[PC] League of Legends - Deel 5 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 21 ... 79 Laatste
Acties:
  • 150.492 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op woensdag 16 november 2011 @ 16:41:
Die 10% armor pen is echt goed voor Nasus net als die 10% magic pen voor Veigar.
Ik ben voor nasus voor 0/8/22 gegaan. Die 8 punten in defense voor wat early game tankyness en die 22 in utility voor movement, extra XP en cooldown reduction (sneller je Q opladen!).

Vicariously I live while the whole world dies

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jasper 99
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 21:41
thoughts on fizz? Ik vind hem een beetje vaag nog, geen chille minion farm burst valt tegen als je niet goede items heb. Verder wel grappig 2 potjes pas gedaan ging wel redelijk maar het was geen uitblinker had ik het gevoel. Zat tegen kassa mid dat was redelijk en 1 x tegen andere fizz die won ik wel makkelijk.

Maarja ik speel liever kassa dan fizz als ik het zo zie :P

Iemand tips over masteries etc? Heb de sustain en burst fizz van phreak geprobeerd. Beide keren bouwen van boots + pots naar ROA naar Rylais scepter etc etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fanatic_FS
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 23:31

Fanatic_FS

Rated T for Troll™

Zag Saintvicious gister junglen met Fizz en door zijn passive neemt hij heel weinig damage, op een bepaald lvl zelfs 0 damage van de kleine creeps. Hij bouwde madreds razor, daarna wits end, atmogs.

[specs]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Fijn dat MF en Vayne ook zijn generfed deze patch en ook nog eens harder dan caith met haar -5 movement speed.

GG riot!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 16 november 2011 @ 19:11:
Fijn dat MF en Vayne ook zijn generfed deze patch en ook nog eens harder dan caith met haar -5 movement speed.

GG riot!
Wat is er generfed aan die 2 dan>? iets met de nieuwe masteries ofzo? Ik had altijd 21-0-9 op MF dat zal nu 24-6-0 zijn maar dat is op elke carry een verbetering lijkt me. Ik hoop wel dat ze binnenkort met een serieuze MF buff komen vind haar namelijk de leukste ranged carry. Ik denk dat ze prima is als minions haar passive niet meer stoppen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 16 november 2011 @ 19:14:
[...]

Wat is er generfed aan die 2 dan>? iets met de nieuwe masteries ofzo? Ik had altijd 21-0-9 op MF dat zal nu 24-6-0 zijn maar dat is op elke carry een verbetering lijkt me. Ik hoop wel dat ze binnenkort met een serieuze MF buff komen vind haar namelijk de leukste ranged carry. Ik denk dat ze prima is als minions haar passive niet meer stoppen.
MF haar ult doet door de nieuwe masteries uiteindelijk minder dmg dan voorheen :') en vayne haar E proct geen silver bolt meer, vaak net dat beetje extra om iemand te killen.

Dit is iig wat ik overal op forums van LoL lees.

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 16-11-2011 19:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jasper 99
Fanatic_FS schreef op woensdag 16 november 2011 @ 17:58:
Zag Saintvicious gister junglen met Fizz en door zijn passive neemt hij heel weinig damage, op een bepaald lvl zelfs 0 damage van de kleine creeps. Hij bouwde madreds razor, daarna wits end, atmogs.
Hmm klinkt een beetje situational en trolly :P Maar worth a try i geuss :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 16 november 2011 @ 19:15:
[...]

MF haar ult doet door de nieuwe masteries uiteindelijk minder dmg dan voorheen :') en vayne haar E proct geen silver bolt meer, vaak net dat beetje extra om iemand te killen.

Dit is iig wat ik overal op forums van LoL lees.
Dat lijkt me allemaal wel meevallen MF ult heeft een 12% damage increase gekregen en je hebt dan geen 15% spellpen meer. Daarbij gebruik ik denkik meer MF ults om waves te clearen dan voor iets anders. Is gewoon een matige ult.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vicarious schreef op woensdag 16 november 2011 @ 17:06:
[...]

Ik ben voor nasus voor 0/8/22 gegaan. Die 8 punten in defense voor wat early game tankyness en die 22 in utility voor movement, extra XP en cooldown reduction (sneller je Q opladen!).
Ja CDR is ook erg goed, maar ik vind de crit en armourpen misschien wel beter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 16 november 2011 @ 19:29:
[...]

Dat lijkt me allemaal wel meevallen MF ult heeft een 12% damage increase gekregen en je hebt dan geen 15% spellpen meer. Daarbij gebruik ik denkik meer MF ults om waves te clearen dan voor iets anders. Is gewoon een matige ult.
Ik heb het ook maar van hore zeggen, maar als het wel zo is zou het natuurlijk belachelijk zijn dat ze dan zeggen dat ze MF wel even "buffen".

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 16 november 2011 @ 19:30:
[...]

Ik heb het ook maar van hore zeggen, maar als het wel zo is zou het natuurlijk belachelijk zijn dat ze dan zeggen dat ze MF wel even "buffen".
Tja een 0.05 ratio increase op haar ult is niet de buff die ze bedoelen neem ik aan.
Ik hoop trouwens dat ze dodge snel uit het spel halen heb 9 van die dodge yellows maar die zijn behalve voor mijn jax page nu helemaal useless. Heb ze overal vervangen door armor misschien dat ik voor een paar champs met hp/5 yellows moet experimenteren. Opzich jammer ik vond dodge wel relaxed op toplaners met die boots aleisia en nimbleness. Maar zonder nimbleness is het de zwakkere early game voor mij echt niet waard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blamauci
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 08-09 13:38
(RAGEMODE ON)verdomme heb je net 2 dagen een volle set dodge runes halen ze nimbleness uit de masteries wthwtfbbq(RAGEMODE OFF)

nee maar ff zonder grap nie tof van ze:(:(:(
7100 IP naar de mallemoer:/

niet dat ze compleet nutteloos zijn...

Op Sivir en Udyr zijn ze denk ik nog steeds erg goed

http://www.lolstatistics.com/signature/eu/20836683/309

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djengizz
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online
Verwijderd schreef op woensdag 16 november 2011 @ 19:37:
[...]

Tja een 0.05 ratio increase op haar ult is niet de buff die ze bedoelen neem ik aan.
Ik hoop trouwens dat ze dodge snel uit het spel halen heb 9 van die dodge yellows maar die zijn behalve voor mijn jax page nu helemaal useless. Heb ze overal vervangen door armor misschien dat ik voor een paar champs met hp/5 yellows moet experimenteren. Opzich jammer ik vond dodge wel relaxed op toplaners met die boots aleisia en nimbleness. Maar zonder nimbleness is het de zwakkere early game voor mij echt niet waard.
Ik heb hetzelfde gedaan maar ik vraag me nu af of dit geen overreactie is.

Als je bedenkt dat armor post mitigation is en dodge helemaal geen mitigation kent vraag ik me af of het nog steeds niet de betere late game stat is voor sommige champs. Aan de andere kant de ArP van de nieuwe masteries is ook niet mis.

Confused...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• speedzor
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 01-02-2014
Je wist toch al weken dat dodge ging verwijderd worden?

Dit is uiteraard speculeren, maar het lijkt me niet onwaarschijnlijk dat ze die dodge runes gaan terugbetalen/inwisselen voor armor/...
Zal nog even wachten zijn tot het daadwerkelijk gebeurd.

Streaming History

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

djengizz schreef op woensdag 16 november 2011 @ 19:42:
[...]

Ik heb hetzelfde gedaan maar ik vraag me nu af of dit geen overreactie is.

Als je bedenkt dat armor post mitigation is en dodge helemaal geen mitigation kent vraag ik me af of het nog steeds niet de betere late game stat is voor sommige champs. Aan de andere kant de ArP van de nieuwe masteries is ook niet mis.

Confused...
Nouja als ik 20 rune pages had zou ik voor makkelijke matchups misschien nog wel wat dodge achter de hand houden. Maar als ik bijvoorbeeld tegen een tryndamere of gp moet dan heb ik toch liever nu direct 13 armor.
Dat had ik eerst al maar toen vond ik dodge toch lekkerder werken over het algemeen.

En dat ik het al weken weet? Ja dat zal wel maar ik heb die runes al maanden, armor runes heb ik natuurlijk ook al lang. Vraag me ook af hoe ze Jax dan willen reworken.

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 16-11-2011 19:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Baristo
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 23-11-2022
Jasper 99 schreef op woensdag 16 november 2011 @ 19:22:
[...]

Hmm klinkt een beetje situational en trolly :P Maar worth a try i geuss :D
Klinkt zo, is het niet. Fizz heeft niet veel lane abilities, maar hij jungled fijn, kan goed ganken (2 gap closers en een slow) en zijn passive is ervoor gemaakt.

Door zijn W heb je eigenlijk geen AP op hem nodig.

mid/late game is hij supergoede anticarry/bruiser.

Edit: vraag me af of eve nu kan junglen met smite/heal, nerved cv maakt het nog intressanter. Als ze een jungle clear kan doen >4:30 min lijkt het me viable.

[ Voor 14% gewijzigd door Baristo op 16-11-2011 20:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeX
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 18-07 12:20

DeX

* DeX heeft net Teemo ontdekt.
O+

Hut two three four!

[ Voor 3% gewijzigd door DeX op 16-11-2011 20:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SaphuA
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 10-09 22:00
Speedzor wil je daar mee zeggen dat er niets veranderd is? Want anders snap ik em niet :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• speedzor
SaphuA schreef op woensdag 16 november 2011 @ 20:28:
Speedzor wil je daar mee zeggen dat er niets veranderd is? Want anders snap ik em niet :)
Dat wil ik inderdaad zeggen :P Als je het zo ziet dan is er toch praktisch geen verschil.. En ik merkte er ook niets van in m'n games daarnet om eerlijk te zijn

Streaming History

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

1 traptrede verschil om wat preciezer te zijn :p.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hu9o
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 19-09 16:23

Hu9o

Schokkend

tel toch 8 randjes anders in beide :d

Maar ik denk dat het gaat om de lelijke summoner spells

[ Voor 45% gewijzigd door Hu9o op 16-11-2011 20:44 ]

>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>Vertel Microsoft over dit probleem <<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fanatic_FS
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 23:31

Fanatic_FS

Rated T for Troll™

Doet Vayne haar E wel nog steeds een silver bolt added als er nog geen 3 opzitten?

[specs]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Fanatic_FS schreef op woensdag 16 november 2011 @ 21:08:
Doet Vayne haar E wel nog steeds een silver bolt added als er nog geen 3 opzitten?
Volgens mij niet, gewoon standaard 0 in combinatie met haar E skill.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dreanor
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 19-09 01:03

Dreanor

Joene

Pfff, ik vind Fizz een grote miskoop. Zwakke champ, geen survival, lage damage en zwakke ulti. En daarboven op een slechte last hitter vanwege langzame auto attack. -.-

Kan ik hem nog omruilen ofzo ...

PlayerUnknown's Battleground: TryingDutchman

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• speedzor
http://euw.leagueoflegend...ead.php?p=5200805#5200805
We hear your concerns surrounding dodge changes and some recent communication inconsistencies.

We’re going to be able to share more details about how we intend to address your concerns soon, but in the meantime we appreciate your patience.

Streaming History

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jasper 99
Dreanor schreef op woensdag 16 november 2011 @ 22:43:
Pfff, ik vind Fizz een grote miskoop. Zwakke champ, geen survival, lage damage en zwakke ulti. En daarboven op een slechte last hitter vanwege langzame auto attack. -.-

Kan ik hem nog omruilen ofzo ...
Dit... precies wat ik dacht :P maarja ga hem jungle proberen misschien is dat beter want een carry is hij niet echt. Of hij is gewoon even wat trickier om te leren. Maar ik verwachte harde burst... dat valt tegen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Baristo
ben ff wat tests gaan doen.

Eve kan junglen!!!! met een leash.... 9/21/0 10Apen rest AD reds/quints, armor yellows, cloth5pot en je kan hele jungle clearen.

Xin is massive trolled, 21/9/0 met 38% AS runes en vampire scepter en je bent na blu altijd full HP, en ben je klaar rond 3:20 ZONDER LEASH >:)

Mumu, Rammus zijn nog sneller, na wolves>blu kan je makelijk ff de enemy wraith>dbl gollem pakken. (neem altijd Movespeed quints op deze 2, of gold per 10 als je meer support jungler wil spelen)

Poppy zou nu ook <4:00 minuten kunnen, maar dat moet ik nog ff testen.
Rammus wordt denk ik generfd komende patch. Die is met deze jungle masteries en zijn abnormaal goeie gank-kit nu denk ik borderline OP. Xin is tenminste nog squishy :P

• speedzor
Greetings Summoners,

As you may have seen in our preview of the new Summoner Spells and Masteries, we'd described one of our new spells, Surge, as an area-effect buff. After more testing, we've changed this into a self-buff only.

This was for a couple key reasons:
Like most aura-style effects, the numbers that made it appropriately satisfying to use were extremely strong. Conversely, the balanced version of the skill felt really lackluster when used and it was hard to feel its effect.
The visuals we wanted to convey (like the ones you see on the spell now) got really messy and noisy when both teams popped this in team fights. We like to monitor particle and effect overload, especially in team fights (in order to make effective tactical decisions, players need clear information).

After a lot of discussion, we decided to beef it up and go the single-target route with it. This resulted in not only a more powerful short-term benefit, but also cleaned up some of the excess visual clutter, and lets us balance it without compromising the fun factor of the skill. After playing the newer version of the skill, we're happy with this direction and think you guys will find some pretty interesting builds to put this into.
Summoners!

We are pleased to announce that, in response to popular demand, we have expanded our AFK Detection utilities to include players who are squatting in practice games to avoid being kicked from PVP.net for idleness. Players who are inactive in a game lobby will now be removed from PVP.net in favor of those waiting to log in and play. This should keep the login queue moving more swiftly during peak hours and help get those summoners that are ready to play into their games faster. In addition, it’ll be easier for you to find games!

This expansion of our AFK Detection is a part of our continued commitment to making League of Legends the most positive possible gameplay experience for everyone. Stay tuned for further innovations in the future!
Summoners!

As you add more and more champions to your lineup, you might find that you want a few more options for specialized pages in your runebook. If you’re currently the proud owner of 10 rune pages, however, there’s still the chance that you’re generalizing your builds a bit more than you’d like.

We’ve heard your requests to be able to add more rune pages to your arsenal, and we’re happy to deliver: We’re raising the cap on rune pages to put more strategic options at your fingertips. As of today, you will now have the option of purchasing a total of 20 total rune pages.

So, if you were waiting for the opportunity to purchase additional rune pages to supplement your champion lineup, head on over to the League of Legends Store today!

[ Voor 39% gewijzigd door speedzor op 17-11-2011 09:20 ]

Streaming History

• djengizz
  • Niet online
Yay, 20 rune pages :).
Dit icm de nieuwe masteries geeft iig de mogelijkheid om een hoop echte customized champs te spelen

• Cloud
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 17-09 10:39

Cloud

FP ProMod

Ex-moderatie mobster

Wow 20 runepages :o Heb nog niet naar de masteries gekeken om ze opnieuw in te stellen, maar is het nu makkelijker een masterypage te maken voor general use? Ik had in de oude opzet toch al snel mijn 10 masterypages vol. Of zijn de masterypages ook verhoogd naar 20 stuks?

Ik hoop vanavond weer eens aan de slag te kunnen :)

Never attribute to malice that which can be adequately explained by stupidity. - Robert J. Hanlon
60% of the time, it works all the time. - Brian Fantana

• speedzor
Cloud schreef op donderdag 17 november 2011 @ 09:20:
Wow 20 runepages :o Heb nog niet naar de masteries gekeken om ze opnieuw in te stellen, maar is het nu makkelijker een masterypage te maken voor general use? Ik had in de oude opzet toch al snel mijn 10 masterypages vol. Of zijn de masterypages ook verhoogd naar 20 stuks?

Ik hoop vanavond weer eens aan de slag te kunnen :)
Ik heb toch al snel opnieuw 9 masterypages ingevuld, maar het lijkt me niet onwaarschijnlijk dat ze dit aantal ook gaan verhogen. Voor AP casters alleen al heb ik 5 pages..

Streaming History

• Intruder
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 19-09 17:09
Die masterie pages moet ik nog echt aan wennen zeg, ik kon ze echt handmatig binnen een paar seconden instellen. Ben nu constant aan het zoeken wat nu goed zou zijn. Zit wel heel erg leuk spul tussen. Ik had zelf altijd 9 masterie pages in gebruik en 1 extra voor speciale champions of als counter page tegen bepaalde setups.

Vanmiddag ook maar even 10 extra rune pages aan schaffen, had er altijd al te weinig ^^.

-:iRacing profiel:- // LoL EUW = BatsAap //

• SaphuA
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 10-09 22:00
Die masteries zijn inderdaad erg wennen. Volgens mij gaan er uiteindelijk door de nieuwe masteries een hoop verschuivingen plaatsvinden in fav. champion picks en misschien zelfs de meta.

• Snappie88
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 22:45

Snappie88

Mr. Hollywood

Volgens mij wilt Riot graag de meta veranderen, dus als die inderdaad veranderd is hun missie geslaagd :)

Surfin' paradise!

Jungle is flink gebufft met snellere cleartijden, dus ik verwacht meer ganks. Dit kan haast niet anders dan positief zijn :P Verder is vooral de offensive tree flink gebufft (zowel AP carry, AD carry als een offensive jungler propt die mommenteel vol met 21 punten), dus het lijkt allemaal wel gericht op meer/snellere actie.

Verwijderd

ben ook wel benieuwd naar dodge wijzigingen, modderfokkers
jax is altijd al een van mn lievelingspets geweest
gisteren nog es getest op dominion
10%arpen 10%magpen + passive boost van crystal scar = brutal damage
maar merkte wel het gebrek van nimbleness en mn dodge die net te laat triggert :) -2% tsj :)

pff ben op losing streak bezig en ik kom helemaal slecht
gisteren begin ik Irelia top lane ik samen met een fizz tegen een fizz en shen
begint wel ok
onze bot lux en mf onze mid brand
hun bot blitz en lee sin en hun mid graves

bot onder toren gegrabt 0-2
brand sterft 1 sec later 0-3
onze mf loopt rond met dorans ring :|
lux sterft nog es bot 0-4
ik begin al lichtjes me te ergeren maar hou me kalm
wij slagen erin hun fizz te mollen 1-5 mf sterft nog es
ik moet terug tegen dat ik weer in lane ben is fizz dood :( 1-6
brand sterft 1-7
shen is ass killt fizz maar gaat ten onder en ik sta tegen een fizz met 1 streepje hp tegen 4 streepjes en ja hoor Estun + minion aggro + W en ik heb nog 10hp en hun fizz is dood 3-8
brand gaat even weg in de mid, lux loopt daar dan even ter verdediging knal in de mid met 3 man rond haar
die had ook nog nooit gehoord van turret huggen 3-9
uiteindelijk rapen fizz en ik nog kill of 2 op top en de turret
dan beslis ik maar om bot te gaan helpen want het werd daar nog slechter
ik ben niet de beste speler maar besluit toch om mn team wat te coordineren en ze wat moed onder de gordel te steken, doen dragon samen, worden gespot maar komen er heel voordelig uit, dragon voor ons en 3voor1
staat tegen dan al 10-18 ofzo, na mn guardian angel nog een teamfight aan hun blue die ik perse wou hebben (weet niemer waarom-gewoon deny wss) ze "doden" me maar mn team komt ter hulp GA triggert en ik raap nog een triple kill op :)
dan gaat het nog wat over en weer tot we uiteindelijk hun mid inhib neerkrijgen en baron doen
eerstvolgende teamfight, besluit brand en mf van gewoon te gaan farmen, allemaal baronbuff kwijt uiteindelijk :(
volgende teamfight zeg ik all together or b, komen ze allemaal en pwnen we, gg
carry Irelia + teamleader 12/3/15
felt good ow yeah
Haha ik speelde gister ook weer eens Irelia nadat ik haar een maand ofzo niet gespeeld heb (ik moet altijd junglen ;( ) Maar fuck wat ging dat slecht! Moet er wel bij zeggen dat ik een lastige 1v2 toplane had en geen ganks kreeg van onze jungler, maar het hield niet over. Uiteindelijk op 1/4/18 geeindigd omdat mn team pro was in KS'en, maar ik begon echt heel slecht. Meer oefenen op solo top dus :D

• Killertjuh
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 16-09 07:58
Vicarious schreef op donderdag 17 november 2011 @ 10:36:
Haha ik speelde gister ook weer eens Irelia nadat ik haar een maand ofzo niet gespeeld heb (ik moet altijd junglen ;( ) Maar fuck wat ging dat slecht! Moet er wel bij zeggen dat ik een lastige 1v2 toplane had en geen ganks kreeg van onze jungler, maar het hield niet over. Uiteindelijk op 1/4/18 geeindigd omdat mn team pro was in KS'en, maar ik begon echt heel slecht. Meer oefenen op solo top dus :D
Geen probleem met nasus solo top :)... Mijn engiste probleem is altijd mana wanneer ik solo ga spelen. Dan probeer ik natuurlijk te stacken met mijn Q en zorgen dat mijn toren het overleeft.

[ Voor 11% gewijzigd door Killertjuh op 17-11-2011 10:56 ]

• koekwaus21
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 14-07 21:26
Ik zit beetje met een kwestie, nu dat er nieuwe masteries zijn zit ik te denken om een deel van amor pen. (me runes) te vervangen door attack damage. Aangezien ik al 10% amor pen. + 6 amor pen heb via me masteries is al best wat. Met brutalizer geeft het alleen maar meer en heb ik dus het gevoel dat ik gewoon te veel amor pen. heb en dat het beetje nutteloos is geworden.

• Azaruc
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 29-07-2024
Ik ben gisteren ook even aan het stoeien geweest met masteries voor Rumble (mijn main). Maar ik vind het nog lastig... Ik ben nu voor 9/21 gegaan, met focus op armor/magic resist/health in de def tree en cool down red/ magic pen in de off tree.

Heeft iemand andere suggesties? Ik zag bijvoorbeeld ook de cdr in de utility tree, maar die zat naar mijn idee te diep.

D3 Profile

• Nazanir
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 19-07 22:44
CDR voor Rumble vind ik wat tricky, je raakt dan misschien eerder overheated. Al zijn abilities hebben redelijke korte range, en zorgen er veel voor dat je midden in het centrum van een teamfight wilt zijn, om maximale damage te kunnen doen. Om deze reden is het zeer verstandig om een 9/21/0 build te volgen, zodat je prima damage kan doen, maar ook niet in een zucht en een vloek neergaat.

Als je wat meer defensive runes hebt, kan je natuurlijk ook voor een 21/9/0 gaan, of zelfs een 15/15/0 (wat ik met Warwick wel lekker vind, of Shyvana). Experimenteren is het grootste devies hier.

-

• Azaruc
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 29-07-2024
Nazanir schreef op donderdag 17 november 2011 @ 11:25:
CDR voor Rumble vind ik wat tricky, je raakt dan misschien eerder overheated. Al zijn abilities hebben redelijke korte range, en zorgen er veel voor dat je midden in het centrum van een teamfight wilt zijn, om maximale damage te kunnen doen. Om deze reden is het zeer verstandig om een 9/21/0 build te volgen, zodat je prima damage kan doen, maar ook niet in een zucht en een vloek neergaat.

Als je wat meer defensive runes hebt, kan je natuurlijk ook voor een 21/9/0 gaan, of zelfs een 15/15/0 (wat ik met Warwick wel lekker vind, of Shyvana). Experimenteren is het grootste devies hier.
Dit was inderdaad ook mijn overweging om voor 9/21/0 te gaan.
CDR wil ik vooral vanwege mijn ulti, de rest van de abilities heeft al redelijk korte CD. Het risico op overheat wordt (voor mij) niet veel groter, omdat ik sowieso al enorm op moet letten, daar maakt die kortere CD niet heel veel voor uit. In ieder geval, toen ik het gisteren probeerde niet. Maar dan ga ik inderdaad blijven focussen op m'n def tree en nog even overwegen welke masteries uit de off tree het meest nuttig zijn.

Leuke puzzel :)

D3 Profile

Verwijderd

Kwam dit plaatje tegen op gamelux:

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/BHIJy.jpg

Iemand enig idee of ranked teams maken er ook werkelijk zo uit komt te zien? Stond iig bij dat het van de PBE server kwam.

• speedzor
Ranked teams stonden geactiveerd op de PBE heb ik gisteren op het NA forum gelezen, dus het lijkt me best mogelijk ja. Aan het IP en RP te zien is dit hoogstwaarschijnlijk PBE.

Edit: ligt het aan mij of komt LeagueOfLegends de laatste dagen veel meer op de frontpage van reddit dan ooit tevoren? 2 topics op de eerste pagina alleen al en gisteren was het ook al.
Ik bedenk me net dat ik me gisteren subscribed heb op de subreddit :F

[ Voor 43% gewijzigd door speedzor op 17-11-2011 11:47 ]

Streaming History

• atlantisx
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 24-07-2021
koekwaus21 schreef op donderdag 17 november 2011 @ 11:08:
Ik zit beetje met een kwestie, nu dat er nieuwe masteries zijn zit ik te denken om een deel van amor pen. (me runes) te vervangen door attack damage. Aangezien ik al 10% amor pen. + 6 amor pen heb via me masteries is al best wat. Met brutalizer geeft het alleen maar meer en heb ik dus het gevoel dat ik gewoon te veel amor pen. heb en dat het beetje nutteloos is geworden.
Het is altijd een afweging, maar ik zie het altijd als volgt:
Runes kunnen je een klein voordeel geven early game, of je kan het gebruiken voor stats die je wel wilt, (bijvoorbeeld armorpen), Maar ingame onbetaalbaar, of onhandig zijn om te kopen.
Zo kan je voor armorpen enkel terecht bij Brutalizer (veel te duur voor de stats) of Last Whisper (te lage stats om een slot voor op te offeren).
Ik zelf houd me runepage voor ad champs vol met armorpen :).

[ Voor 4% gewijzigd door atlantisx op 17-11-2011 11:59 . Reden: leesbaarheid fix ]

Verwijderd

koekwaus21 schreef op donderdag 17 november 2011 @ 11:08:
heb hier ook al even over nagedacht, hangt er beetje van af
hoe meer %armpen hoe meer je naar true damage neigt
nutteloos is het zeker niet

je kan ook kiezen om armpen uit masteries en runes te halen en AD uit items dan zou ik brutalizer links laten liggen of misschien pas later te kopen en eerst BFSwords gaan halen
of je kan ook kiezen om ad uit runes te halen en armpen uit masteries en dan is brutalizer wss nog steeds goeie vroege optie

maar mij lijkt zowiezo meer armpen beter alhoewel ik niet goed weet hoe de berekening opgaat voor het stacken van de flat armpen en de procentuele armpen

edit: ik post te traag zie net atlantis zn post en ook ik speel nog met armpen runes, ad runes vond k te situationeel op enkele champs en heb k daarom ook nog nooit gekocht

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 17-11-2011 11:43 ]

• koekwaus21
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 14-07 21:26
atlantisx schreef op donderdag 17 november 2011 @ 11:40:
[...]

Het is altijd een afweging, maar ik zie het altijd als volgt : Runes kunnen je een klein voordeel geven early game, of je kan het gebruiken voor stats die je wel wilt, (bijvoorbeeld armorpen). Maar ingame onbetaalbaar / vervelend om te kopen. Zo kan je voor armorpen enkel terecht bij brutalizer (veel te duur) of last whisper (te lage stats om een slot voor op te offeren). Ik houd me runepage voor ad champs vol met armorpen :).
Ja, ik heb even zitten rekenen (als ik het goed heb). 10% amor pen. is mooi maar niet genoeg om daarop te behouden. Ik nam aan dat ik 10% amor pen. + 12 (van andere masteries en runes) heb, als ik dan ong 200 attack damage heb dan kom ik uit op zon 32 amor penatration. Vind ik te weinig in mid/late game. Ik denk dat ik gewoon me runes gewoon zo laat staan (geen extra ad runes).

• speedzor
Ik denk dat ik maar gewoon voor die 1 manaregen/ 5 seconden extra ga gaan ipv Scout.
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/UqUlp.jpg

Edit: mensen die een wallpaper zoeken
http://imgur.com/a/aYDwO/all#0

[ Voor 21% gewijzigd door speedzor op 17-11-2011 12:10 ]

Streaming History

• -kardo-
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 08-11-2020
Maar je kan wel net iets meer zien net iets meer creeps.

• Baristo
Last whisper/void staff is echt een must op carries. Vooral AD carries moetten echt een LW hebben als de 5v5 fights beginnen. Black cleaver is onbetrouwbaar en brutalizer is gewoon heel erg meh.

Die 10% Apen is een goede nerf voor bruisers, omdat je als AD carry vrij weinig tegen ze kon doen als ze een beetje armor stackte. En je nog geen LW had.

Apen reds en AD quints zijn beter in de lane omdat lashitten makelijker word, apen quints zijn veel beter na de laning phase. Met de nieuwe masteries ga ik misschien wel 25 Apen.

Mijn ashe deed met de nieuwe masteries vanaf lvl 1 8dmg meer op creeps (AD quints geeft 7). En die 10 Apen extra merk je erg goed in teamfights, enige rede om AD quints te houden is als 90% van de enemy carries hun AD quints behouden en exploiten door keihard te pushen.(met cv nerf lijkt dit me onwaarschijnlijk)

BTW: voor season2 als er teams zijn die een AD carry nodig hebben kan je me whisperen. Ik ben van plan om alleen nog maar AD te spelen, ik heb daar persoonlijk het meeste plezier in + hoogste win ratio.

• sjaggy
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 19-06-2021
Baristo schreef op donderdag 17 november 2011 @ 12:55:

BTW: voor season2 als er teams zijn die een AD carry nodig hebben kan je me whisperen. Ik ben van plan om alleen nog maar AD te spelen, ik heb daar persoonlijk het meeste plezier in + hoogste win ratio.
hmmmm, als je goed bent in tank roles en/of off tanks zoals Blitzzcranck dan heeft je team ook al groot voordeel. Ik moet hierbij wel zeggen dat het dan ook een beetje van je team afhangt maar als ik bijvoorbeeld blitz ga op bottom lane met iemand die ook nog een beetje CC heeft weet ik vrijwel zeker dat bottom lane zal winnen.

Champions zoals alistar hebben naar mijn mening ook veel toevoeging aan het team.

Verwijderd

Baristo schreef op donderdag 17 november 2011 @ 12:55:
Last whisper/void staff is echt een must op carries. Vooral AD carries moetten echt een LW hebben als de 5v5 fights beginnen. Black cleaver is onbetrouwbaar en brutalizer is gewoon heel erg meh.

Die 10% Apen is een goede nerf voor bruisers, omdat je als AD carry vrij weinig tegen ze kon doen als ze een beetje armor stackte. En je nog geen LW had.

Apen reds en AD quints zijn beter in de lane omdat lashitten makelijker word, apen quints zijn veel beter na de laning phase. Met de nieuwe masteries ga ik misschien wel 25 Apen.

Mijn ashe deed met de nieuwe masteries vanaf lvl 1 8dmg meer op creeps (AD quints geeft 7). En die 10 Apen extra merk je erg goed in teamfights, enige rede om AD quints te houden is als 90% van de enemy carries hun AD quints behouden en exploiten door keihard te pushen.(met cv nerf lijkt dit me onwaarschijnlijk)

Chaox had het daar laatst over op zijn stream. Zijn doel was om altijd LW te hebben voor je hem nodig hebt. Pas LW bouwen als de tegenstanders al armor kopen is te laat. Meestal kwam dat er op neer dat hij 1 groot dps item (IE, BT+zeal) kon kopen voordat hij begon met LW bouwen. Nu zullen die nieuwe masteries daar natuurlijk best goed mee helpen, maar in principe blijft het wel waar. Zodra je tegenstanders armor gaan stacken, schiet je dps gewoon enorm omlaag.

• djengizz
  • Niet online
sjaggy schreef op donderdag 17 november 2011 @ 13:51:
[...]

hmmmm, als je goed bent in tank roles en/of off tanks zoals Blitzzcranck dan heeft je team ook al groot voordeel. Ik moet hierbij wel zeggen dat het dan ook een beetje van je team afhangt maar als ik bijvoorbeeld blitz ga op bottom lane met iemand die ook nog een beetje CC heeft weet ik vrijwel zeker dat bottom lane zal winnen.

Champions zoals alistar hebben naar mijn mening ook veel toevoeging aan het team.
Meh, een AD carry met traditionele, 0 cs support (Janna, Sona, Soraka, Taric, Ali) doet het jammer genoeg nog steeds beter dan de minder traditionele supports.

Ik blijf dit jammer vinden want de minder traditionele supports zijn ook vaak leuker om te spelen imo. Gelukkig las ik dat Riot ook niet blij is met deze situatie dus misschien gaat dit ooit veranderen.

• Baristo
sjaggy schreef op donderdag 17 november 2011 @ 13:51:
[...]

Wat heeft ali/blitz daarmee te maken?

Als ik een ranged AD speel met een sona/ali/soraka/janna/lux/blitzcrank/GP dan wreck ik 99% die lane tegen combi's zonder ranged AD.

Enige die me ooit counterde was een Talon/janna combi, die burst op lvl 6 is instakill en onvermijdelijk door zijn skillrange. AD bursters als Talon/Pantheon schijnen het goed te doen met een support botlane.

[ Voor 23% gewijzigd door Baristo op 17-11-2011 14:55 ]

Verwijderd

Ik heb toch beetje mijn bedenkingen bij de jungle masteries nu.

Akkoord, je cleart er jungle in NO time mee en dat is allemaal leuk voor early game, maar eens we early phase voorbij zijn, heb je aan een hele hoop van die masteries echt niets meer (+6 damage return to minions, less damage taken from minions, more damage done to minions).

Dus alhoewel ze eigenlijk heel aantrekkelijk lijken, en champions zullen toelaten te gaan junglen die dat vroeger niet konden, is het niet allemaal positief.

Een van de eerste die ik gisteren trachtte te junglen in een custom game alleen was cho'gath. Zonder pull dus clear je de hele jungle rond de 03:20seconden ook :D

• speedzor
Hebben nog mensen het probleem dat ze met een andere masterypage spelen dan diegene dat ze ingesteld hebben? Wanneer ik m'n Defensive Jungle masterypage (0-28-2, slot 3) instel, dan speel ik steevast met m'n support (0-9-21, slot 6). Ik merk het omdat m'n starting gold hoger is dan normaal en minions geen returned damage pakken.

Heb het nu 2x gehad terwijl ik er toch 99.9% zeker van ben dat ik het juist heb ingesteld. Zijn hier al berichten over?

Edit: inderdaad, masterypage!

[ Voor 5% gewijzigd door speedzor op 17-11-2011 15:15 ]

Streaming History

• Baristo
Gister had ik dit met orianna, ik had AP runes/ AD masteries. het was een normaal dus ben maar occult gegaan. halverwege me trinity force had ik al 20 stax en GG. very trolled

Heel lang geleden, toen ik mijn EU account naar 30 aan het grinden was had ik dit met runes. Heel vervelend is het vooral als je probeert te junglen <lvl30. Opnieuw instellen scheen toen te werken. ALtijd gewoon je bugs op het LoLForum spammen onder bugs/general discussion

Verwijderd

speedzor schreef op donderdag 17 november 2011 @ 14:55:
Hebben nog mensen het probleem dat ze met een andere runepage spelen dan diegene dat ze ingesteld hebben? Wanneer ik m'n Defensive Jungle runepage (0-28-2, slot 3) instel, dan speel ik steevast met m'n support (0-9-21, slot 6). Ik merk het omdat m'n starting gold hoger is dan normaal en minions geen returned damage pakken.

Heb het nu 2x gehad terwijl ik er toch 99.9% zeker van ben dat ik het juist heb ingesteld. Zijn hier al berichten over?
masterypage bedoel je
Hebben nog mensen het probleem dat ze met een andere masterypage spelen dan diegene dat ze ingesteld hebben? Wanneer ik m'n Defensive Jungle masterypage (0-28-2, slot 3) instel, dan speel ik steevast met m'n support (0-9-21, slot 6). Ik merk het omdat m'n starting gold hoger is dan normaal en minions geen returned damage pakken.

Heb ik gister ook 1x gehad inderdaad. Snelst te zien wanneer je support speelt en die starting gold niet hebt :D Toch weer een mana pot! ;)

@Gr00v, dat is toch ook helemaal niet erg? Masteries zijn peanuts lategame, het gaat vooral om dat kleine buffje early game. Als je daarmee je jungle veel sneller cleart kun je sneller ganken en ervanuitgaande dat je dat goed doet kun je met het gold dat je daaraan verdient sneller betere items kopen waardoor die masteries helemaal niet meer boeien.

• djengizz
  • Niet online

Als je klikt op Edit page (ofzoiets, iig het knopje naast de mastery page selection dropdown) en je mastery page vanuit daar selecteert lijkt het wel altijd te werken.

• speedzor
djengizz schreef op donderdag 17 november 2011 @ 15:59:
[...]

Als je klikt op Edit page (ofzoiets, iig het knopje naast de mastery page selection dropdown) en je mastery page vanuit daar selecteert lijkt het wel altijd te werken.
Gelukkig dat ik dit net lees in de champion select! Ik had inderdaad m'n Tanky AP page geselecteerd, maar wanneer ik via edit keek dan stond hij op m'n jungle AD.
Best een tricky bug die opgelost mag worden.

Streaming History

• Bartjeh
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 17-09 09:27
speedzor schreef op donderdag 17 november 2011 @ 16:03:
[...]

Gelukkig dat ik dit net lees in de champion select! Ik had inderdaad m'n Tanky AP page geselecteerd, maar wanneer ik via edit keek dan stond hij op m'n jungle AD.
Best een tricky bug die opgelost mag worden.
Beste werkt natuurlijk even bij Riot aangeven dat die bug erin zit :+

Verwijderd

Ik baal trouwens best wel hard van die patch, heb echt alleen nog maar trollteams ben al iets van 150 elo gezakt. Nu staat het bijvoorbeeld 0-20 in 15 minuten. En ik speel trist alleen op een lane tegen vayne leona omdat onze lastpick roaming trundle will en daarmee feed :S

Verwijderd

lol ik heb het ook
waarom zitten de serieuzere spelers altijd in het andere team? why?
en waarom zelfs al doe ik nog zo mn best om alles er uit te persen, lukt het zelfs dan maar 1vd3 games met heel frustrerend spelverloop

voor die patch nooit zoveel last van gehad

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 17-11-2011 17:20 ]

• Zyppora
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 12-09 10:59

Zyppora

155/50 Warlock

Vicarious schreef op donderdag 17 november 2011 @ 15:51:
[...]

@Gr00v, dat is toch ook helemaal niet erg? Masteries zijn peanuts lategame, het gaat vooral om dat kleine buffje early game. Als je daarmee je jungle veel sneller cleart kun je sneller ganken en ervanuitgaande dat je dat goed doet kun je met het gold dat je daaraan verdient sneller betere items kopen waardoor die masteries helemaal niet meer boeien.
Ik denk dat dat met de nieuwe masteries dus juist wel boeit. 10% apen bijvoorbeeld. Het lijkt me dat dat juist late-game, als je meer apen bouwt, heel erg veel verschil gaat maken.

Phenom II X4 945 \\ 8GB DDR3 \\ Crosshair IV Formula \\ R9 290

• Baristo
Neem jax met surge/exhaust 30/0/0 en def runes, schijnt free elo te zijn atm.

[ Voor 5% gewijzigd door Baristo op 17-11-2011 18:33 ]

• speedzor
Baristo schreef op donderdag 17 november 2011 @ 18:32:
Neem jax met surge/exhaust 30/0/0 en def runes, schijnt free elo te zijn atm.
Bedoel je def runes? ninjaedit.
Lijkt me toch maar risky hoor tbh.

[ Voor 11% gewijzigd door speedzor op 17-11-2011 18:37 ]

Streaming History

• Baristo
1v1 wint hij altijd, ook pre6. lekker farmen want niemand kan je stoppen. daarna als je gefarmed bent kan je 1v5 als je je teammates als meatshield gebruikt.

Verwijderd

Ik erger me kapot aan flamers. Zo net een gast die flamet op zijn eigen team en ons teamer noobs noemde omdat wij hem als team kilden. Toen zei ik. Samenspel is het doel van het spel en toen was die gozer stil. Jammer dat dat soort mensen er ook tussen zitten

• Dreanor
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 19-09 01:03

Dreanor

Joene

Vandaag nog wat meer Fizz geprobeerd. Potje AS en potje AP. Beide niet geweldig, AS voelt wat beter in combo met je "W" en het feit dat je (als je items hebt) voelt dat je damage doet.

Maar met AP had ik iets betere score (8-8-3 en met AS had ik 2-6-1 ofzo). Maar deze champ voelt gewoon niet goed, hij voelt zwak wat tot nu toe ook uit in de scores.

Met Shyvanna had ik eerste potje een score van 9-2-5 en die champ voelde ook goed. Lekkere damage, lekker tanky (zoals ik haar bouw) en leuke abilities.

Bij Fizz voelt het raar dat je een "W" hebt die je eigenlijk met Attack Speed wil bouwen, maar dat al je andere abilities schreeuwen om AP.

En zijn (of haar) "E", trickster skill voelt gewoon slecht. Die 0.5 (of minder) imunnity doet niet echt wat. Zo ging ik dood door een Poppy charge/hammer terwijl ik onder mijn toren begon met "E". En zijn tweede deel van "E" lijkt eigenlijk nooit te slowen of naar mijn muis te jumpen.

Zijn ult is leuk maar gewoon kut dat hij ook op niks kan landen en dan nutteloos wordt in een klap.

Als laatste de "Q" skill, die doet wel wat damage als je AP bouwt, maar negen van de tien keer is dat ook alle damage die ik kan doen voordat Fizz kansloos dood gaat.

Misschien snap ik deze champ niet maar voor het eerst baal ik dat ik mijn IP verspilt heb aan een champ. En dat terwijl ik Lee Sin nooit underpowered heb gevonden en ik Shen (tot Leona) de beste tank vond ...

Edit: En daarbij zie ik Fizz vrij weinig in vergelijking met andere nieuwe champs. Pas één keer een vijandige Fizz gezien tot nu toe ...

[ Voor 4% gewijzigd door Dreanor op 17-11-2011 20:04 ]

PlayerUnknown's Battleground: TryingDutchman

Hmm ik zie Fizz in elke game die ik speel, vreemd :D

Verwijderd

Vicarious schreef op donderdag 17 november 2011 @ 21:22:
Hmm ik zie Fizz in elke game die ik speel, vreemd :D
Inderdaad, helaas vaker falend als succesvol.

• speedzor
Afbeeldingslocatie: http://img849.imageshack.us/img849/3526/winlossx.png

Het gaat maar niet vooruit :(

Streaming History

Verwijderd

Jammer dat je niet omhoog gaat. Je hebt wel steeds een mooie score ook al zegt dat ook niet alles maar wel veel. Hoe speel je trouwens met Ashe?

[ Voor 37% gewijzigd door Verwijderd op 17-11-2011 22:55 ]

• speedzor
Verwijderd schreef op donderdag 17 november 2011 @ 22:52:
Jammer dat je niet omhoog gaat. Je hebt wel steeds een mooie score ook al zegt dat ook niet alles maar wel veel. Hoe speel je trouwens met Ashe?
Afbeeldingslocatie: http://img100.imageshack.us/img100/7793/asheitems.png

Standaard build waar je eigenlijk slechts bij uitzonderingen moet vanaf wijken (mercury's treads, guardian angel,..). Passief spelen in de laning phase, enkel harrassen wanneer je geen damage gaat terugkrijgen (i.e. wanneer de vijand net z'n pasje naar voren zet om te lasthitten en normaliter direct terug naar achter gaat), je op de achtergrond van gevechten houden en enkel de dichtsbijzijnde champion focussen.

Voor masteries een 21-9-0 en runes zijn Magic resist/level blues, Flat AD reds, Arpen Quints en Flat armor yellows.

Skillvolgorde is simpel:
R > W > E > Q.
Ik kies ervoor om m'n E eerst te levellen aangezien ik daardoor meer gold krijg in de laning phase en grote kans dat je in mana problemen zit tijdens de ganks waardoor je best vaak die permaslow niet op gang krijgt. Bovendien helpt die hawkshot je goed om ganks te voorkomen, gecombineerd met de CV van je support en de wards in je lane zou je praktisch niet geganked mogen worden.

Items:
In het geval van een sustain support (Alistar, Sona, Soraka, Taric) een dorans blade, in het geval van non-sustain (Blitzcrank, Janna, Leona) pak je boots en 3x health pots.
Eerste item is, indien genoeg gefarmed een BF sword, anders boots + dorans blade eerst. Vaak ga ik als eerste item voor een Infinity Edge, alhoewel ik best wel eens gek wil doen en voor een ruige Bloodthirster wil gaan (enkel als je je lane domineert!).

Typische buildvolgorde is als volgt: Berserkers Greaves, Infinity Edge, Phantom Dancer, Last Whisper, Banshees Veil en Bloodthirster.
Veel zou ik hier niet van afwijken, tenzij je merkt dat je die lifesteal toch wel beter zou kunnen gebruiken dan die Attackspeed o.i.d.
Sommigen zullen argumenteren dat Last Whisper vroeger moet gekocht worden, echter is dit geen tournament play en gaan mensen pas vanaf midgame aan armor denken en ben je dus zeker nog op tijd met je Last Whisper dan.

Als je specifieke vragen hebt, vraag maar raak.

PS: weer een win en loss bij :(

[ Voor 49% gewijzigd door speedzor op 17-11-2011 23:38 ]

Streaming History

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Baristo
Ben je op je tru elo terechtgekomen?
Summoners,

We just released a hotfix to address a few bugs. See below for the full release notes:

Jungle experience increased by 5% to compensate for new mastery trees
Fixed a bug where spectators would crash if a champion stealths not in the vision of the spectator
Fixed a bug where Shift + enter does not work in multiple languages
Fixed a bug where Vayne’s Condemn does not proc Silver Bolts

[ Voor 85% gewijzigd door Baristo op 18-11-2011 05:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zyppora
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 12-09 10:59

Zyppora

155/50 Warlock

Dreanor schreef op donderdag 17 november 2011 @ 20:04:
Bij Fizz voelt het raar dat je een "W" hebt die je eigenlijk met Attack Speed wil bouwen, maar dat al je andere abilities schreeuwen om AP.
Klinkt als Malady + Nashor's Tooth.

Phenom II X4 945 \\ 8GB DDR3 \\ Crosshair IV Formula \\ R9 290

Acties:
  • 0 Henk 'm!
speedzor schreef op donderdag 17 november 2011 @ 23:26:
[...]

[afbeelding]

Standaard build waar je eigenlijk slechts bij uitzonderingen moet vanaf wijken (mercury's treads, guardian angel,..). Passief spelen in de laning phase, enkel harrassen wanneer je geen damage gaat terugkrijgen (i.e. wanneer de vijand net z'n pasje naar voren zet om te lasthitten en normaliter direct terug naar achter gaat), je op de achtergrond van gevechten houden en enkel de dichtsbijzijnde champion focussen.

Voor masteries een 21-9-0 en runes zijn Magic resist/level blues, Flat AD reds, Arpen Quints en Flat armor yellows.

Skillvolgorde is simpel:
R > W > E > Q.
Ik kies ervoor om m'n E eerst te levellen aangezien ik daardoor meer gold krijg in de laning phase en grote kans dat je in mana problemen zit tijdens de ganks waardoor je best vaak die permaslow niet op gang krijgt. Bovendien helpt die hawkshot je goed om ganks te voorkomen, gecombineerd met de CV van je support en de wards in je lane zou je praktisch niet geganked mogen worden.

Items:
In het geval van een sustain support (Alistar, Sona, Soraka, Taric) een dorans blade, in het geval van non-sustain (Blitzcrank, Janna, Leona) pak je boots en 3x health pots.
Eerste item is, indien genoeg gefarmed een BF sword, anders boots + dorans blade eerst. Vaak ga ik als eerste item voor een Infinity Edge, alhoewel ik best wel eens gek wil doen en voor een ruige Bloodthirster wil gaan (enkel als je je lane domineert!).

Typische buildvolgorde is als volgt: Berserkers Greaves, Infinity Edge, Phantom Dancer, Last Whisper, Banshees Veil en Bloodthirster.
Veel zou ik hier niet van afwijken, tenzij je merkt dat je die lifesteal toch wel beter zou kunnen gebruiken dan die Attackspeed o.i.d.
Sommigen zullen argumenteren dat Last Whisper vroeger moet gekocht worden, echter is dit geen tournament play en gaan mensen pas vanaf midgame aan armor denken en ben je dus zeker nog op tijd met je Last Whisper dan.

Als je specifieke vragen hebt, vraag maar raak.
Hah, precies zoals ik Ashe ook speel! Ik moet zeggen dat ik meestal wel win met Ashe.

MIjn typische game: in het begin haal ik vrijwel alleen assists omdat andere spelers blijkbaar beter zijn in het champions last-hitten. Mijn CS loopt iets achter op de carry van de tegenstander omdat 1. ik een slechte lasthitter ben en 2. Ashe sowieso niet extreem goed is in het killen van minions in vergelijking met bijv. Tristana, MF, Graves etc. Later in het spel, vanaf zo'n 25 minuten kom ik echt goed op gang met name omdat ik dan betere attack speed en damage krijg waardoor ik beter kan lasthitten (zowel minions als champions! ;) ) en omdat dan teamfights eraan komen. Meestal krijg ik er dan wel een redelijke arrow uit en dat blijft een OP manier van initiaten. Vervolgens kan ik lekker chill op afstand double en triple kills halen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snappie88
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 22:45

Snappie88

Mr. Hollywood

Vrijdag *O*

Afbeeldingslocatie: http://v.cdn.cad-comic.com/comics/cad-20111118-c4620.png

Surfin' paradise!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nidhiki
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 17-02-2024
Haha, geniaal :P
Naar mijn idee is de solo queue niet zo heel erg, maar ik ben ook nog maar beginnende speler.
Dus kom daar maar mensen van mijn skill level tegen :9

---- Live For The Music ---- PSN: Mvbaardwijk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartjeh
Sterker zelfs, naar mijn idee (lvl 20) kan ik beter soloq doen :) Ik doe wel eens premade met 2-4 anderen. Over het algemeen is de rest lvl30 (DOH!). Nou is dat nog niet eens zo erg hoor, maar de communicatie bij het andere team is meestal beter :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• speedzor
Baristo schreef op vrijdag 18 november 2011 @ 01:07:
Ben je op je tru elo terechtgekomen?
Ik vermoed dat het nog een beetje hoger ligt aangezien ik best goed kon spelen toen ik rond de 1660 zat, maar het toch wel voornamelijk aan m'n teammates lag dat ik daalde. Heb dan ook niet zo'n slimme momenten gekozen om te spelen (maandag- en dinsdagochtend) waardoor er weinig mensen online waren en het eloverschil te hoog was tussen beide teams. Enkele keren ongeluk gehad dat ik met een duoqueue zat die dan 1550 en 1450 waren die dan speelden tegen een 1770 solotop. Met gelijke teams zou ik zeker de 1700 moeten halen vermoed ik (1615 nu).

Had niet gedacht dat de 5% jungle experience er nog niet bij zat..

@Vicarious: great minds think alike ;) Dat is inderdaad ook de situatie bij mij zoals je die beschrijft.

@ Hierboven: er is nog steeds een wezenlijk verschil tussen normals en ranked, mispak je er zeker niet aan! 30 CS verschil ga je in normals niet merken, maar in ranked heb je je lane verloren.

-- Edit --
Oh, ik merk nu pas dat jullie het over Normal soloqueue hebben :P
In de afbeelding doelen ze op ranked, even voor alle duidelijkheid ;)

[ Voor 6% gewijzigd door speedzor op 18-11-2011 10:12 ]

Streaming History

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nidhiki
Dat herken ik ja, ik ga ook vaak premade in met vrienden. en dan speel je vaak alleen maar tegen lvl 30 ja.
Ik ben nu pas lvl 7, dus ja dan is soloq toch wel wat fijner soms.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartjeh
Mja lvl 7 vs 30 is niet te doen denk. lvl 20 tegen 30 wel hoor, een noob blijft nog steeds een noob :P. Maar 5v5 premade, waarbij ons team maar gebrekkig communiceert is vrij lastig te winnen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Naip
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 28-08 23:27
Moet zeggen dat ik het matchmaking systeem de laatste tijd helemaal niet meer snap, tenminste die van normal. Ik duoq vaak met iemand samen en heel vaagkis het zo dat een persoon van ons team 500 normal wins heeft. Dit is dan het hoogste van ins team terwijl dan het andere team allemaal personen heeft die 1200 normal wins heeft of zelfs meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nidhiki
Naja, al me vrienden zijn lvl30 en daar leer ik snel van, dus ben niet helemaal kansloos.
Ben nu veel aan het oefen met Tristana, en ik haal al wel veel assist, de kills die moeten nog beetje komen nu. Wat gebruiken jullie vaak voor build als Trist?
Ik begon met Dorans Blade > Greaves > BF Sword > Bloodthirster > Phantomdance > Infinity Edge
Daarna gewoon stacken of soms Black Cleaver erbij.
Alleen masteries doen nog weinig en runes begin ik pas vanaf lvl 20 mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Naip schreef op vrijdag 18 november 2011 @ 10:11:
Moet zeggen dat ik het matchmaking systeem de laatste tijd helemaal niet meer snap, tenminste die van normal. Ik duoq vaak met iemand samen en heel vaagkis het zo dat een persoon van ons team 500 normal wins heeft. Dit is dan het hoogste van ins team terwijl dan het andere team allemaal personen heeft die 1200 normal wins heeft of zelfs meer.
vanaf als je premade doet wordt je wel eens gematched met wat moeilijkere tegenstanders
zelfs duoq

en aantal wins zegt niet veel (wel hoeveel ervaring ze hebben) maar 1200 wins 1200 loss is dan nog steeds niet de beste speler

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 18-11-2011 10:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Naip
Maarja het verschil tussen een team waarvan de hoogste maar 500 wins heeft en het andere team her laagste tog al 1000 wins heeft is tog wel een erg verschil. Heb dit ook wel vaak als ik soloq.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thasquealer
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 19-09 13:05
Naip schreef op vrijdag 18 november 2011 @ 10:11:
Nou dat is in ieder geval erg,
Mja vaak zat gehad dat ik met mn maten in premade nog minder wins bij elkaar hadden dan 1 gast.
En dan zat er nog zo'n 1000+ wins bij :(

Edit:
Misschien (weet haast wel zeker) is hij al vaker voorbij gekomen, maar skillshots in TT zijn net scheef bij mij.
Is er een manier om dit op te lossen?
Kga ondertussen ff zoeken, maar dacht misschien dat iemand het weet :)

[ Voor 15% gewijzigd door Thasquealer op 18-11-2011 10:34 ]

Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Baristo
Ik speel ashe ook zo, zonder dorans stacks. 22/0/8 met 1x ms quint. Ik bouw altijd eerst bloodthirster, omdat... Naja.... SoloQ he.......

Movespeed op je carry is belangrijk atm, kijk maar naar de def en utlity pages. Bruiser hebben 5% extra @lvl1 !!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jasper 99
Thasquealer schreef op vrijdag 18 november 2011 @ 10:27:
[...]

Nou dat is in ieder geval erg,
Mja vaak zat gehad dat ik met mn maten in premade nog minder wins bij elkaar hadden dan 1 gast.
En dan zat er nog zo'n 1000+ wins bij :(

Edit:
Misschien (weet haast wel zeker) is hij al vaker voorbij gekomen, maar skillshots in TT zijn net scheef bij mij.
Is er een manier om dit op te lossen?
Kga ondertussen ff zoeken, maar dacht misschien dat iemand het weet :)
1000 meer wins of minder zegt nogsteeds niet veel. Uiteindelijk gaat het om elo en gewoon skill. Ik zit altijd tegen 1200+ mensen en ongeveer 75% daarvan is gewoon echt heel slecht die je dan 0/8 ziet lopen in games. Zelf zit ik op 350 maar kan ik al makkelijk naar 1600 elo (en vermoed nog wel een stukje hoger)

Is gewoon net hoe je gamed :P deed hiervoor dota dat helpt wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thasquealer
Jasper 99 schreef op vrijdag 18 november 2011 @ 10:55:
[...]

1000 meer wins of minder zegt nogsteeds niet veel. Uiteindelijk gaat het om elo en gewoon skill. Ik zit altijd tegen 1200+ mensen en ongeveer 75% daarvan is gewoon echt heel slecht die je dan 0/8 ziet lopen in games. Zelf zit ik op 350 maar kan ik al makkelijk naar 1600 elo (en vermoed nog wel een stukje hoger)

Is gewoon net hoe je gamed :P deed hiervoor dota dat helpt wel.
Op normal he! Was ik vergeten om te zeggen.
Mja ik ben lvl 24 en als je dan gasten tegenkomt die 30 zijn met zoveel wins. Word soms echt te lastig.
Vooral omdat hun al alle runes en masterypoints hebben

Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Naip
Zegt misschien niet super veel, maarja over het algemeen heb je wel veel meer ervaring als je zoveel games hebt gespeeld en tuurlijk zijn er genoeg mensen die ook slecht zijn, maar het gaat vooral om het principe dat teams zo apart worden gematched.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thasquealer
Naip schreef op vrijdag 18 november 2011 @ 11:04:
Zegt misschien niet super veel, maarja over het algemeen heb je wel veel meer ervaring als je zoveel games hebt gespeeld en tuurlijk zijn er genoeg mensen die ook slecht zijn, maar het gaat vooral om het principe dat teams zo apart worden gematched.
Dat bedoel ik.
Vanuitgaande dat het matchingsysteem wat Riot in gedachte had klopt, dan zitten hun op ongeveer 2000 games played (matching zou er voor zorgen dat je 50:50 speeld).
Hoe moet ik met mn vrienden die allemaal op zn max 300 potjes per persoon hebben gespeeld daar tegenop?

Overigens zie je ook heel vaak gewoon 2 lvl 30 gasten met een level 1 erbij, terwijl de group ongeveer op lvl 24-27 zit.

Ik vind het een beetje vreemde manier van matchmaking.

Maargoed, des te beter het gevoel als je hun verslaat, dat wel :)

Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vocalise
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 18-09 14:01
Ik speel zelf nu als lvl 25 met Tramalant ( lvl 22 geloof ik) en wat losse vrienden die af en aanloggen allemaal tussen de lvl 5 en 15, en als we dan queen komen we gemiddeld toch inderdaad op de wo en vr avond uit tegen teams met minimaal lvl 22 en meestal 30, ook als we 2 lvl 15 mannen bij hebben. Is niet erg in normals maar als het op ranked ongeveer gelijk loopt zal het een naar verhaal worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeffroiscool
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 26-04-2024
Ik wil ook weer binnenkort ranked gaan doen.

Afbeeldingslocatie: http://puu.sh/8RXV

Na Season 1 afgelopen was heb ik geen ranked meer gespeeld omdat ik m'n 1e 10 games gewoon keihard wil winnen.

Ik geloof dat ik beter kan als 1300ish, ik heb heel lang Sona gemained (is terug te vinden in dit topic XD) en ik ben wel echt een support player imo maar daarmee is het moeilijk om je team te carryen.

Ook speel ik laatste tijd wat meer Solo Top picks zoals Trundle enzo :)

Ook ben ik reteverslaaft aan dominion, slechte gewoontje want daar voel je je dus al snel als superman! xD

Maar als je dan ziet met wat voor build je 1e in je team kan staan (full AP Sona :') )

Afbeeldingslocatie: http://puu.sh/8RYb

League of Legends [Last Updated 22-08-2012]: [EUW] Jeffro (Now:Silver, S1:Bronze), RankedSolo5x5: 1502 [120W/106L], Dominion: 84W, TT: 3W, Normal: 504W

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• axel101
  • Laatst online: 06-05-2021
Ik ben al wel begonnen met ranked spelen. Heb nu 6 potjes gespeeld waarvan ik 3 gewonnen & 3 verloren. Dee 3 die ik verloren heb komt daardat ik last pick was en ik geforceerd werd om een support te kiezen. Opzich geen probleem maar als de rest gaat feeden of afk gaat dan baal je toch wel :D

Met sona is het dan niet een idee om AD sona te gaan spelen? Ik denk dat je daar toch aardig wat damage uit kan halen.

League of Legends EUW: IBullit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeffroiscool
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 26-04-2024
axel101 schreef op vrijdag 18 november 2011 @ 11:18:
[...]

Ik ben al wel begonnen met ranked spelen. Heb nu 6 potjes gespeeld waarvan ik 3 gewonnen & 3 verloren. Dee 3 die ik verloren heb komt daardat ik last pick was en ik geforceerd werd om een support te kiezen. Opzich geen probleem maar als de rest gaat feeden of afk gaat dan baal je toch wel :D

Met sona is het dan niet een idee om AD sona te gaan spelen? Ik denk dat je daar toch aardig wat damage uit kan halen.
Je hoort in principe te supporten met Sona maar een AD build is op z'n tijd grappig :P

Jeffroiscool in "[PC] League of Legends - Deel 3"

Maar serieus support is ook erg vet: Jeffroiscool in "[PC] League of Legends - Deel 3"

:D

League of Legends [Last Updated 22-08-2012]: [EUW] Jeffro (Now:Silver, S1:Bronze), RankedSolo5x5: 1502 [120W/106L], Dominion: 84W, TT: 3W, Normal: 504W

Pagina: 1 ... 21 ... 79 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
In de topicstart is heel veel informatie te vinden. Dus voor zaken als de patchnotes, champion rotation en bijvoorbeeld hoe je in contact kunt komen met andere LoL Tweakers, kun je daar terecht! :)

Voor de slowchatters onder ons is er natuurlijk het chatkanaal in-game (dat veel te rustig is), maar tegenwoordig ook een IRC kanaal!