 in, denk dat ik het merendeel van de games mijn ding doe.
Volibear en fizz heb ik ook gewoon in ranked uitgeprobeerd. Daarmee heb ik allebij uit iets van 10 games 80% winrate. Als je gewoon de spotlight gezien hebt en alle mechanics in de game onder knie hebt kan je makkelijk een nieuwe champ proberen en niet keihard falen.

• djengizz
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online
Dit kon met AP Shaco ook al voor de jungle changes al was het nogal hit of mis vanwege de buggy boxes.

• Meneer iCy
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 11:58

Meneer iCy

swarma

Soms falen ze ook heel hard, terwijl de buffs goed gingen. Kwam het van de week tegen en ik bedankte hem zeer vriendelijk voor zijn buffs, voornamelijk blue want ik was fiddle.

Steam id is ijsie \\ Xbox Live GT: Meneer iCy

• Xevoo
Ahri gekocht, eerste potje gaat zo beginnen, ben benieuwd :9

• eehbiertje
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 10-09 08:21
Xevoo schreef op donderdag 15 december 2011 @ 18:44:
Ahri gekocht, eerste potje gaat zo beginnen, ben benieuwd :9
ze speelt wel lekker weg.. let er wel op dat je je ult 3x kan gebruiken! in 10 sec
dus probeer uit de buurt te blijven van fears en stuns enz :)

vind zelf het hart idee en iemand naar je toe laten komen iets minder vooral in teamfights..
het is wel handig om iemand 2 seconden te laten rondlopen..

vaak bewaar ik hem om toch weg te kunnen komen :)

al met al leuke champ alleen ik voel dat er nog wel een paar nerfs aan gaan komen

• Xevoo
Ik vind haar inderdaad erg fijn spelen, die ulti heeft me al vaak gered vanavond :9

Ik moet haar nog wel goed onder de vingers zien te krijgen want ik ben ook al érg vaak dood gegaan vanavond :P

Verwijderd

Mijn tweede potje met haar in ranked ging een stuk beter eindigde 10-4-9 maar we verloren natuurlijk wel :/
Ik deed dit keer 3 dorans rings dan deatchap. Vind alleen die stun best lastig te raken nog steeds.

• djengizz
  • Niet online
Verwijderd schreef op donderdag 15 december 2011 @ 22:18:
Mijn tweede potje met haar in ranked ging een stuk beter eindigde 10-4-9 maar we verloren natuurlijk wel :/
Ik deed dit keer 3 dorans rings dan deatchap. Vind alleen die stun best lastig te raken nog steeds.
Wat voor runes heb je gebruikt en beviel dit?

Ik zag de champ spotlight runes (full AP / MPen) maar ik heb het gevoel dat ze eerder wat heeft aan CDR of mana vanwege haar ratio's en skillset.

Verwijderd

Hoeveel team gots zijn er nu? En hoe gaat het?

Ik ben Nu lvl 20 dus het zal wel even duren en zelfs dan is wat ik kan spelen beperkt tot 2/4 champs. Maar een got team lijkt me erg leuk.

Verwijderd

djengizz schreef op donderdag 15 december 2011 @ 22:34:
[...]

Wat voor runes heb je gebruikt en beviel dit?

Ik zag de champ spotlight runes (full AP / MPen) maar ik heb het gevoel dat ze eerder wat heeft aan CDR of mana vanwege haar ratio's en skillset.
Ik gebruik gewoon standaard caster runes magic pen, mana regen per level,ap per level en flat ap.
Maar met die 3 dorans ben ik zelfs met spammen niet oom geraakt dus in principe zou je yellows beter ap kunnen nemen denk ik. Maar ik speel zelf niet echt veel mid dus heb niet zon runepage.
Ik denk dat cdr inderdaad ook heel goed is maar weet niet of het wel de moeite is om ap ervoor in te leveren.

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 15-12-2011 23:18 ]

• Jasper 99
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 07:40
not sure about ahri, voelt nog een beetje minder dan andere casters though..
Maar wel geinig bedacht :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YbonG
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 02-09 15:30
vind ahri zelf een leuke champion, maar zeker niet OP ofzo. relatief hoge mobility en wat true damage, daar geef je echter wel scaling voor op: de AP scaling op haar abilities voelt nogal laag aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vicarious schreef op donderdag 15 december 2011 @ 15:51:
[...]

Ik zal eens kijken. Een teampje van een paar gasten om regelmatig mee te spelen (7 a 8 man ofzo zodat niet altijd iedereen er hoeft te zijn) lijkt me leuker en leerzamer dan soloqueue normals te spelen (ranked doe ik momenteel weinig omdat mn laptop een lage framerate haalt en ik alleen 's avonds laat op de vaste pc kan spelen omdat mn vriendin die in gebruik heeft)
Ik zie dit eigenlijk ook wel zitten. Zeker het feit om met een vaste groep wat potjes te spelen, maar dan niet beperkt tot enkel 5 spelers. Op die manier leer je op elkaar in te spelen en ken je elkaars beperkingen.

Ik pas me wel aan naar rol toe.

Ben de factor randomness een beetje moe. Had gisteren 3 potjes met anderen - zag je niet online PublicPervert toen ik logde - en ze allemaal gewonnen, in tegenstelling tot de faalmatches van eergisteren.

Ingame name is Stringrbell en heb rond de 480 normal wins.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xanaroth
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 06-06 18:07
Ik vind Ahri nogal tegenvallen. 2 potjes gehad waarin ik tegen haar speelde (heb haar zelf niet) en merkte dat mn focus erg vaak als eerste op Ahri ging omdat ze nogal zwak is.

Al die 0.3 scaling helpt ook niet echt trouwens voor damage.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spunkjah
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 02-09-2024
Yeah eindelijk kan ik me pols/hand weer bewegen! Van het weekend weer league of legends spelen heb het wel gemist haha.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Killertjuh
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 22-09 13:28
Verwijderd schreef op donderdag 15 december 2011 @ 15:41:
Haha, ooit nog nodig voor een AP mid/Jungle/Support/AD carry kun je me altijd nog toevoegen, heb ook een MIC dus teamspeak is geen probleem :P
EUW in-game name = Legendary61
Ik heb ook genoeg games gespeelt dus ervaring zat ^^
Ik speel voornamelijk AP kog (vind de ulti zo masterlijk in teamfights :D) en tank Nasus (proberen 500a600 stack q te halen).

Daarnaast speel ik ook nog LB/Xin/Jax (Na de nerf van jax eigenlijk ook nooit meer)

Ik speel voornamelijk in EUW = Killertjuh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xevoo
Myrdreon schreef op vrijdag 16 december 2011 @ 07:31:
Ik vind Ahri nogal tegenvallen. 2 potjes gehad waarin ik tegen haar speelde (heb haar zelf niet) en merkte dat mn focus erg vaak als eerste op Ahri ging omdat ze nogal zwak is.

Al die 0.3 scaling helpt ook niet echt trouwens voor damage.
Ik merkte gisteren tijdens het spelen ook dat ik erg snel de focus op me had, en vaak ben je dan ook in een paar klappen dood als je je ulti niet klaar bent.

Verder kan je vrij weinig als je gesilenced of gestund word, dan weet je ook zeker dat je dood gaat, tenzij je jezelf eruit flasht ofzo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cloud

Cloud

FP ProMod

Ex-moderatie mobster

Gister ook een game met haar gespeeld, maar ze is inderdaad squichy ja. Ik ga er dan ook pas na het begin van de teamfight in. Zorg dat je dichtbij genoeg bent, ulti erin. Doe je W, Q, ulti en ulti weg. Op die manier valt het te overleven en doet ze nog schade ook.

Verder vind ik haar niet echt OP zoals velen, alleen is haar Taunt echt ongelooflijk sterk. Hij is wat lastig te raken, maar zo'n lange taunt zonder damage? Pff. :) Voor de rest speelt ze wel heel leuk, zoals ik al wat verwacht had door de filmpjes.

Never attribute to malice that which can be adequately explained by stupidity. - Robert J. Hanlon

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeffroiscool
Cloud schreef op vrijdag 16 december 2011 @ 09:30:
Gister ook een game met haar gespeeld, maar ze is inderdaad squichy ja. Ik ga er dan ook pas na het begin van de teamfight in. Zorg dat je dichtbij genoeg bent, ulti erin. Doe je W, Q, ulti en ulti weg. Op die manier valt het te overleven en doet ze nog schade ook.

Verder vind ik haar niet echt OP zoals velen, alleen is haar Taunt echt ongelooflijk sterk. Hij is wat lastig te raken, maar zo'n lange taunt zonder damage? Pff. :) Voor de rest speelt ze wel heel leuk, zoals ik al wat verwacht had door de filmpjes.
Echter, is die taunt wel ongelooflijk kort als iemand mercury threads heeft. Lang niet zo lang als die van Rammus :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koekwaus21
Ach, de gene die mecury threads hebben zijn vaak tanks, die charm (geen taunt, want taunt valt de gene hem aan) schiet je toch op champions die de meeste damage dealen AP of AD carries. Maar toch hij duurt niet zo lang, maar lang genoeg om hem te pakken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Airdack
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 19-09 14:07
Mensen die denken dat de AP ratio's op haar skills slechtzijn vergissen zich nogal, omdat sowieso 2 van haar skills AoE zijn ... dus effectief telt die AP ratio voor elk target die je raakt?

Gamen op een laptop is best ok .... echt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xevoo
Gisteravond wel gemerkt hoe overpowered Riven is, bijna geen damage op te doen, ook niet door turrets, en wel mega veel damage.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koekwaus21
Airdack schreef op vrijdag 16 december 2011 @ 09:38:
Mensen die denken dat de AP ratio's op haar skills slechtzijn vergissen zich nogal, omdat sowieso 2 van haar skills AoE zijn ... dus effectief telt die AP ratio voor elk target die je raakt?
Ja, maar der E (die 3 balletjes die naar enemies gaan)(geloof ik), als die allemaal de zelfde target raken is de damage reduced.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Drunk3nD3m0n
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 03-04-2015
ik speel ahri nu de laatste tijd ook wel heeeel graag maar ik heb nu een heel domme vraag maar wat is spell-vamp?

Beep Boop son ... Beep Boop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Killertjuh
  • Registratie: September 2004
Drunk3nD3m0n schreef op vrijdag 16 december 2011 @ 09:52:
ik speel ahri nu de laatste tijd ook wel heeeel graag maar ik heb nu een heel domme vraag maar wat is spell-vamp?
Wanneer jij een ability gebruikt krijg je van de schade een X aantal % healt terug. Zelfde als lifesteal maar dan voor abilitys

Meer infor:
http://leagueoflegends.wikia.com/wiki/Spell_vamp

[ Voor 8% gewijzigd door Killertjuh op 16-12-2011 09:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snappie88
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 19-09 22:45

Snappie88

Mr. Hollywood

Gisteravond ook meteen Ahri gekocht, en drie games lang gedomineerd! Erg moeilijk dood te krijgen, maar ik heb wel dankbaar meerdere keren gebruik gemaakt van Flash. Moet zeggen dat twee ulti stacks gebruiken en de derde bewaren voor het laatste moment om te kijken hoe een gevecht uitpakt een goede strategie is, zodoende toch een paar maal last minute (soms in combinatie met Flash) weg kunnen komen.

Vind haar early game een beetje zwak, en je moet inderdaad wel voor flink wat AP gaat wil je genoeg damage doen mid/late game. Daarentegen kan je wel vanaf level zes prima top en bot ganken, en goed towerdiven.

Dit weekend eens kijken of ik een potje ranked met haar kan doen (tenminste, als ik niet aan SW:TOR ga beginnen :P ).

Surfin' paradise!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psyy138
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 22-09 23:05

psyy138

blackbulls.nl

wtf is SW:TOR :D ??? en ja ahri is swaar chill heb haar ook gekocht ,, denk dat dit weer een nieuwe reserve main champ word :)

O.R.C. Black Bulls Rugby

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• axel101
  • Laatst online: 06-05-2021
psyy138 schreef op vrijdag 16 december 2011 @ 11:33:
wtf is SW:TOR :D ??? en ja ahri is swaar chill heb haar ook gekocht ,, denk dat dit weer een nieuwe reserve main champ word :)

offtopic:
nieuwe starwars game.

League of Legends EUW: IBullit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blamauci
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 08-09 13:38
ok voor de mensen die denken da ik echt instaloss ben als je met mij speelt ben ik een volledige game aan het uploaden naar youtube. kan nog wel even duren voor die er op staat. op 15% nou film van 3,7 gb

Het is Jungle Jarman de 4de. deze game ging heerlijk hard. redelijk team. paar domme beslissingen van mij. maar heerlijk gewonnen.

YouTube: Kanaal van blamauciXXX dit is mijn kanaal.

en ben er ook zeker van dat je het kanaal van Team BGS checkt. YouTube: Kanaal van ThisIsTeamBGS

nieuwe videos worden binnenkort alleen nog op dat kanaal geplaatst

[ Voor 5% gewijzigd door blamauci op 16-12-2011 12:43 ]

http://www.lolstatistics.com/signature/eu/20836683/309

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snobbieh
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 21-09 22:17
Dacht ik: nou, laat ik nou nog eens Sonna spelen, resultaat:

Afbeeldingslocatie: http://img861.imageshack.us/img861/8169/lesonna.jpg

Meeste kills als Support ><

I7 2600K - 8GB - M550 256GB - GTX 670

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Snobbieh schreef op vrijdag 16 december 2011 @ 12:46:

[afbeelding]

Support ?

Je bent helemaal geen support in die game aan de hand van je items :p Sona is gewoon supersterk tegen mensen die niet goed weten wat ze allemaal kan. Haar passive+Q doet pre6 echt ziekelijk veel damage. En met de ap ratio op haar ulti is het ook natuurlijk wel dikke fun.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• axel101
  • Laatst online: 06-05-2021

Sona afbeelding

Nice! Carry Sona np

Neem aan dat je niet als support speelde ? Want dan heeft die ashe echt een waardeloze farm :-(

edit: grappig trouwens dat de enemy sona ook een goede score heeft. (alleen die is well full support :P )

[ Voor 14% gewijzigd door axel101 op 16-12-2011 12:53 ]

League of Legends EUW: IBullit

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op vrijdag 16 december 2011 @ 12:50:
[...]

Support ?

Je bent helemaal geen support in die game aan de hand van je items :p Sona is gewoon supersterk tegen mensen die niet goed weten wat ze allemaal kan. Haar passive+Q doet pre6 echt ziekelijk veel damage. En met de ap ratio op haar ulti is het ook natuurlijk wel dikke fun.
Haha gister in een premade met GoTters ging de communicatie niet helemaal goed en hadden Vraat en ik beide een support (sona/taric). Vraatje besloot vanwege zijn runes om maar AP te gaan en dat pakte endgame behoorlijk goed uit. Ze konden niet tegen onze heals op en Sona doet een verdomd goede burst met ulti + Q

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cloud

Cloud

FP ProMod

Ex-moderatie mobster

Die Sona van Vraatje deed gister volgens mij meer damage dan mijn Ahri :P Ik kon er niet tegenop met mijn burst. Sona kan zeker carry-en als het moet, blijkt :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blamauci
jep kan ze zeker

in 1 van mijn placement matches werd ik als sona mid gedwongen onderhand.

zwaar hard gewonnen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Absoluut, en haar kit is ook echt ongeloofelijk als je een beetje met die passive om kunt.

Sona's kit :

slow
snare
speed up
+armor
+ap & ad (dacht ik, niet 100% zeker)
healing reduction
heal
nuke

In mijn ogen, hands down de beste support die er is.

edit: op welke tijdstippen spelen jullie die games over het algemeen vicarious ?

[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 16-12-2011 12:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blamauci
taric is ook een goede support maar ik vind hem saai om te spelen.

Janna is ook erg sterk. De godess slut of assists. bouw mejai soulstealer op dr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djengizz
  • Niet online
Ja, je kunt de meeste supports prima als AP solo spelen.

Ik baal alleen wel als ik dit soort 'supports' in botlane meekrijg als AD carry.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tjukkie
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 13-11-2024
Ik vind Ahri een erg fijne Champ om mee te spelen. Haar damage is goed en vind haar totaal niet overpowered. Men weet alleen niet zo goed hoe je haar moet counteren; vandaar dat ze gelijk OP schreeuwen als ze Ahri niet neerkrijgen op hun normale manier.

Heb inmiddels mid gespeeld vs Brand, Kassadin, Ryze en Soraka (wtf lol?)

Tegen brand moet je echt boots hebben, anders kan het moeilijk worden. Met boots kan je z'n skills redelijk makkelijk dodgen en terug-poken met je E>Q>W (indien er geen minions in de weg staan). Daarnaast is je sustain ook hoger door je passive

Kassadin is pre-6 easy target. Wanneer hij komt voor z'n Q, geef je een Q terug.

Ryze is ook easy. Je hebt meer range, meer burst. Zorg alleen dat je GTFO gaat wanneer je je burst hebt gedaan, want 1op1 over langere tijd wint ryze het wel.

Soraka ..... :O

Skills:

Haar Q is een geweldige poke/harass/farm skill die je kan combineren met je ulti: afschieten en herpositioneren voor de true damage.

W skill activeer je altijd wanneer een enemy champ in de buurt is, hetzij offensief of defensief

E skill altijd in combi met Q gebruiken voor gegarandeerde true damage

R.... zoveel mogelijkheden. Initiaten ermee met W geactiveerd, daarna gelijk E>Q>R en de laatste R gebruik je om de kill te krijgen of te ontsnappen. UBER! _/-\o_

Haar core item vind ik toch wel Rylai's. I.c.m met Deathcap en abyssal sceptor heb je net iets meer survivability en area slow op bijna al je skills. Abyssal Sceptor vind ik ook erg handig vanwege haar lage mres en omdat je meestal langs/door de battlefield heen vliegt + MPen. Daarnaast was een Negatron de enige manier om tegen post-6 kassadin te lanen in mid.

Als ik nog meer survivability wil ga ik Rylai + RoA als core. Vooral omdat Ahri zo'n aantrekkelijke target is om te killen atm :P

Hoewel ze leuk is om te spelen, vind ik toch dat andere AP champs meer kunnen bieden. :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tjukkie schreef op vrijdag 16 december 2011 @ 13:09:
Ik vind Ahri een erg fijne Champ om mee te spelen. Haar damage is goed en vind haar totaal niet overpowered. Men weet alleen niet zo goed hoe je haar moet counteren; vandaar dat ze gelijk OP schreeuwen als ze Ahri niet neerkrijgen op hun normale manier.
Probeer eens te vechten tegen een redelijk goeie Poppy, daar had ik steeds problemen mee!

Telkens als je je Charm (E) of Orb of Deception (Q) wilt gebruiken, pakt ze je eerst!
Na level 6 heb je pas een goede kans, gebruik (R) om na haar beuk te ontsnappen uit haar melee range, end dan W+Q en wachten tot ze low HP is met E, tenzij je haar probeer te forceren Recall/Flash over een muurtje te gebruiken zodat ze geen kill word.

Het leuke aan Ahri vind ik wel dat ze een goede skillset heeft, die (voor mijn gevoel) ook goed gebalanceerd is, zolang je de skills goed/op het juiste moment gebruikt (Als je iemand met Charm raakt, hebt je weinig kans dat je met Orb of Deception mist..)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fanatic_FS

Fanatic_FS

Rated T for Troll™

Trinity Force op Ashe =/
Gister een Ashe die frozen mallet kocht en toen ik vroeg waarom mallet? "So i dont waste mana on Q" :|
Kijk als je wat hp wilt dan koop een banshee's, maar frozen mallet op ashe en dan de reden waarom....

[specs]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• atlantisx
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 24-07-2021
Fanatic_FS schreef op vrijdag 16 december 2011 @ 13:16:
Trinity Force op Ashe =/
Gister een Ashe die frozen mallet kocht en toen ik vroeg waarom mallet? "So i dont waste mana on Q" :|
Kijk als je wat hp wilt dan koop een banshee's, maar frozen mallet op ashe en dan de reden waarom....
En dan heb je ook nog ashe's die een tear bouwen zodat ze Q niet hoeven te schakelen |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeffroiscool
atlantisx schreef op vrijdag 16 december 2011 @ 13:27:
[...]

En dan heb je ook nog ashe's die een tear bouwen zodat ze Q niet hoeven te schakelen |:(
Of je speelt ashe gewoon niet! :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snappie88
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 19-09 22:45

Snappie88

Mr. Hollywood

atlantisx schreef op vrijdag 16 december 2011 @ 13:27:
[...]

Tank Ashe *O*

Gewoon net als Urgot / Ryze bouwen (Banshee's Veil, Manamune, Frozen Heart, Trinity Force, ...) :P

Surfin' paradise!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op vrijdag 16 december 2011 @ 12:56:
Absoluut, en haar kit is ook echt ongeloofelijk als je een beetje met die passive om kunt.

Sona's kit :

slow
snare
speed up
+armor
+ap & ad (dacht ik, niet 100% zeker)
healing reduction
heal
nuke

In mijn ogen, hands down de beste support die er is.

edit: op welke tijdstippen spelen jullie die games over het algemeen vicarious ?
snare?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dreanor
  • Registratie: Juni 2009

Dreanor

Joene

Snappie88 schreef op vrijdag 16 december 2011 @ 13:44:
[...]

Tank Ashe *O*

Gewoon net als Urgot / Ryze bouwen (Banshee's Veil, Manamune, Frozen Heart, Trinity Force, ...) :P
Wat is er mis hiermee, zo speel ik Ashe altijd. Dat is standaard build?

PlayerUnknown's Battleground: TryingDutchman

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

haar ulti. Snare was het beste waar ik op kon denken om het te beschrijven.

aangezien je volledig geen controle meer hebt tijdens het dansen is stun misschien een betere omschrijving.

Charmed misschien

[ Voor 24% gewijzigd door Verwijderd op 16-12-2011 13:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fanatic_FS

Fanatic_FS

Rated T for Troll™

Alleen is urgot geen autoattacker en heeft hij niet veel aan attackspeed, terwijl ashe juist een autoattacker is en attackspeed, dmg en crit nodig heeft.

[specs]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• atlantisx
Dreanor schreef op vrijdag 16 december 2011 @ 13:52:
[...]
Wat is er mis hiermee, zo speel ik Ashe altijd. Dat is standaard build?
Ieder zijn eigen keuze natuurlijk,

"standaard" is: Infinity edge, Bloodthirster, Last Whisper, Phantom Dancer, boots(later verkopen voor extra phantom dancer) en banshee's.

Zo doe je per hit gewoon betrouwbare schade, waar je met de "tank" build en te weinig schade doet, en een veel lagere attackspeed hebt, dus veel minder goed kan slowen, en je movement speed is ook nog eens lager.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fanatic_FS

Fanatic_FS

Rated T for Troll™

Manamune en Archangel staff zijn van die items die slechte spelers aantrekken. Spelers die slecht zijn in lasthitten en dus skills gebruiken, of gewoon skills spammen als een dolle en dan zonder mana zitten en denken, he dat item geeft me meer mana, dat zal wel goed zijn!

Zijn maar een paar chars waar manamune en archangel echt goed op zijn, bv urgot, blitz, yorick, karthus, kassadin.

[specs]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Fanatic_FS schreef op vrijdag 16 december 2011 @ 14:13:
Manamune en Archangel staff zijn van die items die slechte spelers aantrekken. Spelers die slecht zijn in lasthitten en dus skills gebruiken, of gewoon skills spammen als een dolle en dan zonder mana zitten en denken, he dat item geeft me meer mana, dat zal wel goed zijn!

Zijn maar een paar chars waar manamune en archangel echt goed op zijn, bv urgot, blitz, yorick, karthus, kassadin.
en AP sona dus 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dreanor
  • Registratie: Juni 2009

Dreanor

Joene

atlantisx schreef op vrijdag 16 december 2011 @ 14:04:
[...]

Ieder zijn eigen keuze natuurlijk,

"standaard" is: Infinity edge, Bloodthirster, Last Whisper, Phantom Dancer, boots(later verkopen voor extra phantom dancer) en banshee's.

Zo doe je per hit gewoon betrouwbare schade, waar je met de "tank" build en te weinig schade doet, en een veel lagere attackspeed hebt, dus veel minder goed kan slowen, en je movement speed is ook nog eens lager.
Gniffel gniffel, ik wou even kijken hoe men reageert als ik geen smiley gebruik. Ik ga gewoon AD/AS build met Ashe ... als ik haar speel.

Sorry voor de misleiding. 8)

PlayerUnknown's Battleground: TryingDutchman

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeffroiscool
Dreanor schreef op vrijdag 16 december 2011 @ 14:17:
[...]

Gniffel gniffel, ik wou even kijken hoe men reageert als ik geen smiley gebruik. Ik ga gewoon AD/AS build met Ashe ... als ik haar speel.

Sorry voor de misleiding. 8)
Of je probeert ons te laten denken dat je ons probeerde te misleiden terwijl dat niet zo is? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DXaroth
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 24-08 19:58

[afbeelding]

Om nuttige informatie te geven, een idee hoe je sona support hoort te spelen.

1) zorg dat je met een goeie range carry in de lane zit, 99% van de tijd bot.. in dit geval gok ik dat je met ashe had gezeten.

2) koop gold-per-10 items, philosophers stone, kage's lucky pick en heart of gold ... dat zijn je eerste 3 items (naast eventueel schoenen) .. tegen die tijd hoor je geen ENKELE creepkill te hebben (ok ok, 1 of 2 boeit niet, maar je range carry hoort alles op te rapen, en jij alleen als de creeps anders onder de toren komen).

3) koop wards, zorg dat je ten alle tijden een ward mee neemt als je de basis uit rent; ik begin met 3 wards, de mana regen pendant die je nodig hebt voor philosophers stone, en de rest potions (2x hp, 1x mana)

4) IPV Clarity, Clairvoyance .. aangezien jij de support bent is het ook je taak om te zorgen dat ganks her en der kunnen gebeuren (scouten waar de tegenstander zit), en dat hun ganks niet lukken (dit doe je mede door wards, maar soms heb je heel veel aan een clarity als je aan het retreaten bent.

Let wel, cooldown reduction is leuk op sona, maar aangezien haar cooldowns zowiezo al laag zijn, is het beter om te beginnen met een rylai's .. de extra hp zorgt er voor dat jij langer mee kan doen met combats, zodat je meer mensen kan healen, die dus de kills halen voor het team.. ook de slow is nuttig, jij geeft movement speed met je E, en je Q slowt mensen, wat enorm handig is... ook handig is om rond die tijd een oracle te kopen, om vijandige wards op te ruimen (extra goud voor jouw)

Also, als je team de draak wil doen is het handig om die te initiaten als support; draak geeft attack speed reduction, dus zolang de draak op jouw zit te hameren kunnen de dpsers sneller de draak slopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DXaroth
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 24-08 19:58
Fanatic_FS schreef op vrijdag 16 december 2011 @ 14:13:

Sorry, maar er zijn champs die ENORM veel hebben aan een manamune (blitz, yorick), en veel pure-ap mages zullen archangels ook ENORM op prijs stellen.. mijn karthus build heeft er minimaal 2 (Arch als eerste, rabadons, WotA, Rylai, Arch).. enige manier om enorm veel AP te stacken (let wel he, Archangels stacken met elkaar (afgezien van de mana), met een build waar je 5 archangels hebt en een rabadons heb je hoe dan ook meer dan 1300 AP... een Veigar met 4 archangels, 1 raba en een deathfire's grasp doet zo'n 4-5k damage met 1 combo.. probeer dat maar es te tanken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wravburn
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 07-03 13:28
Zo'n Veigar moet je ook niet tanken, die is al dood voordat z'n combo af is. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Drunk3nD3m0n
Jeffroiscool schreef op vrijdag 16 december 2011 @ 14:21:
[Gniffel gniffel, ik wou even kijken hoe men reageert als ik geen smiley gebruik. Ik ga gewoon AD/AS build met Ashe ... als ik haar speel.

Sorry voor de misleiding. 8) ]

Of je probeert ons te laten denken dat je ons probeerde te misleiden terwijl dat niet zo is? :P
hersenen ... pijn 7(8)7 te ... veel ... nadenken .... |:(

heeft er iemand nog wat tips voor met ezzreal te spelen ?
ik heb hem nu al 3 dagen en het lukt nog niet echt heeeeel goed ik doe niet veel damage
een Build zou handig zijn en wat tips :D
thnx

[ Voor 14% gewijzigd door Drunk3nD3m0n op 16-12-2011 14:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tjukkie
Drunk3nD3m0n schreef op vrijdag 16 december 2011 @ 14:37:
[...]

ik heb hem nu al 3 dagen en het lukt nog niet echt heeeeel goed ik doe niet veel damage
thnx
Brutalizer > Sheen > BT > TF

Die damage early/midgame is insane met die eerste 2 items >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeffroiscool
Drunk3nD3m0n schreef op vrijdag 16 december 2011 @ 14:37:
[...]

thnx
Gisteren nog mee gespeeld:

Afbeeldingslocatie: http://puu.sh/aEBi

In principe is een default build goed viable. Echter kan je ook vroeg een Brutalizer / Sheen halen. Het is maar net hoe het allemaal gaat. Bij first blood haal ik nog steeds liever m'n infinity ;D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fanatic_FS

Fanatic_FS

Rated T for Troll™

Heb je uberhaupt post gelezen? ik noem zelfs blitz en yorick waar manamune dus juist goed op is, maar er zijn genoeg mensen die inderdaad manamune ashe doen, of manamune op Brand :|

En leuk dat je archangels stackt op veigar, maar het hele probleem bij archangel is juist dat je 0 defense krijgt, waar rod of ages je flink wat health geeft, daarnaast hoeft veigar geen archangels te stacken want hij krijgt zijn AP wel door zijn Q, dus bouw ik liever DFG, deathcap, voidstaff, boots en dan 2 defensive items zodat ik ook daadwerkelijk mijn combo kan doen en niet doodga voordat ik mijn knopjes ingedrukt krijg.

[specs]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeffroiscool
Merk net nog een grappig dingetje op m'n GoT siteje.

En ik heb er ECHT NIET OVER NAGEDACHT.

In de opties:
Afbeeldingslocatie: http://puu.sh/aMrB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SHEePYTaGGeRNeP

SHEePYTaGGeRNeP

wat moet ik zien jeffro, ik weet trouwens wel dat bij own3d steeds een 0 komt te staan terwijl ik toch opgeslagen heb met SHEePYTaGGeRNeP in het invoerveld :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SHEePYTaGGeRNeP

SHEePYTaGGeRNeP

ow ik zie het al alleen ID invoeren, waar vind ik die

EDIT:

ik ben scheel :) ik heb de livestream toegevoegd.

[ Voor 38% gewijzigd door SHEePYTaGGeRNeP op 16-12-2011 15:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tjukkie
Jeffroiscool schreef op vrijdag 16 december 2011 @ 14:45:
[...]

Gisteren nog mee gespeeld:

[afbeelding]

In principe is een default build goed viable. Echter kan je ook vroeg een Brutalizer / Sheen halen. Het is maar net hoe het allemaal gaat. Bij first blood haal ik nog steeds liever m'n infinity ;D
niemand van tegenpartij heeft armor, zelfs niet (off)-tank |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik erger me nog steeds dat dominion boven de classic optie staat.

1. duffe game mode
2. alfabetisch volgorde

Ik zie geen enkele reden dat ze dat gedaan hebben behalve dan dat ze die mislukte game mode door je strot heen willen douwen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shalaka
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 19-09 09:29
Verwijderd schreef op vrijdag 16 december 2011 @ 16:34:
Ik erger me nog steeds dat dominion boven de classic optie staat.

1. duffe game mode
2. alfabetisch volgorde

Ik zie geen enkele reden dat ze dat gedaan hebben behalve dan dat ze die mislukte game mode door je strot heen willen douwen.
Gisteren start ik een game op, tijdens het laden denk ik nog, derp iedereen heeft gohst
En ja hoor zit ik niet op te letten en heb ik dominion gestart

Puur automatisme

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeffroiscool
SHEePYTaGGeRNeP schreef op vrijdag 16 december 2011 @ 15:44:
ow ik zie het al alleen ID invoeren, waar vind ik die

EDIT:

ik ben scheel :) ik heb de livestream toegevoegd.
Je gaat naar je accountinstellingen en gaat naar My Livestreams. Daarin staat je ID achter je stream naam.

Afbeeldingslocatie: http://puu.sh/aMK4

Zoals hier :)
Ze hebben het blijkbaar weer aangepast aangezien dit ID altijd in je URL pleurde. Nu dus niet meer. Zal Own3d.tv eigenaar eens vragen of ze die API al geupdate hebben van de week.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• atlantisx
Nu het toch over xplit/streams gaat :)

Ik heb gisteravond geprobeerd een own3d stream (via xplit) op te zetten, en dat gaat wel met degelijke kwaliteit.
Echter, zodra ik xplit opstart, merk ik een zware vertraging op LoL, dus nog voor dat de stream daadwerkelijk uitzend.

Zie tijdens het streamen mijn ping nauwelijks/niet hoger worden, en ook de cpu belasting is te verwaardelozen. (15% o.i.d met xplit&lol aan). Iemand een suggestie ?

[ Voor 8% gewijzigd door atlantisx op 16-12-2011 18:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snobbieh
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 21-09 22:17
DXaroth schreef op vrijdag 16 december 2011 @ 14:26:
[...]

1) zorg dat je met een goeie range carry in de lane zit, 99% van de tijd bot.. in dit geval gok ik dat je met ashe had gezeten.
Foute gok, ik zat met GP. En die was 50% van de tijd AFK
2) koop gold-per-10 items, philosophers stone, kage's lucky pick en heart of gold ... dat zijn je eerste 3 items (naast eventueel schoenen) .. tegen die tijd hoor je geen ENKELE creepkill te hebben (ok ok, 1 of 2 boeit niet, maar je range carry hoort alles op te rapen, en jij alleen als de creeps anders onder de toren komen).
Hierboven verklaart ook mijn CS :P
3) koop wards, zorg dat je ten alle tijden een ward mee neemt als je de basis uit rent; ik begin met 3 wards, de mana regen pendant die je nodig hebt voor philosophers stone, en de rest potions (2x hp, 1x mana)

4) IPV Clarity, Clairvoyance .. aangezien jij de support bent is het ook je taak om te zorgen dat ganks her en der kunnen gebeuren (scouten waar de tegenstander zit), en dat hun ganks niet lukken (dit doe je mede door wards, maar soms heb je heel veel aan een clarity als je aan het retreaten bent.
Bedankt voor de tip :) Persoonlijk verkies ik natuurlijk Clairvoyance op het begin, dan is de lane sustanibilty voor mij hoger omdat ik geen mana probs heb.
Let wel, cooldown reduction is leuk op sona, maar aangezien haar cooldowns zowiezo al laag zijn, is het beter om te beginnen met een rylai's .. de extra hp zorgt er voor dat jij langer mee kan doen met combats, zodat je meer mensen kan healen, die dus de kills halen voor het team.. ook de slow is nuttig, jij geeft movement speed met je E, en je Q slowt mensen, wat enorm handig is... ook handig is om rond die tijd een oracle te kopen, om vijandige wards op te ruimen (extra goud voor jouw)
Dat is slim gezien :P Zal ik eens toepassen volgend spel.
Also, als je team de draak wil doen is het handig om die te initiaten als support; draak geeft attack speed reduction, dus zolang de draak op jouw zit te hameren kunnen de dpsers sneller de draak slopen.
Dit deed ik al, maar vaak wouden ze zelfs geen draak doen.
Ook was hun gehele team dood ipv te pushen, gingen ze B :x

I7 2600K - 8GB - M550 256GB - GTX 670

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meneer iCy
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 11:58

Meneer iCy

swarma

Inderdaad, zat te wachten totdat het geld op mijn paypal staat, maar heb het nu anders gedaan. Even de 3 sale champs gekocht.

Steam id is ijsie \\ Xbox Live GT: Meneer iCy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fanatic_FS

Fanatic_FS

Rated T for Troll™

Heb je taric met RP gekocht?

[specs]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Drunk3nD3m0n
taric met rp gekocht O.o ?

herp derp herp 8)7

Pagina: 1 ... 43 ... 79 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
In de topicstart is heel veel informatie te vinden. Dus voor zaken als de patchnotes, champion rotation en bijvoorbeeld hoe je in contact kunt komen met andere LoL Tweakers, kun je daar terecht! :)

Voor de slowchatters onder ons is er natuurlijk het chatkanaal in-game (dat veel te rustig is), maar tegenwoordig ook een IRC kanaal!