[PC] League of Legends - Deel 5 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 42 ... 79 Laatste
Acties:
  • 150.523 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• speedzor
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 01-02-2014
koekwaus21 schreef op woensdag 14 december 2011 @ 12:17:
[...]

Natuurlijk is dit wat je persoonlijk fijn vind maar ik vind voor sona wel voordelig. Ik heb al vaak situatie's gehad dat ik al een beetje zat te poken en AD carry het even afmaakt.

Wat voor tanky runes gebruik je?
Armor, Magic Rest. en HP runes?
Flat armor quintessences
Flat magic resist reds
Flat armor yellows
Magic resist per level blues

geeft een totaal van
+ 25 Armor
+ 24 Magic resist @ level 18
+ 8.7 Magic resist

Streaming History

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Drunk3nD3m0n schreef op woensdag 14 december 2011 @ 12:34:
jah en ik dan :p Gisteren Dominion gespeeld 2vs5 ashe ryze en teemo waren afk
ik : evelynn
random person : leesin
hebben de map gedominate 2vs5 3 posities gehouden en gewonnen :P
Hoe kan je 3 points verdedigen met 2 man tegen een volledig team. Lijkt me echt een heel sterk team geweest te zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Drunk3nD3m0n
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 03-04-2015
1 woord evelyn haar ulti + ghost + snelste boots out of combat + ghostblade = veeeeeel te snel :P en eve is overpowerd in dominion ik kilde iedereen met gemak

Beep Boop son ... Beep Boop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SHEePYTaGGeRNeP
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 15-09 13:41

SHEePYTaGGeRNeP

EUW: Dragon Hodor

Drunk3nD3m0n schreef op woensdag 14 december 2011 @ 12:34:
jah en ik dan :p Gisteren Dominion gespeeld 2vs5 ashe ryze en teemo waren afk
ik : evelynn
random person : leesin
hebben de map gedominate 2vs5 3 posities gehouden en gewonnen :P
Die waren zeker level 1

EUW: Dragon Sheepy | Doubledutchdragons.nl | Diamond II - updated 29-11-2014

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cloud
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 17-09 10:39

Cloud

FP ProMod

Ex-moderatie mobster

Hangt er helemaal vanaf wanneer die 3 spelers afk gingen. Als het vanaf het begin was, dan was de tegenpartij wel bijzonder slecht. Was het halverwege dan is zoiets wel mogelijk als je een beetje fed bent en de tegenpartij niet goed :P

Never attribute to malice that which can be adequately explained by stupidity. - Robert J. Hanlon
60% of the time, it works all the time. - Brian Fantana

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Drunk3nD3m0n
van het begin waren ze afk
edit: ik ga kijken of ik thuis nog de replay heb dan stuur ik de link wel eens :D
was echt het zien waard eve met een 27-tal kills

[ Voor 71% gewijzigd door Drunk3nD3m0n op 14-12-2011 13:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaggy
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 19-06-2021
Toen ik LoL pas speelde was evelyn sowieso erg sterk, kan me nog goed herinneren dat ze kon stunnen :O

Al met al moet ik zeggen dat die tijden in League Of Legends toch anders waren, niet per se beter of slechter... maar gewoon "anders". Ik heb ze men twijfels aan al die nieuwe patches tegenwoordig. Ook dat er maar champions blijven komen... dammm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heerlijk ga ik premade met 2 andere.
Alles goed, 2 andere ook premades gaan bot lane.

Sterven omdat ze te gierig zijn beide, en toen meteen maar quitten..
Lekker joh zon potjes :| .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

sjaggy schreef op woensdag 14 december 2011 @ 13:35:
Toen ik LoL pas speelde was evelyn sowieso erg sterk, kan me nog goed herinneren dat ze kon stunnen :O

Al met al moet ik zeggen dat die tijden in League Of Legends toch anders waren, niet per se beter of slechter... maar gewoon "anders". Ik heb ze men twijfels aan al die nieuwe patches tegenwoordig. Ook dat er maar champions blijven komen... dammm
Vroege was LoL sowieso ook beter.. Je had nooit een vaste "Meta" en twitch was toen des tijd meest op champion haha! :D Ook werd er nooit iets gezegd als je een champion kiest, het maakte niet uit we je speelde. ( Ook was warwick toen de enige die kon junglen, en dat zag je ook bijna nooit. )
En vroeger was er ook om de 4 weken een nieuwe champion. Dat vind ik alleen maar een plus punt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xevoo
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 07:58
Verwijderd schreef op woensdag 14 december 2011 @ 13:41:
[...]

Vroege was LoL sowieso ook beter.. Je had nooit een vaste "Meta" en twitch was toen des tijd meest op champion haha! :D Ook werd er nooit iets gezegd als je een champion kiest, het maakte niet uit we je speelde. ( Ook was warwick toen de enige die kon junglen, en dat zag je ook bijna nooit. )
En vroeger was er ook om de 4 weken een nieuwe champion. Dat vind ik alleen maar een plus punt.
Ik vind Twitch nog steeds wel OP, als je die consumables koopt zodat je stealth champions kunt zien dan is hij zo dood, maar als hij eenmaal een beetje gear heeft dan maakt hij kill na kill, redelijk irritant.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaggy
[...]

+1 op alles, kan me die tijden nog goed herinneren. En haha jaa twitch toch. Toen ik 6,3k had op mijn nieuwe account heb ik meteen twitch gekocht maar wat viel die me toch meteen tegen zeg. Ze hebben zen ultimate namelijk aangeraakt ): En tja ik moet zeggen, tuurlijk nieuwe champions geeft natuurlijk veel afwisseling. Maar toch ze mogen het ook een beetje kalm aan doen in mijn ogen. Het grote probleem vind "ik" dat je niet meer let op oh wat zal ik spelen. Maar eigenlijk altijd bezig bent met counteren en dat vind ik erg jammer.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meneer iCy
  • Registratie: September 2003
  • Nu online

Meneer iCy

swarma

wat ook geweldige potjes zijn, 2x support (Voli en Sona), 1x Tank (Rammus) 1x AP Range/Mid (Ik als Fiddle) en gaat Sin jungle....

Weigert ook naar bot te gaan waar rammus en sona staan. Oftwel een verlies.

Steam id is ijsie \\ Xbox Live GT: Meneer iCy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]
( Ook was warwick toen de enige die kon junglen, en dat zag je ook bijna nooit. )
...???

Speel nu al bijna 2 jaar en kan rustig verklaren dat dit klinkklare onzin is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Drunk3nD3m0n
nunu jungle FTW :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Drunk3nD3m0n
iCy schreef op woensdag 14 december 2011 @ 13:45:
wat ook geweldige potjes zijn, 2x support (Voli en Sona), 1x Tank (Rammus) 1x AP Range/Mid (Ik als Fiddle) en gaat Sin jungle....

Weigert ook naar bot te gaan waar rammus en sona staan. Oftwel een verlies.
ik snap je punt niet dit blijkt toch een goede combinatie te zijn :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 14 december 2011 @ 13:46:

Speel nu al bijna 2 jaar en kan rustig verklaren dat dit klinkklare onzin is.
Ik speel vanaf november 2009. Voordat ik lvl 30 was op mijn USA server zag je nooit iemand anders dan een warwick in jungle, en ja, je zag hem niet zo vaak. Nadat er andere junglers kwamen ( udyr, xin zhao ) werd jungle erg populair en toen kreeg warwick ook een "change" hij is nu meer tanky/dps. Maar vroeger kon je op hem puur AD built maken en deed je ook erg veel dmg.

edit: Je zag dan ook bijna nooit iemand met een Tanky/DPS built.

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 14-12-2011 13:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cloud

Cloud

FP ProMod

Ex-moderatie mobster

sjaggy schreef op woensdag 14 december 2011 @ 13:35:
Het moment dat Riot stopt met skins en champion releasen, is hetzelfde moment dat ze failliet gegaan zijn. Het is een F2P game en die content is het enige waar ze direct aan verdienen. Ondanks dat het een F2P game is, is Riot geen liefdadigheidsinstelling en wil dus gewoon geld verdienen. :)
sjaggy schreef op woensdag 14 december 2011 @ 13:44:
[...]
Het grote probleem vind "ik" dat je niet meer let op oh wat zal ik spelen. Maar eigenlijk altijd bezig bent met counteren en dat vind ik erg jammer.....
Spreek je je daar niet tegen? ;) Het mooie van zoveel champions is dat er niet één counter voor elke champion is, maar meerdere. Dus heb je keuze, toch?

Zelf vind ik de laatste tijd dat er steeds leuke champions uitkomen; maar dat is mijn eigen mening natuurlijk. :P

Never attribute to malice that which can be adequately explained by stupidity. - Robert J. Hanlon

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaggy
Cloud schreef op woensdag 14 december 2011 @ 13:56:
[...]

Het moment dat Riot stopt met skins en champion releasen, is hetzelfde moment dat ze failliet gegaan zijn. Het is een F2P game en die content is het enige waar ze direct aan verdienen. Ondanks dat het een F2P game is, is Riot geen liefdadigheidsinstelling en wil dus gewoon geld verdienen. :)

[...]

Spreek je je daar niet tegen? ;) Het mooie van zoveel champions is dat er niet één counter voor elke champion is, maar meerdere. Dus heb je keuze, toch?

Zelf vind ik de laatste tijd dat er steeds leuke champions uitkomen; maar dat is mijn eigen mening natuurlijk. :P
Tuurlijk komen er leuke champions in, maar wat ik bedoel is gewoon. Om flash echt goed te counteren is de beste optie eigenlijk ook Flash pakken. Je word dus eigenlijk 1 richting in geduwt. En tuurlijk snap ik het F2P systeem, maar ik heb LoL gewoon erg zien veranderen ^^. Ik ben trouwens van plan om maar weer eens Shaco aan te schaffen, erg mee vermaakt op men "oude" account en moet heb nu ook maar eens spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meneer iCy
  • Registratie: September 2003
  • Nu online

Meneer iCy

swarma

Drunk3nD3m0n schreef op woensdag 14 december 2011 @ 13:48:
[...]

ik snap je punt niet dit blijkt toch een goede combinatie te zijn :)
Niet tegen over 2x AD die veel DMG doen en een voor mijn gevoel first time sona, want ze ging aanvallen en ging daardoor ook feeden.

[ Voor 16% gewijzigd door Meneer iCy op 14-12-2011 14:02 ]

Steam id is ijsie \\ Xbox Live GT: Meneer iCy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cloud

Cloud

FP ProMod

Ex-moderatie mobster

Ah op die manier, tja Flash is gewoon erg sterk. Ook na de stevige nerf is het nog steeds een belangrijke spell (hoewel ook cruciaal voor sommige champions). Maar om nu te zeggen dat je per se Flash nodig hebt om te spelen tegen een champion met Flash; no way. Vraag je jungler een overbodige Flash te forceren bij de tegenpartij en weg is je probleem. Heb jij ruimte voor een Exhaust, of wat je maar wilt.

De game wordt niet in de champion select beslist hé :P Sinds het begin van S2 heeft Riot al heel wat van die regels van Flash → Flash en zo verbroken. Ook Heal is geen taboe meer maar een nuttige summoner geworden.

Op dit moment kan ik mij zo niet echt OP champions of mechanics voor de geest halen eigenlijk. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Cloud schreef op woensdag 14 december 2011 @ 14:03:
Op dit moment kan ik mij zo niet echt OP champions of mechanics voor de geest halen eigenlijk. :)
Yorick top, Shaco jungle & Zilean mid vind ik heeeeeel sterk op dit moment, neigend naar op toe ;)

En ben ook niet helemaal akkoord met het feit dat games niet in champion select gewonnen worden. Op lagere levels telt skill > champion, maar vanaf een bepaald niveau als iedereen degelijk uit de voeten kan met de meeste champions, dan kan je champ select wel degelijk de game winnen vind ik. De game moet natuurlijk altijd gespeeld worden nog, maar als je stuk voor stuk counters op je picks krijgt ga je het niet gemakkelijk hebben. Geef je geen ongelijk, maar ook geen 100% gelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fanatic_FS
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 08:01

Fanatic_FS

Rated T for Troll™

Yorick top vind ik zelf inderdaad heel irritant om tegen te spelen, maar om een of andere reden win ik wel altijd van hem :S Heerlijk om zijn ghouls te killen met Nasus, gratis +3dmg zonder lane te pushen :D

Zilean is sterk earlygame, maar zijn damage lategame stelt niet veel meer voor en wordt hij meer een support voor je carry.

Wat dat betreft is het wel gebalanced, champs met sterke earlygame hebben over het algemeen een veel mindere lategame. (vergelijk cait earlygam/lategame maar eens met bv vayne).

[specs]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cloud

Cloud

FP ProMod

Ex-moderatie mobster

Verwijderd schreef op woensdag 14 december 2011 @ 14:06:
[...]

Yorick top, Shaco jungle & Zilean mid vind ik heeeeeel sterk op dit moment, neigend naar op toe ;)
Zilean ben ik het mee eens, Shaco in de jungle vind ik wel meevallen persoonlijk. Hangt bijzonder veel af van de speler; want de meeste Shaco's die ik tegenkom (hé Vicarious? :X) falen als een malle.
[...]

Geef je geen ongelijk, maar ook geen 100% gelijk.
Daarom zei ik ook 'beslist'. Champion select is niet onbelangrijk, maar ook niet bepalend. We zijn het gewoon 100% eens dus ;) Natuurlijk zijn (counter-)picks belangrijk, maar zelfs op het hoogste niveau wordt een match écht niet beslist in de champion select.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koekwaus21
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 20-09 14:04
Voor mensen die ff willen lachen.
Hier is iemand die leert zijn vriendin league of legends. Zij speelt het voor de eerste keer:
YouTube: League of Legend with a Girl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SaphuA
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 10-09 22:00
Hehe, zo'n video had ik ook moeten maken :D Leuk :)

[ Voor 8% gewijzigd door SaphuA op 14-12-2011 15:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Yorick top is niet echt OP. Een echt goede shaco jungler wel. Die kan double buff en level 2 hebben voordat de 2 minuten voorbij zijn met die kutboxes.

Vicariously I live while the whole world dies

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• axel101
  • Laatst online: 06-05-2021
Ik ben het er mee eens dat LOL vroeger anders aanvoelde. Dit komt mede doordat er nu veel meer champions zijn.
De keus word veel groter, en daardoor zijn er veel meer opties mogelijk. Kan het me nog wel herinneren toen leblanc en xin zhao uitkwamen. Damn wat waren die OP toen. (vayne natuurlijk niet vergeten ! ;) )
Moet zeggen dat ik evelyn met de stun helemaal niet zo OP vind als dat iedereen altijd zegt. Irritant en vervelend was het zeer zeker wel !
Al met Al vind ik dat riot goed bezig is. Ze releasen veel, luisteren naar de community en de support is ook prima te doen.

[ Voor 6% gewijzigd door axel101 op 14-12-2011 16:05 . Reden: heel veel kromme zinnen en typos veranderd. Geloof dat ik toe ben aan weekend ]

League of Legends EUW: IBullit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vroeger LoL *denkt terug*

Toen was ik altijd Jax, want toen gaf Phantom Dancer nog dodge, en die kon je stacken! Dikke pret, natuurlijk. Dat waren de dagen. Mensen die zeggen dat twitch toen de meest OP champ was hebben nooit een Jax gezien toendertijd. Was leuk, maar brakke servers, brakke interface, unbalanced als shit, nee mensen, LoL is er zeker op vooruitgegaan sinds toen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• broc85
  • Laatst online: 08-09 17:24
Verwijderd schreef op woensdag 14 december 2011 @ 16:18:

Toen was ik altijd Jax, want toen gaf Phantom Dancer nog dodge, en die kon je stacken! Dikke pret, natuurlijk. Dat waren de dagen. Mensen die zeggen dat twitch toen de meest OP champ was hebben nooit een Jax gezien toendertijd. Was leuk, maar brakke servers, brakke interface, unbalanced als shit, nee mensen, LoL is er zeker op vooruitgegaan sinds toen.
Oldschool Jax 3v3... heerlijk!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 14 december 2011 @ 16:18:

HAHA, jax was ik idd vergeten! ik herinner nog games waarbij ik 1 vs 5 gewoon niet te killen was. Of een random ashe van full hp naar 1hp bar te krijgen met je Q+W combo >:) . Dat waren nog eens de OP jax tijden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xevoo
Ja, nu merk ik dat ik nog maar een maandje speel :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fanatic_FS

Fanatic_FS

Rated T for Troll™

Zijn er trouwens mensen die interesse hebben om een
NA server Artic Caitlyn code te ruilen voor een Riot Singed/Pax Sivir code op NA of EUW?
Heb ook nog Razor movespd quints codes in de aanbieding op zowel NA als EUW server

[ Voor 3% gewijzigd door Fanatic_FS op 14-12-2011 17:47 ]

[specs]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

He? trading? Wat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xevoo
Morgana is hem ook niet voor mij :9

Twisted Fate nu eens proberen maar die word heel de tijd voor mn neus weg gekozen :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Je wilt echt geen TF spelen, zo sterk is die man niet. Outclassed door zo goed als alle AP casters, en als AD is hij al helemaal niet echt een feest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fanatic_FS

Fanatic_FS

Rated T for Troll™

75% sale on Xerath, Vayne en Taric van 16~19 december

[specs]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op woensdag 14 december 2011 @ 21:34:
Je wilt echt geen TF spelen, zo sterk is die man niet. Outclassed door zo goed als alle AP casters, en als AD is hij al helemaal niet echt een feest.
AP TF is in soloqueue anders behoorlijk sterk. Je farmt als een beest, bent de beste splitpusher in de game en kan altijd van een gelijk gevecht een man-meer-situatie maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CorVus
  • Laatst online: 31-03 14:15

CorVus

Aka Thumbass

Zou iemand misschien voor mij deze game kunnen bekijken, en hier ook tips en tricks op kunnen geven?

sorry voor de muziek aan het begin (en staat ook wat hard..) na 5 min is dat over..
http://www.livestream.com...brary&utm_medium=ui-thumb

potje van 40 min, ben zelf pas level 17, en heb eigenlijk vooral tegen bots gespeeld.
Korte samenvatting:
Ashe mid tegen xin zhao, hoewel ik wel win qua farm, lukt het totaal niet om hem genoeg te pooken en wint hij de lane uiteindelijk ook, en later kom ik dan wel weer terug, maar voor me gevoel te laat.
voor de rest krijgt ik te horen ongeveer in het midden van de game dat ik te veel solo speel (mogelijk ook enig sinds waar..)

de fouten die ik zelf weet:
had met boots willen/moeten beginnen vooral omdat ik dacht dat ik tegen vaiger zou moeten..
2-3 dood door een toren wat ook best slecht was.
beter de map in de gaten houden
me exaust misschien eens gebruiken, in de plaats van alleen maar als summoner spell niks laten doen.
bij de dragon ging het al helemaal niet goed, maar of dat mijn fout was ben ik niet helemaal over uit.
mogelijk had ik moeten warden, maar leek niet echt nodig omdat niemand dat deed, ook niet van de enemy's.
en waarschijnlijk had ik niet zoveel als carry in me eentje rond moeten lopen :9

I'm making a note here: "HUGE SUCCESS!!"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• speedzor
Ik zal binnen enkele uren in bed naar je replay kijken en deze post editen, even geduld ;)

Je hebt je feedback al en ik ben nogal slaperig, het zal wel volstaan ;)

[ Voor 31% gewijzigd door speedzor op 14-12-2011 23:57 ]

Streaming History

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

CorVus schreef op woensdag 14 december 2011 @ 22:18:
Zou iemand misschien voor mij deze game kunnen bekijken, en hier ook tips en tricks op kunnen geven?

sorry voor de muziek aan het begin (en staat ook wat hard..) na 5 min is dat over..
http://www.livestream.com...brary&utm_medium=ui-thumb

potje van 40 min, ben zelf pas level 17, en heb eigenlijk vooral tegen bots gespeeld.
Korte samenvatting:
Ashe mid tegen xin zhao, hoewel ik wel win qua farm, lukt het totaal niet om hem genoeg te pooken en wint hij de lane uiteindelijk ook, en later kom ik dan wel weer terug, maar voor me gevoel te laat.
voor de rest krijgt ik te horen ongeveer in het midden van de game dat ik te veel solo speel (mogelijk ook enig sinds waar..)

de fouten die ik zelf weet:
had met boots willen/moeten beginnen vooral omdat ik dacht dat ik tegen vaiger zou moeten..
2-3 dood door een toren wat ook best slecht was.
beter de map in de gaten houden
me exaust misschien eens gebruiken, in de plaats van alleen maar als summoner spell niks laten doen.
bij de dragon ging het al helemaal niet goed, maar of dat mijn fout was ben ik niet helemaal over uit.
mogelijk had ik moeten warden, maar leek niet echt nodig omdat niemand dat deed, ook niet van de enemy's.
en waarschijnlijk had ik niet zoveel als carry in me eentje rond moeten lopen :9
Heb niet alles gekeken maar een paar dingen, xin is sowieso best ok tegen ashe omdat hij je redelijk kan bursten. Verder heb ik xin best vaak zijn e zien gebruiken op creeps, als hij dat doet kan jij heel agro gaan want dan heeft hij geen gap closer meer en kan je dus heel veel harass erin krijgen. Ook zie ik je een keer hem arrowen terwijl hij 100% hp is en geen tower agro heeft. Je kan dan veel beter wachten tot hij je aanvalt dan arrowen en dan kill je hem makkelijk. En beter last hitten helpt natuurlijk altijd al zag dat er niet heel slecht uit. Denk dat je vooral onder de tower meer last hits kan pakken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djengizz
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online
CorVus schreef op woensdag 14 december 2011 @ 22:18:
Ashe is niet echt geschikt mid, er is een reden dat AP mid gaat. Gelukkig is Xin dat ook niet.

Ik heb alleen de eerste ~10 min gezien maar wat ik zag:
Buiten je W spam zo gauw hij van cooldown komt zie ik een totaal gebrek aan agressie en ook kite je niet met één van de beste kiters in de game vs een melee champ. Had jij die zaken wel gedaan had dit geleidt tot het totaal denyen van farm en XP of kills als hij toch probeert te farmen. Je speelt veel te statisch.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

djengizz schreef op woensdag 14 december 2011 @ 22:48:
[...]

Ashe is niet echt geschikt mid, er is een reden dat AP mid gaat. Gelukkig is Xin dat ook niet.

Buiten je W spam zo gauw hij van cooldown komt zie ik een totaal gebrek aan agressie en ook kite je niet met één van de beste kiters in de game vs een melee champ. Had jij die zaken wel gedaan had dit geleidt tot het totaal denyen van farm en XP of kills als hij toch probeert te farmen. Je speelt veel te statisch.
Verder heeft Ashe totaal geen kans tegen een normale xin mid. Gewoon lane switch aanvragen, xin heeft een gap-closer en knock-up die je gewoon constant gaan mollen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CorVus

CorVus

Aka Thumbass

djengizz schreef op woensdag 14 december 2011 @ 22:48:
[...]

Beide bedankt in ieder geval voor het kijken.
Ik weet inderdaad dat ashe niet geschikt is voor mid, maar ik zat te twijfelen tussen riven en ashe, en er vroeg iemand, ashe mid?, dus toen maar mid gegaan, moet opzich ook wel zeggen dat het in level 1 t/m 18 ook zeer vaak AD's mid zie staan, puur omdat je altijd 2 top 1 mid 2 bot heb, en de meeste AD's willen zo snel mogelijk levellen, maar zo in het vervolg annie, die het voorstelde dat ik mid ga, maar vragen zelf mid te gaan :)
en wat betreft het kiten, daar heb ik tot nu toe nog niet echt geluk mee gehad, vandaar dat je me dat niet zag doen, sowieso moet ik toegeven dat ik de Q maar weinig gebruik, dus dat is inderdaad ook nog wat om aan te werken.
en dat statisch heb ik volgens mij in elk Strategy spel (kreeg hetzelfde te horen in SC2 toen iemand mee keek.)
Heb niet alles gekeken maar een paar dingen, xin is sowieso best ok tegen ashe omdat hij je redelijk kan bursten. Verder heb ik xin best vaak zijn e zien gebruiken op creeps, als hij dat doet kan jij heel agro gaan want dan heeft hij geen gap closer meer en kan je dus heel veel harass erin krijgen. Ook zie ik je een keer hem arrowen terwijl hij 100% hp is en geen tower agro heeft. Je kan dan veel beter wachten tot hij je aanvalt dan arrowen en dan kill je hem makkelijk. En beter last hitten helpt natuurlijk altijd al zag dat er niet heel slecht uit. Denk dat je vooral onder de tower meer last hits kan pakken.
Ja ik denk ik inderdaad meer gewend ben om in het begin tegen een andere AD/AP te staan die ook wat squisy is, waardoor ik nu ineens heel anders moest gaan spelen, normaal gesproken, poke ik juist meer, en vergeet weer de last hits 8)7
en qua arrows zal er vast 1 zijn geweest die niet zo verstandig was, maar ik had het idee dat ik toch zeker nog een paar mooie had, waar ik ook nog best trots op was (die op vaiger rond 28:30)

• Deefje85
  • Laatst online: 05-10-2024
Hebben jullie dat ook vaak dat er iemand met YI wil gaan junglen , maar dat die eigenlijk gewoon weg failt??

Heb het nu al één paar keer had.

• speedzor
Deefje85 schreef op donderdag 15 december 2011 @ 00:00:
Hebben jullie dat ook vaak dat er iemand met YI wil gaan junglen , maar dat die eigenlijk gewoon weg failt??

Heb het nu al één paar keer had.
Dat wilt wel eens voorkomen ja. Het gebeurt zelfs met andere champions ook!

Streaming History

• Deefje85
  • Laatst online: 05-10-2024
Persoonlijk vind ik YI niet zo voor jungle. liever nog steeds WW gangplank udyr of shaco.

yi zou misschiens nog goed samen gaan met sona in a botlane

• CorVus

CorVus

Aka Thumbass

speedzor schreef op woensdag 14 december 2011 @ 22:41:
Ik zal binnen enkele uren in bed naar je replay kijken en deze post editen, even geduld ;)

Je hebt je feedback al en ik ben nogal slaperig, het zal wel volstaan ;)
haha, bedank in ieder geval :)

ik ben nu sowieso wat meer aan het oefenen met Riven, die ik toch wel heel erg fijn vind, alleen dat jungle wil nog niet echt vlotten maar dat zal wel los lopen, met iets betere runes en bepaalde routes weten..
maar volgens mijn mag sowieso wel riven toch wel in het standaard lijstje van junglers tegenwoordig, tenminste dat heb ik hier al een paar keer voorbij zien komen...

en voor degene die het gekeken hebben, hebben jullie liever zo'n replay of een via lol recorder? (voor feedback bedoel ik dan uiteraard, als het een gehele spannende match is dan weet ik zelf het antwoord ook wel: lol recorder)
want op deze manier kan je en laten zien wat je doet.. wel met butt kwaliteit in vergelijking met lol recorder, maar dat is weer wat anders :)

[ Voor 7% gewijzigd door CorVus op 15-12-2011 00:15 ]

Verwijderd

Jullie maken allemaal grapjes. Yi jungle kan prima. Hij is zowel sneller als WW, en sterker in ganks pré 6. WW hoort niet meer in de jungle thuis na de jungle change. AoE typjes en AD steroid mensen wil je er hebben, en Yi is er daar éen van. Hij is niet héel sterk, maar zeker beter als WW.

• DeX
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 18-07 12:20

DeX

Taric, Vayne en Xerath met 75 % korting komend weekend (vanaf morgen al).

• Xerath champion (regularly 975 RP) will be only 243 RP
• Taric champion (regularly 585 RP) will be only 146 RP
• Vayne champion (regularly 975 RP) will be only 243 RP

Vayne neem ik mee. Ik speel graag de rol van Squishy feeders.

• Snappie88
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 19-09 22:45

Snappie88

Mr. Hollywood

Toevallig de enige twee 6300 IP champions die ik van RP gekocht heb :P

Gisteravond paar potjes Kennen zoooo hard gecarried, niet leuk meer! Ghost + Kennen is geweldige ganks. Zelfs Cho'Gath top kon twee maal niet ontsnappen. Potje ook met 5/0 surrender gewonnen *O*

Surfin' paradise!

• wildcardxl
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 23-05-2022
Gisteravond 2 SR potjes gedaan die zo gignatisch frustrerend waren...

Eerste potje was ik Xinzhao Solo Top, op 1 of andere manier in de eerste 5 minuten een dubbel kill kunnen pakken en het leek allemaal heel lekker te gaan, kijk ik naar onze WW jungler, staat die daar gewoon afk in de jungle. Daar is hij ook blijven staan tot het moment dat hij gekilld werd en het probleem was dat mijn duitse vrienden zelfs bij 17/39 en alle towers down het vertikten om te surrenderen, uiteindelijk het potje maar uitgespeeld en een boel tijd verspilt.

Volgende potje met morg samen met dr mundo bot lane, als in de eerste 20 sec begon onze mid Leblanc te klagen, Lag...Lag.. blabla uiteindelijk zegt hij al na 3 minuten in gebrekking engels dat hij niet kan spelen en hij leavt. Ik dus Mid gaan tegenover Teemo... Eigenlijk ging het best goed 4 vs 5 stonden wij naar 25 minuten 19/19 en ook qau towers stonden we er redelijk voor.. hun WW verliet ook de game en ik had echt eht gevoel dat we er nu overheen gingen... We kregen de mogelijkheid naar 3 kills om mid te pushen alleen kregen we Jax en die andere champ (weten even niet meer wie) maar niet mee, vervolgens gaan Mundo dus ook rage quitten en stonden we 4 vs 3... Omdat Jax en die andere elke keer solo de jungle in gingen kregen we gigantisch veel kills tegen dus ik opnieuw surrenderen, en gewoon met 21/42 weer niet... weer uitgespeeld maar was echt heel chagrijnig op dat moment.

Toen een Dominion potje gespeeld met Rammus end eze heel netjes gewonnen, Dominion deed ik omdat ik de 150 ip bonus die dag wel wou halen en ik had er eigenlijk tabak van. Helaas had ik mijn exp en ip bonus van 10 wins aans taan en dit koste met dus een win, en dat vind ik eigenlijk zonde op dominion.

Heb nog 863 RP over, denk dat ik daavan Xerath en Vayne ga kopen en dan een 10tje er bij doen om strax ahri te kunnen kopen :)

• Cloud

Cloud

FP ProMod

Ex-moderatie mobster

De Ahri champion spotlight is uit:

Ziet er erg leuk uit :)

Verwijderd

Nja, ook de meest frustrerende potjes gehad gisteren, waarbij ik de indruk had dat mensen waarmee ik speelde er echt geen zin in hadden of het hun gewoon helemaal niet interesseerde.

Een caitlyn die naast me stond als taric kende lasthitten niet en auto attackt de minion constant zodanig dat onze lane constant aan het pushen was. Ik kon wel defensief warden, maar als meneer gewoon blijft auto attacken terwijl hun skarner duidelijk aan het komen is, kan ik hem ook niet zelf verplaatsen. In datzelfde team zat een warwick die op level 6 dragon besloot alleen te doen en natuurlijk glansrijk faalde. Botlane verloren, jungle hielp nergens ... bleh.

Ik dacht, ik ga ranked doen, het niveau zal beter meevallen wellicht... Ging als amumu in de jungle en stond na 15 minuten 1-1-5 terwijl we 6-8 stonden en 2 torens van hun hadden terwijl zij geen van ons. Gaat onze annie mid constant solo turretdiven tegen een kogmaw & taric en werd telkens afgemaakt. In teamfights viel op dat onze ad carry en mid geen degelijke items hadden kunnen farmen en hadden we de damage niet om ze neer te krijgen. Had op een bepaald moment hun volledige team in mijn ulti terwijl je baron aan het doen waren met mijn team achter me (echt letterlijk achter me, niet zo dat ik flashte + ult, of bandage toss + ult, nee gewoon ult), en ze liepen weg terwijl we daar gewoon de game moesten beëindigen. 2-4-7 geëindigd en de einduitslag was 11-29.

Ga vanavond uitgebreid naar mede tweakers zoeken als ik nog een potje ga doen. Als er mensen zijn die een paar serieuze potjes willen spelen maar op een relaxte manier, geef gerust een seintje. Ik vind het niet erg om support te spelen :]
Haha geef maar een seintje als ik online ben (PublicPervert ingame).

Bij mij was het heel raar. Zoals al eerder gepost de eerste twee games die ik speelde (in de middag) 2x een AFK'er. In de avond ging het iets beter. Eerste game jungle Sion en na een redelijk begin (2/1/3 ofzo) zwaar gedomineerd en triple kills gescoord. Tweede game was ik Jarvan jungle en daar werd ik gewoon gecarried door een Akali die na 20 minuten al godlike was. Ik speelde zelf ook niet slecht (al doet mijn score anders vermoeden, maar ik had wel lomp veel assists) maar die Akali heeft de game wel heel simpel gemaakt.

• Xevoo
Verwijderd schreef op woensdag 14 december 2011 @ 21:34:
Ik ben er achter gekomen dat het gewoon aan mijn manier van spelen ben, ik zuig in dit spel :9

Maarja, ik blijf gewoon proberen, ga wel weer terug naar Lux, was tenminste een champ die ik wel redelijk speel :9

Gister nog wat RP gekocht, dus kan eventueel nog wat andere champions kopen maar denk dat ik voorlopig maar Lux blijf spelen :')

• SHEePYTaGGeRNeP

SHEePYTaGGeRNeP

Je moet ook helemaal niet in de Ochtend / Middag lol gaan spelen.
Gewoon youtubben en streams kijke ofzo. of naar school / werken :P

• Xevoo
Was ook gisteravond :+ speel alleen 's avonds :+

• SHEePYTaGGeRNeP

SHEePYTaGGeRNeP

From Friday, December 16th, through Monday, December 19th, the Xerath, Taric and Vayne champions will be available for 75% off !

Xerath champion (regularly 975 RP) will be only 243 RP
Taric champion (regularly 585 RP) will be only 146 RP
Vayne champion (regularly 975 RP) will be only 243 RP

From Friday, December 16th, through Monday, December 19th, the Bloodstone Taric, Resistence Caitlyn, and Djinn Malzahar skins will be available for 50% off !

Bloodstone Taric (regularly 975 RP) will be only 487 RP!
Resistance Caitlyn (regularly 975 RP) will be only 487 RP!
Djinn Malzahar(regularly 975 RP) will be only 487 RP!

http://euw.leagueoflegends.com/news

• Cloud

Cloud

FP ProMod

Ex-moderatie mobster

Voor geïnteresseerden, Chaox speelt Ahri op dit moment: http://www.own3d.tv/live/33356/Chaox :)

• Azaruc
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 29-07-2024
SHEePYTaGGeRNeP schreef op donderdag 15 december 2011 @ 09:17:
From Friday, December 16th, through Monday, December 19th, the Xerath, Taric and Vayne champions will be available for 75% off !

From Friday, December 16th, through Monday, December 19th, the Bloodstone Taric, Resistence Caitlyn, and Djinn Malzahar skins will be available for 50% off !

Bloodstone Taric (regularly 975 RP) will be only 487 RP!
Resistance Caitlyn (regularly 975 RP) will be only 487 RP!
Djinn Malzahar(regularly 975 RP) will be only 487 RP!

http://euw.leagueoflegends.com/news
Betekent dit ook dat de IP cost van deze champs 75% naar beneden gaat (tijdens de actie)?

D3 Profile

• Jaded
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 04-09 09:17
SHEePYTaGGeRNeP schreef op donderdag 15 december 2011 @ 09:17:

Xerath en Vayne ga ik zeker halen :) lekker cheap!
Azaruc schreef op donderdag 15 december 2011 @ 09:24:
[...]

Betekent dit ook dat de IP cost van deze champs 75% naar beneden gaat (tijdens de actie)?
Nee helaas :(

[ Voor 19% gewijzigd door Jaded op 15-12-2011 09:25 ]

• sjaggy
[...]

Dit heb ik nog nooit zien voorkomen, dus ik denk het niet.

• axel101
[...]

Nee alleen de RP prijs gaat omlaag

• shalaka
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 19-09 09:29
noooooh kan niet kijken :(
Toch weer die neiging om er geld in te steken...

edit: stiekem op mn telefoon :) dan maar accu leeg tegen de middag

[ Voor 31% gewijzigd door shalaka op 15-12-2011 09:45 ]

• Jeffroiscool
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 26-04-2024
shalaka schreef op donderdag 15 december 2011 @ 09:39:
noooooh kan niet kijken :(
Toch weer die neiging om er geld in te steken...

edit: stiekem op mn telefoon :) dan maar accu leeg tegen de middag
Oplader meenemen naar kantoor werkt ook goed! :D

League of Legends [Last Updated 22-08-2012]: [EUW] Jeffro (Now:Silver, S1:Bronze), RankedSolo5x5: 1502 [120W/106L], Dominion: 84W, TT: 3W, Normal: 504W

Xevoo schreef op donderdag 15 december 2011 @ 09:14:
[...]

Ik ben er achter gekomen dat het gewoon aan mijn manier van spelen ben, ik zuig in dit spel :9

Maarja, ik blijf gewoon proberen, ga wel weer terug naar Lux, was tenminste een champ die ik wel redelijk speel :9

Gister nog wat RP gekocht, dus kan eventueel nog wat andere champions kopen maar denk dat ik voorlopig maar Lux blijf spelen :')
Vraag anders in de GoT chat eens om met iemand samen te lanen voor tips, altijd wel mensen die bereid zijn om te helpen en daar leer je echt een hoop van over het spel.

• BlackD0
  • Registratie: November 2011
  • Niet online
Moooohhhh! Ahri is er eindelijk! Heb er al eeuwen op zitten wachten ^^
Net ff snel stiekem op stage gekocht :P Nu wachten tot vanavond voordat ik haar kan proberen. ):

• Jeffroiscool
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 26-04-2024
BlackD0 schreef op donderdag 15 december 2011 @ 10:01:
Moooohhhh! Ahri is er eindelijk! Heb er al eeuwen op zitten wachten ^^
Net ff snel stiekem op stage gekocht :P Nu wachten tot vanavond voordat ik haar kan proberen. ):
Hahaha, heb haar hier ook al remote gekocht . Verschil is alleen dat dit mijn werk is en geen stage ^^

League of Legends [Last Updated 22-08-2012]: [EUW] Jeffro (Now:Silver, S1:Bronze), RankedSolo5x5: 1502 [120W/106L], Dominion: 84W, TT: 3W, Normal: 504W

Verwijderd

Vicarious schreef op donderdag 15 december 2011 @ 09:11:
Haha geef maar een seintje als ik online ben (PublicPervert ingame).
Will do.

Begin er aan te denken om een bericht te sturen naar riot om mijn account te resetten naar level 1 maar zou wel graag al mijn skins behouden. Gaat op zich niet zoveel uitmaken, maar heb zin om van 0 te herbeginnen met hetgeen ik nu weet over de game.

• Drunk3nD3m0n
hmmm gisteren tank gespeeld met irelia :D
gaat echt SUPER spring je er gewoon tussen heal heal heal heal heal stun heal heal heal heal stun pijn pijn pijn heal heal heal DOOD :D en ik loop weg met 75% leven :P
gaat echt goed en solo lane top ontsnap ik aan de meeste ganks stun heal heal LOPEN ! :P

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 14 december 2011 @ 13:49:
[...]

Ik speel vanaf november 2009. Voordat ik lvl 30 was op mijn USA server zag je nooit iemand anders dan een warwick in jungle, en ja, je zag hem niet zo vaak.
Voor lv30, oké. Maar na een maandje of 2 toen je 30 werdt neem ik aan van wel. Toendertijd waren er constant Shaco's, Warwicks, Yi's en ander tuig. Sinds Xin werdt jungle populair? Errr... sinds wanneer is Xin zo'n goede jungler, lol.

• wildcardxl
ZOjuist even Chaos gezien en Dan Dinh die tegen een een Ahri speelde... Ik denk dat ze zwaar OP is in beide potjes maakt ze zo gignatisch veel kills...

IN het potje bij dan Dinh stond Ahri op 31/2/11, dan dinh is toch niet de minste... Chaox had ook heel veel kills en en 2 triple kills.

Meteen aanschaffen vanavond :)

• Vocalise
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 22-09 12:17
Help!! mede tweakers help help help.
Gisteren weer eens oldschool met de lapper onder de arm naar mijn maatje tramalnat gereden om een avondje normals te domineren in bot land of solo mid en hij solo top.
Eerste 3 potjes waren spannend, moeiljik maar gewonnen en erg plezierig, de nieuwe wintr map is dan ook een pareltje om naar te kijken.

Echter, pot 4 heb ik moeten leaven voordat we goed en wel zijn begonnen, ik kreeg namelijk de autumn map voorgeschoteld en sinds een patch of 2 terug krijg ik dan een zwart scherm, met wel alle hero's en torens erop maar geen achtergrond, als ik dan een autohit of een spell use gaat ook de ui en hero's op zwart.

Mijn drivers/Directx ect zijn allemaal up to date en ik zie op de forums op eu en amerika dat het bij meer mensen het geval is. Is hier een fix voor? want die is nergens te vinden >.<

AP Heimerdinger op Dominion = Fun trouwens ;)

• SaphuA
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 10-09 22:00
Heb je al een reinstall of een repair geprobeerd?

• koekwaus21
Vocalise schreef op donderdag 15 december 2011 @ 10:28:
Help!! mede tweakers help help help.
Gisteren weer eens oldschool met de lapper onder de arm naar mijn maatje tramalnat gereden om een avondje normals te domineren in bot land of solo mid en hij solo top.
Eerste 3 potjes waren spannend, moeiljik maar gewonnen en erg plezierig, de nieuwe wintr map is dan ook een pareltje om naar te kijken.

Echter, pot 4 heb ik moeten leaven voordat we goed en wel zijn begonnen, ik kreeg namelijk de autumn map voorgeschoteld en sinds een patch of 2 terug krijg ik dan een zwart scherm, met wel alle hero's en torens erop maar geen achtergrond, als ik dan een autohit of een spell use gaat ook de ui en hero's op zwart.

Mijn drivers/Directx ect zijn allemaal up to date en ik zie op de forums op eu en amerika dat het bij meer mensen het geval is. Is hier een fix voor? want die is nergens te vinden >.<

AP Heimerdinger op Dominion = Fun trouwens ;)
Als meerdere mensen er last van hebben dan ligt het vooral aan riot, momenteel vrees ik dat je er niet veel aan kan doen dan wachten op een fix.

• Cloud

Cloud

FP ProMod

Ex-moderatie mobster

@Vocalise
Ik zou even een support ticket indienen bij Riot. Wordt meestal vrij vlot op gereageerd door mensen met kennis van zaken. :) Sowieso even een reinstallatie of een repair installatie proberen, van tevoren.

Verder ziet Ahri er inderdaad erg sterk uit. Heel sterk tegen de bruisers op top.

• Vocalise
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 22-09 12:17
Uiteraard beide al gedaan, repair herinstall zelfs mijn drivers verwijderd en opnieuw geinstalleerd, screenshots en log ingediend bij Riot maar tot op heden helaas nog geen resultaat.
Balen, durf nu geen normals te joinen, de kans dat ik dan een black map krijg is te groot en dan benadeel ik mijn team gelijk met een 4 vs 5 pot

• speedzor
Ik was sowieso al van plan om RP te kopen vanavond voor wat runepages, die Ahri mag er direct bij :) Lekkere skillshots met veel mobility, spreekt me wel aan. Zo meteen wat streams bekijken om te zien hoe ze het doen!

Streaming History

• Cloud

Cloud

FP ProMod

Ex-moderatie mobster

speedzor schreef op donderdag 15 december 2011 @ 10:39:
Ik was sowieso al van plan om RP te kopen vanavond voor wat runepages, die Ahri mag er direct bij :) Lekkere skillshots met veel mobility, spreekt me wel aan. Zo meteen wat streams bekijken om te zien hoe ze het doen!
Ahri is ook must buy voor mij, lijkt echt heel leuk om te spelen. Voor streams kan ik echt Chaox aanraden, hij begint echt mijn nummer 1 streamer te worden. De laatste tijd legt hij super veel uit en die gast is echt een beest ongeacht de champion waarmee hij speelt.

Chaox speelt op alternatieve accounts op EUW op dit moment; geen idee waarom. Ik snap niet hoe die lui aan zo veel lvl30 accounts komen. Hij heeft er zeker twee of drie op NA en ik heb nu ook al twee voorbij zien komen op EUW.

Kunnen ze die kopen van Riot of zo, of speelt hij ze echt allemaal van lvl1 naar 30? :o

Cloud schreef op donderdag 15 december 2011 @ 10:47:
[...]

Ahri is ook must buy voor mij, lijkt echt heel leuk om te spelen. Voor streams kan ik echt Chaox aanraden, hij begint echt mijn nummer 1 streamer te worden. De laatste tijd legt hij super veel uit en die gast is echt een beest ongeacht de champion waarmee hij speelt.
Check zn marathon maar eens, zitten ook genoeg dikke faals tussen. Zijn Shaco is echt SLECHT! :D Geeft niet hoor, je kan ze nou eenmaal niet allemaal goed spelen en hij blijft voor mij een van de beste spelers ter wereld, maar zelfs hij kan ze niet allemaal spelen.

edit: qua accounts. Volgens mij laten ze andere spelers die accounts gewoon levelen in ruil voor andere diensten.

[ Voor 8% gewijzigd door Vicarious op 15-12-2011 10:50 ]

• koekwaus21
Ik moet zeggen, op begin toen ik Ahri's art zag. dacht ik: meh (ik had me eigenlijk ook niet echt in verdiept)
Maar nu ik die spotlight zie, damn wat gave champion.
Denk wel dat een champion met silence of stun een goede counter pick zal zijn.
Ik kan nog niet kopen dus ik denk dat ik maar ga kijken wie Ahri het best kan mollen :)

• Cloud

Cloud

FP ProMod

Ex-moderatie mobster

Ongetwijfeld, vroeger ook wel eens gezien inderdaad in die marathon. Maar de laatste tijd zie ik het eigenlijk nooit meer. Wat mij betreft ook zeker weten een van de beste spelers ter wereld, misschien wel de beste. Al is het maar vanwege die mind games en tactieken van hem, samen met z'n mechanics.

/fanboy

Het account waarop hij nu speelt is trouwens nog unranked, je zal maar tegenover hem komen te staan als noobje die voor het eerst Ranked speelt :+
Vicarious schreef op donderdag 15 december 2011 @ 10:50:
[...]

edit: qua accounts. Volgens mij laten ze andere spelers die accounts gewoon levelen in ruil voor andere diensten.
Ah dat is wel een waarschijnlijke verklaring ja :)

Hoe wisselen jullie trouwens tussen NA en EUW, voor de mensen die op beide spelen? Er was toch zo'n tooltje waarmee je eenvoudig kon kiezen?

[ Voor 33% gewijzigd door Cloud op 15-12-2011 10:59 ]

• wildcardxl
Volgens mij kun je bij de store bij other dat gewoon kopen maar dan voor 0 RP.
Cloud schreef op donderdag 15 december 2011 @ 10:56:
Ongetwijfeld, vroeger ook wel eens gezien inderdaad in die marathon. Maar de laatste tijd zie ik het eigenlijk nooit meer. Wat mij betreft ook zeker weten een van de beste spelers ter wereld, misschien wel de beste. Al is het maar vanwege die mind games en tactieken van hem, samen met z'n mechanics.

/fanboy
Ik vind hem vaak een beetje passief spelen, vooral in toernooien. Daardoor is hij vrij vaak, behalve als hij vayne speelt, lang niet de doorslaggevende factor in een game terwijl hij dat wel zou kunnen (moeten?) zijn. Wat dat betreft denk ik dat Doublelift misschien nog iets beter is, in ieder geval potentieel. Die heeft even goede mechanics maar speelt aggressiever.

• Cloud

Cloud

FP ProMod

Ex-moderatie mobster

wildcardxl schreef op donderdag 15 december 2011 @ 11:03:
Volgens mij kun je bij de store bij other dat gewoon kopen maar dan voor 0 RP.
Dat is de server swap waarmee je je EUW of EU-NE account eenmalig kunt verplaatsen tussen beide realms. Zoiets is er niet voor NA :) Ik bedoel dat je de launcher eenvoudig kunt laten switchen tussen NA en EUW. Ik heb op beide een account.
Vicarious schreef op donderdag 15 december 2011 @ 11:04:
[...]

Ik vind hem vaak een beetje passief spelen, vooral in toernooien. Daardoor is hij vrij vaak, behalve als hij vayne speelt, lang niet de doorslaggevende factor in een game terwijl hij dat wel zou kunnen (moeten?) zijn. Wat dat betreft denk ik dat Doublelift misschien nog iets beter is, in ieder geval potentieel. Die heeft even goede mechanics maar speelt aggressiever.
Doublelift is inderdaad agressiever als AD carry maar ik denk dat Chaox, zelfs als hij niet carried in de traditionele zin, wel een flink verschil maakt binnen een team. Maar ik heb weinig toernooi games gezien de laatste tijd eigenlijk. Vooral z'n streams :) Binnenkort maar wat VODs zien of zo.

• djengizz
  • Niet online
Vicarious schreef op donderdag 15 december 2011 @ 11:04:
[...]

Helemaal mee eens.

Wel heeft Chaox een erg solide stijl waardoor hij het nooit echt slecht doet. Ook de reden waarom het zo'n solo queue beest is: ongeacht zijn team / support presteert hij goed door zijn stijl. Niet zo vaak echte uitschieters naar boven of beneden zoals je wel ziet bij Doublelift.

In een pro team / toernooi setting waar je je team en support door en door kent denk ik ook dat Doublelift harder zal carry-en.

Overigens is het voor TSM misschien helemaal niet ideaal om zo'n hyper-agro AD carry te hebben want ze hebben Reggie al die meer dan genoeg agressiviteit heeft voor 3 pro teams bij elkaar. Zeker als je dit vergelijkt met bigfat in Doublelift's team.
djengizz schreef op donderdag 15 december 2011 @ 11:18:
[...]

Helemaal mee eens.

Wel heeft Chaox een erg solide stijl waardoor hij het nooit echt slecht doet. Ook de reden waarom het zo'n solo queue beest is: ongeacht zijn team / support presteert hij goed door zijn stijl. Niet zo vaak echte uitschieters naar boven of beneden zoals je wel ziet bij Doublelift.

In een pro team / toernooi setting waar je je team en support door en door kent denk ik ook dat Doublelift harder zal carry-en.

Overigens is het voor TSM misschien helemaal niet ideaal om zo'n hyper-agro AD carry te hebben want ze hebben Reggie al die meer dan genoeg agressiviteit heeft voor 3 pro teams bij elkaar. Zeker als je dit vergelijkt met bigfat in Doublelift's team.
Doublelift is ook een soloqueue beest. 4 accounts in de top50 geloof ik.

• djengizz
  • Niet online
Vicarious schreef op donderdag 15 december 2011 @ 11:21:
[...]

Doublelift is ook een soloqueue beest. 4 accounts in de top50 geloof ik.
Veel van die wins zijn met Chauster.

• sjaggy
Gister voor de grap eens maplhite jungle gespeeld, ging nog verdomd goed ook =O

Verwijderd

Volgens doublelift is chaox zijn micro een van de beste van alle pro players, maar hij ziet zichzelf on par met doublelift.

Doublelift zie ik ook graag bezig, het probleem is wel met doublelift is dat hij het allemaal als zo eenvoudig laat uitschijnen en als jij later wil ad carry proberen je pas vaststelt hoe enorm goed hij wel is.

Gisteren iemand athene trouwens zien streamen ? Wat een joke :D

Hij had een leblanc tegen hem en stond bijna constant tussen de twee turrets op mid omdat hij bang was :p Ging constant de wolves & wraiths farmen, hetgeen zijn jungler niet echt kon apprecieren natuurlijk. Lasthitten lukt hem volledig niet, tenzij hij zijn skills spamt als een malle en nog zo'n half miljoen kids in chat roepen hoe fantastisch hij is.

• axel101
Cloud schreef op donderdag 15 december 2011 @ 10:56:

Hoe wisselen jullie trouwens tussen NA en EUW, voor de mensen die op beide spelen? Er was toch zo'n tooltje waarmee je eenvoudig kon kiezen?
Er was vroeger inderdaad een tool waarme je kon switchen. Die was erg handig toen europa nog niet gesplit was, en de inlogtijd over 9000 was.

Je kan sinds de serversplit van europa gewoon in de client switchen tussen regio waar je wilt spelen. Dit kan in het eerste scherm waar je de playknop moet selecteren. Daar zit een dropdown menu waar je kan kiezen.

• sjaggy
axel101 schreef op donderdag 15 december 2011 @ 12:09:
[...]

Er was vroeger inderdaad een tool waarme je kon switchen. Die was erg handig toen europa nog niet gesplit was, en de inlogtijd over 9000 was.

Je kan sinds de serversplit van europa gewoon in de client switchen tussen regio waar je wilt spelen. Dit kan in het eerste scherm waar je de playknop moet selecteren. Daar zit een dropdown menu waar je kan kiezen.
Hiermee moet je natuurlijk ook niet vergeten te zeggen dat je hier verschillende accounts voor nodig hebt hea.

• Cloud

Cloud

FP ProMod

Ex-moderatie mobster

axel101 schreef op donderdag 15 december 2011 @ 12:09:
[...]
Hier is maar één smiley voor :F Waarom heb ik dat niet gezien... Het is ook niet een grote knop met de letters 'Change region' of zo.

Bedankt voor de tip :+

• axel101
Cloud schreef op donderdag 15 december 2011 @ 12:11:
[...]

Hier is maar één smiley voor :F Waarom heb ik dat niet gezien... Het is ook niet een grote knop met de letters 'Change region' of zo.

Bedankt voor de tip :+
Zo te zien is cloud ook aan weekend toe :X

zie ook onderstaande quote van Sjaggy. Alleen kan je wel hetzelfde account gebruiken. Maar ben je wel al je champions,skins,IP/RP etc. kwijt. (oftewel je houd alleen dezelfde inlognaam )
sjaggy schreef op donderdag 15 december 2011 @ 12:11:
[...]

Hiermee moet je natuurlijk ook niet vergeten te zeggen dat je hier verschillende accounts voor nodig hebt hea.

• shalaka
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 19-09 09:29
sjaggy schreef op donderdag 15 december 2011 @ 12:05:
Gister voor de grap eens maplhite jungle gespeeld, ging nog verdomd goed ook =O
Werkt zeker goed! Zeker vanaf level 6

• koekwaus21
axel101 schreef op donderdag 15 december 2011 @ 12:18:
[...]

Zo te zien is cloud ook aan weekend toe :X

zie ook onderstaande quote van Sjaggy. Alleen kan je wel hetzelfde account gebruiken. Maar ben je wel al je champions,skins,IP/RP etc. kwijt. (oftewel je houd alleen dezelfde inlognaam )

[...]
van West naar east EU kan je de zelfde inlogname.
maar van EU naar NA heb je nieuwe account nodig. Heb ik laatst moeten doen, maar op NA servers is niet te doen met een minium ping van 200 (ik ben rond 17 gewend dus best groot verschil)

Verwijderd

djengizz schreef op donderdag 15 december 2011 @ 11:18:
[...]

Helemaal mee eens.

Reginald zen aggressieve speelstijl speelt net in hun voordeel. Zkr als je dat samenlegt met RainMan op top met zen defensieve speelstijl. ( mss ook de reden waarom ze vaak overhoop liggen met elkaar )
Chaox is ook altijd mr nice guy.
Wil eens dringend TSM vs AL.mTw zien :) Wickd vs Rainman solo top. ( imo de 2 beste solo toppers van het moment :) )

• Cloud

Cloud

FP ProMod

Ex-moderatie mobster

Ik heb al een NA account trouwens, maar dies nog <lvl10. Wil het account eigenlijk weer eens in gebruik nemen en steeds de wekelijkse gratis champs mee spelen. Leuk voor de variatie en misschien dat het account ooit eens lvl30 wordt.

En aan weekend toe? Zeker weten :+

• Jasper 99
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 07:40
haatvolle colleges.... ik wil met ahri spelen!!

• Fanatic_FS

Fanatic_FS

Rated T for Troll™

Wickd vind ik dus echt niet bij de 2 beste solo tops horen. Hotshot en Rainman zijn de beste 2. Vond Wickd altijd de slechtste speler van SK, ban irelia en wickd is niks meer waard.

[specs]

Pagina: 1 ... 42 ... 79 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
In de topicstart is heel veel informatie te vinden. Dus voor zaken als de patchnotes, champion rotation en bijvoorbeeld hoe je in contact kunt komen met andere LoL Tweakers, kun je daar terecht! :)

Voor de slowchatters onder ons is er natuurlijk het chatkanaal in-game (dat veel te rustig is), maar tegenwoordig ook een IRC kanaal!