Vocalise schreef op maandag 12 december 2011 @ 12:39:
Welek item build gebruik jij op bot lane met caitlyn Cloud?
Ik heb de laatste game een vampyric scepter gekocht, mijn beserkerboots en BF sowrd op eerste recall en daarna vooral recommended items, maar ik sta zeker open voor ideeen, of sterkere builds.
Dat is afhankelijk van mijn lane partner. Als ik een goede sustain support heb zoals Soraka of Sona dan start ik meestal Dorans blade. Dat maakt het last hitten nog wat makkelijker, geeft je wat defense en maakt een eventuele kill nog ietsje makkelijker. Anders start ik boots+3hp voor mobiliteit.
Daarna is het een beetje afhankelijk van hoe het allemaal voelt. Is mijn lane veilig of domineer ik de boel, dan ga ik rechtstreeks voor een BF sword. Na die BF ga ik inderdaad voor Beserker boots. Ik bouwde vroeger altijd een Bloodthirster op Cait, maar de laatste tijd vaker een Infinity Edge. Die past goed bij je passive. Na mijn 1e grote item, dus BT of IE, bouw ik vaak een Zeal. Extra AS, MS + crit is altijd erg fijn.
Hierna kijk ik weer hoe het allemaal gaat, gaat het niet lekker dan ga ik voor een defensive item (Banshee bijv.), gaat het goed dan ga ik voor een Last Whisper. Hierna bouw ik vaak mijn Zeal uit tot de Phantom Dancer.
Dus:
- Boots+3hp of Doran
- BF sword of meer Doran's (als het niet fijn gaat)
- Beserker boots
- IE of BT
- Zeal
- Last Whisper of defense
- PD
Dat gezegd hebbende, geen game is hetzelfde dus hou je nooit al te stevig aan een gegeven build vast.

Verder kijk ik graag naar goede AD carry builds van Chaox, Doublelift enzo, voor tips.
Over tier lists:
nee toch maar niet die discussie weer starten
[
Voor 11% gewijzigd door
Cloud op 12-12-2011 12:49
]