[PC] League of Legends - Deel 5 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 23 ... 79 Laatste
Acties:
  • 150.494 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• speedzor
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 01-02-2014
Bartjeh schreef op maandag 21 november 2011 @ 15:17:
[...]

Je hebt toch wel het bericht gelezen wat ik quote rite? Als je full support gaat doh, maar dan doe je niet meer schade op graves dan graves op jou, op een enkele 3x chord burst na.
Hij had het over level 3, dan doet sona ook meer pijn dan Graves.
Sona bouw je nooit met damage, tenzij je aan het trollen bent.

Streaming History

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djengizz
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online
Bartjeh schreef op maandag 21 november 2011 @ 15:17:
[...]

Je hebt toch wel het bericht gelezen wat ik quote rite? Als je full support gaat doh, maar dan doe je niet meer schade op graves dan graves op jou, op een enkele 3x chord burst na.
Als jij bottom AP Sona gaat dan gimp je zowel je AD carry (minder cs) als je team (geen geld voor wards / Oracle).

Daarbij kun je met Sona ook nog eens niet goed carry-en late game (slechte AP scaling, 1 beperkte nuke, te lange cooldown op ulti) en zijn hier veel betere AP champs voor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Akkoord, maar AP sona hoeft daarom toch niet damage oriented zijn ? De ap zorgt er net voor dat ze ook beter healt :)

En dit zeg ik niet omdat ik zelf sona volledig AP speel, cuz i don't.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartjeh
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 17-09 09:27
Verwijderd schreef op maandag 21 november 2011 @ 15:30:
Akkoord, maar AP sona hoeft daarom toch niet damage oriented zijn ? De ap zorgt er net voor dat ze ook beter healt :)

En dit zeg ik niet omdat ik zelf sona volledig AP speel, cuz i don't.
De heal scaled heel slecht met AP

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• arcanis
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 13-06 10:25
Mijn eerste ranked gespeeld, lijkt wel of iedereen spontaan achterlijk is geworden. Soroka met 80 minion kills, blitz die hoe dan ook solo top moest. Ik heb maar kassadin gepakt en gewoon lekker gaan roamen.

Afbeeldingslocatie: http://i40.tinypic.com/35bz66f.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djengizz
  • Niet online
Can't have it both ways.

AP Sona betekend minder goud voor haar support rol, datgene waar ze juist heel sterk in is.
Ook heeft mana / CDR veel meer zin op Sona dan AP vanwege die slechte scaling.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zo bouw ik ze meestal ook.

Morello's ftw.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DrFlash
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 05-03 12:59
Ik was aan het zoeken naar zonya's ring aangezien ik die niet kende, klopt ook want deze bestaat niet (meer)

http://leagueoflegends.wikia.com/wiki/Zhonya%27s_Ring

Overigens ga ik op fiddle over het algemeen wel voor de deathcap, maar niet voor de hourglass. die is toch vrij waardeloos voor zo'n squishy hero, al res je.. 2 sec later ben je weer dood.

Wowhead profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cloud
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 17-09 10:39

Cloud

FP ProMod

Ex-moderatie mobster

Oh sorry. Moest inderdaad Hourglass zijn, Ring zit nog steeds in mijn geheugen ;)) Desondanks is Zhonya's erg sterk, ook op Fiddle. 2 seconden volledig invulnerable en untargetable is heel bruut op elke AoE ultimate. Juist voor squichies :)

Never attribute to malice that which can be adequately explained by stupidity. - Robert J. Hanlon
60% of the time, it works all the time. - Brian Fantana

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DrFlash
oh wacht even, in de war met ander item. hourglass 'kan' handig zijn. al rest echter dat je over het algemeen 'na' je ulti wordt genomen, niet tijdens. daarvoor is de ulti over het algemeen wel sterk genoeg, zeker op fiddle die 1 vd best aoe ulti's heeft in het spel.

--ben trouwens gisteren pas lvl 30 geworden ;) moet nog in ranked gaan spelen--

[ Voor 13% gewijzigd door DrFlash op 21-11-2011 15:57 ]

Wowhead profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koekwaus21
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 14-07 21:26
Even vraagje, kan je bij Zhonya's Hourglass nog steeds wel abilities activeren/gebruiken of dat moet dan voor dat je Hourglass gebruikt? Ik zit te denken dat bij TF wel handig kan zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaggy
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 19-06-2021
koekwaus21 schreef op maandag 21 november 2011 @ 16:02:
Even vraagje, kan je bij Zhonya's Hourglass nog steeds wel abilities activeren/gebruiken of dat moet dan voor dat je Hourglass gebruikt? Ik zit te denken dat bij TF wel handig kan zijn.
als je hourglass triggert dan kan je even niks doen, als je zoals fiddle je ulti cast en dan hourglass triggert dan gaat je AoE damage door maar kan je niet bewegen voor 2 seconden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zhonya's heeft wel 1 GROOTE nadeel, als je de ulti cast en dan ook meteen zhonya's stopt je ulti en gaat die op CD zonder ook maar 1 dmg gedaan te hebben, is bij mij een paar keer gebeurd en dat is erg frustererend :(.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koekwaus21
Verwijderd schreef op maandag 21 november 2011 @ 16:10:
Zhonya's heeft wel 1 GROOTE nadeel, als je de ulti cast en dan ook meteen zhonya's stopt je ulti en gaat die op CD zonder ook maar 1 dmg gedaan te hebben, is bij mij een paar keer gebeurd en dat is erg frustererend :(.
Huh? bij welke champion mag dat dan zijn? want bij morgana, fiddle en karthus gaat je ult gewoon door.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djengizz
  • Niet online
Nah, niet op Sona.

Opnieuw te veel goud voor AP. CDR reductie is niet nodig met CDR boots en met Shurelya's ga je over de cap heen. Gewoon niet kost effectief genoeg voor support. Neem je geen Shurelya's dan gimp je opnieuw de team utility (en voordat je Shurelya's afmaakt ook je GP/5).

Ik kan me er late game nog iets bij voorstellen als optionele keus als je bv. om één of andere reden hebt gekozen om Mercury's te nemen en CDR te kort komt. Persoonlijk zou ik dan nog liever gaan voor CDR boots met Eleisa's Miracle als je tenacity zo hard nodig hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• arcanis
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 13-06 10:25
Verwijderd schreef op maandag 21 november 2011 @ 16:10:
sinds wanneer is dit dan? heb ik nog nooit gezien/gehad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• speedzor
arcanis schreef op maandag 21 november 2011 @ 16:24:
[...]

Nog nooit gehad, volgens mij zal het wel aan iets anders gelegen hebben aangezien ik er buiten nu nog nooit van gehoord heb ook.

Streaming History

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Convo
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 21-06 22:00
Volgens mij onderbreekt Zhonya's alle channeling ults. Dus als fiddle hem aanzet terwijl hij nog aan het opladen is dan stop dit zijn ult.

[ Voor 5% gewijzigd door Convo op 21-11-2011 16:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• speedzor
Dr.R schreef op maandag 21 november 2011 @ 16:30:
Volgens mij onderbreekt Zhonya's alle channeling ults. Dus als fiddle hem aanzet terwijl hij nog aan het opladen is dan stop dit zijn ult.
Maar morgana haar ult is geen channel, het is een aura.

Streaming History

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

arcanis schreef op maandag 21 november 2011 @ 16:24:

Zover ik weet kan dit alleen op morgana en niet de rest.
Maar ik bedoel waneer je ulti cast en tegelijkertijd ook Zhonya's waardoor je ulti cast meteen stopt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dr.R schreef op maandag 21 november 2011 @ 16:30:
om een of andere reden werkt dit wel op fiddle als de ult al aanstaat maar niet op andere champs met channel ult
i've seen it quite recently

don't ask me why

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cloud

Cloud

FP ProMod

Ex-moderatie mobster

Ik denk dat bedoeld wordt met Fiddle dat je Zhonya's activeert voordat je je teleport gedaan hebt, dus nog tijdens het opladen. Het zou prima kunnen dat je dan niet meer springt en de boel dus faalt. Nooit geprobeerd echter.

Het is eigenlijk ook de bedoeling dat je Zhonya's pas activeert nadat je midden in de meute staat en aangevallen begint te worden. :)

Never attribute to malice that which can be adequately explained by stupidity. - Robert J. Hanlon

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Cloud schreef op maandag 21 november 2011 @ 16:35:
Ik denk dat bedoeld wordt met Fiddle dat je Zhonya's activeert voordat je je teleport gedaan hebt, dus nog tijdens het opladen. Het zou prima kunnen dat je dan niet meer springt en de boel dus faalt. Nooit geprobeerd echter.

Het is eigenlijk ook de bedoeling dat je Zhonya's pas activeert nadat je midden in de meute staat en aangevallen begint te worden. :)
Elke champion heeft een casting tijd, dat kan ook 1 sec of zelfs minder zijn maar kan ook oplopen tot 4 sec zoals bij fiddle.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Convo
speedzor schreef op maandag 21 november 2011 @ 16:32:
[...]

Maar morgana haar ult is geen channel, het is een aura.
Waar zei Assasins61 dat het over morgana ging ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Cloud schreef op maandag 21 november 2011 @ 16:35:

Ik haal ook nooit Zhonya's en wel om 2 redenen:
- Ik bouw tanky genoeg om wat klapjes te kunnen vangen
- Als ik die crowstorm aanzet gaan mensen me niet focussen maar juist wegrennen (instinctieve reactie). Geen reden dus om die Zhonya's aan te doen.

Vicariously I live while the whole world dies

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Convo
Vicarious schreef op maandag 21 november 2011 @ 16:38:
[...]

- Als ik die crowstorm aanzet gaan mensen me niet focussen maar juist wegrennen (instinctieve reactie). Geen reden dus om die Zhonya's aan te doen.
Totdat een competente Ali/Lee/Tristana/Vayne/Scarner/Rammus/Shyvanna je fiddle uit hun team schoppen/taunten whatever. :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DrFlash
Vicarious schreef op maandag 21 november 2011 @ 16:38:
[...]

Ik bouw dan niet echt tanky, maar wel het 2de. mensen Willen gewoon uit m'n ulti lopen. Over het algemeen de enige keren dat ik gangbanged wordt is als ik tijdens cooldowns iets stoms doe zoals vooruit lopen, of als ik echt op de verkeerde plek op de verkeerde tijd ben. meestal sta ik gewoon achter de groep of in de brush vlakblij en dan is het echt geen probleem.

Wowhead profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cloud

Cloud

FP ProMod

Ex-moderatie mobster

Verwijderd schreef op maandag 21 november 2011 @ 16:36:
[...]

Elke champion heeft een casting tijd, dat kan ook 1 sec of zelfs minder zijn maar kan ook oplopen tot 4 sec zoals bij fiddle.
Volgens mij kan de casting tijd ook prima 0 zijn hoor, vaak zelfs, nagenoeg directe activatie (afgezien van ping-delay). Bij skills waarbij er echt sprake is van een activatietijd, wordt dat altijd aangegeven in de vorm van 'X channels for Y seconds and then...' toch? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

0 sec casting zou een passive zijn denk ik ( denk aan sion's enrage) maar alle andere spells zoals ulti's hebben toch echt wel een casting tijd? Ik speel LoL al enige tijd heb 2 lvl 30 acc op USA en EUW en heb hier wel aandacht aan besteed, vooraal bij Kennen want dat is mijn main.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Convo
@Cloud: Nee, soms zijn er casting tijden in de orde van miliseconden. Voordat brand z'n pillar doet gaan eerst de handjes omhoog. Maar je moet echt je best doen om je zhonya's in die miliseconden te activeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Een miliseconde is toch een miliseconde :P. In die miliseconden druk ik dan wss te snel op zhonya's omdat ik altijd sneller engage dan de tank en dan natuurlijk niet meteen de burst will pakken van hun team.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cloud

Cloud

FP ProMod

Ex-moderatie mobster

Bij Brand staat toch echt in de skill description:
Pillar of Flame
After a short delay, Brand blasts a target area, dealing magic damage to enemy units within the area....
En nee, die Piller of Flame is zeker niet direct actief, dat zou het wel heel simpel maken natuurlijk :P

Tot nu toe blijf ik erbij, skills zijn óf direct (met voorbehoud van pingtijd), óf het staat in de omschrijving dat ze even duren.

Het enige wat ik mij afvraag, zijn projectile skills. Wat gebeurt er als je projectile nog onderweg is, en je Zhonya's activeert? :) Bijvoorbeeld met Anivia haar Q (in elk geval die stun bal).

[ Voor 20% gewijzigd door Cloud op 21-11-2011 16:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Convo
Brand was niet bepaald het beste voorbeeld. Maar ik bedoel eigenlijk de tijd tussen het moment dat je cast en dat je de cirkel ziet verschijnen. De damage is inderdaad vertraagd. Denk dat de silence van cho een beter voorbeeld was geweest. Eerst doet hij de animatie alsof ie inademt en dan schreeuwt hij pas.

De delays waar we het over hebben zijn volgen mij een gevolg de animaties.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hmm een fout bij brand `After a short delay, Brand blasts a target area, dealing magic damage to enemy units within the area....´
enemy units kan dus ook en turret zijn? :P
ontopic:
Maar het kan zijn dat dit in de patches gefixt is. Het was best wel lang geleden....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cloud

Cloud

FP ProMod

Ex-moderatie mobster

Hmm niet geweten, ik zou het eens moeten testen. Animatiedelays ken ik zeker wel, maar dan met name voor last hitting. Ik had niet het idee dat hetzelfde van toepassing was op skills, maar misschien is dat inderdaad zo :) Weer wat geleerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koekwaus21
Skillshots skills hebben een soort delay (die animatiedelay zeg maar). Target skills niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Dr.R schreef op maandag 21 november 2011 @ 16:41:
[...]

Totdat een competente Ali/Lee/Tristana/Vayne/Scarner/Rammus/Shyvanna je fiddle uit hun team schoppen/taunten whatever. :p
Tja, maar als je zhonya's activeert lopen ze er ook zo uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vind fizz trouwens wel echt een leuke hero. Maar heb het idee dat hij een beetje generfed moet worden hij heeft zulke goede ratios. + 2 blinks en die ult. Heb nog geen game met hem verloren ook. Beetje zoals release orianna lijkt hij nu. Niet superveel gespeeld wel superveel te sterk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Cloud schreef op maandag 21 november 2011 @ 16:55:
Bij Brand staat toch echt in de skill description:

[...]
Het enige wat ik mij afvraag, zijn projectile skills. Wat gebeurt er als je projectile nog onderweg is, en je Zhonya's activeert? :) Bijvoorbeeld met Anivia haar Q (in elk geval die stun bal).
Dan gaat die Q gewoon door je heen.
Als jij in je Zhonya's zit word je er iig niet door geraakt/stunned.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeX
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 18-07 12:20

DeX

Voor de mensen met interesse in skins:
Riot will be selling 21 Legacy skins this weekend at 75% off. Afterwards these skins will be put into "Legacy" status. That means they wont be available for purchase except for special instances/sales. You can find more details here!
Prijzen:
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/5qIlsnDUnhdiFEZKbH2HxqpR/full.jpg

Bron: http://www.reddit.com/r/l...friday_massive_skin_sale/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als dat waar is, vind ik het een rare strategie om snel nog wat meer geld te verdienen.
B-Skins (want de meeste zijn niet eens heel erg vet.) snel proberen uniek te maken in de hoop snel wat meer centjes te verdienen.

Al is het wel een mooie korting die je erop krijgt, ik vind het een beetje jammer dat er steeds meer "exclusive" skins komen. (Pax Jax, Pax TF, Riot Singed & K9 Nasus ).
Dan nog de kerst/halloween skins.
En nu dan een nieuwe reeks.. Legacy

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 21-11-2011 22:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

slim toch je creeert een schaarste voor een b product. Je maakt ruime voor nieuwe producten. En tijdens speciale sales krijgen ze weer extra aandacht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 21 november 2011 @ 23:09:
slim toch je creeert een schaarste voor een b product. Je maakt ruime voor nieuwe producten. En tijdens speciale sales krijgen ze weer extra aandacht.
Mehh ze moeten zelf weten :P.
Ik ga geen euro meer in LoL stoppen iig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dreanor
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 19-09 01:03

Dreanor

Joene

Verwijderd schreef op maandag 21 november 2011 @ 23:10:
[...]

Mehh ze moeten zelf weten :P.
Ik ga geen euro meer in LoL stoppen iig.
En daar is iedereen vrij in, dat is het mooie van dit bussiness model.

PlayerUnknown's Battleground: TryingDutchman

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dreanor schreef op maandag 21 november 2011 @ 23:30:
[...]

En daar is iedereen vrij in, dat is het mooie van dit bussiness model.
Klopt. En ze hebben ze hebben er succes mee, dat gun ik ze.
Ik ben geen troll of flamewar starter ofzo, dat was gewoon hoe ik er tegenaan kijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zit een beetje in een lol dip.

Heb nadat ik weer 1400 elo gehaald had met ryze/soraka alleen nog maar normals gespeeld. Maar die zijn niet leuk. En ik ga geen ranked beginnen voordat ik ook een jungler/solo top of ad carry kan. Maar dat duurt erg lang voordat je de IP daarvoor hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 22 november 2011 @ 00:49:
Ik zit een beetje in een lol dip.

Heb nadat ik weer 1400 elo gehaald had met ryze/soraka alleen nog maar normals gespeeld. Maar die zijn niet leuk. En ik ga geen ranked beginnen voordat ik ook een jungler/solo top of ad carry kan. Maar dat duurt erg lang voordat je de IP daarvoor hebt.
Zou niet de moeite doen om solo top te leren, elk team heeft meestal minstens 3 spelers die top claimen dus als je je zorgen maakt om tijd/ IP kan je beter voor andere rollen gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deTwisj
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 11-09 10:01
Hmm, heeft die korting op champions voor die skin sale alleen betrekking op hun RP en niet op hun IP cost? Wel jammer, heb ik net m'n broer gezegd dat hij z'n geliefde kog'maw vrijdag goedkoper kan kopen voor IP. Oops!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeX

DeX

deTwisj schreef op dinsdag 22 november 2011 @ 09:05:
Hmm, heeft die korting op champions voor die skin sale alleen betrekking op hun RP en niet op hun IP cost? Wel jammer, heb ik net m'n broer gezegd dat hij z'n geliefde kog'maw vrijdag goedkoper kan kopen voor IP. Oops!
Skins zijn volgens mij alleen aan te schaffen met RP (op promo-acties zoals facebook-like en youtube-subscribe na).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deTwisj
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 11-09 10:01
Ik bedoel ook niet zo zeer de skin, maar de champion die dan 20% goedkoper is tijdens de skin sale (skins zijn dan 75% goedkoper).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 21 november 2011 @ 17:59:
Vind fizz trouwens wel echt een leuke hero. Maar heb het idee dat hij een beetje generfed moet worden hij heeft zulke goede ratios. + 2 blinks en die ult. Heb nog geen game met hem verloren ook. Beetje zoals release orianna lijkt hij nu. Niet superveel gespeeld wel superveel te sterk.
leuke hero my ass
niet om tegen te staan

singed en fizz in 1 lane is GG
we didnt stand a chance whatsoever

steeds meer zie ik mensen die er mee kunnen spelen en dan is het echt niet leuk
ik heb in het begin echt veel slechte spelers gezien maar nu is het gedaan met lachen met dat klein ventje met zn coole ult
niet superveel gespeeld? bwa ik heb hem toch echt al veel tegengekomen, misschien gewoon pech gehad
zn gapclosing skills zijn te vet, zn damage is echt pijnlijk, zn ult is fun maar minder OP dan zn normale skills
vooral zn gapclosing skills doen te veel pijn en zijn te handig
something needs to change riot ...!!!!

nuja jax speelt nu ook wel als een OP boss, die masteries somethings wrong
ninja tabi
hextech gunblade
trinity force
guinsoo's rageblade
atma's impaler
force of nature
unstoppable en zowat de enige waar dodge runes nog aan te pas komen :)
ben wel benieuwd hoe ze hem gaan veranderen en wat mn compensatie zal zijn vr mn runes, ik eis wel een volwaardige compensatie van 7200IP, maja ik vrees dat ik niet veel zal te zeggen hebben ;)

vanavond nog een first win en ik kan me lee sin kopen
pff 6300IP duurt zolang om voor te sparen, ik moet me altijd inhouden om ondertussen al niet een 3150IP champ te kopen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 22 november 2011 @ 09:45:

pff 6300IP duurt zolang om voor te sparen, ik moet me altijd inhouden om ondertussen al niet een 3150IP champ te kopen
Haha, same here. :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeffroiscool
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 26-04-2024
Of jullie geven eenmalig iets van 25 euro uit aan die digital collecters edition. Krijg je 20 champs + extra RP voor eventuele goede champ.

Zeg niet dat jullie moeten betalen, maar het is een optie? ^^

League of Legends [Last Updated 22-08-2012]: [EUW] Jeffro (Now:Silver, S1:Bronze), RankedSolo5x5: 1502 [120W/106L], Dominion: 84W, TT: 3W, Normal: 504W

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hmm, dat ljikt mij niet zo handig omdatik ik 60+ champs al heb :P. En het lukt me bijna nooit om te sparen voor 6300 champs :O.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nibbz
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 19-09 15:26

Nibbz

Postmaster General

Verwijderd schreef op dinsdag 22 november 2011 @ 10:23:
Hmm, dat ljikt mij niet zo handig omdatik ik 60+ champs al heb :P. En het lukt me bijna nooit om te sparen voor 6300 champs :O.
Haal voor 10 euro een paysafecard, en koop gewoon 2 champions. De game is toch al gratis, maakt die kleine 10 euro toch ook niet uit.

13:37

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GeeJeex
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 08-09 12:55
Inderdaad. Al zo vaak een game gekocht die binnen 10 uur uit was voor 60 euro. Als ik datzelfde bedrag zou moeten betalen voor deze game per 10 uur was ik allang de 800 euro grens overschreden.

Ik heb nu 10 euro betaald en al over de 150 potjes gespeeld. Als je trouwens slim bent koop je ook alleen champions uit de champion sale, dan haal je met gemak 4-5 sterke champs uit je geld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nibbz schreef op dinsdag 22 november 2011 @ 10:29:
Haal voor 10 euro een paysafecard, en koop gewoon 2 champions. De game is toch al gratis, maakt die kleine 10 euro toch ook niet uit.
Ik heb pas nog 10 euro card gehaald voor leona sale maar om elke champ met rp te kopen is wel beetje overdreven vind ik. Ik koop dan ook liever skins of runepages ermee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeX

DeX

Ik ben wel blij met de Digital Collectors ed. Heb nu wel veel RP over (4400 ofzo) maar daar doe ik rustig mee (nieuwe champs / skin aanbiedingen etc). Ik spaar nu rustig IP op voor die paar champs die ik wil en veel IP kosten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DeX schreef op dinsdag 22 november 2011 @ 10:44:
Ik ben wel blij met de Digital Collectors ed. Heb nu wel veel RP over (4400 ofzo) maar daar doe ik rustig mee (nieuwe champs / skin aanbiedingen etc). Ik spaar nu rustig IP op voor die paar champs die ik wil en veel IP kosten.
IP boost mischien een optie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeX

DeX

Neuh ik let niet zo op mijn IP. Die gaat vanzelf omhoog en ondertussen heb ik veel te veel lol met reeds aangeschafte heroes (Tristana, Talon, Teemo, Garen en Warwick). Heb geen haast.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tjukkie
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 13-11-2024
Ik spendeer mijn IP voornamelijk uit aan Runes en cheapo champs. De duurdere champs koop ik meestal met RP wanneer ze in de aanbieding zijn :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 22 november 2011 @ 10:23:
same here heb ook al teveel champs om nog een collectors pack aan te schaffen
en wil ook geen geld er meer in steken, mss nog eens vr een runepagebundel maar met 9 runepages kan ik eigenlijk best wel al mn plan trekken

en die IP krijg ik toch dus, speel elke dag wel spel of twee dus gaat wel vooruit maar toch 6300 is gewoon lang sparen en meestal kan ik me niet inhouden, kwil alle champs :) en smoeilijk om te kiezen welke eerst :)

kga mn centjes houden vr diablo3
nog een reden waarom ik geen geld meer in lol wil steken
ik vermoed dat ik in de toekomst minder tijd zal hebben om nog lol te spelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeX

DeX

Zijn die aangeschafter runepages dan ook gevuld? of Blanco?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartjeh
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 17-09 09:27
Blanco :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jasper 99
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 09:26
Verwijderd schreef op maandag 21 november 2011 @ 17:59:
Build + masteries + skill order?!

W Q W E W R etc? Dus W en E eerst maxen maar v oor begin poke Q ?

Build?:
Boots 3 pots
Roa
(eventueel dorans tussendoor)
Deathcab etc ?

Masteries burst of utility? 21/0/9 of 9/0/21

Tell me, ik vind zijn farm nog iets minder al gaat het vanzelf beter op hogere levels door je E

Heb hem nu al wat meer onder de knie maar vind het een hero die echt kills nodig heeft om goed te zijn.
Namelijk heb je dat niet dat ben je te squishy en wordt je gekilled voordat je uberhaupt chill damage kan doen. Bruisers/tanks lijken hem wat te veel van het goede, squishies kan hij pakken maar je moet er wel komen. Ik neem aan dat je gewoon level 30 bent ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Convo
Laatst top lane tegen een FIzz verloren met Cho. In het begin ging het nog wel (stond 1/0 voor) maar de damage van Fizz' W (tot 8% van je missing hp) werd gewoon belachelijk nadat ik een paar stacks op m'n R had.

[ Voor 4% gewijzigd door Convo op 22-11-2011 12:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dreanor
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 19-09 01:03

Dreanor

Joene

Jasper 99 schreef op dinsdag 22 november 2011 @ 12:26:
[...]

Build + masteries + skill order?!

W Q W E W R etc? Dus W en E eerst maxen maar v oor begin poke Q ?

Build?:
Boots 3 pots
Roa
(eventueel dorans tussendoor)
Deathcab etc ?

Masteries burst of utility? 21/0/9 of 9/0/21

Tell me, ik vind zijn farm nog iets minder al gaat het vanzelf beter op hogere levels door je E

Heb hem nu al wat meer onder de knie maar vind het een hero die echt kills nodig heeft om goed te zijn.
Namelijk heb je dat niet dat ben je te squishy en wordt je gekilled voordat je uberhaupt chill damage kan doen. Bruisers/tanks lijken hem wat te veel van het goede, squishies kan hij pakken maar je moet er wel komen. Ik neem aan dat je gewoon level 30 bent ?
Ik doe het volgende:

1. Dorans Ring
Omdat Fizz alle stats goed kan gebruiken, zels je auto attacks scalen met AP. En als je een keer of 2 harash doet met je combo ben je out of mana, dus de mana regen is zeer welkom. Health maakt je minder squishy.

Boots vind ik minder nodig omdat je, zeker tijdens lane fase, twee escapes of gap closers hebt.

2. Sheen/Cooldown Boots
Sheen en zijn grote versie zijn goddelijk op Fizz. Maakt zijn burst zoveel groter. Cooldown boots pak ik omdat ik zijn cooldowns wat lang vind.

3. Rod of Ages/Sheen uitbouwen
Rod of Ages om dezelfde reden als Dorans ring en sheen uitbouwen naar AP versie omdat tegen deze tijd meer AP dan base dmg hebt.

4. Deathcap/luxe items
Meestal eindigt de match voor mij al voordat ik sheen uitgebouwd heb. Zo niet deathcap en de reden mag duidelijk zijn. AP for the win. Alles schaalt met AP.

Skill order
W > Q > W > E > W > R

Q doet zoveel damage en applies ON HIT effects. E gebruik ik meestal eerder voor escape dan de damage. Reden is ook dat de damage circel of soms bugged lijkt of gewoon heel klein is.

Masteries
21/0/9 Burst damage for the win.

Speelstijl

Vanaf lvl 2 à 3 harash ik. Gewoon W dan Q op je vijand en weg. Meestal kwart van leven weg (ongeveer). Verder heel voorzichtig spelen in het begin.

PlayerUnknown's Battleground: TryingDutchman

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De taxi des doods ! :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• atlantisx
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 24-07-2021
koekwaus21 schreef op maandag 21 november 2011 @ 17:07:
Skillshots skills hebben een soort delay (die animatiedelay zeg maar). Target skills niet.
Target skills hebben ook gewoon een animatie delay, e.g. Gangplank's Q (ik heb het dus niet over de air time van zijn kogel, puur over zijn Q afschieten, je kan zijn Q zelfs nog afbreken),
Blitzcrank Q, Oeps, dat is natuurlijk een "skillshot",
LeeSin ultimate.
Je kan zhonya's bijvoorbeeld activeren tijdens de ultimate van Leesin, terwijl je dus zijn been al op je af ziet komen.

[ Voor 4% gewijzigd door atlantisx op 22-11-2011 14:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fanatic_FS
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 08:57

Fanatic_FS

Rated T for Troll™

TROLOLOL

Nieuwe champ sneek peak, het is een ARMORED BEAR!

[specs]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

LOL,
dus nog steeds geen Kumiho.. :(
Waarom een sneak preak uitbrengen van een champ die pas veel later uitkomt? damn riot.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Fanatic_FS schreef op dinsdag 22 november 2011 @ 14:03:
TROLOLOL

sounds pretty epic

is het een ijsbeer? zeker een skin

golden compass?

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 22-11-2011 14:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fanatic_FS

Fanatic_FS

Rated T for Troll™

Ziet eruit als een ijsbeer ja

[specs]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Fanatic_FS schreef op dinsdag 22 november 2011 @ 14:03:
TROLOLOL

haha armored bears is een inside joke tussen een aantal reds op het LoL-forum. Droog dat ze er dan een champ voor maken :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• speedzor
http://euw.leagueoflegend.../showthread.php?p=5265794
http://competitive.euw.leagueoflegends.com/
Summoners!

Today marks the beginning of our second competitive season! Featuring a prize pool of $5 million – the largest in eSports history – along with a host of new and exciting features such as new masteries and summoner spells, the open beta of our highly anticipated Spectator Mode, and even ranked teams, Season Two promises to be one of the most exciting updates to League of Legends to date!

In addition to the beginning of Season Two, today is also the launch of our brand new competitive site, where you can follow all the excitement of professional League of Legends through our coverage of the prestigious Challenger Circuit. You’ll also find more information about how you can start competing, including a listing of Prized Events where you and your team can do battle for awesome prizes. Click here to find out how the Competitive Site can help you start your own journey to the top!

Season Two is upon us, summoners! We hope you're prepared!
http://euw.leagueoflegend...k-peek-%E2%80%93-volibear

Afbeeldingslocatie: http://riot-web-static.s3.amazonaws.com/images/news/November_2011/2011_11_21_Volibear_Teaser/Volibear_Teaser_colV2_cropped_thumb.jpg
Every once in a while, there comes a champions so controversial that even the executives can’t agree on what to do with them. Some might claim that the combination of two awesome elements can only yield up an even greater awesome of truly epic proportions, while others might cling to the superstition that too much awesome isolated in one particular being can only lead inevitably to disaster.
The two awesome elements that we’re talking about in this case are, of course: bears and gigantic suits of armor.

For many of you, Volibear, the Thunder’s Roar is no doubt the best news you will get in the time of your natural lives. For others, we understand the anxiety that might accompany the thought of facing down a massive, armored bear. If you’re one of those summoners afflicted by a phobia of bear armory, we’ve arranged to include the following comic to help your face down your fears.

Ursine enthusiasts everywhere rejoice! Your bear in shining armor is has nearly arrived!

Streaming History

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fanatic_FS

Fanatic_FS

Rated T for Troll™

Verwijderd schreef op dinsdag 22 november 2011 @ 14:05:
LOL,
dus nog steeds geen Kumiho.. :(
Waarom een sneak preak uitbrengen van een champ die pas veel later uitkomt? damn riot.
Zie Wukong. Hij had ook zijn sneak peak en voordat hij released werd kwamen er nog 3 of 4 champs.

[specs]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoe ga je met een fizz om / waar moet je op letten?
Hij komt op mij over als een vage waas van gap closing, high damage dealing, slowing, evading, fish effects.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 22 november 2011 @ 15:10:
Hij komt op mij over als een vage waas van gap closing, high damage dealing, slowing, evading, fish effects.
permastun :)
dan stopt de vage waas en kan je hem doodmeppen
8)7
of gewoon bannen :)

tja enige dat me echt lukt is om noobfizz te counteren
dan burst k hem dood met een jax ofzo, liefst in het begin hoe meer hoe beter en dan hou je hem onder de knoet

tegen profizz is er weinig te doen, towerhug en stun onder toren helpt maja een goeie speler is daar wel voor op zn hoede of gewoon gecoordineerd ganken maar met zn blink toestanden kan em soms toch ontsnappen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koekwaus21
Ik speelde laatst tegen hem met TF. Dat was echt een ramp, elke keer pakt hij stick of is hij ineens achter mij en maakt mij in paar klappen dood. Enig wat ik tegen kon doen is een snelle gold card pakken en hem stunnen maar daarmee krijg ik hem niet dood 1vs1 mid.

Voor de rest vind ik de hele competitie wel leuk. Je kan zelfs een eigen toernooi beginnen. :)
Ik zou graag wel met wat tweakers een team willen vormen :) en af en toe een online toernooitje ofzo?

(http://competitive.euw.le...2/join-challenger-circuit)

[ Voor 9% gewijzigd door koekwaus21 op 22-11-2011 15:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Vooral die Go4Lol toernooitjes zijn leuk om mee te doen. Doen regelmatig ook pro-teams aan mee en het is volgens mij gewoon vrije inschrijving zonder verdere requirements.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wow net een game van een uur en 8 min gehad. Iemand leavde early game en we versloegen ze ook nog 4v5. Na 45min en ging nog een speler van ons weg en uiteindelijk verloren we :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Intruder
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 19-09 17:09
Vicarious schreef op dinsdag 22 november 2011 @ 16:00:
Vooral die Go4Lol toernooitjes zijn leuk om mee te doen. Doen regelmatig ook pro-teams aan mee en het is volgens mij gewoon vrije inschrijving zonder verdere requirements.
Precies, het kan alleen wel frustrerend zijn hoe lang je soms moet wachten tussen matches en je moet op tijd inschrijven omdat er momenteel erg veen animo voor is. Maar je hebt gelijk, go4lol tournaments zijn echt gaaf om te doen.

-:iRacing profiel:- // LoL EUW = BatsAap //

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djengizz
  • Niet online
Verwijderd schreef op dinsdag 22 november 2011 @ 15:10:
Tanky DPS fizz toplane:
-out sustain hem

AP bursty fizz mid/top:
-counterpick, ga ranged en deny farm
-haal Banshees, dit onderbreekt zijn WQE combo en de MR is goed vs zijn niet al te hoge damage
-beschouw hem als een assasin (bv akali) --> outzone hem, gebruik het feit dat je ranged bent; ga niet 1v1.
-gebruik mana om je lane te pushen, fizz farmed niet al te goed en kan moeilijk counterpushen
-ontwijk als zijn W aangaat
-jump / nuke hem als zijn burst combo op cooldown is
-vraag om ganks op mid als hij harassed onder je turret m.b.v. zijn E
-koop pots en vecht hem niet low health (W passive!)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koekwaus21
Vicarious schreef op dinsdag 22 november 2011 @ 16:00:
Idd, ik ben naar die site gegaan maar snap nog niet echt hoe die rating gaat aangezien je op een zondag dan speelt maar hoe bepalen ze op welke plaats je zit? Want je speelt maar 1 game en dan nog een maandelijkse final.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wackeeh
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 30-06-2018
Hi mede Tweakers / LoLers,

Speel nu zelf een maandje ofzo, begonnen met met name co-op zodat ik me champs beetje onder de knie krijg en nu op level 20 speel ik meestal normal, blind picks. Wat me opvalt is dat mijn W/L ratio echt 50-50 is.

In het kader van de domme vragen: gaat dit op level 30 beter worden of ligt het toch echt aan mij? Hoewel, als ik die MLG matches vergelijk (waarvan ik denk zo moet het toch gespeeld worden) met de praktijk zit ik in toch bijzonder vaak in een unbalanced team waar de AD carry 10 minion kills heeft na 10 minuten en om hulp vraagt...

TL;DR
Is het leven beter op level 30 als je beetje gestructureerd LoL wil spelen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nutral
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 11-09 13:30

Nutral

gamer/hardware freak

nee :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• speedzor
Wackeeh schreef op dinsdag 22 november 2011 @ 16:51:
Hi mede Tweakers / LoLers,

Speel nu zelf een maandje ofzo, begonnen met met name co-op zodat ik me champs beetje onder de knie krijg en nu op level 20 speel ik meestal normal, blind picks. Wat me opvalt is dat mijn W/L ratio echt 50-50 is.

In het kader van de domme vragen: gaat dit op level 30 beter worden of ligt het toch echt aan mij? Hoewel, als ik die MLG matches vergelijk (waarvan ik denk zo moet het toch gespeeld worden) met de praktijk zit ik in toch bijzonder vaak in een unbalanced team waar de AD carry 10 minion kills heeft na 10 minuten en om hulp vraagt...

TL;DR
Is het leven beter op level 30 als je beetje gestructureerd LoL wil spelen?
De setups zijn beter, de meesten spelen ook beter vergeleken met lage levels.
Je W/L Ratio ligt compleet aan jezelf en indien je een goede speler bent dan ga je +- 57% win ratio hebben.

Streaming History

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wackeeh
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 30-06-2018
speedzor schreef op dinsdag 22 november 2011 @ 16:54:
[...]
dan ga je +- 57% win ratio hebben.
Dan ben ik er dus al bijna, nog maar 7% te gaan. ;)
Toch weet ik niet of ik blij ben met het antwoord haha...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jasper 99
Dreanor schreef op dinsdag 22 november 2011 @ 12:39:
[...]

Ik doe het volgende:

1. Dorans Ring
Omdat Fizz alle stats goed kan gebruiken, zels je auto attacks scalen met AP. En als je een keer of 2 harash doet met je combo ben je out of mana, dus de mana regen is zeer welkom. Health maakt je minder squishy.

Boots vind ik minder nodig omdat je, zeker tijdens lane fase, twee escapes of gap closers hebt.

2. Sheen/Cooldown Boots
Sheen en zijn grote versie zijn goddelijk op Fizz. Maakt zijn burst zoveel groter. Cooldown boots pak ik omdat ik zijn cooldowns wat lang vind.

3. Rod of Ages/Sheen uitbouwen
Rod of Ages om dezelfde reden als Dorans ring en sheen uitbouwen naar AP versie omdat tegen deze tijd meer AP dan base dmg hebt.

4. Deathcap/luxe items
Meestal eindigt de match voor mij al voordat ik sheen uitgebouwd heb. Zo niet deathcap en de reden mag duidelijk zijn. AP for the win. Alles schaalt met AP.

Skill order
W > Q > W > E > W > R

Q doet zoveel damage en applies ON HIT effects. E gebruik ik meestal eerder voor escape dan de damage. Reden is ook dat de damage circel of soms bugged lijkt of gewoon heel klein is.

Masteries
21/0/9 Burst damage for the win.

Speelstijl

Vanaf lvl 2 à 3 harash ik. Gewoon W dan Q op je vijand en weg. Meestal kwart van leven weg (ongeveer). Verder heel voorzichtig spelen in het begin.
cool ga het proberen! Net een standaard gedaan met 12/4/10 was wel redelijk voelde wel prima :P

Maar ik ga je build proberen.
Geen rare runes? Gewoon magic pen AP (zelf heb ik Magic pen armor en CDR en AP quints)
:P ja een deathcab en dan voor een cutie!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blamm
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 02-09 16:36

Blamm

Niet meer Smart

Ik heb er nu een potje of 15 op zitten denk ik, en kom eindelijk uit de rode cijfers (kill/death ratio ;))
Speel wel alleen nog 5v5 tegen bots op beginner, maar het is echt gaaf zeg :D Krijg nu eindelijk een beetje wat voor elkaar, favoriet atm is Poppy. Eerste potje daarmee was die zo fragiel als wat, maar het went, en charge in - charge out lijkt een aardige tactiek :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jasper 99
owke fizz build geprobeerd is sweet! Dorans beginnen vindt ik niet altijd chill maar soms wel :) Pots zijn gewoon altijd lekker in lane. Zat net tegen andere fizz was 4/0 voor mij binnen een paar minuten sowieso alle games een dikke positieve ratio net 14/5/20 (daarvoor 10/2/2 en 11/2/6) gespeeld wel prima

Vindt btw lifesteal ook wel redelijk op hem, maar die lichbane dat doet het hem echt deed eerst sheen pas later maar dat moet niet Q + sheen is gewoon insane :P Thx bro thx!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Legoblokje
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 14-09 21:57

Legoblokje

Stap niet op me!

Ik zat vanavond een potje te doen met een vriend van me maar de feedende bottom lane had er al gauw geen zin meer in en gingen AFK. Tijd voor troll-mode dus, nouja zie het zelf maar:

YouTube: Rammus Baron steal attempt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• speedzor
Legoblokje schreef op woensdag 23 november 2011 @ 00:39:
Ik zat vanavond een potje te doen met een vriend van me maar de feedende bottom lane had er al gauw geen zin meer in en gingen AFK. Tijd voor troll-mode dus, nouja zie het zelf maar:

:D Epic _/-\o_

Streaming History

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Legoblokje schreef op woensdag 23 november 2011 @ 00:39:

Erg lekkere poging!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Haha deftig inderdaad.

Gisteren ook 2 potjes met rammus gegaan.

Eerste potje ben ik voor de 15 minuten cap minstens 5 keer komen ganken mid waar onze anivia tegen fizz stond. Ik heb in het volledige potje 1 stun van haar gezien en 1 wall. Terwijl Fizz overextend kom ik achter hem aan, raak hem met mijn Q, taunt hem naar onze toren maar noooooit werd ie gestund door anivia, of tenminste zelfs gewalld. Faal potje, onze ashe bot spamde zijn ulti op cooldown, relevant of niet, deed er niet toe, als hem maar op cd was als we hem nodig hadden.

Tweede potje gelukkig helemaal anders. Vind rammus echt overdreven snel en gevaarlijk nu na de recente aanpassingen en toch een vaste ban waard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• speedzor
http://euw.leagueoflegends.com/board/showthread.php?t=488009
We do plan to have Ranked Dominion.
De ranked teams zijn er! :)
Vreemd, ik was er nochtans van overtuigd dat Arranged team rating zou verdwijnen.. Alhoewel ik in nog geen team zit, blijft m'n rating er staan.

[ Voor 42% gewijzigd door speedzor op 23-11-2011 09:12 ]

Streaming History

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kainda
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 07-09 13:00
Ik denk zo dat rammus een nieuwe vaste ban wordt in draft mode, tè irritant met z'n slow + taunt + reflect dmg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• speedzor
Kainda schreef op woensdag 23 november 2011 @ 09:14:
Ik denk zo dat rammus een nieuwe vaste ban wordt in draft mode, tè irritant met z'n slow + taunt + reflect dmg.
Dit is toch altijd al zo geweest?
Enneuh, welke slow? :P

Streaming History

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

speedzor schreef op woensdag 23 november 2011 @ 09:17:
[...]

Dit is toch altijd al zo geweest?
Enneuh, welke slow? :P
Zijn powerball slowt je toch ff na impact, of heb ik dit verkeerd ? En inderdaad hij is altijd sterk geweest, maar nu met de nieuwe masteries ben je lvl 3 in no time en kan je echt constant ganken als de lanes het enigzins toelaten.

Edit : hij slowt met zijn Q

Rammus accelerates in a ball towards his enemies, dealing 100/150/200/250/300 (+1) magic damage and causing 28/36/44/52/60% reduced movement speed to nearby enemies on impact.

[ Voor 20% gewijzigd door Verwijderd op 23-11-2011 09:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• speedzor
Verwijderd schreef op woensdag 23 november 2011 @ 09:18:
[...]

Zijn powerball slowt je toch ff na impact, of heb ik dit verkeerd ? En inderdaad hij is altijd sterk geweest, maar nu met de nieuwe masteries ben je lvl 3 in no time en kan je echt constant ganken als de lanes het enigzins toelaten.

Edit : hij slowt met zijn Q

Rammus accelerates in a ball towards his enemies, dealing 100/150/200/250/300 (+1) magic damage and causing 28/36/44/52/60% reduced movement speed to nearby enemies on impact.
Je hebt gelijk, hij slowed inderdaad. Nog nooit echt opgemerkt omdat je normaal gezien direct taunt :P

Streaming History

Pagina: 1 ... 23 ... 79 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
In de topicstart is heel veel informatie te vinden. Dus voor zaken als de patchnotes, champion rotation en bijvoorbeeld hoe je in contact kunt komen met andere LoL Tweakers, kun je daar terecht! :)

Voor de slowchatters onder ons is er natuurlijk het chatkanaal in-game (dat veel te rustig is), maar tegenwoordig ook een IRC kanaal!