[PC] League of Legends - Deel 5 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 27 ... 79 Laatste
Acties:
  • 150.501 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SHEePYTaGGeRNeP
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 15-09 13:41

SHEePYTaGGeRNeP

EUW: Dragon Hodor

@LikeAKing Riven is hardstikke sterk, kijk maar naar EPIK Gamer - Westrice.
@vicarious yep.

EUW: Dragon Sheepy | Doubledutchdragons.nl | Diamond II - updated 29-11-2014

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kainda
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 07-09 13:00
Voor zover ik heb gezien komt de speelstijl van Renekton en Riven wel overeen, maar Riven heeft iets meer CC.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Riven is ok~ Er zijn betere solo toppers out there.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shalaka
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 19-09 09:29
Hoe is shaco in ranked?
Misschien mijn volgende aankoop

edit: vooral ben ik benieuwd hoe hij in lane speelt

[ Voor 32% gewijzigd door shalaka op 28-11-2011 11:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• speedzor
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 01-02-2014
Riven is wat Irelia vroeger was om jezelf uit 'elo hell' te halen ;)
Ze raakt makkelijk fed en daarna is ze niet meer te stoppen.

Ik gebruik anders niets van smartcasting of macros, gewoon lekker ouderwets alles vliegensvlug indrukken en heb er nog nooit echt problemen mee gehad tbh :P

Shaco is een enorm sterke ranked pick, hij behoort bij m'n ban lijstje. Punt is wel dat je heel vroeg moet beginnen met ganken, want lategame ben je niets waard. Voor de 30ste minuut moet het spel praktisch afgelopen zijn.

Streaming History

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cloud
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 17-09 10:39

Cloud

FP ProMod

Ex-moderatie mobster

Mwa Shaco is kan een hele sterke pick zijn, maar ik zie vrij weinig spelers die hem echt ten volste benutten. :) Je moet inderdaad zorgen dat de early game voor de tegenpartij zo slecht gaat, dat ze al verloren hebben rond de surrender mark, anders is het te laat. De rest van de game speel je praktisch 4v5 als team, omdat Shaco dan nog amper iets kan bijdragen. Ik heb tot nu toe één keer een erg goede Shaco jungler in mijn team gehad, moet wel zeggen dat we die game echt domineerden vanaf begin af aan. Die gozer had dan ook al 1000+ wins op zijn naam staan, waarvan een aanzienlijk deel met Shaco vertelde hij later. :P

Lane Shaco heeft hetzelfde probleem maar is nog veel minder sterk. Het verrassingselement is dan weg omdat je altijd weet waar hij is. Nooit brushes inlopen, eventueel een pink wardje in je lane gooien en klaar ben je.

Never attribute to malice that which can be adequately explained by stupidity. - Robert J. Hanlon
60% of the time, it works all the time. - Brian Fantana

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fanatic_FS
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 17:28

Fanatic_FS

Rated T for Troll™

Smartcasten is echt aan te raden, vooral op sommige champs als ryze en cass. Smartcasten van summonerspells is ook zoiets fijns.

[specs]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• speedzor
New Sivir Ricochet Sneak Peek

Meddler - Associate Game Designer

The new Ricochet will:

- Hit 5 targets from level 1
- Have a cooldown that decreases with skill rank, down to a 3 seconds at max rank
- Deal bonus damage in addition to normal attack damage
- Still deal reduced damage per bounce and apply on hit effects to the first target only

Streaming History

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Iemand een goeie champ om me te helpen tegen mijn twee meest gehate solotops: nasus en irelia.

Irelia is gewoon, ik own ze geen probleem in cs en misschien nog wel een kill. Maar dan doet ze een keer aan een tf mee en heeft ze opeens 3 kills.

Nasus zeggen ze altijd dat je in het begin moet pressuren maar meestal (weet ik van mezelf) pressure ik dan iets teveel en killt hij mij:P

Ik speel meestal warwick top of udyr maar ik kan ze allebij niet goed denyen.

iemand suggesties? Ik vind champs als udyr, trynda, warwick wel leuk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nazanir
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 19-07 22:44
Smart casten is eerder een keuze en voorkeur in speelstijl.

Kijk bij een LeBlanc, kan je echt voordeel uit smartcasten halen, omdat je dan een stuk makkelijker en sneller je combo eruit kan krijgen. Maar of het perse beter is voor bijv skillshots? Durf ik niet te zeggen, beide manieren hebben hun voor en nadelen, dus kijk gewoon wat goed werkt voor jou. Je kan het altijd aan/uit zetten naar eigen inzicht, of je mapt keys zo dat je zowel gewoon alsmede kan smartcasten.

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shalaka
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 19-09 09:29
hmmmm
geen shaco dan :)

Misschien dan talon of riven
te veel keuze dam :P
Verdiep me wel iets meer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• speedzor
Verwijderd schreef op maandag 28 november 2011 @ 11:50:
Iemand een goeie champ om me te helpen tegen mijn twee meest gehate solotops: nasus en irelia.

Irelia is gewoon, ik own ze geen probleem in cs en misschien nog wel een kill. Maar dan doet ze een keer aan een tf mee en heeft ze opeens 3 kills.

Nasus zeggen ze altijd dat je in het begin moet pressuren maar meestal (weet ik van mezelf) pressure ik dan iets teveel en killt hij mij:P

Teemo vs Nasus en Warwick vs Irelia.
Gangplank werkt ook goed tegen Irelia.

Dat zij dan veel kills halen in teamfights is niet echt iets waar jij veel aan kunt doen maar waarschijnlijk de manier waarop je team speelt.

Streaming History

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fanatic_FS

Fanatic_FS

Rated T for Troll™

Nasus counter je met elke ranged char die er is. Ga maar cait of vayne top tegen nasus en lach je rot.
Smartcast op skillshots is inderdaad iets lastiger omdat je ook nog de range moet inschatten, maar op targeted skills met een korte cd is het echt goddelijk (Cass E met 0.5s cd smeekt gewoon om smartcast)

[specs]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 28 november 2011 @ 11:50:

Ik denk dat rumble en tryndamere prima zijn. Beide kunnen deze 2 tops wel denyen als je het goed speelt.
Met udyr zou je ook altijd van irelia moeten winnen imo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kainda
Shaco zie ik meestal op 3 manieren gespeeld worden:

1. Jungler (AD), super irritant maar late game iets minder effectief).
2. Lane AP, super leuk door traps te zetten met 3+ jack in the box'es die enorm veel dmg doen. Als de enemy dit doorheeft is hij vrij waardeloos, plus het duurt een tijd om het op te zetten dus kan hij maar 1 enemy killen en daarna is hij useless in the teamfight.
3. Lane AD, meestal met blitz in combo. door de slows en grabs een super irritante combo die in het begin veel kills kan krijgen en zo de game wint.

Ik zit er aan te denken om Shaco of Kennen te kopen wanneer ik de IP refund krijg voor dodge runes.

Tegen Nasus zou je ook Renekton kunnen pakken als je er goed mee bent, veel harassen en zorgen dat je z'n Q ontloopt, in het begin is het lastig maar na level 6 ben ik meestal in het voordeel als Renekton tegen Nasus en kan hem aardig wat deny'en, is het niet CS dan wel levels. Maar nasus blijft gevaarlijk in teamfights met een beetje build en moeilijk neer te krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

thx voor alle reacties.

met warwick ga ik meestal cdr/tank wick en heb ik het idee dat ik na 10 minuten lang nietgenoeg damage doe tegen beidde.

met udyr heb ik dat idee ook niet echt. In het begin gaat het nog wel maar daarna gaan hun gewoon qua damage een hele stap vooruit.

tryndamere speel ik ook graag maar daar zijn ze op ranked nooit zo blij me (zit nu nog maar op 1300 door losestreak dus eigenlijk zou ik gewoon moeten denk van idc). Is een hele goeie champ met debuff, escape en hoge damage

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LikeAKing
  • Laatst online: 12-08-2024
shalaka schreef op maandag 28 november 2011 @ 11:51:
hmmmm
geen shaco dan :)

Misschien dan talon of riven
te veel keuze dam :P
Verdiep me wel iets meer
Riven zoals je de positieve reacties leest.
Talon is een beetje overnerfed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kainda
Verwijderd schreef op maandag 28 november 2011 @ 11:59:
thx voor alle reacties.

met warwick ga ik meestal cdr/tank wick en heb ik het idee dat ik na 10 minuten lang nietgenoeg damage doe tegen beidde.

met udyr heb ik dat idee ook niet echt. In het begin gaat het nog wel maar daarna gaan hun gewoon qua damage een hele stap vooruit.

tryndamere speel ik ook graag maar daar zijn ze op ranked nooit zo blij me (zit nu nog maar op 1300 door losestreak dus eigenlijk zou ik gewoon moeten denk van idc). Is een hele goeie champ met debuff, escape en hoge damage
Maar te counteren als het enemy team nadenkt, vooral met de populaire Rammus Jungle pick de laatste tijd.
Tenzij je in de laning phase al gefeed kan worden, dan word het een stuk lastiger maar niet onmogelijk om je te stoppen. De ult van Tryn (en Kayle) zijn wel hatelijk omdat je gewoon 1x per minuut (moet veranderd worden imo) je certain-death kan ignoren in laning fase.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

kan je twitch zien als je je E schiet als ashe? lucasio zegt van wel maar dit is onzin heb ik het idee

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SHEePYTaGGeRNeP

SHEePYTaGGeRNeP

Verwijderd schreef op maandag 28 november 2011 @ 11:59:
thx voor alle reacties.

Je moet ook beginnen met whitsEnd. Doe ik ook op udyr & ww jungle of niet - Wriggles Lantern - Whitsend - Aegis

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SHEePYTaGGeRNeP

SHEePYTaGGeRNeP

Verwijderd schreef op maandag 28 november 2011 @ 12:06:
kan je twitch zien als je je E schiet als ashe? lucasio zegt van wel maar dit is onzin heb ik het idee
nope

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• speedzor
Verwijderd schreef op maandag 28 november 2011 @ 12:06:
Als hij stealthed is niet.

Streaming History

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoe reageer ik als ryze op een garen met een fon, tenacity mr boots, sunfire cap (health), phage (health) en giant's belt.

Ik wil garen best negeren, maar stiekem doet hij wel veel schade tegen mij. En door de hoge health, mr en health regen en mijn lage, maar constante damage output doet niet zo heel veel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SHEePYTaGGeRNeP schreef op maandag 28 november 2011 @ 12:06:
[...]

Je moet ook beginnen met whitsEnd. Doe ik ook op udyr & ww jungle of niet - Wriggles Lantern - Whitsend - Aegis
mijn udyr is meestal start met boots > HoG > boots afmake > wits end > randuims > trinity (zover kom ik nooit)
mijn ww is meestal start met boots > glacial shroud > spirit visage > wits end (en boots tussendoor nog afmaken) > frozen heart

aegis ben ik niet zo'n van fan. heb het geprobeerd bij udyr maar vond randuims toch een heel stuk beter (met aegis leek ik meer squishy)

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 28-11-2011 12:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cloud

Cloud

FP ProMod

Ex-moderatie mobster

Aegis koop je dan ook niet voor jezelf, maar voor je team. ;) Als je naar buffs voor jezelf zoekt is randuims natuurlijk een sterkere (maar ook duurdere) keuze.

Never attribute to malice that which can be adequately explained by stupidity. - Robert J. Hanlon

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tjukkie
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 13-11-2024
zijn hier nog fervente Skarner spelers? Ik had hem laatst met een random game gekregen en speelde hem voor het eerst. Ging er mee in de lane en had geen flauw idee wat ik moest doen met die champ, maar bouwde hem uiteindelijk tanky + trinity force en domineerde hard!

Tijdens gevechten was ik nonstop skills aan het spammen, want elke seconde was er wel iets uit CD en voordat ik het wist waren er al meerdere champs dood.

Daarnaast kan je ontzettend snel minion waves + jungle clearen, zodat de gold binnen stroomt.

Nou heb ik pas 1 potje achter de rug, maar vind hem erg sterk. Ben ik de enige 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb skarner poosje terug ook gekocht. Paar potjes mee gejungled. Vind het idee van mindless skills spammen niet echt leuk. alleen zijn q is nog een beetje een skill om die net voordat je iemand kan raken al in de slow-modus te kunnen zetten door een minion mee te nemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartjeh
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 17-09 09:27
Tjukkie schreef op maandag 28 november 2011 @ 12:21:
zijn hier nog fervente Skarner spelers? Ik had hem laatst met een random game gekregen en speelde hem voor het eerst. Ging er mee in de lane en had geen flauw idee wat ik moest doen met die champ, maar bouwde hem uiteindelijk tanky + trinity force en domineerde hard!

Tijdens gevechten was ik nonstop skills aan het spammen, want elke seconde was er wel iets uit CD en voordat ik het wist waren er al meerdere champs dood.

Daarnaast kan je ontzettend snel minion waves + jungle clearen, zodat de gold binnen stroomt.

Nou heb ik pas 1 potje achter de rug, maar vind hem erg sterk. Ben ik de enige 8)7
Tis zeker een leuke hero om te spelen, vooral als mensen die wegrennen vergeten je shield te slopen. Lekker er achteraan sprinten en Crystal Slash spammen voor je sheen proc + slow :D Echter late game heb je wel je team nodig om het af te maken als je tanky gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tjukkie schreef op maandag 28 november 2011 @ 12:21:

Hij is inderdaad erg sterk, beetje tanky + trinity builden en je wordt unstoppable.
Alleen duurt dit wel erg lang om het op hem te bouwen en je hebt erg kleine range.
Wat veel mensen niet weten is dat skarner ook een hele goeie top player is, je kunt met skarner makkelijk winnen van irelia/nasus. Je kunt constant healen met je E en je hebt bijna geen CD + je ultimate is erg irritant >:) .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zit voor solotop inderdaad al een tijdje te denken aan een bruiser vayne (champ die ik graag speel). Ik ga dr vanavond denk even in normal uitproberen. gewoon een bruiserbuild:

boots, frozen mallet, wits end, atma, pd of zoiets

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 28 november 2011 @ 12:30:
Zit voor solotop inderdaad al een tijdje te denken aan een bruiser vayne (champ die ik graag speel). Ik ga dr vanavond denk even in normal uitproberen. gewoon een bruiserbuild:

boots, frozen mallet, wits end, atma, pd of zoiets
Dit slaat werkelijk waar nergens op. Een ranged AD carry die je als bruiser wil bouwen? Op deze manier haal je niet het maximale uit de burst die een AD carry moet hebben. Je hoeft helemaal niet te kunnen tanken omdat je RANGED bent. Ook is het ontoepasselijk om een ranged AD solotop te geven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tjukkie
Verwijderd schreef op maandag 28 november 2011 @ 12:25:
[...]

Hij is inderdaad erg sterk, beetje tanky + trinity builden en je wordt unstoppable.
Alleen duurt dit wel erg lang om het op hem te bouwen en je hebt erg kleine range.
Wat veel mensen niet weten is dat skarner ook een hele goeie top player is, je kunt met skarner makkelijk winnen van irelia/nasus. Je kunt constant healen met je E en je hebt bijna geen CD + je ultimate is erg irritant >:) .
ok ik ben niet de enige die vind dat Skarner erg sterk is :p

Btw, die E, als je die door al je minions heen schiet en daarna in het midden van die groep je Q doet, krijg je dan een dikke heal van alle minions?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tjukkie schreef op maandag 28 november 2011 @ 12:38:
[...]

Btw, die E, als je die door al je minions heen schiet en daarna in het midden van die groep je Q doet, krijg je dan een dikke heal van alle minions?
Heeft wel diminishing returns (minder heal naarmate het er meer zijn), maar, inderdaad, je krijgt wel een proc van alle minions die je geraakt hebt met je E, dus valt aan te raden!

Edit: Ik speel zelf Skarner in de jungle als we top een vreemde pick hebben (c.q. geen bruiser), of als het team behoefte heeft aan een tanky initiator. Hij past lang niet in elke teamcompo, maar waar hij past is hij ook echt ontzettend sterk. Een initiate met zijn ulti kan het vijandige team ontzettend kreupel maken, je kan daar hun carry ontzettend goed mee uitschakelen. Let wel dat je mensen als GP moet vermijden met je ulti, die kan met z'n bedorven appel eruit komen.

[ Voor 31% gewijzigd door Verwijderd op 28-11-2011 12:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fanatic_FS

Fanatic_FS

Rated T for Troll™

oh nee! ze spelen het niet op streams dus mag jij het niet doen, foei!

Tanky vayne kan best werken als je haar W eerst maxt en flinke attackspeed bouwt.
En Ranged AD solotop is een goede keuze, omdat het heel veel van de solo top champs counterd, Nasus bv kan niet op tegen een ranged ad solotop

[specs]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tjukkie schreef op maandag 28 november 2011 @ 12:38:
[...]

Yep, je krijgt evenveel hp terug. Dus je hoeft ze niet allemaal te autoattacken maar een Q is genoeg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Over het spelen solo top vs irelia en nasus: hoe kan het dat jullie met Udyr dat niet kunnen?

Ik bouw udyr zo:
- armor + 5 pots
- rush wriggles
- Merc Treads
- Tankitem
- Triforce

Skills: Max turtle stance, dan tiger strike, 1 pt. in bear

En vanaf dat ik wriggles heb kan Irelia of Nasus helemaal niks meer tegen me beginnen. Alle harass ga ik tegen met turtle + lifesteal van turtle en wriggles en ik kan superdikke damage op ze doen met tiger strike.

Vicariously I live while the whole world dies

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Fanatic_FS schreef op maandag 28 november 2011 @ 12:46:
oh nee! ze spelen het niet op streams dus mag jij het niet doen, foei!

Tanky vayne kan best werken als je haar W eerst maxt en flinke attackspeed bouwt.
En Ranged AD solotop is een goede keuze, omdat het heel veel van de solo top champs counterd, Nasus bv kan niet op tegen een ranged ad solotop
Dat slaat nergens op. Als jij een Ranged AD naar top stuurt gaat je bot lane het sowieso afleggen omdat die dan op dezelfde manier gecounterd wordt. Het feit dat je solotop gaat als ranged AD is niet eens het grootste probleem. Maar dat je hem dan ook nog eens als bruiser wil bouwen.. WAAROM? je benefit hier totaal niet van omdat je niet de rol hebt om te tanken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tjukkie
Verwijderd schreef op maandag 28 november 2011 @ 12:43:
[...]

Heeft wel diminishing returns (minder heal naarmate het er meer zijn), maar, inderdaad, je krijgt wel een proc van alle minions die je geraakt hebt met je E, dus valt aan te raden!

Edit: Ik speel zelf Skarner in de jungle als we top een vreemde pick hebben (c.q. geen bruiser), of als het team behoefte heeft aan een tanky initiator. Hij past lang niet in elke teamcompo, maar waar hij past is hij ook echt ontzettend sterk. Een initiate met zijn ulti kan het vijandige team ontzettend kreupel maken, je kan daar hun carry ontzettend goed mee uitschakelen. Let wel dat je mensen als GP moet vermijden met je ulti, die kan met z'n bedorven appel eruit komen.
Hmmm, vanavond maar nog even skarner spelen dan, alsie nog steeds goed bevalt, schaf ik hem aan :)

Naast Rammus wordt Skarner dan wellicht m'n 2e jungler.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vicarious schreef op maandag 28 november 2011 @ 12:49:
Over het spelen solo top vs irelia en nasus: hoe kan het dat jullie met Udyr dat niet kunnen?

Ik bouw udyr zo:
- armor + 5 pots
- rush wriggles
- Merc Treads
- Tankitem
- Triforce

Skills: Max turtle stance, dan tiger strike, 1 pt. in bear

En vanaf dat ik wriggles heb kan Irelia of Nasus helemaal niks meer tegen me beginnen. Alle harass ga ik tegen met turtle + lifesteal van turtle en wriggles en ik kan superdikke damage op ze doen met tiger strike.
Ben niet zo'n fan van wriggles meer. als ik zie hoe zijn lifesteal keer op keer wordt generfed. Eerst bouwde ik hem eigenlijk altijd op alles maar nu nooit meer:P Misschien toch maar een keer proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kainda
Het is niet alleen de lifesteal van de wriggles die hem aantrekkelijk maakt. De armor, AD en mogelijkheid om 500 magic damage op een minion te doen maakt het de kosten meer dan waard, zeker omdat je dan met bijna elke champ de dragon kan solo'en op laag level. Ik bouw hem soms op mijn solotop als ik de sustain nodig heb, of als ze mijn farm hard proberen te denyen zorgt de unique passive ervoor dat ik toch wat meer CS krijg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Udyr + wriggles + turtle stance is gewoon godlike sustain. Je kan zelfs tegen een ranged AD dan gewoon rustig farmen zonder dat je last krijgt van harass.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vergeet de free ward niet :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Udyr wil ik echt leren spelen. Wat zijn goeie runes voor solo top, en welke masteries?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dodgerunes ftw !

Ohwait..:p

Zou nog even afwachten hoe udyr perfect gespeeld wordt, aangezien ze zijn passive volgens mij zullen herwerken. (Nu krijg je als ik het goed herinner extra dodge per keer dat je van "stanse" verwisselt : van phoenix -> turtle bvb).

Zal misschien veranderen naar extra armor. Lijkt me wel logisch op die manier. Ik heb enkel ervaring met Udyr als jungler alhoewel, dus voor solo top kan iemand anders je best helpen. Denk vooral armor/mres/ms maar weet niet welke ik zou nemen als rode. Misschien attack speed.

[ Voor 52% gewijzigd door Verwijderd op 28-11-2011 14:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 28 november 2011 @ 14:45:
Udyr wil ik echt leren spelen. Wat zijn goeie runes voor solo top, en welke masteries?
Speel udyr als jungler, veel beter dan solotop. Udyr is een goeie ganker en met zijn stun is het bijna onmogelijk om weg te komen (zonder flash dan he).

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op maandag 28 november 2011 @ 14:45:
Momenteel:
- Attack dmg reds
- Dodge yellows
- Magicres/lvl blues
- Attack dmg quints

Na dodge removal verander je je dodge runes voor flat armor runes. Attack damage neem je omdat daar je Tiger Strike heel goed mee scalet (dus NIET armor pen nemen, tiger strike doet MAGIC DAMAGE!)

@hierboven: Udyr is zowel als jungler als solotop heel erg viable. Zeker een Irelia kun je hard ownen met Udyr.

[ Voor 10% gewijzigd door Vicarious op 28-11-2011 14:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SHEePYTaGGeRNeP

SHEePYTaGGeRNeP

Udyr is ook zieke solo top. Want je hebt veel meer geld dan jungle udyr en ben je dus ook sterker. Ik zelf speel alle ADs met me jungle runes omdat ik geen echte andeere runes heb voor AD.
Attackspeed Red
Armor Yellow
Magic resistance Blue
Armor Pen Quins

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 28 november 2011 @ 14:47:
Dodgerunes ftw !

Ohwait..:p

Zou nog even afwachten hoe udyr perfect gespeeld wordt, aangezien ze zijn passive volgens mij zullen herwerken. (Nu krijg je als ik het goed herinner extra dodge per keer dat je van "stanse" verwisselt : van phoenix -> turtle bvb).

Zal misschien veranderen naar extra armor. Lijkt me wel logisch op die manier. Ik heb enkel ervaring met Udyr als jungler alhoewel, dus voor solo top kan iemand anders je best helpen. Denk vooral armor/mres/ms maar weet niet welke ik zou nemen als rode. Misschien attack speed.
Udyr zal zeker niet veel veranderen, je moet niet te veel verachten van riot. Udyr kreeg 3% dodge change per keer dat hij stance veranderd ( max 3 stance ) en 9% dodge hielp echt bijna niks in jungle of tegen champs. Je kon ook nooit ninja tabi's builden omdat tenacity echt wel nodig is op hem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
SHEePYTaGGeRNeP schreef op maandag 28 november 2011 @ 14:53:
Udyr is ook zieke solo top. Want je hebt veel meer geld dan jungle udyr en ben je dus ook sterker. Ik zelf speel alle ADs met me jungle runes omdat ik geen echte andeere runes heb voor AD.
Attackspeed Red
Armor Yellow
Magic resistance Blue
Armor Pen Quins
dit zijn voor udyr solo top hele slechte runes eerlijk gezegd. Zie mijn post boven je.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op maandag 28 november 2011 @ 14:53:
[...]

Udyr zal zeker niet veel veranderen, je moet niet te veel verachten van riot. Udyr kreeg 3% dodge change per keer dat hij stance veranderd ( max 3 stance ) en 9% dodge hielp echt bijna niks in jungle of tegen champs. Je kon ook nooit ninja tabi's builden omdat tenacity echt wel nodig is op hem.
Als je dodge runes erbij hebt kun je best veel dodge krijgen op Udyr hoor, was zeker wel de moeite waard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb 'm 1x geprobeerd en het lukte niet om te ownen zoals je udyrs soms ziet ownen maar - ik ga 't nog een keer proberen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Azaruc
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 29-07-2024
Verwijderd schreef op maandag 28 november 2011 @ 14:56:
Ik heb 'm 1x geprobeerd en het lukte niet om te ownen zoals je udyrs soms ziet ownen maar - ik ga 't nog een keer proberen :P
Oefening baart kunst, dat gaat ook zeker op voor LoL. Met voor mij nieuwe champs presteer ik heel wisselvallig, terwijl ik met champions die ik goed ken vrijwel altijd een goed niveau haal. Je moet een champ gewoon goed leren kennen voordat je hem echt kunt gebruiken is mijn ervaring.

D3 Profile

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

True true maar bij udyr was 't een beetje dramatisch voor mij. Solo top is een beetje een zwakke rol voor mij omdat ik weinig solo top ervaring heb en een magere keuze in top-champions.

Recentelijk de aanschaf gemaakt in riven, udyr, gangplank. GP gaat me best aardig af nu, heerlijk met Atmogs. Riven gaat ook best goed naar mijn gevoel. Next is dus, udyr/irelia/skarner. Cho'Gath en Nasus hoeft van mij niet, gewoon puur omdat ze me niet aantrekken als champions.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• arcanis
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 13-06 10:25
Wat ik niet snap is dat elke udyr magic resist/lvl gaat voor blues. Omdat je toch merc treats+ wits end bouwt. is het dan niet beter om juist attackspeed op je blues te gaan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Udyr heeft een relatief magere magicresist gain per level. Dit vang je af met blue's. Als je een bruiser rol wil vervullen, wil je niet dat hun AP carry (zeg, een Annie) je in een keer weg kan bursten, omdat je wel op de front linie gaat staan. Ook met Wits End & Merc treads bedank ik toch vaak de Blue MR/lvl voor m'n leven.

Overigens is AS op blue een hele magere gain. Dus, dat maakt de keus nog makkelijker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Intruder
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 19-09 17:09
licht er denk ik ook een beetje aan welke jungle methode je gebruikt. Tiger jungle zal het wel uitmaken of je atack speed blues neemt. Pheonix jungle zal je het minimaal merken. Meesta van dmg van pheonix jungle komt toch van je AOE af,

@Hierboven
Geen enekele champion krijg MR/level :P iedereen begint met 30. (tenzij je soraka o.i.d. in je team hebt, maar dan is je base altijd nog 30

[ Voor 24% gewijzigd door Intruder op 28-11-2011 15:29 ]

-:iRacing profiel:- // LoL EUW = BatsAap //

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Intruder schreef op maandag 28 november 2011 @ 15:28:
licht er denk ik ook een beetje aan welke jungle methode je gebruikt. Tiger jungle zal het wel uitmaken of je atack speed blues neemt. Pheonix jungle zal je het minimaal merken. Meesta van dmg van pheonix jungle komt toch van je AOE af,
Juist voor phoenix is attack speed van groot belang. Die aoe-wave proct 1x in de 3 aanvallen, dus hoe sneller je aanvalt hoe meer procs. Op tiger udyr is mijn ervaring dat AS weinig uitmaakt en ga ik gewoon voor flat AD op mijn marks (red) omdat tiger strike daarmee scalet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Onwaar, JUIST phoenix scaled ontzettend goed met AS, gezien de 3e proc. nu juist de grootste AoE burst geeft. En ook met Phoenix Jungle Udyr is 't nagenoeg verplicht om MR/LVL Blue's te nemen, anders word je gewoonweg weggeblazen.

Edit: Wat Vicarious dus zegt. AD voor Tiger, AS voor Phoenix, maar alsnog MR/LVL blue.
Volgende edit: http://leagueoflegends.wikia.com/wiki/Magic_resistance ; Ofwel, veel melee champs gainen nu juist wel MR/LVL

[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 28-11-2011 15:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

@Hierboven
Geen enekele champion krijg MR/level :P iedereen begint met 30. (tenzij je soraka o.i.d. in je team hebt, maar dan is je base altijd nog 30
Dit is gewoon niet waar:
http://leagueoflegends.wi...pions%27_magic_resistance
Je begint idd op 30, maar sommige champs krijgen wel degelijk MR/lvl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Intruder
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 19-09 17:09
Ja ok, als je het zo bekijkt ^^ ff niet aan gedacht ;) ging even niet uit van de procs. Ik speel hem in ieder geval met atack speed reds en armor pen quints

-.- moet dus ff iets beter opletten :P was er echt serieus van overtuigd dat geen champ mr/level kreeg.... my bad doz :(

[ Voor 28% gewijzigd door Intruder op 28-11-2011 15:34 ]

-:iRacing profiel:- // LoL EUW = BatsAap //

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Intruder schreef op maandag 28 november 2011 @ 15:33:
Ja ok, als je het zo bekijkt ^^ ff niet aan gedacht ;) ging even niet uit van de procs. Ik speel hem in ieder geval met atack speed reds en armor pen quints
Waarom armor pen? Je skills doen MAGIC damage. Zowel phoenix als tiger.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Waarom zou je uberhaupt armorpen Quints nemen? Dat is relatief zinloos, de grootste bulk van de damage is magic damage van de Tiger Stance dot.

Edit: Ervanuitgaande dat je tiger stance gebruikt. Voor Phoenix is ARP helemaal een nodeloze stat.

[ Voor 26% gewijzigd door Verwijderd op 28-11-2011 15:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op maandag 28 november 2011 @ 15:34:
Waarom zou je uberhaupt armorpen Quints nemen? Dat is relatief zinloos, de grootste bulk van de damage is magic damage van de Tiger Stance dot.

Edit: Ervanuitgaande dat je tiger stance gebruikt. Voor Phoenix is ARP helemaal een nodeloze stat.
Gevalletje GMTA al een stuk of 10 posts geloof ik :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja je bent me nu elke keer voor, moet wel zeggen dat je een heel naar mannetje bent. Moet wel zeggen dat ik het licht heb gezien met Udyr na de discussies hier, heb 't idee dat veel mensen die champ gewoonweg niet begrijpen. Heb 'm ook solo top tiger gespeeld, en die champ is gewoon een god mits correct gespeeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op maandag 28 november 2011 @ 15:36:
Ja je bent me nu elke keer voor, moet wel zeggen dat je een heel naar mannetje bent. Moet wel zeggen dat ik het licht heb gezien met Udyr na de discussies hier, heb 't idee dat veel mensen die champ gewoonweg niet begrijpen. Heb 'm ook solo top tiger gespeeld, en die champ is gewoon een god mits correct gespeeld.
haha die discussies waar je naar verwijst waren met mij :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Daar ben ik terdege van op de hoogte, waarvoor nog bedankt. Phoenix jungle is werkelijkwaar OP, zeker met die nieuwe masteries. Ben vaak al bij de red wanneer m'n smite nog zo'n 17 sec. CD heeft. Belachelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ga 'm definitely vanavond spelen, thx for the info. Dat wordt dus runes veranderen, volgens mij heb ik ook ARP erin verwerkt :$

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Stel je levelt phoenix. Hoe zit dat met ganks eigenlijk? Stun met bear uiteraard en dan phoenix voor dmg of~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik weet niet waarom veel mensen phoenix jungle OP zecht maar tiger stance is toch echt wel veel meer OP hoor. Udyr is mijn 2e jungle main en ik speel hem al heel lang, ik heb veel custom games gestest met jungle en ben er zeker uitgekomen dat tigerstance veel beter jungled.
Op min 3:30 ben ik lvl 4, heb ik blue en redbuff en (bijna) elke gank krijg ik een kill. Phoenix stance is useless als je wilt ganken, het doet simpel weg te weinig burst dmg. Tiger stance doet gewoon meer dmg en phoenix is onnodig in mijn mening. Ik lvl het ook pas op 16,17,18.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Convo
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 21-06 22:00
Armor pen op tiger udyr is niet zo slecht imho. De cooldown op tiger is 6 seconden. In die 6 seconden doe je meer physical damage met je autoattacks dan dat je tiger proc aan magic damage doet. Al helemaal als je ad bouwt zoals trinity/atmogs.

Als je phoenix gaat is armor pen wel slecht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djengizz
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online
Verwijderd schreef op maandag 28 november 2011 @ 16:01:
Ik weet niet waarom veel mensen phoenix jungle OP zecht maar tiger stance is toch echt wel veel meer OP hoor. Udyr is mijn 2e jungle main en ik speel hem al heel lang, ik heb veel custom games testest met jungle en ben er zeker uitgekomen dat tigerstance veel beter jungled.
Op min 3:30 ben ik lvl 4, heb ik blue en redbuff en (bijna) elke gank krijg ik een kill. Phoenix stance is useless als je wilt ganken, het doet simpel weg te weinig burst dmg. Tiger stance doet gewoon meer dmg en phoenix is onnodig in mijn mening. Ik lvl het ook pas op 16,17,18.
Nah, Phoenix is veel sneller junglen en dat is veel belangrijker dan early game single target damage voor een jungler. Counter jungling is veel makkelijker met phoenix en phoenix geeft net wat meer gank damage dan tiger als je drie hits krijgt voor de proc.

Dat is ook waarom alle jungle Udyr's op hoog nivo Phoenix gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Dr.R schreef op maandag 28 november 2011 @ 16:03:
Armor pen op tiger udyr is niet zo slecht imho. De cooldown op tiger is 6 seconden. In die 6 seconden doe je meer physical damage met je autoattacks dan dat je tiger proc aan magic damage doet. Al helemaal als je ad bouwt zoals trinity/atmogs.

Die cooldown vermindert al met 1.5 seconden als je van stance switcht. Ik zou echt voor Flat AD runes gaan op tiger Udyr. Bijkomend voordeel is dat je makkelijekr kan lasthitten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

djengizz schreef op maandag 28 november 2011 @ 16:07:
[...]

Nah, Phoenix is veel sneller junglen en dat is veel belangrijker dan early game single target damage voor een jungler. Counterjungling is veel makkelijker met phoenix en phoenix geeft net wat meer gank damage dan tiger als je drie hits krijgt voor de proc.

Dat is ook waarom alle jungle Udyr's op hoog nivo Phoenix gaan.
Jij en ik spelen toch echt wel de zelfde spel hea? We hebben het over league of legends, phoenix word high elo niet gekozen. Of laten we iig zeggen dat tiger stance toch iets vaker gepickt word.

Phoenix stance doet daarbij zeker geen meer dmg dan tiger stance. ( Udyr is HEEL veel veranderd vergelijken met vorig jaar wanneer er juist phoenix stance gekozen werd, en daardoor ook generfd is).

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 28-11-2011 16:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djengizz
  • Niet online
Verwijderd schreef op maandag 28 november 2011 @ 16:09:
[...]

Jij en ik spelen toch echt wel de zelfde spel hea? We hebben het over league of legends, phoenix word high elo niet gekozen. Of laten we iig zeggen dat tiger stance toch iets vaker gepickt word.
Voor solotop, niet voor jungle.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als je het hebt over solotop maakt dat niet eens uit, iedereen lvld toch alleen turtle om te kunnen overleven :P.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Onzin, solotop udyr word afwisselend tiger & turtle gespeeld. Offensief tiger, defensief turtle. Jij refereert naar hoe Rainman hem build, dat is inderdaad hyperdefensief met turtle. Maar offensief harassen met tiger is evenzogoed effectief. Daarbij, ook ik heb veel getest met jungle Udyr, en phoenix is gewoon sneller in de jungle. AoE > Single target damage.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SHEePYTaGGeRNeP

SHEePYTaGGeRNeP

Ik jungle udyr en ik doe meestal mana crystal + mana pot.
Daarna rush ik deathcap en level ik turtle > Tiger > Bear.
als ik deathcap af heb ga ik naar lichbane voor de proc.
Daarna nog een deathfirecrasp voor iemand helemaal KA-POT te maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dr.R schreef op maandag 28 november 2011 @ 16:03:

Udyr jungle moet je in principe phoenix doen, dus daar gaat het al niet voor op, en als je solo top gaat, ga je niet dom een champ staan autoattacken, wat je doet is je preload je tigerstance proc, switcht naar bear, en geeft de tegenstander welgeteld 1 klap. Dit rinse / repeat. Voor sustained damage zou ARP wellicht wat opleveren, maar runes neem je voornamelijk voor early game advantage, en dan zijn AD runes gewoonweg véel beter op een tiger Udyr dan iets anders. Met AD runes sla je met 1 tigerstance proc er op level 1 zo'n 130 HP (!) af. Zie dat maar te sustainen, zelfs een irelia word hier níet gelukkig van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 28 november 2011 @ 16:14:
Onzin, solotop udyr word afwisselend tiger & turtle gespeeld. Offensief tiger, defensief turtle. Jij refereert naar hoe Rainman hem build, dat is inderdaad hyperdefensief met turtle. Maar offensief harassen met tiger is evenzogoed effectief. Daarbij, ook ik heb veel getest met jungle Udyr, en phoenix is gewoon sneller in de jungle.
Wat ik zeg is: Op solotop ga je turtle meer lvlen ipv jungle. En dan maakt het niet zoveel uit met 1 v 1 fights. Je hebt dan geen bear stance nodig wat in jungle wel voor extra movement speed.
Singletarget is wel beter voor ganks tho.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djengizz
  • Niet online
Verwijderd schreef op maandag 28 november 2011 @ 16:09:
Phoenix stance doet daarbij zeker geen meer dmg dan tiger stance. ( Udyr is HEEL veel veranderd vergelijken met vorig jaar wanneer er juist phoenix stance gekozen werd, en daardoor ook generfd is).
Ik zit even te kijken want ik wist niet meer zeker of het idd niet veranderd was maar met 3 attacks op level 1 (even alle runes en masteries negeren):

-Tiger geeft 3x30 bonus damage = 90 (en een AS steroid)
-Phoenix geeft 3x15 + 3x8 + de proc damage van 40 + 16 ability power (schaalt voor een kwart) = 45+24+40+4 = 108

Wel doe je die damage in een kortere tijd met Tiger vanwege de AS bonus. Maar nog steeds geldt, krijg je drie hits op je enemy dan Phoenix > Tiger.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 28 november 2011 @ 16:19:
[...]

Wat ik zeg is: Op solotop ga je turtle meer lvlen ipv jungle. En dan maakt het niet zoveel uit met 1 v 1 fights. Je hebt dan geen bear stance nodig wat in jungle wel voor extra movement speed.
Singletarget is wel beter voor ganks tho.
Pardon, maar bear heb je keihard nodig solotop. Zonder stun ben je uberhaupt de zak. Je levelled solotop voornamelijk Tiger & Turtle, maar er gaat tegen level 4 ook zeker een punt in bear.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

1 punt natuurlijk, maar ook niet meer tot lvl 8 ongeveer, licht een beetje aan je eigen speelstijl.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

djengizz schreef op maandag 28 november 2011 @ 16:20:
Ik zit even te kijken want ik wist niet meer zeker of het idd niet veranderd was maar met 3 attacks op level 1 (even alle runes en masteries negeren):

-Tiger geeft 3x30 bonus damage = 90 (en een AS steroid)
-Phoenix geeft 3x15 + 3x8 + de proc damage van 40 + 16 ability power (schaalt voor een kwart) = 45+24+40+4 = 108

Wel doe je die damage in een kortere tijd met Tiger vanwege de AS bonus. Maar nog steeds geldt, krijg je drie hits op je enemy dan Phoenix > Tiger.
En niet te vergeten de tiger stance bonus AS + je Passive die je kunt stacken als je de Bluebuff of beetje CDR hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Mijn god ik moet geloof ik echt even een udyr guide maken ofzo :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vicarious schreef op maandag 28 november 2011 @ 16:23:
Mijn god ik moet geloof ik echt even een udyr guide maken ofzo :')
Niet nodig joh.
Op mobafire staan er een stuk of 300? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Net afhankelijk.

Overigens mijn runes voor Udyr solo top:

Red AD
Yellow Armor
Blue MR/lvl
Quints AD / Movespeed (dit om effectief te harassen in 't geval van MS)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Convo
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 21-06 22:00
Verwijderd schreef op maandag 28 november 2011 @ 16:19:
[...]

Udyr jungle moet je in principe phoenix doen, dus daar gaat het al niet voor op, en als je solo top gaat, ga je niet dom een champ staan autoattacken, wat je doet is je preload je tigerstance proc, switcht naar bear, en geeft de tegenstander welgeteld 1 klap. Dit rinse / repeat. Voor sustained damage zou ARP wellicht wat opleveren, maar runes neem je voornamelijk voor early game advantage, en dan zijn AD runes gewoonweg véel beter op een tiger Udyr dan iets anders. Met AD runes sla je met 1 tigerstance proc er op level 1 zo'n 130 HP (!) af. Zie dat maar te sustainen, zelfs een irelia word hier níet gelukkig van.
Ik speel udyr nooit solotop, dus daar kan ik niks over zeggen. Maar het is onzin dat je in principe phoenix udyr moet gaan als je junglet. Zover ik weet heb je met tiger stance meer single target damage output wat goed van pas komt bij het ganken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djengizz
  • Niet online
Verwijderd schreef op maandag 28 november 2011 @ 16:23:
[...]

En niet te vergeten de tiger stance bonus AS + je Passive die je kunt stacken als je de Bluebuff of beetje CDR hebt.
Ja, so? Die passive, buf of CDR heeft phoenix ook voordeel van.

Blijft een feit dat elke keer dat je op R drukt je potentieel meer damage doet dan als je op Q drukt. De reden dat solotop tiger beter is is omdat je vaak niet al die hits kunt landen (tegenstander loopt weg als je een stance in gaat) en in de jungle wel. Maar dat betekent niet dat Tiger meer damage doet dan Phoenix zoals jij beweert.

edit: en dan negeer ik ook nog eens de AOE van phoenix wat de mogelijke damage output nog meer vergroot.

[ Voor 7% gewijzigd door djengizz op 28-11-2011 16:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
djengizz schreef op maandag 28 november 2011 @ 16:38:
[...]

Ja, so? Die passive, buf of CDR heeft phoenix ook voordeel van.

Blijft een feit dat elke keer dat je op R drukt je potentieel meer damage doet dan als je op Q drukt. De reden dat solotop tiger beter is is omdat je vaak niet al die hits kunt landen (tegenstander loopt weg als je een stance in gaat) en in de jungle wel. Maar dat betekent niet dat Tiger meer damage doet dan Phoenix zoals jij beweert.

edit: en dan negeer ik ook nog eens de AOE van phoenix wat de mogelijke damage output nog meer vergroot.
conclusie: early game is phoenix strike sterker, later wordt tiger stance sterker omdat die scalet met AD en phoenix met AP (EN DAT HAAL JE NIET! DONT EVEN THINK ABOUT IT!). Tevens is Phoenix Udyr sneller in het clearen van jungle camps door de AoE damage en procs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djengizz
  • Niet online
Vicarious schreef op maandag 28 november 2011 @ 17:17:
[...]

conclusie: early game is phoenix strike sterker, later wordt tiger stance sterker omdat die scalet met AD en phoenix met AP (EN DAT HAAL JE NIET! DONT EVEN THINK ABOUT IT!). Tevens is Phoenix Udyr sneller in het clearen van jungle camps door de AoE damage en procs.
Je hebt gelijk hoor maar Phoenix schaalt natuurlijk ook met AS.

Bij Tiger (met max stacks van zijn passive) zit je al snel aan de AS cap met wat AS items. Ik heb de berekening niet gedaan maar ik kan me voorstellen dat er AS builds zijn die meer endgame damage doen met Phoenix dan met Tiger te bereiken is (veel AS items geven ook ability power of extra magic damage).

Of Udyr dan nog zo nuttig is weet ik niet want je zult er iig tankyness voor moeten opgeven (warmog / atma geeft bv. geen AS en items als Madred's zijn cost ineffectief). Udyr glascannon klinkt nou niet echt nuttig....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LikeAKing
  • Laatst online: 12-08-2024
Hoe moet ik Riven bouwen? Ik probeer full attack damage items, want dat was de featured guide van solomid, alleen werkt dat niet echt. Ik feed als een gek. :7
Haar Q is ook best slap trouwens, doet zowel early/mid game geen damage als lategame

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wickd speelt best wat riven. Misschien moet je op own3d.tv even kijken of er een game van hem op staat;)

atm speelt hij haar toevallig. hij bouwt gewoon een wriggles en boots (game net begonnen) en volgens mij gewoon een bloodthirster daarna. en gebruikt ghost en heal

als runes gebruikt hij volgends mij zijn irelia runes: alles attackspeed behalve yellow. die armor.

als masteries 9/21/0 gewoon die 10% armor pen met defense

[ Voor 68% gewijzigd door Verwijderd op 28-11-2011 19:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dreanor
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 19-09 01:03

Dreanor

Joene

LikeAKing schreef op maandag 28 november 2011 @ 18:00:
Hoe moet ik Riven bouwen? Ik probeer full attack damage items, want dat was de featured guide van solomid, alleen werkt dat niet echt. Ik feed als een gek. :7
Haar Q is ook best slap trouwens, doet zowel early/mid game geen damage als lategame
Klopt, haar Q voelt slap, maar waarschijnlijk gebruik je die skill verkeerd.

Q spammen 3x achter elkaar is niet hoe je het optimaal gebruikt, dat doe je als volgt:

Q - Auto attack - Q - Auto attack - Q - Auto attack en dan wordt je Q ineens wel erg krachtig!

PlayerUnknown's Battleground: TryingDutchman

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cloud

Cloud

FP ProMod

Ex-moderatie mobster

De ware kracht van Riven zit inderdaad in die passive van haar. Q geeft een leuke combo maar inderdaad driemaal Q rammen is niet efficiënt. Probeer tussen élke skill van Riven altijd een auto attack te landen op je doel. En dan zul je merken dat je echt heel veel damage doet. Zeker early game is die flink hoog.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Guardmansbob speelt tegen Candy panda en Dyrus. Alle 3 streamen ze :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• arcanis
Verwijderd schreef op maandag 28 november 2011 @ 22:23:
Guardmansbob speelt tegen Candy panda en Dyrus. Alle 3 streamen ze :D
dat gebeurd wel vaker die zitten allemaal ongeveer rond de zelfde elo, alleen weet je zeker dat het dyrus is?
Vanmiddag was er ook zoon game met guardsmanbob /wickd / 2 van fanatic en froggen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cloud

Cloud

FP ProMod

Ex-moderatie mobster

Was Dyrus wel ja, aangezien dezelfde game op Dyrus zijn stream te zien was. :) Overigens, als Guardsman Bob tegenwoordig op min of meer dezelfde elo als Candy Panda zit, heeft hij wel wat goed gedaan. :P Het lijkt erop dat Bob aan het duo queuen is met aAa Wahabin.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

En dan te bedenken dat wicked enzo altijd zaten te trollen op guardsmanbob:P In seizoen 1 zat hij rond de 1700 elo en hun natuurlijk 2000

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• arcanis
Cloud schreef op maandag 28 november 2011 @ 22:46:
Was Dyrus wel ja, aangezien dezelfde game op Dyrus zijn stream te zien was. :) Overigens, als Guardsman Bob tegenwoordig op min of meer dezelfde elo als Candy Panda zit, heeft hij wel wat goed gedaan. :P Het lijkt erop dat Bob aan het duo queuen is met aAa Wahabin.
bob had in S1 ook al 3 account 1900+ ofzo binnen een week. Hij speelt nu alleen wat meer hero's waar die echt goed in is in plaats van alles.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fanatic_FS

Fanatic_FS

Rated T for Troll™

Bob zijn elo in EUW is hoger dan NA.

[specs]

Pagina: 1 ... 27 ... 79 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
In de topicstart is heel veel informatie te vinden. Dus voor zaken als de patchnotes, champion rotation en bijvoorbeeld hoe je in contact kunt komen met andere LoL Tweakers, kun je daar terecht! :)

Voor de slowchatters onder ons is er natuurlijk het chatkanaal in-game (dat veel te rustig is), maar tegenwoordig ook een IRC kanaal!