[PC] League of Legends - Deel 5 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 40 ... 79 Laatste
Acties:
  • 150.519 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shalaka
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 19-09 09:29
Oke vanavond kopen!
Meteen level 30 worden vanavond:)

Ben echt benieuwd naar ranked games

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• speedzor
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 01-02-2014
https://chrome.google.com...jmhpefkbnobdcepampbncgejp

Zonet tegengekomen op reddit, een League of Legends stream browser plugin voor chrome :)
Heel handig! Niet meer naar own3d browsen, League of Legends selecteren en op Live! klikken voor het overzicht.
Ja, ik ben te lui daarvoor.

Streaming History

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• broc85
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 08-09 17:24
speedzor schreef op maandag 12 december 2011 @ 14:59:

Zonet tegengekomen op reddit, een League of Legends stream browser plugin voor chrome :)
Heel handig! Niet meer naar own3d browsen, League of Legends selecteren en op Live! klikken voor het overzicht.
Muchas gracias! _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koekwaus21
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 20-09 14:04
speedzor schreef op maandag 12 december 2011 @ 14:59:

Nice, thanks :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Knupoltor
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 06-10-2022
Imenad zin om deze avond wat rankeds te spelen.
Duo of 5vs5 als het maar GoTers zijn, geen zin meer om met randoms te spelen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vocalise
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 22-09 12:17
Hahahahaha mwoah een gemiddelde got partij kan ook erg randomisch uitvallen qua skills en communicatie hoor ;D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Knupoltor
Misschien wel, maar dan weet ik op zen minst dat ik niet met leavers, afkers of gewoonweg achterlijke trolls zit...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vocalise
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 22-09 12:17
Ghehe wacht maar tot je like a king in je team krijg ;)
Maar ik illisiar en Tramalant gaan vanavond als mijn kiddo's slapen en Ziggo besluit dat mijn verbinding een connectie met 24 latency ip 5400 kan leveren een par potten doen, feel free to add us ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Knupoltor
Zal ik zeker doen! Veronderstel dat julie op de got lijst staan toch :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaap.
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 16:52
Knupoltor schreef op maandag 12 december 2011 @ 15:06:
Imenad zin om deze avond wat rankeds te spelen.
Duo of 5vs5 als het maar GoTers zijn, geen zin meer om met randoms te spelen...
Ik ben ook wel beschikbaar vanavond, kom wel even langs in het GoT channel :)

Altijd prima om duo te doen, al gaat solo de laatste tijd ook wonderwel.. Na tijden rond te hebben gezworven in de regio waarin Vicarious zich bevindt ben ik inmiddels bijna weer zo ver dat ik een officiele rating heb *O*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deetje
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 09-10-2024
Bedankt voor de tips voor Gragas. Zal zeker ook eens je stream bekijken Speedzor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koekwaus21
Knupoltor schreef op maandag 12 december 2011 @ 15:18:
Zal ik zeker doen! Veronderstel dat julie op de got lijst staan toch :o
In GoT chatchannel kan je vaak ook wel terecht voor het zoeken van ranked games ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SilentSimon
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 02:03

SilentSimon

Have you been hopped?

Zijn er eigenlijk meer mensen die wel eens Kog'Maw spelen? Deze blijft toch mijn main champ. Geweldig leuk om mee te herassen en afhankelijk van je build kun je of AP gaan waarmee je ulti best veel damage doet met daarbij items voor cooldown reduction of gewoon voor AD, attackspeed + lifesteal, beetje hetzelfde als het caitlyn verhaal hierboven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SaphuA
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 10-09 22:00
Vreemd dat jullie zo haten op Mercs. Je krijgt early game voor weinig geld: magic resist, movement speed en tenacity. Een 1.5s stun van Taric wordt plots een 1s stun. Als het enemy team twee of meer beruchte CC-ers heeft kies ik al snel voor Mercs. Je hebt immers weinig aan de extra attackspeed van Berzekers als je dood bent ;)

[ Voor 14% gewijzigd door SaphuA op 12-12-2011 15:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• broc85
SaphuA schreef op maandag 12 december 2011 @ 15:24:
Vreemd dat jullie zo haten op Merc's. Je krijgt early game voor weinig geld: magic resist, movement speed en tenacity. Een 1.5s stun van Taric wordt plots een 1s stun. Als het enemy team twee of meer beruchte CC-ers heeft kies ik al snel voor Merc's.
Het haten is niet zo zeer op Merc's, maar op early-game merc's... in ieder geval in mijn geval. Ik ruil vaak boots in voor Merc's endgame.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaap.
Vreemd dat jullie zo haten op Merc's. Je krijgt early game voor weinig geld: magic resist, movement speed en tenacity. Een 1.5s stun van Taric wordt plots een 1s stun. Als het enemy team twee of meer beruchte CC-ers heeft kies ik al snel voor Merc's.
Ik pak ze praktisch op alle champs, behalve ad carries.
Vind de attack speed van greaves op ad carries toch een grotere meerwaarde aangezien het je farm en dus je damage output dusdanig verhoogd dat jou taric wel op moet passen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• axel101
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 06-05-2021
SilentSimon schreef op maandag 12 december 2011 @ 15:21:
Zijn er eigenlijk meer mensen die wel eens Kog'Maw spelen? Deze blijft toch mijn main champ. Geweldig leuk om mee te herassen en afhankelijk van je build kun je of AP gaan waarmee je ulti best veel damage doet met daarbij items voor cooldown reduction of gewoon voor AD, attackspeed + lifesteal, beetje hetzelfde als het caitlyn verhaal hierboven.
AD carry Kogmaw is late game echt een beest. Met je W skill slice je alle tanks. Vind hem persoonlijk zelfs beter dan vayne.
Gisteren voor het eerst AP Kog gespeeld. Moet heel eerlijk zeggen dat me verwachtingen niet zo hoog waren. Maar met blue buff doe je echt gekke damage. Q>E>R en ik 1shotte bijna een ashe!

League of Legends EUW: IBullit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

shalaka schreef op maandag 12 december 2011 @ 14:53:
Of hij het een beetje goed doet op ranked :P
Ik dacht namelijk dat hij nooit gespeeld wordt
Hij is erg goed / makkelijk. (zolang je maar goed kan last hitten en constant je Q op de tegenstander gooit.

Ik heb wel erg veel moeite tegen een hoop champs met ryze als ze een beetje goed zijn. Kassa, brand, annivia, leblanc, cass, morg.
Als het een beetje lastig is ga ik vaak, tear, boots, null resist mantle , en magic resist mantle.

Als je na de tear een blue buff kan krijgen is dat ook mooi meegenomen aangezien je dan je tear makkelijk kan opladen.

Eenmaal op stoom gekomen kan ryze een beest zijn.

[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 12-12-2011 15:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Vreemd dat jullie zo haten op Mercs. Je krijgt early game voor weinig geld: magic resist, movement speed en tenacity. Een 1.5s stun van Taric wordt plots een 1s stun. Als het enemy team twee of meer beruchte CC-ers heeft kies ik al snel voor Mercs. Je hebt immers weinig aan de extra attackspeed van Berzekers als je dood bent ;)
Wel goed lezen he. We hebben het alleen over AD carries ;) Naar mijn mening bieden Zerker Greaves dan gewoon meer voordelen, maar het hangt allemaal van je persoonlijke voorkeur af. Ik zeg nergens dat jij het ook zo MOET doen, ik geef alleen aan wat voor mij het lekkerst werkt.

Vicariously I live while the whole world dies

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djengizz
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online
Ik haat niet op Merc's, sterker nog ik vind ze één van de beste boots in de game.

Ik vind alleen Merc's op AD carry een verkeerde keuze. Je hebt nu eenmaal in deze game met 5 spelers allemaal een rol. De rol van de AD carry is glaskannon. Aangezien je maar 6 item slots hebt zul je keuzes moeten maken en imo komt een AD carry het beste tot zijn recht met 5 damage items en de eerder genoemde defensieve items zoals QSS.
Ga jij je AD carry meer defensief bouwen dan betekent dit dat jij je rol gaat verwateren en hem meer all-round bouwt. Op zich kan dit wel maar je rol verandert dan en je team comp moet daarop afgestemt zijn. Zo kun je Graves ook prima tanky DPS bouwen voor bv solo top maar dat betekent dat je dus ideaal een andere AD carry naast Graves hebt.

Je team hoort een carry te beschermen, ook precies de reden dat de AD carry met een support samen laned. Jouw taak is de deeps en daar doen de merc's helemaal niets voor. Het zal wel weer veel weerstand oproepen maar dat is ook de reden dat ik wriggles zo'n slechte opener vind voor AD carries. Defensieve items op een AD carry zouden alleen gekozen moeten worden als je keihard je lane aan het verliezen bent.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SaphuA
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 10-09 22:00
Ja daar had ik het ook nog over ;) Ik verbaasde me een klein beetje om te lezen dat iedereen Berzerkers standaard neemt en Mercs een beetje situational, terwijl het bij mij andersom is.

Maar misschien moet ik Berzekers wat meer de kans geven ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cloud
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 17-09 10:39

Cloud

FP ProMod

Ex-moderatie mobster

Ik deed hetzelfde hoor. Ik speelde vroeger ook altijd op safe en nam vaker wel dan niet Merc threads. En dan ook echt op alles :P

Maar sinds ik eigenlijk primair Beserkers bouw bevalt me dat eigenlijk prima. De extra AS helpt echt immens veel met het last hitten voor mijn gevoel. En als je een 1v1'tje hebt in je lane met de andere AD carry is zeker in de earlygame diegene met meer AS de winnaar.

Een taric support bij de tegenpartij zou mij wel aan het denken zetten, maar dan ga ik meestal boots + 3pots starten en laat ik de creeps iets voor het midden van de lane hangen. De support vraag ik dan de brush aan onze zijde te warden.

Taric is zelfs met Merc threads aan gewoon hartstikke dodelijk. Ik zie hem, samen met Blitz toch als de meest erge supports die je tegenover je zou kunnen hebben.

[ Voor 33% gewijzigd door Cloud op 12-12-2011 15:48 ]

Never attribute to malice that which can be adequately explained by stupidity. - Robert J. Hanlon
60% of the time, it works all the time. - Brian Fantana

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SilentSimon
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 02:03

SilentSimon

Have you been hopped?

djengizz schreef op maandag 12 december 2011 @ 15:43:
[...]

Je team hoort een carry te beschermen, ook precies de reden dat de AD carry met een support samen laned. Jouw taak is de deeps en daar doen de merc's helemaal niets voor. Het zal wel weer veel weerstand oproepen maar dat is ook de reden dat ik wriggles zo'n slechte opener vind voor AD carries. Defensieve items op een AD carry zouden alleen gekozen moeten worden als je keihard je lane aan het verliezen bent.
Mag ik vragen waarom je Wriggle's not done vind?
Om eerlijk te zijn is het meestal mn 1e build na lvl 2 schoentjes.

Je hebt
+30 armor
+23 attack damage
+15% life steal

en een handige (gratis) ward.

Ik geef toe dat je gelijk ook armor erbij koopt, maar dat is toch ook mooi meegenomen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koekwaus21
Wriggles overweeg ik vaak als ik lastig kan farmen, als ik het moeilijk heb. Maar als het allemaal soepel en goed gaat en jij domineerd dan ga ik liever voor BF sword.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rxs
  • Laatst online: 28-06-2022

rxs

Wriggle's is gewoon erg handig als je een non-sustain support naast je hebt, het zorgt voor snellere dragon/baron clear tijden en je hebt een gratis ward. En inderdaad wat hij zegt ^

[ Voor 8% gewijzigd door rxs op 12-12-2011 15:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• broc85
SilentSimon schreef op maandag 12 december 2011 @ 15:54:
[...]

Je hebt
+30 armor
+23 attack damage
+15% life steal

Ik geef toe dat je gelijk ook armor erbij koopt, maar dat is toch ook mooi meegenomen?
Maar aangezien je waarschijnlijk gebabysit wordt door een support, zijn dus eigenlijk die life steal en armor zinloos. Dan kan je veel beter voor een meer offensive item gaan en het hun carry/support lastig maken ;)

edit: zelfs als je het moeilijk hebt kan je beter niet je stats gimpen. daarnaast heb je een jungler voor wriggles met dragon.

[ Voor 9% gewijzigd door broc85 op 12-12-2011 15:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• axel101
Als meerdere mensen uit je team wriggles halen kan je een early baron forceren. Maar dit werkt vaak alleen als je full premade bent. In solo que haal ik ook eigenlijk altijd een bfsword

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zyppora
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 12-09 10:59

Zyppora

155/50 Warlock

Wiggles is op een AD carry early/mid zo'n slecht item nog niet, maar is wel situational als je het mij vraagt. Als je weinig harass pakt, of je lane aan het winnen bent (positive k/d en zo), dan is het wel een slechte keuze, en kun je beter voor BF -> IE gaan of zo. IE Uitstellen om Wiggles te pakken is inderdaad not-done. Maar als je de lifesteal en armor nodig hebt, doe het dan gewoon. Gratis ward is een leuke bonus op een niet al te duur item met redelijk goede stats.

Over Merc's, ik pak ze nooit. AD carry pak ik altijd Berzerkers, en AP pak ik altijd Sorc's. Een carry hoort de CC niet op te vangen, en hoort dus ook geen Tenacity in zijn build te hebben. Als je toch CC pakt, wordt je meestal ook gefocused (in elk geval door 1 persoon) en dan overleef je dat met Merc's 9 van de 10 keer ook niet, tenzij je meer tanky items hebt.

Phenom II X4 945 \\ 8GB DDR3 \\ Crosshair IV Formula \\ R9 290

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SHEePYTaGGeRNeP
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 15-09 13:41

SHEePYTaGGeRNeP

EUW: Dragon Hodor

Je kan ook gewoon zeggen dat je team dragon of baron moet doen, hoef je helemaal niet premade voor te zijn.

EUW: Dragon Sheepy | Doubledutchdragons.nl | Diamond II - updated 29-11-2014

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djengizz
  • Niet online
SilentSimon schreef op maandag 12 december 2011 @ 15:54:
[...]

Je hebt
+30 armor
+23 attack damage
+15% life steal

-Life steal heb ik niet nodig, koop ik toch want in bijna al mijn AD builds zit een BT en ik rush vaak de vampiric scepter na mijn BF of na mijn 2x doran en berserkers. BT upgrade stel ik dan uit als ik bv eerst IE ga.
-Armour heb ik niet nodig, zie mijn vorige reply.
-Wards koopt mijn support early game en zijn verder te situationeel voor een AD carry om te itemizen.
-Wriggles kost bijna net zo veel als een BF sword en stelt mijn IE / BT veel te lang uit.

Wriggles rushen is minder kost effectief qua damage, stelt de echte damage dealing items te lang uit en voegt zaken toe die ik niet nodig heb in mijn rol.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• axel101
SHEePYTaGGeRNeP schreef op maandag 12 december 2011 @ 16:00:
Je kan ook gewoon zeggen dat je team dragon of baron moet doen, hoef je helemaal niet premade voor te zijn.
Klopt maar als je de enige bent met wriggles ga je baron nooit halen. Het gaat een stuk sneller als er meerdere mensen zijn die (vanwege wriggles) 500 damage doen op baron. Vandaar dat het een stuk effectiever is om meerdere wriggles te hebben. Zo kan je baron veel eerder doen.

[ Voor 11% gewijzigd door axel101 op 12-12-2011 16:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

axel101 schreef op maandag 12 december 2011 @ 16:04:
[...]

Klopt maar als je de enige bent met wriggles ga je baron nooit halen. Vandaar dat het een stuk effectiever is om meerdere wriggles te hebben. Zo kan je baron veel eerder doen
Iedereens build vernaggelen om Baron eerder te pakken is het niet waard. Ik ga als ranged DPS of tank geen Wriggles kopen zodat we heel misschien Baron kunnen doen. Je doet net alsof Baron onverslaanbaar is zonder >1 Wriggles.

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 12-12-2011 16:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djengizz
  • Niet online
Verwijderd schreef op maandag 12 december 2011 @ 16:08:
[...]

Iedereens build vernaggelen om Baron eerder te pakken is het niet waard. Ik ga als ranged DPS of tank geen Wriggles kopen zodat we heel misschien Baron kunnen doen.
En daarbij zijn baron mogelijkheden vaker game based dan timing based,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• axel101
Op je ad carry, jungler & solo-top is het helemaal geen slecht item. Je gooit dus eigenlijk niemands build in de war. En als je baron early kan pakken en daardoor een teamfight wint. Is het zeker voordelig

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Je gooit de build van de AD carry dus wel degelijk in de war. In midgame teamfights verliest jouw team omdat je met Wriggles veel te weinig DPS hebt als AD carry.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

axel101 schreef op maandag 12 december 2011 @ 16:10:
Op je ad carry, jungler & solo-top is het helemaal geen slecht item. Je gooit dus eigenlijk niemands build in de war. En als je baron early kan pakken en daardoor een teamfight wint. Is het zeker voordelig
Lol ok. Bijna 2k aan damage verkwisten aan een proc die je niet nodig hebt behalve voor Baron/Dragon en Lifesteal die je toch wel krijgt van BT/Masteries als ranged carry is niet je build in de war gooien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaap.
Vicarious schreef op maandag 12 december 2011 @ 16:11:
Je gooit de build van de AD carry dus wel degelijk in de war. In midgame teamfights verliest jouw team omdat je met Wriggles veel te weinig DPS hebt als AD carry.
Dit dus.. ^

Dit is ook mijn mening ten aanzien van Merc's op een ad carry, deze dient de enemie te slopen en daarbij helpt greaves beter dan merc's.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cloud
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 17-09 10:39

Cloud

FP ProMod

Ex-moderatie mobster

Wriggle's Lantern is 1600g, een BF sword is 1650g. Je zet jezelf wel heel erg achterop als je op een ad carry Wriggle's neemt. Ik zou het persoonlijk nooit doen, want je vertraagt je echte damage zo ongelooflijk veel. Als je hem verkoopt heb je jezelf 480g door de neus geboord.

Voor mij als ad carry speler is er maar één regel: nooit je damage uitstellen tenzij het écht niet anders kan. Anders ben je gegarandeerd waardeloos in mid-game tegenover een ad carry die wel damage items neemt.

Never attribute to malice that which can be adequately explained by stupidity. - Robert J. Hanlon
60% of the time, it works all the time. - Brian Fantana

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snappie88
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 19-09 22:45

Snappie88

Mr. Hollywood

Wriggle's bouw ik vaak op m'n junglers en situationeel op de solotop. Voor de rest nooit eigenlijk.

Niets slechts over Wriggle's trouwens, het is een prachtitem, zelfs na de nerf. Het bied (net als Phantom Dancer) een drietal stats welke erg nuttig zijn voor de taak als jungler / solotop, en de ward is een mooie extra (wards zijn altijd welkom).

Surfin' paradise!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Snappie88 schreef op maandag 12 december 2011 @ 16:23:
Wriggle's bouw ik vaak op m'n junglers en situationeel op de solotop. Voor de rest nooit eigenlijk.

Niets slechts over Wriggle's trouwens, het is een prachtitem, zelfs na de nerf. Het bied (net als Phantom Dancer) een drietal stats welke erg nuttig zijn voor de taak als jungler / solotop, en de ward is een mooie extra (wards zijn altijd welkom).
JONGE ga me nou niet vertellen dat je ook een PD bouwt op al je solotops en junglers he, anders stap ik uit je alienware team :D PD koop ik nou juist eigenlijk alleen op AD carries en solotops/junglers die van die hypercarries lategame zijn (lees: tryndamere, Yi)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djengizz
  • Niet online
Vicarious schreef op maandag 12 december 2011 @ 16:30:
PD koop ik nou juist eigenlijk alleen op AD carries en solotops/junglers die van die hypercarries lategame zijn (lees: tryndamere, Yi)
Tryn en Yi hypercarries? Dan denk ik toch eerder aan champs als Vayne, Karthus en Rumble dan aan die twee.

Ik zie Yi en Tryn meer als goede splitpushers / 1v1 champs dan dat ze nu zo'n enorme damage doen in late game teamfights.

[ Voor 20% gewijzigd door djengizz op 12-12-2011 17:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wriggles vind ik echt vaak wel goed op ad carrys, zeker als ze wat kortere range hebben. Het kost inderdaad ongeveer een BF sword maar je krijgt ook de helft van de damage van een bf en 15 armor. Als je dan armor seals hebt kom je wel op 27 meer armor uit als de carry waartegen je laned. Als je dan hits gaat traden kom je beter uit dus kan je je lane langzaam winnen. En na wriggles kan je sowieso gelijk IE gaan en hoef je geen BT meer te halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
De tegenstander kan geen armor seals nemen? :D Het verschil blijft 15 armor...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeffroiscool
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 26-04-2024
Vicarious schreef op maandag 12 december 2011 @ 16:57:
True Story! :D

League of Legends [Last Updated 22-08-2012]: [EUW] Jeffro (Now:Silver, S1:Bronze), RankedSolo5x5: 1502 [120W/106L], Dominion: 84W, TT: 3W, Normal: 504W

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vicarious schreef op maandag 12 december 2011 @ 16:57:
Ja maar er word hier ook als argument gebruikt dat je geen defensieve stats nodig hebt op carrys omdat het alleen om de damage die je doet gaat. In dat geval ga ik ervanuit dat je die redenatie ook gebruikt voor je runes en je gewoon attack speed of mana regen runes neemt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djengizz
  • Niet online
Verwijderd schreef op maandag 12 december 2011 @ 16:54:
Wriggles vind ik echt vaak wel goed op ad carrys, zeker als ze wat kortere range hebben. Het kost inderdaad ongeveer een BF sword maar je krijgt ook de helft van de damage van een bf en 15 armor. Als je dan armor seals hebt kom je wel op 27 meer armor uit als de carry waartegen je laned. Als je dan hits gaat traden kom je beter uit dus kan je je lane langzaam winnen. En na wriggles kan je sowieso gelijk IE gaan en hoef je geen BT meer te halen.
Ga jij maar eens hits traden vs een vayne of cait met een BF sword en jij met je wriggles. Abilities als Piltover en Tumble scalen ook met AD en jij gaat die trades verliezen. Vaak bestaat harass in bot lane in het traden van autoattacks i.c.m. dit soort abilities.
Wriggles geeft je niet de mogelijkheid agro te spelen, sterker nog vs een goede AD die niet wriggles gaat + support dwingt het je om onder je turret te vechten en ga je CS verliezen.
Verwijderd schreef op maandag 12 december 2011 @ 17:21:
Ja maar er word hier ook als argument gebruikt dat je geen defensieve stats nodig hebt op carrys omdat het alleen om de damage die je doet gaat. In dat geval ga ik ervanuit dat je die redenatie ook gebruikt voor je runes en je gewoon attack speed of mana regen runes neemt.
Dat gaat om items. MR blue en flat armour yellow is redelijk standaard op AD. AS / mana reg dan weer niet :P.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

djengizz schreef op maandag 12 december 2011 @ 16:53:
[...]

Tryn en Yi hypercarries? Dan denk ik toch eerder aan champs als Vayne, Karthus en Rumble dan aan die twee.

Ik zie Yi en Tryn meer als goede splitpushers / 1v1 champs dan dat ze nu zo'n enorme damage doen in late game teamfights.
Het ligt aan CC, maar tryn kan 1v3'en :') Dus er zit engizins een punt in wat vac zegt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djengizz
  • Niet online
Verwijderd schreef op maandag 12 december 2011 @ 17:35:
Het ligt aan CC, maar tryn kan 1v3'en :') Dus er zit engizins een punt in wat vac zegt.
Maar Tryn en Yi komen nog niet eens in de buurt van de potentiële damage output van een Karthus, Rumble of Vayne in teamfights en dat is wat een hypercarry definieert.

-Vayne: 3 steroids + een stun is insane voor een auto-attacker
-Karthus: al zijn abilities AOE, schaalt goed met AP, multi target ulti + zijn passive geeft hem de mogelijkheid tot enorme damage.
-Rumble: misschien wel de gekste van de drie. Schaalt supergoed met AP vanwege de ticks op zijn abilities. AOE en korte cooldowns. Zo'n 7k damage met een korte CD op één van zijn abilities (flamethrower) is in theorie mogelijk met Rumble en dan heb je nog al zijn CC en zijn overige ability damage.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

djengizz schreef op maandag 12 december 2011 @ 17:32:
[...]

Ga jij maar eens hits traden vs een vayne of cait met een BF sword en jij met je wriggles. Abilities als Piltover en Tumble scalen ook met AD en jij gaat die trades verliezen. Vaak bestaat harass in bot lane in het traden van autoattacks i.c.m. dit soort abilities.
Wriggles geeft je niet de mogelijkheid agro te spelen, sterker nog vs een goede AD die niet wriggles gaat + support dwingt het je om onder je turret te vechten en ga je CS verliezen.

[...]

Dat gaat om items. MR blue en flat armour yellow is redelijk standaard op AD. AS / mana reg dan weer niet :P.
Heals en shields scalen met armor dus die worden sterker als je wriggles hebt. Daarbij speel jij maar is vayne tegen caitlyn zonder wriggles te kopen. Dat ga je dan gegarandeerd verliezen.
En ik denk inderdaad dat carrys in tournaments vaak wriggles kopen zodat ze geowned worden door mensen zonder wriggles 8)7

En je punt over de runes vind ik nergens over gaan. Je doet het omdat het standaard is?
Volgens jouw redenatie ga ik met attack speed blues en yellows ook botlane winnen omdat ik dan 13% meer attack speed heb. Ipv mr wat toch useless is als je gefocust word en armor wat je ook useless vind op een carry.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op maandag 12 december 2011 @ 18:14:
[...]

Heals en shields scalen met armor dus die worden sterker als je wriggles hebt. Daarbij speel jij maar is vayne tegen caitlyn zonder wriggles te kopen. Dat ga je dan gegarandeerd verliezen.
En ik denk inderdaad dat carrys in tournaments vaak wriggles kopen zodat ze geowned worden door mensen zonder wriggles 8)7

En je punt over de runes vind ik nergens over gaan. Je doet het omdat het standaard is?
Volgens jouw redenatie ga ik met attack speed blues en yellows ook botlane winnen omdat ik dan 13% meer attack speed heb. Ipv mr wat toch useless is als je gefocust word en armor wat je ook useless vind op een carry.
Nee, je neemt geen yellow armor omdat het standaard is, je neemt die omdat ze best in slot zijn. Tuurlijk kun je daar ook attack speed nemen, maar de attack speed winst die je daarmee krijgt is marginaal terwijl yellow armor runes juist optimaal zijn. Er wordt ook nergens gezegd dat armor nutteloos is, alleen dat je er beter damage voor in de plaats kan kopen. Echter voor runes gaat dat in het geval van de gele en blauwe runes dus niet op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
djengizz schreef op maandag 12 december 2011 @ 17:43:
[...]

Maar Tryn en Yi komen nog niet eens in de buurt van de potentiële damage output van een Karthus, Rumble of Vayne in teamfights en dat is wat een hypercarry definieert.

-Vayne: 3 steroids + een stun is insane voor een auto-attacker
-Karthus: al zijn abilities AOE, schaalt goed met AP, multi target ulti + zijn passive geeft hem de mogelijkheid tot enorme damage.
-Rumble: misschien wel de gekste van de drie. Schaalt supergoed met AP vanwege de ticks op zijn abilities. AOE en korte cooldowns. Zo'n 7k damage met een korte CD op één van zijn abilities (flamethrower) is in theorie mogelijk met Rumble en dan heb je nog al zijn CC en zijn overige ability damage.
Naja ik heb wel eens tegen (en ook zelf) een Yi gespeeld die vlak na de tanks een teamfight inkwam en in +/- 10 seconden gewoon het hele team in de pan hakte met zijn ulti die steeds weer van CD afkwam. Met trynda idem. Ik wil niet zeggen dat er geen betere zijn dan die 2, maar op karthus zou ik niet direct een phantom dancers kopen en Vayne schaalde ik al onder de AD carries.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeX
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 18-07 12:20

DeX

wat een draak is dat Draft 5v5 toch af en toe.
Hello?

Hello!!!?

Who Top/Mid/Bot/Jungle?

Hello?

Speak english?

-Njet 4 ppl premade
VodkaVodkaVodkaVodkaPutinMoskowNjet.

Geen Hol aan als je niet weet wat je team aan het doen is en er maar een beetje achter loopt met je RU woorenboek.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djengizz
  • Niet online
Verwijderd schreef op maandag 12 december 2011 @ 18:14:
[...]

Het gaat om cost effectiviteit zoals Vicarious al schrijft. Wriggles is gewoon niet cost effectief vergeleken met andere items voor een AD carry. Hetzelfde geldt voor de runes: zo zijn ArPen en MPen zo cost effective dat als je een champ speelt die voordeel heeft van deze stats er vaak simpelweg geen betere keuzes zijn. Voor de AD carry zijn dit dus vaak armor yellows en MR blues.

En over wriggles in tournament games: dit is gepopulariseerd door Chaox en dat is nu net een AD carry met een erg passieve speelstijl die farming boven alles stelt. Als je dit vergelijkt met bv. een Doublelift die veel agressiever speelt (en vaker CS opoffert voor harass) en ook vaak zijn games harder carried (en ook harder verliest overigens) is dit een keuze maar geen optimale. Chaox is overigens ook steeds vaker weg aan het sturen van zijn wriggles openingen als ik zijn stream zo af en toe kijk. Dit soort zaken zijn situationeel net als bv de full AD runes van Doublelift: niet optimaal, werkt wel goed met zijn speelstijl.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deefje85
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 05-10-2024
DeX schreef op maandag 12 december 2011 @ 19:11:
Hello?

Hello!!!?

Who Top/Mid/Bot/Jungle?

Hello?

Speak english?

-Njet 4 ppl premade

Geen Hol aan als je niet weet wat je team aan het doen is en er maar een beetje achter loopt met je RU woorenboek.
Dat kom ik spijtig genoegd veel tegen bij rank, en dat is heel irritant.Je weet niet wat ze doen of wat het plant is. en dan opeens heb je alles dubbel 2 carry´s of 2 solo´s

zelf een soraka jungle heb ik al gezien en die failde hard

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Baristo
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 23-11-2022
Ik vond wriggle heel chill op AD maar nu niet meer, bloodthirster is gewoon beter, vooral in soloQ. Die 23 armor is best meh. En een volle bloodthirster doet ook dmg op drake/baron + de 100 AD scaled op je abilities (tris daargelaten).

Veel skills op AD carries scalen 1:1, dus een BF raped ook goed. Junglers en solotop vinden het gewoon een nice item omdat hij uit kleine items bestaat en sustain geeft. Niet veel junglers pas gaan terug nadat ze 1650 gold hebben gefarmed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeX

DeX

Patchnotes

Ahri, her skins, and all of the Snowdown Showdown content will be simultaneously released in North America, Europe, and Korea on 12/14.

PVP.net v1.50
•Added the ability to search skins by Champion name in the Store
•Fixed several bugs that resulted in some cases of the "Session Closed" error

League of Legends v1.0.0.130
Ahri, the 9 Tails Fox
•Orb of Deception: Ahri throws out and pulls back her orb, dealing magic damage on the way out and true damage on the way back.
•Fox-Fire: Ahri releases three fox-fires, which after a short delay lock on and attack nearby enemies.
•Charm: Ahri blows a kiss that damages and charms an enemy it encounters, causing them to walk harmlessly towards her.
•Spirit Rush: Ahri dashes forward and fires essence bolts, damaging 3 nearby champions. Spirit Rush can be cast up to three times before going on cooldown.
•Soul Eater (Passive): Ahri gains a charge of Soul Eater whenever one of her spells hits an enemy (max: 3 charges per spell). Upon reaching 9 charges, Ahri's next spell has bonus Spell Vamp.

Fizz
•Base health regen per 5 reduced to 7 from 9
•Chum the Waters ◦Fixed a bug where Chum the Waters stopped working if Fizz died
◦Hitting an enemy who is immune to the Fish now causes the Fish to drop on the ground instead of fizzling
◦Using Quicksilver Sash now drops the Fish on the ground instead of causing the shark to emerge immediately
◦Added a 3-2-1 timer like Time Bomb
◦No longer hits nontargetable units like Vladimir in Sanguine Pool

•Urchin Strike ability power ratio reduced to .6 from .7
•Seastone Trident active base damage reduced to 10/15/20/25/30 from 10/20/30/40/50

Kassadin
•Riftwalk cooldown increased to 7/6/5 from 6/5/4

Lux
•Prismatic Barrier ◦Shield strength increased to 80/105/130/155/180 from 60/85/110/135/160
◦Missile speed increased to 1400 from 1200

•Lucent Singularity cooldown reduced to 9 seconds from 11

Miss Fortune
•Bullet Time base damage increased to 65/95/125 from 60/85/110

Mordekaiser
•Iron Man (Passive) shield amount increased to 35% from 30%
•Siphon of Destruction damage increased to 70/115/160/205/250 from 65/105/145/185/225

Pantheon
•Aegis of Zeonia mana cost reduced to 55 from 70
•Grand Skyfall mana cost reduced to 125 from 150

Sivir
•Boomerang Blade ◦Base damage reduced to 70/115/160/205/250 from 80/125/170/215/260
◦Now scales with ability power at a 0.5 ratio

•Ricochet ◦Damage falloff per bounce reduced to 20% from 25%
◦Fixed a bug which caused Ricochet to cost additional mana on throwing the projectile

•Updated recommended items

Sona
•No longer automatically acquires attack targets when idle while Power Chord is active

Trundle
•As of the Volibear patch, Contaminate's CC reduction applies to Silences and Blinds

Tryndamere
•Bloodlust heal per 1 fury reduced to 0.5/0.95/1.4/1.85/2.3 from 0.65/1.15/1.65/2.15/2.65

Twisted Fate
•Auto-attack range increased to 525 from 510
•Pick a Card will no longer randomly attack targets once a card has been picked and will not stop attacking if Twisted Fate is given an attack command or is already attacking a target

Udyr
•Monkey's Agility no longer grants Dodge

Veigar
•Primordial Burst mana cost reduced to 125/175/225 from 150/200/250
•Dark Matter mana cost reduced to 70/80/90/100/110 from 100/110/120/130/140
•Baleful Strike ◦Mana cost adjusted to 60/65/70/75/80 from 75 at all levels
◦Total ability power accumulated from Baleful Strike is now displayed in the tooltip

•Event Horizon mana cost reduced to 80/90/100/110/120 from 80/95/110/125/140

Volibear
•Frenzy base damage reduced to 80/125/170/215/260 from 90/140/190/240/290
•Frenzy bonus health scaling reduced to 18% from 20%

Xin'Zhao
•Crescent Sweep Armor and Magic Resist increase per Champion hit on increased to 7/10/13 from 5/8/11

Masteries
•Alacrity attack speed reduced to 1/2/3/4% from 1.5/3/4.5/6%
•Summoner's Resolve - Improved Heal reduced to 10% from 15%
•Perseverance removed, replaced with Strength of Spirit - increases health regen per 5 seconds by 0.4/0.7/1% of maximum mana

Summoner Spells
•Garrison now correctly applies assists to the caster

Items
•Ionic Spark (Dominion) ◦Increased attack speed to 50% from 45%
◦Increased proc damage to 110 from 100

•Warmog's Armor ◦Passive health gain cap reduced to 350 from 450
◦Passive health regeneration per 5 reduced to 10 from 15
◦Health gain per kill or assist reduced to 35 from 45, minion kill reduced to 3.5 from 4.5
◦Health regeneration per 5 gain per kill or assist reduced to 1 from 1.5, minion kill reduced to .1 from .15

General
•The Winter Map has returned as a Field of Justice!
•On Dominion only, characters with a "Zombie" state (Karthus' Death Defied, Kog'Maw's Icathian Surprise, Yorick's Omen of Death reanimations) will now start their respawn timers when their Zombie state ends, rather than when it begins

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaap.
DeX schreef op dinsdag 13 december 2011 @ 08:30:
Patchnotes

Ahri, her skins, and all of the Snowdown Showdown content will be simultaneously released in North America, Europe, and Korea on 12/14.
Zou iemand de art van haar skins (en evt. nieuwe skins voor bestaande champs) willen posten?
Alvast bedankt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snappie88

Snappie88

Mr. Hollywood

Ik denk dat ik m'n laatste RP ga uitgeven aan Ninetales :Y Wil eigenlijk ook nog Mistletoe LeBlanc halen, maar weet niet of ik dat red met mijn RP :(

Surfin' paradise!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• broc85
Heb gister weer een paar potjes ranked met trist gespeeld. Hoewel haar early-game niet ideaal is, had wat moeite met een cait die mij af en toe goed harrassde... is haar end-game echt beestachtig! Toch een leuke champ om te spelen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Drunk3nD3m0n
  • Laatst online: 03-04-2015
ben ik nu de enigste die geen riot points kan aankopen op dit moment of is dit bij iedereen zo ?
ik zie de knop niet meer in de shop :s
DeX schreef op maandag 12 december 2011 @ 19:11:
Hello?

Hello!!!?

Who Top/Mid/Bot/Jungle?

Hello?

Speak english?

-Njet 4 ppl premade

heb ik gisteren ook gehad .. ik met iemand draft spelen en wat komen we tegen ...
hello can i go solo top nidalee ? :D
antwoord : де-ом Верке сервер-ан-тэ
ik : can you please speak english ?
antwoord : fok of stupid americain
en sindsdien continu aan het flamen in gebroken engels ...
zwaar verloren omdat de met vodka bezopen vollibear heel veel feede en continu de viandelijke xhin zhao naar onze squishy malzahar smeet .....

[ Voor 77% gewijzigd door Drunk3nD3m0n op 13-12-2011 09:50 ]

Beep Boop son ... Beep Boop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeX

DeX

Snappie88 schreef op dinsdag 13 december 2011 @ 09:03:
Ik denk dat ik m'n laatste RP ga uitgeven aan Ninetales :Y Wil eigenlijk ook nog Mistletoe LeBlanc halen, maar weet niet of ik dat red met mijn RP :(
Dit is een van dé redenen waarom ik graag een "gift" optie zie in LoL.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeffroiscool
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 26-04-2024
Sona
No longer automatically acquires attack targets when idle while Power Chord is active

_/-\o_ _/-\o_ _/-\o_

League of Legends [Last Updated 22-08-2012]: [EUW] Jeffro (Now:Silver, S1:Bronze), RankedSolo5x5: 1502 [120W/106L], Dominion: 84W, TT: 3W, Normal: 504W

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Lore:

Unlike other foxes that roamed the woods of southern Ionia, Ahri had always felt a strange connection to the magical world around her; a connection that was somehow incomplete. Deep inside, she felt the skin she had been born into was an ill fit for her and dreamt of one day becoming human. Her goal seemed forever out of reach, until she happened upon the wake of a human battle. It was a grisly scene, the land obscured by the forms of wounded and dying soldiers. She felt drawn to one: a robed man encircled by a waning field of magic whose life was quickly slipping away. She approached him and something deep inside of her triggered, reaching out to the man in a way she couldn't understand. His life essence poured into her, carried on invisible strands of magic. The sensation was intoxicating and overwhelming. As her reverie faded, she was delighted to discover that she had changed. Her sleek white fur had receded and her body was long and lithe, the shape of the humans who lay scattered about her.

However, though she appeared human, she knew that in truth the transformation was incomplete. A cunning creature, she adapted herself to the customs of human society and used her profound gift of beauty to attract unsuspecting men. She could consume their life essences when they were under the spell of her seductive charms. Feeding on their desires brought her closer to her dream, but as she took more lives, a strange sense of regret began to well within her. She had reservations about actions which never troubled her as a fox. She realized that she could not overcome the pangs of her evolving morality. In search of a solution, Ahri found the Institute of War, home of the most gifted mages on Runeterra. They offered her a chance to attain her humanity without further harm through service in the League of Legends.

''Mercy is a human luxury, and responsibility.” -Ahri
Er zijn nog geen skins van haar op LoL website, wel kun je een paar foto's zien van haar spells.
Ze heeft volgens mij ook nog een redelijke range en ze is ook erg mooi gemaakt.
edit 1:
Afbeeldingslocatie: http://riot-web-static.s3.amazonaws.com/images/news/December_2011/2011_12_08_ahri_reveal/1.jpg
edit 2:
Afbeeldingslocatie: http://riot-web-static.s3.amazonaws.com/images/news/December_2011/2011_12_08_ahri_reveal/5.jpg

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 13-12-2011 10:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• speedzor
Wat een dwaze Sivir change. Ipv gewoon een lagere AD ratio aan haar Q mee te geven, geven ze een lage AP ratio. Wie bouwt er nu in godsnaam AP op Sivir?

Streaming History

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DrFlash
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 05-03 12:59
Baristo schreef op maandag 12 december 2011 @ 22:26:
Veel skills op AD carries scalen 1:1, dus een BF raped ook goed. Junglers en solotop vinden het gewoon een nice item omdat hij uit kleine items bestaat en sustain geeft. Niet veel junglers pas gaan terug nadat ze 1650 gold hebben gefarmed.
Idd, als ik kijk naar mijn order bij YI, dan is het vaak beginnen met boots (geen doran's dus), daarna de upgrade (570g) en dan wriggles gaan opbouwen, 450g voor de lifesteal en dan 1130g voor de wriggles. dat gaat meestal wel op de momenten dat ik terug moet. als ik moet wachten na de boots voor 1650g dan mag ik wel een stuk of 10 health pots meenemen, wat uiteindelijk ook weer gold kost. De W van Yi is namelijk ook vrij waardeloos, duurt lang, healed weinig en kost veel mana. Nee dan toch liever wriggles, met het beetje life steal en de gratis ward wat mij toch al vele malen gered heb van een gank.

Al moet ik wel zeggen dat ik mezelf vrij zwak vind eventjes tussen early en mid game, het is moeilijk om in duo lane echt te blijven pushen voordat ik de volgende upgrades te pakken heb na wriggles. Ik zal het eens een paar keer proberen wriggles over te slaan.

[ Voor 12% gewijzigd door DrFlash op 13-12-2011 10:25 ]

Wowhead profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djengizz
  • Niet online
speedzor schreef op dinsdag 13 december 2011 @ 10:14:
Wat een dwaze Sivir change. Ipv gewoon een lagere AD ratio aan haar Q mee te geven, geven ze een lage AP ratio. Wie bouwt er nu in godsnaam AP op Sivir?
Sivir bot :P.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Destrega
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 17:23
Ahri Patch Skins:

Midnight Ahri - http://i.imgur.com/Ye337h.jpg
Dynasty Ahri - http://i.imgur.com/62rhxh.jpg
Festive Maokai - http://i.imgur.com/RCRgXh.jpg
Toy Soldier Gangplank - http://i.imgur.com/4pYxoh.jpg
Snowmerdinger - http://i.imgur.com/ZPIv6h.jpg
Mistletoe Leblanc - http://i.imgur.com/OXKnXh.jpg

[ Voor 0% gewijzigd door Destrega op 13-12-2011 10:25 . Reden: typo ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm,,,,,,,,,,
Welke skin zou ik kopen?
Dynasty of Midnight? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackD0
  • Registratie: November 2011
  • Niet online
Verwijderd schreef op dinsdag 13 december 2011 @ 10:30:
Hmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm,,,,,,,,,,
Welke skin zou ik kopen?
Dynasty of Midnight? :P
Wellicht beide? :P
Ik ga ze denk ik wel beide kopen, want er komt vast weer een Double Bundle van, zoals gewoonlijk ^^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

BlackD0 schreef op dinsdag 13 december 2011 @ 10:34:

Wellicht beide? :P
Ik ga ze denk ik wel beide kopen, want er komt vast weer een Double Bundle van, zoals gewoonlijk ^^
Haha true true, maar hoe duur wordt de double bundle? meestal rond 1800 RP toch? Dan koop ik ze wel beide ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mistletoe Leblanc - http://i.imgur.com/OXKnXh.jpg
Nice deze ga ik zeker halen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Drunk3nD3m0n
  • Laatst online: 03-04-2015
nu niet voor te spammen hoor maar ben ik de enigste die geen RP kan aankopen omdat de knop weg is ? :)

Beep Boop son ... Beep Boop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackD0
  • Niet online
Verwijderd schreef op dinsdag 13 december 2011 @ 10:36:
[...]

Haha true true, maar hoe duur wordt de double bundle? meestal rond 1800 RP toch? Dan koop ik ze wel beide ;)
Als het goed is 1949 RP, net als de Fizz, Volibear en Shyvana double bundles. Is rond de 15-20 euro aan RP. Ik heb nog wat RP over, dus ik hoef er niet zo heel veel bij te kopen :P
Drunk3nD3m0n schreef op dinsdag 13 december 2011 @ 10:40:
nu niet voor te spammen hoor maar ben ik de enigste die geen RP kan aankopen omdat de knop weg is ? :)
Ik kan inderdaad ook geen RP kopen omdat de knop foetsie is D:
(3e Edit al)
Denk dat dit komt omdat ze de Dodge Runes er uit aan het slopen zijn en de mensen gaan refunden, weet het niet zeker hoor.

[ Voor 33% gewijzigd door BlackD0 op 13-12-2011 10:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet iemand toevallig hoeveel RP je krijgt met een paysafecard van €10? volgens mij is het rond de 1780 RP maar weet het niet zeker..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaap.
Thanks man!

Midnight Ahri is toch wel tof, al gok ik dat die enkel in de dubbel bundel zal zitten.
Van de season skins vind ik alleen LB de moeite waard om eerlijk te zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djengizz
  • Niet online
Drunk3nD3m0n schreef op dinsdag 13 december 2011 @ 10:40:
http://euw.leagueoflegends.com/board/showthread.php?t=514583

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackD0
  • Niet online
Verwijderd schreef op dinsdag 13 december 2011 @ 10:52:
Weet iemand toevallig hoeveel RP je krijgt met een paysafecard van €10? volgens mij is het rond de 1780 RP maar weet het niet zeker..
Volgens mij was het iets van 1200, maar weet het niet zeker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

BlackD0 schreef op dinsdag 13 december 2011 @ 11:01:
[...]

Volgens mij was het iets van 1200, maar weet het niet zeker.
Ja dat was het eerst, maar het is al verhoogd.
Ik had 3-4 weken geleden nog een €10 kaart gekocht maar ik weet niet meer precies hoeveel RP je ervoor kreeg. Het is sowieso wel meer dan 1200 ;) .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SHEePYTaGGeRNeP

SHEePYTaGGeRNeP

staat er toch gewoon bij in de store volgens mij ~1400 - 1600

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snappie88

Snappie88

Mr. Hollywood

Lol Final Fantasy XI anyone? :P

Edit: Crap... Die LeBlanc skin wil ik ;( Toch maar RP kopen...

[ Voor 13% gewijzigd door Snappie88 op 13-12-2011 11:16 ]

Surfin' paradise!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SHEePYTaGGeRNeP

SHEePYTaGGeRNeP

staat er toch gewoon bij in de store, volgens mij ook rond de 1600 - 1700 RP

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tjukkie
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 13-11-2024
YES! Eindelijk Nine-tail uit :D

Dit wordt een van de weinige champs die ik gelijk koop bij launch. Normaal wacht ik toch even een maandje om hem/haar gratis uit te proberen, maar ik heb vertrouwen in deze chick :>

Afbeeldingslocatie: http://2.bp.blogspot.com/-6j-UYTjein8/TubbKEtC27I/AAAAAAAABhM/-z3h__hQVlM/s1600/999.jpg
  • Soul Eater (Passive): Ahri gains a charge of Soul Eater whenever one of her spells hits an enemy (max: three charges per spell). Upon reaching nine charges, Ahri's next spell has a large amount of Spell Vamp.
  • Orb of Deception: Ahri sends out and pulls back her orb, dealing magic damage on the way out and True damage on the way back.
  • Fox-Fire: Ahri releases three fox-fires, which after a short delay lock on and attack nearby enemies.
  • Charm: Ahri blows a kiss that damages and charms an enemy it encounters, causing them to walk harmlessly towards her.
  • Spirit Rush (Ultimate): Ahri dashes forward and fires essence bolts, damaging three nearby champions. Spirit Rush can be cast up to three times before going on cooldown.
Hmm, passive lijkt me handig voor lane sustain.
Q, skillshot, is vergelijkbaar met Sivir's Boomerang, alleen dan met Magic & True damage! :o
W is Heimer's missiles, maar met delay. Hmm... in welke situaties is deze handig?
E: Rammus' taunt maar dan ranged en zonder attacks. Leuk, omdat je squishy bent en niet aangevallen wilt worden, maar jammer, omdat je Turrets niet focussen op target op die manier.
R: Combi tussen Akali's ulti en Riven's Q i.c.m Heimer misiles. Hopelijk kan ze door muren heen dashen :D

Nu even afwachten op de details op haar skillset. Ben erg benieuwd :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SHEePYTaGGeRNeP

SHEePYTaGGeRNeP

Beter is die range van haar ult iets als Renekton E.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SHEePYTaGGeRNeP schreef op dinsdag 13 december 2011 @ 11:47:
Beter is die range van haar ult iets als Renekton E.
Of niet.. Ik hoop echt dat het een redelijke range heeft :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SHEePYTaGGeRNeP

SHEePYTaGGeRNeP

Wat jij gaat haar spelen ja, maar als haar ult een hele grote range heeft is veel te OP, natuurlijk zal ze wel een hele grote range hebben op haar ult zodat ze vaker verkocht word en dan de volgende patch weer gewoon een beetje gebalanced is, want dat is Riot's denk manier

[ Voor 53% gewijzigd door SHEePYTaGGeRNeP op 13-12-2011 11:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• broc85
SHEePYTaGGeRNeP schreef op dinsdag 13 december 2011 @ 11:50:
Wat jij gaat haar spelen ja, maar als ze een hele grote ranged heeft is veel te op lol.
Ik vind het een hele prestatie om te zeggen dat haar range nu al OP zou zijn terwijl ze niet eens uit is... wie weet valt de damage wel mee ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tjukkie
ik denk zoiets als ezreal's blink

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SHEePYTaGGeRNeP

SHEePYTaGGeRNeP

broc85 schreef op dinsdag 13 december 2011 @ 11:51:
[...]

Ik vind het een hele prestatie om te zeggen dat haar range nu al OP zou zijn terwijl ze niet eens uit is... wie weet valt de damage wel mee ;)
Het gaat niet om de damage lol het gaat erom dat je erin kan springen en gelijk eruit en dan overleven omdat je aan de andere kant van de map bent.

Ook al is de range even groot als Leblanc W kan ze die nog steeds 2x of 3x doen.

[ Voor 9% gewijzigd door SHEePYTaGGeRNeP op 13-12-2011 11:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik denk ong even groot als de W van leblanc, mischien iets kleiner?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• broc85
SHEePYTaGGeRNeP schreef op dinsdag 13 december 2011 @ 11:53:
[...]

Het gaat niet om de damage lol het gaat erom dat je erin kan springen en gelijk eruit en dan overleven omdat je aan de andere kant van de map bent.
En ik probeer te zeggen dat ze daar misschien wel rekening mee hebben gehouden. Er zijn andere champs (zoals renekton en er zullen vast andere zijn) die ook prima er in kunnen springen en er dan weer uit... om nu al te zeggen dat ze OP is, is misschien een beetje voorbarig :+

edit: Ondanks dat leblanc hem 1 keer minder zou kunnen doen, kan zij er wel in... dan uit springen!

[ Voor 8% gewijzigd door broc85 op 13-12-2011 11:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tjukkie
wat zijn btw de free champs van deze week?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackD0
  • Niet online
Tjukkie schreef op dinsdag 13 december 2011 @ 12:03:
wat zijn btw de free champs van deze week?
Check de site? :P
Amumu, Anivia, Ashe, Malphite, Sivir, Veigar, Poppy, Sona, Wukong en Volibear

Als je me niet gelooft: http://euw.leagueoflegend...otation-season-two-week-3
:P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• broc85
Sommige mensen kunnen de site niet checken op hun werk ;)

Deze site lukt (meestal) wel, bij mij in ieder geval: www.championrotation.com/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tjukkie
broc85 schreef op dinsdag 13 december 2011 @ 12:08:
Sommige mensen kunnen de site niet checken op hun werk ;)

Deze site lukt (meestal) wel, bij mij in ieder geval: www.championrotation.com/
die reden dus ;)

Maar championrotation heeft deze week geen update door website updates. Toch bedankt voor posten van de champs BlackD0

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildcardxl
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 23-05-2022
Helaas dus Anivia gekocht vorige week terwijl ik haar deze hele week gratis had kunnen proberen, had hiervoor nog maar 1 potje met haar gespeeld en op basis daarvan haar genomen i.p.v LB. Achja, Krijg het deze week toch druk met Ahri:) heb nog net 1030 RP over :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fanatic_FS
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 00:21

Fanatic_FS

Rated T for Troll™

stats van nieuwe runes:

Spellvamp quint: 2% spellvamp 2050ip
Lifesteal quint: 2% lifesteal 2050ip
Penetration mark: 1.0armorpen/0.57magicpen 820ip
Gold seal: 0.25gold/10 420ip
Hp seal: +0.5% health 820ip

[specs]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• speedzor
http://clgaming.net/redtracker/topic/23258/?p=2
Searched for "Removed AD ratio"

Not found.
Phreak over de AP ratio op Sivir haar boomerang. Blijkbaar gaat ze dus EN met AP EN met AD scalen :)

Streaming History

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Fanatic_FS schreef op dinsdag 13 december 2011 @ 12:20:
stats van nieuwe runes:

Spellvamp quint: 2% spellvamp 2050ip
Lifesteal quint: 2% lifesteal 2050ip
Penetration mark: 1.0armorpen/0.57magicpen 820ip
Gold seal: 0.25gold/10 420ip
Hp seal: +0.5% health 820ip
2% lifesteal???? dit had ik niet verwacht.
Je kunt nu dus 6% lifesteal krijgen met runes + 3% van dorans blade = 9%
Hoezo veel sustain voor AD carry's? geen Pots meer nodig als je lifesteal runes hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fanatic_FS
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 00:21

Fanatic_FS

Rated T for Troll™

Blijkbaar ook een hybrid pen quint die ik niet gezien had
+2.0 Armor Pen/1.15 Magic pen 2050 ip
+1.5% health 2050 ip

[ Voor 10% gewijzigd door Fanatic_FS op 13-12-2011 12:35 ]

[specs]

Pagina: 1 ... 40 ... 79 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
In de topicstart is heel veel informatie te vinden. Dus voor zaken als de patchnotes, champion rotation en bijvoorbeeld hoe je in contact kunt komen met andere LoL Tweakers, kun je daar terecht! :)

Voor de slowchatters onder ons is er natuurlijk het chatkanaal in-game (dat veel te rustig is), maar tegenwoordig ook een IRC kanaal!