[PC] League of Legends - Deel 5 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 36 ... 79 Laatste
Acties:
  • 150.515 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Drunk3nD3m0n
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 03-04-2015
ik heb gisteren ook een paar lee-sin jungles gedaan en telkens als het lekker ging en ik goed gefeed werd een surrender op 20 min dan daarna nog een paar keer geprobeerd en ganks faalden continu omdat BEPAALDE mensen in een spel het leuk vinden om Shaco's en Kassadin's te feeden ....

Beep Boop son ... Beep Boop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Drunk3nD3m0n
Insta-Buy :D
heb akali altijd al zo leuk gevonden :D
lekker uit het niets komen doden en weer weg gaan :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dit is meer een Burst AP carry. Akali valt daar niet onder..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shalaka
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 19-09 09:29
akali/kassadin

fuuuuuuuuuSION!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ze heeft ook een snare/stun. Dit is dus sowieso een insta-buy, maar ik zat er al 2 maanden op te wachten ( Naruto-fanboy speaking :P )

Alleen vond ik de naam Kumiho wel beter passen, lijkt meer op een Japanse naam.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• speedzor
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 01-02-2014
Verwijderd schreef op donderdag 08 december 2011 @ 10:10:
[...]

Dit is meer een Burst AP carry. Akali valt daar niet onder..
Akali is ook grotendeels AP met heel hoge burst en springt ook verscheidene keren naar vijanden waarbij ze in melee range moet komen. Hoe is dit enigszins verschillend van Ahri?

Streaming History

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tjukkie
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 13-11-2024
Tjukkie schreef op woensdag 07 december 2011 @ 17:27:
Hmm, vanavond eens Tanky AP Teemo proberen dan. Normaal bouw ik hem on-hit dps

Wat dachten jullie van:
  • Sorc shoes (MPen)
  • Void Staff (AP + MPen)
  • Abys Staff (AP + MRes)
  • RoA (HP/MP/AP)
  • Deathcap (AP!)
  • Haunting Guise (HP/AP + MPen, cheap)
Kost totaal 14k

Met runes & masteries kom je op de volgende stats:
2500HP+
88 Armor
93 Mres

537AP
46% Mpen + 54 MPen

Blind Dart doet 689 magic damage
Toxic Shot doet 120 magic damage
Shroom doet 1029 magic damage

En met de hoge MPen, zal iedereen onder de 118 Magic Resist alles ontvangen als True Damage!

Mocht je toch nog verzeild raken in een gevecht, ben je tanky genoeg om een paar klappen te overleven.

Wat vinden jullie ervan?
Deze gister geprobeerd en erg grappige momenten mee beleefd. Ik had bij lange na niet de volledige build, want 14k krijg je gewoon niet bij elkaar met deze items, maar had wel tegen de 300AP met hoge MPen. Bij teamfights zorgde ik dat ik ze van achteren benaderden, meestal gaan ze me achterna, waarna ik ze door een mushroom hell sleep. Meerdere keren gelukt met kills en veel rage als resultaat :+

Toch bevalt me on-hit DPS Teemo beter dan deze build, maar Teemo blijft jammer genoeg redelijk nutteloos :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tjukkie
Verwijderd schreef op donderdag 08 december 2011 @ 10:15:
Ze heeft ook een snare/stun. Dit is dus sowieso een insta-buy, maar ik zat er al 2 maanden op te wachten ( Naruto-fanboy speaking :P )

Alleen vond ik de naam Kumiho wel beter passen, lijkt meer op een Japanse naam.
Same here, vind Ahri wel erg Nederlands klinken :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

speedzor schreef op donderdag 08 december 2011 @ 10:18:
[...]

Akali is ook grotendeels AP met heel hoge burst en springt ook verscheidene keren naar vijanden waarbij ze in melee range moet komen. Hoe is dit enigszins verschillend van Ahri?
1. Akali moet Haar Q triggeren om extra dmg te doen. (Dit is ook haar grootste dmg output.)
2. Akali's R heeft een cd van 3 sec. En kan stacken op totaal 3 keer. ( Moet ook getargeted worden op een vijand.)
3. Ahri zal waarschijnlijk ranged zijn.
4. Ahri heeft een stun/snare?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Cloud schreef op donderdag 08 december 2011 @ 10:00:
Het moeilijkste vind ik nog zijn ultimate, ik zie niet vaak situaties waarvan ik meteen weet hoe ik hem moet gebruiken. Meestal is dat dus een defensieve kick om m'n carry te beschermen of om als het lukt de carry van de tegenpartij in mijn team te schoppen. Blijft lastig in elk geval :)
Er zijn een aantal situaties waarin je hem kan gebruiken.

In teamfights:
- Eigen carry beschermen door hun bruiser/tank van hem weg te schoppen
- Hun initierende tank/bruiser terug hun team inschoppen zodat ze allemaal geknockupt en damaged worden. Is gelijk de cue voor jouw team om eens even flink huis te gaan houden. Dit werkt vooral lekker als ze allemaal in lijn of op elkaar gehoopt staan in een bosje in de jungle.
- Als beide niet lukt kun je als je je carries niet te lang alleen wil laten gewoon hun carry de teamfight uitschoppen. Dat scheelt een flinke bult DPS van hun team waardoor jij in principe de teamfight zou moeten winnen.

Bij ganks:
- Tegenstander de muur inschoppen als je vanaf de zijkant komt aanlopen
- Achter de tegenstander flashen en terugschoppen, weg van de tower
- Finishing kick, doet redelijke damage

Maar het blijft snel reageren. Dat is de moeilijkheid aan Lee Sin. Erg lastig te spelen, maar wel heel leuk (zeker als het lukt!)

Maargoed, ik merk wel dat ik Lee Sin op mijn laptop gewoon niet moet spelen. Ik mis door lag en framedrops vrijwel alle skillshots waardoor al mn ganks falen. Met Riven of Tryndamere gaat dat een stuk beter. Zijn sowieso al eenvoudiger om mee te spelen. Als ik op de vaste PC van mn vriendin speel haal ik Lee Sin wel weer eens van stal ;)

Vicariously I live while the whole world dies

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Drunk3nD3m0n
laten we afwachten tot de sneak peak :D
ik herinner nog een discussie hier dat we dachten dat shyvana haar skills op die van corki gingen lijken :P
ik denk dat het uiteindelijk niet echt zo is geworden :D

en ik vind dat ahri ook wel tamelijk nederlands klinkt nu juist nog de spellingswijze vervangen door arie :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• speedzor
Verwijderd schreef op donderdag 08 december 2011 @ 10:21:
[...]

1. Akali moet Haar Q triggeren om extra dmg te doen. (Dit is ook haar grootste dmg output.)
2. Akali's R heeft een cd van 3 sec. En kan stacken op totaal 3 keer. ( Moet ook getargeted worden op een vijand.)
3. Ahri zal waarschijnlijk ranged zijn.
4. Ahri heeft een stun/snare?
1. So? Dit is gewoon een extra effect van een ability, laten we nu nog even aannemen dat er toch op z'n minst een klein verschil op zit
2.
This is largely accomplished through her ultimate, which allows her to dash multiple times before going on cooldown. Ahri can either use all three quickly to chase, burst, or escape, or she can spread out their uses to keep enemies guessing and juke around the battlefield.
Dit lijkt me redelijk hetzelfde
3.
Her burst is high, but must be in short range to maximize it.
4. Alright, ze heeft 1 immobilizer

Heb jij wel dezelfde beschrijving als mij gelezen? Veel van haar mechanics zijn hetzelfde of lijken enorm goed op die van Akali. Natuurlijk zal er toch iets verschillend zijn, een letterlijke kopie gaan ze niet maken. Ipv akali haar invisibility, heeft Ahri een immobilizer.

Streaming History

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vocalise
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 18-09 14:01
LikeAKing schreef op woensdag 07 december 2011 @ 17:31:
Nice, ben ik weer geleaved. Ik ging 13/4 ofzo met Sion, maar een caitlyn die weer 2/20 moet gaan ofzo. Ik hoop maar op DotA2, liever een spel van 20 euro zonder noobs die maar blijven schelden dan een free 2play game vol met trolls (spanjolen) :P

Of vallen die spanjolen vermijden :s
Likeaking ik moet de comments nog lezen, maar je hebt ondertussen wel in de gaten dat niet je team maar jijzelf het probleem bent in deze games?

Je trolled, je afked en je leaved als iemand een slechte game heeft en laat je team stikken tegen 5 tegenstanders.

Ik raad je af naar Dota 2 te gaan, daar wordt je nog ongelukkiger, maar in LOL zou ik je ook niet graag in mijn team vinden tbh.

[ Voor 0% gewijzigd door Vocalise op 08-12-2011 10:55 . Reden: Spelling ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

speedzor schreef op donderdag 08 december 2011 @ 10:25:
[...]

1. So? Dit is gewoon een extra effect van een ability, laten we nu nog even aannemen dat er toch op z'n minst een klein verschil op zit
2.
[...]
Dit lijkt me redelijk hetzelfde
3.
[...]

4. Alright, ze heeft 1 immobilizer

Heb jij wel dezelfde beschrijving als mij gelezen? Veel van haar mechanics zijn hetzelfde of lijken enorm goed op die van Akali. Natuurlijk zal er toch iets verschillend zijn, een letterlijke kopie gaan ze niet maken. Ipv akali haar invisibility, heeft Ahri een immobilizer.
1. Dus jij wilt zeggen dat het triggeren van je Q gegarendeerd is in een teamfight? Nee.

2. "This is largely accomplished through her ultimate, which allows her to dash multiple times before going on cooldown. Ahri can either use all three quickly to chase, burst, or escape, or she can spread out their uses to keep enemies guessing and juke around the battlefield".

Dit heeft dus een langere cooldown dan 3 sec.

3. Her burst is high, but must be in short range to maximize it.
Dut is dus hetzelfde als Fizz? kun je Ahri vergelijken met Fizz? Nee.

4. Een stun/snare is toch echt wel verschillend dan een stealth..

Er valt nu ook nog niet zo veel om evover te praten, laten we maar eerste wachten op de champion sneak peak.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
En Morde es #1, always shield never die huehuehue

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cloud
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 17-09 10:39

Cloud

FP ProMod

Ex-moderatie mobster

Voor jungle geïnteresseerden, Dan Dinh is aan het streamen. Loopt nu een game te domineren met Skarner :o

http://www.solomid.net/livestream.php?s=112

offtopic:
Vicarious bedankt voor de Lee Sin tips! Volgens mij zit ik dan wel op de goede weg ;)

[ Voor 24% gewijzigd door Cloud op 08-12-2011 10:39 ]

Never attribute to malice that which can be adequately explained by stupidity. - Robert J. Hanlon
60% of the time, it works all the time. - Brian Fantana

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaggy
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 19-06-2021
Vocalise schreef op donderdag 08 december 2011 @ 10:30:
[...]

Likeaking ik moet de comments nog lezen, maar je hebt ondertussen wel in de gaten dat niet je team mar jijzelf het probleem bent in deze game?
Je trolled, je afked en je leaved als iemand een slechte game heeft en laat je team stikken tegen 5 tegenstanders?
Ik raad je af naar Dota 2 te gaan, daar wordt je nog ongelukkiger, maar in LOL zou ik je ook niet graag in mijn team vinden tbh.
Ben het hier mee eens, afk'ers leavers etc mogen wat mij betreft echt branden. Ga dan niet het spel spelen als je toch weet dat je weer gaat leaven als je een slecht team hebt. Ik heb de laatste tijd ZO vaak dat ik met een goede score verlies maar dat maakt me verder helemaal niet uit, zolang ik first win of the day heb vind ik het goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Azaruc
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 29-07-2024
sjaggy schreef op donderdag 08 december 2011 @ 10:40:
[...]

Ben het hier mee eens, afk'ers leavers etc mogen wat mij betreft echt branden. Ga dan niet het spel spelen als je toch weet dat je weer gaat leaven als je een slecht team hebt. Ik heb de laatste tijd ZO vaak dat ik met een goede score verlies maar dat maakt me verder helemaal niet uit, zolang ik first win of the day heb vind ik het goed.
Meestal haal ik even first win of the day tegen bots. Ik merk dat ik daardoor veiliger ga spelen in de games tegen andere spelers, omdat ik niet meer de drang voel om die first win binnen te slepen ^^

D3 Profile

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaggy
  • Laatst online: 19-06-2021
Azaruc schreef op donderdag 08 december 2011 @ 10:52:
[...]

Meestal haal ik even first win of the day tegen bots. Ik merk dat ik daardoor veiliger ga spelen in de games tegen andere spelers, omdat ik niet meer de drang voel om die first win binnen te slepen ^^
haha zou mij opzich ook wel eens goed kunnen doen, mja ben nooit echt greedy. Speel meestal AP en dan solo top of mid dusja ook nietecht lanes waar het meteen goed is om greedy te zijn. Ik wacht nog altijd mooi op mijn jungler tenzij ik de persoon echt HARD eruit push.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Drunk3nD3m0n
bwa ik ga mensen ook wel veel pesten hoor soms :P gisteren met 4 engelsen pre-made gespeeld en ik wou jungler zijn :P
maar ze hebben mij solo top gezet met nidalee tegen gangplank ...
het lukte niet echt gangplank was mij de hele tijd aan het zonen en ik kon moeilijk levelen en ik ben op de 15 minuten 5 keer gekanked door de vijandelijke udyr en gangplank ging met de kills lopen ...
en vanaf dan begon het de soraka onderaan begon te RAGEN maar RAGEN ! ! ! !
het ging qls volgt : " NIDALEE YOU ****** STUPID FEEDING *** YOU SHOUL UNINSTALL THE GAME YOU **** EATING ****."
ik heb dan maar gevraagd aan olaf voor te komen ganken en de idioot zei :"I am a jungler i dont do lanes untill i am lvl 10 you idiot ... L2P the game noob."
en vanaf dan begonnen ze allemaal te ragen in all chat xD
ik zei heel rustig tegen de vijandelijke veigar :" i think my team is retarded want to teach them a lesson ? i will give you free AP :D"
heb me 4 keer laten killen door veigar ( ik had het gewhisperd ) veigar lekker veel AP en dan het vijandelijke team heeeel veel doden :P en dan begon het spammen ik zag om de 5 seconden : NIDALEE YOU **** op het scherm verschijnen in 5-voud :)
uitendelijk het volledige team gereport voor verbal harrasement :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vocalise
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 18-09 14:01
Drunk3nD3m0n schreef op donderdag 08 december 2011 @ 10:55:
bwa ik ga mensen ook wel veel pesten hoor soms :P gisteren met 4 engelsen pre-made gespeeld en ik wou jungler zijn :P
maar ze hebben mij solo top gezet met nidalee tegen gangplank ...
het lukte niet echt gangplank was mij de hele tijd aan het zonen en ik kon moeilijk levelen en ik ben op de 15 minuten 5 keer gekanked door de vijandelijke udyr en gangplank ging met de kills lopen ...
en vanaf dan begon het de soraka onderaan begon te RAGEN maar RAGEN ! ! ! !
het ging qls volgt : " NIDALEE YOU ****** STUPID FEEDING *** YOU SHOUL UNINSTALL THE GAME YOU **** EATING ****."
ik heb dan maar gevraagd aan olaf voor te komen ganken en de idioot zei :"I am a jungler i dont do lanes untill i am lvl 10 you idiot ... L2P the game noob."
en vanaf dan begonnen ze allemaal te ragen in all chat xD
ik zei heel rustig tegen de vijandelijke veigar :" i think my team is retarded want to teach them a lesson ? i will give you free AP :D"
heb me 4 keer laten killen door veigar ( ik had het gewhisperd ) veigar lekker veel AP en dan het vijandelijke team heeeel veel doden :P en dan begon het spammen ik zag om de 5 seconden : NIDALEE YOU **** op het scherm verschijnen in 5-voud :)
uitendelijk het volledige team gereport voor verbal harrasement :D
:+ Hier mag ik het eingelijk ook niet mee eens zijn, maar wel erg nice gedaan :D
Ach en als je echt een faal team hebt, (zoals wij allemaal wel eens meemaken) dan surrender je op de 20 minute mark.
Mochten er meer mensen door willen gaan prima, dan ga je lekker de jungle in, pak je je buffs probeer je wat gold en lvl;s te pakken en agank je waa rmogelijk een losse tegenstander tot je nexus valt. Ik moet mijn eerste game nog ragequitten of afken. ( internet van Ziggo die eruit klapt niet meegerekend, al lijkt dat alleen te gebeuren als we keihard aan het winen zijn :'( )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cloud

Cloud

FP ProMod

Ex-moderatie mobster

Voor de Lee Sin geïnteresseerden, Dan Dinh staat op het punt om een jungle game met hem te spelen ;)

Never attribute to malice that which can be adequately explained by stupidity. - Robert J. Hanlon

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SHEePYTaGGeRNeP
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 15-09 13:41

SHEePYTaGGeRNeP

EUW: Dragon Hodor

Jammer dat i kdat niet kan zien, ik moet werken :'(

EUW: Dragon Sheepy | Doubledutchdragons.nl | Diamond II - updated 29-11-2014

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Drunk3nD3m0n
Cloud je beng me echt in de verleiding aan het brengen om op mijn werk de regels te breken :P
stop ermee :) of ik ga jou verantwoordeijk stellen voor mijn ontslag :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SHEePYTaGGeRNeP

SHEePYTaGGeRNeP

idd drunk3n :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koekwaus21
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 20-09 14:04
Drunk3nD3m0n schreef op donderdag 08 december 2011 @ 11:02:
Cloud je beng me echt in de verleiding aan het brengen om op mijn werk de regels te breken :P
stop ermee :) of ik ga jou verantwoordeijk stellen voor mijn ontslag :+
Muaha, ik wou ook kijken maar steam doet bij mij niet.. ligt aan own3d denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Net ff naar de Stream van Dan Dinh gekeken, niet te geloven dat op 2000 elo ook zulke noobs zitten :P. Hij was nog geen lvl 11 of de game was al over.
Hij had wel gewonnen natuurlijk.

offtopic:
Waarom is het opeens zo stil hieroo? :P

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 08-12-2011 11:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartjeh
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 17-09 09:27
Verwijderd schreef op donderdag 08 december 2011 @ 11:36:
...

offtopic:
Geld verdienen voor de baas :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeX
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 18-07 12:20

DeX

Ben aan het werk. Kan niet super-snel reageren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mastery vraagje, awareness of greed?
2gold/10sec
of
5%extra experience.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

En dan toch ff snel reagereen? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Voor? Een support? AD carry? AP carry? Jungler?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Drunk3nD3m0n
Verwijderd schreef op donderdag 08 december 2011 @ 11:36:
offtopic:
Le Job
Le Monney
:+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartjeh
Verwijderd schreef op donderdag 08 december 2011 @ 11:39:
[...]

En dan toch ff snel reagereen? :P
M'n code was aan het compilen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vicarious schreef op donderdag 08 december 2011 @ 11:39:
Voor? Een support? AD carry? AP carry? Jungler?
Is het niet iets algemeens dan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• speedzor
Verwijderd schreef op donderdag 08 december 2011 @ 11:38:
Mastery vraagje, awareness of greed?
2gold/10sec
of
5%extra experience.
0/4/26, beide. (Support)

Streaming History

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Apart
  • Laatst online: 18-09 19:25
'"Your soul will come to serve me!"'
~ Veigar, The Tiny Master Of Evil

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SHEePYTaGGeRNeP

SHEePYTaGGeRNeP

Apart schreef op donderdag 08 december 2011 @ 11:44:
werkt niet op Miss Fortune want die is ginger :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartjeh
SHEePYTaGGeRNeP schreef op donderdag 08 december 2011 @ 11:46:
[...]

werkt niet op Miss Fortune want die is ginger :)
_/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vicarious schreef op donderdag 08 december 2011 @ 10:23:
[...]
Bij ganks:
- Finishing kick, doet redelijke damage
Heb ooit eens het advies gekregen van iemand om vooraleer je de ulti doet in dit geval, dus om te finishen, je eerst je Q moet landen en dan pas te ulti'en. Op die manier kan je er nog naar toe dashen mocht hij nog niet dood zijn na je ulti :]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Drunk3nD3m0n
I AM EVIL ... STOP LAUGHING
what is black and blue and is about to show you the defenition of PAIN
it's only a short away ... is that a short joke ?

_/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SHEePYTaGGeRNeP

SHEePYTaGGeRNeP

Verwijderd schreef op donderdag 08 december 2011 @ 11:48:
[...]

Heb ooit eens het advies gekregen van iemand om vooraleer je de ulti doet in dit geval, dus om te finishen, je eerst je Q moet landen en dan pas te ulti'en. Op die manier kan je er nog naar toe dashen mocht hij nog niet dood zijn na je ulti :]
Je kan ook eerst je ult doen dan weet je dat je je Q 100% zeker raakt als je het snelgenoeg doet :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

"You only have to click once FOOL!"
~ Mordekaiser.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SHEePYTaGGeRNeP

SHEePYTaGGeRNeP

If light travels so fast, how come it's never caught a ninja?
~ Shen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tjukkie
[...]

OEH, dit lijkt me vet om te doen. Wordt denk ik vandaag toch Lee Sin aanschaffen i.p.v. Ezreal :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Drunk3nD3m0n
"toeter toeter toeter toeter toeter toeter toeter toeter toeter toeter toeter toeter"
~ Kog 'Maw

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thasquealer
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 19-09 13:05
"Blindness is no impairment against a smelly enemy"
~ Lee Sin

Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

"Captain Teemo on duty"
~ Teemo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SHEePYTaGGeRNeP

SHEePYTaGGeRNeP

Time flies like an arrow, fruit flies like banana.
~Zilean, The Chronokeeper

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeX

DeX

"Hmmf hurr hmm hmm hurr"
~Pyro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Drunk3nD3m0n
@DeX
verkeerde forum jongen ;)

[ Voor 6% gewijzigd door Drunk3nD3m0n op 08-12-2011 12:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snappie88
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 19-09 22:45

Snappie88

Mr. Hollywood

Vicarious schreef op woensdag 07 december 2011 @ 22:49:
Alienware gaat weer van start: http://www.alienwarearena.com/event/lol-eu/home/

Nog mensen interesse om een team te vormen?
Yes hier! Herhaling van vorige keer aub, alleen deze keer geen mensen in 't ziekenhuis / naar Polen / dood :P
Dacht ik inderdaad ook al...
Cloud schreef op donderdag 08 december 2011 @ 10:38:
Voor jungle geïnteresseerden, Dan Dinh is aan het streamen. Loopt nu een game te domineren met Skarner :o

http://www.solomid.net/livestream.php?s=112

offtopic:
Vicarious bedankt voor de Lee Sin tips! Volgens mij zit ik dan wel op de goede weg ;)
Gisteravond ook al gekeken naar die gozer, hij doet het goed en een goede teamspeler ook! Keek eerst naar TheRainMan maar God wat is dat een zielig ventje...

[ Voor 52% gewijzigd door Snappie88 op 08-12-2011 12:22 ]

Surfin' paradise!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Drunk3nD3m0n
Snappie88 schreef op donderdag 08 december 2011 @ 12:16:
[...]

Yes hier! Herhaling van vorige keer aub, alleen deze keer geen mensen in 't ziekenhuis / naar Polen / dood :P
moet je er lvl 30 voor zijn om mee te doen ?
anders een paar uurtjes no-lifen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koekwaus21
[...]

Dit doe ik ook al tijdje, je Q doet extra damge per missing heath, dus in preciepe moet je Q meer schaden doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snappie88
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 19-09 22:45

Snappie88

Mr. Hollywood

En om maar in de stijl van 't forum te blijven:

"Hihihihi, haahaahahahaha" (+ handjes voor de mond en huppel)
~ Lux

Zoooooo irritant _O-

Surfin' paradise!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SHEePYTaGGeRNeP

SHEePYTaGGeRNeP

helemaal mee eens snappie :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SHEePYTaGGeRNeP

SHEePYTaGGeRNeP

Caught between a rock and a hard place.
~ Malphite

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Drunk3nD3m0n
weet iemand eigenlijk de joke van vollibear ? en fizz ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nibbz
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 00:14

Nibbz

Postmaster General

Do you always fight so poorly?
-Soraka

(leuk om te doen als een gank faalt van het enemy team :p)

13:37

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeX

DeX

Drunk3nD3m0n schreef op donderdag 08 december 2011 @ 12:40:
weet iemand eigenlijk de joke van vollibear ? en fizz ?
Zijn taunt wel:
"A fool and his head are easily parted - rah!"
~Volibear

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• axel101
  • Laatst online: 06-05-2021
Ik ben niet super actief hier, maar ik stel me beschikbaar om mee te doen met het Alienware toernooi ! Ik ben lvl 30 met ongeveer 500 wins (uit me hoofd 511 wins) Opzich kan ik spelen wat er nodig is. Maar mijn voorkeur gaat uit naar support of ap carry mid. Ik zit rond de 1350 elo. Heb alleen niet veel ranked potjes gespeeld. Speel voornamelijk normals. Heb iets van 10 potjes ranked erop zitten in season2. Voor meer vragen of om gewoon te kijken hoe het is om te spelen, add me ingame: ibullit

League of Legends EUW: IBullit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als je niet veel ranked speelt weet je ook niet wat je gemiddelde elo is. Plus je bent dan niet echt geschikt voor toernooien lijkt me.
Aangezien normals een f.u.b.a.r. clusterfuck zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• axel101
Verwijderd schreef op donderdag 08 december 2011 @ 12:55:
Als je niet veel ranked speelt weet je ook niet wat je gemiddelde elo is. Plus je bent dan niet echt geschikt voor toernooien lijkt me.
Aangezien normals een f.u.b.a.r. clusterfuck zijn.
heb in season1 aardig wat ranked gespeeld. Sinds een paar weken spelen een hoop irl vrienden van me ook. Dus vind k het leuk om daarmee veel normals te spelen. In normal draft mode krijg je vaak teams tegen die ook met de vastgeroeste meta spelen. Dus je krijgt daardoor wel veel leuke potjes die op ranked lijken. Je heb alleen geen elo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ah normal draft pick.Dat scheelt een hoop idd. Ben nu lvl 20 en ook maar overgestapt op de draft. Niet om aan te zien wat er in normal normals gebeurt.

Alleen de character selection en banning in draft duur een eeuwigheid en dan duurt het soms ook nog zes keer voordat je eindelijk begint.

[ Voor 31% gewijzigd door Verwijderd op 08-12-2011 13:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cloud

Cloud

FP ProMod

Ex-moderatie mobster

Ik speel ook Normal Draft vooral, tenzij ik erg graag een bepaalde champion wil spelen. Dan pak ik ook Blind pick. Niet dat ik instalock ofzo, maar ik selecteer de champion wel meteen. Dan wacht ik altijd even af om te zien wat de rest doet. :P

[ Voor 8% gewijzigd door Cloud op 08-12-2011 13:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
[...]

Is op zich goed, maar meestal bij een gank is die voor mij op cooldown omdat ik ermee open.. Let wel op dat hij meestal al in tower range is als hij ontsnapt, dus als je ernaartoe dasht moet je wel wat towerhits kunnen hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• atlantisx
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 24-07-2021
[...]

In sommig situaties handig: Q - > E -> Ultimate -> METEEN E -> Q. Zo zorg je er voor dat de kick je vijand niet ver weg schopt :). (de slow gaat "mid air" af, waardoor je dus je volledige combo kan doen en al kan auto attacken voordat de vijand uberhaubt uit de geslowde kick is ontkomen :).

Wel echt een 1v1 of een "dat champ must die" combo.
Snappie88 schreef op donderdag 08 december 2011 @ 12:26:
En om maar in de stijl van 't forum te blijven:
"Hihihihi, haahaahahahaha" (+ handjes voor de mond en huppel)~ Lux
Zoooooo irritant _O-
Lux haar laugh, heeft een ernstige nerf nodig :P. Zo vaak dat er zo'n stallmate momentje in mid is, SHIFT+F4 en daar vliegt de eerste al greedy op je af!

[ Voor 5% gewijzigd door atlantisx op 08-12-2011 13:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djengizz
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online
Vicarious schreef op donderdag 08 december 2011 @ 13:24:
[...]

Is op zich goed, maar meestal bij een gank is die voor mij op cooldown omdat ik ermee open.. Let wel op dat hij meestal al in tower range is als hij ontsnapt, dus als je ernaartoe dasht moet je wel wat towerhits kunnen hebben.
Ik open mijn ganks met Lee graag met W als mijn target zich in de buurt van een minion bevindt. Dit geeft je ook een dash / gap closer en Iron will geeft defensive stats. Hierna Tempest / Cripple en je landt je Q veel makkelijker (in his face) en doet meer percentage based damage.
Je eerste cooldown wordt dan ook weer je W die je meteen de escape geeft na die combo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SHEePYTaGGeRNeP

SHEePYTaGGeRNeP

Defeat Trundle, Are you trolling?
~Trundle

Acties:
  • 0 Henk 'm!
djengizz schreef op donderdag 08 december 2011 @ 13:37:
[...]

Ik open mijn ganks met Lee graag met W als mijn target zich in de buurt van een minion bevindt. Dit geeft je ook een dash / gap closer en Iron will geeft defensive stats. Hierna Tempest / Cripple en je landt je Q veel makkelijker (in his face) en doet meer percentage based damage.
Je eerste cooldown wordt dan ook weer je W die je meteen de escape geeft na die combo.
Is op zich denk ik een betere manier om te ganken. Werkt dit nog steeds nu de range op zijn W een paar patches terug is generft? Zo ja dan maar eens proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

djengizz schreef op donderdag 08 december 2011 @ 13:37:
Dit is zooo handig met counter-ganken.
Start met je W en hun ganker is dan meestal zo greedy genoeg om de kill te kunnen pakken. Dit geeft jou als leesin wel bijna altijd een freekill en overleeft je teammate die geganked word :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koekwaus21
Vicarious schreef op donderdag 08 december 2011 @ 14:12:
[...]

Is op zich denk ik een betere manier om te ganken. Werkt dit nog steeds nu de range op zijn W een paar patches terug is generft? Zo ja dan maar eens proberen.
Ja, maar dan moeten ze close bij de minions zijn of een minion met volle levens. want wanneer je gaat ganken en je wilt een W op minion doen en hij gaat dood, dan sta je in 1 keer stil. Dus dat moet natuurlijk wel goed gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• atlantisx
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 24-07-2021
koekwaus21 schreef op donderdag 08 december 2011 @ 14:16:
[...]
Ja, maar dan moeten ze close bij de minions zijn of een minion met volle levens. want wanneer je gaat ganken en je wilt een W op minion doen en hij gaat dood, dan sta je in 1 keer stil. Dus dat moet natuurlijk wel goed gaan.
Dan kan je nog altijd terugvallen op je Q, Desnoods op een andere minion om ze vervolgens alsnog te slowen. (verwachtende dat je botlane ook meedoet bij de gank :), sommige botlanes zijn het ganken niet waard }:| )

[ Voor 6% gewijzigd door atlantisx op 08-12-2011 14:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Drunk3nD3m0n
ik vind het ook altijd handig om met lee sin dicht bij de jungle te blijven als het wat te intens wordt kan je gewoon naar de jungle een Q smijten en dan ...
FOETSIE *lee-sin is weg* :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SHEePYTaGGeRNeP

SHEePYTaGGeRNeP

@Drunk3n of wat ik doe als ik gechased wordt WARD plaatsen en dan W :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djengizz
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online
koekwaus21 schreef op donderdag 08 december 2011 @ 14:16:
[...]

Anders ff voor een bait vragen in chat en dashen naar je laner.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Drunk3nD3m0n
ik doe het ook meestal op die manier team mate laten baiten en naar mij toe lopen een shield op je team mate den een slow dan ervoor gaan lopen en dichter naar je team/turret duwen met je R dan afmaken met de Q
werkt 80% van de tijd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De ander 20% faal jij en gaat je teammate dood waardoor er op jou geraged word? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Drunk3nD3m0n
nee dan ontsnapt hij met flash -.-
oooh wat haat ik flash ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ahahah, ik hoor altijd mensen die zeggen ik haat flash.
Wat ik dan zeg is:Use Flash to win? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Drunk3nD3m0n schreef op donderdag 08 december 2011 @ 15:04:
nee dan ontsnapt hij met flash -.-
oooh wat haat ik flash ...
Ik snap het probleem met flash niet? Als je kill ontsnapt door 600 hp van heal of een cleanse is dat dan minder erg?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Drunk3nD3m0n
ik ben eerder fan van ghost het duurt langer is is meer effectief vind ik
iedereen zijn eigen keuze denk ik
en een combinatie tussen flash en ghost lijk niet zo handig of wel ?
( in het geval van lee-sin )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nee, absoluut geen flash+ghost combinatie nemen met een champion als Lee sin. Je kunt al overal heen Dashen met je W en Q .

En ghost meer effectiefer vind ik juist niet, je hebt er niet veel aan.
Ik herinner mijzelf ook niet in een game waarbij ik Geen flash heb. Ik heb altijd wel flash en zal dat ook zo houden :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• axel101
Verwijderd schreef op donderdag 08 december 2011 @ 15:16:
Nee, absoluut geen flash+ghost combinatie nemen met een champion als Lee sin. Je kunt al overal heen Dashen met je W en Q .

En ghost meer effectiefer vind ik juist niet, je hebt er niet veel aan.
Ik herinner mijzelf ook niet in een game waarbij ik Geen flash heb. Ik heb altijd wel flash en zal dat ook zo houden :).
Als je geen game kan herrineren zonder flash dan speel je zeker nooit signed :P signed: ghost+ult = win ^^
Trololo door de teamfights rennen, towersdiven maakt me altijd blij :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cloud

Cloud

FP ProMod

Ex-moderatie mobster

Ghost is afhankelijk van de champion. Flash vind ik wel praktischer voor Lee Sin, want flashen vanuit de brush gevolgd door een rake Q legt zo'n enorme afstand af. Ideaal voor initaties bij het ganken. Op andere champions die zelf al een goede escape hebben en geen exacte positionering nodig hebben is Ghost weer praktischer. Zoals Vladimir of een aantal tanks en tanky dps champs.

Flash én Ghost zou ik dan weer nooit nemen. Dat is wel lekker veilig en zo maar je geeft een hele hoop goede andere keuzes te makkelijk op. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

axel101 schreef op donderdag 08 december 2011 @ 15:18:
[...]

Als je geen game kan herrineren zonder flash dan speel je zeker nooit signed :P signed: ghost+ult = win ^^
Trololo door de teamfights rennen, towersdiven maakt me altijd blij :D
of irelia
zou ik persoonlijk nooit flash nemen ipv ghost
maja das omwille van haar tenacity passive ook wel de betere keuze

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SHEePYTaGGeRNeP

SHEePYTaGGeRNeP

Ik neem altijd flash en ghost op mordekaiser 0 losses!

ik speel hem nooit :P

[ Voor 12% gewijzigd door SHEePYTaGGeRNeP op 08-12-2011 15:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cloud

Cloud

FP ProMod

Ex-moderatie mobster

Verwijderd schreef op donderdag 08 december 2011 @ 15:21:
[...]

of irelia
Irelia speel ik ook altijd met Ghost in plaats van Flash ja :) Ze heeft haar eigen Dash al en omdat je haar toch tanky bouwt heb je ook geen escape button nodig. Een langdurige chase met Ghost is veel waardevoller.
SHEePYTaGGeRNeP schreef op donderdag 08 december 2011 @ 15:22:

8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SHEePYTaGGeRNeP schreef op donderdag 08 december 2011 @ 15:22:

Lol. Mordekasier is het ook niet waard meer om te spelen.

ff offtopic:
DD.TNT is dit een DoubleDutch clan?
Was er vroeger namelijk ook lid van :P.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• axel101
Verwijderd schreef op donderdag 08 december 2011 @ 15:21:
[...]

of irelia
ja inderdaad kan me voorstellen. Helaas ben ik niet echt een held met irelia :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SHEePYTaGGeRNeP

SHEePYTaGGeRNeP

Verwijderd schreef op donderdag 08 december 2011 @ 15:25:
[...]

Lol. Mordekasier is het ook niet waard meer om te spelen.

ff offtopic:
DD.TNT is dit een DoubleDutch clan?
Was er vroeger namelijk ook lid van :P.
IDD IDD
DoubleDutch ftw :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Drunk3nD3m0n
toevallig nog plaats in de clan voor een toekomstige fanatieke lvl 30er
ik kan junglen support en ap carry :D
en andere dingen als je me wat oefentijd geeft ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kainda
  • Laatst online: 07-09 13:00
Verwijderd schreef op donderdag 08 december 2011 @ 15:25:Lol. Mordekasier is het ook niet waard meer om te spelen.
Niet in vergelijking met zijn shield OPness, of z'n vamp life steal OPness in creep waves idd. Ik heb soms het gevoel dat mensen nerfs tot het uiterste doortrekken:

OP char krijgt kleine nerf
realiteit: on-par met vergelijkbare champs (type).
hoe het ervaren wordt: OMG nooit meer te spelen!

Gewoon je speelwijze aanpassen en misschien de build en hij is weer ok.

Tenzij je een 2000+ elo speler bent en alleen tegen het beste van het beste speelt zijn er geen champs die 100% not-viable zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SHEePYTaGGeRNeP

SHEePYTaGGeRNeP

Ik speel niet zo heel veel lee sin meer, Udyr & Rammus vooral :)

@drunken iedereen is welkom - als je 16 jaar of ouder bent. Double Dutch Clan is niet alleen voor League of Legends en je hoeft niet pro te zijn :)
http://www.doubledutchclan.nl

[ Voor 16% gewijzigd door SHEePYTaGGeRNeP op 08-12-2011 15:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kainda schreef op donderdag 08 december 2011 @ 15:54:
[...]

Niet in vergelijking met zijn shield OPness, of z'n vamp life steal OPness in creep waves idd. Ik heb soms het gevoel dat mensen nerfs tot het uiterste doortrekken:

OP char krijgt kleine nerf
realiteit: on-par met vergelijkbare champs (type).
hoe het ervaren wordt: OMG nooit meer te spelen!

Gewoon je speelwijze aanpassen en misschien de build en hij is weer ok.

Tenzij je een 2000+ elo speler bent en alleen tegen het beste van het beste speelt zijn er geen champs die 100% not-viable zijn.
Ik vond mordekaiser eerder al niet OP, het enige wat je OP zou kunnen noemen is de Ultimate van hem.
Je kunt mordekaiser full tank built gaan, maar dan ben je easy avoidable voor je vijanden. Je kunt full AP/Spell vamp gaan maar dan ben je weer te squishy.

Alleen beetje tanky/AP builden was OP. Maar met zijn nieuwe patch valt dat ook wel mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 08 december 2011 @ 15:57:
[...]

Ik vond mordekaiser eerder al niet OP, het enige wat je OP zou kunnen noemen is de Ultimate van hem.
Je kunt mordekaiser full tank built gaan, maar dan ben je easy avoidable voor je vijanden. Je kunt full AP/Spell vamp gaan maar dan ben je weer te squishy.

Alleen beetje tanky/AP builden was OP. Maar met zijn nieuwe patch valt dat ook wel mee.
De laning van morde was echt wel ziek sterk na hextech hoor.
Maar tank morde was al niet viable en is nu helemaal slecht je deed al weinig damage en nu kan je ook nog is amper shield opbouwen. Met volle ap morde heb je na lich bane en deatchap opzich best wel kans een carry/ap in een combo te killen. Maar met dat shield zoals het nu is is hij daar eigenlijk te squishy voor en dankzij geen cc is hij ook vrij waardeloos voor je team.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

onlangs een jungle mordekaiser gehad op mn team
wat een fail was dat
0/9/2 eindigde hij
en zn build met wriggles lantern enzo
trolllllllllllllllllllllllllllllllll
*zucht* samen met zn maatje leblanc spel begint : first time lb, what do i build ?? i have to go mid? o god no
kvraag hem : do u use smartcast
smartcast is not cool !!!!!!!! NOOB l2p

dat team heb ik echt niet kunnen carryen, had gewoon moeten qdodgen toen k de jungle mord zag
maarja you win some you lose some
hatelijkste was dat ze niet wilden surrenderen, en dat doe ik al pas als het echt hopeloos is
ze hadden al inhib down bij ons en alle outer turrets, en wij hadden 2 van hun turrets
en ze hadden meer dan 2x de kills maar ze pushten niet voor de win
en heb ik nog kwartier lopen trollen op het einde :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Noq
  • Registratie: April 2009

Noq

Smartcast vind ik nou niet iets wat je per se moet gebruiken, ieder zijn ding.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Drunk3nD3m0n
wacht even wat is nu weer smart-cast is dat met je ctrl je skill lvlen ?

Pagina: 1 ... 36 ... 79 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
In de topicstart is heel veel informatie te vinden. Dus voor zaken als de patchnotes, champion rotation en bijvoorbeeld hoe je in contact kunt komen met andere LoL Tweakers, kun je daar terecht! :)

Voor de slowchatters onder ons is er natuurlijk het chatkanaal in-game (dat veel te rustig is), maar tegenwoordig ook een IRC kanaal!