[PC] League of Legends - Deel 5 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 30 ... 79 Laatste
Acties:
  • 150.508 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ok sheepy en je krijgt ook een damage refund voor alle damagemitigation die je hebt gehad

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaggy
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 19-06-2021
okayokay, ja ik zit er ook niet echt op te wachten maar het zal toch wel fijn zijn ^^, ben toch wel erg benieuwd wat ze met jax gaan doen haha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeX
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 18-07 12:20

DeX

speedzor schreef op woensdag 30 november 2011 @ 14:58:
[afbeelding]

;)

Om de vragen voor te zijn: Zilean zat bij het andere team en dat onderste portretje is blijkbaar GP.
In mijn eerste Volibear potje classic moest ik tegen een zilean. Kreeg dit ook te zien, en toen ik een keertje Zilean gankte: "Your time has ran out chronokeeper" >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat is precies de cooldown tijd van volibear's passive?

edit:
En werkt CDR ook samen met zijn passive?

[ Voor 35% gewijzigd door Verwijderd op 30-11-2011 15:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op woensdag 30 november 2011 @ 14:53:
en ook ninja tabi en sword of the divine moeten nog een rework krijgen

ze hebben aangekondigd in de volgende weken een ip refund dus je hoeft er niet op te zitten wachten
riot kennende zeker nog 3 maand voor dit gebeurt
Die SotD mag er ook gewoon uitblijven wmb.

Vicariously I live while the whole world dies

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaggy
kreeg gankplank niet ook nieuwe animations?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 30 november 2011 @ 14:53:
en ook ninja tabi en sword of the divine moeten nog een rework krijgen

ze hebben aangekondigd in de volgende weken een ip refund dus je hoeft er niet op te zitten wachten
riot kennende zeker nog 3 maand voor dit gebeurt
Ze hebben al laten weten dat Ninja tabi verwijderd word en Sword of the divine een nieuw Unique active krijgt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SHEePYTaGGeRNeP
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 15-09 13:41

SHEePYTaGGeRNeP

EUW: Dragon Hodor

Sword of divine is cool, voor Teemo en Phoenix udyr ;)
met de +100 magic damage

EUW: Dragon Sheepy | Doubledutchdragons.nl | Diamond II - updated 29-11-2014

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SHEePYTaGGeRNeP schreef op woensdag 30 november 2011 @ 15:16:
Sword of divine is cool, voor Teemo en Phoenix udyr ;)
met de +100 magic damage
Wat in de praktijk zeer meevalt. 100 per 4 hits (dus 25 extra per hit) na damage mit. is bar weinig op een AD champ.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hey ik ben net level 20 weet iemand wat voor Runes ik het beste kan kopen? De characters maken me niet uit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Azaruc
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 29-07-2024
Verwijderd schreef op woensdag 30 november 2011 @ 16:09:
Hey ik ben net level 20 weet iemand wat voor Runes ik het beste kan kopen? De characters maken me niet uit
Het verschilt nogal per type champion, dus ik zou toch even bedenken welke champions je het meeste speelt en daarop je keuze van runes baseren. AD runes kopen als je vaak AP carry speelt lijkt me niet echt zinvol bijvoorbeeld, tenzij je genoeg budget hebt om zowel een AD als een AP page te maken.

[ Voor 7% gewijzigd door Azaruc op 30-11-2011 16:12 ]

D3 Profile

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nee ik speel AD carry, Nasus, Alistair en AP

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 30 november 2011 @ 16:09:
magic penetration reds als je met AP's speelt.
Mana/5 seals is ook wel handig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Oké dankje en voor de blauwe?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ook full armor penetration RED als je Ad carry speelt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• broc85
  • Laatst online: 08-09 17:24
Verwijderd schreef op woensdag 30 november 2011 @ 16:12:
Nee ik speel AD carry, Nasus, Alistair en AP
Der zijn een aantal keuzes die bijna altijd wel handig zijn.

armor penetration en magic penetration voor de rode marks.
Health/lvl, flat armor of manaregen voor de gele seals.
Magic resist of CDR voor de blauwe glyphs.

Qua quints zijn veel gebruikte health, AP en ArP

[ Voor 4% gewijzigd door broc85 op 30-11-2011 16:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bedankt iedereen :) ik heb er een aantal gekocht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is dominion opeens van volgorde veranderd in de game selectie? Ik zat per ongeluk in een dominion game.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• speedzor
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 01-02-2014
Verwijderd schreef op woensdag 30 november 2011 @ 16:56:
Is dominion opeens van volgorde veranderd in de game selectie? Ik zat per ongeluk in een dominion game.
Inderdaad, ik was eerst ook bijna verkeerd.

3-1-5 als Sivir in soloqueue ranked. Ze speelt zo ongelooflijk lekker, misschien ga ik ze wel beginnen verkiezen boven m'n ouwe getrouwe Ashe.. Je Q damage is zo hoog, je speedboost van je passive zorgt ervoor dat je heel moeilijk dood gaat en je hebt in no time de hele botlane gepushed als je support wat wards neer zet.

Zeker een aanrader!

Streaming History

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

speedzor schreef op woensdag 30 november 2011 @ 17:01:
[...]

3-1-5 als Sivir in soloqueue ranked. Ze speelt zo ongelooflijk lekker, misschien ga ik ze wel beginnen verkiezen boven m'n ouwe getrouwe Ashe.. Je Q damage is zo hoog, je speedboost van je passive zorgt ervoor dat je heel moeilijk dood gaat en je hebt in no time de hele botlane gepushed als je support wat wards neer zet.

Zeker een aanrader!
heb die gisteren voor mn pc het begaf zien ownen dat het niet mooi meer was
ze gaan haar zeker nog nerfen

de passive change is zeker niet slecht
samen met een slow is dit het perfecte chase middel

haar grotere range is ook heel mooie buff

haar ricochet is gewoon veranderd vinnek moeilijk te zeggen als het nu beter of slechter is

haar ult is gewoon zwaar verbeterd

eindresultaat sivir is nu waarschijnlijk een van de beste ranged AD carries
ik denk niet dat dat riot hun bedoeling was

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik denk niet dat ze de beste AD carry is en ook nooit zal zijn.
Ze is inderdaar heel mooi gebufd. Maar haar 500 range is nog best wel laag en andere carry's hebben veel meer early game dmg. (Niemand is zo dom on haar Q 2x op te vangen natuurlijk..)
Haar passive is dan wel echt heeeel OP en vervelend. Bijna onmogelijk om weg te komen, zelfs als je flash gebruikt :(.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djengizz
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online
Rofl @Volibear's W.

Veel te goed als je het mij vraagt. Ik heb een full health item build geprobeert en de damage is insane. Dat gecombineerd met een AS buff passive (24% @level 1!) goede scaling met HP en vooral de procentuele schaling op basis van missing health laat je bijna iedereen <50% health one-shotten in de late game.
En de rest van zijn skillset is nou ook niet bepaald slecht (heal passive, ingebouwde Rylai's slow, fear, fling en multitarget ult).

Wel blij dat ze de hitboxen verbetert hebben ofzo. Last hitten is nu zoveel makkelijker geworden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cloud
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 17-09 10:39

Cloud

FP ProMod

Ex-moderatie mobster

Ik denk dat die passive wel een tikje naar beneden kan. Maar ik moet wel zeggen dat ik blij ben met de sivir remake. Ik heb vroeger heel veel Sivir gespeeld (toen ik nog onwetend was) en vond haar altijd leuk. Nu is ze nog viable geworden ook.

Ik las dat Morello sowieso meer van dat soort champions onder het non-viable stof vandaan wil trekken. Goede zaak :)

edit:
@hierboven
Ze hebben inderdaad targeting flink verbeterd schijnt het; heb het nog niet kunnen proberen maar ik ergerde me er de laatste tijd ook aan. Had toch nog regelmatig dat ik de verkeerde minion aanviel waardoor de oorspronkelijke minion dood ging door creeps en daarna de 'verkeerde' minion ook. Dus miste je automatisch twee CS. Nu kan dat met flink wat oefenen vast wel minder vaak fout gaan, maar targeting verbeteren is natuurlijk altijd fijn.

[ Voor 39% gewijzigd door Cloud op 30-11-2011 17:30 ]

Never attribute to malice that which can be adequately explained by stupidity. - Robert J. Hanlon
60% of the time, it works all the time. - Brian Fantana

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djengizz
  • Niet online
Cloud schreef op woensdag 30 november 2011 @ 17:28:
Had toch nog regelmatig dat ik de verkeerde minion aanviel waardoor de oorspronkelijke minion dood ging door creeps en daarna de 'verkeerde' minion ook. Dus miste je automatisch twee CS. Nu kan dat met flink wat oefenen vast wel minder vaak fout gaan, maar targeting verbeteren is natuurlijk altijd fijn.
Dat had ik ook. Als er minions of champions in de weg stonden en geclustered waren moest je er soms erg ver naast clicken om de juiste hitbox te raken. Denk dat je dan wel blij gaat worden, bij mij is dat nu weg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jasper 99
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 16:54
Wat vind men van volibear? Net effe potje solo top met hem gedaan ging wel redelijk iets van 13/0/11 iedereen liep OP te gillen naar me. Jungle is alleen echt te genant geworden met de XP loss. Maar dat wordt dus gefixed?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Een WW komt achterlijk binnen en wordt de hele tijd noob genoemd. Scoort ie 10/2/12 haha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeX
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 18-07 12:20

DeX

Gatver. Zo'n potje waarbij je als volibear mid moet, omdat niemand anders het wil doen. Lux & morgana gaan top. Shaco en Fizz bot, en ik als Volibear mid vs Swain.

Na 25 min 13 - 29 achter staan, fizz gaat ze voeren (steeds alleen minions killen), en verlaat de game.
Leuk dat naarna Lux en Morgana weigieren op te geven.
Einstand: 19 - 63
Na 1 uur en 05 minuten.
zucht....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DeX schreef op woensdag 30 november 2011 @ 20:06:
Gatver. Zo'n potje waarbij je als volibear mid moet, omdat niemand anders het wil doen. Lux & morgana gaan top. Shaco en Fizz bot, en ik als Volibear mid vs Swain.

Na 25 min 13 - 29 achter staan, fizz gaat ze voeren (steeds alleen minions killen), en verlaat de game.
Leuk dat naarna Lux en Morgana weigieren op te geven.
Einstand: 19 - 63
Na 1 uur en 05 minuten.
zucht....
Dat is inderdaad :( Ik zou gewoon disconnecten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Leuke stabiele servers ook. Echt fán fucking tastic. Twee man in m'n ranked team konden geen picks doen door la. Gevolg: support nocturne, jungle blizz. Loss tot gevolg terwijl we 't andere team nog wel outplayden, maar vooral bot was 't ellende tegen sona / MF. Normaliter had ik die lane als Vayne gewonnen, maar met een support nocture? No way.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djengizz
  • Niet online
Dan draai je noc en blitz toch om?

Blitz / vayne klinkt alsof het sona / mf raped en noc is de betere jungler.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• speedzor
djengizz schreef op woensdag 30 november 2011 @ 22:18:
Dan draai je noc en blitz toch om?

Blitz / vayne klinkt alsof het sona / mf raped en noc is de betere jungler.
Het gaat erom dat ze met die champions en summoners vastzaten vermoed ik ;)

Streaming History

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LikeAKing
  • Laatst online: 12-08-2024
Heb Riven nu wel ene beetje onder de knie.
Ik zit nu met Nidalee en ik denk aan 2 guides:

AP Nidalee:
http://www.mobafire.com/l...alon-patch-nidalee-123406

of

Tanky AD Nidalee:
http://solomid.net/guides.php?g=9121 / http://solomid.net/guides.php?g=8437

Welke guide raden jullie me aan? welke build is het best momenteel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nidalee is wel lastig opzich, ap is beetje waardeloos, tanky is ook niet echt een carry. Ik ga Lantern>HoG>Triforce>Atmas>MR>HP
Veel dmg moet je niet verwachten, alleen je q in cougar form doet dmg. Met triforce wordt het wel wat beter. vooral lanes pushen met je heal (60% AS) en heel veel farmen.
Zijn stuk betere toplaners ATM, dat wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• speedzor
Tanky AD (bruiser) is zoals ze plots vaak gespeeld wordt, maar zoals iedereen weet is dat voor pussies.
Echte mannen gaan AP Nidalee. De build die daar staat is best goed, maar een early Rod of Ages met enkele dorans rings is ook een heel solide keuze.
Ook wordt daar de Heal (E, Swipe) als eerste gelevelled terwijl ikzelf toch een grote voorstander van je Q eerst maxen ben.
Op level 1 moet je beginnen met je W om overal traps te leggen.

Streaming History

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bij tanky nid 1 punt q op lvl 4 en daarna pas weer op het allerlaatst, je skills worden alleen beter in cougar form als je R lvled

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• arcanis
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 13-06 10:25
wacht ik 27 min om in te kunnen loggen crashed de client..... Poging 2 zzzzzzzzz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djengizz
  • Niet online
speedzor schreef op woensdag 30 november 2011 @ 22:23:
[...]

Het gaat erom dat ze met die champions en summoners vastzaten vermoed ik ;)
Ik mag toch hopen dat je in zo'n geval de champ zijn rol laat bepalen en niet zijn summoners.
CV kan je ook om vragen en er is ook te junglen zonder smite.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Peertje
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
arcanis schreef op woensdag 30 november 2011 @ 22:42:
wacht ik 27 min om in te kunnen loggen crashed de client..... Poging 2 zzzzzzzzz
Ik heb nu al twee keer achter elkaar gehad dat de qeue voorbij is maar dat ik weer het login scherm te zien krijg. Komt iemand dit bekend voor?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• arcanis
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 13-06 10:25
Peertje schreef op woensdag 30 november 2011 @ 23:13:
[...]

Ik heb nu al twee keer achter elkaar gehad dat de qeue voorbij is maar dat ik weer het login scherm te zien krijg. Komt iemand dit bekend voor?
heb ik nu ook zit al 15 min ofzo naar dat scherm te kijken. Ga denk ik maar pitten want dit wordt hem niet meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LikeAKing
speedzor schreef op woensdag 30 november 2011 @ 22:32:
Tanky AD (bruiser) is zoals ze plots vaak gespeeld wordt, maar zoals iedereen weet is dat voor pussies.
Echte mannen gaan AP Nidalee. De build die daar staat is best goed, maar een early Rod of Ages met enkele dorans rings is ook een heel solide keuze.
Ook wordt daar de Heal (E, Swipe) als eerste gelevelled terwijl ikzelf toch een grote voorstander van je Q eerst maxen ben.
Op level 1 moet je beginnen met je W om overal traps te leggen.
Ik ben op zoek naar een build die het meest geschikt is voor fun & games carryen, als het team slecht gaat ofzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

LikeAKing schreef op woensdag 30 november 2011 @ 23:51:
[...]

Ik ben op zoek naar een build die het meest geschikt is voor fun & games carryen, als het team slecht gaat ofzo.
Imo is ap de meeste fun, maar je moet echt heel goed zijn wil je na de nerfs op AP nidalee je team ermee carryen. Want je bent gewoon supersquishy dan wel sterke spears en heals.

Tanky ad zal je wel mee kunnen carryen denk ik, want je bent niet dood te krijgen en je doet best veel damage. Maar echt boeiend is nidalee op die manier spelen niet. In praktijk zit je alleen maar als een blinde in het rond te tijgeren omdat je heal en spears toch niet gigantisch veel doen.
Met een speer iemand van buiten het scherm snipen geeft veel meer voldoening voor mij dan een beetje metagolem spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• speedzor
Verwijderd schreef op woensdag 30 november 2011 @ 23:55:
[...]

Imo is ap de meeste fun, maar je moet echt heel goed zijn wil je na de nerfs op AP nidalee je team ermee carryen. Want je bent gewoon supersquishy dan wel sterke spears en heals.

Tanky ad zal je wel mee kunnen carryen denk ik, want je bent niet dood te krijgen en je doet best veel damage. Maar echt boeiend is nidalee op die manier spelen niet. In praktijk zit je alleen maar als een blinde in het rond te tijgeren omdat je heal en spears toch niet gigantisch veel doen.
Met een speer iemand van buiten het scherm snipen geeft veel meer voldoening voor mij dan een beetje metagolem spelen.
nagel op de spijker van de doodskist op de kop.

Streaming History

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -kardo-
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 08-11-2020
Iemand tips om sivir te bouwen en wanneer welke items want ik twijfel snel welke items ik eerst wil. Nu ga ik toch vaak eerst voor de frozenmallet om daarna een bloodthirster op te hale.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snappie88
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 19-09 22:45

Snappie88

Mr. Hollywood

-kardo- schreef op donderdag 01 december 2011 @ 07:54:
Iemand tips om sivir te bouwen en wanneer welke items want ik twijfel snel welke items ik eerst wil. Nu ga ik toch vaak eerst voor de frozenmallet om daarna een bloodthirster op te hale.
Gisteravond een potje Sivir gecarried (na een potje Dominion, welke koekwaus heeft nu weer besloten de volgorde in het menu te veranderen?) met 3x Bloodthirster, 1x Phantom Dancer en 1x Berserker Graves. Beetje een troll build, maar was wel leuk om te zien dat een Corki met al z'n skills 't één op één niet wint (en geloof zelfs nog een quadrakill terwijl de helft van m'n team nog in de basis was _O- ).

Toegegeven, hun Nunu was wel erg slecht. Mag trouwens ook wel een buff krijgen :Y

Surfin' paradise!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
-kardo- schreef op donderdag 01 december 2011 @ 07:54:
Je kan ook voor de phage alleen als eerste gaan en daarna je bloodthirster bouwen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Snappie88 schreef op donderdag 01 december 2011 @ 08:32:
[...]
Toegegeven, hun Nunu was wel erg slecht. Mag trouwens ook wel een buff krijgen :Y
Nee dank je. Nunu kan echt terrifying zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LikeAKing
Snappie88 schreef op donderdag 01 december 2011 @ 08:32:
[...]

Gisteravond een potje Sivir gecarried (na een potje Dominion, welke koekwaus heeft nu weer besloten de volgorde in het menu te veranderen?) met 3x Bloodthirster, 1x Phantom Dancer en 1x Berserker Graves. Beetje een troll build, maar was wel leuk om te zien dat een Corki met al z'n skills 't één op één niet wint (en geloof zelfs nog een quadrakill terwijl de helft van m'n team nog in de basis was _O- ).

Ik heb nog nooit lol gehad met een 450 ip champ ;P maar ze is behoorlijk goed geworden nu?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -kardo-
  • Laatst online: 08-11-2020
Nooit lol met een 450 chanp? Ik vind ze geweldig nunu leuk om te jungle met leuke ult. Sivir is echt sterk nu, annie (tibbers) is gewoon te sterk :D. poppy erg leuke ult om op lvl 6 een mooie kill te maken. Ryze erg moeilijk maar ook gewoon grappig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roflmaker
  • Laatst online: 13-06 14:19
Zeker als je begint met spelen is een 450 champ goed te spelen (denk aan ashe, die speel ik nu nog steeds)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Gister nog een game met Ryze gespeeld. Ondanks je early game en CS word je altijd nuttig met Ryze, dat vind ik vooral leuk/goed aan hem. Heb regelmatig gehad dat ik met Ryze bot moest en 50 CS ofzo had maar alsnog iets van 11/5 ofzo eindigde.

edit: en alle beginnende spelers kan ik inderdaad aanraden om in ieder geval Ashe en Annie te kopen. Dit zijn naar mijn mening de beste champs om de rollen AD en AP carry te leren.

[ Voor 27% gewijzigd door Vicarious op 01-12-2011 09:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ryze is een champ die altijd veel dmg zal doen en veel kills zal krijgen na min 30.
Dat is gewoon niet te stoppen. Had laats nog een game met een ryze die op ongeveer 60 min gameplay onze caitlyn 2 hit deed ofsow 8)7.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op donderdag 01 december 2011 @ 09:43:
Ryze is een champ die altijd veel dmg zal doen en veel kills zal krijgen na min 30.
Dat is gewoon niet te stoppen. Had laats nog een game met een ryze die op ongeveer 60 min gameplay onze caitlyn 2 hit deed ofsow 8)7.
Het leuke is gewoon dat je met Ryze ook heel makkelijk die poke battles bij hun toren kan onderbreken door gewoon in towerrange te komen, er eentje te snaren en je volle combo eruit te gooien. Die paar towerhits kun je (zeker nadat je je frozen heart hebt) makkelijk tanken, zeker met de spellvamp van je ulti.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bloodyus
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 17-09 11:35
Sinds de laatste twee patches heb ik het probleem dat ik na het einde van een game, dus bij het 'Victory' of 'Defeat' scherm op continue druk om naar het scorebord te gaan, maar dat mijn LoL account vervolgens"verdwijnt".
Deze kan ik dan vervolgens in de taakbalk-iconen naast mijn klok wel weer aanklikken, maar dan krijg ik iets in de trant van "You have been disconnected from the servers" en sluit hij vervolgens LoL.
Dan moet ik weer helemaal opnieuw opstarten en met de queue's van de laaste tijd is dat geen pretje.

Hebben meer mensen hier last van? Het gebeurt mij echt 2 van de 5 games en reinstallen van LoL verbeterd niets..

[ Voor 0% gewijzigd door bloodyus op 01-12-2011 14:35 . Reden: Typo ;) ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Vreemd verhaal, nooit gehad. Ik zou er een support ticket van aanmaken op het forum, misschien dat de technische mannen van Riot je kunnen helpen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cloud

Cloud

FP ProMod

Ex-moderatie mobster

Nee ook nog nooit gehad. Zou inderdaad even een support ticket aanmaken :)

Iemand deze thread al gezien http://na.leagueoflegends.com/board/showthread.php?t=1544749? Echt te goed :P En het mag wel eens gezegd worden vind ik.

Ik hoop vanavond weer wat tijd te hebben om wat games te spelen; te druk de laatste tijd... Zin om de nieuwe Sivir en Volibear uit te proberen.

Never attribute to malice that which can be adequately explained by stupidity. - Robert J. Hanlon

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

bloodyus schreef op donderdag 01 december 2011 @ 10:00:
Sinds de laatste twee patches heb ik het probleem dat ik na het einde van een game, dus bij het 'Victory' of 'Defeat' scherm op continue druk om naar het scorebord te gaan, maar dat mijn LoL account vervolgens"verdwijnt".
Deze kan ik dan vervolgens in de taakbalk-iconen naast mijn klok wel weer aanklikken, maar dan krijg ik iets in de trant van "You have been disconnecten from the servers" en sluit hij vervolgens LoL.
Dan moet ik weer helemaal opnieuw opstarten en met de queue's van de laaste tijd is dat geen pretje.

Hebben meer mensen hier last van? Het gebeurt mij echt 2 van de 5 games en reinstallen van LoL verbeterd niets..
ik heb dit gehad toen k me laptop meenam naar een vriend en daar internet connection probs had en toen had ik dit elk spel
superirritant
en als ik dan klikte skip waiting for stats en dan een spel begon crashte alles
dus moest ik zowiezo skip waiting for stats en dan spel heropstarten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Cloud schreef op donderdag 01 december 2011 @ 10:12:
Iemand deze thread al gezien http://na.leagueoflegends.com/board/showthread.php?t=1544749? Echt te goed :P En het mag wel eens gezegd worden vind ik.
Kan je eens samenvatten wat daar ongeveer gezegd wordt ? :)

Ben ook wel benieuwd naar de beer en hoop dat de jungle snel gepatched wordt. Is inderdaad niet doenbaar heb ik gisteren gemerkt. Gewoon de experience een heel beetje opdrijven in de kleine camps op early levels en ik denk dat we al dicht in de buurt komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nibbz
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 12:03

Nibbz

Postmaster General

Deze kan ik dan vervolgens in de taakbalk-iconen naast mijn klok wel weer aanklikken, maar dan krijg ik iets in de trant van "You have been disconnecten from the servers" en sluit hij vervolgens LoL.

Klinkt heel herkenbaar.. heb er zelf ook last van.. echt 3 van de 5 potjes gebeurd het wel. En zo heb ik er een dag niks geen last van.. volgende dag is het probleem weer terug. En de laptop naast me pc, waar maten op spelen.. heeft nergens last van.

13:37

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb nooit last van mijn client etc.
Wel krijg ik telkens een disconnect als ik iemand ignore en paar seconden later connect die weer.
Dat is heeeel erg hinderlijk maarja, het zalwel riot heeft wel veel bugs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cloud

Cloud

FP ProMod

Ex-moderatie mobster

Verwijderd schreef op donderdag 01 december 2011 @ 10:18:
[...]

Kan je eens samenvatten wat daar ongeveer gezegd wordt ? :)
Het is een thread die Morello's inzet voor de community prijst. Hij is altijd diegene die al het gezeik krijgt en toch netjes blijft en uitleg blijft geven. Voor, tijdens en na werktijd.

Ze hebben er een meme van gemaakt, met plaatjes als:
Afbeeldingslocatie: http://na.leagueoflegends.com/board/attachment.php?attachmentid=332291&d=1322696746
Afbeeldingslocatie: http://na.leagueoflegends.com/board/attachment.php?attachmentid=332394&d=1322707310

Etc. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tjukkie
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 13-11-2024
Verwijderd schreef op woensdag 30 november 2011 @ 09:38:
echt waar: riot, ik snap die mannen niet e
waarom laten ze hun patches niet es testen door degelijke spelers
ze liggen wat te klooien en verwachten dat het allemaal beter gaat worden
jungle is toch niet echt meer wat het moet zijn
en Sivir is OP like hell
passive change to chase like hell
meer hell range
ricochet verandert tja
ult buff from hell
korte samenvatting : hell hell hell
hello welcome to my banlist :)
pfoe, ik weet precies waar je het over hebt. Heb nu meer sivir's mid gezien dan andere champs sinds laatste patch en ze pwnd hard met die damage en shield. Als je haar in het begin niet kan stoppen, laat staan endgame...

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Sivir is een hele goede counter momenteel voor AP champs op mid. met name door die spellshield. Verder is ze endgame echt bizar sterk terwijl ze nu geen slechte early game meer heeft (voorheen dus wel)

[ Voor 39% gewijzigd door Vicarious op 01-12-2011 11:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vicarious schreef op donderdag 01 december 2011 @ 11:08:
Sivir is een hele goede counter momenteel voor AP champs op mid. met name door die spellshield. Verder is ze endgame echt bizar sterk terwijl ze nu geen slechte early game meer heeft (voorheen dus wel)
Ik vind haar endgame eerder zwakker geworden door de nerf op de w.
Maar heb haar inderdaad al gespeeld in ranked en vind haar goed te doen nu.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• speedzor
Sivir zwakt lategame inderdaad wat af.

Aangezien hierboven een build gevraagd werd:

Afhankelijk van de support pak je een Dorans Blade (sustain lane) of Boots + 2hpots + 1 manapot (non-sustain).
Beste supports voor Sivir zijn Soraka en Taric (Taric is enorm eng, Soraka geeft je de pushing power).
Hierna ga je voor eventueel 1 Dorans Blade als het te moeilijk wordt of een vampiric scepter (boots moet je sowieso hebben).
Eerste item dat je hierna afwerkt zijn je boots (Berserkers Greaves meestal, maar Mercurys Treads bij veel CC mag ook).
Infinity Edge verkies ik hierna, je hebt toch al wat lifesteal door je masteries, dorans en vampiric scepter.
Als tweede echte item bouw je een Frozen Mallet.
Hierna kijk je wat je nodig hebt. Beginnen ze al Armor te kopen of zijn ze nog bezig met hun eigen core? Ga voor een Last Whisper wanneer ze armor kopen, maak je Bloodthirster of Phantom Dancer (eigen voorkeur) indien het niet zo is.

Geprefereerde endgame build is: Berserkers Greaves, Infinity Edge, Frozen Mallet, Bloodthirster, Phantom Dancer, Last Whisper.

Skillvolgorde is R > Q > W > E

Streaming History

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Agreed met die tjap hierboven. Door de dorans route heb je al wat ingebouwde tankyness waardoor je die Frozen Mallet kan uitstellen tot later.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vicarious schreef op donderdag 01 december 2011 @ 11:40:
Agreed met die tjap hierboven. Door de dorans route heb je al wat ingebouwde tankyness waardoor je die Frozen Mallet kan uitstellen tot later.
Vind frozen mallet niet zo geweldig op sivir. Je kan imo beter een triforce halen met die nieuwe w kan je hem elke paar seconde proccen. En in een beetje een team heb je als sivir toch sowieso red dus dan vind ik mallet niet echt indrukwekkend. Zeker gezien je niet echt andere defensieve items hebt om die health veel verschil te laten maken als je aangevallen word.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• speedzor
Verwijderd schreef op donderdag 01 december 2011 @ 11:45:
[...]

Vind frozen mallet niet zo geweldig op sivir. Je kan imo beter een triforce halen met die nieuwe w kan je hem elke paar seconde proccen. En in een beetje een team heb je als sivir toch sowieso red dus dan vind ik mallet niet echt indrukwekkend. Zeker gezien je niet echt andere defensieve items hebt om die health veel verschil te laten maken als je aangevallen word.
Die frozen mallet zorgt er toch voor dat je ergens rond de 2700 HP hebt endgame, lijk me nog steeds een stuk beter dan 2200 à 2300 van Triforce. Buiten dat is Triforce ook een stuk duurder en is de slow minder reliable.
Je kan er niet van uit gaan dat je constant red buff hebt, en met frozen mallet kan je deze dan ook laten aan een tanky jungler voor maximale CC vanuit je team.

Streaming History

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LikeAKing
Vicarious schreef op donderdag 01 december 2011 @ 09:40:
Gister nog een game met Ryze gespeeld. Ondanks je early game en CS word je altijd nuttig met Ryze, dat vind ik vooral leuk/goed aan hem. Heb regelmatig gehad dat ik met Ryze bot moest en 50 CS ofzo had maar alsnog iets van 11/5 ofzo eindigde.

edit: en alle beginnende spelers kan ik inderdaad aanraden om in ieder geval Ashe en Annie te kopen. Dit zijn naar mijn mening de beste champs om de rollen AD en AP carry te leren.
Caitlyn is makkelijker dan Ashe ;) vind ik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• speedzor
LikeAKing schreef op donderdag 01 december 2011 @ 12:25:
[...]

Caitlyn is makkelijker dan Ashe ;) vind ik
Maar caitlyn is geen 450 IP

Streaming History

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LikeAKing
Maar wel makkelijker, Ashe vind ik zwaar lastig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cloud

Cloud

FP ProMod

Ex-moderatie mobster

Daarom leer je ook meer van Ashe spelen, dan van Caitlyn spelen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaggy
ik weet niet wie ik moeilijker vind, ashe of caitlyn.... caitlyn moet je weten waar je traps moet plaatsen + beetje met die burst skill om leren gaan. Ashe is vrij simpel in mijn mening. Weten wanneer je je frozen arrows moet aanzetten (Q geloof ik) weten waar je volley moet plaatsen (krijg je naar mate je meer ashe speelt meer ervaring mee) en ulti goed leren plaatsen. Voor hawkshot moet je gwn beetje brains hebben en regelmatig gebruiken.... wat ik erg veel mis bij veel ashes...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deefje85
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 05-10-2024

Dat probleem heb ik de laatste tijd ook veel.

en ook verlies ik de laatste tijd veel door al flames enz

Acties:
  • 0 Henk 'm!
speedzor schreef op donderdag 01 december 2011 @ 12:05:
[...]

Die frozen mallet zorgt er toch voor dat je ergens rond de 2700 HP hebt endgame, lijk me nog steeds een stuk beter dan 2200 à 2300 van Triforce. Buiten dat is Triforce ook een stuk duurder en is de slow minder reliable.
Je kan er niet van uit gaan dat je constant red buff hebt, en met frozen mallet kan je deze dan ook laten aan een tanky jungler voor maximale CC vanuit je team.
En we zijn het alweer eens, alhoewel Mallet met de nieuwe Sivir minder hard nodig is dan voorheen. Voorheen was de range van Sivir zo klein dat je bijna midden in een fight moest staan om damage te doen, dat is nu wel iets minder geworden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djengizz
  • Niet online
Triforce doet wel een hele hoop voor haar skillset en de noodzaak tot Tanky DPS zoals ze vroeger vaak gebouwd werd is wel een stuk minder vanwege grotere range en nieuwe passive zoals hierboven al gezegd wordt.

Triforce is een core AD caster item (Ez, Corki) en ook al heeft Sivir niks aan de AP de overige stats die het geeft zijn allemaal wel erg goed en synergizen goed met haar skills en geven veel lategame util.

Ik weet ook niet zeker wat beter is en speel eigenlijk nooit Sivir maar Triforce klinkt logisch na haar rework imo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blaat
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 17-09 13:58

Blaat

Moderator Harde Waren / BBG'er

Hardware Fanaat

Triforce lijkt me meer een item voor AD burster en dat is de reworked Sivir pertinent niet. Sivir bouw je imho met sustained damage output met lifesteal en frozen mallet voor survivability. Ik vind frozen mallet een beter idee dan triforce op Sivir.

Kijk naar de champs waar triforce bijna altijd op gekocht wordt. Goede voorbeelden zijn Irelia, Nasus, Lee sin en Talon. Ik vind Sivir niet helemaal in dat rijtje thuishoren.

[ Voor 26% gewijzigd door Blaat op 01-12-2011 13:22 ]

Mijn naam is rood, mijn text is blauw. Jouw post wordt ge-edit, als je niet stopt met dat gemauw.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ninjaman
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 00:59

Heb dit probleem dus ook had het voorheen nooit. Na de tweede laatste patch heb ik dit gekregen.
Het probleem is nog niet opgelost het gebeurt ook niet altijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
R420R schreef op donderdag 01 december 2011 @ 13:20:
Triforce lijkt me meer een item voor AD burster en dat is de reworked Sivir pertinent niet. Sivir bouw je imho met sustained damage output met lifesteal en frozen mallet voor survivability. Ik vind frozen mallet een beter idee dan triforce op Sivir.

Kijk naar de champs waar triforce bijna altijd op gekocht wordt. Goede voorbeelden zijn Irelia, Nasus, Lee sin en Talon. Ik vind Sivir niet helemaal in dat rijtje thuishoren.
Triforce is op elke AD character met een ability op een korte cooldown die je veel spamt nuttig. Denk aan nasus (Q/Siphoning Strike), trundle (Q, rabid bite) maar ook de nieuwe W van Sivir.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• speedzor
Ashe is imo veel moeilijker om te masteren dan Caitlyn.
Je moet kunnen permaslowen, ook wanneer er naar jou gedashed wordt enzo, je moet die arrow kunnen landen in die 2ms dat de vijand out of position is, etc.

Ik ga toch maar bij Ashe blijven voor ranked, Sivir kan endgame gewoon veel te weinig carrien vergeleken met Vayne/Kogmaw/Ashe/..
Mid en early is ze zeker heel leuk en sterk, maar je zwakt serieus af

Streaming History

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bloodyus
Vicarious schreef op donderdag 01 december 2011 @ 10:03:
Vreemd verhaal, nooit gehad. Ik zou er een support ticket van aanmaken op het forum, misschien dat de technische mannen van Riot je kunnen helpen.
Hoor dus ook dat meer mensen hier last van hebben, dus je zal denken dat Riot hier ook wel van op de hoogte is.. Maar toch maar een ticketje aan maken voor de engineers van Riot.. Benieuwd hoe lang een respons hierop gaat duren :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Hey Intruder (Batsaap), ik kom jou net tegen in de tribunal! Niet voor jou hoor, maar er zat een flamende Annie in je team (summoner name KEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaggy
Wat zijn precies de voordelen etc van de tribunal? Ik ben misschien van plan mij daar ook aan te melden maar ik weet niet wat de pros/cons er van zijn. Heb namelijk niet zo heel veel tijd. Plus wat houd het een beetje in?

edit: Heb ik niet laatst een potje met jou gespeeld vicarious?

[ Voor 12% gewijzigd door sjaggy op 01-12-2011 14:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bloodyus
sjaggy schreef op donderdag 01 december 2011 @ 14:51:
Wat zijn precies de voordelen etc van de tribunal? Ik ben misschien van plan mij daar ook aan te melden maar ik weet niet wat de pros/cons er van zijn. Heb namelijk niet zo heel veel tijd. Plus wat houd het een beetje in?

edit: Heb ik niet laatst een potje met jou gespeeld vicarious?
Je hoeft je niet per se aan te melden.. Je kan daar gewoon (en alleen) heen gaan als je lvl 30 bent. En dan kan je als jury fungeren voor de reports die gemaakt zijn. En vervolgens stem je 'schuldig', 'onschuldig' of weet je niet wat je ervan moet vinden en kies je voor de volgende zaak.

Er zit geen limiet aan van "je moet minimaal zoveel zaken beoordelen per week". Dus je kunt gewoon langs gaan wanneer je wilt.
De pro's zijn dat je IP krijgt voor elke zaak die je goed beoordeelt en je helpt het scum of LoL te verminderen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SHEePYTaGGeRNeP
  • Laatst online: 15-09 13:41

SHEePYTaGGeRNeP

EUW: Dragon Hodor

Tribunal!
Pros:
Je krijgt 1 ip als je het juiste kiest ( Punish of Forgive ) - Max 10 cases per dag?
Misschien 2 ip per goede case.
Cons:
Het duurd 20 minuten.
Je kan beter gewoon een potje spelen lever 10x zoveel ip.

[ Voor 41% gewijzigd door SHEePYTaGGeRNeP op 01-12-2011 15:06 ]

EUW: Dragon Sheepy | Doubledutchdragons.nl | Diamond II - updated 29-11-2014

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• speedzor
SHEePYTaGGeRNeP schreef op donderdag 01 december 2011 @ 15:02:
Pros:
Je krijgt ip als je het juiste kiest ( Punish of Forgive )
Cons:
Het duurd 20 minuten.
1 minuut per case is voldoende, mijn huidig maximum is 13 denk ik. Je overdrijft dus.

Streaming History

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bloodyus
speedzor schreef op donderdag 01 december 2011 @ 15:03:
[...]

1 minuut per case is voldoende, mijn huidig maximum is 13 denk ik. Je overdrijft dus.
Ik doe gewoon af en toe een enkele case tussen het draftpicken van champs en het loading screen door..
Vijf op een avond ofzo en totaal 20 per week.
Je doet het ook niet voor de IP, wat zoveel krijg je niet, maar je doet het omdat je het zelf leuk vindt om LoL vrij te maken van alle mongolen xD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deefje85
Inderdaad.De laatste tijd is het erg aan het al die mongolen

mijn rank is naar de klote daardoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hmm. Heb nu constant dat ik een 'flash disconnect' heb van PvP.net

Denk dat mijn LoL client niet helemaal in orde is. Ga het maar opnieuw downloaden. Ook repair geeft een 'unspecified error' (zeer behulpzaam). Vooral omdat ik ranked op het moment veel speel, heb ik geen zin om het voor anderen te verpesten met spiky gameplay (ook ingame heb ik er af en toe last van). Geen enkele andere game doet dit, dus ik vermoed dat er iets verkeerds in de client zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deefje85
Dat probleem heb ik ook hoor.Ik denk dat het persoonlijk aan Riot zelf ligt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bloodyus
Verwijderd schreef op donderdag 01 december 2011 @ 15:12:
Hmm. Heb nu constant dat ik een 'flash disconnect' heb van PvP.net

Denk dat mijn LoL client niet helemaal in orde is. Ga het maar opnieuw downloaden. Ook repair geeft een 'unspecified error' (zeer behulpzaam). Vooral omdat ik ranked op het moment veel speel, heb ik geen zin om het voor anderen te verpesten met spiky gameplay (ook ingame heb ik er af en toe last van). Geen enkele andere game doet dit, dus ik vermoed dat er iets verkeerds in de client zit.
Waar kan je je client reparairen? Ik kan hem alleen maar uninstallen (via configuratiescherm - software)..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ah, dat is wanneer je het opstart, zie je een grote 'Play' knop, right? Nu, dan staat er rechtsboven een X, maar ook een klein boutje, waar je op moet klikken. Hiermee kom je in een menu, waarmee je je client dus ook kan repairen. Bij mij leverde het niets op, maar ik wens je veel succes!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Deefje85 schreef op donderdag 01 december 2011 @ 15:19:
Dat probleem heb ik ook hoor.Ik denk dat het persoonlijk aan Riot zelf ligt
Heb jij dan ook dat wanneer je in queue zit, je champ hebt geselect, en bijna in game gaat, je soms dus precies die DC krijgt, waardoor je weer moet reconnecten? Is een rampenplan, vooral als je dan toevallig weer een DC krijgt na 't inloggen, waardoor je niet meteen de eerste keer dan reconnecten. Vind 't persoonlijk zeer frustrerend als ik een ranked game wil gaan doen. Bloeddruk gewijs komt mij dat niet ten goede :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kainda
  • Laatst online: 07-09 13:00
1 woord: reinstall

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Drunk3nD3m0n
  • Laatst online: 03-04-2015
ahooi :D
ik ben terug van vakantie 8)

heb gisteren al een paar spelletjes LoL gespeeld maar ik heb een heeeel vervelend probleem elke keer als mijn spel gedaan is en er komt victory of defeat op en ik klik op continue dan sluit LoL volledig af en moet ik opnieuw alles opstarten en kan ik de stats nooit zien hebben hier nog mensen dit probleem of ben ik de enigste herinstalleren help niet :|

Beep Boop son ... Beep Boop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snappie88
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 19-09 22:45

Snappie88

Mr. Hollywood

...,!..,

Alsjeblieft, je had ze laten vallen ;)

Ik wil trouwens de oude W van Sivir terug :( Ik vond al die bouncing blades zooooo leuk O+

Surfin' paradise!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kainda
  • Laatst online: 07-09 13:00
true, de oude W was meesterlijk om waves te clearen, ookal koste het Mana. Deze doet wel meer schade.... wel leuk voor waves, maar niet zo bruikbaar als de oude.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Drunk3nD3m0n schreef op donderdag 01 december 2011 @ 15:31:

heb gisteren al een paar spelletjes LoL gespeeld maar ik heb een heeeel vervelend probleem elke keer als mijn spel gedaan is en er komt victory of defeat op en ik klik op continue dan sluit LoL volledig af en moet ik opnieuw alles opstarten en kan ik de stats nooit zien hebben hier nog mensen dit probleem of ben ik de enigste herinstalleren help niet :|
Lees eens een stukkie terug. Er zijn er toevallig net een stuk of 2/3 die hetzelfde probleem melden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Drunk3nD3m0n
  • Laatst online: 03-04-2015
thnx vicarious had het nog niet direct opgemerkt :)

Beep Boop son ... Beep Boop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Drunk3nD3m0n schreef op donderdag 01 december 2011 @ 15:31:

Ga nu een reïnstall proberen, kijken of dat het wegwerkt. Als dat ook niets oplevert, ga ik wel kijken op de forums. Mocht ik de oplossing vinden, hoor je hier van me terug.

Heb even gelezen, en lijkt een Riot probleem te zijn. Zie hier: http://euw.leagueoflegends.com/board/showthread.php?t=499849

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 01-12-2011 15:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaggy
bloodyus schreef op donderdag 01 december 2011 @ 15:02:
[...]

Je hoeft je niet per se aan te melden.. Je kan daar gewoon (en alleen) heen gaan als je lvl 30 bent. En dan kan je als jury fungeren voor de reports die gemaakt zijn. En vervolgens stem je 'schuldig', 'onschuldig' of weet je niet wat je ervan moet vinden en kies je voor de volgende zaak.

Er zit geen limiet aan van "je moet minimaal zoveel zaken beoordelen per week". Dus je kunt gewoon langs gaan wanneer je wilt.
De pro's zijn dat je IP krijgt voor elke zaak die je goed beoordeelt en je helpt het scum of LoL te verminderen..
Okay, ja ik ben al een tijd lvl 30 dus kon me er al langer voor aanmelden maar als er geen minimaal aan zit en ik me toch soms verveel is het misschien wel een leuke bezigheid. Voor mij is inderdaad ook de motivatie om de irritante (retards) uit dit spel te houden.
Pagina: 1 ... 30 ... 79 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
In de topicstart is heel veel informatie te vinden. Dus voor zaken als de patchnotes, champion rotation en bijvoorbeeld hoe je in contact kunt komen met andere LoL Tweakers, kun je daar terecht! :)

Voor de slowchatters onder ons is er natuurlijk het chatkanaal in-game (dat veel te rustig is), maar tegenwoordig ook een IRC kanaal!