[PC] League of Legends - Deel 5 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 22 ... 79 Laatste
Acties:
  • 150.493 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartjeh
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 17-09 09:27
Je kan natuurlijk ook AP Sona gaan, met een lichbane ed. Best wel wat fun mee gehad in normal games. Geen idee hoe het werkt in ranked.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• speedzor
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 01-02-2014
Jasper 99 schreef op vrijdag 18 november 2011 @ 10:55:
[...]

1000 meer wins of minder zegt nogsteeds niet veel. Uiteindelijk gaat het om elo en gewoon skill. Ik zit altijd tegen 1200+ mensen en ongeveer 75% daarvan is gewoon echt heel slecht die je dan 0/8 ziet lopen in games. Zelf zit ik op 350 maar kan ik al makkelijk naar 1600 elo (en vermoed nog wel een stukje hoger)

Is gewoon net hoe je gamed :P deed hiervoor dota dat helpt wel.
Uiteraard niet slecht bedoeld, maar zo redeneert 90% van de LoL community. Ze zitten zelf rond de 1200, maar 'kunnen zeker een 1600 aan' terwijl de meesten onder hen nog nooit het spel op dat elo gezien hebben. Wanneer ik een grafiek qua gameplay zou moeten tekenen dan zou deze minimaal stijgen tussen 1200 en 1550 en vanaf dan een scherpe bocht omhoog.

Vergeet niet dat 1600 elo de top 2% van de wereld is, er is een reden waarom daar maar zo weinig mensen zitten. Ik weet niet of je daar al gespeeld hebt, maar dat zijn uitspraken waar je je toch echt wel kan aan branden.

Streaming History

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Thasquealer schreef op vrijdag 18 november 2011 @ 11:08:
[...]

Dat bedoel ik.
Vanuitgaande dat het matchingsysteem wat Riot in gedachte had klopt, dan zitten hun op ongeveer 2000 games played (matching zou er voor zorgen dat je 50:50 speeld).
Hoe moet ik met mn vrienden die allemaal op zn max 300 potjes per persoon hebben gespeeld daar tegenop?

Overigens zie je ook heel vaak gewoon 2 lvl 30 gasten met een level 1 erbij, terwijl de group ongeveer op lvl 24-27 zit.

Ik vind het een beetje vreemde manier van matchmaking.

Maargoed, des te beter het gevoel als je hun verslaat, dat wel :)
Elke speler heeft gewoon een hidden ELO. Bij winst krijg je er wat punten bij, bij verlies gaan er wat punten af. Als je de normal queue ingaat kom je bij mensen rondom jouw normal ELO terecht. Tuurlijk zitten daar grote niveauverschillen in: de communicatie is slecht en iedereen heeft wel eens een matige dag. Versterk dat met de nodige rage en je snapt wel dat het alsnog een ongebalanceerde game kan worden.

Ohja, en met 5-man premades is het gewoon compleet random heb ik wel eens het idee :D

[ Voor 3% gewijzigd door Vicarious op 18-11-2011 11:29 ]

Vicariously I live while the whole world dies

Acties:
  • 0 Henk 'm!
speedzor schreef op vrijdag 18 november 2011 @ 11:27:
[...]

Uiteraard niet slecht bedoeld, maar zo redeneert 90% van de LoL community. Ze zitten zelf rond de 1200, maar 'kunnen zeker een 1600 aan' terwijl de meesten onder hen nog nooit het spel op dat elo gezien hebben. Wanneer ik een grafiek qua gameplay zou moeten tekenen dan zou deze minimaal stijgen tussen 1200 en 1550 en vanaf dan een scherpe bocht omhoog.

Vergeet niet dat 1600 elo de top 2% van de wereld is, er is een reden waarom daar maar zo weinig mensen zitten. Ik weet niet of je daar al gespeeld hebt, maar dat zijn uitspraken waar je je toch echt wel kan aan branden.
Dat is de pest met een teamgame, iedereen denkt altijd dat het aan zijn teammates ligt dat hij zo laag staat. Vergeet niet: ook speedzor met zijn 1600 ELO heeft dezelfde slechte teammates gehad. De enige constante factor ben je zelf, dus met genoeg ranked games kom je altijd op de ELO uit waar je thuishoort. Kijk naar Reginald, die heeft best eventjes moeten grinden, maar stond gister gewoon weer vrolijk #1 ELO.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik moet dringend wat ranked spelen
iemand zin om serieus te duoq op NA server

DarkCorvuz is the nick
feel free to invite me

ik rock met Irelia
ben heel irritant met Singed
speel graag nog Teemo, Jax, Janna
heb alleen geen echte AP of ranged AD
en ben zwaar aan het sparen voor Lee Sin want ik ben er supergoed mee mja ie lijkt me dan ook lichtjes OP
nog 2000IP

ik ben normal beu
alsk lane met iemand stopt die plots midden in een gevecht
phone call sorry, die zie ik ook niet aankomen en dan geven we 2 free kills weg
of family business of ..
de laatste 10 spelletjes altijd iets
en ben nog net niet goed genoeg om een faalteam volledig zelf te dragen
soms faal ik ook maar als ik begin te spelen dan stop ik niet temidden van een spel
merk wel dat mn niveau zwaar verbeterd is en wil een echte uitdaging met iets of wat van niveau op beide teams

dus als iemand wil ranked duoq op NA laat maar weten

ik vermoed dat mn effectieve skill elo rond 1350 zal hangen vr de moment
maar van hopeloze normals te spelen word ik ook niet beter

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 18-11-2011 11:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ydegart
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 07-04 11:41
http://na.leagueoflegends.com/board/showthread.php?p=17329258#17329258

samenvatting: Riot is van plan dodge in de toekomst te verwijderen, mensen met dodge runes worden op de een of andere wijze gecompenseert.

Modern technology has its origins in an altogether non-practical search for useless knowledge.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cloud
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 17-09 10:39

Cloud

FP ProMod

Ex-moderatie mobster

Goed om te horen, die dodge runes waren niet goedkoop en ik heb er geen klap meer aan eigenlijk. Het begon al toen Nidalee de dodge stats van haar cat form kwijtraakte eigenlijk.

Op zich wel goed om dodge weg te halen, al vraag ik me af wat ze met criticals aan willen omdat dat min of meer hetzelfde is. Toegegeven, je kunt een veel hogere crit chance halen dan dodge change natuurlijk.

Never attribute to malice that which can be adequately explained by stupidity. - Robert J. Hanlon
60% of the time, it works all the time. - Brian Fantana

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kainda
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 07-09 13:00
ydegart schreef op vrijdag 18 november 2011 @ 12:46:
http://na.leagueoflegends.com/board/showthread.php?p=17329258#17329258

samenvatting: Riot is van plan dodge in de toekomst te verwijderen, mensen met dodge runes worden op de een of andere wijze gecompenseert.
:'(
Hopelijk krijgen we een redelijke compensatie, want ik mis dodge masteries nu al.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb opeens zin om dodge runes te halen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daves2hd
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 24-03-2024

daves2hd

\o\ EMOTION /o/

Ik was ook altijd wel fan van de dodge mastry, ook erg verontwaardigd toen ik zag dat ze niet terug kwamen want ik heb toch wat champs waar ik dodge mee gebruikte. Een aantal had ik van dodge al naar hp/level geschoven maar de meeste hadden nog steeds wat dodge samen met de mastry telde het prima op om te kunnen chasen met de bonus speed.

Ben benieuwd hoe lang het gaat duren voor ze dit echt gaan door voeren Riot kennende kunnen sommige reworks wel een tijdje duren :P

you should not attack your enemy before fully understanding his potentials

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SaphuA
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 10-09 22:00
Volgens mij heeft Riot inmiddels wel geleerd niet te vroeg aankondigingen te doen van zulke ingrijpende wijzigingen (nieuwe masteries bijv.), dus wie weet ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik voorspel toch een nerf de komende weken voor AD.

Zowel ocelote als andere top elo spelers vinden het voordeel van de masteries voor AD opvallen. Het geeft ze een groot voordeel tegenover AP. en je merkt het ook wel...

dodge zal gewoon in IP vergoed worden.

alhoewel GP nu echt wel de solo top champ is voor mij (a)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• atlantisx
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 24-07-2021
Verwijderd schreef op vrijdag 18 november 2011 @ 13:33:
Ik heb opeens zin om dodge runes te halen :P
Want riot staat bekend om hun goede compensaties ? Think again :).

Als dodge er uit gaat, dan mag crit er al helemaal uit. Je kan nog heel leuk een bak hp + armor hebben, een fatsoenlijke late game ad-carry neemt dan alsnog happen uit je health.

soraka is best leuk om te spelen :D. Zodra je het team ziet wegzakken qua health ulti+healspell (ja healspell :+), dit wil slecht lopende games nog wel is omdraaien. En natuurlijk free assists vanaf level 6 gewoon ulti op iedere sure kill global ulti doen zodat je een assist krijgt :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik merk wel de Buff voor supporters, ik ging gister Sona spelen op ranked met 0/0/30 masteries. Eindigde met iets van 3/1/15 ong. dus ja erg OP.
Om eerlijk te zijn vond ik support (voor het eerst) echt leuk om te spelen en zal dit komende weken nog wel zeker doen. Eindelijk doet Riot een keer iets slim voor supporters....

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 18-11-2011 14:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koekwaus21
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 14-07 21:26
atlantisx schreef op vrijdag 18 november 2011 @ 14:19:
[...]

soraka is best leuk om te spelen :D. Zodra je het team ziet wegzakken qua health ulti+healspell (ja healspell :+), dit wil slecht lopende games nog wel is omdraaien. En natuurlijk free assists vanaf level 6 gewoon ulti op iedere sure kill global ulti doen zodat je een assist krijgt :).
Wat voor set masteries gebruik je? ik heb zelf wat moeite mee met de nieuwe masteries om goede support page te maken. Ik ben beetje aan het experimenteren maar dat gaat niet altijd vlot ;)

[ Voor 24% gewijzigd door koekwaus21 op 18-11-2011 14:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cloud

Cloud

FP ProMod

Ex-moderatie mobster

atlantisx schreef op vrijdag 18 november 2011 @ 14:19:
[...]

Want riot staat bekend om hun goede compensaties ? Think again :).

[...]
Het is prachtig dat ze gaan compenseren maar ik zou inderdaad niet verwachten dat de compensatie hoger zou zijn dan de initiële aanschaf. Vergis je niet, het gaat om 810x9 = 7210IP, als je alleen de seals neemt. Sowieso heb je er natuurlijk een tijd gebruik van kunnen maken, dus de refund zal wel iets lager uitvallen denk ik.

Verder over de nieuwe masteries, colbycheeze heeft een nieuwe academy video met daarin wat general use pagina's voor verschillende rollen. Kan handig zijn:

Never attribute to malice that which can be adequately explained by stupidity. - Robert J. Hanlon

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeffroiscool
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 26-04-2024
Ik zou geen 30 punten steken in de utility tree, zit ook crap tussen ;)

Ik gebruik persoonlijk deze build voor Sona:

Afbeeldingslocatie: http://puu.sh/8SgE

Die scout mastery is kinklare onzin als je de vergelijkingen hebt gezien. De mana regen onderaan kost te veel punten om echt goed te laten werken (iets van 9 % met 4 punten ofzo?) op een base regen van 4.25 ofzo? met runes daarbij is dat 15 maar weet niet eens of die mastery ook op je runes telt.

League of Legends [Last Updated 22-08-2012]: [EUW] Jeffro (Now:Silver, S1:Bronze), RankedSolo5x5: 1502 [120W/106L], Dominion: 84W, TT: 3W, Normal: 504W

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik gebruik ook een iets andere versie van Jeffro's 0/9/21 build. 21 punten in utility moet echt genoeg zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeffroiscool
Hangt natuurlijk per support af wat je nodig hebt ^^

League of Legends [Last Updated 22-08-2012]: [EUW] Jeffro (Now:Silver, S1:Bronze), RankedSolo5x5: 1502 [120W/106L], Dominion: 84W, TT: 3W, Normal: 504W

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Jeffroiscool schreef op vrijdag 18 november 2011 @ 14:49:
Hangt natuurlijk per support af wat je nodig hebt ^^
Ik moet zeggen dat ik alle supports op exact dezelfde manier speel... gewoon puur support, geen CS pakken, alleen warden en oracles en aura-items halen (aegis, shurelia's)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeffroiscool
Vicarious schreef op vrijdag 18 november 2011 @ 14:51:
[...]

Ik moet zeggen dat ik alle supports op exact dezelfde manier speel... gewoon puur support, geen CS pakken, alleen warden en oracles en aura-items halen (aegis, shurelia's)
Boots willen nog weleens verschillen ^^ (CDR Boots vs Mercury Threads vs Speed Boots)

Maar meestal neem ik idd dezelfde route op meeste champs maar op Taric pak ik bijvoorbeeld eerst heart of gold in plaats van philo stone ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snobbieh
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 17-09 07:14
Wat is dat nou verdomme toch op LoL.
DE laatste 6 games ALTIJD een leaver...

I7 2600K - 8GB - M550 256GB - GTX 670

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Snobbieh schreef op vrijdag 18 november 2011 @ 15:05:
Welcome, In the world of LoL.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Jeffroiscool schreef op vrijdag 18 november 2011 @ 14:58:
[...]

Boots willen nog weleens verschillen ^^ (CDR Boots vs Mercury Threads vs Speed Boots)

Maar meestal neem ik idd dezelfde route op meeste champs maar op Taric pak ik bijvoorbeeld eerst heart of gold in plaats van philo stone ;)
Maar dat heeft toch niks met je masteries te maken? Je masteries baseer je op de champ en type champ.

Voor AD carries bouw je AS, AD en crit , voor junglers hangt het van de skills af (scale je het best met AS, AD of heb je echt meer defensive masteries nodig) en voor AP carries maak je AP in de tree. Vervolgens kun je qua items natuurlijk bouwen wat je wil, maar de basis in je masteries blijft hetzelfde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vocalise
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 18-09 14:01
Snobbieh schreef op vrijdag 18 november 2011 @ 15:05:
Hey snobbie ben je wel lief voor je team?? :P
Mocht je vanavond willen spelen ik illisiar/vocalise en tramalant zijn de hele avond aan het beuken dus voel je vrij ons te adden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Baristo
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 23-11-2022
Verwijderd schreef op vrijdag 18 november 2011 @ 14:05:
ik voorspel toch een nerf de komende weken voor AD.

Zowel ocelote als andere top elo spelers vinden het voordeel van de masteries voor AD opvallen. Het geeft ze een groot voordeel tegenover AP. en je merkt het ook wel...
Alle mastery pages zijn beter geworden, ook voor AP.

AP masteries was altijd al redelijk borderline, 9/0/21 op een carry LOLZ. en als je geen mana had ging je zelfs 9/21/0.

Nu hebben de bruisers (denk aan 0/22/8 pages) +5% ms, 10% tenacity die stacked, +130HP/18, +3% HP, 8.8CDR/18 etc etc. Atmogs is keihard gebuffd. Vooral de +5% MS boost vind ik erg meh. Hierdoor heb ik maar een MS quint in me AD carry page gedaan en neem 8 in utility voor nog een extra 2%.

Als ik nu irelia zou spelen zou ik nu 3x ms quints nemen en 0/22/8 gaan, dan heb je +9.5% MS, epic tanecity reduction en 8% cdr/18. Precies alles wat ze nodig heeft om een team van achter naar voren te rapen.

Vorige week ging ze nog 0/14/16 of 0/9/21 en was ze al moeilijk om mee om te gaan. En de stats die ze daar kreeg waren veel lager/slechter voor haar.

Dit geld opeens voor veel bruisers en tanks. vergeet ook niet dat je met een AP nu ook gewoon 9/21/0 kan gaan en meer sustained dmg kan doen ipv burst. (waarschijnlijk een goede keus vs poke teams, als jouw team geen amumu/initiater heeft xD)

Offensive hybrid champs zijn ook extreem gebuffed als je all in dmg will gaan doen. kayle, jax, akali, katarina en nog een paar hebben een extreme buff in burst gekregen.

.

Maarja er zijn veel dingen heel sterk geworden, en beide teams hebben even veel spelers/masterie points etc, dus alles is een soort van in balans. Het gaat er om wie het slimst er mee omgaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Baristo schreef op vrijdag 18 november 2011 @ 15:30:
[...]
Maarja er zijn veel dingen heel sterk geworden, en beide teams hebben even veel spelers/masterie points etc, dus alles is een soort van in balans. Het gaat er om wie het slimst er mee omgaat.
indd bruiser zoals Irelia haalt zwaar voordeel uit bepaalde zaken maar
de carries hebben door die armpen en magpen dan weer iets meer slagkracht tegen haar
de offensive hybrids kunnen beide nemen en dat is indd heel leuk
quote: kayle, jax, akali, katarina en nog een paar - wou gewoon TEEMO nog vermelden
en die halen allemaal bijna ook voordeel uit beide delen van Surge en Exhaust :)
plots wordt de burst => nightmare burst

tevens de MS bonus is indd heel leuk maar dan denk ik eerder aan singed dan aan irelia
gewoon omdat ik geen MS quints op Irelia speel wel de MS masteries
Irelia quints hp/regen vind ik nog steeds heel sterk early game + W (+dorans shield of regrowth pendant)
is dit infinite sustain tot je terug wilt om iets te kopen
ik vraag me wel af hoe Irelia haar passive + merc threads + tenacity mastery stacken nu
op welke baseert hij zich eerst
ik vrees een beetje een nerfje aankomen op Irelia, ze is niet OP maar wel sterker dan average naar mn gevoel

voor singed is de MS echt wel heerlijk, je fling is iets meer gegarandeerd omdat je de meeste wel zal kunnen inhalen op de chase (altijd al dol geweest op MS maar zeker op singed)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zyppora
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 12-09 10:59

Zyppora

155/50 Warlock

1389 teemos killed per minute =D

Phenom II X4 945 \\ 8GB DDR3 \\ Crosshair IV Formula \\ R9 290

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• arcanis
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 13-06 10:25
Zyppora schreef op vrijdag 18 november 2011 @ 18:19:
1389 teemos killed per minute =D
Echt zieke hoeveelheden van alles.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Baristo
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 23-11-2022
Irelia is zowieso OP atm ik speelde jaar dus ff na mijn post vs een jax. Hele slechte lane ofc, mr stacken enzo, mid game ren ik door hun team en zone ezreal, team focused mij > wij winnen teamfight. Ik stond heel erg achter maar de rest van het team ook. Na 4-5 keer dit herhalen wonnen we de game. Superslechte stats maar wel een win.

Dit is voor mij de 8ste keer dat ik haar speel en ben echt jammerlijk slecht met haar, en toch heeft ze zo'n grote invloed op teamfights.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snobbieh
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 17-09 07:14
Vocalise schreef op vrijdag 18 november 2011 @ 15:16:
[...]

Hey snobbie ben je wel lief voor je team?? :P
Mocht je vanavond willen spelen ik illisiar/vocalise en tramalant zijn de hele avond aan het beuken dus voel je vrij ons te adden.
Ik ben lief O+
Maar als ze leaven, nou dan niet :P

PS: Heb je friend request gestuurd :)

[ Voor 5% gewijzigd door Snobbieh op 18-11-2011 20:40 ]

I7 2600K - 8GB - M550 256GB - GTX 670

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dreanor
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 19-09 01:03

Dreanor

Joene

Ok, ik moet een beetje terug komen op mijn mening over Fizz.

Heb hem vandaag voor de tweede keer gezien als vijand, maar hij begint leuker/sterker te worden. AKA ik begin de champ te snappen. ;)

Ik speel als AP, want dan lijkt hij toch meer damage te doen. Als ik AS ook zeker mogelijk (denk ik).

Maar als AP kan je burst combo en weer weg komen met je "E". Om later in de lane diegene af te maken als je Shark de vijand raakt (erg bevredigend als je daarmee een runner killed).

Echter, vind ik zijn "E" wel zwak, vooral omdat er een zeer lange animatie is voordat je zeer kort immume voor alle damage wordt. En meestal wordt de damage/silence/stun tijdens die animatie op mij gedaan (de animatie dat Fizz op zijn stok springt, je weet toch FizzStick :+ ).

Dat is op dit moment mijn grootste ergernis met deze champ. De lange animatie voordat je daadwerkelijk eventjes immume wordt EN dat het tweede deel van deze spell niet altijd accuraat op je muiswijzer springt maar dat kan nog steeds mijn skill zijn. ;)

PlayerUnknown's Battleground: TryingDutchman

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cloud

Cloud

FP ProMod

Ex-moderatie mobster

Wanneer is het immuun moment nu dan eigenlijk? Ik dacht dat hij immuun was tussen het moment van klikken en vóór het staan op de stok. Als ik jouw verhaal lees lijkt het alsof je immuun bent gedurende de tijd dat je op je stok zit.

Of begrijp ik je nu verkeerd? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djengizz
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online
Cloud schreef op vrijdag 18 november 2011 @ 21:12:
Wanneer is het immuun moment nu dan eigenlijk? Ik dacht dat hij immuun was tussen het moment van klikken en vóór het staan op de stok. Als ik jouw verhaal lees lijkt het alsof je immuun bent gedurende de tijd dat je op je stok zit.

Klopt, 0.5s op zijn stok = untargetable.

Daarna niets doen is slam met iets grotere AOE + slow maar met dezelfde damage als Trickster.
Trickster (2e active) geeft een tweede 'hop' doet dezelfde damage maar kleinere AOE en geen slow.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SaphuA
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 10-09 22:00
Dus je hebt 0,5 seconden om nog een keer te drukken? ><

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djengizz
  • Niet online
Volgens mij is het iets langer want ik heb het gevoel dat ik hem tijdens de animatie al kan reactiveren al weet ik het zo niet heel zeker. Ben nogal een APM spammer ;).

[ Voor 8% gewijzigd door djengizz op 18-11-2011 21:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dreanor

Dreanor

Joene

Cloud schreef op vrijdag 18 november 2011 @ 21:12:

Klopt, je bent pas immume als je op je stok zit. Dat maakt het erg irritant. Wat mij betreft maken ze dat je immume bent totdat je op je stok zit (dus instant) en dat je dan binnen 0.5 sec. (of langer) je tweede hop kan doen.

Nu is het zo dat je echt vooraf bijna moet plannen. Al gebruik ik eigenlijk gewoon per direct de tweede sprong, of als gap closer, of als excape. Als ik hem probeer te gebruiken om echt immume te worden faal ik altijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djengizz
  • Niet online
Dreanor schreef op vrijdag 18 november 2011 @ 22:30:
[...]
Nu is het zo dat je echt vooraf bijna moet plannen. Al gebruik ik eigenlijk gewoon per direct de tweede sprong, of als gap closer, of als excape. Als ik hem probeer te gebruiken om echt immume te worden faal ik altijd.
Je kunt het ook gebruiken om tower of creep agro te resetten of dingen als karthus ult / sions shield te dodgen (zie je goed aankomen).

In een fight het moment goed timen lukt mij ook niet goed. Dan gebruik ik hem vooral als escape of idd als initiate. Wat wel werkt is achter ze jumpen op hun escape pad (kan ook na je Q bv.) en wachten voor de slow, lopen ze terug dan gebruik je trickster weer als gap closer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• speedzor
Summoners!

Starting Friday, the 25th of November, we will be retiring 21 of our more classic skins from the League of Legends store to make room for the next generation of awesome champion apparel. These retired skins, known as Legacy Skins, will no longer be available for purchase, but may reappear in the store under very special circumstances.

Naturally, all Legacy Skins will still be playable for anyone who owns them after they have been retired, and will still be visible to other players in game and at the load screen. You will have to own a Legacy Skin, however, in order to be able to view it in a champion’s profile. In the event that you’re the owner of a champion with only two skins remaining for purchase following this initiative, don’t worry! These champions have some fantastic new skins in development that we’ll be releasing in the near future.

And so, in preparation for the kickoff of the Legacy Skin Project, we’ve decided to offer one of our most ambitious sales to date. Starting next Friday, the 25th of November and running through midnight Pacific Time on Monday the 28th of November, we will be placing 21 classic League of Legends skins on sale for 75% off! Don’t miss your chance to pick up these awesome skins as they become collector’s items!

Additionally, if you want to pick up one of these highly collectable skins, but don’t yet own the champion in question, we’ll also be offering any champion that sports a prospective Legacy Skin at 20% off for the duration of the sale.

A full list of all 21 skins that will be reduced by 75% before they go into the vault as part of the League of Legends Legacy Skins Project can be found below:
Sasquatch Nunu
Nottingham Ezreal
Blacksmith Poppy
Masquerade Evelynn
Scuba Gragas
Spectacular Sivir
Mr. Mundoverse
Toxic Dr. Mundo
Swamp Master Kennen
Hextech Sion
Yellow Jacket Shen
Red Riding Annie
Leopard Nidalee
Dragon Knight Mordekaiser
Sonoran Kog'Maw
Kingpin Twitch
Professor Ryze
Shamrock Malphite
Highland Tryndamere
Pharaoh Amumu
Badger Teemo
A full list of the champions that will be discounted by 20% during the sale can be found below:
Nunu
Ezreal
Poppy
Evelynn
Gragas
Sivir
Dr. Mundo
Kennen
Sion
Shen
Annie
Nidalee
Mordekaiser
Kog'Maw
Twitch
Ryze
Malphite
Tryndamere
Amumu
Teemo
But remember that bargains this good only come around once in a great while! Don’t miss your chance to pick up these collectible Legacy Skins at massively reduced prices starting this coming Friday, the 25th of November!

Streaming History

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geeft het jullie ook altijd zo een voldoening om hard te winnen met underpowered/played champions :). Twisted Fate is echt heelijk, full ap.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• arcanis
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 13-06 10:25
Verwijderd schreef op zaterdag 19 november 2011 @ 11:08:
Geeft het jullie ook altijd zo een voldoening om hard te winnen met underpowered/played champions :). Twisted Fate is echt heelijk, full ap.
Met underplayed champions heb ik ook het idee dat de meeste mensen niet precies weten hoe ze hem moeten counteren. Als je kijkt hoeveel kills ik krijg als anivia door mensen gewoon te baiten met low health zijn.

Gisteravond echt mijn meeste bijzonder game ooit gehad. Ik was gankplank solotop en ik werd echt compleet geoutplayed door hun jungler en caitlyn top. Dus ik stond al redelijk snel 0/4/0 in plaats van dat het team begint te ragen zeggen ze gewoon van kan iedereen een keer gebeuren. En dat ik gewoon moest blijven farmen. Uiteindelijk met 11/4/18 gewonnen . Team daarna even bedankt dat ze niet gingen ragen enzo.
Daarna 5 potjes achter elkaar gewonnen :P.

Maar tip voor iedereen als je teams zonder leavers/al te veel ragers enzo wil ga dan na 22.30 spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• speedzor
arcanis schreef op zaterdag 19 november 2011 @ 11:53:
[...]

Maar tip voor iedereen als je teams zonder leavers/al te veel ragers enzo wil ga dan na 22.30 spelen.
Aka: bedtijd voor de jongsten ;)

Maar inderdaad, dat is ook al zowat de tendens die ik gemerkt heb :)

Streaming History

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Met Nasus kan je makkelijk vechten en weglopen tegen fysieke tegenstanders. Als je bijna doodgaat moet je snel ulti doen. Easy kill dan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 19 november 2011 @ 12:07:
[...]

Met Nasus kan je makkelijk vechten en weglopen tegen fysieke tegenstanders. Als je bijna doodgaat moet je snel ulti doen. Easy kill dan
Maar Nasus zie ik dan ook niet als underplayed en zeker niet underpowered :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 19 november 2011 @ 12:35:
[...]

Maar Nasus zie ik dan ook niet als underplayed en zeker niet underpowered :P
Oh. Ik zie niet zo vaak een Nasus meestal ben ik die juist. Misschien ligt dan aan het niveau (level 16). Vandaag ook mn eerste Fizz gezien namelijk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

fizz is op in jungle
just saying
i've seen it, its completely insane

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeX
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 18-07 12:20

DeX

TF is geweldig als je er goed mee om kan gaan. Helaas kan ik dat niet, maar zelfs dan gaat het best aardig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Skarner jungle met zn buffs en nieuwe masteries >< Wil je echt niet tegen zijn als melee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• speedzor
Wat een kutkwaliteit. Hogere kwaliteit moet je betalen en ze laten je dan nog eens een ad zien wanneer je terug naar normale kwaliteit wilt overschakelen.

Streaming History

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gropah
  • Registratie: December 2007
  • Niet online

Gropah

Admin Softe Goederen

Oompa-Loompa 💩

Op het moment is er ook een actie van HOTPOCKETS! waarbij je gratis MLG silver kan krijgen en dus LoL in 720P kan kijken. Dan kijkt het wel lekker.

Je hoeft je uit eindelijk alleen in te schrijven voor een nieuwsbrief (welke weer af te melden is natuurlijk) en voor MLG om de code te verzilveren.

Link naar uitleg over actie

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Leuke pot net tussen Epik en Dignitas! Zeker de moeite waard om nog eens te kijken voor degenen die het gemist hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dreanor

Dreanor

Joene

Wat is het trouwens met al die falende kut dubble jungle spelers?

Een of andere "pro" team dat recent gedaan? Ik zie zoveel Alistar + ChoGath met beide smite. Zo irritant ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Dreanor schreef op zaterdag 19 november 2011 @ 17:40:
Wat is het trouwens met al die falende kut dubble jungle spelers?

Een of andere "pro" team dat recent gedaan? Ik zie zoveel Alistar + ChoGath met beide smite. Zo irritant ...
Reginald en Dyrus hebben dat gedaan met Blitz+Alistar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nazanir
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 19-07 22:44
En op zich werkte het ook best goed, omdat ze een gigantisch gank potentieel hebben samen:

Rocket Grab -> Pullverize -> Power Fist -> Headbutt.

Dat is dik 6 seconden aan pure CC die NIET te counteren valt met dingen zoals Cleanse, QSS of Tenacity items.

Je moet er wel een goede team comp voor hebben, je wilt namelijk ook een solo top champ bot hebben, die ook goed werkt in 1v2 situaties. Daarnaast kun je met deze comp ook goed counter junglen, want je kunt samen sneller je eigen jungle clearen en de jungle van je vijand tussentijds invaden.

Alleen moet je dit niet willen in lage ELO ranked games, althans niet als je samen duo queued om het te gaan proberen. Full premades of hogere ELO is dit goed te doen.

Echter, als je vijand slim is, en je eruit speelt (in je eigen jungle door te invaden, of goed gebruik maakt van ganks en het feit dat je top 1v2 kunt ganken en bot zelfs 3v1, maakt het wel een riskante keuze.

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• speedzor
Pffrt, ik en m'n maat doen al maanden af en toe een blitz + alistar double roam, wij verdienen alle credit :(

Streaming History

Acties:
  • 0 Henk 'm!
speedzor schreef op zaterdag 19 november 2011 @ 18:10:
Pffrt, ik en m'n maat doen al maanden af en toe een blitz + alistar double roam, wij verdienen alle credit :(
Eens. En als straks al die pro's ook jungle Sion (AD) gaan spelen weten jullie wie ermee gestart is he ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• atlantisx
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 24-07-2021
Dat ze geld willen verdienen daar waar mogelijk, OK. Dat hoort ieder bedrijf te doen, maar bied dan tenminste een fatsoenlijke manier van betalen aan. Nu moet je dus via een of andere site die nog onoverzichtelijker is dan die van league of legends zelf, een account maken, betalen, en weer een extra login.

Bied dan gewoon een mogelijkheid aan om te betalen in RP, zo hoef je geen grote omwegen te maken, en hebben ze het gewoon in eigen beheer. (denk aan x RP voor een heel toernooi, of voor een dag/week etc)

[ Voor 12% gewijzigd door atlantisx op 20-11-2011 16:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

atlantisx schreef op zondag 20 november 2011 @ 16:53:
[...]

Dat ze geld willen verdienen daar waar mogelijk, OK. Dat hoort ieder bedrijf te doen, maar bied dan tenminste een fatsoenlijke manier van betalen aan. Nu moet je dus via een of andere site die nog onoverzichtelijker is dan die van league of legends zelf, een account maken, betalen, en weer een extra login.

Bied dan gewoon een mogelijkheid aan om te betalen in RP, zo hoef je geen grote omwegen te maken, en hebben ze het gewoon in eigen beheer. (denk aan x RP voor een heel toernooi, of voor een dag/week etc)
Ik kijk gewoon gratis, maar het lijkt me gaaf als Riot een wager match optie inbrengt met premade 5 vs 5 of iets in die richting

Acties:
  • 0 Henk 'm!
atlantisx schreef op zondag 20 november 2011 @ 16:53:
[...]

Probleem is dat die client van MLG is en die doet toernooitjes voor meerdere games. De rechten voor uitzending liggen dus ook bij MLG waardoor Riot er eigenlijk weinig over te zeggen heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Niet lullig bedoeld en het zijn sympathieke gozers maar elk toernooi staan daar weer dezelfde. Dat vind ik wel jammer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meneer iCy
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 17-09 16:15

Meneer iCy

swarma

Heeft iemand een keer Fiddlesticks met AD en Critical strike geprobeerd? Ben benieuwd naar je ervaring want ik wil met fiddle ook een keer trollen, maar wil weten of het daadwerkelijk werkt of dat je van de vloer wordt geveegd :P

Steam id is ijsie \\ Xbox Live GT: Meneer iCy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koekwaus21
iCy schreef op maandag 21 november 2011 @ 08:21:
Heeft iemand een keer Fiddlesticks met AD en Critical strike geprobeerd? Ben benieuwd naar je ervaring want ik wil met fiddle ook een keer trollen, maar wil weten of het daadwerkelijk werkt of dat je van de vloer wordt geveegd :P
Ik heb dit wel eens gedaan in een custom troll game (waarin iedereen gewoon trollbuild pakt). Het werkt wel, maar fiddle doet al van zich zelf slome basic attack, dus ik denk dat je veel attackspeed moet pakken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
iCy schreef op maandag 21 november 2011 @ 08:21:
Zoiets meot je gewoon met Ryze en manamune doen joh :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meneer iCy

Meneer iCy

swarma

koekwaus21 schreef op maandag 21 november 2011 @ 09:24:
[...]

Ik heb dit wel eens gedaan in een custom troll game (waarin iedereen gewoon trollbuild pakt). Het werkt wel, maar fiddle doet al van zich zelf slome basic attack, dus ik denk dat je veel attackspeed moet pakken.
Zijn kraai is daarentegen wel snel als ze dichtbij elkaar lopen. Veel schade in een paar ms.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
iCy schreef op maandag 21 november 2011 @ 11:10:
[...]

Zijn kraai is daarentegen wel snel als ze dichtbij elkaar lopen. Veel schade in een paar ms.
En wat heeft dat precies met een AD Fiddle te maken? :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vicarious schreef op maandag 21 november 2011 @ 11:04:
[...]

Zoiets meot je gewoon met Ryze en manamune doen joh :P
blitzcrank

boots of swift
manamune
archangels staff
trinity force
archangels staff
rabaddons deathcap

sook wel trollfun

trouwens een goeie build voor renekton iemand?
ik weet niet goed als k meer AD + CDR moet gaan of Atmogs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meneer iCy

Meneer iCy

swarma

Vicarious schreef op maandag 21 november 2011 @ 11:17:
[...]

En wat heeft dat precies met een AD Fiddle te maken? :D
Het is maandag morgen, nog niet helemaal wakker =,=

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaggy
  • Laatst online: 19-06-2021
iCy schreef op maandag 21 november 2011 @ 11:56:
[...]

Het is maandag morgen, nog niet helemaal wakker =,=
+1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tjukkie
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 13-11-2024
Gisteren een lachwekkend potje gedaan met 4 tank champs en ik als Tanky Teemo. Had uiteindelijk warmog/atma/trinity/mercs/wits end en frozen mallet. Was tankier en had meer hp dan de "echte tanks", maar iedereen focust natuurlijk de "squishy" teemo :+

Potje keihard gewonnen met deze effectieve troll build :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nazanir
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 19-07 22:44
Wat veel mensen niet weten, is dat Teemo een hidden passive heeft: Global Taunt.

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cloud

Cloud

FP ProMod

Ex-moderatie mobster

Ik zou het eigenlijk niet eens een troll build willen noemen. Om eerlijk te zijn is het de beste manier om teemo te spelen :P Tanky dan, items maak ik een andere keuze in. Maar die keuzes heb ik eerder in dit topic al gedumpt. Die hidden passive van Teemo werkt dan in je voordeel :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tjukkie
Die hidden passive werkt idd erg goed! >:)

Normaal bouw ik hem met bloodrazor en QSS ipv warmog en trinity force. De rest van items zelfde. Dan issie wel tanky genoeg vind ik :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vocalise
Nazanir schreef op maandag 21 november 2011 @ 12:23:
Wat veel mensen niet weten, is dat Teemo een hidden passive heeft: Global Taunt.
True that, ben nu begonnen om Brand wat meer te spelen naast morgana.
Blitz (tramalant) en Morgana ( ikzelf) in bot lane = gegarandeerd first blood en lane domination so far maar ik begreep dat in ranked morgana instabanned wordt?
Dan maar Veigar, Brand en Annie beter beheersen, nu nog een melee character die zonder maan werkt en ik als echt caster ook wel zou kunnen spelen.
(hints iemand?)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartjeh
Vocalise schreef op maandag 21 november 2011 @ 12:53:
[...]

Blitz (tramalant) en Morgana ( ikzelf) in bot lane = gegarandeerd first blood en lane domination so far maar ik begreep dat in ranked morgana instabanned wordt?
Dan maar Veigar, Brand en Annie beter beheersen, nu nog een melee character die zonder maan werkt en ik als echt caster ook wel zou kunnen spelen.
(hints iemand?)
Renekton! O+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

(hints iemand?)
Irelia / cho to win. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaggy
[...]

(hints iemand?)
Morgana is inderdaad wel vaker insta-banned, samen met nog een paar andere champions.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Intruder
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 19-09 17:09

-:iRacing profiel:- // LoL EUW = BatsAap //

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kainda
  • Laatst online: 07-09 13:00
Mijn Renekton build:

Masteries
15/7/8, nog aan het testen
Niet voor crit gaan, maar atk speed/vamp/ad, movement speed bonus bij defense en utility.

Runes
Red - Armor Pen
Yellow - Flat Armor
Blue - MR per level
Quints - Movement Speed

Spells
Flash + Exhaust

Skills
Q E W Q Q R
R maxen
Q maxen
E maxen
W maxen

Items
Armor + 5x HP pots
boots -> mercury threads
wriggles kan overgeslagen worden, ga dan voor Brutalizer
Giants Belt -> Warmogs
Brutalizer -> Ghostblade
Atmas of Thornmail (veel enemy AD en ze vinden je lief)
FoN
(optioneel: zie hieronder)

Volgorde in het begin ligt een beetje aan je tegenstander(s), zijn ze squishy dan kan je al HP bouwen, nemen ze armor ga dan voor AD+Apen, doen ze veel dmg neem wat armor/mr. Later kan je wriggles vervangen door iets als BT, Trinity, Frozen Mallet, meestal kom ik hier niet aan toe, eindigt veelal voor FoN/Ghostblade af is.

Style
Vanaf level 1 kan je Q gebruiken als ze te dicht bij staan.
Vanaf level 2 kan je E erin, Q, E eruit.
Vanaf level 3: E erin, W stunnen, Q, E eruit of achtervolgen voor de kill. En dan Q/W spammen naast je auto attacks, E heeft lange CD.
Ult gebruiken als je OF weg moet komen van ganks, OF als je erin gaat voor de kill, maar liever NIET gebruiken met vol HP (aangezien het wat HP healed, wat je dan zou wasten).

Wel games gehad waar ik ganks overleefde maar tegelijkertijd de 2 enemies (solotop + jungler) beiden ook <10% hp overhielden door m'n R/W/Q/E tijdens escapen :9 >:)

[ Voor 6% gewijzigd door Kainda op 21-11-2011 14:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• speedzor
"Spelers betreden het slagveld daarbij met zogenoemde Hero's."
Nee, champions :(

Zonet tegen een Fizz gespeeld. Zelden zo'n rape gezien.. Na een 15-tal minuten stond hij 2-0-1 tegen onze shyvana en ben ik als galio maar tegen hem gegaan (ik stond 4-0-0).
Eerste fight was ik in 2 seconden dood :| Die burst was zo enorm hoog.. 1600 HP galio met 130 magres, ik kon echt niets doen.
Hij heeft ze dan ook zwaar gecarried, onze carries kon hij dood doen voor ik ook maar m'n bulwark op hen kon casten. Als ik er zo meer tegenkom dan gaat hij op m'n banlijstje.

Streaming History

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tjukkie
sjaggy schreef op maandag 21 november 2011 @ 13:06:
[...]

Morgana is inderdaad wel vaker insta-banned, samen met nog een paar andere champions.
waarom wordt morgana gebanned? vanwege haar ult?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaggy
Tjukkie schreef op maandag 21 november 2011 @ 14:19:
[...]

Ultimate + zynia's zal inderdaad wel een reden zijn, belangrijk ook is haar spell shield (:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tjukkie schreef op maandag 21 november 2011 @ 14:19:

Doe je geen ranked? Daar word ze namelijk insta-banned.
Zij word gebanned omdat zij 4 secs CC heeft in totaal ong en dat is HEEL erg veel, ook met haar aoe stun.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koekwaus21
sjaggy schreef op maandag 21 november 2011 @ 14:20:
[...]

Ultimate + zynia's zal inderdaad wel een reden zijn, belangrijk ook is haar spell shield (:
Ook haar passive (spell vamp) zorgt voor dat je langer in je lane kan zitten. En langer in je lane staan is betere farm.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Forn
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 18-02-2024
Ze verslaat gewoon elke AP mid, door haar W kan ze de wave gepushed houden, health maxed houden en is niet te doden door haar spellshield. De tegenstander kan geen farm krijgen omdat de minions naar hun eigen toren gepushed worden. Is bijna niemand die een Morgana kan verslaan.

Brokh - Dota 2 - https://dotabuff.com/players/25884604

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaggy
Forn schreef op maandag 21 november 2011 @ 14:23:
Ze verslaat gewoon elke AP mid, door haar W kan ze de wave gepushed houden, health maxed houden en is niet te doden door haar spellshield. De tegenstander kan geen farm krijgen omdat de minions naar hun eigen toren gepushed worden. Is bijna niemand die een Morgana kan verslaan.
Zoals hier inderdaad al gezegd word, kort samen gevat. Morgana = OP (:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cloud

Cloud

FP ProMod

Ex-moderatie mobster

Morgana is inderdaad té goed op dit moment. Ze vervult de rol van AP carry al heel goed, maar dankzij haar spellshield kan ze zichzelf veel veiliger houden dan alle andere AP carries. Ik vermoed dat er eigenlijk een rework nodig is voor Morgana om haar niet zo ongelooflijk sterk te laten blijven. Het zou nog wat zijn als ze moeilijk te spelen was, maar dat is ze helemaal niet.

De enige champ waarmee ik het een beetje uithoudt tegen een Morgana is Gragas. Het kost je wat mana, je kunt haar met je enorme afstand Q raken. Natuurlijk houdt ze elke tweede barrel tegen met haar spellshield, maar het is beter dan niets. Tevens zorgen die Q's ervoor dat je de minions bij je tower weg kunt houden. Je hebt wel hulp nodig van je jungler;
  1. Lane terug laten pushen naar je tower en jungler laten komen
  2. Q op Morgana waardoor ze Spell Shield gebruikt
  3. Daarna jungler erin laten komen en Morgana proberen af te maken
Als het enigszins meezit heeft ze dan haar Flash verknalt, wat haar een stuk minder link maakt :) Zelfde proces blijven herhalen en je kunt het best wel even uithouden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tjukkie
Ik speel idd geen ranked, maar heb wel een paar keer drafted gespeeld en elke keer wordt ze gebanned. Ik ben volgens mij nog geen echt goeie morgana spelers tegengekomen dan in de 500 games die ik gespeeld heb 8)7

Hmm, misschien moet ik haar eens proberen. Vind Lux leuk om te spelen en de spells lijken wel op elkaar. :)

Btw, morgana was toch laatst generfed?

[ Voor 6% gewijzigd door Tjukkie op 21-11-2011 14:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vocalise
Ik ben voorzichtig met Brand teegn op mid en met kennen tegen als Morgana, voor de rest niet snel onder de indruk, ja een hele goede anivia is lastig. Je creepfram is bizar, met Tramalant in lane pak ik de creeps en hij de hero kills, eindsom aan gold earned is dan ongeveer gelijk einde van de game. Ik met 15 assist en hij met 14 kills zeg maar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Cloud schreef op maandag 21 november 2011 @ 14:30:
Morgana is inderdaad té goed op dit moment. Ze vervult de rol van AP carry al heel goed, maar dankzij haar spellshield kan ze zichzelf veel veiliger houden dan alle andere AP carries. Ik vermoed dat er eigenlijk een rework nodig is voor Morgana om haar niet zo ongelooflijk sterk te laten blijven. Het zou nog wat zijn als ze moeilijk te spelen was, maar dat is ze helemaal niet.

De enige champ waarmee ik het een beetje uithoudt tegen een Morgana is Gragas. Het kost je wat mana, je kunt haar met je enorme afstand Q raken. Natuurlijk houdt ze elke tweede barrel tegen met haar spellshield, maar het is beter dan niets. Tevens zorgen die Q's ervoor dat je de minions bij je tower weg kunt houden. Je hebt wel hulp nodig van je jungler;
  1. Lane terug laten pushen naar je tower en jungler laten komen
  2. Q op Morgana waardoor ze Spell Shield gebruikt
  3. Daarna jungler erin laten komen en Morgana proberen af te maken
Als het enigszins meezit heeft ze dan haar Flash verknalt, wat haar een stuk minder link maakt :) Zelfde proces blijven herhalen en je kunt het best wel even uithouden.
Vind morgana wel een van de sterkere mids maar OP zou ik haar niet noemen. Met bijvoorbeeld cassio, kass, gragas, malzahar, anivia. karthus,sion valt er prima tegen te lanen. Die kunnen namelijk net zo goed farmen en dan komt de wave dus gewoon telkens weer precies in het midden uit.
Haar ult is wel heel goed in teamfights. Maar voornamelijk als je zo dom bent om een groot deel van je team erdoor te laten raken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kunnen ze die user agreement niet laten accepteren wanneer ze er iets aan veranderen ipv elke kleine patch. Of mis ik iets legaals?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koekwaus21
Verwijderd schreef op maandag 21 november 2011 @ 14:47:
Kunnen ze die user agreement niet laten accepteren wanneer ze er iets aan veranderen ipv elke kleine patch. Of mis ik iets legaals?
Nee, wanneer er een patch is, veranderd de content en is dus niet meer gelijk aan (om zo maar te zeggen) de user agreement en is de user agreement die je hebt geaccepteerd niet meer geldig. De speler moet altijd de mogelijkheid hebben om te zeggen dat je het niet eens bent met een wijziging. Maarja als je het niet eens mag je het ook niet spelen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Morgana is zo enorm sterk vanwege haar kit. Haar Q + Ulti zijn CC + lekkere damage, haar plasje levert haar aardige sustain op samen met haar passive en die spell shield van haar, is zo verdomd handig.

Zoals cloud aangeeft is een rework misschien het enige wat haar kan redden van de eternal bans.

Gisteren opnieuw als Sona het potje in gegaan. Op lvl 3 deed ik hun graves meer pijn dan hij mij :D.
Meer sona vanavond!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartjeh
Verwijderd schreef op maandag 21 november 2011 @ 15:00:
Morgana is zo enorm sterk vanwege haar kit. Haar Q + Ulti zijn CC + lekkere damage, haar plasje levert haar aardige sustain op samen met haar passive en die spell shield van haar, is zo verdomd handig.

Zoals cloud aangeeft is een rework misschien het enige wat haar kan redden van de eternal bans.

Gisteren opnieuw als Sona het potje in gegaan. Op lvl 3 deed ik hun graves meer pijn dan hij mij :D.
Meer sona vanavond!
Hoe speel je sona? Q maxen en verder AP items (Lichbane<3)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tjukkie
Verwijderd schreef op maandag 21 november 2011 @ 15:00:

Meer sona vanavond!
Ik neem aan dat je morgana toch enigszins een beetje tanky bouwt, zodat je je ulti volledig kan uitvoeren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cloud

Cloud

FP ProMod

Ex-moderatie mobster

Op Morgana moet je na je initiële dmg items gewoon Zonya's Ring bouwen. Dat is juist de combinatie die haar zo extreem dodelijk maakt. Flash > Ulti > Zonya's > poef. :) Al geldt dat ook in zekere zin voor Kennen natuurlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djengizz
  • Niet online
Bartjeh schreef op maandag 21 november 2011 @ 15:02:
Hoe speel je sona? Q maxen en verder AP items (Lichbane<3)?
Wat dacht je van support items aangezien je geen cs hoort te nemen?

Dus Philo into Shurelya's, Heart of Gold, CDR boots, eventueel Chalice en verder wards, wards, wards en Oracle's.
Eventueel kun je late game gaan voor aura items als Aegis, Shoul shroud of Randuin's

Q maxen is wel goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaggy
Cloud schreef op maandag 21 november 2011 @ 15:05:
Op Morgana moet je na je initiële dmg items gewoon Zonya's Ring bouwen. Dat is juist de combinatie die haar zo extreem dodelijk maakt. Flash > Ulti > Zonya's > poef. :) Al geldt dat ook in zekere zin voor Kennen natuurlijk.
Kennen, Fiddle, Morgana en eigenlijk wel iedere champion die een goede AoE damage heeft maar niet erg tanky is.

Edit: ik moet hier natuurlijk wel bij zeggen dat het AoE damage moet zijn die je alleen maar hoeft te triggeren en daarna een paar seconden doorloopt.

[ Voor 14% gewijzigd door sjaggy op 21-11-2011 15:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartjeh
djengizz schreef op maandag 21 november 2011 @ 15:12:
[...]

Wat dacht je van support items aangezien je geen cs hoort te nemen?

Dus Philo into Shurelya's, Heart of Gold, CDR boots, eventueel Chalice en verder wards, wards, wards en Oracle's.
Eventueel kun je late game gaan voor aura items als Aegis, Shoul shroud of Randuin's

Q maxen is wel goed.
Je hebt toch wel het bericht gelezen wat ik quote rite? Als je full support gaat doh, maar dan doe je niet meer schade op graves dan graves op jou, op een enkele 3x chord burst na.
Pagina: 1 ... 22 ... 79 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
In de topicstart is heel veel informatie te vinden. Dus voor zaken als de patchnotes, champion rotation en bijvoorbeeld hoe je in contact kunt komen met andere LoL Tweakers, kun je daar terecht! :)

Voor de slowchatters onder ons is er natuurlijk het chatkanaal in-game (dat veel te rustig is), maar tegenwoordig ook een IRC kanaal!