[PC] League of Legends - Deel 5 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 24 ... 79 Laatste
Acties:
  • 150.495 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ninjaman
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 09:55
Iemand tips voor Udyr dominion? Weet niet of ik hem nou tanky of dps moet spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SaphuA
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 10-09 22:00
Gisteren Fizz geprobeerd, maar is toch wel ff wennen :)

Eerste potje werd ik hard geowned door Heimer (ja, echt) die goed samenspeelde met hun Shaco. Ik had geen idee wat ik aan het doen was of hoe die combo's werkte.

Daarna ging het wat beter, tegen een Orianna, maar dat was meer omdat zij slecht was.

Al met al krijg ik de indruk dat hij een beetje overschat wordt. Tegen een goede AP carry zou hij naar mijn idee mid niet veel moeten kunnen, omdat hij in melee range van minions moet blijven om te farmen. En het lijkt me ook niet erg denkbaar dat hij het top tegen een Nasus of Irelia uit zou kunnen houden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snappie88
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 19-09 22:45

Snappie88

Mr. Hollywood

Ik vond Rammus altijd al een goede pick. Vrij vlotte jungle, goede ganks en een mooi skill pakket wat aansluit op een goede tank. Snap niet dat hij zo weinig gepickt word in ranked maar dat zal omwille van de nieuwe masteries wel veranderen gok ik.

Surfin' paradise!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cloud
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 17-09 10:39

Cloud

FP ProMod

Ex-moderatie mobster

Hoe junglen jullie tegenwoordig met Rammus? Ik heb eigenlijk nooit met hem gejungled ook al heb ik wel veel met hem gespeeld (als 'support' op bot en in Dominion). Zijn ganks zijn inderdaad erg sterk en ik vermoed dat tegenwoordig een jungle wel snel moet kunnen. :)

Never attribute to malice that which can be adequately explained by stupidity. - Robert J. Hanlon
60% of the time, it works all the time. - Brian Fantana

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Cloud schreef op woensdag 23 november 2011 @ 10:05:
Hoe junglen jullie tegenwoordig met Rammus? Ik heb eigenlijk nooit met hem gejungled ook al heb ik wel veel met hem gespeeld (als 'support' op bot en in Dominion). Zijn ganks zijn inderdaad erg sterk en ik vermoed dat tegenwoordig een jungle wel snel moet kunnen. :)
Heb eigenlijk altijd rammus gejungled, nooit gelaned.

Hij gaat zo ontzettend snel door de jungle dat het grappig wordt. Kleine pull op blauw en je kan midlane ganken op lvl 3 na 2:30 minuten, doe je echter eventjes door en clear je hem volledig dan kan je als lvl 4 de botlane gaan ganken omstreeks 3:20 als level 4, terwijl zij over het algemeen nog level 2 zijn.

Snelheid van junglen is altijd wel een criterium geweest, maar ik denk dat alles wat niet onder de 4 minuten nu de jungle cleart, weinig viable is gezien de snelheid van sommigen, terwijl vroeger 4 minuten het snelste was ongeveer.

Mijn rammus jungle build :

Masteries : 9-21-0
Runes : Arp reds, Armor yellow, Mres blue, Health quints (sommige guides zeggen AS quints..)

Start : Cloth 5 pots
Early game build : Boots (mercs of dodge), heart of gold, philo's

Meestal haal ik dan een sunfire en aegis. Daarna zien wat het team nodig heeft.

[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 23-11-2011 10:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SaphuA schreef op woensdag 23 november 2011 @ 10:01:
Gisteren Fizz geprobeerd, maar is toch wel ff wennen :)

Eerste potje werd ik hard geowned door Heimer (ja, echt) die goed samenspeelde met hun Shaco. Ik had geen idee wat ik aan het doen was of hoe die combo's werkte.

Daarna ging het wat beter, tegen een Orianna, maar dat was meer omdat zij slecht was.

Al met al krijg ik de indruk dat hij een beetje overschat wordt. Tegen een goede AP carry zou hij naar mijn idee mid niet veel moeten kunnen, omdat hij in melee range van minions moet blijven om te farmen. En het lijkt me ook niet erg denkbaar dat hij het top tegen een Nasus of Irelia uit zou kunnen houden.
de sterkste Fizz is of duolane of jungle
Fizz moet het echt hebben van te vechten tegen champs die al wat damage genomen hebben
ideale ganker met zn gapclosing abilites

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kainda
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 07-09 13:00
Verwijderd schreef op woensdag 23 november 2011 @ 10:16:
[...]

Heb eigenlijk altijd rammus gejungled, nooit gelaned.

Hij gaat zo ontzettend snel door de jungle dat het grappig wordt. Kleine pull op blauw en je kan midlane ganken op lvl 3 na 2:30 minuten, doe je echter eventjes door en clear je hem volledig dan kan je als lvl 4 de botlane gaan ganken omstreeks 3:20 als level 4, terwijl zij over het algemeen nog level 2 zijn.

Snelheid van junglen is altijd wel een criterium geweest, maar ik denk dat alles wat niet onder de 4 minuten nu de jungle cleart, weinig viable is gezien de snelheid van sommigen, terwijl vroeger 4 minuten het snelste was ongeveer.

Mijn rammus jungle build :

Masteries : 9-21-0
Runes : Arp reds, Armor yellow, Mres blue, Health quints (sommige guides zeggen AS quints..)

Start : Cloth 5 pots
Early game build : Boots (mercs of dodge), heart of gold, philo's

Meestal haal ik dan een sunfire en aegis. Daarna zien wat het team nodig heeft.
Mij lijkt het handig om bijna altijd een Thornmail te bouwen, om zijn reflect dmg nog groter te maken en AD carries zichzelf doodslaan op je. Als de vijand maar 1 AD heeft en rest AP kan je idd voor iets anders gaan.

Zelf zou ik niet meer voor dodge boots gaan, mede omdat de masteries voor dodge ook verwijderd zijn. Merc, 3ms of 5ms boots zouden mijn keuzes zijn. Ook omdat je door je reflect dmg toch attacks niet wil dodgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SHEePYTaGGeRNeP
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 15-09 13:41

SHEePYTaGGeRNeP

EUW: Dragon Hodor

Je moet gewoon kijken naar hoe Dan Dinh rammus speelt.
Dan Dihn van Epik Gamer is waarschijnlijk de beste rammus ter wereld.

EUW: Dragon Sheepy | Doubledutchdragons.nl | Diamond II - updated 29-11-2014

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cloud

Cloud

FP ProMod

Ex-moderatie mobster

Bedankt voor die build gr00v, zal er eens mee gaan spelen. Wat voor route neem jij door de jungle? Blue, wolves, wraits, double golems, back? Even afgezien van eventuele ganks. Zelf speel ik hem denk ik wel 0/21/9 om echt full tank te gaan. Damage output komt sowieso wel uit je armor.
Verwijderd schreef op woensdag 23 november 2011 @ 10:32:
[...]

de sterkste Fizz is of duolane of jungle
Fizz moet het echt hebben van te vechten tegen champs die al wat damage genomen hebben
ideale ganker met zn gapclosing abilites
Fizz is inderdaad een erg sterke jungler, zulke ongelooflijk enge ganks. De meningen verschillen wat, maar ondanks ik hem zelf graag speel, verwacht ik wel een kleine nerf de komende tijd.
Kainda schreef op woensdag 23 november 2011 @ 10:33:
[...]

Mij lijkt het handig om bijna altijd een Thornmail te bouwen, om zijn reflect dmg nog groter te maken en AD carries zichzelf doodslaan op je. Als de vijand maar 1 AD heeft en rest AP kan je idd voor iets anders gaan.
In mijn ervaring zijn de meeste ad carries zo slim om sowieso jou niet aan te vallen (afgezien gedurende de taunt). Investeren in Thorns lijkt mij dus (tenzij er veel AD in de tegenpartij zit) een beetje overdreven. :)
Zelf zou ik niet meer voor dodge boots gaan, mede omdat de masteries voor dodge ook verwijderd zijn. Merc, 3ms of 5ms boots zouden mijn keuzes zijn. Ook omdat je door je reflect dmg toch attacks niet wil dodgen.
Dodge boots neem ik sowieso niet op Rammus omdat je juist geraakt wíl worden. En sinds dodge een aflopend geheel is, zou ik er überhaupt niet meer aan beginnen nee. :)
SHEePYTaGGeRNeP schreef op woensdag 23 november 2011 @ 10:36:
Je moet gewoon kijken naar hoe Dan Dinh rammus speelt.
Dan Dihn van Epik Gamer is waarschijnlijk de beste rammus ter wereld.
Hmm wist ik niet. Ik ga eens wat videos van hem opzoeken :)

[ Voor 10% gewijzigd door Cloud op 23-11-2011 10:39 ]

Never attribute to malice that which can be adequately explained by stupidity. - Robert J. Hanlon

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fanatic_FS
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 08:57

Fanatic_FS

Rated T for Troll™

Nah, Saintvicious all the way :P

Als masteries zou ik 0/21/9 doen voor de buff duration
Verder zou ik flat armor quints nemen.

[specs]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Cloud schreef op woensdag 23 november 2011 @ 10:38:
In mijn ervaring zijn de meeste ad carries zo slim om sowieso jou niet aan te vallen (afgezien gedurende de taunt). Investeren in Thorns lijkt mij dus (tenzij er veel AD in de tegenpartij zit) een beetje overdreven. :)

[...]
Thornmail geeft ook 100 armor. Die 100 armor geeft door je passive weer dikke AD. Verder helpt die thornmail heel hard als je 1v1 die tryndamere of yi oid in de jungle tegenkomt ;)

Vicariously I live while the whole world dies

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cloud

Cloud

FP ProMod

Ex-moderatie mobster

Ah ja, dat is wel weer zo... 1v1 is het inderdaad wel erg praktisch ja :) Lastig al die keuzes. Hij is niet heel duur ook.

[ Voor 12% gewijzigd door Cloud op 23-11-2011 10:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Cloud schreef op woensdag 23 november 2011 @ 10:38:
Bedankt voor die build gr00v, zal er eens mee gaan spelen. Wat voor route neem jij door de jungle? Blue, wolves, wraits, double golems, back? Even afgezien van eventuele ganks. Zelf speel ik hem denk ik wel 0/21/9 om echt full tank te gaan. Damage output komt sowieso wel uit je armor.
Ik start wolves met hulp van top of mid (grote wolf + kleine als je snel genoeg bent), dan blue golems, dan de resterende wolf(ves), vervolgens naar wraiths.

Eens je wraits gedaan hebt kan je direct gaan ganken waar het kan. Ik verwittig graag de laners bij het begin van de game dat de ganks er snel zullen zijn. Een beetje laner gaat hier rekening mee houden en dan kan je heel snel bepalend zijn.

Na de ganks (of als je niet kan ganken), ga ik naar double golems -> rood -> wolves terug.

Ik level zijn W skill eerst, vervolgens power ball, en dan zijn taunt. Hierna max ik taunt verder met shield daarop gevolgd. Je kan discussiëren over taunt & shield, welke eerst gemaxt moet worden, maar ik verkies de sterkere ganks boven de iets snellere jungle.

Ik begrijp dat velen graag 0/21/9 willen gaan voor de extended buffs, maar de punten in de offense tree laten je toe nog sneller te gaan (extra damage on creeps + DBC + damage reduction by creeps = godlike). Maar dit is naar voorkeur denk ik.

@Vicarious. Haha inderdaad.

Had gisteren een trynda in the jungle tegenover me. Na de thornmail was het echt een lachertje tegen hem. DBC + Thornmail en de trynda doodt zichzelf sneller dan jou.

@ Kainda .Dodge boots op rammus kan inderdaad dubbel zijn aangezien je soms alle damage wil soaken, maar bij een overheersend ad team wil je toch niet ALLES soaken. Gezien de changes die er gaan komen zal dit wel niet meer viable zijn in de toekomst en wordt mercs een steady pick.

Ook vind ik rammus een beest qua counterjungling. Kon gisteren met gemak naast de blitzcrank staan terwijl hij zijn golems deed en snoepte er eentje van af. Hij kon letterlijk niets beginnen.

[ Voor 19% gewijzigd door Verwijderd op 23-11-2011 10:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fanatic_FS
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 08:57

Fanatic_FS

Rated T for Troll™

Hoe doen die 9 punten in offense dan meer damage?
Als je voor de magic pen gaat zul je geen extra damage halen want jungle creeps hebben geen magic resist.
Als je 10% armor pen neemt heb je 6% attackspeed, die extra armorpen heeft weinig nut als je al armor pen marks gebruikt want dan breng je jungle mobs armor al naar 0.

[specs]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Butcher : +2 basic attack damage to minions and monsters per rank

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kainda
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 07-09 13:00
Volgens mij is Thornmail goedkoop voor de 100 armor (en 25 AD) die je ervoor krijgt, ik zal hem ook eens gaan proberen te junglen met 9/21/0.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cloud

Cloud

FP ProMod

Ex-moderatie mobster

Zoals sommigen wel weten is mijn primaire rol AD carry zijn; maar als ik Drafts speel (normal/ranked) dan ontbreekt zo vaak iemand die zegt dat hij wel wil junglen. Dus ik heb mij voorgenomen om de komende tijd veel jungle te gaan oefenen. En desnoods, als het moet, maar primair te gaan junglen.

Ik deed al junglen met Nocturne en Warwick, beide op redelijk niveau, en heb recent Lee Sin en Amumu (beide beginner) aan mijn arsenaal toegevoegd. Nu Rammus nog en dan heb ik denk ik wel een redelijk stel junglers of niet? Wat zijn op dit moment (nieuwe masteries!) de sterkste junglers? :)
Heb in het verleden ook Shaco en Fiddle geprobeerd, maar die liggen mij duidelijk niet als junglers, veel te onveilig voel ik mij dan. :P

Weet zelf bijvoorbeeld niet wat ik van Shyvana moet vinden als jungler, ze is wat mij betreft veel sterker solo top. Trundle kan ik eigenlijk helemaal niet plaatsen, ik heb nooit het gevoel gehad van 'omg het is trundle in de jungle'.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• speedzor
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 01-02-2014
YouTube: League of Legends Top 5 Plays Week 36

Bonus clip: shaco doet baron dragon op level 1 solo.
Iemand al geprobeerd? 190 global gold op level 1 helpt je team natuurlijk enorm goed!

edit: uiteraard, dragon ;)

[ Voor 7% gewijzigd door speedzor op 23-11-2011 11:40 ]

Streaming History

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Cloud schreef op woensdag 23 november 2011 @ 11:01:
Ik deed al junglen met Nocturne en Warwick, beide op redelijk niveau, en heb recent Lee Sin en Amumu (beide beginner) aan mijn arsenaal toegevoegd. Nu Rammus nog en dan heb ik denk ik wel een redelijk stel junglers of niet? Wat zijn op dit moment (nieuwe masteries!) de sterkste junglers? :)
Heb in het verleden ook Shaco en Fiddle geprobeerd, maar die liggen mij duidelijk niet als junglers, veel te onveilig voel ik mij dan. :P
Udyr ,Gangplank,Cho'gath & Skarner zijn sterke jungle picks.

Verder heb je al een vrij complete lijst aan junglers die volgens mij genoeg zijn aan variatie om in de meeste teams te passen.

Ik moet wel es karthus jungle gaan proberen, aangezien ik die toch veel terug zie op stream de laatste tijd.

Trundle is echter ook wel enorm goed, je onderschat zijn paal denk ik. Die is mits enige coördinatie met je lanes ook echt dodelijk op lower levels. Hij heeft enorm veel mobiliteit en kan tanks useless maken end game.

Shyvana is niet echt een goede jungler in mijn ogen aangezien ze echt harde cc ontbreekt en dat onderscheid haar van de meeste champs.

[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 23-11-2011 11:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Cloud schreef op woensdag 23 november 2011 @ 11:01:
Zoals sommigen wel weten is mijn primaire rol AD carry zijn; maar als ik Drafts speel (normal/ranked) dan ontbreekt zo vaak iemand die zegt dat hij wel wil junglen. Dus ik heb mij voorgenomen om de komende tijd veel jungle te gaan oefenen. En desnoods, als het moet, maar primair te gaan junglen.

Weet zelf bijvoorbeeld niet wat ik van Shyvana moet vinden als jungler, ze is wat mij betreft veel sterker solo top. Trundle kan ik eigenlijk helemaal niet plaatsen, ik heb nooit het gevoel gehad van 'omg het is trundle in de jungle'.
Skarner is nu een hele sterke jungler. Was ook steeds firstpick of banned op het tournooi laatst. Hij is deze week free en dus een ontzettend snelle jungler.
Start met Q. dan R>Q>W>E

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cloud

Cloud

FP ProMod

Ex-moderatie mobster

Ah Udyr heb ik ook wel jungle gespeeld, Gangplank en Skarner zal ik beide ook eens proberen. Skarner kom ik de laatste tijd wel vaker tegen inderdaad. Wist niet dat hij zo hoog ingeschat werd. Van de tot nu toe genoemde junglers heb ik alleen Trundle niet, dus wat dat betreft genoeg variatie om te spelen.

Bedankt voor de tips :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koekwaus21
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 14-07 21:26
Ik heb gister goed mijn elo op kunnen pakken. van 1299 naar 1369. Ik had gewoon winning streaks.
En wat me dus opviel is dat ik voortaan niet aan 1 type champion vast hield. Ik heb zelf 3/4 types die ik kan spelen maar dan ook goed.. En ik moet zeggen dat ik veel meer games win dan dat ik 1 type speel. Ik pas dan ook aan aan de rest van de team. Voorkomt rages. En als je camp ff tijd niet gebruikt heb kan je die even in een normal toch spelen. :)

Ik speel dan:
Jungle: Amumu, lee sin.
Support: Soraka
AD: Ezreal, Cait.
Tank: Singed

Ik kan natuurlijk meer spelen maar deze zijn toch wel de champions waar ik goed mee ben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

speedzor schreef op woensdag 23 november 2011 @ 11:07:
YouTube: League of Legends Top 5 Plays Week 36

Bonus clip: shaco doet baron op level 1 solo.
Iemand al geprobeerd? 190 global gold op level 1 helpt je team natuurlijk enorm goed!
lol baron op lvl 1 ---- i wish
dragon bedoel je waarschijnlijk :-)
ik kan op mn werk niet kijken maar 190 global gold sounds like dragon too

anders mid wordt lvl2 en boom baron buff dan gaat de vijand toch wel :O HACKERS!!!!!!
;)

ja en jullie hebben me overtuigd om rammus nu te kopen
die is ook leuk in dominion dus ok

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snappie88

Snappie88

Mr. Hollywood

Ik wil ook Rammus kopen :P

Het is inderdaad draak, maar wel grappig. Gewoon Jack-in-the-Box spammen, Flash + Ignite en twee elixers (groen en blauw?), heb 't gevoel dat hij 't ook maar net red eigenlijk...

Vanavond in wat custom games proberen met verschillende tactieken. Misschien dat het met wat extra AP (= meer Jack-in-the-Box damage) wel lukt zonder summoners aan te passen?

Surfin' paradise!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Cloud schreef op woensdag 23 november 2011 @ 11:17:
Ah Udyr heb ik ook wel jungle gespeeld, Gangplank en Skarner zal ik beide ook eens proberen. Skarner kom ik de laatste tijd wel vaker tegen inderdaad. Wist niet dat hij zo hoog ingeschat werd. Van de tot nu toe genoemde junglers heb ik alleen Trundle niet, dus wat dat betreft genoeg variatie om te spelen.

Bedankt voor de tips :)
Wat mij betreft de sterkste junglers momenteel:
Udyr, Gangplank, Lee Sin, Rammus en Skarner

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Shaco en nocturne horen daar ook bij :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 23 november 2011 @ 11:38:
[...]

lol baron op lvl 1 ---- i wish
dragon bedoel je waarschijnlijk :-)
ik kan op mn werk niet kijken maar 190 global gold sounds like dragon too

anders mid wordt lvl2 en boom baron buff dan gaat de vijand toch wel :O HACKERS!!!!!!
;)

ja en jullie hebben me overtuigd om rammus nu te kopen
die is ook leuk in dominion dus ok
Je weet toch dat baron pas spawnt na 15minuten? :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psyy138
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 08:27

psyy138

blackbulls.nl

http://euw.leagueoflegend...ting-started-ranked-teams

krijgen we ook GoT teams???
wil hier wel graag inzitten :D

[ Voor 14% gewijzigd door psyy138 op 23-11-2011 11:55 ]

O.R.C. Black Bulls Rugby

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koekwaus21
Van mij apart wel :D
Maar wanneer kan je deze teams maken? want gister stond het wel allemaal op de europese client dat je ze aan kon maken maar bij profiel stond dan weer niks ;(

Over die dragon op begin game; Hij heeft nog wel helft van de health over dus ik denk als iemand ook maar opmerkt dat ie dragon doet dat hij een probleem heeft. Maar je zou is moeten testen met een pull.

[ Voor 19% gewijzigd door koekwaus21 op 23-11-2011 12:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• speedzor
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 01-02-2014
Momenteel kan het al :)
Afbeeldingslocatie: http://img835.imageshack.us/img835/9239/rankedteam.png

Streaming History

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LikeAKing
  • Laatst online: 12-08-2024
Ik verveel me de laatste tijd aan LoL, ik ken alle champs al etc etc, motivatie.. iemand? :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vocalise
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 18-09 14:01
LikeAKing schreef op woensdag 23 november 2011 @ 12:06:
Ik verveel me de laatste tijd aan LoL, ik ken alle champs al etc etc, motivatie.. iemand? :D
Mjah stop en ga iets doen waar je wel lol in hebt.
Het is een spel geen verplichting. :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arnevld
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 28-11-2024

Arnevld

Warhammer

BF3 :)

Warhammer en PC games en lego

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psyy138

psyy138

blackbulls.nl

LikeAKing schreef op woensdag 23 november 2011 @ 12:06: Ik verveel me de laatste tijd aan LoL, ik ken alle champs al etc etc, motivatie.. iemand? :D
ad champs ap spelen ,, tris , cait ( leuk met de traps ) kayle teemo of wat dan ook ,, supports anders spelen zoals taric ad / ap enz enz enz

[ Voor 124% gewijzigd door psyy138 op 23-11-2011 12:14 ]

O.R.C. Black Bulls Rugby

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Serieus -echt- alle champs? damn..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thasquealer
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 19-09 13:05
Laat het even liggen en ga wat anders doen, of een ander spel.
Wanneer je dat zat ben probeer je lol eens :)

Of speel het met wat vrienden op skype ofzo :P

Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ken ze ook allemaal. Heb ze denk ik allemaal minimaal 1 keer gezien. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LikeAKing
Vocalise schreef op woensdag 23 november 2011 @ 12:08:
[...]

Mjah stop en ga iets doen waar je wel lol in hebt.
Het is een spel geen verplichting. :?
ik vermaak me wel, ik verlies door kut teams. :( hoe ontwijk ik ze

[ Voor 3% gewijzigd door LikeAKing op 23-11-2011 12:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LikeAKing
Ik wacht tot mijn loon voor Skyrim en Saints Row 3 :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tjukkie
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 13-11-2024
Oeh, rammus f2p. Denk dat ik hem wel haal. Teveel teams zonder dergelijke tank of jungler en met rammus van je 2 vliegen in 1 klap :D

Hoorde dat hij met de nieuwe masteries een stuk sneller is geworden in de jungle? Hoe groot is dit verschil t.o.v. eerst?

Groov: waarom eerst 1 wolfje?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tjukkie. Als je eerst een aantal wolves neemt voor blue, dan heb je gemakkelijk een 10-15 tal seconden gespaard. Zo hoef je niet het volledig wolves camp clearen na blue, maar slechts 1 of 2 kleine minions.

Wolves spawnen @ 01:39
Blue spawnt @ 01:55

Wordt niet enkel met rammus gedaan trouwens, champions met redelijk wat damage output op lvl 1 kunnen dit gemakkelijk doen (lee sin, udyr, ...)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vocalise
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 18-09 14:01
LikeAKing schreef op woensdag 23 november 2011 @ 12:45:
[...]

aaaah kijk daar gingen we langs elkaar heen :)
Nou ja ik speel bijna geen solo que, ik speel bijna altijd met mijn maatje Tramalant, in normals is er maar zelden een pot die we dan met zijn tweeen en 1 of 2 semi capabele medespelers niet kunnen winnen.

Nu is het wel zo dat we of samen in lane (blitz+Morgana = OMGWTFBBQ HUH) of hij solo top en ik solo mid ( brand/Veigar) erg sterk spelen en dan een leaver of een afk niet zo veel impact heeft als in solo.

Dus mjah get some friends en ga met mensen waarop je kunt bouwen spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koekwaus21
En nu met de teams en team elo geeft toch weer wat motivatie om te spelen en die team elo omhoog krijgen.
Althans ik ben over die teams heel enthousiast over. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

LikeAKing schreef op woensdag 23 november 2011 @ 12:45:
[...]

smoeilijk natuurlijk
niet iedereen neemt het spel even serieus, en als je het zelf serieus neemt terwijl er twee man tydens het spel zit te bellen of naar de plee gaat, tja dan sta je daar tijd te verdoen omdat iemand anders het gewoon niet zo serieus neemt
net als sommige mensen die duidelijk niet wakker zijn en echt stomme fouten maken continu of gewoon veel lager elo hebben omdat ze achterlijk zijn en om een of andere reden toch met je gematched worden
als je die naast je in duolane krijgt is ook superfrustrerend

hier is maar weinig aan te doen
vind ik ook soms balen
maarja maar 1 oplossing zoek goeie mensen die serieus premade willen spelen

ik zoek mensen die hiervoor geintresseerd zijn maar speel enkel op NA server
wil gerust ranked teampje opstarten of teammember zijn
ik speel 95% van alle dagen minstens 2 games, in het weekend regelmatig around the clock

als iemand geintresseerd is laat maar weten, als je een beetje goed bent krijg ik je wel in mn clan en kan je op onze ventrillo server meepraten

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 23-11-2011 14:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

waarom NA als je een betere verbinding hebt met de EUW servers?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

vermoedelijk aangemaakt voor het splitsen van de eu servers en eens je daar wat rp/ip gespendeerd hebt, kan ik me voorstellen dat je niet helemaal opnieuw wil begonnen op eu.

de lag kan wennen als je niet te veel skillshot based champs neemt denk ik ;)

Zover ik weet zijn NA->EU transfers niet mogelijk.

[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 23-11-2011 14:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Lijkt me wel leuk zon got ranked team. Zit zelf meestal rond de 1500 rating met wat ups en downs. Voor deze patch was ik 1650 op dit moment 1350 ofzo.
Wel grappig opzich op deze elo kan je echt alles, speelde net support lux dus zonder cs'en en had 439 ap in 30 minuten. Met mejai deathcap en lucky pick, haalde ook gewoon oracle en wards. Maarja probleem is wel dat je rond de 1300 echt met complete falers gematched word. Zoals ranged carrys die na 30 minuten 50 cs hebben ipv 150 enzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 23 november 2011 @ 15:02:
Lijkt me wel leuk zon got ranked team. Zit zelf meestal rond de 1500 rating met wat ups en downs. Voor deze patch was ik 1650 op dit moment 1350 ofzo.
Wel grappig opzich op deze elo kan je echt alles, speelde net support lux dus zonder cs'en en had 439 ap in 30 minuten. Met mejai deathcap en lucky pick, haalde ook gewoon oracle en wards. Maarja probleem is wel dat je rond de 1300 echt met complete falers gematched word. Zoals ranged carrys die na 30 minuten 50 cs hebben ipv 150 enzo.
Kijk maar uit, als je 1x onder de 1350 komt, kom je er letterlijk NOOIT meer uit. ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rprp
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 17-09 22:13
Verwijderd schreef op woensdag 23 november 2011 @ 15:02:
Dat is inderdaad een probleem, ook in normals helaas. Soms heb je geluk, soms heb je pech.

Gisteren 4 keer achterelkaar gematched met mensen die op bottom direct 0/4 staan (beiden!) binnen 10 minuten. Dat ook nog 4 potjes achterelkaar, met random mensen.
Daarna 4 potjes achterelkaar gehad dat het enemy-team juist dat deed. 4x lose en 4x win dus.

Helaas maakt dat het spel een stuk minder leuk dat er zoveel feeders zijn. Misschien moeten ze de matchmaking eens aanpassen. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koekwaus21
Verwijderd schreef op woensdag 23 november 2011 @ 15:05:
[...]

Kijk maar uit, als je 1x onder de 1350 komt, kom je er letterlijk NOOIT meer uit. ;(
Het is mij gister gelukt, wel met bloed, weet en tranen maar 1 game had ik eigenlijk moeten opnemen. Ik was lee sin en op gegeven moment stond ik 0-4-2 ofzo. Ik dacht werkelijk dag (;w) game. maar ik maakte een goede keuze om warmogs te bouwen. Niet veel later in een teamfight bij baron gebruikte ik me ult waardoor iedereen knocked up werd en dus de rest mooi de damage kon doen. Dus we maakte uiteindelijke een goede comeback nadat we flink achter stonden. Een mooi voorbeeld om gewoon door te spelen tot het bittere einde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Convo
  • Laatst online: 21-06 22:00
koekwaus21 schreef op woensdag 23 november 2011 @ 15:20:
[...]

Het is mij gister gelukt, wel met bloed, weet en tranen maar 1 game had ik eigenlijk moeten opnemen. Ik was lee sin en op gegeven moment stond ik 0-4-2 ofzo. Ik dacht werkelijk dag (;w) game. maar ik maakte een goede keuze om warmogs te bouwen. Niet veel later in een teamfight bij baron gebruikte ik me ult waardoor iedereen knocked up werd en dus de rest mooi de damage kon doen. Dus we maakte uiteindelijke een goede comeback nadat we flink achter stonden. Een mooi voorbeeld om gewoon door te spelen tot het bittere einde.
LoL Replay installeren, neemt automagisch elke game die je speelt op. Zero effort, en altijd leuk om jezelf te zien ownen/falen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bloodyus
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 17-09 11:35
[...]

Tell me about it :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nou het valt wel mee net 11-1-8 met warwick in 20 minuten. Je tegenstanders zijn natuurlijk ook van dramatisch niveau. Alleen nu speel ik met trist en is mijn support ez die met meer base damage mijn last hits verneukt.
Dus dat zal wel weer een loss worden. Merk wel dat er rond de 1300 1400 range eigenlijk alleen maar BG's zijn of je nou wint of verliest. Het vervelende aan dit elo systeem is gewoon dat het altijd een grind is om hoger te komen.

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 23-11-2011 15:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 23 november 2011 @ 14:34:
vermoedelijk aangemaakt voor het splitsen van de eu servers en eens je daar wat rp/ip gespendeerd hebt, kan ik me voorstellen dat je niet helemaal opnieuw wil begonnen op eu.

de lag kan wennen als je niet te veel skillshot based champs neemt denk ik ;)

Zover ik weet zijn NA->EU transfers niet mogelijk.
inderdaad ook grotendeels omwille van mn clan, we spelen niet alleen LoL en wou toch samen met hen kunnen spelen, heb inderdaad betere connectie met EUW servers maar ik persoonlijk lag zelden op NA servers dus maakte me toen niet zoveel uit (op 1000 games misschien 50 gelagged ) dus al bij al kan ik daar wel mee leven
en mn skillshots raken heus wel

en ondertussen 40+ champs
om dit opnieuw op te bouwen op EUW :( zoveel tijd heb ik nu ook niet (werk al)
alleen al tegen dat ik terug lvl 30 ben :p
zou me wel wat frustreren misschien toch es doen met IP en XP boost, dan telt die 3dubbel
zou wss wel vooruit gaan maar toch eerst nog eens denken als ik wel geld wil uitgeven om dan 2 lvl 30 accounts te hebben en maar voor de helft zo snel op elke account een nieuwe champ te kunnen kopen (want mijn beschikbare speeltijd moet ik dan ook verdelen over beide accounts, blijf zowiezo met mn clanmates spelen ook al zijn ze niet allemaal even goed)
natuurlijk kan ik op elke account voor een andere champ gaan en dat zou mss compenseren
tja

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 23-11-2011 16:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Er zaten hier best wel wat nasus spelers toch? Ik speelde hem net voor het eerst in ranked. Zat in een lane tegen warwick. Maar wat is nou een goede q score op ~20 minuten ik zat op 300 met 147 cs maar het voelde niet alsof ik heel goed had gefarmed.
Ook hard verloren maar dat kwam omdat het 3v5 was er leavede gelijk iemand omdat ik verkeerde champs had gebanned ofzo. En daarna hield onze support het ook voor gezien.
Dat is trouwens wel fijn aan 1300 elo je kan nog eens een nieuwe champ uitproberen zonder dat je tegenstander in staat is je af te straffen. Nadeel hiervan is wel dat ik minder hard zal carryen dan met mijn mains.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb wat free nasus gespeeld. Ik leavede mijn lane niet voordat ik iets van 400+ had na xxx minuten. Team mates ragen. Ik farmen. Good times.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

Dat is mij ook gelukt, van 1216 naar 1434. Op naar de top :')
Ik focus me nu meer op andere rollen though, om wat flexibeler te zijn. Inmiddels kan ik aardig GP solo top en jungle. Ik ben nu oefenen met Irelia en vervolgens wil ik nocturne/skarner proberen, daarna kennen/swain en vervolgens Sona/Janna.

Alle AD carries kan ik nu wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SaphuA
Meh, GOT bestond al...
Dus heb GOT nl maar vast gereserveerd :)

Edit:
Kan blijkbaar maar 7 man inviten, dus geen requests sturen aub ;)

[ Voor 76% gewijzigd door SaphuA op 23-11-2011 19:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 23 november 2011 @ 18:34:
[...]

Dat is mij ook gelukt, van 1216 naar 1434. Op naar de top :')
Ik focus me nu meer op andere rollen though, om wat flexibeler te zijn. Inmiddels kan ik aardig GP solo top en jungle. Ik ben nu oefenen met Irelia en vervolgens wil ik nocturne/skarner proberen, daarna kennen/swain en vervolgens Sona/Janna.

Alle AD carries kan ik nu wel.
Ja ik ben deze season begonnen op 1100 na die eerste paar games. Toen veel games nodig gehad om 1400 te worden daar lang gehangen. Naar 1650 gegaan en nu dus in 2 dagen in 1x terug naar 1350 denk dat ik mezelf er wel uit kan carryen ik speel alle rollen behalve mid. Kan wel mid maar dat doe ik niet zo vaak dus zal ik vaak niet hard carryen. En gezien de teammates die je krijgt speel ik liever champs waarmee ik heel goed ben en slechte teammates mee kan compenseren.

Het grootste probleem is voor mij het gebrek aan communicatie. Ik speel het liefst top maar die champ moet je niet als eerste kiezen want dan wor je gecountered. En ik krijg dat blijkbaar niet uitgelegd aan de gemiddelde 1300 speler. Die zegt pick for yourself, dan moet ik dus of iets doen waar ik weinig zin in heb of hopen dat de tegenstander niet weet wat counter picken is. Maar ik zal is bijhouden hoe het zit met leavers en dikke feeders in mijn en hun team. Kijken of het nou echt elo hell is of gewoon mijn perceptie.
Ik denk zelf dat ik wel ongeveer een 1600 speler ben kon daar goed mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psyy138

psyy138

blackbulls.nl

voeg me maar toe in een GoT groep ik zie het vanzelf wel :) (Psyy138)

O.R.C. Black Bulls Rugby

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zit nu ook onder de 1350 elo.. sinds gisteren geen ranked meer gewonnen. Je kan zeggen van `je moet jezelf carryen` maar sommige teams zijn echt niet te carryen.

mijn laatste vier potjes:
-udyr top tegen een galio, 3/0/1 in 20 minuten. teamscore 5-18, 3 towers neer van bot en mid.
-tijdens picken is 1 speler afk en krijgt een random riven met support runes/masteries, komt na 20 minuten ingame nog ff binnenvallen.
-ik ben captain, kies vayne, volgende zegt top (niemand zegt wat) kiest top en anderen kiezen ook top omdat
ze ook top willen. gevolg: 2 man top tegen irelia welke nog gefeed wordt ook. Ik ad carry tegen cait en taric. Ik weet er 1/0/1 van te maken. alles gefeed dus geen houden meer aan.
-Ik weer vayne met support. wij doen het weel lekker. rest feed weer als een malle. lose..

1330 ofzo atm. Nog nooit boven de 1400 geweest maar dit niveau is echt bedroevend. of ik nou duoque of niet, het maakt volgens mij niets uit. Er is altijd wel een lane die feed.

Maar toch blijf ik spelen:P
-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spunkjah
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 02-09-2024
Ik wil wel als support in het got team als er nog mensen nodig zijn natuurlijk :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik wil er ook wel bij als jungle,mid of top. Anders maken we 2 teams of zo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snappie88

Snappie88

Mr. Hollywood

Ik wil in GoT #1, net als met 't Alienware toernooi :P

Surfin' paradise!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 23 november 2011 @ 22:57:
Zit nu ook onder de 1350 elo.. sinds gisteren geen ranked meer gewonnen. Je kan zeggen van `je moet jezelf carryen` maar sommige teams zijn echt niet te carryen.

mijn laatste vier potjes:
-udyr top tegen een galio, 3/0/1 in 20 minuten. teamscore 5-18, 3 towers neer van bot en mid.
-tijdens picken is 1 speler afk en krijgt een random riven met support runes/masteries, komt na 20 minuten ingame nog ff binnenvallen.
-ik ben captain, kies vayne, volgende zegt top (niemand zegt wat) kiest top en anderen kiezen ook top omdat
ze ook top willen. gevolg: 2 man top tegen irelia welke nog gefeed wordt ook. Ik ad carry tegen cait en taric. Ik weet er 1/0/1 van te maken. alles gefeed dus geen houden meer aan.
-Ik weer vayne met support. wij doen het weel lekker. rest feed weer als een malle. lose..

1330 ofzo atm. Nog nooit boven de 1400 geweest maar dit niveau is echt bedroevend. of ik nou duoque of niet, het maakt volgens mij niets uit. Er is altijd wel een lane die feed.

Maar toch blijf ik spelen:P
-
Tja ik dacht laat ik het voor de lol is bijhouden

Avond solo que begon goed. Ik speelde AP sion top tegen riven kwam iets later erin door een client bug.
Riven was iets sterker in lane en kon mijn shield aardig poppen maar ik kon gewoon goed farmen en als hij even wegging pushte ik heel hard.
Uiteindelijk makkelijke game omdat niemand in mijn team faalde geindigd 5-4-12

2e pot totale miscommunicatie in het team waardoor we spelen met gp nocturne graves ezreal en sona.
Ik speel graves top lane tegen fizz, weer niet echt makkelijk maar ik weet aardig te pushen. Maar mijn team gaat supergoed dus de tegenstander surrendert op 20 minuten.
Ookal hadden ze imo goede kans op een comeback omdat hun team wel balanced was. 2-3-2 geindigd.

3e match van de avond speel ik irelia tegen nasus. nasus is in principe een counter tegen irelia omdat je hem als hij goed gespeeld is nooit kan killen en na een tijdje is hij met genoeg q farm te sterk.
Maar irelia is mijn main en op deze elo weet ik wel raad met nasus. Mijn team gaat weer best ok. Ik eindig met 10-1-6

4e game ik speel jungle trundle, ging best lekker op een gegeven moment stond ik 4-1-4 terwijl mijn team 9 kills had. Mijn botlane kon het alleen helemaal niet aan en die gingen allebij 3-9.
Uiteindelijk 8-7-9 geindigd omdat hun fed ashe niet te tanken was. Had nog steeds van vrijwel elke kill de assist of kill. Dit was dus gewoon zon typisch potje dat je had moeten winnen maar wat niet gebeurd.

5e game ik speel lux support, begin goed in lane maar hun kassa word gefeed en dan word het snel lastig met zon squishy mannetje. Deels mijn fout dat we verliezen ik ben vrij useless omdat ik een keer of 5 door kass word geoneshot.
uiteindelijk eindig i k 2-7-6.

6e game ik speel trist mijn support is best ok maar hun kogmaw en veigar worden gefeed. Vervelende loss weer ik eindig 12-6-3

7e game blitz jungle mijn team gaat supergoed ik eindig 5-2-8 easy win

8e pot speel ik warwick jungle ga 7-1-11 en mijn team is prima dus ook weer makkelijk gewonnen
al was onze botlane wel abominabel ashe was iets van 3-10 en soraka 0-7-xx en de tegenstander had ongeveer 25 kills :X

Heb er dus 5 gewonnen 3 verloren. Heb naar mijn idee 2 potten verloren die ik zou moeten winnen omdat ik hard carryde. 1 pot faalde ik en de rest ook. 3 potten zelf hard gecarryd en 2 potten gewoon aardig gespeeld en mijn team deed de rest.

Maarja aan deze snelheid duurt het dus iets van 50 games voordat ik weer 1500 elo ben terwijl ik maar 1 op de 8 minder doe dan verwacht. We zullen zien ik hoop dat het iets sneller gaat want het kan echt frustrerend zijn. En voor potjes met een got ranked team ben ik altijd wel up, alleen het channel is een beetje levensloos geloof ik.
Niemand lult in het channel :D Af en toe als ik mensen vraag voor een game reageert gewoon NIEMAND terwijl er zo'n 40 man in zit waarvan 20 niet in game. En AFK zullen ze ook niet allemaal zijn met die nieuwe AFK functie ;)

• djengizz
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online
Verwijderd schreef op donderdag 24 november 2011 @ 02:05:
Maarja aan deze snelheid duurt het dus iets van 50 games voordat ik weer 1500 elo ben terwijl ik maar 1 op de 8 minder doe dan verwacht. We zullen zien ik hoop dat het iets sneller gaat want het kan echt frustrerend zijn. En voor potjes met een got ranked team ben ik altijd wel up, alleen het channel is een beetje levensloos geloof ik.
Hopen op een upswing ;).

Net als bij poker heb ik erg het gevoel dat dit spel veel up en downswings kent: mijn wins en losses komen bijna altijd in streaks om één of andere reden. Misschien speel ik dan onbewust toch beter of slechter maar het lijkt ook wel door geluk in de matchmaking te komen.

Zou ook wel ELO hel kunnen verklaren (een constante downswing). Zowel winrate bij poker als ELO bij LoL zouden uiteindelijk naar hun echte waarde moeten komen als je genoeg speelt. Bij poker is dat alleen soms meer dan 100.000 handjes. Hoop voor de mensen in ELO hel niet dat dat voor LoL ook geldt want dan zou je wel eens een paar jaar vast kunnen zitten op een onterecht lage ELO.

Verwijderd

Gister 2 games gedaan.
1e game ik ging leesin omdat een kata mid wou, ( i'm pro ganker :P ) . Ik ging heel lekker, we wonden elke teamfight ik eindigde iets van 8-4-X en ons talon top had na 30 min al 300 cs.

2e game ging ik udyr ik had er weer ff zin in. Ik gank bot lane krijg ik double kill, gank ik mid weet die net wegtekomen met flash -,-. Daarna gank ik top ff paar keer sta ik 4/0/0. Maaaaaaaaaaarja ik moest weer een swain mid hebben die echt niet kon spelen ( was een duitser :P) en die had enemy karthus toch uiteindelijk gefeed tot 10/2 en dus verloren.

Dit is dus echt jammer. Sta je 4/0 als een jungler maar dan is het gewoon onmogelijk om te carry'en.
Dit gebeurt ook echt altijd bij mensen die niet communiceren in champ picks. En als je queue leaved krijg je blijkbaar ook -10 elo :(. Ik heb totaal 5-6 keer queue geleaved en wist niet dat je ELO ook kon verliezen, min 60 elo voor niks dus :(.
Verwijderd schreef op donderdag 24 november 2011 @ 09:11:
Dit is dus echt jammer. Sta je 4/0 als een jungler maar dan is het gewoon onmogelijk om te carry'en.
Dit gebeurt ook echt altijd bij mensen die niet communiceren in champ picks.
Haha gister precies hetzelfde gehad. Ik ging een ranked game spelen en was teamcaptain. Meestal vrees ik dan al het ergste, want dan is de rest dus NOG slechter dan ik ;) Anyway, ik ban er een paar, zij bannen er een paar en tijdens de bans roept er eentje: I'm pro blitz tank. Dus ik denk, die gaat solo top. Ik nam als first pick dus een jungler (Udyr), want die is niet heel hard te counteren. Vervolgens zie ik dat die Blitzcrank CV genomen heeft en de volgende pick Soraka instalockt. Degene daarna riep al vanaf het begin dat hij alleen Akali kon spelen, dus ik denk: Blitz gaat wel solo top, akali mid en dan hebben we alleen nog een ranged AD carry nodig voor bot. Neemt die laatste lul Xin Zhao en die rent ingame gelijk naar top. Blitz had nog steeds CV en ging met zijn CV op mid tegen Annie, want "Annie is easy" en "Im pro Blitz".

Goed, game begint en ik vlieg natuurlijk met phoenix strike als een malle door mn jungle heen. Top Xin Zhao loopt continue te pushen, dus daar kan ik niet ganken. Dan maar op mid. Ik stun annie, blitz MIST ZIJN GRAB (op een gestunde annie!) en hun jungler komt counterganken. Annie blijft dus staan om blitz te damagen met haar Q, maar die Blitz gaat vrolijk hun jungler (skarner) aanvallen! Ik had Annie op ongeveer 10 HP en hij focust Skarner! Annie komt dus weg, Skarner killt blitz. Iets soortgelijks gebeurde nog 2x op mid (1x ging blitz diven terwijl hij 20% HP had) en Blitz werd tussendoor ook nog 3x gekilld door Annie. Resultaat: een zwaar gefeede Annie en uiteindelijk een teamscore van iets van 30-10 terwijl ik zelf 6/4/6 ging. Die gasten focusten namelijk ook nog eens totaal verkeerd in teamfights. 100x geroepen dat ze Annie moeten instagibben, maar laten we ons vooral allemaal op die supertanky skarner focussen. Sommige teams zijn echt niet te carryen.

• Cloud

Cloud

FP ProMod

Ex-moderatie mobster

Klinkt als mijn ranked ervaring. Maar dat alles is niets in vergelijking met wat mij gisteravond overkwam. Lees en huiver:

Ik ging samen met een vriend duo queuen in normal draft. Omdat premades in normal draft blijkbaar hoger worden neergezet werd ik captain. Er waren dus nog drie andere spelers, waarvan twee man (nummers 3 en 4) ook premade leken te zijn. Enfin, alles ging verder prima, picks en bans; totdat ik in de chat lees van nummer 5: 'oh great, the rest is premade. im going to troll'.

Ik denk ach, hij maakt het geintje. Maar wat had ik het fout.. Tegen de tijd dat onze 5e vriend mocht picken, koos hij niets. Hij liet de boel gewoon random instalocken. Wat kreeg hij? Ryze, terwijl we een support nodig hadden. Zijn summoners waren smite en flash; hij veranderde ze niet. Ik was voor de goede orde, jungle Rammus n.a.v. de verhalen hier :)
Toen begon het al wat te jeuken, maar ik denk ach fuk dit; een troller kunnen we wel overleven. Onze compositie was nog redelijk, indien die ryze zich als support ging spelen. Dus, na het laden komen we in-game en ik loop naar mijn wolfjes. 1:40 ik begin grote wolf om te leggen en loop daarna ruim op tijd naar de blue. Ik gaf aan dat ik wel wat hulp kon gebruiken en die kreeg ik. TF en ryze kwamen samen damage doen.

Toen begon de ellende: ryze besloot te blijven staan. Dus ik zeg 'thanks ryze for staying' en loop naar mijn twee kleine wolven. Ryze volgt en gaat samen met mij de wolfjes doodmaken. Ik loop naar mijn wraiths ook daar doet hij dat. De rest kun je raden. Ryze besloot elke keer dát ik in de jungle was, mij te volgen en al mijn xp te jatten en ook zoveel mogelijk creeps door z'n burst te bewaren voor het laatst. En als ik niet in de jungle was, ging hij naar mid om daar te kloten. Maar de mid tower liet hij prima neergehakt worden indien hij mij in de jungle zag.......

Uiteindelijk kei-hard verloren natuurlijk. We hebben hem wel gereport maar ik hoop dat onze andere teammates dat ook gedaan hebben. Tegenstanders waarschijnlijk niet omdat zij niet konden zien wat hij deed.

• atlantisx
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 24-07-2021
Cloud schreef op donderdag 24 november 2011 @ 09:42:
Enfin, alles ging verder prima, picks en bans; totdat ik in de chat lees van nummer 5: 'oh great, the rest is premade. im going to troll'.
Wat een reden ook, alsof hij niet was gaan trollen als jullie geen pre waren, fail troll's are sad.

Heb het ook wel is gehad dat je de game normaal start en dat er dan zo'n random je de gehele game achtervolgt in de jungle en zo veel mogelijk last hits steelt. Best wel vervelend. Enorm irritant en spel bedervend.

Gister nog 2 potjes ranked duo-q gedaan, wat een faal gebeuren weer.
Game 1 word ik als last pick geforceerd om AP te spelen (Tegenwoordig wil blijkbaar niemand dit meer in zo wel ranked als normal?) nou heeft die rol niet echt mijn voorkeur, maar ok ik speel wel brand dan.
Krijgen we een of andere epic taric die roa e.d. gaat bouwen en vervolgens enkel en alleen trynda stunned de gehele game lang, Dit terwijl er een best wel fed vayne tussen loopt.

In de andere game zit ik als lee sin de jungle te doen, gaat an-sich allemaal prima. Besluit voor de verandering mijn 1e blue al weg te geven aan swain omdat die het blijkbaar lastig had in mid. Big mistake... Die gozer krijgt het voor elkaar om tot drie keer toe de blue buff binnen 20 seconden aan de tegenstander hun brand weg te geven :S. Na de 1 & 2e keer dacht ik nog Ach, Kan gebeuren, Next time houd ik dus mooi blue voor mezelf / toplane als ze hem zo snel kwijt zijn.

[ Voor 44% gewijzigd door atlantisx op 24-11-2011 09:55 ]

Verwijderd

Een tip voor volgende keer:
Maak een DUIDELIJK screenshot van wat hij ong doet. Miss zelfs een filmpje oploaden via LoL replays wat hij doet en dan een e-mail sturen naar support@riotgames.com dacht ik.
Ik heb dit een keer gedaan omdat iemand mij heletijd zat te veraden waar ik was in jungle en daardoor dus dood ging. Ik krijg ook een reactie van riotgames waar ze zeiden van dankje we zullen er wat aan doen bla bla.(Alleen volgens mij hebbe zij liever dat je de reportbutton gebruikt, maar een screenshot/filmpje is toch altijd beter :) )

• Nazanir
  • Laatst online: 19-07 22:44
http://na.leagueoflegends.com/board/showthread.php?t=1516825

Dodge word langzaam maar zeker uit het spel gesloopt, Ninja Tabi zal verdwijnen, Dodge runes worden uit de shop gehaald (er volgt wel een refund voor degenen die ooit dodge runes hebben gekocht) en er zijn een klein aantall champs (waaronder voornamelijk Jax) die dus ook onder de loep genomen moeten worden.

Ik ben het persoonlijk compleet oneens met hun redenering. Alles wat een beetje een niche lijkt te worden, wordt uit het spel gesloopt. Maar goed, dat is mijn mening.

-

• Cloud

Cloud

FP ProMod

Ex-moderatie mobster

Mja ik heb LoL replay niet geïnstalleerd en daar baal ik ook grondig van. Ik ga LoL replay dus inderdaad wel installeren en ga niet weer spelen zonder. Beetje jammer dat ik het op deze manier heb moeten leren :P Screenshots dacht ik op dat moment niet bij na, is ook wat lastig om met een momentopname te laten zien wat er eigenlijk gebeurt. Maar ik zal het zeker onthouden voor de volgende keer. :)

• SaphuA
Als mij zoiets overkomt dan rage ik hem hard en zeur ik net zo lang dat de tegenstanders hem moeten reporten tot ze me geignored hebben. Ik kan me echt niet voorstellen waarom iemand van begin af aan zou trollen. Je verneukt er ook minstens 20min van jezelf mee.

Zo had ik laatst een ranked game waarin iemand ging trollen omdat hij geen AD kreeg, instalockte en uitkwam op jungle Veigar. Dat potje was ik support Blitz dus we (de rest van het team had nog hoop) besloten maar voor FB te gaan, wat wonder boven wonder resulteerde in 4-0 voor ons en een blue voor Veigar. Hierdoor kreeg Veigar blijkbaar ook weer en we wonnen het potje echt enorm hard (geloof het nog steeds niet).

Hoe dan ook, ik heb die Veigar ondanks de win toch gereport, want ik vind niet dat je dit soort grappen moet gaan uithalen in ranked.

• BradKing
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 12-09 21:32
Nazanir schreef op donderdag 24 november 2011 @ 09:53:

Dodge word langzaam maar zeker uit het spel gesloopt, Ninja Tabi zal verdwijnen, Dodge runes worden uit de shop gehaald (er volgt wel een refund voor degenen die ooit dodge runes hebben gekocht) en er zijn een klein aantall champs (waaronder voornamelijk Jax) die dus ook onder de loep genomen moeten worden.

Ik ben het persoonlijk compleet oneens met hun redenering. Alles wat een beetje een niche lijkt te worden, wordt uit het spel gesloopt. Maar goed, dat is mijn mening.
Wat een BS tbh. Ze zijn al heel lang bezig om dodge te nerfen, maar je kon er nog steeds wat mee als je erin investeerde en het is best een fijn deel van mijn support tank setups.

Ach ik speel de laatste tijd toch voornamelijk ARAM, maar toch :(
Cloud schreef op donderdag 24 november 2011 @ 09:42:
Ik ging samen met een vriend duo queuen in normal draft. Omdat premades in normal draft blijkbaar hoger worden neergezet werd ik captain.
In normals maakt je Ranked ELO of uberhaupt een ELO geen ruk uit volgens mij. Captain is gewoon willekeurig.

Verwijderd

Dodge was toch al hard generfd? Ze hadden volgens mij dodge limit gemaakt tot maar 40% dus die runes waren al totaal nutteloos op jax..
Het enigste was mij intereseert is: Wat gaat er gebeuren met mijn udyr's passive? die geeft 3% dodge per keer dat je een andere stance ingaat en dit kan totaal 3x stacken.

• Cloud

Cloud

FP ProMod

Ex-moderatie mobster

Het ergste was nog dat onze tegenstanders écht niet goed waren. Als Ryze ook maar een beetje zijn best had gedaan hadden we zo eenvoudig gewonnen. Ondanks mijn slechte start had ik na een tijdje met Rammus een lekkere KDA en wonnen we zelfs teamfights. Na een tijdje maakten gewoon af en toe foutjes en soms hielp Ryze zichzelf in de vernieling door de red buff te gaan halen terwijl shaco onze jungle beheerde. Jammer, jammer jammer.

Verder helemaal met je verhaal eens SaphuA al probeer ik het ragen wel te wat vermijden. Het mag voor zich spreken dat dat zeker niet geheel gelukt is gister. Maar nadat ik hem geignored had ging ik gewoon m'n eigen ding proberen te doen.
Nazanir schreef op donderdag 24 november 2011 @ 09:53:

Ergens snap ik hun redenatie wel. Ik zag ook geen verschil tussen crit en dodge maar inderdaad het is er wel. Dodge is niet te counteren door de andere stats, crit wel.
Vicarious schreef op donderdag 24 november 2011 @ 09:59:
[...]

In normals maakt je Ranked ELO of uberhaupt een ELO geen ruk uit volgens mij. Captain is gewoon willekeurig.
De elo maakt inderdaad niet uit, maar volgens mij worden premades altijd naar boven verplaatst. Captain is inderdaad wel willekeurig binnen de premades :) Ik kan het mis hebben maar tot nu toe klopte het wel elke keer.

Verwijderd

Vraag me af wat ze met jax doen zonder dodge, er stond zoiets dat ze er naar zouden kijken maar die moet natuurlijk een rework hebben dan.
Cloud schreef op donderdag 24 november 2011 @ 10:04:

De elo maakt inderdaad niet uit, maar volgens mij worden premades altijd naar boven verplaatst. Captain is inderdaad wel willekeurig binnen de premades :) Ik kan het mis hebben maar tot nu toe klopte het wel elke keer.
In draft mode niet hoor. Geregeld gehad dat mijn broertje en ik helemaal niet vlak na elkaar moesten picken.

• DivineNL
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 18-09 10:17
Jax zonder dodge is geen jax meer :(

Dat maakte jax zo leuk, dankzij die dodge kon je makkelijk een 2 vs 1 winnen (als je tegen 2 autoattackers vecht)

Verwijderd

DivineNL schreef op donderdag 24 november 2011 @ 10:16:

Dat maakte jax zo leuk, dankzij die dodge kon je makkelijk een 2 vs 1 winnen (als je tegen 2 autoattackers vecht)
Precies ja, 2 v 1 winnen is niet normaal toch?
Beetje OP, ik vind het juist fijn dat dodge weggaat.
Maar was gaat er gebeuren met jax, udyr , sivir etc.. Need to know :/

• Nazanir
  • Laatst online: 19-07 22:44
Niet alle champs zijn gemaakt om 2v1 goed te kunnen, anders zou een Taric te UP voor woorden zijn, omdat hij een Jarvan never nooit niet zou kunnen verslaan 1v1. Dus om die redering toe te passen, is een beetje krom als je het mij vraagt.

-

• YbonG
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 02-09 15:30
Ik vind persoonlijk niet dat je mensen moet gaan reporten als ze wel gewoon goed gespeeld hebben, maar puur om hun pick. zo zou ik die ryze wel reporten, maar die veigar niet. zelf vind ik de eeuwige metagame behoorlijk saai worden, dan is het leuk om ook eens iets anders te doen (en niet per definitie insta-loss). Echter, als je niet 1 van de conventionele champs kiest wordt je eigenlijk al meteen geflamed. ik heb zelfs al gehad dat ik geflamed werd omdat ik niet de (naar hun mening) juiste ranged AD koos..

• Cloud

Cloud

FP ProMod

Ex-moderatie mobster

Vicarious schreef op donderdag 24 november 2011 @ 10:16:
[...]

In draft mode niet hoor. Geregeld gehad dat mijn broertje en ik helemaal niet vlak na elkaar moesten picken.
Goh dan heb ik gewoon vaak veel mazzel gehad denk ik :P Ik heb dat werkelijk nog nooit gehad.
DivineNL schreef op donderdag 24 november 2011 @ 10:16:

Juist die 2v1's winnen is iets wat Riot liever niet wil zien natuurlijk, onder normale (een niet gefeede Jax) omstandigheden dan.
Nazanir schreef op donderdag 24 november 2011 @ 10:25:
Niet alle champs zijn gemaakt om 2v1 goed te kunnen, anders zou een Taric te UP voor woorden zijn, omdat hij een Jarvan never nooit niet zou kunnen verslaan 1v1. Dus om die redering toe te passen, is een beetje krom als je het mij vraagt.
Als het goed is, is geen enkele champ gemaakt om 2v1 te spelen. 1v1 is andere koek omdat je daar gewoon met counters werkt natuurlijk, niet helemaal vergelijkbaar. Dat Taric Jarvan 1v1 niet aankan maakt niet uit. Dat hoort bij een strategy game. Het zou erger zijn als Jarvan 1v1 van alle tanky dps wint, dat is wel een teken van problemen.

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 24 november 2011 @ 10:02:
Dodge was toch al hard generfd? Ze hadden volgens mij dodge limit gemaakt tot maar 40% dus die runes waren al totaal nutteloos op jax..
Het enigste was mij intereseert is: Wat gaat er gebeuren met mijn udyr's passive? die geeft 3% dodge per keer dat je een andere stance ingaat en dit kan totaal 3x stacken.
niet akkoord hoor
dodge runes zijn voor het ogenblik enkel op Jax nog van nut gewoon omwille van zn E
ok zonder de dodgemasteries en nimbleness is het wel wat minder maar
elke procent dodge is mooi meegenomen
ik heb jax altijd graag gespeeld alleen al omwille van zn ult passive
maar inderdaad zn dodgestun was wel wat hem echt uniek maakte tov andere champs
en zoals zovelen vraag ik me ook af wat ze hiermee gaan aanvangen
paar voor de hand liggende opties:
-geen dodge meer nodig om te stunnen maar langere CD
-om de zoveel hits op jax kan je hem gebruiken
-of gewoon een volledige rework met misschien een volledig andere E skill
eerste optie zou ik nog het gemakkelijkste mee kunnen leven maar dan wordt ie volledig OP :)
W+Q+E wordt dan zo'n harde combo dat het niet meer proper is, die je al gankend kan gebruiken
maar je zal je E dan wel niet 2x in een gevecht zo snel na elkaar kunnen gebruiken, iets wat hem nu ook soms gewoon wat "OP" maakte
maarja als je een full health jax ziet komen en je kan hem niet disablen dan weet je dat je 1v1 wss verliest dus is gewoon iets om rekening mee te houden

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 24-11-2011 10:31 ]

• Jasper 99
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 09:26
Man op 1480 zit ik nog steeds in elo hell :|
Speel je braaf graves denk je na komt wel goed.

10 minuten in de game loopt tegenstander AP sion al iets van 6/0/2

Ik zelf 0/0/4 omdat jungler en support me kills snoepen maarja meeste CS en alles dus denk komt nog wel goed. Hoi SION instagibbed...

Hou van fed lanes en pro teammates, al moet ik wel zeggen dat AP sion mid een beetje smerig sterk lijkt constant roamen ook die gast, was ook wel een prima speler maar toch gaat er iets fout als iemand zo hard gefeed wordt.
Na 10 minuten een 6/0/2 score is zelfs op een support scary. Enige wat je dan kan doen is met zijn allen counter-items tegen hem kopen. In dit geval dus negatron cloaks en die later uitbouwen naar banshees veils.

• Forn
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 18-02-2024
Jasper 99 schreef op donderdag 24 november 2011 @ 10:39:
Man op 1480 zit ik nog steeds in elo hell :|
Speel je braaf graves denk je na komt wel goed.

10 minuten in de game loopt tegenstander AP sion al iets van 6/0/2

Ik zelf 0/0/4 omdat jungler en support me kills snoepen maarja meeste CS en alles dus denk komt nog wel goed. Hoi SION instagibbed...

Hou van fed lanes en pro teammates, al moet ik wel zeggen dat AP sion mid een beetje smerig sterk lijkt constant roamen ook die gast, was ook wel een prima speler maar toch gaat er iets fout als iemand zo hard gefeed wordt.
Als je merkt dat iemand zo'n fed raakt, moet je er zelf wat aan doen. Het is altijd makkelijk om iemand zo ver te laten komen. Ga dan naar die lane toe, gank eens. Doe een laneswitch.

Brokh - Dota 2 - https://dotabuff.com/players/25884604

Verwijderd

Laneswitch tussen AP mid en AD carry gaat niet lukken denk ik.. ganken als een AD carry kun je niet op early/mid game. Lane switch met top/mid kan natuurlijk wel.

• Blamm
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 02-09 16:36

Blamm

Niet meer Smart

Ik heb nog niet heel veel gespeeld, maar kan iemand mij het verschil uitleggen tussen de lanes in de praktijk? Van wat ik begrijp is (in het begin van de match) de mid lane degene om solo aan te pakken, bottom met 2, en top met 1 of 2. Maar waarom is dat?

Verwijderd

Vicarious schreef op donderdag 24 november 2011 @ 10:44:
Na 10 minuten een 6/0/2 score is zelfs op een support scary. Enige wat je dan kan doen is met zijn allen counter-items tegen hem kopen. In dit geval dus negatron cloaks en die later uitbouwen naar banshees veils.
Vind ik nou niet echt een geweldig idee, als ik bijvoorbeeld top tegen een gangplank zit en die matchup is redelijk gelijk ga ik zeker mijn lane verliezen als ik na 10 minuten een negatron koop ipv armor. Hetzelfde geld voor de ad carry. Het enige wat nog helpt in zon geval is goed warden en proberen een paar goede ganks op te zetten. Anders verlies je gewoon omdat de snowball te erg is.

Verwijderd

Blamm schreef op donderdag 24 november 2011 @ 12:36:
Ik heb nog niet heel veel gespeeld, maar kan iemand mij het verschil uitleggen tussen de lanes in de praktijk? Van wat ik begrijp is (in het begin van de match) de mid lane degene om solo aan te pakken, bottom met 2, en top met 1 of 2. Maar waarom is dat?
Wat de normale formatie zal moeten zijn is ( voor summoners rift ):
Top 1.
Mid 1.
Bot 2.
Jungler 1.

Waarom 1 iemand op top en 1 iemand jungle??
Dit is puur om voor de beide personen zoveel mogelijk xp en gold te maken. Waardoor de toplane als die het goed doet het hoogste lvl heeft en meeste minnion kills en dus je team makkelijk kan carry'en en/of tanken.

2 op bot is altijd een AD Ranged Carry (denk aan ashe, caitlyn, vanye, miss fortune etc.) en een support ( Sona, soraka etc.)
De reden dat de carry met support gaat is omdat de carry de meeste squischy is in lane. Waardoor hij dus support nodig heeft om te blijven leven en de minnion kills pakken. Aangezien de support juist GEEN minnion kills nodig heeft is dit de beste optie.

De gene die mid daat is altijd een AP mage ( Morgana, kennen, malzahar etc.) de Magers zal de meeste burst dmg doen op je vijanden, En zij kunnen makkelijk een lane vasthouden met 1 v 1. Het is dan ook de bedoeling dat je natuurlijk so veel mogelijk minnion kills moet krijgen.
Het aantal minnion kills zal HEEL veel uitmaken in late game. Want vergeet niet 25-35 minnion kills is het zelfde als 1 kill. dus 100 minnions is ong. 3 kills.

edit: Als je kijk naar livestream zal je ook altijd deze formatie terug zien, en ook op toernooien ed.

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 24-11-2011 12:52 ]

• Blamm
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 02-09 16:36

Blamm

Niet meer Smart

Thanks, duidelijk! :)
Verwijderd schreef op donderdag 24 november 2011 @ 12:37:
[...]

Vind ik nou niet echt een geweldig idee, als ik bijvoorbeeld top tegen een gangplank zit en die matchup is redelijk gelijk ga ik zeker mijn lane verliezen als ik na 10 minuten een negatron koop ipv armor. Hetzelfde geld voor de ad carry. Het enige wat nog helpt in zon geval is goed warden en proberen een paar goede ganks op te zetten. Anders verlies je gewoon omdat de snowball te erg is.
Mijn ervaring is dat de laning phase verdomd snel voorbij is als iemand zo fed raakt. Jullie gaan groeperen om die Sion te pakken, maar de tegenstander ziet jullie niet meer en zal ook gaan groupen. Dan krijg je dus teamfights. En dan is die Negatron Cloak verdomd handig. Bovendien kun je je lane toch in principe altijd wel houden als je gewoon netjes onder je tower blijft hangen om rustig te farmen?>

• atlantisx
Vicarious schreef op donderdag 24 november 2011 @ 12:58:
[...]Bovendien kun je je lane toch in principe altijd wel houden als je gewoon netjes onder je tower blijft hangen om rustig te farmen?>
Vind je ? Nou speel ik niet heel veel botlane meer, Maar steeds vaker zie ik botlanes onder eigen toren kapot gemaakt worden. Incluus mijzelf.

Voorbeeldje:
Stel je staat onder je eigen toren, met een vrij gebruikelijke combo, Taric + Caitlin.
Nu komt er een minion wave op je toren af, 2 enemy champions vanaf de voorkant, een mid-laner die via de tri-bush op je af komt en met een beetje pech nog een jungler erbij.

Hier heb je dus, Geen schijn van kans. Je kan jezelf als level 4 taric+cait niet verdedigen tegen een level 6 brand + jungle sion en dan nog de tegenstanders van botlane. De burst die hun er uit gooien is genoeg om bijde binnen 2 seconden om te leggen, en vervolgens herhaalt dit process zich totdat je besluit je tower maar op te geven. (nu kan je roepen maar je hebt toch wards ! je ziet het aankomen. Nou super ! Je ziet aankomen dat je ge-raped gaat worden, Dus dan moet je bot maar telkens minuten lang free farm geven?)

Tuurlijk, de mid lane & jungle van het eigen team "zou kunnen komen helpen" maar in de praktijk komen deze nouwelijks tot nooit, of ze zijn te laat.

Towers zouden wat mij betreft gewoon weer een buff mogen krijgen, maar dan eens een serieuze buff. Tot nu toe komen ze alleen maar aanzetten met x% armorpen e.d. Er is een veel simpelere, Effectievere, En more fun oplossing. Geef towers gewoon 3x meer schade (op champions).
Zo sta je net even wat veiliger onder je tower, kan men gewoon nog towerdiven, maar dan met een consequentie. Dat je zelf ook een death erbij hebt als je het niet goed doet.
Op dit moment kan je gewoon non stop vanaf overal gepakt worden onder je tower. Torens zijn eigenlijk gewoon een handje vol minions, ze zijn gold waard en thats it.

Het zou er in ieder geval voor zorgen dat als je niet in een full-pre speelt dat je teminste nog iets hebt om op terug te vallen. Want "tower huggen" kan gewoon niet meer. heeft geen enkel nut.

[ Voor 16% gewijzigd door atlantisx op 24-11-2011 13:23 . Reden: leesbaarheid fix ]

• SaphuA
Je moet ook niet gaan towerhuggen terwijl je summoner spells down zijn, je geen wards hebt uitstaan, jouw jungler en/of mid niet in de buurt zijn en die van de tegenstander miss zijn. Dat is vragen om problemen.

• Cloud

Cloud

FP ProMod

Ex-moderatie mobster

Eigenlijk kan ik het daar alleen maar mee eens zijn atlantisx. Ik heb er eigenlijk niet zoveel over nagedacht maar je kunt inderdaad al veel te vroeg gedived worden door zo'n team. Er valt gewoon niets tegen te beginnen in zo'n situatie.

Helaas ben ik vaak die Caitlyn en gaat je eigen team daarna op je zeiken dat je zo vaak doodgaat onder je eigen toren. Maar inderdaad, wat moet je anders?
SaphuA schreef op donderdag 24 november 2011 @ 13:21:
Je moet ook niet gaan towerhuggen terwijl je summoner spells down zijn, je geen wards hebt uitstaan, jouw jungler en/of mid niet in de buurt zijn en die van de tegenstander miss zijn. Dat is vragen om problemen.
Dat is ook wel zo, maar na één succesvolle gank (zeker na twee) heb je best kans dat je meteen in die situatie zit. Dus zonder summoners en zonder wards. Om dan elke keer bij het missen van de mid lane meteen je tas te pakken en naar base te gaan. Dat is denk ik te voorzichtig. :)

• atlantisx
SaphuA schreef op donderdag 24 november 2011 @ 13:21:
Ik was dit nog net aan het toevoegen tijdens dat je poste :).
atlantisx schreef op donderdag 24 november 2011 @ 13:13:
[...](nu kan je roepen maar je hebt toch wards ! je ziet het aankomen. Nou super ! Je ziet aankomen dat je ge-raped gaat worden, Dus dan moet je bot maar telkens minuten lang free farm geven?)
Pagina: 1 ... 24 ... 79 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
In de topicstart is heel veel informatie te vinden. Dus voor zaken als de patchnotes, champion rotation en bijvoorbeeld hoe je in contact kunt komen met andere LoL Tweakers, kun je daar terecht! :)

Voor de slowchatters onder ons is er natuurlijk het chatkanaal in-game (dat veel te rustig is), maar tegenwoordig ook een IRC kanaal!