[PC] League of Legends - Deel 5 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 38 ... 79 Laatste
Acties:
  • 150.517 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 09 december 2011 @ 13:12:
riven + monkey king bottom = rape
shaco + fiddle bot = boxes in bush 5 stuks. Double kill + Fear rape :p
Shaco + blitz bot is leuker, dan pull je ze gewoon in de boxes
Verwijderd schreef op vrijdag 09 december 2011 @ 13:13:
Nidalee vind ik echt één van de champs die je nooit moet spelen :P. (Tenzij je full ap gaat )
Je mist gewoon één man im teamfights, met nidalee kun je heel weinig tegen mensen met veel CC.
Nida is juist goed in team fights, je ad carry boosten met attack speed, trap er in gooien om 40% mr en armor weg te halen, vervolgens spear je squishy en verander je naar cat om ze te finishen.

Towerpusher nida build is best imho
Lichbane, deathcap, guinsoo's + selfheal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• atlantisx
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 24-07-2021
LeeSin & Nidalee op botlane is ook grappig!
AD carry's & support's eet je gewoon op, en anders zone je ze gewoon :).
Een Nidalee speer waar een LeeSin Q doorheen vliegt is ook gewoon funny, nidalee speer hit, q hit, en je krijgt een mooi %based bonus damage op het 2e deel van q. Zo kan je echt waanzinnige damage doen early game. Het is wel handig als je een beetje op je lanemate bent ingespeeld =).

[ Voor 16% gewijzigd door atlantisx op 09-12-2011 13:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 09 december 2011 @ 13:19:

[...]

Nida is juist goed in team fights, je ad carry boosten met attack speed, trap er in gooien om 40% mr en armor weg te halen, vervolgens spear je squishy en verander je naar cat om ze te finishen.

Towerpusher nida build is best imho
Lichbane, deathcap, guinsoo's + selfheal
Dus, in een teamfight ga jij ook alleen je AD carry healen en niet je AP carry?

Als je in Cat form gaat moet je in close range blijven en bij nidalee is dat altijd gevaarlijk omdat je snel gekilld word + een spear raak je niet altijd en van vlakbij doet hij niet zoveel dmg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• atlantisx
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 24-07-2021
Verwijderd schreef op vrijdag 09 december 2011 @ 13:25:
[...]
Als je in Cat form gaat moet je in close range blijven en bij nidalee is dat altijd gevaarlijk omdat je snel gekilld word + een spear raak je niet altijd en van vlakbij doet hij niet zoveel dmg.
Er zijn genoeg nidalee's die nagenoeg iedere speer hitten. (afgezien van flash-away, maar in dat geval i de speer het juist nog eens extra waard :))

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 09 december 2011 @ 13:25:
[...]

Nee natuurlijk heal ik iedereen die ik kan healen of het nodig heeft, maar als we net een teamfight beginnen, doe ik hem op de ad carry zodat ie sneller attacked.

En als je het gevaarlijk vind om dicht bij te komen, dan doe je iets niet goed. Met nida jump ik er juist in om vervolgens aoe damage van de jump te doen, dan m'n e en vervolgens finish ik de combo met een leuke Q die gebaseerd is op een % van hun missing hp. Met die combo kill je zo een squishy ad/ap carry en is de teamfight basically gewonnen.

En als je niet je spear hit moet je werken aan je skillshots, en natuurlijk weet ik dat ie van dichtbij niet veel doet, daarvoor heb je je lichbane. 400/500 ap + lichbane proc op catform Q is toch best hard.

Ligt natuurlijk wel aan het team, als je een kut team hebt dan kan je net zo hard carryen als je wil ,maar helpt geen ene moer.

Als ik zo'n team heb zeg ik dat ze moeten defende, en als hun team pushed killen we er 1 of 2 en dan ga ik solo pushe, torens zijn zo down.
atlantisx schreef op vrijdag 09 december 2011 @ 13:27:
[...]

Er zijn genoeg nidalee's die nagenoeg iedere speer hitten. (afgezien van flash-away, maar in dat geval i de speer het juist nog eens extra waard :))
Ik heb ook wel eens gehad dat ze achteruit flashen, en vervolgens dus nog meer damage nemen van m'n speer.

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 09-12-2011 13:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zeg niet dat ik het gevaarlijk vind om met nidalee in close range te komen, maar het is gevaarlijk ze wordt te snel gefocused en ze is erg squishy. Een full AP nidalee heb je niks aan. Je spells van tiger stance doen weinig dmg.

Als je de carry health vanaf het begin van je teamfights, wie wil je dan healen die het meteen nodig heeft?
400/500 AP op een nidalee moet je veel farmen en kills krijgen. Dit is 'bijna' onmogelijk met een noob team.
Je vergeet volgens mij dat Nidalee ook CD heeft?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vocalise
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 09:35
Ik vind in normals Nidalee wel eng hoor, zie je ineens een speer uit de waterside op je af vliegen, stap je mooi opzij om daaropvolgend een leur van Blitz uit de bush te pakken in een shaco nest, of als die speer je echt verrast ben je zo ineens 1/4 tot 1/2 van je hp kwijt early game

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Drunk3nD3m0n
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 03-04-2015
nu dat we toch over nidalee bezig zijn hier is een hele mooie speer montage
niet zo een hoge qualiteit YouTube: Nidalee - Boom Headshot

Beep Boop son ... Beep Boop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 09 december 2011 @ 13:37:
Ik zeg niet dat ik het gevaarlijk vind om met nidalee in close range te komen, maar het is gevaarlijk ze wordt te snel gefocused en ze is erg squishy. Een full AP nidalee heb je niks aan. Je spells van tiger stance doen weinig dmg.

Als je de carry health vanaf het begin van je teamfights, wie wil je dan healen die het meteen nodig heeft?
400/500 AP op een nidalee moet je veel farmen en kills krijgen. Dit is 'bijna' onmogelijk met een noob team.
Je vergeet volgens mij dat Nidalee ook CD heeft?
Ik ben het met je eens dat een full ap nida waardeloos is, maar alleen je Q doet wat minder schade, je jump en je e stacken allebei met AP.

En voor de squishyness run ik ook tanky runes op nida mr/lvl en armor flats met magicpen en movespeed.

400/500 ap heb je zo
RoA + Deathcap is niet zo erg duur als solo-topper. Zit je al aardig op weg. Lichbane en guinsoo's erbij en je hebt het zo'n beetje. Cooldowns zijn ook niet erg hoog hoor..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vocalise
Ghi toch mooi.
Gisteren nog een hele leuke lost game.
Onze Shaco ging semi jungle, semi roaming, die man heeft echt van de 45 kills uit ons team 35 kills gemaakt met zijn nestjes en brute damage.
We werden helaas hopeloos outplayed in de top en bot lane, maar hij heeft de game van zijn leven gehad.
Gewoon een quadra kill omdat het team in zijn nestje liep en hij de rest kon slachten als uberfed assasin ;)

Dan is een loss niet erg, als de tegenstanders het verdienen en je team toch er het beste van maakt en 1 man gewoon keihard fear in het enemy team kan zetten :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meneer iCy
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 08:56

Meneer iCy

swarma

Verhaal komt me bekend voor, speelde je toevallig tegen een fiddle genaamd iCynl?

Steam id is ijsie \\ Xbox Live GT: Meneer iCy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vocalise
Was geen Fiddle bij helaas, heb op het werk helaas geen replay, maar het opposing team was :
Morgana, Alistair, Caitlyn, Akali en Sona.

Wij waren :
Morgana, Blitz, Caitlyn, Garen en Shaco.

Was rond 00.45, dus als ik straks thuiskom pak ik even de replay kan ik de namen noteren :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shalaka
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 19-09 09:29
oke malphite in mid ownd zo ontzettend hard pre 30
ik heb dit al vaker gezegd hier ik weet het :P

maar van de +- 25 potjes met malphite op mid heb ik er 2 verloren
1 keer van urgout
1 keer van kennen

Nu level 29, en echt heel erg benieuwd of dit kunstje ook op 30 gaat lukken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Maat van me speelt ong op 700-800 wins Garen mid, echt grappig xD 10 min toren, 20 min surrender xD

Acties:
  • 0 Henk 'm!
shalaka schreef op vrijdag 09 december 2011 @ 13:59:
oke malphite in mid ownd zo ontzettend hard pre 30
ik heb dit al vaker gezegd hier ik weet het :P

maar van de +- 25 potjes met malphite op mid heb ik er 2 verloren
1 keer van urgout
1 keer van kennen

Nu level 29, en echt heel erg benieuwd of dit kunstje ook op 30 gaat lukken
Vreemde keuze omdat Malphite schaalt met armor en armor niet zo boeiend is tegen mages. Galio is in principe beter dan. Voor Galio is het voordeel van Magic Resist bouwen om hun AP carry te counteren namelijk dat je door zijn passive meer AP krijgt als je meer Magic Resist hebt.

Vicariously I live while the whole world dies

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jasper 99
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 09:21
nidalee spear doet echt teveel damage... snap nog steeds niet helemaal die buff daarop.
Verder niet echt een geweldige unit wel leuk voor lols

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Man ik wil echt die spectate functie! Zo vaak dat ik online kom en dat er onwijs veel mensen ingame zitten... zou leuk zijn als ik dan gewoon even meekijk en als de game klaar is met die persoon een game kan spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vicarious schreef op vrijdag 09 december 2011 @ 14:19:
Man ik wil echt die spectate functie! Zo vaak dat ik online kom en dat er onwijs veel mensen ingame zitten... zou leuk zijn als ik dan gewoon even meekijk en als de game klaar is met die persoon een game kan spelen.
Als het nu in de PBE zit dan zal het toch dinsdag / woensdag in de client moeten zitten en dan zoals de custom game beta tijdelijk voor een periode opgezet worden denk ik ..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vicarious schreef op vrijdag 09 december 2011 @ 14:19:
moet de ander nog steeds 3 minuten wachten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cloud
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 17-09 10:39

Cloud

FP ProMod

Ex-moderatie mobster

Daarom lijkt die spectate functie mij ook zo gaaf. Al ben ik bang dat ik dan soms helemaal niet meer aan spelen toekom, dan ga ik gewoon steeds bij anderen kijken :P

Never attribute to malice that which can be adequately explained by stupidity. - Robert J. Hanlon
60% of the time, it works all the time. - Brian Fantana

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Snappie88 schreef op vrijdag 09 december 2011 @ 12:19:
Klopt Vicarious, excuses hiervoor ;) En hoe kan ik Tympanic nou vergeten :(

Ik geloof dat ik alleen op basis van e-mail adressen een invite kan sturen, dus stuur mij een DM :)
Oh en ik zit er al in btw... het rare is dat ik geen password op hoefde te geven? Ik deed geen password invullen, op OK rammen en ik zat erin. Bugje?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snappie88
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 19-09 22:45

Snappie88

Mr. Hollywood

Heb ik nu al met al die streams :P Vannacht ook weer tot 13:00 in m'n nest met laptop half streamen / half Skypen :)

Surfin' paradise!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Cloud schreef op vrijdag 09 december 2011 @ 14:21:
Daarom lijkt die spectate functie mij ook zo gaaf. Al ben ik bang dat ik dan soms helemaal niet meer aan spelen toekom, dan ga ik gewoon steeds bij anderen kijken :P
Kan ik nog even bij je spioneren voordat we gaan proberen uit de ELO hell te klimmen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vocalise
Snappie88 schreef op vrijdag 09 december 2011 @ 14:22:
Heb ik nu al met al die streams :P Vannacht ook weer tot 13:00 in m'n nest met laptop half streamen / half Skypen :)
Welke stream volg je dan, die via de LOL site of andere?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cloud

Cloud

FP ProMod

Ex-moderatie mobster

Vicarious schreef op vrijdag 09 december 2011 @ 14:22:
[...]

Kan ik nog even bij je spioneren voordat we gaan proberen uit de ELO hell te klimmen ;)
Niet doen, dan wil je sowieso niet meer samen met mij duo queuen. :'(

Maar als ik het goed begrijp is er dus een standaard delay van 3 minuten? Dat is wel terecht vind ik; anders is het veel te krachtig, zeker in de Ranked games. Dan help je zo een maatje de ladder omhoog.

Zou je ook aan kunnen geven dat je niet wilt dat mensen je kunnen spectaten? En zou er een maximum aantal spectators zijn? En zien de andere spelers in de match ook dat er een spectator connected is?

Zoveel vragen :+ Iemand met PBE access met meer informatie? Of moet dat geheim blijven?

Never attribute to malice that which can be adequately explained by stupidity. - Robert J. Hanlon

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Cloud schreef op vrijdag 09 december 2011 @ 14:25:
[...]

Niet doen, dan wil je sowieso niet meer samen met duo queuen. :'(

Maar als ik het goed begrijp is er dus een standaard delay van 3 minuten? Dat is wel terecht vind ik; anders is het veel te krachtig, zeker in de Ranked games. Dan help je zo een maatje de ladder omhoog.

Zou je ook aan kunnen geven dat je niet wilt dat mensen je kunnen spectaten? En zou er een maximum aantal spectators zijn? En zien de andere spelers in de match ook dat er een spectator connected is?

Zoveel vragen :+ Iemand met PBE access met meer informatie? Of moet dat geheim blijven?
http://www.reddit.com/r/l...spectator_enabled_on_pbe/

mss dat je hierwat tussen vindt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• speedzor
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 01-02-2014
[...]

"Drop-in spectator" is the ability to join games as a spectator from your buddy list. They can be at any point in the game when that happens. There is no limit to the number of drop-in spectators in a game.

Nu even aan het kijken of ik iets zie op die PBE :)
Moest ik er vriendjes op hebben zou ik kunnen kijken, maar goed :+

Edit: geen idee of dit al gepost werd, maar ik zie net dat de chat interface er wat gelikter uitziet :)
Afbeeldingslocatie: http://img23.imageshack.us/img23/6858/interfacechat.png

[ Voor 10% gewijzigd door speedzor op 09-12-2011 14:35 ]

Streaming History

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

Dit was tenminste zo toen ze het testten op customs.
Zeker in verband met de wards, die precies 3 minuten life-time hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meneer iCy

Meneer iCy

swarma

Vocalise schreef op vrijdag 09 december 2011 @ 13:59:
Was geen Fiddle bij helaas, heb op het werk helaas geen replay, maar het opposing team was :
Morgana, Alistair, Caitlyn, Akali en Sona.

Wij waren :
Morgana, Blitz, Caitlyn, Garen en Shaco.

Was rond 23.45, dus als ik straks thuiskom pak ik even de replay kan ik de namen noteren :D
Dan was ik het niet iig. Ik was fiddle

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snappie88

Snappie88

Mr. Hollywood

Vocalise schreef op vrijdag 09 december 2011 @ 14:23:
[...]

Welke stream volg je dan, die via de LOL site of andere?
Op Solomid staan er altijd een zooi. Ik kijk graag naar Guardsman Bob, maar laatst ook een paar potjes van Dan Dinh gezien wat indrukwekkend is.

Surfin' paradise!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Snappie88 schreef op vrijdag 09 december 2011 @ 15:33:
[...]

Op Solomid staan er altijd een zooi. Ik kijk graag naar Guardsman Bob, maar laatst ook een paar potjes van Dan Dinh gezien wat indrukwekkend is.
Dan Dinh is trouwens aan het streamen voor z'n tante (gister streamde hij ~18 uur nonstop). Reginald (zijn broer, lid van TSM) en Saintvicious hebben ook al aangegeven geld te gaan doneren van de advertentieinkomsten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 09 december 2011 @ 16:29:
Dan Dinh is trouwens aan het streamen voor z'n tante (gister streamde hij ~18 uur nonstop). Reginald (zijn broer, lid van TSM) en Saintvicious hebben ook al aangegeven geld te gaan doneren van de advertentieinkomsten.
Mischien ff offtopic maar waarom voor zijn tante? :$

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cloud

Cloud

FP ProMod

Ex-moderatie mobster

Zijn tante is erg ziek en heeft volgens mij moeite de ziekenhuisrekeningen te betalen. Zoiets was het in elk geval.

Als je hem gaat kijken, zorg dan wel dat je de ads niet blokkeert anders dan krijgt hij er alsnog niets van.

[ Voor 35% gewijzigd door Cloud op 09-12-2011 16:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Oké ik ga Dan Dinh kijken. Ik had helaas zo net wel een potje van een 1:13 met Nasus. Een farm van 708 maar toch verloren :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xanaroth
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 06-06 18:07
Valt me de laatste tijd op dat sommige champions redelijke niveau's kunnen halen van onsterfelijk. Zoals een warwick vol op auto attack damage - voordat je het weet haal je 200-300hp (alleen al 60 van innate, dan nog lifesteal..) per attack binnen met 2.5 AS maakt dat een selfheal van 500-750 per seconde!

Valt haast niet tegenop te komen. Als je denkt van wel, zit je nog met hungering strike en als noodknop die ult...

Kan rustig met een 1000+dps Yi of Nocturne erop inmeppen zonder enig resultaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Myrdreon schreef op vrijdag 09 december 2011 @ 17:26:
Valt me de laatste tijd op dat sommige champions redelijke niveau's kunnen halen van onsterfelijk. Zoals een warwick vol op auto attack damage - voordat je het weet haal je 200-300hp (alleen al 60 van innate, dan nog lifesteal..) per attack binnen met 2.5 AS maakt dat een selfheal van 500-750 per seconde!

Valt haast niet tegenop te komen. Als je denkt van wel, zit je nog met hungering strike en als noodknop die ult...

Ignite op zijn kop en hij is dood.

btw, een warwick zou nooit 500-750 per sec. healen. Zo sterk is zijn passive nou ook weer niet :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Myrdreon schreef op vrijdag 09 december 2011 @ 17:26:

Thornmail countert AS een beetje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snappie88

Snappie88

Mr. Hollywood

Verwijderd schreef op vrijdag 09 december 2011 @ 16:29:
[...]

Wat mij trouwens opviel, die gasten hebben een knop om advertenties te laten afspelen? Tussen de potjes door zie je 20 commercials, daarna streamen ze er weer één en dan weer hetzelfde. En aangezien er maar twee adverteerders waren zag je dus continue dezelfde reclames :')

Surfin' paradise!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cloud

Cloud

FP ProMod

Ex-moderatie mobster

Dat klopt ja. Ze kiezen zelf wanneer en hoe vaak er reclame is. Als dat automatisch zou gebeuren zou je midden in een spannende teamfight ineens 45 seconden reclame kunnen krijgen. Dat zou wel erg jammer zijn :P

Maar inderdaad, er zijn niet zoveel adverteerders dus je ziet vaak dezelfde langskomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik denk dat in de toekomst de diversiteit in advertenties wel zou toenemen. Dit is een relatief nieuwe manier om te adverteren en het publiek is niet erg algemeen. Adverteerders van bijvoorbeeld nieuwe games of energydrankjes kunnen juist bij streams goed adverteren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaggy
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 19-06-2021
Zojuist voor de eerste keer flink wat ranked gedaan, 9 wins 2 loses. elo rating: 1488.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xanaroth
Verwijderd schreef op vrijdag 09 december 2011 @ 17:28:
[...]

Ignite op zijn kop en hij is dood.

btw, een warwick zou nooit 500-750 per sec. healen. Zo sterk is zijn passive nou ook weer niet :+
Klopt, slechts 135hp/sec. Maar dat is zonder items (dus lifesteal komt er nog bij)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SHEePYTaGGeRNeP
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 15-09 13:41

SHEePYTaGGeRNeP

EUW: Dragon Hodor

Livestreaming:
http://www.own3d.tv/live/27270/DoubleDutch_TNT met gewoon wat willekeurige mensen van DoubleDutch ( dus niet DD TNT :P )

EUW: Dragon Sheepy | Doubledutchdragons.nl | Diamond II - updated 29-11-2014

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aapje!
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 30-05 21:15
In jullie teamfights, telkens commit er maar 1-2 man :P Geen wonder dat je verliest in alle teamfights die ik de afgelopen 5minuten heb gezien :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gropah
  • Registratie: December 2007
  • Niet online

Gropah

Admin Softe Goederen

Oompa-Loompa 💩

Over de reclame:
Die wordt per regio bepaald. In nederland zijn er blijkbaar niet veel bedrijven die er heil in zien en zijn er dus maar 2 reclames. In andere landen, zoals USA, zijn het er een stuk meer.

De mensen die 300 followers, 1000 consecutive viewers of 250k views (dacht ik) hebben kunnen partner worden van TwitchTV. Hierdoor kunnen ze zelf beslissen waarneer er reclame is (met de /commercial command) en krijgen ze, ik dacht, 3 dollar per 1k reclame views.

Daarnaast zitten er ook nog andere voordelen aan, zoals dat de stream automagisch gedownscaled word, zodat als jij op 720p streamed mensen hem ook op 480p, 360p of 240p kunnen kijken.

Potjes bij LoL hebben de neiging om lang te duren, soms wel tot een uur. Ga uit van 2 reclames per 20 minuten (wat bij vele online streamers normaal is) dan moet je dus een stuk of 6 reclames draaien tussen 2 matches om daar op uit te komen. Neem daarbij nog in acht dat het voor een goed doel is en mensen dus meer reclame pikken... Dan kom je wel op 8 reclames tussen games

[ Voor 22% gewijzigd door Gropah op 09-12-2011 23:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SHEePYTaGGeRNeP

SHEePYTaGGeRNeP

we zijn al weer aan het winnen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Quadra kill :) hoeveel loopt de stream trouwens achter?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SHEePYTaGGeRNeP

SHEePYTaGGeRNeP

gewonnen
0 delay

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gefeliciteerd :) helaas stotterde hij die laatste 5 min. van de game bij mij, maar de rest van de game was mooi

[ Voor 18% gewijzigd door Verwijderd op 09-12-2011 23:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Spuitelf schreef op vrijdag 09 december 2011 @ 23:01:
In jullie teamfights, telkens commit er maar 1-2 man :P Geen wonder dat je verliest in alle teamfights die ik de afgelopen 5minuten heb gezien :)
man man, hoe herkenbaar is dit. Meestal ben ik dan een van degenen die WEL commit in teamfights waardoor mijn score altijd kut is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• the Virtual
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 31-12-2024
Vicarious schreef op woensdag 07 december 2011 @ 22:49:
Alienware gaat weer van start: http://www.alienwarearena.com/event/lol-eu/home/

Nog mensen interesse om een team te vormen?
Was in een vorig toernooi leuk om mee te doen als GoT2. We hebben maar één game daadwerkelijk kunnen spelen, maar wat voor een game. ;) Lanen tegen CandyPanda en Nyph is toch wel een unieke ervaring.

Onze twee streams van de game:
Batsaap (Intruder) als Xin Zhao
Isolocis (Xenophon16) als jungle Udyr
De stream van Isolocis begint iets eerder en gaat langer door (een kleine nabeschouwing (o.a. met Vicarious die ons leert dat het destijds beter was te junglen met Tiger i.p.v. Phoenix :P ) en een deel van de replay). De twee links die ik hier vind van Hu9o en Xenophon16 lopen allebei dood, heeft iemand nog één of meerdere replay-files? (En zo ja, werken die nog met de nieuwste versie van LoL Replay?)

Als ik het me goed herinner was onze voorbereiding niet echt geweldig, vlak voor de game kwamen we tot deze teamcomp:
Nutral:Amumu jungle
Isolocis:Support bot
the Virtual:AP solo
Batsaap:Xin Zhao solo
Hugo1980:Urgot bot

Vervolgens bannen zij Nutrals jungler Amumu, waardoor hij van rol moet switchen, wat een domino-effect heeft op de rest van de compositie. Dat leidt uiteindelijk tot dit:
Nutral:Amumu jungleAshe bot
Isolocis:Support botUdyr jungle
the Virtual:AP soloTaric bot
Batsaap:Xin Zhao mid
Hugo1980:Urgot botKennen top

Wat er nog bijkwam, was dat mijn laptop het een paar dagen daarvoor had begeven (inmiddels vervangen door een Alienware :P ), dus moest ik op onze PC spelen, zonder mic. Ook hadden we ondanks ons team van tien spelers vrij veel moeite om een datum en tijd te vinden waarop zowel hun team als vijf van onze spelers konden spelen; de wedstrijd werd by default vastgesteld op de deadline, waardoor we iemand moesten opstellen op de dag voor een examen, plus voorgenoemde speler-zonder-mic.

Geweldige pot was dat, met die euforie als we een kill te pakken hadden. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• scim
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 14-08 15:44

scim

Nani?

Snappie88 schreef op vrijdag 09 december 2011 @ 17:38:
[...]

Wat mij trouwens opviel, die gasten hebben een knop om advertenties te laten afspelen? Tussen de potjes door zie je 20 commercials, daarna streamen ze er weer één en dan weer hetzelfde. En aangezien er maar twee adverteerders waren zag je dus continue dezelfde reclames :')
Yup, er zijn ook scripts/progs die ze gebruiken die automatisch aan het einde van de game de commercials starten. Helaas coordineren de streamers dit nog niet echt. Soms zijn ze hun irc messages aan het lezen en beginnen ze net een interessante vraag te beantwoorden en dan bam reclame.

Sowieso mogen Twitch, Own3d en youtube wel eens iets doen aan hun targetted ads bij videos. Soms klopt het wel, maar bij streams de afgelopen paar weken continu reclame gehad voor thuiszorg en voor een wc die m'n achterwerk kan reinigen. Is niet echt reclame gericht op de doelgroep van de content, maar ok.

Btw voor iedereen die geinteresseerd is. WCG is op het moment bezig, helaas zijn er geen officiele streams met commentaar, maar Dan Dinh is de afgelopen paar uur bezig commentaar te geven bij de offstage streams. Sowieso zeer interessant om pro's de game te zien analyseren, je meest iets van het enthousiasme van de play by play commentatoren, maar de analyze maakt dat allemaal goed.
http://www.own3d.tv/live/38854/Dan_Dinh of http://own3d.tv/wcg voor de officiele streams (alleen main stage & second stage met commentaar)

Het is sowieso belachelijk om te zien hoeveel kijkers LoL trekt. De stream zonder commentaar zit op bijna 20k kijkers, terwijl de officiele commentaar stream met SC2 de 10k nog niet haalt.

[ Voor 5% gewijzigd door scim op 10-12-2011 05:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik weet zeker dat als er fatsoenlijke streams met commentaar waren dat de 50k makkelijk gehaald zou worden. Op dreamhack keken geloof ik 100k mensen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dit is de nieuwe patchpreview:http://www.youtube.com/watch?v=LKy7WQgE6kU&feature=player_embedded#!
Korte samenvatting:

Twistedfate: Range gebuffed en pick a card makkelijker gemaakt
Tryndamere: Generfed, zijn heal wordt minder
Mastery tree: Perseverance wordt vervangen door Spirit of Strength
Runes: Dodge runes refunded en er komen nieuwe runes bij zoals hybrid penetration runes of lifesteal/spellvamp runes

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 10-12-2011 10:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• speedzor
Ik wil ook wel meedoen met dat Alienware toernooi, dus laat maar iets weten als er ergens een plek over is.

Streaming History

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ook wel :) Ingame name: Fenderfuel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xanaroth
Moet zeggen dat ik dat hybdrid verhaal interessant vond. Klonk alsof 1 armor of spell penetration altijd beter zal zijn dan 1 hybdrid penetration, maar dat 1 armor + 1 spell penetration minder zal zijn dan 2x hybdrid.

Hoorde geloof ik ook iets over hybrid armor runes. Vraag me af of daar diezelfde regel voor geld. Aangezien vrij veel mensen nu armor/magic resist runes gebruiken zou dan het totale niveau van bescherming ligt stijgen vanwege die rekenregel (aangezien je dan vol voor hybrid runes gaat).

Ook de 'nieuwe' sustain runes in plaats van dodge zoals % max hp runes en %lifesteal runes klinken leuk. Vooral die laatste zal zeker een goede vervanger kunnen worden van penetration runes (dan ga je bijvoorbeeld voor een last whisper in plaats van een lifesteal item).

[ Voor 4% gewijzigd door Xanaroth op 10-12-2011 14:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hu9o
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 21-09 22:24

Hu9o

Schokkend

the Virtual schreef op zaterdag 10 december 2011 @ 04:35:
[...]

Was in een vorig toernooi leuk om mee te doen als GoT2. We hebben maar één game daadwerkelijk kunnen spelen, maar wat voor een game. ;) Lanen tegen CandyPanda en Nyph is toch wel een unieke ervaring.

De stream van Isolocis begint iets eerder en gaat langer door (een kleine nabeschouwing (o.a. met Vicarious die ons leert dat het destijds beter was te junglen met Tiger i.p.v. Phoenix :P ) en een deel van de replay). De twee links die ik hier vind van Hu9o en Xenophon16 lopen allebei dood, heeft iemand nog één of meerdere replay-files? (En zo ja, werken die nog met de nieuwste versie van LoL Replay?)

Als ik het me goed herinner was onze voorbereiding niet echt geweldig, vlak voor de game kwamen we tot deze teamcomp:

Vervolgens bannen zij Nutrals jungler Amumu, waardoor hij van rol moet switchen, wat een domino-effect heeft op de rest van de compositie. Dat leidt uiteindelijk tot dit:

Wat er nog bijkwam, was dat mijn laptop het een paar dagen daarvoor had begeven (inmiddels vervangen door een Alienware :P ), dus moest ik op onze PC spelen, zonder mic. Ook hadden we ondanks ons team van tien spelers vrij veel moeite om een datum en tijd te vinden waarop zowel hun team als vijf van onze spelers konden spelen; de wedstrijd werd by default vastgesteld op de deadline, waardoor we iemand moesten opstellen op de dag voor een examen, plus voorgenoemde speler-zonder-mic.

Ja dat was leuk toen :D

Ik wil wel weer mee doen!

Goed geheugen btw

>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>Vertel Microsoft over dit probleem <<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• speedzor
Mensen, zoek de speler 'Blastoise' eens op ;)
Heb ik gisteren mee gespeeld in een ranked, hij was Soraka support.
Certain kills liet hij niet voor mij (Ryze) of de AD Carry liggen, maar hij pakte ze gewoon zelf.
Het duurde even voor ik door had dat hij na zijn boots en g/10 direct een Aegis en WotA rushte. Die twee items hebben ervoor gezorgd dat in midgame wij direct de teamfights wonnen door die buffs die er plots bij kwamen.
Toen ik het doorhad was ik echt wel even met stomming geslagen, had er helemaal niet aan gedacht en hij heeft met z'n soraka een heel grote invloed op de uitslag van het spel gehad.

Nadien in de lobby nog wat met hem gepraat, bleek dat het zijn 14de (!!) ranked win was en hij stond op 1700 elo. Blijkbaar was hij een 2k elo speler van s1 en net begonnen met ranked te spelen.

Zonet keek ik naar zijn ranked stats en ik zie dit:

Afbeeldingslocatie: http://img825.imageshack.us/img825/8877/blastoise1.png
Afbeeldingslocatie: http://img221.imageshack.us/img221/4338/blastoise2w.png
Afbeeldingslocatie: http://img507.imageshack.us/img507/7231/blastoise3.png
Afbeeldingslocatie: http://img401.imageshack.us/img401/6146/blastoise4.png

Needless to say: enorm indrukwekkend. Zo zie je maar, je kunt met alles carrien ;)

Streaming History

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zo, wat een game heb ik net gehad.

Ik dacht, laat ik weet eens een ranked doen (1350 Elo).
In champ select begon het al, er was onduidelijkheid over wie wat zou gaan spelen en iemand pickte Ashe tegen vayne+alistar wat gelijk al een hoop flame opleverde.
Onze teamcomp was uiteindelijk:
Gp top tegen Riven
Brand mid tegen Karthus
Ashe+soraka bot tegen Vayne+Alistar
Lee in onze jungle, en Fiddlesticks in de hunne.

De match begon wel oke, ik outfarmde karthus mid terwijl hij de lane superhard pushte. De rest ging ook wel oke, maar toen gaf GP top op een hele domme manier Firstblood weg, wat gelijk weer een hoop geflame opleverde.
Daarna worden er overal dommo fouten gemaakt en hoewel ik met lee een kill op karthus kan pakken staan we toch 4-10 na een tijdje.
Gp gaat 3x achter elkaar dood tegen riven top.

Maar dan, Riven krijgt problemen met zijn internet, hij dc'ed een aantal keer(in de tijd dat hij er wel is killed hij gp wel weer meteen :'))
nadat we een teamfights 5v5 hebben verloren heb ik maar een surrendervote gedaan, deze wordt afgewezen door 2 mensen.

Riven dc'ed weer eventjes en we kunnen onze eerste drake pakken, zij hebben 2 drakes meer en 2 towers meer. 10-25 staat het ongeveer
Dan, dc'ed hun alistar.
Ze krijgen soraka bijna te pakken bij baron, en ze besluiten om baron te doen omdat ze denken dat wij recallen.
Als ze baron bijna gedaan hebben doen gp en ashe hun ult op baron en ik tegelijk ook, we hebben instantly 2 kills en jammergenoeg krijgen zij wel baron, maar wij nog 2 extra kills.

We kunnen dus voor het eerst pushen en pakken 2 turrets.

Alistar is er nog steeds niet maar ze besluiten om toch te pushen, wat resulteerd in 4 kills voor ons en 1tje voor hun.
Op dit moment zijn gp en lee aardig op weg naar hun finalbuilds (gp had de hele match flink gefarmed) Ze hebben beide Atmogs en lantern en nog wat andere items.

We kunnen na een gewonnen teamfight (5v4) een inhibator pakken en daarna kunnen we zomaar baron pakken. Op dat moment reconnect alistar en ze staan nog ongeveer 2 kills op ons voor.

Met baron en flink wat items onderhand kunnen we nog 1 turret pushen.

Ondertussen hebben we elke buff en drake van hen gepakt en staan naar mijn gevoel voor het eerst voor, zij hebben wel nog steeds een fed karthus en een enge fiddle ult dus ik heb niet het gevoel dat we makkelijk kunnen winnen nu, vooral omdat het weer 5v5 is.

Wanneer hun inhibator respawned besluiten we om daar een teamfight te forceren, we hebben naar mijn gevoel een slechte positie en vayne+fiddle+alistar vallen soraka en mij vanaf de zijkant aan, we zijn beide bijna meteen dood, ik kan nog net m'n ult afvuren. ik denk al, shit, hebben we tóch nog verloren.
Maar terwijl 3 van hen op ons 2en zit killen ashe+gp+lee er 2 van hun. Aangezien gp zijn volledige itembuild heeft is hij in combinatie met lee echt NIET te stoppen, hij had volgensmij : lantern, atmas, warmogs ,triforce, IF en mercs. ashe wordt gedood door fiddle maar ondertussen worden zij wel geaced en winnen we de game tóch nog.

Les1: Fix je internet voordat je ranked speelt, dit heeft ons de kans gegeven om weer op gelijke hoogte te komen
Les2: nooit opgeven
Les3: Ashe is toch niet zo waardeloos. (ze miste veel arrows, maar als het er écht op aankwam raakte ze altijd de juiste.

Edit: net even teruggekeken en mn verhaal klopte wel in de grote lijnen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

tl dr we waren aan het verliezen, maar hun hadden schijt internet :P

[ Voor 40% gewijzigd door Verwijderd op 10-12-2011 16:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op het moment dat het 4v5 zouden zij nog steeds makkelijk hebben kunnen winnen, we lagen echt superver achter. maar door veel fouten van hun en goede engages van ons hebben we uiteindelijk toch nog kunnen winnen. was het 5v5 gebleven hadden we natuurlijk hard verloren ja.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vicarious schreef op zaterdag 10 december 2011 @ 09:46:
Ik weet zeker dat als er fatsoenlijke streams met commentaar waren dat de 50k makkelijk gehaald zou worden. Op dreamhack keken geloof ik 100k mensen.
Dreamhack brak de 200k. Daar kreeg iedereen toen nog 4 win IP boost of RP voor ofzo.

Op welke patch wordt dat Alienware toernooi gespeeld?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik raad aan dat de mensen die met het Alienware verhaal mee willen doen (het is overigens GEEN toernooi dit keer, gewoon een ranked team ladder waarin je periodiek wordt ingepland om een match te spelen! Ook na verlies ga je dus gewoon door!) even contact opnemen met Snappie88. Die heeft een team opgezet waar ik ook in zit. Wat mij betreft mag Speedzor er zeker bij, we hebben toch iemand nodig die ons (lees: mij) kan carryen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nutral
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 11-09 13:30

Nutral

gamer/hardware freak

the Virtual schreef op zaterdag 10 december 2011 @ 04:35:
[...]

Oh god, wat een verschrikkelijke game was dat zeg. ik ben als ashe ook gewoon 11 keer gekilled in 19 minuten :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• speedzor
Vicarious schreef op zaterdag 10 december 2011 @ 17:41:
Ik raad aan dat de mensen die met het Alienware verhaal mee willen doen (het is overigens GEEN toernooi dit keer, gewoon een ranked team ladder waarin je periodiek wordt ingepland om een match te spelen! Ook na verlies ga je dus gewoon door!) even contact opnemen met Snappie88. Die heeft een team opgezet waar ik ook in zit. Wat mij betreft mag Speedzor er zeker bij, we hebben toch iemand nodig die ons (lees: mij) kan carryen.
Heb net bericht gekregen dat m'n vast team ook meedoet aan Alienware, dus tenzij ik in 2 teams kan inschrijven om af en toe eens in te vallen bij jullie, denk ik niet dat ik met tweakers kan meedoen :(

Streaming History

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FikkieHo
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 10-09 20:13

FikkieHo

Wokmaster

Tis wel dat ik mee wil doen, ik weet alleen nooit of ik op de speeldagen kan :( Tis altijd maar een beetje gokwerk of ik de avond vrij heb..

Vliegtuigjes bouwer - i.o.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• speedzor
http://solomid.net/guides.php?g=11623

Solomid guide over HP, Resistances en EHP.
Heb het nog niet volledig gelezen aangezien het 3 uur 's ochtends is, maar het ziet er best goed uit op het eerste zicht.

Streaming History

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snappie88

Snappie88

Mr. Hollywood

Vicarious schreef op zaterdag 10 december 2011 @ 17:41:
Yup, overigens moet je wel een Alienware account hebben, en die heb ik dan ook nodig :)

Surfin' paradise!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xanaroth
speedzor schreef op zaterdag 10 december 2011 @ 15:30:
(...)
Het duurde even voor ik door had dat hij na zijn boots en g/10 direct een Aegis en WotA rushte.
(...)
Inderdaad mooi zoiets te zien. Zowiezo onderschatten veel mensen aura items. Probeer zelf altijd Aegis/Starks te krijgen. Niet de beste items voor solo, maar inderdaad voor teamfights maken zulke items net het verschil (is het net alsof de rest van je team met 7 of 8 items speelt kwa stats).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SilentSimon
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 12-09 19:31

SilentSimon

Have you been hopped?

Krijg je trouwens als je aura-items hebt ook assist kills, ook al zou je zelf geen damage doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dreanor
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 19-09 01:03

Dreanor

Joene

Ik heb een vraagje, hoe kan ik van een tryndamere weg komen als Taric met heal summoner spell, 220 armor en mijn stun? Tryn 3 shots mij terwijl ik thornmail, armor buff, 2 heals en een stun heb maar er is geen ontsnappen aan en nee, ik had 3000+ aan health. :S

Echt freaking vervelend. Iemand tips hiervoor?

PlayerUnknown's Battleground: TryingDutchman

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steef
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 07:32

Steef

GoT's Most Eaten

Dreanor schreef op zondag 11 december 2011 @ 21:14:
Ik heb een vraagje, hoe kan ik van een tryndamere weg komen als Taric met heal summoner spell, 220 armor en mijn stun? Tryn 3 shots mij terwijl ik thornmail, armor buff, 2 heals en een stun heb maar er is geen ontsnappen aan en nee, ik had 3000+ aan health. :S

Niet solo rondlopen op een support :9 ?

Sony A7III | Sony 24 - 105 G | Sigma 100 - 400

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dreanor

Dreanor

Joene

ThaRabbit schreef op zondag 11 december 2011 @ 21:20:
[...]

Niet solo rondlopen op een support :9 ?
Haha, smartass! XD

Dit gebeurt natuurlijk in teamfights en tryn focus mij. Dus ik stun hem, probeer uit of range te komen maar zijn slow+gabcloses > mijn stun + zijn onstervelijkheid ult maakt het onmogelijk om van weg te komen, zelfs in teamfights.

Dus daarom vraag ik tips hiervoor!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Als Taric kun je niet veel aan hem doen, behalve misschien frozen heart of raduins omen kopen (die zijn stiekem beter dan thornmail namelijk!). JE moet zorgen dat hij een ignite op zn flikker krijgt zodra hij zijn ulti doet, maar dat kan alleen je team .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nazanir
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 19-07 22:44
Het mooie van Randuins of Frozen Heart is dat je neit afhankelijk bent van je tegenstander om je aan te vallen, maw je hebt er toch nut van door de active van Omen of de aura van Frozen. Dat betekend toch dat je erg nuttig bent om het item mee te dragen. Daarnaast geven beide items ook nog andere voordelen: Mana, CDR, health regen, etc.

Thornmail is een heel lastig te plaatsen item. Kijk op een Rammus is het zeker geen slechte keus, maar ook niet de meest optimale, hij is vrij goedkoop, maar zeker geen goed item om toch vaak te kopen, zeker als je kijkt naar de huidige meta:

AP carry mid: geen nut tegen een AP carry, punt.
Support + AD Carry bot: Tegen de support heeft het geen enkele nut, tegen de AD carry wel. Maar als die speelt zoals hij hoort te spelen, focussed hij geen tanks.
Solo top: Vele keuzes, tenzij het een Tryn is, heeft het wederom geen nut, omdat het echt een auto attacker moet zijn voor Thornmail om zijn werk te doen.
Jungle: kijkende naar de huidige top junglers (Riven, Lee Sin, Skarner) die of AD caster zijn of gewoon weinig van hun auto attacks moeten hebben, weer erg weinig nut.

Tenzij je tegen een team staat waar bijv. Tryn, Graves en een jungle AD Yi zijn, koop hem gewoon niet. Koop een Omen (echt een geweldige active en hele goede passive stats, hij is ook erg mooi opgedeeld in zijn componenten) of een Frozen Heart (fantastische aura).

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dreanor

Dreanor

Joene

Nazanir schreef op zondag 11 december 2011 @ 22:55:
Het mooie van Randuins of Frozen Heart is dat je neit afhankelijk bent van je tegenstander om je aan te vallen, maw je hebt er toch nut van door de active van Omen of de aura van Frozen. Dat betekend toch dat je erg nuttig bent om het item mee te dragen. Daarnaast geven beide items ook nog andere voordelen: Mana, CDR, health regen, etc.

Thornmail is een heel lastig te plaatsen item. Kijk op een Rammus is het zeker geen slechte keus, maar ook niet de meest optimale, hij is vrij goedkoop, maar zeker geen goed item om toch vaak te kopen, zeker als je kijkt naar de huidige meta:

AP carry mid: geen nut tegen een AP carry, punt.
Support + AD Carry bot: Tegen de support heeft het geen enkele nut, tegen de AD carry wel. Maar als die speelt zoals hij hoort te spelen, focussed hij geen tanks.
Solo top: Vele keuzes, tenzij het een Tryn is, heeft het wederom geen nut, omdat het echt een auto attacker moet zijn voor Thornmail om zijn werk te doen.
Jungle: kijkende naar de huidige top junglers (Riven, Lee Sin, Skarner) die of AD caster zijn of gewoon weinig van hun auto attacks moeten hebben, weer erg weinig nut.

Tenzij je tegen een team staat waar bijv. Tryn, Graves en een jungle AD Yi zijn, koop hem gewoon niet. Koop een Omen (echt een geweldige active en hele goede passive stats, hij is ook erg mooi opgedeeld in zijn componenten) of een Frozen Heart (fantastische aura).
Thanks, we gaan eens beter kijken naar die items. Er waren zeker nog 1.5 andere auto attack champs (caitlyn en riven) dus vandaar de keuze van Thornmail.

Maar mijn grootste verbazing/ergernis was voornamelijk dat hij ondanks dat ik 2 heals had en 220 armor hij mij gewoon bijna in 3 klappen dode.

Nu moet ik wel zeggen dat hij ontzettend veel kills had en mijn team hem ook zijn gang liet gaan. Maar toch, met zoveel armor, stun en heals vond ik het belachelijk hoe gemakkelijk hij mij down kreeg en ik gewoon totaal never nooit niet weg kon komen (slow+gapcloser=sad taric).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gideon_92
  • Laatst online: 18-09 18:25
Ik heb een vraag. Ik speel nu net 1.5 maand, en dan vooral als volibear, weet iemand hoe je met hem goed kan wegkomen. Ik had vandaag tegen intermediate bots erg veel geluk doordat ik ze een paar keer kon stun/slow'en maar dit gaat pvp niet echt werken.

Iemand een tip?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dreanor schreef op zondag 11 december 2011 @ 23:04:
[...]

Thanks, we gaan eens beter kijken naar die items. Er waren zeker nog 1.5 andere auto attack champs (caitlyn en riven) dus vandaar de keuze van Thornmail.

Maar mijn grootste verbazing/ergernis was voornamelijk dat hij ondanks dat ik 2 heals had en 220 armor hij mij gewoon bijna in 3 klappen dode.

Nu moet ik wel zeggen dat hij ontzettend veel kills had en mijn team hem ook zijn gang liet gaan. Maar toch, met zoveel armor, stun en heals vond ik het belachelijk hoe gemakkelijk hij mij down kreeg en ik gewoon totaal never nooit niet weg kon komen (slow+gapcloser=sad taric).
Als tryndamere de support focust wint je team toch elke teamfight?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• the Virtual
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 31-12-2024
Gideon_92 schreef op zondag 11 december 2011 @ 23:12:
Ik heb een vraag. Ik speel nu net 1.5 maand, en dan vooral als volibear, weet iemand hoe je met hem goed kan wegkomen. Ik had vandaag tegen intermediate bots erg veel geluk doordat ik ze een paar keer kon stun/slow'en maar dit gaat pvp niet echt werken.

Iemand een tip?
Ik weet niet of anderhalve maand hier betekent 'Casual speler die puur voor de fun speelt' of 'Speler die goed wil worden en in die tijd flink heeft zitten studeren', of er tussenin, dus houd ik het bij wat basis-tips. Een paar ideetjes:

Ten eerste, Ghost/Flash. Deze twee summoner spells behoren tot de beste in het spel, omdat mobiliteit zo enorm belangrijk is. Het is een goed idee om altijd één van deze twee spells te kiezen, tenzij je echt goed weet waar je mee bezig bent.

Boots horen altijd in je build te zitten. Doorgaans koop je de standaard Boots of Speed als je voor de eerste keer terug in je basis bent, om ze tijdens de tweede of derde keer te upgraden.

Ten derde, Tenacity. De bots in Coop vs AI hebben een vrij goede teamcomp, voornamelijk omdat die doorgaans boordevol Crowd Control (stuns, slows e.d.) zit, vooral als ze Ashe hebben ipv Miss Fortune, Taric ipv Soraka etc. Door een item met Tenacity te halen (meestal Mercury's Treads) verklein je de duur van die CC, waardoor je makkelijker weg kunt komen. Let wel op, Tenacity stackt niet, dus meerdere items met Tenacity halen heeft geen zin. Melee champs zoals Volibear zijn vrij vatbaar voor CC, dus die zie je vrijwel altijd gaan voor Mercury's Treads, Cleanse of Quicksilver Sash. (Tenzij het andere team nauwelijks CC heeft, maar dat is niet zo verstandig van ze.)

Tot slot, als je niet in staat bent weg te komen, moet je er waarschijnlijk niet op af gaan. :P Annie bot die haar stun en ultimate klaar heeft voor gebruik kan de meeste spelers in één combo neerhalen. Die wil je dan liefst alleen benaderen met een tank, die die combo kan overleven, of door sneller te zijn met Crowd Control en haar zelf neer te comboën (denk aan een iemand als Veigar).

Hopelijk heb je hier wat aan, en zit ik je niet al bekende dingen te vertellen.

Als een Tryndamere je ondanks zo'n 3k+ health en 220 armor kan 3-shotten, ben ik bang dat je team het al veel te ver heeft laten komen. Je beste kans is dan waarschijnlijk om een teamfight aan te gaan, en met je team coördineren dat je jullie CC gespreid op hem gebruikt om hem zo lang mogelijk in bedwang te houden, en hem dan met het hele team te focussen. Als je als Taric de enige bent die CC voor hem heeft, dan is je teamcomp helaas gewoon niet Tryndamere-proof, en moet je de game zien te winnen voordat een hard carry als Tryndamere de endgame haalt en zijn items krijgt, want dan gaat hij nou eenmaal domineren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Man man een AI team bestaande uit Chogath, Annie, Ashe, Taric en Renekton op intermediate zal de meeste beginnende spelers toch wel behoorlijk angst inboezemen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xanaroth

Dan moet je aan begin van het spel beter opletten. Sommige champs (zoals trynd) zijn relatief zwak. Echter, met de juiste items zijn het monsters.

Beste wat je kan doen is als je lane tegenover zo'n champ staat is extreem defensief spelen. Prioiriteit moet zijn niet dood te gaan (= geen geld/xp voor hem) en niet zozeer je eigen cs/ks. Daarbij niet vergeten dat deze meestal een heal hebben (zoals Q op trynd of W op Yi) waardoor herassment ze ook niet snel bang maakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meneer iCy

Meneer iCy

swarma

Gisteravond zo'n vage surrendervote gehad. Het was 20/20 qua kills en de enemy doet een surrender. Ik was dan wel een fed fiddle, maar een fiddle is zo squishy daar moet je met een goede teamfight wel overheen kunnen walsen :/. Ze hadden 2 champs met stun. Daar kan een fiddle weinig tegen doen als ik beide keren wordt gestunned.

Vind het niet erg, we hebben dan wel gewonnen maar leuk is anders. Heb liever dat ik een leuke manier win dan op deze manier.

[ Voor 12% gewijzigd door Meneer iCy op 12-12-2011 09:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildcardxl
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 23-05-2022
Gisteravond nog 1 potje gespeeld als Leblanc Heerlijk potje, mid maar 1 keer swain gekilled maar hij bleef heel strak mid staan en ik week nog wel eens uit naar top omdat we daar 1 tower kwijt waren en WW en Sion daar teveel aan het pushen waren kon ik daar heel makkelijk wat kills krijgen. Uiteindelijk naar 1 uur en 5 minuten geeindigd met 13/2/17... Omdat ik xp boost en ip boost aan had schoot dat goed op.

Weer 3150 IP beschikbaar en twijfelde of ik Leblanc zou nemen of Anivia, Leblanc omdat ik deze week erg veel plezier met haar heb gehad en anivia omdat ik haar erg vaak zie spelen in streams en omdat je met haar zo lekker aggresief kan spelen in het begin vanwege haar Passive. uiteindelijk toch gekozen voor Anivia.

Tevens aardig wat vooruitgang, vanwege een weekje fanatiek spelen met een week xp en IP boost ben ik aar halverwege lvl 28 gegaan, verwacht dit weekend nog naar lvl 30 te gaan. Tevens een volle rune page gebaseerd op spelen met Xin Zhao.

Over 2 weken een maand op vakantie, ben niet van plan om voor die tijd ook maar 1 ranked potje te spelen en ook als ik terug ben zal ik er eerst weer in moeten komen. Had niet verwacht dat ik ooit geld in een f2p pel zou stoppen maar ik vind dit spel echt geweldig, de tactiek die er bij komt kijken super :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cloud

Cloud

FP ProMod

Ex-moderatie mobster

iCy schreef op maandag 12 december 2011 @ 09:23:
Gisteravond zo'n vage surrendervote gehad. Het was 20/20 qua kills en de enemy doet een surrender. Ik was dan wel een fed fiddle, maar een fiddle is zo squishy daar moet je met een goede teamfight wel overheen kunnen walsen :/. Ze hadden 2 champs met stun. Daar kan een fiddle weinig tegen doen als ik beide keren wordt gestunned.

Vind het niet erg, we hebben dan wel gewonnen maar leuk is anders. Heb liever dat ik een leuke manier win dan op deze manier.
Haha dat heb ik inderdaad ook wel eens. :P Dan speel ik een lekkere AD carry, alles gaat goed en ik vermaak me prima, maar we walsen niet over de tegenpartij heen. We winnen een teamfight en nemen een tower (of twee); surrender vote 5/0, victory. 8)7 Te saai en absoluut onnodig.
wildcardxl schreef op maandag 12 december 2011 @ 09:42:
[...]

Over 2 weken een maand op vakantie, ben niet van plan om voor die tijd ook maar 1 ranked potje te spelen en ook als ik terug ben zal ik er eerst weer in moeten komen. Had niet verwacht dat ik ooit geld in een f2p pel zou stoppen maar ik vind dit spel echt geweldig, de tactiek die er bij komt kijken super :)
Oh nee, nog een slachtoffer! :+

[ Voor 21% gewijzigd door Cloud op 12-12-2011 09:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• axel101
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 06-05-2021
LeBlanc is inderdaad heerlijk om mee te spelen! Het is één van mijn main champs. Deze week vond ik het alleen jammer om te zien dat 9/10 LB geen smartcast gebruikt :( Met smartcast kan je zo hard nuken met LB.
Anivia is opzich een goede keus om te kopen. Dit doordat LB lategame erg afzwakt. Tenzij je early game aardig gefeed raakt.

League of Legends EUW: IBullit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vocalise
Ik heb sinds afgelopen zaterdag Caitlyn gekocht, ik heb Brand, Veigar, Morgana die ik veel speel als AP Carry maar had nog geen echte AD op master Yi na.

Caitlyn is vet, goede creepkills, early harass met de crit shots, zeker lekekr te bouwen met +damage, Lifesteal en speed. Alleen de Ult liet soms een wat Meh gevoel achter, niet echt de ultieme killer, tot ik Zaterdag een pot speelde in bot lane met Garen ( vriendje van me) die volle bak aan het pushen was en de vijanden met echt 50 hp liet wegflashen, als je dan ineens je Ult beschikbaar hebt is het je q shot op hero 1 en je ult op hero 2 bijna halverwege de map ( lichte overdrijving) wat een range heeft die ult zeg....

Al met al een prettig keuze om te hebben naast mijn mage/caster team, alleen merk ik wel dat als je hard gaat pushen met Caitlyn ( heb nu Exhaust en Flash) de mana wel erg hard wegdrained, is er een semi AD+mana item?
Manamune mss is dat een optie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SaphuA
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 10-09 22:00
Vrijwel elke AD carry heeft wel mana problemen als je, je skills blijft spammen. Je moet goed de afweging nemen of het harassen de mana wel waard is. Met de AD+Healer meta kun je het harassen beter laten tot je een wat betere burst hebt. Tot die tijd kun je, vooral met Cait, je mana beter gebruiken voor je escape (je W geloof ik) + trap voor als er een gank komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Sowieso heeft de auto-attack van Cait genoeg range om te kunnen harassen zonder mana te verspillen. Gewoon iedere keer dat er iemand dichtbij genoeg komt 1 of 2 auto-attacks doen, meestal wel genoeg om ze terug te laten deinsen. En dan heb jij weer een paar seconden om rustig te lasthitten.

edit: en Manamune is heel slecht voor Cait. Gewoon de standaard AD carry build maken met IE, bloodthirster, Phantom Dancers etc.

[ Voor 18% gewijzigd door Vicarious op 12-12-2011 10:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shalaka
  • Laatst online: 19-09 09:29
Gisteren een pot gespeeld met dps garen solo top
Tegen een tank garen

Toen ik boots, Infinety edge en phage had
had hij, boots, warmogs, zon health ding dat 1110 kost

Toen hij op 60% zat en ik op 15% zetten hij een turretdive in...
Na 9/10 turrethits was hij nog steeds niet dood...liep (toen ik eindelijk dood was) rustig met 10% hp weer weg
wtf? Rest van het potje was hij ook niet meer dood te krijgen

(40% tot level 30 aww yeah!)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vocalise
Vicarious schreef op maandag 12 december 2011 @ 10:16:
Sowieso heeft de auto-attack van Cait genoeg range om te kunnen harassen zonder mana te verspillen. Gewoon iedere keer dat er iemand dichtbij genoeg komt 1 of 2 auto-attacks doen, meestal wel genoeg om ze terug te laten deinsen. En dan heb jij weer een paar seconden om rustig te lasthitten.

edit: en Manamune is heel slecht voor Cait. Gewoon de standaard AD carry build maken met IE, bloodthirster, Phantom Dancers etc.
True, die autohits gaan hard, de net (flash like) skill si si super handig, echt heel gaaf om te gebruiken om weg te komen en walls te jumpen ( mensen wasten zelfs een flash om je te chasen, trap neerleggen, zien ze wel mar kunnen ze niet meer ontwijken en weg ben je.

Maar vooral rustig met de skills is het advies dan?

Mag je als bot lane Cait trouwens de enemy jungle induiken om die blue buff te stelen? Onze jungler gisteren begon te ragen terwijl hij net onze eigen blue buff aan het pakken was, dat ik die blue had gepakt in de enemy jungle...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cloud

Cloud

FP ProMod

Ex-moderatie mobster

In principe wil je op een AD carry geen blue buff hebben nee. AD carries moeten gewoon werken met wat ze hebben. Er zijn vast uitzonderingen, maar Cait is er niet een. Ik heb nooit mana problemen met Cait, misschien rond lvl 6 eventjes, dat ik geen mana heb voor mijn ultimate, maar voor de rest gaat het prima.

Als je met soraka laned heb je het overduidelijk makkelijk, dan kun je ook veel harassen met skills. Anders zou ik de harass met skills weglaten en je concentreren op CS, traps leggen (defense) en altijd mana bewaren voor je net. Je Q alleen schieten als je zeker weet dat je de champion als eerste raakt. Anders is het het absoluut niet waard.

Dat is ongeveer de eerste levels, later zou je dit soort problemen niet meer moeten hebben. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vocalise
Ik ga mijn speelstijl aanpassen :) Meer autoshots, minder skillspam ;D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blaat
  • Laatst online: 17-09 13:58

Blaat

Moderator Harde Waren / BBG'er

Hardware Fanaat

Er is imho maar 1 AD carry waarop de blue buff echt nuttig is en dat is Urgot. Dit is ook een van de weinige champs waarop je een manamune moet kopen.

Mijn naam is rood, mijn text is blauw. Jouw post wordt ge-edit, als je niet stopt met dat gemauw.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Of ezreal natuurlijk, Die heeft ook veeeel mana nodig als je veel wilt harrassen met je spells.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vocalise
Ja precies, nee ik snap dat an sich wel maar mijn maatje Garen heeft geen aman nodig, onze jungler zat net in onze jungle en begon zijn ronde, en hun Nunu was top aan eht ganken dus ik dacht ik steel een blue buff mee voordat hij terug is. ( en ja ook om mijn skills te spammen, noob gamer= noob)

Maar even omschakelen, Cait zal mijn morgana en veigar niet inhalen qua played, maar geeft me in idd geval een uitwijkmogelijkheid als er teveel AP hero's zijn gelocked

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SaphuA
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 10-09 22:00
Een Blue stelen is natuurlijk altijd goed (mits veilig uitgevoerd). Liever dat jij hem stealed, ondanks dat je hem niet echt nodig hebt, dan dat hun enemy jungler hem krijgt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koekwaus21
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 20-09 14:04
Ik weet niet wat ik van manamune moet vinden, je moet hem natuurlijk meteen bouwen maar hij is ook behoorlijk duur. En bij ezreal ga ik hem toch niet vaak bouwen aangezien ik ook voor de basic attack damage wil gaan, dus ga liever naar bf sword en TF. Urgot vind ik nog wel meest logisch, zijn damage komt meer van zijn spells.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vicarious schreef op maandag 12 december 2011 @ 08:56:
Man man een AI team bestaande uit Chogath, Annie, Ashe, Taric en Renekton op intermediate zal de meeste beginnende spelers toch wel behoorlijk angst inboezemen :D
Tell me about it.

Toen ik net begon spelen deed ik heel vaak bot-games en no way dat ik dicht bij die cho-gath zou komen. Die eet me gewoon op. Was als ik het me goed herinner dan ook de eerste champion die ik kocht, om dan vast te stellen dat ikzelf een veel mindere terror was dan die bot cho. O-)

Ben de laatste tijd voor het eerst voornamelijk op ad-carry aan het oefenen. Is niet zo eenvoudig om tegelijk en een goede positioning, een goede farm & een goede harrass te doen, maar met caitlyn lijkt het me gemakkelijk dit aan te leren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Knupoltor
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 06-10-2022
Ik ben ook wel in voor het alienware toernooi!!

Ingame nick is Knupkes maar ik zit wel vaak in het GoT kanaal (om maar niet dagelijks te zeggen)

Viicarious, is er bij jullie nog plaats? heb wel al potjes met speedzor en jou gespeeld en die gingen goed .
Pagina: 1 ... 38 ... 79 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
In de topicstart is heel veel informatie te vinden. Dus voor zaken als de patchnotes, champion rotation en bijvoorbeeld hoe je in contact kunt komen met andere LoL Tweakers, kun je daar terecht! :)

Voor de slowchatters onder ons is er natuurlijk het chatkanaal in-game (dat veel te rustig is), maar tegenwoordig ook een IRC kanaal!