[PC] League of Legends - Deel 5 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 34 ... 79 Laatste
Acties:
  • 150.513 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Maar ff ontopic :P GP - nerf nodig of niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• speedzor
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 01-02-2014
Verwijderd schreef op dinsdag 06 december 2011 @ 13:54:
Die sage mastery voor support stelt maar bar weinig voor is het niet?
40xp per assist. Hoeveel xp krijg je voor 1 monster?
Het is het niet waard.

GP: geen nerf nodig.

Streaming History

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Drunk3nD3m0n
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 03-04-2015
ik zie niet echt een goede reden waarom GP nerf ik denk dat jij gewoon veel pech hebt gehad met een gefeede GP als je goed samenwerkt en hem veel countert en zijn ganks voorkomt met wat wards te plaatsen op de map is hij echt niet veel waard :)

Beep Boop son ... Beep Boop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Die sage mastery voor support stelt maar bar weinig voor is het niet?
40xp per assist. Hoeveel xp krijg je voor 1 monster?
Het is 40xp EXTRA per assist, ik vind het wel waard want een goeie supporter haalt veel assist.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SHEePYTaGGeRNeP
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 15-09 13:41

SHEePYTaGGeRNeP

EUW: Dragon Hodor

een minion geeft ongeveer 20 xp?

EUW: Dragon Sheepy | Doubledutchdragons.nl | Diamond II - updated 29-11-2014

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Drunk3nD3m0n schreef op dinsdag 06 december 2011 @ 13:57:
[...]

ik zie niet echt een goede reden waarom GP nerf ik denk dat jij gewoon veel pech hebt gehad met een gefeede GP als je goed samenwerkt en hem veel countert en zijn ganks voorkomt met wat wards te plaatsen op de map is hij echt niet veel waard :)
Dat denk je nou net verkeerd! Ik concludeer dat uit mijn eigen spel met GP - een baas in de jungle en top. Weinig champs kunnen hem iets maken imo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koekwaus21
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 20-09 14:04
Verwijderd schreef op dinsdag 06 december 2011 @ 13:58:
[...]

Het is 40xp EXTRA per assist, ik vind het wel waard want een goeie supporter haalt veel assist.
Mja, maar je moet dan wel assist maken. Natuurlijk niet moeilijk maar veel assist haal je meer mid/late game wanneer je al 18 bent. Want begin game bot ga je echt niet snel 5 of hoger assist halen of je carry moet goed bezig zijn, maar dan ben je afhankelijk aan je ad carry. Dan heb ik liever al die extra cdr ofzo, dan gewoon sneller kunnen healen ofzo. weet die masteries nog steeds niet uit me hoofd xD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Drunk3nD3m0n
wat waren dan je kills-deaths-assists ?
inderdaad gp is wel heel goed in de jungle maar neem dan eens een andere champ zoals nidalee die is ook heel goed in de jungle ( wordt veel onderschat door mensen ) en kan heel veel pijn doen top lane met de speer en kan ook overal heel gemakkelijk aan een gank ontsnappen met haar kat vorm en over een muur te springen
ze heeft ook een heal zoals GP vind je dan dat daar ook een nerf zou moeten op komen ??
ik denk dat als je het zo gaat bekijken dat er dan wel heel veel champs mogen generfd worden :)

offtopic: BOOH-YAH 100 posts *O* ( waarvan 99,99% op dit forum denk ik :P )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Drunk3nD3m0n schreef op dinsdag 06 december 2011 @ 14:06:
wat waren dan je kills-deaths-assists ?
inderdaad gp is wel heel goed in de jungle maar neem dan eens een andere champ zoals nidalee die is ook heel goed in de jungle ( wordt veel onderschat door mensen ) en kan heel veel pijn doen top lane met de speer en kan ook overal heel gemakkelijk aan een gank ontsnappen met haar kat vorm en over een muur te springen
ze heeft ook een heal zoals GP vind je dan dat daar ook een nerf zou moeten op komen ??
ik denk dat als je het zo gaat bekijken dat er dan wel heel veel champs mogen generfd worden :)

offtopic: BOOH-YAH 100 posts xD ( waarvan 99,99% op dit forum denk ik :P )
Nidalee vergeljiken met GP? niet echt slim vind ik :P.
Nidalee doet alleen veel dmg met hear spear als ze AP gaat, voor de rest niet.
Ze heeft inderdaal wel een heal, maar dat is niet het zelfde als GP's heal, hij kan uit elke stun/slow etc. eruit komen.
En GP doet overall ook meer dmg met puur autohits. :)

ps. Als nidalee solotop gespeelt word, is het (bijna) altijd als AD. Je kunt dan natuurljik niet vertrouwen op een spear die je 1 v 1 veel zou missen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tjukkie
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 13-11-2024
hmm, hoe goed is ezreal + nidalee bot? Extreem lange poke :D

btw, hoe kan je 99,9% posten van de 100 posts? o.O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SHEePYTaGGeRNeP

SHEePYTaGGeRNeP

Tjukkie schreef op dinsdag 06 december 2011 @ 14:11:

Je hebt 3 soorten mensen, mensen die wel kunnen tellen en mensen die niet kunnen tellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PhysicalMagic
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 08-04 22:28
Ik ben ff een tijdje gestopt met LoL, en heb het nu weer geïnstalleerd, maar na de patcher zie ik de client openen, en meteen weer weg gaan.. Iemand een idee hoe dit komt en hoe ik dit kan voorkomen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tjukkie schreef op dinsdag 06 december 2011 @ 14:11:

Ezreal + nidalee bot heeft wel een extreem lange poke, maar dat zal je lane niet winnen.
Ik heb liever een ezreal + een goeie healer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Drunk3nD3m0n
oke nidalee was nu niet echt voor te vergelijken maar gewoon om een voorbeelde te nemen aan champs die volgens sommige mensen zouden moeten generfd worden

en die 99,99% is maar een uitdrukking daarmee bedoel ik dat ik heel veel hier heb gepost :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• speedzor
Drunk3nD3m0n schreef op dinsdag 06 december 2011 @ 14:15:
oke nidalee was nu niet echt voor te vergelijken maar gewoon om een voorbeelde te nemen aan champs die volgens sommige mensen zouden moeten generfd worden

en die 99,99% is maar een uitdrukking daarmee bedoel ik dat ik heel veel hier heb gepost :P
Het ligt misschien aan mij, maar ik zie zowat nooit QQ over Nidalee voorbij komen?

Streaming History

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SHEePYTaGGeRNeP

SHEePYTaGGeRNeP

Drunk3nD3m0n schreef op dinsdag 06 december 2011 @ 14:15:

Zoals bijvoorbeeld Fizz, die niet aangeraakt is laatste patch -_-
Of sivir :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tjukkie
SHEePYTaGGeRNeP schreef op dinsdag 06 december 2011 @ 14:19:
[...]

Zoals bijvoorbeeld Fizz, die niet aangeraakt is laatste patch -_-
Of sivir :D
fizz moet gewoon echt keihard aangepakt worden :(

De enige champ die ik tot nu toe ben tegengekomen die me altijd mid pwnd. Kan gewoon vrij harassen met z'n stok-splash-dash aanval en geen zorgen maken over minion dmg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Drunk3nD3m0n
ik heb het toch wel veel in games dat mensen tegen mij shouten " NIDALEE OP "
" NERF THAT KITTY " enz enz ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SHEePYTaGGeRNeP

SHEePYTaGGeRNeP

Tjukkie schreef op dinsdag 06 december 2011 @ 14:22:
[...]

fizz moet gewoon echt keihard aangepakt worden :(

De enige champ die ik tot nu toe ben tegengekomen die me altijd mid pwnd. Kan gewoon vrij harassen met z'n stok-splash-dash aanval en geen zorgen maken over minion dmg
En fizz ganken werkt ook niet echt met zijn "stok-splash-dash aanval". En die poison van hem is ook gewoon veelste broken lol. 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Okay.. die vind ik nou niet echt nerf waardig :')

@ Fizz, die is echt waardeloos tegen elke AP mid imo.. die moet het hebben van zijn ganks op side lanes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SHEePYTaGGeRNeP

SHEePYTaGGeRNeP

al zou hij waardeloos zijn tegen elke AP mid dan nog molt hij iedereen zelfs zonder AP.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Killertjuh
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 16-09 07:58
Verwijderd schreef op dinsdag 06 december 2011 @ 12:34:
Yep lee sin blijft een baas :) Ik heb mijn jungle arsenaal ook vergroot (naast lee sin) met Rammus, Gangplank, Fiddlesticks (wat faalde ik hard met hem 1ste 3 games lol) en Udyr. Hier wil ik Nocturne en Maokai nog aan toevoegen en dan vind ik het wel welletjes. Ik heb ook tryndamere en riven (die schijnbaar ook viable zijn in jungle maar ik vind ze mooier op top).

Ik heb meer mid champs nodig, momenteel zijn dat alleen annie, brand en twisted fate. Ik heb Gragas, maar nog niet geprobeerd en Xerath, 1x mee gespeeld en keihard gefaald.

Ik zit te denken aan Swain, Karthus of LeBlanc. Iemand nog tips?
Ik speel vaak met Karthus of Leblanc en ik moet zeggen dat ik beide leuk vind om te spelen. Echter bij leblanc zorg er voor dat je genoeg gankt onder en boven. Leblanc is namelijk snel OP als hij een beetje voorloopt op level.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Nope. Het is een goede champ die ook zo af en toe wel banwaardig is, maar niet broken OP naar mijn mening.

Er zijn 2 main routes om hem te builden:
- Atmogs
- Critplank

Bij de Atmogs route heb je veel durability en doe je ook nog veel damage, maar duurt het tot ongeveer 30 minuten voordat je echt harde damage gaat doen. Bovendien is de damage dan niet dusdanig hoog dat je GP niet gewoon als een van de laatsten kan overhouden in teamfights. Bij de critplank route is GP behoorlijk squishy en kun je hem dus focusfiren.

Momenteel zijn er volgens mij niet echt champs die broken OP zijn. Sommige champs kunnen wel wat tweaks gebruiken, maar ik vind de game momenteel best redelijk balanced.

Vicariously I live while the whole world dies

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 06 december 2011 @ 13:58:
[...]

Ik haal het punt er wel uit. Het is het niet waard er zijn wel betere dingen waar ik punten in kan stoppen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SHEePYTaGGeRNeP

SHEePYTaGGeRNeP

Verwijderd schreef op dinsdag 06 december 2011 @ 15:08:
[...]

Ik haal het punt er wel uit. Het is het niet waard er zijn wel betere dingen waar ik punten in kan stoppen.
Idd, ik neem liever ook iets anders. Beetje waardeloos +40 exp.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tja, iedereen zijn eigen mening,
Maar als ik sona speel heb ik masteries van 0/0/30 dus dan kan ik daar mooi punten in geven :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SHEePYTaGGeRNeP

SHEePYTaGGeRNeP

Hoezo niet 30-0-0 op sona :D
Sona doet zoveel damage, moet op mid gespeeld worden als AP carry :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Drunk3nD3m0n schreef op dinsdag 06 december 2011 @ 14:22:
ik heb het toch wel veel in games dat mensen tegen mij shouten " NIDALEE OP "
" NERF THAT KITTY " enz enz ...
looool

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 06 december 2011 @ 16:08:
Tja, iedereen zijn eigen mening,
Maar als ik sona speel heb ik masteries van 0/0/30 dus dan kan ik daar mooi punten in geven :).
Geen 9 punten in offense? ap/cdr/mpr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik speel support altijd 0/9/21 met armor marks, armor seals, CDR glyphs en GP5 quints. Je taak is gewoon om te warden en je carry te babysitten. Die zielige kutdamage die je doet als support stelt lategame toch geen reet meer voor, dus kun je maar beter zorgen dat je tijdens de laning heel moeilijk te killen bent. En aangezien bottom lane 9/10x een ad carry + support staat zijn armor runes dus erg lekker.

Qua masteries zorg ik dat ik die healthmasteries heb om nog wat tankier te worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeX
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 18-07 12:20

DeX

Omg dominion 124 - 1 voor staan en verliezen.

team snapte niet dat 1 kill = gg voor ons en splitte netjes op en 2 top 2 bot en 1 mid (wtf)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swanfield
  • Laatst online: 23-06 13:57
Ben nu een tijdje met Kennen aan het rommelen en die speelt echt super! Echter ik mis nog een beetje de killing blow. Heb vaak heel veel support maar weinig kills. Daarnaast ga ik dan ook weer niet dood dus dat scheelt natuurlijk ook wel.

Is het misschien handig om in de low levels (ben nu L11) veel van het zelfde te kopen? Dus bijvoorbeeld heel veel AP ipv verspreid?

Je hoeft niet goed te zijn om de beste te zijn, zolang je maar beter bent dan de rest || Het is niet belangrijk om te winnen, maar het is het enige dat telt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snappie88
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 19-09 22:45

Snappie88

Mr. Hollywood

Met Kennen is het een slim idee wat semi-tanky items te halen, je moet met je ulti en je W (of was het E?) immers close-range komen. Je moet zeker wel AP stacken om genoeg damage te (blijven) doen, echter zijn items als Rylai's Crystal Scepter, Abyssal Scepter, Zhonya's Hourglass eigenlijk al voldoende. Vul dit aan met Rabadon's Deathcap, Sorcerer's Shoes en een zesde item en je hebt een behoorlijk solide (en dure ook :P) build.

[ Voor 8% gewijzigd door Snappie88 op 06-12-2011 17:37 ]

Surfin' paradise!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• speedzor
Na een hele week in een dipje gezeten te hebben qua rating door een hoop trolls en af en toe zwak spel van mezelf, dan toch de laatste paar dagen rechtgekomen :)

In de hele lijn van 1472 tot 1661 slechts 3 of 4 verloren, de rest waren victories met als hoogtepunt een 8-win streak (granted, met wat normals ertussen).

Afbeeldingslocatie: http://img51.imageshack.us/img51/3999/sexyhistory.png

Als de volgende 40 elo qua gameplay geen wereld van verschil maakt dan zou ik toch durven stellen dat ik gezien de scores binnenkort de 1700 ga binnenwandelen ;)

Edit: Vraatje, je Leblanc? Mijn Galio countered je ;)

[ Voor 4% gewijzigd door speedzor op 06-12-2011 17:55 ]

Streaming History

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Netjes hoor speedie. Ook wel geinig om te zien dat je elke rol (behalve jungler) gehad hebt in die reeks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• speedzor
Vicarious schreef op dinsdag 06 december 2011 @ 18:01:
Netjes hoor speedie. Ook wel geinig om te zien dat je elke rol (behalve jungler) gehad hebt in die reeks.
Die Irelia heb ik mid gespeeld tegen een Annie, dus technisch gezien ook geen Top ;)
Maar inderdaad, ik ga liever support dan Top of Jungler wanneer de twee carries al genomen zijn, als support kan ik zorgen dat die carry fed raakt (doe ik dan ook! Die loss met Sona stond m'n tristana 6/1/1 in het begin) en qua Top champs kan ik enkel Teemo, Irelia en GP op een degelijk niveau. M'n junglers zijn deftig, maar niet op het niveau van m'n support of carries.

Streaming History

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Baristo
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 23-11-2022
Vicarious schreef op dinsdag 06 december 2011 @ 16:59:
Ik speel support altijd 0/9/21 met armor marks, armor seals, CDR glyphs en GP5 quints. Je taak is gewoon om te warden en je carry te babysitten. Die zielige kutdamage die je doet als support stelt lategame toch geen reet meer voor, dus kun je maar beter zorgen dat je tijdens de laning heel moeilijk te killen bent. En aangezien bottom lane 9/10x een ad carry + support staat zijn armor runes dus erg lekker.

Qua masteries zorg ik dat ik die healthmasteries heb om nog wat tankier te worden.
nou, als je rond 1400 elo zit kan je easy AP sona spelen, 21/0/9 met AP runes. philo, deatchap en sheen. waarom zou je niet bot lane rapen met dmg? sona haar Q scaled .7 en haar W .25 haar ult scaled ook goed, .8 ofzo. daarbij is haar Q hele lage CD en applied op 2 targets. ik doe dit wel met MS quints en 2% uit utility want je word easy geinstagibbed.

waarom zou je lame and langzaam farmen als je jou carry kan feeden en de andere kan ownen? zo'n saaie farmfest @ bot lane betekent ook dat de andere carry ook rustig zijn CS pakt. Als je maar assists (ipv KS'd) neemt en blijft warden vind ik dat je goed support.

Damage is altijd hoger dan heal in deze game, alleen als je niet blijft harrassen (hits traden) dan verlies je het na een X aantal tijd van een healer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Behalve een triple heal soraka :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

speedzor schreef op dinsdag 06 december 2011 @ 17:51
Daar ben ik inderdaad ook vrij zeker van ;), geen leuke enemy voor LB in ieder geval op mid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LikeAKing
  • Laatst online: 12-08-2024
lol , nog steeds zo'n leblanc discussie? :P
vind haar een van de saaiste champs in het spel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

LikeAKing schreef op dinsdag 06 december 2011 @ 18:44:
lol , nog steeds zo'n leblanc discussie? :P
vind haar een van de saaiste champs in het spel.
Maar jouw nemen we al lang niet meer serieus.

Most Fun Champ Ever! Niks leukers dan constant mensen insta-gibbe en daarna zien rage dat je OP bent of WTF WHERE DID THAT COME FROM?!?!?!

Zelfs al verlies ik de game hard, ik haal zoveel voldoening uit het pwnen van zo ongeveer het volledige enemy team dat zelfs dat het waard is.

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 06-12-2011 18:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jasper 99
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 16:54
SION MID AP OP! dus die laatste win telt niet!

Fizz is wel een harde unit maar wordt genaait door malz mid :(
Verder pakt hij wel iedereen behalve swain i geuss van de ap casters dan

Bruisers enzo stompen fizz in lane :)

[ Voor 122% gewijzigd door Jasper 99 op 07-12-2011 00:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DeX schreef op dinsdag 06 december 2011 @ 17:02:
Omg dominion 124 - 1 voor staan en verliezen.

team snapte niet dat 1 kill = gg voor ons en splitte netjes op en 2 top 2 bot en 1 mid (wtf)
Balen. Mag ik de replay zien?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 06 december 2011 @ 23:09:
[...]

Na een bepaalde score gaat er per kills ook geen punten meer af, ik geloof 125.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarluXiaXl
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 07-09 11:13

MarluXiaXl

Moshi Moshi!

Sona vind ik ook een van de fijnste support champs. En haar early game harass ( met AP runes en masteries of niet ) is erg fijn. Vooral haar passive met haar Q is geweldig, hetzelfde geld voor haar E en voor de turrets is W ook heel leuk. En je kan early burst tegengaan door haar passive met W te combineren. Dat is gewoon haar troef naast haar ult.
Speel haar ook 9/0/21 met armor rune page en het is heerlijk :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mensen waarmee ik normaal ranked teams & normals speel, hadden gisteren toen ik net gaan eten was natuurlijk, een potje tegen SK gaming.

Nyph, Oce, Candypanda, Kev1n & een random jungler. Ze werden niet gestompt, maar verloren wel. Zijn zelfs op een bepaald moment top & mid gaan switchen om es tegen oce te kunnen staan :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeX

DeX

Verwijderd schreef op dinsdag 06 december 2011 @ 23:09:
[...]

Helaas ben ik non niet zo ver dat ik replays bekijk/save. Moet ik maar eens gaan doen :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SHEePYTaGGeRNeP

SHEePYTaGGeRNeP

Een paar mensen van LLL zijn weggegaan uit LLL en zijn overgestapt naar HST ( High Sea Tigers ) die momenteel nummer 2 staan in ranked teams ladder, boven teams als Acer en mTw AL. Ook hebben ze 3x tegen SK Gaming getrained waarvan 2 gewonnen.

HST en LLL zijn nederlandse teams ;)

[ Voor 25% gewijzigd door SHEePYTaGGeRNeP op 07-12-2011 09:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
low land high sea, i see what they did there :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• broc85
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 08-09 17:24
speedzor schreef op dinsdag 06 december 2011 @ 17:51:
Na een hele week in een dipje gezeten te hebben qua rating door een hoop trolls en af en toe zwak spel van mezelf, dan toch de laatste paar dagen rechtgekomen :)

In de hele lijn van 1472 tot 1661 slechts 3 of 4 verloren, de rest waren victories met als hoogtepunt een 8-win streak (granted, met wat normals ertussen).

[afbeelding]

Als de volgende 40 elo qua gameplay geen wereld van verschil maakt dan zou ik toch durven stellen dat ik gezien de scores binnenkort de 1700 ga binnenwandelen ;)

Leuke spread aan champions ook Speed, als je der zoveel beheersd verbaast het me niks dat je zo hoog komt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• speedzor
broc85 schreef op woensdag 07 december 2011 @ 09:49:
[...]

Leuke spread aan champions ook Speed, als je der zoveel beheersd verbaast het me niks dat je zo hoog komt :)
The secret to success: veel champions kunnen :) Ik kan bijna alle AP champions spelen waardoor ik elke mid pick bijna gegarandeerd kan counterpicken en dus nog makkelijker m'n lane kan winnen. Het zorgt ervoor dat je ook elke zwakheid en net dat ene momentje waarbij alles op CD staat kan uitbuiten.

Maar het vereist wel enige tijd voor je er zoveel kan spelen uiteraard

Streaming History

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

speedzor schreef op woensdag 07 december 2011 @ 10:03:
[...]

The secret to success: veel champions kunnen :) Ik kan bijna alle AP champions spelen waardoor ik elke mid pick bijna gegarandeerd kan counterpicken en dus nog makkelijker m'n lane kan winnen. Het zorgt ervoor dat je ook elke zwakheid en net dat ene momentje waarbij alles op CD staat kan uitbuiten.

Maar het vereist wel enige tijd voor je er zoveel kan spelen uiteraard
Inderdaad,
Als je elke champ kunt spelen en dan bedoel ik ook kunnen (Goed) kunnen spelen dan kom je heel ver.
Counterpicken in ranked is gewoon heel belangrijk. Daarom ban ik ook altijd morgana/kassadin omdat deze hard gecountered worden na lvl 6.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SHEePYTaGGeRNeP

SHEePYTaGGeRNeP

Vicarious schreef op woensdag 07 december 2011 @ 09:46:
low land high sea, i see what they did there :+
maar je ziet Tigers - Lions niet :? 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!
SHEePYTaGGeRNeP schreef op woensdag 07 december 2011 @ 10:17:
[...]

maar je ziet Tigers - Lions niet :? 8)7
tuurlijk wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Drunk3nD3m0n
hallo daaaar :D

ik heb gisteren veel plezier gehad op LoL we hebben een volledig premade team gehad met allemaal teleport :)
en natuurlijk hebben we daar terug mensen kunnen laten rage-quiten op LoL gewoon ergens achter een chapion in een lane ( vijandelijke) een ward zetten en dan iedereen tegelijk laten teleporten naar die ward :P en met 5 man op 1 persoon ganken aaaaah man die truc werkte altijd =D
uiteindelijk 2 man uit de game een rage quit gedaan en we hebben van 3 man een paar reports gekregen van de vijand voor unskilled players :S volgens de chat toch
zou dit effect kunnen hebben bans ofzo ?
en heeft iemand anders dit ook al gedaan of op een andere manier andere mensen geambeteerd in LoL ?
of ben ik nu de enige slechte persoon hier ? :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meneer iCy
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 17-09 16:15

Meneer iCy

swarma

Yep lee sin blijft een baas :) Ik heb mijn jungle arsenaal ook vergroot (naast lee sin) met Rammus, Gangplank, Fiddlesticks (wat faalde ik hard met hem 1ste 3 games lol) en Udyr. Hier wil ik Nocturne en Maokai nog aan toevoegen en dan vind ik het wel welletjes. Ik heb ook tryndamere en riven (die schijnbaar ook viable zijn in jungle maar ik vind ze mooier op top).

Ik heb meer mid champs nodig, momenteel zijn dat alleen annie, brand en twisted fate. Ik heb Gragas, maar nog niet geprobeerd en Xerath, 1x mee gespeeld en keihard gefaald.

Fiddle is ook geweldig mid, maar kan ook top/bot of zelfs solotop, maar dan ben je zeer afhankelijk van de champions tegenover je. Als je blitz tegenover je hebt wordt het gewoon een keiharde faal :-)

Steam id is ijsie \\ Xbox Live GT: Meneer iCy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• broc85
Verwijderd schreef op woensdag 07 december 2011 @ 10:13:
[...]
Inderdaad,
Als je elke champ kunt spelen en dan bedoel ik ook kunnen (Goed) kunnen spelen dan kom je heel ver.
Counterpicken in ranked is gewoon heel belangrijk. Daarom ban ik ook altijd morgana/kassadin omdat deze hard gecountered worden na lvl 6.
Counterpicking heb ik me eigenlijk nog niet heel erg in verdiept, maar kan me wel voorstellen dat het nogal van invloed kan zijn... wat zouden typische counter pics kunnen zijn op mid?

En bedoel je dat Morg and Kassa juist (sommige) AP champs goed kunnen counteren? Want anders begrijp ik niet waarom je die nou juist bant als ze gecountered kunnen worden :+

[ Voor 46% gewijzigd door Cloud op 07-12-2011 10:39 . Reden: oeps ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cloud
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 17-09 10:39

Cloud

FP ProMod

Ex-moderatie mobster

@Drunk3nD3m0n
Dat zal wel wat meevallen. Blijkbaar hebben ze niet opgelet, want vijf summoner teleports bij de tegenpartij zou míj wel opvallen in elk geval. Pink wardje kopen en de tactiek werkt niet zo goed meer :P Humor is het in elk geval wel.

Ik heb het ook wel eens met een premade gedaan, maar helaas wist onze tegenstander toen wel wat te doen. Uiteindelijk nog steeds gewonnen maar dat kwam niet echt door de teleports :P
broc85 schreef op woensdag 07 december 2011 @ 10:37:
[...]

En bedoel je dat Morg and Kassa juist (sommige) AP champs goed kunnen counteren? Want anders begrijp ik niet waarom je die nou juist bant als ze gecountered kunnen worden :+
Morgana en Kassadin counteren vrij veel andere AP's inderdaad. Morgana vanwege haar black shield en Kassadin vanwege zijn silence en extreme mobility. :)

trololol, ik editte jouw reactie broc85, in plaats van m'n eigen 8)7

[ Voor 38% gewijzigd door Cloud op 07-12-2011 10:39 ]

Never attribute to malice that which can be adequately explained by stupidity. - Robert J. Hanlon
60% of the time, it works all the time. - Brian Fantana

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• speedzor
Drunk3nD3m0n schreef op woensdag 07 december 2011 @ 10:27:

ik heb gisteren veel plezier gehad op LoL we hebben een volledig premade team gehad met allemaal teleport :)
en natuurlijk hebben we daar terug mensen kunnen laten rage-quiten op LoL gewoon ergens achter een chapion in een lane ( vijandelijke) een ward zetten en dan iedereen tegelijk laten teleporten naar die ward :P en met 5 man op 1 persoon ganken aaaaah man die truc werkte altijd =D
uiteindelijk 2 man uit de game een rage quit gedaan en we hebben van 3 man een paar reports gekregen van de vijand voor unskilled players :S volgens de chat toch
zou dit effect kunnen hebben bans ofzo ?
en heeft iemand anders dit ook al gedaan of op een andere manier andere mensen geambeteerd in LoL ?
Het is een leuke tactiek, maar het gaat toch enkel werken tegen minder goede tegenstanders ;) Men moet voorzichtiger spelen wanneer er 5 teleports bij de vijand zitten, de lanes pushen wanneer alle vijanden plots samen lopen bot oid, early pink wards om te counterwarden, etc. In teamfights gaan ze dus 5 summoner spells missen, waardoor in een gelijke matchup jouw team deze dus moet winnen.

Zeker heel irritant, maar ook niet goed gespeeld van de tegenstander.

Unskilled reports hebben naar het schijnt enkel invloed op de matchmaking.

Streaming History

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Drunk3nD3m0n
ok dan is het goed want een ban zou ik niet echt zo leuk vinden als ik nu zo dicht ben bij lvl 30 :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cloud

Cloud

FP ProMod

Ex-moderatie mobster

Kijk gewoon naar de Summoner's Code. Daar staan in principe de zaken in waarop je geband kan worden. Trollen met een groep vrienden valt daar echt niet onder :P Sowieso krijg je altijd eerst tijdelijke bans.

Maar zoals gezegd, unskilled helpt alleen bij matchmaking inderdaad.

Never attribute to malice that which can be adequately explained by stupidity. - Robert J. Hanlon

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• speedzor
broc85 schreef op woensdag 07 december 2011 @ 10:37:
[...]

Counterpicking heb ik me eigenlijk nog niet heel erg in verdiept, maar kan me wel voorstellen dat het nogal van invloed kan zijn... wat zouden typische counter pics kunnen zijn op mid?

Zijn zin klopt inderdaad niet volledig denk ik ;)

Voorbeeldjes van counterpicks:
Annie? Brand ertegen.
Brand zijn range is groter dan die van Annie waardoor hij haar constant kan harrassen met z'n skillshots.
Anivia? Gragas ertegen.
Gragas countered met zijn dash alleen al 3 van haar 4 abilities (Dashen door de wall, weg van de stun en uit de slow). Door zijn heavy nuke op zo'n squishy target zit ze direct in egg form en z'n sterke autoattacks kunnen dan tijdens het oom zijn haar finishen.
Brand? Cassiopeia ertegen.
Cassiopeia haar range countered die van Brand. Zorgen dat je zijn skillshots ontwijkt, anders ben je wel dood.
Haar harrass is te hoog voor Brand om bij te blijven.
Cassiopeia? Gragas ertegen.
Gragas zijn sustain van z'n passive (2% van max HP per seconde voor 4 seconde regeneraten) doet al een hoop van haar harass weg. Zijn enorme nuke op squishy targets zorgt ervoor dat ze in no time plat gaat en hij kan voorbij haar slow dashen.
Fizz? Galio ertegen.
Fizz is een heel moeilijke champ om te counteren waardoor ik er liever met een anti-mage tegenaan ga. Met Galio wordt je sterker door een heel early Negatron Cloak te kopen (Passive!) en het zorgt ervoor dat je hem kan weerstaan.
Galio? Opgeven.
Hij is de perfecte anti-mage waardoor je er beter iets à la GP of Irelia tegenover zet. Liefst met heel veel sustain en geen AP abilities, zijn harass is heel groot.
Gragas? Brand ertegen.
Gragas is moeilijk te counteren vanwege zijn heel sterke burst. Constante harass kan helpen, maar zijn passive healed dit redelijk goed. Een Brand die zijn E + Q + Autoattacks/W goed kan landen kan tegen Gragas standhouden.
Karthus? Brand of Akali ertegen.
Brand doet onplezierige dingen met een squishy character als Karthus. Spelen met Brand zorgt ervoor dat je enige afstand kan behouden van je vijand en je dus niet in Karthus zijn defile raakt.
Akali countered Karthus zijn wall door erdoor te dashen en kan in zijn defile levend blijven door haar Lifesteal/Spell vamp. Heel sterke assassin die graag squishies eet.
Kassadin? Sion ertegen.
Sion zijn schild kan de initiële burst met de silence van Kassadin opvangen waarna hij heel makkelijk Kassadin kan stunnen en met zijn heel sterke autoattacks damage kan doen. Zijn automatische tankiness van z'n E skill (makkelijk 2.5k HP zonder HP items end game) zorgt ervoor dat hij de burst ook zonder zijn schield zonder veel problemen kan overleven.
Katarina? Alles met een stun ertegen.
OneTrickPony met haar ulti, de rest van de damage is niet hoog genoeg om bij te blijven met jouw harass. Gewoon de ulti interrupten en je bent redelijk safe.
Kennen? Lane switch.
Haat ik om tegen te spelen. Meestal pak ik gewoon Brand omdat hij de beste van al m'n AP's is (zeker 300 games).
Leblanc? Galio ertegen.
Galio is zo enorm sterk. Zijn heel early Negatron en Bulwark zorgt ervoor dat Leblanc haar ulti je nauwelijks een schrammetje opleverd.
Malzahar? Niet echt een specifieke champ ervoor tbh.
Moeilijk te counteren. Sterke Malzahars gaan constant je lane pushen dmv hun manaregen op de Malific Visions (DoT ability) en zorgen dat ze niet te ganken zijn, waardoor ik aanraad een sterke aoe champ te nemen. Galio, Brand, Morgana, Sion zijn degelijke keuzes.
Morgana? Ryze of Sion ertegen.
Ryze kan ook voor een relatief vroege Negatron gaan waardoor ook hij een sterke Anti-Mage vormt. Met zijn Q kan hij haar schild neernuken alvorens zijn W (prison) te gebruiken en ze dus daadwerkelijk CC'd wordt.
Sion zijn schild kan haar harass van haar Cage + Tormented Soil opvangen waardoor haar voornaamste damage buiten spel staat.
Ryze? Brand of Galio ertegen.
Tegen een Anti-Mage kun je er met brute kracht tegenover gaan, of er voor zorgen dat je net zo moeilijk dood gaat. Brand gaat nog redelijk goed tegen Ryze vanwege zijn constante harass dmv E + Passive.
Galio krijg je niet dood, zelfs Ryze kan daar niets aan doen.
Sion? Ryze ertegen.
Ryze zijn Q nuke kan Sion zijn schild redelijk snel verpulveren waarna Sion zijn main damage buitengesloten is. Door middel van zijn cage kan Sion niet dicht genoeg komen voor de stun en pakt Sion dus free damage.
Swain? Same as Malzahar.
Moeilijk te counteren vanwege z'n tankiness en heel harde damage rond level 8-9.
Vaak onderschat, maar enorm sterk. Pak iets defensiefs zoals Galio of Ryze en het zal een gelijke lane zijn.
Twisted Fate? Alles wint van hem.
TF zijn kracht zit in zijn ganks, heb je attentieve sidelanes dan zit je safe. Wild cards ontwijken en hij gaat zo plat bij de minste burst.
Veigar? Morgana of Ryze ertegen.
Morgana haar cage zorgt ervoor dat zijn stun niet werkt en 1) Hij dus zijn komeet mist 2) de damage van zijn Q opgevangen wordt door het schild. Een goede Veigar gaat eerst het schild kapot maken voor hij de stun plaatst, maar een goede Morgana popt haar schild pas op het laatste moment. De kans dat hij dat voorzag en de Q net voor de stun laat aankomen is niet echt groot.
Ryze heeft geen AP waardoor Veigar een hele hoop kracht mist van zijn ulti. Ryze zijn early negatron gaat ook de damage van Veigar zwaar aantasten.
Vladimir? Galio ertegen.
Wanneer Vladimir je wilt harassen smijt je je bulwark omhoog en je verliest bijna geen HP waardoor Vladimir nog minder spellvamped. Je Q op Vlad smijten en hij pakt veel meer damage dan jou.
Xerath? Same as Swain.
Deels door te weinig ervaring met deze tegenstander kan ik er niet teveel over zeggen. Zorg dat je mobile bent (boots + 3hpots is een must), ontwijk zijn abilities en zorg ervoor dat je hem kan harassen of zonen van de minions. Lasthitten met zijn abilities zal hem nog tegenvallen.
Zilean? Lane switch.
Enorm sterke mid champ, kun je niet veel tegen doen. Galio of Ryze om de damage te negeren zal nog het beste zijn, een kill tegen Zilean tijdens de laning phase zou je toch niet mogen kunnen halen.
Edit: speciaal voor Tjukkie de redenen erbij gezet

[ Voor 70% gewijzigd door speedzor op 07-12-2011 11:24 ]

Streaming History

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Drunk3nD3m0n
ik denk dat we een fan van galio hebben :D annyways handig lijstje

ik ben het wel niet echt eens over twisted fate

[ Voor 29% gewijzigd door Drunk3nD3m0n op 07-12-2011 10:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tjukkie
speedzor schreef op woensdag 07 december 2011 @ 10:46:
[...]

Annie? Brand ertegen.
Anivia? Gragas ertegen.
Fizz? Galio ertegen.
Galio? Opgeven.
Gragas? Brand ertegen.
Kassadin? Sion ertegen.
Kennen? Lane switch.
Leblanc? Galio ertegen.
Sion? Ryze ertegen.
Swain? Same as Malzahar.
Vladimir? Galio ertegen.
Xerath? Same as Swain.
Zilean? Lane switch.
Kan je wellicht nader verklaren voor de noobs onder ons O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SHEePYTaGGeRNeP

SHEePYTaGGeRNeP

Galio is super chill :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vocalise
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 18-09 14:01
Ryze als Counter op Morgana?
Die volg ik niet helemaal maar ik ben dan ook nog geen lvl 30 speler ;)
ZIjn snare is toch teniet door haar Black shield ?

Ach ik ga vandaag eindelijk Swain proberen, na al die weken rotatie wachten met kopen tot ik hem mag spelen alvorens mijn ip te spenderen :)
Iemand al nuttige tips n tricks bij voorbaat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ah heerlijk de tpgank, zo vermakelijk
lukt enkel met premade team wel :)
leuke truc is 1 iemand tp en ghost laten nemen
koopt boots +1 pot +1 ward
ghost naar bosjes in botlane, zet ward zo dicht mogelijk bij hun turret in bosje en dan naar mid
iedereen verstopt zich in midriver
gank mid
clear minion wave zodat ze geen zicht meer hebben
bot zal zowiezo al wat gepushed zijn en dan tp nr ward 5v2 hihi
3-0 en het spel begint nog maar
had hem hier al eens gepost

teemo shrooms later in het spel kan je steeds nr tp'en en blijven ganken (een paar mensen met wriggle's is ook een goed idee, heb je ook goeie map control)
best van team op te splitsen in groepje van 3 en eentje van 2 om samen steeds te tpganken
works like a charm
favo team om dit te flikken totnogtoe
teemo (shrooms + lantern), twisted fate (stun + ult for more ganks [je kan hier ook lantern op bouwen maar beetje AP op team kan geen kwaad :)]), pantheon (lantern + stun + ult for more ganks), nocturne (lantern + ult for more ganks), leona ( double stun en er moet toch iemand wat kunnen tanken :))
die "global" ults van TF, panth , noct erbij versterken de strategie van plots uit het niets een half team op je doos te krijgen

pink wards zijn niet genoeg om dit te stoppen
en als ze allemaal oracles moeten kopen kan dat een huge moneysink zijn
terwijl al jouw wards gratis zijn *evil grin*
ga k van het weekend nog eens voorstellen aan de clan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Drunk3nD3m0n
swain is nog heeeeeeeel handig en ik vind hem een zwaar under rated carry
swain kan makkelijk champs achtervolgen met zijn ulti als je een vriendelijke jungler hebt die zijn blue veel opoffert aan jou dan kan je echt gaan own3n gewoon een snare doen daarop een Q en een E en dan stalken met zijn ulti en dan is hij grotendeels dood en heb jij nog vol leven hij wordt wel veel gefocust in een teamfight daarna gewoon je snare doen en ulti poppen

zo speel ik hem toch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik vind Riven juist beter in de jungle. Bij heel veel matchups mist Riven toch wat sustain imo en zijn jungle ganks zijn best heel goed met de knockup van zijn Q en de stun van zijn W. Afmaken met die R die best veel damage doet en je hebt gewoon iemand waarmee ik persoonlijk iig beter kan ganken dan bijvoorbeeld Lee Sin of Trundle.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• broc85
Heel relaxt speed, is toch weer een stapje verder!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vicarious schreef op woensdag 07 december 2011 @ 10:59:
[...]

Ik vind Riven juist beter in de jungle. Bij heel veel matchups mist Riven toch wat sustain imo en zijn jungle ganks zijn best heel goed met de knockup van zijn Q en de stun van zijn W. Afmaken met die R die best veel damage doet en je hebt gewoon iemand waarmee ik persoonlijk iig beter kan ganken dan bijvoorbeeld Lee Sin of Trundle.
Klopt wel wat je zegt over sustain, en idd Riven's skillset is prachtig voor ganks - Vindt wel dat lee sin's early gank potential hoger is though, door z'n Q.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• speedzor
Tjukkie schreef op woensdag 07 december 2011 @ 10:53:
[...]

Kan je wellicht nader verklaren voor de noobs onder ons O-)
speedzor in "[PC] League of Legends - Deel 5"

Speciaal voor jou!

Edit: Swain is inderdaad een heel leuke en sterke champion. Safe spelen tot level 8-9, skillorder R > E > Q > W, Rod of Ages, Rylais Scepter, Will of the Ancients, Rabadons Deathcap, Abyssal scepter, Void staff/Frozen heart/Zhonyas hourglass, AP caster runes eventueel met iets defensiefs in runes en/of masteries.

[ Voor 35% gewijzigd door speedzor op 07-12-2011 11:26 ]

Streaming History

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meneer iCy

Meneer iCy

swarma

speedzor schreef op woensdag 07 december 2011 @ 11:25:
[...]

Speciaal voor jou!

Edit: Swain is inderdaad een heel leuke en sterke champion. Safe spelen tot level 8-9, skillorder R > E > Q > W, Rod of Ages, Rylais Scepter, Will of the Ancients, Rabadons Deathcap, Abyssal scepter, Void staff/Frozen heart/Zhonyas hourglass, AP caster runes eventueel met iets defensiefs in runes en/of masteries.
Ik mis fiddlesticks O+, mooie lijst zo trouwens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Never put fiddle in the .....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Drunk3nD3m0n
speedzor echt een geniaal lijstje ik heb het nog nooit zo op die manier bekeken dit zal mij wel veel helpen in mijn toekomstige games

thnx _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snappie88
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 19-09 22:45

Snappie88

Mr. Hollywood

[...]

Wel eens een potje gedaan met Nocture, Twisted Faith, Shen, Karthus en Pantheon en allemaal Teleport + Fortify genomen. Vijand begon nog voordat we begonnen al te ragen. Overigens wel gewonnen, potje duurde wel erg lang :)

Surfin' paradise!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SHEePYTaGGeRNeP

SHEePYTaGGeRNeP

JAmmer dat ze fortify eruit gehaald hebben :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeX

DeX

Ik ben gaan kijken naar verschillende guides op basis van jullie advies. Eentje daarvan benadrukte heb belang zo veel mogelijk last hits te maken (cs noemen we dat toch?). Sindsdien ben ik daar zeer druk mee bezig in haal hele hoge creepscores in vergelijking de rest van mijn team. Ik merk het volgende: Potjes worden saai en ik haal lage scores (2/3/11 voor een 48 min potje vind ik weinig). Ik speel grotendeels Teemo en wil nu weten of ik verschrikkelijk fout bezig ben. Met andere woorden: Is mijn CS te hoog/jat ik teveel CS van mijn teammates?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tjukkie
speedzor schreef op woensdag 07 december 2011 @ 11:25:
[...]

Speciaal voor jou!

speedzor, harstikke bedankt! Denk dat veel mensen hier profijt van hebben _/-\o_

Heb nooit over galio gedacht, maar wat kan hij veel champs counteren! Eindelijk dan ook een counter gevonden voor die irritanten Fizz :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Drunk3nD3m0n
Afbeeldingslocatie: http://riot-web-static.s3.amazonaws.com/images/news/Sept%202011%20Temp/Ninetailsfoxlady_thumb.jpg

de nieuwe champ ziet er wel nice uit vind ik :D
jullie mening ?
als de afbeelding te groot is laat mij iets weten het is de eerste keer dat ik dit doe :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• broc85
DeX schreef op woensdag 07 december 2011 @ 11:57:
Ik ben gaan kijken naar verschillende guides op basis van jullie advies. Eentje daarvan benadrukte heb belang zo veel mogelijk last hits te maken (cs noemen we dat toch?). Sindsdien ben ik daar zeer druk mee bezig in haal hele hoge creepscores in vergelijking de rest van mijn team. Ik merk het volgende: Potjes worden saai en ik haal lage scores (2/3/11 voor een 48 min potje vind ik weinig). Ik speel grotendeels Teemo en wil nu weten of ik verschrikkelijk fout bezig ben. Met andere woorden: Is mijn CS te hoog/jat ik teveel CS van mijn teammates?
Het resultaat van een hoge cs is dat je veel gold hebt... als je dus merkt dat je hier en daar beter voor een champion kill kan gaan, qua gold, dan moet je dat doen. Daarnaast is het natuurlijk niet geheel onbelangrijk hoe hoog de cs van jou lane tegenstander is... want als die hoger is, heeft hij meer gold en heb je eigenlijk de lane alsnog verloren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tjukkie
Drunk3nD3m0n schreef op woensdag 07 december 2011 @ 11:58:
[afbeelding]

jullie mening ?
als de afbeelding te groot is laat mij iets weten het is de eerste keer dat ik dit doe :P
Nine Tail wordt instant buy voor mij. Alleen al vanwege de lore, maar nadat ik hoorde dat het een Assassin AP Burst champ wordt, al helemaal :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeX

DeX

[afbeelding]

jullie mening ?
Ja ja. Riot gaat lekker met de "If female; then boobs" principe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thasquealer
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 19-09 13:05
[afbeelding]

jullie mening ?
Is dat niet gewoon een skin voor jana?
Anders lijkt ie er aardig op.

Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Drunk3nD3m0n
Thasquealer schreef op woensdag 07 december 2011 @ 12:00:
[...]

nope het is een nieuwe champ :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tjukkie
Thasquealer schreef op woensdag 07 december 2011 @ 12:00:
[...]

Janna? :|

Nee, die heeft die nieuwe Frost Queen skin al gekregen. Deze mag ze niet krijgen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeX

DeX

broc85 schreef op woensdag 07 december 2011 @ 11:59:
[...]

Het resultaat van een hoge cs is dat je veel gold hebt... als je dus merkt dat je hier en daar beter voor een champion kill kan gaan, qua gold, dan moet je dat doen. Daarnaast is het natuurlijk niet geheel onbelangrijk hoe hoog de cs van jou lane tegenstander is... want als die hoger is, heeft hij meer gold en heb je eigenlijk de lane alsnog verloren.
Nee niet verschrikkelijk veel hoger dan mijn opponents, maar je zegt eigenlijk al wat ik vermoedde: Minder minions en meer op Champs focussen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• broc85
DeX schreef op woensdag 07 december 2011 @ 12:01:
[...]

Nee niet verschrikkelijk veel hoger dan mijn opponents, maar je zegt eigenlijk al wat ik vermoedde: Minder minions en meer op Champs focussen.
Tsja, eigenlijk is de truc om tijdens het harrassen van je tegenstander ook nog eens al die last hits te maken. Probeer het nu, en soms lukt het, alleen nog veel te vaak niet :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thasquealer
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 19-09 13:05
Tjukkie schreef op woensdag 07 december 2011 @ 12:01:
[...]

Janna? :|

Nee, die heeft die nieuwe Frost Queen skin al gekregen. Deze mag ze niet krijgen!
Jah idd typo, maar ik bedoelde Janna.

Kzag wel aardig wat overeenkomsten.
Maargoed, qua uiterlijk zijn ze wel weer verschillend.

Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tjukkie
Even iets anders: Waarom en in welke gevallen zou je Ezreal nemen? Heb hem maar een paar keer gespeeld en overweeg hem om te halen, maar kan me herinneren dat hij endgame niet zoveel toevoegt en een stuk minder bedreigend is dan andere carry's, t.o.v. early game waar hij een lane kan domineren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cloud

Cloud

FP ProMod

Ex-moderatie mobster

Last hits halen is hartstikke belangrijk, eigenlijk zelfs een van de belangrijkste dingen. Tenzij je weet dat je die kill zeer waarschijnlijk gaat halen, zou ik zeggen ga voor CS.

Natuurlijk harassen is op zijn tijd ook belangrijk, maar je ziet vaak dat mensen daar veel te veel mee bezig gaan en daardoor de lane keihard verliezen. Het is leuk als jij de tegenstander zo veel harass geeft dat hij vaak terug moet, maar als je daardoor teveel achter gaat lopen in CS (en ja dat doen héél veel) heb je gewoon verloren. Zo simpel is het.

Ik word dus als ad carry ook gestoord van die super aggressieve supports die constant kills proberen te halen. Elke keer moet ik dan mijn support verdedigen en helpen die kill te behalen wat meestal faalt. Als er kills gehaald moeten worden moet de jungler of de ad carry dat op touw zetten, niet de support terwijl jij farmt.

/rage :+
Tjukkie schreef op woensdag 07 december 2011 @ 12:08:
Even iets anders: Waarom en in welke gevallen zou je Ezreal nemen? Heb hem maar een paar keer gespeeld en overweeg hem om te halen, maar kan me herinneren dat hij endgame niet zoveel toevoegt en een stuk minder bedreigend is dan andere carry's, t.o.v. early game waar hij een lane kan domineren.
Early game is hij inderdaad een beest als je goed met hem bent. Mid game vind ik hem nog steeds erg sterk maar end game zwakt hij wat af als je niet genoeg farmt/kills hebt. Dat betekent niet dat ik geen games met hem win, want veel games worden juist al in de early/mid game gewonnen. Dat hij wat afzwakt tenzij je het erg goed doet, hoeft dus geen reden te zijn om hem dan maar niet te spelen. :)

[ Voor 31% gewijzigd door Cloud op 07-12-2011 12:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DeX schreef op woensdag 07 december 2011 @ 11:57:
Creepscore is inderdaad belangrijk maar je moet weten waarom je aan het last hitten bent. Meestal wil je zo snel mogelijk al een bepaald item kunnen kopen, zodanig dat je een voordeel kan uitbouwen ten opzichte van de tegenstanders. Jij moet weten waar je naartoe wilt hierin en niet eindeloos blijven farmen (tenzij je nasus bent misschien :p ).

Het voordeel dat je op een bepaald moment hebt opgebouwd, moet je dan ook best op een bepaald moment gaan uitbuiten om te kunnen verder snowballen richting end game toe.

Het komt er eigenlijk op neer weten wanneer jouw champion "sterk" wordt naarmate het spel vordert en er dan een voordeel uit te slaan.Althans, zo zie ik het toch ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• broc85
Cloud schreef op woensdag 07 december 2011 @ 12:09:
Last hits halen is hartstikke belangrijk, eigenlijk zelfs een van de belangrijkste dingen. Tenzij je weet dat je die kill zeer waarschijnlijk gaat halen, zou ik zeggen ga voor CS.

Natuurlijk harassen is op zijn tijd ook belangrijk, maar je ziet vaak dat mensen daar veel te veel mee bezig gaan en daardoor de lane keihard verliezen. Het is leuk als jij de tegenstander zo veel harass geeft dat hij vaak terug moet, maar als je daardoor teveel achter gaat lopen in CS (en ja dat doen héél veel) heb je gewoon verloren. Zo simpel is het.

Ik word dus als ad carry ook gestoord van die super aggressieve supports die constant kills proberen te halen. Elke keer moet ik dan mijn support verdedigen en helpen die kill te behalen wat meestal faalt. Als er kills gehaald moeten worden moet de jungler of de ad carry dat op touw zetten, niet de support terwijl jij farmt.

/rage :+
Misschien is het nog frustrerender als je support speelt en je AD carry is aan het falen wat betreft cs :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cloud

Cloud

FP ProMod

Ex-moderatie mobster

Verwijderd schreef op woensdag 07 december 2011 @ 12:11:
[...]

Creepscore is inderdaad belangrijk maar je moet weten waarom je aan het last hitten bent. Meestal wil je zo snel mogelijk al een bepaald item kunnen kopen, zodanig dat je een voordeel kan uitbouwen ten opzichte van de tegenstanders. Jij moet weten waar je naartoe wilt hierin en niet eindeloos blijven farmen (tenzij je nasus bent misschien :p ).

[...]
CS gaat om het behalen van voordeel ja, maar er zijn maar weinig champions die al erg gauw geen CS mee nodig hebben. Bedoel je niet te zeggen dat je vaak de focus van farmen moet verleggen naar de teamfights? Dat is wel waar natuurlijk. De laning phase houdt een keer op. :) Maar ook dan geldt, dat je als carry zeker moet proberen af en toe een paar waves te farmen.

Voordeel halen op je tegenstander is niet zo moeilijk, dat voordeel behouden wél.
broc85 schreef op woensdag 07 december 2011 @ 12:11:
[...]

Misschien is het nog frustrerender als je support speelt en je AD carry is aan het falen wat betreft cs :(
Dat is inderdaad een erg klote gevoel ja, omdat je wéét dat je als support de game nooit zal kunnen carryen, geen verschil zult kunnen maken. :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meneer iCy

Meneer iCy

swarma

Als ik mid speel met bijvoorbeeld fiddlesticks, dan probeer ik in combinatie met CS de enemy ook zo te damagen dat hij niet in de buurt durft te komen van de minions zodat ik een voordeel kan halen ivm slow attack van fiddle.

Dat werkt tot nu nog toe aardig goed. Meestal kan ik er dan ook een kill uithalen mocht de enemy blijven aanvallen, mits ze silence/stun hebben. Dan wordt het lastiger ivm stoppen van de drain.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• broc85
Cloud schreef op woensdag 07 december 2011 @ 12:14:
[...]

CS gaat om het behalen van voordeel ja, maar er zijn maar weinig champions die al erg gauw geen CS mee nodig hebben. Bedoel je niet te zeggen dat je vaak de focus van farmen moet verleggen naar de teamfights? Dat is wel waar natuurlijk. De laning phase houdt een keer op. :) Maar ook dan geldt, dat je als carry zeker moet proberen af en toe een paar waves te farmen.

Voordeel halen op je tegenstander is niet zo moeilijk, dat voordeel behouden wél.
Moet wel zeggen, heb laatst een paar potjes gekeken op solomid.net en daar gaat de laning phase veel langer door dan de meeste potjes die ik zelf speel.
Dat is inderdaad een erg klote gevoel ja, omdat je wéét dat je als support de game nooit zal kunnen carryen, geen verschil zult kunnen maken. :/
Meestal begin ik dan maar zelf met cs, maar zoals je zegt, heel veel verschil ga je waarschijnlijk toch niet maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Cloud schreef op woensdag 07 december 2011 @ 12:14:
[...]

Bedoel ik inderdaad. Je bent niets met een voordeel die je na 15 minuten opgebouwd hebt, als je bij de eerst komende teamfight nog steeds bezig bent creeps aan het farmen terwijl iedereen van het enemy team wel aanwezig is. Je kan dan opteren om een turret te kapen op je eentje, maar uiteindelijk zal het team er meer voordeel bij hebben als je er wel bent, en uiteindelijk mee assists/kills opstapelt.

Het voordeel aanhouden is inderdaad de opdracht, maar als je je voordeel nuttig uitspeelt tijdens teamfights snowballt dit over het algemeen naar een betere endgame. Dit wil niet zeggen, zoals je ook aangaf, dat er meer naar endgame toe niet meer mag gefarmd worden, integendeel. Op momenten dat je team niet kan vechten (nog geen optimale items/...) is het wel aangewezen creeps te farmen, dan zonder nadenken op je eentje trachten kills/assists te farmen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jasper 99
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 16:54
speedzor schreef op woensdag 07 december 2011 @ 10:46:
[...]

Annie? Brand ertegen.

[...]

Anivia? Gragas ertegen.

[...]

[...]

[...]

Fizz? Galio ertegen.

[...]

Galio? Opgeven.

[...]

Gragas? Brand ertegen.

[...]

[...]

Kassadin? Sion ertegen.

[...]

[...]

Kennen? Lane switch.

[...]

Leblanc? Galio ertegen.

[...]

[...]

[...]

[...]

Sion? Ryze ertegen.

[...]

Swain? Same as Malzahar.

[...]

[...]

[...]

Vladimir? Galio ertegen.

[...]

Xerath? Same as Swain.

[...]

Zilean? Lane switch.

[...]

Edit: speciaal voor Tjukkie de redenen erbij gezet
Leuk lijstje maar mis nog wat dingen, Zilean word hard gecountered door fizz. Fizz kan zijn troll pole doen om de bommen te dodgen --> geen damage, en burst zilean er gewoon uit met zijn Q en proc.

Xerath same wordt ook door fizz getrolled hij kan niet zo veel tegen close range champs, natuurlijk zijn niet standaard mid units zoals bruisers te sterk tegen xerath hij heeft namelijk 0 escape omdat zijn stun niet echt denderend is en die speed van zijn W ook niet super is. Verder land je die stun eigenlijk nooit als fizz zijn pole gebruikt :P

Malz en Swain dan weer counters tegen Fizz, maar counter tegen malz lijkt mij nogsteeds brand die in principe de meeste countered door zijn zieke burst en range, maarja een goede malz kan natuurlijk best defensive zijn dots gebruiken, maar bang moet hij wel zijn voor een goede brand.

Kennen en morgana blijven nare units, vind beide zeer frustrerend om tegen te lanen als ze any good zijn. Maar sion en ryze geven denk ik wel een oplossing ja :)

Je kan lezen dat fizz een van me nieuwe favo's is :P maar als je dan tegen malz zit is het wel even slikken door die nasty dot kan je niet fijn farmen als hij 6 is wordt je gewoon dood geultied bah bah.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

fizz is poep, ik vind de lijst van speedzor best aardig :) trouwens malz maakt het brand moeilijk door zijn pushing power (mana regen die brand niet heeft).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Drunk3nD3m0n
aai hebben jullie het nieuws al gezien ?
warmorgs krijgt een nerf :'(

http://leaguecraft.com/ne...-nerf-next-patch-70.xhtml

de tekst voor bepaalde mensen die het niet kunnen lezen wegens werk-omstandigheden ;)
Riot Games removed Denying completely, it removed Manaburn completely and now it's going to remove Dodge Chance completely.

I think it's safe to assume that League of Legends will revolve around "Lifesteal - Attack Damage [and Critical Strike Chance, but read below] and Spell Vamp - Ability Power"soon, with a lack of many countermechanics. The stacking of health points is too easy in LoL as well (Warmog's and Atma's - Atmog's - seems to be the most viable build for 50% of the heroes in LoL)

I frankly never understood why Manaburn was overpowered in a game like LoL. If HoN has specific heroes (Magebane < DotA's Antimage and Witch Slayer < DotA's Lion) who are based all around manaburning and they're not deemed overpowered by their community, why is it that you had it removed in LoL? I wasn't quite aware of high ELO ideas back then, but was it the fault of the likes of HotShotGG/-QQ that Wit's End was too OP? Sure, it helped Warwick a lot, but 200 extra damage on his ultimate for that cost wouldn't have made the difference, right?

If the theory is that it's hard to counter Manaburn then you'd have a valid point only if we would be talking about DotA or HoN. We both know that a Behemoth's Heart in HoN is the equivalent of Warmog's Armor. Somehow in LoL however the Warmog's Armor is stupidly better (due to its passive which gives too much for its money value) and stupidly cheaper and / or easier to acquire. And that's the same with Mana-items quite frankly. So saying that Manaburn is hard to counter is a good joke, for sure, as a Mana Crystal which gives you 200 mana costs around 400 gold in LoL (- 900 in HoN which gives you, if I'm correct, 250 mana - please take into account that most spells in HoN cost more mana as well, so the effectiveness is not even half as close to the Mana crystal of LoL).

That being said: You have on the one hand a game like HoN where Manaburning is quite difficult to counter and you have LoL which is quite easy to counter manaburn: you just spend 400 gold on a Mana Crystal and *bam* you have what you wanted. And most heroes need a Banshee's Veil anyway, so what's the problem - right?

Wit's End burned 42 mana at level 18 according to its description, so a Mana Crystal would've helped you for around 4 to 5 hits. In HoN, Magebane removes 64 mana, so again a "Mana Crystal" there wouldn't really help you as it costs too much and it doesn't build into items that most heroes (unlike Banshee's Veil, Trinity Force or even Archangel's Staff (and in some extent Manamune)).

The question to you Feral is the following: How do you see the removal of Manaburn and Dodge in general? You're definitely allowed to speak about pre-nerf Gangplank (I firmly believe he was better when he was underplayed and when he still could deny) and about the future of the game.

Are we seeing a removal of unimportant mechanics that are useful for one to four champions (compare Denying - Gangplank; Manaburn - Warwicks Ultimate; Dodge Chance - Nidalee, Sivir, Udyr and Jax)? Does LoL have its head that far up its ass that it still believes that in this genre every hero needs to be equally as good as every other hero? In that case, überbuff Pantheon's survivability, because his damage output since his nerf (yes again, I loved it more when you had to rage more but do more damage with you heartseeker) is a joke for a so called "assassin" (compare with Akali, Lee Sin, ...).

When is Atmog's being nerfed? When will we see a decent Mage-counter to 4000-hp tanks, aside from the clumsy Deathfire Grasp? I do believe we need a sort of counter to the Warmog builds as actually the only real way of counter it is by having a Magic Penetration-Attack Speed champion and the best part of it all is that the counter item costs more than a Warmog's itself. And then you don't even have a good defense yourself, if I'm correct, because the armor part isn't in the recipe any longer for Madreds Bloodrazor.

I sincerely hope you took the time to read this, as I know I tend to go on and on and on about one aspect and then suddenly swap to another - I'm quite frustrated by the way Riot Games is evolving this game. Instead of making Ashe skins, what about a goddamn frikking Urgot one?

FeralPony - Associate Game Designer
For future reference. Typically starting a statement with "Let's settle this" is a bad way to start a conversation. It comes across as hyper-aggressive :/

I really don't want to turn this into a massive balance debate thread but several of your assumptions are off. In the case of Mana Burn nobody argued it was "overpowered" there are other reasons for not using mechanics or abilities beyond raw power level. The issue is the binary issue of the mechanic. Can you burn through your opponents mana? If yes, its a perma silence which is a really frustrating and broken effect. If no, the mechanic is effectively useless. Both are pretty crazy and tend to lead to incredibly frustrating gameplay on both ends. Deny was also removed for Gameplay reasons, in short because it was uncounterable and beyond frustrating. An uncounterable mechanic that exists purely to lower opponents levels is not healthy for the game. Morello has a post on the reasoning for the dodge removal which you can find here. http://na.leagueoflegends.com/news/inside-design-dodge

While I understand you are frustrated having a statement like "Does LoL have its head that far up its ass that it still believes that in this genre every hero needs to be equally as good as every other hero?" is a fantastic way to not be taken seriously. It's hyperbole, ragey, and a bit silly. It made me seriously consider ignoring this post.

Removing champion specific mechanics that is not an overall design goal. There are many champions that have specific mechanics, (heat/rage, Rivens comboing, pyromania, the list goes on) that we have no plans on removing and we will continue to add new champion specific mechanics and abilities, however they need to not be toxic for gameplay. There are a LOT of mechanics we could add to our game purely for the sake of adding mechanics but we want to ensure they are fun, and don't negatively impact the overall fun and health of the game.

As for Atmogs, warmogs is getting a small nerf next patch which should help this.

[ Voor 95% gewijzigd door Drunk3nD3m0n op 07-12-2011 13:04 ]

Pagina: 1 ... 34 ... 79 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
In de topicstart is heel veel informatie te vinden. Dus voor zaken als de patchnotes, champion rotation en bijvoorbeeld hoe je in contact kunt komen met andere LoL Tweakers, kun je daar terecht! :)

Voor de slowchatters onder ons is er natuurlijk het chatkanaal in-game (dat veel te rustig is), maar tegenwoordig ook een IRC kanaal!