[PC] League of Legends - Deel 5 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 41 ... 79 Laatste
Acties:
  • 150.522 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tjukkie
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 13-11-2024
Verwijderd schreef op dinsdag 13 december 2011 @ 12:26:
[...]

2% lifesteal???? dit had ik niet verwacht.
Je kunt nu dus 6% lifesteal krijgen met runes + 3% van dorans blade = 9%
Hoezo veel sustain voor AD carry's? geen Pots meer nodig als je lifesteal runes hebt.
+3% masteries, dus 12% met doran's blade, maarja... daar moet je wel Apen voor opofferen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• speedzor
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 01-02-2014
[...]

Hoezo veel sustain voor AD carry's? geen Pots meer nodig als je lifesteal runes hebt.
en 3% van masteries!

Streaming History

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• broc85
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 08-09 17:24
[...]
+masteries is 12%

edit: beaten by tjukkie en speedzor :+ maar sneller dan fanatic ;)

[ Voor 8% gewijzigd door broc85 op 13-12-2011 12:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fanatic_FS
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 00:21

Fanatic_FS

Rated T for Troll™

[...]

vergeet niet 3% lifesteal van masteries = 12% lifesteal mogelijk.

[specs]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

oke oke +3% van masteries = 12 % en dat op lvl 1 }:|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tjukkie
Verwijderd schreef op dinsdag 13 december 2011 @ 12:28:
oke oke +3% van masteries = 12 % en dat op lvl 1 }:|
stel jungle neemt die runes + vamire scepter = 21% lifesteal :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• broc85
Tjukkie schreef op dinsdag 13 december 2011 @ 12:30:
[...]

stel jungle neemt die runes + vamire scepter = 21% lifesteal :o
meteen jungle een stuk meer viable voor een horde champs...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tjukkie
broc85 schreef op dinsdag 13 december 2011 @ 12:32:
[...]

meteen jungle een stuk meer viable voor een horde champs...
wat uiteindelijk Riot's doel was :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Van zodra de runes beschikbaar zijn ga ik es met jungle warwick full lifesteal & attack speed stacken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shalaka
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 19-09 09:29
noob vraagje!

Als je bot tegenover caith en soraka staat
wie focus je?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SHEePYTaGGeRNeP
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 15-09 13:41

SHEePYTaGGeRNeP

EUW: Dragon Hodor

shalaka schreef op dinsdag 13 december 2011 @ 13:26:
noob vraagje!

Als je bot tegenover caith en soraka staat
wie focus je?
De minions

EUW: Dragon Sheepy | Doubledutchdragons.nl | Diamond II - updated 29-11-2014

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op de PBE zijn de herwerkte tabi's al te vinden :
Ninja Tabi

+35 Armor
UNIQUE Passive: Ignores Unit Collision
UNIQUE Passive: Enhanced Movement 2
Singed boots :]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zouden de Ninja tabi's niet verwijderd worden?
@gr00v, als dit waar zou zijn, zou dit dan niet in de patch notes komen? Ik denk het wel..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Autoattack sora en spam skills op cait.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• speedzor
Verwijderd schreef op dinsdag 13 december 2011 @ 13:33:
@gr00v, als dit waar zou zijn, zou dit dan niet in de patch notes komen? Ik denk het wel..
Het staat op de PBE: aka het is nog niet uit, aka het zit dus nog niet in de patch.

Streaming History

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 13 december 2011 @ 13:33:
Dat toontje :)

PBE = Public Beta Environment.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tjukkie
Ionic Spark komt naar Summoner's Rift met lichte aanpassingen!

Afbeeldingslocatie: http://2.bp.blogspot.com/-Wov9t5Z49us/Tub35A2bT_I/AAAAAAAABhc/R117DBmWWXc/s1600/newiteams.jpg

Yay, nieuwe item voor m'n On-Hit-DPS Teemo build :D

Schattig klein cottontail teemo die FREAKIN LIGHTNING BEAMS verspreid :D

Wellicht een goede combo met Sword of the Devine, die elke 4e hit +100 magic damage geeft :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ionic spark lijkt mij een item voor dominion?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Drunk3nD3m0n
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 03-04-2015
zou toch lekker in combinatie gaan met twister fate en kayle denk ik :D

Beep Boop son ... Beep Boop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Drunk3nD3m0n schreef op dinsdag 13 december 2011 @ 14:21:
zou toch lekker in combinatie gaan met twister fate en kayle denk ik :D
En udyr? :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Drunk3nD3m0n
niiice had ik nog niet aan gedacht :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tjukkie
Verwijderd schreef op dinsdag 13 december 2011 @ 14:19:
Ionic spark lijkt mij een item voor dominion?
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/Uzj6I.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tjukkie
Nieuwe champ (verborgen in nieuwe patch files)

Viktor

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/LxZ31.jpg

Lore

Early in life, Viktor discovered his passion for science and invention, particularly in the field of mechanical automation. He attended Zaun’s prestigious College of Techmaturgy and led the team that constructed Blitzcrank – a scientific breakthrough that he expected to vault him to the top of his profession. Unfortunately his triumph was usurped by Professor Stanwick, who stole credit for developing Blitzcrank’s sentience and later used Viktor’s research to revive Urgot. Viktor’s appeals for justice fell on deaf ears, and he sank into a deep depression. He withdrew from the College and barricaded himself in his private laboratory, cutting all human ties. There, in secret, he conceived a project for which nobody else could claim credit. Desiring both to revolutionize his field and to eliminate the jealous human emotions which festered inside him, he engineered parts to replace and improve his own body. When Viktor re-emerged, almost no trace of the original man remained. Not only had he supplanted the majority of his anatomy, but his personality had changed. His previous hope to better society was replaced by an obsession with what he called ”the glorious evolution.” He saw himself as the patron and pioneer of Valoran’s future – a future in which man would renounce his flesh in favor of superior hextech augmentations. Though Viktor’s initial appeals were met with heavy skepticism, scientists were confounded by the sophistication of his machinery. By integrating his mind with techmaturgical devices, he had been able to drastically accelerate the progress of his research. His transformation had stripped him of what he perceived as his emotional weaknesses, but there was some lingering residue of resentment against the Professor. Viktor joined the League of Legends to pit his inventions against the greatest opponents Valoran could offer, and to correct any weaknesses or inefficiencies that remained. ”In one’s hand, techmaturgy is a tool. As one’s hand, it is liberation.” - Viktor

Skills:
  • Passive: Evolving Technology Viktor starts with a Hex Core that provides him with stats and can be upgraded in the store to augment one of his abilities. The Hex Core can only be upgraded once, and cannot be sold back to the store.

The Hex Core (Can Not Be Sold) +3 Ability Power per level. This item can be upgraded into one of three augments that enhance Viktor’s basic abilities. Click the item in the store to discover its upgrades.
  • Q: Power Transfer - Viktor blasts an enemy unit dealing magic damage, returning a portion of the damage dealt as a shield. Augment: +3 Ability Power per level, +220 Health, +6 Health Regen per 5 seconds Ability Augment: Increases Viktor’s Movement Speed by 30% for 3 seconds
  • W: Gravity Field - Viktor conjures a heavy gravitational field, slowing all enemies and stacking a debuff every 0.5 seconds. At 3 stacks enemies inside are stunned for 1.5 seconds. Augment: +3 Ability Power per level, +200 Mana, +10% Cooldown Reduction, +5 Mana Regen per 5 seconds Ability Augment: Gravity Field has an additional 30% cast range.
  • E: Death Ray - Viktor uses his robotic arm to fire a chaos beam that cuts across the field in a line, dealing damage to any opponents struck in its path. Augment: +3 Ability Power per level, +45 Ability Power Ability Augment: Death Ray sets fire to enemies, dealing 30% additional magic damage over 4 seconds.
  • R: Chaos Storm - Viktor conjures a singularity on the field which deals magic damage and briefly silences enemies. The singularity then does magic damage to all nearby enemies every second. Viktor can redirect the singularity.
Tips for Playing as Viktor: Death Ray is a powerful poke and a strong area of denial tool. Use it in combination with Graviton Field to control your enemy’s position. Make sure you choose the right augment. Each augment serves to boost specific strengths in Viktor and can only be purchased once a game.

Tips for Opposing Viktor: Be careful about how close you let Viktor get to you. Viktor’s control of the battle field increases with his proximity to his opponent. Be aware of what augment Viktor is using by looking at the color of the light on his staff.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Drunk3nD3m0n
waar ben je dat dan tegengekomen ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• atlantisx
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 24-07-2021
Lux
◦Missile speed increased to 1400 from 1200
General
•The Winter Map has returned as a Field of Justice!
Vond lux haar shield altijd al even net iets te traag gaan
*O* Hopelijk even geen last meer van die harrowing map!
Ignores unit collision, Zou dit enkel om minions gaan of ook om champions ? (en eventueel baron/towers/drake)
Verwijderd schreef op donderdag 27 oktober 2011 @ 17:16:
ik vind dat riot lol enkel mag openzetten voor GoT
wij lijken wel moraalridders
ik heb op 600-700 games misschien 2 potjes geraged en dan had k zoiets van het is het niet waard
maar je hebt er gewoon die het continu spammen in de chat
en die report ik gewoon vr negative attitude en vr de rest niet veel woorden aan vuil maken
als iedereen dit zou doen dan lopen die af en toe toch tegen een ban aan en dan heb je er minder last van :)
Reports voor negative attitude, Really ? Komaan de /mute /ignore optie zit er niet voor niets in. Als je niet tegen de chat's kan, of dit nou spam/flame/rage of niet is kan je toch gewoon de chat uit doen, of diegene waarvan je "last" blijkt te hebben ignoren ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SilentSimon
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 03:24

SilentSimon

Have you been hopped?

En alweer een nieuwe champ.. Wordt wel lastig zo om alles te onthouden wie wat waar waarom hoezo doet :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• axel101
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 06-05-2021
wow viktor ziet er overpowered uit!

Hoop dat met kerst ook de oude kerstskins weer beschikbaar komen. Vind deze allemaal niet heel bijzonder. Vind maoki wel leuk maar die speel ik nooit.

League of Legends EUW: IBullit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik denk dat die ionic spark sword of the devine komt een item tegen dodge zou een beetje useless zijn zonder dodge.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Viktor ziet er interessant uit, lijkt me in ieder geval leuker dan Ninetails..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hmm, waarom zou dit geborgen in de nieuwe patch file zitten? Are u trolling us? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tjukkie
Mij lijkt Victor ook erg sterk.

Q: Single target magic damage + shield tegelijk, speedboost mits augment gekocht wordt
W: Area Slow, daarna stun, 30% extra range met augment
E: Area laser beam, DoT met augment
R: Area damage + silence en herplaatsbaar

wtf 8)7 8)7 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• speedzor
Verwijderd schreef op dinsdag 13 december 2011 @ 14:55:
Hmm, waarom zou dit geborgen in de nieuwe patch file zitten? Are u trolling us? :P
Omdat de champion klaar is? Als ze zouden willen tweaken dan zal het enkel de nummers zijn denk ik.
In ieder geval hebben meerdere mensen het gevonden in de files dus als er iemand zit te trollen dan zal het Riot zelf zijn.

Streaming History

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jasper 99
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 22:04
ziet eruit als een troll post bestaat volgens mij niet, kijk dat plaatje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xStoryTeller
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 08-09 12:59
http://lol-game.ru/forum/...iktor-the-machine-herald/ op het eerste knopje klikken voor engels. Lijkt legit ~!

http://s.4tune.su/test/skins.htm voor de skins

[ Voor 43% gewijzigd door xStoryTeller op 13-12-2011 15:50 . Reden: Links toegevoegd ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koekwaus21
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 20-09 14:04
Waarom zouden ze alvast de volgende champion er al niet erin zetten als ze al goed als klaar zijn met testen?

[ Voor 6% gewijzigd door koekwaus21 op 13-12-2011 15:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Iemand al een idee wat hij met de nieuwe runes gaat doen? De hybrid runes lijken me alleen op characters als Kayle en Jax nuttig, dus die zal ik niet gebruiken. Lifesteal is op zich wel interessant voor bepaalde top laners met weinig sustain, maar verder lijkt damage me toch nuttiger. De Gold/10 runes zullen ongetwijfeld veel gebruikt gaan worden op support.

Vicariously I live while the whole world dies

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• axel101
  • Laatst online: 06-05-2021
Waarschijnlijk omdat het een grote patch gaat worden. Deze patch zal wel niet zo groot zijn waardoor ze de Viktor Patch in 2e hebben gesplitst

League of Legends EUW: IBullit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fanatic_FS

Fanatic_FS

Rated T for Troll™

Champs die wat een hybrid runes gaan hebben: Jax, Kayle, Katarina, Malphite, Teemo, Rammus, Udyr, Skarner, Mundo.

[ Voor 3% gewijzigd door Fanatic_FS op 13-12-2011 16:20 ]

[specs]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• speedzor
Vicarious schreef op dinsdag 13 december 2011 @ 15:56:
Iemand al een idee wat hij met de nieuwe runes gaat doen? De hybrid runes lijken me alleen op characters als Kayle en Jax nuttig, dus die zal ik niet gebruiken. Lifesteal is op zich wel interessant voor bepaalde top laners met weinig sustain, maar verder lijkt damage me toch nuttiger. De Gold/10 runes zullen ongetwijfeld veel gebruikt gaan worden op support.
2 g/10 vind ik het nu niet waard om 13 armor voor op te geven tbh, ik heb mijn g/10 quintessences op support ook veranderd naar flat armor runes.

Streaming History

Acties:
  • 0 Henk 'm!
speedzor schreef op dinsdag 13 december 2011 @ 16:26:
[...]

2 g/10 vind ik het nu niet waard om 13 armor voor op te geven tbh, ik heb mijn g/10 quintessences op support ook veranderd naar flat armor runes.
Ik ben het met je eens, maar ik denk dat veel mensen die zijn geobsedeerd door gp/10 er alsnog voor zullen gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koekwaus21
Meh, 2g/10 zal ik zelf nooit gebruiken, alleen als game lang duurt heb je er iets aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• speedzor
Greater Mark of Destruction: +1.0 Armor Penetration/+.57 Magic Penetration, 820 IP
Greater Seal of Endurance: +0.5% Health, 820 IP
Greater Seal of Avarice: +0.25 gold/10 sec, 410 IP
Greater Quintessence of Destruction: +2.0 Armor Penetration/+1.13 Magic Penetration, 2050 IP
Greater Quintessence of Vampirism: +2% Lifesteal, 2050 IP
Greater Quintessence of Endurance: +1.5% increased health, 2050 IP
Greater Quintessence of Transmutation: +2% Spellvamp, 2050 IP

Volledige lijst

Edit: MYM Shad zit in m'n team :)
Onbekende Millenium speler EN Frans, maar toch het vermelden waard ;)
Firstpick is jungle eve, dit gaat interessant worden..

Edit2: gewonnen!
6-6-11 Eve, 6-1-17 Ezreal (Shad).
Eve speelde best lekker, met een goede speler erachter is ze nog steeds tof

[ Voor 23% gewijzigd door speedzor op 13-12-2011 18:06 ]

Streaming History

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nazanir
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 19-07 22:44
Mwa, ik denk dat ik bijzonder weinig ga doen met de nieuwe runes, om maar even het rijtje af te werken:

Greater Mark of Destruction: +1.0 Armor Penetration/+.57 Magic Penetration, 820 IP

Alleen echt nuttig op Hybrid champions zoals Jax en Kayle, het is een vrij dure investering voor een vrij niche iets.

Greater Seal of Endurance: +0.5% Health, 820 IP

Tenzij je heel veel HP stacked, zij ze vrij waardeloos, vergeleken met de HP/level seals, moest je (meende ik) rond de 3.2k HP zitten voor het break even point. Tenzij je een tank/tanky DPS bent, zul je dit niet heel snel halen, of het is heel erg late game, waardoor je het voordeel van de HP/level seals te niet doet in je normale lengte games.

Greater Seal of Avarice: +0.25 gold/10 sec, 410 IP

Als je 9 hiervan koopt, zit je op 2.25 GP/10. Dat betekend dat je 540g na een kwartier hebt verdiend. Persoonlijk ga ik dan veel liever voor de armor seals (flat of per level), waardoor je lane sustain een stuk van omhoog gaat en je je carry veel beter kan helpen met kills feeden, terwijl jij scoort op assists. Daarnaast is hij bijzonder vreemd dat Riot deze seals introduceert, omdat ze volgens mij geen grote fan van de 0cs Support meta zijn.

Greater Quintessence of Destruction: +2.0 Armor Penetration/+1.13 Magic Penetration, 2050 IP

Zelfde commentaar als met de marks, vrij dure investering voor die paar champs die ze echt volop kunnen benutten. Maar zeker geen slechte keuze als je deze champs fanatiek speelt. Geen compromis meer tussen armor of magic pen.

Greater Quintessence of Vampirism: +2% Lifesteal, 2050 IP

Beetje dubieus. Je kan in principe met een Doran's Blade en de juiste masteries starten met 12% Lifesteal. Zeker niet slecht. Echter, je ruilt deze Quints dan in tegen bijv. flat armor pen, wat naar mijn gevoel veel meer waarde heeft, dan die 6% extra life steal. Early game zeker niet slecht voor dat beetje extra sustain, maar je verliest ook weer wat damage output. Early game niet slecht, late game verwaarloosbaar zoals ik het zie.

Greater Quintessence of Endurance: +1.5% increased health, 2050 IP

Zelfde verhaal als met de Seals, je moet 3.2k HP hebben om break even te spelen ten opzichte van de HP/level quints. Alleen nuttig voor tanks (wat zeker wel een welkome toevoeging is), maar het gaat wederom ten koste van de gok dat een game erg lang duurt, of je offert andere belangrijke stats op. Niet echt aan te raden in mijn mening.

Greater Quintessence of Transmutation: +2% Spellvamp, 2050 IP

Mogelijk om met de juist masteries te starten op 9% Spellvamp. Niet heel betrouwbaar naar mijn gevoel, daar je dan mana (in 85% van de gevallen van casters) moet ruilen voor een beetje heal. Helemaal als je op safe speelt als je gezoned wordt, offer je mana op voor een klein beetje health (veel spells doen niet eens 100 damage early game, vanwege resists, dus je healed nog geen 8HP per spellcast), daarnaast de champs die echt op Spellvamp bouwen, hebben daarvoor een WotA, en dan heb je liever magic pen om echt damage te doen, dus meer te profiteren van die Spellvamp.

Al met al zijn de Destruction Marks en Quints de enige waar ik een beetje warm voor loop, de rest ben ik echt heel erg "meh" over, omdat er op dit moment al betere alternatieven bestaan, of deze Glyphs voegen helaas weinig toe ten opzichte van bestaande rune builds. Laat staan een alternatief.

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Denk dat die spellvamp quints goed zijn voor champs als vlad en kennen. Die hoeven echt niet heel hard te pushen om toch aardige sustain te hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op dinsdag 13 december 2011 @ 17:59:
Denk dat die spellvamp quints goed zijn voor champs als vlad en kennen. Die hoeven echt niet heel hard te pushen om toch aardige sustain te hebben.
Maar je offert wel harde damage op (magicpen), waardoor je spellvamp effectief ook weer minder wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nazanir
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 19-07 22:44
Ik zeg dan ook voor 85% voor de champs/casters. Kijk een Vlad of Kennen die gebruikt of helemaal geen resource, of Energy, daardoor is de tradeoff voor hun veel lager. Echter, voor hun om op een respectabel percentage te komen, moet je speccen in de utility tree, om 9% spellvamp vanaf het begin te hebben, dit gaat ten koste van waardevolle masteries in de offensive tree en quints, alleen maar voor dat beetje spellvamp wat early game dus minder dan 9HP per spellcast is. Dat is geen sustain, je geeft echt wel wat late game potentieel hiervoor op, dat is zonde.

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xevoo
  • Laatst online: 11-07 16:23
Ik krijg het niet voor elkaar om een fijne champ te vinden.. nouja, lukt wel > Lux, vind ik echt fijn spelen, maar ik blijf er vooral endgame maar een beetje mee knoeien, ga steeds vaker dood en maak maar weinig kills.

Wat is een goede vervanger voor Lux? Die overall gewoon net wat beter is..

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Xevoo schreef op dinsdag 13 december 2011 @ 20:30:
Ik krijg het niet voor elkaar om een fijne champ te vinden.. nouja, lukt wel > Lux, vind ik echt fijn spelen, maar ik blijf er vooral endgame maar een beetje mee knoeien, ga steeds vaker dood en maak maar weinig kills.

Wat is een goede vervanger voor Lux? Die overall gewoon net wat beter is..
Hangt er een beetje van af wat voor type character je zoekt. Wil je graag een mage of wat anders? En ga je meer voor een snelle burst of voor sustained damage? Hoe belangrijk vind je CC (stun, snare etc.)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xevoo
Vicarious schreef op dinsdag 13 december 2011 @ 20:34:
[...]

Hangt er een beetje van af wat voor type character je zoekt. Wil je graag een mage of wat anders? En ga je meer voor een snelle burst of voor sustained damage? Hoe belangrijk vind je CC (stun, snare etc.)?
De "stun" van Lux is wel fijn dat ze op hun plek blijven, geeft de rest van je team ook de kans om ze af te maken.
Uhm, ja, wat voor character, het liefst ranged (daar ben ik wel achter gekomen :+ )

Verder maakt niet veel uit :9 als ik maar een beetje nuttig ben voor het team maar ook zelf nog wel leuk kan spelen.
Ik ben pas level 16 en ook geen intentie om ranked te gaan spelen ofzo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• speedzor
Xevoo schreef op dinsdag 13 december 2011 @ 20:36:
[...]

De "stun" van Lux is wel fijn dat ze op hun plek blijven, geeft de rest van je team ook de kans om ze af te maken.
Uhm, ja, wat voor character, het liefst ranged (daar ben ik wel achter gekomen :+ )

Verder maakt niet veel uit :9 als ik maar een beetje nuttig ben voor het team maar ook zelf nog wel leuk kan spelen.
Ik zou Morgana eens uitproberen, die lijkt wel wat op lux

Streaming History

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

Ryze is ook een leuke goedkope champ. Met de W skill kan je iemand zo vast pinnen dat diegene niet meer weg kan lopen. Met smartcast aan kan je een hele dikke combo doen, omdat de passive van Ryze is dat er per spell 1 seconde Cdr afgaat. Ryze is een AP caster die zelfs Baron kan alleen kan afmaken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 13 december 2011 @ 22:23:
[...]

Ryze is ook een leuke goedkope champ. Met de W skill kan je iemand zo vast pinnen dat diegene niet meer weg kan lopen. Met smartcast aan kan je een hele dikke combo doen, omdat de passive van Ryze is dat er per spell 1 seconde Cdr afgaat. Ryze is een Manacarry caster die zelfs Baron kan alleen kan afmaken.
Na de tear, MBoots, Frozen heart, Banshee veil, Catalyst. Bouw je pas je eerste AP

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 13-12-2011 22:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 13 december 2011 @ 22:50:
[...]

Na de tear, MBoots, Frozen heart, Banshee veil, Catalyst. Bouw je pas je eerste AP
Ja dat is waar. Het is niet helemaal juist om Ryze in dat rijtje op te noemen, omdat hij een manabased champion is. Toch vind ik dat je hem wel in het rijtje van de champions zoals LeBlanc, Morgana, Lux en Veigar mag scharen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Alleen dat APstukje moet weg. Zovaak commentaar gekregen dat we xx minuten ver zijn en ik heb slechts xx AP.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fanatic_FS

Fanatic_FS

Rated T for Troll™

Ryze valt meer in de categorie Cassiopia, Karthus, Vladimir, sustained magic dmg dealers ipv bursters.
Enige ap items die je bouwt op Ryze zijn void staff en will of the ancients en uiteindelijk archangel staff.

[specs]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik ben volgens mij de enige ryze speler die die tear of goddess gewoon overslaat en gelijk voor BV+frozen heart+sorcerers boots gaat :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• speedzor
Vicarious schreef op dinsdag 13 december 2011 @ 23:59:
Ik ben volgens mij de enige ryze speler die die tear of goddess gewoon overslaat en gelijk voor BV+frozen heart+sorcerers boots gaat :D
Waarom zou je het overslaan?
Daarmee gimp je enkel jezelf omdat je dan veel later pas je Tear kunt opvullen

Streaming History

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik maak tear nooit. Vanuit BV en frozen heart krijg ik sneller defensive stats en alsnog een shitload aan mana.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fanatic_FS

Fanatic_FS

Rated T for Troll™

Maar waarom geen tear op een champ die van mana scaled? 1350 mana, tear op Ryze is al deathcap op andere casters.

[specs]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• speedzor
Vicarious schreef op woensdag 14 december 2011 @ 00:12:
Ik maak tear nooit. Vanuit BV en frozen heart krijg ik sneller defensive stats en alsnog een shitload aan mana.
Dan focus je je enkel op early game, en Ryze is net een lategame champion. Die Tear gaat volledig uitgebouwd voor zowat 40% van je bonus damage verantwoordelijk zijn (1400 mana van een totaal bij de 4k, 3% total mana naar AP en nog wat bonus AP), maar het duurt wel lang tegen dat het gestacked is. Tear op zich is ook geen duur item (995 gold) en je kunt het al kopen voor je ook maar level 6 bent en je net je eerste blue gaat krijgen.

Het is je core van je core, daarvan afwijken lijkt me enorm onvoordelig

Streaming History

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Inderdaad, ryze zonder tear is zonde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
speedzor schreef op woensdag 14 december 2011 @ 00:20:
[...]

Dan focus je je enkel op early game, en Ryze is net een lategame champion. Die Tear gaat volledig uitgebouwd voor zowat 40% van je bonus damage verantwoordelijk zijn (1400 mana van een totaal bij de 4k, 3% total mana naar AP en nog wat bonus AP), maar het duurt wel lang tegen dat het gestacked is. Tear op zich is ook geen duur item (995 gold) en je kunt het al kopen voor je ook maar level 6 bent en je net je eerste blue gaat krijgen.

Het is je core van je core, daarvan afwijken lijkt me enorm onvoordelig
Het is ook wel een beetje de noob/veilige route die ik neem. Ik ken de voordelen van tear en ik ga het ook zeker niemand afraden, maar het past nu eenmaal wat beter bij hoe ik ryze speel. Tuurlijk gimp je zijn lategame damage ietsje, maar je doet nog steeds belachelijk veel damage met je frozen heart + banshees veil + abyssal scepter (magicpen) en sorcerers boots. Daarbij ben ik dan belachelijk tanky (140 van beide resists en 3k life ofzo) en heb ik ook nog sustain van WotA en mn ulti.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vicarious schreef op woensdag 14 december 2011 @ 01:33:
[...]

Het is ook wel een beetje de noob/veilige route die ik neem. Ik ken de voordelen van tear en ik ga het ook zeker niemand afraden, maar het past nu eenmaal wat beter bij hoe ik ryze speel. Tuurlijk gimp je zijn lategame damage ietsje, maar je doet nog steeds belachelijk veel damage met je frozen heart + banshees veil + abyssal scepter (magicpen) en sorcerers boots. Daarbij ben ik dan belachelijk tanky (140 van beide resists en 3k life ofzo) en heb ik ook nog sustain van WotA en mn ulti.
Jeetje mijn Ryze, wat doe je?

Magic penetration heb je voor mijn gevoel genoeg aan je marks (mpen,mregen,mres/lvl,ms), masteries(9/0/21),en boots. (Zoveel MR word er niet gebouwd op jouw belangrijkste targets)
WoTa is lachen, maar niet zaligmakend.

Je blijft wel de mid. Dus het is mooi meegenomen dat je tanky bent, maar je moet ook veel schade doen.
Tear,Boots,FH,BV,ROA,Tear>AA is zo ongeveer de meest efficiente manier van ryze die ik me kan voorstellen.
Alleen de laatste item zit vind ik speling in.

Veel mr > Voidstaff
Je gaat keihard en staat gigantisch voor > Deathcap
Gaar team met teveel AD > thornblood/randuimen
Niks springt er tussen uit > ROA
Je wilt eens wat anders > WoTa

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 14-12-2011 02:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shalaka
Bam! level 30!
Elo hell here i come...;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vicarious schreef op woensdag 14 december 2011 @ 01:33:
[...]

Ik denk dat een tear early game zorgt voor een goede hoeveelheid mana. Bovendien is een archangel staff het sterkste item late game voor Ryze denk ik. Een archangel staff geeft 1,4k mana + 3% AP van het totale mana + 45 AP. Mensen met 4k mana hebben zo 165AP van dat item gekregen. Daar kan in mijn ogen geen item tegenop voor Ryze aangezien Ryze 112 meer damage op zijn Overload krijgt door de mana alleen al.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• speedzor
shalaka schreef op woensdag 14 december 2011 @ 08:31:
Bam! level 30!
Elo hell here i come...;)
Als je net level 30 wordt en je springt direct in ranked, dan ben je inderdaad gedoemd om snel wat te zakken.
Ben je wat voorbereid? (Heb je verschillende runepages, champions, roles, etc?)

De patch files hebben duidelijk wat leuke dingen zitten:
http://leaguecraft.com/ne...-been-discovered-76.xhtml

Doran's Scroll (100+ HP, 100+ Mana, 8% Spell Vamp

Warwick's Firebomb (Active: Sets a target area on fire, dealing up to 50 damage to targets in the area over 10 seconds. 1 minute cooldown, grants 3 HP5)

Lux's Prism (Active: Briefly tags a target area with light. Any stealthed champions caught in the area are revealed for 8 seconds. 1 minute cooldown. 1.5 Mp5)

Krigger's Barrier (Adds a 1k HP spell shield)
Abpon's Paper Fan (Active is an indefinate stun)
Katsudion's Glue Gun (Active is an indefinate 50% slow)
Tosajiro's Funny Mask (Active is an indefinate snare)
(I believe the above 4 items may be for testing purposes only)

Runegorger (50 AD, 40 MR, 16% Life Steal. UNIQUE Passive: You gain 1 Attack Damage and 1 Magic Resistance for each 16 magic damage you take, stacking up to 50 Attack Damage and 50 Magic Resistance. Lasts 8 seconds.) Looks like it will be made from a Hexdrinker and a Vamp Scepter.

Hextech Souldrainer (50 AP, 250 Mana, UNIQUE Passive: For every 2.5% of missing health you gain 1% Spell Vamp.)

Augment: Power (For Viktor) (Power Transfer increases Viktor's Movement Speed by 30% for 3 seconds, 3AP/Level, 220 HP, 6HP5)
Augment: Gravity (For Viktor) (Gravity Field has an additional 30% cast range. 3AP/Level, 200 mana, 10cdr, 5Mp5)
Augment: Death (For Viktor) (Death Ray sets fire to enemies, dealing 30% additional magic damage over 4 seconds, 45AP, 3AP/Level)
The Hex Core (For Viktor) (This item can be upgraded into one of three augments that enhance Viktor's basic abilities. Click the item in the store to discover its upgrades, 3AP/Level)

Found new runes labelled as Elusion. They provide dodge per level, not sure why this is in the files with the impending removal of dodge.
Credit to PWade3 for finding the Sandstorm Katarina Skin and the Dark Crusader Mordekaiser Skin.
Also found Snowstrike Kennen, I believe there are a few christmas skins not announced but added and of which already appear in game despite not being available.

[ Voor 75% gewijzigd door speedzor op 14-12-2011 09:03 ]

Streaming History

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shalaka
Voorbereid is een groot woord :P
Mijn rune pages:

Op 1:
Armor pen
amor
magic resist
armor pen quints

Op 2:
Magic pen
armor
magic resist
swiftness quints

Kan (redelijk/goed) spelen met:
malphite (eigenlijk mijn main)
sona
riven
ryze
annie
garen
amumu

heb er nog wel meer maar daar moet ik nog mee oefenen

zoals rammus, lee sin, talon

het helpt dat ik met 2 vrienden 30 ben geworden, dus er is iig iets aan communicatie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Drunk3nD3m0n
ik ben ook wel voorbereid voor binnekort :D
page 1

Magic pen.
AP runes und Quints
Health runes

Page 2
armor
attack damage runes und Quints
armor pen

champs => lee-sin jungle
Akali
Veigar
Nidalee
Sona ( moet ik nog beginnen aan de runepage iemand hiervoor nog tips ? )
heb nog veel andere champs voor die AD&AP runepage ( ik vind dat deze nog bij veel champs in mijn lijst van toepassing zijn )

[ Voor 17% gewijzigd door Drunk3nD3m0n op 14-12-2011 09:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meneer iCy
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 22-09 16:01

Meneer iCy

swarma

speedzor schreef op woensdag 14 december 2011 @ 09:02:
Hextech Souldrainer (50 AP, 250 Mana, UNIQUE Passive: For every 2.5% of missing health you gain 1% Spell Vamp.)
Hmm, Fiddlesticks spelen wordt nog leuker volgens mij. Nu durf ik wel met half leven in een crowd te springen met een ulti.

Steam id is ijsie \\ Xbox Live GT: Meneer iCy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koekwaus21
Drunk3nD3m0n schreef op woensdag 14 december 2011 @ 09:54:
Sona ( moet ik nog beginnen aan de runepage iemand hiervoor nog tips ? )
heb nog veel andere champs voor die AD&AP runepage ( ik vind dat deze nog bij veel champs in mijn lijst van toepassing zijn )
Ik gebruik altijd me AP runepage ervoor, sona heeft goede poke (der powerchord) dus waarom zou je dat niet gebruiken ;)

Dus, flat AP en magic penatration.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op woensdag 14 december 2011 @ 02:21:
[...]

Jeetje mijn Ryze, wat doe je?

Magic penetration heb je voor mijn gevoel genoeg aan je marks (mpen,mregen,mres/lvl,ms), masteries(9/0/21),en boots. (Zoveel MR word er niet gebouwd op jouw belangrijkste targets)
WoTa is lachen, maar niet zaligmakend.

Je blijft wel de mid. Dus het is mooi meegenomen dat je tanky bent, maar je moet ook veel schade doen.
Tear,Boots,FH,BV,ROA,Tear>AA is zo ongeveer de meest efficiente manier van ryze die ik me kan voorstellen.
Alleen de laatste item zit vind ik speling in.

Veel mr > Voidstaff
Je gaat keihard en staat gigantisch voor > Deathcap
Gaar team met teveel AD > thornblood/randuimen
Niks springt er tussen uit > ROA
Je wilt eens wat anders > WoTa
Ik gebruik andere runes overigesn:
- Magicpen red
- Manaregen yellow
- Flat mana blue
- Movespeed quints (voor sneller lanehoppen voor ganks en om beter in de buurt te komen om rune prison te landen die short range heeft).

Dat laatste is meteen een van de redenen dat ik voornamelijk tanky bouw. De range van Ryze is niet bijster groot waardoor je vaak in gevaar komt om je spells te casten. Maargoed, nogmaals: het zal vast niet de optimale route zijn, maar voor mij werkt het prima.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeanski
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 25-01-2023
Hoe bedoel je? WoTA is een geweldige item op Ryze en zou core moeten zijn. Door zijn single-target burst en sustained damage kan je héél veel healen terwijl je zit te tanken. Het is iig geen 'Je wilt eens wat anders' item :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• broc85
[...]

Je zou, ondanks dat je aangeeft ranged te willen spelen, ook een champ zoals Garen kunnen proberen. Nogal tanky, dus je kan wat hebben en hier en daar een fout veroorloven. Hij is dus niet de moeilijkste melee champ om te spelen. In het begon vond ik ranged ook het fijnst om te spelen omdat het nogal hectisch wordt soms in melee range en ik daar wat moeite mee had. Maar het leren van een melee champ is denk ik ook waardevol als je ranged champs speelt ;) je weet tenslotte wat beter wat melee champs wel of niet kunnen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xevoo
Heb het gister eens 2 potjes geprobeerd met Morgana, ik merkte dat ze echt veel damage kán doen, maar dat het waarschijnlijk gewoon aan mijn spelen ligt :9

Ik speel altijd met een vriend van me, als die Teemo of Shaco pakt dan sneuvelt de ene na de andere, frusti om dan maar niets te kunnen :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snappie88
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 19-09 22:45

Snappie88

Mr. Hollywood

Gisteravond wat trolpotjes gespeeld met Teemo met de volgende build:
- Berserker's Greaves
- Madred's Bloodrazor
- Sword of the Divine
- Wit's End
- Malady
- Frozen Mallet / Bloodthirster

Begin ging eigenlijk standaard slecht (0/7/0 slecht :P), maar op het moment dat de build richting af ging, begon ik ziekelijk veel damage eruit te pompen. Attack speed stond ook op 2,5 (max) en met de hoeveelheid procs ging eigenlijk alles hartstikke snel dood (tot aan tanks aan toe). Ook torens pushen ging lekker snel. Echt grappig, eerste game ook uiteindelijk gecarried :P

Surfin' paradise!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xanaroth
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 06-06 18:07
koekwaus21 schreef op woensdag 14 december 2011 @ 10:00:
[...]

Ik gebruik altijd me AP runepage ervoor, sona heeft goede poke (der powerchord) dus waarom zou je dat niet gebruiken ;)

Dus, flat AP en magic penatration.
Zou voor sona ook vooral voor AP gaan. De skills hebben al een relatief lage CD en mana is niet snel een probleem ook al spam ik damage/heal op zo'n beetje elke mogelijkheid.
Heb regelmatig dat mn support, err carry, 0/0/x score heeft terwijl ik de kills pak. Niet geheel onbedoeld, alleen net als met Udyr loont het om veel te switchen dus ook automatisch relatief vaak power chord.

Bovendien is je heal voor jezelf en degene met laagste hp in de buurt waardoor je altijd jezelf een heal geeft, ongeacht de omstandigheden. Hierdoor hoef je niet, zoals bijvoorbeeld soraka, te kiezen tussen jezelf of de ander en kun je het veroorloven minder defensief kwa items/runes te gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jasper 99
Zou vandaag niet ahri released worden :( snik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaap.
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 22-09 16:52
Jasper 99 schreef op woensdag 14 december 2011 @ 11:16:
Zou vandaag niet ahri released worden :( snik
Dat dacht ik ook..

Wel gepatched, wel nieuwe runes.. Maar geen Ahri..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snappie88
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 19-09 22:45

Snappie88

Mr. Hollywood

Komt meestal toch nog een video van Riot uit met haar abilities en zo? Die heb ik namelijk nog niet gezien...

Surfin' paradise!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

JapieTalent schreef op woensdag 14 december 2011 @ 11:27:
[...]

Dat dacht ik ook..

Wel gepatched, wel nieuwe runes.. Maar geen Ahri..
...?
Is die ook niet te kopen in de shop? : :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• speedzor
Ik speel al m'n supports met heel tanky runes, veel beter dan dat beetje poke

Streaming History

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• broc85
speedzor schreef op woensdag 14 december 2011 @ 11:39:
Daar ben ik van de week ook mee begonnen en dat bevalt mij eigenlijk ook wel. Die assists pick je toch wel op, en jou AD kan prima zorgen voor die poke als je goed ondersteunt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jasper 99
Ik heb haar niet gezien in de shop, blijkbaar is de ahri patch zonder ahri zelf ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Niet voor kinderen die hun luidsprekers lekker hard hebben staan:
Ahri's Stem:
YouTube: League of Legends - Ahri Voice

beetje erg overdreven imo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xevoo
Verwijderd schreef op woensdag 14 december 2011 @ 11:46:
Niet voor kinderen die hun luidsprekers lekker hard hebben staan:
Ahri's Stem:
YouTube: League of Legends - Ahri Voice

beetje erg overdreven imo.
Hahaha, ik dacht echt, dit valt wel mee! gaat ze ineens kreunen 8)7 worden makkelijke potjes straks 5v4 omdat de speler van Ahri maar met 1 hand speelt :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Xevoo schreef op woensdag 14 december 2011 @ 11:50:
[...]

Hahaha, ik dacht echt, dit valt wel mee! gaat ze ineens kreunen 8)7 worden makkelijke potjes straks 5v4 omdat de speler van Ahri maar met 1 hand speelt :9
Echt hé... Dat dat nog op youtube kan, haha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb mijn dodge runes gewoon nog? :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cloud
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 17-09 10:39

Cloud

FP ProMod

Ex-moderatie mobster

Die gaan ze refunden toch? Ik heb niet gelezen dat dat al klaar of überhaupt begonnen is eigenlijk. Of heb ik iets gemist uit de patch notes? :)

Never attribute to malice that which can be adequately explained by stupidity. - Robert J. Hanlon
60% of the time, it works all the time. - Brian Fantana

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

After overcoming some initial challenges with distributing such a large number of refunds, we’re excited to confirm that we will be refunding all those Quintessences and Seals associated with the Dodge stat and removing them from your runebooks starting on Friday, the 16th of December. We estimate that all summoners will have received their refund by Sunday, the 25th of December, but many players will receive their refund over the course of this time. Once all refunds have been completed, we’ll make another announcement to let you know the process has been completed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Staat er ook iets over Ahri op de website? kan hier op stage niet kijken :(.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koekwaus21
speedzor schreef op woensdag 14 december 2011 @ 11:39:
Natuurlijk is dit wat je persoonlijk fijn vind maar ik vind voor sona wel voordelig. Ik heb al vaak situatie's gehad dat ik al een beetje zat te poken en AD carry het even afmaakt.

Wat voor tanky runes gebruik je?
Armor, Magic Rest. en HP runes?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Drunk3nD3m0n
als je die speciale winter Quints koopt blijven die dan altijd in je inventory of gaan die weg na de winter ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fanatic_FS

Fanatic_FS

Rated T for Troll™

Drunk3nD3m0n schreef op woensdag 14 december 2011 @ 12:18:
als je die speciale winter Quints koopt blijven die dan altijd in je inventory of gaan die weg na de winter ?
Zijn permanent

[specs]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jeanski schreef op woensdag 14 december 2011 @ 10:07:
[...]

Hoe bedoel je? WoTA is een geweldige item op Ryze en zou core moeten zijn. Door zijn single-target burst en sustained damage kan je héél veel healen terwijl je zit te tanken. Het is iig geen 'Je wilt eens wat anders' item :9
Het voegt haast niks toe aan je schade.
Tear > mana/damage
FH > Armor, CDR, Mana/damage, Passive
BV > Health, MR, Mana/damage, passive
ROA > Health, AP, Mana/damage.
AA > Voor weinig goud veel AP

Al deze items zijn te goed op ryze/synergie om over te slaan.
Mana bouwen met je tear, tanky en mana bouwen met je FH en BV. Vervolgens een roa die met de tijd nog meer mana en health geeft. Een archangel die je op dat moment echt veel AP geeft.

Een WoTa is niet slecht per se. Maar die eerste vijf items werken zo goed samen op Ryze dat ik er niet zomaar van zou afwijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ahri, her skins, and all of the Snowdown Showdown content will be simultaneously released in North America, Europe, and Korea on 12/14.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cloud

Cloud

FP ProMod

Ex-moderatie mobster

Verwijderd schreef op woensdag 14 december 2011 @ 12:10:
[...]
We estimate that all summoners will have received their refund by Sunday, the 25th of December, but many players will receive their refund over the course of this time.

Once all refunds have been completed, we’ll make another announcement to let you know the process has been completed.
Je geeft het antwoord zelf al, dit lijkt mij hartstikke duidelijk toch? :)

Never attribute to malice that which can be adequately explained by stupidity. - Robert J. Hanlon

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Cloud schreef op woensdag 14 december 2011 @ 12:29:
[...]

Je geeft het antwoord zelf al, dit lijkt mij hartstikke duidelijk toch? :)
Ja, omdat ik het daarna ging opzoeken :p.
En toen dacht ik laat ik het maar op tweakers zetten, dan weten hun het ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cloud

Cloud

FP ProMod

Ex-moderatie mobster

Oh zo ;) Dat bericht wat je citeerde was het laatste wat ik er zelf ook over gelezen had. Ze zijn dus nog niet klaar met refunding.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Zucht. 2 games gespeeld net, 2 leavers in mn team.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Drunk3nD3m0n
jah en ik dan :p Gisteren Dominion gespeeld 2vs5 ashe ryze en teemo waren afk
ik : evelynn
random person : leesin
hebben de map gedominate 2vs5 3 posities gehouden en gewonnen :P

Pagina: 1 ... 41 ... 79 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
In de topicstart is heel veel informatie te vinden. Dus voor zaken als de patchnotes, champion rotation en bijvoorbeeld hoe je in contact kunt komen met andere LoL Tweakers, kun je daar terecht! :)

Voor de slowchatters onder ons is er natuurlijk het chatkanaal in-game (dat veel te rustig is), maar tegenwoordig ook een IRC kanaal!