Oke vanavond kopen!
Meteen level 30 worden vanavond:)
Ben echt benieuwd naar ranked games
Meteen level 30 worden vanavond:)
Ben echt benieuwd naar ranked games
Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
Muchas gracias!speedzor schreef op maandag 12 december 2011 @ 14:59:
https://chrome.google.com...jmhpefkbnobdcepampbncgejp
Zonet tegengekomen op reddit, een League of Legends stream browser plugin voor chrome![]()
Heel handig! Niet meer naar own3d browsen, League of Legends selecteren en op Live! klikken voor het overzicht.
Ja, ik ben te lui daarvoor.
Nice, thanksspeedzor schreef op maandag 12 december 2011 @ 14:59:
https://chrome.google.com...jmhpefkbnobdcepampbncgejp
Zonet tegengekomen op reddit, een League of Legends stream browser plugin voor chrome![]()
Heel handig! Niet meer naar own3d browsen, League of Legends selecteren en op Live! klikken voor het overzicht.
Ja, ik ben te lui daarvoor.
Ik ben ook wel beschikbaar vanavond, kom wel even langs in het GoT channelKnupoltor schreef op maandag 12 december 2011 @ 15:06:
Imenad zin om deze avond wat rankeds te spelen.
Duo of 5vs5 als het maar GoTers zijn, geen zin meer om met randoms te spelen...
In GoT chatchannel kan je vaak ook wel terecht voor het zoeken van ranked gamesKnupoltor schreef op maandag 12 december 2011 @ 15:18:
Zal ik zeker doen! Veronderstel dat julie op de got lijst staan toch
[ Voor 14% gewijzigd door SaphuA op 12-12-2011 15:32 ]
Het haten is niet zo zeer op Merc's, maar op early-game merc's... in ieder geval in mijn geval. Ik ruil vaak boots in voor Merc's endgame.SaphuA schreef op maandag 12 december 2011 @ 15:24:
Vreemd dat jullie zo haten op Merc's. Je krijgt early game voor weinig geld: magic resist, movement speed en tenacity. Een 1.5s stun van Taric wordt plots een 1s stun. Als het enemy team twee of meer beruchte CC-ers heeft kies ik al snel voor Merc's.
Ik pak ze praktisch op alle champs, behalve ad carries.SaphuA schreef op maandag 12 december 2011 @ 15:24:
Vreemd dat jullie zo haten op Merc's. Je krijgt early game voor weinig geld: magic resist, movement speed en tenacity. Een 1.5s stun van Taric wordt plots een 1s stun. Als het enemy team twee of meer beruchte CC-ers heeft kies ik al snel voor Merc's.
AD carry Kogmaw is late game echt een beest. Met je W skill slice je alle tanks. Vind hem persoonlijk zelfs beter dan vayne.SilentSimon schreef op maandag 12 december 2011 @ 15:21:
Zijn er eigenlijk meer mensen die wel eens Kog'Maw spelen? Deze blijft toch mijn main champ. Geweldig leuk om mee te herassen en afhankelijk van je build kun je of AP gaan waarmee je ulti best veel damage doet met daarbij items voor cooldown reduction of gewoon voor AD, attackspeed + lifesteal, beetje hetzelfde als het caitlyn verhaal hierboven.
League of Legends EUW: IBullit
Verwijderd
Hij is erg goed / makkelijk. (zolang je maar goed kan last hitten en constant je Q op de tegenstander gooit.shalaka schreef op maandag 12 december 2011 @ 14:53:
Of hij het een beetje goed doet op ranked
Ik dacht namelijk dat hij nooit gespeeld wordt
[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 12-12-2011 15:31 ]
Wel goed lezen he. We hebben het alleen over AD carriesSaphuA schreef op maandag 12 december 2011 @ 15:24:
Vreemd dat jullie zo haten op Mercs. Je krijgt early game voor weinig geld: magic resist, movement speed en tenacity. Een 1.5s stun van Taric wordt plots een 1s stun. Als het enemy team twee of meer beruchte CC-ers heeft kies ik al snel voor Mercs. Je hebt immers weinig aan de extra attackspeed van Berzekers als je dood bent
Vicariously I live while the whole world dies
Ik haat niet op Merc's, sterker nog ik vind ze één van de beste boots in de game.SaphuA schreef op maandag 12 december 2011 @ 15:24:
Vreemd dat jullie zo haten op Mercs. Je krijgt early game voor weinig geld: magic resist, movement speed en tenacity. Een 1.5s stun van Taric wordt plots een 1s stun. Als het enemy team twee of meer beruchte CC-ers heeft kies ik al snel voor Mercs. Je hebt immers weinig aan de extra attackspeed van Berzekers als je dood bent
[ Voor 33% gewijzigd door Cloud op 12-12-2011 15:48 ]
Never attribute to malice that which can be adequately explained by stupidity. - Robert J. Hanlon
60% of the time, it works all the time. - Brian Fantana
Mag ik vragen waarom je Wriggle's not done vind?djengizz schreef op maandag 12 december 2011 @ 15:43:
[...]
Je team hoort een carry te beschermen, ook precies de reden dat de AD carry met een support samen laned. Jouw taak is de deeps en daar doen de merc's helemaal niets voor. Het zal wel weer veel weerstand oproepen maar dat is ook de reden dat ik wriggles zo'n slechte opener vind voor AD carries. Defensieve items op een AD carry zouden alleen gekozen moeten worden als je keihard je lane aan het verliezen bent.
[ Voor 8% gewijzigd door rxs op 12-12-2011 15:59 ]
Maar aangezien je waarschijnlijk gebabysit wordt door een support, zijn dus eigenlijk die life steal en armor zinloos. Dan kan je veel beter voor een meer offensive item gaan en het hun carry/support lastig makenSilentSimon schreef op maandag 12 december 2011 @ 15:54:
[...]
Mag ik vragen waarom je Wriggle's not done vind?
Om eerlijk te zijn is het meestal mn 1e build na lvl 2 schoentjes.
Je hebt
+30 armor
+23 attack damage
+15% life steal
en een handige (gratis) ward.
Ik geef toe dat je gelijk ook armor erbij koopt, maar dat is toch ook mooi meegenomen?
[ Voor 9% gewijzigd door broc85 op 12-12-2011 15:59 ]
Phenom II X4 945 \\ 8GB DDR3 \\ Crosshair IV Formula \\ R9 290
EUW: Dragon Sheepy | Doubledutchdragons.nl | Diamond II - updated 29-11-2014
-Life steal heb ik niet nodig, koop ik toch want in bijna al mijn AD builds zit een BT en ik rush vaak de vampiric scepter na mijn BF of na mijn 2x doran en berserkers. BT upgrade stel ik dan uit als ik bv eerst IE ga.SilentSimon schreef op maandag 12 december 2011 @ 15:54:
[...]
Mag ik vragen waarom je Wriggle's not done vind?
Om eerlijk te zijn is het meestal mn 1e build na lvl 2 schoentjes.
Je hebt
+30 armor
+23 attack damage
+15% life steal
en een handige (gratis) ward.
Ik geef toe dat je gelijk ook armor erbij koopt, maar dat is toch ook mooi meegenomen?
Klopt maar als je de enige bent met wriggles ga je baron nooit halen. Het gaat een stuk sneller als er meerdere mensen zijn die (vanwege wriggles) 500 damage doen op baron. Vandaar dat het een stuk effectiever is om meerdere wriggles te hebben. Zo kan je baron veel eerder doen.SHEePYTaGGeRNeP schreef op maandag 12 december 2011 @ 16:00:
Je kan ook gewoon zeggen dat je team dragon of baron moet doen, hoef je helemaal niet premade voor te zijn.
[ Voor 11% gewijzigd door axel101 op 12-12-2011 16:07 ]
Verwijderd
Iedereens build vernaggelen om Baron eerder te pakken is het niet waard. Ik ga als ranged DPS of tank geen Wriggles kopen zodat we heel misschien Baron kunnen doen. Je doet net alsof Baron onverslaanbaar is zonder >1 Wriggles.axel101 schreef op maandag 12 december 2011 @ 16:04:
[...]
Klopt maar als je de enige bent met wriggles ga je baron nooit halen. Vandaar dat het een stuk effectiever is om meerdere wriggles te hebben. Zo kan je baron veel eerder doen
[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 12-12-2011 16:08 ]
En daarbij zijn baron mogelijkheden vaker game based dan timing based,Verwijderd schreef op maandag 12 december 2011 @ 16:08:
[...]
Iedereens build vernaggelen om Baron eerder te pakken is het niet waard. Ik ga als ranged DPS of tank geen Wriggles kopen zodat we heel misschien Baron kunnen doen.
Verwijderd
Lol ok. Bijna 2k aan damage verkwisten aan een proc die je niet nodig hebt behalve voor Baron/Dragon en Lifesteal die je toch wel krijgt van BT/Masteries als ranged carry is niet je build in de war gooien.axel101 schreef op maandag 12 december 2011 @ 16:10:
Op je ad carry, jungler & solo-top is het helemaal geen slecht item. Je gooit dus eigenlijk niemands build in de war. En als je baron early kan pakken en daardoor een teamfight wint. Is het zeker voordelig
Dit dus.. ^Vicarious schreef op maandag 12 december 2011 @ 16:11:
Je gooit de build van de AD carry dus wel degelijk in de war. In midgame teamfights verliest jouw team omdat je met Wriggles veel te weinig DPS hebt als AD carry.
Never attribute to malice that which can be adequately explained by stupidity. - Robert J. Hanlon
60% of the time, it works all the time. - Brian Fantana
Surfin' paradise!
JONGE ga me nou niet vertellen dat je ook een PD bouwt op al je solotops en junglers he, anders stap ik uit je alienware teamSnappie88 schreef op maandag 12 december 2011 @ 16:23:
Wriggle's bouw ik vaak op m'n junglers en situationeel op de solotop. Voor de rest nooit eigenlijk.
Niets slechts over Wriggle's trouwens, het is een prachtitem, zelfs na de nerf. Het bied (net als Phantom Dancer) een drietal stats welke erg nuttig zijn voor de taak als jungler / solotop, en de ward is een mooie extra (wards zijn altijd welkom).
Tryn en Yi hypercarries? Dan denk ik toch eerder aan champs als Vayne, Karthus en Rumble dan aan die twee.Vicarious schreef op maandag 12 december 2011 @ 16:30:
PD koop ik nou juist eigenlijk alleen op AD carries en solotops/junglers die van die hypercarries lategame zijn (lees: tryndamere, Yi)
[ Voor 20% gewijzigd door djengizz op 12-12-2011 17:20 ]
Verwijderd
True Story!Vicarious schreef op maandag 12 december 2011 @ 16:57:
De tegenstander kan geen armor seals nemen?Het verschil blijft 15 armor...
League of Legends [Last Updated 22-08-2012]: [EUW] Jeffro (Now:Silver, S1:Bronze), RankedSolo5x5: 1502 [120W/106L], Dominion: 84W, TT: 3W, Normal: 504W
Verwijderd
Ja maar er word hier ook als argument gebruikt dat je geen defensieve stats nodig hebt op carrys omdat het alleen om de damage die je doet gaat. In dat geval ga ik ervanuit dat je die redenatie ook gebruikt voor je runes en je gewoon attack speed of mana regen runes neemt.Vicarious schreef op maandag 12 december 2011 @ 16:57:
De tegenstander kan geen armor seals nemen?Het verschil blijft 15 armor...
Ga jij maar eens hits traden vs een vayne of cait met een BF sword en jij met je wriggles. Abilities als Piltover en Tumble scalen ook met AD en jij gaat die trades verliezen. Vaak bestaat harass in bot lane in het traden van autoattacks i.c.m. dit soort abilities.Verwijderd schreef op maandag 12 december 2011 @ 16:54:
Wriggles vind ik echt vaak wel goed op ad carrys, zeker als ze wat kortere range hebben. Het kost inderdaad ongeveer een BF sword maar je krijgt ook de helft van de damage van een bf en 15 armor. Als je dan armor seals hebt kom je wel op 27 meer armor uit als de carry waartegen je laned. Als je dan hits gaat traden kom je beter uit dus kan je je lane langzaam winnen. En na wriggles kan je sowieso gelijk IE gaan en hoef je geen BT meer te halen.
Dat gaat om items. MR blue en flat armour yellow is redelijk standaard op AD. AS / mana reg dan weer nietVerwijderd schreef op maandag 12 december 2011 @ 17:21:
Ja maar er word hier ook als argument gebruikt dat je geen defensieve stats nodig hebt op carrys omdat het alleen om de damage die je doet gaat. In dat geval ga ik ervanuit dat je die redenatie ook gebruikt voor je runes en je gewoon attack speed of mana regen runes neemt.
Verwijderd
Het ligt aan CC, maar tryn kan 1v3'endjengizz schreef op maandag 12 december 2011 @ 16:53:
[...]
Tryn en Yi hypercarries? Dan denk ik toch eerder aan champs als Vayne, Karthus en Rumble dan aan die twee.
Ik zie Yi en Tryn meer als goede splitpushers / 1v1 champs dan dat ze nu zo'n enorme damage doen in late game teamfights.
Maar Tryn en Yi komen nog niet eens in de buurt van de potentiële damage output van een Karthus, Rumble of Vayne in teamfights en dat is wat een hypercarry definieert.Verwijderd schreef op maandag 12 december 2011 @ 17:35:
Het ligt aan CC, maar tryn kan 1v3'enDus er zit engizins een punt in wat vac zegt.
Verwijderd
Heals en shields scalen met armor dus die worden sterker als je wriggles hebt. Daarbij speel jij maar is vayne tegen caitlyn zonder wriggles te kopen. Dat ga je dan gegarandeerd verliezen.djengizz schreef op maandag 12 december 2011 @ 17:32:
[...]
Ga jij maar eens hits traden vs een vayne of cait met een BF sword en jij met je wriggles. Abilities als Piltover en Tumble scalen ook met AD en jij gaat die trades verliezen. Vaak bestaat harass in bot lane in het traden van autoattacks i.c.m. dit soort abilities.
Wriggles geeft je niet de mogelijkheid agro te spelen, sterker nog vs een goede AD die niet wriggles gaat + support dwingt het je om onder je turret te vechten en ga je CS verliezen.
[...]
Dat gaat om items. MR blue en flat armour yellow is redelijk standaard op AD. AS / mana reg dan weer niet.
Nee, je neemt geen yellow armor omdat het standaard is, je neemt die omdat ze best in slot zijn. Tuurlijk kun je daar ook attack speed nemen, maar de attack speed winst die je daarmee krijgt is marginaal terwijl yellow armor runes juist optimaal zijn. Er wordt ook nergens gezegd dat armor nutteloos is, alleen dat je er beter damage voor in de plaats kan kopen. Echter voor runes gaat dat in het geval van de gele en blauwe runes dus niet op.Verwijderd schreef op maandag 12 december 2011 @ 18:14:
[...]
Heals en shields scalen met armor dus die worden sterker als je wriggles hebt. Daarbij speel jij maar is vayne tegen caitlyn zonder wriggles te kopen. Dat ga je dan gegarandeerd verliezen.
En ik denk inderdaad dat carrys in tournaments vaak wriggles kopen zodat ze geowned worden door mensen zonder wriggles![]()
En je punt over de runes vind ik nergens over gaan. Je doet het omdat het standaard is?
Volgens jouw redenatie ga ik met attack speed blues en yellows ook botlane winnen omdat ik dan 13% meer attack speed heb. Ipv mr wat toch useless is als je gefocust word en armor wat je ook useless vind op een carry.
Naja ik heb wel eens tegen (en ook zelf) een Yi gespeeld die vlak na de tanks een teamfight inkwam en in +/- 10 seconden gewoon het hele team in de pan hakte met zijn ulti die steeds weer van CD afkwam. Met trynda idem. Ik wil niet zeggen dat er geen betere zijn dan die 2, maar op karthus zou ik niet direct een phantom dancers kopen en Vayne schaalde ik al onder de AD carries.djengizz schreef op maandag 12 december 2011 @ 17:43:
[...]
Maar Tryn en Yi komen nog niet eens in de buurt van de potentiële damage output van een Karthus, Rumble of Vayne in teamfights en dat is wat een hypercarry definieert.
-Vayne: 3 steroids + een stun is insane voor een auto-attacker
-Karthus: al zijn abilities AOE, schaalt goed met AP, multi target ulti + zijn passive geeft hem de mogelijkheid tot enorme damage.
-Rumble: misschien wel de gekste van de drie. Schaalt supergoed met AP vanwege de ticks op zijn abilities. AOE en korte cooldowns. Zo'n 7k damage met een korte CD op één van zijn abilities (flamethrower) is in theorie mogelijk met Rumble en dan heb je nog al zijn CC en zijn overige ability damage.
Het gaat om cost effectiviteit zoals Vicarious al schrijft. Wriggles is gewoon niet cost effectief vergeleken met andere items voor een AD carry. Hetzelfde geldt voor de runes: zo zijn ArPen en MPen zo cost effective dat als je een champ speelt die voordeel heeft van deze stats er vaak simpelweg geen betere keuzes zijn. Voor de AD carry zijn dit dus vaak armor yellows en MR blues.Verwijderd schreef op maandag 12 december 2011 @ 18:14:
[...]
Heals en shields scalen met armor dus die worden sterker als je wriggles hebt. Daarbij speel jij maar is vayne tegen caitlyn zonder wriggles te kopen. Dat ga je dan gegarandeerd verliezen.
En ik denk inderdaad dat carrys in tournaments vaak wriggles kopen zodat ze geowned worden door mensen zonder wriggles![]()
En je punt over de runes vind ik nergens over gaan. Je doet het omdat het standaard is?
Volgens jouw redenatie ga ik met attack speed blues en yellows ook botlane winnen omdat ik dan 13% meer attack speed heb. Ipv mr wat toch useless is als je gefocust word en armor wat je ook useless vind op een carry.
Dat kom ik spijtig genoegd veel tegen bij rank, en dat is heel irritant.Je weet niet wat ze doen of wat het plant is. en dan opeens heb je alles dubbel 2 carry´s of 2 solo´sDeX schreef op maandag 12 december 2011 @ 19:11:
wat een draak is dat Draft 5v5 toch af en toe.
Hello?
Hello!!!?
Who Top/Mid/Bot/Jungle?
Hello?
Speak english?
-Njet 4 ppl premade
VodkaVodkaVodkaVodkaPutinMoskowNjet.
Geen Hol aan als je niet weet wat je team aan het doen is en er maar een beetje achter loopt met je RU woorenboek.
Zou iemand de art van haar skins (en evt. nieuwe skins voor bestaande champs) willen posten?DeX schreef op dinsdag 13 december 2011 @ 08:30:
Patchnotes
Ahri, her skins, and all of the Snowdown Showdown content will be simultaneously released in North America, Europe, and Korea on 12/14.
Surfin' paradise!
Heb gister weer een paar potjes ranked met trist gespeeld. Hoewel haar early-game niet ideaal is, had wat moeite met een cait die mij af en toe goed harrassde... is haar end-game echt beestachtig! Toch een leuke champ om te spelen!Baristo schreef op maandag 12 december 2011 @ 22:26:
(tris daargelaten).
heb ik gisteren ook gehad .. ik met iemand draft spelen en wat komen we tegen ...DeX schreef op maandag 12 december 2011 @ 19:11:
wat een draak is dat Draft 5v5 toch af en toe.
Hello?
Hello!!!?
Who Top/Mid/Bot/Jungle?
Hello?
Speak english?
-Njet 4 ppl premade
VodkaVodkaVodkaVodkaPutinMoskowNjet.
Geen Hol aan als je niet weet wat je team aan het doen is en er maar een beetje achter loopt met je RU woorenboek.
[ Voor 77% gewijzigd door Drunk3nD3m0n op 13-12-2011 09:50 ]
Beep Boop son ... Beep Boop
Dit is een van dé redenen waarom ik graag een "gift" optie zie in LoL.Snappie88 schreef op dinsdag 13 december 2011 @ 09:03:
Ik denk dat ik m'n laatste RP ga uitgeven aan NinetalesWil eigenlijk ook nog Mistletoe LeBlanc halen, maar weet niet of ik dat red met mijn RP
League of Legends [Last Updated 22-08-2012]: [EUW] Jeffro (Now:Silver, S1:Bronze), RankedSolo5x5: 1502 [120W/106L], Dominion: 84W, TT: 3W, Normal: 504W
Verwijderd
Er zijn nog geen skins van haar op LoL website, wel kun je een paar foto's zien van haar spells.Lore:
Unlike other foxes that roamed the woods of southern Ionia, Ahri had always felt a strange connection to the magical world around her; a connection that was somehow incomplete. Deep inside, she felt the skin she had been born into was an ill fit for her and dreamt of one day becoming human. Her goal seemed forever out of reach, until she happened upon the wake of a human battle. It was a grisly scene, the land obscured by the forms of wounded and dying soldiers. She felt drawn to one: a robed man encircled by a waning field of magic whose life was quickly slipping away. She approached him and something deep inside of her triggered, reaching out to the man in a way she couldn't understand. His life essence poured into her, carried on invisible strands of magic. The sensation was intoxicating and overwhelming. As her reverie faded, she was delighted to discover that she had changed. Her sleek white fur had receded and her body was long and lithe, the shape of the humans who lay scattered about her.
However, though she appeared human, she knew that in truth the transformation was incomplete. A cunning creature, she adapted herself to the customs of human society and used her profound gift of beauty to attract unsuspecting men. She could consume their life essences when they were under the spell of her seductive charms. Feeding on their desires brought her closer to her dream, but as she took more lives, a strange sense of regret began to well within her. She had reservations about actions which never troubled her as a fox. She realized that she could not overcome the pangs of her evolving morality. In search of a solution, Ahri found the Institute of War, home of the most gifted mages on Runeterra. They offered her a chance to attain her humanity without further harm through service in the League of Legends.
''Mercy is a human luxury, and responsibility.” -Ahri
[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 13-12-2011 10:18 ]
Idd, als ik kijk naar mijn order bij YI, dan is het vaak beginnen met boots (geen doran's dus), daarna de upgrade (570g) en dan wriggles gaan opbouwen, 450g voor de lifesteal en dan 1130g voor de wriggles. dat gaat meestal wel op de momenten dat ik terug moet. als ik moet wachten na de boots voor 1650g dan mag ik wel een stuk of 10 health pots meenemen, wat uiteindelijk ook weer gold kost. De W van Yi is namelijk ook vrij waardeloos, duurt lang, healed weinig en kost veel mana. Nee dan toch liever wriggles, met het beetje life steal en de gratis ward wat mij toch al vele malen gered heb van een gank.Baristo schreef op maandag 12 december 2011 @ 22:26:
Veel skills op AD carries scalen 1:1, dus een BF raped ook goed. Junglers en solotop vinden het gewoon een nice item omdat hij uit kleine items bestaat en sustain geeft. Niet veel junglers pas gaan terug nadat ze 1650 gold hebben gefarmed.
[ Voor 12% gewijzigd door DrFlash op 13-12-2011 10:25 ]
Sivir botspeedzor schreef op dinsdag 13 december 2011 @ 10:14:
Wat een dwaze Sivir change. Ipv gewoon een lagere AD ratio aan haar Q mee te geven, geven ze een lage AP ratio. Wie bouwt er nu in godsnaam AP op Sivir?
[ Voor 0% gewijzigd door Destrega op 13-12-2011 10:25 . Reden: typo ]
Wellicht beide?Verwijderd schreef op dinsdag 13 december 2011 @ 10:30:
Hmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm,,,,,,,,,,
Welke skin zou ik kopen?
Dynasty of Midnight?
Verwijderd
Haha true true, maar hoe duur wordt de double bundle? meestal rond 1800 RP toch? Dan koop ik ze wel beideBlackD0 schreef op dinsdag 13 december 2011 @ 10:34:
Wellicht beide?
Ik ga ze denk ik wel beide kopen, want er komt vast weer een Double Bundle van, zoals gewoonlijk ^^
Beep Boop son ... Beep Boop
Als het goed is 1949 RP, net als de Fizz, Volibear en Shyvana double bundles. Is rond de 15-20 euro aan RP. Ik heb nog wat RP over, dus ik hoef er niet zo heel veel bij te kopenVerwijderd schreef op dinsdag 13 december 2011 @ 10:36:
[...]
Haha true true, maar hoe duur wordt de double bundle? meestal rond 1800 RP toch? Dan koop ik ze wel beide
Ik kan inderdaad ook geen RP kopen omdat de knop foetsie is D:Drunk3nD3m0n schreef op dinsdag 13 december 2011 @ 10:40:
nu niet voor te spammen hoor maar ben ik de enigste die geen RP kan aankopen omdat de knop weg is ?
[ Voor 33% gewijzigd door BlackD0 op 13-12-2011 10:44 ]
Verwijderd
Thanks man!Destrega.nl schreef op dinsdag 13 december 2011 @ 10:25:
Ahri Patch Skins:
Midnight Ahri - http://i.imgur.com/Ye337h.jpg
Dynasty Ahri - http://i.imgur.com/62rhxh.jpg
Festive Maokai - http://i.imgur.com/RCRgXh.jpg
Toy Soldier Gangplank - http://i.imgur.com/4pYxoh.jpg
Snowmerdinger - http://i.imgur.com/ZPIv6h.jpg
Mistletoe Leblanc - http://i.imgur.com/OXKnXh.jpg
http://euw.leagueoflegends.com/board/showthread.php?t=514583Drunk3nD3m0n schreef op dinsdag 13 december 2011 @ 10:40:
nu niet voor te spammen hoor maar ben ik de enigste die geen RP kan aankopen omdat de knop weg is ?
Volgens mij was het iets van 1200, maar weet het niet zeker.Verwijderd schreef op dinsdag 13 december 2011 @ 10:52:
Weet iemand toevallig hoeveel RP je krijgt met een paysafecard van €10? volgens mij is het rond de 1780 RP maar weet het niet zeker..
Verwijderd
Ja dat was het eerst, maar het is al verhoogd.BlackD0 schreef op dinsdag 13 december 2011 @ 11:01:
[...]
Volgens mij was het iets van 1200, maar weet het niet zeker.
Lol Final Fantasy XI anyone?Destrega.nl schreef op dinsdag 13 december 2011 @ 10:25:
Ahri Patch Skins:
Dynasty Ahri - http://i.imgur.com/62rhxh.jpg
[ Voor 13% gewijzigd door Snappie88 op 13-12-2011 11:16 ]
Surfin' paradise!
Verwijderd
Of niet.. Ik hoop echt dat het een redelijke range heeftSHEePYTaGGeRNeP schreef op dinsdag 13 december 2011 @ 11:47:
Beter is die range van haar ult iets als Renekton E.
[ Voor 53% gewijzigd door SHEePYTaGGeRNeP op 13-12-2011 11:52 ]
Ik vind het een hele prestatie om te zeggen dat haar range nu al OP zou zijn terwijl ze niet eens uit is... wie weet valt de damage wel meeSHEePYTaGGeRNeP schreef op dinsdag 13 december 2011 @ 11:50:
Wat jij gaat haar spelen ja, maar als ze een hele grote ranged heeft is veel te op lol.
Het gaat niet om de damage lol het gaat erom dat je erin kan springen en gelijk eruit en dan overleven omdat je aan de andere kant van de map bent.broc85 schreef op dinsdag 13 december 2011 @ 11:51:
[...]
Ik vind het een hele prestatie om te zeggen dat haar range nu al OP zou zijn terwijl ze niet eens uit is... wie weet valt de damage wel mee
[ Voor 9% gewijzigd door SHEePYTaGGeRNeP op 13-12-2011 11:54 ]
En ik probeer te zeggen dat ze daar misschien wel rekening mee hebben gehouden. Er zijn andere champs (zoals renekton en er zullen vast andere zijn) die ook prima er in kunnen springen en er dan weer uit... om nu al te zeggen dat ze OP is, is misschien een beetje voorbarigSHEePYTaGGeRNeP schreef op dinsdag 13 december 2011 @ 11:53:
[...]
Het gaat niet om de damage lol het gaat erom dat je erin kan springen en gelijk eruit en dan overleven omdat je aan de andere kant van de map bent.
[ Voor 8% gewijzigd door broc85 op 13-12-2011 11:56 ]
Check de site?Tjukkie schreef op dinsdag 13 december 2011 @ 12:03:
wat zijn btw de free champs van deze week?
die reden dusbroc85 schreef op dinsdag 13 december 2011 @ 12:08:
Sommige mensen kunnen de site niet checken op hun werk
Deze site lukt (meestal) wel, bij mij in ieder geval: www.championrotation.com/
Phreak over de AP ratio op Sivir haar boomerang. Blijkbaar gaat ze dus EN met AP EN met AD scalenSearched for "Removed AD ratio"
Not found.
Verwijderd
2% lifesteal???? dit had ik niet verwacht.Fanatic_FS schreef op dinsdag 13 december 2011 @ 12:20:
stats van nieuwe runes:
Spellvamp quint: 2% spellvamp 2050ip
Lifesteal quint: 2% lifesteal 2050ip
Penetration mark: 1.0armorpen/0.57magicpen 820ip
Gold seal: 0.25gold/10 420ip
Hp seal: +0.5% health 820ip
[ Voor 10% gewijzigd door Fanatic_FS op 13-12-2011 12:35 ]
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq