Nazanir schreef op vrijdag 25 november 2011 @ 13:21:
Oh en voor de mensen die vinden dat ze 300 ELO hoger kunnen maar er nooit komen, je zit waar je hoort. rond de 1450 ELO zit je al bij de top 2500 spelers, dat is op zich een geweldige prestatie. Rond de 1800 zit je bij de top 3% (meende ik) en alles daarboven is bijzonder goed.
Probeer jezelf niet zo erg to forceren, je maakt dan alleen maar meer fouten. ELO werkt beter dan mensen toe willen geven. Natuurlijk zitten er altijd wat mensen tussen die de boel kunnen verzieken, maar ook een voetballer heeft wel eens een slecht potje tijdens het WK.
Ik heb nu 1584 en sta +- 7700ste van EUW, dus die 1450 @ Top 2500 is niet echt correct.
Zonet een potje gehad waarbij ik firstpick was. Deed m'n usual bans (Graves, Kog'Maw & Shaco) en de vijand deed de zijne (Kassadin, Morgana, Irelia).
Ik had firstpick voor het vijandelijke team dus ik pakte mij Sion, waarna ik een shitload van gewhine over me heen kreeg omdat ik de vijand Lee Sin liet nemen. Het werd enkel versterkt doordat onze solo top Kennen pakt en dat blijkbaar niet naar hun zin was.
Heb ze mooi gewaarschuwd dat als ze zo blijven doordoen ze gewoon allemaal op /ignore ally gingen, maar luisteren deden ze niet. Van zodra het spel begon allemaal ignored, af en toe kon ik uit de reacties van de tegenstander afleiden dat ze in /all aan het zagen waren
Sion mid gegaan vs hun Brand, geen makkelijke matchup maar m'n dodge skills zijn redelijk sterk waardoor ik brand relatief makkelijk kon harrassen zonder veel damage in return te nemen.
Op level 4 top gaan ganken omdat ik akali low HP zag, first blood kunnen pakken met een flash + stun + explode + ignite net voordat ze stealthed ging.
Nog een kill kunnen pakken op hun Lee Sin die we kunnen afzonderen hebben en werd al redelijk sterk. echter ging onze kennen al snel 1/3/1 op Akali dus heb ik hem maar gezegd dat hij mid moest pakken. Solo top tegen een fed akali was moeilijk maar ging nog net als je stunned en je schild laat ontploffen op het randje en direct terug loopt, haar regen op minions was minder dan mijn damage.
Wanneer top neer ging door een Lee Sin gank gewoon Kennen naar top gestuurd voor een freefarm (op dit punt stond ik al 20 CS voor op iedereen in mijn team) en zelf terug Mid gegaan. Als snel naar een 4-1-3 score geëvolueerd waarna ik hun Akali best goed kon tegenhouden. Iemand out of position gepakt in mid waarna m'n team Baron gaat doen en ik de tegenstander tegenhoud.
Dankzij een Blitzcrank grab hun Brand kunnen pakken en 2 torens + inhibitor. Hierna was het spel zowat gespeeld omdat toplane ook snel neerging omdat we hen hebben kunnen laten splitsen (2 van hen bleven aan de 2de turret top, 3 van hen gingen naar de inhibitor turret).
Het spel kunnen eindigen met een 8-3-8 score, maar mijn team verdiende het gewoon niet om te winnen.
1x in het hele spel m'n team van de mute gehaald, maar ik kreeg direct een stortvloed van nog meer gewhine (Surrender in 2.5min, noobs, ...) dat ik ze er gewoon terug opgesmeten heb.
Spijtig dat ik dit team moest carrien, maar goed

Ze zakken toch wel vanzelf.
TL;DR: Ignore je team, speel goed, help ze, carry the game.
+ Surrender @ 10 is een slecht idee.