[PC] League of Legends - Deel 5 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 35 ... 79 Laatste
Acties:
  • 150.514 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tjukkie
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 13-11-2024
kan je text posten? alles blocked @ work

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeX
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 18-07 12:20

DeX

Verwijderd schreef op woensdag 07 december 2011 @ 12:11:
[...]

Creepscore is inderdaad belangrijk maar je moet weten waarom je aan het last hitten bent. Meestal wil je zo snel mogelijk al een bepaald item kunnen kopen, zodanig dat je een voordeel kan uitbouwen ten opzichte van de tegenstanders. Jij moet weten waar je naartoe wilt hierin en niet eindeloos blijven farmen (tenzij je nasus bent misschien :p ).

Het voordeel dat je op een bepaald moment hebt opgebouwd, moet je dan ook best op een bepaald moment gaan uitbuiten om te kunnen verder snowballen richting end game toe.

Het komt er eigenlijk op neer weten wanneer jouw champion "sterk" wordt naarmate het spel vordert en er dan een voordeel uit te slaan.Althans, zo zie ik het toch ;)
+1 thanks
Ik zal me als teemo richten op Boots +Wits end + mandreds bloodrazor en daarna vooral op champs gaan. of is dat te laat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Drunk3nD3m0n schreef op woensdag 07 december 2011 @ 11:58:
[afbeelding]

de nieuwe champ ziet er wel nice uit vind ik :D
jullie mening ?
als de afbeelding te groot is laat mij iets weten het is de eerste keer dat ik dit doe :P
Is het al bekend dat deze champ zal uitkomen? ( Kan niet op de LoL site kijken op mijn stage:( )

Er is 1 of 2 maanden terug een champion spotlight van gekomen maar voor de rest niks gehoord.

Voor alle Naruto-fanboys (Like me) is dit een must-buy champion :Y .

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 07-12-2011 13:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Drunk3nD3m0n
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 03-04-2015
er staat wel een prieview op de LoL site en dan ook nog een skin te zien op leaguecraft dus ik veronderstel dat dit de nieuwe champ gaat worden :D

edit : de naam van de champ is : Ahri The nine tailed fox

[ Voor 17% gewijzigd door Drunk3nD3m0n op 07-12-2011 13:18 ]

Beep Boop son ... Beep Boop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DeX schreef op woensdag 07 december 2011 @ 13:10:
[...]

+1 thanks
Ik zal me als teemo richten op Boots +Wits end + mandreds bloodrazor en daarna vooral op champs gaan. of is dat te laat?
Ik ben geen ervaren teemo speler, maar voor teemo zou ik persoonlijk eerst voor frozen mallet gaan, zodanig dat je leuke cc hebt die je zowel offensief als defensief kunt uitspelen, en je behoorlijk tanky bent tegelijker tijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Drunk3nD3m0n
@groov

ik denk dat het uiteindelijk gaat afhangen tegen wat je gaat spelen voor dat je die frozen mallet gaat kopen
ik zou me toch eerst wat gaan focussen op damage in de meeste gevallen

[ Voor 6% gewijzigd door Drunk3nD3m0n op 07-12-2011 13:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tjukkie
Verwijderd schreef op woensdag 07 december 2011 @ 13:29:
[...]

Ik ben geen ervaren teemo speler, maar voor teemo zou ik persoonlijk eerst voor frozen mallet gaan, zodanig dat je leuke cc hebt die je zowel offensief als defensief kunt uitspelen, en je behoorlijk tanky bent tegelijker tijd.
Ik speel Teemo regelmatig, omdat hij gewoon verdomd leuk is om te spelen :D

Ik ga meestal boots+pots ipv doran's blade, omdat je poison de meeste damage doet. Daarna bouw ik madreds en ga ik voor een Recurve Bow + berserk boots, zodat je je snelle attackspeed kan combineren met madreds voor makkelijke farm en tegen champs heb je je attackspeed + poison (+45dmg + 30dmg/sec lvl5 poison). Je zal rond lvl8-10 zijn wanneer je deze items hebt. Daarna maak ik Wit's End af en ga ik voor Frozen Mallet voor survivability en uber kiting skills :) Daarna maak ik Bloodrazor af met de madreds, meestal zijn de potjes dan al voorbij. Zoniet > bouw defensive items, afhankelijk van enemy team compo

Vergeet niet in op alle cruciale plekken je shrooms te plaatsen en laat nooit je shrooms op 3x staan! Altijd eentje bewaren voor het geval je het nodig hebt. Als iemand achter je aankomt: Frozen Mallet + Shroom + W = bye bye ;)

Ah nog iets: probeer teamfights van tevoren in te schatten en zorg dat alle exits voorzien zijn van een shroom. Anders kan je tijdens stand-off's waarbij beide teams afwachten op de eerste die initiate, de gehele omgeving "voorbereiden" >:)

[ Voor 21% gewijzigd door Tjukkie op 07-12-2011 13:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeX

DeX

Tjukkie schreef op woensdag 07 december 2011 @ 13:37:
[...]

Ik speel Teemo regelmatig, omdat hij gewoon verdomd leuk is om te spelen :D

Ik ga meestal boots+pots ipv doran's blade, omdat je poison de meeste damage doet. Daarna bouw ik madreds en ga ik voor een Recurve Bow + berserk boots, zodat je je snelle attackspeed kan combineren met madreds voor makkelijke farm en tegen champs heb je je attackspeed + poison. Je zal rond lvl8-10 zijn wanneer je deze items hebt. Daarna maak ik Wit's End af en ga ik voor Frozen Mallet voor survivability en uber kiting skills :) Daarna maak ik Bloodrazor af met de madreds, meestal zijn de potjes dan al voorbij. Zoniet > bouw defensive items, afhankelijk van enemy team compo

Vergeet niet in op alle cruciale plekken je shrooms te plaatsen en laat nooit je shrooms op 3x staan! Altijd eentje bewaren voor het geval je het nodig hebt. Als iemand achter je aankomt: Frozen Mallet + Shroom + W = bye bye ;)

Ah nog iets: probeer teamfights van tevoren in te schatten en zorg dat alle exits voorzien zijn van een shroom. Anders kan je tijdens stand-off's waarbij beide teams afwachten op de eerste die initiate, de gehele omgeving "voorbereiden" >:)
Sounds good.
Ik doe:
Boots + 3 pots
Beserker boots
Malady
Wits end
Bloodrazer
Guardian Angel

Ik ga je tips proberen. Vooral frozen mallet lijkt me ee logische keuze in combo met poison + attack speed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tjukkie
DeX schreef op woensdag 07 december 2011 @ 13:47:
[...]

Sounds good.
Ik doe:
Boots + 3 pots
Beserker boots
Malady
Wits end
Bloodrazer
Guardian Angel

Ik ga je tips proberen. Vooral frozen mallet lijkt me ee logische keuze in combo met poison + attack speed.
Ik zou Malady eruit halen en vervangen met mallet, want attack speed gaat je niet redden wanneer iemand achter je aan zit en je gaat gegarandeerd VEEL rennen, want IEDEREEN wilt Teemo killen :+

[ Voor 7% gewijzigd door Tjukkie op 07-12-2011 13:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

teemo's global taunt is de grappigste passive in game :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SHEePYTaGGeRNeP
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 15-09 13:41

SHEePYTaGGeRNeP

EUW: Dragon Hodor

idd gr00v idd.

EUW: Dragon Sheepy | Doubledutchdragons.nl | Diamond II - updated 29-11-2014

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LikeAKing
  • Laatst online: 12-08-2024
Verwijderd schreef op woensdag 07 december 2011 @ 13:56:
teemo's global taunt is de grappigste passive in game :p
Nieuwe passive? :s

[ Voor 3% gewijzigd door LikeAKing op 07-12-2011 14:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Lol, seriously?? 7(8)7 :+

Lees het even rustig door..

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 07-12-2011 14:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LikeAKing
Verwijderd schreef op woensdag 07 december 2011 @ 14:39:
[...]

Lol, seriously?? 7(8)7 :+

Lees het even rustig door..
Ik snap mensen niet die het hebben over teemo's global passive.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het is een grap, "Global Taunt" oftewel: Iedereen focused op teemo no matter what? :D

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 07-12-2011 14:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LikeAKing
Lol, heb ik nog nooit gezien, als ik Teemo speel word ik vaak genegeerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tjukkie
LikeAKing schreef op woensdag 07 december 2011 @ 14:51:
Wellicht omdat je geen Bunny skin hebt! }:O En schattige berichtjes plaatst in /all :+

[ Voor 9% gewijzigd door Tjukkie op 07-12-2011 14:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

LikeAKing schreef op woensdag 07 december 2011 @ 14:51:
Ik word ook niet vaak gefocused met teemo, maar het is een grap. :D

Teemo is wel een champ die het meeste doodgaat in de game :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• atlantisx
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 24-07-2021
Teemo globaltaunt is een beetje een oldschool iets :).
Tegenwoordig kan je als teemo non-stop auto attacken omdat je genegeerd wordt :D.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Drunk3nD3m0n
ik vind dat ze eens een hippy teemo skin moeten maken hij is toch al verlsaafd aan paddo's :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeX

DeX

Afbeeldingslocatie: http://na.leagueoflegends.com/board/attachment.php?attachmentid=327738&d=1322163889
Deze plz :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Drunk3nD3m0n
niiiice :D
heb je een datum of is hij al uit ?
toch hoop ik nog stiekem op die hippy skin :+

en nog iets over dat teemo focussen :P
als ik en mijn vrienden een 3vs3 spelen en er is een teemo bij de vijand gaan we die toch eigenlijk wel veel focussen :P

reden 1 : ik haat teemo
reden 2 : ik haat die paddestoelen
reden 3 : ik kan het niet laten :*)

[ Voor 72% gewijzigd door Drunk3nD3m0n op 07-12-2011 15:25 . Reden: extra puntje ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

daarom dat tanky teemo goed werkt
ze hebben gewoon niet door dat ze je niet kunnen neer focussen omdat ze iets anders verwachten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tjukkie
Verwijderd schreef op woensdag 07 december 2011 @ 15:22:
daarom dat tanky teemo goed werkt
ze hebben gewoon niet door dat ze je niet kunnen neer focussen omdat ze iets anders verwachten
Done that! Hilarisch!

Ik was Teemo met Alistar, Amumu, Rammus, Malphite. Allemaal Tanky champs dus, maar ik was de enige die full tank build ging en eindigde met 4k HP en 200+ resist. De rest ging AD/AP, maar toch ging het volledige enemy team op mij :+

Edit: we wonnen zwaar _/-\o_

[ Voor 3% gewijzigd door Tjukkie op 07-12-2011 15:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zyppora
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 12-09 10:59

Zyppora

155/50 Warlock

DeX schreef op woensdag 07 december 2011 @ 13:47:
[...]

Sounds good.
Ik doe:
Boots + 3 pots
Beserker boots
Malady
Wits end
Bloodrazer
Guardian Angel

Guardian Angel mag je weglaten. Als je gefocused wordt ga je toch dood. Alleen met GA ga je twee keer achter elkaar dood. Doe liever iets als Phantom Dancer: MS, AS en Crits. Je bent ranged, dus je hoeft toch niet tussen de enemies te staan. En elke enemy die jouw kant op komt die moet eerst een weg door 10 miljoen shrooms vreten, als hij/zij er eenmaal is, 3 seconden Blind zien te overleven en daarna kannie jou beginnen pijn te doen.

Ik bouw op Teemo over het algemeen de ultieme Raging And Griping Enemies build (aka RAGE):
- Frozen Mallet
- Madreds Bloodrazor / Bloodthirster
- Infinity Edge
- Berzerker's Boots
- Phantom Dancer
- Phantom Dancer / Bloodthirster

Superieure move speed dankzij de PDs, superieure Crit rate dankzij PDs en IE, Slow dankzij Mallet, Lifesteal als je voor BT hebt gekozen, tankkiller als je voor Madreds hebt gekozen.

Als mijn laning phase goed gaat, eerst BF -> IE, als ik slecht ga, eerst Mallet.

Geen enkele Yi/Tryn/etc. die het late-game nog aandurft hoor, hoe fed ze ook zijn ;)

Phenom II X4 945 \\ 8GB DDR3 \\ Crosshair IV Formula \\ R9 290

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeX

DeX

Yi en Tryn zijn funny als ze voor je neus staan met hun high attack speed te missen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deefje85
  • Laatst online: 05-10-2024
ik ben niet voor tryn. De meeste pakken tryn voor zijn endless rage omdat ze met een andere champ verliezen

iedereen zijn eigen keuze

Teemo vind ik wel een lekker champ en ja zijn paddestoelen zijn soms irritant

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeX

DeX

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/10cWW.jpg
Reverse Teemo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koekwaus21
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 20-09 14:04
Hahaha, die is geniaal. Die superman skin vind ik ook gaaf :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Reverse teemo ftw
geniaal dat is nu een skin die ik zou kopen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SHEePYTaGGeRNeP

SHEePYTaGGeRNeP

:+

[ Voor 97% gewijzigd door SHEePYTaGGeRNeP op 07-12-2011 16:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tjukkie
haha die vond ik ontzettend leuk!

Hieronder nog 2 fanarts:

Afbeeldingslocatie: http://na.leagueoflegends.com/board/attachment.php?attachmentid=327738&d=1322163889
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/CJNPH.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

HAHAHAHAHA, ik wil die batman skin :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!
EN TERECHT. Ik word kotsmisselijk van die Atmogs build. Toen zelfs NIdalee spelers Atmogs gingen bouwen was de maat vol!

Vicariously I live while the whole world dies

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

atmogs wint, als 't om een kleine nerf gaat zal er weinig veranderen tbh - als in, het zal nog altijd veel gebruikt gaan worden :D

[ Voor 29% gewijzigd door Verwijderd op 07-12-2011 16:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeX

DeX

Tjukkie schreef op woensdag 07 december 2011 @ 16:12:
[...]

haha die vond ik ontzettend leuk!

Hieronder nog 2 fanarts:

[afbeelding]
[afbeelding]
10 posts onder je ;) .

Batman skin is über.

Quote:
There are 87 champions in the game currently. On average, a champion gets killed 712,643.68 times a day. 3.2% of all champion deaths are Teemo's, 2,000,000 per day.

Assuming equal distribution of player skill, balanced gameplay, and player preference,
Conclusion: People hate Teemo 2.81 times more than the average champion.

Other Teemo related maths:
• Teemo has been killed more than 483,870,967.74 times. (Most likely much more, since many more champions have been released)

• Every second, 23.15 Teemos are killed.

• Of the Teemos being killed every second, 1.12 Teemos are being killed by bots.

• About 700 Teemos died while you were reading this comment.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Cloud schreef op woensdag 07 december 2011 @ 12:09:
Last hits halen is hartstikke belangrijk, eigenlijk zelfs een van de belangrijkste dingen. Tenzij je weet dat je die kill zeer waarschijnlijk gaat halen, zou ik zeggen ga voor CS.

Natuurlijk harassen is op zijn tijd ook belangrijk, maar je ziet vaak dat mensen daar veel te veel mee bezig gaan en daardoor de lane keihard verliezen. Het is leuk als jij de tegenstander zo veel harass geeft dat hij vaak terug moet, maar als je daardoor teveel achter gaat lopen in CS (en ja dat doen héél veel) heb je gewoon verloren. Zo simpel is het.

Ik word dus als ad carry ook gestoord van die super aggressieve supports die constant kills proberen te halen. Elke keer moet ik dan mijn support verdedigen en helpen die kill te behalen wat meestal faalt. Als er kills gehaald moeten worden moet de jungler of de ad carry dat op touw zetten, niet de support terwijl jij farmt.

/rage :+
En hier ben ik het ook redelijk mee eens. Als je premade bent, ben ik er zeker voor om aggressief te spelen omdat dan de communicatie onderling op orde is, maar in soloq is het bloedirritant omdat je van elkaar niet de speelstijl kent.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SHEePYTaGGeRNeP

SHEePYTaGGeRNeP

DeX schreef op woensdag 07 december 2011 @ 16:21:
[...]

10 posts onder je ;) .

Batman skin is über.

Quote:
There are 87 champions in the game currently. On average, a champion gets killed 712,643.68 times a day. 3.2% of all champion deaths are Teemo's, 2,000,000 per day.

Assuming equal distribution of player skill, balanced gameplay, and player preference,
Conclusion: People hate Teemo 2.81 times more than the average champion.

Other Teemo related maths:
• Teemo has been killed more than 483,870,967.74 times. (Most likely much more, since many more champions have been released)

• Every second, 23.15 Teemos are killed.

• Of the Teemos being killed every second, 1.12 Teemos are being killed by bots.

• About 700 Teemos died while you were reading this comment.
>:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Drunk3nD3m0n
Afbeeldingslocatie: http://www.massivepwnage.com/comics/2010-10-25.jpg

nudat we toch hierover bezig zijn :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tjukkie
hahahah, irritante garens in de bosjes ook (pre lvl6)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SHEePYTaGGeRNeP

SHEePYTaGGeRNeP

epische afbeelding is episch 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LikeAKing
Tjukkie schreef op woensdag 07 december 2011 @ 14:53:
[...]

Wellicht omdat je geen Bunny skin hebt! }:O En schattige berichtjes plaatst in /all :+
Ik heb wel die cottonail skin

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeX

DeX

Teemo haters hier.

Bah...

Hij is zoo liev O+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

"People hate Teemo 2.81 times more than the average champion."

Prachtig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cloud
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 17-09 10:39

Cloud

FP ProMod

Ex-moderatie mobster

Die stats zijn wel lollig inderdaad :P Zelf merk ik niet heel veel teemo rage, behalve als ik kills haal met verdwaalde mushrooms. Of wanneer de tegenstander een low hp teammate probeert te chasen die zo slim is om precies over al mijn shrooms te lopen. Helaas zijn lang niet alle teammates zo slim. :P

Wat ze wel doen is zich altijd vergissen in hoe tanky ik Teemo speel. En met die on-hit damage build doe je zo veel damage. Neem die blind er nog bij en je wint bijna gegarandeerd een 1v1 met een ad melee/range champion. Alleen Exhaust is dodelijk, maar dat is het voor iedereen eigenlijk.

Ik speel Teemo altijd met de Superteemo skin O+

Never attribute to malice that which can be adequately explained by stupidity. - Robert J. Hanlon
60% of the time, it works all the time. - Brian Fantana

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Is die 2.81x zo vaak teemo dood ook niet gewoon omdat hij de populairste champ is? En omdat veel mensen heel slecht met hem kunnen positioneren door zijn kleine range?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

teemo serieus de populairste champ? :O zo vaak zie ik hem nou ook niet..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dat is misschien omdat er nog 85+ andere zijn en je kan moeilijk elk spel met teemo spelen
maar hij is zo fun dat ook ik er nog af en toe naar grijp :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Drunk3nD3m0n
ik denk gewoon dat mensen teemo doden omdat hij op een furry lijkt en heel veel mensen haten furry's waaronder ik :+

en omdat hij zo klein irritant en grappig is

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

trui trui, is hij f2p? al dit teemo geprijs heeft wel interesse opgewekt - en ja ik ben een teemo hater, kut shrooms!!!$@!$@

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jasper 99
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 21-09 16:54
Ik denk gewoon dat mensen die teemo spelen slecht zijn... NOG NOOIT 1 goede teemo gezien teemo's eten gewoon damage, rennen in alle stuns towers attacks. Als ik cotton tail teemo zie dan is er een regel DO NOT ATTACK TO COOL! maarja alsnog zie je ze dan 0/10 lopen na 3 minuten.

Teemo's destined to fail

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deefje85
Teemo is totaal niet slecht. Het ligt er aan hoe je hem zelf speelt.

Géén enkele champ is eigenlijk slecht.De één is harder dan de andere , maar ligt gewoon aan je zelf en aan je team hoe je met elkaar speelt en hoe je met uw champ speelt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

lol jasper op welke elo speel jij ?
0/10 na 3 minuten
dat is een kunst op zich :) zelfs met revive

niets is leuker dan bluepill
sta je rustig wat te shoppen
koop een rabbadon's deathcap
triple kill
huh?
oh mislukte teamfight en ze retreaten over een shroom
rofl
easiest mulltikill

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deefje85
ff vergeten teemo ap is heerlijk. Die mushrooms zijn dan lekker hard en breng dat in combinatie met cooldown voor rapper te planten en dan nog wat attack speed voor teemo en natuurlijk nog wat ap

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeX

DeX

Ik zie regelmatig Teemo's voorbij huppelen in de MLG tourney games (Epik vs TSM bijvoorbeeld)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Deefje85 schreef op woensdag 07 december 2011 @ 17:03:
ff vergeten teemo ap is heerlijk. Die mushrooms zijn dan lekker hard en breng dat in combinatie met cooldown voor rapper te planten en dan nog wat attack speed voor teemo en natuurlijk nog wat ap
boots
nashor's tooth (+cdr glyphs +old masteries gaf 39.98% cdr maar met nieuwe weet k het niet exact)
hextech gunblade
trinity force
rabbadon's deathcap
malady

summoner spells : exhaust en surge of tp en flash

funny build, zeker niet de beste maar wel geinig
close-to-max cdr veel ap veel as spellvamp lifesteal toch phage slow + hextech slow
loads of painful shrooms :)

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 07-12-2011 17:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nog beter built:
Boots
Archangel staff
Archangel staff
Archangel staff
Rabadons Deatchcap
Rylai's

Bij elke shroom gaat 70% hp weg van je enemy's. Als je geluk hebt zijn ze dan ook nog dom genoeg om er over 2 heen te lopen :D.

edit:
Het is natuurlijk wel een troll built :P.

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 07-12-2011 17:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niekio
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 31-12-2023
multiple Archangels is voor ieder ap champion OP, helaas kom je er NOOIT aan toe
Verwijderd schreef op woensdag 07 december 2011 @ 17:15:
Nog beter built:
Boots
Archangel staff
Archangel staff
Archangel staff
Rabadons Deatchcap
Rylai's

Bij elke shroom gaat 70% hp weg van je enemy's. Als je geluk hebt zijn ze dan ook nog dom genoeg om er over 2 heen te lopen :D.

edit:
Het is natuurlijk wel een troll built :P.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 07 december 2011 @ 17:15:
Nog beter built:
Boots
Archangel staff
Archangel staff
Archangel staff
Rabadons Deatchcap
Rylai's

wel moeilijk om je archangels staff passive te triggeren enkel je blind is een spell

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Niekio schreef op woensdag 07 december 2011 @ 17:16:
multiple Archangels is voor ieder ap champion OP, helaas kom je er NOOIT aan toe
Met co-op vs Al gamemode wel :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cloud

Cloud

FP ProMod

Ex-moderatie mobster

Verwijderd schreef op woensdag 07 december 2011 @ 17:17:
[...]

wel moeilijk om je archangels staff passive te triggeren enkel je blind is een spell
Het gaat om abilities, niet om spells dus volgens mij werkt dat gewoon. :)
Archangel's Staff

+400 Mana +25 Mana Regen per 5 seconds +45 Ability Power Passive: Grants Ability Power equal to 3% of your maximum Mana. UNIQUE Passive: Each time you use an ability, your maximum Mana increases by 4 (3 second cooldown). Bonus caps at +1000 Mana. Does not stack with Tear of the Goddess or Manamune.

Never attribute to malice that which can be adequately explained by stupidity. - Robert J. Hanlon

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Cloud schreef op woensdag 07 december 2011 @ 17:19:
[...]

Het gaat om abilities, niet om spells dus volgens mij werkt dat gewoon. :)

[...]
1 je poison is een toggle
daar werkt ie niet op, ben ik zeker

2 je dash ik zou het nog eens moeten testen maar volgens mij pakt ie die ook niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tjukkie
Hmm, vanavond eens Tanky AP Teemo proberen dan. Normaal bouw ik hem on-hit dps

Wat dachten jullie van:
  • Sorc shoes (MPen)
  • Void Staff (AP + MPen)
  • Abys Staff (AP + MRes)
  • RoA (HP/MP/AP)
  • Deathcap (AP!)
  • Haunting Guise (HP/AP + MPen, cheap)
Kost totaal 14k

Met runes & masteries kom je op de volgende stats:
2500HP+
88 Armor
93 Mres

537AP
46% Mpen + 54 MPen

Blind Dart doet 689 magic damage
Toxic Shot doet 120 magic damage
Shroom doet 1029 magic damage

En met de hoge MPen, zal iedereen onder de 118 Magic Resist alles ontvangen als True Damage!

Mocht je toch nog verzeild raken in een gevecht, ben je tanky genoeg om een paar klappen te overleven.

Wat vinden jullie ervan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LikeAKing
Nice, ben ik weer geleaved. Ik ging 13/4 ofzo met Sion, maar een caitlyn die weer 2/20 moet gaan ofzo. Ik hoop maar op DotA2, liever een spel van 20 euro zonder noobs die maar blijven schelden dan een free 2play game vol met trolls (spanjolen) :P

Of vallen die spanjolen vermijden :s

[ Voor 4% gewijzigd door LikeAKing op 07-12-2011 17:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

LikeAKing schreef op woensdag 07 december 2011 @ 17:31:
Nice, ben ik weer geleaved. Ik ging 13/4 ofzo met Sion, maar een caitlyn die weer 2/20 moet gaan ofzo. Ik hoop maar op DotA2, liever een spel van 20 euro zonder noobs die maar blijven schelden dan een free 2play game vol met trolls (spanjolen) :P

Of vallen die spanjolen vermijden :s
Dota 2 is net zo erg, je kan dus net zo goed stoppen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LikeAKing
Dan speel ik wel weer Skyrim :)

hey maar dat weet je nog niet hoor, trolls gaan geen dota 2 kopen, de beta is gewoon gratis dus tuurlijk zijn er noobs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

noobs zijn er overal en altijd, live with it :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• atlantisx
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 24-07-2021
LikeAKing schreef op woensdag 07 december 2011 @ 17:31:

;w
Gezien jou posts hier, en over de rest van GoT pas je zelf goed in het profiel "troll"

Troll's zijn er ook gewoon bij betaalde spellen, ware het in iets mindere mate.

[ Voor 9% gewijzigd door atlantisx op 07-12-2011 17:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

LikeAKing schreef op woensdag 07 december 2011 @ 17:40:
Dan speel ik wel weer Skyrim :)

hey maar dat weet je nog niet hoor, trolls gaan geen dota 2 kopen, de beta is gewoon gratis dus tuurlijk zijn er noobs.
Nee, net als er geen trolls waren die HoN hebben gekocht :').

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fanatic_FS
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 22:25

Fanatic_FS

Rated T for Troll™

Zou in ieder geval Lichbane kopen op AP Teemo.

[specs]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
LikeAKing, ga jij maar fijn single player games spelen. Soms heb je noob teammates, soms heb je noobs tegen je. Deal with it. Haal gewoon je voldoening uit het feit dat jij het iig wel goed gedaan hebt als je met een 13/4 score verliest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Fanatic_FS schreef op woensdag 07 december 2011 @ 18:08:
Zou in ieder geval Lichbane kopen op AP Teemo.
waarom? Zijn blind heeft een vrij hoge cooldown evenals zijn move speed en shrooms. En zijn E kan helemaal geen lich bane triggeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fanatic_FS
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 22:25

Fanatic_FS

Rated T for Troll™

Beter lichbane dan haunting guise.

[specs]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• speedzor
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 01-02-2014
Beter Deathfire Grasp dan lichbane.

Streaming History

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tjukkie schreef op woensdag 07 december 2011 @ 17:27:

Wat dachten jullie van:
  • Sorc shoes (MPen)
  • Void Staff (AP + MPen)
  • Abys Staff (AP + MRes)
  • RoA (HP/MP/AP)
  • Deathcap (AP!)
Kost totaal 14k

2500HP+
88 Armor
93 Mres

537AP
46% Mpen + 54 MPen

En met de hoge MPen, zal iedereen onder de 118 Magic Resist alles ontvangen als True Damage!

Mocht je toch nog verzeild raken in een gevecht, ben je tanky genoeg om een paar klappen te overleven.

Wat vinden jullie ervan?
Haunting Guise is redelijk waardeloos, spell vamp is inferieur aan life steal voor teemo. Verder heb je 0 armor, terwijl je een AP carry bent die gemakkelijk gestunlocked wordt. Ik zou Abyssal vervangen door Banshee's/QSS, en Haunting Guise voor Zhonya/Morello/DFG.

AP Teemo is imho wel stukken slechter dan AS Teemo. Wriggle's/Malady/Bloodrazor/GA/Mallet/Boots is hoe het hoort, haha ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LikeAKing
Vicarious schreef op woensdag 07 december 2011 @ 18:09:
LikeAKing, ga jij maar fijn single player games spelen. Soms heb je noob teammates, soms heb je noobs tegen je. Deal with it. Haal gewoon je voldoening uit het feit dat jij het iig wel goed gedaan hebt als je met een 13/4 score verliest.
Naaaah, we hebben verloren door een Trynda die even lekker kan 1v3en. belachelijk, ik was veel gefeeder, en hij had alleen PD & IE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

atlantisx schreef op woensdag 07 december 2011 @ 17:52:
[...]

;w
Gezien jou posts hier, en over de rest van GoT pas je zelf goed in het profiel "troll"

Waar is de 'like' knop hier op GoT? :o

Godgodgod, wat zijn Fizz en Sivir heerlijke champs in elo hell om te carrien _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• speedzor
Ach, soms heb je toch van die leuke teams :)
In de champion select een goede sfeer, geen problemen met het vullen van de roles (alhoewel ik daar in feite niet echt problemen mee heb de laatste tijd), etc. We geven firstblood weg, maar ik zag dat het kwam van onze solotop GP die ik net ervoor in mijn lolreplay had opgezocht en gemerkt dat hij altijd goede scores behaalde en erop vertrouwde dat hij het terug kon halen.

Echter begon mijn client problemen te vertonen. Het spel bevroor voor 20 seconden en ging dan even goed door, waarna het opnieuw begon. Met mijn Vayne en Lee Sin een kill op Janna kunnen pakken waardoor het 1-1 stond en toen iedereen gewaarschuwd dat ik ging m'n pc opnieuw starten.
Computer opnieuw opgestart en toen ik 3-4 minuten later terug ingame kwam zag ik dat het 2-1 voor ons stond. Klein probleem met de icoontjes (pink ward had het mana potion icoontje enzo), dus ik ging ff m'n client herstarten. Van zodra ik op End game klik blokkeert m'n hele pc waardoor ik een full reset moest doen. Tegen de tijd dat ik terug ingame was stonden we 9-2 voor, was Vayne 4-0-1, GP 4-0-3 en Lee sin 1-0-6.
Op dit punt was ik net level 6 terwijl m'n Vayne al 12 was.
Had toen genoeg geld om direct een 2de g/10 item, boots, wards en oracle te kopen. Nog 2 kills kunnen meehelpen, baron nemen en toen surrenderde de tegenstander :)
Vriendelijke mensen die niet ragen omdat ik DC'd was en toch goed speelden, zo zijn ze het best.
Wou ik toch even delen :)

Trivia van de match: er zat een duoqueue in van AbsoluteLegends! ALG Hammer en ALG nogwat.
Altijd het vermelden waard.

[ Voor 0% gewijzigd door speedzor op 07-12-2011 19:21 . Reden: typos ]

Streaming History

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SilentSimon
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 12-09 19:31

SilentSimon

Have you been hopped?

Zyppora schreef op woensdag 07 december 2011 @ 15:40:
[...]

Guardian Angel mag je weglaten. Als je gefocused wordt ga je toch dood. Alleen met GA ga je twee keer achter elkaar dood. Doe liever iets als Phantom Dancer: MS, AS en Crits. Je bent ranged, dus je hoeft toch niet tussen de enemies te staan. En elke enemy die jouw kant op komt die moet eerst een weg door 10 miljoen shrooms vreten, als hij/zij er eenmaal is, 3 seconden Blind zien te overleven en daarna kannie jou beginnen pijn te doen.

Ik bouw op Teemo over het algemeen de ultieme Raging And Griping Enemies build (aka RAGE):
- Frozen Mallet
- Madreds Bloodrazor / Bloodthirster
- Infinity Edge
- Berzerker's Boots
- Phantom Dancer
- Phantom Dancer / Bloodthirster

Superieure move speed dankzij de PDs, superieure Crit rate dankzij PDs en IE, Slow dankzij Mallet, Lifesteal als je voor BT hebt gekozen, tankkiller als je voor Madreds hebt gekozen.

Als mijn laning phase goed gaat, eerst BF -> IE, als ik slecht ga, eerst Mallet.

Geen enkele Yi/Tryn/etc. die het late-game nog aandurft hoor, hoe fed ze ook zijn ;)
Net deze geprobeerd en zwaar geowned met deze build :) Je moet je team wel mee hebben natuurlijk, maar ik was zwaar OP ^^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LikeAKing
atlantisx schreef op woensdag 07 december 2011 @ 17:52:
[...]

;w

hoezo, lol, wat? waar slaat dat op. oh word er weer wat negatiefs gezegd over je spelletje? :7
Naah, LoL was veel leuker een half jaar terug, toen dit spel nog niet zo overrated was zeg maar. Riot liegt waarschijnlijk ook wel over 32 miljoen spelers hoor, dan is LoL namelijk een van de populairste games die er bestaat met alle genre's bij elkaar!

[ Voor 13% gewijzigd door LikeAKing op 07-12-2011 19:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gropah
  • Registratie: December 2007
  • Niet online

Gropah

Admin Softe Goederen

Oompa-Loompa 💩

Die 32m is volgens mij 14m en dat is het aantal accounts, dus smurfen mee gerekend

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zo een hekel aan free champs overal instalockende leblancs en swains. En vooral die leblancs die na 40 minuten zeggen omg i can't carry you all met zijn positieve kd ratio en weigert te surrenderen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

speedzor schreef op woensdag 07 december 2011 @ 19:13:
Ach, soms heb je toch van die leuke teams :)
In de champion select een goede sfeer, geen problemen met het vullen van de roles (alhoewel ik daar in feite niet echt problemen mee heb de laatste tijd), etc. We geven firstblood weg, maar ik zag dat het kwam van onze solotop GP die ik net ervoor in mijn lolreplay had opgezocht en gemerkt dat hij altijd goede scores behaalde en erop vertrouwde dat hij het terug kon halen.

Echter begon mijn client problemen te vertonen. Het spel bevroor voor 20 seconden en ging dan even goed door, waarna het opnieuw begon. Met mijn Vayne en Lee Sin een kill op Janna kunnen pakken waardoor het 1-1 stond en toen iedereen gewaarschuwd dat ik ging m'n pc opnieuw starten.
Computer opnieuw opgestart en toen ik 3-4 minuten later terug ingame kwam zag ik dat het 2-1 voor ons stond. Klein probleem met de icoontjes (pink ward had het mana potion icoontje enzo), dus ik ging ff m'n client herstarten. Van zodra ik op End game klik blokkeert m'n hele pc waardoor ik een full reset moest doen. Tegen de tijd dat ik terug ingame was stonden we 9-2 voor, was Vayne 4-0-1, GP 4-0-3 en Lee sin 1-0-6.
Op dit punt was ik net level 6 terwijl m'n Vayne al 12 was.
Had toen genoeg geld om direct een 2de g/10 item, boots, wards en oracle te kopen. Nog 2 kills kunnen meehelpen, baron nemen en toen surrenderde de tegenstander :)
Vriendelijke mensen die niet ragen omdat ik DC'd was en toch goed speelden, zo zijn ze het best.
Wou ik toch even delen :)

Trivia van de match: er zat een duoqueue in van AbsoluteLegends! ALG Hammer en ALG nogwat.
Altijd het vermelden waard.
Dat zijn de betere teams inderdaad. een ding, hoe kan de Gp 4-0-3 staan als hij Fb weggaf ;)? haha.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• speedzor
Verwijderd schreef op woensdag 07 december 2011 @ 21:33:
[...]

Dat zijn de betere teams inderdaad. een ding, hoe kan de Gp 4-0-3 staan als hij Fb weggaf ;)? haha.
Aha, goed punt :P Ik kan de exacte getallen niet opzoeken omdat LoLReplay nogal bugged is, maar het was iets in die richting ;)

Streaming History

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Baristo
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 23-11-2022
Tjukkie schreef op woensdag 07 december 2011 @ 17:27:

Wat dachten jullie van:
  • Sorc shoes (MPen)
  • Void Staff (AP + MPen)
  • Abys Staff (AP + MRes)
  • RoA (HP/MP/AP)
  • Deathcap (AP!)
Kost totaal 14k

2500HP+
88 Armor
93 Mres

537AP
46% Mpen + 54 MPen

Wat vinden jullie ervan?
AP teemo die 14k farmed? en niet ze lane verliest lvl 5...

RIOT heeft express AP teemo een beetje generfed, er zijn veel redenen waarom AP teemo slechter is als hybrid of pusher teemo.

pusher teemo blijft het beste voor mij werken. had gister weer 303 cs in 34:00 minutes en heel top getrolled.

moest eens support teemo omdat ik randomde ofzo en dat werkte heel goed, blind + shrooms werkte in mijn voordeel. ben ook eens keihard mijn lane verloren en ben maar gaan junglen en gaan laten toppen, was maar gaan counter junglen en overal shroomen, werkte best goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Alienware gaat weer van start: http://www.alienwarearena.com/event/lol-eu/home/

Nog mensen interesse om een team te vormen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat haat ik het wanneer je je lane compleet denied en 3 keer killed, na laning met 6-1-x eindigt en dan tóch verliest, met een eindscore van 13-6-11. where did it go wrong!?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op donderdag 08 december 2011 @ 00:43:
Wat haat ik het wanneer je je lane compleet denied en 3 keer killed, na laning met 6-1-x eindigt en dan tóch verliest, met een eindscore van 13-6-11. where did it go wrong!?
je hebt je team niet genoeg geholpen waardoor zij de tegenstanders feedden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeX

DeX

Vicarious schreef op woensdag 07 december 2011 @ 22:49:

Ik wil heel graag serieus aan de slag met LoL en teams vormen. Maar mag pas als ik volwassen (lees: lvl 30) ben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deetje
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 09-10-2024
Ik ben gek op Teemo, hij is een enorm onderschatte hero. Ik speel natuurlijk nog geen ranked, dus het is allemaal relatief. Maar hij is enorm goed in ontsnappen, harassen en een meerwaarde voor het team. Alleen endgame vind ik hem wat tekort schieten, zeker tegen zeer tanky & healthy vijanden. In 3vs 3 kun je ook echt een paddohell creeëren rond in je base. Het is echt lachen dan, hoe lastig het wordt voor de vijand om bij je laatste torens te raken. Als de enemy geen rekening houdt met Teemo (dus geen wards koopt en zich niet specced tegen je), kun je echt vijanden neermaaien. Je ziet ze soms denken van: hemeltje, waar komt die damage vandaan? En wat een attack speed! Never forget the Teemo... .

Ik vroeg mij eigenlijk af hoe spell vampirism werkt bij Teemo. Ik zou denken dat in principe:

- je health krijgt van de shrooms
- je health krijgt van blinded shot
- je health krijgt van poison

Klopt dit ook?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ninjaman
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 20:43
Deetje schreef op donderdag 08 december 2011 @ 09:16:
Ik ben gek op Teemo, hij is een enorm onderschatte hero. Ik speel natuurlijk nog geen ranked, dus het is allemaal relatief. Maar hij is enorm goed in ontsnappen, harassen en een meerwaarde voor het team. Alleen endgame vind ik hem wat tekort schieten, zeker tegen zeer tanky & healthy vijanden. In 3vs 3 kun je ook echt een paddohell creeëren rond in je base. Het is echt lachen dan, hoe lastig het wordt voor de vijand om bij je laatste torens te raken. Als de enemy geen rekening houdt met Teemo (dus geen wards koopt en zich niet specced tegen je), kun je echt vijanden neermaaien. Je ziet ze soms denken van: hemeltje, waar komt die damage vandaan? En wat een attack speed! Never forget the Teemo... .

Ik vroeg mij eigenlijk af hoe spell vampirism werkt bij Teemo. Ik zou denken dat in principe:

- je health krijgt van de shrooms
- je health krijgt van blinded shot
- je health krijgt van poison

Klopt dit ook?
Voor die tanky luitjes koop je toch gewoon madreds bloodrazor?

En ja je word gehealed maar niet voor veel kun je beter lifesteal nemen.

[ Voor 3% gewijzigd door Ninjaman op 08-12-2011 09:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cloud

Cloud

FP ProMod

Ex-moderatie mobster

Staan de jungle hotfixes eigenlijk al online op EUW? Ik heb alleen het bericht gezien voor de NA servers maar nooit voor EU. :) Ik vermoed van wel maar weet het niet zeker.

Gister aan het junglen geweest met Lee Sin, het is wel een stukje eenvoudiger geworden allemaal. Je hoeft minder te letten op exacte builds/routes maar je kunt je volledig concentreren op ganks opzetten, warden en timings enzo. Voor mij als niet zo ervaren jungler wel erg fijn. En gisteravond speelde ik de eerste game 19/4/19 en de tweede 6/1/5. Beide games gewonnen en ook onze lanes haalden veel kills.

Omdat het junglen nu wat minder exacte wetenschap is vind ik het eigenlijk wel leuk worden. Je bent constant bezig en kunt zeker een verschil maken als jungler. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Drunk3nD3m0n
Vicarious schreef op woensdag 07 december 2011 @ 22:49:

ik ben wel geïntereseerd :D maar ik ben nog geen lvl 30 ik kan wel even wat gaan no-lifen zodat het in orde komt
waneer beginnen ze hiermee ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deetje
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 09-10-2024
dragon3016 schreef op donderdag 08 december 2011 @ 09:25:
[...]

Voor die tanky luitjes koop je toch gewoon madreds bloodrazor?
Doe ik ook, samen met wit's end nog één van mijn eerder aankopen. Ik blijf moeite hebben om end game tanky peeps neer te halen.

Ik vind Teemo vooral geweldig in de levels 5 - 15.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shalaka
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 19-09 09:29
Cloud schreef op donderdag 08 december 2011 @ 09:29:
Staan de jungle hotfixes eigenlijk al online op EUW? Ik heb alleen het bericht gezien voor de NA servers maar nooit voor EU. :) Ik vermoed van wel maar weet het niet zeker.

Gister aan het junglen geweest met Lee Sin, het is wel een stukje eenvoudiger geworden allemaal. Je hoeft minder te letten op exacte builds/routes maar je kunt je volledig concentreren op ganks opzetten, warden en timings enzo. Voor mij als niet zo ervaren jungler wel erg fijn. En gisteravond speelde ik de eerste game 19/4/19 en de tweede 6/1/5. Beide games gewonnen en ook onze lanes haalden veel kills.

Omdat het junglen nu wat minder exacte wetenschap is vind ik het eigenlijk wel leuk worden. Je bent constant bezig en kunt zeker een verschil maken als jungler. :)
Ook lee sin gekocht
Ook wezen junglen
Jeeeeeeeetje wat was ik slecht zeg :P
even oefenen i guess :X

edit: wel met riven wezen junglen, dat ging wel erg goed!

[ Voor 3% gewijzigd door shalaka op 08-12-2011 09:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cloud

Cloud

FP ProMod

Ex-moderatie mobster

Zeker in de jungle is het goed gebruiken van zijn passive echt cruciaal. Na elke activatie van een ability dus twee keer autoattacken. Dat zorgt voor snelheid :) Verder Qs raken, tja dat komt vanzelf wel.

Het moeilijkste vind ik nog zijn ultimate, ik zie niet vaak situaties waarvan ik meteen weet hoe ik hem moet gebruiken. Meestal is dat dus een defensieve kick om m'n carry te beschermen of om als het lukt de carry van de tegenpartij in mijn team te schoppen. Blijft lastig in elk geval :)

Ik heb wel een replay voor je, als je een game wilt zien? En anders gewoon wat games van TheOddOne of CruzerThaBruzer (of zoiets) opzoeken. Vooral Cruzer is echt een beest met Lee.

[ Voor 15% gewijzigd door Cloud op 08-12-2011 10:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shalaka
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 19-09 09:29
junglen zelf ging best oke met lee sin!
Het waren mn ganks die echt faalde :P

En wat je zegt met zijn ulti is even zoeken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cloud

Cloud

FP ProMod

Ex-moderatie mobster

Ah zo. Nou ja ik had gister gewoon competente teammates. Dan wil het wel, je kunt als Lee Sin niet eigenhandig heel eenvoudig iemand omleggen. Als je team teveel pushed dan valt er niets te ganken. Ik ping meestal een halve minuut van tevoren als ik kom ganken zodat ze eventueel nog wat aanpassingen kunnen doen. De rest ligt in handen van de lane waar je komt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Cloud schreef op donderdag 08 december 2011 @ 10:00:
Zeker in de jungle is het goed gebruiken van zijn passive echt cruciaal. Na elke activatie van een ability dus twee keer autoattacken. Dat zorgt voor snelheid :) Verder Qs raken, tja dat komt vanzelf wel.

Het moeilijkste vind ik nog zijn ultimate, ik zie niet vaak situaties waarvan ik meteen weet hoe ik hem moet gebruiken. Meestal is dat dus een defensieve kick om m'n carry te beschermen of om als het lukt de carry van de tegenpartij in mijn team te schoppen. Blijft lastig in elk geval :)

Ik heb wel een replay voor je, als je een game wilt zien? En anders gewoon wat games van TheOddOne of CruzerThaBruzer (of zoiets) opzoeken. Vooral Cruzer is echt een beest met Lee.
Ulti van leesin is heel makkelijk, Als je een lane gankd altijd ervoor zorgen dat je de enemy's niet laat flashen in hun turret. Verder gebruik ik het alleen om een kill te pakken Of ik gebruik het wanneer ik weet of ik iemand tegen een muur kan aangooien waardoor hij eventjes niks kan doen, love the bugs :D.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• speedzor
Greeting Summoners!

Back in the end of september, we announced The Nine Tails Fox much to the excitment of our community. Well the time has finally come and after much anticipation, we wanted to reveal the gameplay style for Ahri, the Nine-Tailed Fox.

Ahri’s gameplay style revolves around mobility and managing position to aim her spells. When played properly, Ahri darts around teamfights, picking off wounded stragglers and harrying soft enemies.

This is largely accomplished through her ultimate, which allows her to dash multiple times before going on cooldown. Ahri can either use all three quickly to chase, burst, or escape, or she can spread out their uses to keep enemies guessing and juke around the battlefield. Combining this with her high magic damage and her Seduction ability to lock enemies down, she can strike from unexpected angles or bait enemies into overcommitting to disadvantageous situations.

Ahri’s major gameplay decisions are based on her assessment of risk/reward. Her burst is high, but must be in short range to maximize it. This creates a dynamic that requires her to endanger herself to reach full potential. Play it safe and have more light damage, or commit and go for the kill? Use your dash for damage, or save it for escape? The choices are constant with these opposed strengths and weaknesses.

Her kit is really designed to appeal towards opportunistic players who prefer characters with a lot of action, and especially players that like to lull enemies into overconfidence, only to capitalize and punish them. Ahri’s dangerous, seductive nature is something we’re happy to deliver for players who like to toy with their enemies before destroying them.
Akali #2

Streaming History

Pagina: 1 ... 35 ... 79 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
In de topicstart is heel veel informatie te vinden. Dus voor zaken als de patchnotes, champion rotation en bijvoorbeeld hoe je in contact kunt komen met andere LoL Tweakers, kun je daar terecht! :)

Voor de slowchatters onder ons is er natuurlijk het chatkanaal in-game (dat veel te rustig is), maar tegenwoordig ook een IRC kanaal!