[PC] League of Legends - Deel 5 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 31 ... 79 Laatste
Acties:
  • 150.510 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SHEePYTaGGeRNeP
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 15-09 13:41

SHEePYTaGGeRNeP

EUW: Dragon Hodor

Waarom zijn jullie ineenkeer dood gegaan :( Ik moet toch iets te doen hebben op me werk :(

EUW: Dragon Sheepy | Doubledutchdragons.nl | Diamond II - updated 29-11-2014

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• speedzor
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 01-02-2014
SHEePYTaGGeRNeP schreef op donderdag 01 december 2011 @ 16:24:
Waarom zijn jullie ineenkeer dood gegaan :( Ik moet toch iets te doen hebben op me werk :(
Ik was even naar het postkantoor :+

Nu heb je toch ook geen probleem om waves te clearen? Even je Q + W erin smijten en 1 of 2 autoattacks en je bent klaar

Streaming History

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

speedzor schreef op donderdag 01 december 2011 @ 16:30:
[...]

Ik was even naar het postkantoor :+

Nu heb je toch ook geen probleem om waves te clearen? Even je Q + W erin smijten en 1 of 2 autoattacks en je bent klaar
Ja zeker met soraka wel! 7(8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Drunk3nD3m0n
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 03-04-2015
ik vind de nieuwe w eigenlijk nog niet zo slecht je kan zo echt wel veel mana sparen ik herinner mij sivir voor de patch nog als een echt MANA VRETER met die skill nu kan je mooi doseren :D

Beep Boop son ... Beep Boop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• speedzor
Als je je E een beetje slim gebruikt dan gaat het ook wel :)
Gisteren stond ik botlane tegen een Caitlyn + Taric, Caitlyn bleef maar traps plaatsen waardoor ik constant m'n mana kon regennen en wanneer die er niet waren ging ik voor Taric z'n neus staan zodat hij toch maar die stun op mij wilt proberen smijten en met wat reacties m'n spellshield er tussen poppen :P

Streaming History

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Drunk3nD3m0n
weet iemand hier eigenlijk hoeveel teemo kan afdoen van damage met zijn paddestoeltjes ?? en hoeveel hij er kan zetten want ik ben gisteren in een 3vs3 met sivir in zo een 3 tal champignons gelopen en was telkens dood man die deden pijn ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MR lijkt mij. was zeker een AP teemo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• speedzor
Drunk3nD3m0n schreef op donderdag 01 december 2011 @ 16:41:
weet iemand hier eigenlijk hoeveel teemo kan afdoen van damage met zijn paddestoeltjes ?? en hoeveel hij er kan zetten want ik ben gisteren in een 3vs3 met sivir in zo een 3 tal champignons gelopen en was telkens dood man die deden pijn ...
Full AP Teemo gaat inderdaad pijn doen tegen squishies. Level 18 met verschillende AP items zal toch zo'n 600 damage met shrooms doen. Minstens.

Je kunt er elke +-22 seconden eentje zetten (afhankelijk van CDR) en ze verdwijnen na 10 minuten.

[ Voor 9% gewijzigd door speedzor op 01-12-2011 16:44 ]

Streaming History

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Drunk3nD3m0n
ja inderdaad maar ze deden echt heel veel pijn en hoeveel kan je er zo plaatsen ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Drunk3nD3m0n schreef op donderdag 01 december 2011 @ 16:41:
Je kunt er oneindig veel zetten.
Damage is bepalend wat voor built je gaat met teemo.
Als je AP gaat met teemo kun je inderdaad iemand heel erg pijn doen. Als je AD gaat zal dat niet zo veel dmg doen.

Edit:
Elke shroom blijft ook staan voor 10 min, indien iemand eroverheen gaat lopen.

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 01-12-2011 16:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Drunk3nD3m0n
oneindig veel ???
man ik vind toch maar dat die ook een beetje mogen generfd worden dan de damage is nog ok dat hangt af van de build maar de hoeveelheid gaat er dan toch wel een beetje over vind ik :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Teemo nog meer nerfen? Grapje hoop ik. AP teemo is niet viable, en de shrooms zijn júist voor map control, niet per sé voor de damage. Ga je dat limiteren dan is Teemo helemaal weg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tja, wat moet je anders met teemo? >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Forn
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 18-02-2024
Had geen gelijk.

[ Voor 81% gewijzigd door Forn op 01-12-2011 16:52 ]

Brokh - Dota 2 - https://dotabuff.com/players/25884604

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Drunk3nD3m0n
oke dat hij er dan een 5 a 6 tal mag plaatsen maar toch niet zoveel hij wilt dat vind ik er zelf gewoon over

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• speedzor
Lees m'n post, ze duren 10 minuten maximaal met een CD van 22 seconden voor je één kan plaatsen met een totale stack van maximaal 3.

Streaming History

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Drunk3nD3m0n
had de edit nog niet gezien :D ok geen nerf nodig dan ik dacht echt dat die er gewoon bleven staan tot iemand erin trapte

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cloud
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 17-09 10:39

Cloud

FP ProMod

Ex-moderatie mobster

Als je continu shrooms plaatst, kun je er met maximale CDR dus 27 op de map plaatsen. Uitgaande van een levensduur van 10 minuten en een CD van 22 seconden op je shroom. :)

Never attribute to malice that which can be adequately explained by stupidity. - Robert J. Hanlon
60% of the time, it works all the time. - Brian Fantana

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Max CDR is 40% he, dat maakt dus iets van 17-18 seconden hoor..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

jup is rond de 30 shrooms heb ik al gedaan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cloud

Cloud

FP ProMod

Ex-moderatie mobster

Verwijderd schreef op donderdag 01 december 2011 @ 17:07:
Max CDR is 40% he, dat maakt dus iets van 17-18 seconden hoor..
Ik dacht dat die 22 seconden al met maximale CDR waren, maar dan begreep ik speedzor verkeerd. :) Dan zijn het er dus nog wat meer, als je uitgaat van 17 seconden kun je er dus theoretisch 35 op de map krijgen.

Never attribute to malice that which can be adequately explained by stupidity. - Robert J. Hanlon

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zijn er ook mensen die baron ge 1 hit hebben?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• speedzor
Cloud schreef op donderdag 01 december 2011 @ 17:22:
[...]

Ik dacht dat die 22 seconden al met maximale CDR waren, maar dan begreep ik speedzor verkeerd. :) Dan zijn het er dus nog wat meer, als je uitgaat van 17 seconden kun je er dus theoretisch 35 op de map krijgen.
Ik weet de exacte cooldown niet vanbuiten, maar het getal 22 komt in mij op dus ik vermoed dat het in die buurt ergens zit ;)

Streaming History

Acties:
  • 0 Henk 'm!
speedzor schreef op donderdag 01 december 2011 @ 17:32:
[...]

Ik weet de exacte cooldown niet vanbuiten, maar het getal 22 komt in mij op dus ik vermoed dat het in die buurt ergens zit ;)
27 seconden op lvl 3. 16.2 seconden met max CDR dus.

Vicariously I live while the whole world dies

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blaat
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 17-09 13:58

Blaat

Moderator Harde Waren / BBG'er

Hardware Fanaat

Verwijderd schreef op donderdag 01 december 2011 @ 17:30:
Is dat uberhaupt mogelijk? De sterkste aanval die ik ken is de speer van full ap nidalee en die haalt nog geeneens een kwart van het leven van de Baron weg.

Mijn naam is rood, mijn text is blauw. Jouw post wordt ge-edit, als je niet stopt met dat gemauw.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
R420R schreef op donderdag 01 december 2011 @ 17:48:
[...]

Is dat uberhaupt mogelijk? De sterkste aanval die ik ken is de speer van full ap nidalee en die haalt nog geeneens een kwart van het leven van de Baron weg.
Als je met Nasus genoeg farmt op zijn Q zou het moeten lukken. Succes in een custom game van 3 uur :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vicarious schreef op donderdag 01 december 2011 @ 17:50:
[...]

Als je met Nasus genoeg farmt op zijn Q zou het moeten lukken. Succes in een custom game van 3 uur :D
Veigar of sion met atmas moet ook kunnen. Denk wel dat je wel een hele dag uit moet trekken. Volgens mij word baron ook sterker na verloop van tijd. Je moet dan trouwens ook mensen vinden om de waves naar je terug te pushen. Als je het in een botgame doet word hun nexus sowieso gekilled voordat je zo ver bent.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• speedzor
Baron wordt sterker naargelang het spel duurt dus het zal er op aan komen om dat te outfarmen met een Nasus of Veigar. Shaco heeft de grootste onehit ooit gedaan denk ik, ik herinner me een filmpje met Shaco die crits van 1600 à 2000 deed.

Streaming History

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snappie88
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 19-09 22:45

Snappie88

Mr. Hollywood

Queue van 20k? Klopt dat wel? Wou eigenlijk nog even twee potjes doen :(

Surfin' paradise!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• arcanis
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 13-06 10:25
Snappie88 schreef op donderdag 01 december 2011 @ 18:06:
Queue van 20k? Klopt dat wel? Wou eigenlijk nog even twee potjes doen :(
is het weer zover :(
Edit: lol 2 uur en 39 minuten |:( dat wordt weer geen lol vandaag dus. 8)7

[ Voor 15% gewijzigd door arcanis op 01-12-2011 18:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik refereer jullie nogmaals naar deze thread: http://euw.leagueoflegends.com/board/showthread.php?t=499849

Als je wil volgen hoe 't staat met de servers, hier zijn.

Edit: Zie net dat de login queue's dus disabled zijn, vandaar die lange queue.

[ Voor 19% gewijzigd door Verwijderd op 01-12-2011 18:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PainkillA
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 26-08 19:26
queue van 20k+ nog 3 uur en 30 min xD

geen lol dus...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Volgende keer ga ik 's ochtends inloggen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SilentSimon
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 12-09 19:31

SilentSimon

Have you been hopped?

Heeft geen nut denk ik ;) werd er tijdens een matchmaking uitgegooid... En nu dus in de waiting line :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op donderdag 01 december 2011 @ 18:24:
Volgende keer ga ik 's ochtends inloggen
Er zit een afk detectiefunctie in. Na 45 minuten afk-tijd wordt je eruit getieft om ruimte te maken voor actieve spelers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vicarious schreef op donderdag 01 december 2011 @ 18:40:
[...]

Er zit een afk detectiefunctie in. Na 45 minuten afk-tijd wordt je eruit getieft om ruimte te maken voor actieve spelers.
Is dat nieuw ofzo? Eerst was het altijd wel zo dat je vrij snel session closed kreeg.
Toen was het een tijdje gewoon ok zodat je gewoon gerust 10 uur kon afk'en.
Maar nu is het inderdaad weer vrij ruk en krijg ik vaak session closed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op donderdag 01 december 2011 @ 18:57:
[...]

Is dat nieuw ofzo? Eerst was het altijd wel zo dat je vrij snel session closed kreeg.
Toen was het een tijdje gewoon ok zodat je gewoon gerust 10 uur kon afk'en.
Maar nu is het inderdaad weer vrij ruk en krijg ik vaak session closed.
Je zou een melding moeten krijgen dat je langer dan 45 minuten afk bent en dat je daarom gedisconnect bent. Als je session closed hebt heeft dat waarschijnlijk een andere reden (internetverbinding die er even uitgeklapt is of server die bokt).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vicarious schreef op donderdag 01 december 2011 @ 18:40:
[...]

Ok thnx. Ik ben er wel in nu gelukkig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raxious
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 16-09 14:41
argh, wat haat ik Riot toch, eerst die retarded jungle patch, en nu zulke belachelijke lag issues, dat ik zelfs gekicked werd en daardoor nu met 20 fps moet spelen -_-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zontar
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 15-09 20:58
voor ieder die in het main menu al random blijft disconnecten:

1. Click your windows button / start button and where it says Start Search type services. There will be a program with a little clock work type cog, as an icon, Click on it.

2. Scroll Down to IP-Helper and on the left click stop service.

RESTART LOL AND ENJOY YOUR GAMES , ANY QUESTIONS POST HERE, PLEASE LEAVE COMMENTS IF THIS HELPED YOU!

http://euw.leagueoflegends.com/board/showthread.php?t=429243

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaded
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 04-09 09:17
PainkillA schreef op donderdag 01 december 2011 @ 18:15:
queue van 20k+ nog 3 uur en 30 min xD

geen lol dus...
Meer dan een uur nu. Vervelend.... terug bij af :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• arcanis
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 13-06 10:25
ik zit lekker door de shop te browsen wordt je er uit gekickd..... kan ik weer een uur wachten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• atlantisx
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 24-07-2021
Verwijderd schreef op donderdag 01 december 2011 @ 17:30:
Baron Nashor
Afbeeldingslocatie: http://images.wikia.com/leagueoflegends/images/1/10/Baron_Nashor.png
Worm, Buff, Melee, Ranged

Health 8852 + 125 every 1 min

Als ik de wikia mag geloven, lijkt het mij onmogelijk. Zelfs al zou je direct op de spawntimer (15 min) een volledig inventory van ie's / warma's, doe je gewoon geen 8852 schade in 1 enkel hit. Ook veigar haalt dat niet met 6 rabadons :). (zelfs al zou ze ratio 1 op 8 zijn).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• speedzor
arcanis schreef op donderdag 01 december 2011 @ 20:41:
ik zit lekker door de shop te browsen wordt je er uit gekickd..... kan ik weer een uur wachten
Moet je maar niet door de shop browsen :(

Streaming History

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

atlantisx schreef op donderdag 01 december 2011 @ 20:46:
[...]

Baron Nashor
[afbeelding]
Worm, Buff, Melee, Ranged

Health 8852 + 125 every 1 min

Als ik de wikia mag geloven, lijkt het mij onmogelijk. Zelfs al zou je direct op de spawntimer (15 min) een volledig inventory van ie's / warma's, doe je gewoon geen 8852 schade in 1 enkel hit. Ook veigar haalt dat niet met 6 rabadons :). (zelfs al zou ze ratio 1 op 8 zijn).
Theoretisch moet het juist met Veigar lukken. Als je een dikke CDR hebt en vrienden in je hun fountain dood maakt kan je per 10 sec. met deathcap een score van 32,5 mana halen. Dan ben je wel dik 10 uur verder en misschien met een DF grasp lukt het dan. Alleen die 125 per min en magic resist zijn een probleem

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• speedzor
Verwijderd schreef op donderdag 01 december 2011 @ 20:56:
[...]

Theoretisch moet het juist met Veigar lukken. Als je een dikke CDR hebt en vrienden in je hun fountain dood maakt kan je per 10 sec. met deathcap een score van 32,5 mana halen. Dan ben je wel dik 10 uur verder en misschien met een DF grasp lukt het dan. Alleen die 125 per min en magic resist zijn een probleem
Je kan geen 125 damage farmen elke minuut en zoals je zelf zegt zijn de resistances te hoog.

Streaming History

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• atlantisx
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 24-07-2021
Verwijderd schreef op donderdag 01 december 2011 @ 20:56:
[...]

Je kan gewoon geen 8K dmg in -> 1 <- hit doen (maby 6rabadons veigar vs 6 rabadons enemy). En deathfire grasp kan zo ver ik weet niet op minions :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Overigens is 6x deathcap niet de maximale AP build die je kan maken. Dat is 5 max opgeladen archangel staffs en 1x deathcap (voor de unique effect) + 1 blauwe elixyr. Dan zit je vlgens mij rond de 1300 AP.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• speedzor
Vicarious schreef op donderdag 01 december 2011 @ 22:00:
Overigens is 6x deathcap niet de maximale AP build die je kan maken. Dat is 5 max opgeladen archangel staffs en 1x deathcap (voor de unique effect) + 1 blauwe elixyr. Dan zit je vlgens mij rond de 1300 AP.
Met Mana/Level runes, 21/0/9 masteries en een WotA + Aegis van je teammate Sona met maxed Q!

Streaming History

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eehbiertje
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 10-09 08:21
Vicarious schreef op donderdag 01 december 2011 @ 22:00:
archangel kun je maar 1x opbouwen naar 1k mana toch?
of heb ik het dan fout? de standaard mana is misschien een boost maar toch..

net trouwens heerlijk gespeeld met malz.. 28-0-13 8)7 ging iets te hard met de kills.. en het andere team maar rennen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• speedzor
eehbiertje schreef op donderdag 01 december 2011 @ 22:05:
[...]

archangel kun je maar 1x opbouwen naar 1k mana toch?
of heb ik het dan fout? de standaard mana is misschien een boost maar toch..

net trouwens heerlijk gespeeld met malz.. 28-0-13 8)7 ging iets te hard met de kills.. en het andere team maar rennen :)
De mana stack passive is unique, maar de 3% Mana naar AP omzetting niet. Daardoor heb je dus 15% van je mana als AP. Samen met de 450 * 5 = 2200 mana basis van archangel, kom je dus al aan een stevige amount.

Streaming History

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eehbiertje
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 10-09 08:21
speedzor schreef op donderdag 01 december 2011 @ 22:08:
[...]

De mana stack passive is unique, maar de 3% Mana naar AP omzetting niet. Daardoor heb je dus 15% van je mana als AP. Samen met de 450 * 5 = 2200 mana basis van archangel, kom je dus al aan een stevige amount.
hmm opzich heb je gelijk zal eens even een builder aanslingeren om het effect te zien :)
http://www.leaguecraft.co...ems=5,5,5,5,5,18&level=18

5x archangel + 1x rabadon
zit ik op
Ability Power 1301.3

p.s zonder runes / masteries extra ap van kills enz bij veigar

[ Voor 18% gewijzigd door eehbiertje op 01-12-2011 22:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
http://www.reddit.com/r/l...ourtesy_of_your_friendly/

Must read voor alle laners die hun jungler afzeiken omdat ze niet zo vaak ganken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

speedzor schreef op donderdag 01 december 2011 @ 20:58:
[...]

Je kan geen 125 damage farmen elke minuut en zoals je zelf zegt zijn de resistances te hoog.
6x die 30 zit je op 180 ap. Die 180 is meer dan 125 damage maar de resistance is inderdaad te hoog, maar per 100 ap krijg je 3,5% van de totale health van je target als extra dmg.
atlantisx schreef op donderdag 01 december 2011 @ 21:26:
[...]

Je kan gewoon geen 8K dmg in -> 1 <- hit doen (maby 6rabadons veigar vs 6 rabadons enemy). En deathfire grasp kan zo ver ik weet niet op minions :)
Dat zou jammer zijn als dat zo is anders zou het theoretisch mogelijk moeten zijn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jasper 99
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 16:54
Vicarious schreef op donderdag 01 december 2011 @ 22:39:
http://www.reddit.com/r/l...ourtesy_of_your_friendly/

Must read voor alle laners die hun jungler afzeiken omdat ze niet zo vaak ganken.
jep falende riot met hun jungle nerf, en maar zeggen dat ze het dynamischer willen maken en meer ganks willen zien lolly

HOTFIIIIX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blaat
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 17-09 13:58

Blaat

Moderator Harde Waren / BBG'er

Hardware Fanaat

Ik heb net ook een potje gejungled met Xin Zhao en ik moet zeggen dat ik het ook heb gemerkt. Ik had een Talon mid die lanes ging denken omdat hij vond dat ik dat niet genoeg deed. Het resultaat was een rondzwervende Kassadin en een hoop mislukte ganks van hem. De ganks die ik deed waren allemaal succesvol!

Maar je levelt langzamer en krijgt minder geld, daar ben ik dus niet zo blij mee.

Mijn naam is rood, mijn text is blauw. Jouw post wordt ge-edit, als je niet stopt met dat gemauw.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• speedzor
TheOddOne zijn droge, sarcastische humor is verslavend :D
Na een tijdje Reginald gevolgd te hebben merk ik dat ik de laatste tijd gewoon TheOddOne zijn stream opzoek

Streaming History

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snappie88

Snappie88

Mr. Hollywood

Ik heb de laatste tijd helaas weinig tijd meer om streams te volgen (ik kon dit bij m'n vorige werkgever op m'n tweede scherm streamen tijdens 't werken, erg relaxed - vooral tijdens toernooien), maar laatst even meegekeken met een top speler (naam kwijt :X ). Hij was in ieder geval netjes al z'n moves aan het uitleggen :Y

Binnenkort maar eens kijken of ik m'n eigen stream kan opzetten, ondertussen van provider gewisseld *O*

Surfin' paradise!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jasper 99 schreef op vrijdag 02 december 2011 @ 00:45:
[...]

jep falende riot met hun jungle nerf, en maar zeggen dat ze het dynamischer willen maken en meer ganks willen zien lolly

HOTFIIIIX
falende riot ? Trol.

Het had me sterk verbaasd mochten hun aanpassingen direct spot on geweest zijn aangezien de aanpassingen toch wel pretty huge zijn.

Ben volledig akkoord met de reddit link en in het bijzonder met puntje 2.
This means that ganks are much more opportunistic than they used to be. It doesn't matter if you're fighting under your turret 75% of the time, if you're the one pushing when we're nearby, then we can't gank.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OxTox
  • Laatst online: 04-02 09:42
Veigar kan elke damage halen als die maar genoeg last hit met z'n Q = infinite AP.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kainda
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 07-09 13:00
Verwijderd schreef op vrijdag 02 december 2011 @ 08:35:
[...]

[...]
Mja, die tips zijn niet alleen waar voor de nieuwe jungle, ook de oude. Ook lollig dat mensen soms verwachten dat je alleen bij hun ganked... Net aantal ganks gedaan op andere lanes (succesvol) krijg je van de anderekant van de map "omg come here, you never gank" en beginnen ze direct te pushen....

Hebben ze al het xp of gold gefixed in de jungle, ik heb op de dag van de update 1x jungle udyr gedaan, too easy (phoenix) maar je krijgt beduidend minder xp/gold, te weinig om je team bij te houden als ze idd verwachten dat je blijft wachten in bushes voor een gank, of je teveel heen en weer willen laten lopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cloud

Cloud

FP ProMod

Ex-moderatie mobster

Dat gezeik op de jungler heb ik inmiddels ook wel door nu ik sinds kort meer tijd in de jungle besteed. Heb je net iemands flash op top verspild (yay!) zegt bot 'jungler, you know what gank is?'. Ik jungle lekker verder en zeg 'do you?'. Ik pak mijn rood, ga naar bot en scoor een double kill. Ik zeg 'is this what, ehm, a gank is?'. Iedereen zegt gj behalve natuurlijk die knul op bot die erom vroeg. :P

Die jungle tips zijn wel erg goed inderdaad; zo veel mensen die dat niet begrijpen terwijl echt het gros van die dingen simpelweg logisch redeneren is. Je hebt niet eens ervaring met de game nodig om te snappen waarom sommige punten er staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

speedzor schreef op vrijdag 02 december 2011 @ 01:05:
TheOddOne zijn droge, sarcastische humor is verslavend :D
Na een tijdje Reginald gevolgd te hebben merk ik dat ik de laatste tijd gewoon TheOddOne zijn stream opzoek
Die heb ik de laatste paar dagen ook gechecked, hij heeft best veel pech de laatste tijd met falende lanes - iig wanneer ik het check.
Ik heb 1x Rainmans stream gechecked, die speelde toen sivir - wat een sukkel is dat zeg. Constant maar blamen op teammates. Oddone doet dat ook wel maar dat is vaak terecht, en idd onwijs humor :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gister vas de EUW server alweer down -,-.
Dus ging ik maar op de USA server spelen (ik zelf ben daar ook al lvl 30 en ging met een vriend spelen van lvl 18).
Het was gewoon puur en puur kills pakken tegen noobies 8)7.
Met 2 games eindigde met 14/0 geloof ik, het was gewoon te erg om tegen hun te spelen :D.

Edit:
Je krijgt alleen wel MS van 130-150 ongeveer, je zal dus wel kleine delays krijgen :).

[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 02-12-2011 09:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cloud

Cloud

FP ProMod

Ex-moderatie mobster

Van de LoL forums, Morello over een mogelijke aanpassing van de jungle:
I wanted to wait until we had certainty on it. With the disclaimer that we can pull changes based on testing, I'll describe it;

We're working with a "banking" system that has the big mobs in jungle camps build XP and gold rewards over time after being there for a bit (currently, one minute). This caps out after a certain amount of time as well, and while farming heavily is greater than waiting for the bank to build, the bank lessens the need to constantly farm to keep up.

Why this system?

* It rewards ganks and is a bit less punishing on gank attempts that don't result in kills for the jungler. After a gank attempt, the jungler can clear the jungle which has scaled a little bit while they were ganking.

* Smart counter-junglers can watch enemy gank patterns, then kill the big monster to steal the bank that's built and reset it. This adds additional value to counter-jungling in the new jungle on the efficiency side. This will encourage more jungler conflict as well as add tons of opportunities for great counter-junglers to pull ahead.

* It allows junglers to farm and catch up a little better if they fall behind early (Of course, enemies can continue to disrupt this and push the advantage as needed), but the option is there, which creates new strategic options for coming back.

There's a few other changes too, but this is the mechanics-level one we're testing right now. While I encourage feedback, I'm excited to see people try this out (if it continues testing well).
Is nog onder voorbehoud natuurlijk, maar klinkt wat mij betreft heel goed. :) Zo wordt het wat kun je je wat meer ganks veroorloven, zelfs al leiden ze niet tot een kill of assist.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• broc85
  • Laatst online: 08-09 17:24
Ben wel benieuwd hoe effectief deze fix zal zijn.

Zoals al aangegeven in het stuk, is full-time jungling alsnog sneller (qua experience) dan als je af en toe de experience "banked". Daar veranderd dus niks in. Ik vind het niet erg dat je verplicht bent om te ganken (is tenslotte wel een beetje waar de jungler om draait), maar het zou wel wat vervelend zijn als je bijvoorbeeld alle drie de lanes niet bij kan houden terwijl je vol jungled of als je niet succesvol in ganking bent. Het ganken hoeft natuurlijk niet aan jezelf te liggen.

Kan je op dit moment in de jungle wel bot lane bijhouden? Zelf nog niet kunnen proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SHEePYTaGGeRNeP

SHEePYTaGGeRNeP

idd could, een zeer goede jungle update :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

broc85 schreef op vrijdag 02 december 2011 @ 12:09:
Ben wel benieuwd hoe effectief deze fix zal zijn.

Zoals al aangegeven in het stuk, is full-time jungling alsnog sneller (qua experience) dan als je af en toe de experience "banked". Daar veranderd dus niks in. Ik vind het niet erg dat je verplicht bent om te ganken (is tenslotte wel een beetje waar de jungler om draait), maar het zou wel wat vervelend zijn als je bijvoorbeeld alle drie de lanes niet bij kan houden terwijl je vol jungled of als je niet succesvol in ganking bent. Het ganken hoeft natuurlijk niet aan jezelf te liggen.

Kan je op dit moment in de jungle wel bot lane bijhouden? Zelf nog niet kunnen proberen.
Nee je houd de botlane op dit moment in ieder geval niet bij. Ik was net jungle rammus. Een snelle jungler. Heb constant gejungled of succesvolle ganks gedaan. Eerste back kocht ik philo en heart of gold. Tweede back shurelias en mercs. 2e back had ik dus 2600 gold ofzo wat echt superveel is op dat moment. Ik had zelfs de red van de tegenstander en zijn wraiths 2x gestolen en ik liep nog achter op botlane.

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 02-12-2011 12:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cloud

Cloud

FP ProMod

Ex-moderatie mobster

Junglers hangen nu ongeveer tussen botlane en solo mid in. Althans als ik de streams zie. :) Riot wil dit sowieso weer omhoog brengen maar niet naar het oude niveau. Vroeger was het zo dat een jungler solo top bij kon houden of zelfs voorbij kon gaan; dat zal het niet meer worden. Het is de bedoeling dat de jungler tussen solo mid en solo top in zit qua lvl. afhankelijk van hoe goed je het goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• broc85
Cloud schreef op vrijdag 02 december 2011 @ 12:17:
Junglers hangen nu ongeveer tussen botlane en solo mid in. Althans als ik de streams zie. :) Riot wil dit sowieso weer omhoog brengen maar niet naar het oude niveau. Vroeger was het zo dat een jungler solo top bij kon houden of zelfs voorbij kon gaan; dat zal het niet meer worden. Het is de bedoeling dat de jungler tussen solo mid en solo top in zit qua lvl. afhankelijk van hoe goed je het goed.
Denk dat er met de bedoelingen niks mis is ;)

Vind het idee om de jungler zich meer te laten richten op wat er gebeurd in de lanes en meer opties te geven wat betreft counterjungling/ganking en lanes assisteren beter is dan een jungler die stug jungle camp na jungle camp aan het wegwerken is en pas bij de teamfights weer te voor schijn komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Die streamers pakken vaak hele grote waves mee in lanes. Als je gewoon de jungle farmt ga je echt niet boven de botlane uitkomen tenzij je master yi speelt en alleen maar junglet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• speedzor
Moet zeggen dat ik Heal steeds aantrekkelijker begin te vinden :)
Gisteren Nidalee met heal + Ignite gespeeld in normal, geen problemen mee gehad. Zonet Ashe met Heal in ranked gespeeld, compleet de botlane gedomineerd.
Toch maar eens vaker beginnen inbouwen :)

Streaming History

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jasper 99
Verwijderd schreef op vrijdag 02 december 2011 @ 08:35:
[...]

falende riot ? Trol.

Het had me sterk verbaasd mochten hun aanpassingen direct spot on geweest zijn aangezien de aanpassingen toch wel pretty huge zijn.

[...]
Niks trol aan why fix something that isnt broken... Met de masteries was jungle veel dynamischer en werkte prima, kleine xp nerf konden ze doen zodat jungle in sommige gevallen niet te sterk werdt. Maar om het nou helemaal om te gooien vind ik een domme keus, puur om het voor lagere level players viable te maken nou daar merken hun volgens mij weinig van want het lijkt me juist minder viable.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• broc85
Jasper 99 schreef op vrijdag 02 december 2011 @ 12:51:
[...]Niks trol aan why fix something that isnt broken... Met de masteries was jungle veel dynamischer en werkte prima, kleine xp nerf konden ze doen zodat jungle in sommige gevallen niet te sterk werdt. Maar om het nou helemaal om te gooien vind ik een domme keus, puur om het voor lagere level players viable te maken nou daar merken hun volgens mij weinig van want het lijkt me juist minder viable.
De reden om de jungle te veranderen heeft niks te maken met het junglen viable maken voor lagere level players. Maar alles te maken met het feit dat solo top alleen maar door tanky/sustain champs gespeeld werd. Helaas om dat te kunnen aanpakken moesten ze ook wat doen om het junglen mogelijk te maken zonder diezelfde tanky/sustain champs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

broc85 schreef op vrijdag 02 december 2011 @ 13:38:
De reden om de jungle te veranderen heeft niks te maken met het junglen viable maken voor lagere level players. Maar alles te maken met het feit dat solo top alleen maar door tanky/sustain champs gespeeld werd. Helaas om dat te kunnen aanpakken moesten ze ook wat doen om het junglen mogelijk te maken zonder diezelfde tanky/sustain champs.
Als ze deze tanky/sustain champs eruithalen kun je er ook 'bijna' zeker van zijn dat er geen tanks meer word gespeeld en dan iedereen een beetje squicshy word.

Tanks zoals malphite, galio etc worden NOOIT gespeeld in ranked, na 200+ games nog geen 1tje tegen gekomen iig. Enige die dan beetje kan zal amumu worden + alistar/leona.

Kortom: de tanky/sustain champs zijn gewoon nodig en ik vind ze eerlijk gezegd niet OP.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

speedzor schreef op vrijdag 02 december 2011 @ 12:45:
Moet zeggen dat ik Heal steeds aantrekkelijker begin te vinden :)
Gisteren Nidalee met heal + Ignite gespeeld in normal, geen problemen mee gehad. Zonet Ashe met Heal in ranked gespeeld, compleet de botlane gedomineerd.
Toch maar eens vaker beginnen inbouwen :)
Ja ik speel nu zelf botlane vaak met cleanse heal als ik carry ben werkt als een trein. Je kan ziekelijk hard baiten want niemand is gewend dat je opeens nog 400 extra healt. Ook cleanse is geniaal bijna alle carrys zijn te dom om zich aan te passen aan de changes en 99% heeft exhaust. Dan lach ik dus echt in mijn vuistje met cleanse. Zou het alleen niet doen op champs zonder escape dan heb je waarschijnlijk gewoon het meeste aan cleanse flash.
Krijg alleen constant maar dan ook echt constant gezeik van mijn team 'We need exhaust' waar die het over hebben weet ik niet? Op een ranged carry lijkt het me belangrijker dat ik door middel van cleanse altijd damage kan doen dan dat ik door middel van exhaust de eerste en beste die daarvoor in range kom exhaust. Want hun carry of ap ga je in een teamfight natuurlijk nooit bereiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

eerlijk gezegd snap ik de redenering van riot ook niet
wat willen ze dan dat iedereen squishy carries speelt?
ik snap niet waar ze de metagame willen naartoe sturen terwijl ze alles overhoop smijten
en het is trouwens een slecht idee van hun om een metagame te proberen veranderen
die is heus niet ontstaan door hen maar door wat het beste lijkt te werken
hoe meer champs ze maken des te moeilijker het te balancen is, maar als ze dan nog eens de hele jungle overhoop halen, maken ze het zichzelf alleen lastiger

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dreanor
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 19-09 01:03

Dreanor

Joene

Verwijderd schreef op vrijdag 02 december 2011 @ 13:58:
eerlijk gezegd snap ik de redenering van riot ook niet
wat willen ze dan dat iedereen squishy carries speelt?
ik snap niet waar ze de metagame willen naartoe sturen terwijl ze alles overhoop smijten
en het is trouwens een slecht idee van hun om een metagame te proberen veranderen
die is heus niet ontstaan door hen maar door wat het beste lijkt te werken
hoe meer champs ze maken des te moeilijker het te balancen is, maar als ze dan nog eens de hele jungle overhoop halen, maken ze het zichzelf alleen lastiger
Ze willen de metagame niet overhoop halen, enkel actiever en onvoorspelbaarder. Dat zijn de gedachten achter de jungle aanpassingen. Of de summoner spells, of creeps die minder dmg doen. Allemaal om de game meer actiever te maken en PvP/Harash aantrekkelijker te maken.

Dat dit niet in 1 patch lukt is natuurlijk logisch!!!

En ik kan het alleen maar toejuichen, want om eerlijk te zijn is het niet zo heel erg leuk meer om je CV bijna altijd precies op de plek waar de vijandige jungler zit te casten. Omdat dit zo'n vast patroon is!

Onvoorspelbaarheid en meer actie is een grote plus imo!

PlayerUnknown's Battleground: TryingDutchman

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snappie88

Snappie88

Mr. Hollywood

Goed, maar hun doel is dus om de meta dusdanig te veranderen dat men het niet meer aantrekkelijk vind om top een goede selfsustaining tank / bruiser neer te zetten. Stel dat ze hierin slagen, en iedereen opeens dual AP top en mid gaat spelen (om maar iets te noemen), dan word dat dus de nieuwe meta (want iedereen doet het!) en zijn krijgen we over een jaar te horen dat Riot het weer overhoop gaan halen.

Er zal altijd een setup beter zijn dan een andere, net als dat er altijd sterke en minder sterke champions zullen zijn. Ik snap dat ze solotop minder aantrekkelijk willen maken (zijn we immers af van al die kinderen die allemaal solotop willen zodat ze harder kunnen falen...), maar ik weet niet zeker of dit de manier is om het te bewerkstelligen.

Surfin' paradise!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Snappie88 schreef op vrijdag 02 december 2011 @ 14:24:
Goed, maar hun doel is dus om de meta dusdanig te veranderen dat men het niet meer aantrekkelijk vind om top een goede selfsustaining tank / bruiser neer te zetten. Stel dat ze hierin slagen, en iedereen opeens dual AP top en mid gaat spelen (om maar iets te noemen), dan word dat dus de nieuwe meta (want iedereen doet het!) en zijn krijgen we over een jaar te horen dat Riot het weer overhoop gaan halen.

Er zal altijd een setup beter zijn dan een andere, net als dat er altijd sterke en minder sterke champions zullen zijn. Ik snap dat ze solotop minder aantrekkelijk willen maken (zijn we immers af van al die kinderen die allemaal solotop willen zodat ze harder kunnen falen...), maar ik weet niet zeker of dit de manier is om het te bewerkstelligen.
Heb je een redpost waar ze aangeven dat ze eigenlijk sustain champs top aan willen pakken ipv gewoon de jungle aanpassen voor meer variatie? Ik heb dit namelijk nergens terug zien komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op vrijdag 02 december 2011 @ 14:39:
[...]

Heb je een redpost waar ze aangeven dat ze eigenlijk sustain champs top aan willen pakken ipv gewoon de jungle aanpassen voor meer variatie? Ik heb dit namelijk nergens terug zien komen.
Dat is weer wat speculatie van iemand op reddit. dat ze Jungle aangepast hebben met dit uiteindelijk doel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vicarious schreef op vrijdag 02 december 2011 @ 14:42:
[...]

Dat is weer wat speculatie van iemand op reddit. dat ze Jungle aangepast hebben met dit uiteindelijk doel.
Ik kan het me niet voorstellen want dan hebben al die champs een rework nodig. Wat zou bijvoorbeeld warwick nog zijn als zijn sustain nog meer aangepakt word. Junglen kan hij al niet meer en in lane heb je dan 1 aardige nuke die vrijwel niet healt. Yorick heeft ook helemaal geen niche meer zonder zijn sustain dan heb je gewoon een paar champs gedregradeerd tot eve/mordekaiser status.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op vrijdag 02 december 2011 @ 14:46:
[...]

Ik kan het me niet voorstellen want dan hebben al die champs een rework nodig. Wat zou bijvoorbeeld warwick nog zijn als zijn sustain nog meer aangepakt word. Junglen kan hij al niet meer en in lane heb je dan 1 aardige nuke die vrijwel niet healt. Yorick heeft ook helemaal geen niche meer zonder zijn sustain dan heb je gewoon een paar champs gedregradeerd tot eve/mordekaiser status.
Ik vind het ook bullshit want top lane is juist alles behalve saai vind ik. Maar dat heeft ook met de speelstijl van beide spelers te maken. Als beide een ongeschreven pact sluiten en alleen maar farmen is het vrij saai, maar als je zorgt voor voldoende harass en ook je jungler af en toe nog langskomt is er actie zat. Bot lane is wat mij betreft een stuk saaier omdat AD carries geen burst damage en CC hebben en alle damage die ze doen gelijk bijgeheald wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vicarious schreef op vrijdag 02 december 2011 @ 14:49:
[...]

Ik vind het ook bullshit want top lane is juist alles behalve saai vind ik. Maar dat heeft ook met de speelstijl van beide spelers te maken. Als beide een ongeschreven pact sluiten en alleen maar farmen is het vrij saai, maar als je zorgt voor voldoende harass en ook je jungler af en toe nog langskomt is er actie zat. Bot lane is wat mij betreft een stuk saaier omdat AD carries geen burst damage en CC hebben en alle damage die ze doen gelijk bijgeheald wordt.
Ik heb zelf ook wel eens ergens gelezen dat ze de jungle zwakker willen maken omdat de jungle champs een te hoge sustain nodig zouden hebben voor de jungle. Waardoor ze dan weer te sterk in lane zouden zijn. Maar het lijkt mij eigenlijk gewoon vergezocht wat is het nut van een bruiser als hij niet kan sustainen. Speel dan gewoon een pure tank of burst champ.
En ben het ermee eens dat toplane niet saai is. Tenzij ik de onderliggende partij ben, dan probeer ik zoveel mogelijk het gevecht te vermijden :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jasper 99
Het enige aan solo top wat ik minder vind is de sustain vs sustain die gaan farmen, maar om jungle te verneuken omdat ze solo top dynamischer willen is echt zaad... Komop vaak genoeg zie ik potjes met alleen maar squishies omdat niemand zin heeft in tanky/sustain units. Ik speel veel monkey solo top dan ga ik gewoon voor kill na kill niks alleen farmen. Zie je nasus solo top zet je er een AD etc Dual AP kan ook prima. Vind het dus gewoon een poep reden van riot. Al die heroes moeten dus gewoon niet meer gespeeld worden?

Verder is dit dus alleen maar speculatie en werdt er volgens mij in de Patch preview door riot zelf gezegd dat de jungle is aangepast voor meer dynamiek en lower levels, dus volgens mij is dat wat ze willen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet je wat ik niet begrijp??

De willen de sustain champs nerfen op solotop en het een beetje eerlijk maken. EN DAN MAKEN ZE VOLIBEAR MET ZIJN OP HEAL PASSIVE, oftwel de ultimate sustain! dat slaat echt nergens op. Maak dan ook gewoon een champ zonder heal/lifesteal.
Solotop champs die heal/lifesteal hebben:
Volibear, Nasus, Irelia, Nasus, Warwick, Garen, Cho'gatch, Sion, Akali, Lee sin, Udyr.
De enige die niet hebben is: Talon, Wukong, pantheon ( Die je bijna nooit solotop ziet ).
Dit zijn dan ook dan ook de enige die solotop kunnen spelen.. en gewoon allemaal met hele sterke Sustain.

Ze moeten gewoon wat meer balanceerde champs maken voordat ze de hele metagame gaan veranderen...

edit:
Zijn er champs die solotop spelen die ik niet genoemd heb? denk het niet. kan niet ff 1,2,3 iedereen opnoemen :P.

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 02-12-2011 15:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Maar er staat dus nergens dat ze dit gaan doen. Laat anders maar een recente red-post zien die zegt dat ze sustain over de hele linie gaan nerfen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djengizz
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online
Verwijderd schreef op vrijdag 02 december 2011 @ 15:20:
Zijn er champs die solotop spelen die ik niet genoemd heb? denk het niet. kan niet ff 1,2,3 iedereen opnoemen :P.
Yorick, Teemo, Galio, GP, Jarvan, Jax, Noc, Skarner, Renekton, Riven, Singed, Trundle, Trynd en nog wel een paar exotische waaronder ook AP (Karthus / Swain / Ryze bv.).

[ Voor 35% gewijzigd door djengizz op 02-12-2011 15:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vocalise
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 18-09 14:01
Morgana! Ik weet dat het een support, AP hero is voor bot lane naast een carry maar ik heb haar ( tussen de disconnects door) gisteren in solo que een potje of 5 solo top moeten spelen met Brand/Swain/Annie mid spelend en bot met Vayne en Sona.

Ik mag zeggen dat ik op 1 Shaco na, die het elke keer redde met 50 hp's weg te komen, erg comfortabel heb gehad.

Mijn first build was een tear en daarna mijn cataclyst/Rod Of Ages en ik had een farm van riant 2.5 x zo groot als mijn tegenstanders endgame, wel een stuk meer kills i.p.v. assists dan ik normaliter zou willen gepakt, dus ik kreeg soms wat ( terechte) feedback dat ik meer support zou moeten spelen en de kills voor de *echte carry's moest laten, , maar een Morgana in dit team met dik 500 + ap wil wel mensen slopen zeg maar :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vocalise schreef op vrijdag 02 december 2011 @ 15:38:
Morgana! Ik weet dat het een support, AP hero is voor bot lane naast een carry maar ik heb haar ( tussen de disconnects door) gisteren in solo que een potje of 5 solo top moeten spelen met Brand/Swain/Annie mid spelend en bot met Vayne en Sona.

Ik mag zeggen dat ik op 1 Shaco na, die het elke keer redde met 50 hp's weg te komen, erg comfortabel heb gehad.

Mijn first build was een tear en daarna mijn cataclyst/Rod Of Ages en ik had een farm van riant 2.5 x zo groot als mijn tegenstanders endgame, wel een stuk meer kills i.p.v. assists dan ik normaliter zou willen gepakt, dus ik kreeg soms wat ( terechte) feedback dat ik meer support zou moeten spelen en de kills voor de *echte carry's moest laten, , maar een Morgana in dit team met dik 500 + ap wil wel mensen slopen zeg maar :D
Nee morgana is prima als solo hoor. Denk dat ze zelfs 1 van de beste champs is om 1 tegen 2 mee te doen. Ze word juist eigenlijk nooit gebruikt als support omdat heel goed is tegen andere ap's. Het enige wat ik meer support aan haar vind is dat je lategame gewoon niet zoveel kills zal maken met haar maar wel veel teammates kills zal feeden. Je snares en soil doen lategame gewoon niet de damage die een xerath of brand bijvoorbeeld wel heeft.
Ik zou je trouwens afraden om ooit een tear op haar te kopen. Als je gewoon een catalyst hebt en een rod of ages haalt zou je wel gewoon genoeg mana moeten hebben. Want met een paar mana regen runes kan je elke wave gewoon je W gebruiken om te farmen en dan houd je genoeg over voor spellshields en harass.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

djengizz schreef op vrijdag 02 december 2011 @ 15:31:
[...]

Yorick, Teemo, Galio, GP, Jarvan, Jax, Noc, Skarner, Renekton, Riven, Singed, Trundle, Trynd en nog wel een paar exotische waaronder ook AP (Karthus / Swain / Ryze bv.).
Yorick? Heal / Teemo vaak niet top gespeeld dus die wil ik nie meetellen / GP heal / Jarvan NOOIT gespeeld :D / Jax heeft dan geen heal maar met spellvamp heel veel HP regen / Noc ook niet vaak solotop gespeelt maar wel een heal/ Skarner heeft heal / Renekton heeft heal / Riven heeft dan geen heal / Singed ook geen heal maar laatste tijd zie "IK" hem nooit / Trundle heal / Tryndamere heal / Galio heeft heal*.

AP champs: Karthus solotop? Beste grap dat ik heb gehoord / Swain heeft heal / Ryze heeft heal/ Kennen niet / Morgana heeft heal.

* = Edit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tjukkie
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 13-11-2024
Vocalise schreef op vrijdag 02 december 2011 @ 15:38:

Morgana is op dit moment m'n lievelingetje :>

Zo makkelijk om te farmen en tegelijk je hp herstellen met 1 druk op de knop. Komt er iemand achter je aan > Root. Krijg je een spel op je dak > spellshield. Teamfight > Ulti, plasje, root de runners.

Minion kills, Gold en Champion kills stromen binnen "zonder" moeite. Vind hem eigenlijk beetje OP, but I like it! >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• broc85
Vicarious schreef op vrijdag 02 december 2011 @ 14:42:
[...]

Je hebt gelijk! Weet ik meteen weer waar ik dat gelezen heb

Maar het is niet helemaal uit de lucht gegrepen
Verwijderd schreef op vrijdag 02 december 2011 @ 15:28:
Maar er staat dus nergens dat ze dit gaan doen. Laat anders maar een recente red-post zien die zegt dat ze sustain over de hele linie gaan nerfen.
Dat Riot sustain across the board wil nerfen kan ik niet bevestigen. Maar ze hebben wel veel stampij gemaakt door de heals (en dus ook wel sustain) van de support te veranderen.

source

edit: Morgana is te chill om te spelen.. jammer dat ze altijd banned is de laatste tijd :(

[ Voor 4% gewijzigd door broc85 op 02-12-2011 15:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djengizz
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online
Verwijderd schreef op vrijdag 02 december 2011 @ 15:44:
Teemo vaak niet top gespeeld dus die wil ik nie meetellen
Teemo wordt regelmatig gepicked als counter voor een melee top.
Jarvan NOOIT gespeeld :D
HotshotGG / Doublelift?
Jax heeft dan geen heal maar met spellvamp heel veel HP regen
Ja, en met wriggles heb je dat ook... Staat los van champion design.
AP champs: Karthus solotop? Beste grap dat ik heb gehoord
Leg dat maar uit aan Dyrus die een prima record heeft met Karthus solotop.

Iig is de mate van sustain bij de champs die solotop spelen nogal verschillend en in sommige gevallen bijna verwaarloosbaar. Sustain is geen harde voorwaarde voor solotop en ik vind de selectie keuze voor solotop champs juiste groot in vergelijking met sommige andere rollen. Ook lijken de nieuwe champs allemaal ook weer in die rol te kunnen passen en hebben ze bruiser-achtige kenmerken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fanatic_FS
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 12:58

Fanatic_FS

Rated T for Troll™

Karthus solotop: Nooit Fnatic zien spelen? Dual AP meta met ap top en mid

[specs]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wel grappig wist je dat, Je kunt alleen maar de namen van PRO'S opnoemen.
Ik kan anders ook wel mid winnen met AP soraka maar zal dat altijd gebeuren? Nee.

De pro's zijn nou eenmaal beter dan de rest, anders zouden ze ook niet betaald worden om LoL te spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• speedzor
Verwijderd schreef op vrijdag 02 december 2011 @ 16:11:
Wel grappig wist je dat, Je kunt alleen maar de namen van PRO'S opnoemen.
Ik kan anders ook wel mid winnen met AP soraka maar zal dat altijd gebeuren? Nee.

De pro's zijn nou eenmaal beter dan de rest, anders zouden ze ook niet betaald worden om LoL te spelen.
Ik ga af en toe Brand solo top en ik heb al soraka's solo top en solo mid in mijn ranked games zien voorbij komen. Als de situatie het toelaat dan ga ik Teemo, Nidalee of Morgana top.
Wat wil je nu zeggen?

Streaming History

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SHEePYTaGGeRNeP

SHEePYTaGGeRNeP

Ik had soraka nog 1v2 op botlane gespeeld omdat twitch ging roamen, ik kon ze gewoon 1v2 aan zeg maar :D
Noob sona / vayne :D die waren gewoon grappig slecht :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 02 december 2011 @ 15:44:
[...]

Singed ook geen heal maar laatste tijd zie "IK" hem nooit
zn ult is eigenlijk wel een soort heal =)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

speedzor schreef op vrijdag 02 december 2011 @ 16:14:
[...]

Ik ga af en toe Brand solo top en ik heb al soraka's solo top en solo mid in mijn ranked games zien voorbij komen. Als de situatie het toelaat dan ga ik Teemo, Nidalee of Morgana top.
Wat wil je nu zeggen?
Paar topics hierboven gelezen?
Pagina: 1 ... 31 ... 79 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
In de topicstart is heel veel informatie te vinden. Dus voor zaken als de patchnotes, champion rotation en bijvoorbeeld hoe je in contact kunt komen met andere LoL Tweakers, kun je daar terecht! :)

Voor de slowchatters onder ons is er natuurlijk het chatkanaal in-game (dat veel te rustig is), maar tegenwoordig ook een IRC kanaal!