Zo, wat een game heb ik net gehad.
Ik dacht, laat ik weet eens een ranked doen (1350 Elo).
In champ select begon het al, er was onduidelijkheid over wie wat zou gaan spelen en iemand pickte Ashe tegen vayne+alistar wat gelijk al een hoop flame opleverde.
Onze teamcomp was uiteindelijk:
Gp top tegen Riven
Brand mid tegen Karthus
Ashe+soraka bot tegen Vayne+Alistar
Lee in onze jungle, en Fiddlesticks in de hunne.
De match begon wel oke, ik outfarmde karthus mid terwijl hij de lane superhard pushte. De rest ging ook wel oke, maar toen gaf GP top op een hele domme manier Firstblood weg, wat gelijk weer een hoop geflame opleverde.
Daarna worden er overal dommo fouten gemaakt en hoewel ik met lee een kill op karthus kan pakken staan we toch 4-10 na een tijdje.
Gp gaat 3x achter elkaar dood tegen riven top.
Maar dan, Riven krijgt problemen met zijn internet, hij dc'ed een aantal keer(in de tijd dat hij er wel is killed hij gp wel weer meteen

)
nadat we een teamfights 5v5 hebben verloren heb ik maar een surrendervote gedaan, deze wordt afgewezen door 2 mensen.
Riven dc'ed weer eventjes en we kunnen onze eerste drake pakken, zij hebben 2 drakes meer en 2 towers meer. 10-25 staat het ongeveer
Dan, dc'ed hun alistar.
Ze krijgen soraka bijna te pakken bij baron, en ze besluiten om baron te doen omdat ze denken dat wij recallen.
Als ze baron bijna gedaan hebben doen gp en ashe hun ult op baron en ik tegelijk ook, we hebben instantly 2 kills en jammergenoeg krijgen zij wel baron, maar wij nog 2 extra kills.
We kunnen dus voor het eerst pushen en pakken 2 turrets.
Alistar is er nog steeds niet maar ze besluiten om toch te pushen, wat resulteerd in 4 kills voor ons en 1tje voor hun.
Op dit moment zijn gp en lee aardig op weg naar hun finalbuilds (gp had de hele match flink gefarmed) Ze hebben beide Atmogs en lantern en nog wat andere items.
We kunnen na een gewonnen teamfight (5v4) een inhibator pakken en daarna kunnen we zomaar baron pakken. Op dat moment reconnect alistar en ze staan nog ongeveer 2 kills op ons voor.
Met baron en flink wat items onderhand kunnen we nog 1 turret pushen.
Ondertussen hebben we elke buff en drake van hen gepakt en staan naar mijn gevoel voor het eerst voor, zij hebben wel nog steeds een fed karthus en een enge fiddle ult dus ik heb niet het gevoel dat we makkelijk kunnen winnen nu, vooral omdat het weer 5v5 is.
Wanneer hun inhibator respawned besluiten we om daar een teamfight te forceren, we hebben naar mijn gevoel een slechte positie en vayne+fiddle+alistar vallen soraka en mij vanaf de zijkant aan, we zijn beide bijna meteen dood, ik kan nog net m'n ult afvuren. ik denk al, shit, hebben we tóch nog verloren.
Maar terwijl 3 van hen op ons 2en zit killen ashe+gp+lee er 2 van hun. Aangezien gp zijn volledige itembuild heeft is hij in combinatie met lee echt NIET te stoppen, hij had volgensmij : lantern, atmas, warmogs ,triforce, IF en mercs. ashe wordt gedood door fiddle maar ondertussen worden zij wel geaced en winnen we de game tóch nog.
Les1: Fix je internet voordat je ranked speelt, dit heeft ons de kans gegeven om weer op gelijke hoogte te komen
Les2: nooit opgeven
Les3: Ashe is toch niet zo waardeloos. (ze miste veel arrows, maar als het er écht op aankwam raakte ze altijd de juiste.
Edit: net even teruggekeken en mn verhaal klopte wel in de grote lijnen