Ik doe wel gewoon smartcast op ultimates. Ik zie het nadeel er niet van
Verwijderd
Al eens Rumble gespeeld?LikeAKing schreef op vrijdag 04 november 2011 @ 11:42:
Ik doe wel gewoon smartcast op ultimates. Ik zie het nadeel er niet van
Veel success met smartcast
Ook niet van plan hem te spelen. Heb gehoord dat hij na 2 potjes al super saai word. mening natuurlijk
Ben ik het helemaal mee oneens, voor mij is het een van de leukste champs die ik tot nu toe heb gespeeldLikeAKing schreef op vrijdag 04 november 2011 @ 11:44:
Ook niet van plan hem te spelen. Heb gehoord dat hij na 2 potjes al super saai word. mening natuurlijk
Vind ik juist niet, het is een erg fijne championLikeAKing schreef op vrijdag 04 november 2011 @ 11:44:
Zal ik wel even doen, ik heb 2 volle runepages dus ik ga nu heel wat ip opsparen. Even kijken wat ik er dan mee ga doen. Heb chogath ook gekocht. Hoe moet ik hem spelen? Full AP, Full tank of 50% AP, 50% Tank?
Ik heb deze guide een aantal keer gebruikt, werkt prima!LikeAKing schreef op vrijdag 04 november 2011 @ 11:50:
Zal ik wel even doen, ik heb 2 volle runepages dus ik ga nu heel wat ip opsparen. Even kijken wat ik er dan mee ga doen. Heb chogath ook gekocht. Hoe moet ik hem spelen? Full AP, Full tank of 50% AP, 50% Tank?
Gisteren cho gath jungle gespeeld en dat beviel echt super. met een goede jungle page kun je boots + 3 pots beginnen en nog steeds met vol hp je eerste ronde afmaken zodat je ook nog tijd hebt voor een goede gank. Ook heb je de jungle zo gecleared.
Ik speelde hem bijna full tank met Rod of Ages + abyssal scepter om mijn damage iets te verhogen. Meteen die jurassic park achtige skin maar even gekocht en wat ziet dat er gaaf uit, zo'n huge ass boned monster ^^
Ik speelde hem bijna full tank met Rod of Ages + abyssal scepter om mijn damage iets te verhogen. Meteen die jurassic park achtige skin maar even gekocht en wat ziet dat er gaaf uit, zo'n huge ass boned monster ^^
-:iRacing profiel:- // LoL EUW = BatsAap //
Als het niet de mid zelf is, heb ik daar geen medelijden mee:Verwijderd schreef op vrijdag 04 november 2011 @ 11:38:
[...]
Ja die ken ik pingen dat je iemand mist op mid. Why didn't you SS noob.
- je hebt je lane waarschijnlijk gepushed / je bent aan het overextenden
- je hebt zelf de map niet in de gaten gehouden, anders wist je dat mid out-of-position was
- je hebt niet geward
- je hebt mijn pings niet ter harte genomen (als ik gepinged heb)
Het feit dat een ander geen ss geeft, wil niet zeggen dat je zelf onverantwoord te werk kunt gaan.
Phenom II X4 945 \\ 8GB DDR3 \\ Crosshair IV Formula \\ R9 290
Als je over LoL gaat dromen nachts dan moet je het even wat rustiger aandoen denk ik
Speel de laatste tijd vooral met Kogmaw.
In het begin erg slapjes en vooral defensief spelen en zoveel mogelijk proberen te herassen, na level 6 wordt het pas echt leuk. herassen totdat het irritant wordt met zo nu en dan een kill als alles goed gaat.
Ik begin tegenwoordig te bouwen met wriggle's lantarn; lifesteal is wat mij betreft nummer 1 prio bij Kog.
de sight ward is mooi meegenomen evenals de minions bonus.
Daarna asap phantom dancers en bloodthirsters, Als ik de build compleet heb, heb ik 3x phantom, 2x bloodthirsters en 1x bootsX of black cleaver.
attack speed + lifesteal + keiharde damage is leuk
In het begin erg slapjes en vooral defensief spelen en zoveel mogelijk proberen te herassen, na level 6 wordt het pas echt leuk. herassen totdat het irritant wordt met zo nu en dan een kill als alles goed gaat.
Ik begin tegenwoordig te bouwen met wriggle's lantarn; lifesteal is wat mij betreft nummer 1 prio bij Kog.
Daarna asap phantom dancers en bloodthirsters, Als ik de build compleet heb, heb ik 3x phantom, 2x bloodthirsters en 1x bootsX of black cleaver.
90% critical, kan je beter ipv 2x bloodthirster, 1x IE kopenSilentSimon schreef op vrijdag 04 november 2011 @ 12:27:
Als je over LoL gaat dromen nachts dan moet je het even wat rustiger aandoen denk ik![]()
En dan krijg je mijn Exhaust voor je kiezenSilentSimon schreef op vrijdag 04 november 2011 @ 12:27:
Of als ik Teemo speel, Q.
[ Voor 5% gewijzigd door Zyppora op 04-11-2011 13:03 ]
Ik ben vrij nieuw in de game en zou graag teemo met een AD build spellen maar ik kom er niet goed uit hoe ik dan men runes en masteries moet zetten om optimaal resultaat te bekomen.
Heeft er hier iemand tips voor deze beginnende LOL speler?
Verwijderd
Hoe werkt de solo q, 5x5 q.
als ik met 2,3,4 spelers die ik ken een ranked game begin. Welk elo gaat deze dan vanuit/word beinvloed.
als ik met 2,3,4 spelers die ik ken een ranked game begin. Welk elo gaat deze dan vanuit/word beinvloed.
Verwijderd
Probeer es wit's end te rushen als je toch gaat junglen, of eventueel na rod of ages. Werkt lekker goed op hem. Vind cho ook een leuke jungler, zal hem dit weekend nog es vanonder het stof halen.Intruder schreef op vrijdag 04 november 2011 @ 11:55:
Gisteren cho gath jungle gespeeld en dat beviel echt super. met een goede jungle page kun je boots + 3 pots beginnen en nog steeds met vol hp je eerste ronde afmaken zodat je ook nog tijd hebt voor een goede gank. Ook heb je de jungle zo gecleared.
Je hebt een solo q, deze kun je maximaal met iemand anders doen, dus je kan duoqen voor solo ranked.Verwijderd schreef op vrijdag 04 november 2011 @ 13:11:
Hoe werkt de solo q, 5x5 q.
En voor 5x5 heb je tog egt 5 mensen nodig.
Verder volgens mij wordt het gemiddelde elo gepakt, maar weet ik niet helemaal zeker.
1 en 2 word nog als solo queue geteld, 3 en 4 kan idd niet. als je met 5 gaat spelen kom je tegen andere full premade teams.
Mensen die duo Q spelen hebben zowieso een klein nadeel dat ze tegen iets hogere spelers moeten. Het systeem gaat er vannuit dat je gebruikt maakt van het communicatie voordeel. Dus dat je duo bot speelt. Of jungler/solo top voor betere ganks.
@gr00v
Zal vanmiddag wits end proberen. Die heb ik vorige keren niet gebruikt en ik had echt een ontzettend snelle jungle clear time.
Mensen die duo Q spelen hebben zowieso een klein nadeel dat ze tegen iets hogere spelers moeten. Het systeem gaat er vannuit dat je gebruikt maakt van het communicatie voordeel. Dus dat je duo bot speelt. Of jungler/solo top voor betere ganks.
@gr00v
Zal vanmiddag wits end proberen. Die heb ik vorige keren niet gebruikt en ik had echt een ontzettend snelle jungle clear time.
Je kan dus niet met twee of drie vrienden ranked spelen?
Moet dan dus altijd met óf een vriend óf vier vrienden zijn?

[ Voor 1% gewijzigd door bloodyus op 04-11-2011 13:29 . Reden: Las de post van Intruder pas nadat ik gepost had ]
True that, zoals ik zei is Kog over het algemeen nogal squishy, of je kan er een sloot HP tegenaan gooien waarmee je weer slagkracht verliest door het verliezen van andere items. Dan is imho lifesteal de beste oplossing. De truuk is dan ook om met Kog niet als 1e de aanval aan te gaan. Kog is immers ook geen tank maar een tankkiller.Zyppora schreef op vrijdag 04 november 2011 @ 13:03:
[...]
En dan krijg je mijn Exhaust voor je kiezen
Of als ik Teemo speel, Q.
Volgens mij las ik een post over dat binnenkort duoQ niet meer mogelijk is in ranked.
Waar ik persoonlijk heel blij van word, want meestal verlies ik als ik duoQ'rs in mijn team heb, ze feedde meestal ook
.
Waar ik persoonlijk heel blij van word, want meestal verlies ik als ik duoQ'rs in mijn team heb, ze feedde meestal ook
Net stream gekeken van HotshotGG, hij speelde samen met een meisje(pookieboo of zo iets) die ook streamt. Dat waren een van de beste 30 minuten van lol die ik gezien heb, hij maakte soort van guide hoe je vrouwen moet versieren in LoL. Ik moest me best doen om niet te huilen van het lachen, hier op werk xD.
Hij doet nu weer een game met haar.
[ Voor 5% gewijzigd door koekwaus21 op 04-11-2011 13:41 ]
Mja, ik merk het ook wel. Als je duoQ speelt, wordt je vaak overmoedig en denk je, mwa pakken we ff snel. Maar ook regelmatig wordt je dan snoeihard afgemaakt
Red post? of gewoon 1 van die QQ forum kiddo's? zou er zelf ook niks op tegen hebben tho, Al duoQ ik zelf redelijk veel en vaak met succes.
Wat voor werk doe je als je de hele dag streams kijkt?koekwaus21 schreef op vrijdag 04 november 2011 @ 13:41:
Net stream gekeken van HotshotGG, hij speelde samen met een meisje(pookieboo of zo iets) die ook streamt. Dat waren een van de beste 30 minuten van lol die ik gezien heb, hij maakte soort van guide hoe je vrouwen moet versieren in LoL. Ik moest me best doen om niet te huilen van het lachen, hier op werk xD.
En zijn daar nog vacatures?LikeAKing schreef op vrijdag 04 november 2011 @ 13:43:
[...]
Wat voor werk doe je als je de hele dag streams kijkt?
Maar effe serieus, er is natuurlijk een reden waarom vrouwen over het algemeen wat terughoudender zijn met het spelen van dit soort games.
[ Voor 24% gewijzigd door Zyppora op 04-11-2011 13:45 ]
Haha, ben niet hele dag aan het kijken hoor, maar dat moment had ik ff niks te doenLikeAKing schreef op vrijdag 04 november 2011 @ 13:43:
[...]
Wat voor werk doe je als je de hele dag streams kijkt?
Trouwens, zijn er eigenlijk hier mensen die streamen? Lijkt me wel eens leuk om te doen.
Ja, maar LoL lijkt me toch vrij vrouw vriendelijke game. Ik geloof dat er echt een hoop vrouwen LoL spelen hoor..Zyppora schreef op vrijdag 04 november 2011 @ 13:44:
[...]
En zijn daar nog vacatures?
Maar effe serieus, er is natuurlijk een reden waarom vrouwen over het algemeen wat terughoudender zijn met het spelen van dit soort games.
[ Voor 50% gewijzigd door koekwaus21 op 04-11-2011 13:55 ]
Moet je maar eens op Tribunal kijken dankoekwaus21 schreef op vrijdag 04 november 2011 @ 13:52:
[...]
Ja, maar LoL lijkt me toch vrij vrouw vriendelijke game. Ik geloof dat er echt een hoop vrouwen LoL spelen hoor..
En ja, ik zeg niet dat er geen vrouwen zijn die dit spelen, maar wel dat er bepaalde gedragingen zijn die een drempel werpen. De hele 'girls don't play games' misvatting bijvoorbeeld. Ik heb die stream niet gezien, maar versierpogingen worden tijdens het spelen van een game zoals LoL meestal niet echt gewaardeerd.
Mijn Vriendienkoekwaus21 schreef op vrijdag 04 november 2011 @ 13:52:
[...]
Haha, ben niet hele dag aan het kijken hoor, maar dat moment had ik ff niks te doen.
Trouwens, zijn er eigenlijk hier mensen die streamen? Lijkt me wel eens leuk om te doen.
[...]
Ja, maar LoL lijkt me toch vrij vrouw vriendelijke game. Ik geloof dat er echt een hoop vrouwen LoL spelen hoor..

Die mag ik dus wel proberen te versieren?
Surfin' paradise!
Nee, klopt maar hotshotGG deed het niet over tekst. Maar hij vertelde de mensen die zijn stream kijken wat je allemaal moet doenZyppora schreef op vrijdag 04 november 2011 @ 14:03:
[...]
Moet je maar eens op Tribunal kijken danDan zul je wel merken hoe vriendelijk deze game is.
En ja, ik zeg niet dat er geen vrouwen zijn die dit spelen, maar wel dat er bepaalde gedragingen zijn die een drempel werpen. De hele 'girls don't play games' misvatting bijvoorbeeld. Ik heb die stream niet gezien, maar versierpogingen worden tijdens het spelen van een game zoals LoL meestal niet echt gewaardeerd.

De gemiddelde vrouwelijk gamer is volgens mij ook geen eens knap.
Verwijderd
Waarom zou je in godsnaam naar die pooksie stream kijken.
Beetje luisteren naar der toetsenbord? Ingame sounds staan op 0. En binnen 3 minuten zat ze te mopperen dat ze gefeared werd en dood ging.
Beetje luisteren naar der toetsenbord? Ingame sounds staan op 0. En binnen 3 minuten zat ze te mopperen dat ze gefeared werd en dood ging.
Dat zijn vrouwen/meisjesVerwijderd schreef op vrijdag 04 november 2011 @ 14:16:
Waarom zou je in godsnaam naar die pooksie stream kijken.
Nog zo'n misvattingLikeAKing schreef op vrijdag 04 november 2011 @ 14:14:
De gemiddelde vrouwelijk gamer is volgens mij ook geen eens knap.
Ik speel LoL nu een stuk minder door BF3, maar speel Teemo zelf veel. Vorige season ranked had ik 11win - 4lose met AD teemo op 1350 elo. Ga naar solomid.net, dan guides, teemo en click de guide die approved is. Die guide is van The Rainman dacht ik. Die guide is erg goed.belgian1 schreef op vrijdag 04 november 2011 @ 13:04:
Ik ben vrij nieuw in de game en zou graag teemo met een AD build spellen maar ik kom er niet goed uit hoe ik dan men runes en masteries moet zetten om optimaal resultaat te bekomen.
Kan nu geen link sturen, want ik zit op stage
Op hoog niveau zijn ze zelden knap.Zyppora schreef op vrijdag 04 november 2011 @ 14:18:
[...]
Nog zo'n misvattingIk ken dan maar 1 vrouwelijke LoL-speler op semi-persoonlijke basis, en die mag gerust het label 'bloedmooi' opgeplakt krijgen. Daarnaast ken ik een aantal vrouwelijke gamers van andere games die ook uitermate geschikt zijn.
Miskoop, je had Assassins Creed moeten kopenMichielodc schreef op vrijdag 04 november 2011 @ 14:20:
[...]
Ik speel LoL nu een stuk minder door BF3, maar speel Teemo zelf veel. Vorige season ranked had ik 11win - 4lose met AD teemo op 1350 elo. Ga naar solomid.net, dan guides, teemo en click de guide die approved is. Die guide is van The Rainman dacht ik. Die guide is erg goed.
Kan nu geen link sturen, want ik zit op stage
En geen defensive items op een squishy champ die ook nog eens afhankelijk is van zijn BT stacks en dus niet mag dood gaan?SilentSimon schreef op vrijdag 04 november 2011 @ 12:27:
Kweetnie, een goed team laat jou nooit al je stacks halen op zo'n dure (en in het geval van 3x PD kost inefficiënte) build die zo hard gecountered wordt door CC, focus fire en thornmail. Zo veel lifesteal late game heeft ook weinig zin meer imo want als ze je focussen i.c.m. CC ben je toch dood en sustain is geen issue meer voor zo'n squishy carry late game.
Dit soort stacked builds komt altijd te kort in damage, ArPen of survivability en wordt te gemakkelijk gecountered.
Ik heb ook de AD champs en de Master Yi's met dit soort builds hele teams zien destroyen maar ik denk dat het gewoon niet viable is behalve als pubstomp build.
Dat soort builds werken idd niet tegen een fatsoenlijk team die weet hoe ze moeten focussen, tenzij je voor een backdoor build gaat. Dan zou het kunnen werken omdat je dan alleen maar damage/atack speed nodig hebt.
Ik heb ook het bericht gelezen van de changes in de ranked queues. Dit was geen red post maar een survey die blijkbaar naar een aantal random mensen werd gestuurd met daarin de vraag wat ze over de changes vinden.
Eén ervan was iets in de aard van: 'Wat zou je er van vinden moesten we soloqueue echt solo maken en premade queue laten werken met een teamrating en geen persoonlijke'.
Verder nog geen confirmatie van gezien door Riot.
Eén ervan was iets in de aard van: 'Wat zou je er van vinden moesten we soloqueue echt solo maken en premade queue laten werken met een teamrating en geen persoonlijke'.
Verder nog geen confirmatie van gezien door Riot.
Ja je hebt wellicht een punt, natuurlijk garandeert deze build niet dat je altijd wint.djengizz schreef op vrijdag 04 november 2011 @ 14:24:
[...]
En geen defensive items op een squishy champ die ook nog eens afhankelijk is van zijn BT stacks en dus niet mag dood gaan?
Kweetnie, een goed team laat jou nooit al je stacks halen op zo'n dure (en in het geval van 3x PD kost inefficiënte) build die zo hard gecountered wordt door CC, focus fire en thornmail. Zo veel lifesteal late game heeft ook weinig zin meer imo want als ze je focussen i.c.m. CC ben je toch dood en sustain is geen issue meer voor zo'n squishy carry late game.
Dit soort stacked builds komt altijd te kort in damage, ArPen of survivability en wordt te gemakkelijk gecountered.
Ik heb ook de AD champs en de Master Yi's met dit soort builds hele teams zien destroyen maar ik denk dat het gewoon niet viable is behalve als pubstomp build.
Maar zoals ik zei, vind ik dat je met champs zoals Kog zo weinig mogelijk moet uitgeven aan health items, iig late game. Enigzins zorgen voor enig afstand in teamfights en erin springen met je E-slow en de tank aanvallen werkt over het algemeen redelijk.
1 op 1 is meestal ook geen probleem, en mocht je die niet winnen dan werkt je slow ook nog redelijk als escape + eventueel flash / whatever. en doodgaan is bij Kog soms ook geen ramp als je met je ontploffing nog een kill kan meepakken.
Moet wel gezegd worden dat ik nog geen ranked speel en op het moment level 20 ben, dus wellicht moet ik die strategie aanpassen
Zyppora schreef op vrijdag 04 november 2011 @ 14:18:
[...]
Nog zo'n misvattingIk ken dan maar 1 vrouwelijke LoL-speler op semi-persoonlijke basis, en die mag gerust het label 'bloedmooi' opgeplakt krijgen. Daarnaast ken ik een aantal vrouwelijke gamers van andere games die ook uitermate geschikt zijn.
Picture or it didnt happen;)
Maar goed, ik speel inmiddels ook minder LoL vanwege BF3 en WoW ( ja ik weet het), maar gister toch begonnen met een heerlijk potje op kassadin. Wat een heerlijke champion is dat, hop erin en paar honderd damage. Vaak denken tegenstanders dat ze mij kunnen focussen tot ze mijn passive zien: - 15% magic damage.
Pantheon's Grand Skyfall of TF's Destiny en je bent gecounterd.Intruder schreef op vrijdag 04 november 2011 @ 14:29:
Dat soort builds werken idd niet tegen een fatsoenlijk team die weet hoe ze moeten focussen, tenzij je voor een backdoor build gaat. Dan zou het kunnen werken omdat je dan alleen maar damage/atack speed nodig hebt.
Hah, well played
Doe mij ook maar dan. ben nu wel benieuwd of er een knappe vrouwelijke gamer bestaat
Jongetjes... als jullie willen fappen zijn er genoeg alternatieven
Fappen? op een vrouwelijke gamer? Hahah.
Nou.... nee.
Nou.... nee.
Sure als backdoor build maar je wilt dit niet doen met de AD carry (en al helemaal niet met Kog zonder enige escape spell). Je carry hoort bij de team fights te zijn. Op een solo top champ of een Yi (wat een goede backdoor champ is) kan ik me er nog iets bij voorstellen maar over het algemeen blijven het high risk (en high reward) builds waarvan de high risk factor door goede spelers wordt uitgebuit.Intruder schreef op vrijdag 04 november 2011 @ 14:29:
Mijn punt is dat je in team fights tegen goede teams al dood bent voordat je met je ogen kan knipperen.SilentSimon schreef op vrijdag 04 november 2011 @ 14:34:
Ja je hebt wellicht een punt, natuurlijk garandeert deze build niet dat je altijd wint.
Maar zoals ik zei, vind ik dat je met champs zoals Kog zo weinig mogelijk moet uitgeven aan health items, iig late game. Enigzins zorgen voor enig afstand in teamfights en erin springen met je E-slow en de tank aanvallen werkt over het algemeen redelijk.
Ook zullen ze je waarschijnlijk niet zover laten komen omdat een meer gebalanceerde, kost efficientere build jou al in de midgame een hoop farm zou moeten kunnen denyen waardoor je achter komt. En zoals gezegd, een goede tank / off tank die jouw build ziet neemt thornmail en doet vervolgens niks terwijl jij dood gaat als je hem focussed.
Dood gaan is wel een ramp met twee BT die pas kost efficient worden met meerdere stacks (die je dus verliest als je dood gaat).1 op 1 is meestal ook geen probleem, en mocht je die niet winnen dan werkt je slow ook nog redelijk als escape + eventueel flash / whatever. en doodgaan is bij Kog soms ook geen ramp als je met je ontploffing nog een kill kan meepakken.
ehm, niet echt.
Het fantastische gevoel dat je krijgt als je naar een tank toe kruipt en je C4 erop plakt en vervolgens in de struikjes gaat liggen en de tank laat ontploffen terwijl er net een groepje teammates aan komt rennen en er een jet over hoofd vliegt.
laat maar komen;)Zyppora schreef op vrijdag 04 november 2011 @ 14:47:
[...]
Pantheon's Grand Skyfall of TF's Destiny en je bent gecounterd.
[...]
Hah, well playedIk zit nu op het werk maar eventueel kan ik je wel een Facebook linkje DMen
Het feit dat MW3 gaat tegenvallen waarschijnlijk, gaat er naar uit zien dat de cod fans battlefield gaan spelen. Dan word battlefield mainstream en een ego shooterAwaken1 schreef op vrijdag 04 november 2011 @ 14:56:
[...]
ehm, niet echt.
Het fantastische gevoel dat je krijgt als je naar een tank toe kruipt en je C4 erop plakt en vervolgens in de struikjes gaat liggen en de tank laat ontploffen terwijl er net een groepje teammates aan komt rennen en er een jet over hoofd vliegt.
[...]
laat maar komen;)
OMG cod v BF3 discussies everywhere! Vergeten dat dit het LoL topic was toevallig? xD, btw hier is een apart topic voor aangemaakt en DM's voor uitgevonden ^^
Pantheon:
- Grand Skyfall
- Aegis of Zeonia (stun)
- Heartseeker Strike
- Spear Shot
- (evt. Exhaust + auto attacks)
TF:
- Destiny
- Pick a Card (Gold card, stun)
- Wild Cards
Omdat je geen armor/mres hebt, ben je na bovenstaande combos dood of stervende.
Ik denk dat hij doelde op het dmtje met facebooklinkZyppora schreef op vrijdag 04 november 2011 @ 15:03:
[...]
Pantheon:
- Grand Skyfall
- Aegis of Zeonia (stun)
- Heartseeker Strike
- Spear Shot
TF:
- Destiny
- Wild Cards
Haha dat deed ik ook ja;)Bartjeh schreef op vrijdag 04 november 2011 @ 15:05:
[...]
Ik denk dat hij doelde op het dmtje met facebooklink
Maar fijn dat ie die skills voor mij uitlegd:P
Maar het zijn inderdaad goede counters maar pantheon en tf hebben zelf te veel problemen om echt viable te zijn. Vooral endgame vallen ze heel erg terug.
Ryedan - Graphic Designer
We are making adjustments to blind pick so that you can see your opponent's champion choices. To ensure that each side gets a chance to "see" the opponent, we will make it so each side has to take turns picking champions, 2 at a time.

Phreak - Web Content Specialist
This is merely a question being asked. We often send out polls like these to gauge how much players would enjoy or dislike a potential upcoming feature.
Additionally, these types of polls are sent out in conjunction with other, similar questions. For example, while the question, "What if we removed duo queue?" is something you got, other players got a different set of questions with different circumstances for Ranked Games in Season Two. Again, this is to get a wide variety of opinions on a number of potential ideas.
Finally, I want to reiterate that this is not a certainty. This is a question being asked. This is something we're considering, and if player opinion is significantly in favor or opposed to it (or anything we ask about), we have a pretty obvious answer.
Net ook even een potje pooksie gevolgd maar word er niet wild van, ze gebruikte haar ultimate early in the game heel verkeerd op minions (piratenwijffie, raaknaam van die champ altijd kwijt).... plaatsing van de wards waren ook vreemd...
vond haar niet slecht maar als ik dan games moet volgen, niet haar
(ze is van '92, gaan zeggen dat ze dan toch iig nog wel cute is gaat ook niet op:P )
vond haar niet slecht maar als ik dan games moet volgen, niet haar
(ze is van '92, gaan zeggen dat ze dan toch iig nog wel cute is gaat ook niet op:P )
Verwijderd
True, ik was ook totaal niet onder de indruk. Mensen zullen haar wel volgen puur omdat ze vrouw is.wildcardxl schreef op vrijdag 04 november 2011 @ 16:57:
Net ook even een potje pooksie gevolgd maar word er niet wild van, ze gebruikte haar ultimate early in the game heel verkeerd op minions (piratenwijffie, raaknaam van die champ altijd kwijt).... plaatsing van de wards waren ook vreemd...
vond haar niet slecht maar als ik dan games moet volgen, niet haar![]()
Ach, 18 à 19 is de goeie leeftijdwildcardxl schreef op vrijdag 04 november 2011 @ 16:57:
vond haar niet slecht maar als ik dan games moet volgen, niet haar![]()
Maar inderdaad, haar speelstijl is niet echt noemenswaardig. Laten we het maar als een héél groot voordeel beschouwen dat ze een cam gebruikt.
[ Voor 3% gewijzigd door speedzor op 04-11-2011 17:24 ]
WTF, vrouwen en games is net als coffee en bier. Die moet je niet mixen.
Behalve als het om nieuwe sona skins gaat xD
Behalve als het om nieuwe sona skins gaat xD
Ach, het gaat erom of het leuk is toch? Win of loss boeit me de laatste tijd steeds minder eigenlijk. Nu even flink met mijn jungle Sion (build staat een paar pagina's terug) aan de gang gegaan en hij is erg leuk moet ik zeggen .
Vicariously I live while the whole world dies
Yeah ik ben het gewoon zat dat je als 5 x random solo team tegen arranged teams zit, die perfecte communicatie en timing hebben. Niet eecn "close" games.. Gewoon steamrolls van 35 a 40 minuten.Vicarious schreef op vrijdag 04 november 2011 @ 20:22:
Ach, het gaat erom of het leuk is toch? Win of loss boeit me de laatste tijd steeds minder eigenlijk. Nu even flink met mijn jungle Sion (build staat een paar pagina's terug) aan de gang gegaan en hij is erg leuk moet ik zeggen .
[ Voor 6% gewijzigd door DeX op 04-11-2011 20:28 ]
Dit komt niet voor. Premades worden met premades gematched.DeX schreef op vrijdag 04 november 2011 @ 20:28:
[...]
Yeah ik ben het gewoon zat dat je als 5 x random solo team tegen arranged teams zit, die perfecte communicatie en timing hebben. Niet eecn "close" games.. Gewoon steamrolls van 35 a 40 minuten.
Als Pantheon of TF zomaar op je kan springen en je neerbursten, waar is je support ondertussen dan mee bezig? Als we even uitgaan van de standaard vijf supports: Taric, Alistar, Sona en Janna hebben allemaal hard CC (al moet Sona daarvoor natuurlijk wel haar ult gebruiken), waarna Alistar en Janna ook nog een knockback kunnen gebruiken. Alleen Soraka heeft het moeilijk met slechts een silence.Zyppora schreef op vrijdag 04 november 2011 @ 15:03:
[...]
Pantheon:
- Grand Skyfall
- Aegis of Zeonia (stun)
- Heartseeker Strike
- Spear Shot
TF:
- Destiny
- Wild Cards
Ik vroeg net aan tegenstander: Arranged team?speedzor schreef op vrijdag 04 november 2011 @ 20:29:
[...]
Dit komt niet voor. Premades worden met premades gematched.
Hun: Yeah
Doelden ze hiermee op het gehele team?DeX schreef op vrijdag 04 november 2011 @ 20:36:
[...]
Ik vroeg net aan tegenstander: Arranged team?
Normaal gesproken ga je enkel duo's en solo's hebben als je zelf solo speelt, tenzij je ongeluk hebt en gematched wordt met een premade van 4 ofzo.
Dan zijn het gewoonweg trolls. Een premade van 5 matched altijd een andere premade van 5.DeX schreef op vrijdag 04 november 2011 @ 20:36:
[...]
Ik vroeg net aan tegenstander: Arranged team?
Ik heb het ook wel eens dat gewoon alles perfect gaat (solo), iedereen weet wat het moet doen en alles loopt perfect. Alhoewel die games zeer weinig voorkomen..
ByronicHero - Web Content Editor
Going into Season Two, we’d like to open up the playing field for a greater variety of summoner spell choices. With this objective in mind, we’re going to retouch the existing summoner spells to shake up the classic compositions, and to help them better support the strategy of a given team composition.
Here are a few changes that you can expect to see coming up in Season Two.
Harder, Better, Faster, Stronger!
Most of the classic summoner spells that you’re used to seeing will still be there for you to use heading into Season Two. Many of them will be getting retuned, however, to better suit the more aggressive gameplay that we want to promote in the new competitive season.
Most notably, Flash and Clairvoyance – largely considered the two most powerful summoner spells – will each be coming down a notch going into Season Two. Flash will now have both reduced range and an increased cooldown to make summoners feel less obligated to select it. Clairvoyance will also be receiving an increased cooldown and reduced duration to make it require more tactical use and be less punishing to junglers.
Heal and Cleanse, on the other hand, will each be receiving buffs to make them more attractive selections. Heal will now scale much more strongly into late game, while Cleanse will now remove summoner spell effects such as Ignite and Exhaust.
Out with the Old!
In addition to these changes, there were a couple of older summoner spells that didn’t really fit into how the game has developed since release. We opted to remove these less utilized summoner spells and replace them with some new options. In particular, we’ll be bidding farewell to both the Fortify spell and the Rally spell.
Rally suffers from a few unique disadvantages that are not symptomatic of the other summoner spells. Not only is it a stationary effect in a game that favors high-mobility play, but it can be quickly focus-fired and destroyed by an enemy team with good combat awareness. As a result, the Rally spell has seen little usage, and won’t be making a comeback in Season Two.
As for Fortify, one of the goals of our design changes going into the new competitive season is to continue to encourage aggressive, exciting gameplay. Having a summoner spell that promotes stagnant play by completely shutting down pushes, while also being unpopular, doesn’t mesh with our Season Two goals. We’ll be replacing this relic with a spell we think has a stronger place in the game.
And in with the New!
To fill the void left by the removal of these two spells, we’ll be supplementing the remaining complement of summoner spells with some new choices. This includes the return of the Promote summoner spell and the introduction of the new “Surge” (name not yet final) spell.
“Surge” is a brand new summoner spell that will imbue your champion with a powerful aura, boosting the combat effectiveness of both you and your allies. This new spell will fill the same niche that Rally was intended to occupy without suffering from all the adverse caveats that come with being linked to a stationary object.
Additionally, rather than promote stagnant gameplay through the Fortify spell, we’ve retooled the Promote spell for use on Summoner’s Rift. Like its Dominion equivalent this spell will provide a single minion with a significant buff to its Range, Health, Armor, and Magic Resistance stats. Unlike the incarnation of Promote that was present in the League of Legends Beta, however, this new spell can only be cast on a cannon minion, preventing a group of players from spamming it to aggressively push a single lane.
Spell it out for me!
Ultimately, these new summoner spells will help encourage more aggressive and exciting gameplay in the new season. Additionally, the spells will help to promote more varied team strategies in order to open up the playing field for unexpected new styles of play. We hope that these changes will make for a generation of new and interesting gameplay as we head into Season Two!
Tryndamere zijn counter Ignite wordt nu gecleansed 
jammer dat ze Flash weer nerfen
Promote blijft ruk en die nieuwe rally lijkt mij ook niet iets wat ik zal gebruiken, heb liever exhaust om een carry uit te schakelen.
Promote blijft ruk en die nieuwe rally lijkt mij ook niet iets wat ik zal gebruiken, heb liever exhaust om een carry uit te schakelen.
Waarom jammer dat flash generfed wordt? Niet meer dan terecht om die 'get out of jail free card' te verwijderen, niets irritanter dan een goeie gank verpest te zien worden door flash.Fanatic_FS schreef op vrijdag 04 november 2011 @ 21:47:
Tryndamere zijn counter Ignite wordt nu gecleansed
Omdat het niet alleen een get out of jail free card is.
Galio/Amumu/Annie flash + ulti in enemy team.
Flash steal baron/dragon/buff.
Verder worden champs met een blink/dash hierdoor sterker, waardoor mensen minder agressief gaan spelen en dus de hele redenatie van, agressiever spelen teniet wordt gedaan.
Galio/Amumu/Annie flash + ulti in enemy team.
Flash steal baron/dragon/buff.
Verder worden champs met een blink/dash hierdoor sterker, waardoor mensen minder agressief gaan spelen en dus de hele redenatie van, agressiever spelen teniet wordt gedaan.
Persoonlijk vind ik flash niet echt een "get our of jail for free card".
De eerste reden is misschien wel de meest foute reden en dat is dat bijna iedereen flash standaard heeft (vandaar ook de nerf denk ik). Dus als je weg flashed je meestal achterna gezeten worden en als nog dood bent.
De tweede reden is dat ik bijna altijd zoveel geslowed, stunned of damage of time op me krijg dat ik als nog dood ga na flash.
Jammer van de nerf, maar wel enigszins begrijpelijk. Hopelijk worden enkele champs zonder slow, dash of ander escape wel enigszins gecompenseerd ...
De eerste reden is misschien wel de meest foute reden en dat is dat bijna iedereen flash standaard heeft (vandaar ook de nerf denk ik). Dus als je weg flashed je meestal achterna gezeten worden en als nog dood bent.
De tweede reden is dat ik bijna altijd zoveel geslowed, stunned of damage of time op me krijg dat ik als nog dood ga na flash.
Jammer van de nerf, maar wel enigszins begrijpelijk. Hopelijk worden enkele champs zonder slow, dash of ander escape wel enigszins gecompenseerd ...
PlayerUnknown's Battleground: TryingDutchman
Verwijderd
De flash nerf maakt me weinig uit. Ik denk alleen niet dat er veel verandert, er zullen gewoon andere champions OP worden. Snap de cv nerf alleen niet echt vooral in het begin van het spel heb je de huidige cv cd + range gewoon nodig. Als dit minder word worden de level 1 fights nog meer random. Later in het spel kan je gewoon goed warden. Maar op level 1 met een generfte cv heb je veel meer geluk nodig om de jungler of een inkomende gank/ jungle invasion te spotten. Supports worden in ieder geval goed gegimped door deze changes. Omdat letterlijk elke support cv en flash nodig hebben om te kunnen warden zonder gekilled te worden.
Verwijderd
Annie zal in ieder geval een stuk minder goed worden... Morg en Kennen ook een beetje.Verwijderd schreef op vrijdag 04 november 2011 @ 22:41:
De flash nerf maakt me weinig uit. Ik denk alleen niet dat er veel verandert, er zullen gewoon andere champions OP worden. Snap de cv nerf alleen niet echt vooral in het begin van het spel heb je de huidige cv cd + range gewoon nodig. Als dit minder word worden de level 1 fights nog meer random. Later in het spel kan je gewoon goed warden. Maar op level 1 met een generfte cv heb je veel meer geluk nodig om de jungler of een inkomende gank/ jungle invasion te spotten. Supports worden in ieder geval goed gegimped door deze changes. Omdat letterlijk elke support cv en flash nodig hebben om te kunnen warden zonder gekilled te worden.
Morgana en kennen worden net sterker omdat zo goed als iedereen erin vast zit wanneer je erin raakt, met flash kon je er nog makkelijk uit weg raken.Verwijderd schreef op vrijdag 04 november 2011 @ 22:44:
[...]
Annie zal in ieder geval een stuk minder goed worden... Morg en Kennen ook een beetje.
Amumu kan gewoon nog een bandage toss op een vijand landen om dichtbij te raken. Galio is nooit een initiator geweest, het zat nergens in zijn skillset. Zorg dat je bijvoorbeeld een ashe in je team hebt en het gaat even goed gaan.
Het zal misschien wat minder makkelijk gaan, maar dat betekent daarom niet dat het een slecht iets is. Leer spelen naar de mogelijkheden van je champion en team ipv op flash te relyen voor zo'n dingen.
Als je goed ward dan gaan junglers je niet teveel problemen geven, dus het beeld van een enorm passieve lane is ook overtrokken.
Everyone will now be too terrified to go very far out from their tower because they can't escape ganks as easily. Lanes will be more passive and people won't push lanes for that reason. Also certain champs receive a passive buff from this such as Morgana, Ezreal, and Nocturne. Champs who have innate blinks or ones that almost require flash to escape (Morg Ult and Nocturne fear leash ranges) are getting buffs from this as they are now harder to escape.
I don't personally mind the CD increase as it forces you to think before using it, however the range nerf I feel may be a little unwarranted, especially depending upon the numbers.
Classick - Associate Game Designer
While your argument could potentially be valid assuming only the fact that players have access to flash to use as a tool for aggressive play, let's factor in some other things for a moment.
Let's say bottom lane and dragon and tri-brush is warded, would you still be too scared to engage your opponent with new flash?
If the enemy jungler was spotted across the map, would you still be too scared to engage your opponent with new flash?
Are you really going to sit at your tower if your flash is on CD while your opponent farms? The more "aggressive" player wins here, because they are free farming getting the most CS in the lane, sure they are in more danger of a gank. There are plenty of factors he can use to prevent this, a couple mentioned above, while in the mean time he is CSing much better than you. Sure you can play back and last hit on the tower, but you're going to miss some CS as the creeps make their way to your tower and some on the tower as well.
I'll agree flash is fun to use yes there's no debating that. The question is, do you think all ten players in every single game should have flash? Is that healthy for the longevity of the game?
Potential short term balance changes can be remedied very quickly. In return we increase the health and longevity of the game long term by increasing the diversity of summoner spells and strategies. By no means are we trying to kill flash here, it simply should not feel mandatory.
We're pretty confident in these changes, but in the case of it turning out badly and the game's balance explodes (We have analyzed what this would do for 4 months plus easily) we can always fix it. I think it's worth the risk.
Verwijderd
Morg word veel beter, als ze ult kan je er nomaal uitflashen nu zal je moeten ghosten en hopen dat je snel genoeg op voldoende afstand komt wat waarschijnlijk niet gaat werken omdat zij dan ook ghost runt.Verwijderd schreef op vrijdag 04 november 2011 @ 22:44:
[...]
Annie zal in ieder geval een stuk minder goed worden... Morg en Kennen ook een beetje.
Zelfde geld voor nocturne
Wie bijvoorbeeld veel slechter word is MF.
[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 04-11-2011 22:50 ]
+100 wordt mij blijkbaar niet gegund
. Iedere keer zo dichtbij maar toch zo ver weg
.
Ook al maanden geen gelijke games gehad, het is altijd of keihard winnen, of keihard verliezen.
Ook al maanden geen gelijke games gehad, het is altijd of keihard winnen, of keihard verliezen.
[ Voor 40% gewijzigd door atlantisx op 04-11-2011 22:54 ]

Zo close
Ik wou dit moment vereeuwigen voor de genadeloze loss streak terug voorbij komt.
Het is dus duidelijk dat de vakantie niet goed is voor gamers. De week voor de vakantie (vorige maandag tot vrijdagmiddag) ben ik van 1430 naar 1540 gestegen, vanaf vrijdagnamiddag tot dinsdagavond ben ik teruggevallen tot 1500 en zat daar vast omdat er altijd wel iets slecht in m'n team was. Vanaf woensdag heb ik mezelf terug opgeraapt en tot nog toe zonder enige loss recht naar de 1600 (of toch zo goed als) gegaan.
Edit:
http://euw.leagueoflegends.com/board/showthread.php?t=467572
Leesvoer.
[ Voor 6% gewijzigd door speedzor op 05-11-2011 00:07 ]
Goed plan van die gozer. Ik hoop dat er serieus naar gekeken wordt. En de summoner spell rework zie ik ook wel zitten eerlijk gezegd, vooral de flash nerf. Die nieuwe rally zou ik op sommige chars wel eens kunnen gebruiken. Misschien nu flash generft wordt wel een populaire support spell?
Ik denk dat de nieuwe Heal wel wat potentieel kan brengen. Als die endgame een grote aoe heal met eventueel een armor+magres buff kan geven, zit daar nog wel wat mogelijkheden in.Vicarious schreef op zaterdag 05 november 2011 @ 00:46:
Goed plan van die gozer. Ik hoop dat er serieus naar gekeken wordt. En de summoner spell rework zie ik ook wel zitten eerlijk gezegd, vooral de flash nerf. Die nieuwe rally zou ik op sommige chars wel eens kunnen gebruiken. Misschien nu flash generft wordt wel een populaire support spell?
Edit: typos
Agreedspeedzor schreef op zaterdag 05 november 2011 @ 01:04:
[...]
Ik denk day de nieuwe Heal wel wat potentieel kan brengen. Als die endgame een grote aoe heal met eventueel een armor+magres reduce kan geven, zit daar nog wel wat mogelijkheden in.
Verwijderd
Niet helemaal tevrede met de Flash rework. Kan de increased CD nog wel enigszinds begrijpen, maar de shorter range vind ik wat zonde. Had het liefst gehad dat ze flash gewoon volledig hadden verwijderd.
edit: wat is GP een heerlijke solo top champ! Speel hem nu eigenlijk voor het eerst in bijna 2 jaar serieus maar hij farmed heerlijk, heeft goede lane sustain en is late game ook best een bruikbare champ. Eindelijk een goede solo top champ gevonden die mij ook ligt!
edit: wat is GP een heerlijke solo top champ! Speel hem nu eigenlijk voor het eerst in bijna 2 jaar serieus maar hij farmed heerlijk, heeft goede lane sustain en is late game ook best een bruikbare champ. Eindelijk een goede solo top champ gevonden die mij ook ligt!
[ Voor 40% gewijzigd door Verwijderd op 05-11-2011 04:26 ]
Als flash generfed wordt moet ik meer eens wat meer gaan oefenen met jungle shaco
. Dan heb je volgens mij bijna een gegarendeerde kill.
Ik vind flash rete irritant als jungler zijnde: netjes de jungle clearen, samen met je team een gank opzetten op de bottomlane, je lokt je vijand in de gank, je slaat toe eeeeennnn *poef* Flash, gank mislukt.
Je moet beloond worden door een goed opgezette gank, niet dat iemand met twee vingers in zijn neus weg loopt. In dat opzichte is Flash echt een get out of jail free card.
Maar ook als je je tegenstander een fout maakt en jij hem daarop wilt afsaffen: Flash.
De mensen die Flash niet generfed willen hebben, zijn vooral lower elo spelers die afhankelijk zijn geworden van deze escape. Hogere elo spelers zijn hem liever generfed of verwijderd.
Persoonlijk gebruik ik Flash bijna nooit, Ghost is mijn favo, vaak met Ignite of Exhaust.
Liever zou ik zien dat Flash werkt zoals in DotA of HoN, je kan alleen flashen out of combt. Dat maakt dat je er prima mee gevechten kan openen, maar maqkt het geen get out of jail free card. Dat betekend dat een Amumu of Morgana nog steeds kan initiaten qmet Flash en ult, maar geen easy escape van ganks meer.
Maar goed, Cleanse wordt weer god tier en surge ziet er veel belovend uit. We gaan het zien.
Je moet beloond worden door een goed opgezette gank, niet dat iemand met twee vingers in zijn neus weg loopt. In dat opzichte is Flash echt een get out of jail free card.
Maar ook als je je tegenstander een fout maakt en jij hem daarop wilt afsaffen: Flash.
De mensen die Flash niet generfed willen hebben, zijn vooral lower elo spelers die afhankelijk zijn geworden van deze escape. Hogere elo spelers zijn hem liever generfed of verwijderd.
Persoonlijk gebruik ik Flash bijna nooit, Ghost is mijn favo, vaak met Ignite of Exhaust.
Liever zou ik zien dat Flash werkt zoals in DotA of HoN, je kan alleen flashen out of combt. Dat maakt dat je er prima mee gevechten kan openen, maar maqkt het geen get out of jail free card. Dat betekend dat een Amumu of Morgana nog steeds kan initiaten qmet Flash en ult, maar geen easy escape van ganks meer.
Maar goed, Cleanse wordt weer god tier en surge ziet er veel belovend uit. We gaan het zien.
-
Aan de ene kant heb je gelijk dat het een vangnet is.
Aan de andere kant krijg je dat mensen nog passiever gaan spelen dan dat er nu al gebeurd. Yeey voor 30-40 minuten farmfests
Aan de andere kant krijg je dat mensen nog passiever gaan spelen dan dat er nu al gebeurd. Yeey voor 30-40 minuten farmfests
sudo apt-get rekt
Naja ik weet het niet meer.
Loss streak van 13 nu... Steeds ben ik de enige die communiceert en kills kan pakken. De rest lijkt gewoon voer. Win loss intereseert me niet zo, maar na 13 potjes wil je toch een keer een win hebben in plaats van een 20 min surrender.
Loss streak van 13 nu... Steeds ben ik de enige die communiceert en kills kan pakken. De rest lijkt gewoon voer. Win loss intereseert me niet zo, maar na 13 potjes wil je toch een keer een win hebben in plaats van een 20 min surrender.
Ga jij maar gerust passief spelen onder je turret, ik ga netjes CS lopen verzamelen en toch veilig zijn door een goeie warding. Jij gaat CS missen en ik ga sneller je toren pushen.MazeMouse schreef op zaterdag 05 november 2011 @ 11:30:
Aan de ene kant heb je gelijk dat het een vangnet is.
Maar euh ... dan heb je toch gewoon geen goede gank opgezet! Een goede gank kan geen flash wat mee doen.Nazanir schreef op zaterdag 05 november 2011 @ 10:47:
Ik vind flash rete irritant als jungler zijnde: netjes de jungle clearen, samen met je team een gank opzetten op de bottomlane, je lokt je vijand in de gank, je slaat toe eeeeennnn *poef* Flash, gank mislukt.
Als je de gank goed opzet dan heb je de stun/gab closer of je eigen flash achter de hand om het karwei af te maken. Of als je premade zit heeft bot al gezorgd dat flash op cooldown is bij de tegenstanders.
Ik vind de mensen die flash wel generfed willen zien worden low elo spelers. Flash is echt geen get out of jail free card zoals je doet lijken. Een slow, stun, move speed buff en je bent sneller in range dan flash je out of range gooit. Of een paar dots/ignite (meeste mensen flashen op het laatste moment weg) is een makkelijke manier om flash te counteren.Nazanir schreef op zaterdag 05 november 2011 @ 10:47:Maar ook als je je tegenstander een fout maakt en jij hem daarop wilt afsaffen: Flash.
Dit kan wel interessant zijn iederdaad. Dit maakt het dat je als speler je flash pre-combat moet gebruiken en moeten de meeste beter nadenken.Nazanir schreef op zaterdag 05 november 2011 @ 10:47:Persoonlijk gebruik ik Flash bijna nooit, Ghost is mijn favo, vaak met Ignite of Exhaust.
Maar er zijn wel veel champs zonder enige escape die flash bijna altijd nodig hebben. Hopelijk worden die op de een of andere manier gecompenseerd.
Ondanks dat ik de flash nerf totaal overbodig vind, is het wel een dominating summoner spell en dat is natuurlijk nooit goed. Eigenlijk zouden alle summoner spells met ongeveer dezelfde regelmaat gebruikt moeten zien worden.
Een flash over een muur en je hebt al je werk voor niets gedaan. Als je voor elke gank je flash van cooldown moet hebben, dan zit je aan 1 gank elke 2.5 minuten..Maar euh ... dan heb je toch gewoon geen goede gank opgezet! Een goede gank kan geen flash wat mee doen.
Als je de gank goed opzet dan heb je de stun/gab closer of je eigen flash achter de hand om het karwei af te maken. Of als je premade zit heeft bot al gezorgd dat flash op cooldown is bij de tegenstanders.
Nogmaals, flash over een muur en je gapcloser is weg. Flash net dicht genoeg tot bij je turret en men kan je overextenden niet meer afstraffen. Je hebt vaak 1, soms 2 en heel uitzonderlijk 3 ignites per team. Daar kan je toch niet op relyen voor je ganks te finishen?Ik vind de mensen die flash wel generfed willen zien worden low elo spelers. Flash is echt geen get out of jail free card zoals je doet lijken. Een slow, stun, move speed buff en je bent sneller in range dan flash je out of range gooit. Of een paar dots/ignite (meeste mensen flashen op het laatste moment weg) is een makkelijke manier om flash te counteren.
En ik ga mijzelf nu niet echt als een low elo speler bezien. Ga naar de forums en kijk naar de flash QQ threads, kijk hoeveel van hen een gold+ badge hebben.
En als je bot/mid/top ganked zijn er zoveel mogelijkheden om over muren te flashen?
Dan heb je slecht gewarded als je geganked wordt midden in je lane. Normaal kun je alles af zien komen mits je iets kent van warden. De enige reden dat je geganked kunt worden is omdat je top of midlane bent en je net via de river ergens rondom je gaat warden. Wanneer dit gebeurt ga je gewoon over een muurtje kunnen flashen en alles is terug safe.Dreanor schreef op zaterdag 05 november 2011 @ 15:16:
En als je bot/mid/top ganked zijn er zoveel mogelijkheden om over muren te flashen?
Het gaat erom dat mensen veel meer en beter wards gaan moeten gebruiken omdat fouten afgestraft gaan worden.
Maar nu heb je het ineens over warden en map awareness ... en we hadden het over flash.
Als ik een bot gank opzet, dan is er geen enkele muur waar zo overheen kunnen flashen. Ja, als towers down zijn en je verder op de map zit, maar niet waar de minions in de lane voor het eerst elkaar raken. En daar gebeuren de meeste ganks.
Als iemand over muurje flashed heb ik er geen problemen mee. Met de flash nerf gaat dat nog steeds lukken!
Als ik een bot gank opzet, dan is er geen enkele muur waar zo overheen kunnen flashen. Ja, als towers down zijn en je verder op de map zit, maar niet waar de minions in de lane voor het eerst elkaar raken. En daar gebeuren de meeste ganks.
Als iemand over muurje flashed heb ik er geen problemen mee. Met de flash nerf gaat dat nog steeds lukken!
ik ben wel blij met de change, het is fijn als ze als een beetje 'shaken' voor season2. Deze meta kennen we allemaal nu wel.
Verwijderd
Ah dan ga ik ook niet meer zo mijn best doen om zo hoog mogelijk te komen. Straks weer alles weg dus.
Ik krijg mijn max ook niet gehaald van 1435 in het begin.
[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 05-11-2011 18:01 ]
Sk speelt momenteel op de stream weer 2 AP carry's. Omdat ze als vervanger van Wickd en zeer goede ap speler hebben.Baristo schreef op zaterdag 05 november 2011 @ 17:37:
ik ben wel blij met de change, het is fijn als ze als een beetje 'shaken' voor season2. Deze meta kennen we allemaal nu wel.
De ladder die nu loopt is wel gewoon season 2 hoor. Dat season 2 slaat meer op de 'major' toernooien volgens mij.Verwijderd schreef op zaterdag 05 november 2011 @ 18:00:
[...]
Ah dan ga ik ook niet meer zo mijn best doen om zo hoog mogelijk te komen. Straks weer alles weg dus.
Ik krijg mijn max ook niet gehaald van 1435 in het begin.
Mjah, MoMa, voorheen van Millennium/aAa. Is wel een van de betere AP carry spelers inderdaad.arcanis schreef op zaterdag 05 november 2011 @ 18:27:
[...]
Sk speelt momenteel op de stream weer 2 AP carry's. Omdat ze als vervanger van Wickd en zeer goede ap speler hebben.
Overigens is AbsoluteLegends, team van Wickd en WetdreaM, nu ook alweer uit elkaar door ruzie (told ya!)
Momenteel is het pre-season 2. Wanneer season 2 begint gaat de soloqueue ranking behouden worden, maar gaan de premade rankings reset worden om plaats te maken voor het vernieuwde systeem dat ze gaan inbrengen.Vicarious schreef op zaterdag 05 november 2011 @ 18:35:
[...]
De ladder die nu loopt is wel gewoon season 2 hoor. Dat season 2 slaat meer op de 'major' toernooien volgens mij.
Edit @hierboven: we hadden het over de flash discussie in ganks. Wanneer je genoeg ward dan ga je die flash niet nodig hebben om ganks te overleven en kun je dus gewoon spelen zonder constant te moeten vrezen dat je geganked wordt.
[ Voor 20% gewijzigd door speedzor op 05-11-2011 18:43 ]
Dit topic is gesloten.
Let op:
In de topicstart is heel veel informatie te vinden. Dus voor zaken als de patchnotes, champion rotation en bijvoorbeeld hoe je in contact kunt komen met andere LoL Tweakers, kun je daar terecht! :)
Voor de slowchatters onder ons is er natuurlijk het chatkanaal in-game (dat veel te rustig is), maar tegenwoordig ook een IRC kanaal!
In de topicstart is heel veel informatie te vinden. Dus voor zaken als de patchnotes, champion rotation en bijvoorbeeld hoe je in contact kunt komen met andere LoL Tweakers, kun je daar terecht! :)
Voor de slowchatters onder ons is er natuurlijk het chatkanaal in-game (dat veel te rustig is), maar tegenwoordig ook een IRC kanaal!