ze willen heus niet elke champ viable in jungle, maar iets mee vrijheid creeren ze wel als ze junglen toegankelijker willen maken
ze willen vooral dat mensen niet enkel met heel rigide builds (runes/ masteries/ madreds) pas vanaf lvl30 kunnen beginnen junglen
ik vind hun idee wel ok
maar hoe ze het door deze patch wilden gaan bereiken slaat nergens op
ten eerste nerfen ze pots om lanesustain wat minder sterk te maken
dit heeft een impact op jungle die ze kunstmatig rechttrekken door healbuffs op de smallcamps te steken
vind ik al heel raar aangepakt, konden ze evengoed of mss beter de damage van de junglecreeps wat naar beneden trekken om het te compenseren maar ok tot daar aan toe
het snellere respawnen van de creeps om de jungler meer keuze te geven om te gaan ganken of te blijven junglen willen ze dan corrigeren door wat minder xp in de jungle te steken
ja lap daar zit het grootste probleem, daar hadden ze gewoon niet moeten aankomen, gaan ganken is niet gegarandeerd jackpot en zeker niet als je achterloopt in level
dat ze je wat minder gold geven als je ze vaker kan doden kan ik nog in inkomen maar dit geeft ook al problemen earlygame
dus ik denk dat ze nog eens goed moeten nadenken hoe ze het nu willen doen
als ze sustain willen nerfen van de solotoppers en dus ook junglers
oa door pots te nerfen
EN
ze willen onder lvl30 de jungle toegankelijker maken
dan zijn er niet zoveel opties
nerf alle jungle minions damage
en raak niet teveel aan de respawn en rewards
ze hebben veel te veel veranderingen tegelijk willen implementeren waardoor het volledig geflopt is