nee dat is als je een ability instant triggered op de plek waar je je cursor houd. Zeg maar ezreals skillshots enzo, die worden direct naar je cursor positie afgeshcoten alsj e op q drukt enzoDrunk3nD3m0n schreef op donderdag 08 december 2011 @ 16:26:
wacht even wat is nu weer smart-cast is dat met je ctrl je skill lvlen ?
Smart cast = Shift Ctrl = levelen en ALT = selfcast
@drunkendemon ik heb je join applicatie gezien, maar ik kan er niet op reageren want ik ben geen squad leader / manager toch fijn dat je mij erbij zet!
+1
@drunkendemon ik heb je join applicatie gezien, maar ik kan er niet op reageren want ik ben geen squad leader / manager toch fijn dat je mij erbij zet!
+1
EUW: Dragon Sheepy | Doubledutchdragons.nl | Diamond II - updated 29-11-2014
damn dat is handig dat kende ik zelf niet hoe doe je dat ?
Beep Boop son ... Beep Boop
Smartcast is hetzelfde als de Q van khartus of Cassiopeia. Op de plek waar je cursor zich bevind daar word je spel gecast. Het voordeel is (ik speel zelf veel cassiopeia en le blanc) dat je je spells snel kan casten en daardoor je full nuke er snel uit kan knallen.
je kan dit instellen door ingame op escape te drukken. Dan ga je naar keybindings en scroll je een stukje naar beneden. Daar zie je smart cast spell1, smart cast spell2 etc staan. Er staat normaal shift + Q en daar maak je dan gewoon Q van. Als je dit bij al je spells hebt gedaan dan zie je onderin bij je spells een zwart vierkantje staan ipv de letter van je spell. Dont worry dat hoort !
je kan dit instellen door ingame op escape te drukken. Dan ga je naar keybindings en scroll je een stukje naar beneden. Daar zie je smart cast spell1, smart cast spell2 etc staan. Er staat normaal shift + Q en daar maak je dan gewoon Q van. Als je dit bij al je spells hebt gedaan dan zie je onderin bij je spells een zwart vierkantje staan ipv de letter van je spell. Dont worry dat hoort !
League of Legends EUW: IBullit
Verwijderd
menu ingameDrunk3nD3m0n schreef op donderdag 08 december 2011 @ 16:28:
damn dat is handig dat kende ik zelf niet hoe doe je dat ?
keybindings
verander ik qwer df naar smart+selfcast
eenmaal veranderd blijft het zo voor alle spelletjes tenzij je het manueel weer terugzet
is even wennen maar de moeite waard
voor een leblanc is dit gewoon te handig
scheelt direct halve second om zonder missen al je abilities op iemand zn kop te droppen
werkt net als karthus zn Q
sommige abilities zoals anivia haar wall is het niet echt aan te raden maar wel mogelijk, gewoon niet meer goed te plaatsen
bij corki zn w laat je om een of andere obscure reden ook geen path of flames meer op de grond liggen
maar ik zou het niet meer kunnen missen
Verwijderd
Shift alleen is smartcastDrunk3nD3m0n schreef op donderdag 08 december 2011 @ 16:30:
dus alt+Q ( bij voorbeeld ) dan cast je iets op jezelf ? zoals een heal
en shift+ctrl+Q is casten naar je cursor toe ?
srry als ik het niet begrijp
Control = lvl
Alt = selfcast
Wat ik zelf gebruik en dit wil ik zeker aanraden voor de mensen onder ons die smartcast gebruiken: 
Zolang je de knop ingedrukt houd zie je de range op je spell. Zodra je de toets los laat gebruikt hij de spell op de plek van je cursor. Erg handig met nieuwe champs waar je de range niet helemaal van weet

Zolang je de knop ingedrukt houd zie je de range op je spell. Zodra je de toets los laat gebruikt hij de spell op de plek van je cursor. Erg handig met nieuwe champs waar je de range niet helemaal van weet
Ik lees wel vaker que dodge, hoe werkt dat dan?
Als je de champion select verlaat krijg je toch een leaver melding en een paar minute block?
Ik mis het even, ik had laatst een Teemo, Shaco, Evelyn, Heimerdinger team, waarvan shaco en evelyn als jungler wilden gaan en onze teemo perse mid ipv heimer, die pot had ik graag gemist zeg maar.
Ben maar een tanky Singed gaan spelen op top.
(al heeft de sadist diep van binnen de pot zijn zijn leven gehad
, zelden zo'n slachtveld gezien)
Als je de champion select verlaat krijg je toch een leaver melding en een paar minute block?
Ik mis het even, ik had laatst een Teemo, Shaco, Evelyn, Heimerdinger team, waarvan shaco en evelyn als jungler wilden gaan en onze teemo perse mid ipv heimer, die pot had ik graag gemist zeg maar.
Ben maar een tanky Singed gaan spelen op top.
(al heeft de sadist diep van binnen de pot zijn zijn leven gehad
Gewoon de game leaven. Krijg je inderdaad 5 minuten 'straf' voor. Soms is het het waard.
edit: in ranked NIET doen, verlies je ELO van.
edit: in ranked NIET doen, verlies je ELO van.
[ Voor 22% gewijzigd door Vicarious op 08-12-2011 16:49 ]
Vicariously I live while the whole world dies
@Vocalise Spel afsluiten, want je kan niet een game leaven alleen maar bij Custom Game, maar daar zit dan ook geen panelty aan vast. Als je queu-dodged en de volgende champion select weer, dan wordt je 'straf' verhoogt van 5 naar 10 ofzo in die richting
Aaah zo, nee ik speel de potjes wel zelfs 3 tegen 5 met 1 afk en een dc maken we ze af, voten kan maar ach soms leer je nog eens wat :0 Zoals een speed build Yi kan torens en inhibitors slopen als hij een ward in de base heeft staan en tp als spel heeft gekozen
Was mij onbekend tp op warsd toenertijd, die Yi was echt eerst onze base mee aan het defenden tegen 5 hero's tp naar de ward, sloopte torens en inhibitors en 1 guard toren in hun base voordat we verloren, was indrukwekkend.
Was mij onbekend tp op warsd toenertijd, die Yi was echt eerst onze base mee aan het defenden tegen 5 hero's tp naar de ward, sloopte torens en inhibitors en 1 guard toren in hun base voordat we verloren, was indrukwekkend.
Hmm nice volgens mij is dit wel fijn kan ik smartcast op alles spelen gewoon, heb het geenabled kijken hoe het werktaxel101 schreef op donderdag 08 december 2011 @ 16:39:
Wat ik zelf gebruik en dit wil ik zeker aanraden voor de mensen onder ons die smartcast gebruiken: [afbeelding]
DrunkenD3m0n je applicatie is goed gekeurd!
@ iedereen:
Stream DDe vs Leos Harem voor 250 euro:
http://nl.twitch.tv/digiwombat
@ iedereen:

Een nieuwe mijlpaal bereikt
Doordat het niveau wat hoger ligt hoef ik niet meer noodgedwongen in een carry role te kruipen als ik wil winnen.
En aangezien support m'n favoriete role is, kan ik dus eindelijk spelen zoals ik wil
Met een deftige AD carry naast je, kun je een game winnen enkel en alleen met de botlane, dus support wint echt wel heel hard aan belang hier
Gratz met je mijlpaal! Op naar de 1800!
Blijven gaan Speedzor op naar de top
Verwijderd
Gaat wel goed zeg! vorige week was je eventjes zelfs onder de 1500 dacht ik? Zodra je met streamers in games komt willen we gráág verslagenspeedzor schreef op donderdag 08 december 2011 @ 22:06:
[afbeelding]
Een nieuwe mijlpaal bereikt![]()
Doordat het niveau wat hoger ligt hoef ik niet meer noodgedwongen in een carry role te kruipen als ik wil winnen.
En aangezien support m'n favoriete role is, kan ik dus eindelijk spelen zoals ik wil![]()
Met een deftige AD carry naast je, kun je een game winnen enkel en alleen met de botlane, dus support wint echt wel heel hard aan belang hier
Inderdaad, heb daar even in een dipje gezeten! Enkele dagen m'n schouders eronder gezet en van 1470 naar 1710 gesprongenVerwijderd schreef op donderdag 08 december 2011 @ 23:12:
[...]
Gaat wel goed zeg! vorige week was je eventjes zelfs onder de 1500 dacht ik? Zodra je met streamers in games komt willen we gráág verslagen
Enkele weken geleden zat ik met een onbekende, en niet zo'n goede, SK speler en gisteren had ik een duoqueue van ALG Hammer en een andere ALG
Wie weet, ooit
edit: http://www.lol-ranking.co...zor&mode=5x5&topten=0&ym=
[ Voor 7% gewijzigd door speedzor op 08-12-2011 23:19 ]
Verwijderd
Haha, succes in ieder geval!speedzor schreef op donderdag 08 december 2011 @ 23:17:
[...]
Inderdaad, heb daar even in een dipje gezeten! Enkele dagen m'n schouders eronder gezet en van 1470 naar 1710 gesprongen![]()
Enkele weken geleden zat ik met een onbekende, en niet zo'n goede, SK speler en gisteren had ik een duoqueue van ALG Hammer en een andere ALG
Wie weet, ooit
Zodra ik eens 2 weken écht de tijd heb zal ik ook eens proberen zo hoog mogelijk te komen. Ik houd het op dit moment beperkt tot 1 ranked ongeveer per week en de rest normals. Wat overigens ook prima bevalt, en waar naar mijn idee ook minder geflamed wordt etc.
Leuke potjes maar die gast zit echt de hele tijd verkeerd met z'n camera en commentaar.. beetje irritantSHEePYTaGGeRNeP schreef op donderdag 08 december 2011 @ 20:22:
@ iedereen:
Hallo met Tim
ik heb gisteren evelyn aangeschaft maar het lukt nog niet echt om heel effectief te zijn in de jungle ....
ik kan het wel mar het gaat aan de heel trage kant
heeft iemand hier wat tips voor evelyn jungle of is ze toch beter in lane ?
De enige manier waarop ik Eve zou kunnen zien werken is met 3 solo lanes, een jungler en een roaming Eve. Dan moet je bot dus iemand neerzetten die een 2v1 aan zou kunnen zoals Yorick, Morgana of Chogath.Drunk3nD3m0n schreef op vrijdag 09 december 2011 @ 09:00:
ik heb gisteren evelyn aangeschaft maar het lukt nog niet echt om heel effectief te zijn in de jungle ....
en dan gewoon continu in elke lane gewoon mensen gaan ambeteren en in de rug aanvallen veronderstel ik
Verwijderd
Ik heb de match ook gezien, echt jammer van DDe ze speelden niet goed genoeg als een teamSHEePYTaGGeRNeP schreef op donderdag 08 december 2011 @ 20:22:
@ iedereen:
Komt omdat de eerste DDe naar Regez Gaming ging en de DDe nu, was eerst DD.HDD waarvan er twee van hun 'echte' team niet waren 
Waren wel twee mooie matches

[ Voor 21% gewijzigd door SHEePYTaGGeRNeP op 09-12-2011 09:29 ]
Verwijderd
2?SHEePYTaGGeRNeP schreef op vrijdag 09 december 2011 @ 09:28:
Komt omdat DDe eerst DD.HDD was en er twee van hun 'echte' team niet waren
Hun speelden alleen met een andere AD carry. maar eerlijk gezegd zou dat niet zo veel uitmaken denk ik...
Het waren idd wel mooie matches, alleen de AP carry van LH was echt goed :
DarkMustic volgens mij hun solo top was er ook niet bijVerwijderd schreef op vrijdag 09 december 2011 @ 09:30:
[...]
2?
Hun speelden alleen met een andere AD carry. maar eerlijk gezegd zou dat niet zo veel uitmaken denk ik...
Het waren idd wel mooie matches, alleen de AP carry van LH was echt goed :
Verwijderd
DarkMustic was de enige die miste,SHEePYTaGGeRNeP schreef op vrijdag 09 december 2011 @ 09:32:
DarkMustic volgens mij hun solo top was er ook niet bij
RedCobrawr is hun vaste Solo top, en hij deed de beide matches wel beter dan de rest van de team.
Dus ze misten alleen hun AD carry
Ik ken het woord ambeteren niet, maar uit de context maak ik op dat je het aardig snapt jaDrunk3nD3m0n schreef op vrijdag 09 december 2011 @ 09:13:
en dan gewoon continu in elke lane gewoon mensen gaan ambeteren en in de rug aanvallen veronderstel ik
Vicarious schreef op vrijdag 09 december 2011 @ 10:00:
[...]
Ik ken het woord ambeteren niet, maar uit de context maak ik op dat je het aardig snapt ja
ambeteren Betekenis : (iemand) opzettelijk erg vervelend behandelen
ambeteren Synoniemen :lastig vallen, plagen, vervelen
BOTS! binnekort gaan we tegen een ander DoubleDutch team spelen 
Wordt waarschijnlijk ook gelivestreamed voor degene die willen kijken.
Deze game is gewoon om te oefenen zitten geen prijzen aanvast, maar ik weet zeker dat het mooi zal gaan worden.
Nadere details volgen, want er is nog geen datum afgesproken.
Wordt waarschijnlijk ook gelivestreamed voor degene die willen kijken.
Deze game is gewoon om te oefenen zitten geen prijzen aanvast, maar ik weet zeker dat het mooi zal gaan worden.
Nadere details volgen, want er is nog geen datum afgesproken.
oi het topic is rustig vandaag.... Ik heb toch wel een vraagje aan de ervaren dames en heren in dit topic.
Ik speel al een hele poos samen met mijn buddy Tramalant, onze meest gespeelde combi is Morgana/Blitz at Bot.
Het gebeurt zelden dat we de lane verliezen en meestal wordt er in de pot geswitched door de tegenstanders omdat we ze opeten.
Echter!! soms komen we tegen teams waarvan 4 man lvl 30 en 1 man lvl 14 met riant 700-1000 wins op naam.
Wij zijn zelf lvl 24 en 26 met nog geen 100 wins op naam.
In ons team zit dan 1 lvl 30 de rest rond de 20-25 en wins ongeveer 100 tot 150.
Nog steeds gaan we dan in lane hard, maar de pot overall verliezen we op turrets, mindere teamfights, coordinatie, geen wards dragon kills zijn niet te coordineren, jungle spelers die blue en red buff houden zonder ooit een keer te ganken, of blue niet aan een caster willen geven als zijnde Lee sin.
Maar soms gebeurt het ook dat we tegen een team met 2x lvl 30 en de rest rond de lvl 14, terwijl wij dan allemaal op lvl 20-25 zitten en we de wards niet missen, de dragons weg kunnen geven, omdat je in teamfights ace'd en de turrets omlegt.
Wat is hier het idee achter? Of gebeurt dit echt alleen ons?
Ik speel al een hele poos samen met mijn buddy Tramalant, onze meest gespeelde combi is Morgana/Blitz at Bot.
Het gebeurt zelden dat we de lane verliezen en meestal wordt er in de pot geswitched door de tegenstanders omdat we ze opeten.
Echter!! soms komen we tegen teams waarvan 4 man lvl 30 en 1 man lvl 14 met riant 700-1000 wins op naam.
Wij zijn zelf lvl 24 en 26 met nog geen 100 wins op naam.
In ons team zit dan 1 lvl 30 de rest rond de 20-25 en wins ongeveer 100 tot 150.
Nog steeds gaan we dan in lane hard, maar de pot overall verliezen we op turrets, mindere teamfights, coordinatie, geen wards dragon kills zijn niet te coordineren, jungle spelers die blue en red buff houden zonder ooit een keer te ganken, of blue niet aan een caster willen geven als zijnde Lee sin.
Maar soms gebeurt het ook dat we tegen een team met 2x lvl 30 en de rest rond de lvl 14, terwijl wij dan allemaal op lvl 20-25 zitten en we de wards niet missen, de dragons weg kunnen geven, omdat je in teamfights ace'd en de turrets omlegt.
Wat is hier het idee achter? Of gebeurt dit echt alleen ons?
[ Voor 1% gewijzigd door Vocalise op 09-12-2011 11:42 . Reden: Vreselijke spelling correcties ;D ]
Als je een duo-queue doet word je vaak gematcht met andere mensen die ook duo-queuen. Vaak is dat een lvl 30 en een lager level. Het aantal wins boeit niet, ze tellen gewoon de levels van beide teams bij elkaar op en daar mag een niet te groot verschil in zitten. Een extreem geval:Vocalise schreef op vrijdag 09 december 2011 @ 11:27:
oi het topic is rustig vandaag.... Ik heb toch wel een vraagje aan de ervaren dames en heren in dit topic.
Het gebeurd zelden dat we de lane verliezen en meestal wordt er in de pot geswitched in de teegnstanders omdat we ze opeten.
Echter!! soms komen we tegen teams waarvan 4 man lvl 30 en 1 man lvl 14 meer 700-1000 wins op naam. Wij zijn zelf lvl 24 en 26 met nog geen 100 wins op naam.
Nog steeds gaan we dan in lane hard, maar de pot overall verliezen we op turrets, mindere teamfights, coordinatie, geen wards dragon kills zijn neit te coordineren, jungle spelers die blue en red buff houden zonder ooit een keer te ganken, of blue neit aan een caster willen geven als zijnde Lee sin.
Maar soms geberud het ook dat we tegen een team met 2x lvl 30 en de rest rond e lvl 14 terwijl wij dan allemaal op lvl 20-25 zitten en we de wards niet missen, de dragons weg kunnen geven, omdat je in teamfights ace'd en de turrets omlegt.
Wat is hier ht idee achter? Of gebeurd dit echt alleen ons?
- 30, 30, 30, 30, 1
- 25, 25, 25, 25, 21
is in de ogen van Riot eerlijk, want gelijk level.
Verwijderd
Vocalise schreef op vrijdag 09 december 2011 @ 11:27:
Het gebeurd zelden dat we de lane verliezen en meestal wordt er in de pot geswitched in de teegnstanders omdat we ze opeten.
Maar soms geberud het ook dat we tegen een team met 2x lvl 30 en de rest rond e lvl 14 terwijl wij dan allemaal op lvl 20-25 zitten en we de wards niet missen, de dragons weg kunnen geven, omdat je in teamfights ace'd en de turrets omlegt.
Wat is hier ht idee achter? Of gebeurd dit echt alleen ons?
De matchmaking is het best als er veel volk online is. Als je echter niet allemaal level 30 bent kan je inderdaad soms rare comps zien van tegenstanders. Ik denk dat hij hierbij rekening houdt met de hidden elo die je in normal games ook krijgt en aan de hand daarvan mensen tracht samen te brengen en met je summoner level.
Het gebeurt echt niet enkel bij jou
kan je op 1 of andere manier die hidden elo zien of niet ik ben daar eigenlijk wel benieuwd om
Wow ik zal mijn post inderdaad eens een edit geven en mijn spellingscontrole laten runnen 
Teveel verhaal in een keer neer willen zetten gaat mis blijkt maar weer ^.^
Teveel verhaal in een keer neer willen zetten gaat mis blijkt maar weer ^.^
Iedereen wordt uiteindelijk level 30 dus eerlijk is het niet. Stel een super noob speelt zo vaak dat hij level 30 is. Is het dan eerlijk om hem te laten vechten tegen iemand van level 30 die super goed is?Vicarious schreef op vrijdag 09 december 2011 @ 11:34:
[...]
Als je een duo-queue doet word je vaak gematcht met andere mensen die ook duo-queuen. Vaak is dat een lvl 30 en een lager level. Het aantal wins boeit niet, ze tellen gewoon de levels van beide teams bij elkaar op en daar mag een niet te groot verschil in zitten. Een extreem geval:
- 30, 30, 30, 30, 1
- 25, 25, 25, 25, 21
is in de ogen van Riot eerlijk, want gelijk level.
In mijn ogen verdient hij het niet om level 30 te zijn. Hij moet vechten tegen zijn eigen niveau.
Verwijderd
HAHAHAHAHAHA. Eve is misschien wel de meest broken champ op dit moment en die koop je dan.Drunk3nD3m0n schreef op vrijdag 09 december 2011 @ 09:00:
ik heb gisteren evelyn aangeschaft.
En daar komt Hidden Elo dus aan te pas. Of hoe wou je anders dat 'eigen niveau' meten?Killertjuh schreef op vrijdag 09 december 2011 @ 11:43:
[...]
Iedereen wordt uiteindelijk level 30 dus eerlijk is het niet. Stel een super noob speelt zo vaak dat hij level 30 is. Is het dan eerlijk om hem te laten vechten tegen iemand van level 30 die super goed is?
In mijn ogen verdient hij het niet om level 30 te zijn. Hij moet vechten tegen zijn eigen niveau.
Dat kan niet (meer) nee. Vroeger kon je die informatie uit je logfiles halen maar daar is werkelijk alles uit gestript tegenwoordig.Drunk3nD3m0n schreef op vrijdag 09 december 2011 @ 11:39:
kan je op 1 of andere manier die hidden elo zien of niet ik ben daar eigenlijk wel benieuwd om
Hebben jullie de fora gelezen? Ze hebben een Drop-In spectator mode in de Public Beta omgeving staan.
Ik heb geen PBE access maar ik hoop dat dit snel komt, dan kan ik eens bij games van wat Tweakers meekijken.
Dat kan ook wel een beetje normaler toch?Verwijderd schreef op vrijdag 09 december 2011 @ 11:44:
[...]
HAHAHAHAHAHA. Eve is misschien wel de meest broken champ op dit moment en die koop je dan.
Never attribute to malice that which can be adequately explained by stupidity. - Robert J. Hanlon
60% of the time, it works all the time. - Brian Fantana
Maar als hij alleen maar tegen zijn eigen niveau speelt leer hij lang niet zoveel als hij tegen hoger niveau speelt. Maar ik ben het wel met je eens dat sommige mensen gewoon echt slecht zijn voor level 30 :'/Killertjuh schreef op vrijdag 09 december 2011 @ 11:43:
[...]
Iedereen wordt uiteindelijk level 30 dus eerlijk is het niet. Stel een super noob speelt zo vaak dat hij level 30 is. Is het dan eerlijk om hem te laten vechten tegen iemand van level 30 die super goed is?
@sarrox hij is een belg
Maar als ik het geod begrijp komt daar de hidden Elo van normals om de hoek toch?
Ik moet eerlijk zeggen dat we nu in duo que zeker met een niet al te slecht team toch 70 % van de games winnen.
Games waar 2 1 2 gespeeld wordt en de yi en caitlyn op top na de lane fase al op 12-0-3 en visa versa staan trekken we niet zomaar recht maar al met al geen gevoel van onrechtvaardigheid maar meer dat de lvl's nogal fluctueren in de matchmaking soms.
Ik moet eerlijk zeggen dat we nu in duo que zeker met een niet al te slecht team toch 70 % van de games winnen.
Games waar 2 1 2 gespeeld wordt en de yi en caitlyn op top na de lane fase al op 12-0-3 en visa versa staan trekken we niet zomaar recht maar al met al geen gevoel van onrechtvaardigheid maar meer dat de lvl's nogal fluctueren in de matchmaking soms.
Maar dat werkt dan alleen als je vrienden custom games doen, wat niet vaak gebeurd of in ieder geval niet bij mijCloud schreef op vrijdag 09 december 2011 @ 11:45:
[...]
Hebben jullie de fora gelezen? Ze hebben een Drop-In spectator mode in de Public Beta omgeving staan.Oftewel, als je vrienden aan het spelen zijn kun je een game (die al gespeeld wordt!) joinen als spectator en meekijken. w00t!
Maken ze al gebruik van die hidden elo dan ? Ik heb me soms matchen die nergens overgaan.speedzor schreef op vrijdag 09 december 2011 @ 11:45:
[...]
En daar komt Hidden Elo dus aan te pas. Of hoe wou je anders dat 'eigen niveau' meten?
Verwijderd
Valt nog wel mee, iedereen denkt dat ze broken is en dus reageren ze lachend op haar, terwijl ze haar dan onderschatten en je toch not leuke dingen kunt doen.Verwijderd schreef op vrijdag 09 december 2011 @ 11:44:
[...]
HAHAHAHAHAHA. Eve is misschien wel de meest broken champ op dit moment en die koop je dan.
Zo heb ik laast een triple kill met eve gehaald, omdat ze mij onderschatten, maar die stealth is gewoon veelste leuk
twitch > eve
quote van reddit:SHEePYTaGGeRNeP schreef op vrijdag 09 december 2011 @ 11:47:
[...]
Maar dat werkt dan alleen als je vrienden custom games doen, wat niet vaak gebeurd of in ieder geval niet bij mij
Prentje:On the PBE you can right click someone on your friends list who is in-game, and you can spectate their game. It doesn't matter if it's custom, ranked, normal, TT, SR, or Dominion.

@Sheepy: Probleem met Belgen?
@Killertjuh: Ja, Hidden Elo is in gebruik voor normals.
Daarbij komt ook nog dat je soms gewoon tegen mensen word gematched die meer wins hebben dan het team bij elkaar. In dat opzicht vind ik het gewoon puur een drama.Killertjuh schreef op vrijdag 09 december 2011 @ 11:43:
[...]
Als ik tegen mensen moet met 1000+ wins dan word het gewoon heel lastig. Die mensen hebben dan ongeveer 2000 potjes ervaring en ook dus een aardige mogelijke runepage opgebouwd, welke ik zelf nog compleet moet maken voor verschillende champions nog zelfs moet opbouwen.
Dat vind ik een van de grootste fouten van het matchmaking systeem.
Edit:
Btw ik zit nu dan ongeveer op 130 wins
[ Voor 4% gewijzigd door Thasquealer op 09-12-2011 11:53 ]
Nee, het geldt voor alle game types, niet alleen custom games. Anders was het lang zo interessant niet inderdaad. Zie http://clgaming.net/redtracker/topic/22866/?p=2SHEePYTaGGeRNeP schreef op vrijdag 09 december 2011 @ 11:47:
[...]
Maar dat werkt dan alleen als je vrienden custom games doen, wat niet vaak gebeurd of in ieder geval niet bij mij
Never attribute to malice that which can be adequately explained by stupidity. - Robert J. Hanlon
Verwijderd
Op die laag elo games van jou misschien ja waar de support nog te stom is om een oracles of pinky te halen. Nee eve is echt NIET viable.Verwijderd schreef op vrijdag 09 december 2011 @ 11:47:
[...]
Valt nog wel mee, iedereen denkt dat ze broken is en dus reageren ze lachend op haar, terwijl ze haar dan onderschatten en je toch not leuke dingen kunt doen.
Zo heb ik laast een triple kill met eve gehaald, omdat ze mij onderschatten, maar die stealth is gewoon veelste leuk
True maar Twitch + Eve domineren normals games, zelfs tegen veel lvl 30 spelers, pinkwards en Oracle's zijn eerder uitzondering dan regel in de matches dus je kunt zoiezo lekker solo spelers afpellen en opeten
Ongesteld misschien? Je bent nogal aan het tieren?Verwijderd schreef op vrijdag 09 december 2011 @ 11:50:
[...]
Op die laag elo games van jou misschien ja waar de support nog te stom is om een oracles of pinky te halen. Nee eve is echt NIET viable.
eve > twitch
Dit omdat je met twitch eerst moet farmen wil je veel damage doen. Met eve heb je hier een stuk minder last van. Naar mijn idee moeten champs zoals twitch en eve gaan roamen. En er voor zorgen dat andere lanes/jungler een voordeel krijgen ten opzichte van de enemy. Al loop je alleen maar een keer door lane waardoor ze weg moeten flashen. Dan kan je jungler direct ganken met de weet dat de enemy geen flash meer heeft.
en AP eve blijft leuk met een lichbane. Kan je dikke burst mee doen ^^
Dit omdat je met twitch eerst moet farmen wil je veel damage doen. Met eve heb je hier een stuk minder last van. Naar mijn idee moeten champs zoals twitch en eve gaan roamen. En er voor zorgen dat andere lanes/jungler een voordeel krijgen ten opzichte van de enemy. Al loop je alleen maar een keer door lane waardoor ze weg moeten flashen. Dan kan je jungler direct ganken met de weet dat de enemy geen flash meer heeft.
en AP eve blijft leuk met een lichbane. Kan je dikke burst mee doen ^^
Verwijderd
Herlees even.SHEePYTaGGeRNeP schreef op vrijdag 09 december 2011 @ 11:47:
[...]
Hij zegt in public games maar enkel nog op de beta. Super aanvulling trouwens -> nu zal je niet verplicht worden via own3d games te bekijken als je dit zou willen en kan je gewoon je client gebruiken. Opnieuw een stap in de goede richting.
En dat van een Belg
*ahum*ja ik ben een belg inderdaad =D
ik heb eve gewoon gekocht omdat ze mij wel eens fun lijkt om te spelen en af en toe doe ik wel eens een dominiontje met een par vrienden en daar lijkt ze wel nog heel handig in te zijn heb het ook al even kunnen uittesten 3keer 1e plats
ik heb eve gewoon gekocht omdat ze mij wel eens fun lijkt om te spelen en af en toe doe ik wel eens een dominiontje met een par vrienden en daar lijkt ze wel nog heel handig in te zijn heb het ook al even kunnen uittesten 3keer 1e plats
Ik zeg het nogmaals; dit kan wel wat normaler toch?Verwijderd schreef op vrijdag 09 december 2011 @ 11:50:
[...]
Op die laag elo games van jou misschien
[...]
Weet jij dan wat zijn elo is? Is die van jou dan zoveel beter? Moet je zo nodig zo agressief uit de hoek komen?Verwijderd schreef op vrijdag 09 december 2011 @ 11:50:
[...]
Op die laag elo games van jou misschien ja waar de support nog te stom is om een oracles of pinky te halen. Nee eve is echt NIET viable.
Edit: trolletje.
Verwijderd
Kom 1 op 1 danspeedzor schreef op vrijdag 09 december 2011 @ 11:52:
[...]
Weet jij dan wat zijn elo is? Is die van jou dan zoveel beter? Moet je zo nodig zo agressief uit de hoek komen?
op normal blind pick is het inderdaad een stuk normaler. Zodra je ranked / normal draft gaat spelen. dan krijg je vaak teams tegen die met de "vaste meta" spelen. Hierbij heb je dus altijd een support champ. Wat inhoud dat er altijd pink wards zijn en een oracle. (tenzij de support niet al te best speelt natuurlijkVocalise schreef op vrijdag 09 december 2011 @ 11:50:
True maar Twitch + Eve domineren normals games, zelfs tegen veel lvl 30 spelers, pinkwards en Oracle's zijn eerder uitzondering dan regel in de matches dus je kunt zoiezo lekker solo spelers afpellen en opeten
k np
[ Voor 10% gewijzigd door axel101 op 09-12-2011 11:54 ]
Ik heb nog een bijna first buy hero, Heimerdinger staan die nu stof staat te happen.Drunk3nD3m0n schreef op vrijdag 09 december 2011 @ 11:51:
*ahum*ja ik ben een belg inderdaad =D
Ik heb altijd wel lol op hem gehad, maar in normals op dit lvl is het toch wel een trololol hero, is Heimer een beetje viable in Dominion?
Dan kan ik hem een keer afstoffen en iets meer Dominion solo que proberen voor de afwisseling.
Door de vele Teemo posts ben ik gisteren weer fanatiek bezig geweest met hem. Super leuke potjes gehad waarbij m'n base items: Bloodrazor, Wits End, Merc Boots, Frozen Mallet waren en aan de hand van enemy team de rest van m'n items vulde. In een van de potjes gingen we tegen veel een gefeede Trynda & Jax, maar Trynda die kon ik met gemak aan i.c.m. Blind, Shrooms, kiting en uiteindelijk zelfs een Atmogs. Jax m.b.v. een Sword of the Divine. Dikke RAGE omdat hij geen dodge triggers kreeg voor z'n stun 
Potjes waarbij enemy team kwam aankakken met fizz & karthus, ging ik hexdrinker. Gecombineerd met merc boots en wit's end, zorgde Teemo wel nog voor de benodigde weerstand
1 Potje tank teemo gegaan en geeindigd met 4k HP, 200+ armor/mr. RAGE: WTF WHY DONT YOU DIE "SQUISHY" TEEMO
Potjes waarbij enemy team kwam aankakken met fizz & karthus, ging ik hexdrinker. Gecombineerd met merc boots en wit's end, zorgde Teemo wel nog voor de benodigde weerstand
1 Potje tank teemo gegaan en geeindigd met 4k HP, 200+ armor/mr. RAGE: WTF WHY DONT YOU DIE "SQUISHY" TEEMO
Mensen niet verder op reageren please.
Verwijderd
400 wins is niet echt meer laag elo hoor. Eve is niet viable nee, maar ze kan nog wel aardig gespeeld worden.Verwijderd schreef op vrijdag 09 december 2011 @ 11:50:
[...]
Klinkt als een plezierige avond iddTjukkie schreef op vrijdag 09 december 2011 @ 11:54:
Door de vele Teemo posts ben ik gisteren weer fanatiek bezig geweest met hem. Super leuke potjes gehad waarbij m'n base items: Bloodrazor, Wits End, Merc Boots waren en aan de hand van enemy team de rest van m'n items vulde. In een van de potjes gingen we tegen veel een gefeede Trynda & Jax, maar Trynda die kon ik met gemak aan i.c.m. Blind, Shrooms, kiting en uiteindelijk zelfs een Atmogs. Jax m.b.v. een Sword of the Divine. Dikke RAGE omdat hij geen dodge triggers kreeg voor z'n stun
Ik zie Teemo helaas niet zoveel
Om de discussie weg te trekken van Sarrox: Eve kan best viable zijn, maar dat hangt vooral af van de vijand.Verwijderd schreef op vrijdag 09 december 2011 @ 11:55:
[...]
400 wins is niet echt meer laag elo hoor. Eve is niet viable nee, maar ze kan nog wel aardig gespeeld worden.
In lage elo games ga je best nog kunnen stompen als je goed bent, maar aangezien viability door de meesten gerekend wordt als 'viable op 2200 elo', ga je dus altijd te horen krijgen dat het niet kan.
Verwijderd
Hetzelfde met Nasus, is wel viable, maar hangt ook af van de vijand.speedzor schreef op vrijdag 09 december 2011 @ 11:56:
[...]
Om de discussie weg te trekken van Sarrox: Eve kan best viable zijn, maar dat hangt vooral af van de vijand.
In lage elo games ga je best nog kunnen stompen als je goed bent, maar aangezien viability door de meesten gerekend wordt als 'viable op 2200 elo', ga je dus altijd te horen krijgen dat het niet kan.
En nog even over de supports met oracles, zodra ik een support met oracle zie, zorg ik gewoon dat ik hem afstraf als hij een ward bij de draak neergooit in z'n 1tje. Daar gaat 400g wat beter kon worden besteed aan wards.
Eve counterjungle is ook grappig om te spelen, uit het niets blue smiten en er dan vandoor gaan, niks grappigers aan xD
DAT mijnheer is een must do deze avondVerwijderd schreef op vrijdag 09 december 2011 @ 11:59:
[...]
Eve counterjungle is ook grappig om te spelen, uit het niets blue smiten en er dan vandoor gaan, niks grappigers aan xD
Even terugkomend op dit, ik heb een team aangemaakt. Wanneer er mensen interesse hebben, hoor ik dat uiteraard graag. Even voor de duidelijkheid, je moet level 30 zijn, teamspeler, Teamspeak gebruiker, sociaal, en gericht op presteren (we zitten immers in een competitie, plezier is belangrijk maar winnen ook).Vicarious schreef op woensdag 07 december 2011 @ 22:49:
Alienware gaat weer van start: http://www.alienwarearena.com/event/lol-eu/home/
Nog mensen interesse om een team te vormen?
Ik zie wel wie er interesse heeft
Heerlijk potje gisteravond met vier vrienden gespeeld. Eerste potje met LeBlanc gerofflstompt op mid, tweede potje wilde een vriend van mij het proberen. Hij mid, ik Caitlin bot... Totdat we erachter kwamen dat er een Nasus solotop uitkwam voor de tegenstander. Dus ik (als betere speler van het team) top gegaan tegen Nasus als Caitlin. Op een gegeven moment had hij gewoon totaal geen farm, en ik lekker veel. Ganks van Rammus zag ik aankomen door middel van mijn traps en later wards, en onze jungler deed goed z'n best om het leven van Nasus nog moeilijker te maken.Verwijderd schreef op vrijdag 09 december 2011 @ 11:59:
[...]
Hetzelfde met Nasus, is wel viable, maar hangt ook af van de vijand.
Leuk potje

[ Voor 32% gewijzigd door Snappie88 op 09-12-2011 12:07 ]
Surfin' paradise!
http://lol.uuu9.com/201112/388870.shtml
Voor de mensen die geen blokkade hebben op hun werk
Chinees verhaal over LoL!
Voor de mensen die geen blokkade hebben op hun werk
Chinees verhaal over LoL!
Verwijderd
Of wacht tot hun jungler net klaar is mte blue, tenzij het ww is zijn ze meestal lekker low hp en kan je hem wel killen.Drunk3nD3m0n schreef op vrijdag 09 december 2011 @ 12:00:
[...]
DAT mijnheer is een must do deze avond
hetgene dat ik doe met eve om mensen te pesten is als ze ergens weg lopen low hp voor een recal te doen is hen gewoon achtervolgen en als de recal begint BOOOOOM here's EVE
Ja dat ken ik!Drunk3nD3m0n schreef op vrijdag 09 december 2011 @ 12:07:
hetgene dat ik doe met eve om mensen te pesten is als ze ergens weg lopen low hp voor een recal te doen is hen gewoon achtervolgen en als de recal begin BOOOOOM here's EVE

Haha je noemt mij 2x. PublicPervert en Vicarious zijn dezelfde. Mijn ingame naam is gewoon niet hetzelfde als mijn Tweakers naamSnappie88 schreef op vrijdag 09 december 2011 @ 12:00:
[...]
Even terugkomend op dit, ik heb een team aangemaakt. Wanneer er mensen interesse hebben, hoor ik dat uiteraard graag. Even voor de duidelijkheid, je moet level 30 zijn, teamspeler, Teamspeak gebruiker, sociaal, en gericht op presteren (we zitten immers in een competitie, plezier is belangrijk maar winnen ook).
Ik zie wel wie er interesse heeftVorige keer ben ik met Vicarious, Vykro, Vraatjuh, Rhodro en PublicPervert best ver gekomen, zou leuk zijn als we zoiets kunnen herhalen!
Maargoed, ik ben op zich wel in voor een herhaling. Alleen moeten we denk ik wel minimaal een man of 7 hebben voor als er mensen niet kunnen. Vorige keer hadden we er 7 maar was er eentje die we nooit hebben kunnen bereiken (illie ofzo?). Nu moeten we dus echt minimaal 7 man hebben die graag willen spelen.
Qua rollen: ik kan jungle, solo top of support (taric of Soraka)
Axel je applicatie is goedgekeurd, ga snel kijke
Hmm ik wil me misschien ook beschikbaar stellen voor het GoT team. Alleen zou ik wel graag eerst even een paar normal games spelen. Om te kijken of k het niveau niet te hoog vind. En voor jullie om te zien of k een noobje ben of nietVicarious schreef op vrijdag 09 december 2011 @ 12:14:
[...]
Haha je noemt mij 2x. PublicPervert en Vicarious zijn dezelfde. Mijn ingame naam is gewoon niet hetzelfde als mijn Tweakers naamVerder vergeet je onze teamcaptain Tympanic natuurlijk (naam op tweakers nibborsneffets, ingame naam is nu veranderd naar sound of nibborS ofzo).
Maargoed, ik ben op zich wel in voor een herhaling. Alleen moeten we denk ik wel minimaal een man of 7 hebben voor als er mensen niet kunnen. Vorige keer hadden we er 7 maar was er eentje die we nooit hebben kunnen bereiken (illie ofzo?). Nu moeten we dus echt minimaal 7 man hebben die graag willen spelen.
Qua rollen: ik kan jungle, solo top of support (taric of Soraka)
thnx ga idd meteen ff kijken !SHEePYTaGGeRNeP schreef op vrijdag 09 december 2011 @ 12:16:
[ Voor 9% gewijzigd door axel101 op 09-12-2011 12:18 ]
Ik vermoed dat dit over DD o.i.d. gaat en hoewel ik het leuk vind om te zien dat er nog wat meer spelers onderling verbonden worden, hoeven we hier geen DD topic van te maken héSHEePYTaGGeRNeP schreef op vrijdag 09 december 2011 @ 12:16:
Klopt Vicarious, excuses hiervoor
En hoe kan ik Tympanic nou vergeten 
Ik geloof dat ik alleen op basis van e-mail adressen een invite kan sturen, dus stuur mij een DM
Ik geloof dat ik alleen op basis van e-mail adressen een invite kan sturen, dus stuur mij een DM
Surfin' paradise!
Sorry cloud 
Ik zal het blijven doen
Ik zal het blijven doen
Kwestie van een tweede team aanmaken (en GoT2 noemen of zo?). Hadden we de vorige keer ook gedaanspeedzor schreef op vrijdag 09 december 2011 @ 12:20:
Weet iemand of je in twee teams kan meedoen met die wedstrijd?

Surfin' paradise!
Ik bedoelde of ik in 2 teams kan meedoen, ik heb zo het vermoeden dat m'n vast ranked team ook gaat willen meedoenSnappie88 schreef op vrijdag 09 december 2011 @ 12:23:
[...]
Kwestie van een tweede team aanmaken (en GoT2 noemen of zo?). Hadden we de vorige keer ook gedaan
Verwijderd
Als er nog plek is voor eem team kun je mij altijd uitnodigen
.
Mijn in-game name = Legendary61
Ik speel vaak jungle/mid/AD carry.
Maar support en solotop is geen enkel probleem voor mij.
Ik heb een totaal aantal games van 3000? (speel al vanaf 2009
)
Mijn in-game name = Legendary61
Ik speel vaak jungle/mid/AD carry.
Maar support en solotop is geen enkel probleem voor mij.
Ik heb een totaal aantal games van 3000? (speel al vanaf 2009
@speedzor volgens mij kan dat gewoon
Troll je me nu?
Lijkt mij onwaarschijnlijk; je kunt met beide teams tegen elkaar geseed worden wat me niet heel praktisch lijkt. Natuurlijk heb je meer spelers per team dan de 5 in de match, maar dan nog.speedzor schreef op vrijdag 09 december 2011 @ 12:20:
Weet iemand of je in twee teams kan meedoen met die wedstrijd?
Denk dat je dan moet gaan denken aan twee verschillende Alienware en LoL accountsspeedzor schreef op vrijdag 09 december 2011 @ 12:26:
[...]
Ik bedoelde of ik in 2 teams kan meedoen, ik heb zo het vermoeden dat m'n vast ranked team ook gaat willen meedoen
Surfin' paradise!
offtopic:
Announcement : We have a troll in the cloud i repeat we have a troll in the cloud
ontopic: ik vind het echt vervelend dat ik nog niet ranked kan spelen echt ik ben die feedende noobs kots beu die altijd je game verne*ken.
en dan nog die trolls
en dan nog nutteloze bans in draft of idote fastpickers die geen rekening houden met je team
Announcement : We have a troll in the cloud i repeat we have a troll in the cloud
ontopic: ik vind het echt vervelend dat ik nog niet ranked kan spelen echt ik ben die feedende noobs kots beu die altijd je game verne*ken.
en dan nog die trolls
en dan nog nutteloze bans in draft of idote fastpickers die geen rekening houden met je team
Verwijderd
1opmerking: op ranked zijn de voorgenoemde nadelen die jij opnoemt x200Drunk3nD3m0n schreef op vrijdag 09 december 2011 @ 12:41:
offtopic:
en dan nog die trolls
ik ben gekapt met ranked omdat ik elke keer toch weer ragend en opgefokt ga slape en het gwn me hele humeur omzeep helpt...
2: Volgt er iemand WCG ? Zoja wat zijn de standen momenteel .. ( site LoL is blocked hiero )
@cloud. Sorry we hadden inderdaad al een gesprek via private message ^^
@ drunk3n. de oplossing hiervoor is met premades spelen
er zijn onder andere in het GoT channel op LoL altijd wel mensen te vinden die een potje willen spelen
@ drunk3n. de oplossing hiervoor is met premades spelen
Ik ben ook wel up voor ranked team games waar kan ik me aanmelden
Verwijderd
update over WCG:
Group A: Singapore and Poland
Group B: China and USA (Dig)
Group C: USA (CDE) and Canada
Group D: Korea and France
Teams die qualified zijn voor de finals
Group A: Singapore and Poland
Group B: China and USA (Dig)
Group C: USA (CDE) and Canada
Group D: Korea and France
Teams die qualified zijn voor de finals
Verwijderd
Dit is zeker niet waar.Verwijderd schreef op vrijdag 09 december 2011 @ 12:51:
[...]
1opmerking: op ranked zijn de voorgenoemde nadelen die jij opnoemt x200
ik ben gekapt met ranked omdat ik elke keer toch weer ragend en opgefokt ga slape en het gwn me hele humeur omzeep helpt...
2: Volgt er iemand WCG ? Zoja wat zijn de standen momenteel .. ( site LoL is blocked hiero )
In Ranked krijg je natuurlijk ook wel trolls en "noobs" maar zeker niet zo veel als in normals.
Als de team altijd raged op jou, denk ik toch dat er iets mis is met jou...
Verwijderd
Team raged nooit op mijVerwijderd schreef op vrijdag 09 december 2011 @ 12:57:
[...]
Dit is zeker niet waar.
In Ranked krijg je natuurlijk ook wel trolls en "noobs" maar zeker niet zo veel als in normals.
Als de team altijd raged op jou, denk ik toch dat er iets mis is met jou...
duo queue is geen optie meer want je wordt meermaals gepaired met andere duoqueue's.
Ik speel gwn 5o5 ranked atm. Thank god for Brolaf solo top
gisteren ook nog een leuke combo gedaan 
teemo+nidalee
zwaar ingemaakt op top lane we zijn begonnen tegen een kaithlyn en een swain en dan hebben we nog de andere 3 heel veel gezien continu lane switches maar haalde niet echt veel uit
teemo+nidalee
zwaar ingemaakt op top lane we zijn begonnen tegen een kaithlyn en een swain en dan hebben we nog de andere 3 heel veel gezien continu lane switches maar haalde niet echt veel uit
Verwijderd
riven + monkey king bottom = rape
shaco + fiddle bot = boxes in bush 5 stuks. Double kill + Fear rape
shaco + fiddle bot = boxes in bush 5 stuks. Double kill + Fear rape
Verwijderd
Nidalee vind ik echt één van de champs die je nooit moet spelen
. (Tenzij je full ap gaat )
Je mist gewoon één man im teamfights, met nidalee kun je heel weinig tegen mensen met veel CC.
Je mist gewoon één man im teamfights, met nidalee kun je heel weinig tegen mensen met veel CC.
ik doe full ap
mijn heals en extra attack speed zijn goed en mijn speren doen ongelofelijk veel pijn
ik sta meestal in de bosjes en dan gewoon een speer uit het niets BOOOM dood
mijn heals en extra attack speed zijn goed en mijn speren doen ongelofelijk veel pijn
ik sta meestal in de bosjes en dan gewoon een speer uit het niets BOOOM dood
Dit topic is gesloten.
Let op:
In de topicstart is heel veel informatie te vinden. Dus voor zaken als de patchnotes, champion rotation en bijvoorbeeld hoe je in contact kunt komen met andere LoL Tweakers, kun je daar terecht! :)
Voor de slowchatters onder ons is er natuurlijk het chatkanaal in-game (dat veel te rustig is), maar tegenwoordig ook een IRC kanaal!
In de topicstart is heel veel informatie te vinden. Dus voor zaken als de patchnotes, champion rotation en bijvoorbeeld hoe je in contact kunt komen met andere LoL Tweakers, kun je daar terecht! :)
Voor de slowchatters onder ons is er natuurlijk het chatkanaal in-game (dat veel te rustig is), maar tegenwoordig ook een IRC kanaal!